Alla kategorier Mäklare Jönköping Jönköping MOHV MOHV Jönköping

MOHV Jönköping

En del av MOHVwww.mohv.se

Solåsvägen 22, 553 03 Jönköping — Visa karta

Välkommen till oss på MOHV och våra mäklartjänster i Jönköping!

Vi hjälper dig att hitta ett nytt boende genom fokus på bostadsaffären – vår tjänst innehåller framåtanda, nytänkande och kreativitet - under hela processen. Vi erbjuder smidig och snabb hjälp vid alla sorters affärer, vare sig du vill sälja eller köpa, och vi tillhör en kedja som har fantastiska snittbetyg och omdömen. Dessutom är vi Sveriges ”snabbast säljande” mäklarkedja.

Ta kontakt med oss om du letar boende i Jönköping så hjälper vi dig! Vi brinner för bostadsaffärer och vill alltid våra kunders bästa!

Läs vad 109 kunder tycker om MOHV Jönköping

• 2019-07-18

Elin J skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Mycket trevligt och bra bemötande vid köp av min lägenhet. Snabba svar och lättillgänglig. Bara positivt! Läs mer
  • 2019-07-17

Ann-Christine S skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Jag har både köpt och sålt bostadsrätt via Julia.
    Allt har fungerat utmärkt. Hon ger ett mycket gott intryck, hennes bedömningar och förslag känns väl underbyggda och realistiska.
    Jag bor på annan ort än där köp och försäljning har skett men det har gått väldigt smidigt. Julia har hela tiden informerat om vad som var på gång.
    Jag kan varmt rekommendera Julia. Läs mer
  • 2019-07-17

Adam L skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Köpt en bostadsrätt. Bemött av en väldigt trevlig och kunnig Malin. Bra samarbete, gjort processen smidig och helnöjd med Malin som mäklare. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-07-16

OSKAR H skrev om MOHV Jönköping
    Julia är komplett och håller allt enkelt. Fem solar. Läs mer
  • 2019-07-10

Ana Irene G skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Vi sålde en lägenhet med henne och jag har ingen att klaga på. Mycket bra erfarenhet Läs mer
  • 2019-07-09

Emma L skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Caroline har varit väldigt proffsig och rak genom hela försäljningsprocessen av vår lägenhet. Hög tillgänglighet och stort engagemang för att se till att vår försäljning blev så bra som möjligt. Rekommenderar! Läs mer
  • 2019-06-28

Mohammad Ali E skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Köpte ett lgh och fick bästa mjöliga bemötande! Läs mer
  • 2019-06-27

Charlotte R skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Proffesionell, trevlig, lösningsorienterad. Bostadsrätt lägenhet. Läs mer
  • 2019-06-27

Johan E skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Caroline var mycket bra under hela försäljningen av bostadsrätten, lätt att få tag på, trevlig och proffsig, allt man vill ha och behöver av en mäklare.

Mvh Johan och Cassandra Läs mer
  • 2019-06-26

Suzana G skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Professionell, snabb med fördelningen. Mycket nöjd Läs mer
  • 2019-06-26

Edna S skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Fantastiskt kompetent och proffsionell! Läs mer
  • 2019-06-18

Martin J skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Upplevde att det var ett trevligt och bra bemötande av mäklaren. Mäklaren var kunnig och påläst men även serviceinriktad vilket uppskattas. Läs mer
  • 2019-06-16

Jan S skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Alltid glad och positiv, samt uthållig Läs mer
  • 2019-06-10

Jan L skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Har sålt en bostadsrätt. Caroline har varit aktiv och initiativrik i sina förslag på åtgärder och säljupplägg. Läs mer
  • 2019-06-07

Haidar Y skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Väldigt intelligent mäklare! Köpte en lägenhet som inte tog något kraft från mig då mäklaren hjälpte till med alla frågor som behövdes besvaras. Trevlig och kunnig på sitt jobb! Rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2019-06-05

Marie-Teresia F skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Hej,Caroline Biselius är en jättebra mäklare,jag har fått all hjälp som jag har behövt.Alltså med andra ord en toppentjej Läs mer
  • Sandra B

2019-06-03

Sandra B skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Vi hade kontakt med Malin för flera år sedan när vi värderade vår bostadsrätt, när det senare blev dags för att sälja den så var det endast Malin vi ville ha och letade upp henne på den nya mäklarfirman hon nu jobbar på. Malin är proffesionellt, lyhörd, peppande, lätt att ha att göra med, alltid tillgänglig och underbar som person! Vi är mer än nöjda! Välj henne! /Sandra & Kim Läs mer
  • 2019-06-03

