Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö MOHV MOHV Hyllie

MOHV Hyllie

En del av MOHVwww.mohv.se

215 32 Malmö — Visa karta

Välkommen till MOHV Hyllie!

Letar du bostad i Hyllie, Lindeborg, Borgmästaregården, Södertorp, Lorensborg, Kulladal, Blekingsborg, Söderkulla, Eriksfält eller områdena omkring Malmö. Vi på MOHV Hyllie har vårt fokus på att sälja och hjälpa dig att hitta din drömbostad i Malmö med omnejd. Med våra kompetenta och engagerade mäklare försäkrar vi dig att vi på ett kreativt sätt kan hjälpa dig med ditt livs största affär.
Är du nyfiken på vad just din bostad är värd så tveka inte att göra en kostnadsfri värdering med oss på MOHV Hyllie. Tryck bara på knappen här ovan så hör vi av oss så fort vi kan!

Läs vad 214 kunder tycker om MOHV Hyllie

• 2019-07-14

Magnus W skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Jag sålde en lägenhet med hjälp av Henrik som mäklare.

Henrik är en duktig säljare som kan vända frågetecken till fördelar igenom sin kunnighet. Han hade siffror i huvudet på vad olika åtgärder i lägenheten kostade och hur jobbigt det var att genomföra. Själva försäljningsprocessen gick bra och Henrik var lyhörd mot mina önskemål men var samtidigt så professionell att han även framförde sitt eget perspektiv i olika lägen.

Om jag skulle sälja en bostad igen skulle jag på nytt vända mig till honom. Läs mer
  • 2019-07-05

Louise K skrev om Christina Ljung en del av MOHV Hyllie
    Christina Ljung sålde min lägenhet. Jättebra och proffsig mäklare. Läs mer
  • Gunnel N

2019-06-29

Gunnel N skrev om Christina Ljung en del av MOHV Hyllie
    Sålt min mors lägenhet på Kirseberg.
    Mycket gott bemötande av mäklaren och gav gott stöd. Tydlig information, god återkoppling och snabb hantering.
    Christina var mycket professionell i hela processen. Läs mer
  • Eleonor B

2019-06-28

Eleonor B skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Jag sålde en trea på Segevång och anlitade Henrik som mäklare. Kände förtroende för Henrik direkt och har gjort så genom hela affären. Allt har gått väldigt smidigt och jag har inget att klaga på alls. Rekommenderar Henrik till alla som vill ha en smidig bostadsaffär och en pålitlig mäklare. Läs mer
  • ANTON S

2019-06-25

ANTON S skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Trevlig, tillmötesgående och tog sig tid för alla frågor man hade. Läs mer
  • 2019-06-20

Arlinda R skrev om Christina Ljung en del av MOHV Hyllie
    Har köpt en bostadslägenhet. Har fått så mycket hjälp. Kanske sånt som egentligen inte berör mäklaren, så som hjälp på bank o mycket annat. Läs mer
  • 2019-06-13

Natalia E skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Henrik är en perfekt mäklare! Alltid väl förbered, engagerad och återkopplar snabbt. Har varit i kontakt med Henrik som både säljare och köpare, alltid lika nöjd. Varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2019-06-04

Amalan George W skrev om Christina Ljung en del av MOHV Hyllie
    The interactions were very smooth, she has been wonderful through out my interactions.

Internet advertisement

she was very accurate with all the information, polite in explaining and answering Läs mer
  • 2019-05-17

Eleonora Nocentini S skrev om Christina Ljung en del av MOHV Hyllie
    Jag är extremt nöjd med Christina och skulle vilja rekommendera henne till alla som går i försäljningstankar. Från dag ett var hon rak och tydlig och satte rätt förväntningar. Christina är otroligt professionell, lugn och trygg i sin roll samt tålmodig och behaglig att ha att göra med. Utöver det har Christina alltid varit tillgänglig antingen via telefon, sms eller mail. Givetvis får Christina mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2019-05-13

Patrik J skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Henrik kommer rekommenderad sedan tidigare och vi valde honom baserat på tidigare bra utförda affärer. I detta fallet så fungerade det enligt förväntan med väldigt god och korrekt service. Läs mer
  • 2019-05-06

