MOHV Uppsala

En del av MOHVmohv.se

Kungsängsesplanaden 18, 753 18 Uppsala — Visa karta

Vi på MOHV har koll på Uppsala med omnejd. Här erbjuder vi en tjänst där vi med kreativitet, framåtanda och nytänkande hjälper dig genom bostadsaffären. Vi är snabba, professionella och smidiga när vi genomför våra affärer, och vi brinner för att ge både köpare och säljare de bästa resultaten.

Hos oss är du med och bestämmer allt tillsammans med mäklaren. Det tillsammans med vårt mantra “rätt och riktigt” tror vi är ett lyckat koncept. Välkommen in till vårt kontor på Kungsängesplananden 18, vi berättar gärna mer om vårt arbete!

Läs vad 112 kunder tycker om MOHV Uppsala

• 2020-05-19

Thomas S skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Köpt en 2:an i Uppsala. Johan är den mest proffsiga mäklaren jag har träffat! Trevlig, kunnig och har kunden i centrum. Läs mer
  • 2020-05-17

Bernt O skrev om Christoffer Strömberg en del av MOHV Uppsala
    Christoffer visade helt kort på bokad visning en tom lägenhet, som vi redan visste mycket om. han gav ett trevligt och proffsigt intryck. Det gällde en trea i kvarteret Grindstugan. Läs mer
  • 2020-05-15

Eva W skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Sålt lägenhet:
    Trevligt och professionellt bemötande. Engagerad , kunnig och mkt lätt att komma i kontakt med. Vi kände oss trygga under hela säljprocessen. Läs mer
  • 2020-05-14

Amanda K skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    hjälpte mig sälja en tvåa i centrala uppsala. Otroligt kompetent mäklare och verkar värna mycket om både köpare och säljare.
    Fick bra hjälp och nådde ett slutpris vi var mycket nöjda med! :) Läs mer
  • 2020-05-13

Karin M skrev om Christoffer Strömberg en del av MOHV Uppsala
    Christoffer bemötte oss på ett mycket trevligt sätt, när han visade oss lägenheten på Soldathemsvägen 1 i Uppsala. Han besvarade våra frågor och levde absolut upp till våra förväntningar.
    Det hela slutade med, efter att ha tittat på flera olika lägenheter som visats av olika mäklarföretag, att vi bestämde oss för den lägenheten. Läs mer
  • 2020-05-12

Leif S skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Vi är mkt nöjd med försäljningen, trevlig, personlig och oerhört kunnig och hjälpsam mäklare. Han fanns tillgänglig och var lätt att nå. Vi kände oss trygga under hela säljprocessen. Läs mer
  • 2020-05-05

Laura O skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Vi har köpt en lägenhet och är mycket nöjda med mäklaren Johan Eriksson. Tack för hjälpen. Läs mer
  • 2020-05-05

Emil M skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Utmärkt, känner oss trygga vid alla kontakter med Johan. Jättenöjda! Läs mer
  • 2020-05-03

Kasper K skrev om Christoffer Strömberg en del av MOHV Uppsala
    Fick den bäst tänkbara samt professionella hjälpen med försäljningen av min bostadsrätt, trots en lite ostadig marknad så gick det väldigt smidigt till. Blev alltid bra bemött och allt kändes tryggt med fokus på det väsentliga. Alla mina förväntningar blev uppfyllda och jag kan varmt rekommendera Christoffer och att använda sig av honom för det kommer jag göra i fortsättningen. Läs mer
  • Birgitta M

2020-04-13

Birgitta M skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Johan har hjälpt mig att sälja en 3:a i Luthagen. För tio år sedan köpte jag samma lägenhet med hjälp av honom. För mig är det viktigt med en professionell, lyhörd och trygg mäklare. Allt detta uppfyller Johan. Att affären genomfördes under coronavirustider krävde lite extra flexibilitet och lugn av mäklaren vilket Johan också uppfyllde. Ett extra plus är Johan samarbetar med en skicklig fotograf och en stylist som gav rimliga och goda råd. Slutligen vill jag framhålla att Johan är mycket lätt att samarbeta med och att kontakten med honom alltid kändes ärlig och positiv. Läs mer
  • 2020-04-10

