MOHV Jönköping

En del av MOHVwww.mohv.se

Solåsvägen 22, 553 03 Jönköping — Visa karta

Välkommen till oss på MOHV och våra mäklartjänster i Jönköping!

Vi hjälper dig att hitta ett nytt boende genom fokus på bostadsaffären – vår tjänst innehåller framåtanda, nytänkande och kreativitet - under hela processen. Vi erbjuder smidig och snabb hjälp vid alla sorters affärer, vare sig du vill sälja eller köpa, och vi tillhör en kedja som har fantastiska snittbetyg och omdömen. Dessutom är vi Sveriges ”snabbast säljande” mäklarkedja.

Ta kontakt med oss om du letar boende i Jönköping så hjälper vi dig! Vi brinner för bostadsaffärer och vill alltid våra kunders bästa!

Läs vad 196 kunder tycker om MOHV Jönköping

• 2020-10-20

Silvia S skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Malin har sålt vår villa som vi hade renoverat mycket under de senaste åren. Jag har fått offerter från flera mäklarkontor men inte kännt tillit för någon av dem. Med Malin var det annorlunda. Insatsen stämde från början och jag var rätt såkert på att hon skulle göra ett utmärkt jobb. Och så blev det. Vi hittade rätt köpare väldigt snabbt. Vi kände oss förträffligt stöttat under hela processen, fick alltid svar på våra frågor omgående och hjälp när det behövdes. MOHVs tjänster är värda varenda krona! Tack! Läs mer
  • 2020-10-17

Alexander K skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Sålt en lägenhet.

Vi hade tre mäklare att välja mellan och valde Julia. Vi fick ett jättefint intryck av hon och det var inte svårt att välja Julia. Proffsigt men personlig och en driven mäklare som står på för kunden. Kan varmt rekommendera Julia och vi kommer använda hon vid nästa försäljning också. Läs mer
  • 2020-10-12

Kurt Anders Mikael E skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Villa, blev bra bemött. Hade höga förväntningarna som infriades. Läs mer
  • 2020-10-12

Niklas W skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Köpte en bostad när Malin var ansvarig mäklare. Engagerad, trevlig och visar att kunden står i fokus. Ett väl utfört arbete och inget att klaga på alls. Läs mer
  • 2020-10-10

Tor B skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Trevlig mäklare som var mycket hjälpsam vid lägenhetsförsäljning Läs mer
  • 2020-10-04

Johan K skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Julia hjälpte mig sälja min lägenhet i centrala Jönköping. Hon ger ett väldigt bra intryck redan från första mötet och kunde väldigt mycket om föreningen. Återkopplingen under hela försäljningen har varit fantastisk, och jag har fått tydliga och snabba svar på allt jag undrat under processens gång. Slutpriset blev också långt över förväntan, Julia är värd varenda krona! Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-10-04

Lena Kerstin S skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Jag har sålt mitt barndomshem och jag är väldigt nöjd med bemötandet och allt runt i kring. Kul också att hon hade en anknytning till orten. Jag kan mycket väl tänka mej att rekommendera henne till andra. Läs mer
  • 2020-10-01

Marie P skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Vi har sålt en lägenhet
    Vi blev väl bemötta av Malin som är mycket trevlig och
    informerar väl samt att hon var lyhörd för våra önskemål
    Vi kände oss mycket trygga att ha Malin som mäklare och
    rekommenderar henne gärna Läs mer
  • Pernilla C

2020-09-24

Pernilla C skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Julia hjälpte oss att sälja vår 1,5 på Rosenlund. En mycket kunnig, trevlig och lugn mäklare vilket vi kände passade oss perfekt. Julia levde upp till våra förväntningar och lite till. Vi kunde inte önskat oss en bättre utgång! :) Julia var lugn och tydlig under hela processen så man kände sig trygg och lugn. Vi rekommendera Julia starkt! Läs mer
  • 2020-09-11

Jonas P skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Malin Persson sålde en lägenhet till oss och skötte det hela med bravur. Hon svarade på alla frågor och funderingar vi hade. Mycket proffsig och trevlig. Läs mer
  • 2020-09-05

Zeid U skrev om Carl-Johan Bengtsson en del av MOHV Jönköping
    Köpte bostadsrätt, 2 rum på 62.5 kvadrat av Carl-Johan Bengtsson. En fantastisk tvåa.

