MOHV Stockholm

En del av MOHVwww.mohv.se

Sveavägen 141, 113 46 Stockholm — Visa karta

Mitt i Stockholm, strategiskt placerade i hörnlokal i Vasastan precis vid trafiknavet Norrtull, erbjuder vi på MOHV vår mäklartjänst till boende i vår fina huvudstad Stockholm. Med vår tjänst är du med och bestämmer med mäklaren under hela affärens gång, vi finns där och svarar på alla dina frågor om bostadsmarknaden.

Våra fastighetsmäklare i Vasastan arbetar mot Stockholms innerstad och närförorter. Besök oss gärna i Stockholm på Sveavägen 141 eller ring oss på 08-99 29 29 så berättar vi mer om hur vi kan hjälpa dig hitta drömhemmet. Välkommen!

Läs vad 211 kunder tycker om MOHV Stockholm

• 2020-05-28

Carl T skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Professionellt bemötande och tydlig guidning genom hela köpprocessen av bostadsrätt - det märks att Karolina är en mäklare med lång erfarenhet! Läs mer
  • 2020-05-10

Emma S skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica hjälpte mig sälja en etta i Vasastan. Veronica är en väldigt engagerad och driven mäklare som gör sitt yttersta. Enda minus är att förväntasbilden på slutpris som kommunicerades innan processen startade var något hög, men det hade också med marknaden att göra. Läs mer
  • 2020-05-10

Lena D skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica har ett öga för detaljer vilket var till stor hjälp vid fotografering och inför visning. Hon inger ett pålitligt och engagerat intryck, vilket skapar en trygghet både för mig som säljare samt för köparna. Läs mer
  • 2020-04-28

Martin P skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica var oerhört engagerad, kompetent och trevlig! Hon gick ett steg längre i att säkerställa att lägenheten blev såld till det priset jag önskade mig, i en marknad som var väldigt osäker.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-04-26

Susanna S skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Köpt bostad av Karolina i Stockholm. Kompetent, trevlig och kommunikativ. Supernöjd med allt! Läs mer
  • 2020-04-24

Anna P skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina är mycket kunnig och tog sig alltid tid att svara på våra frågor. Vi är supernöjda! Läs mer
  • 2020-04-20

Maya R skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Har köpt parhus, nybyggnad. Karolina bemötte oss trevligt och var flexibel och snabb i hanteringen av vårt köp. Läs mer
  • Emelie G

2020-04-18

Emelie G skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica gav ett mycket professionellt intryck och trots tuff marknad lyckades hon, innan visning, få sålt vår lägenhet till det pris vi förväntade/ hoppades på. Vi är mycket nöjda med hennes insats och kommer varmt rekommendera henne till andra. Läs mer
  • 2020-04-17

Charlotte J skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Sålde min lägenhet.
    Proffsig och snabb affär!!! :) Läs mer
  • 2020-04-15

Mikaela B skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica hjälpte mig att sälja min lägenhet i Traneberg. Hon är väldigt proffsig och har öga för detaljer, speciellt när kommer till fotografering!
    Försäljningen gick väldigt fort och smidigt. Jag kommer definitivt ta hjälp av henne igen nästa gång jag ska sälja. Läs mer
  • 2020-04-14

Bo I skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica var
    trevlig
    lätt att ha att göra med
    svarar snabbt på mail
    förståelse om köparen och min situation som köpare av lägenheten
    mina förväntningar av köpet uppfylldes
    hon kändes proffsig och kunnig om bostadsmarknaden och vilken prisnivå som gällde Läs mer
  • 2020-04-13

Måns L skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Engagerad och driven mäklare som går i mål med uppdraget! Läs mer
  • 2020-04-05

Per M skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Jag har köpt en bostadsrätt i vasa stan.
    Lugn, trygg , saklig, trevlig.
    löste allt på ett trevligt, effektivt sätt.

Inget att klaga på. Läs mer
  • 2020-04-05

Karin I skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Köpt bostad på Gärdet, Stockholm. Mycket vänlig och gav ytterligare information vid frågor. Ordentlig genomgång av kontraktet. Kort sagt sådant som man alltid förväntar sig vid så stora affärer som köp av bostad. Läs mer
  • 2020-03-30

Johan S skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica hjälpte mig att sälja min 2a i Vasastan. Oerhört duktig, engagerad, lyhörd och påläst. Hon överträffade mina förväntningar samtidigt som hon fick köparna att känna sig nöjda och trygga.
    Kan varmt rekommendera att använda Veronica som mäklare! Läs mer
  • 2020-03-25

Emilia K skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Vi köpte en bostadsrätt av Karolina och fick snabbt förtroende för henne. En helt fantastisk person som gjorde att vi kände oss trygga under hela affären. Jag skulle rekommendera Karolina till alla som vill ha en pålitlig mäklare med lång erfarenhet som är flexibel och härlig att jobba med. Vi kommer använda oss utav henne när vi ska sälja så småningom. Läs mer