Joanna M skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Köpte en villa utanför Uppsala våren 2020, trevligt och förtroendeingivande bemötande! Som köpare fick jag svar på mina frågor och funderingar och jag känner mig trygg i bostadsköpet! Läs mer
  • 2020-04-10

Jakob H skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    En utmärkt mäklare som är lugn, trevlig och kunnig. Många (yngre) mäklare har mycket att lära sig av Johan. Läs mer
  • Johanna S

2020-04-06

Johanna S skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Vi anlitade Mikael för att sälja vår villa på 88 + 88kvm. Trots många olika typer av utmaningar, däribland Corona-krisen, så har vi ändå fått huset sålt till ett pris som både vi och köparna är mycket nöjda över.

Trots många vändor och visningar så har hans engagemang och humör alltid varit på topp och vi har känt oss så trygga i hanteringen av försäljningen. Han har verkligen fått jobba för den här affären men vi har trots det alltid känt oss prioriterade.

Som mäklare kunde vi inte valt bättre! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-03-31

Ping H skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Mikael är mäklaren som hjälper till min lägenhetsförsäljning i en extraordinära tid när coronavirus-skräck pågår i hela landet.
    Mikael var engagerad, lyhörd, tillgänglig och har bra kommunikation med kunder. Mycket nöjd kund är jag. Läs mer
  • 2020-03-22

Martin K skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Sålt vår lägenhet med Johan och vi är väldigt nöjda. Johan är hjälpsam, professionell och trevlig. Ger ett mycket bra intryck. Kan verkligen rekommendera att köpa och sälja via honom Läs mer
  • 2020-03-22

Madeleine N skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Mycket nöjd med Johan som mäklare vid försäljningen av vår lägenhet. Professionell mäklare med fint bemötande. Levde upp till alla våra förväntningar! Läs mer
  • 2020-02-27

Mats P skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Vi har sålt en etta efter vår dotters avslutade studier. Eftersom vi inte kommer från Uppsala själva har det varit centralt att välja en mäklare med lokal kännedom om både typ av lägenhet på marknaden och förmåga till smidig kommunikation på distans. Mikael har levt upp till dessa förväntningar på ett utmärkt sätt.

Hög servicegrad, professionellt agerande och stort engagemang gör att bekantskapen varit ytterst smidig och sympatisk. Läs mer
  • 2020-02-19

Sara B skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Kunnig och erfaren mäklare som är uppriktig och skapar förtroende. Valde pga kontakter. Sålt villa Läs mer
  • 2020-02-13

Christoffer G skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Professionell och rutinerad mäklare på alla sätt. Rekommenderar. Läs mer
  • 2020-01-31

Kevin A skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Hjälp me skrivning :)

Kanon kille som vet vad han gör å hjälper till me allt, bra på att förklara frågor jätte nöjd :) Läs mer
  • 2020-01-30

Liselotte K skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Vi har sålt en bostadsrätt genom Mikael på MOHV. Han är alltigenom professionell. trevlig och lugn. Mikael har löpande hållit oss som säljare uppdaterade och snabbt svarat på våra frågor. Vi kommer att anlita honom vid vår nästa bostadsaffär! Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med bemötandet och hans kunnighet som mäklare där vi som kunder känt oss trygga i hela processen. Läs mer
  • 2020-01-26

Haris B skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Professionell, mötte mig som köpare på min nivå. Förtroendeingivande. Läs mer
  • 2020-01-12

Pavol B skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    We were in the procese of selling our appartment while being abroad. Mikael was very helpfull, communicating market information very reliably to us and planning the next steps transparently. He adapted very well to our situation, offered help in many ways, for example showing the flat to the moving company. All together, we can very much recommend Mikael as a real estate agent, he is easy to work with and has a very good feeling for the market. Läs mer
  • 2019-12-23

Emma O skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Köpt lägenhet i Rosendal.
    Trevligt och bra bemötande. Fått snabba svar vid frågor och hjälp om det behövts. Läs mer
  • 2019-12-07

Evelina H skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Köpt en lägenhet på Kungsgatan.
    Han var väldigt trevlig, svara på alla frågor när vi var och kolla på lägenheten, haft bra kontakt och förklarat allt som jag inte förstått eller undrat över.
    Jag har mött många mäklare som vart snobbiga, stöddiga och haft dålig koll på lägenheten som ska sälja. Men Johan har bara visat respekt och vart supertrevlig. Läs mer
  • 2019-12-07

