Alla kategorier Mäklare Jönköping Jönköping MOHV MOHV Jönköping

MOHV Jönköping

En del av MOHVwww.mohv.se

Solåsvägen 22, 553 03 Jönköping — Visa karta

Välkommen till oss på MOHV och våra mäklartjänster i Jönköping!

Vi hjälper dig att hitta ett nytt boende genom fokus på bostadsaffären – vår tjänst innehåller framåtanda, nytänkande och kreativitet - under hela processen. Vi erbjuder smidig och snabb hjälp vid alla sorters affärer, vare sig du vill sälja eller köpa, och vi tillhör en kedja som har fantastiska snittbetyg och omdömen. Dessutom är vi Sveriges ”snabbast säljande” mäklarkedja.

Ta kontakt med oss om du letar boende i Jönköping så hjälper vi dig! Vi brinner för bostadsaffärer och vill alltid våra kunders bästa!

Läs vad 134 kunder tycker om MOHV Jönköping

• 2019-09-15

Linnea F skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Var på jakt efter studentbostad i Jönköping och fick fantastiskt bra hjälp av Malin! Trevligt bemötande och bra känsla från första mötet. När det sedan krånglade vid tillträdet såg Malin till att löste sig ändå. Finns absolut ingenting att klaga på! Läs mer
  • 2019-09-08

Alexander L skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Har köpt en bostadsrätt.
    Blev bemött på ett väldigt bra sett.

Fick svar på de frågor vi hade.

Våran upplevelse är väldigt bra, allt gick väldigt bra till. Läs mer
  • 2019-09-07

Mathias L skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Jag köpte en lägenhet i Jönköping. Julia har alltid varit tillgänglig och hjälpsam. Hon överträffade mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-09-07

Patrik D skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Sålt lägenhet 58,5 m2.
    Julia agerade professionellt och mycket kunnigt genom hela processen. Då det var min första försäljning fanns Julia med och vägledde och var ett stort stöd. Läs mer
  • 2019-09-05

Andreas Nils Ivar S skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Julia hjälpe mig att sälja en villa och jag är grymt nöjd över resultatet. En mycket skicklig mäklare som vet vad hon gör! Läs mer
  • 2019-08-31

John B skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Sålde min trea i Jönköping.
    Malin gav från början ett väldigt bra och tryggt intryck.
    Styrde upp det hela superbra efter mitt begränsade schema!
    Fick den såld till ett bra pris utan några konstigheter!
    Jag är nöjd! Läs mer
  • 2019-08-30

Kajsa L skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Sålde min första lägenhet med hjälp av Julia, alltid tillgänglig, hälpsam och kunnig. En toppen första upplevelse av att byta bostad, rekommenderar! Läs mer
  • 2019-08-29

Jeton B skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Vi skulle för första gången köpa en bostad, och våra förväntningar var främst att vi skulle få svar på alla våra frågor, att mäklaren skulle vara intresserad av att lösa eventuella problem som kunde uppstå i processen och visa sitt intresse både för säljare och köpare, och att hela processen fram tills tillträde skulle kännas tryggt. Så här i efterhand tycker vi att Julia levde upp till våra förväntningar, och vi känner oss trygga i vårt husköp. Det blev en villa i Habo byggd 2008. Tack för ett trevligt bemötande! Läs mer
  • Malo N

2019-08-25

Malo N skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Bra bemötande. Vi har bara träffats en gång så min uppfattning grundar sej på det. I telefonen är hon lite mångordig. Men vi är nöjda. Läs mer
  • 2019-08-24

Mats A skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Jag har köpt en bostad och är på väg att sälja. Jag har bara gott att säga om Caroline. Hon har varit mycket engagerad och yrkeskunnig. Hon har varit lätt att få kontakt med och har rett ut de funderingar jag har haft. Jag är hittills mycket nöjd med kontakten. Läs mer
  • 2019-08-22

Emma J skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Caroline var väldigt tillmötesgående. Hon var kunnig, påläst och hjälpte till med att få fram nödvändig information snabbt. Hon fanns tillgänglig hela tiden och höll mig uppdaterad. Är jättenöjd med Caroline! Läs mer
  • 2019-08-16

