MOHV Gävle

MOHV Gävle

En del av MOHV - www.mohv.se
Välkommen till MOHV Gävle!

Letar du efter en mäklare som kan hjälpa dig med att köpa eller sälja bostad i Gävle, Tolvfors, Bomhus, Lervik, Avaström, Hemlingby, Antonsberg, Ingebo eller Järvsta med omnejd. Vi som jobbar på MOHV Gävle är kunniga mäklare med god lokalkännedom.

Vare sig det handlar om rådgivning eller en värdering av din bostad så finns vi här för dig på vägen mot ditt livs kanske största affär. Det viktigaste för oss är att våra kunder är nöjda. Varmt välkommen att höra av dig till oss!

40 omdömen om MOHV Gävle

Sedan starten hos Reco 2021
    • Åmotsbruk
    2023-01-19 Verifierad kund
    Mr Henning is a realtor with honesty and integrity, and has a high standards for ethics. He has a engaging personality and always pays attention to the smaller details, this gives him the ability to stick out amongst his competition.

He is in other words someone who is organized, follow up with leads, communicate well, and pays attention to the needs of his clients. Always having a quick response time, with good answers.
    2022-12-30 Verifierad kund
    Engagerad och inbjudande utan att vara påstridig! Hjälpte till med att se lösningar för just mig i min situation och det kändes så tryggt och bra.
    Professionell med känsla för att bemöta människor.
    Jag är väldigt glad att jag fick ha Johanna tillsammans med mig genom bostadsaffären - arbetar upplysande och ger snabba svar!
    Hej Malin, Tack för fina ord, tror du kommer trivas perfekt i bostaden :) Johanna Hallberg
    • Hagaström
    2022-12-28 Verifierad kund
    Ett proffsigt och ödmjukt bemötande. Vi ville ha en mäklare som jobbade för vår fastighet och det fick vi verkligen.
    Fanns alltid till hands vid frågor och uppdaterade oss på hur allt skulle gå till med visningar mm plus vad som hände både under visning och allt som hade med försäljningen att göra.
    Vi är verkligen jättenöjda.
    • Hagaström
    2022-12-24 Verifierad kund
    Så bra mäklare, återkoppling hela tiden vilket är A och O. Rekommenderas.
    Stort tack för din rekommendation Niklas och önskar dig en riktigt fin Jul! Robin Henning
    2022-12-10 Verifierad kund
    Trevlig och social som gav ett mycket trevligt bemötande. Var påläst och tydlig. Mäklaren gjorde ett superbra jobb!
    Tack för fint omdöme! Kommer bli en riktigt fin bostad efter renovering! Johanna Hallberg
    2022-12-09 Verifierad kund
    Blev väldigt väl mött av Johanna från första träffen. Hon är kunnig, tydlig och rak med glimten i ögat vilket uppskattas mycket. Kan varmt rekommendera henne som mäklare.
    • Brynäs
    2022-11-24 Verifierad kund
    Proffesionell genom hela processen. Tredje gången vi väljer Robin vid försäljning.
    Stöttar och hjälper till med allt man kan tänkas behöva. Rekommenderar honom till alla som ska både köpa eller sälja! Bra energi och gör allt för att man ska få de bästa förutsättningarna för en bra försäljning.
    • Brynäs
    2022-11-24 Verifierad kund
    Bra bemötande och hade svar på de flesta frågor man hade. Annars tog han reda på svaren.
    Lätt att få tag på och snabb i återkoppling.

Sammanfattning jättebra.
    • Strömsbro
    2022-11-11 Verifierad kund
    Över förväntan! Snabb återkoppling, även efter arbetstid. Svarar alltid. Tydlig, otroligt påläst om området och fastigheten. Trots en riktigt tuff marknad fick vi en snabb försäljning med ett pris vi är nöjd över. Rekommenderas starkt!
    Tack så mycket Mattias, trevligt att läsa! Önskar ett stort lycka till med familjens nya äventyr i Spanien. Robin Henning
  • Mattias E
    köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Hallberg en del av MOHV Gävle
    2022-10-23 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemött, fick mig att känna mig som mig själv.
    Hade inga förväntningar eftersom det här var första gången jag sökte lägenhet, men hon var vänlig och berättade noggrant så jag hängde med.
    Jag är mer än nöjd.
    2022-10-22 Verifierad kund
    Jag tycker Johanna har varit trevlig och hjälpsam hela vägen, har svarat på frågor och varit snabb i kommunikationen.
    Mycket nöjd!
    • Sätra
    2022-08-31 Verifierad kund
    1- på en mycket trevlig sätt
    2- mäklaren svarade på vår förväntningar
    3-Robin är en professionell mäklare. Han är mycket kund fokuserade person. Hjälpsam, trevlig, ansvarsfullt och snabb i arbetet.
    Hej,