Jenny H skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Har köpt en lägenhet.
    Johan var kunnig, väldigt trevlig och tillmötesgående, levde med råge upp till våra förväntningar! Läs mer
  • 2019-12-02

Ann-christin S skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    En mycket proffsig mäklare . Seriös , lugn och pålitlig mäklare , som verkligen kan sin sak . Läs mer
  • 2019-11-30

Sonja D skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Kompetent, trevlig, alltid tillgänglig och svarade snabbt på olika frågor och meddelande. Läs mer
  • 2019-11-28

Sara K skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Köpte en lägenhet som Mikael förmedla. Otroligt trevlig att ha och göra med, har koll med de mesta och kollar annars snabbt upp fakta.

Snabb och smidig affär där allt kändes väldigt klart och bra. Man känner sig trygg med Mikael! Läs mer
  • 2019-11-26

Lars J skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Mikael Ljungberg hjälpte mig att sälja min lägenhet i Sala backe. Han uppförde sig hela tiden professionellt och han har lång erfarenhet och bra lokalkännedom.

Allt gick som på räls och jag har inget att klaga på.
    Rekommenderas. Läs mer
  • mary  a

2019-11-25

mary a skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Sålt en lägenhet i centrala Uppsala. Proffesionell, bra service och gör det lilla extra när de behövs ! Topp! Läs mer
  • 2019-11-22

Michell M skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Mikael är professionell, kunnig och trevlig. En pålitlig mäklare som kan Uppsala och vet hur man genomför en smidig affär från ax till limpa. Rekommenderar honom varmt både till köpare samt säljare! Läs mer
  • 2019-11-19

Saga D skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Väldig proffsig, vänlig och kompetent mäklare. Vi rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2019-11-22 Johan Eriksson svarar Saga D
    Tack Saga för rekommendationen! Jätteroligt att jag fick förtroende att hjälpa er.
  • 2019-11-13

Anita H skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Den hjälp vi fick från Johan vid försäljningen av vår äldre villa var mycket mer än vi förväntat oss.
    Regelbunden kontakt när det behövdes och ett mycket trevligt, lugnt och sakligt bemötande.
    Vi kommer att rekommendera Johan till alla våra bekanta som kommer att flytta, nu eller senare.
    A och A Holmqvist Läs mer
    2019-11-22 Johan Eriksson svarar Anita H
    Tack Anita! De har varit mycket trevligt att få hjälpa er med försäljningsprocessen av huset.
  • 2019-11-08

Carl Martin G skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Mycket bra och professionellt bemötande! Läs mer
  • 2019-10-26

Helen E skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Mikael hjälpte mig sälja min minitvåa i Svartbäcken, Uppsala. Mikael hade från början till slut en fantastisk inställning vilket gjorde att hela försäljningsprocessen kändes enkel för mig. Alltid tillgänglig via mail eller telefon. Gav mig adekvat information som skapade förtroende och samtidigt realistiska förväntningar (som ändå överträffades med råge). Kan varmt rekommendera Mikael som din blivande mäklare. Läs mer
  • 2019-10-16

Catarina D skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Jag har tidigare fått hjälp av Johan både att sälja och köpa bostadsrätt, så när det var aktuellt för mig att sälja igen var det självklart för mig att kontakta honom. Johan är lugn, trygg, engagerad, professionell och har mitt fulla förtroende. Jag kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2019-10-24 Johan Eriksson svarar Catarina D
    Tack Catarina för rekommendationen och de fina orden. Så roligt att åter få förtroende att hjälpa dig.
  • 2019-09-12

Pasha R skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Johan är mycket professionell och duktig mäklare. Mycket trevlig bemötande och punktlig och hela affären gick smidig. Rekommenderar honom VARMT. Läs mer
    2019-09-23 Johan Eriksson svarar Pasha R
    Tack Pasha! Vi syns på tillträdet.
    Johan Eriksson, Pasha R gillar detta
  • 2019-09-09

