MOHV Jönköping

En del av MOHVwww.mohv.se

Solåsvägen 22, 553 03 Jönköping — Visa karta

Välkommen till oss på MOHV och våra mäklartjänster i Jönköping!

Vi hjälper dig att hitta ett nytt boende genom fokus på bostadsaffären – vår tjänst innehåller framåtanda, nytänkande och kreativitet - under hela processen. Vi erbjuder smidig och snabb hjälp vid alla sorters affärer, vare sig du vill sälja eller köpa, och vi tillhör en kedja som har fantastiska snittbetyg och omdömen. Dessutom är vi Sveriges ”snabbast säljande” mäklarkedja.

Ta kontakt med oss om du letar boende i Jönköping så hjälper vi dig! Vi brinner för bostadsaffärer och vill alltid våra kunders bästa!

Läs vad 145 kunder tycker om MOHV Jönköping

• 2019-11-11

Peter W skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Bostadsrätt och är nöjd med utgången som utfördes professionellt. Läs mer
  • 2019-10-29

Josip M skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Har köpt en sommarstuga
    mkt bra bemötande + hjälpsam och
    trevlig säljare 10/10 Läs mer
  • 2019-10-15

Ann-Sofie N skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Köpt en bostadsrätt. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-10-14

Nathalie P skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Köpt en bostadsrätt i Jönköping via MOHV och Julia Stael von Holstein. Väldigt smidigt och vi fick ett väldigt trevligt bemötande av Julia! Rekommenderar :) Läs mer
  • 2019-09-30

Marie W skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Super trevlig och smidig att ha och göra med. Läs mer
  • 2019-09-30

Anders Gerhard L skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Försäljning av hur på distans.

Senommaren 2019 påbörjade vi försäljningen av ett hus m h a Caroline Biselius på MOVH. Vi finns på distans och har dessutom ett godman förfarande i försäljningen.

Caroline kändes från första stund kunnig och dessutom intresserad av huset och potentialen som fanns.

Caroline byggde förtroende genom ett bra förarbete och med frekvent kontakt med oss. Hon kom med mer än ett förslag på hur vi kunde gå tillväga, tidplan, styling eller ej, uppmätning eller ej, etc.

Alltid tydlig, alltid ett steg före och mycket serviceinriktad.
    Helt transparent med information under hela resan och med lägesbeskrivningar under budgivningsfasen.

Eftersom vi sålde på distans så blev det en del extra arbete som att hantera nycklar för bland annat städfirman. Självklart förstår jag att vi betalar för detta men det handlar så mycket om trygghet och det är inte självklart.

Vi kan bara tacka och ge våra allra bästa rekommendationer. Läs mer
  • Simon P

2019-09-28

Simon P skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Vi sålde vår lägenhet med Malins hjälp. Hon visade stort engagemang att få lägenheten såld med löpande återkoppling och värdefull information för att gå vidare i processen vid försäljningen. Hon var väldigt mån om att tillgodose våra kriterier och visade samtidigt en realistisk bild av möjliga utfall.
    Vi är väldigt nöjda med att vi valde Malin och skulle absolut rekommendera andra i vår omgivning att använda sig av henne. Läs mer
  • 2019-09-23

Jan E skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Caroline var naturlig, saklig och bra att resonera med. Vi köpte ett större hus med ett renoverings behov. Hon var proffsig och inte så inställsam. Jag kan rekommendera henne. Bra jobbat!! Fortsätt så!! Läs mer
  • 2019-09-23

Henning S skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Hon var bra. Inga konstigheter. Svarade på samtal och sms. Läs mer
  • 2019-09-20

Milan S skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Köpte stuga på arrenderat mark.
    Trevligt bemötande och visning.
    Vi fick bra information och svar på våra frågor som stämde bra och vi kunde gå vidare och slutföra köp. Läs mer
  • 2019-09-19

Jozsef Tamas S skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Bästa mäklaren i stan med mycket stor erfranhet.
    Vi kände oss trygga under hela processen.
    Kunnig, påläst, snabb.
    Vi skulle tveklöst välja henne igen.
    Otroligt glada med slutpriset. Läs mer
  • 2019-09-15

Linnea F skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Var på jakt efter studentbostad i Jönköping och fick fantastiskt bra hjälp av Malin! Trevligt bemötande och bra känsla från första mötet. När det sedan krånglade vid tillträdet såg Malin till att löste sig ändå. Finns absolut ingenting att klaga på! Läs mer
  • 2019-09-08

Alexander L skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Har köpt en bostadsrätt.
    Blev bemött på ett väldigt bra sett.

Fick svar på de frågor vi hade.

