Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm MOHV MOHV Stockholm
Rekommenderat företag 2015 - MOHV Stockholm

MOHV Stockholm

En del av MOHVwww.mohv.se

Sveavägen 141, 113 46 Stockholm — Visa karta

Mitt i Stockholm, strategiskt placerade i hörnlokal i Vasastan precis vid trafiknavet Norrtull, erbjuder vi på MOHV vår mäklartjänst till boende i Stockholm. En tjänst och ett koncept där du är med och bestämmer med din mäklare. Ett lägre arvode för en bostad som kräver en smalare tjänst; en större investering för en bostad som kan vinna på bredare exponering. Våra fastighetsmäklare i Vasastan arbetar mot Stockholms innerstad och närförorter.

Besök våra mäklare i Stockholm på Sveavägen 141.
Ring oss på 08-99 29 29.

Läs vad 106 kunder tycker om MOHV Stockholm

• Tobias F
    Tobias F skrev om Ming Ceder en del av MOHV Stockholm
    Väldigt kunnig mäklare som inger ett stort förtroende. Rekommenderas varmt.
    Ming C gillar detta
  • Rasmus N
    Rasmus N skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Om du ska sälja din bostad så låt Daniel ta hand om den biten. Jag träffade tre olika mäklare inför min försäljning för att känna av vem jag fick störst förtroende för och Daniel stack ut. Dels föll MOHVS försäljningskoncept/strategi mig i smaken, men minst lika viktigt är hur förtroendeingivande mäklaren är som person. Och Daniel ingav förtroende direkt. Påläst, lugn, ambitiös, noggrann och rätt prioriteringar kände jag av redan första mötet. Och detta följde sedan med genom hela försäljningsprocessen. Dessutom alltid närvarande och svarar snabbt på mail och sms. Jag är mycket nöjd med mitt slutpris och jag är övertygad om att Daniel bidrog till detta. Han har en fingertoppskänsla kring vilka spekulanter som är värda att bearbeta mest sett till köpsignaler för att få till en bra budgivning. En skicklig mäklare kan absolut påverka slutpriset. Dels hur man är på själva visningarna, och dels hur sedan intresserade, och rätt, spekulanter bearbetas efteråt. I båda dessa moment tycker jag Daniel visar prov på grym skicklighet. Ett skolexempel på hur en mäklare ska vara. Och han är lika proffsig och coachande i båda relationerna, säljare kontra köpare. Fem solar!
  • Thomas A
    Thomas A skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Lättsam, professionell, ambitiös
  • Sonja H
    Sonja H skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    He was well informed, very kind and always helpful in any case.
  • Mohammed A
    Mohammed A skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Han är duktig och serviceinriktad
    2017-01-18 Daniel F svarar Mohammed A
    Tack snälla för din rekommendation, hoppas du trivs uppe på våning 13! :) /Daniel
  • Hanna F
    Hanna F skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Mycket engagerad och nytänkande mäklare som levde upp till våra förväntningar.
    2017-01-18 Daniel F svarar Hanna F
    Tack för ert förtroende Hanna, önskar dig stort lycka till med allt framöver och tveka inte att kontakta mig igen vare sig det gäller sälj eller köp! /Daniel
  • Lennart G
    Lennart G skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Jag intervjuade 6 st Mäklare innan jag bestämde mig om vem som skulle få uppdraget.
    Det stod klart att 2 st hade kunnande och säljupplägg som var genomtänkt.
    Det blev Daniel Fredricson på MOHV som fick uppdraget.
    Daniel genomförde uppdraget helt efter den plan han presenterade samt hade
    som person utmärkta säljegenskaper vilket resulterade till ett resultat mycket över förväntan.
    2017-01-18 Daniel F svarar Lennart G
    Tack Lennart, det var en rolig utmaning att övertyga dig och jag är glad att jag fick chansen! Med bra ingredienser och ett hårt arbete kan man nå hur långt som helst och det visade sig i resultatet! Ta hand om dig och jag finns tillgänglig om det skulle vara något jag kan göra för er! :) /Daniel
  • Alessandro I
    Alessandro I skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    He is very good and professional. I'm happy how things went
    2017-01-18 Daniel F svarar Alessandro I
    Thank you Alessandro, its been a pleasure! :) /Daniel
  • Pia D
