MOHV Jönköping

MOHV Jönköping

En del av MOHV - www.mohv.se
Välkommen till oss på MOHV och våra mäklartjänster i Jönköping!

Vi hjälper dig att hitta ett nytt boende genom fokus på bostadsaffären – vår tjänst innehåller framåtanda, nytänkande och kreativitet - under hela processen. Vi erbjuder smidig och snabb hjälp vid alla sorters affärer, vare sig du vill sälja eller köpa, och vi tillhör en kedja som har fantastiska snittbetyg och omdömen. Dessutom är vi Sveriges ”snabbast säljande” mäklarkedja.

Ta kontakt med oss om du letar boende i Jönköping så hjälper vi dig! Vi brinner för bostadsaffärer och vill alltid våra kunders bästa!

Läs vad 249 kunder tycker om MOHV Jönköping 2

• Ekhagen
    2021-05-08
    Carl-Johan var serviceminded, lugn och proffsig. Han lovade inget han inte kunde hålla. Han var lätt att få tag på och svarade fort på sms och frågor. Kort sagt han var förtroendeingivande! Vi köpte lägenhet.
  • sålde sitt hus med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    • Huskvarna - Egnahem
    Sålt hus.
    Duktig och Professionell.
    Rekommenderas.
    • Samset
    2021-05-04
    Snabb och enkel affär. Fick svar på de frågor jag hade. Tyvärr va han inte nöjd med det bud lägenheten såldes för.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    2021-05-04
    Genomgående bra upplevelse ifrån första kontakt till köp av bostad, kan varmt rekommendera Caroline!
  • sålde sitt hus med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    • Lovsjö
    2021-05-03
    Så lätt att ha o göra med,
    En mäklare som man kan lita på som både
    köpare och säljare.
  • Erika H
    köpte sitt hus med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    • Lovsjö
    2021-04-30
    Köpt hus. Otroligt varmt och genuint bemötande. Att få en bra presentation av huset och bra genomgång av papper och det levde Malin verkligen upp till.
    En av de trevligaste mäklare jag har träffat under de visningar jag har varit på.
    • Huskvarna - Söder
    2021-03-29
    Jag köpte en bostadsrätt och hade en hel del frågor. Inga problem för Marcus att kolla upp och ge svar på. 😊
    • Huskvarna - Söder
    2021-03-29
    Hej jag är tacksam för min mäklare att fick mycket hjälp att hitta folk som var intresserad om min lägenhet jag uppskattar verkligen för allt! Tack!
    • Ekhagen
    2021-03-28
    Vi har sålt en lägenhet.
    Carl-Johan är fantastiskt driven, kommunikativ och trevlig.
    Ett grymt jobb i att knyta ihop denna affär snabbt och effektivt med ett mycket bra slutresultat samt extremt duktig att hantera olika situationer och personligheter.
    Jag ger Carl-Johan mina bästa rekommendationer!
  • sålde sitt hus med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    2021-03-18
    Vi planerade med Julia hur vi skulle sälja vår villa. Hon föreslog stegvis med kommande och sen två månader senare skarpt. Det var taktiskt och priset blev högre än vi förväntade oss. Vi är mycket nöjda med Julias agerande.
    Vår villa är 100 år gammal och mycket charmig och annorlunda med hög prisnivå. Det blev den dyraste villan hittills i vårt område.
  • köpte sitt hus med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    2021-03-18
    Vi har köpt en 1920-tals villa i Jönköping.
    Julia är en kunnig, intresserad, ärlig och snabbt återkopplande mäklare.

