Robin Henning

Robin Henning

Robin Henning är mäklare på MOHV Gävle

Robin Henning har varit registrerad mäklare sedan 2014-04. Robin Henning har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-12 och har fått 50 omdömen med ett betyg på 4.8. Robin Henning har haft 27 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

50 omdömen om Robin Henning

Sedan starten hos Reco 2021
Maria B
Söder

Mycket bra . Professionell o trevlig .snabb återkoppling . Rekommenderas !!

Claudia F
Centrala Gävle

Serviceminded vilket innebar snabb att svara på frågor, ordna en ytterligare visning, tog reda på saker m.m. Duktig på sitt jobb.

Hans Olof S
Centrala Gävle

Väldigt kompetent mäklare, personlig och väldigt avlyssnande, en mäklare som dom var för i tiden, han vet vad han säljer..

Torkel P
Söder

Robin var ett solklart val från första mötet och var engagerad och drivande genom hela processen fram till försäljning. Han har bra koll på marknaden och hade redan från början en tydlig strategi. Han är trevlig och enkel att kommunicera med vilket gör att man kan känna sig trygg med sitt val av mäklare.

Sebalinda W
Söder

Vi upplevde Robin som väldigt proffsig på sitt jobb. Alltid snabba svar. Väldigt flexibel med visningstider. Åkte till Uppsala för att möta upp säljaren då det var dags att skriva kontrakt. Alltigenom ett väldigt bra bemötande!

Nilla P
Söder

Robin har varit jättebra, tillgänglig, alltid. Bra kommunikation med oss. Tillmötesgående! Nu hoppas vi på att lägenheten blir såld!!!

Leila Janette Christina L
Köpte sin stuga med hjälp av Robin Henning en del av MOHV Gävle
Strömsbro

Jag har blivit mycket bra bemött. Lätt att få tag på och professionell återkoppling på frågor och funderingar.

Lena B

Engerad, hjälpsam,social, trevlig

Mathias Å
Olsbacka

Vi valde MOHV och Robin Henning efter en muntlig rekommendation från en vän. Ett beslut vi är väldigt nöjda med. Vi fick en engagerad mäklare som gav oss en väl grundad uppskattning på förväntat försäljningspris, som jobbade analytiskt och gav oss bra och uppriktig feedback genom hela processen. Dessutom en trevlig prick.

Tord C
Södertull

Från det första samtalet till att försäljningen av bostaden slutfördes var Robin på MOHV mycket engagerad, kommunikativ och hjälpsam. Han har varit mycket noggrann och genom hela processen sett till att vi varit uppdaterad om de pågående delmoment och verkligen lyhörd för våra önskemål och frågor. Jag kan varmt rekommendera Robin om ni är i behov av en seriös, kompetent och skicklig mäklare.