Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm MOHV MOHV Stockholm

MOHV Stockholm

En del av MOHVwww.mohv.se

Sveavägen 141, 113 46 Stockholm — Visa karta

Mitt i Stockholm, strategiskt placerade i hörnlokal i Vasastan precis vid trafiknavet Norrtull, erbjuder vi på MOHV vår mäklartjänst till boende i Stockholm. En tjänst och ett koncept där du är med och bestämmer med din mäklare. Ett lägre arvode för en bostad som kräver en smalare tjänst; en större investering för en bostad som kan vinna på bredare exponering. Våra fastighetsmäklare i Vasastan arbetar mot Stockholms innerstad och närförorter.

Besök våra mäklare i Stockholm på Sveavägen 141.
Ring oss på 08-99 29 29.

Läs vad 46 kunder tycker om MOHV Stockholm

• Anna M
    Anna M skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Caroline navigerade hela vägen in i Hamn.

Det var sommar, det var varmt, det var semestertider…och det var Bråttom.
    Staden var tom ...och skulle den var temporärt full (berodde det på något känt rockband) så blev den snabbt tom igen. Ingen hade en tanke på att gå in i en mörk lägenhet i stadens sköte för en visning när skärgården gnistrade och gröna parker bjöd in till åtråvärda picknickar.
    Och min lägenhet behövde säljas …i snabb fart. Jag hade impulsivt köpt en pärla tidigare under sommaren utan att tänka på tid och rum i bostadsvärldens trendkänsliga värld.

Så satt hon där… i min soffa med söt assistent som tog anteckningar: Caroline hette hon. En Caroline…som tittade mej djupt i ögonen efter en rundvandring i min lägenhet och världsvant satte sej ner och tog ett djupt andetag.
    Efter en tydlig presentation över vad som var möjligt och realistiskt samt dialog om mina förväntningar bestämde jag mej för att vårt arbete redan startat.
    I soffan hos mej denna varma sommareftermiddag..under vårt trevliga möte..hade Ingen av oss en aning om vilka oväntade obegripliga motgångar som väntade! Det enda jag visste just denna stund..var att jag kände en 100% tillit och trygghet via min intuition. Och det var det enda (förutom fina siffror och imponerande företagsbeskrivning av Mohv) som jag kunde relatera till.
    ”Med omedelbar verkan”…drog Caroline och Mohv:s uppdrag igång. Vi skrattade oss igenom en fantastisk fotograferingsdag som blev det proffsigaste jag sett. (Caroline gav mej sina hemliga stalltips om allt från skavanker till blommor och atmosfär utan några stora utgifter..helt otroligt.)
    Innan min Första visning…ringde en budgivare och sa att han skulle köpa den för ett relativt högt pris…ett mycket bra pris…Caroline frågade mej och jag envisades med att ha mina visningar i tro om att priset kunde trissas upp högre ändå. Hon var medgörlig och vi avvisade budgivare. Ett fantastiska erbjudande. Min sambo var arg.
    Det som sedan skulle utspela sej blev den mest märkliga plågsamma upplevelse jag genomlidit på många år. Ingen budgivare kom i närheten.
    Och här kommer beskrivningen av en nobel äkta lojal uthållig professionell mäklare in:

