MOHV Hyllie

MOHV Hyllie

En del av MOHV - www.mohv.se
Välkommen till MOHV Hyllie!

Letar du bostad i Hyllie, Lindeborg, Borgmästaregården, Södertorp, Lorensborg, Kulladal, Blekingsborg, Söderkulla, Eriksfält eller områdena omkring Malmö. Vi på MOHV Hyllie har vårt fokus på att sälja och hjälpa dig att hitta din drömbostad i Malmö med omnejd. Med våra kompetenta och engagerade mäklare försäkrar vi dig att vi på ett kreativt sätt kan hjälpa dig med ditt livs största affär.
Är du nyfiken på vad just din bostad är värd så tveka inte att göra en kostnadsfri värdering med oss på MOHV Hyllie. Tryck bara på knappen här ovan så hör vi av oss så fort vi kan!

Läs vad 443 kunder tycker om MOHV Hyllie 2

• skrev om Nour Khalil en del av MOHV Hyllie
    2022-09-28 Spontant omdöme
    Mycket trevlig ,bra bemötande och nästan alltid tillgänglig ,snabb försäljningsprocess 👍🏻👍🏻👍🏻
  • skrev om Nour Khalil en del av MOHV Hyllie
    2022-09-25 Spontant omdöme
    Visar ett stort engagemang och lyhörd
    2022-09-18 Verifierad kund
    Rak och tydlig, bra kontakt angående försäljningen
    2022-09-10 Verifierad kund
    Våras första möte med David var solklart att vi hade träfat en man som vi kan anlita honom våra bostad får försäljning , hade vi inte ångrat oss.David kombinerar professionalitet och stor kunskap med ett avslappnat och trevligt sätt. Kontakten och kommunikationen var tydlig, enkel och bra genom hela processen vilket vi såklart uppskattade. Vi kan rekommendera att anlita David när ni ska välja mäklare. Han er topp mäklare !!!!!!
    2022-09-10 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och var till stor hjälp under köpet. Alla frågor man hade eller behövde hjälp med så hjälpte David med det.
  • Irene B
    köpte sin lägenhet med hjälp av Christina Ovallius en del av MOHV Hyllie
    2022-09-01 Verifierad kund
    Jag har bara positiva saker att säga om Christina när det gäller visning av lägenheten och bemötandet samt den hjälp vi fick när vi bestämt oss för lägenheten. Trots att priset var mycket högre änder vi tänt från början.
    Jag respekterar att hon tycktes vara mer på säljarens sida när det gäller priset på lägenheten eftersom det var en barnfamilj som skulle sälja. Jag blev dock lite besviken på att det inte fanns något förhandlingsutrymme alls runt utgångspriset, eftersom det finns ett mycket stort utbud sv lägenheter just nu.
    Samtidigt visar det väl okså att hon är en duktig mäklare. Jag tycker dock inte att hon ska säga i förväg att hon intet tror att säljaren accepterar ett lägre bud. Som köpte hade jag velat känna att jag gjort en bra affär med åtminstone 100.000 i prutmån.
    Jag hoppas att det kommer att visa sig vara värt besväret.
    Christina svarar ba på alla frågor jag kommit med i efterhand. Vi hoppas på en fortsatt bra kommunikation när det gäller framförhållning- att vi får veta i god tid när inflyttning kan ske- helt två månader innan, pga uppsägning av annan lägenhet.
    2022-08-28 Verifierad kund
    Kanon insats från dag ett när David tog över efter den egentliga mäklaren då hon gick på semester, trots trögare marknad så levererade David konstanta visningar och regelbunden återkoppling från spekulanter. Rekommenderas starkt!
    2022-08-28 Verifierad kund
    Blev bra bemött genom hela processen och trots sämre marknad än planerat så kämpade Christina på bra med visningar varje vecka. Rekommenderas starkt även framförallt vid trögare marknad då Christina inte ger upp!
    • Dockan
    2022-08-19 Verifierad kund
    Henrik är en super trevlig mäklare som absolut uppfyller våra förväntningar som säljare och bemötte potentiella köpare på ett väldigt bra sätt med :)

