MOHV Hyllie

En del av MOHVwww.mohv.se

215 32 Malmö — Visa karta

Välkommen till MOHV Hyllie!

Letar du bostad i Hyllie, Lindeborg, Borgmästaregården, Södertorp, Lorensborg, Kulladal, Blekingsborg, Söderkulla, Eriksfält eller områdena omkring Malmö. Vi på MOHV Hyllie har vårt fokus på att sälja och hjälpa dig att hitta din drömbostad i Malmö med omnejd. Med våra kompetenta och engagerade mäklare försäkrar vi dig att vi på ett kreativt sätt kan hjälpa dig med ditt livs största affär.
Är du nyfiken på vad just din bostad är värd så tveka inte att göra en kostnadsfri värdering med oss på MOHV Hyllie. Tryck bara på knappen här ovan så hör vi av oss så fort vi kan!

Läs vad 236 kunder tycker om MOHV Hyllie

• 2019-11-10

Fartuun Hassan A skrev om Christina Ovallius (f.d Ljung) en del av MOHV Hyllie
    Jag har köpt lght. Är mycket nöjd med möblera. Fick bra bemötande med respekt. Fick bra information osv. Mycket nöjd med Christina. Läs mer
  • 2019-11-09

Maxim N skrev om Christina Ovallius (f.d Ljung) en del av MOHV Hyllie
    Jag och frugan sålde lägenheten för 2 miljoner, 54 kv.

Otroligt trevlig och jordnära mäklare som höll oss uppdatera under hela processen.

Vi blev tipsade av syrran om mäklaren när deras lägenhet sålde för rekordpris i deras område och allt gick som förväntat även för oss.

Kommer definitivt rekommendera Christina till våra vänner! Läs mer
  • 2019-11-08

Jman El Cheikh M skrev om Christina Ovallius (f.d Ljung) en del av MOHV Hyllie
    En glad och positiv mäklare. Rekommenderar henne för andra som vill sälja sin bostad.
    Det är andra gången hon säljer en bostadsrätt till mig. Läs mer
  • 2019-11-01

Margareta G skrev om Christina Ovallius (f.d Ljung) en del av MOHV Hyllie
    Christina har varit angagerat i försäljningen, hade bra struktur i sitt arbete Läs mer
  • 2019-10-24

Anders L skrev om Christina Ovallius (f.d Ljung) en del av MOHV Hyllie
    Väldigt bra bemötande. Känns tryggt som köpare att känna att man får stöd i köpet. Läs mer
  • 2019-10-21

Josefin A skrev om Christina Ovallius (f.d Ljung) en del av MOHV Hyllie
    Jag fick hjälp att sälja min tvåa nära Nobeltorget i Malmö. Christina var väldigt tillmötesgående och underlättade processen mycket och gjorde så att allt gick snabbt och smärtfritt för mig som säljare. Läs mer
  • 2019-10-16

Uridea A skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Super bra mäklare! Tillgänglig och levde upp till dem förväntningar jag hade! Rekommenderas!! Läs mer
  • 2019-10-14

Zlatan M skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Henrik Karlsson: service i allra högsta grad, tillgänglighet och professionalism i sitt arbete är något Henrik är väl bekant med.
    En mäklare man ska välja om man vill ha det där lilla extra båda för köpare och säljare

Z.M Läs mer
  • 2019-10-09

Waleed B skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Jag köpte en lägenhet i Malmö .. Den första inköp lägenheten för mig . Bemötande av mäklaren var utmärkt. han förklarat allt på smydig sätt . jäg kände mig trygg och nöjd. Läs mer
  • Madeleine O

2019-10-03

Madeleine O skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Precis sålt en lägenhet och det var första gången jag anlitat en mäklare.
    Första gången jag pratade med Henrik på telefon fick jag en bra känsla.
    Henrik är proffesionellt, trevlig, bra på att hålla en uppdaterad, svara på alla frågor man har och alltid tillgänglig.
    Toppenmäklare och kommer helt klart anlita Henrik igen i framtiden och rekommendera honom för andra!

