Robin Henning

Robin Henning

Robin Henning är mäklare på MOHV Gävle

Robin Henning har varit registrerad mäklare sedan 2014-04. Robin Henning har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-12 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 4.8. Robin Henning har haft 3 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-11 - 2021-12

Läs vad 4 Läs vad Robin Henning

• köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Henning en del av MOHV Gävle
    • Centralt/Väster
    2022-01-06
    Engagerad och alert mäklare som gav snabba svar på de frågor jag hade. Gav ett positivt intryck som gjorde att det blev en snabb affär.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Henning en del av MOHV Gävle
    2021-12-14
    Robin tog hand om oss som köpare mycket väl. Robin var lyhörd och svarade snabbt på frågor, även under obekväma tider! Vi skulle inte tveka att höra av oss till Robin angående framtida fastighetsaffärer.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Henning en del av MOHV Gävle
    2021-12-14
    Jag rekommenderar varmt Robin!

Robin har nyligen hjälp mig att sälja mitt bostadsrättsradhus. Anledningen till att det var just han som fick mitt uppdrag, var att han var realist utifrån mina förväntningar, kände till området väl och arbetar på ett sätt i hela processen från början till slut som tilltalade mig. Det märktes direkt att han var en väldigt erfaren mäklare.

Robin är lyhörd, proffsig, oerhört noggrann och alltid tillgänglig vid frågor. Dessutom väldigt trevlig. Ett plus vid försäljningen var att jag fick hjälp med stylingen, vilket jag inte förväntat mig från början.

Robin lyckades sälja min bostad till ett mycket bra pris innan den kom ut på öppna marknaden, vilket jag uppskattar mycket!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Henning en del av MOHV Gävle
    • Söder
    2021-12-02
    Väldigt engagerad mäklare som uppfyller det som förväntas plus lite till