Alla kategorier Mäklare Jönköping Jönköping MOHV MOHV Jönköping

MOHV Jönköping

En del av MOHVwww.mohv.se

Solåsvägen 22, 553 03 Jönköping — Visa karta

Välkommen till oss på MOHV och våra mäklartjänster i Jönköping!

Vi hjälper dig att hitta ett nytt boende genom fokus på bostadsaffären – vår tjänst innehåller framåtanda, nytänkande och kreativitet - under hela processen. Vi erbjuder smidig och snabb hjälp vid alla sorters affärer, vare sig du vill sälja eller köpa, och vi tillhör en kedja som har fantastiska snittbetyg och omdömen. Dessutom är vi Sveriges ”snabbast säljande” mäklarkedja.

Ta kontakt med oss om du letar boende i Jönköping så hjälper vi dig! Vi brinner för bostadsaffärer och vill alltid våra kunders bästa!

Läs vad 86 kunder tycker om MOHV Jönköping

• Maj-Britt M

2019-05-19

Maj-Britt M skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Köpt 2 rok
    Mkt bra bemötande. Positiv, enkel att ha göra med. Lyssnande men ändå styrande.
    Förväntningarna uppfylldes. Läs mer
  • 2019-05-17

Helena Matsdotter E skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Har sålt min villa med hjälp av Julia. Fantastiskt trevlig och hjälpsam mäklare. Är så nöjd och rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • 2019-05-17

Markus F skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Väldigt trevlig och serviceminded. Svarar fort på sms och telefon.

Upplevde Caroline som lite otydlig i vissa moment, till exempel på visningen.

Kändes även som att hon medvetet försökte stressa fram ett bud genom att skapa en bild om att intresset för objektet var större än de i verkligheten var. Läs mer
  • Beata Z

2019-05-15

Beata Z skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Caroline är en toppen mäklare. Snabb att återkoppla, lyhörd. Ett stort plus för att det fanns en stund innan visningen om det var något man undrade och efter visningarna så tog Caroline sig tid att informera hur det gått, jag kände mig aldrig stressad över att hon skulle vara på nästa visning. Tack Caroline för kanon hjälp.
    // Beata Läs mer
  • 2019-05-14

Dödsboet efter Margareta S skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Vi har sålt en bostadsrätt. Malins bemötande var trevligt och hon informerade oss väl om hur försäljningen av bostaden skulle gå till samt vilket arvode hon tog. Hon höll kontakten kontinuerligt under tiden som budgivningen pågick.
    Vi här nöjda med Malin och rekommenderar henne gärna. Läs mer
  • 2019-04-25

Harriet Anna Birgitta L skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Har sålt en villa och har från början tyckt om Malin som har ett proffsigt sätt. Förväntningarna är uppfyllda hitintills! Läs mer
  • 2019-04-20

Eric R skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Köpt en bostadsrätt och hela processen löpte på smidigt. Kunnig och service vänlig mäklare. Läs mer
  • Lejla S

2019-04-20

Lejla S skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Malin är en professionell och personlig mäklare. Hon är lättillgänglig och gör det som krävs för att du som säljare ska känna dig delaktig i hela processen. Detta är andra bostaden som vi har sålt med Malin som mäklare och vi kan starkt rekommendera henne. Läs mer
  • ANETTE P

2019-04-15

ANETTE P skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Vi har precis fått hjälp med att sälja en lägenhet! Supernöjda med allt. Man kunde slappna av och känna sig trygg. Malin skötte allt med bravur. Kan med nöje rekommendera Malin och hennes kollegor. Läs mer
  • 2019-04-15

Björn Anders Rickard B skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Vi sålde vårat hus med ett väldigt lyckat resultat.
    Proffsigt bemötande och anträffbar.
    Jag rekommenderar denna tjej,
    Hon får högsta betyg från mig Läs mer
  • Ulrika H

2019-04-15

Ulrika H skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Jag tycker att Julia är mycket professionell. Har varit väl förberedd inför våra möten. Hon har hitintills överträffat förväntningarna och jag hoppas nu på en lyckosam försäljning av mitt hus. Läs mer
  • 2019-04-14

Süleyman A skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Jag hade en bostadsrätt som Caroline hjälpte mig att sälja den. Carolines bemötande var ett mycket proffsigt, empatiskt och fötroendegivande och inte minst ett otroligt engagemang på säljprocessen och annant som hade med föraäljningen att göra. Mina förväntningar var högre på priset men det var marknaden som tyvärr inte var som jag hade tänkt. Caroline gjorde allt för att få bästa resultat och levde upp till det också.