    Pia D skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Daniel är trevlig, kompetent & angagerad!
    2017-01-18 Daniel F svarar Pia D
    Tack snälla Pia, hoppas allt är bra med dig och Jonas! :) /Daniel
  • Mattias F
    Mattias F skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Grymt energirik och engagerad. Pålitlig och supertrevlig mäklare som vet var gränsen går mellan ett bemötande som är alldeles lagom säljande och aldrig "too much". Efter en smidig start med fotografering, styling och visning så drog budgivningen ut på tiden men Daniel höll lugnet och fick till ett grymt slutpris. Daniel rekommenderas varmt och jag kommer antagligen att anlita honom igen!
    2017-01-18 Daniel F svarar Mattias F
    Vilka härliga ord Mattias, tack snälla! Jag blir glad och taggad för ännu fler utmaningar! Ser fram mot att få hjälpa dig igen! /Daniel
  • Annika B
    Annika B skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Jag valde ut 5 st mäklare som jag träffade för intervju. Efter det stod det mellan 2 st mäklare, den ena var specialist i området och Daniel på MOHV var den andra. Det blev Daniel, mycket för att han var på "hugget" och beskrev sitt jobb på ett förtroendefullt sätt.
    Daniel genomförde säljprocessen precis så bra som han beskrivit vid vårt första möte, höll hela tiden fin kontakt och var tillgänglig för oss. Under budgivningen upplevde jag att Daniel var lika mån om spekulanterna som om mig som säljare. Det är en egenskap jag värderar högt då han ju faktiskt representerar mig som säljare i säljprocessen. Marknaden styr priset men jag tror att Daniels hantering vid slutförhandlingen gav det lilla extra vilket resulterade i ett för området rekordhögt slutpris.
  • Johan
    Johan skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Mycket kompetent och kommunikativ!
  • Fredrik D
    Fredrik D skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Daniel genomförde försäljningen från start till mål på ett ypperligt sätt. Kanoninsats in i minsta detalj och med bra känsla för marknaden. Men mest av allt har han en personlighet som inger förtroende hos både köpare och säljare.
  • Bo G
    Bo G skrev om Linus Johansson en del av MOHV Stockholm
    jag är mycket nöjd med Linus. Saklig och effektiv. Sålde vår lägenhet omgående.
    Linus J gillar detta
  • Jan D
    Jan D skrev om Linus Johansson en del av MOHV Stockholm
    Ett mycket professionellt bemötande och en generöst trevlig person. Allt löpte smärtfritt och förutsättningarna var lätta att överskåda. Nämnda omständigheter underlättade processen och ledde fram till ett avslut som vi är fullt nöjda med.
    Linus J gillar detta
  • Farhana J
    Farhana J skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Professionell mäklare som är lika mån om sälja som köpare. Har enormt mycket tålamod och stressar aldrig upp sig eller säljaren. Plus i kanten att bilderna blir jättefina!
  • Parviz K
    Parviz K skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Mycket bra mäklare som gör allt för att kunden ska bli nöjd!
    Han har också visat mycket tålamod vid upprepade visningar.
  • Stina K
    Stina K skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    En mycket engagerad och förtroendeingivande mäklare som gjorde vår försäljningsprocess enkel och trevlig med ett mycket gott resultat. Kan varmt rekommendera Daniel!
  • Susane
    Susane skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    När man gör sitt livs affär kan jag inte tänka mig någon bättre än Karolina Miramadi.
    Med väldig värme och ärlighet hjälpe hon mig att göra min affär.
    Hon hjälpe mig även bära runt på möbler inför fotografering och visning.
    Vilket jag inte tror alla mäklare gör.
    Även bemötandet med dom jag träffade på kontoret när kontrakt skrevs var väldigt trevligt.
    Jag skulle rekommendera HOHV till alla som behöver.
  • Lucas V
    Lucas V skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina är aktiv, kunnig och framför allt trevlig mäklare som inte bara gjorde ett bra jobb för den säljande parten sett, utan även engagerade sig med uppriktig välvillighet mot oss som budgivare. Karolina har varit både tydlig i kommunikation och hjälpsam även efter själva köpet med diverse förfrågningar. Jag kan varmt rekommendera Karolina som mäklare av även större och mera komplexa objekt och ger henne utan tvivlan högsta betyg.