//Madeleine Läs mer
  • 2019-10-01

Louise O skrev om Christina Ovallius (f.d Ljung) en del av MOHV Hyllie
    Christina hjälpte oss med försäljningen av vår bostadsrätt. Vi blev bemötta med stort engagemang, energi och lyhördhet. Christina höll oss uppdaterade under hela processen, vilket var väldigt uppskattat. Våra förväntningar på mäklaren var att det skulle finnas engagemang och intresse för vår försäljning, och att vår lägenhet skulle bli såld. Christinas arbete motsvarade alla förväntningar. Läs mer
  • 2019-09-26

Klas-Erik O skrev om Christina Ovallius (f.d Ljung) en del av MOHV Hyllie
    Det var egentligen min dotter som höll i försäljningen/visningen etc,men det jag förstod på henne samt min egen uppfattning är att försäljningen av vår lägenhet gick väldigt smidigt och smärtfritt,och vi har bara positivt att säga om Christina Ljung Läs mer
  • 2019-09-26

Erika A skrev om Christina Ovallius (f.d Ljung) en del av MOHV Hyllie
    Köpt en lägenhet på Föreningsgatan i Malmö. Christina var väldigt tillmötesgående och lätt att ha och göra med. Kändes som hon hela tiden var ärlig och tydlig till skillnad från en del andra mäklare som jag har mött. Därför blev jag glad när jag fick köpa en lägenhet med hjälp av en så bra mäklare. Läs mer
  • 2019-09-24

Alexandra L skrev om Christina Ovallius (f.d Ljung) en del av MOHV Hyllie
    Proffsig, alltid vänligt bemötande, hjälpsam. Läs mer
  • 2019-09-16

Sandra L skrev om Christina Ovallius (f.d Ljung) en del av MOHV Hyllie
    Super bra mäklare! Finns ingen ytterligare, hon har sålt 2 lägenheter åt mig! 😍😍 Läs mer

Hampus F skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Köpte min första lägenhet vid Nobeltorget.

Blev bra bemött av Henrik och affären gick snabbt och smidigt. Läs mer

Hanna R skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Sålde en bostadsrätt med Henriks proffsiga hjälp, allt gick super snabbt smidigt.

Information och återkoppling med vad som händer under hela försäljningen är han snabb och ge och man får ett stort förtroende från början!
    Mycket lyhörd och positiv och skulle välja han igen vid köp eller försäljning. Läs mer

Jolyano F skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Väldigt duktig på återkoppling och information. Läs mer
  • 2019-08-20

Daniel H skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Allt har fungerat felfritt under hela processen, både vid köp och försäljning. Bra kontakt, bemötande och alltid på toppen humör.
    Kommer anlitas vid nästa försäljning! Läs mer
  • 2019-08-20

Linus S skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Köpt en bostadsrätt.
    Fick sjukt bra bemötande.
    En riktig toppenmäklare.
    Svarade på alla frågor jag hade.

Mvh Linus Läs mer
  • 2019-08-17

Sandra S skrev om Christina Ovallius (f.d Ljung) en del av MOHV Hyllie
    Har köpt en lägenhet vid folkets park.
    Jag blev bemött på ett bra sätt.
    Förväntningarna jag hade var att mäklaren skulle vara glad, positiv, framåt & kunde svara på frågor vilket hon var och kunde göra. Det var vissa frågor som jag ej fick svar på direkt men fick snabb återkoppling på. Mycket bra bemötande! Läs mer
  • 2019-08-14

Beata P skrev om Christina Ovallius (f.d Ljung) en del av MOHV Hyllie
    Christina hjälpte mig att sälja min lägenhet.
    Bemött på ett professionellt och empatiskt sätt
    Lägenheten såldes väldigt snabbt med högre pris än jag trodde var möjligt

Kompetent, hjälpsam och empatisk.
    Rekommenderar gärna. Läs mer
  • 2019-07-14

Magnus W skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Jag sålde en lägenhet med hjälp av Henrik som mäklare.

Henrik är en duktig säljare som kan vända frågetecken till fördelar igenom sin kunnighet. Han hade siffror i huvudet på vad olika åtgärder i lägenheten kostade och hur jobbigt det var att genomföra. Själva försäljningsprocessen gick bra och Henrik var lyhörd mot mina önskemål men var samtidigt så professionell att han även framförde sitt eget perspektiv i olika lägen.

