Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Skutskär!

Vi har varit verksamma här i området sedan sent 80-tal och vi kan garantera att du får hjälp av en kunnig och engagerad mäklare när du anlitar oss. Dessutom har vi full koll på Skutskär och vet hur bussarna går, var skolorna ligger och smidigaste vägen till jobbet.

Oavsett om du vill köpa eller sälja, en villa, bostadsrätt, tomt, fritidshus eller kommersiell fastighet så vet vi hur vi bäst kan stötta dig inför affären. En bostadsaffär är för många livets största affär och vi vill att den också ska bli din bästa!

Kom förbi vårt kontor eller kontakta oss med dina frågor om fastigheter i Skutskär!

Läs vad 56 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Skutskär 2

2021-12-29 Verifierad kund
    Kontakten med Malin Jansson har varit mycket bra. Vi har fått snabb respons och Malin har varit mycket tillmötesgående med våra frågor och önskemål. Vi kan varmt rekommendera Malin Jansson och Svensk Fastighetsförmedling i Skutskär.
    Rätteroligt att ni tycker så. Jag önskar er all lycka i framtiden med nya bostad. Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
    2021-12-04 Verifierad kund
    Bra bemötande och kontakt.
    Fick svar på dom frågor man hade.
    Lycka till med ert nya boende😊 Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
    2021-12-02 Verifierad kund
    Mäklaren skötte försäljningen snabbt och smidigt. Enkel att ha att göra med vid kontakter.
    Levde upp till alla våra förväntningar.
    Jag tackar så mycket för ert förtorende att sälja huset. Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
  • Jolanta F
    köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
    2021-11-07 Verifierad kund
    Jobbig säljare
    Krångligt ärendet
    Tålmodig och duktig mäklare
    Köpet är inte klar än, men på gång
    Jag är mycket nöjd med mäklaren och hennes yrkesskicklighet!
    Mycket trevlig dessutom!🤣
    Stort tack och jag hoppas att ni kommer att trivas många år framöver i ert kommande hus. Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
    2021-10-24 Verifierad kund
    Lättsamt och professionellt bemötande.
    Kände direkt stort förtroende.

Över förväntan, skulle rekommendera henne till alla jag känner.

Smidigt, tydlighet, kunskap och lösningsorienterad.

Stort tack
    Tackar för ert fina omdömme och hoppas ni kommer att trivas länge i ert nya hus. Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
    2021-10-23 Verifierad kund
    Hon var toppen . Hon var väldigt hjälpsam och svarade på alla funderingar och frågor som vi hade och kom med bra råd med anda ord Hon var toppen på alla vis
    Tackar för förtroendet att sälja er fina bostad. Lycka till i ert nya hem. Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
    • Sand-Älvkarleby
    2021-10-14 Verifierad kund
    Kunnig och trevlig mäklare.
    Snabba svar och bra påläst om objektet.
    Köpet är dock inte helt slutfört än så det kvarstår aktiviteter.
    Tackar för ert fina omdömme och vi kommer snart träffas för tillträde så att ni får njuta i ert nya hem. Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
    2021-09-07 Verifierad kund
    Bra och engagerad mäklare.Återkommer gärna
    Tackar för ert fina svar. Ni är alltid välkomna tillbaka till oss! Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
    2021-06-05 Verifierad kund
    Köpt hus
    Trevligt bemötande, flexibel kontakt, bra information kring olika frågor.
    2021-05-23 Verifierad kund
    Sålde ett hus. Mycket bra bemötande.
    Tack för de fina orden Lena! :) Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
    2021-04-13 Verifierad kund
    Jag har köpt ett fritids hus och är mycket nöjd med det trevliga men samtidigt professionella bemötande och hjälpen jag fick under resans gång. Mycket engagerad och kunnig mäklare! är mycket tacksamt för allt!
    Tack för dom fina orden! Vi hoppas att ni kommer trivas länge i ert nya fritidshus! :) Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
    2021-04-01 Verifierad kund
    Min mäklare har varit mycket tillmötesgående vid försäljningen av min villa. Känner mig trygg och är tacksam för all hjälp.
    • Långsand
    2021-02-22 Verifierad kund
    Snabb och hjälpsam! Vi köpte fritidshus och blev glatt och proffsigt bemötta, och fick svar på alla frågor.
    Tackar för ert fina svar, vi hoppas att ni kommer att trivas länge i ert nya fritidshus! Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
    • Marmaby
    2020-11-27 Verifierad kund
    Har sålt mitt fritidshus i Marmaby.
    Mäklaren Malin har från första telefonkontakten varit toppen att ha att göra med.
    Hon har varit lyhörd och väldigt tydlig.
    Vi har upplevt henne som mycket proffessionell i samtliga kontakter vi haft. Hon har svarat snabbt och tydligt på våra frågor/funderingar och inte givit oss några ”falska” förhoppningar. Att hon desdutom var spot on gällande förväntat pris stärker ju bara den känslan.

