MOHV Stockholm

En del av MOHVwww.mohv.se

Sveavägen 141, 113 46 Stockholm — Visa karta

Mitt i Stockholm, strategiskt placerade i hörnlokal i Vasastan precis vid trafiknavet Norrtull, erbjuder vi på MOHV vår mäklartjänst till boende i vår fina huvudstad Stockholm. Med vår tjänst är du med och bestämmer med mäklaren under hela affärens gång, vi finns där och svarar på alla dina frågor om bostadsmarknaden.

Våra fastighetsmäklare i Vasastan arbetar mot Stockholms innerstad och närförorter. Besök oss gärna i Stockholm på Sveavägen 141 eller ring oss på 08-99 29 29 så berättar vi mer om hur vi kan hjälpa dig hitta drömhemmet. Välkommen!

Läs vad 177 kunder tycker om MOHV Stockholm

• 2020-01-20

Elin N skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Jag är mycket nöjd med försäljningen av min bostadsrätt som Veronica skött! Hon mötte mig på ett proffsigt men samtidigt personligt vis. Kommunikationen har varit tydlig och processen har varit smidigt. Veronica har levererat enligt mina förväntningar och jag är nöjd med helhetsupplevelsen av min försäljning av lägenheten! Läs mer
  • 2020-01-10

Jakob Z skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Vi köpte en 3a på Kungsholmen som
    Visade sig vara eftertraktad. Veronica skötte allt riktigt snyggt och smidigt. Läs mer
  • MALIN Ö

2020-01-09

MALIN Ö skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Detta var andra gången vi använde oss av Veronica i en försäljning. Hon är ett proffs som täcker alla vinklar i sin säljstrategi (timing på annons, bilder, utgångspris osv). Vi kunde inte var mer nöjda! Vidare uppskattar jag att även köparen kan känna sig trygg med Veronica som mäklare. Läs mer
  • 2019-12-09

Dan L skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Vi har köpt en bostadsrätt på Upplandsgatan. Veronika var tydlig, snabb och trevlig. Fast hon var borta på middag skötte hon budgivningen utan fördröjning. Hon var dessutom väldigt lösningsorienterat när det strulade för mig. Läs mer
  • 2019-12-07

Camilla C skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica hjälpte mig att köpa en tvåa och gjorde ett bra jobb Läs mer
  • 2019-12-06

Niklas Ö skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Driven och duktig mäklare! Såg till att visningarna blev utmärkta och jobbade hårt för att få till en bra budgivning. Läs mer
  • 2019-12-02

Erik G skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Super bra och pålitlig, svarade alltid på frågor Läs mer
  • 2019-11-30

Olivia L skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Isabelle är en mycket engagerad mäklare som gör sitt yttersta för en lyckad säljprocess! Hon ger ett bra intryck på både säljare och köpare. Mäklaren är alltid glad.
    Alla frågor som potentiella köpare har ställt har Isabelle tagit reda svaren på, även när det inte var lätt. Isabella är väldigt mån om ett lyckat slutresultat och rekommenderas starkt för alla som letar efter en mäklare! Läs mer
  • 2019-11-30

Nickie Isabel Y skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Jag köpte en tvåa på Karlbergsvägen med hjälp av Isabelle och hon var fantastiskt trevlig och professionell. Jag hade inte kunnat önska mig en bättre upplevelse och mäklare! Läs mer
  • 2019-11-27

josefin b skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Jag har köpt en lägenhet i Stockholm. Veronica var trevlig att ha att göra med! Processen gick enkelt till och jag uppskattade sättet Veronica hanterade processen på. Läs mer
  • 2019-11-27

Kristina F skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Vi sålde bostadsrätt på Vasastan. Vi fick bra bemötande av Veronica hon är trevlig, professionell kom med goda råd. Visning och budgivning gick snabbt och smidigt. Vi kan klart rekommendera Veronica som mäklare. Läs mer
  • 2019-11-20

Andreas B skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Köpare av Furusundsgatan 7. Trevligt bemötande och lätt att få tag på. Verkade vara påläst om objektet och förening samt noggrann vid kontraktskrivning. Läs mer
  • 2019-11-15

Camilla L skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Har inte träffat henne personligen, utan bara via telefon
    Hon var lättsam, tydlig, kunnig och okomplicerad, fanns inget som var störande eller stötande, bara positivt! Läs mer
  • 2019-11-11

Joel H skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Köpt ett radhus
    Mkt bra bemötande på alla sätt,
    Kunnig , hjälpsam.
    Vi kände verkligen att Karolina var ärlig & seriös. Läs mer
  • Nicole H

