Johanna Hallberg

Johanna Hallberg

Johanna Hallberg är mäklare på MOHV Gävle

Johanna Hallberg har varit registrerad mäklare sedan 2014-04. Johanna Hallberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-02 och har fått 20 omdömen med ett betyg på 4.9. Johanna Hallberg har haft 9 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

20 omdömen om Johanna Hallberg

Sedan starten hos Reco 2021
Siv A
Sålde sin stuga med hjälp av Johanna Hallberg en del av MOHV Gävle
Södertull

Hjälpsam snabb och den bästa för mig

Linnéa M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Hallberg en del av MOHV Gävle
Centrala Gävle

Johanna har genomfört mäklaruppdraget på ett mycket bra sätt trots tuffa omständigheter med svårt marknadsläge. Genom att hålla i många privata visningar och se till att Stage:ingen och fotograferingen kunde locka många olika spekulanter både barnfamiljer som vill flytta till större och pensionärer som vill flytta från större till mindre. Trots nästintill stiltje på marknaden fick Johanna flera spekulanter som ville köpa men som pga av läget inte fick ja från banken innan de själva sålt sina fastigheter. Läget är just nu...

Sandra Kristina L
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Hallberg en del av MOHV Gävle
Centrala Ockelbo

Blev så otroligt bra bemött av Johanna. Hon lyssnade och informerade om allt. Svarade alltid när man skickade sms om frågor eller annat. Jag kan inte säga annat än att allt bara kändes bra och tryggt! Tack Johanna.

Lars-Olov J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Hallberg en del av MOHV Gävle
Centrala Gävle

Mycket engagerad, lyhörd och målmedveten! Delade med sig av sina erfarenheter. Alla rätt, rekommenderas varmt!

Kristina P
Centrala Gävle

Trevlig och lugn mäklare, rekommenderas 👌

Malin H
Centrala Gävle

Engagerad och inbjudande utan att vara påstridig! Hjälpte till med att se lösningar för just mig i min situation och det kändes så tryggt och bra. Professionell med känsla för att bemöta människor. Jag är väldigt glad att jag fick ha Johanna tillsammans med mig genom bostadsaffären - arbetar upplysande och ger snabba svar!

Svar från Johanna Hallberg

Hej Malin, Tack för fina ord, tror du kommer trivas perfekt i bostaden :)

Tilda L
Forsbacka

Trevlig och social som gav ett mycket trevligt bemötande. Var påläst och tydlig. Mäklaren gjorde ett superbra jobb!

Svar från Johanna Hallberg

Tack för fint omdöme! Kommer bli en riktigt fin bostad efter renovering!

Anne-Charlotte T
Forsbacka

Blev väldigt väl mött av Johanna från första träffen. Hon är kunnig, tydlig och rak med glimten i ögat vilket uppskattas mycket. Kan varmt rekommendera henne som mäklare.

Mattias E
Centrala Gävle

Mycket trevligt bemött, fick mig att känna mig som mig själv. Hade inga förväntningar eftersom det här var första gången jag sökte lägenhet, men hon var vänlig och berättade noggrant så jag hängde med. Jag är mer än nöjd.

Moa E
Forsbacka

Jag tycker Johanna har varit trevlig och hjälpsam hela vägen, har svarat på frågor och varit snabb i kommunikationen. Mycket nöjd!