Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Gymnasiegatan 16, 434 50 Kungsbacka — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kungsbacka!

Dags att skaffa ett nytt boende i Kungsbacka? Vi på Svensk fastighetsförmedling har lång yrkeserfarenhet och brinner för att ge dig personlig service så att du hittar ditt drömboende här i Halland. Hos oss får du en trygg och modern mäklartjänst samtidigt som vi har koll på området och kan guida dig till var du ska bo för att ha bäst avstånd till jobb och skolor.

Förutom Kungsbacka har vi också koll på Vallda, Anneberg, Onsala, Åsa och Frillesås. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 397 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

• 2020-06-29

Christopher B skrev om Nora Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Nora var trevligt och väldigt hjälpsam på alla vis. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-07-02 Nora A svarar Christopher B
    Tack för den fina rekommendationen, önskar dig all lycka med nya bostaden och en härlig sommar!
    / Varma hälsningar Nora
  • 2020-06-29

Nils Gunnar G skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Återkommer när hela uppdraget är slutfört. Läs mer
    2020-06-29 Tommy Nordström svarar Nils Gunnar G
    Hej
    Tusen tack, ser fram mot er återkoppling

• 2020-06-27

Vicke K skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Fritidshus,Tommy var trevlig,kunnig mycket hjälpsam om vi hade frågor,var alltid tillgänglig.Allt sköttes väldigt proffsigt.vi rekommenderar honom till kommande kunder. Läs mer
    2020-06-29 Tommy Nordström svarar Vicke K
    Hej Vicke
    Tusen tack för den fina återkopplingen och rekommendationen.

• 2020-06-22

Anita N skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Det har varit en fantastisk tid från första stund. Camilla är en mycket proffsig,positiv o glad person som har uppmuntrat mig o hjälpt mig på alla sätt både när det gäller att köpa lägenhet o att sälja mitt hus.
    Tack Camilla 🥰🥂🍾 Läs mer
  • 2020-06-20

Josephine W skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Köpte min lägenhet med hjälp av Alena. Alena är supertrevlig, otroligt hjälpsam, och väldigt tydlig och rådgivande. Jag känner mig väldigt trygg av att ha hjälp av henne. Läs mer

Jan L skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt min föräldrars hus och det gick fort och effektivt.
    Alena är saklig och receptiv och slänger sig inte med en massa floskler Läs mer
  • 2020-06-12

Ann-britt N skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Tommy har sålt min villa. Han är den bästa säljare o person jag kunde önska mej. Kunnig, ärlig, rak, snabb o omtänksam. Bättre finns inte
    mvh Ann-Britt Nygren Läs mer
    2020-06-12 Tommy Nordström svarar Ann-britt N
    Hej Ann-Britt
    Tusen tack för de fina orden, har varit en ära att lära känna dig under denna process, hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet.

• 2020-06-12

Ida M skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi köpte ett hus av Mikael, men skall också sälja vår lägenhet via Mikael.
    Mikaels bemötande har varit tryggt och enkelt, visat intresse för oss som kunder båda vid köp och sälj. Lägger fokus på oss och hans bemötande är mycket professionellt.
    Han är snabb, effektiv och saklig. Vi skulle absolut rekommendera Mikael till familj och vänner. Läs mer
  • 2020-06-11

Emma E skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Köpt hus/tomt och Tommy var snabb på att återkoppla, fixade tid för visning och kontraktsskrivning. Väldigt behjälplig och allt gick smidigt. Punktlig! Jättenöjd! Läs mer
    2020-06-11 Tommy Nordström svarar Emma E
    Hej Emma
    Tusen tack för de fina orden och rekommendationen. Tror ni kommer trivas väldigt bra i ert nya boende.

