Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm MOHV MOHV Stockholm

MOHV Stockholm

En del av MOHVwww.mohv.se

Sveavägen 141, 113 46 Stockholm — Visa karta

Mitt i Stockholm, strategiskt placerade i hörnlokal i Vasastan precis vid trafiknavet Norrtull, erbjuder vi på MOHV vår mäklartjänst till boende i vår fina huvudstad Stockholm. Med vår tjänst är du med och bestämmer med mäklaren under hela affärens gång, vi finns där och svarar på alla dina frågor om bostadsmarknaden.

Våra fastighetsmäklare i Vasastan arbetar mot Stockholms innerstad och närförorter. Besök oss gärna i Stockholm på Sveavägen 141 eller ring oss på 08-99 29 29 så berättar vi mer om hur vi kan hjälpa dig hitta drömhemmet. Välkommen!

Läs vad 120 kunder tycker om MOHV Stockholm

• 2019-05-18

Sofia H skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Isabelle sålde min 1a i Vasastan. Hon var engagerad, höll mig hela tiden informerad och var lyhörd för mina önskemål och förväntningar. Hon är proffsig och otroligt trevlig. Rekommenderar Isabelle varmt! Läs mer
  • Susanne E

2019-05-17

Susanne E skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Jag blev bemött på ett sakligt och mycket trevligt sätt. Mäklaren kändes trovärdig, lugn och kunnig kring sådant som hade betydelse. Läs mer
    2019-05-17 Isabelle B svarar Susanne E
    Tack Susanne, vad glad jag blir att läsa dina trevliga rader! Det har varit fint att ha med dig/er att göra. Jag önskar dig/er en fantastisk helg! Med värme, Isabelle Badéa
    Susanne E, Isabelle B gillar detta
  • 2019-05-15

Anders H skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Mycket bra i linje med mina högt ställda förväntningar. Läs mer
  • 2019-05-07

Jonathan B skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Isabelle gjorde ett fantastiskt jobb med försäljningen av min lägenhet. Hon är professionell, kunnig, lätt att jobba med och alltid rak och öppen i sin kommunikation - något som jag som säljare verkligen uppskattat. Stort tack! Läs mer
  • 2019-05-06

Marcus C skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Vi sålde våran lägenhet med Karolina och är supernöjda. Väldigt hjälpsam och lyhörd! Uppfyllde alla våra förväntningar med råge. Kommer nog aldrig anlita en annan mäklare! Läs mer
  • 2019-05-06

Yrjö S skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Altt var helt OK!!!!!!!!!!!!! Professionelt upträdande alla situasuner.Smidig affär. Läs mer
  • 2019-05-02

Gunilla T skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Köpt en bostadsrätt på Östermalm i Stockholm under april månad 2019.
    Min uppfattning om Veronica.
    Tydlig ock kunnig.
    Snabb på feedback o fixade underlag på kort tid.
    Ingav förtroende.Seriös. Läs mer
  • 2019-04-30

Tove N skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Två rums lägenhet på jungfrugatan 52 i Stockholm. Veronica var väldigt trevlig att ha att göra med och flexibel i sina lösningar! Läs mer
  • 2019-04-28

Peter E skrev om Maria Lärka en del av MOHV Stockholm
    Maria var mycket professionell och drev försäljningen på ett mycket förtroendeingivande sätt.
    Kan varmt rek MOHV och Maria. Läs mer
  • 2019-04-26

Johanna R skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Sålde en 1a i Vasastan på 43 kvm. Isabelle va otroligt positiv och enkel att jobba med från första början. Jag bor utomlands och Isabelle drev allt väldigt smidigt, ringde regelbundet och gav uppdateringar. Samtidigt hade hon riktigt kontakter inom inredening/styling så behövde inte lägga tid på att leta efter det.
    Väldigt nöjd med Isabelle! Läs mer

Andreas L skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica är en toppen mäklare som verkligen levererar. Läs mer

Sanna B skrev om Maria Lärka en del av MOHV Stockholm
    Maria hjälpte mig att sälja min bostadsrätt på södermalm under 2018. Hon är proffsig och lyssnade på vad jag kunde. Jag tycker hon bemötte köparna på ett respektfullt sätt och fick alla inblandande att känna sig sedda och nöjda, Jag kan varit rekommendera Maria Lärka till kommande försäljningar. Läs mer

Mingde W skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    En effektiv mäklare. Kan sin område. Jag köpte en bostadrätt från MOHV. Läs mer
  • 2019-04-19

Cecilia Nybacka H skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Med åren har jag både köpt och sålt ett antal bostäder via Karolina Miramadi, allt ifrån första ettan till huset tillsammans med familj. Har alltid bemöts av ett enormt engagemang, kompetens och ärlighet och därmed känt mig trygg och nöjd med min affär från början till avslut. Läs mer
  • 2019-04-15