Alexander A skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Trevlig, bra svar på alla frågor. Kom med ett bra upplägg för att sälja lägenheten som fungerade fint. Professionell och alltid tillgänglig. Läs mer
  • 2019-08-14

Ann-louise S skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Har sålt bostadsrätt. Malin var snabb på att återkoppla till mig. Höll också i några enskilda visningar, toppenbra! Läs mer
  • 2019-08-14

Frida S skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Jag har köpt en etta och blev bra bemött. Läs mer
  • 2019-08-10

Martina R skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Jag är jättenöjd med den mäklartjänst som Caroline Biselius levererade, jag skulle tveklöst välja henne igen vid försäljning!
    Det märktes genast att Caroline har stor erfarenhet av försäljning. Hon är säker, professionell, engagerad, kreativ och serviceinriktad. Caroline vinnlade sig verkligen om att se till att jag fick ut det bästa av tjänsten. Hon såg till att hela försäljningsprocessen gick mycket snabbt och hon anpassade de olika momenten till tider som passade mig. Hon har ett stort driv och tappar inte en spekulant utan ordnar visning närhelst det behövs. Caroline gav goda råd och tog egna initiativ, och hon kändes som ett tryggt bollplank hela vägen genom försäljningen. Hon är lättillgänglig och håller alltid kontakten, som utlovat. Caroline är strategisk och resultatinriktad, det är tydligt att hon har känsla för försäljning. Jag upplevde att även spekulanter/intressenter har förtroende för henne, vilket gynnade mig som säljare.
    Jag kan varmt rekommendera Caroline Biselius, jag tror det är svårt att hitta en bättre mäklare! Läs mer
  • 2019-08-09

Patrik D skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Köpt villa i Jönköping.

Malin agerade professionellt hela tiden och stöttade oss genom hela processen med bra information och snabba svar vilket fick oss som köpare att känna oss trygga. Malin uppfyllde mina kriterier över hur en mäklare skall vara med råge. Läs mer
  • 2019-08-07

Anna D skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Köpte en villa i Jönköping och vi är väldigt glada att just Malin var mäklare för objektet. Hon tog sig tid för oss och lyssnade noga samt svarade självsäkert på alla våra frågor. Hon var väldigt påläst och vi möttes alltid av ett glatt leende. Vi rekommenderar verkligen Malin och MOHV då det blev en väldigt smidig och trygg affär. Vi är helt enkelt supernöjda! Läs mer
  • Emmelie S

2019-08-07

Emmelie S skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Sålde en etta i Jönköping med hjälp av Malin. Redan från första stund kände jag att hon hade koll på området och marknaden, hon är professionell och kunnig! Malin höll mig hela tiden uppdaterad och gjorde verkligen det lilla extra för att hjälpa mig som säljare från start till slut. Har känt mig trygg med henne som mäklare. Kan varmt rekommendera Malin! Läs mer
  • 2019-07-30

Veronica L skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Lägenhet på Torpa, Jönköping.
    Proffsigt bemötande. Noggrann, lyhörd, kunnig, och snabb att få ut lägenheten på försäljning i rätt tid.
    Förväntningarna uppfylldes på på alla plan.
    Vi är supernöjda! Läs mer
  • 2019-07-24

Björn Rune A skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Hej, Köpte ett fint hus på Bäckgatan 4 i Norrahammar.
    Vi blev jättebra mottagna av Caroline. Hon var trevlig .Glad och kunnig.
    OCH nu ska hon sälja vårat hus på Kapplandsvögen 53.

vi har naturligtvis stora förväntningar att hon gör sitt jobb och det vet vi att hon kommer att göra.
    Hon känns proffessionell.

mvh Björn o Anna ALEBJER Läs mer
  • 2019-07-22

Lennart Johan Mathias J skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Caroline har sålt vårat hus, och vi är mer än nöjda med hennes insats.
    Hon genuin, trevlig och framförallt kunnig. Hon arbetar med hög precision och uppdaterar alla som är inblandade i processen på ett professionellt sätt. Vi fick mer än väntat för vår bostad.

Detta är tredje huset jag säljer - och bättre mäklare har jag inte haft med att göra, varken i köp - eller säljprocessen.

Finns ingen anledning att anlita "de gamla vanliga" mäklarna i Jönköping med pressveck på sina små byxor och osannolika arvoden.