Behnam K skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Jag är inte säljare utan har fullmakt av honom att skriva kontraktet. Vi har sålt en tvårummare lägenhet. Vi träffade tre mäklare och valde Henrik för uppdraget. Han verkade vara seriös, engagerad och ärligt och.Vi hade mycket bra kommunikation under säljprocessen.allt gick så bra och smidigt. Läs mer
  • 2019-04-27

Anders N skrev om Christina Ljung en del av MOHV Hyllie
    Köpte en lägenhet i Malmö. Mäklaren var väldigt trevlig, gav oss gott om utrymme för att titta på lägenheten ifred men var samtidigt väldigt hjälpsam om vi hade frågor. Väldigt naturlig, till skillnad från många andra mäklare.

Mycket nöjd med min affär som gick både snabbt och smidigt samtidigt som det kändes tryggt. Läs mer
  • 2019-04-25

Namiq A skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    jag köpte en trea. Han var kontakt med mig flera gånger och svarade snabt alla mina frågor. Läs mer
  • 2019-04-20

Gaute H skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Henrik sålde vår bostadsrätt. Han hade alltid ett trevligt bemötande och det var alltid snabb återkoppling på epost. Kan varmt rekommendera Henrik som mäklare! Läs mer
  • 2019-04-13

Cecilie S skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Solde min tvåa på Möllevången i höstas. Uppevde Henrik som proffsig och bra! Läs mer
  • 2019-04-11

Anders B skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Vi har köpt en lägenhet och Henrik var mäklare för transaktionen. Han skötte det på ett utmärkt sätt i alla avseenden. Snabba svar och tillmötesgående.
    /Anders Läs mer
  • Björn Sverre M

2019-04-10

Björn Sverre M skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Jeg er Normann og kjøpte en leilighet til min sønn som går på skole i Malmø. Jeg kjøpte på Stubbemøllan gatan 4a. Super fornøyd med megler som hjalp meg masse med spørsmål og gjenomføringen. Henrik Karlsson vil jeg anbefale , veldig bra 😊 hilsen Bjørn-sverre Myrvang. Läs mer

Simon K skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Jag har sålt två lägenhet genom Henrik. Väldigt nöjd, har varit smidigt och Henrik håller en uppdaterad hela tiden. Läs mer

Malin L skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Vi köpte en bostadsrätt på Ribersborg. Henrik var trevlig, påläst och väldigt hjälpsam för oss som var förstagångsköpare.

Han kändes väldigt ärlig och genuin och gjorde att vi kände oss bekväma.

Rekommenderar Henrik starkt och vi vill själva använda oss av honom när vi kommer sälja vår bostadsrätt! Läs mer

Elinor O skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Vi har köpt en hyresrätt.
    Vi blev jätte bra bemöta, väldigt trevlig, hade svar på allt, kände oss trygga och kunde lita på honom.
    Väldigt hjälpsam och lätt att få tag i när man behöver komma i kontakt med honom, kan han inte prata eller svarar när man väl ringer så ringer han alltid tillbaka.
    Han levde upp till alla våra förväntningar!
    Väldigt bra mäklare som kan sitt jobb! Läs mer
  • 2019-04-09

Elvis S skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Min kommunikation med Henrik har fungerat utmärkt utan några som helst problem. Jag började buda på min lägenhet (Södra Förstadsgatan 121C) i början av januari och slutbudet blev 1250 000 kr. Det har blivit en hel del sms och Mail med Henrik och då har jag alltid fått snabba och tydliga svar, även i samtal med honom. När jag träffade honom var han också väldigt trevlig och gjorde det enkelt för mig och Miriam (som jag köpte lägenheten av) vid själva övergången.

