Johanna Hallberg

Johanna Hallberg

Johanna Hallberg är mäklare på MOHV Gävle

Johanna Hallberg har varit registrerad mäklare sedan 2014-04. Johanna Hallberg har haft 8 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-11 - 2022-04

Läs vad 8 Läs vad Johanna Hallberg

2022-05-18 Verifierad kund
    + Trevligt bemötande.
    + Effektiv och tydlig i kommunikationen.
    2022-04-09 Verifierad kund
    Genuin, informativ och trevlig
    2022-04-08 Verifierad kund
    Jag tycker Johanna är en fantastisk mäklare. Jag och min sambo har varit på ett flertal visningar som hon har varit ansvarig för och vi båda tycker hon har varit väldigt hjälpsam och svarat på alla frågor vi haft då det är första gången vi köper en bostad. Hon är professionell men på ett personligt sätt, man är aldrig rädd att ställa "dumma" frågor.
    Hon har förklarat allting väldigt bra under hela processen och vi är väldigt nöjda med bemötandet.
    2022-04-08 Verifierad kund
    Johanna Hallberg uppfyllde alla mina förväntningar vid försäljningen av min bostad genom att visa stort engagemang, hög tillgänglighet, personligt bemötande och en stor lyhördhet för mina personliga önskemål.
    En bra mäklare för mig är påläst, kunnig, lättillgänglig, ger ett lättsamt men också seriöst bemötande mot kunder samt kunna ro i land en trygg affär från början till slut.
    Johanna uppfyllde alla dessa kriterier för mig och jag är väldigt nöjd över mitt val av henne som mäklare!
    2022-04-08 Verifierad kund
    Trevlig och tillmötesgående, hade verkligen tid med oss
    2022-02-21 Verifierad kund
    Kanon. Tydlig information om varje steg utan för mycket information. Ordning och reda på saker.
    2022-02-21 Verifierad kund
    Trevlig att diskutera med.
    Ger en avslappnad upplevelse vid visning.
    I god tid och förberedd.
    2022-02-05 Verifierad kund
    Johanna har från dag ett (2019) varit väldigt drivande och positiv och fått oss att känna oss säkra i vårat beslut vid försäljningen av vår lägenhet. Vi hade inga riktiga förväntningar, men har varit riktigt nöjda med henne som mäklare och hur försäljningen slutade med vår lägenhet. Detta till stor del pga hennes driv och engagemang!