  • Örjan O
    Örjan O skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Daniel är kunnig, målinriktad och lätt att prata med.
  • Petter O
    Petter O skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Jag är inte säker på vad frågan är. Om den är "kan du rekommendera Daniel som mäklare" så är svaret "ja".
  • Fred B
    Fred B skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    En kunnig och proffessionellt mäklare.
    Väldigt nöjd med bostadsköpet utan att bli stressad. Jag rekommenderar honom till andra och önskar honom all lycka.
  • Christian K
    Christian K skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    En oerhört hängiven och dedikerad mäklare som var engagerad i vår försäljning. Kan varmt rekommendera Daniel!
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina uppvisar en professionalitet som jag sällan skådat - är på hela vägen och följer upp med samtal under hela försäljnings processen. Kunde inte varit bättre! Kände mig trygg och kommer använda henne nästa gång det blir dax att sälja eller köpa.
  • Ulrika O
    Ulrika O skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Trevligt och proffesionellt bemötande! Tog sig tid att kolla upp saker och var mycket tillmötesgående!
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Inlyssnande och kontinuerlig dialog, passionerad och karismatisk, seriös och brinner för affären.
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Trevlig och professionellt bemötande.
  • Frida E
    Frida E skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Det finns mäklare och mäklare. Karolina är mäklaren med stort M! Otroligt duktig, kunnig och professionell. Kan varmt rekommendera henne till mina vänner och kollegor!
  • Mats
    Mats skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Proffsigt intryck från första början med hög energi och driv.
  • Emma L
    Emma L skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Är supernöjd med den hjälp jag fick av MOVH Stockholm när jag skulle sälja min lägenhet! Daniel Fredricson gjorde ett grymt jobb och var väldigt professionell och duktig! Rekommenderar dom starkt!
  • Carola T
    Carola T skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Daniel representerade vår lägenhet på ett unikt, välarbetat och exklusivt sätt. Han ansträngde sig den extra milen för att sälja vår bostad och uppnå höga resultat.Kommunikationen var på tio hela vägen från början till slut. Vi skulle rekommendera honom till alla vi känner. Om vi någonsin säljer igen, hör vi gärna av oss till Daniel.
  • Göran H
    Göran H skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Korrekt och proffessionellt, precis som man kan förvänta sig.
  • Henrik C
    Henrik C skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Proffsigt intryck från första början!
    Daniel tillsammans med kollegan Mikael sålde in sig mycket bra, de hade gjort en anpassning av försäljningsupplägget som vi tyckte passade oss jättebra. Bra intryck även från köpare då Daniel hade personliga visningar av lägenheten, vilket gjorde att köparna fick bra med tid och info för att värdera objektet.
    Kan varmt rekommendera Daniel, han går alltid in med fullt engagemang!
  • Tony K
    Tony K skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Lugn, professionell, ger ett ärligt intryck!
  • Paul S
    Paul S skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Daniel har gjort ett mycket bra jobb och gett ett proffesionellt intryck från början till slut. Allt framtaget material har varit mycket snyggt och det blev en väldigt lyckad försäljning!
  • Amin N
    Amin N skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Trevlig och drivande till att sälja.
  • Raymond P
    Raymond P skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Vi hade letat efter nytt boende i över ett år när vi träffade Daniel. Efter att ha fått uppleva både dålig service och oproffesionellt beteende från tidigare mäklare hade vi nästan givit upp men Daniel var både professionell, kunnig men framför allt var det hans service känsla som imponerade på oss.

