Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm MOHV MOHV Stockholm

MOHV Stockholm

En del av MOHVwww.mohv.se

Sveavägen 141, 113 46 Stockholm — Visa karta

Mitt i Stockholm, strategiskt placerade i hörnlokal i Vasastan precis vid trafiknavet Norrtull, erbjuder vi på MOHV vår mäklartjänst till boende i vår fina huvudstad Stockholm. Med vår tjänst är du med och bestämmer med mäklaren under hela affärens gång, vi finns där och svarar på alla dina frågor om bostadsmarknaden.

Våra fastighetsmäklare i Vasastan arbetar mot Stockholms innerstad och närförorter. Besök oss gärna i Stockholm på Sveavägen 141 eller ring oss på 08-99 29 29 så berättar vi mer om hur vi kan hjälpa dig hitta drömhemmet. Välkommen!

Läs vad 169 kunder tycker om MOHV Stockholm

• 2019-06-28

Fabio C skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Jag har köp ett radhus med hjälp av Karolina. Hon var väldigt professionellt och transparent i hela processen. Läs mer
  • 2019-06-24

Karin P skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Köpt ett litet radhus på Glimmervägen i Sollentuna.
    Karolina är en snabb och bra mäklare. Snabb med att svara och ge den information jag bad om. Trevlig och glad oxå :) Läs mer
  • 2019-06-18

Yvonne E skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    En helt fantastisk mäklare snabb effektiv och trevlig. Sålde min lägenhet inom loppet av några timmar på första visningen. Använder man inte Veronica vid sin försäljning får man skylla sig själv🎈 Läs mer
  • 2019-06-13

Thomas S skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Personligt och proffesionellt bemötande även om jag inte var särskilt nöjd med slutsumman av köpet. Läs mer
  • 2019-06-10

Anette A skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Tyckte det var jätte trevligt att jobba med Isabelle vid köpet av vår nya lägenhet i Stockholm. Hon var väldigt flexibel och fixade så att jag fick se lägenheten två gånger på väldigt kort varsel. Super proffsigt skött :) Läs mer
  • 2019-06-10

Estelle L skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    We would surely recommend Karolina Miramadi for her professionalism, support and availability. We had a very nice contact with Karolina Miramadi, who has been very helpful and fast in answering all our questions as well as helping us in find the right apartment. Läs mer
  • 2019-06-09

Sinan K skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Isabelle är en professionell, pålitlig och lättillgänglig mäklare som jobbar snabbt och smidigt med hög kompetens i sina affärer! Läs mer
  • 2019-06-08

Margareta H skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica är mycket duktig och noga. Väl påläst ang föreningens ekonomi och bra idéer till lösningar av planritning. Har följt upp alla klienter och har varit utmärkt stöd till mej vid budgivning. Jag är otroligt nöjd. Både med henne, pris och den nya ägaren. Läs mer
  • Chatarina Eufondt V

2019-06-07

Chatarina Eufondt V skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Köpt och sålt objekt på Kungsholmen med Karolina Miramadi. En mycket kompetent, engagerad och intresserad mäklare med starkt driv, entusiasm och pålitlighet! Snygg presentation av objekten och stor kännedom kring processen! Jag är otroligt nöjd och kommer att anlita Karolina igen vid ev framtida försäljningar! Läs mer
  • 2019-06-04

Sara S skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Köpt 3:a på Valhallavägen
    Mkt bra service
    Återkommer snabbt o är noga Läs mer
  • 2019-06-01

Natalia K skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Köpte bostadsrätt , mycket nöjd med allt hjälp jag har fått Läs mer
  • 2019-05-31

Jan M skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Bra jobb av en duktig och erfaren mäklare Läs mer
  • Fredrik R

2019-05-31

Fredrik R skrev om Erik Sandh en del av MOHV Stockholm
    Då den mäklare vi valt slutade blev vi tilldelade Erik av mäklarbyrån vi anlitat. Erik var trevlig och gav sin bild över vad lägenheten var värd, vilket låg i linjen med tidigare försäljningar i området. Han lyckades dock inte under flera månaders försök att få det lägsta pris vi begärt. Vi hade inte upplevelsen av att Erik jobbade med vårt objekt alls förutom när han kom och stod på de visningar vi hade. Han kom dessutom sent till vår första visning, så redan där började vi ana oråd. Vi fick också gång efter annan be om återkoppling från Erik och kände därmed inget engagemang. Vi valde sedermera att avbryta samarbetet med Erik och gick över till en annan mäklare som efter en kort tids arbete sålde den en bra bit över det pris som vi kommunicerat med Erik att vi hade accepterat. Läs mer
    2019-05-31 Erik S svarar Fredrik R
    Hej Fredrik! Tack för din kommentar och feedback. Det var tråkigt att ni inte kände er nöjda med mitt jobb. Vad som inte framgår av din berättelse var att vi hade bud på de nivåerna ni sedan sålde för men vid det tillfället var ni inte beredda att sälja för det priset. Jag är glad för er skull att ni nu sålt och önskar er lycka till i framtiden!
  • Heidi H

