Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala MOHV MOHV Uppsala

MOHV Uppsala

En del av MOHVmohv.se

Kungsängsesplanaden 18, 753 18 Uppsala — Visa karta

Vi på MOHV har koll på Uppsala med omnejd. Här erbjuder vi en tjänst där vi med kreativitet, framåtanda och nytänkande hjälper dig genom bostadsaffären. Vi är snabba, professionella och smidiga när vi genomför våra affärer, och vi brinner för att ge både köpare och säljare de bästa resultaten.

Hos oss är du med och bestämmer allt tillsammans med mäklaren. Det tillsammans med vårt mantra “rätt och riktigt” tror vi är ett lyckat koncept. Välkommen in till vårt kontor på Kungsängesplananden 18, vi berättar gärna mer om vårt arbete!

Läs vad 89 kunder tycker om MOHV Uppsala

• 2019-08-19

Yang C skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Vi har sålt vår lägenhet med hjälp av Mikael. Vi är väldigt nöjda! Mikael är en toppen mäklare som är professional, snabbt att svara frågor, duktig med kommunikation m.m. Alla våra förväntningar har möts. Vi rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2019-08-15

Helene A skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Proffsigt och positivt bemötande då vi köpte lägenhet i Uppsala! Läs mer
  • Agatha S

2019-08-11

Agatha S skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Sålde en 2a centralt i Uppsala. Mycket nöjd med Johans hjälp. Alltid lätttillgänglig, trevlig och proffsig. Rekommenderar! Läs mer
  • 2019-08-09

Jimmy L skrev om Amela Agic en del av MOHV Uppsala
    Sålt min tvåa. Professionellt bemötande av en grymt trevlig och kunnig mäklare. Läs mer
  • 2019-08-07

Elisabet G skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Vi har köpt en bostadsrätt och blev mycket väl bemötta av Mikael. Han är noggrann, snabb med återkoppling och känns mycket seriös. Läs mer
  • 2019-08-06

Hasan Ö skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Mikael är en mycket seriös och duktig mäklare som tar alla uppdrag stora som små på allvar och ser till att både säljare och köpare är nöjda Läs mer
  • 2019-08-04

Arne A skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Vi köpte en bostadsrätt genom Johan och i efterhand visade det sig att han egentligen hade semester. Trots detta var han tillgänglig, mycket trevlig och tillmötesgående. Han gav ett mycket professionellt och ambitiöst intryck. Läs mer
  • 2019-08-02

Moa T skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Vi anlitade Mikael Ljungberg från mäklarfirman MOHV för försäljning av en lägenhet på Dragarbrunnsgatan.

Det märktes redan från start att Mikael var engagerad och hade stor lokalkännedom om Uppsala. Mikael hade ett vänligt bemötande, gjorde en planering tillsammans med oss kring försäljningen och var tillgänglig under hela processen samt var lyhörd för våra önskemål. Vi vill ge Mikael våra bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2019-08-01

Markus J skrev om Amela Agic en del av MOHV Uppsala
    Jag sålde min bostadsrätt med hjälp av Amela och jag tyckte hon gjorde ett fantastiskt jobb från första mötet till överlämning av nycklar. Hon fanns alltid tillgänglig för frågor och det jag är övertygad om att ingen annan mäklare hade gjort det bättre. Läs mer
  • 2019-07-23

Annika S skrev om Amela Agic en del av MOHV Uppsala
    Jag har köpt en lägenhet.
    Ett mycket hjärtligt bemötande. Samtidigt väldigt proffsigt. Ingen fråga kändes för dum att göra. Fick ett fullständigt proffsigt bemötande. Inget alls att påpeka. Läs mer
  • 2019-07-05

Christina T skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Köpt lägenhet. Trevlig och professionellt bemötande. Läs mer
  • 2019-06-25

Jörgen Och Birgitta S skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Vi har sålt vår trea på Mältargatan i Uppsala. Johan Eriksson på MOHV var vår mäklare. Han skötte vår försäljning jättebra, och vi är väldigt nöjda med honom. Johan är seriös, ärlig och rak, och vi kände oss helt lugna med att lämna över försäljningen till honom.
    Jörgen och Birgitta Läs mer
    2019-07-05 Johan Eriksson svarar Jörgen Och Birgitta S
    Tack för rekommendationen Jörgen och Birgitta! Roligt att höra att ni känner er nöjda med processen. Vi ses snart när det är dags för tillträde.
  • Andreas I

