Alla kategorier Mäklare Halland Kungsbacka MOHV MOHV Kungsbacka

MOHV Kungsbacka

En del av MOHVwww.mohv.se

Gymnasiegatan 34, 434 50 Kungsbacka — Visa karta

Mitt i Kungsbacka i gallerian på torget erbjuder vi på MOHV vår mäklartjänst till boende i hela Kungsbacka.

Med oss får du en tjänst och ett koncept där du är med och bestämmer med din mäklare under hela affärens gång. Vi har koll på allt från arvoden till exponering och avtal och svarar på alla dina frågor.

Våra fastighetsmäklare i Kungsbacka arbetar även mot mindre ställen som Varberg, Mark, Mölndal och vissa delar av Göteborg. Besök oss i Kungsbacka på Gymnasiegatan 34 eller ring oss på 0300-730 50. Varmt välkommen!

Läs vad 44 kunder tycker om MOHV Kungsbacka

• Alexander D

2019-06-28

Alexander D skrev om Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka
    Sålt lägenhet i Lunden, Göteborg och är supernöjd med allt. Helene har satt mig i fokus under hela säljprocessen och varit väldigt kommunikativ och noga i sitt jobb.
    I samband med det är Helene väldigt trevlig och tillmötesgående och man märker verkligen att hon sätter sina kunder i fokus - stor elogé till Helene! Läs mer
  • 2019-05-07

Staffan B skrev om Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka
    Heléne är trevlig och skapar en bra relation med både säljare och köpare. Hon är bra på att vara tillgänglig och svara på frågor och en duktig säljare.
    Rekommenderas. Läs mer
  • Bengt B

2019-04-25

Bengt B skrev om Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka
    Sålt en lgh, i Varberg. Jag blev mycket bra bemött.
    Mäklaren har skött sig mycket bra.
    Jag och min hustru var väldigt glada för att vi hade Helene, som säljare. Läs mer
  • 2019-04-12

Glen B skrev om Malin Palm en del av MOHV Kungsbacka
    Vi fick ett utmärkt bemötande av Malin när vi sålde vår villa.
    Trevlig, informativ och alltid lika hjälpsam när vi behövde hjälp.
    Jag kan starkt rekommendera Mohv och Malin Palm. Läs mer
  • 2019-04-12

Mattias H skrev om Malin Palm en del av MOHV Kungsbacka
    Grym mäklare som jag varmt kan rekommendera! Läs mer
  • 2019-04-10

Maria H skrev om Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka
    Fick ett bra äkta intryck av Helene från 1a början. Hon bistod med info. på bästa sätt o återkom till mig ganska omgående när jag sökte henne. Ngt. jag uppskattade mycket. Jag vann så budgivningen o nu är det flytt som gäller. Jag fann mitt drömhus till slut! Tack Helene:) Läs mer
  • 2019-04-10

Charlotte Adlerton G skrev om Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka
    Helene sålde vår bostad i Onsala och vi var jättenöjda med Helene som mäklare. Att sälja sin bostad är en stor sak, även känslomässigt och för mig var det därför jätteviktigt att känna förtroende för mäklaren som säljer. Helene lyssnade på oss, hon kändes trygg och självsäker i uppdraget och jag kände att hon var mån om att det skulle bli en bra affär inte bara pengamässigt utan även känslomässigt. Jag var jättenöjd med Helene och skulle jättegärna använda henne fler gånger även om jag hoppas slippa sälja på länge :-) Läs mer

Andreas P skrev om Malin Palm en del av MOHV Kungsbacka
    Vi har köpt ett hus, som köpare har Malin varit jätte bra. Snabba svar, enkel att prata med och härlig personlighet. Läs mer

Björn L skrev om Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka
    Helen sålde huset till oss vilket var jättesmidigt. Så vi valde henne till att sälja samma hus åt oss några år senare. Även då var allt lika smidigt med henne. Läs mer

Vendela A skrev om Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka
    Trevligt och proffesionellt bemötande. Läs mer

Inger W skrev om Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka
    3.2 milj

sakligt trvligt

påläst kunninhet

mycket nöjd Läs mer
  • Olle B

2019-04-08

Olle B skrev om Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka
    Heléne hjälpte oss köpa vårt första hus! Kommunikationen har under hela resan varit väldigt bra. Vi har fått svar på våra frågor och det har varit jättebra att ha MOHV och Heléne som bollplank i alla de frågor och funderingar som kommer upp under tidens gång.

