MOHV Stockholm

En del av MOHVwww.mohv.se

Sveavägen 141, 113 46 Stockholm — Visa karta

Mitt i Stockholm, strategiskt placerade i hörnlokal i Vasastan precis vid trafiknavet Norrtull, erbjuder vi på MOHV vår mäklartjänst till boende i vår fina huvudstad Stockholm. Med vår tjänst är du med och bestämmer med mäklaren under hela affärens gång, vi finns där och svarar på alla dina frågor om bostadsmarknaden.

Våra fastighetsmäklare i Vasastan arbetar mot Stockholms innerstad och närförorter. Besök oss gärna i Stockholm på Sveavägen 141 eller ring oss på 08-99 29 29 så berättar vi mer om hur vi kan hjälpa dig hitta drömhemmet. Välkommen!

Läs vad 244 kunder tycker om MOHV Stockholm

Olof K skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Proffsigt bemötande: snabbt, effektivt, idérikt , glatt - och handlingskraftigt.
    Fick i snabbläge upp säljsumman väsentligt.
    Våra förväntningar uppnåddes med råge. Läs mer

Claes A skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina kändes proffsig, säker och erfaren i alla lägen av köpet. Kan varmt rekommendera! Läs mer

DINA M skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Vi köpte en lägenhet som Karolina sålde. Karolina var mycket proffsig, tillgänglig och bra att ha att göra med. Hon är lösningsorienterad och lyssnade in våra behov. Karolina såg till att vi fick bra dialog med säljaren och kunde komma överens om detaljer som var viktiga för båda parter. Vi kan varmt rekommendera Karolina!
    /Dina Arenander Läs mer
  • 2020-11-05

Jan P skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Ger ett kunnigt och tryggt intryck. Företrädde såväl säljare som köpare på ett sjysst sätt.
    Processen som köpare måste förhålla sig till efter avslutad budgivning är väldigt forcerat. Inte minst om köpare finns på långt avstånd. Man önskar som köpare att det funnits en digital lösning med som kan initieras omedelbart, med digital signering utan krav på fysiskt besök. På samma sätt skulle visningen kunna digitaliseras men riktigt vass digital återgivning av objektets fördelar och brister. Det borde i dessa pandemitider kunna vara en USP att utveckla dessa verktyg. Läs mer
  • 2020-11-03

Håkan B skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica hjälpte oss att sälja en 5:a i Nockebyhov. Hon var proffsig, lyhörd, förtroendeingivande, lätt att få kontakt med, snabba återkopplingar. Vi hade kontaktat henne genom rekommendation från vänner. Försäljningen gick väldigt bra och vi kommer i vår tur att rekommendera henne! Läs mer
  • 2020-11-02

Alexander J skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Jag tyckte att Veronica var väldigt trevlig och noggrann och jag kände mig trygg som en köpare. Läs mer
  • 2020-10-30

Anna L skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Köpte bostad av Karolina, mycket proffsigt bemötande och smidigt! Läs mer
  • 2020-10-27

Emil S skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica är väldigt driven och proffsig som mäklare. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2020-10-21

Frej E skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Köpte parhus i Nacka via Karolina. Karolina var väldigt bemötande, professionell men samtidigt avslappnad. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • 2020-10-19

Björn T skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Sålt bostadsrätt i innerstan Stockholm.
    Utmärkt kombination av professionalitet och människokännare! Läs mer
  • 2020-10-17

Sergiy S skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Sålt bostadsrätt. Rätt värdering, genomtänkt säljstrategi, välplanerat tidsschema, trevlig bemötande, tydlig kommunikation Läs mer
  • 2020-10-17

Olena S skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Det var svårt att välja mellan flera kompetenta mäklare när vi bestämde oss för att sälja vår lägenhet. Veronica gjorde intrycket av att vara en charmig och mycket engagerad person förutom att vara mycket kompetent. Hon agerade på ett strukturerat, lugnt och konsekvent sätt, vilket ledde till ett bra resultat. Läs mer
  • 2020-10-09

Christina B skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Trevlig, proffsig men personlig och kunnig om bostaden. Vi köpte ett radhus som hon var ansvarig mäklare för. Vi tackar för ett bra bemötande! Läs mer
  • 2020-10-09

Martin K skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Otroligt proffsig och man är i väldigt trygga händer hos Karolina, oavsett om man är köpare eller säljare. Läs mer
  • 2020-10-06

Ylva S skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica skötte min försäljning väldigt professionellt och bra.
    Både köpare och säljare var nöjda vilket jag tycker är ett mycket bra bevis på hur mån hon är om båda parter i köpet! Läs mer
  • 2020-10-06