2019-06-10

Andreas I skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Vi sålde en villa ca 10 min från Uppsala. Johan var ett givet val eftersom vi köpte villan av honom några år tidigare och fick ett väldigt gott intryck av honom då. Johan har varit lyhörd och väldigt tillmötesgående under vår försäljning. Vi är mer än nöjda med all hjälp han har bidragit med. Läs mer
    2019-07-05 Johan Eriksson svarar Andreas I
    Tack Andreas för rekommendationen och tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Vi ses på tillträdet i höst.
  • Lise-Lotte E

2019-06-07

Lise-Lotte E skrev om Amela Agic en del av MOHV Uppsala
    Sålt 3:a i Årsta
    Amela är glad, professionell och kompetent. Hon behöll lugnet i en något stressad situation.
    Tyvärr hamnade vi under utgångspriset men idag känner jag mig mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-06-06

Susann H skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Vi har köpt en villa. Fick bra bemötande och snabb service. Återkoppling från Johan med jämna mellanrum under hela processen på ett sätt som gjorde att det kändes tryggt och seriöst utan att vara påtvingat. Fick också saker förklarade på ett bra sätt utan att alltid behöva fråga. Har bara goda erfarenheter av Johan och hans arbete. Läs mer
    2019-07-05 Johan Eriksson svarar Susann H
    Tack för rekommendationen Susann! Att ni känner er nöjd och trygg med köpprocessen samt att jag fick förtroendet att hjälpa dig med din försäljning är det bästa kvittot för mig.
  • Sara I

2019-06-05

Sara I skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Sålt hus strax utanför Uppsala.
    Vi är väldiga nöjda med Johan, flexibel, anpassningsbar, alltid trevlig!
    Vi fick de vi ville ha, så tack för de =)
    Rekommenderar starkt! Skulle anlita Johan igen utan tvekan! Läs mer
    2019-07-05 Johan Eriksson svarar Sara I
    Tack för rekommendationen Sara! Roligt att fått hjälpa er med både köp och säljprocessen. Lycka till nu med era framtida planer!
  • 2019-06-02

Emily L skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Mikael hjälpte oss att sälja vår villa utanför Uppsala. Genom hela processen har han varit professionell, inlyssnande, lugn och serviceinriktad. Han var noggrann och mycket intresserad av objektet. Mikael förmedlade trygghet och har varit lättillgänglig. Vi kunde inte haft en bättre mäklare! Läs mer
  • 2019-05-11

Sara N skrev om Amela Agic en del av MOHV Uppsala
    Amela är en fantastiskt tillmötesgående, proffesionell och engagerad mäklare. Hon sålde vår 2:a på en i dagsläget svår adress då väldigt många lägenheter ligger ute till försäljning här.
    Vi är jätte nöjda med Amela! Läs mer
  • 2019-04-26

Leena R skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Mikael Ljungberg har hjälpt mig att sälja en lgh i Uppsala. Alla möten har varit sakliga, punktliga och trevliga.
    Jag har känt att jag kan alltid fråga och har fått kloka kunniga svar.
    Mäklaren levde upp mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-04-15

Josefine K skrev om Amela Agic en del av MOHV Uppsala
    Sålde en bostadsrätt med Amelas hjälp. Hon har alltid varit supertrevlig, engagerad och hjälpsam. Mån om mig som kund och haft bra koll på allt under processens gång. Kan varmt rekommendera Amela! Läs mer
  • 2019-04-12

Fredrik J skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    * Köpt lägenhet
    * Bemött på ett trevligt och professionellt sätt
    * Mäklaren levde upp till alla förväntningar Läs mer
  • 2019-04-11

Thyra F skrev om MOHV Uppsala
    Köpt bostad. Avslappnat och upplyst intryck. Mycket nöjd :) Läs mer
  • Henrik R