Våran upplevelse är väldigt bra, allt gick väldigt bra till. Läs mer
  • 2019-09-07

Mathias L skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Jag köpte en lägenhet i Jönköping. Julia har alltid varit tillgänglig och hjälpsam. Hon överträffade mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-09-07

Patrik D skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Sålt lägenhet 58,5 m2.
    Julia agerade professionellt och mycket kunnigt genom hela processen. Då det var min första försäljning fanns Julia med och vägledde och var ett stort stöd. Läs mer
  • 2019-09-05

Andreas Nils Ivar S skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Julia hjälpe mig att sälja en villa och jag är grymt nöjd över resultatet. En mycket skicklig mäklare som vet vad hon gör! Läs mer
  • 2019-08-31

John B skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Sålde min trea i Jönköping.
    Malin gav från början ett väldigt bra och tryggt intryck.
    Styrde upp det hela superbra efter mitt begränsade schema!
    Fick den såld till ett bra pris utan några konstigheter!
    Jag är nöjd! Läs mer
  • 2019-08-30

Kajsa L skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Sålde min första lägenhet med hjälp av Julia, alltid tillgänglig, hälpsam och kunnig. En toppen första upplevelse av att byta bostad, rekommenderar! Läs mer
  • 2019-08-29

Jeton B skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Vi skulle för första gången köpa en bostad, och våra förväntningar var främst att vi skulle få svar på alla våra frågor, att mäklaren skulle vara intresserad av att lösa eventuella problem som kunde uppstå i processen och visa sitt intresse både för säljare och köpare, och att hela processen fram tills tillträde skulle kännas tryggt. Så här i efterhand tycker vi att Julia levde upp till våra förväntningar, och vi känner oss trygga i vårt husköp. Det blev en villa i Habo byggd 2008. Tack för ett trevligt bemötande! Läs mer
  • Malo N

2019-08-25

Malo N skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Bra bemötande. Vi har bara träffats en gång så min uppfattning grundar sej på det. I telefonen är hon lite mångordig. Men vi är nöjda. Läs mer
  • 2019-08-24

Mats A skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Jag har köpt en bostad och är på väg att sälja. Jag har bara gott att säga om Caroline. Hon har varit mycket engagerad och yrkeskunnig. Hon har varit lätt att få kontakt med och har rett ut de funderingar jag har haft. Jag är hittills mycket nöjd med kontakten. Läs mer
  • 2019-08-22

Emma J skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Caroline var väldigt tillmötesgående. Hon var kunnig, påläst och hjälpte till med att få fram nödvändig information snabbt. Hon fanns tillgänglig hela tiden och höll mig uppdaterad. Är jättenöjd med Caroline! Läs mer
  • 2019-08-16

Alexander A skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Trevlig, bra svar på alla frågor. Kom med ett bra upplägg för att sälja lägenheten som fungerade fint. Professionell och alltid tillgänglig. Läs mer
  • 2019-08-14

Ann-louise S skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Har sålt bostadsrätt. Malin var snabb på att återkoppla till mig. Höll också i några enskilda visningar, toppenbra! Läs mer
  • 2019-08-14

Frida S skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Jag har köpt en etta och blev bra bemött. Läs mer
  • 2019-08-10

Martina R skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Jag är jättenöjd med den mäklartjänst som Caroline Biselius levererade, jag skulle tveklöst välja henne igen vid försäljning!
    Det märktes genast att Caroline har stor erfarenhet av försäljning. Hon är säker, professionell, engagerad, kreativ och serviceinriktad. Caroline vinnlade sig verkligen om att se till att jag fick ut det bästa av tjänsten. Hon såg till att hela försäljningsprocessen gick mycket snabbt och hon anpassade de olika momenten till tider som passade mig. Hon har ett stort driv och tappar inte en spekulant utan ordnar visning närhelst det behövs. Caroline gav goda råd och tog egna initiativ, och hon kändes som ett tryggt bollplank hela vägen genom försäljningen. Hon är lättillgänglig och håller alltid kontakten, som utlovat. Caroline är strategisk och resultatinriktad, det är tydligt att hon har känsla för försäljning. Jag upplevde att även spekulanter/intressenter har förtroende för henne, vilket gynnade mig som säljare.
    Jag kan varmt rekommendera Caroline Biselius, jag tror det är svårt att hitta en bättre mäklare! Läs mer
  • 2019-08-09

Patrik D skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Köpt villa i Jönköping.

Malin agerade professionellt hela tiden och stöttade oss genom hela processen med bra information och snabba svar vilket fick oss som köpare att känna oss trygga. Malin uppfyllde mina kriterier över hur en mäklare skall vara med råge. Läs mer
  • 2019-08-07

Anna D skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Köpte en villa i Jönköping och vi är väldigt glada att just Malin var mäklare för objektet. Hon tog sig tid för oss och lyssnade noga samt svarade självsäkert på alla våra frågor. Hon var väldigt påläst och vi möttes alltid av ett glatt leende. Vi rekommenderar verkligen Malin och MOHV då det blev en väldigt smidig och trygg affär. Vi är helt enkelt supernöjda! Läs mer
  • Emmelie S

2019-08-07

Emmelie S skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Sålde en etta i Jönköping med hjälp av Malin. Redan från första stund kände jag att hon hade koll på området och marknaden, hon är professionell och kunnig! Malin höll mig hela tiden uppdaterad och gjorde verkligen det lilla extra för att hjälpa mig som säljare från start till slut. Har känt mig trygg med henne som mäklare. Kan varmt rekommendera Malin! Läs mer
  • 2019-07-30