Ann-Britt E skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Jag har sålt min bostad på Trossvägen Lidingö.
    Hade kontakt med annan mäklare innan men valde att byta till er mäklare som jag hade mött hos en väninna där jag sett vilka kvaliteter hon hade. Min väninna i sin tur hade blivit rekommenderat Karolina. Hon är en mäklare som inte är rädd för att "kavla upp ärmarna" och tillsammans med fotografen gjort ett riktigt bra jobb. Hennes attityd gentemot både mig och köpare var så trevlig och positiv.
    Det är så oerhört viktigt då man står inför en så viktig affär att man kan känna trygghet. Det gjorde jag.
    Jag har nämnt henne vid flera tillfällen då jag träffat personer just i Gåshaga som gått i säljtankar. Vet ej om de tagit kontakt dock!
    Ann-Britt Erlandsson Läs mer

Hans A skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica ingav förtroende och gjorde ett jättebra arbete, vi fick ett högre pris än förväntat. Läs mer

Olle P skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Har sålt en lite Brf i Stockholm. Jabbar själv i branschen i Göteborg och träffar många mäklare.
    Veronica gav mig från början ett mycket bra och sakligt bemötande.. Fick förtroende för henne och hon levde upp till det hon lovade. Försäljning och budgivning gick bra och utfördes korrekt.
    Har bara possessivt att säga om Veronica.
    Kan rekommendera henne varmt
    Olle Petterson
    070-625 74 94 Läs mer

Emelie M skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Toppenbemötande och service. Isabelle är supertrevlig och professionell! Läs mer

Karin W skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Isabelle var väldigt proffsig och påläst. Vi var väldigt nöjda med hela försäljningen och vi kommer absolut att ta hjälp av henne nästa gång det är dags att sälja och kan definitivt tipsa andra att ta hjälp sv henne. Läs mer

Marie K skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Pålitlig, öppen o ärlig gm hela processen Läs mer

Pernilla Ö skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Jag köpte en lägenhet genom Isabelle på MOVH. Isabelle var påläst, trevlig och professionell. Hon gav ett väldigt lugnt och tryggt intryck och hade bra koll på allt, plus att hon var lätt att få tag på vid frågor. Efter att ha gått på mer än 15 stycken visningar så tycker jag att Isabelle var den mäklaren som var absolut bäst och gav det sammantaget trevligaste bemötandet. Jag rekommenderar Isabelle starkt, och hoppas på att själv kunna anlita henne när jag själv säljer nästa gång. Läs mer

Johan N skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Köpte en tvåa på Östermalm. Väldigt tillmötesgående, snabb på att svara och trevlig bemötande. Läs mer

Josefin N skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Så otroligt nöjd med Veronica som mäklare och kan varmt varmt rekommendera henne!
    Hon gav jättebra tips och goda råd hur vi skulle visa upp vår lägenhet på bästa sätt. Tog fram stylingfirma och bästa fotograf och allt detta resulterade i att vi fick flest klick den veckan och blev hemnet 1a!
    Lägenheten blev såld till ett fantastiskt pris på nolltid.
    Veronica är proffsig, påläst och noggrann och vi kände oss så trygga med henne. Något som jag verkligen uppskattar är att hon återkopplar direkt och är alltid tillgänglig.
    Vi kommer definitivt använda oss av henne igen vid nästa försäljning. Läs mer
  • Lars T

2019-04-10

Lars T skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Jag sålde min bostadsrätt på ôstermalm genom MOHV. En tvåa på 49 kvadrat. Jag kände mig trygg genom hela försäljningen. Vi var överens om tillvägagånssättet och Veronica svarade snabbt på alla frågor. Läs mer

Madeleine H skrev om Maria Lärka en del av MOHV Stockholm
    En fantastisk trevlig, ambitiös och pålitlig mäklare som vi kände ett stort förtroende för. Kan varmt rekommendera Maria! Läs mer

Carina H skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Isabelle är kunnig, engagerad, lyhörd och förmår ta vara på såväl säljarens som köparens intresse. Helt igenom professionell. Och det känns som om hon bryr sig! Läs mer
  • Ellen H

2019-04-09

Ellen H skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Köpte bostadsrätt på Östermalm.

