MOHV Uppsala

En del av MOHVmohv.se

Kungsängsesplanaden 18, 753 18 Uppsala — Visa karta

Vi på MOHV har koll på Uppsala med omnejd. Här erbjuder vi en tjänst där vi med kreativitet, framåtanda och nytänkande hjälper dig genom bostadsaffären. Vi är snabba, professionella och smidiga när vi genomför våra affärer, och vi brinner för att ge både köpare och säljare de bästa resultaten.

Hos oss är du med och bestämmer allt tillsammans med mäklaren. Det tillsammans med vårt mantra “rätt och riktigt” tror vi är ett lyckat koncept. Välkommen in till vårt kontor på Kungsängesplananden 18, vi berättar gärna mer om vårt arbete!

Läs vad 76 kunder tycker om MOHV Uppsala

• 2019-10-16

Catarina D skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Jag har tidigare fått hjälp av Johan både att sälja och köpa bostadsrätt, så när det var aktuellt för mig att sälja igen var det självklart för mig att kontakta honom. Johan är lugn, trygg, engagerad, professionell och har mitt fulla förtroende. Jag kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • 2019-09-12

PASHA R skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Johan är mycket professionell och duktig mäklare. Mycket trevlig bemötande och punktlig och hela affären gick smidig. Rekommenderar honom VARMT. Läs mer
    2019-09-23 Johan Eriksson svarar PASHA R
    Tack Pasha! Vi syns på tillträdet.
    Johan Eriksson, PASHA R gillar detta
  • 2019-09-09

Azita M skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Vi har köpt vår sons lägenhet via Johan Eriksson. Inköpet gick väldigt smidigt. Hans bemötande var professionellt och samtidigt trevlig. Vi är väldigt nöjda med affären och starkt rekommenderar honom. Läs mer
    2019-09-23 Johan Eriksson svarar Azita M
    Tack Azita och hoppas sonen kommer trivas bra i nya lägenheten.
    Johan Eriksson, PASHA R gillar detta
  • 2019-09-09

Marcus V skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Mikael har sålt tre lägenheter och ett hus för mig, har en stort förtroende för honom.
    Han ger ett stort förtroende till köparen också vilket resulterar till ett bra pris. Läs mer
  • 2019-09-04

Malin S skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Mycket nöjd med Johan Eriksson vid köp av Nåntuna Pustnäs. Påläst, trevlig, kunnig och kompetent. Fick ett bra bemötande på egen visning, flexibelt och perfekt för oss, då vi ej kunde gå på den utsatta visningen.
    Johan sköter även försäljningen av vårat hus på Spetsvägen - även där har han visat att han är mycket kunnig och tillmötesgående.
    Mycket nöjd med Johans insats. Läs mer
    2019-09-23 Johan Eriksson svarar Malin S
    Tack så mycket Malin och hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hus.
  • 2019-09-03

Christer M skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Mycket proffsig och hjälpsam. Då vi inte bor i Uppsala hjälpte Johan till med kontakter för städ, byggare och stylist. Våra starkaste rekommendationer! Läs mer
    2019-09-23 Johan Eriksson svarar Christer M
    Tack så mycket för att jag fick förtroendet att hjälpa er!
  • 2019-09-02

Roger E skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Köpt hus
    Trevligt tillmötes gående med visning av huset.
    Ja
    Jag tycker att han var lugn ej på stridig som vissa kan vara. Om tänksam lysande va man sa Läs mer
    2019-09-23 Johan Eriksson svarar Roger E
    Tack Roger, har varit ett nöje att få hjälpa er med både köp och säljprocessen.
  • 2019-09-02

Arne N skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Har nyss köpt lgt i Uppsala till studerande dotter.
    Lgt mäklades av Johan Eriksson.
    Johan har från första samtalet till målgång i alla avseenden
    givit ett synnerligen trevligt, omsorgsfullt och professionellt
    bemötande - utöver förväntan. Det har definitivt gagnat såväl säljaren (priset) som oss köpare (snabbt tillträde mm).

Våra bästa rekommendationer !