Jag tycker att Carl-Johan Bengtsson skött sig väldigt professionellt sedan dag ett.

Han vinner snabbt ditt förtroende när han visar sig vara väldigt kunnig inom mäklar branschen, lagar osv, väldigt trevlig, hjälpsam och lätt tillgänglig, precis som en mäklare ska vara.

Allt som allt så tycker jag att Carl-Johan Bengtsson har gjort ett strålande jobb.
    Topp betyg! Läs mer
  • 2020-09-04

Sylwia S skrev om Carl-Johan Bengtsson en del av MOHV Jönköping
    Jag kan varmt rekomendera Carl-Johan. Väldigt driven och noggrann mäklare. Service minded utöver det vanliga. Jag kände mig helt trygg och jag hade ett stort förtroende för honom under hela försäljningsresan. Lyhörd och otroligt proffsig, allt gick snabbt och väldigt smidigt och han höll mig uppdaterad hela tiden. Har bara gott att säga om honom. Absolut Toppklass från början till slut! Säljare Kungsgatan 2 B Läs mer
  • 2020-08-04

Claes B skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Köp av bostadsrätt. Kunnig och tillmötesgående. Läs mer
  • 2020-07-21

Anneli V skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Tydlig information inför uppdrag av försäljning utav fritidshus. Regelbunden återkoppling under hela processen. Trevlig, aktiv och lätt att ha samarbete med Läs mer
  • 2020-07-21

Maria J skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Vid köpet av kolonilott bemöstes vi mycket proffsigt och trevligt. Hon kunde svara på våra frågor och höll oss väl uppdaterade på vad som hände. Läs mer
  • 2020-06-29

Martin A skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Malin är en mäklare som står för sitt ord och går att lita på. Hon är tillmötesgående, pedagogisk och lätt att ha att göra med. Läs mer
  • 2020-06-29

Jan A skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Vi har precis sålt vår villa efter 44 år. Vi fick förslag på mäklare och Malin var den som direkt tog kontakt med oss för en träff.
    Malin visade sig vara en genomtrevlig person, som vi direkt kände förtroende för.
    Av olika orsaker kom det till stånd en snabb affär vilket vi var glada för. Vi är helnöjda med Malins inlevelse och tror att detsamma gäller för köparna.
    Vi rekommenderar verkligen Malin för framtida kunder. Läs mer
  • 2020-06-28

Björn D skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Väldigt god lyssnare som verkligen gjorde affären till en snabb , pandemianpassad , visning och försäljning.
    Gav korrekt information och lämnade goda råd och tips.
    Julia är en person som är väldigt lätt att samarbeta med. Läs mer
  • 2020-06-14

Karin Lizette N skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Tydlig genomgång av processen vid försäljning av vår villa. Malin kontaktade oss regelbundet under processen. Det gick relativt snabbt att slutföra affären. Vi är mycket nöjda med hur affären genomfördes. Läs mer
  • 2020-06-12

Eva Annika Carina K skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Vi har sålt en enfamiljsvilla på Bjurstigen 4 i Kaxholmen, Huskvarna, byggd 1960.

Julia är trevlig, naturlig och professionell. Vi fick redan från första kontakten en bra relation som har varat under hela tiden till avslut.

Förväntningarna har uppfyllts till 100%. Vi har kontinuerligt fått information, via mail och sms, för statusen på försäljningen. En styrka som bidrar till trygghet i säljande-processen. Vi fick ett avhopp från högsta budgivare, men Julia löste snabbt den uppkomna situationen. Snyggt jobbat.

