Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm MOHV MOHV Stockholm
Rekommenderat företag 2015 - MOHV Stockholm

MOHV Stockholm

En del av MOHVwww.mohv.se

Sveavägen 141, 113 46 Stockholm — Visa karta

Mitt i Stockholm, strategiskt placerade i hörnlokal i Vasastan precis vid trafiknavet Norrtull, erbjuder vi på MOHV vår mäklartjänst till boende i Stockholm. En tjänst och ett koncept där du är med och bestämmer med din mäklare. Ett lägre arvode för en bostad som kräver en smalare tjänst; en större investering för en bostad som kan vinna på bredare exponering. Våra fastighetsmäklare i Vasastan arbetar mot Stockholms innerstad och närförorter.

Besök våra mäklare i Stockholm på Sveavägen 141.
Ring oss på 08-99 29 29.

Läs vad 95 kunder tycker om MOHV Stockholm

• Henrik F
    Henrik F skrev om Amélie Johansson en del av MOHV Stockholm
    Amélie hjälpte oss att sälja vår bostad på Södermalm. Jag har svårt att se att en annan mäklare kunde har gjort ett bättre jobb. Hon såg till att vår lägenhet såg så bra ut den bara kunde och la ned mycket tid och möda på att fixa till detaljerna. I samband med budgivningen tvekade hon inte att ringa det där extra samtalet och visa lägenheten enskilt för intresserade spekulanter som inte kunde komma på ordinarie visningar. Hennes engagemang och kunnande bidrog i högsta grad till en lyckad affär. Vi kan verkligen rekommendera Amélie.
    Amélie J gillar detta
  • Bo G
    Bo G skrev om Linus Johansson en del av MOHV Stockholm
    jag är mycket nöjd med Linus. Saklig och effektiv. Sålde vår lägenhet omgående.
    Linus J gillar detta
  • Karl E
    Karl E skrev om Amélie Johansson en del av MOHV Stockholm
    Amélie har värderat och gjort förarbetet på min lägenhet som jag planerar att sälja.
    Hon känns verkligen som en mäklare som går den extra milen för att göra mig som kund nöjd, och har en bra känsla för kvalité.
    Amélie J gillar detta
  • Jan D
    Jan D skrev om Linus Johansson en del av MOHV Stockholm
    Ett mycket professionellt bemötande och en generöst trevlig person. Allt löpte smärtfritt och förutsättningarna var lätta att överskåda. Nämnda omständigheter underlättade processen och ledde fram till ett avslut som vi är fullt nöjda med.
    Linus J gillar detta
  • Farhana J
    Farhana J skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Professionell mäklare som är lika mån om sälja som köpare. Har enormt mycket tålamod och stressar aldrig upp sig eller säljaren. Plus i kanten att bilderna blir jättefina!
  • Parviz K
    Parviz K skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Mycket bra mäklare som gör allt för att kunden ska bli nöjd!
    Han har också visat mycket tålamod vid upprepade visningar.
  • Stina K
    Stina K skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    En mycket engagerad och förtroendeingivande mäklare som gjorde vår försäljningsprocess enkel och trevlig med ett mycket gott resultat. Kan varmt rekommendera Daniel!
  • Susane
    Susane skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    När man gör sitt livs affär kan jag inte tänka mig någon bättre än Karolina Miramadi.
    Med väldig värme och ärlighet hjälpe hon mig att göra min affär.
    Hon hjälpe mig även bära runt på möbler inför fotografering och visning.
    Vilket jag inte tror alla mäklare gör.
    Även bemötandet med dom jag träffade på kontoret när kontrakt skrevs var väldigt trevligt.
    Jag skulle rekommendera HOHV till alla som behöver.
  • Lucas V
    Lucas V skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina är aktiv, kunnig och framför allt trevlig mäklare som inte bara gjorde ett bra jobb för den säljande parten sett, utan även engagerade sig med uppriktig välvillighet mot oss som budgivare. Karolina har varit både tydlig i kommunikation och hjälpsam även efter själva köpet med diverse förfrågningar. Jag kan varmt rekommendera Karolina som mäklare av även större och mera komplexa objekt och ger henne utan tvivlan högsta betyg.
  • Örjan O
    Örjan O skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Daniel är kunnig, målinriktad och lätt att prata med.
  • Petter O
    Petter O skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Jag är inte säker på vad frågan är. Om den är "kan du rekommendera Daniel som mäklare" så är svaret "ja".
  • Fred B
    Fred B skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    En kunnig och proffessionellt mäklare.
    Väldigt nöjd med bostadsköpet utan att bli stressad. Jag rekommenderar honom till andra och önskar honom all lycka.
  • Christian K
    Christian K skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    En oerhört hängiven och dedikerad mäklare som var engagerad i vår försäljning. Kan varmt rekommendera Daniel!
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina uppvisar en professionalitet som jag sällan skådat - är på hela vägen och följer upp med samtal under hela försäljnings processen. Kunde inte varit bättre! Kände mig trygg och kommer använda henne nästa gång det blir dax att sälja eller köpa.
  • Ulrika O
    Ulrika O skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Trevligt och proffesionellt bemötande! Tog sig tid att kolla upp saker och var mycket tillmötesgående!
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Inlyssnande och kontinuerlig dialog, passionerad och karismatisk, seriös och brinner för affären.
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Trevlig och professionellt bemötande.
  • Frida E
    Frida E skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Det finns mäklare och mäklare. Karolina är mäklaren med stort M! Otroligt duktig, kunnig och professionell. Kan varmt rekommendera henne till mina vänner och kollegor!
  • Mats
    Mats skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Proffsigt intryck från första början med hög energi och driv.
  • Emma L
    Emma L skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Är supernöjd med den hjälp jag fick av MOVH Stockholm när jag skulle sälja min lägenhet! Daniel Fredricson gjorde ett grymt jobb och var väldigt professionell och duktig! Rekommenderar dom starkt!
  • Carola T
    Carola T skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Daniel representerade vår lägenhet på ett unikt, välarbetat och exklusivt sätt. Han ansträngde sig den extra milen för att sälja vår bostad och uppnå höga resultat.Kommunikationen var på tio hela vägen från början till slut. Vi skulle rekommendera honom till alla vi känner. Om vi någonsin säljer igen, hör vi gärna av oss till Daniel.
  • Göran H
    Göran H skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Korrekt och proffessionellt, precis som man kan förvänta sig.
  • Henrik C
    Henrik C skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Proffsigt intryck från första början!
    Daniel tillsammans med kollegan Mikael sålde in sig mycket bra, de hade gjort en anpassning av försäljningsupplägget som vi tyckte passade oss jättebra. Bra intryck även från köpare då Daniel hade personliga visningar av lägenheten, vilket gjorde att köparna fick bra med tid och info för att värdera objektet.
    Kan varmt rekommendera Daniel, han går alltid in med fullt engagemang!
  • Tony K
    Tony K skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Lugn, professionell, ger ett ärligt intryck!
  • Paul S
    Paul S skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Daniel har gjort ett mycket bra jobb och gett ett proffesionellt intryck från början till slut. Allt framtaget material har varit mycket snyggt och det blev en väldigt lyckad försäljning!
  • Amin N
    Amin N skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Trevlig och drivande till att sälja.
  • Raymond P
    Raymond P skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Vi hade letat efter nytt boende i över ett år när vi träffade Daniel. Efter att ha fått uppleva både dålig service och oproffesionellt beteende från tidigare mäklare hade vi nästan givit upp men Daniel var både professionell, kunnig men framför allt var det hans service känsla som imponerade på oss.