Tack vare all hans hjälp hittade vi vårt drömboende och vi har rekomenderat honom varmt till alla vi känner och som vill ha en mäklare som har hjärtat på rätt plats!
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Mycket nöjd med Daniel som håller hög servicenivå och professionalism.
  • Katrin S
    Katrin S skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    En fantastisk mäklare som är genuin och ger allt och lite till. Är väldigt nöjd med försäljningen av min lägenhet i Vasastan.

Daniel är bra på att lyssna på kundens önskemål och han eftersträva alltid att komma med förslag och lösningar för att försäljningen ska gå så smidigt som möjligt! Kan varmt rekommendera Daniel på MOHV.
  • Mikael T
    Mikael T skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Väldigt duktig mäklare, en av väldigt få i branschen som verkligen anstränger sig och jobbar för sin affär. Ringde kalla samtal och övertalade personer att komma till visning, vilket resulterade i rekordpris.
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Mycket professionellt bemötande samt serviceinriktad mäklare. Lätt att få kontakt, snabb återkoppling, erhålla korrekta uppgifter vid frågor.
  • Hannah N
    Hannah N skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    He was always quick to answer and reliable. Left me and the seller alone while waiting for the bank for one hour, seemed a bit odd and awkward.

And they should really offer tea and not just coffee at MOHV ;) a sandwich while waiting for the bank for one hour would also be nice.
  • Pontus M
    Pontus M skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Mohv levererade!
    Fick det pris jag efterfrågade som säljare!
    Mycket nöjd!!
  • Alexandra S
    Alexandra S skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina Miramadi är en otroligt duktig och erfaren fastighetsmäklare.
    Jag skulle rekommendera Karolina Miramadi i alla lägen.
  • Martin D
    Martin D skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Jag hade nöjet att både köpa och sälja genom Daniel, och han har varit väldigt smidig och proffsig att jobba med genom hela processen.

Han lyckades genom sitt nätverk på väldigt kort tid få till både stilren inredning och snygga foton som sticker ut ur mängden, och han visade ett starkt engagemang under försäljningen.

Med sin tydliga kunskap om marknaden och den tiden han tar sig att lära sig om bostaden han säljer, kan han ta sig ann en rådgivarroll även för mer informerade köpare och säljare. Det gör att man känner sig väldigt trygg i hans händer.

Även efter att bläcket hamnat på pappret har han gjort sig tillgänglig för frågor och alltid varit öppen och ärlig. Jag rekommenderar helhjärtat Daniel till seriösa säljare som kräver det lilla extra av sin mäklare.
  • Anna A
    Anna A skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Stockholm
    Daniel är engagerad, proffsig och tillgänglig. En mycket bra mäklare som jag gärna rekommenderar andra.
  • André E
    André E skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Väldigt duktig, proffesionell och hängiven. Vi är extremt nöjda med Karolina och slutpriset. Välj henne!
  • Jacob E
    Jacob E skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Jättenöjd! Karolina är proffsig och trevlig.
  • Gösta B
    Gösta B skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Mycket god kundkontakt, trevligt och personligt bemötande. Svarade snabbt vid behov av kontakt. Realistisk diskussion om försäljning och pris liksom av hantering om uppkomna situationer i samband med budgivning etc. Tog på dig extra arbetsuppgifter då så erfordrades. Bra genomförande av hela försäljningsprocessen inkl. avslut med alla dess formaliteter.

Så sammanfattningsvis mycket erfarenhet av Karolina Miramadi som mäklare vid försäljning av vår bostad

Sveavägen 141, 113 46 Stockholm