MOHV Jönköping

MOHV Jönköping

En del av MOHV - www.mohv.se
Välkommen till oss på MOHV och våra mäklartjänster i Jönköping!

Vi hjälper dig att hitta ett nytt boende genom fokus på bostadsaffären – vår tjänst innehåller framåtanda, nytänkande och kreativitet - under hela processen. Vi erbjuder smidig och snabb hjälp vid alla sorters affärer, vare sig du vill sälja eller köpa, och vi tillhör en kedja som har fantastiska snittbetyg och omdömen. Dessutom är vi Sveriges ”snabbast säljande” mäklarkedja.

Ta kontakt med oss om du letar boende i Jönköping så hjälper vi dig! Vi brinner för bostadsaffärer och vill alltid våra kunders bästa!

Läs vad 406 kunder tycker om MOHV Jönköping 2

• köpte sitt hus med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    • Kråkeryd
    2022-06-22 Verifierad kund
    Trevlig, flexibel och tillgänglig!
    • Habo
    2022-06-19 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett väldigt gemytligt och trevligt sätt av Malin.
    Var mitt första möte med en mäklare någonsin. Jag upplevde det positivt.
    Min make var svårt sjuk och avled under Malins och min förhandlingstid. Hon var väldigt förstående och stressade mig inte vilket jag uppskattade mycket.
  • köpte sitt hus med hjälp av Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    2022-06-16 Verifierad kund
    Smidigt och bra, när vi kom överens
  • skrev om Marcus Privén en del av MOHV Jönköping
    2022-06-15 Spontant omdöme
    Marcus gav ett proffsigt och trevligt bemötande. Gav bra information och kändes väl insatt i mäklaryrket. Vi rekommenderar honom å det varmaste.
    2022-06-15 Verifierad kund
    Vi kände oss hörda och fick snabbt svar på alla frågor under hela processen. Professionell och trevlig, det var ett nöje att köpa via Marcus!
  • Vladislav R
    sålde sitt hus med hjälp av Marcus Privén en del av MOHV Jönköping
    2022-06-13 Verifierad kund
    Trevlig korrekt kille dom tar dina uppdrag på stort allvar inga konstigheter 😎
  • köpte sitt hus med hjälp av Marcus Privén en del av MOHV Jönköping
    2022-06-13 Verifierad kund
    Hade inte så mycket kontakt med mäklaren. Men han har varit trevlig och lätt att få tag i. Hade inte svar på alla frågor vid visning men skrev upp och skulle återkomma. Vid själva kontraktsskrivning gick allt smidigt.
    • Bäckalyckan
    2022-06-13 Verifierad kund
    Köpte min bostad av Malin och anlitade henne utan tvekan ett par år senare när jag skulle sälja. Otroligt professionell, kunnig, snabb och enkel att samarbeta med. Rekommenderar henne starkt! :)
    2022-06-08 Verifierad kund
    Caroline är en mycket kunnig, engagerad och effektiv mäklare. Vår försäljning gick väldigt snabbt och smidigt.
    Vi kan varmt rekommendera Caroline!
    2022-06-01 Verifierad kund
    Malin hjälpte mig så fint med köpet av min första lägenhet!
    2022-05-31 Verifierad kund
    Malin var mycket trevligt
    Genomförde uppdraget proffsigt.
    Är väldigt nöjd med Malin.
    2022-05-31 Verifierad kund
    Bättre blir det inte!
    Löste vår försäljning på bästa sätt.
  • Malin A
    sålde sin stuga med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    • Lovsjö
    2022-05-30 Verifierad kund
    Malin tog oss med storm från första mötet!
    En riktig klippa med stort engagemang. Trevlig, pålitlig och ett brinnande intresse för att hjälpa oss till det bästa avslutet. Malin har under hela processen varit tillgänglig, tydlig och ärlig. Malin har informerat oss mer än väl så vi varit införstådda i processen, uppdaterade om vad som händer och varför samt att vi samtidigt har kunnat känna ett lugn i och med ett proffsigt agerande. Valet av mäklare var viktigt för oss och vi kunde inte hitta en bättre kandidat till vårt uppdrag.

