MOHV Uppsala

MOHV Uppsala

En del av MOHV - mohv.se
Vi på MOHV har koll på Uppsala med omnejd. Här erbjuder vi en tjänst där vi med kreativitet, framåtanda och nytänkande hjälper dig genom bostadsaffären. Vi är snabba, professionella och smidiga när vi genomför våra affärer, och vi brinner för att ge både köpare och säljare de bästa resultaten.

Hos oss är du med och bestämmer allt tillsammans med mäklaren. Det tillsammans med vårt mantra “rätt och riktigt” tror vi är ett lyckat koncept. Välkommen in till vårt kontor på Kungsängesplananden 18, vi berättar gärna mer om vårt arbete!

Läs vad 239 kunder tycker om MOHV Uppsala 2

• köpte sitt hus med hjälp av Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    2021-09-23
    Blev väldigt bra bemött, Johan svara eller tog reda på frågor vi hade. Allt gick väldigt smidigt och tryggt.
    • Galgvreten
    2021-09-23
    Johan har av hela sitt hjärta stöttat och gjort mer än jag föreställt mig utav en mäklare.

Detta har varit en ångestladdad period i livet där jag försökt att gömma huvudet i sanden för att försöka få detta ur världen. Johan har stöttat mig och även kunnat stå bakom mina beslut.

Johan har kunnat medla mellan köparens speciella önskemål samt mina egna med strålande resultat.

Otroligt tacksam för hans engagemang och enastående kunskap som mäklare. Kommer att rekommendera honom i framtiden.
    2021-09-22
    Otroligt trevlig och trygg, levde upp till våra förväntningar! Vi rekommenderar Mikael starkt!
    2021-09-22
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande från start hela vägen till mål. Johan satte mina intressen och förväntningar före sina egna baserat på progronser och statistik som vi båda gick igenom. Snabb på att svara i tel och väldigt lätt att jobba med.. Kan varmt rekommendera Johan som en professionell topp mäklare i särklass!
    2021-09-22
    Johan känns professionell och genuin i sitt kundintresse. Var väldigt enkel att ha att göra med. Har absolut inget negativt att säga.
    • Eriksberg
    2021-09-22
    Mkt bra trevligt lugnt och förtroendeingivande. Nöjd som kund. Tror inte det kunnat gjorts bättre:)
    • Galgvreten
    2021-09-22
    Han är den bästa Mäklare,väldigt trevligt och har jätte tålamod.
    Mvh Nesma
  • sålde sitt hus med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    • Rasbokil
    2021-09-18
    Mikael är superseriös och jättetrevlig, väldigt engagerad, lugn och saklig, påläst och kunnig, förtroendeingivande, lätt att få tag på och återkopplar bra. Jag är supernöjd och kunde inte haft en bättre mäklare.
    2021-09-14
    Väldigt engagerad mäklare och väldigt mån om sina kunder både säljare och köparen
    2021-09-12
    Kunnig, saklig, lugn och tar sig tid och som spekulant blir man sedd och får svar på sina frågor.
    Snabb återkoppling vid frågor.
    Rekommenderas varmt!
  • skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    2021-09-10
    My friend recommended Mikael to me for selling our apartment. My friend compared him with several brokers and she chosen him. I trusted my friend. First time when we met him, he was so positive and calm. The first impression was that i trusted him a lot. He recommended follow his strategy and plan, and he believed we would make it.
    During the selling process, there was up and down. I felt worried and stress. But he always calmed down me and give me the positive attitude. Every time after any kind action, he informed me immediately, which make me feel quite safe. The best thing was he reply our information very quickly with good explanation. He putted a lot efforts on selling our apartment. And finally, we sold our apartment in good price.

I am so happy to ask him to sell our apartment. I am sure i will ask him to sell our house next time.
  • sålde sitt hus med hjälp av Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    • Sunnersta
    2021-09-08
    Mikael is a calm and confidence inspiring person. I interviewed three other estate agents before selecting Mikael. I chose him because of his experience, positive attitude and willingness to listen to and accommodate my wishes and ideas.
    The selling process had its ups and downs (summer is not the best time to sell a property!) but the end result was very satisfactory and I strongly recommend Mikael to anyone else who is planning to sell real estate here.
    2021-09-06
    Mycket nöjd med försäljningen och johan agerar med erfarenhet och skapar förtroende./Richard
    • Salabacke
    2021-09-04
    Mikael bemötte oss sen första dagen professionellt. Hela försäljningen av vår lägenhet gick smidigt pga att han ansträngde sig och allting var tillgänglig via Mail och telefon. Han hade flera privatvisningar och skötte de galant.