Tack vare all hans hjälp hittade vi vårt drömboende och vi har rekomenderat honom varmt till alla vi känner och som vill ha en mäklare som har hjärtat på rätt plats!
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Mycket nöjd med Daniel som håller hög servicenivå och professionalism.
  • Katrin S
    Katrin S skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    En fantastisk mäklare som är genuin och ger allt och lite till. Är väldigt nöjd med försäljningen av min lägenhet i Vasastan.

Daniel är bra på att lyssna på kundens önskemål och han eftersträva alltid att komma med förslag och lösningar för att försäljningen ska gå så smidigt som möjligt! Kan varmt rekommendera Daniel på MOHV.
  • Mikael T
    Mikael T skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Väldigt duktig mäklare, en av väldigt få i branschen som verkligen anstränger sig och jobbar för sin affär. Ringde kalla samtal och övertalade personer att komma till visning, vilket resulterade i rekordpris.
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Mycket professionellt bemötande samt serviceinriktad mäklare. Lätt att få kontakt, snabb återkoppling, erhålla korrekta uppgifter vid frågor.
  • Hannah N
    Hannah N skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    He was always quick to answer and reliable. Left me and the seller alone while waiting for the bank for one hour, seemed a bit odd and awkward.

And they should really offer tea and not just coffee at MOHV ;) a sandwich while waiting for the bank for one hour would also be nice.
  • Pontus M
    Pontus M skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Mohv levererade!
    Fick det pris jag efterfrågade som säljare!
    Mycket nöjd!!
  • Alexandra S
    Alexandra S skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina Miramadi är en otroligt duktig och erfaren fastighetsmäklare.
    Jag skulle rekommendera Karolina Miramadi i alla lägen.
  • Martin D
    Martin D skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Jag hade nöjet att både köpa och sälja genom Daniel, och han har varit väldigt smidig och proffsig att jobba med genom hela processen.