Kim B skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Sålt en bostadsrätt. Malin var väldigt proffsig och trevlig. Hon var alltid tillgänglig och anpassningsbar. Läs mer
  • 2019-06-03

Björn Patrik N skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Sålt bostad på Egna hem i Huskvarna. Mycket vänligt och professionellt bemötande. Mäklaren levde verkligen upp till mina förväntningar. Hon var effektiv och var tydlig med vilken typ av uppgifter hon behövde för att genomföra försäljningen av vår bostad. Hon erbjöd även hjälp med uträkning av skatt mm efter försäljningen. Mycket nöjd!! Läs mer
  • Paula Elisabet Linnéa R

2019-06-03

Paula Elisabet Linnéa R skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Caroline var professionell från allra första stund. Gav ett ambitiöst o varmt intryck. Hon har jobbat för allas bästa hela tiden o gjort ett bra jobb. Läs mer
  • 2019-05-28

Jakob A skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Jag sålde en bostadsrätt i centrala Jönköping. Julia är en otroligt professionell mäklare, hon hjälpte mig som osäker förstagångssäljare på bästa sätt. Hon svarade tålmodigt på alla mina frågor, var lätt att få tag på, mycket trevlig person och ingav ett stort förtroende genom hela säljprocessen.
    Julia infriade alla förväntningar jag hade på en mäklare å mer därtill. Jag kan varmt rekommendera henne till alla som ska sälja en bostad. En stjärnmäklare som hade fått ännu högre betyg om det gick!!! Läs mer
  • 2019-05-21

Britt Martina V skrev om MOHV Jönköping
    Jag har köpt en en lgh via MOHV och Julia. Det är sen sämsta mest oprofessionella bemötande jag någonsin har fått. Julia trissade upp priset utan att ha någon annan intressent, hon följer inte upp, hon far med osanningar och står endast på säljarens sida. Denna bostadsaffär skulle bli någon bra för mig och mina barn men detta utnyttjade och förstörde Julia. Jag har nu renoverat bostaden i 6 veckor och kan fortfarande inte bo där.
    Tänk igen innan ni anlitar Julia - hon är manipulativ och gör allt för att tjäna pengar!!! Vidrig människa som ljuger för att trissa upp priset så se upp för denna "mäklare"!!! Mitt tips är att ni spelar in allt hon säger eller få den svart på vitt för hon ändrar sig snabbt när man börjar ifrågasätta henne och ord mot ord kan vara svårt att bevisa.
    Intressant att läsa andras rekommendationer - för när jag lyssnar runt så har jag aldrig hört något positivt om denna Julia utan att hon är manipulativ och har flertal gånger trissat upp priset och sen ljugit om det!! Jag tror MOHV inte tar med alla utvärderingar utan endast de som säger något bra så mitt råd är att se upp när det kommer till henne!! Hon har förstört mitt och mina barns trygghet medans hon själv valsar vidare i livet så kan jag inte ens bo i den lägenheten hon sålde till oss. Vidrig människa är hon!!!! Läs mer
  • 2019-05-20

Maria J skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Har sålt min lägenhet med hjälp av Julia. Lägenheten är en 2a på Liljeholmen i Jönköping. Julia är väldigt saklig, noggran och skicklig mäklare. Läs mer
  • Maj-Britt M

2019-05-19

Maj-Britt M skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Köpt 2 rok
    Mkt bra bemötande. Positiv, enkel att ha göra med. Lyssnande men ändå styrande.
    Förväntningarna uppfylldes. Läs mer
  • 2019-05-17

Helena Matsdotter E skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Har sålt min villa med hjälp av Julia. Fantastiskt trevlig och hjälpsam mäklare. Är så nöjd och rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • 2019-05-17

Markus F skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Väldigt trevlig och serviceminded. Svarar fort på sms och telefon.

Upplevde Caroline som lite otydlig i vissa moment, till exempel på visningen.

Kändes även som att hon medvetet försökte stressa fram ett bud genom att skapa en bild om att intresset för objektet var större än de i verkligheten var. Läs mer
  • Beata Z

2019-05-15

Beata Z skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Caroline är en toppen mäklare. Snabb att återkoppla, lyhörd. Ett stort plus för att det fanns en stund innan visningen om det var något man undrade och efter visningarna så tog Caroline sig tid att informera hur det gått, jag kände mig aldrig stressad över att hon skulle vara på nästa visning. Tack Caroline för kanon hjälp.
    // Beata Läs mer
  • 2019-05-14

Dödsboet efter Margareta S skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Vi har sålt en bostadsrätt. Malins bemötande var trevligt och hon informerade oss väl om hur försäljningen av bostaden skulle gå till samt vilket arvode hon tog. Hon höll kontakten kontinuerligt under tiden som budgivningen pågick.
    Vi här nöjda med Malin och rekommenderar henne gärna. Läs mer
  • 2019-04-25

Harriet Anna Birgitta L skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Har sålt en villa och har från början tyckt om Malin som har ett proffsigt sätt. Förväntningarna är uppfyllda hitintills! Läs mer
  • 2019-04-20

Eric R skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Köpt en bostadsrätt och hela processen löpte på smidigt. Kunnig och service vänlig mäklare. Läs mer
  • Lejla S

2019-04-20

Lejla S skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Malin är en professionell och personlig mäklare. Hon är lättillgänglig och gör det som krävs för att du som säljare ska känna dig delaktig i hela processen. Detta är andra bostaden som vi har sålt med Malin som mäklare och vi kan starkt rekommendera henne. Läs mer
  • ANETTE P

2019-04-15

ANETTE P skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Vi har precis fått hjälp med att sälja en lägenhet! Supernöjda med allt. Man kunde slappna av och känna sig trygg. Malin skötte allt med bravur. Kan med nöje rekommendera Malin och hennes kollegor. Läs mer
  • 2019-04-15

Björn Anders Rickard B skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Vi sålde vårat hus med ett väldigt lyckat resultat.
    Proffsigt bemötande och anträffbar.
    Jag rekommenderar denna tjej,
    Hon får högsta betyg från mig Läs mer
  • Ulrika H

2019-04-15

Ulrika H skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Jag tycker att Julia är mycket professionell. Har varit väl förberedd inför våra möten. Hon har hitintills överträffat förväntningarna och jag hoppas nu på en lyckosam försäljning av mitt hus. Läs mer
  • 2019-04-14

Süleyman A skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Jag hade en bostadsrätt som Caroline hjälpte mig att sälja den. Carolines bemötande var ett mycket proffsigt, empatiskt och fötroendegivande och inte minst ett otroligt engagemang på säljprocessen och annant som hade med föraäljningen att göra. Mina förväntningar var högre på priset men det var marknaden som tyvärr inte var som jag hade tänkt. Caroline gjorde allt för att få bästa resultat och levde upp till det också.

Sammanfattningsvis så rekomenderar jag Caroline till dig som vill sälja. 👍👍👍👍👍 Läs mer
  • 2019-04-14

Marie H skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Trevlig och Energisk
    Ärlig och snabb på att återkoppla Läs mer
  • Annika T

2019-04-12

Annika T skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Då marknaden blev lite svår en tid har jag ändå alltid känt ett stort förtroende för Julia. Hon är en mycket bra mäklare som är driven och mycket trevlig. Läs mer
  • Lejla S

2019-04-12

Lejla S skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Caroline är väldigt professionell i sin roll som mäklare. Hon är lättillgänglig. Detta är andra gången som vi köper en bostad via henne och vi kan inget annat än rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-04-11

Mariette E skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Hggtrdcvbnm,ölooiuytrwasffccggvbhhuikknmooiuygtrwsdfgvbjj Läs mer
  • 2019-04-11

Anne L skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Jag har sålt en bostadsrätt och under den processen upplevde jag att Caroline fångade upp mina önskemål på ett väldigt bra sätt. Hon var drivande i processen och vi hade en bra dialog om när och hur olika aktiviteter skulle genomföras. Hon genomförde annonseringar och visningar enligt vår överenskommelse och höll mig informerad med en rak, tydlig och tät dialog under tiden.

Mitt samlade intryck av Caroline är alldeles utmärkt! Läs mer
  • 2019-04-10

Anna N skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Första bostadsrättsköpet. Malin var väldigt serviceinriktad och kunnig. Skulle absolut kunna tänka mig att kontakta henne vid eventuellt försäljning och rekommendera henne till andra. Läs mer
  • Thina B

2019-04-09

Thina B skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Caroline gav ett trevlig och seriöst intryck, hon visade även inneha fullgod kompetens inom sitt yrke. Caroline var pålitlig, ambitiös och hjälpsam. Hon sålde vårt radhus snabbt och effektivt, till ett pris som vi hoppats på. Vi rekommenderar Caroline varmt till andra som ska sälja sin bostad! Läs mer
  • 2019-04-08

Husnie K skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    I fjol köpte jag en bostadsrätt, via mäklaren Julia Stael von Holstein. Jag hade äran att få träffa samma mäklare , vid min första köp av en annan bostadsrätt.