Vi är helnöjda med all service vi fått från Malin och svensk fast.
    Tackar för ert fina svar och det har verkligen varit roligt att få medverka vid försäljningen av ert trevliga fritidshus! Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
  • köpte en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
    • Älvkarleby
    2020-10-30 Verifierad kund
    Köpt en villatomt, bra mäklare
    Tackar för ditt fina svar till oss. Önskar dig lycka till i framtiden med ditt kommande husbygge😊 Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
    2020-05-30 Verifierad kund
    Som långväga intressenter ordnades visning utöver ordinare visningstid.
    Vi såg, skrev kontrakt. Nöjda med hur det sköttes och det sätt som vi bemöttes på både av säljare och mäklare.
    2020-05-28 Verifierad kund
    Sålt en villa. Ett mycket professionellt bemötande redan vid första kontakten.
    Lätt att komma i kontakt med, med div frågor som kom allteftersom.
    Tackar för ert fina omdömme och lycka till med er nya bostad😊 Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
    • Brännhagen
    2019-12-05 Verifierad kund
    Vi sålde vårt kedjehus. Fick hjälp av en lokal och kunnig mäklare, som förstod våra behov. Våra förväntningar överträffades med råge. Vi kan verkligen rekommendera mäklaren.
    Tackar för ert fina svar. Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas i er nya bostad framöver. Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
    2019-11-27 Verifierad kund
    Köpt en villa. Bra bemötande och visning av huset av mäklaren. Löpande information. Väldigt nöjda.
    Tackar för ert uttalande. Lycka till med ert nya boende. Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
    • Gårdskär
    2019-11-17 Verifierad kund
    Bra bemötande, snabb med info och kontakter.
    Tackar, vi önskar er all lycka i nya bostaden. Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
    2019-10-28 Verifierad kund
    Mycket trevlig och proffsig mäklare vid försäljningen av vårt hus.
    Tackar! Jag önskar er all lycka i nya bostaden. Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
    • Milan
    2019-09-05 Insamlad av företaget
    Köpte en lägenhet affären vart klar på en dag från de jag bestämt mig.
    Kanon bra mäklare har gjort 3 bostads affärer tidigare med samma
    Tackar, du är välkommen tillbaka i framtiden om det blir dags att byta! Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
    2019-09-03 Insamlad av företaget
    Vi har köpt ett hus i Skutskär. Vi tyckte att vår mäklare var jätte bra och snäll. Hon hjälpte till jätte mycket med köpet😊
    2019-08-20 Insamlad av företaget
    Malin är alltid glad och trevligt. Och väldigt seriös och kunnig på marknaden i Älvkarleby kommun. Rekommenderas!
    Tackar för de fina orden. Väl mött i framtiden! Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
    2019-08-19 Insamlad av företaget
    Vi har sålt vårt hus.
    Mycket trevlig och kunnig.
    Att få sålt vårt hus snabbt och smidigt till bra pris , och det fick vi, så vi är mer än nöjd.
    Allt har gått smidigt och jättebra.
    Tackar för ert svar. Vi hoppas att ni trivs bra i ert nya boende. Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
    2019-08-11 Insamlad av företaget
    Vi har sålt vår villafastighet på Bruksgatan 1 i Älvkarleby. Vi blev bemötta på ett vänligt, engagerat och kompetent sätt. Vi hade stora förväntningar på bemötande, initiativförmåga, och kunnighet. Vi är mycket nöjda med vår mäklare Malin Jansson.
    Eva & Börje Leidhammar
    Tackar för ert fina svar och vi hoppas att ni kommer att trivas många år framåt i er kommande bostad. Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
  • Arne Christer S
    2019-07-12 Insamlad av företaget
    Jag har köpt ett fritidshus och upplevde min mäklare som kunnig, engagerad och trevlig.
    Tack så mycket! Hoppas att du ska trivas i ditt nya boende :) Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
  • Annica A
    2019-07-05 Insamlad av företaget
    Duktig och trevlig mäklare. Sålt mitt hus och är jättenöjd med hur mäklaren har hanterat allting. Kunde inte ha varit bättre.
    Tack för de fina orden! Lycka till med ditt nya boende :) Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
  • Stefan B
    2019-06-27 Insamlad av företaget
    Snabb service och bra dialoger. Fick objektet sålt inom tidsramen jag gav. Resultatet mötte förväntningarna ganska bra.
    Tackar för ert fina svar hoppas ni kommer att trivas bra på ert kommande boende! Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
    2019-06-26 Insamlad av företaget
    Duktig och trevlig mäklare som känns proffsig.
    Hjärtligt tack för dem fina orden! Stort lycka till med ert nya boende :) Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
    2019-02-26 Insamlad av företaget
    Sålde min villa på Bultbovägen i skutskär och fick hjälp av Johanna på Svensk Fastighetsförmedling med detta, Min upplevelse av henne är en mycket noggran och proffsig mäklare. Bra återkopplingar och jätte trevlig. Rekommenderas varmt.
    Tack så jättemycket för dom fina orden! :) Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
  • Carro Andrea M
    2019-01-10 Insamlad av företaget
    Jag köpte ett litet hus innan visning och är väldigt nöjd med hela processen, allt från första bemötande till frågor och funderingar. Jag rekommenderar Malin varmt som mäklare.
    Tackar för dina fina ord och lycka till i din nya bostad. Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
    2018-12-01 Insamlad av företaget
    Vi har sålt vår fastighet. Vi blev bra bemötta ,hon var trevligt och det kändes väldigt bra.Mina förväntningar var som jag hade hoppas på,så jag är jätte nöjd. Så jag kan bara säga ett jätte bra jobbat,en nöjd kund.
    Tack så jättemycket för dom fina orden! :) Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
    2018-11-22 Insamlad av företaget
    Vi köpte ett hus av Johanna, vi bemöttes av en trevlig mäklare som beskrev lite om huset av de frågor som vi hade, en super duktig,glad o trevlig tjej, en av de Bästa vi har mött när vi har kollat på visningar.
    Tack för dem fina orden, vad härligt att höra att ni är nöjda! Hoppas att ni kommer trivas i er nya bostad :) Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
    2018-10-27 Insamlad av företaget
    Vi har köpt en villa och fick ett bra och gott bemötande ifrån mäklaren. En bra mäklare som gick snabbt att få tag i samt som återkoppla sig tillbaka snabbt.
    Vad kul att höra att ni är nöjda! Hoppas ni kommer att trivas med er nya bostad :) / Johanna Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
  • Irmeli H
    2018-10-25 Insamlad av företaget
    Mycket bra säljare trevlig och glad person och man får alla svar som jag vill ha frågan om sälja eller köpa bostad
    Tackar för ert fina svar! Vi ser fram emot vårt vidare samarbete. Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
    2018-10-14 Insamlad av företaget
    Bra stöd vid köp av bostadsrätt samt vid försäljning av fastighet.
    Snabbt handläggande och tryggt genomförande av båda affärerna.
    Tackar för ert svar. Vi hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad! Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
    2018-09-29 Insamlad av företaget
    Köpt hus
    Utmärkt bemötande
    Mäklaren var helt enligt förväntningarna