Bara toppen!
    • Vättersnäs
    2021-03-03
    Köpt en 2a av Marcus Privén.
    Han är engagerad, inlyssnande och serviceminded. God kontakt under processen.
    En något utdragen budgivning tog bort lite av köpglädjen.
    Tack så mycket Karin för ditt omdöme och vad härligt att du upplevde mig som en engagerad mäklare med god kontakt genom hela processen! Marcus Privén
  • Annika S
    sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Privén en del av MOHV Jönköping
    • Vättersnäs
    2021-03-01
    Marcus hjälpte mig att sälja min bostad på två rum och kök i Vättersnäs. Hela affären från start till mål gick väldigt snabbt och smidigt. Upplever Marcus som väldigt serviceinriktad, lätt att få tag på, påläst och kunnig och kan verkligen rekommendera honom till andra som vill sälja sin bostad. Mina förväntningar är uppfyllda på alla sätt.
    Stort tack för de fina orden Annika! Kul att höra att du upplever mig som serviceinriktad och att dina förväntningar uppfylldes! Mycket trevligt samarbete som jag tackar för! Marcus Privén
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    • Norrängen
    2021-02-28
    Jag har sålt en lägenhet, trögstartat men Caroline gav inte upp.
    Allt gick super smidigt. Från att vi fotade till kontraktsskrivning med nya ägarna.
    Trevligt bemötande och skicklig mäklare!
    Kan varmt rekommendera Caroline om ni går i säljar eller köpes tankar!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    • Norrängen
    2021-02-28
    Köpt en bostadsrätt via Caroline. Blivit väl informerad under processen och trevligt bemött i alla kontakter😊
    Upplevelsen var god och gör givetvis att jag kommer välja denna firma vid ev annat köp eller försäljning i framtiden
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    2021-02-21
    Malin på MOHV är en professionell o duktig mäklare, insatt i detaljer, lojal, kunnig och trevlig. Vi hade ett bra teamwork och fick den hjälp, det stöd o den kunskap som vi behövde vid försäljningen av vår lägenhet.
    /Anne
  • Lars Viktor M
    sålde sitt hus med hjälp av Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    2021-02-20
    Förmodligen en av dem bästa mäklarna i Sverige! Vi kommer aldrig sälja med någon annan.
  • köpte sitt hus med hjälp av Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    2021-02-19
    Har köpt en villa. Caroline hanterade köpet på ett bra sätt. Hon var tydlig, proffsig och snabb på återkoppling som jag som köparen värdera högt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    2021-02-19
    köpt fastighet , i början ostrukturerat och ofokuserad

Dock bra i slutet vid kontraktskrivning
    2021-02-19
    Var ute efter en liten lägenhet och fick kontakt med MOHV ( Malin ). Hon fixade en visning snabbt. Hon bemötte oss mycket proffsigt. Saklig, ärlig, rak och med lite lagom humor så hittade hon oss och vi hittade henne. En bra mäklare och en härlig människa. Karl och Johan
    2021-02-13
    Försäljningen av mitt bostadsrätt valde jag Marcus på mohv. Marcus som är mycket engagerad mäklare som jobbar hård för både säljaren och köparen. Märks inte att han är ny i branschen. Snart är du en stjärnmäklare. Lycka till 👍
    Det värmer verkligen att få läsa ditt fina omdöme som du gav mig Jean och att du uppfattar mig som en engagerad mäklare! Trots en tuff budgivningsprocess så tog vi hem försäljningen till slut. Lycka till med villan! Marcus Privén
  • Valon K
    köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Privén en del av MOHV Jönköping
    2021-02-11
