MOHV Hyllie

MOHV Hyllie

En del av MOHV - www.mohv.se
Välkommen till MOHV Hyllie!

Letar du bostad i Hyllie, Lindeborg, Borgmästaregården, Södertorp, Lorensborg, Kulladal, Blekingsborg, Söderkulla, Eriksfält eller områdena omkring Malmö. Vi på MOHV Hyllie har vårt fokus på att sälja och hjälpa dig att hitta din drömbostad i Malmö med omnejd. Med våra kompetenta och engagerade mäklare försäkrar vi dig att vi på ett kreativt sätt kan hjälpa dig med ditt livs största affär.
Är du nyfiken på vad just din bostad är värd så tveka inte att göra en kostnadsfri värdering med oss på MOHV Hyllie. Tryck bara på knappen här ovan så hör vi av oss så fort vi kan!

Läs vad 366 kunder tycker om MOHV Hyllie 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Conny Mathisson en del av MOHV Hyllie
    • Rörsjöstaden
    2021-09-13
    Mycket nöjd med Conny som mäklare. Han visade personligt engagemang, höll oss som säljare väl uppdaterade och gav råd längs vägen som gjorde att vi kände oss trygga i hela säljprocessen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Conny Mathisson en del av MOHV Hyllie
    2021-09-06
    hej
    jag tackar Conny för hans rak på sak och ärlighet,
    och han svarade minna frågor när jag ringde honom.
    när som helst .
    mvh aziz
    2021-09-04
    Bästa mäklare, han hjälper alltid 🙂
    • Borgmästaregården
    2021-09-01
    Tillmötesgående, trevlig, flexibel och hanterar frågor och ärenden snabbt och effektivt. Hittills har allt gått smidigt och säkert.
  • Ylli H
    köpte sin lägenhet med hjälp av Conny Mathisson en del av MOHV Hyllie
    • Borgmästaregården
    2021-08-30
    Vi är supernöjda med Conny. Väldigt trevligt bemötande, väldigt snabb i sin återkoppling och väldigt tillmötesgående.
    • Midhem
    2021-08-26
    Bra bemötande . Hon har varit effektiv och skött sitt arbete på ett fint sätt. Kan gärna rekommendera henne.
  • Ingvar M
    sålde sin lägenhet med hjälp av David Kilman en del av MOHV Hyllie
    2021-08-25
    David har ett mycket trevligt sätt, mycket bra bemötande. Bra kunskap om mitt område.
    Kan verkligen rekommendera David till andra som är på gång att anlita mäklare.
    2021-08-23
    Väldigt trevlig och tillmötesgående. Snabb på att svara på frågor via sms eller Mail. Kan varm rekommendera David som mäklare!
    • Västra Hamnen
    2021-08-14
    Henrik gjorde ett riktigt bra jobb, hjälpte till med alla frågor och tog sig tid att hjälpa till med allt som behövdes. Jag kände att han gjorde sitt bästa för både köpare och säljaren. Har inget och klaga på.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av David Kilman en del av MOHV Hyllie
    2021-08-12
    David gjorde ett fantastiskt jobb. Tack så mycket David.
    2021-08-10
    Bästa mäklare!
    Han är jätte snällt och trevlig person.
    Jag rekommenderar till alla !!
    • Lorensborg
    2021-08-05
    Vi hade tur som träffade en mäklare som vi fick gott förtroende till.
    2021-08-05
    Trevlig! Erfaren och duktig mäklare!
    Han förklarade allt utförligt och gjorde det lättare för mig som köpare.
    • Dammfri
    2021-08-04
    Professionell och bra bemötande. Skickar information/status kontinuerligt och håller bra kontakt.
    2021-07-26
    Henrik var en helt enastående mäklare som presterade över mina förväntningar. Lyhörd, transparant, social och alltid lätt att få kontakt med! Blev en smidig säljprocess med goda och snabba resultatet. Jag kan varmt rekommendera Henrik!
    2021-07-26
    Trevlig!
    Seriös!
    Behaglig att kommunicera med!
    Kunnig!
    Mycket bra kontraktsgenomgång!
    2021-07-22
    Super bra service. Abir lyssnade verkligen på våra förväntningar och önskemål och arbetade utifrån dessa. Viktigaste av allt var att hela resan kändes tryggt. Kan varmt rekommendera Abir
    2021-07-22
    fantastiakt, hon fick upp priset mer än vad vi ville. vi är nöjda
  • Tri H
    sålde sin lägenhet med hjälp av MOHV Hyllie
    • Högaholm
    2021-07-20
    Kompetent, hjälpsam och effektiv fastighetsmäklare. Fick säljt lägenheten snabbt till ett bra pris. Kan definitivt rekommenderas.
  • Olivia W
    sålde sin lägenhet med hjälp av Christina Ovallius en del av MOHV Hyllie
    2021-07-08