Stor rekommendation om ni letar efter en mäklare som inte bara ser till att nåt blir såld men har också en fin personlighet :) Skulle absolut ber honom igen att hjälpa. Tack!
    2022-08-19 Verifierad kund
    Fick snabba och ärliga svar, samtidigt som han kunnig inom sitt yrke.
    Väldigt trevlig och tillmötesgående, är jättenöjd med min kontakt.
    Han nådde över alla förväntningar.
    2022-08-16 Verifierad kund
    Jag bor i Göteborg i dagsläget. Jag bokade därför en visning i kontakt med mäklaren eftersom jag inte kunde komma på tiderna som var upplagda. Han skrev att den skulle vara privat. Sen såg jag på hemnet att den var upplagd där. När jag kom på visningen hade mäklaren inte skrivit upp mig. Dåligt första intryck av den anledningen. Sen har han skött allt jättebra och jag väldigt nöjd med den hjälp jag fått. Jag har kunnat kontakta honom i olika frågor och han har förklarat allt jag behöver göra. Jag är därför nöjd.
    • Holmeja
    2022-08-15 Verifierad kund
    Vi blev väl bemötta av mäklaren, hon var väldigt trevlig och hjälpsam. Vi trodde att försäljningen av huset skulle gå snabbt men de rådande omständigheterna med inflationen bromsade en del. Däremot kunde mäklaren justera priset på huset och med god rådgivning samt förhandling med spekulanter så kunde det lösa sig till slut.
  • Martina V
    2022-08-10 Verifierad kund
    Letar du efter en jordnära, proffsig och förtroendeingivande mäklare så är det Henrik du ska anlita. Han är alltid väldigt påläst gällande sina objekt och har en mångårig och gedigen kunskap inom mäkleriet. Jag har vid flera tillfällen anlitat Henrik och han har överträffat mina förväntningar vid varje tillfälle och det är också därför som jag rekommenderar honom till alla jag känner.
    • Rosengård
    2022-08-04 Verifierad kund
    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💐💐💐💐💐💐💐💐
    Tack så mycket för det Abdullah! :) Christina Ovallius
    • Nobeltorget
    2022-07-24 Verifierad kund
    Tydlig, effektiv och tillgänglig.
    • Norra Sorgenfri
    2022-07-02 Verifierad kund
    Hej,
    Vi är mycket nöjda med David då han har ett empatiskt och inkännande bemötande.
    Han är också väldigt noggrann vi lekt vi uppskattar.
    Kari och Mattias Petersson
    • Åkarp
    2022-06-30 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med MOHV och Christinas hantering av vår försäljning. Från första kontakt till såld bostad har allt rullat på över förväntan! 😃👌🏻
    • Kulladal
    2022-06-18 Verifierad kund
    Om jag skulle sälja 100 lägenheter, så skulle jag välja Rebecka Ekblad 100 gånger.
    Otroligt sympatisk och professionell och informerade och lotsade oss igenom hela processen närmast simulant med när hon utförde arbetet.
    En klippa att luta sig emot.
    Det måste väl räcka?
    2022-06-13 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande och håller mig som var på annan ort uppdaterad när något hände
  • Elin M
    • Pildammarna
    2022-06-10 Verifierad kund
    Både köpt och sålt bostadsrätt via Henrik. Professionell och tillgänglig - rekommenderar!
    2022-06-10 Verifierad kund
    Trevlig bemötande. Involverad vill en mycket väl, mkt tillmötesgående och mkt tillgänglig. En bra mäklare som förstod mig vad jag ville
  • köpte sitt hus med hjälp av Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    • Åkarp
    2022-05-27 Verifierad kund
    Toppen bemötande, Henrik är en jordnära och förtroende givande person och mäklare.

Under hela resan innan vi skrev på köpeavtalet, så kände vi längs hela vägen att vi hade ett bollplank och stöd. Vilken medförde en stor trygghet då det var ett stort steg för oss att ta som småbarnsfamilj.
    Henrik återkopplade väldigt snabbt kring alla frågor och funderingar som vi hade.