Jag blev bemött på mycket vänligt, proffsigt, hjärtligt och positiv sätt.

Ovanstående beskrivning var vad jag som kund hade förväntat mig för bemötande. Jag tycker absolute att mäklaren levde upp till dem.

Jag är tacksam att få möjligheten för att samarbeta med Julia Stael von Holstein och vilket JAG varmt rekommenderar vidare ! Jag kände mig hjärtligt välkommen, trygg och säker som en köpare. Jag kände mig bekväm med hennes bemötande , och jag hade inga svårigheter eller tveksamheter från början till slutet. Kommer det ett annat tillfälle, för köp eller försäljning , kommer jag definitivt kontakta samma mäklare .
    Hon är väldigt duktigt och kunnigt inom sitt yrke. Det tycker och beundrar jag !
    Hon är helt enkelt punktligt och pålitligt inom sitt yrke. Läs mer
  • 2019-04-04

Sylwia S skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Caroline har hjälpt oss vid två tillfällen. Vi var väldigt nöjda med hennes arbete i samband med första försäljningen och valde att anlita henne igen. Kan verkligen rekommendera denna mäklare. Hon är smart, kompetent, kreativ, tillgänglig och alltid väldigt trevlig. Om vi kommer att behöva anlita mäklare igen så är Caroline det självklara valet. Läs mer
  • 2019-04-04

Daniel H skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Köp av bostadsrätt

Trevligt bemötande, lätt att kommunicera, snabb respons

Överlag en positiv upplevelse Läs mer
  • Efva E

2019-04-03

Efva E skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Har köpt en bostadsrätt genom MOHV, Caroline Biselius. Är supernöjd med bemötande, kunnighet, flexibilitet och nårbarhet. Snabbt och smidigt köp. Caroline var mkt tillgänglig både vid tidpunkten för köpet och flera månader efteråt då det behövdes information till byggherren gällande åtgärder i lägenheten. Trevlig och saklig mäklare med engagemang. Läs mer

Göran J skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Har köpt en lägenhet och sålt ett hus hon är provsig och saklig
    Men en riktigt trevlig person som inger förtroende i sin roll som mäklare
    En person som man skall vara räd om
    Hon är ett bra ansikte ut för företaget Läs mer

Erik W skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Har köpt en bostadsrätt efter att ha sålt vårt hus. Blev väl bemött av mäklare som gjort processen smidig. Skall slutföra köp i slutet av april. Allt som allt en mycket bra och professionell mäklarupplevelse. Läs mer

Petra H skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Köpt ett radhus.
    Svalt intresse från mäklaren under visning. Var mer intresserad av sin mobiltelefon.
    Konstigt att under visning säga vilket pris säljarna har som lägstapris till oss potentiella köpare - men det gjorde å andra sidan att vi kunde göra en bra affär.

Avtal mm sköttes prickfritt. Läs mer
    2019-04-04 Julia S svarar Petra H
    Hej Petra,

Tack för att du delar med dig av dina tankar kring försäljningen. För mig är det viktigt att alla spekulanter får bilda sig en egen uppfattning av bostaden i lugn och ro, jag tar till mig att detta kan uppfattas som oengagerat från min sida. På visningen ska mobiltelefonen endast vara ett verktyg för att anteckna kontaktuppgifter, tack för att du påminner om detta!
    Jag tror på öppenhet och transparens vid försäljning av bostäder och dialog om exempelvis prisbild med potentiella köpare sker alltid i samråd med säljaren.

Det glädjer mig att ni i övrigt verkar nöjda med er bostadsaffär.
    Stort lycka till med radhuset, hoppas att ni kommer trivas bra!

Vänliga hälsningar,
    Julia

Josef W skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Försäljning av en sekelskiftsvilla i huskvarna. Julia är jätte trevlig och professionell i sitt bemötande mot sin kund. Väldigt engagerad och svarar på alla frågor man har väldigt snabbt. Läs mer

Solåsvägen 22, 553 03 Jönköping