MOHV Jönköping

En del av MOHVwww.mohv.se

Solåsvägen 22, 553 03 Jönköping — Visa karta

Välkommen till oss på MOHV och våra mäklartjänster i Jönköping!

Vi hjälper dig att hitta ett nytt boende genom fokus på bostadsaffären – vår tjänst innehåller framåtanda, nytänkande och kreativitet - under hela processen. Vi erbjuder smidig och snabb hjälp vid alla sorters affärer, vare sig du vill sälja eller köpa, och vi tillhör en kedja som har fantastiska snittbetyg och omdömen. Dessutom är vi Sveriges ”snabbast säljande” mäklarkedja.

Ta kontakt med oss om du letar boende i Jönköping så hjälper vi dig! Vi brinner för bostadsaffärer och vill alltid våra kunders bästa!

Läs vad 181 kunder tycker om MOHV Jönköping

• 2020-06-29

Martin A skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Malin är en mäklare som står för sitt ord och går att lita på. Hon är tillmötesgående, pedagogisk och lätt att ha att göra med. Läs mer
  • 2020-06-29

Jan A skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Vi har precis sålt vår villa efter 44 år. Vi fick förslag på mäklare och Malin var den som direkt tog kontakt med oss för en träff.
    Malin visade sig vara en genomtrevlig person, som vi direkt kände förtroende för.
    Av olika orsaker kom det till stånd en snabb affär vilket vi var glada för. Vi är helnöjda med Malins inlevelse och tror att detsamma gäller för köparna.
    Vi rekommenderar verkligen Malin för framtida kunder. Läs mer
  • 2020-06-28

Björn D skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Väldigt god lyssnare som verkligen gjorde affären till en snabb , pandemianpassad , visning och försäljning.
    Gav korrekt information och lämnade goda råd och tips.
    Julia är en person som är väldigt lätt att samarbeta med. Läs mer
  • 2020-06-14

Karin Lizette N skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Tydlig genomgång av processen vid försäljning av vår villa. Malin kontaktade oss regelbundet under processen. Det gick relativt snabbt att slutföra affären. Vi är mycket nöjda med hur affären genomfördes. Läs mer
  • 2020-06-12

Eva Annika Carina K skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Vi har sålt en enfamiljsvilla på Bjurstigen 4 i Kaxholmen, Huskvarna, byggd 1960.

Julia är trevlig, naturlig och professionell. Vi fick redan från första kontakten en bra relation som har varat under hela tiden till avslut.

Förväntningarna har uppfyllts till 100%. Vi har kontinuerligt fått information, via mail och sms, för statusen på försäljningen. En styrka som bidrar till trygghet i säljande-processen. Vi fick ett avhopp från högsta budgivare, men Julia löste snabbt den uppkomna situationen. Snyggt jobbat.

Vi kan verkligen rekommendera Julia som mäklare. Läs mer
  • 2020-06-12

Ida J skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Köpt lägenhet, en otroligt duktig/ trevlig mäklare. Läs mer
  • 2020-06-10

Eva Anneli Heléne L skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Sålt en villa.
    Har ej träffat henne personligen endast två av mina syskon. Har endast fått Mail under tidens gång vilket varit tillräckligt eftersom syskonen skött försäljningen. Informationen o samarbetet med dom har varit mycket bra och vår kontakt via Mail har varit till min belåtenhet. Vi tycker Julia varit mycket seriös i sitt arbete . Mycket bra ! Läs mer
  • 2020-06-10

Ted Rune Mikael K skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    1. Sålt en villa
    2. Proffsigt
    3. Att man kan sitt jobb och uppträder korrekt och det gjorde Julia
    4. En relevant bedömning av objekt och prissättning och inget överjobbat inför fotografering och annonsering utan villan framställdes som den verkligen var. Läs mer
  • 2020-05-28

Bertil K skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Julia har uppträtt jättebra med meddelande mm. Läs mer
  • 2020-05-25