De budgivare vi fick var krångliga…vissa bodde utomlands bl. a i USA…
    Caroline fick sitta från Spanien på sin semester och hålla sej vaken synka med dryga USA-budgivare.
    I takt med detta påbörjades den stora Nerförsbacken vi idag genomlider på bostadsmarknaden.
    De mest märkliga situationer uppstod..bl.a. en köpare med fru som bestämt tid dagen efter att skriva kontrakt..och 5 min innan träff drog sej ur. Allt pga. av den påbörjande Bostadskrisen alla pratade och läste om.
    Vi hankade oss fram..jag var fullständigt uppgiven..beredd släppa lägenheten för första bästa..
    Men Caroline peppade mej och sa. Du ska fortsätta och inte ge upp. Du ska ha det pris du vill ha. JAG ÄR MED DEJ HELA VÄGEN.
    Återigen fick vi kraft.. En budgivare med det högsta budet tog kontakt med ordförande i min förening…Det som nu skulle utspela sej kan bli manus till en tv serie…
    Ordförande ber min köpare att dra åt ”h-vete” pga. en vägg han vill sätta upp. Köparen är hantverkare och har stort intresse och gedigen kunskap om k-märkta hus..och bor några meter därifrån..och är själv ordförande. Varpå min ordförande känner sej hotad och säger att han nog inte skulle ” passa in” samt andra vansinnes uttalanden utan grund.
    Carolin visar åter igen sin professionella talang och sin uthållighet och agerar diplomat.
    Efter några turer till dyker den slutgiltige köparen upp. Han avbokar sitt möte 5 min innan avsatt tid…för att senare be få komma sent på kvällen. Vide detta lag är vi uppgivna och lämnar motvilligt vår lägenhet för detta ”wild card”.
    Med Caroline var lika stabil och övertygande och inspirerande som vid vårt första möte den där eftermiddagen som vid den där sommardagen vid vårt första möte.
    Och med dessa egenskaper..denna tilltro,,denna naturliga begåvning..såldes min lägehet..mot alla odds under den svåraste period..tackvare uthållighet och konsten av god navigation genom att hålla kurs..genom stormiga vatten.
    Caroline..Mohv!
  • Mathilda F
    Mathilda F skrev om Jessica Liljedahl en del av MOHV Stockholm
    Jessica är lösningsorienterad och väldigt mån om både kunden och säljaren.
  • Kristina M
    Kristina M skrev om MOHV Stockholm
    Johan Sörman, sålde vår lägenhet på 124 kvm på 4 dagar. Trevlig, anslappnad och kunnig. Rekommenderar varmt!
  • Jonny Å
    Jonny Å skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Det enda som som hade någon betydelse för mig var högsta möjliga försäljningspris.

Jag anser att Karolina uppfyllde mina höga förväntningar på försäljningspriset!

Dessutom var hon trevlig och väldigt tillgänglig när jag hade frågor.