Vi kände oss så trygga med Mikael och med hjälp av han kunde vi förhandla oss till ett pris som kändes bra.
    Vi rekommenderar Mikael alla dagar i veckan och kommer anlita honom i framtiden inför husköp osv.
    • Centrum
    2021-09-03
    Smidigt från början till slut. Professionellt bemötande rakt igenom, tydlig kommunikation med klara besked samtidigt som han är flexibel när det behövs. Tack vare vänner så vet jag även om att han även bemöter kunderna på samma sätt, så du kan känna dig trygg att Mikael kommer ge dig de bästa förutsättningarna för att ditt hem blir sålt! Verkligen - mina varmaste rekommendationer.
    2021-09-01
    Professionell och trevlig.
    Kontinuerligt kontakt och alltid uppdaterat mig och förklarat tydligt vid frågetecken.
    • Kungsängen
    2021-08-31
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande!
    • Öfre Slotts
    2021-08-26
    Vänligt bemötande. Mikael är glad och trevlig utan underskatta betydelsen av förmedla känslan av att vi hanterar viktiga saker.

Mikael överträffar förväntningarna och de erfarenheter jag haft av mäklare. Jag kommer att rekomendera honom till dem av mina vänner som vill göra en god lägenhetsaffär.

I detta fall var nog både säljare och köpare väldigt nöjda.
    • Nyby
    2021-08-20
    Trevlig mäklare som varit bra stöttning längs hela vägen!
    2021-08-16
    Allting var som det ska, jag menar utmärkt.
    2021-08-15
    Mikael var redan från första mötet väldigt professionell och noggrann och under hela processen fortsatte han var det. Han var tillgänglig och påläst om föreningen. Vi var väldigt nöjda med honom och kommer utan tvekan att välja honom vid framtida försäljningar.
    • Öfre Slotts
    2021-08-14
    Har väglett oss genom en ganska komplex försäljning med stor proffessionalitet, saklighet och handlingskraft. Har ett äkta engagemang och lång erfarenhet som skapar ett förtroende för både säljare och köpare.
    2021-07-20
    Bra bemötande, väldigt flexibel samt bra kännedom om den lokala marknaden
    2021-07-19
    Johan är en kompetent och förtroendeingivande mäklare. Jag kände mig väl omhändertagen och trygg vid köpet av min nya bostad!
    2021-07-19
    Vi är jättenöjda med Johan, en mycket trevlig och kompetent mäklare
    • Årsta
    2021-07-09
    Mikael gav bra med information tycker jag, det gick snabbt och smidigt
    2021-06-29
    Mikael har gjort ett fantastiskt jobb och varit ett bra stöd under hela processen, både innan, under och efter visning. Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare.
    2021-06-23
    Bra inställning och engagemang.
    2021-06-15
    Fått bra bemötande och hjälp.
    Nöjd med allt som gäller försäljningen.
    Upplever Johan som en proffsigt mäklare
    2021-06-14
    Bemötandet från mäklaren var väldigt positivt då han på ett trevligt och bra sätt förklarade och var tydlig med hur allt går tillväga och svarade på alla dumma frågor vi hade längs vägen.
    Något man kanske hade önskat var lite tätare kontakt vissa gånger med uppdateringar. Men över lag, ett väldigt bra samarbete.
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    2021-06-12
    Vi är väldigt nöjda med Johan som mäklare. Som intressenter och därefter köpare har vi genomgående fått ett bra och vänligt bemötande. Han har varit tydlig och hjälpt oss med våra många frågor. Vår upplevelse är att han inte stått på någons sida, utan att han velat att det ska bli så bra som möjligt för både köpare och säljare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Märta Coronel Stillström en del av MOHV Uppsala
    • Svartbäcken
    2021-06-07
    Hej!
    Jag har sålt min bostadsrätt i Svartbäcken.
    Jag har köpt en bostadsrätt i centrala Uppsala,på Kungsängsgatan 21A.
    Jag är ypperligt nöjd och tillfreds med detta.Likaså är jag nöjd med den mäklarinsats som Märta gjort för mig
    och jag vill ge henne allt beröm.
    Tack igen Märta.Mvh.Christina
    2021-06-03
    I was on the buying side and Mikael has been extremely accessible and patient with my questions. What could have been a stressful process considering the language barrier, and the fact that it was my first acquisition of a flat, turned out to be a great experience!
    Thanks Mikael!
    • Luthagen
    2021-06-01
    Köpte en 1:a i Luthagen med Johan som mäklare. Han var proffsig rakt igenom och svarade snabbt på alla mina frågor.