Caroline fixar allt. Läs mer
  • Nina M

2019-07-22

Nina M skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Caroline sålde vårt hus som objekt under vinjetten "Kommande". Vilket passade oss perfekt. Vi upplevde en otroligt effektiv och tillfredsställande process där Caroline var alltigenom uppriktig, grundlig, tillmötesgående och lyhörd för våra behov och önskningar. Vi kan med lätthet rekommendera henne som mäklare! Läs mer
  • 2019-07-22

Tomas L skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Sålt lägenhet, Caroline är mycket proffsig vilket jag uppskattar Läs mer
  • 2019-07-19

Dennis W skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Malin har gjort ett väldigt bra jobb med att sälja vår tvåa i Jönköping. Mycket professionell, trevlig och framåt. Rekommenderar Mohv och Malin starkt. Läs mer
  • 2019-07-19

Robin J skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Högsta möjliga betyg med ett oerhört engagemang samt ett professionellt förhållningssätt motsvarar Malin våra förväntningar! Läs mer
  • 2019-07-18

Elin J skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Mycket trevligt och bra bemötande vid köp av min lägenhet. Snabba svar och lättillgänglig. Bara positivt! Läs mer
  • 2019-07-17

Ann-Christine S skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Jag har både köpt och sålt bostadsrätt via Julia.
    Allt har fungerat utmärkt. Hon ger ett mycket gott intryck, hennes bedömningar och förslag känns väl underbyggda och realistiska.
    Jag bor på annan ort än där köp och försäljning har skett men det har gått väldigt smidigt. Julia har hela tiden informerat om vad som var på gång.
    Jag kan varmt rekommendera Julia. Läs mer
  • 2019-07-17

Adam L skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Köpt en bostadsrätt. Bemött av en väldigt trevlig och kunnig Malin. Bra samarbete, gjort processen smidig och helnöjd med Malin som mäklare. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-07-16

OSKAR H skrev om MOHV Jönköping
    Julia är komplett och håller allt enkelt. Fem solar. Läs mer
  • 2019-07-10

Ana Irene G skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Vi sålde en lägenhet med henne och jag har ingen att klaga på. Mycket bra erfarenhet Läs mer
  • 2019-07-09

Emma L skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Caroline har varit väldigt proffsig och rak genom hela försäljningsprocessen av vår lägenhet. Hög tillgänglighet och stort engagemang för att se till att vår försäljning blev så bra som möjligt. Rekommenderar! Läs mer
  • 2019-06-28

Mohammad Ali E skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Köpte ett lgh och fick bästa mjöliga bemötande! Läs mer
  • 2019-06-27

Charlotte R skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Proffesionell, trevlig, lösningsorienterad. Bostadsrätt lägenhet. Läs mer
  • 2019-06-27

Johan E skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Caroline var mycket bra under hela försäljningen av bostadsrätten, lätt att få tag på, trevlig och proffsig, allt man vill ha och behöver av en mäklare.

Mvh Johan och Cassandra Läs mer
  • 2019-06-26

Suzana G skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Professionell, snabb med fördelningen. Mycket nöjd Läs mer
  • 2019-06-26

Edna S skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Fantastiskt kompetent och proffsionell! Läs mer
  • 2019-06-18

Martin J skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Upplevde att det var ett trevligt och bra bemötande av mäklaren. Mäklaren var kunnig och påläst men även serviceinriktad vilket uppskattas. Läs mer
  • 2019-06-16

Jan S skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Alltid glad och positiv, samt uthållig Läs mer
  • 2019-06-10

Jan L skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Har sålt en bostadsrätt. Caroline har varit aktiv och initiativrik i sina förslag på åtgärder och säljupplägg. Läs mer
  • 2019-06-07

Haidar Y skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Väldigt intelligent mäklare! Köpte en lägenhet som inte tog något kraft från mig då mäklaren hjälpte till med alla frågor som behövdes besvaras. Trevlig och kunnig på sitt jobb! Rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2019-06-05

Marie-Teresia F skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Hej,Caroline Biselius är en jättebra mäklare,jag har fått all hjälp som jag har behövt.Alltså med andra ord en toppentjej Läs mer
  • Sandra B