Hälsningar

Arne och Kim Nordbåge Läs mer
    2019-09-23 Johan Eriksson svarar Arne N
    Tack så mycket Arne! Hoppas Kim trivs bra i nya lägenheten och tveka inte att höra av er om ni funderar på något.
  • 2019-08-19

Yang C skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Vi har sålt vår lägenhet med hjälp av Mikael. Vi är väldigt nöjda! Mikael är en toppen mäklare som är professional, snabbt att svara frågor, duktig med kommunikation m.m. Alla våra förväntningar har möts. Vi rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2019-08-15

Helene A skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Proffsigt och positivt bemötande då vi köpte lägenhet i Uppsala! Läs mer
    2019-09-02 Johan Eriksson svarar Helene A
    Tack så mycket! Hoppas er dotter kommer trivas bra i lägenheten.
  • Agatha S

2019-08-11

Agatha S skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Sålde en 2a centralt i Uppsala. Mycket nöjd med Johans hjälp. Alltid lätttillgänglig, trevlig och proffsig. Rekommenderar! Läs mer
    2019-09-02 Johan Eriksson svarar Agatha S
    Tack för dom orden! Du är alltid välkommen att höra av dig om det skulle vara något som du funderar på kring ditt boende.
  • 2019-08-09

Jimmy L skrev om MOHV Uppsala
    Sålt min tvåa. Professionellt bemötande av en grymt trevlig och kunnig mäklare. Läs mer
  • 2019-08-07

Elisabet G skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Vi har köpt en bostadsrätt och blev mycket väl bemötta av Mikael. Han är noggrann, snabb med återkoppling och känns mycket seriös. Läs mer
  • 2019-08-06

Hasan Ö skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Mikael är en mycket seriös och duktig mäklare som tar alla uppdrag stora som små på allvar och ser till att både säljare och köpare är nöjda Läs mer
  • 2019-08-04

Arne A skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Vi köpte en bostadsrätt genom Johan och i efterhand visade det sig att han egentligen hade semester. Trots detta var han tillgänglig, mycket trevlig och tillmötesgående. Han gav ett mycket professionellt och ambitiöst intryck. Läs mer
    2019-09-02 Johan Eriksson svarar Arne A
    Tack Arne! Flexibilitet är A och O i detta yrke.
  • 2019-08-02

Moa T skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Vi anlitade Mikael Ljungberg från mäklarfirman MOHV för försäljning av en lägenhet på Dragarbrunnsgatan.

Det märktes redan från start att Mikael var engagerad och hade stor lokalkännedom om Uppsala. Mikael hade ett vänligt bemötande, gjorde en planering tillsammans med oss kring försäljningen och var tillgänglig under hela processen samt var lyhörd för våra önskemål. Vi vill ge Mikael våra bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2019-07-23

Annika S skrev om MOHV Uppsala
    Jag har köpt en lägenhet.
    Ett mycket hjärtligt bemötande. Samtidigt väldigt proffsigt. Ingen fråga kändes för dum att göra. Fick ett fullständigt proffsigt bemötande. Inget alls att påpeka. Läs mer
  • 2019-07-05

Christina T skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Köpt lägenhet. Trevlig och professionellt bemötande. Läs mer
    2019-09-02 Johan Eriksson svarar Christina T
    Tack Christina! Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet.
  • 2019-06-25

Jörgen Och Birgitta S skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Vi har sålt vår trea på Mältargatan i Uppsala. Johan Eriksson på MOHV var vår mäklare. Han skötte vår försäljning jättebra, och vi är väldigt nöjda med honom. Johan är seriös, ärlig och rak, och vi kände oss helt lugna med att lämna över försäljningen till honom.
    Jörgen och Birgitta Läs mer
    2019-07-05 Johan Eriksson svarar Jörgen Och Birgitta S
    Tack för rekommendationen Jörgen och Birgitta! Roligt att höra att ni känner er nöjda med processen. Vi ses snart när det är dags för tillträde.
  • Andreas I

2019-06-10

Andreas I skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Vi sålde en villa ca 10 min från Uppsala. Johan var ett givet val eftersom vi köpte villan av honom några år tidigare och fick ett väldigt gott intryck av honom då. Johan har varit lyhörd och väldigt tillmötesgående under vår försäljning. Vi är mer än nöjda med all hjälp han har bidragit med. Läs mer
    2019-07-05 Johan Eriksson svarar Andreas I
    Tack Andreas för rekommendationen och tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Vi ses på tillträdet i höst.
  • 2019-06-06

Susann H skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Vi har köpt en villa. Fick bra bemötande och snabb service. Återkoppling från Johan med jämna mellanrum under hela processen på ett sätt som gjorde att det kändes tryggt och seriöst utan att vara påtvingat. Fick också saker förklarade på ett bra sätt utan att alltid behöva fråga. Har bara goda erfarenheter av Johan och hans arbete. Läs mer
    2019-07-05 Johan Eriksson svarar Susann H
    Tack för rekommendationen Susann! Att ni känner er nöjd och trygg med köpprocessen samt att jag fick förtroendet att hjälpa dig med din försäljning är det bästa kvittot för mig.
  • Sara I