Vi kan stark rekommendera Malin till vänner och bekanta vid deras framtida försäljningar.
    5/5 med stjärna i kanten!
  • köpte sin stuga med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    • Lovsjö
    2022-05-29 Verifierad kund
    Bra respons och fin uppmärksamhet,
    2022-05-27 Verifierad kund
    Malin ger ett säkert och insatt intryck. Påläst och kompetent. .
    Bra bemötande.
    2022-05-26 Verifierad kund
    Smidig affär med Marcus.
    Finns inget att klaga på, bra och snabb återkoppling genom hela processen.
    2022-05-25 Verifierad kund
    Jag blev direkt väl bemött av Marcus och kände mig trygg med att låta honom sköta försäljningen. Han var väldigt lyhörd för mina önskemål och hur jag ville att försäljningen skulle gå till och alltid till hands för att svara på frågor och funderingar.
    Han gjorde också ett bra jobb under budgivning och var tydlig och klar med vad för bud som kom in och liknande.
    Jag tyckte han hade ett professionellt förhållningssätt och var en trygghet i försäljningen från första mötet till att säljkontraktet var påskrivet.
  • sålde sin stuga med hjälp av Marcus Privén en del av MOHV Jönköping
    • Ölmstad
    2022-05-24 Verifierad kund
    Vi kan varmt rekommendera Marcus som mäklare. Han är engagerad och inlyssnande men samtidigt ger input så man blir en del av sin försäljning. Marcus är snabb på svara på telefon o sms o är alltid kontaktbar om det är några funderingar under vägen.
    • Taberg
    2022-05-21 Verifierad kund
    Har aldrig träffat någon Bostadsmäklare förr. Men kan säga att Malin till fyllest gick in i sin uppgift och förklarade bostadens försäljnings retorik. Dessutom att få bostaden undersökt av specialist, över eventuella brister och fel, vilket inte inträffade. Malins mjuka leende övertrumfade genomgången av Bostadens kommande försäljning! Christer och Lillemor
    • Munksjöstaden
    2022-05-20 Verifierad kund
    Marcus är en positiv och strukturerad mäklare.
    Han höll oss uppdaterade under ”resans” gång.
    Då marknaden är svajig är vi tacksamma att Marcus hittade en köpare till vår fina lägenhet.
  • Jessica S
    köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    • Norrängen
    2022-05-19 Verifierad kund
    Caroline har varit toppen! Hon har varit väldigt tillgänglig för frågor och svarat snabbt även när det inte varit kontorstider. Jag är väldigt nöjd och kände mig trygg i mitt första lägenhetsköp😊
    • Gamla Kålgården
    2022-05-19 Verifierad kund
    Malin Persson hade alla plus, som man kan begära av en mäklare. Det gäller såväl hennes personlighet som i hennes yrkesroll.
    Hon var alltid vänlig, hjälpsam, tillgänglig, gav fortlöpande info
    och seriös.
    Vi är mycket nöjda med hennes insats vid försäljning av vår bostadsrätt.
    2022-05-12 Verifierad kund
    Uppmärksam på hur vi ville sälja det. Intresserad av huset och fördelar med området. Trevlig o bra komunikation.
    2022-05-12 Verifierad kund
    Trevlig glad tjej, fast besluten att uppnå våra mål. Vi blev väl bemötta.
  • sålde sin stuga med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    • Tokarps Koloniförening
    2022-05-12 Verifierad kund
    Professionell och mycket trevlig mäklare.
  • köpte sin stuga med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    • Tokarps Koloniförening
    2022-05-10 Verifierad kund
    Toppen, svarat på det vi har haft frågor på. Svarat på Mail snabbt, allt har varit smidigt och enkelt. Positiv och trevlig. Snabbt skrivande av avtalet och proffsigt bemötande. En duktig och proffsig mäklare med högsta betyg 👍🏻🙂
    2022-05-08 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, jättenöjd med slutpriset.
    • Norrängen
    2022-04-25 Verifierad kund
    - Seriös, kunnig och inbringar lugn.
    - Uppdateringar löpande
    - Proffsigt skött
    - Jag är jättenöjd med min kontakt Caroline på MOHV.
  • köpte sitt hus med hjälp av MOHV Jönköping
    • Grästorp
    2022-04-19 Verifierad kund
    Jättetrevlig tjej som återkopplar snabbt om hon inte svarar direkt.
    • Kålgården
    2022-04-19 Verifierad kund
    Proffsigt och informativt. Fungerade mycket bra!
    • Gräshagen
    2022-04-19 Verifierad kund
    Marcus har hela tiden gjort det han skulle enligt uppdrag som mäklare. Smidig att ha kontakt med. Svarar på ens sms/samtal så fort han får tillfälle, vilket gett mig som säljare ett lugn. Kort och gott.. Jag rekommenderar honom som mäklare för en trygg och smidig bostadsförsäljning.
    • Kålgården
    2022-04-19 Verifierad kund
    Mycket ambitiös. Vänlig och positiv.
    Ärlighet i förhållande till såväl säljare som köpare, vilket var det intryck som förmedlades.
    Marcus är ung och relativt oerfaren, vilket sannolikt kan ha bidragit till att det uppstod en del oklarheter i relationen säljare - köpare. Ex avseende tillträdesdagen.
    I övrigt bra.
    2022-04-04 Verifierad kund
    Blev bemött mycket bra och professionellt.

