MOHV Jönköping

En del av MOHVwww.mohv.se

Solåsvägen 22, 553 03 Jönköping — Visa karta

Välkommen till oss på MOHV och våra mäklartjänster i Jönköping!

Vi hjälper dig att hitta ett nytt boende genom fokus på bostadsaffären – vår tjänst innehåller framåtanda, nytänkande och kreativitet - under hela processen. Vi erbjuder smidig och snabb hjälp vid alla sorters affärer, vare sig du vill sälja eller köpa, och vi tillhör en kedja som har fantastiska snittbetyg och omdömen. Dessutom är vi Sveriges ”snabbast säljande” mäklarkedja.

Ta kontakt med oss om du letar boende i Jönköping så hjälper vi dig! Vi brinner för bostadsaffärer och vill alltid våra kunders bästa!

Läs vad 165 kunder tycker om MOHV Jönköping

• 2020-03-25

Victor S skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Har sålt en bostad med hjälp av Caroline.
    Hon är hängiven och dedikerad, jobbar stenhårt för att nå målet.
    Samtidigt som hon är noga med att hålla säljare hela tiden informerad om processen. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-03-24

Karina J skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Vi har sålt en bostadsrätt 4 rok. Caroline var en duktig mäklare som bemötte oss på ett mycket gott sätt under hela processen. Hon gav oss information och uppdaterade oss hela tiden. Vi uppskattade hennes positiva attityd. Läs mer
  • 2020-03-24

Selim K skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Sålt sommarstuga

Blev bemött på bästa sätt. Trevlig/ hjälpsam och tar uppdraget på allvar.

Mer än förväntan, Malin var alltid positiv och försökte med många olika lösningar för att säljs stugan. Hon la även mycket tid på att möta och visa kunderna stugan som ligger utanför Jönköping.

Är väldigt nöjd med Malin och glad över att jag hade just henne som mäklare. Har tagit sin tid genom att alltid hålla mig informerad och gav mig en trygg känsla. Läs mer
  • 2020-03-15

Leif R skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Sålt lägenhet på tre rum och kök. Malin sålde lägenheten snabbt och smidigt. Hon överträffade mina höga förväntningar. Hon är noggrann och kollar hela tiden av med täta kontakter. Jag är mycket nöjd med försäljningen. Läs mer
  • 2020-02-18

Eva H skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Jag har sålt en bostadsrätt . Och jag tycker verkligen att Julia har skött det bra . Lätt o trevlig o hjälpsam . Mvh Läs mer

Elisabeth J skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Jag har sålt lägenhet.
    Blivit mkt bra och proffsigt bemöt. Fått bra med stöd och återkoppling under hela processen. Läs mer

Vivi-ann Hildegard B skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    sålt villa trevligt bemötande mycket mer betalt än jag trodde upplevde ett väldigt positivt bemötande Läs mer

Rasmus K skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Köpt västerliden 11b HVA.
    Upplevde Malin som trevlig och gav den info jag hade just då.
    Pappersskrivningen skötte hon bra oxå, det är första gången jag köper bostad så jag vet ju egentligen inte vad som förväntas av mäklare eller mig som köpare, lite pirrigt Läs mer
  • 2020-02-14

Jacob A skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Bra bemötande, kontinuerliga uppdateringar om status och tydlig i sin kommunikation Läs mer
  • 2020-02-10

Salma S skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Vi sålde en lägenhet. Julia är väldigt duktig och vi fick ett väldigt bra bemötande. Vi är riktigt nöjda med Julia! Läs mer
  • 2020-02-09

Fia Carina Gunilla S skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Proffsig, engagerad utöver det vanliga, och väldigt härligt bemötande. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2020-02-08

Emilie L skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Jag har köpt en lägenhet, bemötande har varit bra och jag har fått svar på frågor och funderingar som jag har haft. Läs mer
  • 2019-12-15

Sofia A skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Har köpt ett radhus , tack vare mäklarens fina bemötande så fick vi i lugn o ro bekanta oss med huset vi senare köpte.
    Vi har varit på andra visningar där mäklaren varit ”på” inte låtit oss tänka ifred.
    Helhetsupplevelsen varit mkt bra, fått svar på våra frågor fått bra information. Läs mer
  • 2019-12-12