• 2020-06-09

Mats B skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Tommy är förtroendeingivande, vänlig, kunnig och är otroligt snabb både med att återkoppla och informera. Vi är supernöjda! Läs mer
    2020-06-09 Tommy Nordström svarar Mats B
    Hej Mats och Anette
    Tusen tack för den fina rekommendationen och är verkligen super glad för att ni gillat mitt arbetssätt

• 2020-06-09

Felix D skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Trygg och tydlig kommunikation hela vägen fram till avslutad affär. Läs mer
  • 2020-06-07

Francoise L skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi anlitade Svensk Fastighetsförmedling/Maria Celion för att sälja vårt hus i Vallda. Eftersom vi är bosatta i Frankrike kunde vi inte mötas på riktigt utan allt fick ske via telefon, mail eller videokonferens.
    Under hela processen, som tack vare Marias effektivitet, blev mycket kort, blev vi djupt imponerade av Marias kompetens och målinriktning. Hennes positiva framtoning, hennes förmåga att tydligt förklara hela proceduren (det var några år sedan vi köpte/sålde hus) hennes sätt att alltid vara ett steg före i processen, att hålla tät kontakt med oss oavsett tid och helgdag, uppskattade vi mycket... Vi kan varmt rekommendera Maria till alla som behöver mäklarhjälp.
    P.S. De franska mäklarna vi mött skulle ha mycket att lära av Maria! :)) Läs mer
    2020-06-09 Maria C svarar Francoise L
    Stort tack Francoise för den fina rekommendationen det betyder mycket för mig!
    Det känns väldigt gott att veta att ni är nöjda med er försäljning och med mitt arbete. Det har varit jätteroligt att få hjälpa er och det ska bli kul att få träffa er här i sommar när ni kommer till Sverige.
    Varma hälsningar Maria Celion
  • 2020-06-04

Johanna T skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Mycket trevlig och hjälpsam! Kunnig och bra återkoppling. Kan varmt rekommendera Alena! Läs mer
  • 2020-06-02

Anna C skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Proffsig, vänlig, duktig, lyhörd och oerhört lätt att samarbeta med. Väldigt väldigt nöjd med hur du hanterade försäljningen av mitt hus Tommy! Tack! Läs mer
    2020-06-03 Tommy Nordström svarar Anna C
    Hej Anna
    Blir verkligen superglad att jag kunnat leva upp till förväntningar och att du gillat mitt arbetssätt.
    Hoppas ni trivs i ert nya boende sen.

• 2020-06-02

Peter N skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Har köpt en litet på Åsa villa väg 4

Med ett avslappnat och proffesionellt sätt - inte det minsta påträngande och sälj snack , det var något vi uppskattade .

En engagerad och proffsig mäklare
    Som gjorde ett jätte positivt bemötande .

Med vänlig hälsning, Peter och Anne-Lie Läs mer
    2020-06-02 Tommy Nordström svarar Peter N
    Hej Peter och Anne-Lie
    Tusen tack för de fina orden och rekommendationen. Kul att ni uppskattar mitt arbetsät
    Tror fastigheten passar er perfekt

• 2020-06-01

Elnaz M skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Trevligt, öppen o omtänksam mot både köpare o säljare. Rak o tydlig kommunikation. Läs mer
  • 2020-06-01

Patrik M skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag har köpt en bostad. Belv mycket bra bemött av Camilla. Allt gick bra och jag har nu köpt detta hus och är mycket nöjd Läs mer
  • 2020-05-29

Tomas D skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Köpt hus ifrån karantän utan att se huset och får all hjälp ja behöver av Tommy, snabba svar och alltid trevlig Läs mer
    2020-06-02 Tommy Nordström svarar Tomas D
    Hej Tomas
    Stort tack för den fina rekommendationen, alltid kul att kunna vara behjälplig på olika sätt i dessa tider.

• 2020-05-29

Maria K skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Maria har hjälpt oss med att sälja vår tomt. Hon har gjort ett mycket bra arbete, då vi är tre ägare och alla inte är bosatta på orten där tomten finns,förutom en ägare.
    Vi har haft bra samtal och Maria har verkligen ordnat så att dokument som skall skrivas på har fungerat. Maria har varit lätt att nå via telefon och Mail. Hon har varit tydlig med att meddela när hon varit upptagen. Maria har en bra känsla för sitt yrke. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-06-01 Maria C svarar Maria K
    Stort tack för din rekommendation Maria.
    Jag är glad att kunnat stå till tjänst och hjälpa er med försäljningen så ni känner er nöjda med både mitt arbete och såklart resultatet av försäljningen.
    Varma hälsningar Maria
  • 2020-05-25

Britt F skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag har både köpt och sålt bostad med hjälp av Mikael. Han är lugn, proffsig, flexibel och engagerad i sitt arbete. Affären gick snabbt och smidigt och jag hölls uppdaterad under hela processen. Han rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-05-23