Om jag skulle sälja en bostad igen skulle jag på nytt vända mig till honom. Läs mer
  • 2019-07-05

Louise K skrev om Christina Ovallius (f.d Ljung) en del av MOHV Hyllie
    Christina Ljung sålde min lägenhet. Jättebra och proffsig mäklare. Läs mer
  • Gunnel N

2019-06-29

Gunnel N skrev om Christina Ovallius (f.d Ljung) en del av MOHV Hyllie
    Sålt min mors lägenhet på Kirseberg.
    Mycket gott bemötande av mäklaren och gav gott stöd. Tydlig information, god återkoppling och snabb hantering.
    Christina var mycket professionell i hela processen. Läs mer
  • Eleonor B

2019-06-28

Eleonor B skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Jag sålde en trea på Segevång och anlitade Henrik som mäklare. Kände förtroende för Henrik direkt och har gjort så genom hela affären. Allt har gått väldigt smidigt och jag har inget att klaga på alls. Rekommenderar Henrik till alla som vill ha en smidig bostadsaffär och en pålitlig mäklare. Läs mer
  • ANTON S

2019-06-25

ANTON S skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Trevlig, tillmötesgående och tog sig tid för alla frågor man hade. Läs mer
  • 2019-06-20

Arlinda R skrev om Christina Ovallius (f.d Ljung) en del av MOHV Hyllie
    Har köpt en bostadslägenhet. Har fått så mycket hjälp. Kanske sånt som egentligen inte berör mäklaren, så som hjälp på bank o mycket annat. Läs mer
  • 2019-06-13

Natalia E skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Henrik är en perfekt mäklare! Alltid väl förbered, engagerad och återkopplar snabbt. Har varit i kontakt med Henrik som både säljare och köpare, alltid lika nöjd. Varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2019-06-04

Amalan George W skrev om Christina Ovallius (f.d Ljung) en del av MOHV Hyllie
    The interactions were very smooth, she has been wonderful through out my interactions.

Internet advertisement

she was very accurate with all the information, polite in explaining and answering Läs mer
  • 2019-05-17

Eleonora Nocentini S skrev om Christina Ovallius (f.d Ljung) en del av MOHV Hyllie
    Jag är extremt nöjd med Christina och skulle vilja rekommendera henne till alla som går i försäljningstankar. Från dag ett var hon rak och tydlig och satte rätt förväntningar. Christina är otroligt professionell, lugn och trygg i sin roll samt tålmodig och behaglig att ha att göra med. Utöver det har Christina alltid varit tillgänglig antingen via telefon, sms eller mail. Givetvis får Christina mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2019-05-13

Patrik J skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Henrik kommer rekommenderad sedan tidigare och vi valde honom baserat på tidigare bra utförda affärer. I detta fallet så fungerade det enligt förväntan med väldigt god och korrekt service. Läs mer
  • 2019-05-06

Behnam K skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Jag är inte säljare utan har fullmakt av honom att skriva kontraktet. Vi har sålt en tvårummare lägenhet. Vi träffade tre mäklare och valde Henrik för uppdraget. Han verkade vara seriös, engagerad och ärligt och.Vi hade mycket bra kommunikation under säljprocessen.allt gick så bra och smidigt. Läs mer
  • 2019-04-27

Anders N skrev om Christina Ovallius (f.d Ljung) en del av MOHV Hyllie
    Köpte en lägenhet i Malmö. Mäklaren var väldigt trevlig, gav oss gott om utrymme för att titta på lägenheten ifred men var samtidigt väldigt hjälpsam om vi hade frågor. Väldigt naturlig, till skillnad från många andra mäklare.

Mycket nöjd med min affär som gick både snabbt och smidigt samtidigt som det kändes tryggt. Läs mer
  • 2019-04-25

Namiq A skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    jag köpte en trea. Han var kontakt med mig flera gånger och svarade snabt alla mina frågor. Läs mer
  • 2019-04-20

Gaute H skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Henrik sålde vår bostadsrätt. Han hade alltid ett trevligt bemötande och det var alltid snabb återkoppling på epost. Kan varmt rekommendera Henrik som mäklare! Läs mer
  • 2019-04-13

Cecilie S skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Solde min tvåa på Möllevången i höstas. Uppevde Henrik som proffsig och bra! Läs mer
  • 2019-04-11

Anders B skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Vi har köpt en lägenhet och Henrik var mäklare för transaktionen. Han skötte det på ett utmärkt sätt i alla avseenden. Snabba svar och tillmötesgående.
    /Anders Läs mer
  • Björn Sverre M

2019-04-10

Björn Sverre M skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Jeg er Normann og kjøpte en leilighet til min sønn som går på skole i Malmø. Jeg kjøpte på Stubbemøllan gatan 4a. Super fornøyd med megler som hjalp meg masse med spørsmål og gjenomføringen. Henrik Karlsson vil jeg anbefale , veldig bra 😊 hilsen Bjørn-sverre Myrvang. Läs mer

Simon K skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Jag har sålt två lägenhet genom Henrik. Väldigt nöjd, har varit smidigt och Henrik håller en uppdaterad hela tiden. Läs mer

Malin L skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Vi köpte en bostadsrätt på Ribersborg. Henrik var trevlig, påläst och väldigt hjälpsam för oss som var förstagångsköpare.

Han kändes väldigt ärlig och genuin och gjorde att vi kände oss bekväma.

Rekommenderar Henrik starkt och vi vill själva använda oss av honom när vi kommer sälja vår bostadsrätt! Läs mer

Elinor O skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Vi har köpt en hyresrätt.
    Vi blev jätte bra bemöta, väldigt trevlig, hade svar på allt, kände oss trygga och kunde lita på honom.
    Väldigt hjälpsam och lätt att få tag i när man behöver komma i kontakt med honom, kan han inte prata eller svarar när man väl ringer så ringer han alltid tillbaka.
    Han levde upp till alla våra förväntningar!
    Väldigt bra mäklare som kan sitt jobb! Läs mer
  • 2019-04-09

Elvis S skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Min kommunikation med Henrik har fungerat utmärkt utan några som helst problem. Jag började buda på min lägenhet (Södra Förstadsgatan 121C) i början av januari och slutbudet blev 1250 000 kr. Det har blivit en hel del sms och Mail med Henrik och då har jag alltid fått snabba och tydliga svar, även i samtal med honom. När jag träffade honom var han också väldigt trevlig och gjorde det enkelt för mig och Miriam (som jag köpte lägenheten av) vid själva övergången.

Mvh, Elvis Läs mer
  • 2019-04-09

Uridea A skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Upplevde min mäklare som lätttillgänglig, engagerad, bra och trevlig:) Läs mer

Charlotte P skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Vi sålde en bostadsrättslägenhet och Henrik var under hela processen mycket professionell och trevlig dessutom! Han gjorde så att vi kände oss trygga vid försäljningen och även vid köpet av vår nya bostad där han gav oss goda råd!
    Vi rekommenderar honom varmt! Läs mer

Anna R skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Byte av bostadsrätt med Henrik som mäklare. Vänligt och proffesionellt bemötande. Kunnig inom området. Bra vägledning och hjälp med svar på alla frågor som dök upp under resans gång. Läs mer

Rumi K skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Snabb och smidig affär. Sålde min lgh på bara några minuter!! Duktig märklare! Läs mer

Nina N skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Köpt en 1:a i Malmö. Blev trevligt och professionellt bemött. Läs mer

Johan P skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Henrik har varit min mäklare vid två försäljningar nu och han lär vara det även vid nästa försäljningen också. Han är otroligt proffsig och engagerad och svarar alltid på frågor. Läs mer
  • Ewa O

2019-04-08

Ewa O skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Rekommenderas varmast. Henrik har jag både köpt och sålt lägenheter med flera gånger.
    Henrik är glad, positiv, anträffbar 24/7, punktlig, korrekt och gör allt för både säljare och köpare. Henrik kommer jag att anlita fler gånger om jag behöver. Och köper gärna av honom igen.
    Toppen +++++ Läs mer

215 32 Malmö