Alla kategorier Mäklare Halland Kungsbacka MOHV MOHV Kungsbacka

MOHV Kungsbacka

En del av MOHVwww.mohv.se

Gymnasiegatan 34, 434 50 Kungsbacka — Visa karta

Mitt i Kungsbacka i gallerian på torget erbjuder vi på MOHV vår mäklartjänst till boende i hela Kungsbacka.

Med oss får du en tjänst och ett koncept där du är med och bestämmer med din mäklare under hela affärens gång. Vi har koll på allt från arvoden till exponering och avtal och svarar på alla dina frågor.

Våra fastighetsmäklare i Kungsbacka arbetar även mot mindre ställen som Varberg, Mark, Mölndal och vissa delar av Göteborg. Besök oss i Kungsbacka på Gymnasiegatan 34 eller ring oss på 0300-730 50. Varmt välkommen!

Läs vad 24 kunder tycker om MOHV Kungsbacka

• Charlotte N skrev om MOHV Kungsbacka
    Jag har fått hjälp av MOHV och Cissi i samband med en husförsäljning. Jag träffade flera mäklare inför försäljningen men valet föll på Cissi och det har jag inte ångrat. Hon är väldigt engagerad och tillgänglig samt duktig på att hålla mig uppdaterad med information under alla delar av processen.
    Dessutom var hon tydlig med att ha ett schysst förhållningssätt för alla inblandade parter (säljare/köpare) alla fick en ärlig och relevant bild av objektet när det gällde t ex fotografering, visning och budning.
    Det kändes tryggt att få hjälp av Cissi som gjorde ett mycket bra jobb. Läs mer
  • Ludvig N skrev om Malin Palm en del av MOHV Kungsbacka
    Jag är mycket nöjd med Malins insats och hennes engagemang under försäljningen av min bostadsrätt i kungsbacka Läs mer
  • Ros-marie S skrev om Malin Palm en del av MOHV Kungsbacka
    bästa tänkbara bemötande
    den mest proffsiga mäklare som man kan anlita
    mer än nöjd som kund Läs mer
  • Håkan J skrev om Malin Palm en del av MOHV Kungsbacka
    Mycket bra och professionellt bemötande. Håller alltid kunden uppdaterad längs affären. Alltid tillgänglig och glad och positiv.
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Ove S skrev om Malin Palm en del av MOHV Kungsbacka
    Vi är otroligt nöjda med all hjälp vi fick av Malin Palm vid försäljningen av vårt hus förra året.
    Kan verkligen rekommendera MOHV till alla vänner som står i beredskap att sälja sina hus.
    Allra högsta betyg. Läs mer
  • Kent O skrev om Malin Palm en del av MOHV Kungsbacka
    Perfekt bemötande från första kontakten tills dess att all formalia till skattemyndighten var klar. Läs mer
  • Rebecca D skrev om Malin Palm en del av MOHV Kungsbacka
    Mycket kunnig, duktig, trevlig och professionell mäklare med stor lyhördhet och generellt fick vi ett väldigt bra bemötande med hög servicegrad och väldigt snabbt agerande. Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera Malin! Läs mer
  • Björn K skrev om Malin Palm en del av MOHV Kungsbacka
    Tanken var att jag träffa massa mäklare och sedan jämföra dessa för att välja ut den bästa.
    Jag började med Malin, och sen blev det inga fler träffar.

Sympatisk och mysig. Läs mer
  • Alexis M skrev om Malin Palm en del av MOHV Kungsbacka
    Stödjande löser allt otroligt trevlig och är påläst! Läs mer
  • Elisabet A
    Elisabet A skrev om Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka
    Vi är så nöjda.
    Heléne har varit flexibel, tillmötesgående, mycket pålitlig och har varit en stor trygghet .
    Rekommenderas starkt !
    Gert & Elisabet A Läs mer
    2018-04-07 Helene G svarar Elisabet A
    Hej och TACK för väldigt fin rekommendation!
    Vänlig hälsning//Heléne Gometz
  • Isa G skrev om Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka
    Jag kan varmt rekommendera Heléne både som säljare och som köpare.
    Hon har gjort ett fantastiskt bra jobb och det har känns tryggt och bra från första mötet!
    Och tillsammans så slog vi rekord i försäljningspris! Läs mer
  • Alexandra G skrev om Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka
    Heléne har varit tillmötesgående samt flexibel under hela processen. Vi litar fullständigt på hennes kompetens. Läs mer
  • Kerstin P skrev om Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka
    Trevlig och kunnig. Mycket bra bemötande och fantastisk på att hålla oss uppdaterade. Snabbt och smidigt gick hela processen. Läs mer
  • Agneta F skrev om Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka
    Helen var en fastighetsmäklare som var lyhörd. Bra att samarbeta med. Gillade att hon gav feed-back och information, fanns tillgänglig. Inte för att alla alltid ska vara tillgängliga:). Men hon kontaktade så fort hon hade möjlighet. Bra för både säljare och köpare inte minst.
    Anser att en mäklare inte ska ta på sig fler uppdrag än vad man hinner med för att ovan kriterier ska kunna uppfyllas. Läs mer
  • Lars och Kristina N skrev om Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka
    Kanonbra, flexibel, engagerad och mån om att både säljare skall bli nöjda. Alltid snabb återkoppling. Rekommenderas!! Läs mer
  • Lars J skrev om MOHV Kungsbacka
    Mycket bra bemötande men det var lite trögt i starten. Läs mer
  • Jan E skrev om MOHV Kungsbacka
    Bra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kr!!!!!! Läs mer
  • Irene L
    Irene L skrev om MOHV Kungsbacka
    Mycket proffsig, kunnig och engagerad. Läs mer
  • Otto B skrev om MOHV Kungsbacka
    Ett trevligt och professionellt bemötande. Kände arr hon brydde sig om mig som köpare. Jag rekommenderar henne starkt till andra Läs mer
  • Jan J skrev om Malin Palm en del av MOHV Kungsbacka
    Malin är en bra mäklare. Jag har haft mycket dåliga erfarenheter av tidigare mäklare som varit oprofessionella och endast intresserade av affären. Malin var mån om att båda parter fick sina önskemål tillgodosedda i möjligaste mån, både när vi köpte och sålde våra hus. En kontinuerlig kontakt under processen och ett trevligt sätt underlättade också. Läs mer
  • Karin J skrev om Malin Palm en del av MOHV Kungsbacka
    Malin är kunnig, hjälpsam och förstår kundens behov. En toppen mäklare ut i fingerspetsarna. Läs mer
  • Jonas B skrev om Malin Palm en del av MOHV Kungsbacka
    Mycket proffsigt. Allt kändes rätt! Läs mer
  • Rose-marie C skrev om MOHV Kungsbacka
    Trevlig och kunnig säljare. Saklig och absolut inte insmickrande. Jag var helt nöjd. Läs mer
    Karin E gillar detta
  • Pia S skrev om Malin Palm en del av MOHV Kungsbacka
    Proffsig och mycket kunnig mäklare. Bra bemötande genom hela processen. Skulle gärna rekommendera denna mäklare till andra! Läs mer

Gymnasiegatan 34, 434 50 Kungsbacka