Lars W skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Proffsigt intryckt, tydliga besked och bra förmåga att hålla samman bostadsaffären. Läs mer
  • 2020-05-22

Maria N skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Trevlig med gott bemötande. Seriös och kunnig. Läs mer
  • 2020-05-20

Mikael J skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Har sålt min villa i Kungsbacka. Mäklaren är positiv och framåt och ser möjligheterna istället för hinder. Mäklaren uppfyllde våra förväntningar. Enkelt och smidigt utan krångel. Läs mer
    2020-06-01 Jessica L svarar Mikael J
    Tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen. Hoppas att vi hörs framöver! Varma hälsningar, Jessica!
  • 2020-05-11

Linnéa E skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålde hus i Vallda med Mikaels hjälp - han är en kunnig och professionell mäklare som är trevlig och saklig i sin kommunikation. Det blev en trygg och smidig process enligt vår förväntan. En riktigt bra säljupplevelse! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-05-11

Jonas D skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Köpt villa i Vallda
    Uppfattade Mikael som kunnig och seriös Läs mer
  • 2020-05-11

Håkan H skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    snabbt och enkelt. inga stora krussiduller, Lyssnar. Läs mer
  • 2020-05-07

Åsa E skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi fick från början ett väldigt gott förtroende för Maria. Med sitt lugna och professionella sätt har hon hjälpt oss igenom hela försäljningsprocessen på ett utmärk sätt. Vi kan varmt rekommendera henne till andra säljare. Läs mer
    2020-05-08 Maria C svarar Åsa E
    Stort tack för rekommendationen Åsa. Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus!
    Önskar er all lycka till med husbyggnationen nu så hörs och ses vi snart igen! Varma hälsningar Maria Celion
  • Robin T

2020-05-05

Robin T skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Köpte hus i Kungsbacka och Alena var kunnig, trevlig och framförallt smidig att jobba med.

Snabb på svara på frågor, ta kontakt med säljaren och var villig att skriva kontrakt omgående på obekväm arbetstid då vi ville göra en snabb affär med säljarna. Läs mer
  • 2020-05-01

Kristin B skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Köpt hus i Kungsbacka. Allt gick smidigt o enkelt. En snabb o enkel affär med bra kontakt. En förhandsvisning för oss sen blev det vårt. Kunde inte varit bättre. Kan varmt rekommendera Mikael som mäklare. Läs mer
  • 2020-04-29

Hanna F skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Har både köpt och sålt med Maria. Väldigt proffsig och trygg. Läs mer
    2020-05-05 Maria C svarar Hanna F
    Tack för förtroendet att hjälpa er Hanna och för rekommendationen! Vi hörs och ses snart igen, nu får vi se till att hitta ett hus till er också! Varma hälsningar Maria Celion
  • 2020-04-29

Goran C skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Väldigt kunnig och med väldigt bra bemötande Läs mer
  • 2020-04-27

Karl L skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Har köpt en fin tvårumslägenhet i Kungsbacka som Tommy sålt.
    Väldigt trevligt och vänligt och kunnigt bemötande.
    Samt en grym återkoppling via mejl samt telefon.
    Kan varmt rekommendera Tommy Nordström. Läs mer
    2020-04-28 Tommy Nordström svarar Karl L
    Hej Kalle
    Tusen tack för den fina rekommendationen och att du varit nöjd med mitt arbete, Det är super viktigt för mig med återkoppling så väldigt roligt att du uppskattat detta.

• 2020-04-27

Iréne N skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Hej , jag är väldigt nöjd med Tommy Nordström.Har köpt en lägenhet, och känner ett väldigt bra bemötande av Tommy.Information och svar på mina frågor har jag fått svar på bästa sätt.Min upplevelse är väldigt positiv. Rekommenderar honom verkligen.Mvh Iréne Läs mer
    2020-04-27 Tommy Nordström svarar Iréne N
    Hej Iréne
    Stort tack för den fina rekommendationen och reco, Glad att jag motsvarat förväntningarna.
    Tror du kommer stormtrivas i din nya lägenhet

• 2020-04-27

Pontus S skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt lägenhet.
    Kände en trygghet genom hela försäljningsprocessen. Mycket informativ, med avstämning kring vad som sker och vad som komma skall. Rekommenderas! Läs mer
    2020-04-27 Tommy Nordström svarar Pontus S
    Hej Pontus
    Stort tack igen för den fina reco och rekommendationen. Mitt mål som mäklare är alltid att kunna stämma av med säljarna på ett behagligt och informativt sätt.

