Alla kategorier Mäklare Halland Kungsbacka MOHV MOHV Kungsbacka

MOHV Kungsbacka

En del av MOHVwww.mohv.se

Storgatan 15, 434 30 Kungsbacka — Visa karta

Mitt i Kungsbacka, inne i gallerian på torget, erbjuder vi på MOHV vår mäklartjänst till boende i Kungsbacka med omnejd. En tjänst och ett koncept där du är med och bestämmer med din mäklare. Ett lägre arvode för en bostad som kräver en smalare tjänst; en större investering för en bostad som kan vinna på bredare exponering. Våra fastighetsmäklare i Kungsbacka arbetar även mot Varberg, Mark, Mölndal och vissa delar av Göteborg.

Besök våra mäklare i Kungsbacka på Storgatan 15.
Ring oss på 0300-730 50.

Läs vad 8 kunder tycker om MOHV Kungsbacka

• Jan J
    Jan J skrev om Malin Palm en del av MOHV Kungsbacka
    Malin är en bra mäklare. Jag har haft mycket dåliga erfarenheter av tidigare mäklare som varit oprofessionella och endast intresserade av affären. Malin var mån om att båda parter fick sina önskemål tillgodosedda i möjligaste mån, både när vi köpte och sålde våra hus. En kontinuerlig kontakt under processen och ett trevligt sätt underlättade också.
  • Karin J
    Karin J skrev om Malin Palm en del av MOHV Kungsbacka
    Malin är kunnig, hjälpsam och förstår kundens behov. En toppen mäklare ut i fingerspetsarna.
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Malin Palm en del av MOHV Kungsbacka
    Mycket proffsigt. Allt kändes rätt!
  • Eva J
    Eva J skrev om Karin Eliasson en del av MOHV Kungsbacka
    Jag fick förtroende för Karin vid första mötet. Lugn, trevlig, artig och påläst. Hon kunde mycket om hus och byggnationer och fixade alla kontakter som behövdes för husförsäljningen. Synd bara att MOHV inte är så kända och att husköpare mer går efter mäklare än själva huset när dom ska köpa nytt. (Personlig reflexion).
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Karin Eliasson en del av MOHV Kungsbacka
    Karin ger ett väldigt tryggt, kunnigt och trevligt bemötande.
    Hon har koll på mäklarfrågorna och objekten, hon tillhandahåller.
    Karin ger det där lilla extra som gör att man får en bra känsla vid möten och diskussioner.
    Hon är flexibel och hjälper till att se nya möjligheter i befintliga lösningar och väldigt prestigelös så att det alltid blir en bra slutgiltig lösning på en affär.
    En väldigt bra, förtroendeingivande mäklare, helt enkelt :)
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Karin Eliasson en del av MOHV Kungsbacka
    Karin är en mäklare med ett lugn. Kunnig glad och förtroendeingivande! Rekommenderas!
  • Rose-marie C
    Rose-marie C skrev om Karin Eliasson en del av MOHV Kungsbacka
    Trevlig och kunnig säljare. Saklig och absolut inte insmickrande. Jag var helt nöjd.
  • Pia S
    Pia S skrev om Malin Palm en del av MOHV Kungsbacka
    Proffsig och mycket kunnig mäklare. Bra bemötande genom hela processen. Skulle gärna rekommendera denna mäklare till andra!

Storgatan 15, 434 30 Kungsbacka