Läs vad 171 kunder tycker om MOHV Uppsala 2

• 2021-01-22
    Trevlig kille, kunnig och informativ
    Bo L
    • 27.0 m²
    • Kåbo
  • 2021-01-21
    Vi har sålt två objekt med hjälp av Johan – en gårdsfastighet och ett radhus. Det har varit ett rent nöje att ha kontakt med en så proffsig, ärlig och genuint sympatisk person. Hans noggrannhet, lyhördhet och enorma engagemang i varje affär har gjort att vi känner stort förtroende för hans kompetens. Något vi också uppskattat är att han lagt stor vikt vid relationen mellan säljare/köpare och mäklare. Han har alltid gjort sitt yttersta för att uppfylla både våra och köparens förväntningar och se till att alla parter är lika nöjda med affären. Båda våra försäljningar har varit väldigt lyckade! Vi kan varmt rekommendera Johan till alla som planerar att sälja eller köpa en bostad – han är vårt självklara val om vi behöver hjälp av en mäklare i framtiden!
    Per E
    • 94.5 m²
    • Norby
  • 2021-01-20
    Mäklaren var väl bemötande och mycket tillgänglig när det kom till lägenheten jag köpte. Han var trevlig och tillmötesgående
    Inti L
    • 27.0 m²
    • Kåbo
  • 2021-01-11
    köpt en tomt och ska sälja vårt hus. Mkt bra bemöttande, förtröende ingivande, pålitlig, kunnig.
    Philip C
    • Björklinge
    köpte en tomt med hjälp av Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
  • 2021-01-11
    Köpt en tomt och ska sälja vårt hus.
    Han är förtroendeingivande och saklig och vi litar på honom.
    Eli Margareta C
    • Björklinge
    köpte en tomt med hjälp av Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
  • 2021-01-04
    Mikael Ljungberg har utfört ett mycket bra jobb gällande köpet av min lägenhet. Han va hjälpsam både mot mig och säljare. Vilket jag tycker inger ett mycket seriöst utfört arbete till både säljare och köpare.
    Niklas E
    • 45.5 m²
  • 2020-12-31
    Vi har sålt vårat radhus. Vi har anlitat Johan tidigare och har fullt förtroende för honom. Duktig och seriös.
    Fredrik L
    • 165.0 m²
    • Lindbacken
  • 2020-12-31
    Lägenhetsköp i Uppsala för dotterns räkning. Mikael bemötte oss professionellt och tillmötesgående med snabb responstid och tydlighet i kommunikationen. Lösningsorienterad kommunikation och enkelt avslut.
    Torkel S
  • 2020-12-14
    Det märks att Mikael är en erfaren mäklare som ger god guidning vid köp. Kunnig och saklig i beskrivning av lägenheten och föreningen. Objektiv och hjälpsam. Kan varmt rekommendera.
    Anna S
  • 2020-12-11
    Mikael är oerhört trevlig och servicemedveten. Jag upplevde att han var tillgänglig och stödjande under hela processen när jag sålde min bostadsrätt. Rekommenderar honom varmt!
    Pär G
    Pär G
  • 2020-12-06
    Lugn och trevlig. Tar sig tid med kund. Mycket bra bemötande vid visning av objektet i Herrhagen
    Mats C
    köpte sitt hus med hjälp av Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
  • 2020-12-05
    Har köpt parhus på Herrhagen byväg. Vår intryck av Johan är bara positivt. Han lättsam och man får lätt förtroende för hon. Han är duktig på att informera och är hjälpsam.
    Susanne C
    köpte sitt hus med hjälp av Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
  • 2020-12-04
    Jag o min man har sålt vårt parhus. Vi träffade Johan på en visning på en lägenhet som han hade. Det blev inget köp av den lägenheten, men berättade att vi skulle sälja vår bostad. Vi tyckte att han var en mäklare som vi kände förtroende för o att vi gärna ville ha Johan som "vår" mäklare att sälja vår bostad. Han har varit en mycket lugn o trygg person för oss. Vi är väldigt nöjda med allt som gäller före försäljningen o nu efteråt,han har funnits där för oss med våra frågor o planering av det hela. Allt har gått bra hittills o det tror vi på att fortsättningen blir tills det hela är klart. MVH Barbro o Börje Jansson
    Barbro J
  • 2020-11-15
    Sålt 4-rummare.