Skulle verkligen rekommendera till andra!
    2021-05-29
    Vi sålde en 2:à på Råbyvägen.
    Jag upplevde Mikael som proffsig och blev väldig bra bemött.
    Han var lugn och väldigt informativ och återkopplade snabbt, så han blev vårat första val av mäklare.
    Lägenheten såldes efter ca 1 vecka efter att den kom ut i skarp läge på hemnet.
    Lars Eriksson
    2021-05-29
    Vi har precis sålt en lägenhet på Råbyvägen.
    Vi har blivit proffesionellt bemötta längs hela vägen.
    Han har informerat och vi har haft en bra dialog.
    Lägenheten blev såld snabbt och allt gick smidigt.
    Fick ett väldigt förtroende för honom direkt.
    • Kapellgärdet
    2021-05-25
    Proffsig
    Väl förberedd
    Trevlig
    • Bellman/Löten
    2021-05-24
    Sålt 2:a Bellmansgatan.
    Johan har uppfyllt alla våra förväntningar. Han kom med bra tips om styling mm inför fotografering och visning.
    Bra och snabb återkoppling efter visningar, både allmän och privata. Lugn och saklig och inger förtroende.
    Vi kan verkligen rekommendera Johan.
    Bernt & Elisabeth
    • Bellman/Löten
    2021-05-24
    Jag har köpt lgh.
    Trevligt bemötande, lätt att få tag i och gav ett gott intryck.
    2021-05-19
    Vi har både köpt och sålt bostadsrätt genom Johan. Fick mycket bra bemötande från första stund. Trevlig, tillmötesgående, engagerad och proffsig. Kan varmt rekommendera honom. Anita o Per.
    2021-05-19
    köpt en tomt och sålt vårt radhus mha Johan. Jag förväntade mig ett professionelt och kunnig bemötande samt en snabb och smidig affär utan komplikationer. Johan levererade med råge på alla förväntningar.
    2021-05-17
    Vi har både köpt tomt och sålt vårt gamla hus genom Johan.
    Han är mycket proffsig och kunnig.
    2021-05-14
    Johan hade stort engagemang och det kändes tryggt från första kontakt tills lägenheten var såld. Jag är mycket nöjd.
    • Ekeby/Flogsta
    2021-05-05
    Vi sålde en bostad med Mikael. Allt gick otroligt smidigt, från första möte till försäljning. Vi hade lite tidspress när det gällde försäljningen men Mikael guidade oss lugnt och proffsigt så att vi aldrig kände oss stressade. Klar och tydlig kommunikation och lätt att nå när det behövdes. Vår upplevelse har varit mycket bra!
    • Knivsta
    2021-05-05
    God lyssnare, lugn, och tillgänglig. Mycket lätt att arbeta med, och trygg genom hela processen.
    • Knivsta
    2021-05-05
    Trevlig , tillmötesgående med snabbt agerande och bra återkoppling.
    2021-05-04
    Sålt bostadsrätt. Mikael är väldigt trevlig och mycket kunnig mäklare. Återkoppling under hela processen i stort som smått. Känslan av trygghet finns med under hela försäljningen. Kan verkligen rekommendera Mikael, en mäklare som bryr sig om dig som kund.
    • Alunda
    2021-05-03
    Har sålt en 46 kvadrats bostadsrätt.
    Mycket bra bemötande, god rådgivning.
    kort och gott ett väldigt gott betyg till Johan.
    2021-05-03
    Har sålt lägenhet och Mikael är verkligen en person som man lätt tar till sig och litar på redan från dag ett. Längs hela resan så har han agerat på ett föredömligt sätt. God kunskap och saklig. Kan starkt rekommendera honom och kommer själv att anlita Mikael om det i framtiden blir aktuellt med antingen försäljning eller köp.
    • Kåbo
    2021-04-08
    jag har sålt en 2:a i kåbo området i uppsala. Mycket bra mäklare som var "lagomt" på och mycket metodisk och hjälpte till med frågor om allt från det ekonomiska till stylingen av lägenheten. Hade inga förväntningar då jag inte riktigt visste vad man ska kolla efter.

Bra mäklare och skulle varmt rekommendera honom till andra.