MOHV Stockholm

MOHV Stockholm

En del av MOHV - www.mohv.se
BROKR är numera MOHV!

Två unga expansiva mäklarföretag slås nu ihop och ger dig det bästa från 2 världar med överlägsen service och ett enormt driv. Samma medarbetare finns på plats för att värna om dig som kund men med större kostym. Alla mäklare på BROKR eller MOHV finns kvar på samma adresser och har samma telefonnummer som förr, men nu har vi alla MOHV:s skylt på dörren

Läs vad 911 kunder tycker om MOHV Stockholm 2

• Hägersten / Mälarhöjden
    2022-06-14 Verifierad kund
    Jonas har ett mycket professionellt bemötande och har lång erfarenhet av det område jag sålde min lägenhet på.
    2022-06-08 Verifierad kund
    Gav trygghet från visning till kontrakt och även efteråt. Kändes bra och tryggt att köpa en bostad som hon förmedlade.
    2022-06-08 Verifierad kund
    Karolina är tillgänglig, driven, proaktiv, lösningsorienterad, taktiskt slipad men samtidigt också gediget sympatisk. Hon håller dessutom humöret uppe hos alla i hennes omgivning med positiv energi och god humor. Det är en fröjd att jobba med henne på alla sätt och hon ledde oss igenom en utmanande process på ett högst tillfredställande sätt.
    • Kungsholmen
    2022-05-31 Verifierad kund
    Sofie var otroligt professionell från början till slut. Hon är engagerad och gav trygghet till hela säljprocessen både för säljare och köpare.
    Kan varmt rekommendera!
    • Hägersten - Fruängen
    2022-05-30 Verifierad kund
    Seriös, lugn och metodisk.
    Proffsigt helt enkelt!
  • Ann H
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Danielsson en del av MOHV Stockholm
    2022-05-29 Verifierad kund
    Jonas har mycket god fingertoppskänsla och gedigen erfarenhet av området. Han har skött flera försäljningar i familjen och alltid lyckats över förväntan. Hans avspända och trevliga sätt gör att han enligt mig är den bästa tänkbara mäklaren!
    • Södermalm
    2022-05-28 Verifierad kund
    Blev väl bemött, väldigt trevlig och social. Har aldrig varit hos en mäklare innan så visste ej vad jag skulle förvänta mig men det gick bra och det gick enkelt till. Upplevelsen var i allmänhet bra och det uppstod inga svårigheter.
    • Hägerstensåsen
    2022-05-24 Verifierad kund
    He has been very clear and helpful during the process. He has arranged the viewing and also the buying process very smoothly.
    Thanks Naime. I'm sure you will enjoy the apartment as well as "Åsen". Tobias Aasa
  • sålde sitt hus med hjälp av Tobias Aasa en del av MOHV Stockholm
    • Nacka - Skuru
    2022-05-20 Verifierad kund
    Hej, vi är väldigt nöjda med vår mäklare. Han har varit väldigt tillmötesgående och flexibel. Vi känner att vi har ett gott förtroende för honom.
    Tack för fina ord Nina. Hoppas att ni hittar ett nytt fint boende! Tobias Aasa
  • sålde sitt hus med hjälp av Tobias Aasa en del av MOHV Stockholm
    • Nacka - Skuru
    2022-05-20 Verifierad kund
    Professionell, kunnig och tillgänglig! Jag kan varmt rekommendera Tobias.
    Tack så mycket Simone. Det var kul att få hjälpa till med er försäljning. Tobias Aasa
    • Södermalm
    2022-05-18 Verifierad kund
    Påläst, hjälpsam och tillgänglig.
    • Vasastan / Birkastan
    2022-05-14 Verifierad kund
    Karolina är engagerad och hard working. Hon jobbar sena kvällar och återkopplar fort under processens gång. Karolina kan varmt rekommenderas för att känna trygghet i säljprocessen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av MOHV Stockholm
    2022-05-13 Verifierad kund
    Mina förväntningar var höga och de infriades helt.
    Korrekt och professionell hantering i alla avseenden. Kommer alltid att rekommendera Louise Kelly.🌺
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    2022-05-12 Verifierad kund
    Bra, trevlig och snabb återkoppling
    2022-05-07 Verifierad kund
    Erfaren. Proffsig. Engagerad!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Danielsson en del av MOHV Stockholm
    2022-05-06 Verifierad kund
    Korrekt bemötande, ordning och reda. Kunnig.
    • Tollare
    2022-05-04 Verifierad kund