Alltid lika trevligt att få läsa en Reco som beskriver precis vad som man eftersträvar. Stort tack för de orden! Snart tillträde :)
    • Hille
    2022-08-27 Verifierad kund
    Robin var väldigt tillmötesgående under visningen, sedan lite oklara besked och uppdateringar och jobbade på ett annat sätt än de tidigare husvisningarna vi varit på/mäklare vi stött på. Kändes en aning forcerad och en liten underton av något så att man känner sig underlägsen.
    Men ändå lättsam att prata med och fråga.
    Hej Amanda,

Det där var både lite ris och en släng av ros. Ett stort tack för att du tog dig tiden att skriva inlägget.

När jag läste ”jobbar på ett annat sätt” var min första tanke att starta med att tacka, för att sedan skriva hur vi jobbar och fördelarna med det. Det känns däremot helt fel att vinkla svaret till dig åt det hållet.

Det absolut viktigaste, är att ni självklart inte ska känna en känsla som ”underlägsna” i någon skede av kontakten med mig och det är oavsett om känslan infaller genom en liten underton, en underton eller något helt annat.
    Det är givetvis ett misslyckande från min sida att ni känner så, oavsett hur jag vrider och vänder på det.

Jag ser fram emot att träffa er igen på tillträdet och vill även passa på att tacka för trevliga samtal, visningar och återigen, det här inlägget!
    • Hille
    2022-08-27 Verifierad kund
    Har nu både köpt en tomt och sålt en villa genom Robin. För det första är Robin alltid taggad, engagerad och positiv. Har humor men är allvarlig/seriös när det är läge för det. Både som säljare och köpare har jag upplevt att han verkligen står i mitten och hjälper båda sidor till en lyckad affär. Kommunikation i toppklass, går alltid att nå och om han säger att han återkommer, då kan man lita på honom till 100% att han också gör det. Tydlig plan som hölls. Riktigt proffsigt Team också från styling av Johanna, en fotograf som fixade riktigt bra bilder till den som fixade energideklaration och uppmätning. Alla var informativa och trevliga.
    • Furuvik
    2022-08-17 Verifierad kund
    Robin levde upp till våra förväntningar! Andra försäljningen med honom, båda har varit trygga och bra affärer. Väldigt bra bemötande, engagerad och driven genom hela processen. Rekommenderas verkligen!
    Tack Micke för att jag fick göra försäljningsresan med dig och familjen en gång till! När ni väl landat i Dalarna och känner er redo för att starta jakten på en ny bostaden, tveka aldrig att ringa, jag hjälper gärna till med min kunskap under köpresan.

Med det sagt, önskar jag er ett stort lycka till med det nya äventyret :)
    • Södertull
    2022-08-14 Verifierad kund
    Johanna är lättillgänglig, serviceinriktad och påläst.
    Hon lägger fokus och energi på att göra både säljare och köpare nöjd.
    Snabb och effektiv försäljning av min lägenhet.
    Rekommenderas!
    2022-07-24 Verifierad kund
    Väldigt trevlig, visade stort intresse vid visning av lägenhet,
    Gick igenom alla delar som hade med lägenheten, förråd mm,
    Ett stort tack till dig Mikael för fina visningar och möten. Trevligt att det blev just den här bostaden som du tillsist valde att kalla ditt hem.

Uppskattar väldigt mycket att höra att du gillade bostadspresentation med tillhörande rundvandringen i föreningen.

Önskar dig en härlig fortsättning på sommaren :)
    2022-07-19 Verifierad kund
    Lätt att få kontakt med, snabb respons på mejl och sms. Engagerad och sympatisk. Känns pålitlig.
    Tack så mycket Karin! Blir alltid lika glad av att få ta del av en recension, där det beskrivs ”egenskaper” om mig, som jag själv håller väldigt högt, när jag som privatperson har kontakt med yrkesperson inom valfri bransch. Värmande!