Evelina L skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Blev tipsad av en vän att vända mig till Veronica när jag skulle sälja min lägenhet. Hon var öppen och lyhörd redan från start och otroligt hjälpsam under hela processen. Läs mer
  • 2020-10-04

Carl-adam G skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Köpt och sålt med Karolina och det var en mycket bra upplevelse som både köpare och säljare, kändes verkligen rätt på båda sidorna! Förtroende!!! Läs mer
  • 2020-10-04

Maja S skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Sålde min 1:a på Kungsholmen tack vare Veronica. Supernöjd men allt. Veronica är proffsig, noggrann och väldigt kunnig!! Läs mer
  • 2020-10-03

Helen J skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Köpt en bostadsrätt.
    Veronica bemötte oss professionellt. Lugn och saklig och mån om att vi som köpare skulle få svar på alla frågor.
    Vi är mycket nöjda med bemötandet vi fick. Läs mer
  • 2020-10-03

Yan R skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica is very competent in her work. Good at communication. I am glad to have her as the mäklare. Läs mer

Viktoria B skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina är proffsig, erfaren och kunnig. Hon får en att känna sig trygg under hela säljprocessen och gör det där lilla extra. Läs mer

Göran B skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica är duktig och proffsig.Finservice och feedbackHar nyligen köpt 3 apå Karlaplan Läs mer

Gerard H skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Jag köpte lägenhet för första gången i mitt liv, och kunde inte ha bett om en bättre mäklare. Veronica har många egenskaper som man vill se hos en fastighetsmäklare; hon var transparent, tillgänglig, informativ och trevlig. Jag fick svar på de frågor jag hade och kunde komma i kontakt med Veronica när jag hade frågor vare sig det var efter normala arbetstider eller helg. Under tiden jag har letat boende, har jag varit i kontakt med flertalet mäklare, vilket gjorde det än mer tydligt att en duktig mäklare är kritiskt för hitta det man vill ha. Jag gillar såklart boendet väldigt mycket, men hade nog kunnat bli annorlunda om det inte vore för den professionella hjälp jag mottog. Läs mer

Sanna K skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica sålde min lägenhet (ögonsten) med gott engagemang. Hon är både proffsig och personlig, och jag rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • 2020-09-21

Jonatan W skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica har med mycket fint bemötande hjälpt oss hitta rätt köpare till vår underbara trerummare i Långbroparken.
    Med realistiska förväntningar på prisnivåer blev vi
    mer än nöjda med budgivningens utfall och kunde efter försäljningen hitta vårt drömhus. Läs mer
  • 2020-08-17

Tove H skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina sålde vår lägenhet och jobbade riktigt hårt med mycket kontakt med både potentiella köpare och att hålla oss uppdaterade i processen. Hon var grym!!! Läs mer
  • Marc S

2020-07-26

Marc S skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina är en fantastisk mäklare med massor av energi. Hon är kreativ och överträffar förväntningarna gång på gång. Kan varmt rekommendera Karolina som mäklare. Läs mer
  • 2020-07-18

Madeleine P skrev om MOHV Stockholm
    Isabelle är genuin med ett leende på läpparna! Hon är ihärdig och målmedveten, tillgängling och flexibel, kommer med konkreta förslag, är inkännande, tar hänsyn till kundens önskemål samtidigt som hon vägleder där det behövs inför och under försäljningen. Duktig på att få igång budgivning och hålla kandidaterna varma. Är supernöjd med Isabelle som mäklare från början till slut! En stjärna kort och gott!  Läs mer
  • 2020-07-07

Malin B skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    En mycket trevlig och närvarande mäklare som vi varmt rekommenderar! Läs mer
  • 2020-07-03

Viktor A skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina var ett bra stöd när vi köpte en nyproduktion i Saltsjö-Boo och hela processen från visning till underskrivet avtal gick supersmidigt. Hon var väldigt tillmötesgående, förstående och professionell och levererade dessutom flera bra tips inför försäljningen av vår nuvarande bostad. Rekommenderar verkligen Karolina! Läs mer
  • 2020-06-29

Johan H skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Köpt lägenhet
    Mycket bra bemötande Läs mer
  • 2020-06-25

Emma O skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica är en fantastisk fastighetsmäklare som verkligen bryr sig om sina kunder. Hon är empatisk, trygg, äkta och pålitlig. Hon är bra på sitt jobb och kommer säkert att sälja en lägenhet som du vill sälja! Läs mer
  • 2020-06-18

Linda H skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Lättsam och påläst mäklare. Kände mig trygg genom hela köpet. Kan varmt rekommendera Karolina på MOHV. Läs mer
  • 2020-05-28