Vi ger våra varmaste rekommendationer att anlita Henrik som mäklare framgent.
    2022-05-25 Verifierad kund
    Kompetent, ärlig och väldigt professionell. Ser till att både säljare och köpare är nöjda med affären från början till slut.
    • Hyllie
    2022-05-18 Verifierad kund
    Professionell, proaktiv, kunnig och lyhörd. Jag har tidigare många dåliga erfarenheter av mäklare, men Christina är verkligen en riktigt duktig och trevlig mäklare, som det är ett sant nöje att arbeta med.

Jag behövde aldrig ringa och jaga information, utan Christina återkopplade alltid självmant och inom överenskommen tid. Något jag verkligen uppskattat och som gjort försäljningen smidig.
    2022-05-15 Verifierad kund
    Jag kände direkt att jag kunde lita på David. Han är genuint intresserad, trevlig och ödmjuk.
    Jag kände mig trygg med försäljningen hela vägen. Rekommenderar verkligen David!
    2022-05-14 Verifierad kund
    Detta var min första försäljning. Mycket nytt men Henrik har koll på allt och det kändes tryggt att sälja. Trevlig och hjälpsam, besvarade alla mina frågor väl och jag kände mig väl informerad.
    2022-05-14 Verifierad kund
    David har varit helt fantastiskt, han har mött alla våra förväntningar och haft ett exceptionellt bemötande. Trots våra oregelbundna arbetstider har David alltid varit nåbar och tillgänglig.

Vi är så nöjda och rekommenderar starkt David som mäklare!
    2022-05-13 Verifierad kund
    Professionell, engagerad, positiv, lösningsfokuserad och har varit superduktig och tillgänglig under hela processen. Mycket nöjd! Rekommenderar! :)
    2022-05-13 Verifierad kund
    Hon var professionell, hjälpsam, engagerad. Jag stark rekommenderar.
    2022-05-11 Verifierad kund
    Redan vid första mötet förstod Rebecka mina önskemål, därför fick hon uppdraget.
    Regelbundna återkopplingar samt ett professionellt hårt arbete gav ett resultat över förväntan.
    Fantastiskt bra bemötande med sin fina glad 😀 utstrålning är guld värd.
    Mvh Roswitha Bolaric
    • Kulladal
    2022-05-11 Verifierad kund
    Rebecca är en supertrevlig mäklare som är lyhörd och trygg. Möter alla önskemål och krav. Mycket nöjd.
    • Lorensborg
    2022-05-05 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Noggrann genomgång av stegen för försäljningen. Bra planlagt.
    • Limhamn
    2022-05-01 Verifierad kund
    Glad och positiv . Förmedlade att jag kommer att göra allt jag kan för att tillgodose dina önskemål. Vilket Rebecca levde upp till.
  • A S
    • Södertorp
    2022-04-07 Verifierad kund
    Mycket nöjda med Henriks insats för vår försäljning av vår lägenhet.
    • Södertorp
    2022-04-01 Verifierad kund
    Väldigt fint bemötande. Tog sig tid, hade svar på alla funderingar.
    Skicklig, rak och tydlig!
    • Högaholm
    2022-03-29 Verifierad kund
    Duktig, ambitiös, trevlig, kunnig och tillmötesgående.
    Tack Annika för det fina omdömet. // Rebecca MOHV Hyllie
    • Högaholm
    2022-03-28 Verifierad kund
    Vänlig, korrekt och snabb återkoppling.
    Magnus
    Tack så mycket! // Rebecca MOHV Hyllie
    • Klågerup
    2022-03-17 Verifierad kund
    Christina tog hand om vår försäljning på ett proffsigt och personligt sätt och vi är väldigt nöjda med hela processen. Inget är besvärligt och hon har svarat snabbt och engagerat på allt som dykt upp.
    2022-03-11 Verifierad kund
    Vi valde att anlita David vid försäljningen av vår bostad och har inte ångrat oss. David kombinerar professionalitet och stor kunskap med ett avslappnat och trevligt sätt. Kontakten och kommunikationen var tydlig, enkel och bra genom hela processen vilket vi såklart uppskattade. Vi kan rekommendera att anlita David när ni ska välja mäklare.
    2022-03-11 Verifierad kund
    Informativ, kommunikativ, tydlig, trevlig, tillmötesgående! Toppen på alla sätt!
    2022-03-11 Verifierad kund
    Detta är tredje gången i rad som jag har anlitat Henrik för att sälja min bostad och han har inte gjort mig besviken en enda gång, snarare motsatsen.
    Han är väldigt trevlig, lugn och lätt att prata med och är väldigt bra på att återkoppla och följa upp.
    Dessutom har han hjälpt mig med tips och statistik kring objekt som jag själv vill köpa.
    Hade jag kunnat så hade jag gett 6/5 i betyg och jag är redan nu säker på att han också kommer få hjälpa mig nästa gång jag ska sälja.
    Malmös bästa mäklare utan konkurrens!
    2022-03-11 Verifierad kund
    Han är nyckel jälpsam ock snäll meniska
    2022-03-10 Verifierad kund
    Bra bemött, glad och professionionel.
    Väl förberet på jobbet och påläst