Mäklaren gjorde ett mycket bra och snabbt jobb, allting flöt på och det var inga konstigheter.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    2022-04-04 Verifierad kund
    Välkomnande bemötande. God information om lägenheten. Personlig men ändå professionell i sitt bemötande. Ärlig. Trovärdig. Hjälpsam.
    Känner mig trygg med Caroline som mäklare. Informerade mig om all den information som var aktuell på ett lättförståeligt sätt.
    2022-03-25 Verifierad kund
    Malin var väldigt trevlig och professionell i sitt bemötande och väldigt informativt och hjälpsam under hela processen. Detta var första gången som jag köpte en bostadsrätt och det kändes tryggt att ha Malin vid min sida som förklarade allt och kollade upp saker jag hade frågor kring.
  • Alireza S
    köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Privén en del av MOHV Jönköping
    2022-03-15 Verifierad kund
    Vi har fått rätt information, han har haft bra bemötande.
    Han följer upp kunden och har koll på läget att hur kan man ta kontakt med kunder.
    2022-03-15 Verifierad kund
    Otroligt trevlig och har service i världsklass!
    Smidig försäljning och Marcus håller kontakt med en hela tiden.
    2022-03-15 Verifierad kund
    Vi är supernöjda då Marcus har ett väldigt bra bemötande både mot köpare och säljare. Han är snabb på att återkoppla och är påläst. Vi kan varmt rekommendera honom.
    2022-03-15 Verifierad kund
    Marcus är otroligt proffsig. Han gjorde den här försäljningen jätte bra. Marcus informerar hela tiden så man vet vad som händer.
    Kan med varm hand rekommendera Marcus.
    2022-03-15 Verifierad kund
    Han är verkligen duktig,han har koll på läget. Vi kunde kontakta honom när vi vi behövde.
    Jag var på visning och en dag efter han kunde övertyga oss att vi köper en bra bostadsrätt.
    Han är så trevlig och har bra bemötande.Han lämnat detaljer att vi skulle veta om lägenheten.

Jag har läst i marknadsföring i universitet,jag upptäckte att han kan lyckas mer på framtiden.
    Man märker att han är professional på sitt jobb.
  • sålde sitt hus med hjälp av MOHV Jönköping
    • Öxnehaga
    2022-03-01 Verifierad kund
    Bemött på ett proffsigt sätt
    att få huset sålt.
    Toppen upplevelse
  • sålde sitt hus med hjälp av MOHV Jönköping
    • Öxnehaga
    2022-03-01 Verifierad kund
    Jag har blivit så trevligt bemött av min mäklare som hela tiden varit så serviceinriktad och full av energi och mymån om att vi ska få ut så mycket som möjligt av huset
    2022-02-28 Verifierad kund
    Mycket nöjd och väldigt trevlig och hjälpsam
    2022-02-26 Verifierad kund
    Bemötandet va väldigt bra efter att jag ganska sent bestämde mig för att visa mitt intresse för lägenheten. Snabb och tydlig information vad som gäller gör att jag kan agera eller fundera på eget beslut.
    Givetvis krävs det mycket av mäklaren när jag kommer in ganska sent med mitt intresse för Birkagatan 28A då menar jag får en extra visning bara för mig och kan då ta snabbt beslut för att lägga ett bud. Malin har verkligen ställt upp för mig som köpare med tanke på den korta tiden som fanns för mig att komma in med ett bud. Är väldigt nöjd med allt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    2022-02-25 Verifierad kund
    Hon var mycket trevlig och var enkel att prata med. Hade bra kunskap om inredning
    • Flaskebo
    2022-02-25 Verifierad kund
    Malin är en varm och trevlig mäklare med mångsidig kunskap i branschen! Förtroende ingivande och nåbar under hela processen. Man är i trygga händer.
    • Flaskebo
    2022-02-25 Verifierad kund
    Väldigt ödmjuk och trevlig tjej! Fick stort förtroende för henne på en gång och har haft bra kontakt genom hela vår process!
    Rekommenderas starkt!
    2022-02-25 Verifierad kund
    Mycket kunnig, duktig och kompetent mäklare. Engagerar sig och anpassar försäljningen efter kundens önskemål.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av MOHV Jönköping
    • Tenhult
    2022-02-23 Verifierad kund
    Kunnig och snabb..............

...
  • sålde sin lägenhet med hjälp av MOHV Jönköping
    • Tenhult
    2022-02-20 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett mycket trevligt sätt och allt gick på ett snabbt och smidigt sätt att sälja.