Benny J skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Sålde vår bostadsrätt i Vasastan genom Karolina. Professionell, kunnig, drivande, lyhörd, samarbetsvillig, positiv och ständigt till hands under hela säljprocessen. Överlägset bästa mäklaren som jag jobbat med och hon levde upp till alla våra förväntningar och mycket därtill. Kan inte göra annat än att varmt rekommendera Karolina och MOHV! Läs mer

Sofia J skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Vi är mycket nöjda med Karolina som sålde vår lägenhet i Vasastan! Hon är engagerad, kunnig, positiv och mycket lätt att samarbeta med. Hon levde upp till alla våra förväntningar och vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer

Jan K skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Bra, tydlig och återkopplade bra. Läs mer
  • 2020-03-11

Petter I skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina har varit exemplarisk genom hela processen. Vi köpte ett radhus av henne och hon har proffsigt svarat på alla våra frågor och funderingar. Vi har även upplevt henne som väldigt tillmötesgående och hjälpsam både för denna affären och allehanda frågor vi haft kring område, lån och bostadsläge.
    Toppen mäklare Läs mer
  • 2020-03-01

Thomas H skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Min lägenhet i city såldes fyra dagar efter ordinarie visning. Mäklaren gjorde ett mycket bra jobb och allt flöt fantastiskt bra. Allt från styling, foto, visningar och slutförhandling. Mäklaren hade en bestämd uppfattning hur genomförandet skulle gå till och det visade sig vara rätt.
    Mäklaren informerade mig hela tiden och var alltid lätt att få tag på. Vid samtal inför slutförhandlingen visade hon även insikter i hur man tänker som köpare och kunde därför råda om hur den skull genomföras. Bra jobbat! Läs mer
  • 2020-02-20

Paola E skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Köpr ny bostad i Hammarby Sjöstad. Karolina var uppmä'rksam, engagerad, proffsig och vänlig.

Kan varmt rekommendera Karolina Läs mer
  • 2020-02-19

Lena E skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Vi kopte en bostadsratt pa Polhemsgatan i Stockholm. Vi har blivit valdigt bra bemotta och maklaren ger ett mycket professionellt intryck.
    Lena Läs mer
  • 2020-02-19

Emil L skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Tycker Veronica har varit jättebra genom hela processen. Hon har gett jättebra tips inför visning och har hållit mig uppdaterad under visningarna. Det gick också supersmidigt att boka fotografering. Jag har sålt flera bostäder tidigare och tycker att Veronica har varit mycket mer närvarande och engagerad än vad tidigare mäklare har varit. Läs mer
  • 2020-02-13

Helena R skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Trevlig och förtroendeingivande för både köpare och säljare. Läs mer
  • 2020-02-13

Colin R skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    "We can wholeheartedly recommend Veronica Andersson as an estate agent/ mäklare. She helped us with the sale of our apartment in Vasastan in February 2020. From the start of the process to the end she was hard working, energetic and delivered a high quality service with integrity and honesty. She demonstrated excellent interpersonal skills both in her dealings with us and with potential buyers. Undoubtedly we achieved the highest possible sale price as a direct result of her input. Thank you Veronica!" Läs mer
  • 2020-02-10

Dick W skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Mycket professionell och tydlig och ger god service i alla steg Läs mer
  • 2020-02-09

Robin T skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Vi sålde vår tvåa på Kungsholmen med hjälp av Veronica och tycker att försäljningen och bemötandet var mycket professionellt. Jag och min sambo upplevde att hon gav oss och objektet den tiden som behövdes för att kunna göra en bra affär. Läs mer
  • 2020-02-09

Ricardo M skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    As we recently moved into Sweden after 6 years abroad, we have decided to buy a house. Sweden is unique in many ways and the housing market dynamics and guidelines are not easy for foreigners. Besides the normal challenges of opening bank account and agreeing on mortgage deal, the complexities and new skills one must gain for the bidding processes, evaluations, rules and policies, steps, to buy a house makes it a challenging process. Gladly we found Karolina Miramadi, whose strongest points really shined and made the difference in the whole process, her transparency, availability, accountability, support, clarification, extra-mile, candid approach was a pleasure to be in contact with. We had a Top experience we feel we were quite lucky to have found the best. Läs mer
  • 2020-02-06

Martin L skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    We bought an apartment from Veronica.
    She was really kind with us during all the process.
    When we met to sign the papers, she was able to clear all our doubts. Läs mer
  • 2020-02-06

Ellen E skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica var väldigt trevlig och återkopplade snabbt genom hela processen. Läs mer
  • 2020-01-31

Mats E skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Köpt bostad. Veronica var trevlig, professionell och oerhört behaglig att ha att göra med. Mycket mycket bra person. Läs mer
  • 2020-01-27

Felicia B skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Jag tog kontakt med Veronica när jag ville ha hjälp med att sälja min älskade lilla bostadsrätt och hon gav direkt ett otroligt tryggt intryck. Kunnig, glad, påläst och professionell rakt igenom.