    Johan har ett fantastiskt bemötande och är mycket lyhörd för kundens önskemål. Han är lugn, professionell och seriös. Jag rekommenderar honom varmt.
    Sonja W
    • 96.5 m²
  • 2020-11-15
    Så himla proffsig och ödmjuk.

Rekommenderar Mikeal starkt! Professionell, engagerad, pålitlig och höll oss informerade under hela processen.

Klockren! 10/10
    Robert V
    • 176.0 m²
    • Sunnersta
  • 2020-11-14
    Vi köpte en bostadsrätt för första gången och kände att hela processen gick väldigt smidigt och att allt kändes tryggt. Mikael var tydlig och tillmötesgående och vi är väldigt nöjda!
    Martin F
    • 72.0 m²
    • Nyby
    Kunnig och förtroendeingivande
    Sålde min 55+lägenheten och hade flera privata visningar vilket var viktigt i dessa coronatider.
    Märta B
    • 85.5 m²
  • 2020-11-12
    Vi har haft Johan som mäklare både när vi köpte vår nuvarande bostadsrätt och nu när vi har sålt den. Johan har varit tillmötesgående och tillgänglig i kontakten och gällande alla frågor och funderingar vi har haft. Det märks tydligt att Johan uppskattar sitt jobb vilket lyser igenom i hans mäklaruppdrag som utförs professionellt. Johan är en trevlig och lättsam person och vi har uppskattat att ha honom som mäklare.
    Alina F
    • 48.0 m²
    Professionell, ödmjukt och rättvist
    Natalie V
    • 176.0 m²
    • Sunnersta
  • 2020-11-12
    Professionell, målinriktad och uthållig.
    Rasmus L
    • 165.0 m²
    • Knutby
  • 2020-11-12
    Vi har sålt en lägenhet i Uppsala, Johan har på ett mycket trevligt och korrekt sätt både skött och informerat oss på ett utmärkt sätt.
    Han kommer även fullfölja sitt uppdrag i början av nästa år med information om beskattningen.

Med andra ord, mycket nöjda med Johan

Mvh Mats och Siv
    Siv J
    • 54.0 m²
  • 2020-11-11
    Sålde en lägenhet genom Mohv, allt gick smidigt och bra och Johan gav mig all den information jag behövde. Han var rak och tydlig i kommunikationen och var lätt att komma i kontakt med. En mycket bra mäklare från början till slut helt enkelt. Johan överträffade mina förväntningar och jag kan varmt rekommendera honom.
    Birgitta W
    • 64.0 m²
    • Främre Luthagen
  • 2020-11-11
    Noggrann, saklig, trevlig och omtänksam mäklare. Bemöttes mycket bra och jag kunde känna mig trygg.
    Gav många goda råd och tips under hela försäljningsförloppet. Kan varmt rekommendera Johan och MOHV.
    Åke L
    Åke L
    • 111.0 m²
    • Vattholma
  • 2020-11-02
    Mikael hjälpte oss att sälja vår bostad och efter förhandlingar kom vi överens om att ha en fast avgift till en given försäljningssumma och en högre procentuell avgift vid överträffande av detta.
    Mikael var väldigt behjälplig med tips inför och vi är generellt positiva med Mikael.
    Johan Z
    • 89.0 m²
    • Centrum
  • 2020-11-02
    Köpte lägenhet där Mikael var mäklare. Han var mycket noggrann och tydlig med all information och återkopplade snabbt när jag hade frågor. Jag som köpare kände mig trygg i hela processen.
    Karin B
    • 89.0 m²
    • Centrum
  • 2020-10-27
    Jag är väldigt nöjd med att ha anlitat Johan som mäklare. Han har visat på en hög grad av professionalitet, ett trevlig bemötande och tålamod vid försäljningen av min lägenhet. Det har alltid varit enkelt att komma i kontakt med Johan och jag har fått många goda råd rörande affären. Hela försäljningsprocessen gick över förväntan och jag kan inte annat än att varmt rekommendera Johan som mäklare om du går i tankarna på att sälja din lägenhet. Fint jobbat!