2019-04-10

Henrik R skrev om Amela Agic en del av MOHV Uppsala
    Amela är en mycket trevlig mäklare och jag är väldigt nöjd över bemötandet vid visningen av lägenheten. Fock all information jag behövde. Lätt att kontakta vid frågor. Läs mer
  • 2019-04-10

Åsa F skrev om Amela Agic en del av MOHV Uppsala
    Amela var så otroligt trevlig och hjälpsam! Vid inköp av ny lägenhet var det en fröjd att ha henne vid vår sida. Läs mer
  • 2019-04-09

Narmin Z skrev om Amela Agic en del av MOHV Uppsala
    Vi sålde ett radhus och köpte en villa med hjälp av vår mäklare, Amela Agic.
    Hon är en erfaren mäklare och gjorde sitt bästa för att vi uppnå målet.
    Hon fanns alltid till hjälp och tog sin tid även på lediga dagar. Vi är så nöjda med båda affären som vi gjorde.
    Narmin Zahedi Läs mer
  • Nima N

2019-04-08

Nima N skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    En av de bästa mäklarna jag hat någonsin haft och göra med Läs mer
  • Linnéa M

2019-04-08

Linnéa M skrev om Amela Agic en del av MOHV Uppsala
    Jag och min sambo köpte en bostadsrätt via Amela och MOHV. Vi känner oss väldigt lada över att fått gå igenom köparprocessen med just Amela!
    Hon var alltid tillmötesgående, glad, snabb och mån om både säljarna och oss som köpare - vi rekommenderar henne mer än gärna! Läs mer
  • 2019-04-08

Bo A skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Köpt 3a på Kungsgatan. Mikael kan Uppsala och området och jag är mycket nöjd med både bemötandet och förmedlingen av affären. Ingen tvekan om att jag skulle välja Mikael den dag en försäljning blir aktuell. Läs mer
  • 2019-04-08

Alexander H skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Kunnig och engagerad mäklare som jag sett arbeta både på sälj och köpsidan. Rekommenderas varmt Läs mer
  • 2019-04-07

Björn B skrev om Amela Agic en del av MOHV Uppsala
    Amela sålde vårt radhus i Uppsala. Bemötandet var trevligt och vi fick god service från start till försäljningen var klar. Vi rekommenderar verkligen Amela. Läs mer

Ludmila A skrev om Amela Agic en del av MOHV Uppsala
    Mycket professionell och trevlig! Stor tack, Amela! Läs mer

Ulrika N skrev om Amela Agic en del av MOHV Uppsala
    Köpte lägenhet 1,5 rum på Kvarngärdet. Blev bemött på ett mycket proffsigt och ödmjukt sätt. Otroligt nöjd med hela processen från visning till kontraktsskrivning. Läs mer

Anita G skrev om Amela Agic en del av MOHV Uppsala
    Bra samarbete med min mäklare! Läs mer

Bo F skrev om Amela Agic en del av MOHV Uppsala
    Amela var lätt att få tag i och återkom snabbt med svar på våra frågor. Läs mer

Jan N skrev om Amela Agic en del av MOHV Uppsala
    Amela va kanoners, ska definitivt rekommendera henne till andra som tänker sälja, hoppas mohv uppskattar och är rädda om henne. Mvh.janne Läs mer

Pernilla B skrev om Amela Agic en del av MOHV Uppsala
    Trevligt och personligt bemötande. Pålitlig. Läs mer

Niklas W skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Vi köpte en villa efter att ha skickat mail om en visning. Vi fick snabbt svar och tid när vi kunde komma. Väl där mötte vi en tydlig och trevlig mäklare som trevligt bemötte våra frågor och funderingar. Tycker absolut att Mikael levde upp till förväntningarna vi hade. Väldigt enkel att få tag på och var alltid trevlig och bemötande. Läs mer

Thomas H skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Har sålt vårt gamla hus.