Vi kan verkligen rekommendera Julia som mäklare. Läs mer
  • 2020-06-12

Ida J skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Köpt lägenhet, en otroligt duktig/ trevlig mäklare. Läs mer
  • 2020-06-10

Eva Anneli Heléne L skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Sålt en villa.
    Har ej träffat henne personligen endast två av mina syskon. Har endast fått Mail under tidens gång vilket varit tillräckligt eftersom syskonen skött försäljningen. Informationen o samarbetet med dom har varit mycket bra och vår kontakt via Mail har varit till min belåtenhet. Vi tycker Julia varit mycket seriös i sitt arbete . Mycket bra ! Läs mer
  • 2020-06-10

Ted Rune Mikael K skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    1. Sålt en villa
    2. Proffsigt
    3. Att man kan sitt jobb och uppträder korrekt och det gjorde Julia
    4. En relevant bedömning av objekt och prissättning och inget överjobbat inför fotografering och annonsering utan villan framställdes som den verkligen var. Läs mer
  • 2020-05-28

Bertil K skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Julia har uppträtt jättebra med meddelande mm. Läs mer
  • 2020-05-25

Henrik R skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Jag har köpt ett sommarstuga /renoveringsobjekt. Upplevde att hon har bra koll och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-05-20

Eva Marina Katrin H skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Jag har sålt mitt hus och dessvärre inte kunnat delta personligen i de första stegen vid försäljningen. Julia har på ett mycket proffesionellt sätt hållit mig uppdaterad, kommit med tips och förslag via telefon och mail.
    Jag har på alla sätt få utmärkt service och bemötande. Läs mer
  • 2020-05-15

Ida J skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Återkopplade genom hela processen så att vi var uppdaterade, vilket kändes bra. Flexibel och lätt att ha att göra med. Ansträngde sig för att det skulle bli så bra som möjligt. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-05-07

Sofia B skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Jag har sålt en lägenhet. Hela processen startade i januari och jag blev väl bemött direkt och fick förtroende för Malin. Sen kom hela corona-krisen ivägen och allt kändes osäkert. Men Malin har skött allt proffsigt trots en osäker tid och hon sålde lägenheten! Läs mer
  • 2020-04-30

Leo Ö skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Väldigt proffsigt beteende och bra uppdatering och kontakt genom hela processen. Läs mer
  • 2020-04-01

Adam S skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Vintergatan 7c. Sjukt smidig och hållit mig uppdaterad hela vägen från innan visning till kontraktskriveri. Läs mer
  • 2020-04-01

Johan S skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Jag sålde en bostadsrätt, 2-rok på 51m2. Jag fick ett väldigt bra bemötande av Julia och man märkte att hon verkligen satte kunden i fokus.
    Då jag aldrig sålt en bostad tidigare så visste jag inte vad jag skulle förvänta mig riktigt men Julia överträffade de förväntningar som jag hade.

Jag kan helt klart rekommendera Julia till någon som skall sälja sin bostad. Läs mer
  • 2020-03-25

Victor S skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Har sålt en bostad med hjälp av Caroline.
    Hon är hängiven och dedikerad, jobbar stenhårt för att nå målet.
    Samtidigt som hon är noga med att hålla säljare hela tiden informerad om processen. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-03-24

Karina J skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Vi har sålt en bostadsrätt 4 rok. Caroline var en duktig mäklare som bemötte oss på ett mycket gott sätt under hela processen. Hon gav oss information och uppdaterade oss hela tiden. Vi uppskattade hennes positiva attityd. Läs mer
  • 2020-03-24

Selim K skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Sålt sommarstuga

Blev bemött på bästa sätt. Trevlig/ hjälpsam och tar uppdraget på allvar.

Mer än förväntan, Malin var alltid positiv och försökte med många olika lösningar för att säljs stugan. Hon la även mycket tid på att möta och visa kunderna stugan som ligger utanför Jönköping.

Är väldigt nöjd med Malin och glad över att jag hade just henne som mäklare. Har tagit sin tid genom att alltid hålla mig informerad och gav mig en trygg känsla. Läs mer
  • 2020-03-15

Leif R skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Sålt lägenhet på tre rum och kök. Malin sålde lägenheten snabbt och smidigt. Hon överträffade mina höga förväntningar. Hon är noggrann och kollar hela tiden av med täta kontakter. Jag är mycket nöjd med försäljningen. Läs mer
  • 2020-02-18

Eva H skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Jag har sålt en bostadsrätt . Och jag tycker verkligen att Julia har skött det bra . Lätt o trevlig o hjälpsam . Mvh Läs mer