2019-05-29

Heidi H skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Sålde min etta i Hägersten. Isabelle har alltigenom varit lyhörd, positiv, personlig men samtidigt väldigt proffsig. Hon har ett fint bemötande och det är lätt att få förtroende för Isabelle, och det finns en smittande glädje i hennes sätt. Det märks att hon brinner för sitt jobb och sina kunder. Jobbade stenhårt för att uppnå det jag önskade och lyckades! Rekommenderar Isabelle varmt om jag stöter på någon som skall göra bostadsaffärer. Läs mer
  • 2019-05-28

Dorota J skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Isabelle är väldig smidigt i sit yrke som märkte. Har imponerande kännedom om marknaden samt kundbemötande .
    Hon tar gärna utmaningar och bemöter sina kunder väldigt proffesionellt och med glad/ positivt inställning .
    Vi är väldigt nöjda och vill gärna rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-05-22

Willie H skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Jag köpte en lägenhet på 43kvm. Mycket nöjd av Veronica Andersson. Läs mer
  • 2019-05-18

Sofia H skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Isabelle sålde min 1a i Vasastan. Hon var engagerad, höll mig hela tiden informerad och var lyhörd för mina önskemål och förväntningar. Hon är proffsig och otroligt trevlig. Rekommenderar Isabelle varmt! Läs mer
  • Susanne E

2019-05-17

Susanne E skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Jag blev bemött på ett sakligt och mycket trevligt sätt. Mäklaren kändes trovärdig, lugn och kunnig kring sådant som hade betydelse. Läs mer
    2019-05-17 Isabelle B svarar Susanne E
    Tack Susanne, vad glad jag blir att läsa dina trevliga rader! Det har varit fint att ha med dig/er att göra. Jag önskar dig/er en fantastisk helg! Med värme, Isabelle Badéa
    Susanne E, Isabelle B gillar detta
  • 2019-05-15

Anders H skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Mycket bra i linje med mina högt ställda förväntningar. Läs mer
  • 2019-05-11

Alonso Eklöw N skrev om Erik Sandh en del av MOHV Stockholm
    Erik är en stjärna, han tar sina åtagande på ett seriöst och levererar därefter.

Tillsammans fick vi ett lyckat avslut på affären. Läs mer
  • 2019-05-07

Jonathan B skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Isabelle gjorde ett fantastiskt jobb med försäljningen av min lägenhet. Hon är professionell, kunnig, lätt att jobba med och alltid rak och öppen i sin kommunikation - något som jag som säljare verkligen uppskattat. Stort tack! Läs mer
  • 2019-05-06

Marcus C skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Vi sålde våran lägenhet med Karolina och är supernöjda. Väldigt hjälpsam och lyhörd! Uppfyllde alla våra förväntningar med råge. Kommer nog aldrig anlita en annan mäklare! Läs mer
  • 2019-05-06

Yrjö S skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Altt var helt OK!!!!!!!!!!!!! Professionelt upträdande alla situasuner.Smidig affär. Läs mer
  • 2019-05-02

Gunilla T skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Köpt en bostadsrätt på Östermalm i Stockholm under april månad 2019.
    Min uppfattning om Veronica.
    Tydlig ock kunnig.
    Snabb på feedback o fixade underlag på kort tid.
    Ingav förtroende.Seriös. Läs mer
  • 2019-04-30

Tove N skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Två rums lägenhet på jungfrugatan 52 i Stockholm. Veronica var väldigt trevlig att ha att göra med och flexibel i sina lösningar! Läs mer
  • 2019-04-28

Peter E skrev om Maria Lärka en del av MOHV Stockholm
    Maria var mycket professionell och drev försäljningen på ett mycket förtroendeingivande sätt.
    Kan varmt rek MOHV och Maria. Läs mer
    Maria L gillar detta
  • 2019-04-26

Johanna R skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Sålde en 1a i Vasastan på 43 kvm. Isabelle va otroligt positiv och enkel att jobba med från första början. Jag bor utomlands och Isabelle drev allt väldigt smidigt, ringde regelbundet och gav uppdateringar. Samtidigt hade hon riktigt kontakter inom inredening/styling så behövde inte lägga tid på att leta efter det.
    Väldigt nöjd med Isabelle! Läs mer

Andreas L skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica är en toppen mäklare som verkligen levererar. Läs mer

