Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm MOHV MOHV Stockholm

MOHV Stockholm

En del av MOHVwww.mohv.se

Sveavägen 141, 113 46 Stockholm — Visa karta

Mitt i Stockholm, strategiskt placerade i hörnlokal i Vasastan precis vid trafiknavet Norrtull, erbjuder vi på MOHV vår mäklartjänst till boende i vår fina huvudstad Stockholm. Med vår tjänst är du med och bestämmer med mäklaren under hela affärens gång, vi finns där och svarar på alla dina frågor om bostadsmarknaden.

Våra fastighetsmäklare i Vasastan arbetar mot Stockholms innerstad och närförorter. Besök oss gärna i Stockholm på Sveavägen 141 eller ring oss på 08-99 29 29 så berättar vi mer om hur vi kan hjälpa dig hitta drömhemmet. Välkommen!

Läs vad 153 kunder tycker om MOHV Stockholm

• 2019-09-16

Madeleine F skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Isabelle hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Stockholm. Hon är proffsig och kunnig och jag rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • 2019-09-08

Linn W skrev om Maria Lärka en del av MOHV Stockholm
    ignorant mot mig på visningen. Kändes som jag inte var "fin nog" att prata med Läs mer
    2019-09-09 Maria L svarar Linn W
    Hej Linn!
    Va tråkigt att du känner så. Kommer mycket väl ihåg dig från visningen och att vi pratade om evt flytt av badrumsingång och jag informerade er hur det skulle va möjligt. Hoppas du kommer trivas i din kommande bostad.
    Mvh Maria på MOHV
  • 2019-09-03

Petra D skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Köpte en 2a på söder. Mycket proffsigt och smidigt! Läs mer
  • Emir K

2019-08-26

Emir K skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica hjälpte mig att sälja min lägenhet i Solna.
    Då jag är kontrollfreak var jag väldigt nöjd med att Veronica uppdaterade mig konturnueligt..Otroligt lyhörd och förtroendeingivande. För mig är det inte bara viktigt att jag får de pris jag ville ha för min lägenhet utan även att jag har en köpare som känner sig nöjd och tycker det är en bra affär,vilket jag tycker Veronica lyckats med. Kan varmt rekommendera Veronica! Läs mer
  • 2019-08-19

Anna L skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Mycket proffsig och trevlig mäklare! Under hela säljprocessen kände jag mig trygg med att få marknadsmässigt bästa möjliga pris för lägenheten. Isabelle var också mycket proaktiv och tillgänglig vilket gjorde att vi fick en snabb affär.
    Kan varmt rekommenderas Läs mer
  • 2019-08-05

Rolf E skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Vänligt och kompetent bemötande. V.A.ställde upp vid den tidpunkt vi önskade. Fick svar på mina frågor. Hanterade vårt möte med säljaren professionellt. Läs mer
  • 2019-08-04

Fredrik M skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica är seriös, engagerad och har en lösningsorienterad inställning. Hon är bra på att följa upp och ge feedback. Läs mer
  • 2019-08-01

Jesper J skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Vi upplevde att Veronica var väldigt proffsig i både sin kommunikation med oss och hur hon hittade nya intressenter hela tiden. Läs mer
  • 2019-08-01

Kristina G skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Köpt liten lägenhet i Stockholm. God service och gott bemötande av Veronica. Läs mer
  • 2019-06-28

Fabio C skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Jag har köp ett radhus med hjälp av Karolina. Hon var väldigt professionellt och transparent i hela processen. Läs mer
  • 2019-06-24

Karin P skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Köpt ett litet radhus på Glimmervägen i Sollentuna.
    Karolina är en snabb och bra mäklare. Snabb med att svara och ge den information jag bad om. Trevlig och glad oxå :) Läs mer
  • 2019-06-18

Yvonne E skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    En helt fantastisk mäklare snabb effektiv och trevlig. Sålde min lägenhet inom loppet av några timmar på första visningen. Använder man inte Veronica vid sin försäljning får man skylla sig själv🎈 Läs mer
  • 2019-06-13

Thomas S skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Personligt och proffesionellt bemötande även om jag inte var särskilt nöjd med slutsumman av köpet. Läs mer
  • 2019-06-10

Anette A skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Tyckte det var jätte trevligt att jobba med Isabelle vid köpet av vår nya lägenhet i Stockholm. Hon var väldigt flexibel och fixade så att jag fick se lägenheten två gånger på väldigt kort varsel. Super proffsigt skött :) Läs mer
  • 2019-06-10

Estelle L skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    We would surely recommend Karolina Miramadi for her professionalism, support and availability. We had a very nice contact with Karolina Miramadi, who has been very helpful and fast in answering all our questions as well as helping us in find the right apartment. Läs mer
  • 2019-06-09

Sinan K skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Isabelle är en professionell, pålitlig och lättillgänglig mäklare som jobbar snabbt och smidigt med hög kompetens i sina affärer! Läs mer
  • 2019-06-08