• 2020-04-24

Jack J skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Mycket trevligt bemötande och proffsig. Mycket mån om sina klienter, arbetar hårt och snabbt för att få en affär i mål. Tommy är ett utmärkt exemplar av hur en mäklare skall vara. Läs mer
    2020-04-27 Tommy Nordström svarar Jack J
    Hej Jack
    Stort tack för den fina rekommendationen och orden,
    Blir superglad att ni gillat mitt jobb och uppskattat mitt arbete

• 2020-04-24

Kim S skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Lättsamt, proffsigt och genuint bemötande i vårt fastighetsköp. Läs mer
  • 2020-04-23

Maja D skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag har köpt ett hus i Vallda.
    Bra bemötande av mäklaren, flexibel, lätt att nå, bra service och det blev en smidig affär.
    En utmärkt bra upplevelse ⭐️ Läs mer
  • 2020-04-21

Marita J skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt villa i Kungsbacka. Mäklare. Mikael toppen en mycket lugn o saklig person med raka o snabb information . Jag kan rekommendera honom , vi gjorde en snabb affär Vänl. Marita Läs mer
    2020-04-23 Mikael L svarar Marita J
    Tack Marita för de vänliga orden!

Hoppas du kommer trivas i lägenheten du köpt av oss!

//Mikael
  • 2020-04-19

Amir M skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Mikael är engagerad och kunnig mäklare som gav oss köpare känsla av trygghet.
    Vår upplevlese är att han gör sitt yttersta så både köpare och säljare känner sig nöjda med hans hårda insats och det arbete han lägger på att förmedla bostäder.
    Vi hade hunnit med ett flertal visningar och mäklare i köpprocessen och jag vill påstå att känna sig trygg hos en mäklare är minst lika viktigt för köparen som det är för en säljaren i en bostadsaffär.
    Rekommenderar Mikael! Läs mer
    2020-04-23 Mikael L svarar Amir M
    Tack på mycket Amir era fina ord, och jag håller med dig, det är nog så viktigt att både köpare och säljare känner sig trygga!

Jag är övertygad om att ni kommer stormtrivas i ert nya boende!
  • 2020-04-16

Eva Mari B skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Trevlig o tillmötesgående mäklare. Tydlig o positiv o personlig - något som uppskattas mycket. Kanske lite för ”avslöjande” under budgivningen men annars bra. Läs mer
    2020-04-28 Jessica L svarar Eva Mari B
    Tusen tack Eva Mari. Vi hörs framöver när det närmar sig tillträde och inflytt i nya huset. Vänliga hälsningar, Jessica
  • 2020-04-14

Ingela K skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag har sålt både lägenhet och hus med Camilla som mäklare.
    Camilla har verkligen visat ett stort intresse för både mig som säljare och för objekten som sålts
    Hon är väldigt proffsig och ödmjuk samt väldigt lyhörd
    Nu söker jag nytt boende och kommer absolut att försöka få Camilla igen😊 Läs mer
  • 2020-04-14

Alexandra J skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi har haft Jessica som mäklare nu 3 gånger och vi är super nöjda. Jessica ser alltid till att göra sitt yttersta inför varje försäljning. Väl förbered och trevlig och har ett brinnande intresse för det hon gör.

vi kommer anlita Jessica vid nästa försäljning utan tvekan. men nu dröjer det nog ett tag :) Läs mer
    2020-04-28 Jessica L svarar Alexandra J
    Tack Alexandra! Det känns som det bästa omdömet man kan få då jag fått hjälpa er med tre försäljningar, tusen tack. Hoppas att ni kommer trivas i nya huset! Vänliga hälsningar, Jessica
  • 2020-04-14

Lotta R skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jessica var verkligen en mäklare man fick förtroende för. Var också väldigt duktig på att hålla oss uppdaterade samt super trevlig. Kan varmt rekommendera henne. Jessica sålde vår villa i Onsala med stor proffsighet. Läs mer
    2020-04-28 Jessica L svarar Lotta R
    Tack för dom fina orden. Det har varit ett nöje att få samarbeta med er! Vänliga hälsningar, Jessica!
  • 2020-04-11