Sanna B skrev om Maria Lärka en del av MOHV Stockholm
    Maria hjälpte mig att sälja min bostadsrätt på södermalm under 2018. Hon är proffsig och lyssnade på vad jag kunde. Jag tycker hon bemötte köparna på ett respektfullt sätt och fick alla inblandande att känna sig sedda och nöjda, Jag kan varit rekommendera Maria Lärka till kommande försäljningar. Läs mer
    Maria L gillar detta

Michael B skrev om Erik Sandh en del av MOHV Stockholm
    Jag har köpt en lägenhet i Kungsholmen. Erik var väldigt professionell Läs mer

Mingde W skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    En effektiv mäklare. Kan sin område. Jag köpte en bostadrätt från MOHV. Läs mer
  • 2019-04-19

Cecilia Nybacka H skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Med åren har jag både köpt och sålt ett antal bostäder via Karolina Miramadi, allt ifrån första ettan till huset tillsammans med familj. Har alltid bemöts av ett enormt engagemang, kompetens och ärlighet och därmed känt mig trygg och nöjd med min affär från början till avslut. Läs mer
  • Sophie W

2019-04-18

Sophie W skrev om Erik Sandh en del av MOHV Stockholm
    Bästa mäklaren vi haft. Proffesionell och jobbade verkligen för att nå våra mål, vilket vi också gjorde över förväntan! Läs mer
  • 2019-04-15

Lidia T skrev om Erik Sandh en del av MOHV Stockholm
    Jätte bra!!! Sålt min bostadsrätt. Lätt att kommunicera med Erik snabb på svara om jag undrar över något !!! Läs mer
    2019-04-16 Erik S svarar Lidia T
    Tack Lidia för ditt fina omdöme och för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Vi ses på tillträdet!
  • 2019-04-15

Ann-Britt E skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Jag har sålt min bostad på Trossvägen Lidingö.
    Hade kontakt med annan mäklare innan men valde att byta till er mäklare som jag hade mött hos en väninna där jag sett vilka kvaliteter hon hade. Min väninna i sin tur hade blivit rekommenderat Karolina. Hon är en mäklare som inte är rädd för att "kavla upp ärmarna" och tillsammans med fotografen gjort ett riktigt bra jobb. Hennes attityd gentemot både mig och köpare var så trevlig och positiv.
    Det är så oerhört viktigt då man står inför en så viktig affär att man kan känna trygghet. Det gjorde jag.
    Jag har nämnt henne vid flera tillfällen då jag träffat personer just i Gåshaga som gått i säljtankar. Vet ej om de tagit kontakt dock!
    Ann-Britt Erlandsson Läs mer
  • 2019-04-12

Cecilia L skrev om Erik Sandh en del av MOHV Stockholm
    Sålde min bostadsrätt med hjälp av Erik. Det var mycket lätt att jobba med honom, han är trevlig och superproffsig. Han var driven och återkopplade hela tiden löpande under processen. Utan Erik är jag inte säker att vi hade fått lägenheten såld så snabbt. Rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2019-04-12 Erik S svarar Cecilia L
    Tack Cecilia för ditt fina omdöme! Jag tycker att vi gjorde ett jättefint jobb tillsammans som ledde till att vi sålde er lägenhet trots en tuff marknad och till en bra köpare som verkar nöjd med att ha hittat sitt nya boende. Tveka inte att återkomma om ni behöver min hjälp framöver!

Katherine W skrev om Erik Sandh en del av MOHV Stockholm
    Erik försökte mycket hårt för sina säljare, men vår erfarenhet som köpare var inte så bra. Vi skulle inte välja honom att sälja vår bostad. Läs mer
    2019-04-12 Erik S svarar Katherine W
    Hej Katherine,

Jag hoppas ni trivs kanon i er fina lägenhet med sjöutsikt!

Självklart kämpar jag hårt för att mina säljare ska få så bra betalt som möjligt och nå det pris de vill ha. Det är en stor anledning till att mina kunder anlitar mig. Jag är givetvis också mån om att mina köpare ska vara nöjda och ser såklart dina åsikter som ett sätt att utvecklas och bli ännu bättre på det jag gör. I ert fall uppstod en situation där ni precis innan kontraktsskrivning ville ha ett specifikt villkor som ni inte presenterat tidigare i budgivningen och som var kopplat till er finansiering. Säljaren önskade då att få mer betalt för att gå med på detta villkor då det innebar en stor osäkerhet för dem. Jag förstod på er att ni inte önskade betala mer och kontaktade därför er bank och löste problemet så att inget villkor behövdes och ni fick köpa lägenheten till det pris ni önskade. Jag anser att jag i denna situation gjorde det lilla extra för att affären skulle gå ihop och ni fick köpa er drömbostad och var av uppfattningen att ni tyckte likadant. Vad var det specifikt du inte var nöjd med? Tveka inte att kontakta mig för att berätta på ett konstruktivt sätt vad jag hade kunnat göra annorlunda. Jag vill alltid bli bättre på mitt jobb!