Elisabeth J skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Jag har sålt lägenhet.
    Blivit mkt bra och proffsigt bemöt. Fått bra med stöd och återkoppling under hela processen. Läs mer

Vivi-ann Hildegard B skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    sålt villa trevligt bemötande mycket mer betalt än jag trodde upplevde ett väldigt positivt bemötande Läs mer

Rasmus K skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Köpt västerliden 11b HVA.
    Upplevde Malin som trevlig och gav den info jag hade just då.
    Pappersskrivningen skötte hon bra oxå, det är första gången jag köper bostad så jag vet ju egentligen inte vad som förväntas av mäklare eller mig som köpare, lite pirrigt Läs mer
  • 2020-02-14

Jacob A skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Bra bemötande, kontinuerliga uppdateringar om status och tydlig i sin kommunikation Läs mer
  • 2020-02-10

Salma S skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Vi sålde en lägenhet. Julia är väldigt duktig och vi fick ett väldigt bra bemötande. Vi är riktigt nöjda med Julia! Läs mer
  • 2020-02-09

Fia Carina Gunilla S skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Proffsig, engagerad utöver det vanliga, och väldigt härligt bemötande. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2020-02-08

Emilie L skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Jag har köpt en lägenhet, bemötande har varit bra och jag har fått svar på frågor och funderingar som jag har haft. Läs mer
  • 2019-12-15

Sofia A skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Har köpt ett radhus , tack vare mäklarens fina bemötande så fick vi i lugn o ro bekanta oss med huset vi senare köpte.
    Vi har varit på andra visningar där mäklaren varit ”på” inte låtit oss tänka ifred.
    Helhetsupplevelsen varit mkt bra, fått svar på våra frågor fått bra information. Läs mer
  • 2019-12-12

Fredrik W skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Sålt bostadsrätt parhus i Habo. Julia har alltid ett trevligt bemötande och ge tydliga svar vid frågor. Hon levde upp till våra förväntningar och det kändes lätt att be om hjälp.
    Bara positivt att säga om bemötandet, flexibiliteten, kunskapen och tillgängligheten. Läs mer
  • 2019-12-05

Carl R skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    - Har köpt en bostadsrätt
    - Bra och trevligt bemötande
    - Hade inga förväntingar, Men fick ett bra bemötande och fick mina frågor besvarade. Läs mer
  • 2019-11-29

Helena S skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    •Jag har sålt en lägenhet.
    •Caroline är rak och ärlig och inget typiskt ”säljsnack” i negativ bemärkelse där man försöka säga att något är bättre än vad det är vilket jag uppskattade. Kände direkt förtroende för Caroline och hon lyssnade på vad jag sa och önskade.
    •Förväntningen var att få lägenheten såld till det pris vid önskade. Pga svajig marknad uppnådde vi inte den summan vi hoppats på men Caroline gjorde ett riktigt bra jobb med att ändå försöka förhandla upp priset till vår fördel.
    •Jag är jättenöjd med Caroline, snabbt, snyggt, ärligt. Jag kommer definitivt rekommendera henne till vänner och bekanta och även okända om jag får nya om att någon vill sälja.

Tack för en bra affär! Läs mer
  • 2019-11-26

Eva Birgitta K skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Sålt en bostad.
    Korrekt o vänligt
    Pålitlig o ärlig Läs mer
  • 2019-11-24

Daniel R skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Den mäklaren är jättebra! Jag rekommenderar!! Tack så mycket för allt. Jag har köpt fantastiskt huset!

Mvh Daniel R Läs mer
  • Eva O

2019-11-22

Eva O skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Jag har sålt ett hus från 1600 talet på Visingsö.
    En underbar person ! Lyssnade av allt vi pratade om vid första mötet. Därav blev texten och bilderna dessutom på ett sätt så du ville flytta in i detta hus!
    Julia har levt upp till alla förväntningar.
    En utomordentlig person att väga av och balansera försäljning.
    Har erfarenhet av tidigare köp och försäljningar; bästa jag/ vi haft.🍁🍂 Läs mer

Solåsvägen 22, 553 03 Jönköping