Robin Henning

Robin Henning

Robin Henning är mäklare på MOHV Gävle

Robin Henning har varit registrerad mäklare sedan 2014-04. Robin Henning har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-12 och har fått 37 omdömen med ett betyg på 4.8. Robin Henning har haft 19 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

37 omdömen om Robin Henning

Sedan starten hos Reco 2021
Laila B
Söder

väldigt trevligt bemötande. kunnig, informativ, lättsam, social, lätt att samarbeta med levde verkligen upp till mina förväntningar

Victoria E
Centralt/Väster

Robin är en hängiven och påläst mäklare som inger förtroende. Jag kan varmt rekommendera honom vidare till dig som går i sälj eller köptankar.

Johannes T
Brynäs

nöjd kund Bra service, trevlig och hjälpsam

Sami T
Brynäs

Snabb, kompetent och tillgänglig. Mycket bra förhållningssätt

Merethe F
Södertull

Jättetrevlig och hjälpsam. Allt har gått väldigt snabbt och enkelt.

Robin A
Södertull

Otroligt engagerad och lyhörd mäklare som gör allt för att få så många spekulanter som möjligt till visning. Väldigt driven med marknadsföring. Vi är väldigt nöjda med Robin och skulle rekommendera honom och MOHV till alla!

Henrik L
Brynäs

Grymt bemötande och riktigt bra service! Robin höll mig uppdaterad under hela processen och gjorde mer än vad som bestämdes. Rekommenderar honom starkt!

Tomas N
Sörby

Det var en bra erfarenhet! Bara positivt.

Lisa T
Södertull

Otroligt proffesionell, påläst och lyhörd från första mötet. Hela processen med fotografering, visningar och kontraktsskrivning gick över förväntan - likväl slutpriset! Rekommenderar starkt att anlita Robin.

Mattias E
Brynäs

Robin är otroligt duktig på kommunikation och jag kände att jag hade koll på allt hela tiden. Han var alltid tillgänglig om jag hade frågor och var ärlig om vilka förväntningar jag kunde ha. Robin jobbade hårt och målmedvetet med att hitta köpare till min lägenhet och lyckades över förväntan med tanke på det osäkra marknadsläget, jag är supernöjd! Rekommenderar verkligen Robin, trevlig på alla sätt och ett riktigt proffs som gjorde min försäljning till en behaglig resa.