Alla kategorier Mäklare Jönköping Jönköping MOHV MOHV Jönköping

MOHV Jönköping

En del av MOHVwww.mohv.se

Solåsvägen 22, 553 03 Jönköping — Visa karta

Välkommen till oss på MOHV och våra mäklartjänster i Jönköping!

Vi hjälper dig att hitta ett nytt boende genom fokus på bostadsaffären – vår tjänst innehåller framåtanda, nytänkande och kreativitet - under hela processen. Vi erbjuder smidig och snabb hjälp vid alla sorters affärer, vare sig du vill sälja eller köpa, och vi tillhör en kedja som har fantastiska snittbetyg och omdömen. Dessutom är vi Sveriges ”snabbast säljande” mäklarkedja.

Ta kontakt med oss om du letar boende i Jönköping så hjälper vi dig! Vi brinner för bostadsaffärer och vill alltid våra kunders bästa!

Läs vad 24 kunder tycker om MOHV Jönköping

• Tomas E skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Sålt lägenhet. Seriöst bemötande och bra återkoppling och planering när det var lite trögt med försäljningen. Läs mer
  • Per F skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Julia sålde vår villa. Hon var proffsig och fantastisk från första kontakt. Jag rekommenderar varmt MOHV och Julia Läs mer
  • Birigitta H skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Julia skötte allt kring visning och försäljning av vår fastighet i Habo på ett utmärkt sätt! Var samtidigt personlig och proffsig. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Lisen skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Vi har precis köpt lägenhet för första gången och är så tacksamma att Malin var mäklaren då hon är kunnig, bra på att återkoppla och gjorde att det blev en smidig och trygg affär! Läs mer
  • Reza Z skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Jag sålde en lägenhet på 27 kvm. Fastigheten var helt hjälpsam och lyssnade på min åsikt och råd mycket omtänksamt. Lägenhet såldes till mitt förväntade pris. Läs mer
  • Oskar E skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Proffsig och väldigt driven för att få ett lyckat resultat! Läs mer
  • Sara S skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Julia är jätteduktig och proffsig. Valde mäklarbyrån enbart pågrund av hennes kompetens. En mäklare jag rekommenderar! Läs mer
  • Anna-lill H
    Anna-lill H skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Köpte en lägenhet av Caroline och kan inte va nöjdare. Hon är förtroendeingivande, härlig och jätte trevlig. Så tack för hjälpen❤️ Läs mer
  • Johannes K skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Tycker att Julia gjorde ett proffsigt och bra intryck. Skulle gärna rekommendera henne. Läs mer
  • Emil F skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Köpte en lägenhet i Huskvarna för strax över 1 milj. kr.

Blev mycket bra bemött, dessutom fick jag titta en extra gång på lägenheten innan jag bestämde mig.

Hade inga förväntningar, gick på visningen på vinst och förlust.

Julia rekommenderas som en bra mäklare, kan bli så att jag kontaktar henne igen den dag jag vill sälja lägenheten. Läs mer
  • Ashoor G
    Ashoor G skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Caroline, fångade mig som säljare direkt. Hon visade ett genuint intresse direkt för lägenheten jag ville ha sålt. Inget överdrivet säljsnack, lovade inte en massa. Utan var allmänt trevlig och förstod sig på mig o mina krav. Lättsam och go. Lätt och få tag på. Under hela perioden så hörde hon av sig och kollade läget och berättade hur det gått och går. Caroline rekommenderar jag till alla. Hon förstår och gör sitt yttersta. Jag kommer hädanefter alltid att använda mig av Movh och Caroline! Läs mer
  • Anton Ö skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Väldigt duktig fastighetmärkare Läs mer
  • Emma G skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Caroline var hjälpsam, snabb, ordningsam. Toppen.
    Är supernöjd med hela processen, var aldrig några frågetecken, utan jag fick information om allt möjligt hela tiden. :) Läs mer
  • Malin L skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Trevlig, alltid tillgänglig, hjälpsam Läs mer
  • Jennika W skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Bra och trevlig. Vid köp av sommarstuga Läs mer
  • Margareta D
    Margareta D skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Sålde för HM räkning ett radhus.
    Då detta var min första försäljning som godman fick jag ett starkt förtroende för Caroline. Bra på att förklara och ge nödvändig info. Snabb att återkoppla när man ville prata med henne, saklig och såg till både säljare o köpare.
    Tryggt att ha med henne o göra. Läs mer
  • Inger L skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Jag har sålt en bostadsrätt. Caroline Biselius har bemött mig mycket trevligt och respektfullt. Hon presenterade ett förslag på avtal som motsvarade mina förväntningar. I det fortsatta arbetet var hon tydlig i sin information. Jag kan varmt rekommendera Caroline Biselius till andra som är i behov av hjälp vid en försäljning. Läs mer
  • Christina H skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Vi var mycket nöjda Sålde en tvåa Läs mer
  • Süleyman A skrev om MOHV Jönköping
    Jag tycker att caroline har verklige levererat det bästa hos en mäklare. Hon har visat ett stort engagemang och delaktikhet i hela sälj processen. Uppdaterad och frekvent kontakt med caroline gjorde att hela säljprocessen blev super bra.

Jag rekomenderar caroline starkt till alla som vill sälja sitt objekt.

Med vänlig hälsning,
    Suleyman ay Läs mer
  • Toni R skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Väldigt nöjd.
    Caroline var kompetent och lyhörd, hjälpte till med allt och höll mig informerad under hela försäljningen. Läs mer
  • Maria S skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Bästa mäklaren, professionell och ödmjuk, Läs mer
  • Daniel C skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Snabb och proffesionell i sitt utövande som mäklare Läs mer
  • Mårten S skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Malin har hanterat uppdraget professionellt, noggrant och med omsorg. Bra service och bra kommunikation rakt igenom hela processen. Jag skulle absolut rekommendera Malin till andra. Läs mer
  • Rainer W skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Proffsigt bemötande av att snabbt kunna erbjuda visningstid och underlag som ledde fram till affär. Mycket flexibel och trevlig. Läs mer

Solåsvägen 22, 553 03 Jönköping