    Sara är lyhörd och väldigt driven till att slå ens förväntningar. Jobbar utanför boxen och vet vad hon gör! 👍🏽
    Tack Gabriel för de fina orden! Kul att få hjälpa till med din försäljning! Sara Tegnér
    2022-04-27 Verifierad kund
    Bra kommunikation, jobbade hårt för att nå resultat. Mycket nöjd!
    Tack för ett bra samarbete David, kul att ni är nöjda! :) Sara Tegnér
    2022-04-07 Verifierad kund
    Jonas har varit fantastisk under hela processen. Han var trevlig, driven och lättillgänglig. Jag kände mig trygg som säljare med Jonas som mäklare. Rekommenderas!
    • Hornstull
    2022-03-23 Verifierad kund
    Proffesionellt och trevligt bemötande!
  • Frida E
    sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    • Östermalm
    2022-03-21 Verifierad kund
    Otroligt nöjd med Karolina som mäklare. Märks att hon har en gedigen erfarenhet som mäklare och så otroligt professionell gentemot alla partner som är inblandade i processen.
    Kan inte mer än varmt rekommendera henne!
    2022-03-19 Verifierad kund
    Tobias is very reliable professional. His expertise and advices helped to sell my apartment for very good price.
    Highly recommend Tobias
    Thanks a lot Roman. Hope you're doing well in your new apartment! Tobias Aasa
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    • Östermalm
    2022-03-19 Verifierad kund
    Jättetrevlig köpupplevelse tack vare Karolina.
    2022-03-18 Verifierad kund
    Mycet gott bemötande trots många frågor.
    Han har alltid gett sig tid att svara på frågor och återkommit om mina funderingar.
    Hittills (det är inte klart än) känner jag mig trygg med mitt köp.
    Tack Inger! Självklart ska vi se till att du känner dig trygg hela vägen. Bara att fortsätta höra av dig vid minsta fundering! Tobias Aasa
    • Aspudden
    2022-03-15 Verifierad kund
    Superproffsig, trevlig och lätt att ha att göra med. Tydlig kommunikation och snabba svar vid frågor.
    Väldigt lyhörd och bra på att guida genom hela processen.
    Kan verkligen rekommendera Tobias som mäklare!
    Tack Kaisa! Hoppas att ni kommer att trivas i er nya lägenhet! :) Tobias Aasa
    • Telegrafberget - Nacka
    2022-03-15 Verifierad kund
    Vi köpte nyproduktion av Karolina vilket medförde många frågor som hon alltid svarade snabbt och trevligt på. Karolina får 10/10 av oss!
    • Telegrafberget - Nacka
    2022-03-14 Verifierad kund
    Supernöjd med Karolinas bemötande, hon är påläst, professionell och personlig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Firat Ölcer en del av MOHV Stockholm
    2022-03-12 Verifierad kund
    Bra driv och aktivt arbetssätt
    • Hökarängen
    2022-03-08 Verifierad kund
    Mycket proffesionell och engagerad mäklare! Kan verkligen rekommendera Sofie och kommer kontakta henne igen vid en ev försäljning.
    2022-03-05 Verifierad kund
    Otroligt gott bemötande och snabba svar och råd kring våra olika funderingar.
    • Norra Djurgårdsstaden - Hjorthagen
    2022-03-04 Verifierad kund
    Sara var oerhört närvarande och engagerad genom hela resan. Tydlig och kunnig och ingav ett stort förtroende. Höll oss uppdaterade och var väldigt transparent
    Kul att höra att ni nöjda Tina! Tack för de fina orden! Sara Tegnér
    • Gröndal
    2022-03-04 Verifierad kund
    Vi har sålt med Sofie flera gånger och har alltid fått rekordpris samt otroligt proffsigt bemötande och enorm service! Skulle aldrig anlita nån annan mäklare än henne.
    2022-03-02 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med Desiree, hon har varit professionell och trevlig i all sin kommunikation med oss. Tack vare sin lyhördhet och driv kunde hon matcha oss mot vår drömbostad där vi kunde göra affär på förhand till ett pris som både vi och säljaren kände oss nöjda med. Rekommenderar varmt!
    • Norra Djurgårdsstaden - Hjorthagen
    2022-02-28 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med Sara som mäklare! Oerhörd engagerad, professionell och kunnig. En trygg rådgivare genom hela processen!
    Tack för de fina orden Jesper! Kul att få hjälpa till med din försäljning! Sara Tegnér
  • sålde sin bostad med hjälp av Sofie Vikström en del av MOHV Stockholm