Fredrik W skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Sålt bostadsrätt parhus i Habo. Julia har alltid ett trevligt bemötande och ge tydliga svar vid frågor. Hon levde upp till våra förväntningar och det kändes lätt att be om hjälp.
    Bara positivt att säga om bemötandet, flexibiliteten, kunskapen och tillgängligheten. Läs mer
  • 2019-12-05

Carl R skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    - Har köpt en bostadsrätt
    - Bra och trevligt bemötande
    - Hade inga förväntingar, Men fick ett bra bemötande och fick mina frågor besvarade. Läs mer
  • 2019-11-29

Helena S skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    •Jag har sålt en lägenhet.
    •Caroline är rak och ärlig och inget typiskt ”säljsnack” i negativ bemärkelse där man försöka säga att något är bättre än vad det är vilket jag uppskattade. Kände direkt förtroende för Caroline och hon lyssnade på vad jag sa och önskade.
    •Förväntningen var att få lägenheten såld till det pris vid önskade. Pga svajig marknad uppnådde vi inte den summan vi hoppats på men Caroline gjorde ett riktigt bra jobb med att ändå försöka förhandla upp priset till vår fördel.
    •Jag är jättenöjd med Caroline, snabbt, snyggt, ärligt. Jag kommer definitivt rekommendera henne till vänner och bekanta och även okända om jag får nya om att någon vill sälja.

Tack för en bra affär! Läs mer
  • 2019-11-26

Eva Birgitta K skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Sålt en bostad.
    Korrekt o vänligt
    Pålitlig o ärlig Läs mer
  • 2019-11-24

Daniel R skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Den mäklaren är jättebra! Jag rekommenderar!! Tack så mycket för allt. Jag har köpt fantastiskt huset!

Mvh Daniel R Läs mer
  • Eva O

2019-11-22

Eva O skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Jag har sålt ett hus från 1600 talet på Visingsö.
    En underbar person ! Lyssnade av allt vi pratade om vid första mötet. Därav blev texten och bilderna dessutom på ett sätt så du ville flytta in i detta hus!
    Julia har levt upp till alla förväntningar.
    En utomordentlig person att väga av och balansera försäljning.
    Har erfarenhet av tidigare köp och försäljningar; bästa jag/ vi haft.🍁🍂 Läs mer
  • 2019-11-22

Per H skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Köp av fritidshus, blev väl bemött både innan visningen genom sms (bokad visning )under visningen och efteråt. Återkopplingen fungerade hela tiden väldigt bra.
    Jag upplever att Julia även gjorde det lilla extra genom att ta reda på information som vi egentligen hade begärt. Läs mer
  • 2019-11-11

Peter W skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Bostadsrätt och är nöjd med utgången som utfördes professionellt. Läs mer
  • 2019-10-29

Josip M skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Har köpt en sommarstuga
    mkt bra bemötande + hjälpsam och
    trevlig säljare 10/10 Läs mer
  • 2019-10-15

Ann-Sofie N skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Köpt en bostadsrätt. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-10-14

Nathalie P skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Köpt en bostadsrätt i Jönköping via MOHV och Julia Stael von Holstein. Väldigt smidigt och vi fick ett väldigt trevligt bemötande av Julia! Rekommenderar :) Läs mer
  • 2019-09-30

Marie W skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Super trevlig och smidig att ha och göra med. Läs mer
  • 2019-09-30

Anders Gerhard L skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Försäljning av hur på distans.

Senommaren 2019 påbörjade vi försäljningen av ett hus m h a Caroline Biselius på MOVH. Vi finns på distans och har dessutom ett godman förfarande i försäljningen.

Caroline kändes från första stund kunnig och dessutom intresserad av huset och potentialen som fanns.

Caroline byggde förtroende genom ett bra förarbete och med frekvent kontakt med oss. Hon kom med mer än ett förslag på hur vi kunde gå tillväga, tidplan, styling eller ej, uppmätning eller ej, etc.

Alltid tydlig, alltid ett steg före och mycket serviceinriktad.
    Helt transparent med information under hela resan och med lägesbeskrivningar under budgivningsfasen.

Eftersom vi sålde på distans så blev det en del extra arbete som att hantera nycklar för bland annat städfirman. Självklart förstår jag att vi betalar för detta men det handlar så mycket om trygghet och det är inte självklart.

Vi kan bara tacka och ge våra allra bästa rekommendationer. Läs mer
  • Simon P

2019-09-28

Simon P skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Vi sålde vår lägenhet med Malins hjälp. Hon visade stort engagemang att få lägenheten såld med löpande återkoppling och värdefull information för att gå vidare i processen vid försäljningen. Hon var väldigt mån om att tillgodose våra kriterier och visade samtidigt en realistisk bild av möjliga utfall.
    Vi är väldigt nöjda med att vi valde Malin och skulle absolut rekommendera andra i vår omgivning att använda sig av henne. Läs mer
  • 2019-09-23

Jan E skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Caroline var naturlig, saklig och bra att resonera med. Vi köpte ett större hus med ett renoverings behov. Hon var proffsig och inte så inställsam. Jag kan rekommendera henne. Bra jobbat!! Fortsätt så!! Läs mer
  • 2019-09-23

Henning S skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Hon var bra. Inga konstigheter. Svarade på samtal och sms. Läs mer
  • 2019-09-20

Milan S skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Köpte stuga på arrenderat mark.
    Trevligt bemötande och visning.
    Vi fick bra information och svar på våra frågor som stämde bra och vi kunde gå vidare och slutföra köp. Läs mer
  • 2019-09-19

Jozsef Tamas S skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Bästa mäklaren i stan med mycket stor erfranhet.
    Vi kände oss trygga under hela processen.
    Kunnig, påläst, snabb.
    Vi skulle tveklöst välja henne igen.
    Otroligt glada med slutpriset. Läs mer
  • 2019-09-15

Linnea F skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Var på jakt efter studentbostad i Jönköping och fick fantastiskt bra hjälp av Malin! Trevligt bemötande och bra känsla från första mötet. När det sedan krånglade vid tillträdet såg Malin till att löste sig ändå. Finns absolut ingenting att klaga på! Läs mer
  • 2019-09-08

Alexander L skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Har köpt en bostadsrätt.
    Blev bemött på ett väldigt bra sett.

Fick svar på de frågor vi hade.

Våran upplevelse är väldigt bra, allt gick väldigt bra till. Läs mer
  • 2019-09-07

Mathias L skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Jag köpte en lägenhet i Jönköping. Julia har alltid varit tillgänglig och hjälpsam. Hon överträffade mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-09-07

Patrik D skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Sålt lägenhet 58,5 m2.
    Julia agerade professionellt och mycket kunnigt genom hela processen. Då det var min första försäljning fanns Julia med och vägledde och var ett stort stöd. Läs mer
  • 2019-09-05

Andreas Nils Ivar S skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Julia hjälpe mig att sälja en villa och jag är grymt nöjd över resultatet. En mycket skicklig mäklare som vet vad hon gör! Läs mer
  • 2019-08-31

John B skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Sålde min trea i Jönköping.
    Malin gav från början ett väldigt bra och tryggt intryck.
    Styrde upp det hela superbra efter mitt begränsade schema!
    Fick den såld till ett bra pris utan några konstigheter!
    Jag är nöjd! Läs mer
  • 2019-08-30

Kajsa L skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Sålde min första lägenhet med hjälp av Julia, alltid tillgänglig, hälpsam och kunnig. En toppen första upplevelse av att byta bostad, rekommenderar! Läs mer
  • 2019-08-29

Jeton B skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Vi skulle för första gången köpa en bostad, och våra förväntningar var främst att vi skulle få svar på alla våra frågor, att mäklaren skulle vara intresserad av att lösa eventuella problem som kunde uppstå i processen och visa sitt intresse både för säljare och köpare, och att hela processen fram tills tillträde skulle kännas tryggt. Så här i efterhand tycker vi att Julia levde upp till våra förväntningar, och vi känner oss trygga i vårt husköp. Det blev en villa i Habo byggd 2008. Tack för ett trevligt bemötande! Läs mer
  • Malo N