Hans A skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica ingav förtroende och gjorde ett jättebra arbete, vi fick ett högre pris än förväntat. Läs mer

Olle P skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Har sålt en lite Brf i Stockholm. Jabbar själv i branschen i Göteborg och träffar många mäklare.
    Veronica gav mig från början ett mycket bra och sakligt bemötande.. Fick förtroende för henne och hon levde upp till det hon lovade. Försäljning och budgivning gick bra och utfördes korrekt.
    Har bara possessivt att säga om Veronica.
    Kan rekommendera henne varmt
    Olle Petterson
    070-625 74 94 Läs mer

Emelie M skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Toppenbemötande och service. Isabelle är supertrevlig och professionell! Läs mer

Karin W skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Isabelle var väldigt proffsig och påläst. Vi var väldigt nöjda med hela försäljningen och vi kommer absolut att ta hjälp av henne nästa gång det är dags att sälja och kan definitivt tipsa andra att ta hjälp sv henne. Läs mer

Marie K skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Pålitlig, öppen o ärlig gm hela processen Läs mer

Maria E skrev om Erik Sandh en del av MOHV Stockholm
    Sålde en tvårumslägenhet i midsommarkransen.
    Erik var proffsig och lyhörd i sitt bemötande. Läs mer
    2019-04-12 Erik S svarar Maria E
    Tack Maria för att jag fick förtroendet att hjälpa er. Trots en svikande marknad lyckades vi tillslut!

Maria A skrev om Erik Sandh en del av MOHV Stockholm
    Är väldigt nöjd med Erik. Oroligt serviceinriktad vilket jag tro var den ledande faktor till att han lyckades sälja vår lägenhet under en period då få lägenheter såldes! Läs mer
    2019-04-12 Erik S svarar Maria A
    Tack Maria! Vi hade ett kanonsamarbete och jag är glad att vi kunde bolla idéer om hur vi skulle göra för att maximera våra förutsättningar både gällande styling, fotografering och hela vårt upplägg. Ha det gott så hörs vi snart!

Sofia skrev om Erik Sandh en del av MOHV Stockholm
    Vill ge mina bästa rekommendationer till Erik! Flexibel, kunnig och otroligt service-minded! Läs mer
    2019-04-12 Erik S svarar Sofia
    Tack Sofia! Er lägenhet var en av de första jag sålde i Hornsbergs Strand och tack vare att jag fick förtroendet till detta har jag lyckats etablera mig på ett bra sätt i området. Tveka inte att kontakta mig i framtiden om ni behöver min hjälp. Ha det gott!

Suresh R skrev om Erik Sandh en del av MOHV Stockholm
    I have a bought an apartment with Erik.
    I am very happy with the way he did this deal. He is very professional in his approach, and he lived upto my expectations. Läs mer
    2019-04-17 Erik S svarar Suresh R
    Thank you Suresh! I hope you and your family will enjoy your new apartment!

Pernilla Ö skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Jag köpte en lägenhet genom Isabelle på MOVH. Isabelle var påläst, trevlig och professionell. Hon gav ett väldigt lugnt och tryggt intryck och hade bra koll på allt, plus att hon var lätt att få tag på vid frågor. Efter att ha gått på mer än 15 stycken visningar så tycker jag att Isabelle var den mäklaren som var absolut bäst och gav det sammantaget trevligaste bemötandet. Jag rekommenderar Isabelle starkt, och hoppas på att själv kunna anlita henne när jag själv säljer nästa gång. Läs mer

Johan N skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Köpte en tvåa på Östermalm. Väldigt tillmötesgående, snabb på att svara och trevlig bemötande. Läs mer

Josefin N skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Så otroligt nöjd med Veronica som mäklare och kan varmt varmt rekommendera henne!
    Hon gav jättebra tips och goda råd hur vi skulle visa upp vår lägenhet på bästa sätt. Tog fram stylingfirma och bästa fotograf och allt detta resulterade i att vi fick flest klick den veckan och blev hemnet 1a!
    Lägenheten blev såld till ett fantastiskt pris på nolltid.
    Veronica är proffsig, påläst och noggrann och vi kände oss så trygga med henne. Något som jag verkligen uppskattar är att hon återkopplar direkt och är alltid tillgänglig.
    Vi kommer definitivt använda oss av henne igen vid nästa försäljning. Läs mer
  • Lars T

2019-04-10

Lars T skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Jag sålde min bostadsrätt på ôstermalm genom MOHV. En tvåa på 49 kvadrat. Jag kände mig trygg genom hela försäljningen. Vi var överens om tillvägagånssättet och Veronica svarade snabbt på alla frågor. Läs mer

Sveavägen 141, 113 46 Stockholm