Därför rekommenderar jag Karolina Miramadi!
  • Lin H
    Lin H skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    trevligt bemötande och stort engagemang både för mig som säljare och för presumtiva köpare. Bra känsla för detaljer och med hela vägen från styling till försäljning. Karolina känns genuin.
  • Martin G
    Martin G skrev om Jessica Liljedahl en del av MOHV Stockholm
    Fick bra hjälp och tydliga svar.
  • Annelie J
    Annelie J skrev om Ming Ceder en del av MOHV Stockholm
    Pålitlig nytänkande och ärlig. Bra och lätt att ha att göra med. Kan rekommendera Ming.
    Har sålt med Ming 2 ggr och är mycket nöjd.
  • Arvid A
    Arvid A skrev om Ming Ceder en del av MOHV Stockholm
    Ming har varit väldigt bra som mäklare! Alltid snabb respons och bra information!
  • Janne K
    Janne K skrev om Ming Ceder en del av MOHV Stockholm
    Pigg o vaken inget verkar omöjligt!
    Lätt att göra med, saklig
  • Rose-marie S
    Rose-marie S skrev om Ming Ceder en del av MOHV Stockholm
    Jag köpte av Ming så jag valde inte själv. Jag tycker hon har hjälpt mig med alla mina frågor på ett bra och snabbt sätt. Jag är mycket nöjd och rekommenderar henne varmt. Snabb och professionell affär.
  • Paul O
    Paul O skrev om Ming Ceder en del av MOHV Stockholm
    Ming är en bra och trevlig mäklare som gör snabba avslut!
  • Tobias F
    Tobias F skrev om Ming Ceder en del av MOHV Stockholm
    Väldigt kunnig mäklare som inger ett stort förtroende. Rekommenderas varmt.
  • Susane
    Susane skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    När man gör sitt livs affär kan jag inte tänka mig någon bättre än Karolina Miramadi.
    Med väldig värme och ärlighet hjälpe hon mig att göra min affär.
    Hon hjälpe mig även bära runt på möbler inför fotografering och visning.
    Vilket jag inte tror alla mäklare gör.
    Även bemötandet med dom jag träffade på kontoret när kontrakt skrevs var väldigt trevligt.
    Jag skulle rekommendera HOHV till alla som behöver.
  • Lucas V
    Lucas V skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina är aktiv, kunnig och framför allt trevlig mäklare som inte bara gjorde ett bra jobb för den säljande parten sett, utan även engagerade sig med uppriktig välvillighet mot oss som budgivare. Karolina har varit både tydlig i kommunikation och hjälpsam även efter själva köpet med diverse förfrågningar. Jag kan varmt rekommendera Karolina som mäklare av även större och mera komplexa objekt och ger henne utan tvivlan högsta betyg.
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina uppvisar en professionalitet som jag sällan skådat - är på hela vägen och följer upp med samtal under hela försäljnings processen. Kunde inte varit bättre! Kände mig trygg och kommer använda henne nästa gång det blir dax att sälja eller köpa.
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Inlyssnande och kontinuerlig dialog, passionerad och karismatisk, seriös och brinner för affären.
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Trevlig och professionellt bemötande.
  • Frida E
    Frida E skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Det finns mäklare och mäklare. Karolina är mäklaren med stort M! Otroligt duktig, kunnig och professionell. Kan varmt rekommendera henne till mina vänner och kollegor!
  • Alexandra S
    Alexandra S skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina Miramadi är en otroligt duktig och erfaren fastighetsmäklare.
    Jag skulle rekommendera Karolina Miramadi i alla lägen.
  • André E
    André E skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Väldigt duktig, proffesionell och hängiven. Vi är extremt nöjda med Karolina och slutpriset. Välj henne!
  • Jacob E
    Jacob E skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Jättenöjd! Karolina är proffsig och trevlig.
  • Gösta B
    Gösta B skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Mycket god kundkontakt, trevligt och personligt bemötande. Svarade snabbt vid behov av kontakt. Realistisk diskussion om försäljning och pris liksom av hantering om uppkomna situationer i samband med budgivning etc. Tog på dig extra arbetsuppgifter då så erfordrades. Bra genomförande av hela försäljningsprocessen inkl. avslut med alla dess formaliteter.