Forventninger blev indfriet til 100%

Prissätning visade sig vara helt spot on.
    Oplevede ett bra samarbete hela processen igenom.
    Tack till Rebecca!
    Vad roligt att du är nöjd med mitt arbete och att jag uppfyllde dina förväntningar i samband med din försäljning. Tusen tack! // Rebecca MOHV Hyllie
    2022-03-10 Verifierad kund
    Seriös, pungtlig, alltid glad, lyssnar på oss kunder, medelsam, påläst om förhållanden, uppfyllde alla våra förväntningar, rekommenderas starkt....
    Stort tack för det fina omdömet och du vill rekommendera mig vidare! // Rebecca MOHV Hyllie
  • Olivia W
    sålde sin lägenhet med hjälp av Christina Ovallius en del av MOHV Hyllie
    • Klågerup
    2022-03-10 Verifierad kund
    Detta är tredje gången som jag möter Christina vid försäljning av bostad och bara det tycker jag säger sitt.
    Hon är proffsig, lyhörd och dessutom väldigt ödmjuk och trevlig. Hon är väldigt snabb på att återkoppla! Hon har helt enkelt att man kan tänka sig hos en mäklare plus lite till! Skulle aldrig tveka på att kontakta henne igen vid en försäljning!
    • Håkanstorp
    2022-03-09 Verifierad kund
    Bemötandet har varit perfekt hela processen.
    Alla förväntningar blev uppfyllda.
    Allt gick väldigt smidigt o snabbt o fått bra stöd o snabba svar.
    Tack Anna för ditt fina omdöme. Vad roligt att du är nöjd med ditt bostadsköp! // Rebecca MOHV Hyllie
    2022-03-09 Verifierad kund
    Henrik sålde precis en lägenhet åt oss och som köpare har jag bara positivt att säga om honom!

Henrik är mycket förtroendeingivande, tydlig och väldigt hjälpsam. Han visar på god erfarenhet och var mån om att alla skulle känna sig nöjda i processen och har varit mycket kommunikativ.

Jag rekommenderar honom varmt!
    2022-03-05 Verifierad kund
    Christina mötte mig med ett stort engagemang och vi kan endast säga positiva saker. Hon är en grym mäklare!! Hon levde upp och över våra föväntningar!
    2022-03-05 Verifierad kund
    Christina hjälpte mig att göra en snabb och smidig affär och jag upplevde henne som en väldigt engagerad och omtänksam mäklare. Jag slapp tänka på allt.
    Vid försäljning i framtiden kommer jag definitivt be Christina om hjälp!
    2022-02-24 Verifierad kund
    Allting var toppen! Försäljningen och kommunikation 🌟🌟🌟