Stort tack till dig, Linus och Peter för alla trevliga möten.
    2022-06-30 Verifierad kund
    Har aldrig träffat en lika engagerad mäklare som Robin. Han jobbar hårt, är påläst och det känns verkligen att han gör allt han kan för att sälja bostaden. När det var lite skakigt på fastighetsmarknaden kändes det tryggt att ha en bra mäklare.
    Tack så mycket Johannes och stort tack för att fick förmånen att arbeta med er. Det har verkligen varit trevligt! Robin Henning
    2022-06-27 Verifierad kund
    Hon kan jobbet verkligen och jätte nöjd 😌
    • Furuvik
    2022-06-09 Verifierad kund
    Mycket vänligt bemötande och tar sig tid att svara på frågor.
    Vad trevligt att höra! Ni kommer verkligen få det bra i det huset och jag ser fram emot att få se det igen, efter ni har satt er personliga prägel på bostaden.

Om vi inte hörs innan midsommar, passar jag på att önska er en härlig sådan!
    • Sörby
    2022-06-08 Verifierad kund
    "Vi anlitade Robin till vår föregående försäljning som vi bedömde svårsåld. Efter en lyckad försäljning var det ingen tvekan om att vi ville att Robin skulle sälja nu när det blev dags igen.

Robin var ett mycket bra stöd i allt från värdering av bostaden, stöd vid vårt letande av nästa bostad, och under försäljningen. Han hjälpte oss förbereda allt och vi kunde sen snabbt komma ut på marknaden och snabbt få ett avslut så vi kunde gå vidare med att räkna ner till flytten.

Till skillnad från en del andra mäklare som verkar förlita sig på att diverse bostadssajter gör jobbet år dem, har Robin alltid en tydlig plan vid försäljning och lägger ner mycket arbete för att det ska bli en så bra försäljning som möjligt. Och det blev det verkligen även denna gång!"
    Hampus, stort tack för din fina recension! Personligen tycker jag alltid är en stor förmån att få följa och hjälpa en kund i hela bostadsresan. Att sälja bostäder är givetvis något som är ett måste ekonomisk, för att kunna bedriva verksamheten. Däremot att bidra med kunskap, statistik och analyser under sökandet efter er nya bostad, har varit väldigt givande för mig. Det är nästan så att jag hoppas att ni går i flyttankar inom kort igen, så jag får möjligheten att diskutera olika bostäders för och nackdelar med dig sent in på kvällarna.

Skämt åsido. Jag är när 100 procent säker på att ni köpt en fastighet där ni åtminstone kommer att spendera 15 år och det är jag glad för!