    Det är inte första gången jag träffar Christina då hon sålde mina föräldrars lägenhet tidigare. Redan då visste jag att hon skulle få uppdraget att sälja vår lägenhet i framtiden. Hon har allt man kräver hos en mäklare, professionalitet, tydlighet och framförallt super snabb återkoppling vilket är ett enormt plus hos mig för att känna trygghet och tillit till en mäklare. Kommer rekommendera Christina till alla nära och kära och jag tror inte det är sista gången vi träffar Christina när det kommer till försäljning av bostad :)
    • Dockan
    2021-07-07
    Mycket kompetent och erfaren mäklare. Christina sålde min lägenhet för exakta priset som jag ville ha. Är mycket nöjd!
    2021-07-03
    Professionell!!
    Det kändes väldigt tryggt med Henrik. Han är super trevlig och alltid snabb på att svara vid frågor och funderingar! Skulle rekommendera honom för en lugn, trygg och ärlig försäljning.
    Behövs fler mäklare som Henrik :)
    • Triangeln/Rådmansvången
    2021-07-02
    She was very friendly and accommodated us well during the visning and the contract signing
    • Triangeln/Rådmansvången
    2021-06-30
    Mycket trevligt bemötande och försäljningen av min lägenhet gick snabbt och smidigt
    • Lönngården
    2021-06-20
    Bra samarbete. Vi hade samma förväntningar till bostaden
    2021-06-18
    Henrik var vänligt bemötande och vi fick förtroende för honom med det samma. Kontakten och köpet av lägenheten var tydlig, snabb och all over en fantastisk upplevelse!
    2021-06-18
    Trevlig, tillmötesgående och proffsig. Stabilt och bra intryck
    • Kroksbäck
    2021-06-17
    Professionellt bemötande! Jag är glad att jag kontaktade Christina eftersom hennes engagemang var exceptionell. Rekommenderas starkt till andra som vill samarbeta med någon som vet hur man gör sitt jobb :).
    2021-06-16
    Henrik har från start varit snabb, flexibel, tillgänglig och väldigt tillmötesgående!
    Han gjorde så att vi kände oss trygga i hela processen och lugnade de nerver som tillhör en bostadsförsäljning.
    Sen att slutpriset hamnade långt över våra förväntningar gjorde upplevelsen ännu bättre :)
    • Kulladal/Gröndal
    2021-06-09
    Jag är mycket nöjd med mäklaren. Jag fick bra intryck direkt, mycket kompetent och trevlig.
    2021-06-09
    I’ve bought an apartment. It was a really good experience with the broker.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av MOHV Hyllie
    2021-06-05
    Trevlig och flexibel mäklare, gjorde köpet av min bostad enkelt
    2021-06-05
    Bättre mäklare hittar man aldrig som Abir Dabas.
    Från första stund kände jag mig trygga och att jag hamnat i proffsiga händer. Perfekt från A till Ö. kan ärligt och uppriktigt säga att jag är otroligt nöjd med min lägenhetsförsäljning.
    Abir Dabas har på ett proffsigt, realistiskt och personligt sätt slussat mig genom hela processen, varenda fråga, oavsett hur liten eller stor, så har jag fått snabb feedback och förklaringar.
    Tack till Abir Dabas, fastighetsmäklare på MOHV i Malmö.
    Jag kan verkligen rekommendera Abir som jag haft kontakt med, vare sig det gäller om du ska sälja eller köpa lägenhet.
    Det som är bäst med Abir att hon är lyhört, professionell och jätte engagerad. Att hon älskar sitt jobb och gör det som hon älskar kan vem som helst känna. Den passionen hon har och engangemang för sitt arbete gör affären smidigt och säkert.
    Jag rekommenderar starkt Abir Dabas.
    • Ribersborg
    2021-05-31
    Vi ha sålt vår bostadsrätt med hjälp av Henrik Karlsson. Henrik har varit inlyssnande, tillmötesgående och engagerad. Henrik har levt upp till våra förväntningar. Han är seriös, kommunikativ, sammanfattningsvis professionell.
    • Ribersborg
    2021-05-27
    Vi sålde vår bostadsrättslägenhet
    Henrik bemötte oss på ett väldigt professionellt och samtidigt jordnära sätt.
    Henrik uppfyllde alla mina förväntningar
    Henrik är en mäklare av den absolut bästa sorten och jag kommer mer än gärna att rekommendera honom till de jag känner och som går i säljtankar
    2021-05-26
    Jag har sålt en bostadsrätt. Har blivit väldigt bra bemött av mäklaren och blivit uppdaterad hela tiden. Hade förväntningar om att få sålt till första utgångsbudet men är ganska nöjd ändå.
    / Lennart
    2021-05-23
    Christina is very nice to introduce the apartment to me when we had the view. She was very patient and explained to me the process of buying an apartment with a loan in Sweden and the required documents.
    2021-05-14
    Sålde vår lägenhet med Henrik och är supernöjd.
    Vi hade lite bekymmer med oseriösa budgivare men han gav inte upp och vi fick ett mycket bra pris till sist!