Veronica får mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • 2020-01-26

Birgitta S skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Vi är supernöjda med Veronica som mäklare: kunnig, noggrann och snabb och dessutom väldigt trevlig. Läs mer
  • 2020-01-20

Elin N skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Jag är mycket nöjd med försäljningen av min bostadsrätt som Veronica skött! Hon mötte mig på ett proffsigt men samtidigt personligt vis. Kommunikationen har varit tydlig och processen har varit smidigt. Veronica har levererat enligt mina förväntningar och jag är nöjd med helhetsupplevelsen av min försäljning av lägenheten! Läs mer
  • 2020-01-10

Jakob Z skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Vi köpte en 3a på Kungsholmen som
    Visade sig vara eftertraktad. Veronica skötte allt riktigt snyggt och smidigt. Läs mer
  • MALIN Ö

2020-01-09

MALIN Ö skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Detta var andra gången vi använde oss av Veronica i en försäljning. Hon är ett proffs som täcker alla vinklar i sin säljstrategi (timing på annons, bilder, utgångspris osv). Vi kunde inte var mer nöjda! Vidare uppskattar jag att även köparen kan känna sig trygg med Veronica som mäklare. Läs mer
  • 2019-12-09

Dan L skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Vi har köpt en bostadsrätt på Upplandsgatan. Veronika var tydlig, snabb och trevlig. Fast hon var borta på middag skötte hon budgivningen utan fördröjning. Hon var dessutom väldigt lösningsorienterat när det strulade för mig. Läs mer
  • 2019-12-07

Camilla C skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica hjälpte mig att köpa en tvåa och gjorde ett bra jobb Läs mer
  • 2019-12-06

Niklas Ö skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Driven och duktig mäklare! Såg till att visningarna blev utmärkta och jobbade hårt för att få till en bra budgivning. Läs mer
  • 2019-12-02

Erik G skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Super bra och pålitlig, svarade alltid på frågor Läs mer
  • 2019-11-30

Olivia L skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Isabelle är en mycket engagerad mäklare som gör sitt yttersta för en lyckad säljprocess! Hon ger ett bra intryck på både säljare och köpare. Mäklaren är alltid glad.
    Alla frågor som potentiella köpare har ställt har Isabelle tagit reda svaren på, även när det inte var lätt. Isabella är väldigt mån om ett lyckat slutresultat och rekommenderas starkt för alla som letar efter en mäklare! Läs mer
  • 2019-11-30

Nickie Isabel Y skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Jag köpte en tvåa på Karlbergsvägen med hjälp av Isabelle och hon var fantastiskt trevlig och professionell. Jag hade inte kunnat önska mig en bättre upplevelse och mäklare! Läs mer
  • 2019-11-27

josefin b skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Jag har köpt en lägenhet i Stockholm. Veronica var trevlig att ha att göra med! Processen gick enkelt till och jag uppskattade sättet Veronica hanterade processen på. Läs mer
  • 2019-11-27

Kristina F skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Vi sålde bostadsrätt på Vasastan. Vi fick bra bemötande av Veronica hon är trevlig, professionell kom med goda råd. Visning och budgivning gick snabbt och smidigt. Vi kan klart rekommendera Veronica som mäklare. Läs mer
  • 2019-11-20

Andreas B skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Köpare av Furusundsgatan 7. Trevligt bemötande och lätt att få tag på. Verkade vara påläst om objektet och förening samt noggrann vid kontraktskrivning. Läs mer
  • 2019-11-15

Camilla L skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Har inte träffat henne personligen, utan bara via telefon
    Hon var lättsam, tydlig, kunnig och okomplicerad, fanns inget som var störande eller stötande, bara positivt! Läs mer
  • 2019-11-11

Joel H skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Köpt ett radhus
    Mkt bra bemötande på alla sätt,
    Kunnig , hjälpsam.
    Vi kände verkligen att Karolina var ärlig & seriös. Läs mer
  • Nicole H

2019-11-11

Nicole H skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    We bought a Radhus and Karolina was absolutely fantastic in the process. She answered all our questions and was always available and contactable. I highly recommend Karolina. Läs mer
  • 2019-11-10

Göran G skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Jag sålde bostadsrätt, en 2:à och Veronica hade ett stort engagemang genom hela processen och var trevlig och entusiastisk vid våra kontakter. Läs mer

Sveavägen 141, 113 46 Stockholm