Henrik R skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Jag har köpt ett sommarstuga /renoveringsobjekt. Upplevde att hon har bra koll och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-05-20

Eva Marina Katrin H skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Jag har sålt mitt hus och dessvärre inte kunnat delta personligen i de första stegen vid försäljningen. Julia har på ett mycket proffesionellt sätt hållit mig uppdaterad, kommit med tips och förslag via telefon och mail.
    Jag har på alla sätt få utmärkt service och bemötande. Läs mer
  • 2020-05-15

Ida J skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Återkopplade genom hela processen så att vi var uppdaterade, vilket kändes bra. Flexibel och lätt att ha att göra med. Ansträngde sig för att det skulle bli så bra som möjligt. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-05-07

Sofia B skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Jag har sålt en lägenhet. Hela processen startade i januari och jag blev väl bemött direkt och fick förtroende för Malin. Sen kom hela corona-krisen ivägen och allt kändes osäkert. Men Malin har skött allt proffsigt trots en osäker tid och hon sålde lägenheten! Läs mer
  • 2020-04-30

Leo Ö skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Väldigt proffsigt beteende och bra uppdatering och kontakt genom hela processen. Läs mer
  • 2020-04-01

Adam S skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Vintergatan 7c. Sjukt smidig och hållit mig uppdaterad hela vägen från innan visning till kontraktskriveri. Läs mer
  • 2020-04-01

Johan S skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Jag sålde en bostadsrätt, 2-rok på 51m2. Jag fick ett väldigt bra bemötande av Julia och man märkte att hon verkligen satte kunden i fokus.
    Då jag aldrig sålt en bostad tidigare så visste jag inte vad jag skulle förvänta mig riktigt men Julia överträffade de förväntningar som jag hade.

Jag kan helt klart rekommendera Julia till någon som skall sälja sin bostad. Läs mer
  • 2020-03-25

Victor S skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Har sålt en bostad med hjälp av Caroline.
    Hon är hängiven och dedikerad, jobbar stenhårt för att nå målet.
    Samtidigt som hon är noga med att hålla säljare hela tiden informerad om processen. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-03-24

Karina J skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Vi har sålt en bostadsrätt 4 rok. Caroline var en duktig mäklare som bemötte oss på ett mycket gott sätt under hela processen. Hon gav oss information och uppdaterade oss hela tiden. Vi uppskattade hennes positiva attityd. Läs mer
  • 2020-03-24

Selim K skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Sålt sommarstuga

Blev bemött på bästa sätt. Trevlig/ hjälpsam och tar uppdraget på allvar.

Mer än förväntan, Malin var alltid positiv och försökte med många olika lösningar för att säljs stugan. Hon la även mycket tid på att möta och visa kunderna stugan som ligger utanför Jönköping.

Är väldigt nöjd med Malin och glad över att jag hade just henne som mäklare. Har tagit sin tid genom att alltid hålla mig informerad och gav mig en trygg känsla. Läs mer
  • 2020-03-15

Leif R skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Sålt lägenhet på tre rum och kök. Malin sålde lägenheten snabbt och smidigt. Hon överträffade mina höga förväntningar. Hon är noggrann och kollar hela tiden av med täta kontakter. Jag är mycket nöjd med försäljningen. Läs mer
  • 2020-02-18

Eva H skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Jag har sålt en bostadsrätt . Och jag tycker verkligen att Julia har skött det bra . Lätt o trevlig o hjälpsam . Mvh Läs mer

Elisabeth J skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Jag har sålt lägenhet.
    Blivit mkt bra och proffsigt bemöt. Fått bra med stöd och återkoppling under hela processen. Läs mer

Vivi-ann Hildegard B skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    sålt villa trevligt bemötande mycket mer betalt än jag trodde upplevde ett väldigt positivt bemötande Läs mer

Rasmus K skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Köpt västerliden 11b HVA.
    Upplevde Malin som trevlig och gav den info jag hade just då.
    Pappersskrivningen skötte hon bra oxå, det är första gången jag köper bostad så jag vet ju egentligen inte vad som förväntas av mäklare eller mig som köpare, lite pirrigt Läs mer
  • 2020-02-14