    Har köpt en bostadsrätt av Marcus. Redan från första kontakt med honom fick jag en tillit och trygghet då han var lyhörd och hjälpsam mot mig som ny inom marknaden, han var också väldigt uppriktig om objektet vilket ökade mitt förtroende. Han visade ett intresse för mig och mina behov vilket jag respekterade och det var det jag förväntade mig av hela upplevelsen. Jag kommer utan tvekan rekommendera honom till vänner och familj.
    Stort tack Valon för ditt fina omdöme och härligt att du fick en känsla av tillit redan från första kontakt! Nu finns det lite mer yta att leva på och det ska bli spännande att höra hur det blir med väggen, ifall det blir av eller inte! Lycka till med nya bostaden! Marcus Privén
    2021-02-11
    Marcus är en mycket lyhörd och seriös mäklare. Han vet vad han gör och man som köpare känner sig trygg hela vägen. Han är tydlig och mycket proffsig i sin kommunikation och mån om att man har fått den info man vill ha och behöver. Marcus har skött allt galant från början till slut - bäst av allt att det blev en snabb och smidig affär. Skulle jag köpa igen hade Marcus varit det självklara valet. Han får fem stjärnor på kanten!
    Tack Zaynab för de fina orden och att du uppfattar mig som tydlig och kommunikativ! Jag hoppas verkligen ni kommer trivas i er gemensamma bostad framöver! Marcus Privén
    • Öggestorp
    2021-02-07
    Sålt vår villa. Väldigt bra kundbemötande, professionell. Objektiv. Bra att svara på frågor, kunnig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Maria Hyll Bjellebeck en del av MOHV Jönköping
    • Hovslätt
    2021-02-07
    Engagerad och proffsig. Var med till 100% under hela processen. Vi är nöjda med samarbetet med Maria och resultatet av vår husförsäljning!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Hyll Bjellebeck en del av MOHV Jönköping
    • Gränna
    2021-02-04
    Väldigt korrekt.
    Trevlig och social.
    Pedagogisk.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Hyll Bjellebeck en del av MOHV Jönköping
    • Gränna
    2021-02-01
    Jag är mycket nöjd med valet av mäklarfirman MOHV och Maria som mäklare vid försäljningen av min bostadsrätt. Marias pedagogiska förmåga samt kunskaper gjorde att jag fick ett stort förtroende för henne. Hon är mäklaren som gör det lilla extra samt att hon är väldigt tillgänglig om man har frågor.
    Ska jag sälja igen så är hon mitt självklara val.
    Tack för det fina omdömet och lycka till med det ni har framför er! Maria Hyll Bjellebeck
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    • Gamla Kålgården
    2021-01-28
    Den kontakt som jag har haft med Julia i samband med köp av en lägenhet har varit bra.
    Julia har varit snabb med att återkoppla, trevlig och intresserad.
    Jag är supernöjd med Julias proffsiga bemötande.
    • Huskvarna - Västerliden
    2021-01-23
    Hon är tydlig och bra. Framför allt hon är trevlig
    2021-01-22
    Köpt enlägenhet, och fick ett bra och trevligt bebötande och en förtroendeingivande rådgivning i köpprocessen. Snabb och flexibel tidsbokning av visning mm. Ett bra helhetsintyck med andra ord.
    2021-01-20
    Carl är en fantastisk kille att arbeta med. han är mycket professionell, hårt arbetande och driven.
    • Huskvarna - Västerliden
    2021-01-13
    Köpt lägenhet.
    Alltid trevlig och bra bemötande.
    Hon är bästa mäklare som vi samarbetade med.
    2020-12-11
    Vi säljer ett fritidshus och allt gick jätte bra
  • köpte sitt hus med hjälp av Carl-Johan Bengtsson en del av MOHV Jönköping
    2020-12-10
    Trevlig, hjälpte oss lösa ett problem som vi såg som omöjligt vid tillfället. Lätt att ta kontakt med och enkel att ha att göra med.