2019-11-11

Nicole H skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    We bought a Radhus and Karolina was absolutely fantastic in the process. She answered all our questions and was always available and contactable. I highly recommend Karolina. Läs mer
  • 2019-11-10

Göran G skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Jag sålde bostadsrätt, en 2:à och Veronica hade ett stort engagemang genom hela processen och var trevlig och entusiastisk vid våra kontakter. Läs mer
  • 2019-10-30

Ylva S skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Vi köpte bostad av Karolina! Hon var enkel att ha att göra med och jag uppskattade att hon kändes rak och personlig, inte stel eller dryg som många andra mäklare. Hon visste dessutom precis vilka saker hon skulle säga till oss för att sälja in lägenheten. Läs mer
  • 2019-10-27

Linnea L skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Jag har sålt en lägenhet på Östermalm. Karolina på MOHV var proffsig hela vägen och jag uppskattade framförallt hennes bemötande. Karolina presterade långt över förväntan och jag kan inte vara mer nöjd med hennes insats. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • 2019-10-27

Isabelle H skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina sålde vår bostad och hon var toppen - lättillgänglig, trevlig och alltid på gott humör. Hon var mycket bra med kunder och gjorde det lilla extra i försäljningsprocessen. Kan verkligen rekommendera Karolina som mäklare! /Isabelle Läs mer
  • 2019-10-26

Mikael N skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Har sålt två lägenheter på kort tid med hjälp av Karolina, båda gångerna till rekordpris och högt över förväntan. Pålitlig, entusiastisk, ärlig och väldigt proffsig. Bästa mäklare man kan tänka sig. Jag kommer definitivt att anlita Karolina igen. Läs mer
  • 2019-10-25

Jens H skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina sålde vår lägenhet. Hon höll oss ständigt uppdaterade och vägledde oss med strategi etc på ett fantastiskt bra och förtoende ingivande sätt. Proffsig och affärsdrivande i processen igenom. Vi är jättenöjda! Läs mer
  • 2019-10-24

Amanda Ö skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Jag köpte lägenhet genom Veronica och fick ett otroligt bra bemötande från första kontakt tills allt var påskrivet. Allt kändes så tryggt och bra. Veronica har gett mig mycket hjälp och stöttning. Rekommenderas varmt! Läs mer

Sara L skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Väldigt pålitlig, trevligt bemötande och hårt arbetande! Vi var mycket nöjda från första möte tills att lägenheten var såld. Kan varmt rekommendera Veronica! Läs mer

Vilma E skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Köpte min bostad med hjälp av Veronica, supertrevlig och väldigt genuin mäklare som fick mig att känna mig trygg med mitt köp! Läs mer

Nils V skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Proffessionell, tydlig och kunnig. En mycket positiv upplevelse. Läs mer
  • 2019-10-20

Anna S skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Väldigt proffsig, pålitlig, engagerad och dessutom väldigt trevlig person att ha att göra med. Rekommenderar Veronica varmt! Läs mer
  • Vita G

2019-10-19

Vita G skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Jag har köpt en lägenhet i Stockholm genom Mohv. Deras mäklare Veronica Andersson har varit väldigt snabb på att återkoppla, supertrevlig och tydlig genom hela processen. Nästa gång jag ska sälja bostad då är det henne jag ska anlita! Läs mer
  • 2019-10-14

Lars A skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Allt med försäljningen har gått bra

Rekommenderas Läs mer
  • 2019-10-03

Anna B skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica hjälpte mig med försäljningen av min lägenhet i Vasastan. Hon var lyhörd, strategisk och mycket noggrann med alla detaljer. Alltid tillgänglig och ärlig i sitt resonemang. Sålde lägenheten till min önskade nivå. Kan verkligen rekommendera henne till alla som vill sälja sin lägenhet!

Anna Läs mer
  • 2019-09-28

Therese N skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Isabelle hjälpte mig att sälja min lägenhet. Hon är proffsig, engagerad, omtänksam och mycket bra på att hålla mig uppdaterad under hela säljprocessen. Jag kan varmt rekommendera Isabelle. Läs mer
  • 2019-09-16

Madeleine F skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Isabelle hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Stockholm. Hon är proffsig och kunnig och jag rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • 2019-09-08

Linn W skrev om MOHV Stockholm
    ignorant mot mig på visningen. Kändes som jag inte var "fin nog" att prata med Läs mer
    2019-09-09 MOHV Stockholm svarar Linn W
    Hej Linn!
    Va tråkigt att du känner så. Kommer mycket väl ihåg dig från visningen och att vi pratade om evt flytt av badrumsingång och jag informerade er hur det skulle va möjligt. Hoppas du kommer trivas i din kommande bostad.
    Mvh Maria på MOHV
  • 2019-09-03