Veronica L skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Lägenhet på Torpa, Jönköping.
    Proffsigt bemötande. Noggrann, lyhörd, kunnig, och snabb att få ut lägenheten på försäljning i rätt tid.
    Förväntningarna uppfylldes på på alla plan.
    Vi är supernöjda! Läs mer
  • 2019-07-24

Björn Rune A skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Hej, Köpte ett fint hus på Bäckgatan 4 i Norrahammar.
    Vi blev jättebra mottagna av Caroline. Hon var trevlig .Glad och kunnig.
    OCH nu ska hon sälja vårat hus på Kapplandsvögen 53.

vi har naturligtvis stora förväntningar att hon gör sitt jobb och det vet vi att hon kommer att göra.
    Hon känns proffessionell.

mvh Björn o Anna ALEBJER Läs mer
  • 2019-07-22

Lennart Johan Mathias J skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Caroline har sålt vårat hus, och vi är mer än nöjda med hennes insats.
    Hon genuin, trevlig och framförallt kunnig. Hon arbetar med hög precision och uppdaterar alla som är inblandade i processen på ett professionellt sätt. Vi fick mer än väntat för vår bostad.

Detta är tredje huset jag säljer - och bättre mäklare har jag inte haft med att göra, varken i köp - eller säljprocessen.

Finns ingen anledning att anlita "de gamla vanliga" mäklarna i Jönköping med pressveck på sina små byxor och osannolika arvoden.

Caroline fixar allt. Läs mer
  • Nina M

2019-07-22

Nina M skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Caroline sålde vårt hus som objekt under vinjetten "Kommande". Vilket passade oss perfekt. Vi upplevde en otroligt effektiv och tillfredsställande process där Caroline var alltigenom uppriktig, grundlig, tillmötesgående och lyhörd för våra behov och önskningar. Vi kan med lätthet rekommendera henne som mäklare! Läs mer
  • 2019-07-22

Tomas L skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Sålt lägenhet, Caroline är mycket proffsig vilket jag uppskattar Läs mer
  • 2019-07-19

Dennis W skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Malin har gjort ett väldigt bra jobb med att sälja vår tvåa i Jönköping. Mycket professionell, trevlig och framåt. Rekommenderar Mohv och Malin starkt. Läs mer
  • 2019-07-19

Robin J skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Högsta möjliga betyg med ett oerhört engagemang samt ett professionellt förhållningssätt motsvarar Malin våra förväntningar! Läs mer
  • 2019-07-18

Elin J skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Mycket trevligt och bra bemötande vid köp av min lägenhet. Snabba svar och lättillgänglig. Bara positivt! Läs mer
  • 2019-07-17

Ann-Christine S skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Jag har både köpt och sålt bostadsrätt via Julia.
    Allt har fungerat utmärkt. Hon ger ett mycket gott intryck, hennes bedömningar och förslag känns väl underbyggda och realistiska.
    Jag bor på annan ort än där köp och försäljning har skett men det har gått väldigt smidigt. Julia har hela tiden informerat om vad som var på gång.
    Jag kan varmt rekommendera Julia. Läs mer
  • 2019-07-17

Adam L skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Köpt en bostadsrätt. Bemött av en väldigt trevlig och kunnig Malin. Bra samarbete, gjort processen smidig och helnöjd med Malin som mäklare. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-07-16

OSKAR H skrev om MOHV Jönköping
    Julia är komplett och håller allt enkelt. Fem solar. Läs mer
  • 2019-07-10

Ana Irene G skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Vi sålde en lägenhet med henne och jag har ingen att klaga på. Mycket bra erfarenhet Läs mer
  • 2019-07-09

Emma L skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Caroline har varit väldigt proffsig och rak genom hela försäljningsprocessen av vår lägenhet. Hög tillgänglighet och stort engagemang för att se till att vår försäljning blev så bra som möjligt. Rekommenderar! Läs mer
  • 2019-06-28

Mohammad Ali E skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Köpte ett lgh och fick bästa mjöliga bemötande! Läs mer
  • 2019-06-27

Charlotte R skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Proffesionell, trevlig, lösningsorienterad. Bostadsrätt lägenhet. Läs mer
  • 2019-06-27

Johan E skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Caroline var mycket bra under hela försäljningen av bostadsrätten, lätt att få tag på, trevlig och proffsig, allt man vill ha och behöver av en mäklare.

Mvh Johan och Cassandra Läs mer
  • 2019-06-26

Suzana G skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Professionell, snabb med fördelningen. Mycket nöjd Läs mer
  • 2019-06-26

Edna S skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Fantastiskt kompetent och proffsionell! Läs mer
  • 2019-06-18

Martin J skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Upplevde att det var ett trevligt och bra bemötande av mäklaren. Mäklaren var kunnig och påläst men även serviceinriktad vilket uppskattas. Läs mer
  • 2019-06-16

Jan S skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Alltid glad och positiv, samt uthållig Läs mer
  • 2019-06-10

Jan L skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Har sålt en bostadsrätt. Caroline har varit aktiv och initiativrik i sina förslag på åtgärder och säljupplägg. Läs mer

Solåsvägen 22, 553 03 Jönköping