Supertrevlig kille dessutom
    2021-05-07
    Supernöjd med hjälp jag har fått. Rekommenderar varmt Henrik om ni behöver en duktig mäklare!
    2021-05-04
    Bra.
    2021-05-03
    Christina är best i test!
    Hon är en Ängel!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av David Kilman en del av MOHV Hyllie
    • Lorensborg
    2021-05-03
    Roligt att samarbeta med David! Han kan verkligen sin marknad och gjorde ett riktigt bra jobb med att skapa en smidig affär.
    2021-04-30
    Henrik har varit mycket i bra kommunikationen och bidragit till en mycket smidig affär! Rekommenderas varmt!
    • Elinelund/Kalkbrottet
    2021-04-29
    Allt fungerade smidigt. Henrik var väldigt trevlig och tillmötesgående.
    2021-04-14
    Mycket trevlig, ödmjuk och proffsig mäklare.
    Fin första upplevelse av lägenhetsköp tack vare denna mäklaren :)
    • Limhamns Sjöstad
    2021-04-12
    Väldigt lyhörd för våra önskemål och snabb på att återkoppla. Försäljningspriset överträffade våra förväntningar. Vi kommer definitivt att anlita Christina igen om det blir aktuellt med bostadsförsäljning!
    • Slussen
    2021-04-09
    Anlitade Henrik för försäljningen av min tvåa i centrala Malmö för två år sen.

Under hela försäljningsprocessen har Henrik varit tillmötesgående och förstående, agerat professionellt och varit lyhörd för mina önskemål. Han är enkel att kommunicera med, förtroendeingivande och har ett tålamod av guld. En toppenkille rakt igenom.

Kan varmt rekommendera Henrik till alla som önskar en smidig, transparent och enkel försäljningsprocess.
  • köpte sitt hus med hjälp av Christina Ovallius en del av MOHV Hyllie
    • Hemmestorps Boke
    2021-04-07
    Mycket bra bemötande, smidig och snabb affär.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av MOHV Hyllie
    2021-04-07
    Hej! Jag har köpt lägenhet på tornfalksgatan genom en mäklare som heter Abir Dabas, jag är så nöjd med mitt köp Abir har varit mycket trevligt och hjälpsam, hennes förklaring om lägenhet och allt information är noggrann och lätt, att ta kontakt med Abir varit så enkelt och snabbt, jag kunde fråga henne allt möjligt om att köpa bostad däremot fick hjälp av henne med banken och bolånen, till och med hon kan svara på allt man undrar över även kan hon berätta information flera gånger tills man fattar allt man vill,dessutom kan hon komma med många idéer för att man ska kunna ta den lättaste vägen för köpa eller sälja bostad.
    Jag rekommenderar Abir Dabas väldigt mycket som mäklare till dem som behöver hjälp med att köpa/sälja en bostad.
    2021-04-03
    Bästa mäklaren. Jätte trevligt gjorde sig jobb Jätte bra