Han lyckades genom sitt nätverk på väldigt kort tid få till både stilren inredning och snygga foton som sticker ut ur mängden, och han visade ett starkt engagemang under försäljningen.

Med sin tydliga kunskap om marknaden och den tiden han tar sig att lära sig om bostaden han säljer, kan han ta sig ann en rådgivarroll även för mer informerade köpare och säljare. Det gör att man känner sig väldigt trygg i hans händer.

Även efter att bläcket hamnat på pappret har han gjort sig tillgänglig för frågor och alltid varit öppen och ärlig. Jag rekommenderar helhjärtat Daniel till seriösa säljare som kräver det lilla extra av sin mäklare.
  • Anna A
    Anna A skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Daniel är engagerad, proffsig och tillgänglig. En mycket bra mäklare som jag gärna rekommenderar andra.
  • André E
    André E skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Väldigt duktig, proffesionell och hängiven. Vi är extremt nöjda med Karolina och slutpriset. Välj henne!
  • Jacob E
    Jacob E skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Jättenöjd! Karolina är proffsig och trevlig.
  • Gösta B
    Gösta B skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Mycket god kundkontakt, trevligt och personligt bemötande. Svarade snabbt vid behov av kontakt. Realistisk diskussion om försäljning och pris liksom av hantering om uppkomna situationer i samband med budgivning etc. Tog på dig extra arbetsuppgifter då så erfordrades. Bra genomförande av hela försäljningsprocessen inkl. avslut med alla dess formaliteter.

Så sammanfattningsvis mycket erfarenhet av Karolina Miramadi som mäklare vid försäljning av vår bostad
  • Andrus E
    Andrus E skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Trevlig, rak, lättillgänglig. Lyhörd för båda parternas önskemål. Hela affären gick efter omständigheterna snabbt och smidigt.
  • Azadeh B
    Azadeh B skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    no problem.
    I liked the fact that he was in touch with SMS for the bidding. That reduces the stress of bidding a bit.
  • Sophia S
    Sophia S skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Förtroendeingivande, flexibel och behaglig som mäklare. Vet gränserna och känner av köpare som säljare på ett bra sätt. Är positiv och drivande igenom hela affären.
  • Peter M
    Peter M skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Daniel är en mycket trevlig och ambitiös person som är lätt att få förtroende för. På presentationen talade han om vilka tidigare försäljningsrekord han hade satt, men det var ingen överdrift då han gjorde det igen i vår försäljning.

Jag kan varmt rekommendera honom!
  • Martina L
    Martina L skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Det är få som har så mycket utstrålning och energi som Karolina. Hon är bestämd, rättvis och extremt proffsig. Hon ser möjligheter där andra mäklare ser hinder. Helt rätt inställning och kör på i 180! Skulle anlita henne alla gånger om!
  • Ann W
    Ann W skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina är en fantastiskt duktig mäklare! Vi är jättenöjda med hennes jobb.
  • Unn P
    Unn P skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Engagerad, energisk. Bra på att ge löpande feedback till mig som säljare.
    Jag är jättenöjd.
  • Magnus T
    Magnus T skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina kan rekommenderas när du ska sälja din lägenhet. Hon arbetar engagerat och fokuserat för att affären ska gå bra.
  • Kristina V
    Kristina V skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Vi kom i kontakt med Daniel Fredricson via Mohv i Lund när vi skulle sälja vår lägenhet våren 2015. Daniel var i alla avseenden en hjälpsam och professionell mäklare. Lätt att få kontakt med, noggrann med återkoppling och en allt igenom trevlig och vänlig människa att ha att göra med. Daniel hanterade oväntade situationer på ett ypperligt sätt och bidrog med ett lugn i den stressade situation som en lägenhetsförsäljning kan vara. Vi rekommenderar varmt Daniel som mäklare för den som funderar på att sälja en fastighet!
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Vi tyckte att Daniel gav ett professionellt men ändå varmt intryck. Tycker särskilt om sättet att tänka vad gäller hur spekulanter ska fångas upp och varje sedan ska bearbetas efter visning. En sak som skiljde mot andra mäklare vi träffade innan vi valde Daniel för att sälja vår lägenhet var att han frågade oss vad vi tyckte var viktigt i hur en mäklare arbetar. För att sammanfatta så är vi väldigt nöjda med vad Daniel och hans kompetenta medarbetare gjorde i samband med vår lägenhetsförsäljning.
  • Frida Ö
    Frida Ö skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Vi är väldigt nöjda med Daniel. Han stod för sitt ord och "pratade" upp lägenheten.
    Daniel är en trevlig mäklare som inte är för på och det var det som gjort att vi valde honom i första läget.

Sveavägen 141, 113 46 Stockholm