Petra D skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Köpte en 2a på söder. Mycket proffsigt och smidigt! Läs mer
  • Emir K

2019-08-26

Emir K skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica hjälpte mig att sälja min lägenhet i Solna.
    Då jag är kontrollfreak var jag väldigt nöjd med att Veronica uppdaterade mig konturnueligt..Otroligt lyhörd och förtroendeingivande. För mig är det inte bara viktigt att jag får de pris jag ville ha för min lägenhet utan även att jag har en köpare som känner sig nöjd och tycker det är en bra affär,vilket jag tycker Veronica lyckats med. Kan varmt rekommendera Veronica! Läs mer
  • 2019-08-19

Anna L skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Mycket proffsig och trevlig mäklare! Under hela säljprocessen kände jag mig trygg med att få marknadsmässigt bästa möjliga pris för lägenheten. Isabelle var också mycket proaktiv och tillgänglig vilket gjorde att vi fick en snabb affär.
    Kan varmt rekommenderas Läs mer
  • 2019-08-05

Rolf E skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Vänligt och kompetent bemötande. V.A.ställde upp vid den tidpunkt vi önskade. Fick svar på mina frågor. Hanterade vårt möte med säljaren professionellt. Läs mer
  • 2019-08-04

Fredrik M skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica är seriös, engagerad och har en lösningsorienterad inställning. Hon är bra på att följa upp och ge feedback. Läs mer
  • 2019-08-01

Jesper J skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Vi upplevde att Veronica var väldigt proffsig i både sin kommunikation med oss och hur hon hittade nya intressenter hela tiden. Läs mer
  • 2019-08-01

Kristina G skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Köpt liten lägenhet i Stockholm. God service och gott bemötande av Veronica. Läs mer
  • 2019-06-28

Fabio C skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Jag har köp ett radhus med hjälp av Karolina. Hon var väldigt professionellt och transparent i hela processen. Läs mer
  • 2019-06-24

Karin P skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Köpt ett litet radhus på Glimmervägen i Sollentuna.
    Karolina är en snabb och bra mäklare. Snabb med att svara och ge den information jag bad om. Trevlig och glad oxå :) Läs mer
  • 2019-06-18

Yvonne E skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    En helt fantastisk mäklare snabb effektiv och trevlig. Sålde min lägenhet inom loppet av några timmar på första visningen. Använder man inte Veronica vid sin försäljning får man skylla sig själv🎈 Läs mer
  • 2019-06-13

Thomas S skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Personligt och proffesionellt bemötande även om jag inte var särskilt nöjd med slutsumman av köpet. Läs mer
  • 2019-06-10

Anette A skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Tyckte det var jätte trevligt att jobba med Isabelle vid köpet av vår nya lägenhet i Stockholm. Hon var väldigt flexibel och fixade så att jag fick se lägenheten två gånger på väldigt kort varsel. Super proffsigt skött :) Läs mer
    Isabelle B gillar detta
  • 2019-06-10

Estelle L skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    We would surely recommend Karolina Miramadi for her professionalism, support and availability. We had a very nice contact with Karolina Miramadi, who has been very helpful and fast in answering all our questions as well as helping us in find the right apartment. Läs mer
  • 2019-06-09

Sinan K skrev om Isabelle Badea en del av MOHV Stockholm
    Isabelle är en professionell, pålitlig och lättillgänglig mäklare som jobbar snabbt och smidigt med hög kompetens i sina affärer! Läs mer
    Isabelle B gillar detta
  • 2019-06-08

Margareta H skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Veronica är mycket duktig och noga. Väl påläst ang föreningens ekonomi och bra idéer till lösningar av planritning. Har följt upp alla klienter och har varit utmärkt stöd till mej vid budgivning. Jag är otroligt nöjd. Både med henne, pris och den nya ägaren. Läs mer
  • Chatarina Eufondt V

2019-06-07

Chatarina Eufondt V skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Köpt och sålt objekt på Kungsholmen med Karolina Miramadi. En mycket kompetent, engagerad och intresserad mäklare med starkt driv, entusiasm och pålitlighet! Snygg presentation av objekten och stor kännedom kring processen! Jag är otroligt nöjd och kommer att anlita Karolina igen vid ev framtida försäljningar! Läs mer
  • 2019-06-04

Sara S skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Köpt 3:a på Valhallavägen
    Mkt bra service
    Återkommer snabbt o är noga Läs mer
  • 2019-06-01

Natalia K skrev om Veronica Andersson en del av MOHV Stockholm
    Köpte bostadsrätt , mycket nöjd med allt hjälp jag har fått Läs mer

Sveavägen 141, 113 46 Stockholm