Azita M skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Vi har köpt vår sons lägenhet via Johan Eriksson. Inköpet gick väldigt smidigt. Hans bemötande var professionellt och samtidigt trevlig. Vi är väldigt nöjda med affären och starkt rekommenderar honom. Läs mer
    2019-09-23 Johan Eriksson svarar Azita M
    Tack Azita och hoppas sonen kommer trivas bra i nya lägenheten.
    Johan Eriksson, Pasha R gillar detta
  • 2019-09-09

Marcus V skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Mikael har sålt tre lägenheter och ett hus för mig, har en stort förtroende för honom.
    Han ger ett stort förtroende till köparen också vilket resulterar till ett bra pris. Läs mer
  • 2019-09-04

Malin S skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Mycket nöjd med Johan Eriksson vid köp av Nåntuna Pustnäs. Påläst, trevlig, kunnig och kompetent. Fick ett bra bemötande på egen visning, flexibelt och perfekt för oss, då vi ej kunde gå på den utsatta visningen.
    Johan sköter även försäljningen av vårat hus på Spetsvägen - även där har han visat att han är mycket kunnig och tillmötesgående.
    Mycket nöjd med Johans insats. Läs mer
    2019-09-23 Johan Eriksson svarar Malin S
    Tack så mycket Malin och hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hus.
  • 2019-09-03

Christer M skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Mycket proffsig och hjälpsam. Då vi inte bor i Uppsala hjälpte Johan till med kontakter för städ, byggare och stylist. Våra starkaste rekommendationer! Läs mer
    2019-09-23 Johan Eriksson svarar Christer M
    Tack så mycket för att jag fick förtroendet att hjälpa er!
  • 2019-09-02

Roger E skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Köpt hus
    Trevligt tillmötes gående med visning av huset.
    Ja
    Jag tycker att han var lugn ej på stridig som vissa kan vara. Om tänksam lysande va man sa Läs mer
    2019-09-23 Johan Eriksson svarar Roger E
    Tack Roger, har varit ett nöje att få hjälpa er med både köp och säljprocessen.
  • 2019-09-02

Arne N skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Har nyss köpt lgt i Uppsala till studerande dotter.
    Lgt mäklades av Johan Eriksson.
    Johan har från första samtalet till målgång i alla avseenden
    givit ett synnerligen trevligt, omsorgsfullt och professionellt
    bemötande - utöver förväntan. Det har definitivt gagnat såväl säljaren (priset) som oss köpare (snabbt tillträde mm).

Våra bästa rekommendationer !

Hälsningar

Arne och Kim Nordbåge Läs mer
    2019-09-23 Johan Eriksson svarar Arne N
    Tack så mycket Arne! Hoppas Kim trivs bra i nya lägenheten och tveka inte att höra av er om ni funderar på något.
  • 2019-08-19

Yang C skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Vi har sålt vår lägenhet med hjälp av Mikael. Vi är väldigt nöjda! Mikael är en toppen mäklare som är professional, snabbt att svara frågor, duktig med kommunikation m.m. Alla våra förväntningar har möts. Vi rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2019-08-15

Helene A skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Proffsigt och positivt bemötande då vi köpte lägenhet i Uppsala! Läs mer
    2019-09-02 Johan Eriksson svarar Helene A
    Tack så mycket! Hoppas er dotter kommer trivas bra i lägenheten.
  • Agatha S

2019-08-11

Agatha S skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Sålde en 2a centralt i Uppsala. Mycket nöjd med Johans hjälp. Alltid lätttillgänglig, trevlig och proffsig. Rekommenderar! Läs mer
    2019-09-02 Johan Eriksson svarar Agatha S
    Tack för dom orden! Du är alltid välkommen att höra av dig om det skulle vara något som du funderar på kring ditt boende.
  • 2019-08-09

Jimmy L skrev om MOHV Uppsala
    Sålt min tvåa. Professionellt bemötande av en grymt trevlig och kunnig mäklare. Läs mer
  • 2019-08-07

Elisabet G skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Vi har köpt en bostadsrätt och blev mycket väl bemötta av Mikael. Han är noggrann, snabb med återkoppling och känns mycket seriös. Läs mer
  • 2019-08-06

Hasan Ö skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Mikael är en mycket seriös och duktig mäklare som tar alla uppdrag stora som små på allvar och ser till att både säljare och köpare är nöjda Läs mer

Kungsängsesplanaden 18, 753 18 Uppsala