Mycket trevligt att försäljningen av er bostad blev lika bra som vi alla hoppades på och roligt att köparna av bostaden säkerligen kommer att förvalta de tidstypiska stildragen med värdighet. Jag är för den delen helt säker på att köparna kommer att stormtrivas i er tidigare bostad. Det gör mig mycket glad!
  • sålde sin stuga med hjälp av Robin Henning en del av MOHV Gävle
    • Västerbo
    2022-06-08 Verifierad kund
    Då Robin tidigare under våren tog hand om försäljningen av vår bostadsrätt var valet av mäklare enkelt när vi bestämde oss för att sälja vårt fritidshus! En mer målinriktad, flexibel och hårt arbetande mäklare som ALLTID är tillgänglig är en underdrift, om vi ska försöka beskriva Robin. Hela processen från början till slut gick fort utan att tumma det minsta på kvaliteten. Ett stort plus och tack till Johanna som stylade hela vårt fritidshus, och inte minst fotografen som tog så fina bilder och fångade känslan. Återigen TACK för ditt otroliga engagemang Robin! Vi rekommenderar Robin starkt om ni går i köp- och/eller säljtankar.
    Tack så mycket att jag fick förmånen att arbeta med er igen och roligt att allt blev som det skulle med försäljningen, riktigt bra! Ni är nöjda, vi är nöjd och köparna är nöjda. Prefekt! Robin Henning
    2022-05-18 Verifierad kund
    + Trevligt bemötande.
    + Effektiv och tydlig i kommunikationen.
    2022-04-09 Verifierad kund
    Genuin, informativ och trevlig
    2022-04-08 Verifierad kund
    Jag tycker Johanna är en fantastisk mäklare. Jag och min sambo har varit på ett flertal visningar som hon har varit ansvarig för och vi båda tycker hon har varit väldigt hjälpsam och svarat på alla frågor vi haft då det är första gången vi köper en bostad. Hon är professionell men på ett personligt sätt, man är aldrig rädd att ställa "dumma" frågor.
    Hon har förklarat allting väldigt bra under hela processen och vi är väldigt nöjda med bemötandet.
    2022-04-08 Verifierad kund
    Johanna Hallberg uppfyllde alla mina förväntningar vid försäljningen av min bostad genom att visa stort engagemang, hög tillgänglighet, personligt bemötande och en stor lyhördhet för mina personliga önskemål.
    En bra mäklare för mig är påläst, kunnig, lättillgänglig, ger ett lättsamt men också seriöst bemötande mot kunder samt kunna ro i land en trygg affär från början till slut.
    Johanna uppfyllde alla dessa kriterier för mig och jag är väldigt nöjd över mitt val av henne som mäklare!
    2022-04-08 Verifierad kund
    Trevlig och tillmötesgående, hade verkligen tid med oss
    2022-03-31 Verifierad kund
    Mycket bra service och intresse!
    Trevligt att du uppskattade mitt arbete och tack för att jag fick förmånen att hjälpa till. Robin Henning
    2022-03-17 Verifierad kund
    Snabb och smidig affär, uppskattades mycket!
    Trevligt att höra Conrad :) Robin Henning
    2022-03-07 Verifierad kund
    Jättebra och flexibelt bemötande! Vi fick hjälp med frågor och Robin var alltid tillgänglig.
    Tack Ida :) Robin Henning
    2022-03-05 Verifierad kund
    Professionell och engagerad mäklare.
    Tydlig information och återkoppling under hela processen. Resultatet överträffade förväntningarna. Vi kände oss trygga med Robin som mäklare.
    Tack så mycket Kristian! Ser fram emot att hjälpa er med de frågorna som dyker upp under processen som ni har framför er, att finna en ny bostad. Robin Henning
    2022-02-21 Verifierad kund
    Kanon. Tydlig information om varje steg utan för mycket information. Ordning och reda på saker.
    2022-02-21 Verifierad kund
    Trevlig att diskutera med.
    Ger en avslappnad upplevelse vid visning.
    I god tid och förberedd.
    2022-02-09 Verifierad kund
    Proffsig och engagerad mäklare! Vi hade höga förväntningar och Robin levde upp till dessa över förväntan!
    Tack så mycket! Robin Henning
    2022-02-05 Verifierad kund
    Johanna har från dag ett (2019) varit väldigt drivande och positiv och fått oss att känna oss säkra i vårat beslut vid försäljningen av vår lägenhet. Vi hade inga riktiga förväntningar, men har varit riktigt nöjda med henne som mäklare och hur försäljningen slutade med vår lägenhet. Detta till stor del pga hennes driv och engagemang!
    Hej Hanna, tack för det trevliga omdömet! Roligt att få vara med under så lång tid! Hoppas ni trivs i det nybyggda huset 😊 Mvh Johanna Johanna Hallberg
    • Centralt/Väster
    2022-01-06 Verifierad kund
    Engagerad och alert mäklare som gav snabba svar på de frågor jag hade. Gav ett positivt intryck som gjorde att det blev en snabb affär.
    Vad roligt att höra. Hoppas du kommer trivas bra med det nya boendet. Robin Henning
    2021-12-14 Verifierad kund
    Robin tog hand om oss som köpare mycket väl. Robin var lyhörd och svarade snabbt på frågor, även under obekväma tider! Vi skulle inte tveka att höra av oss till Robin angående framtida fastighetsaffärer.
    Mycket trevligt läsning! Tack för dina fina ord Hampus! Robin Henning
    2021-12-14 Verifierad kund
    Jag rekommenderar varmt Robin!

Robin har nyligen hjälp mig att sälja mitt bostadsrättsradhus. Anledningen till att det var just han som fick mitt uppdrag, var att han var realist utifrån mina förväntningar, kände till området väl och arbetar på ett sätt i hela processen från början till slut som tilltalade mig. Det märktes direkt att han var en väldigt erfaren mäklare.

Robin är lyhörd, proffsig, oerhört noggrann och alltid tillgänglig vid frågor. Dessutom väldigt trevlig. Ett plus vid försäljningen var att jag fick hjälp med stylingen, vilket jag inte förväntat mig från början.

Robin lyckades sälja min bostad till ett mycket bra pris innan den kom ut på öppna marknaden, vilket jag uppskattar mycket!
    Tusen tack Lisa och tack för att jag fick möjligheten och förmånen att arbeta med dig! Robin Henning
    2021-12-02 Verifierad kund
    Väldigt engagerad mäklare som uppfyller det som förväntas plus lite till
    Det värmer att höra. Tack, tack Linus! Robin Henning