Sammanfattningsvis så rekomenderar jag Caroline till dig som vill sälja. 👍👍👍👍👍 Läs mer
  • 2019-04-14

Marie H skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Trevlig och Energisk
    Ärlig och snabb på att återkoppla Läs mer
  • Annika T

2019-04-12

Annika T skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Då marknaden blev lite svår en tid har jag ändå alltid känt ett stort förtroende för Julia. Hon är en mycket bra mäklare som är driven och mycket trevlig. Läs mer
  • Lejla S

2019-04-12

Lejla S skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Caroline är väldigt professionell i sin roll som mäklare. Hon är lättillgänglig. Detta är andra gången som vi köper en bostad via henne och vi kan inget annat än rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-04-11

Mariette E skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Hggtrdcvbnm,ölooiuytrwasffccggvbhhuikknmooiuygtrwsdfgvbjj Läs mer
  • 2019-04-11

Anne L skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Jag har sålt en bostadsrätt och under den processen upplevde jag att Caroline fångade upp mina önskemål på ett väldigt bra sätt. Hon var drivande i processen och vi hade en bra dialog om när och hur olika aktiviteter skulle genomföras. Hon genomförde annonseringar och visningar enligt vår överenskommelse och höll mig informerad med en rak, tydlig och tät dialog under tiden.

Mitt samlade intryck av Caroline är alldeles utmärkt! Läs mer
  • 2019-04-10

Anna N skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Första bostadsrättsköpet. Malin var väldigt serviceinriktad och kunnig. Skulle absolut kunna tänka mig att kontakta henne vid eventuellt försäljning och rekommendera henne till andra. Läs mer
  • Thina B

2019-04-09

Thina B skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Caroline gav ett trevlig och seriöst intryck, hon visade även inneha fullgod kompetens inom sitt yrke. Caroline var pålitlig, ambitiös och hjälpsam. Hon sålde vårt radhus snabbt och effektivt, till ett pris som vi hoppats på. Vi rekommenderar Caroline varmt till andra som ska sälja sin bostad! Läs mer
  • 2019-04-08

Husnie K skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    I fjol köpte jag en bostadsrätt, via mäklaren Julia Stael von Holstein. Jag hade äran att få träffa samma mäklare , vid min första köp av en annan bostadsrätt.

Jag blev bemött på mycket vänligt, proffsigt, hjärtligt och positiv sätt.

Ovanstående beskrivning var vad jag som kund hade förväntat mig för bemötande. Jag tycker absolute att mäklaren levde upp till dem.

Jag är tacksam att få möjligheten för att samarbeta med Julia Stael von Holstein och vilket JAG varmt rekommenderar vidare ! Jag kände mig hjärtligt välkommen, trygg och säker som en köpare. Jag kände mig bekväm med hennes bemötande , och jag hade inga svårigheter eller tveksamheter från början till slutet. Kommer det ett annat tillfälle, för köp eller försäljning , kommer jag definitivt kontakta samma mäklare .
    Hon är väldigt duktigt och kunnigt inom sitt yrke. Det tycker och beundrar jag !
    Hon är helt enkelt punktligt och pålitligt inom sitt yrke. Läs mer
  • 2019-04-04

Sylwia S skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Caroline har hjälpt oss vid två tillfällen. Vi var väldigt nöjda med hennes arbete i samband med första försäljningen och valde att anlita henne igen. Kan verkligen rekommendera denna mäklare. Hon är smart, kompetent, kreativ, tillgänglig och alltid väldigt trevlig. Om vi kommer att behöva anlita mäklare igen så är Caroline det självklara valet. Läs mer
  • 2019-04-04

Daniel H skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Köp av bostadsrätt

Trevligt bemötande, lätt att kommunicera, snabb respons

Överlag en positiv upplevelse Läs mer
  • Efva E

2019-04-03

Efva E skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Har köpt en bostadsrätt genom MOHV, Caroline Biselius. Är supernöjd med bemötande, kunnighet, flexibilitet och nårbarhet. Snabbt och smidigt köp. Caroline var mkt tillgänglig både vid tidpunkten för köpet och flera månader efteråt då det behövdes information till byggherren gällande åtgärder i lägenheten. Trevlig och saklig mäklare med engagemang. Läs mer