2019-08-25

Malo N skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Bra bemötande. Vi har bara träffats en gång så min uppfattning grundar sej på det. I telefonen är hon lite mångordig. Men vi är nöjda. Läs mer
  • 2019-08-24

Mats A skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Jag har köpt en bostad och är på väg att sälja. Jag har bara gott att säga om Caroline. Hon har varit mycket engagerad och yrkeskunnig. Hon har varit lätt att få kontakt med och har rett ut de funderingar jag har haft. Jag är hittills mycket nöjd med kontakten. Läs mer
  • 2019-08-22

Emma J skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Caroline var väldigt tillmötesgående. Hon var kunnig, påläst och hjälpte till med att få fram nödvändig information snabbt. Hon fanns tillgänglig hela tiden och höll mig uppdaterad. Är jättenöjd med Caroline! Läs mer
  • 2019-08-16

Alexander A skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Trevlig, bra svar på alla frågor. Kom med ett bra upplägg för att sälja lägenheten som fungerade fint. Professionell och alltid tillgänglig. Läs mer
  • 2019-08-14

Ann-louise S skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Har sålt bostadsrätt. Malin var snabb på att återkoppla till mig. Höll också i några enskilda visningar, toppenbra! Läs mer
  • 2019-08-14

Frida S skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    Jag har köpt en etta och blev bra bemött. Läs mer
  • 2019-08-10

Martina R skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Jag är jättenöjd med den mäklartjänst som Caroline Biselius levererade, jag skulle tveklöst välja henne igen vid försäljning!
    Det märktes genast att Caroline har stor erfarenhet av försäljning. Hon är säker, professionell, engagerad, kreativ och serviceinriktad. Caroline vinnlade sig verkligen om att se till att jag fick ut det bästa av tjänsten. Hon såg till att hela försäljningsprocessen gick mycket snabbt och hon anpassade de olika momenten till tider som passade mig. Hon har ett stort driv och tappar inte en spekulant utan ordnar visning närhelst det behövs. Caroline gav goda råd och tog egna initiativ, och hon kändes som ett tryggt bollplank hela vägen genom försäljningen. Hon är lättillgänglig och håller alltid kontakten, som utlovat. Caroline är strategisk och resultatinriktad, det är tydligt att hon har känsla för försäljning. Jag upplevde att även spekulanter/intressenter har förtroende för henne, vilket gynnade mig som säljare.
    Jag kan varmt rekommendera Caroline Biselius, jag tror det är svårt att hitta en bättre mäklare! Läs mer
  • 2019-08-09

Patrik D skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Köpt villa i Jönköping.

Malin agerade professionellt hela tiden och stöttade oss genom hela processen med bra information och snabba svar vilket fick oss som köpare att känna oss trygga. Malin uppfyllde mina kriterier över hur en mäklare skall vara med råge. Läs mer
  • 2019-08-07

Anna D skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Köpte en villa i Jönköping och vi är väldigt glada att just Malin var mäklare för objektet. Hon tog sig tid för oss och lyssnade noga samt svarade självsäkert på alla våra frågor. Hon var väldigt påläst och vi möttes alltid av ett glatt leende. Vi rekommenderar verkligen Malin och MOHV då det blev en väldigt smidig och trygg affär. Vi är helt enkelt supernöjda! Läs mer
  • Emmelie S

2019-08-07

Emmelie S skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Sålde en etta i Jönköping med hjälp av Malin. Redan från första stund kände jag att hon hade koll på området och marknaden, hon är professionell och kunnig! Malin höll mig hela tiden uppdaterad och gjorde verkligen det lilla extra för att hjälpa mig som säljare från start till slut. Har känt mig trygg med henne som mäklare. Kan varmt rekommendera Malin! Läs mer
  • 2019-07-30

Veronica L skrev om Caroline Biselius en del av MOHV Jönköping
    Lägenhet på Torpa, Jönköping.
    Proffsigt bemötande. Noggrann, lyhörd, kunnig, och snabb att få ut lägenheten på försäljning i rätt tid.
    Förväntningarna uppfylldes på på alla plan.
    Vi är supernöjda! Läs mer

Solåsvägen 22, 553 03 Jönköping