Det kändes som att han var väldigt tillmötesgående mot båda parterna vid köpet som vi gjorde.

Ärlig, professionell och pålitlig.
    2020-12-09
    Carl-Johan hjälpte mig att sälja mitt hus och han var väldigt lyhörd och tillgänglig för att svara på alla mina frågor. Jag kan varmt rekommendera Carl-Johan som mäklare.
    2020-12-09
    Jag fick kontakt med Malin första gången för 3 års sedan då vi köpte en nyproduktion bostadsrätt lägenhet av henne. Hur vi kom kontakt med Malin andra gången va via hennes kollega då vi letade efter hus. Vi gick på en husvisning men huset passade oss inte så vi frågade mäklaren om det andra huset som hade kommande försäljning. Då svarade han att de är min kollega som är ansvarig för den objekten och att hon kunde ringa upp mig vid intresse. Och då va det Malin som ringde upp mig. Så det va verkligen rätt person som hjälpte oss . Min fru kände sig bekväm att det va Malin då vi blivet bra bemöt innan av henne. Och med det hela så fick deras byrå sälja vårt lägenhet eftersom vi kände oss nöjda 😊
    2020-12-05
    Vi har sålt en villa. Malin har varit mycket tillmötesgående i våra önskemål om hur vi ville göra vår försäljning.
    Vi ville helst inte ha någon allmän visning utan objektet har legat som kommande och Malin har sorterat ut kunder som har varit genuint intresserade och på så sätt så har vi begränsat antalet besökare i dessa Corona tider.
    Vi är mycket nöjda med Malins insatts och resultat i försäljningen!
    2020-12-05
    Vi är mycket nöjda med Malins insatts och resultat i försäljningen!
  • Reine S
    sålde sitt hus med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    • Bankeryd- Nyarp
    2020-11-26
    Vi upplevde att uppgiften att hon hade en kundlista inte stämde
  • sålde sitt hus med hjälp av Marcus Privén en del av MOHV Jönköping
    2020-11-26
    Sålde vår villa i Huskvarna genom Marcus. Han gav på första möte ett tryggt intryck och vi fick uppfattningen om att han var en engagerad mäklare. Han hade inte en lång karriär bakom sig och kunde inte alltid ge oss besked direkt på telefon men han såg till att kolla upp sakerna och återkopplade till oss utan att vi behövde ringa och påminna honom. Väldigt nöjda med hela produkten MOHV hade att erbjuda och Marcus gjorde ett fantastiskt jobb.
    Tack så mycket för de fina orden Timmie och att ni uppskattade mitt engagemang! Lycka till i Helsingborg och med er nya bostad! /Marcus Marcus Privén
  • sålde sitt hus med hjälp av Marcus Privén en del av MOHV Jönköping
    2020-11-19
    Sålde vår villa med Marcus som mäklare och är mycket nöjda. Han hjälpte oss snabbt att komma igång och uppfyllde våra förväntningar. Vi fick bra med återkoppling under hela processen. Han upplevs som väldigt genuin, vänlig och tillmötesgående, egenskaper vi sökte.
    Stort tack Mimmie för ditt fina omdöme och kul att jag uppfyllde era förväntningar, det blev ju ett kanonpris! Hoppas ni får en smidig flytt ner till Helsingborg & att ni kommer trivas! /Marcus Marcus Privén
  • köpte sitt hus med hjälp av Marcus Privén en del av MOHV Jönköping
    2020-11-19
    Jag köpte ett hus på MOHV, upplevde Marcus som vänlig, genuin och trevlig.
    Tack för det fina omdömet Olivia! Jag hoppas du kommer trivas i din nya bostad! /Marcus Marcus Privén
    2020-11-18
    Köpte , med Marcus som ansvarig mäklare .
    Vi fick ett bra intryck så fort vi kom på visningen .
    Väldigt trevlig och hjälpsam
    Vilket resulterade i en väldigt snabb och smidig affär .
    Vi är mycket nöjda .
    Tack så mycket Erica för de fina orden och att ni uppfattade mig som hjälpsam! Jag hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet! /Marcus Marcus Privén
    2020-11-16
    Vi köpte vår nya lägenhet belägen på Söder/Torpa i Jönköping av Marcus.
    Väl på visningen var Marcus bemötande oerhört trevligt och professionellt.
    Påläst och kunnig kring objektet samt en bra och informationsrik visning och rundvandring av lägenheten samt föreningen.
    En snabb och smidig kontraktsskrivning vilket uppskattades av oss som köpare men även säljarna.
    Helhetsintyg utmärkt!
    Stort tack för de fina orden Emil och härligt att ni kände av ett professionellt och trevligt bemötande! Jag hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet! /Marcus Marcus Privén
    2020-11-15
    Sålt en 4:a på 107 kvadrat i Jönköping
    Tack för omdömet Thomas, trots att processen blev lite långdragen! /Marcus Marcus Privén
    2020-11-13
    Vi har köpt en lägenhet på en lite lägre pros som vi förväntade oss också processen var långsammare än som vi förväntade oss.

Annars mäklaren har varit alltid super trevligt och visade intresse på våra åsikter.
    Förstår att ni inte blev helt nöjda med slutresultatet, men jag är jättetacksam för ditt omdöme Ana och att ni uppfattade mitt bemötande som positivt! /Marcus Marcus Privén
    • Kålgården
    2020-11-05
    Vi köpte lägenhet på Fortunagatan.
    Malin var mycket proffsig och trevlig
    2020-11-05
    sålt
    bra
    aktiv, förbered
    bra och kan rekomedera
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    • Kålgården
    2020-11-04
    Vi har sålt en bostadsrätt genom Malin. Efter att ha träffat flera mäklarfirmor var valet enkelt. Malin har på ett mycket lyhört sätt samarbetat med oss för att nå de mål och förväntar som vi haft och diskuterat. Hon har ett driv och engagemang som balanserat mycket bra med våra önskningar om en smidig, lugn och trygg försäljning. Vi kan varmt rekommendera MOHV och Malin.
    2020-11-03
    Vi har köpt en två-rums-lägenhet på Torpa i Jönköping.

Vi blev vänligt och professionellt bemötta, och mäklaren var mycket tjänstvillig att kolla upp saker vi undrade innan vi valde att vara med på budgivningen. Återkoppling och kontakt var snabb och smidig.

Mäklaren levde upp till våra förväntningar.

Den sammanfattande upplevelsen av mäklaren och köpet är mycket god.