Margareta H skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica är mycket duktig och noga. Väl påläst ang föreningens ekonomi och bra idéer till lösningar av planritning. Har följt upp alla klienter och har varit utmärkt stöd till mej vid budgivning. Jag är otroligt nöjd. Både med henne, pris och den nya ägaren. Läs mer
  • Chatarina Eufondt V

2019-06-07

Chatarina Eufondt V skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Köpt och sålt objekt på Kungsholmen med Karolina Miramadi. En mycket kompetent, engagerad och intresserad mäklare med starkt driv, entusiasm och pålitlighet! Snygg presentation av objekten och stor kännedom kring processen! Jag är otroligt nöjd och kommer att anlita Karolina igen vid ev framtida försäljningar! Läs mer
  • 2019-06-04

Sara S skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Köpt 3:a på Valhallavägen
    Mkt bra service
    Återkommer snabbt o är noga Läs mer
  • 2019-06-01

Natalia K skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Köpte bostadsrätt , mycket nöjd med allt hjälp jag har fått Läs mer
  • 2019-05-31

Jan M skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Bra jobb av en duktig och erfaren mäklare Läs mer
  • Heidi H

2019-05-29

Heidi H skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Sålde min etta i Hägersten. Isabelle har alltigenom varit lyhörd, positiv, personlig men samtidigt väldigt proffsig. Hon har ett fint bemötande och det är lätt att få förtroende för Isabelle, och det finns en smittande glädje i hennes sätt. Det märks att hon brinner för sitt jobb och sina kunder. Jobbade stenhårt för att uppnå det jag önskade och lyckades! Rekommenderar Isabelle varmt om jag stöter på någon som skall göra bostadsaffärer. Läs mer
  • 2019-05-28

Dorota J skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Isabelle är väldig smidigt i sit yrke som märkte. Har imponerande kännedom om marknaden samt kundbemötande .
    Hon tar gärna utmaningar och bemöter sina kunder väldigt proffesionellt och med glad/ positivt inställning .
    Vi är väldigt nöjda och vill gärna rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-05-22

Willie H skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Jag köpte en lägenhet på 43kvm. Mycket nöjd av Veronica Andersson. Läs mer
  • 2019-05-18

Sofia H skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Isabelle sålde min 1a i Vasastan. Hon var engagerad, höll mig hela tiden informerad och var lyhörd för mina önskemål och förväntningar. Hon är proffsig och otroligt trevlig. Rekommenderar Isabelle varmt! Läs mer
  • Susanne E

2019-05-17

Susanne E skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Jag blev bemött på ett sakligt och mycket trevligt sätt. Mäklaren kändes trovärdig, lugn och kunnig kring sådant som hade betydelse. Läs mer
    2019-05-17 Isabelle B svarar Susanne E
    Tack Susanne, vad glad jag blir att läsa dina trevliga rader! Det har varit fint att ha med dig/er att göra. Jag önskar dig/er en fantastisk helg! Med värme, Isabelle Badéa
    Susanne E, Isabelle B gillar detta
  • 2019-05-15

Anders H skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Mycket bra i linje med mina högt ställda förväntningar. Läs mer
  • 2019-05-07

Jonathan B skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Isabelle gjorde ett fantastiskt jobb med försäljningen av min lägenhet. Hon är professionell, kunnig, lätt att jobba med och alltid rak och öppen i sin kommunikation - något som jag som säljare verkligen uppskattat. Stort tack! Läs mer
  • 2019-05-06

Marcus C skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Vi sålde våran lägenhet med Karolina och är supernöjda. Väldigt hjälpsam och lyhörd! Uppfyllde alla våra förväntningar med råge. Kommer nog aldrig anlita en annan mäklare! Läs mer
  • 2019-05-06

Yrjö S skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Altt var helt OK!!!!!!!!!!!!! Professionelt upträdande alla situasuner.Smidig affär. Läs mer
  • 2019-05-02

Gunilla T skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Köpt en bostadsrätt på Östermalm i Stockholm under april månad 2019.
    Min uppfattning om Veronica.
    Tydlig ock kunnig.
    Snabb på feedback o fixade underlag på kort tid.
    Ingav förtroende.Seriös. Läs mer
  • 2019-04-30

Tove N skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Två rums lägenhet på jungfrugatan 52 i Stockholm. Veronica var väldigt trevlig att ha att göra med och flexibel i sina lösningar! Läs mer
  • 2019-04-28

Peter E skrev om Maria Lärka en del av MOHV Stockholm
    Maria var mycket professionell och drev försäljningen på ett mycket förtroendeingivande sätt.
    Kan varmt rek MOHV och Maria. Läs mer
  • 2019-04-26

Johanna R skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Sålde en 1a i Vasastan på 43 kvm. Isabelle va otroligt positiv och enkel att jobba med från första början. Jag bor utomlands och Isabelle drev allt väldigt smidigt, ringde regelbundet och gav uppdateringar. Samtidigt hade hon riktigt kontakter inom inredening/styling så behövde inte lägga tid på att leta efter det.
    Väldigt nöjd med Isabelle! Läs mer

Andreas L skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica är en toppen mäklare som verkligen levererar. Läs mer

Sanna B skrev om Maria Lärka en del av MOHV Stockholm
    Maria hjälpte mig att sälja min bostadsrätt på södermalm under 2018. Hon är proffsig och lyssnade på vad jag kunde. Jag tycker hon bemötte köparna på ett respektfullt sätt och fick alla inblandande att känna sig sedda och nöjda, Jag kan varit rekommendera Maria Lärka till kommande försäljningar. Läs mer

Mingde W skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    En effektiv mäklare. Kan sin område. Jag köpte en bostadrätt från MOHV. Läs mer
  • 2019-04-19

Cecilia Nybacka H skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Med åren har jag både köpt och sålt ett antal bostäder via Karolina Miramadi, allt ifrån första ettan till huset tillsammans med familj. Har alltid bemöts av ett enormt engagemang, kompetens och ärlighet och därmed känt mig trygg och nöjd med min affär från början till avslut. Läs mer
  • Sophie W

2019-04-18

Sophie W skrev om MOHV Stockholm
    Bästa mäklaren vi haft. Proffesionell och jobbade verkligen för att nå våra mål, vilket vi också gjorde över förväntan! Läs mer
  • 2019-04-15

Ann-Britt E skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Jag har sålt min bostad på Trossvägen Lidingö.
    Hade kontakt med annan mäklare innan men valde att byta till er mäklare som jag hade mött hos en väninna där jag sett vilka kvaliteter hon hade. Min väninna i sin tur hade blivit rekommenderat Karolina. Hon är en mäklare som inte är rädd för att "kavla upp ärmarna" och tillsammans med fotografen gjort ett riktigt bra jobb. Hennes attityd gentemot både mig och köpare var så trevlig och positiv.
    Det är så oerhört viktigt då man står inför en så viktig affär att man kan känna trygghet. Det gjorde jag.
    Jag har nämnt henne vid flera tillfällen då jag träffat personer just i Gåshaga som gått i säljtankar. Vet ej om de tagit kontakt dock!
    Ann-Britt Erlandsson Läs mer

Hans A skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica ingav förtroende och gjorde ett jättebra arbete, vi fick ett högre pris än förväntat. Läs mer

Olle P skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Har sålt en lite Brf i Stockholm. Jabbar själv i branschen i Göteborg och träffar många mäklare.
    Veronica gav mig från början ett mycket bra och sakligt bemötande.. Fick förtroende för henne och hon levde upp till det hon lovade. Försäljning och budgivning gick bra och utfördes korrekt.
    Har bara possessivt att säga om Veronica.
    Kan rekommendera henne varmt
    Olle Petterson
    070-625 74 94 Läs mer

Emelie M skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Toppenbemötande och service. Isabelle är supertrevlig och professionell! Läs mer

Karin W skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Isabelle var väldigt proffsig och påläst. Vi var väldigt nöjda med hela försäljningen och vi kommer absolut att ta hjälp av henne nästa gång det är dags att sälja och kan definitivt tipsa andra att ta hjälp sv henne. Läs mer

Marie K skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Pålitlig, öppen o ärlig gm hela processen Läs mer

Pernilla Ö skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Jag köpte en lägenhet genom Isabelle på MOVH. Isabelle var påläst, trevlig och professionell. Hon gav ett väldigt lugnt och tryggt intryck och hade bra koll på allt, plus att hon var lätt att få tag på vid frågor. Efter att ha gått på mer än 15 stycken visningar så tycker jag att Isabelle var den mäklaren som var absolut bäst och gav det sammantaget trevligaste bemötandet. Jag rekommenderar Isabelle starkt, och hoppas på att själv kunna anlita henne när jag själv säljer nästa gång. Läs mer

Johan N skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Köpte en tvåa på Östermalm. Väldigt tillmötesgående, snabb på att svara och trevlig bemötande. Läs mer

Josefin N skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Så otroligt nöjd med Veronica som mäklare och kan varmt varmt rekommendera henne!
    Hon gav jättebra tips och goda råd hur vi skulle visa upp vår lägenhet på bästa sätt. Tog fram stylingfirma och bästa fotograf och allt detta resulterade i att vi fick flest klick den veckan och blev hemnet 1a!
    Lägenheten blev såld till ett fantastiskt pris på nolltid.
    Veronica är proffsig, påläst och noggrann och vi kände oss så trygga med henne. Något som jag verkligen uppskattar är att hon återkopplar direkt och är alltid tillgänglig.
    Vi kommer definitivt använda oss av henne igen vid nästa försäljning. Läs mer
  • Lars T

2019-04-10

Lars T skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Jag sålde min bostadsrätt på ôstermalm genom MOHV. En tvåa på 49 kvadrat. Jag kände mig trygg genom hela försäljningen. Vi var överens om tillvägagånssättet och Veronica svarade snabbt på alla frågor. Läs mer

Madeleine H skrev om Maria Lärka en del av MOHV Stockholm
    En fantastisk trevlig, ambitiös och pålitlig mäklare som vi kände ett stort förtroende för. Kan varmt rekommendera Maria! Läs mer

Sveavägen 141, 113 46 Stockholm