2019-06-03

Sandra B skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Vi hade kontakt med Malin för flera år sedan när vi värderade vår bostadsrätt, när det senare blev dags för att sälja den så var det endast Malin vi ville ha och letade upp henne på den nya mäklarfirman hon nu jobbar på. Malin är proffesionellt, lyhörd, peppande, lätt att ha att göra med, alltid tillgänglig och underbar som person! Vi är mer än nöjda! Välj henne! /Sandra & Kim Läs mer
  • 2019-06-03

Kim B skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Sålt en bostadsrätt. Malin var väldigt proffsig och trevlig. Hon var alltid tillgänglig och anpassningsbar. Läs mer
  • 2019-06-03

Björn Patrik N skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Sålt bostad på Egna hem i Huskvarna. Mycket vänligt och professionellt bemötande. Mäklaren levde verkligen upp till mina förväntningar. Hon var effektiv och var tydlig med vilken typ av uppgifter hon behövde för att genomföra försäljningen av vår bostad. Hon erbjöd även hjälp med uträkning av skatt mm efter försäljningen. Mycket nöjd!! Läs mer
  • Paula Elisabet Linnéa R

2019-06-03

Paula Elisabet Linnéa R skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Caroline var professionell från allra första stund. Gav ett ambitiöst o varmt intryck. Hon har jobbat för allas bästa hela tiden o gjort ett bra jobb. Läs mer
  • 2019-05-28

Jakob A skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Jag sålde en bostadsrätt i centrala Jönköping. Julia är en otroligt professionell mäklare, hon hjälpte mig som osäker förstagångssäljare på bästa sätt. Hon svarade tålmodigt på alla mina frågor, var lätt att få tag på, mycket trevlig person och ingav ett stort förtroende genom hela säljprocessen.
    Julia infriade alla förväntningar jag hade på en mäklare å mer därtill. Jag kan varmt rekommendera henne till alla som ska sälja en bostad. En stjärnmäklare som hade fått ännu högre betyg om det gick!!! Läs mer
  • 2019-05-21

Britt Martina V skrev om MOHV Jönköping
    Jag har köpt en en lgh via MOHV och Julia. Det är sen sämsta mest oprofessionella bemötande jag någonsin har fått. Julia trissade upp priset utan att ha någon annan intressent, hon följer inte upp, hon far med osanningar och står endast på säljarens sida. Denna bostadsaffär skulle bli någon bra för mig och mina barn men detta utnyttjade och förstörde Julia. Jag har nu renoverat bostaden i 6 veckor och kan fortfarande inte bo där.
    Tänk igen innan ni anlitar Julia - hon är manipulativ och gör allt för att tjäna pengar!!! Vidrig människa som ljuger för att trissa upp priset så se upp för denna "mäklare"!!! Mitt tips är att ni spelar in allt hon säger eller få den svart på vitt för hon ändrar sig snabbt när man börjar ifrågasätta henne och ord mot ord kan vara svårt att bevisa.
    Intressant att läsa andras rekommendationer - för när jag lyssnar runt så har jag aldrig hört något positivt om denna Julia utan att hon är manipulativ och har flertal gånger trissat upp priset och sen ljugit om det!! Jag tror MOHV inte tar med alla utvärderingar utan endast de som säger något bra så mitt råd är att se upp när det kommer till henne!! Hon har förstört mitt och mina barns trygghet medans hon själv valsar vidare i livet så kan jag inte ens bo i den lägenheten hon sålde till oss. Vidrig människa är hon!!!! Läs mer
  • 2019-05-20

Maria J skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Har sålt min lägenhet med hjälp av Julia. Lägenheten är en 2a på Liljeholmen i Jönköping. Julia är väldigt saklig, noggran och skicklig mäklare. Läs mer
  • Maj-Britt M

2019-05-19

Maj-Britt M skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Köpt 2 rok
    Mkt bra bemötande. Positiv, enkel att ha göra med. Lyssnande men ändå styrande.
    Förväntningarna uppfylldes. Läs mer
  • 2019-05-17

Helena Matsdotter E skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Har sålt min villa med hjälp av Julia. Fantastiskt trevlig och hjälpsam mäklare. Är så nöjd och rekommenderar henne varmt. Läs mer

Solåsvägen 22, 553 03 Jönköping