    • Liljeholmskajen
    2022-02-27 Verifierad kund
    Gott bemötande, kunnig, tillgänglig
    2022-02-24 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och professionell, fick väldigt mycket information om bostaden vi kikade på. mycket tydlig med med informationen man får samt svarar på alla frågor man undrar över
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Desireé Nilsson en del av MOHV Stockholm
    2022-02-24 Verifierad kund
    Engagerad, driven och flexibel!
    2022-02-24 Verifierad kund
    Gott bemötande, snabb på att svara. Hjälpte oss att få köpa vid önskat pris, kunde ge oss en visning av bostad på önskad tid. Helt enkelt ett bra val av mäklare👍🏽
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Desireé Nilsson en del av MOHV Stockholm
    2022-02-23 Verifierad kund
    Desireé är en otroligt hängiven mäklare. Hon har verkligen gått den extra milen för mig och min lägenhet. Hon är väldigt empatisk och personlig samtidigt som hon är väldigt professionell. Jag skulle absolut rekommendera Desireé som mäklare!
    2022-02-18 Verifierad kund
    Tobias var hjälpsam, svarade snabbt på våra meddelande/email och höll oss uppdaterade.
    Tack för rekommendationen Polina. Jag är säker på att ni kommer att trivas i Jarlaberg! :) Tobias Aasa
    2022-02-17 Verifierad kund
    Highly professional service and assistance provided throughout entire process: from a basic info about property to the signing of contract.
    Informative responds on all the questions, combined with a very helpful attitude to clients.
    Thanks Ilya! I'm sure you will enjoy the apartment and Jarlaberg! Tobias Aasa
    2022-02-16 Verifierad kund
    Vill rekommendera Tobias Aasa å det varmaste. Proffsig & mkt kunnig samt lyhörd för allahanda frågor som vi haft. Dessutom en mäklare som verkligen lägger manken till !!
    Kan bara säga att vi är supernöjda 😀😀
    Stort tack Johnny och tack för ett fint samarbete! Tobias Aasa
  • köpte sin lägenhet med hjälp av
    • Hägersten - Västertorp
    2022-02-09 Verifierad kund
    Väldigt hjälpsamt och vänligt bemötande. Också flexibelt med möjligheter till extra visningar och mycket kontakt både före och efter köp. Överlag en väldigt positiv upplevelse!
    Stort tack för ett fint omdöme Magnus! Glädjer mig att du fick en positiv upplevelse och jag hoppas att du kommer trivas i din nya bostad :) // Bästa hälsningar Josephine Josephine Lantz
    2022-02-04 Verifierad kund
    Väldigt nöjd och det har känts tryggt och professionellt med Jonas hela vägen!
  • sålde sitt hus med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    2022-01-28 Verifierad kund
    Väldigt professionellt bemötande. Vi kände oss trygga från start till slut.
  • sålde sitt hus med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    2022-01-28 Verifierad kund
    Karolina var otroligt professionell från början till slut. Hon är erfaren och kunnig och gav trygghet till hela säljpprocessen. Hon kan marknaden och hennes råd till oss som säljare var väl underbyggda och visade sig vara korrekta varje gång. Kan varmt rekommendera Karolina och Mohv.
  • köpte sitt hus med hjälp av Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    2022-01-26 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjd med Karolina. Trevligt, bra service och toppen kommunikation!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Tegnér en del av MOHV Stockholm
    2022-01-24 Verifierad kund
    Sara var superproffsig under hela processen! Var verkligen påläst om objektet som många mäklare inte är. Skulle rekommendera henne alla dagar i veckan!
    Tack Mona för de fina orden, det värmer! :) Sara Tegnér
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Tegnér en del av MOHV Stockholm
    • Blåsut/ Enskededalen
    2022-01-24 Verifierad kund
    Sara var snabb i svängarna då det behövdes och såg till att alla involverade var a jour med alla avtal.
    Tack Arthur, det gick fort med allt! Kul att ni är nöjda. Sara Tegnér
    2022-01-23 Verifierad kund
    Hårt arbetande under alla omständigheter. Väldigt kunnig och målmedveten.
    Tack Nima för de fina orden! :) Sara Tegnér