Så sammanfattningsvis mycket erfarenhet av Karolina Miramadi som mäklare vid försäljning av vår bostad
  • Sophia S
    Sophia S skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Förtroendeingivande, flexibel och behaglig som mäklare. Vet gränserna och känner av köpare som säljare på ett bra sätt. Är positiv och drivande igenom hela affären.
  • Martina L
    Martina L skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Det är få som har så mycket utstrålning och energi som Karolina. Hon är bestämd, rättvis och extremt proffsig. Hon ser möjligheter där andra mäklare ser hinder. Helt rätt inställning och kör på i 180! Skulle anlita henne alla gånger om!
  • Ann W
    Ann W skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina är en fantastiskt duktig mäklare! Vi är jättenöjda med hennes jobb.
  • Unn P
    Unn P skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Engagerad, energisk. Bra på att ge löpande feedback till mig som säljare.
    Jag är jättenöjd.
  • Magnus T
    Magnus T skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina kan rekommenderas när du ska sälja din lägenhet. Hon arbetar engagerat och fokuserat för att affären ska gå bra.
  • Johan M
    Johan M skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina är kunnig, erfaren, dedikerad och väldigt rolig som person vilket gjorde vår försäljning inte bara lyckad utan även ett minne för livet. Skulle utan tvekan rekommendera henne för alla som ska sälja i Stockholm!
  • Ida B
    Ida B skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Fantastiskt duktig mäklare som tillgodosåg våra behov och önsningar! Rekommenderas starkt!
  • Adam L
    Adam L skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina är proffesionell och trevlig. Hon levererar alltid högsta pris till säljaren på ett seriöst sätt!
  • Ewa N
    Ewa N skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Positiv, ambitiös, tänker på både säljare och köpare. Kreativ och anlitar bara de bästa fotograferna. Hon fick mig att känna mig trygg och resultatet kom på köpet.
  • Anna B
    Anna B skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina är proffsig, super glad och trevlig och otroligt duktig på det hon gör! Kan verkligen rekommendera henne till alla som ska sälja sin bostad!
  • Ingrid W
    Ingrid W skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Bästa mäklaren jag någonsin haft/träffat. Jordnära, trevlig och kompetent.
  • Christina V
    Christina V skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina var mycket närvarande, tydlig, aktiv, ärlig och alltid tillgänglig om vi hade några funderingar.
  • Patrik V
    Patrik V skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Mycket bra och seriös mäklare. Karolina sålde nyligen vårt hus och jag kan varmt rekommendera henne.
  • Valter S
    Valter S skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina bistod oss i försäljningen av vår lägenhet. Från start till mål i processen var hon mycket professionell, rådgav oss på ett mycket bra sätt och var sedan snabb, alert och proaktiv i arbetet och återkopplade kontinuerligt. Vi är mycket nöjda med Karolinas arbete och kan rekommendera henne mycket varmt.
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina var väldigt duktig och utav de mäklare jag träffade inför försäljningen av min lägenhet var hon verkligen den bästa. Hon hade förberett sig och hade koll på alla liknande objekt som sålts i området, hon gav en bra bild av prisläget vad vi kunde förvänta oss att sälja lgh för och skötte allting proffessionellt. Jag bedömmer att hon dessutom har ett väldigt bra kundbemötande och jag tycker att det är synd att hon inte är kvar i Skåne så att vi kan anlita henne nästa gång det är dags att byta boende.
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Mycket seriös och handlingskraftig mäklare. Både köpt och sålt hus genom henne. Hälsningar Thomas Sunnanväder
  • Martin J
    Martin J skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina är kanon. Mkt professionell och trevlig och gör mer än vad man kan förvänta sig.
  • Mattias M
    Mattias M skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina upplevde jag som proffsig, lyhörd och lätt att tycka om. Hon var lugn, självsäker i sin mäklarroll och alltid tillgänglig.
    Jag kan varmt rekommendera Karolina och skulle inte tveka för att använda henne vid ev kommande försäljning.
  • Dan K
    Dan K skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina är en fantastisk person med högt engagemang, driv och gedigen försäljningskunskap. Jag har använt henne vid två tillfällen och väldigt nöjd med alla de resultat hon har åstadkommit. Jag skulle använda henne vid varje möjligt tillfälle.
  • Karolina B
    Karolina B skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Otroligt ärlig och kommunikativ. Var inte rädd att säga som det var. Lägenheten rensades enligt rekommendation inför fotografering som gav SÅ fina bilder. Snabbt utlagd enligt mitt önskemål och såldes snabbare och dyrare än jag vågat hoppas. Karolina återkopplade under hela processen, något som är enormt viktigt för mig. Kommer utan att tveka anlita henne igen!
  • Ulrik S
    Ulrik S skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Mycket bra och ärligt bemötande med bra tips och rekommendationer om hur vi skulle rensa ut onödiga möbler för att få optimera en snabb och lyckad försäljning.

Mycket hjälpsam i försäljningen.
  • Helen V
    Helen V skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Karolina är en mycket professionell mäklare som jag som kund kände min trygg och lugn med. Hon var tydlig och rak och höll mig hela tiden informerad på ett utmärkt sätt. Jag vill starkt rekommendera henne för de viktiga affärer som ju bostadsaffärer är.
  • Bengt B
    Bengt B skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Ett engagerat och mycket professionellt genomfört arbete.
    Visade god kunskap om prisnivåer och strategi för en bra budgivning.
    Utmärkt återkoppling under hela processen.
  • Maud A
    Maud A skrev om Karolina Miramadi en del av MOHV Stockholm
    Jag upplevde min kontakt med Karolina mycket positiv. Stort engagemang.Jag kände mig oerhört trygg med att överlämna min lägenhet till försäljning till Karolina.Snabb i tanke o handling.
    Oerhört professionell. Jag är mycket mycket nöjd med Karolina o hennes sätt att ta hand om mig som kund.

Sveavägen 141, 113 46 Stockholm