MOHV Stockholm

En del av MOHVwww.mohv.se

Sveavägen 141, 113 46 Stockholm — Visa karta

Mitt i Stockholm, strategiskt placerade i hörnlokal i Vasastan precis vid trafiknavet Norrtull, erbjuder vi på MOHV vår mäklartjänst till boende i vår fina huvudstad Stockholm. Med vår tjänst är du med och bestämmer med mäklaren under hela affärens gång, vi finns där och svarar på alla dina frågor om bostadsmarknaden.

Våra fastighetsmäklare i Vasastan arbetar mot Stockholms innerstad och närförorter. Besök oss gärna i Stockholm på Sveavägen 141 eller ring oss på 08-99 29 29 så berättar vi mer om hur vi kan hjälpa dig hitta drömhemmet. Välkommen!

Läs vad 164 kunder tycker om MOHV Stockholm

• 2019-11-11

Joel H skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Köpt ett radhus
    Mkt bra bemötande på alla sätt,
    Kunnig , hjälpsam.
    Vi kände verkligen att Karolina var ärlig & seriös. Läs mer
  • 2019-11-11

Nicole H skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    We bought a Radhus and Karolina was absolutely fantastic in the process. She answered all our questions and was always available and contactable. I highly recommend Karolina. Läs mer
  • 2019-11-10

Göran G skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Jag sålde bostadsrätt, en 2:à och Veronica hade ett stort engagemang genom hela processen och var trevlig och entusiastisk vid våra kontakter. Läs mer
  • 2019-10-30

Ylva S skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Vi köpte bostad av Karolina! Hon var enkel att ha att göra med och jag uppskattade att hon kändes rak och personlig, inte stel eller dryg som många andra mäklare. Hon visste dessutom precis vilka saker hon skulle säga till oss för att sälja in lägenheten. Läs mer
  • 2019-10-27

Linnea L skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Jag har sålt en lägenhet på Östermalm. Karolina på MOHV var proffsig hela vägen och jag uppskattade framförallt hennes bemötande. Karolina presterade långt över förväntan och jag kan inte vara mer nöjd med hennes insats. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • 2019-10-27

Isabelle H skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina sålde vår bostad och hon var toppen - lättillgänglig, trevlig och alltid på gott humör. Hon var mycket bra med kunder och gjorde det lilla extra i försäljningsprocessen. Kan verkligen rekommendera Karolina som mäklare! /Isabelle Läs mer
  • 2019-10-26

Mikael N skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Har sålt två lägenheter på kort tid med hjälp av Karolina, båda gångerna till rekordpris och högt över förväntan. Pålitlig, entusiastisk, ärlig och väldigt proffsig. Bästa mäklare man kan tänka sig. Jag kommer definitivt att anlita Karolina igen. Läs mer
  • 2019-10-25

Jens H skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina sålde vår lägenhet. Hon höll oss ständigt uppdaterade och vägledde oss med strategi etc på ett fantastiskt bra och förtoende ingivande sätt. Proffsig och affärsdrivande i processen igenom. Vi är jättenöjda! Läs mer
  • 2019-10-24

Amanda Ö skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Jag köpte lägenhet genom Veronica och fick ett otroligt bra bemötande från första kontakt tills allt var påskrivet. Allt kändes så tryggt och bra. Veronica har gett mig mycket hjälp och stöttning. Rekommenderas varmt! Läs mer

Sara L skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Väldigt pålitlig, trevligt bemötande och hårt arbetande! Vi var mycket nöjda från första möte tills att lägenheten var såld. Kan varmt rekommendera Veronica! Läs mer

Vilma E skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Köpte min bostad med hjälp av Veronica, supertrevlig och väldigt genuin mäklare som fick mig att känna mig trygg med mitt köp! Läs mer

Nils V skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Proffessionell, tydlig och kunnig. En mycket positiv upplevelse. Läs mer
  • 2019-10-20

Anna S skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Väldigt proffsig, pålitlig, engagerad och dessutom väldigt trevlig person att ha att göra med. Rekommenderar Veronica varmt! Läs mer
  • Vita G

2019-10-19

Vita G skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Jag har köpt en lägenhet i Stockholm genom Mohv. Deras mäklare Veronica Andersson har varit väldigt snabb på att återkoppla, supertrevlig och tydlig genom hela processen. Nästa gång jag ska sälja bostad då är det henne jag ska anlita! Läs mer
  • 2019-10-14

Lars A skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Allt med försäljningen har gått bra

Rekommenderas Läs mer
  • 2019-10-03

Anna B skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica hjälpte mig med försäljningen av min lägenhet i Vasastan. Hon var lyhörd, strategisk och mycket noggrann med alla detaljer. Alltid tillgänglig och ärlig i sitt resonemang. Sålde lägenheten till min önskade nivå. Kan verkligen rekommendera henne till alla som vill sälja sin lägenhet!