Carl T skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Professionellt bemötande och tydlig guidning genom hela köpprocessen av bostadsrätt - det märks att Karolina är en mäklare med lång erfarenhet! Läs mer
  • 2020-05-10

Emma S skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica hjälpte mig sälja en etta i Vasastan. Veronica är en väldigt engagerad och driven mäklare som gör sitt yttersta. Enda minus är att förväntasbilden på slutpris som kommunicerades innan processen startade var något hög, men det hade också med marknaden att göra. Läs mer
  • 2020-05-10

Lena D skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica har ett öga för detaljer vilket var till stor hjälp vid fotografering och inför visning. Hon inger ett pålitligt och engagerat intryck, vilket skapar en trygghet både för mig som säljare samt för köparna. Läs mer
  • 2020-04-28

Martin P skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica var oerhört engagerad, kompetent och trevlig! Hon gick ett steg längre i att säkerställa att lägenheten blev såld till det priset jag önskade mig, i en marknad som var väldigt osäker.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-04-26

Susanna S skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Köpt bostad av Karolina i Stockholm. Kompetent, trevlig och kommunikativ. Supernöjd med allt! Läs mer
  • 2020-04-24

Anna P skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina är mycket kunnig och tog sig alltid tid att svara på våra frågor. Vi är supernöjda! Läs mer
  • 2020-04-20

Maya R skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Har köpt parhus, nybyggnad. Karolina bemötte oss trevligt och var flexibel och snabb i hanteringen av vårt köp. Läs mer
  • Emelie G

2020-04-18

Emelie G skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica gav ett mycket professionellt intryck och trots tuff marknad lyckades hon, innan visning, få sålt vår lägenhet till det pris vi förväntade/ hoppades på. Vi är mycket nöjda med hennes insats och kommer varmt rekommendera henne till andra. Läs mer
  • 2020-04-17

Charlotte J skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Sålde min lägenhet.
    Proffsig och snabb affär!!! :) Läs mer
  • 2020-04-15

Mikaela B skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica hjälpte mig att sälja min lägenhet i Traneberg. Hon är väldigt proffsig och har öga för detaljer, speciellt när kommer till fotografering!
    Försäljningen gick väldigt fort och smidigt. Jag kommer definitivt ta hjälp av henne igen nästa gång jag ska sälja. Läs mer
  • 2020-04-14

Bo I skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica var
    trevlig
    lätt att ha att göra med
    svarar snabbt på mail
    förståelse om köparen och min situation som köpare av lägenheten
    mina förväntningar av köpet uppfylldes
    hon kändes proffsig och kunnig om bostadsmarknaden och vilken prisnivå som gällde Läs mer
  • 2020-04-13

Måns L skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Engagerad och driven mäklare som går i mål med uppdraget! Läs mer
  • 2020-04-05

Per M skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Jag har köpt en bostadsrätt i vasa stan.
    Lugn, trygg , saklig, trevlig.
    löste allt på ett trevligt, effektivt sätt.

Inget att klaga på. Läs mer
  • 2020-04-05

Karin I skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Köpt bostad på Gärdet, Stockholm. Mycket vänlig och gav ytterligare information vid frågor. Ordentlig genomgång av kontraktet. Kort sagt sådant som man alltid förväntar sig vid så stora affärer som köp av bostad. Läs mer
  • 2020-03-30

Johan S skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica hjälpte mig att sälja min 2a i Vasastan. Oerhört duktig, engagerad, lyhörd och påläst. Hon överträffade mina förväntningar samtidigt som hon fick köparna att känna sig nöjda och trygga.
    Kan varmt rekommendera att använda Veronica som mäklare! Läs mer
  • 2020-03-25

Emilia K skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Vi köpte en bostadsrätt av Karolina och fick snabbt förtroende för henne. En helt fantastisk person som gjorde att vi kände oss trygga under hela affären. Jag skulle rekommendera Karolina till alla som vill ha en pålitlig mäklare med lång erfarenhet som är flexibel och härlig att jobba med. Vi kommer använda oss utav henne när vi ska sälja så småningom. Läs mer
  • 2020-03-19

Benny J skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Sålde vår bostadsrätt i Vasastan genom Karolina. Professionell, kunnig, drivande, lyhörd, samarbetsvillig, positiv och ständigt till hands under hela säljprocessen. Överlägset bästa mäklaren som jag jobbat med och hon levde upp till alla våra förväntningar och mycket därtill. Kan inte göra annat än att varmt rekommendera Karolina och MOHV! Läs mer
    Karolina M gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte