MOHV Stockholm

MOHV Stockholm

En del av MOHV - www.mohv.se
Mitt i Stockholm, strategiskt placerade i hörnlokal i Vasastan precis vid trafiknavet Norrtull, erbjuder vi på MOHV vår mäklartjänst till boende i vår fina huvudstad Stockholm. Med vår tjänst är du med och bestämmer med mäklaren under hela affärens gång, vi finns där och svarar på alla dina frågor om bostadsmarknaden.

Våra fastighetsmäklare i Vasastan arbetar mot Stockholms innerstad och närförorter. Besök oss gärna i Stockholm på Sveavägen 141 eller ring oss på 08-99 29 29 så berättar vi mer om hur vi kan hjälpa dig hitta drömhemmet. Välkommen!

Läs vad 278 kunder tycker om MOHV Stockholm 2

• Vasastan / Östermalm
    2021-06-17
    Karolina är den bästa mäklaren vi någonsin anlitat. Vi hittade henne som köpare och fick ett direkt förtroende. Det fanns då ingen tvivel om vem vi vill anlita när vi skulle sälja. Hon är duktig på att återkoppla, för alltid det bästa för säljare och köpare och är allt påläst. Hon har alltid koll och gör alltid det lilla extra! Kan varmt rekommendera Karolina!
    • Vasastan / Östermalm
    2021-06-12
    Jag blev rekommenderad att kontakta Karolina när jag skulle sälja min lägenhet, vilket visade sig vara en sann lyckoträff.

Karolina är fantastisk på så många sätt och vis. Hon är påläst, otroligt professionell, hjälpsam och duktig. Hela processen från början till slut gick snabbt och smidigt. Karolina är unik i sin bransch. Försäljningen gick långt över förväntan. Jag är så tacksam för att just Karolina sålde min lägenhet.
    • Årsta
    2021-05-30
    Tillgänglig, hjälpsam, positiv inställning och en trygg partner i din livs största affär. Rekommenderas varmt!
    2021-05-24
    Bästa Desirée är en helt otrolig mäklare. Rekommenderar verkligen henne till alla. Lyhörd, affärsmässig och ger inte upp. Försökte sälja med en tidigare mäklare vilket inte gick hela vägen, så Desirée tog över uppdraget och slutförde processen långt över förväntan. Otroligt nöjd!
    • Södermalm
    2021-05-13
    Jag tyckte Desireé var professionell, var bra på att ge information samt återkoppling. Jättebra verkligen!
    • Södermalm
    2021-05-12
    Förträffligt trevlig och enkel att ha att göra med. Gjorde ett mycket bra jobb med förmedlingen av bostaden som höll högsta klass. Kan varmt rekommendera Desiree om ni går i tankar att sälja er bostad eller köpa av Desirée.
  • Deborah M
    sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    2021-05-08
    Karolina sålde vår sekelskifteslägenhet på Kungsholmen och vi kunde inte vara mer nöjda! Proffsig, noga, engagerad och otroligt trevlig. Kan varmt rekommendera henne! 🌟
    • Liljeholmskajen/Årstaberg
    2021-05-07
    Trevlig och proffsigt bemötande. Höll oss uppdaterade på ett bra sätt under hela processen
    2021-05-06
    Köp bostad och är så nöjd. Karolina är grym! Noga, flexibel och snabb på pucken. Rekommenderas varmt✨
  • Sam R
    sålde sin lägenhet med hjälp av Desireé Nilsson en del av MOHV Stockholm
    2021-04-13
    Sålde min bostad med Desiree som kunde leverera ett fantastiskt bra resultat där hon på ett smidigt sätt hittade en köpare till mig utan att jag behövde hålla öppna visningar och styla/renovera. Extremt bra engagemang och väldigt professionell. Det märks verkligen att Desiree älskar sitt jobb och jag tycker att hon passar utmärkt som mäklare! SÅ NÖJD!
    2021-04-09
    Hon gav ett lugnt och tryggt intryck.
    2021-04-09
    Fantastiskt bemötande som alltid.Har nu erfarit två försäljningar via Karolina och processen har varit helt felfri. Karolina ser även till att hålla oss uppdaterade efter processen för att se till att vi är helt nöjda. Vi är otroligt nöjda och fick ut mer än förväntat i båda försäljningarna!
  • Philipp L
    köpte sin lägenhet med hjälp av Desireé Nilsson en del av MOHV Stockholm
    2021-04-09
    Vi köpte vår första etta underhand med Desirée. Som köpare blev vi bemötta med en ovanligt tillmötesgående attityd. Desirée var alltid snabb med att svara på våra frågor, och hon erbjöd oss precis rätt objekt för våra önskemål och prisklass. Vi kände oss trygga rakt igenom affären, trots att detta var första gången. Därför rekommenderar vi Desirée Nilsson starkt som mäklare. Varför inte testa att göra som vi och slå henne en signal för att höra om hon har något annat objekt till salu underhand? Eller kanske be henne hitta en köpare i en diskret försäljning? Ni kommer inte bli besvikna.
    Det var en ära att få hjälpa er att hitta ert nya drömhem! Det är jag som ska tacka er! Hoppas att ni kommer trivas 😍 Tack snälla för dom fina orden, dom värmer enormt mycket! Desireé Nilsson
  • Vendela Anna H
    köpte sin lägenhet med hjälp av Desireé Nilsson en del av MOHV Stockholm
    2021-04-08
    Vi köpte precis vår första lägenhet i Stockholm med hjälp av Desirée, som från start till kontraktskrivning var alltigenom professionell, trevlig, tillmötesgående och hjälpsam på alla de sätt vi kunde önska oss. Efter ett par sämre erfarenheter med stressade och otrevliga mäklare, som enbart stått på säljarens sida, blev vi mycket glatt överraskade av Desirées fantastiska bemötande där hon hela tiden gav det lilla extra för att vi skulle bli nöjda. Vi fick vår drömlägenhet som inte ens låg uppe på hemnet tack vare Desirée, och kommer gärna att samarbeta med både mäklaren och MOHV när det gäller framtida bostadsaffärer!

/Vendela & Philipp
    2021-04-06
    Alla försäljningar är olika men de flesta mäklare verkar ändå vilja köra sitt standardförfarande oavsett hur förutsättningarna ser ut. Karolina var den femte mäklaren vi träffade, men den första som hade ett konkret förslag hur vi skulle sälja just vår lgh utifrån våra förutsättningar. Vi kände omedelbart förtroende för henne, försäljningen gick smidigt och vi skulle inte tveka att rekommendera henne för vänner och bekanta.
    2021-03-30
    Väldigt familjär och proffsig genom processen, att vi fått svar på frågor inom 1 minut varje gång har såklart förenklat i den snabba budgivningen!
    2021-03-29
    Desireé är en proffsig och duktig mäklare,
    med stort engagemang så kämpar hon alltid på.
    rekommenderar verkligen Desireé om någon söker en mäklare.
    2021-03-29
    Som köpare var det en fröjd att ha Desireé som mäklare - flexibel, kunnig och väldigt trevlig.
    2021-03-28
    Smidig, trevlig och hjälpsam. Rekommenderar!
  • Ingrid W
    sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    2021-03-18
    Karolina har sålt vår 1:a på 36 kvm på Östermalm. Bättre mäklare finns nog inte! Karolina är proffsig men avslappnad. Inget traditionellt mäklartugg, vilket både säljare och köpare borde uppskatta. Priset och budgivningen var vi nöjda med, liksom Karolinas alla kontakter med Brf:ens styrelse då frågor dök upp. Karolina var även en bra rådgivare då det kom till hur vi skulle visa lägenheten. Affärsmässighet är nog nyckelordet för Karolina.
    2021-03-02
    Mycket bra bemötande som skapade trygghet.
    2021-02-15
    Jag rekommenderar varmt den mycket duktiga, alerta och lyhörda mäklaren Desireé Nilsson. Hon har definitivt bidragit med den extra support som jag behövt då jag i dessa Coronatider sålt min bostadrätt från utlandet. Varmt tack!
    2021-02-04
    Desireé letade på min önskan aktivt fram det objekt jag sökte bara på någon dag. Mycket målinriktad och får saker att hända. Trevlig och proffsig att ha med att göra och man känner sig trygg som köpare.
    2021-02-01
    Vi ger Desirée våra bästa rekommendationer. Professionell i sitt bemötande och i genomförandet av försäljningen av vår lgh, med genomgående god återkoppling till oss som säljare. Vi är mkt nöjda.
    • Gärdet
    2021-01-29
    Veronica hjälpte mig att sälja min lägenhet. Super proffsig från starten och mån om att det skulle bli en bra affär. Jättebra bemötande med spekulanter och tog sin tid med alla som var där. Mäklade ett snabbt avslut för ett riktigt bra försäljningspris utan att vara säljig eller pushig på något sätt. Vill du ha en supertrevlig mäklare som vet vad hon gör, välj Veronica!
    2021-01-23
    Veronica är helt klart den bästa mäklare jag/vi haft. Vänlig, taktfull, initiativrik och förtroendeingivande. Veronica har skött vår försäljning på ett exemplariskt sätt och vi kommer definitivt använda Veronicas tjänster nästa gång.
    2021-01-16
    Har sålt en bostadsrätt i vasastan. Veronica är en mäklare som uppvisar stor kunskap i sitt yrke och hon är väl insatt i marknaden. Jag kan verkligen rekommendera henne!
    2021-01-12
    Köpte min första lägenhet av Desireé Nilsson på Mohv. Fick direkt ett väldigt gott intryck av henne vid visning, ett intryck som har hållt i sig under hela processen. Väldigt flexibel och hjälpsam mot mig som förstagångsköpare! Kan varmt rekommendera Desireé! 10 av 10!
    2021-01-12
    Hon har sålt min för det priset jag önskat 🤩👍 hon får lätt Fem Stjärnor från mig.
    Hej Alexander! Stort tack för förtroendet och STORT tack för ett riktigt bra samarbete! Så kul att få hjälpa dig! Desireé Nilsson
    • Kungsholmen Thorildsplan
    2021-01-11
    Jag köpte en tvåa på Kungsholmen av Veronica och blev väldigt väl bemött. Jag hade mycket kontakt med Veronica från visning till köp och hon hjälpte mig alltid besvara alla frågor snabbt. Jag skulle inte tveka på att använda Veronica för att sälja samma lägenhet när det är dags. Hon ser verkligen till att både köpare och säljare är nöjda! En riktig toppmäklare!
    2020-12-16
    Vi hörde av oss till Desireé då vi letade ny bostad. Hon förstod snabbt vad vi var ute efter och kom direkt med förslag på ett objekt hon precis fått i uppdrag att sälja.

Från vår första kontakt till att vi hade signat affären tog det endast fem dagar. Vi kan minst sagt säga att Desireé jobbade snabbt och effektivt utan att tumma på professionalismen. Hon var hela tiden tillgänglig och visade högt engagemang!
    Hej Edwin! Stort tack för dom fina orden. Det var ett nöje att få hjälp er hitta er nya drömbostad! Hoppas att ni kommer trivas!🤩☀️ Desireé Nilsson
    2020-12-16
    Sålde lägenhet med Desirée och redan vid första mötet tyckte vi om henne och kände att det var hon som skulle få hjälpa oss.
    Vi skrev förmedlingsuppdrag och redan samma dag återkom hon med spekulanter som var intresserade. Det blev deal och vi skrev kontrakt.
    Otroligt snabbt jobbat och till föreningsrekord 😍
    Desirée är bra på att hålla oss uppdaterade om vad som händer hela tiden och alltid glad och trevlig att ha och göra med.
    Kan varmt rekommendera Desirée 😍⭐️
    Hej Julia! Tack för dina fina ord! Betyder massor! Tack snälla för förtroendet. 😍 Superkul att få hjälpa er och nu ska vi bara hjälpa er att hitta något nytt!🤩 Ha det bäst! Kram Desirée Desireé Nilsson
    • Östermalm/Karlaplan
    2020-12-11
    Objektet var ett dödsbo men även min egen lägenhet som min mor bodde i sedan 1973 och jag köpte för 12 år sedan. Jag tycker att Veronicas bemötande har varit outstanding. Dels är hon lugn, visar respekt för situationen men ändå drivande i att få objektet sålt på allra bästa sätt. Mina förväntningar var väl egentligen en klyscha, tänkte att det skulle vara en affär som man endast såg "dollartecken" i och att processen skulle vara lite mer "säljaktig' men jag kunde inte ha mer fel!!! Tack för det!
    Jag kommer definitivt kunna rekommendera både företaget och Veronica som mäklare och är glad att ha fått denna fina övergång från mitt barndomshem och min mors hela liv i denna lägenhet till att bli en bra upplevelse! Tack!
    2020-11-30
    Proffsig, påläst och tillgänglig genom hela säljprocessen. Vi är väldigt nöjda!
    2020-11-14
    Proffsigt bemötande: snabbt, effektivt, idérikt , glatt - och handlingskraftigt.
    Fick i snabbläge upp säljsumman väsentligt.
    Våra förväntningar uppnåddes med råge.
    2020-11-14
    Karolina kändes proffsig, säker och erfaren i alla lägen av köpet. Kan varmt rekommendera!
    2020-11-14
    Vi köpte en lägenhet som Karolina sålde. Karolina var mycket proffsig, tillgänglig och bra att ha att göra med. Hon är lösningsorienterad och lyssnade in våra behov. Karolina såg till att vi fick bra dialog med säljaren och kunde komma överens om detaljer som var viktiga för båda parter. Vi kan varmt rekommendera Karolina!
    /Dina Arenander
    2020-11-05
    Ger ett kunnigt och tryggt intryck. Företrädde såväl säljare som köpare på ett sjysst sätt.
    Processen som köpare måste förhålla sig till efter avslutad budgivning är väldigt forcerat. Inte minst om köpare finns på långt avstånd. Man önskar som köpare att det funnits en digital lösning med som kan initieras omedelbart, med digital signering utan krav på fysiskt besök. På samma sätt skulle visningen kunna digitaliseras men riktigt vass digital återgivning av objektets fördelar och brister. Det borde i dessa pandemitider kunna vara en USP att utveckla dessa verktyg.
    • Nockebyhov
    2020-11-03
    Veronica hjälpte oss att sälja en 5:a i Nockebyhov. Hon var proffsig, lyhörd, förtroendeingivande, lätt att få kontakt med, snabba återkopplingar. Vi hade kontaktat henne genom rekommendation från vänner. Försäljningen gick väldigt bra och vi kommer i vår tur att rekommendera henne!
    • Sundbyberg
    2020-11-02
    Jag tyckte att Veronica var väldigt trevlig och noggrann och jag kände mig trygg som en köpare.
    2020-10-30
    Köpte bostad av Karolina, mycket proffsigt bemötande och smidigt!
    • Sundbyberg
    2020-10-27
    Veronica är väldigt driven och proffsig som mäklare. Jag kan varmt rekommendera henne.
    • Kummelnäs / Vikingshill
    2020-10-21
    Köpte parhus i Nacka via Karolina. Karolina var väldigt bemötande, professionell men samtidigt avslappnad. Kan varmt rekommendera henne!
    2020-10-19
    Sålt bostadsrätt i innerstan Stockholm.
    Utmärkt kombination av professionalitet och människokännare!
    2020-10-17
    Sålt bostadsrätt. Rätt värdering, genomtänkt säljstrategi, välplanerat tidsschema, trevlig bemötande, tydlig kommunikation
    2020-10-17
    Det var svårt att välja mellan flera kompetenta mäklare när vi bestämde oss för att sälja vår lägenhet. Veronica gjorde intrycket av att vara en charmig och mycket engagerad person förutom att vara mycket kompetent. Hon agerade på ett strukturerat, lugnt och konsekvent sätt, vilket ledde till ett bra resultat.
    • Eriksvik / Saltsjö-Boo
    2020-10-09
    Trevlig, proffsig men personlig och kunnig om bostaden. Vi köpte ett radhus som hon var ansvarig mäklare för. Vi tackar för ett bra bemötande!
    • Eriksvik / Saltsjö-Boo
    2020-10-09
    Otroligt proffsig och man är i väldigt trygga händer hos Karolina, oavsett om man är köpare eller säljare.
    • Kungsholmen Thorildsplan
    2020-10-06
    Veronica skötte min försäljning väldigt professionellt och bra.
    Både köpare och säljare var nöjda vilket jag tycker är ett mycket bra bevis på hur mån hon är om båda parter i köpet!
    • Birkastan/Vasastan
    2020-10-06
    Blev tipsad av en vän att vända mig till Veronica när jag skulle sälja min lägenhet. Hon var öppen och lyhörd redan från start och hjälpsam under hela processen.