Upplevelsen var optimal
    Vi tackar och bockar! Hjärtligt välkomna åter. Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
    2018-09-24 Insamlad av företaget
    Har köpt ett parhus och sålt en villa med hjälp av Malin Jansson och är mer än nöjd. Erfarenheten hos mäklaren gör en trygg med samarbetet. Stort tack !
    Tack själv för din fina rekommendation! Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
  • Linda H
    2018-08-31 Insamlad av företaget
    Har sålt min villa och har från första mötet haft fullt förtroende för min mäklare. Oerhört kunnig och professionell.
    Tackar för den fina kommentaren, hoppas det nya boendet blir lika fint som det vi hjälps åt att försälja! Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
  • Jörgen J
    2018-08-25 Insamlad av företaget
    Jag sålde en fastighet som God Man åt en äldre släkting. Från Svensk Fastighetsförmedling i Skutskär fick jag mycket bra hjälp med allt extra pappersarbete kring försäljningen. Snabb återkoppling kring visningar och alltid lätta att få kontakt med. Rekommenderas varmt!
    Tacka för ert härliga bemötande! Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
    2018-08-24 Insamlad av företaget
    Proffsig o lugn mäklare som inger förtroende!
    Tackar aldra ödmjukast vi arbetar för
    att alla skall bli nöjda både säljare och köpare!
    2018-07-05 Insamlad av företaget
    Dom hade fått en femma om dom inte bokat visning 30 min efter Sveriges premiär match i fotbolls VM.
    Det behövs en del planering med visningar, både för att hinna boka annonser och att få ut tider till visningskunder, tyvärr kan vi sällan sia in i framtiden hur det ibland går i ex vm. Jättekul att det går så bra för Sverige och vi lägger alltid ut flera olika visningstider så att det kan passa så många som möjligt.? Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
    2018-06-15 Insamlad av företaget
    Vi, jag och mina syskon har sålt våran mammas hus efter hennes bortgång. Vi är nöjda med bemötandet och försäljningen har gått över förväntan. Tack Johanna MVH Maria
    Tack för de fina orden. Jättekul att ni är nöjda! Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
    2018-06-12 Insamlad av företaget
    Köpt hus i Gårdskär
    Bra bemötande, hade koll på huset och området.
    Förväntningar som ovan
    Tackar för ert trevliga svar. Vi önskar er lycka till med er nya bostad! Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
    2018-06-04 Insamlad av företaget
    Sålt ett kedjehus. Mycket bra bemötande av mäklaren, personligt och professionellt. Förväntningen var att få huset sålt till ett bra pris, och så har det blivit.
    Snabbt, effektivt och positivt.
    Tack snälla ni för kommentaren. Vi önskar er lycka till med er nya bostad. Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
    2018-05-05 Insamlad av företaget
    Vi köpte en bostadsrätt genom Johanna på svensk fastighetsförmedling. Johanna var jättebra hela vägen. Proffsig och kompetent och vi kan verkligen rekommendera henne och svensk fastighetsförmedling!
    Tack så mycket för den fina kommentaren! :) Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
  • Carina H
    2018-04-22 Insamlad av företaget
    Vi har sålt ett hus.
    Tydlig, trevlig o tillmötesgående mäklare.
    En nyutbildad ung kvinna. Grymt trevlig. Kände oss helt trygga med henne.
    Rekomenderar Johanna till andra.
    Vad roligt att ni är nöjda, tack så mycket för dem fina orden! :) Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
  • Eva L
    2018-04-05 Insamlad av företaget
    Rakt och bra bemötande. Trevlig, pålitlig och kunnig.
    Tackar för ert vänliga svar. Vi fortsätter i samma anda och jobbar på. Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
    2018-03-26 Insamlad av företaget
    Bra och professionellt bemötande, det är bra med all hjälp man kan få i en sån här situation när det gäller en så stor affär som husköp.
    Vi tackar allra ödmjukast för er fina kommentar och önskar er lycka till i framtiden. Hoppas att vi kan få stå till hjälp vid flera tillfällen. Svensk Fastighetsförmedling Skutskär