Jag har alltid höga förväntningar på mäklare, denna gången kände jag verkligen att förväntningarna besvarades bra. Vi är jättetacksamma med allt från första samtal till signering och tillträde! Läs mer
  • Fredrik A

2019-04-08

Fredrik A skrev om Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka
    Köpt ett hus i Onsala, väldigt trevlig mäklare. Allt var bra vi är supernöjda med Heléne Läs mer

Oscar A skrev om Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka
    Köpte villa 2018. Trevligt bemötande och smidig affär. Läs mer

Kristian B skrev om Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka
    Helene slutförde försäljningen av vår villa, som hennes kollega påbörjade innan hon dessvärre blev sjuk., Hon genomförde också tillträdet till den bostad vi köpte istället.

All vår erfarenhet MOHV i Kungsbacka är genomgående mycket positiv. Mycket professionella, smidiga och moderna i sin approach! Läs mer

Per-Erik J skrev om Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka
    Personlig. Kommunkativ, uthållig Läs mer

Tommy E skrev om Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka
    Helene är mycket positiv och hjälpsam. Exempel, hon har hjälpt mej med min fastighetsdeklaration, min egen deklaration och min bortgångna hustrus deklaration. Läs mer

Pauline H skrev om Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka
    Vi har både köpt hus av och sålt bostadsrätt med Heléne.
    Hon är proffsig, ärlig, lätt att prata med och otroligt engagerad.
    Vi hade det tufft till och från under processen, och Heléne var ett otroligt viktigt stöd under hela den tiden.
    Vi rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2019-04-08 Helene G svarar Pauline H
    Hej! Vilka fina ord! Tack! Det har varit toppen att jobba med er och jag önskar er all lycka till i ert nya boende!
  • 2019-04-01

Anders E skrev om Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka
    Vi har sålt min mors lägenhet med hjälp av Heléne Gometz som varit en utomordentligt duktig mäklare i denna affär. Vi är mycket nöjda med både bemötande och affärsmässighet.
    Heléne Gometz har på ett mycket bra sätt levt upp till våra förväntningar. Vi rekommenderar henne gärna. Läs mer
  • 2018-12-12

Anders J skrev om Malin Palm en del av MOHV Kungsbacka
    Sålt.
    Väldigt noggrann, lyhörd, marknadskunnig, snabb, kundorienterad. Läs mer
  • 2018-08-16

Charlotte N skrev om MOHV Kungsbacka
    Jag har fått hjälp av MOHV och Cissi i samband med en husförsäljning. Jag träffade flera mäklare inför försäljningen men valet föll på Cissi och det har jag inte ångrat. Hon är väldigt engagerad och tillgänglig samt duktig på att hålla mig uppdaterad med information under alla delar av processen.
    Dessutom var hon tydlig med att ha ett schysst förhållningssätt för alla inblandade parter (säljare/köpare) alla fick en ärlig och relevant bild av objektet när det gällde t ex fotografering, visning och budning.
    Det kändes tryggt att få hjälp av Cissi som gjorde ett mycket bra jobb. Läs mer
  • 2018-05-16

Ludvig N skrev om Malin Palm en del av MOHV Kungsbacka
    Jag är mycket nöjd med Malins insats och hennes engagemang under försäljningen av min bostadsrätt i kungsbacka Läs mer
  • 2018-04-15

Ros-marie S skrev om Malin Palm en del av MOHV Kungsbacka
    bästa tänkbara bemötande
    den mest proffsiga mäklare som man kan anlita
    mer än nöjd som kund Läs mer
  • 2018-04-14

Håkan J skrev om Malin Palm en del av MOHV Kungsbacka
    Mycket bra och professionellt bemötande. Håller alltid kunden uppdaterad längs affären. Alltid tillgänglig och glad och positiv.
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer

Ove S skrev om Malin Palm en del av MOHV Kungsbacka
    Vi är otroligt nöjda med all hjälp vi fick av Malin Palm vid försäljningen av vårt hus förra året.
    Kan verkligen rekommendera MOHV till alla vänner som står i beredskap att sälja sina hus.
    Allra högsta betyg. Läs mer

Kent O skrev om Malin Palm en del av MOHV Kungsbacka
    Perfekt bemötande från första kontakten tills dess att all formalia till skattemyndighten var klar. Läs mer

Rebecca D skrev om Malin Palm en del av MOHV Kungsbacka
    Mycket kunnig, duktig, trevlig och professionell mäklare med stor lyhördhet och generellt fick vi ett väldigt bra bemötande med hög servicegrad och väldigt snabbt agerande. Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera Malin! Läs mer

Björn K skrev om Malin Palm en del av MOHV Kungsbacka
    Tanken var att jag träffa massa mäklare och sedan jämföra dessa för att välja ut den bästa.
    Jag började med Malin, och sen blev det inga fler träffar.

