Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Gymnasiegatan 16, 434 50 Kungsbacka — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kungsbacka!

Dags att skaffa ett nytt boende i Kungsbacka? Vi på Svensk fastighetsförmedling har lång yrkeserfarenhet och brinner för att ge dig personlig service så att du hittar ditt drömboende här i Halland. Hos oss får du en trygg och modern mäklartjänst samtidigt som vi har koll på området och kan guida dig till var du ska bo för att ha bäst avstånd till jobb och skolor.

Förutom Kungsbacka har vi också koll på Vallda, Anneberg, Onsala, Åsa och Frillesås. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 449 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

• 2020-10-30

Oskar P skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Snabbt, lätt och tryggt och proffsigt genom hela processen. Läs mer
  • 2020-10-29

Göran D skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Bra bemötande. Proffsigt hanterat. Läs mer
  • 2020-10-29

Margareta E skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Köpte en bostadsrätt. Gick snabbt och effektivt. Supernöjd. Läs mer
    2020-10-29 Tommy Nordström svarar Margareta E
    Hej Margareta
    Tusen tack för ditt omdöme och rekommendation. Tror du kommer få det superbra ute i Gubbekulla.

på återseende

Vänligen Tommy Nordström, Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Kungsbacka
  • 2020-10-27

Joakim R skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Tommy sålde våran lägenhet, vi upplevde Tommy som extremt hjälpsam och var alltid där för att hjälpa oss om vi undrade över något, första gången vi träffade Tommy kände vi att detta är våran mäklare, idag efter vi har sålt känner vi exakt likadant! Läs mer
    2020-10-27 Tommy Nordström svarar Joakim R
    Hej Joakim
    Tusen tack för en fina rekommendationen och lovorden, har varit en fröjd att få hjälpa er med letandet och försäljning av er bostadsrätt

• 2020-10-24

Franc Tommy D skrev om Nora Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Har sålt en tomt.
    Tycker Nora var mycket engagerad och hade ett trevligt bemötande och gjorde ett mycket bra jobb med försäljningen av vår tomt.
    Kan varmt rekommendera henne Läs mer
  • 2020-10-22

Alvar Valentin K skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    köpt lägenhet på Kolla backe sålt hus i vallda.

Mycket nöjda Läs mer
  • 2020-10-22

Madeleine D skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Köpt en bostadsrätt som Maria förmedlade.
    Marias kunnande och stora engagemang gjorde att jag kände mig trygg genom hela processen.
    Marias hjälp och stöd överträffade verkligen mina förväntningar. Jag har nu anlitat Maria för en försäljning av min villa.
    Jag kan varmt rekommendera henne för en bostadsaffär! Läs mer
  • 2020-10-21

Carl-magnus Krister H skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Försäljning av fritidsbostad/tomt belägen havsnära. Jessica har uppträtt mycket just och varit trevlig under hela processen. Har delgivit alla inblandade löpande information. Slutpriset översteg vårt förväntade belopp med 20 %, så ett fantastiskt jobb gjort.
    Väldigt nöjd med det utförda arbetet. Läs mer
  • 2020-10-21

Elisabet N skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi har sålt en villa i Onsala.
    Tommy har ett väldigt behagligt och professionellt bemötande.
    Tommy tar alltid våra frågor på stort allvar och med vårt säljuppdrag i fokus. Återkopplar alltid i stort och smått! Läs mer
    2020-10-22 Tommy Nordström svarar Elisabet N
    Hej Elisabet
    Tusen tack för fin reco och betyg. Tycker det är super roligt att ni gillat mitt arbetssätt.

Önskar er stort lycka till i nya huset, kommer bli superbra

• 2020-10-20

Patrik K skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jessica är Snabb på att återkoppla, lyhörd. Vi är väldigt nöjda med hantering och bemötande. Läs mer
  • 2020-10-20

Gunilla G skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag tycker att Jessica Lagergren har skött uppdraget att sälja tomt/fritidshus på ett mycket bra sätt.
    Hon gav ett intryck av att vara mycket seriös och kunnig och jag kände direkt ett stort förtroende för henne. Jag kan alltså å det varmaste rekommendera henne och Svensk Fastighetsförmedling i Kungsbacka. Läs mer
  • 2020-10-20