Mikaela B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålde bostadsrätt, 3: a i Kungsbacka.
    Tyvärr oprofessionellt bemötande, ex Hur mäklaren har pratat om vissa intressenter med oss samt öppet säger att till oss han kommer framföra ett felaktigt högre bud till en intressent än vad vi fått från annan intressent och säger det till intressenter. Det som vi blev lovade innan som var avgörande för att vi valde dem som mäklare uppfylldes inte ex, att vi blev lovade två mäklare vid visning.
    Tyvärr tappade vi både intressenter och bättre bud pga dålig återkoppling. Information som var negativ kom inte fram till oss, fick fråga om det, ex. När intressenter hoppat av framkom inte det förrän vi frågade. Läs mer
    2020-04-15 Christofer W svarar Mikaela B
    Hej Mikaela,

Tack för din reco. Att göra en bostadsaffär är en av de största affärer man gör och den ska då också vara den bästa, både för köpare och för säljare. Min målsättning är att alltid överträffa kundens förväntan, så var också min ambition och vilja vid förmedlingen av er fina bostadsrätt. Jag förstår av din reco att jag inte lyckats nå upp till er förväntan kring hur jag kommunicerat vilket jag verkligen tar till mig och drar lärdom av till mina framtida affärer.

Christofer Wall, Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
  • 2020-04-08

Johanna S skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Trevlig och jordnära mäklare som tog våra önskemål och frågor om bostaden på ett proffsigt sätt. Ingav det förtroende vi behövde för att genomföra bostadsaffären tryggt. Läs mer
    2020-04-28 Jessica L svarar Johanna S
    Tack Johanna för dom fina orden! Jag är helt övertygade om att ni kommer trivas riktigt bra i nya huset, lycka till med allt! Vänliga hälsningar, Jessica
  • Jessica H

2020-04-05

Jessica H skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Har sålt mitt hus med hjälp av Maria och är supernöjd. Försäljningen kändes trygg och bemötandet var väldigt trevligt under hela vägen. Det kändes tydligt att Maria har stor erfarenhet och kunskap i sin yrkesroll. Kan verkligen rekommendera Svensk fastighetsförmedling och Maria Celion. Läs mer
    2020-04-06 Maria C svarar Jessica H
    Stort tack Jessica för din fina rekommendation.
    Jag är så glad att jag fick förtroendet att hjälpa till vid försäljningen och givetvis att du känner att det har varit en trygg process för din del. Vi ses snart för tillträde och hörs långt innan dess!
    Varma hälsningar Maria Celion
  • 2020-04-04

Viktor H skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi tog hjälp av Maria att sälja vårat hus.
    Maria var väldigt tydlig och engagerad genom hela försäljningen.
    Bra kommunikation.
    Väldigt nöjd.

//Viktor Läs mer
    2020-04-06 Maria C svarar Viktor H
    Tusen tack Viktor för din fina rekommendation och för förtroendet att hjälpa er med försäljningen.
    Jag är såklart väldigt glad att du är nöjd, det är det som betyder mest.
    Vi hörs och ses snart igen!
    Varma hälsningar
    Maria Celion
  • 2020-03-31

Daniel L skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Alena och vi kunde inte ha fått en bättre hjälp! Tydlig, påläst och framförallt otroligt tillgänglig. När det är dags för nästa bostadsaffär kommer Alena vara vårt självklara val igen! Läs mer
  • 2020-03-31

Tobias P skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålde en bostadsrätt, nyproduktion. Jag var tvungen att bli av med lägenheten väldigt snabbt och Alena gjorde verkligen allt för ordna detta och jag är mer än nöjd med resultatet.

Alena är väldigt lyhörd och tillmötesgående med ett konstant gott humör och hon överträffade mina förväntningar med försäljningen av min lägenhet.

Känslan man får är att hon verkligen gör sitt yttersta för att tillgodose ens behov som kund. Jag kan varmt rekommendera Alena till alla som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • 2020-03-29

Ebba B skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    •köpt en 2:a på 45 kvm
    •Ett gott bemötande från första start, bra med information och kommunikation mellan mäklare, säljare och mig som köpare.
    •Mäklaren levde absolut upp till förväntningarna, flexibel och engagerad! Läs mer

Gymnasiegatan 16, 434 50 Kungsbacka