Sympatisk och mysig. Läs mer

Alexis M skrev om Malin Palm en del av MOHV Kungsbacka
    Stödjande löser allt otroligt trevlig och är påläst! Läs mer
  • Elisabet A

2018-04-07

Elisabet A skrev om Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka
    Vi är så nöjda.
    Heléne har varit flexibel, tillmötesgående, mycket pålitlig och har varit en stor trygghet .
    Rekommenderas starkt !
    Gert & Elisabet A Läs mer
    2018-04-07 Helene G svarar Elisabet A
    Hej och TACK för väldigt fin rekommendation!
    Vänlig hälsning//Heléne Gometz
  • 2017-09-12

Isa G skrev om Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka
    Jag kan varmt rekommendera Heléne både som säljare och som köpare.
    Hon har gjort ett fantastiskt bra jobb och det har känns tryggt och bra från första mötet!
    Och tillsammans så slog vi rekord i försäljningspris! Läs mer
  • 2017-08-16

Alexandra G skrev om Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka
    Heléne har varit tillmötesgående samt flexibel under hela processen. Vi litar fullständigt på hennes kompetens. Läs mer
  • 2017-08-15

Kerstin P skrev om Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka
    Trevlig och kunnig. Mycket bra bemötande och fantastisk på att hålla oss uppdaterade. Snabbt och smidigt gick hela processen. Läs mer
  • 2017-08-14

Agneta F skrev om Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka
    Helen var en fastighetsmäklare som var lyhörd. Bra att samarbeta med. Gillade att hon gav feed-back och information, fanns tillgänglig. Inte för att alla alltid ska vara tillgängliga:). Men hon kontaktade så fort hon hade möjlighet. Bra för både säljare och köpare inte minst.
    Anser att en mäklare inte ska ta på sig fler uppdrag än vad man hinner med för att ovan kriterier ska kunna uppfyllas. Läs mer
  • 2017-05-22

Lars och Kristina N skrev om Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka
    Kanonbra, flexibel, engagerad och mån om att både säljare skall bli nöjda. Alltid snabb återkoppling. Rekommenderas!! Läs mer
  • 2017-02-20

Lars J skrev om MOHV Kungsbacka
    Mycket bra bemötande men det var lite trögt i starten. Läs mer
  • 2017-02-18

Jan E skrev om MOHV Kungsbacka
    Bra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kr!!!!!! Läs mer
  • Irene L

2017-02-16

Irene L skrev om MOHV Kungsbacka
    Mycket proffsig, kunnig och engagerad. Läs mer
  • 2017-02-16

Otto B skrev om MOHV Kungsbacka
    Ett trevligt och professionellt bemötande. Kände arr hon brydde sig om mig som köpare. Jag rekommenderar henne starkt till andra Läs mer
  • 2015-01-23

Jan J skrev om Malin Palm en del av MOHV Kungsbacka
    Malin är en bra mäklare. Jag har haft mycket dåliga erfarenheter av tidigare mäklare som varit oprofessionella och endast intresserade av affären. Malin var mån om att båda parter fick sina önskemål tillgodosedda i möjligaste mån, både när vi köpte och sålde våra hus. En kontinuerlig kontakt under processen och ett trevligt sätt underlättade också. Läs mer
  • 2015-01-22

Karin J skrev om Malin Palm en del av MOHV Kungsbacka
    Malin är kunnig, hjälpsam och förstår kundens behov. En toppen mäklare ut i fingerspetsarna. Läs mer
  • 2015-01-21

Jonas B skrev om Malin Palm en del av MOHV Kungsbacka
    Mycket proffsigt. Allt kändes rätt! Läs mer
  • 2015-01-20

Rose-marie C skrev om MOHV Kungsbacka
    Trevlig och kunnig säljare. Saklig och absolut inte insmickrande. Jag var helt nöjd. Läs mer
    Karin E gillar detta
  • 2015-01-20

Pia S skrev om Malin Palm en del av MOHV Kungsbacka
    Proffsig och mycket kunnig mäklare. Bra bemötande genom hela processen. Skulle gärna rekommendera denna mäklare till andra! Läs mer

Gymnasiegatan 34, 434 50 Kungsbacka