MOHV Uppsala

En del av MOHVmohv.se

Kungsängsesplanaden 18, 753 18 Uppsala — Visa karta

Vi på MOHV har koll på Uppsala med omnejd. Här erbjuder vi en tjänst där vi med kreativitet, framåtanda och nytänkande hjälper dig genom bostadsaffären. Vi är snabba, professionella och smidiga när vi genomför våra affärer, och vi brinner för att ge både köpare och säljare de bästa resultaten.

Hos oss är du med och bestämmer allt tillsammans med mäklaren. Det tillsammans med vårt mantra “rätt och riktigt” tror vi är ett lyckat koncept. Välkommen in till vårt kontor på Kungsängesplananden 18, vi berättar gärna mer om vårt arbete!

Läs vad 129 kunder tycker om MOHV Uppsala

• 2020-08-04

Anton L skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Otroligt hjälpsam och kunnig och gör det lilla extra för att underlätta bostadsförsäljningen och bestyr i samband därmed. Läs mer
  • 2020-07-27

Julia K skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Vi har sålt 4:a i Uppsala med Mikael. Han är väldigt lätt att få tag på när som helst. Vi fick mycket proffsig och bra bemötande. Mikael äe otroligt kompetent mäklare och verkar värna mycket om både köpare och säljare. Mitt i corona-krisen lyckades vi att sälja vår lägenhet till ett pris som både vi och köparna är mycket nöjda över. Läs mer
  • 2020-07-17

Linnea S skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Sålde min lägenhet med Johans hjälp. Johan var redan från start engagerad och taggad på att få sälja min lägenhet och hade en positiv anda.Johan har varit tydlig och lätt att ha att göra med hela processen och försäljningen gick bra! Läs mer
  • 2020-07-15

Jonte R skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Vi har fått ett utmärkt bemötande av Mikael i samband med vår försäljning av vår bostadsrätt. Vi hade höga förväntningar och Mikael har verkligen levt upp till dem. Mikael har lyssnat på oss och varit lätt tillgänglig för frågor genom hela processen. Det blev t ex en mycket trevlig beskrivning av lägenheten. Han har också delat sina uppriktiga reflektioner och givit sina råd till oss, t ex under budgivningen, vilket gjort att vi har fått ett stort förtroende för honom. Läs mer
  • 2020-07-12

Maryam Golala H skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    En respektfull mäklare har tålamod och aktiv i sitt uppdrag. Läs mer
  • 2020-07-11

Ingela S skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Det var en vän som rekommenderade Johan när jag skulle sälja min 3a och
    Johan gjorde det toppenbra!
    Jag uppskattar särskilt att han är lugn, tillmötesgående och trygg i sin roll. Läs mer
  • 2020-06-30

Jesper T skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Sålde vår lägenhet och Mikael var kommunikativ, trevlig och anpassade sig till oss under hela processen. Läs mer
  • 2020-06-26

Anna-Karin S skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Har köpt en bostadsrätt. Mikael var mkt trevlig i sitt bemötande och vidare kontakt ledde till att han även fick uppdraget att sälja befintlig bostadsrätt. Läs mer
  • 2020-06-13

Rosanna T skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Vi är mycket nöjda med Mikael, han skötte försäljningen på ett bra sätt i en osäker marknad och höll oss hela tiden uppdaterade och informerade. Läs mer
  • 2020-06-07

Åsa H skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Köpt lägenhet. Endast träffat mäklaren i samband med undertecknande av köpet. Blev under detta möte mkt bra bemött. Mäklaren var väldigt tillmötesgående. Läs mer

Magnus W skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Johan hjälpte mig sälja min kära tvåa från 1950. Han tog uttryckligen kundbemötandet på stort allvar och bemödade sig verkligen att bygga en god relation med en personlig touch utan att tumma på att vara professionell. Ständigt saklig och med en tydligt utstakad plan framåt gav han svar på alla frågor i förväg men lade även tid på att diskutera även sådant som är naturligt osäkert i lägenhetsförsäljning. Exempelvis samtalade vi kring prissättning och hur olika strategier kunde ge olika resultat men med en självklar acceptans för att det inte går att sia om framtiden. Sammanfattningsvis en personlig och lugn upplevelse och den trygghet som jag önskade i den för mig hittills största affären i mitt liv. Läs mer

Anne Marie F skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    - Villa byggd 1919.
    - Förtroendeingivande. Energisk.
    - trots coronatider har det löpt relativt väl ut.

Karl-gunnar Ingemar P skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Proffsig, tydlig och snabb i respons. Läs mer
  • 2020-06-05

Johan R skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Seriös, noggrann och trygg. Ser till både säljare och köpares intressen. Läs mer
  • 2020-06-05

Viktoria R skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Både köper och säljer med samma mäklare, som inger förtroende, trygghet och engagemang på ett mycket positivt sätt. Läs mer
  • 2020-06-04

Sanna A skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Jag har sålt en liten tvåa. Jag blev mycket väl bemött av mäklaren och tycker han har varit seriös, tillmötesgående och professionell.

Hela processen har gått smidigt till och det har känts skönt att lämna arbetet i Mikaels händer och veta att han utför sitt arbete väl och får förtroende hos kunden. Läs mer
  • Johanna J

2020-06-02

Johanna J skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Sålt 4RoK på Kapellgärdet
    Kändes tryggt och bra! Väldigt nöjda! Läs mer
  • 2020-05-19

Thomas S skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Köpt en 2:an i Uppsala. Johan är den mest proffsiga mäklaren jag har träffat! Trevlig, kunnig och har kunden i centrum. Läs mer
  • 2020-05-17

Bernt O skrev om MOHV Uppsala
    Christoffer visade helt kort på bokad visning en tom lägenhet, som vi redan visste mycket om. han gav ett trevligt och proffsigt intryck. Det gällde en trea i kvarteret Grindstugan. Läs mer
  • 2020-05-15

Eva W skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Sålt lägenhet:
    Trevligt och professionellt bemötande. Engagerad , kunnig och mkt lätt att komma i kontakt med. Vi kände oss trygga under hela säljprocessen. Läs mer
  • 2020-05-14

Amanda K skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    hjälpte mig sälja en tvåa i centrala uppsala. Otroligt kompetent mäklare och verkar värna mycket om både köpare och säljare.
    Fick bra hjälp och nådde ett slutpris vi var mycket nöjda med! :) Läs mer
  • 2020-05-13

Karin M skrev om MOHV Uppsala
    Christoffer bemötte oss på ett mycket trevligt sätt, när han visade oss lägenheten på Soldathemsvägen 1 i Uppsala. Han besvarade våra frågor och levde absolut upp till våra förväntningar.
    Det hela slutade med, efter att ha tittat på flera olika lägenheter som visats av olika mäklarföretag, att vi bestämde oss för den lägenheten. Läs mer
  • 2020-05-12

Leif S skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Vi är mkt nöjd med försäljningen, trevlig, personlig och oerhört kunnig och hjälpsam mäklare. Han fanns tillgänglig och var lätt att nå. Vi kände oss trygga under hela säljprocessen. Läs mer
  • 2020-05-05

Laura O skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Vi har köpt en lägenhet och är mycket nöjda med mäklaren Johan Eriksson. Tack för hjälpen. Läs mer
  • 2020-05-05

Emil M skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Utmärkt, känner oss trygga vid alla kontakter med Johan. Jättenöjda! Läs mer
  • 2020-05-03

Kasper K skrev om MOHV Uppsala
    Fick den bäst tänkbara samt professionella hjälpen med försäljningen av min bostadsrätt, trots en lite ostadig marknad så gick det väldigt smidigt till. Blev alltid bra bemött och allt kändes tryggt med fokus på det väsentliga. Alla mina förväntningar blev uppfyllda och jag kan varmt rekommendera Christoffer och att använda sig av honom för det kommer jag göra i fortsättningen. Läs mer
  • Birgitta M

2020-04-13

Birgitta M skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Johan har hjälpt mig att sälja en 3:a i Luthagen. För tio år sedan köpte jag samma lägenhet med hjälp av honom. För mig är det viktigt med en professionell, lyhörd och trygg mäklare. Allt detta uppfyller Johan. Att affären genomfördes under coronavirustider krävde lite extra flexibilitet och lugn av mäklaren vilket Johan också uppfyllde. Ett extra plus är Johan samarbetar med en skicklig fotograf och en stylist som gav rimliga och goda råd. Slutligen vill jag framhålla att Johan är mycket lätt att samarbeta med och att kontakten med honom alltid kändes ärlig och positiv. Läs mer
  • 2020-04-10

Joanna M skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Köpte en villa utanför Uppsala våren 2020, trevligt och förtroendeingivande bemötande! Som köpare fick jag svar på mina frågor och funderingar och jag känner mig trygg i bostadsköpet! Läs mer
  • 2020-04-10

Jakob H skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    En utmärkt mäklare som är lugn, trevlig och kunnig. Många (yngre) mäklare har mycket att lära sig av Johan. Läs mer
  • Johanna S

2020-04-06

Johanna S skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Vi anlitade Mikael för att sälja vår villa på 88 + 88kvm. Trots många olika typer av utmaningar, däribland Corona-krisen, så har vi ändå fått huset sålt till ett pris som både vi och köparna är mycket nöjda över.

Trots många vändor och visningar så har hans engagemang och humör alltid varit på topp och vi har känt oss så trygga i hanteringen av försäljningen. Han har verkligen fått jobba för den här affären men vi har trots det alltid känt oss prioriterade.

Som mäklare kunde vi inte valt bättre! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-03-31

Ping H skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Mikael är mäklaren som hjälper till min lägenhetsförsäljning i en extraordinära tid när coronavirus-skräck pågår i hela landet.
    Mikael var engagerad, lyhörd, tillgänglig och har bra kommunikation med kunder. Mycket nöjd kund är jag. Läs mer
  • 2020-03-22

Martin K skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Sålt vår lägenhet med Johan och vi är väldigt nöjda. Johan är hjälpsam, professionell och trevlig. Ger ett mycket bra intryck. Kan verkligen rekommendera att köpa och sälja via honom Läs mer
  • 2020-03-22

Madeleine N skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Mycket nöjd med Johan som mäklare vid försäljningen av vår lägenhet. Professionell mäklare med fint bemötande. Levde upp till alla våra förväntningar! Läs mer
  • 2020-02-27

Mats P skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Vi har sålt en etta efter vår dotters avslutade studier. Eftersom vi inte kommer från Uppsala själva har det varit centralt att välja en mäklare med lokal kännedom om både typ av lägenhet på marknaden och förmåga till smidig kommunikation på distans. Mikael har levt upp till dessa förväntningar på ett utmärkt sätt.

Hög servicegrad, professionellt agerande och stort engagemang gör att bekantskapen varit ytterst smidig och sympatisk. Läs mer
  • 2020-02-19

Sara B skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Kunnig och erfaren mäklare som är uppriktig och skapar förtroende. Valde pga kontakter. Sålt villa Läs mer
  • 2020-02-13

Christoffer G skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Professionell och rutinerad mäklare på alla sätt. Rekommenderar. Läs mer
  • 2020-01-31

Kevin A skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Hjälp me skrivning :)

Kanon kille som vet vad han gör å hjälper till me allt, bra på att förklara frågor jätte nöjd :) Läs mer
  • 2020-01-30

Liselotte K skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Vi har sålt en bostadsrätt genom Mikael på MOHV. Han är alltigenom professionell. trevlig och lugn. Mikael har löpande hållit oss som säljare uppdaterade och snabbt svarat på våra frågor. Vi kommer att anlita honom vid vår nästa bostadsaffär! Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med bemötandet och hans kunnighet som mäklare där vi som kunder känt oss trygga i hela processen. Läs mer
  • 2020-01-26

Haris B skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Professionell, mötte mig som köpare på min nivå. Förtroendeingivande. Läs mer
  • 2020-01-12

Pavol B skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    We were in the procese of selling our appartment while being abroad. Mikael was very helpfull, communicating market information very reliably to us and planning the next steps transparently. He adapted very well to our situation, offered help in many ways, for example showing the flat to the moving company. All together, we can very much recommend Mikael as a real estate agent, he is easy to work with and has a very good feeling for the market. Läs mer
  • 2019-12-23

Emma O skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Köpt lägenhet i Rosendal.
    Trevligt och bra bemötande. Fått snabba svar vid frågor och hjälp om det behövts. Läs mer
  • 2019-12-07

Evelina H skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Köpt en lägenhet på Kungsgatan.
    Han var väldigt trevlig, svara på alla frågor när vi var och kolla på lägenheten, haft bra kontakt och förklarat allt som jag inte förstått eller undrat över.
    Jag har mött många mäklare som vart snobbiga, stöddiga och haft dålig koll på lägenheten som ska sälja. Men Johan har bara visat respekt och vart supertrevlig. Läs mer
  • 2019-12-07

Jenny H skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Har köpt en lägenhet.
    Johan var kunnig, väldigt trevlig och tillmötesgående, levde med råge upp till våra förväntningar! Läs mer
  • 2019-12-02

Ann-christin S skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    En mycket proffsig mäklare . Seriös , lugn och pålitlig mäklare , som verkligen kan sin sak . Läs mer
  • 2019-11-30

Sonja D skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Kompetent, trevlig, alltid tillgänglig och svarade snabbt på olika frågor och meddelande. Läs mer
  • 2019-11-28

Sara K skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Köpte en lägenhet som Mikael förmedla. Otroligt trevlig att ha och göra med, har koll med de mesta och kollar annars snabbt upp fakta.

Snabb och smidig affär där allt kändes väldigt klart och bra. Man känner sig trygg med Mikael! Läs mer
  • 2019-11-26

Lars J skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Mikael Ljungberg hjälpte mig att sälja min lägenhet i Sala backe. Han uppförde sig hela tiden professionellt och han har lång erfarenhet och bra lokalkännedom.

Allt gick som på räls och jag har inget att klaga på.
    Rekommenderas. Läs mer
  • mary  a

2019-11-25

mary a skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Sålt en lägenhet i centrala Uppsala. Proffesionell, bra service och gör det lilla extra när de behövs ! Topp! Läs mer
  • 2019-11-22

Michell M skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Mikael är professionell, kunnig och trevlig. En pålitlig mäklare som kan Uppsala och vet hur man genomför en smidig affär från ax till limpa. Rekommenderar honom varmt både till köpare samt säljare! Läs mer
  • 2019-11-19

Saga D skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Väldig proffsig, vänlig och kompetent mäklare. Vi rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2019-11-22 Johan Eriksson svarar Saga D
    Tack Saga för rekommendationen! Jätteroligt att jag fick förtroende att hjälpa er.
    Johan Eriksson gillar detta

Kungsängsesplanaden 18, 753 18 Uppsala