Göran J skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Har köpt en lägenhet och sålt ett hus hon är provsig och saklig
    Men en riktigt trevlig person som inger förtroende i sin roll som mäklare
    En person som man skall vara räd om
    Hon är ett bra ansikte ut för företaget Läs mer

Erik W skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Har köpt en bostadsrätt efter att ha sålt vårt hus. Blev väl bemött av mäklare som gjort processen smidig. Skall slutföra köp i slutet av april. Allt som allt en mycket bra och professionell mäklarupplevelse. Läs mer

Petra H skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Köpt ett radhus.
    Svalt intresse från mäklaren under visning. Var mer intresserad av sin mobiltelefon.
    Konstigt att under visning säga vilket pris säljarna har som lägstapris till oss potentiella köpare - men det gjorde å andra sidan att vi kunde göra en bra affär.

Avtal mm sköttes prickfritt. Läs mer
    2019-04-04 Julia S svarar Petra H
    Hej Petra,

Tack för att du delar med dig av dina tankar kring försäljningen. För mig är det viktigt att alla spekulanter får bilda sig en egen uppfattning av bostaden i lugn och ro, jag tar till mig att detta kan uppfattas som oengagerat från min sida. På visningen ska mobiltelefonen endast vara ett verktyg för att anteckna kontaktuppgifter, tack för att du påminner om detta!
    Jag tror på öppenhet och transparens vid försäljning av bostäder och dialog om exempelvis prisbild med potentiella köpare sker alltid i samråd med säljaren.

Det glädjer mig att ni i övrigt verkar nöjda med er bostadsaffär.
    Stort lycka till med radhuset, hoppas att ni kommer trivas bra!

Vänliga hälsningar,
    Julia

Josef W skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Försäljning av en sekelskiftsvilla i huskvarna. Julia är jätte trevlig och professionell i sitt bemötande mot sin kund. Väldigt engagerad och svarar på alla frågor man har väldigt snabbt. Läs mer

Alejandro C skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Suvärent!

Beskriv gärna vad du har köpt eller sålt för bostad: både privat och via företag
    • På vilket sätt blev du bemött av mäklaren: Utmärkt
    • Förväntningar som du hade, vilka var de och tycker du att mäklaren levde upp till dem: Ännu bättre än förväntat

• Sammanfatta gärna din upplevelse: Bästa mäklare jag haft med att göra någonting
    A.- Läs mer

Isak A skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Jag köpte en 2a på gräshagen i Jönköping sommaren 2018.
    Jag blev väl bemött på ett trevligt och proffsigt sätt.
    Jag tyckte det kändes som man var speciell och viktig. Så Caroline tog jobbet på riktigt allvar trots att det var mitt i semester tider. Läs mer

Malin L skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Professionell, svarade snabbt och var hjälpsam för oss som köpare. Kändes tryggt med Caroline. Läs mer

Pontus E skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Har sålt en villa och Julia är mycket kunnig, tydlig och var ett bra stöd i hela säljprocessen. Läs mer

Midhat L skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    JAG SÅLDE MIN LÄGENHET OCH MÄKLARE VAR FANTASTISK PÅ ALLA SÄTT OCH VIS, TREVLIG, SOLKLAR PÅ MINA FRÅGOR.UTOMORDENTLIG MÄKLARE Läs mer

Börje L skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Sålt bostadsrätt

Mycket väl bemött

Engagerade i att lösa uppdragsgivarens behov

Saklig och seriös mot kunder och uppdragsgivare Läs mer
  • Edvin D

Edvin D skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Jättebra och personlig mäklare! Läs mer

Gunnel Britt-Marie E skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Köpt en lgh på Gröna gatan 14 i Jönköping sommaren 2018. Är mycket nöjd med köpet och på vilket sätt mäklaren hanterade hela processen Läs mer

Eva B skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Jag har köpt en bostadsrätt och tycker att mäklaren gav bra information. Det var inga problem att få gå på ytterligare och då ett enskilt besök. Jag är helt nöjd med den hjälp jag fått vid köpet. Läs mer

Fredrik N skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Köpte en villa! Och är mycket nöjd med mäklarens arbete. Tydlig och lätt att ha att göra med!
    Skulle självklart rekommendera andra att välja samma mäklare! Läs mer