Proffsigt, kunnigt och korrekt. Höll bra kontakt. Läs mer

Anna S skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica gav ett professionellt, engagerat och varmt intryck från vårt första samtal och hela vägen genom köpprocessen. Jag rekommenderar henne starkt! Läs mer

Fredrik A skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Vi sålde vår bostad tillsammans med Veronica! Hon är trevlig, intresserad och lyhörd. Där andra mäklare som vi träffade bara ville göra en snabb affär tog Veronica sig tid för oss och gjorde att de kändes tryggt och bra. Hennes stylingkontakter kunde också hjälpa oss att skapa den perfekta stämmningen vi eftersökte till visning. 5 plus till henne! Läs mer

Åsa O skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Köpt en lägenhet i Vasastan, Veronica har varit vänlig och tillmötesgående hela resan. Läs mer

Lars-Åke R skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    2:a på Karlavägen
    Proffsigt och seriöst Läs mer

Olof A skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Mycket professional och hjälpsam! Rekommenderas! Läs mer

Helena R skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Sålt en 2:a på Östermalm. Allt fungerade utmärkt!
    Bara en seriös intressent men Veronica lyckades få ut det pris vi var villiga att släppa lägenheten för. Läs mer

Gustav S skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica hjälpte oss att sälja våra bostadsrätt på södermalm.
    Vi fick en väldigt bra känsla för Veronica som även gjorde ett bra jobb. Läs mer

Ina L skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica tar vara på kunden, duktig på att återkoppla. Jag har inte sett någon som är så bra under mina 35 visningar jag var på när jag köpte min lägenhet. Superduktig! Läs mer

Joakim K skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Kompetent och okonstlad! Rekommenderar gärna Veronica. Läs mer

Dajana P skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica överträffade våra förväntningar! Supernöjda Läs mer

Emma Å skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Supertrevlig och lätt att hålla kontakten med. Allt gick smidigt och enkelt med Veronica Läs mer

Gloria N skrev om Maria Lärka en del av MOHV Stockholm
    Kunnig, kommunikativ, trevlig och ett bra resultat! Läs mer

Liselott S skrev om Maria Lärka en del av MOHV Stockholm
    Jag har sålt en tvårums andels lägenhet i Vasastan. Jag blev bemött på ett respektfullt och professionellt sätt.
    Mina förväntningar var att få hjälp att sälja bostaden på bästa smidigaste sätt och till ett bra pris. Vilket mäklaren levde upp till. Läs mer

Kerstin D skrev om Maria Lärka en del av MOHV Stockholm
    Maria var toppen. Personlig i kombination med ytterst professionell. Lyhörd men ingen "dream maker". Hon gav mig exceptionell service vilket är så viktigt vid ett köp eller försäljning.
    Maria hjälpte mig med kontakter till bra och kunnig service där jag själv inte hann med.
    Jag sålde min bostadsrätt, en 2:a, och tack vare Maria så är alla parter nöjda och kan blicka tillbaka på transaktionen som en bra affär. Läs mer

Karin A skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina sålde vår lägenhet och vi är mer än nöjda med hennes prestation och bemötande. Otroligt proffsig!! Läs mer

Mikaela H skrev om Maria Lärka en del av MOHV Stockholm
    Maria sålde min lägenhet i Sundbyberg för snart ett år sedan och jag är otroligt nöjd med hennes arbete! De förväntningar hon satte på försäljningen stämde väl överens med marknaden. Hon kunde svara upp på alla mina frågor och var väldigt duktig på att återkoppla.

Jag kommer absolut vända mig till Maria nästa gång det är dags att sälja! Läs mer

Per L skrev om Maria Lärka en del av MOHV Stockholm
    Bostadsrätt, försäljning i Stockholm. Professionell mäklare Läs mer

Lisa Å skrev om Maria Lärka en del av MOHV Stockholm
    Maria Lärka är en mycket professionell mäklare som ger ett väldigt bra bemötande. Hon är trevlig, driven och flexibel.
    Hon ger även tydliga råd och tips för att öka chanserna till en lyckad försäljning.
    Maria Lärka uppfyllde alla de förväntningar jag hade på min mäklare. Jag rekommenderar henne verkligen! Läs mer
  • 2019-04-06

Lene S skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Köpt bostad. Väldig professionell och fantastisk bemötande. Läs mer
  • 2019-04-06

AnneLi H skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina sålde en bostadsrätt på Kungsholmen. Karolina är professionell, engagerad och målmedveten och är att lita på. Hon hanterade stora utmaningar med försäljningen på ett konstruktivt och bra sätt. Läs mer
  • Farzad S

2019-04-05

Farzad S skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Lyhörd, superduktig på att återkoppla & väldigt trevlig! Läs mer
  • 2019-04-05

Elin O skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Kunnig, engagerad, bra att ha att göra med Läs mer
  • 2019-04-05

Alan A skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Ärlig, jobbar hårt, alltid tillgänglig. Bästa mäklarn i stan Läs mer

Sveavägen 141, 113 46 Stockholm