    John R
    • 64.5 m²
  • 2020-10-05
    Fick hjälp av Johan att sälja min fina etta i Svartbäcken. Proffsigt bemötande och engagerad som bara den! Nog för att jag hade ganska höga förväntningar, men dessa lyckades han leva upp till.
    Michaela L
    • 38.5 m²
  • 2020-10-05
    Sålde Kungsängsgatan 57k, en trea sensommar 2020. Har en mycket positiv bild av Mikael som höll tät kontakt, utan att det blev för ofta. Han var också ett värdefullt bollplank när vi skulle köpa bostad via en annan mäklare.
    Henrik S
    • 76.0 m²
  • 2020-10-04
    Köpte min första etta i Uppsala av Johan. Han var tydlig i processen, lätt och nå och jag är mycket nöjd med min upplevelse!
    Emma E
    • 38.5 m²
  • 2020-10-02
    Otroligt nöjda över Mikaels insats vid försäljning av vår bostadsrätt, men även vid köp av vår nya lägenhet där vi kunde använda honom som bollplank. Mikael svarar alltid snabbt och klokt med många års erfarenhet och var service-minded i allt.
    Kan rekommendera honom varmt!
    Maja-stina S
    • 76.0 m²
  • 2020-10-02
    Duktig professionell mäklare som alltid svarade på mina frågor som köpare. Rak och ärlig i hela processen.
    Jimmy T
    • 83.0 m²
  • 2020-10-02
    Mycket professionel och hjälpsam i vår besluts och köp process. Svara på alla våra frågor och gav bra tips och råd under resan från beslut, kontrakts skrivning och överlåtelsen. Då vi har 670km till Uppsala så hade vi inte så enkelt att bara komma förbi. Mikael var verkligen hjälpsam och tillmötesgående med att arrangera visning och hjälp med kontakt till Brf. Från beslut att köpa till inflyttning och allt klart tog det 22 dagar.
    Alf I
    • 34.0 m²
  • 2020-09-30
    Johan tar sig tid och lyssnar. Han är tydlig, kollar av att han förstått rätt och sammanfattar vad vi kommit överens om. Han ger ett seriöst intryck till skillnad från mäklare som upplevs som försäljare av vad som helst.
    Vi har bara påbörjat försäljningen så det finns inte så mycket att sammanfatta.
    Leif A
    • 197.0 m²
  • 2020-09-30
    Har sålt lägenhet i Luthagen. Skulle varmt rekommendera Johan Eriksson på MOHV. Han är lyhörd, lugn och kunnig och lotsade oss väl igen vår försäljning.
    Olle R
    • 83.0 m²
  • 2020-09-29
    Köpt en relativt nyproducerad lägenhet på 104 kvm som vi säkert kommer att bli mycket nöjda med. Köpet gick smidigt. Vi blev mycket väl bemötta av mäklaren, som var både proffsig och trevlig. Fick sammantaget ett mycket bra intryck.
    Sebastian C
    • 104.0 m²
    • Norra Luthagen/Librobäck
  • 2020-09-29
    Fick hjälp av Johan att sälja vår lägenhet i norra Luthagen och anledning till varför vi valde Johan som mäklare var för att han uppfattades som trygg och kunnig. Han levde upp till den första uppfattningen och han fanns också som bollplank kring vårt husköp.
    Josefine A
    • 104.0 m²
    • Norra Luthagen/Librobäck
  • 2020-09-29
    Johan hjälpte mig att sälja min lägenhet och jag har varit nöjd genom hela processen.
    Johan är mycket trevlig och professionell och utstrålar ett lugn trots att han arbetar skyndsamt. Han har varit lättillgänglig och han har hållit mig som säljare uppdaterad. Jag upplever att han hade fokus på mig som säljare och även ett bra bemötande gentemot eventuella köpare, vilket ger en förutsättning för en riktigt bra affär för alla parter.
    Johan har följt mitt tempo i processen. Han är lyhörd och mycket kunnig. Jag rekommenderar honom varmt!