Mvh, Elvis Läs mer
  • 2019-04-09

Uridea A skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Upplevde min mäklare som lätttillgänglig, engagerad, bra och trevlig:) Läs mer

Charlotte P skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Vi sålde en bostadsrättslägenhet och Henrik var under hela processen mycket professionell och trevlig dessutom! Han gjorde så att vi kände oss trygga vid försäljningen och även vid köpet av vår nya bostad där han gav oss goda råd!
    Vi rekommenderar honom varmt! Läs mer

Anna R skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Byte av bostadsrätt med Henrik som mäklare. Vänligt och proffesionellt bemötande. Kunnig inom området. Bra vägledning och hjälp med svar på alla frågor som dök upp under resans gång. Läs mer

Rumi K skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Snabb och smidig affär. Sålde min lgh på bara några minuter!! Duktig märklare! Läs mer

Nina N skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Köpt en 1:a i Malmö. Blev trevligt och professionellt bemött. Läs mer

Johan P skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Henrik har varit min mäklare vid två försäljningar nu och han lär vara det även vid nästa försäljningen också. Han är otroligt proffsig och engagerad och svarar alltid på frågor. Läs mer
  • Ewa O

2019-04-08

Ewa O skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Rekommenderas varmast. Henrik har jag både köpt och sålt lägenheter med flera gånger.
    Henrik är glad, positiv, anträffbar 24/7, punktlig, korrekt och gör allt för både säljare och köpare. Henrik kommer jag att anlita fler gånger om jag behöver. Och köper gärna av honom igen.
    Toppen +++++ Läs mer

Mozhgan Z skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Henrik skulle sälja min bostadsrätt. Han använde den gamla broschyren med det gamla priset på andra visningen. Han dessutom visade ingen effort att göra något extra för att jag får lite mer för min lägenhet. Jag ska sälja en annan lägenhet på Västra hamnen och kommer inte att använda er för att jag upplever er inte tillräckligt engagerade. Läs mer
    2019-04-08 Henrik K svarar Mozhgan Z
    Hej Mozhgan! Det är väldigt tråkigt att du känner så. Det var helt klart en miss från min sida att priset inte uppdaterades i de nya objektsbeskrivningarna som beställdes. Jag tar åt mig av din kritik då jag strävar alltid efter att ge 100% i varje försäljning och vill självklart att alla mina kunder känner av ett stort engagemang under försäljningen. Hoppas att du trivs bra i ditt nya boende. Mvh Henrik

Sanna M skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Hej,

Vi sålde vår bostadsrätt via Henrik. Väldigt gott bemötande från start, god information och god kontakt genom hela försäljningen. Läs mer
  • 2019-04-04

Maj-Britt D skrev om Christina Ljung en del av MOHV Hyllie
    Snabb och effektiv vänlig och trevlig samt kunnig Läs mer
  • 2019-04-04

Mariell Hansdotter N skrev om Christina Ljung en del av MOHV Hyllie
    Christina Ljung sålde vår lägenhet i Slottstaden och hon gjorde det med en proffsighet och kunnighet, ett leende på läpparna och gav ett genuint intryck! Vi är SÅ nöjda med Christina! Läs mer
  • Henrik P

2019-04-04

Henrik P skrev om Christina Ljung en del av MOHV Hyllie
    Trevlig tjej som svarar på alla frågorna man ställer och har hon inte svaret direkt så återkommer hon snarast. Läs mer
  • 2019-04-03

Lima A skrev om Christina Ljung en del av MOHV Hyllie
    Rolig och väldigt hjälpsam och snäll. Hon är toppen tycker jag Läs mer

Madelaine L skrev om Christina Ljung en del av MOHV Hyllie
    Hej, Christina har från början till slut varit professionell , tydlig i sin kommunikation och förväntansavstämning. Hon har rådgivit och förhandlat fram ett riktigt bra pris redan på förhandsvisningen. Hon va även tillgänglig när jag flera månader efter försäljningen hade en fråga. Hon har alltid varit snabb på att ringa tillbaka och på att följa upp. Vill ge mina alldra högsta rekommendationer!!

Mvh Madelaine Löfqvist Läs mer

Lina P skrev om Christina Ljung en del av MOHV Hyllie
    Vi sålde vår lägenhet på Kirseberg med hjälp av Christina och Mohv. Bemötandet var under hela processen både professionellt, hjärtligt och engagerat. Christina var alltid tillgänglig för frågor eller funderingar, tillmötesgående, hjälpsam och kompetent. Vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare och kan varmt rekommendera Christina Ljung. Läs mer

Johan N skrev om Christina Ljung en del av MOHV Hyllie
    Trygg, omtänksam och professionell. Såg verkligen till mitt bästa Läs mer

Mattias H skrev om Christina Ljung en del av MOHV Hyllie
    Väldigt hjälpsam och proffsig mäklare. Tog hand om hela vår försäljning mycket bra. Läs mer
  • MARTIN Ä

2019-03-19

MARTIN Ä skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Efter noggrana intervjuer fick vi bäst magkänsla av Henrik - en genuin person som fick uppdrag att sälja en svårsåld lägenhet, vilket han fixade med bravur! Bra vägledning och kommunikation från start till slut. Anlitar gärna Henrik igen när det blir dags för nästa försäljning! Läs mer
  • Martina V

2019-03-05

Martina V skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Mycket engagerad mäklare som ger ett trevligt intryck och som har bra strategier vid försäljning. Skulle gladeligen rekommendera honom om du går i säljtankar! Läs mer
  • Johan S

2019-02-11

Johan S skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Professionell och tydlig i sitt arbete. Snabba återkopplingar. Trevlig och lättsam som person . Läs mer
  • 2019-02-04

Mikaela Andersson skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Henrik är en mycket professionell mäklare! Vid både köp och försäljning är han engagerad från start och lätt att ha kontakt med. Henrik har alltid en plan framåt där man som säljare är väldigt involverad. En personlig, trevlig och mycket trygg affär! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-01-16

Elma K skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Fantastisk mäklare! Professionell och väldigt duktig. Sålde min lägenhet på endast en vecka och lyckades få upp ett väldigt bra pris. Rekommenderar starkt till alla som ska sälja att välja Henrik! Läs mer
  • 2018-12-09

Sandra O skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Henrik är professionell, kompetent, trygg och lättillgänglig. Det blev en effektiv och snabb affär med ett resultat som lovat och bättre! Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Marine J

2018-12-05

Marine J skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Jag är supernöjd med Henrik! Redan från det första mötet så var han väl förberedd med en tydlig plan. Jag fick sen väldigt bra, snabb och trevlig service genom hela processen, och han höll hela tiden kontakten och var tillgänglig för frågor. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-12-02

Christer J skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Henrik är en fantastisk mäklare. Vi är nöjda med uppdraget. Har litat på honom till 100%. Trevligt sätt och bemötande, vilket vi uppskattat. Vi kan rekommendera honom till mäklaruppdrag. Läs mer
  • 2018-11-10

Martin W skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Toppen! Kände mig väldigt trygg som köpare och är väldigt nöjd med kommunikation hur smidigt allt gick. Läs mer
  • Lia T

2018-03-29

Lia T skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Henrik är en helt fantastiskt mäklare! Vi både köpte lägenhet med Henrik som mäklare och valde sedan honom vid försäljning av vår egen bostad. Han har ett underbart bemötande, svarar alltid på frågor, är lättillgänglig och ser till att allt går smidigt och snabbt. Vi sålde vår lägenhet 2 dagar efter första visningen och är mycket nöjda med hela försäljnigsprocessen. :) Läs mer
  • Jennifer G

2018-03-21

Jennifer G skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Jag köpte nyss min första lägenhet och både Henrik och säljaren gjorde det riktigt kul, trevligt och smidigt. Eftersom det var första köpet dök det upp en del frågor. Henrik svarade alltid snabbt och på ett sätt som gjorde att jag kände att det var okej att fråga allt jag behövde fråga. Henrik är mycket tillmötesgående och har en härlig energi. Kommer jag någon gång sälja kommer jag utan tvekan kontakta honom. Läs mer
  • Simon K

2018-03-15

Simon K skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    Har använt mig av Henrik vid försäljning två gånger. Båda gångerna har fungerat smidigt med bra återkoppling och lyckad försäljning. Läs mer

215 32 Malmö