Jacob A skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Bra bemötande, kontinuerliga uppdateringar om status och tydlig i sin kommunikation Läs mer
  • 2020-02-10

Salma S skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Vi sålde en lägenhet. Julia är väldigt duktig och vi fick ett väldigt bra bemötande. Vi är riktigt nöjda med Julia! Läs mer
  • 2020-02-09

Fia Carina Gunilla S skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Proffsig, engagerad utöver det vanliga, och väldigt härligt bemötande. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2020-02-08

Emilie L skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Jag har köpt en lägenhet, bemötande har varit bra och jag har fått svar på frågor och funderingar som jag har haft. Läs mer
  • 2019-12-15

Sofia A skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Har köpt ett radhus , tack vare mäklarens fina bemötande så fick vi i lugn o ro bekanta oss med huset vi senare köpte.
    Vi har varit på andra visningar där mäklaren varit ”på” inte låtit oss tänka ifred.
    Helhetsupplevelsen varit mkt bra, fått svar på våra frågor fått bra information. Läs mer
  • 2019-12-12

Fredrik W skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Sålt bostadsrätt parhus i Habo. Julia har alltid ett trevligt bemötande och ge tydliga svar vid frågor. Hon levde upp till våra förväntningar och det kändes lätt att be om hjälp.
    Bara positivt att säga om bemötandet, flexibiliteten, kunskapen och tillgängligheten. Läs mer
  • 2019-12-05

Carl R skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    - Har köpt en bostadsrätt
    - Bra och trevligt bemötande
    - Hade inga förväntingar, Men fick ett bra bemötande och fick mina frågor besvarade. Läs mer
  • 2019-11-29

Helena S skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    •Jag har sålt en lägenhet.
    •Caroline är rak och ärlig och inget typiskt ”säljsnack” i negativ bemärkelse där man försöka säga att något är bättre än vad det är vilket jag uppskattade. Kände direkt förtroende för Caroline och hon lyssnade på vad jag sa och önskade.
    •Förväntningen var att få lägenheten såld till det pris vid önskade. Pga svajig marknad uppnådde vi inte den summan vi hoppats på men Caroline gjorde ett riktigt bra jobb med att ändå försöka förhandla upp priset till vår fördel.
    •Jag är jättenöjd med Caroline, snabbt, snyggt, ärligt. Jag kommer definitivt rekommendera henne till vänner och bekanta och även okända om jag får nya om att någon vill sälja.

Tack för en bra affär! Läs mer
  • 2019-11-26

Eva Birgitta K skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Sålt en bostad.
    Korrekt o vänligt
    Pålitlig o ärlig Läs mer
  • 2019-11-24

Daniel R skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Den mäklaren är jättebra! Jag rekommenderar!! Tack så mycket för allt. Jag har köpt fantastiskt huset!

Mvh Daniel R Läs mer
  • Eva O

2019-11-22

Eva O skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Jag har sålt ett hus från 1600 talet på Visingsö.
    En underbar person ! Lyssnade av allt vi pratade om vid första mötet. Därav blev texten och bilderna dessutom på ett sätt så du ville flytta in i detta hus!
    Julia har levt upp till alla förväntningar.
    En utomordentlig person att väga av och balansera försäljning.
    Har erfarenhet av tidigare köp och försäljningar; bästa jag/ vi haft.🍁🍂 Läs mer
  • 2019-11-22

Per H skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Köp av fritidshus, blev väl bemött både innan visningen genom sms (bokad visning )under visningen och efteråt. Återkopplingen fungerade hela tiden väldigt bra.
    Jag upplever att Julia även gjorde det lilla extra genom att ta reda på information som vi egentligen hade begärt. Läs mer
  • 2019-11-11

Peter W skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Bostadsrätt och är nöjd med utgången som utfördes professionellt. Läs mer
  • 2019-10-29