    Kristin F
    • 97.0 m²
    • Bellman
  • 2020-09-28
    Jag har köpt en tvårummare i en 40-tals fastighet genom MOHV Uppsala. Jag har redan från start fått ett bra bemötande från Johan som svarat på alla frågor och varit tydlig i sin kommunikation med mig och säljaren. Jag har tack vare Johans hjälp fått tillträde att mäta lägenheten vid 2 tillfällen innan inflytt och har fått goda råd och tips på vad jag bör tänka på både gällande värdet på lägenheten, kommande renovering, samt vägledning i hur jag går tillväga med lägenhetsköpet och alla steg det innebär (första gången jag köper en bostad).
    Jag är väldigt nöjd med Johan och den hjälp och det stöd jag har fått, rekommenderar varmt att anlita honom som mäklare.
    Erika K
    Erika K
    • 54.0 m²
  • 2020-09-27
    Som köpare av bostadsrätt upplever jag mäklaren som noggrann och professionell. God tillgänglighet när det har behövts, trevligt bemötande samt kunnat besvara mina frågor och funderingar.
    Sofia W
    • 97.0 m²
    • Bellman
  • 2020-09-27
    Vi har köpt en lägenhet genom Johan och han hjälper oss nu att sälja vår villa. Hittills är vi väldigt nöjda med vår mäklare. Han känns lugn, trygg och kunnig. Han gav ett förtroendefullt intryck från allra första början. Sen har har han varit mycket tillmötesgående och tagit sig gott om tid för alla våra funderingar och olika turer hit och dit. Man känner att man är i goda händer och det känns viktigt vid så här stora beslut. Jag rekommenderar honom gärna.
    Birgitta A
    • 197.0 m²
  • 2020-09-27
    Blev mycket bra bemött vid köp av bostad! Lugn och professionell.
    Amanda J
    • 94.5 m²
    • Norby
  • 2020-08-04
    Otroligt hjälpsam och kunnig och gör det lilla extra för att underlätta bostadsförsäljningen och bestyr i samband därmed.
    Anton L
    • 40.0 m²
    • Salabacke
  • 2020-07-27
    Vi har sålt 4:a i Uppsala med Mikael. Han är väldigt lätt att få tag på när som helst. Vi fick mycket proffsig och bra bemötande. Mikael äe otroligt kompetent mäklare och verkar värna mycket om både köpare och säljare. Mitt i corona-krisen lyckades vi att sälja vår lägenhet till ett pris som både vi och köparna är mycket nöjda över.
    Julia K
    • 81.0 m²
    • Stenhagen
  • 2020-07-17
    Sålde min lägenhet med Johans hjälp. Johan var redan från start engagerad och taggad på att få sälja min lägenhet och hade en positiv anda.Johan har varit tydlig och lätt att ha att göra med hela processen och försäljningen gick bra!
    Linnea S
    • 47.0 m²
    • Kapellgärdet
  • 2020-07-15
    Vi har fått ett utmärkt bemötande av Mikael i samband med vår försäljning av vår bostadsrätt. Vi hade höga förväntningar och Mikael har verkligen levt upp till dem. Mikael har lyssnat på oss och varit lätt tillgänglig för frågor genom hela processen. Det blev t ex en mycket trevlig beskrivning av lägenheten. Han har också delat sina uppriktiga reflektioner och givit sina råd till oss, t ex under budgivningen, vilket gjort att vi har fått ett stort förtroende för honom.
    Jonte R
    • 85.0 m²
    • Storvreta
  • 2020-07-12
    En respektfull mäklare har tålamod och aktiv i sitt uppdrag.
    Maryam Golala H
    • 91.5 m²
  • 2020-07-11
    Det var en vän som rekommenderade Johan när jag skulle sälja min 3a och
    Johan gjorde det toppenbra!
    Jag uppskattar särskilt att han är lugn, tillmötesgående och trygg i sin roll.
    Ingela S
    • 67.3 m²
  • 2020-06-30
    Sålde vår lägenhet och Mikael var kommunikativ, trevlig och anpassade sig till oss under hela processen.
    Jesper T
    • 106.0 m²
  • 2020-06-26
    Har köpt en bostadsrätt. Mikael var mkt trevlig i sitt bemötande och vidare kontakt ledde till att han även fick uppdraget att sälja befintlig bostadsrätt.
    Anna-Karin S
    • 5:a