Hans Lennart H skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jessica has been very professional and sold our property in the best possible manner, good communication and feedback.
    All done to the highest standard. Läs mer
  • 2020-10-19

Gunnel P skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi är väldigt nöjda med Tommys hantering av vår fastighetsförsäljning (villa). Läs mer
    2020-10-21 Tommy Nordström svarar Gunnel P
    Hej Gunnel
    Blir verkligen glad för eran rekommendation och att ni uppskattat mitt arbete

• Lars-Eric A

2020-10-19

Lars-Eric A skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Camilla har sålt en fastighet för ett dödsbo.
    Vi har blivit mycket väl omhändertagna av Camilla.
    Eftersom försäljning av fastrigheter inte är något man gör i vanliga fall så hade vi inte några förutbestämda förväntningar.
    Men sammanfattningsvis en mycket bra upplevelse.
    //L-E Läs mer
  • 2020-10-18

Jill T skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi har sålt en lägenhet, brf.
    Vi har blivit bra bemötta hela vägen med gott engagemang och vi är mycket nöjda. Läs mer
    2020-10-19 Tommy Nordström svarar Jill T
    Hej Jill och Alexander
    Tusen tack för er fina rekommendation, är glad att ni gillat mitt arbetssätt.
    Nu ska vi sikta på att hitta ert drömhus!

• 2020-10-18

Nima B skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag var köpare i objektet som Mikael sålde. Mikael var noga med att processen gick rätt till och uppträdde väldigt etiskt. Kändes tryggt att köpa via honom och han mötte även våra önskemål i avtalet. Väl genomförd uppdrag! Läs mer
  • 2020-10-17

Anna M skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Camilla Möllerström högsta betyg.
    Ett toppen bemötande, hjälpsam, professionell. Läs mer
  • 2020-10-16

Karin A skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Köpt en bostadsrätt. Fick bra information från Camilla igenom hela processen, hon var snabb med att återkomma när vi t.ex. ställde frågor. Fick snabbt förtroende för henne. Läs mer
  • 2020-10-16

Monica B skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt Skördevägen 87, Kungsbacka
    Trevligt bemötande, god lyssnare och återkopplar alltid när jag har behövt få kontakt.
    Var behjälplig vid påskrifter och tog sig tid att möta mig i Göteborg.
    Jag hade inte föreställt mig en så personlig mäklare med förmåga att stötta och lyssna.
    Är tacksam att det var Camilla som fick vårat uppdrag pga ett dödsbo som jag upplevde jobbigt. Det kändes tryggt och professionellt. Läs mer
  • 2020-10-16

Mats Ove B skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt Brf parhus i K-backa. Proffsigt, trevligt och personligt bemötande.

Bra arbetsinsats och gott resultat givet rådande marknadsförutsättningar.

En bra upplevelse på hela taget, vilken man kan rekommendera till andra. Läs mer
  • 2020-10-16

Ariana S skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi köpte en bostad där Mikael var ansvarig mäklare. Vi är mycket nöjda med det bemötande som vi fick av Mikael under hela processen och särskild tacksam över hans engagemang och tålamod när vi om och om kontaktade honom med frågor kring bostaden och budgivning Läs mer
  • 2020-10-12

Karin Englesson C skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Alena har genomgående under försäljningsprocessen visat på otroligt engagemang, kunnande! Det har känts tryggt då Alena har varit pålitlig. Ger henne mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • 2020-10-10

Lena L skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi har köpt en hästgård genom Alena. Vi är mycket nöjda med all sakkunnig information vi fått. Alena har varit mycket väl påläst och noggrann i allt. Hon har varit mycket tydlig och pedagogisk och engagerad. Hon har också varit noga med att vara helt öppen och ärlig och agerat rättvist mot oss budgivare, vilket vi uppskattat. Alena får toppbetyg på alla sätt! Läs mer
  • Linda M

2020-10-10

Linda M skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Proffesionell och jordnära mäklare som alltid gjort det lilla extra för oss som kunder. Kan rekommendera Alena till 110 %. Läs mer
  • 2020-10-10

Hanna S skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Maria är fantastisk och hjälper sin köpare genom hela processen på ett tryggt och säkert sätt. Hon håller kontakten och uppdaterar genom hela budgivningen så att du som köpare känner dig sedd hela vägen fram Läs mer
  • 2020-10-07