Bemötandet var mycket bra med enkla raka svar inte som en beg.bilsäljare. Läs mer

Angelica D skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Sålde en villa med hjälp av Mikael och han mötte mina förväntningar till 100%. Snabb, professionell och lyhörd! Läs mer
  • Elsa A

Elsa A skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Jag har sålt en bostadsrätt med hjälp av mäklaren. Jag/vi har anlitat samma mäklare två gånger då vi var väldigt nöjda vid första försäljningen (detta var också en bostadsrätt)

Allt har fungerat smidigt och mäklaren är kunnig. Det är skönt att som kund kunna slappna av helt och lämna över allt till mäklaren utan att behöva oroa sig över något! Läs mer
  • Björn H

Björn H skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    - Sålt Bostadsrätt
    - Proffsigt bemött och handhavande +++++
    - Mina förväntninga överenstämde helt med Mäklaren Mikael +++++

- Proffsigt, Lyhörd, enastående bemötande och engagemang. +++++

Skala 1+ till 5+(topp) Läs mer

Veronique S skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Mikael är en professionell mäklare som förstår sig på sina kunder och hjälper till vid minsta fundering. Jag köpte min fina bostad av honom och fick ett jättebra bemötande och bostadsaffären gick smidigt med hans hjälp. Läs mer
  • Karina Å

Karina Å skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Mikael Ljungberg
    Har vart en toppen mäklare , trevlig och gett ett gott förtroende , vid min försäljning av min lägenhet
    Karina Åkerfelt Läs mer

Daniel K skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Sålt en villa
    Mycket seriöst och bra bemötande
    Levde upp till våra förväntningar. Tog sig gott om tid, var kontinuerligt tillgänglig och lyssnade på våra önskemål. Läs mer

Andreas G skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Vi kontaktade Johan för att påbörja vår försäljning av lägenhet innan vi hittat vårt hus. Johan har bemötte oss trevligt och professionellt från start. Det jag gillade mest av Johan var att han ingav ett förtroende och var tillgänglig för frågor av hög och låg karaktär. Johan var delaktig i flera hus som vi var spekulanter på och det kändes tryggt att ha han med på resan av köpet av nya bostad. När vi väl hittat och köpt ett hus har han uppfyllt våra förväntningar i vår försäljning av lägenheten. Det jag gillade mest var att Johan varit med som stöd/bollplank i hela vår process och inte bara hans affär. Han har visat att han bryr sig utöver det han signat upp för och det har betytt mycket. Läs mer
    2019-04-05 Johan Eriksson svarar Andreas G
    Tack så mycket för dom fina orden och roligt att höra att ni känner er riktigt nöjda med vår tjänst. Hoppas och tror att ni kommer trivas bra i ert nya hus och ni vet var jag finns om ni funderar på något.
  • Blazenka P

Blazenka P skrev om Amela Agic en del av MOHV Uppsala
    Sålt en bostadsrätt. Väldigt seriöst mäklare, utmärkt bemötande, lätt att få tag på, ansvarsfull. Skulle rekommendera henne till vänner och kommer att anlita henne igen. Läs mer

Ebba A skrev om Amela Agic en del av MOHV Uppsala
    A var proffsig och tillgänglig
    Sålt ett mindre lantbruk Läs mer
  • Anna-lena R

Anna-lena R skrev om Amela Agic en del av MOHV Uppsala
    Amela ger ett proffesionellt intryck och lever upp till förväntningarna. Hon är engagerad, och hon är väl insatt i marknaden. Vi har sålt tre lägenheter med Amela. Läs mer
  • Nordahl D

Nordahl D skrev om Amela Agic en del av MOHV Uppsala
    Vi har köpt en lägenhet i Uppsala
    Mycket trevligt och kunnig mäklare tycker jag
    Uppfyllde våra förväntningar helt väldigt tillmötesgående och serviceinriktad Läs mer

Hanna O skrev om Amela Agic en del av MOHV Uppsala
    Jag skulle ge mig ut på bostadsmarknaden för första gången och hittade en perfekt liten 1,5a i Uppsala som jag blev kär i. Tyckte att det var lite läskigt och var löpande orolig för hur processen gick till eftersom det var första gången, men upplevde alltid att Amela hade ett varmt och vänligt arbetssätt och att hon verkligen gjorde sitt yttersta för att förklara och vägleda på bästa sätt. Det kändes alltid som att hon arbetade för både säljare och köpares bästa, och det gjorde mig som förstagångsköpare väldigt trygg. Kan väl kanske erkänna att jag planerar att kontakta henne nästa gång jag själv funderar på att sälja objekt. Läs mer

Kungsängsesplanaden 18, 753 18 Uppsala