Anna Läs mer
  • 2019-09-28

Therese N skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Isabelle hjälpte mig att sälja min lägenhet. Hon är proffsig, engagerad, omtänksam och mycket bra på att hålla mig uppdaterad under hela säljprocessen. Jag kan varmt rekommendera Isabelle. Läs mer
  • 2019-09-16

Madeleine F skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Isabelle hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Stockholm. Hon är proffsig och kunnig och jag rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • 2019-09-08

Linn W skrev om MOHV Stockholm
    ignorant mot mig på visningen. Kändes som jag inte var "fin nog" att prata med Läs mer
    2019-09-09 MOHV Stockholm svarar Linn W
    Hej Linn!
    Va tråkigt att du känner så. Kommer mycket väl ihåg dig från visningen och att vi pratade om evt flytt av badrumsingång och jag informerade er hur det skulle va möjligt. Hoppas du kommer trivas i din kommande bostad.
    Mvh Maria på MOHV
  • 2019-09-03

Petra D skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Köpte en 2a på söder. Mycket proffsigt och smidigt! Läs mer
  • Emir K

2019-08-26

Emir K skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica hjälpte mig att sälja min lägenhet i Solna.
    Då jag är kontrollfreak var jag väldigt nöjd med att Veronica uppdaterade mig konturnueligt..Otroligt lyhörd och förtroendeingivande. För mig är det inte bara viktigt att jag får de pris jag ville ha för min lägenhet utan även att jag har en köpare som känner sig nöjd och tycker det är en bra affär,vilket jag tycker Veronica lyckats med. Kan varmt rekommendera Veronica! Läs mer
  • 2019-08-19

Anna L skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Mycket proffsig och trevlig mäklare! Under hela säljprocessen kände jag mig trygg med att få marknadsmässigt bästa möjliga pris för lägenheten. Isabelle var också mycket proaktiv och tillgänglig vilket gjorde att vi fick en snabb affär.
    Kan varmt rekommenderas Läs mer
  • 2019-08-05

Rolf E skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Vänligt och kompetent bemötande. V.A.ställde upp vid den tidpunkt vi önskade. Fick svar på mina frågor. Hanterade vårt möte med säljaren professionellt. Läs mer
  • 2019-08-04

Fredrik M skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica är seriös, engagerad och har en lösningsorienterad inställning. Hon är bra på att följa upp och ge feedback. Läs mer
  • 2019-08-01

Jesper J skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Vi upplevde att Veronica var väldigt proffsig i både sin kommunikation med oss och hur hon hittade nya intressenter hela tiden. Läs mer
  • 2019-08-01

Kristina G skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Köpt liten lägenhet i Stockholm. God service och gott bemötande av Veronica. Läs mer
  • 2019-06-28

Fabio C skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Jag har köp ett radhus med hjälp av Karolina. Hon var väldigt professionellt och transparent i hela processen. Läs mer
  • 2019-06-24

Karin P skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Köpt ett litet radhus på Glimmervägen i Sollentuna.
    Karolina är en snabb och bra mäklare. Snabb med att svara och ge den information jag bad om. Trevlig och glad oxå :) Läs mer
  • 2019-06-18

Yvonne E skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    En helt fantastisk mäklare snabb effektiv och trevlig. Sålde min lägenhet inom loppet av några timmar på första visningen. Använder man inte Veronica vid sin försäljning får man skylla sig själv🎈 Läs mer
  • 2019-06-13

Thomas S skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Personligt och proffesionellt bemötande även om jag inte var särskilt nöjd med slutsumman av köpet. Läs mer
  • 2019-06-10

Anette A skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Tyckte det var jätte trevligt att jobba med Isabelle vid köpet av vår nya lägenhet i Stockholm. Hon var väldigt flexibel och fixade så att jag fick se lägenheten två gånger på väldigt kort varsel. Super proffsigt skött :) Läs mer
  • 2019-06-10

Estelle L skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    We would surely recommend Karolina Miramadi for her professionalism, support and availability. We had a very nice contact with Karolina Miramadi, who has been very helpful and fast in answering all our questions as well as helping us in find the right apartment. Läs mer
  • 2019-06-09

Sinan K skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Isabelle är en professionell, pålitlig och lättillgänglig mäklare som jobbar snabbt och smidigt med hög kompetens i sina affärer! Läs mer
  • 2019-06-08

Margareta H skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica är mycket duktig och noga. Väl påläst ang föreningens ekonomi och bra idéer till lösningar av planritning. Har följt upp alla klienter och har varit utmärkt stöd till mej vid budgivning. Jag är otroligt nöjd. Både med henne, pris och den nya ägaren. Läs mer
  • Chatarina Eufondt V

2019-06-07

Chatarina Eufondt V skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Köpt och sålt objekt på Kungsholmen med Karolina Miramadi. En mycket kompetent, engagerad och intresserad mäklare med starkt driv, entusiasm och pålitlighet! Snygg presentation av objekten och stor kännedom kring processen! Jag är otroligt nöjd och kommer att anlita Karolina igen vid ev framtida försäljningar! Läs mer
  • 2019-06-04

Sara S skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Köpt 3:a på Valhallavägen
    Mkt bra service
    Återkommer snabbt o är noga Läs mer
  • 2019-06-01

Natalia K skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Köpte bostadsrätt , mycket nöjd med allt hjälp jag har fått Läs mer
  • 2019-05-31

Jan M skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Bra jobb av en duktig och erfaren mäklare Läs mer
  • Heidi H

2019-05-29

Heidi H skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Sålde min etta i Hägersten. Isabelle har alltigenom varit lyhörd, positiv, personlig men samtidigt väldigt proffsig. Hon har ett fint bemötande och det är lätt att få förtroende för Isabelle, och det finns en smittande glädje i hennes sätt. Det märks att hon brinner för sitt jobb och sina kunder. Jobbade stenhårt för att uppnå det jag önskade och lyckades! Rekommenderar Isabelle varmt om jag stöter på någon som skall göra bostadsaffärer. Läs mer
  • 2019-05-28

Dorota J skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Isabelle är väldig smidigt i sit yrke som märkte. Har imponerande kännedom om marknaden samt kundbemötande .
    Hon tar gärna utmaningar och bemöter sina kunder väldigt proffesionellt och med glad/ positivt inställning .
    Vi är väldigt nöjda och vill gärna rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-05-22

Willie H skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Jag köpte en lägenhet på 43kvm. Mycket nöjd av Veronica Andersson. Läs mer
  • 2019-05-18

Sofia H skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Isabelle sålde min 1a i Vasastan. Hon var engagerad, höll mig hela tiden informerad och var lyhörd för mina önskemål och förväntningar. Hon är proffsig och otroligt trevlig. Rekommenderar Isabelle varmt! Läs mer
  • Susanne E

2019-05-17

Susanne E skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Jag blev bemött på ett sakligt och mycket trevligt sätt. Mäklaren kändes trovärdig, lugn och kunnig kring sådant som hade betydelse. Läs mer
    2019-05-17 Isabelle B svarar Susanne E
    Tack Susanne, vad glad jag blir att läsa dina trevliga rader! Det har varit fint att ha med dig/er att göra. Jag önskar dig/er en fantastisk helg! Med värme, Isabelle Badéa
    Susanne E, Isabelle B gillar detta
  • 2019-05-15

Anders H skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Mycket bra i linje med mina högt ställda förväntningar. Läs mer
  • 2019-05-07

Jonathan B skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Isabelle gjorde ett fantastiskt jobb med försäljningen av min lägenhet. Hon är professionell, kunnig, lätt att jobba med och alltid rak och öppen i sin kommunikation - något som jag som säljare verkligen uppskattat. Stort tack! Läs mer
  • 2019-05-06

Marcus C skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Vi sålde våran lägenhet med Karolina och är supernöjda. Väldigt hjälpsam och lyhörd! Uppfyllde alla våra förväntningar med råge. Kommer nog aldrig anlita en annan mäklare! Läs mer
  • 2019-05-06

Yrjö S skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Altt var helt OK!!!!!!!!!!!!! Professionelt upträdande alla situasuner.Smidig affär. Läs mer
  • 2019-05-02

Gunilla T skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Köpt en bostadsrätt på Östermalm i Stockholm under april månad 2019.
    Min uppfattning om Veronica.
    Tydlig ock kunnig.
    Snabb på feedback o fixade underlag på kort tid.
    Ingav förtroende.Seriös. Läs mer
  • 2019-04-30

Tove N skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Två rums lägenhet på jungfrugatan 52 i Stockholm. Veronica var väldigt trevlig att ha att göra med och flexibel i sina lösningar! Läs mer
  • 2019-04-26

Johanna R skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Sålde en 1a i Vasastan på 43 kvm. Isabelle va otroligt positiv och enkel att jobba med från första början. Jag bor utomlands och Isabelle drev allt väldigt smidigt, ringde regelbundet och gav uppdateringar. Samtidigt hade hon riktigt kontakter inom inredening/styling så behövde inte lägga tid på att leta efter det.
    Väldigt nöjd med Isabelle! Läs mer

Sveavägen 141, 113 46 Stockholm