Jan E skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Lätt att få kontakt med. Kunnig.
    Har bara positivt att säga. Såg möjligheterna. Läs mer
    2020-10-08 Tommy Nordström svarar Jan E
    Hej Jan
    Stort tack för de fina orden och rekommendationen. blir verkligen superglad att ni uppskattat mitt arbetsätt

• 2020-10-04

Susanne T skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi har både köpt och sålt med fin hjälp av Camilla.
    Camilla har under hela processen varit informativ och hjälpsam. Vi har känt oss sedda och trygga.
    Vi anlitar gärna Camilla igen. Läs mer
  • Martina T

2020-10-03

Martina T skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi har köpt en villa genom svensk fastighetsförmedling och Camilla. Hennes bemötande har varit mycket proffesionellt, kunnigt och tillmötesgående. Kommunikationen har fungerat utmärkt och vi som köpare har känt oss trygga och väl informerade rakt igenom! Läs mer
  • 2020-10-03

Marie W skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Köpt tomt sålt bostsdsrätt.
    Mycket bra bemötande av mäklaren, smidiga och snabba affärer.
    Rekommenderar starkt både mäklaren och Svensk fastighetsförmedling som helhet. Läs mer
  • 2020-10-02

Joakim B skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Proffsig, personlig och hjälpte oss på ett utmärkt vis med försäljningen . Läs mer
  • 2020-10-02

Linn W skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålde en bostadsrätt
    Blev bemött på ett jätte bra och trevligt sätt. Hon återkopplade alltid och var väldigt lyhörd. Kändes väldigt kunnig, trygg och gav en känsla av förtroende. Viktiga egenskaper jag tycker en mäklare bör ha . Försäljningen gick bättre än förväntat , vilket jag tror Camilla bidrog med . Läs mer
  • 2020-10-02

Michael T skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Camilla är lyhörd ödmjuk samt väldigt kunnig så som man önskar att alla mäklare är

Mvh En mycket nöjd kund Läs mer
  • 2020-09-30

Eric A skrev om Mats Wahlbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Bra, informativ och behjälplig för ens behov Läs mer
  • 2020-09-28

Caroline J skrev om Mats Wahlbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag och min sambo har köpt ett kedjehus som är nyproduktion i Fjärås.
    Mats har svarat snabbt via mejl om vi haft frågor, samt tagit sig tid att träffa oss personligen när vi haft frågor.
    Vi har hittills varit supernöjda! Läs mer

Jeanette G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Bra bemötande med kunnighet och ett lugn i affären. Läs mer
  • 2020-09-28

Kaj Mauritz I skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Utmärkt och proffsigt bemötande vid vår husförsäljning . Läs mer
    2020-09-28 Tommy Nordström svarar Kaj Mauritz I
    Hej Kaj
    Tusen tack för de fina orden och reco. Kul att höra att ni är nöjda

• 2020-09-20

Philip B skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Maria förmedlade fastigheten vi köpte. Maria var alltid tillgänglig för frågor och funderingar vilket var skönt. Vid kontraktsskrivning var hon också pedagogisk och förklarade de olika stegen vi gick igenom. Detta var bra då det var första gången vi köpte en fastighet. Maria levde upp till de förväntningarna vi hade och processen i helhet har gått bra. Läs mer
    2020-09-21 Maria C svarar Philip B
    Stort tack Philip, det känns bra att ni känner er nöjda med köpprocessen och framförallt hoppas jag att ni ska trivas fantastiskt bra i huset och med era nya grannar! Varma hälsningar Maria Celion
  • 2020-09-18

Fredrik K skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi sålde en fastighet som ligger bredvid vårat hus.
    Viktigt för oss var att de som flyttade in var bra grannar.
    Vi hade lite annorlunda krav och idéer, men det var inga problem för Maria. Är mycket nöjd med bemötande, hög kompetens nivå, och väldigt proffsigt agerande. Kommer alla gånger anlita Maria igen. Läs mer
    2020-09-19 Maria C svarar Fredrik K
    Stort tack Fredrik!
    Det har varit väldigt roligt att hjälpa er med försäljningen och såklart lika roligt att ni känner nöjda med resultatet. Grattis till era nya grannar!
    Varma hälsningar Maria Celion
  • 2020-09-11