Lisa M skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Vänlig och snäll, men gett felaktiga svar med övertygelse. Jag får hellre svaret ”jag vet inte, men det kan jag ta reda på”. Dröjt med att svara när vi hört av oss och inte hållit oss uppdaterade. Jag ser gärna att en mäklare svarar inom några timmar på vardagar (direktsvar förväntar jag mig ej) och att hen hör av sig så jag som kund vet varför det inte händer något på flera dagar, ett kort sms räcker. Jag ser det också som otroligt viktigt att en mäklare inte hittar på svar till säljarens fördel. Vid osäkerhet skall hen återkomma med svar. Jag har tyvärr inget förtroende för Julia som mäklare, men visst var hon trevlig. Läs mer
    2019-04-02 Julia S svarar Lisa M
    Hej Lisa,

Tack för din feedback, vad tråkigt att du inte är nöjd med min insats under försäljningen. Mycket av den information som förmedlas härrör från säljaren och kan ibland uppfattas vara till dennes fördel men ska såklart vara korrekt, självklart kan jag bli bättre på att dubbelkolla detta. Återkoppling är viktigt för mig och jag ber om ursäkt för att jag i detta fall brustit och inte levt upp till dina förväntningar.
    Jag strävar ständigt efter att utvecklas i min roll som mäklare och tar med mig dina tankar till kommande förmedlingar.
    Slutligen vill jag önska er stort lycka till med huset och hoppas att ni kommer trivas där!

Vänliga hälsningar, Julia

Irene N skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Trevligt och proffsigt bemötande då vi köpte bostadsrätten. Vi rekommenderar verkligen Malin och MOHV! Läs mer

Julia F skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Jag har sålt 3 rok på Gräshagen i Jönköping. Det gick väldigt bra att sälja lägenheten och allt som Julia berättade för mig innan lägenheten såldes stämde. Hon var en mycket bra mäklare för mig. Läs mer

Emma A skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Jag har fått god hjälp i samband med mitt lägenhetsköp. Läs mer
  • Martin P

Martin P skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Sålde en villa med hjälp av denna mäklare och allt utfördes mycket professionellt oavsett vad det handlade om. Kan varmt rekommendera denna mäklare utan minsta bekymmer. Läs mer

Andreas T skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Malin var mäklar för en bostadsrätt vi köpte. Allt gick hur smidigt som helst. Tydligt och enkelt. Läs mer

Björn J skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Bra och proffsigt samarbete när jag sålde min lägenhet . Läs mer
  • Elise P

Elise P skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Jag sålde ett stort hus på landet där just läget var en utmaning. Julia löste detta superbra! Rätt attityd och anpassad målgruppsannonsering skapade ett större intresse än vi vågat hoppats. Efter budgivning fick vi mycket bra betalt för huset.
    En mäklare med äkta engagemang som jag varmt rekommenderar. Läs mer

Gabriel T skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Jättebra bemötande och en engagerad mäklare! Är jättenöjda med Malin Persson! Läs mer

Sebastian G skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Sålde min bostadsrätt genom Malin. Kan inget annat än ge henne högsta rekommendationerna. Otroligt hjälpsam, idérik, duktig och professionell.

Efter slutförd försäljning hjälpte hon även till med vad som behövdes inför deklarationen.

Jag märkte knappt av försäljningen som flöt på oerhört smidigt.

Ska ni sälja bostad, gör det genom Malin! Läs mer
  • 2019-03-16

Ida F skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Vi använde oss av Caroline Biselius när vi köpte lägenheten och kände högt förtroende för att använda Caroline och MOHV även när vi sedan skulle skulle sälja.

Väldigt enkelt kommunikation och vi kände att vi alltid förstod varandra, inga oklarheter eller lösa ändar. Tryggt! Läs mer
  • 2019-03-16

Erik B skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Jag köpte en lägenhet på Ekhagen i Jönköping.
    Min tidigare erfarenhet av mäklare är blandad så jag hade inga direkta förväntningar. Men jag blev helt klart positivt överraskad av Caroline.
    Hon har hela tiden varit väldigt saklig och ärlig och hört av sig så fort det har hänt något och svarat direkt på mina frågor.
    Bemötandet har hela tiden varit väldigt bra och jag har haft en bra känsla hela vägen från visningen till det att jag fick nycklarna! Läs mer
  • 2019-03-15

Peter C skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Flexibel mäklartjänst som anpassar efter kundens behov. Läs mer

Solåsvägen 22, 553 03 Jönköping