2019-06-05

Sara I skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Sålt hus strax utanför Uppsala.
    Vi är väldiga nöjda med Johan, flexibel, anpassningsbar, alltid trevlig!
    Vi fick de vi ville ha, så tack för de =)
    Rekommenderar starkt! Skulle anlita Johan igen utan tvekan! Läs mer
    2019-07-05 Johan Eriksson svarar Sara I
    Tack för rekommendationen Sara! Roligt att fått hjälpa er med både köp och säljprocessen. Lycka till nu med era framtida planer!
  • 2019-06-02

Emily L skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Mikael hjälpte oss att sälja vår villa utanför Uppsala. Genom hela processen har han varit professionell, inlyssnande, lugn och serviceinriktad. Han var noggrann och mycket intresserad av objektet. Mikael förmedlade trygghet och har varit lättillgänglig. Vi kunde inte haft en bättre mäklare! Läs mer
  • 2019-04-26

Leena R skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Mikael Ljungberg har hjälpt mig att sälja en lgh i Uppsala. Alla möten har varit sakliga, punktliga och trevliga.
    Jag har känt att jag kan alltid fråga och har fått kloka kunniga svar.
    Mäklaren levde upp mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-04-12

Fredrik J skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    * Köpt lägenhet
    * Bemött på ett trevligt och professionellt sätt
    * Mäklaren levde upp till alla förväntningar Läs mer
  • 2019-04-11

Thyra F skrev om MOHV Uppsala
    Köpt bostad. Avslappnat och upplyst intryck. Mycket nöjd :) Läs mer
  • Nima N

2019-04-08

Nima N skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    En av de bästa mäklarna jag hat någonsin haft och göra med Läs mer
  • 2019-04-08

Bo A skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Köpt 3a på Kungsgatan. Mikael kan Uppsala och området och jag är mycket nöjd med både bemötandet och förmedlingen av affären. Ingen tvekan om att jag skulle välja Mikael den dag en försäljning blir aktuell. Läs mer
  • 2019-04-08

Alexander H skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Kunnig och engagerad mäklare som jag sett arbeta både på sälj och köpsidan. Rekommenderas varmt Läs mer

Ulrika N skrev om MOHV Uppsala
    Köpte lägenhet 1,5 rum på Kvarngärdet. Blev bemött på ett mycket proffsigt och ödmjukt sätt. Otroligt nöjd med hela processen från visning till kontraktsskrivning. Läs mer

Anita G skrev om MOHV Uppsala
    Bra samarbete med min mäklare! Läs mer

Pernilla B skrev om MOHV Uppsala
    Trevligt och personligt bemötande. Pålitlig. Läs mer

Niklas W skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Vi köpte en villa efter att ha skickat mail om en visning. Vi fick snabbt svar och tid när vi kunde komma. Väl där mötte vi en tydlig och trevlig mäklare som trevligt bemötte våra frågor och funderingar. Tycker absolut att Mikael levde upp till förväntningarna vi hade. Väldigt enkel att få tag på och var alltid trevlig och bemötande. Läs mer

Thomas H skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Har sålt vårt gamla hus.

Bemötandet var mycket bra med enkla raka svar inte som en beg.bilsäljare. Läs mer

Angelica D skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Sålde en villa med hjälp av Mikael och han mötte mina förväntningar till 100%. Snabb, professionell och lyhörd! Läs mer
  • Elsa A

Elsa A skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Jag har sålt en bostadsrätt med hjälp av mäklaren. Jag/vi har anlitat samma mäklare två gånger då vi var väldigt nöjda vid första försäljningen (detta var också en bostadsrätt)

Allt har fungerat smidigt och mäklaren är kunnig. Det är skönt att som kund kunna slappna av helt och lämna över allt till mäklaren utan att behöva oroa sig över något! Läs mer
  • Björn H

Björn H skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    - Sålt Bostadsrätt
    - Proffsigt bemött och handhavande +++++
    - Mina förväntninga överenstämde helt med Mäklaren Mikael +++++

- Proffsigt, Lyhörd, enastående bemötande och engagemang. +++++

Skala 1+ till 5+(topp) Läs mer

Veronique S skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Mikael är en professionell mäklare som förstår sig på sina kunder och hjälper till vid minsta fundering. Jag köpte min fina bostad av honom och fick ett jättebra bemötande och bostadsaffären gick smidigt med hans hjälp. Läs mer
  • Karina Å