Josip M skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Har köpt en sommarstuga
    mkt bra bemötande + hjälpsam och
    trevlig säljare 10/10 Läs mer
  • 2019-10-15

Ann-Sofie N skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Köpt en bostadsrätt. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-10-14

Nathalie P skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Köpt en bostadsrätt i Jönköping via MOHV och Julia Stael von Holstein. Väldigt smidigt och vi fick ett väldigt trevligt bemötande av Julia! Rekommenderar :) Läs mer
  • 2019-09-30

Marie W skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Super trevlig och smidig att ha och göra med. Läs mer
  • 2019-09-30

Anders Gerhard L skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Försäljning av hur på distans.

Senommaren 2019 påbörjade vi försäljningen av ett hus m h a Caroline Biselius på MOVH. Vi finns på distans och har dessutom ett godman förfarande i försäljningen.

Caroline kändes från första stund kunnig och dessutom intresserad av huset och potentialen som fanns.

Caroline byggde förtroende genom ett bra förarbete och med frekvent kontakt med oss. Hon kom med mer än ett förslag på hur vi kunde gå tillväga, tidplan, styling eller ej, uppmätning eller ej, etc.

Alltid tydlig, alltid ett steg före och mycket serviceinriktad.
    Helt transparent med information under hela resan och med lägesbeskrivningar under budgivningsfasen.

Eftersom vi sålde på distans så blev det en del extra arbete som att hantera nycklar för bland annat städfirman. Självklart förstår jag att vi betalar för detta men det handlar så mycket om trygghet och det är inte självklart.

Vi kan bara tacka och ge våra allra bästa rekommendationer. Läs mer
  • Simon P

2019-09-28

Simon P skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Vi sålde vår lägenhet med Malins hjälp. Hon visade stort engagemang att få lägenheten såld med löpande återkoppling och värdefull information för att gå vidare i processen vid försäljningen. Hon var väldigt mån om att tillgodose våra kriterier och visade samtidigt en realistisk bild av möjliga utfall.
    Vi är väldigt nöjda med att vi valde Malin och skulle absolut rekommendera andra i vår omgivning att använda sig av henne. Läs mer
  • 2019-09-23

Jan E skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Caroline var naturlig, saklig och bra att resonera med. Vi köpte ett större hus med ett renoverings behov. Hon var proffsig och inte så inställsam. Jag kan rekommendera henne. Bra jobbat!! Fortsätt så!! Läs mer
  • 2019-09-23

Henning S skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Hon var bra. Inga konstigheter. Svarade på samtal och sms. Läs mer
  • 2019-09-20

Milan S skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Köpte stuga på arrenderat mark.
    Trevligt bemötande och visning.
    Vi fick bra information och svar på våra frågor som stämde bra och vi kunde gå vidare och slutföra köp. Läs mer
  • 2019-09-19

Jozsef Tamas S skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Bästa mäklaren i stan med mycket stor erfranhet.
    Vi kände oss trygga under hela processen.
    Kunnig, påläst, snabb.
    Vi skulle tveklöst välja henne igen.
    Otroligt glada med slutpriset. Läs mer
  • 2019-09-15

Linnea F skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Var på jakt efter studentbostad i Jönköping och fick fantastiskt bra hjälp av Malin! Trevligt bemötande och bra känsla från första mötet. När det sedan krånglade vid tillträdet såg Malin till att löste sig ändå. Finns absolut ingenting att klaga på! Läs mer
  • 2019-09-08

Alexander L skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Har köpt en bostadsrätt.
    Blev bemött på ett väldigt bra sett.

Fick svar på de frågor vi hade.

Våran upplevelse är väldigt bra, allt gick väldigt bra till. Läs mer
  • 2019-09-07

Mathias L skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Jag köpte en lägenhet i Jönköping. Julia har alltid varit tillgänglig och hjälpsam. Hon överträffade mina förväntningar. Läs mer

Solåsvägen 22, 553 03 Jönköping