MOHV Gävle

MOHV Gävle

En del av MOHV - www.mohv.se
Välkommen till MOHV Gävle!

Letar du efter en mäklare som kan hjälpa dig med att köpa eller sälja bostad i Gävle, Tolvfors, Bomhus, Lervik, Avaström, Hemlingby, Antonsberg, Ingebo eller Järvsta med omnejd. Vi som jobbar på MOHV Gävle är kunniga mäklare med god lokalkännedom.

Vare sig det handlar om rådgivning eller en värdering av din bostad så finns vi här för dig på vägen mot ditt livs kanske största affär. Det viktigaste för oss är att våra kunder är nöjda. Varmt välkommen att höra av dig till oss!

Läs vad 4 kunder tycker om MOHV Gävle 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Henning en del av MOHV Gävle
    • Centralt/Väster
    2022-01-06 Verifierad kund
    Engagerad och alert mäklare som gav snabba svar på de frågor jag hade. Gav ett positivt intryck som gjorde att det blev en snabb affär.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Henning en del av MOHV Gävle
    2021-12-14 Verifierad kund
    Robin tog hand om oss som köpare mycket väl. Robin var lyhörd och svarade snabbt på frågor, även under obekväma tider! Vi skulle inte tveka att höra av oss till Robin angående framtida fastighetsaffärer.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Henning en del av MOHV Gävle
    2021-12-14 Verifierad kund
    Jag rekommenderar varmt Robin!

Robin har nyligen hjälp mig att sälja mitt bostadsrättsradhus. Anledningen till att det var just han som fick mitt uppdrag, var att han var realist utifrån mina förväntningar, kände till området väl och arbetar på ett sätt i hela processen från början till slut som tilltalade mig. Det märktes direkt att han var en väldigt erfaren mäklare.

Robin är lyhörd, proffsig, oerhört noggrann och alltid tillgänglig vid frågor. Dessutom väldigt trevlig. Ett plus vid försäljningen var att jag fick hjälp med stylingen, vilket jag inte förväntat mig från början.

Robin lyckades sälja min bostad till ett mycket bra pris innan den kom ut på öppna marknaden, vilket jag uppskattar mycket!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Henning en del av MOHV Gävle
    • Söder
    2021-12-02 Verifierad kund
    Väldigt engagerad mäklare som uppfyller det som förväntas plus lite till