Karina Å skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Mikael Ljungberg
    Har vart en toppen mäklare , trevlig och gett ett gott förtroende , vid min försäljning av min lägenhet
    Karina Åkerfelt Läs mer

Daniel K skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Sålt en villa
    Mycket seriöst och bra bemötande
    Levde upp till våra förväntningar. Tog sig gott om tid, var kontinuerligt tillgänglig och lyssnade på våra önskemål. Läs mer

Andreas G skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    Vi kontaktade Johan för att påbörja vår försäljning av lägenhet innan vi hittat vårt hus. Johan har bemötte oss trevligt och professionellt från start. Det jag gillade mest av Johan var att han ingav ett förtroende och var tillgänglig för frågor av hög och låg karaktär. Johan var delaktig i flera hus som vi var spekulanter på och det kändes tryggt att ha han med på resan av köpet av nya bostad. När vi väl hittat och köpt ett hus har han uppfyllt våra förväntningar i vår försäljning av lägenheten. Det jag gillade mest var att Johan varit med som stöd/bollplank i hela vår process och inte bara hans affär. Han har visat att han bryr sig utöver det han signat upp för och det har betytt mycket. Läs mer
    2019-04-05 Johan Eriksson svarar Andreas G
    Tack så mycket för dom fina orden och roligt att höra att ni känner er riktigt nöjda med vår tjänst. Hoppas och tror att ni kommer trivas bra i ert nya hus och ni vet var jag finns om ni funderar på något.
  • Blazenka P

2019-04-04

Blazenka P skrev om MOHV Uppsala
    Sålt en bostadsrätt. Väldigt seriöst mäklare, utmärkt bemötande, lätt att få tag på, ansvarsfull. Skulle rekommendera henne till vänner och kommer att anlita henne igen. Läs mer

Ebba A skrev om MOHV Uppsala
    A var proffsig och tillgänglig
    Sålt ett mindre lantbruk Läs mer
  • Nordahl D

2019-04-04

Nordahl D skrev om MOHV Uppsala
    Vi har köpt en lägenhet i Uppsala
    Mycket trevligt och kunnig mäklare tycker jag
    Uppfyllde våra förväntningar helt väldigt tillmötesgående och serviceinriktad Läs mer

Conny L skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Sålde en bostadsrätt fick bra förtroende för mäklaren som har stort engagemang , kunnande och drivkraft.Mycket nöjda. Läs mer
  • Henrik D

Henrik D skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Sålt : 4rok i Industristaden Uppsala
    Köpt : Radhus fålhagen Uppsala

Väldigt målmedveten och lyhörd mäklare! Rekommenderas starkt! Supernöjd! Läs mer
  • 2019-04-03

Berivan Y skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Köpt och sålt via Mikael. Väldig kompetent och duktig! Läs mer
  • Shamim N

Shamim N skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    En engagerad, realistisk och målmedveten mäklare. Mikael är inlyssnande och har en känsla för människor och bostadsmarknaden. Han hade mitt förtroende från första stund, och lyckades sälja min lägenhet snabbt i ett tufft marknadsläge. Kan verkligen rekommendera honom! Läs mer
  • Patrik H

Patrik H skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    Vi har sålt ett hus i Alsike. Mikael gav ett väldigt professionellt intryck från början och han var väldigt kunnig. Han målade ej upp något dröm scenario, utan han talade om hur han såg på huset och på området och informerade vad han trodde var ett marknadsmässigt rätt pris, vilket också stämde när vi fick huset sålt. Mikael har under hela processen återkopplat om allt som händer plus att han har snabbt och kunnigt svarat på dom frågor som vi har haft. Vi kan med mycket goda erfarenheter, varmt rekommendera Mikael till andra som är i sälj tankar. Läs mer
  • 2019-04-03

Joakim G skrev om Mikael Ljungberg en del av MOHV Uppsala
    - Jag har köpt en bostadsrätt på 64 kvm.

- Jag blev väldigt bra bemött av mäklaren, där vi fått privat visning med kort varsel, och även fått tillgång att göra besiktning av lägenheten med kort varsel.

- Hade inte några speciella förväntningar då detta var mitt första bostadsköp. Således var jag positivt överraskad av servicen och flexibiliteten som visats vid tillfällen då vi kunde flytta plats på skrivningen av lägenheten på grund av omständigheter.

- Min upplevelse med Mikael som mäklare har varit trygg och jag har kunnat ta kontakt med honom och fått svar väldigt snabbt. En mäklare som visat god och ärlig service. Läs mer

Kungsängsesplanaden 18, 753 18 Uppsala