Gunnel R skrev om Nora Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    En duktig, kompetent, trevlig tjej som vet vad man som kund vill ha. Engagerad och otroligt trevlig.
    Jag som säljare har tidigare testat andra mäklare men här är den driven tjej som verkar älska sitt jobb.
    Hon kunde inte fått ett bättre betyg av mig än det jag skriver här. Läs mer
  • 2020-09-08

Dick S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag har även tidigare gjort affärer med Hanna Alavik och varit mer en nöjd då också. Hanna är kunnig, glad, förstående, punktlig och lyssnar noga på säljare och köpares frågor och argument och gör sen det allra bästa av situationen. Läs mer
  • Kim H

2020-08-31

Kim H skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Köpte en villa via Alena och hade en trevlig ton rakt igenom. Alena höll allt som hon sa och allt gick precis enligt plan. Vi gjorde en väldigt snabb fastighetsaffär därav hade vi inte så mycket kontakt men den kontakten vi hade kan jag bara säga gott om/ Kim Läs mer
  • 2020-08-31

Maria K skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Proffsig och snabb affär.
    Trevligt och personligt bemötande. Läs mer
  • 2020-08-28

Peter D skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Först köpte vi en bostadsrätt av henne därefter fick hon förtroendet att sälja vårt hus. Jessica gör ett gediget intryck, hon är alltid tillgänglig, hon ger feedback och är mellanhand på ett imponerande sätt. Hon är snabb och målinriktad för att få ett snabbt, bra avslut för bägge parter! Läs mer
  • 2020-08-22

Ida M skrev om Nora Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålde en bostadsrätt med Nora. Då det är en pandemi i världen har marknaden varit oerhört svår tolkad och jag/vi har varit oroliga att vi ej skulle få sålt vår lägenhet.
    Trots detta lyckas Nora hålla huvudet högt och gav sig inte! Bemötandet var alltid trevligt och omtänksamt. Hon lyssnade alltid på oss (kunden) och var alltid kontaktbar, oavsett dag eller tid.
    Hon förmedlade ett gott samarbete där vi kunder var i centrum. En ung tjej som har arbets-glöden i sig! Rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • 2020-08-22

Markus C skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Haft en god upplevelse med Maria i mitt första bostadsköp. Hon har varit delaktig i alla delar av affären vilket känns tryggt. Det är tydligt att hon vill både köpare och säljare väl. Läs mer
    2020-09-16 Maria C svarar Markus C
    Hej Markus,
    Stort tack för dina ord. Det värmer verkligen att höra att du känner så då det är min största drivkraft att både säljare och köpare ska känna sig sedda, trygga och nöjda!
    Hoppas att du ska trivas riktigt bra, grattis till ditt första hus!
    Varma hälsningar Maria Celion
  • 2020-08-17

Jörgen S skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Köpt bostadsrätt i centrala Kungsbacka.
    Trevligt och professionellt bemötande av Jessica vilket underlättade hela processen.
    Mycket nöjd med mäklaren! Läs mer
  • 2020-08-15

Emelie J skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Otroligt professionellt och trevligt bemötande.
    En rolig och spännande upplevelse av att sälja Lgh med hjälp av Svensk fastighetsförmedling.
    Så nöjd man kan bli helt enkelt! Läs mer
  • 2020-08-15

Krister J skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt bostadsrätt, enkelt och smidigt allt. Tydligt förslag på hur vi skulle lägga upp det, men ändå vi som fick bestämma. Om det inte hade fungerat, fanns redan ett ”steg 2”...
    Jessica tog hand om allt, vi behövde verkligen inte göra någonting. Läs mer
  • 2020-07-23

Malin Å skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Mäklaren var otroligt bra på att återkoppla och gav oss bra service. Vi är jättenöjda! Läs mer
  • 2020-07-16

Christopher A skrev om Nora Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Mäklaren Nora var väldigt mån om att vi skulle få bästa möjliga förutsättningar till en bra försäljning av vårt hus. Många bra råd och tips inför visningen. Vidare så var mäklaren både lyhörd och mån om att inte forshera igenom budgivningen utan lät köparna få tid till eftertanke vilket resulterade till en för bägge parterna ett riktigt lyckat köp och säljförfarande. Vi kan verkligen rekommendera Nora som mäklare till er som säljare i framtiden!

Fam Almberg Läs mer

Gymnasiegatan 16, 434 50 Kungsbacka

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte