Alla kategorier Mäklare Halland Kungsbacka Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Gymnasiegatan 16, 434 50 Kungsbacka — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kungsbacka!

Dags att skaffa ett nytt boende i Kungsbacka? Vi på Svensk fastighetsförmedling har lång yrkeserfarenhet och brinner för att ge dig personlig service så att du hittar ditt drömboende här i Halland. Hos oss får du en trygg och modern mäklartjänst samtidigt som vi har koll på området och kan guida dig till var du ska bo för att ha bäst avstånd till jobb och skolor.

Förutom Kungsbacka har vi också koll på Vallda, Anneberg, Onsala, Åsa och Frillesås. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 139 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

• 2019-01-22

Annica skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Tack Tommy! När vi anlita svenskfastighetsförmedling och dig hade vi höga förväntningar! Alla dessa förväntningar infriades och överträffades med stor marginal. Din lyhördhet och konstanta återkoppling uppskattades stort och vi kan starkt rekommendera dig. Vi kommer garanterat höra av oss vid nästa försäljning.

Med vänlig hälsning, Annica Ståhl
    Agneta Stridh dödsbo Läs mer
  • 2019-01-20

Rasmus S skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Kontaktade Tommy när jag skulle sälja min lägenhet. Han gjorde ett gott intryck och fick mig känna lugn under hela försäljningen. Allt gick snabbt och enkelt så ja är supernöjd ! Läs mer
    2019-01-21 Tommy Nordström svarar Rasmus S
    Hej Rasmus
    Stort tack för förtroendet vi fick att sälja er lägenhet. Att kunderna ska känna sig lugna och få återkoppling är mitt mål i varje affär, förutom såklart att nå ett så bra slutpris som möjligt.

Stort lycka till i ert hus och på återseende.

• 2019-01-20

Anneli M skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag är mycket nöjd med Tommy som mäklare vid försäljning av min bostadsrätt. Han återkopplar alltid snabbt och har ett professionell bemötande och bra känsla. Kommer definitivt att anlita honom vid ev kommande försäljningar och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2019-01-21 Tommy Nordström svarar Anneli M
    Hej Anneli
    Stort tack för dessa fina ord och att du är nöjd med vår tjänst på Svensk Fastighetsförmedling.
    Hoppas vi ses i framtiden och stort lycka till i ert nästa boende.

• 2019-01-18

Birgitta L skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt vårt hus eftersom jag blivit ensam kvar. Engagerad, hjälpsam, vänlig. Det kunde inte blivit så mycket bättre, mycket tacksam! Läs mer
    2019-01-19 Tommy Nordström svarar Birgitta L
    Hej Birgitta
    Det har varit ett sant nöje att lära känna dig. Tycker det är jätte roligt att du är nöjd med min tjänst.
    Tror du kommer trivas riktigt bra i lägenhet i Åsa.

• 2019-01-18

Madelene H skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi är mycket nöjda med försäljningen av huset i Frillesås!
    Tommy, du gjorde allt som vi kunde förvänta oss och lite till. Mycket trevligt bemötande och oerhört informativ, höll tät kontakt och informerade om allt som hände och även inte hände och mycket hjälpsam. Vi kommer självklart att anlita dig igen vid nästa möjliga försäljning av hus! Läs mer
    2019-01-19 Tommy Nordström svarar Madelene H
    Hej Madelene
    Roligt att höra att ni är så nöjda med min tjänst, det har varit ett nöje att få lära känna er samt att få förmedla er fastighet.

• 2019-01-17

Peter A skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Har köpt en bostad och Tommy har varit professionell och samtidigt personlig. Snabb att återkomma med svar.
    Tommy får mina varmaste rekommendationer. Läs mer
    2019-01-19 Tommy Nordström svarar Peter A
    Hej Peter
    Tack för den fina rekommendationen,
    Huset i Frillesås tror jag verkligen är perfekt för dig och din familj.

Hoppas vi ses i framtiden

• 2019-01-17

Evelina H skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi fick ett tips på ett hus på Bräckornas väg 51 i frillesås av mäklaren Tommy. Blev väldigt bra bemötta och vi fick hjälp med allt.
    Var super nöjda och det gick fort från att vi la bud till att vi skrev under köpekontraktet.
    Väldigt nöjda med allting. Läs mer
    2019-01-19 Tommy Nordström svarar Evelina H
    Hej Evelina
    Stort tack för dessa fina ord!
    Känns verkligen roligt att ni gillade mitt tips om bostad, denna bostad tror jag kommer vara perfekt för er.

Som vanligt om ni har några funderingar eller frågor så är det bara att slå en signal

På återseende!

• 2019-01-17

Maarten H skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi blev uppringd om ett hus som skulle komma ut och till slut köpte vi den. Tänker det var riktigt bra att Tommy ringde upp oss om huset, efter vi hade kollat på ett annat hus i område.

Bra service och jätte trevligt Läs mer
    2019-01-19 Tommy Nordström svarar Maarten H
    Hej Maarten!
    Stort tack för dessa fina ord!
    Riktigt roligt att ni gillade mitt tips om bostad, tror verkligen ni kommer trivas super bra.

• 2019-01-16

Emil N skrev om Mats Wahlbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Bra och Professionell. Sköter affärsgången strukturerat och pragmatiskt. Kan rekommendera honom stark. Läs mer
  • 2019-01-16

Ewa P skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Är mycket nöjd med försäljningen av min bostadsrätt. Kan varmt rekommendera Jessica Lagergren på Svensk Fastighetsförmedling i kungsvacka. Läs mer
    2019-01-17 Jessica L svarar Ewa P
    Tusen tack Ewa! Varma hälsningar Jessica
  • 2019-01-12

Roger A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    professionell och korrekt, snabb, kunnig, lättsam och trevlig Läs mer
  • 2019-01-09

Eva L skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt en lägenhet.
    Proffsig,lugn och metodisk.
    Lyssnade på vad vi tyckte.
    Levde upp till alla förväntningar. Läs mer
  • 2018-12-30

Sabina Cecilia M skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Är kunnig inom sitt område och påläst på det hus vi köpte, ger tydlig information och återkoppling. Är mycket nöjda med bemötandet. Läs mer
    2019-01-02 Tommy Nordström svarar Sabina Cecilia M
    Hej Sabina och Philip
    Stort tack för dessa fina ord. Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus. Som vanligt är det alltid bara att återkoppla om ni har frågor eller funderingar.

Vi ses.

• 2018-12-19

Johanna A skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Köpt 1 1/2 -plans villa i Kungsbacka

Mäklaren var glad, trevlig, lugn, noggrann och professionell. Bra på att förmedla mellan oss och säljaren.

Upplevde att det inte var stressigt och pådrivande utan det fick ta sin tid och vi är nöjda med bemötandet. Läs mer
  • 2018-12-17

Maria K skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi har köpt och sålt vår bostadsrätt av samma mäklare. Vi fick ett stort förtroende då det visades en stor transparens mellan oss och mäklaren.
    Tack Camilla Möllerström! Läs mer
  • 2018-12-14

Mats L skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Har sålt en bostadsrätt.
    Fick stort förtroende för mäklaren första gången jag mötte henne.
    Allting har skötts väldigt proffsigt och engagerat och har alltid blivit bemött med ett vänligt leende. Punktlig så man kan ställa klockan efter henne, alltid återkopplat.
    Skall jag köpa eller sälja i Kungsbacka igen vet jag vem jag skall vända mig till. Läs mer
    2018-12-17 Hanna A svarar Mats L
    Hej Mats, tack för de fina orden - det har varit väldigt roligt att få lära känna er! Vi ses :)
  • 2018-12-14

Ulf K skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Camilla Möllerström var vår mäklare då vi sålde vårt radhus i dec-18. Vi är väldigt nöjda med hennes insats trots en lite vikande marknad. Camilla är noggrann och jobbar med mycket energi. Hon kvalitets säkrar spekulanterna och ser till att köra visningar endast med spekulanter med låne-löfte. Camilla är duktig på att återkoppla och ständigt hålla oss uppdaterade. Hon jobbar sälj och resultat inriktat med en klar målbild. Hade hon varit en vanlig säljare för ett företag hade hon säkert varit både månadens och årets säljare. Vi kan varmt rekommendera henne för liknande uppdrag. Ulf & Anette, Kaprifolvägen, Kungsbacka Läs mer
  • 2018-12-13

Daniel U skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Köpt villa i Anneberg/Älvsåker 130 m2. Tommy har varit till full hjlå på alla punkter. 100% service och med mycket god kontakt kämpat för oss. Hade inte kunnat få en bättre mäklare. Läs mer
    2018-12-14 Tommy Nordström svarar Daniel U
    Hej Daniel
    Stort tack för dessa fina ord. Önskar er stort lycka till i nya huset och som alltid är det bara att återkoppla om ni har några frågor eller funderingar. Vi ses på tillträdet.

• 2018-12-09

Gunnar J skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Trevligt och proffsig bemötande. Hanteringen var smidig och processen flöt väldigt smidigt. Upplevde även att köparen tyckte det gick bra och schysst till. Läs mer
    2018-12-17 Hanna A svarar Gunnar J
    Tack Gunnar, nöjet var helt på min sida att få hjälpa till! Vi ses efter årsskiftet!
  • 2018-12-06

Thorbjörn J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Fastighet med hus samt separat tomt. Jättebra och kunnigt bemötande, genomförandet av försäljningarna gick mycket smidigt. Läs mer
    2018-12-13 Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka svarar Thorbjörn J
    Tack Thorbjörn! Ett sant nöje att få lära känna dig.
  • 2018-12-03

Marcus B skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Bra bemötande på visning. Visade sig sen att hon va lite dåligt påläst och blandat ihop saker. Fel årtal på renoveringar och köksmaskiner bland annat. Läs mer
    2018-12-17 Hanna A svarar Marcus B
    Hej Marcus, tack för er feedback. Det är viktigt att ni också ska känna er trygga och omhändertagna i er bostadsaffär som köpare. Hoppas ni kommer trivas gott i ert nya hus!
  • 2018-11-26

Lisbeth Marianne E skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Stort tack Tommy för ett mycket trevligt bemötande
    och en perfekt genomförd husförsäljning.
    Mvh Marianne o Roland Läs mer
    2018-11-27 Tommy Nordström svarar Lisbeth Marianne E
    Hej Marianne & Roland
    Stort tack för dessa fina ord. Det har varit ett sant nöje att få lära känna er och jag tackar otroligt mycket för att jag fick äran att förmedla er villa.

• 2018-11-17

Christer W skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Mäklaren var proffsig och mycket erfaren. Vi fick ett mycket vänligt bemötande vid köp av bostaden och hon löste allt på ett utmärkt sätt. Vi kan därför rekommendera henne varmt! Läs mer
  • Matilda K

2018-11-15

Matilda K skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Mäklaren var mycket tydlig och vänlig. Väldigt professionell , samtidigt lite personlig ibland. Ingav förtroende. Läs mer
    2018-12-17 Alena W svarar Matilda K
    Tack snälla för de vänliga orden :) all lycka till er med nya boendet! MVH
  • 2018-11-08

Sophia J skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi fick förtroende för Jessica som mäklare från första stund på visningen av lägenheten som vi senare köpte. Det var då en självklarhet att Jessica även fick uppdraget att sälja vårt hus vilket hon gjorde med stor framgång.
    Jessica har på mycket kort tid lyckats att matcha köpare och säljare på ett mycket professionellt vis. Hon har hög servicenivå mot kund som är mycket uppskattad och vi kände oss trygga genom hela affären både vid köp och försäljning. För oss som kund var det minmalt arbete, känns skönt att anlita en seriös mäklare som har kompetens och ser till kundens bästa i alla lägen. Läs mer
    2018-12-18 Jessica L svarar Sophia J
    Hej Sophia & Maj-Lis, Tack så mycket för dom fina orden. Varma hälsningar, Jessica
  • 2018-11-07

Annika E skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Alena sålde min lägenhet i Kungsbacka. Hon är väldigt effektiv och vi fick en snabb affär.
    Alltid tillgänglig när jag hörde av mig vilket ger ett stort förtroende. Läs mer
    2018-11-13 Alena W svarar Annika E
    Så roligt att höra, tusen tack! Stort lycka till med huset :)
  • 2018-11-06

Stina A skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Lyhörd mäklare som gjorde en fantastisk matchning, dessutom genialt effektiv Läs mer
    2018-11-13 Alena W svarar Stina A
    Så roligt att det blev bra! Jag hoppas att ni kommer att trivas i Söderstaden :)
  • 2018-11-06

Ismeta K skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag är mike nöjd med mäklare som hjälper mig Läs mer
    2018-11-13 Alena W svarar Ismeta K
    Tack Ismeta! Jag önskar dig all lycka i nya lägenheten!
  • 2018-10-29

David P skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2:a. Björkris.
    Jag blev väldigt positivt bemött och det var bra återkoppling.
    Allt bra. Läs mer
    2018-11-01 Alena W svarar David P
    Tusen tack för detta! :) Jag önskar er all lycka till i Björkris!
  • 2018-10-09

Heinz Erwin E skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Köp ett litet renoverat småhus.
    Tycker att det var ett väldigt trevligt och bra bemötande både av Tommy och den trevliga unga kvinnan som han hade hjälp av.
    Det var bra information i liten grupp och att alla fick samma info.

Mina förväntningar var att jag ville ha bra information för att kunna ta ett bra beslut on eventuellt köp, för jag tyckte detta objektet passade mig bra.
    Min upplevelse av helheten har varit mycket bra både visningen budgivningen och min förhoppning är att resterande går lika bra och trevligt. Läs mer
    2018-10-11 Tommy Nordström svarar Heinz Erwin E
    Hej
    Alltid kul att höra att våra ambitioner att ge bra information så att du som kund känner dig trygg i ditt köp märks.
    Både jag och Nora tackar otroligt för dessa fina ord och önskar dig all lycka i dit nya hus

Vi ses snart igen på tillträdet.

• 2018-10-08

Mikael E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi har sålt ett radhus. Vi var mycket nöjda med vår mäklare Cecila Olsson, hon har skött försäljningen på ett mycket proffsigt sätt. Vi vill gärna rekommendera henne. Läs mer
    2018-10-18 Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka svarar Mikael E
    Tack Maria och Mikael och lycka till i ert nya hus!
    Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka gillar detta
  • 2018-10-07

Peter L skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag har sålt en gård. Allt har fungerat bra, mäklaren var engagerad och skötte allt enligt förväntan. Läs mer
  • 2018-10-07

Tobias O skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Lite för ivrig för att ta ett lagt bud innan andra visningar, men annars helt jäkla ypperligt! super nöjd verklingen!

Jag mötte mäklarn på ett väldigt bra sätt, lugn sanasad, riktigt påläst. Inga som helst konstigheter.

Levde helt klart upp till förväntan. Läs mer
    2018-10-09 Tommy Nordström svarar Tobias O
    Hej Tobias
    Verkligen ett super stort tack för äran att få hjälpa er med försäljningen av er lägenhet.
    Tack även för den bra recensionen och ett gott samarbete.

Jag önskar er all lycka i ert framtida boende och hoppas vi ses igen vid tillfälle

• Anton L

2018-10-06

Anton L skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag ville ha en pålitlig och lätt kontaktbar mäklare som levererar och det fick jag!

Hanna sålde min lägenhet i kungsbacka, hon var väldigt trevlig och kunnig! Läs mer
    2018-12-17 Hanna A svarar Anton L
    Gott att höra att ni kände att jag fanns till för er hela vägen - då har jag lyckats! Hoppas ni trivs bra i ert hus!
  • 2018-10-06

Magnus I skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi sålde vår lägenhet i Kungsbacka. Alena var väldigt engagerad, kunnig och drivande genom hela försäljningsprocessen.
    Vi är verkligen jättenöjda och kan varmt rekommendera henne henne till andra som går i sälj-tankar! Läs mer
    2018-11-01 Alena W svarar Magnus I
    Super tack Magnus och Sanna, jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas i nya lägenheten! :)
  • 2018-10-03

Mats Rune F skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag har köpt lgh. Bra mäklare kunnig och erfaren. Snabb hantering och med ett förtroendefullt arbetssätt. Läs mer
  • 2018-09-27

Cecilia L skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jättebra och tillmötesgående. Trevlig Läs mer
    2018-12-18 Jessica L svarar Cecilia L
    Tack Cecilia, hoppas att ni kommer trivas bra i huset nu! Varma hälsningar, Jessica!
  • 2018-09-23

Kurt Roland A skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jätteproffsigt, positiv med härligt bemötande!! Läs mer
    2018-09-27 Alena W svarar Kurt Roland A
    Tack snälla Kurt för de fina orden :)
  • 2018-09-21

Daniel Henning J skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Proffsigt rätt igenom utan att vara för påstridig. Läs mer
    2018-09-27 Alena W svarar Daniel Henning J
    Tusen tack Daniel, hoppas att du kommer att trivas i lägenheten :)
  • Caroline J

2018-09-19

Caroline J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Proffsigt från första stund. Rekommenderas varmt!!! Läs mer
    2018-10-18 Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka svarar Caroline J
    Tack Caroline och Jonathan! Lycka till med husbyggandet!
  • Björn A

2018-09-10

Björn A skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt en villa i Onsala.
    Fick ett väldigt bra bemötande från alla på Svenskfast.
    Mina förväntningar har överträffats med marginal. Blir hela tiden informerad vad som är på gång, och ett ärligt och uppriktigt bemötande.
    Tack vare Svenskfasts stora nätverk, blev affären avslutad till allas belåtenhet, dock återstår några moment som överlämnandet, samt support med fastighetsdeklarationen. Men jag räknar med att det kommer att ske med samma engagemang. Läs mer
    2018-09-11 Tommy Nordström svarar Björn A
    Hej Björn
    Stort tack för dom fina orden och bra recension. Det har varit en ära att få hjälpa er att sälja bostaden.
    Det återstår några moment men siktar självklart på att fortsätta i samma anda och erbjuda bra service och återkoppling.

Vi ses framöver.

• 2018-09-07

Ingrid A skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Bra mäklare
    Men dålig återkoppling
    Man får ringa upp Tommy om man vill veta något hur det går med försäljningen
    Han ringer aldrig och det är dåligt av en mäklare Läs mer
    2018-09-10 Tommy Nordström svarar Ingrid A
    Hej,
    Att alla inblandade i en bostadsaffär ska känna sig väl omhändertagna och väl informerade under processen, är minst lika viktigt som att ni ska göra en riktigt bra bostadsaffär när ni anlitar mig som mäklare. Jag har nu förstått att den information och återkoppling jag gett inte nått alla inblandade, vilket jag verkligen beklagar. Jag uppskattar och tar till mig din feedback och ser över hur jag arbetar med återkoppling till mina kunder framöver.

• Martin S

2018-07-26

Martin S skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vår mäklare Hanna har varit otroligt duktig! Hon förstod precis våra önskemål, var lyhörd, kompetent och gjorde försäljningen mycket lyckad! Vi rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2018-12-17 Hanna A svarar Martin S
    Tusen tack Martin, med ett gott samarbete blev resultatet väldigt lyckat! Härligt att höra att ni är nöjda! Vi ses
  • 2018-07-16

Johan F skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Camilla var tydlig och effektiv att ha att göra med. Hon visade hög integritet i sitt mäklar utövande och jag upplevde henne som objektiv med förmåga att lyssna in på säljare och köpare. Läs mer
  • 2018-07-13

Marcus H skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Tommy och Camilla var av multipla mäklare de proffsigaste och mest kunniga vi kommit i kontakt med. Redan första träffen hade de en plan för hur vi skulle tackla och följa upp hela försäljningsprocessen.

När vi valt dem och påbörjat säljprocessen hade vi alltid full insyn och de följde ofta upp hur vi kände över olika val.

Vi hade i främsta hand kontakt med Tommy och han gick hela vägen och den extra milen genom hela ärendet. Satte oss kontakt med gratis styling, rätt fotograf och var alltid kontaktbar. Han kom alltid med smarta förslag och tog lyhört emot våra kunskaper om boendet. Kanske var det därför vi fick sålt en bra bit över våra förväntningar.

Jag rekommenderar starkt Tommy och kommer absolut kontakta honom först i mina framtida försäljningar. Läs mer
    2018-09-10 Tommy Nordström svarar Marcus H
    Hej Marcus
    Stort underbart tack för dom fina orden och en bra recension.
    Det har varit ett fint samarbete från början till slut och det har varit en ära för mig att få hjälpa er med försäljningen.
    Jag är glad att få lära känna er och vill önska er ett stort lycka till i ert framtida boende.

Hoppas vi ses snart igen.

Med Vänliga Hälsningar
    Tommy Nordström, Svenskfastighetsförmedling Kungsbacka
  • 2018-07-12

Jan R skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Bra, snabb och effektiv mäklare, de saker vi hade frågor och funderingar på var hon snabb med att kolla upp -affären gick snabbt och smidigt (även om inte tillträdet skett ännu)
    (köpt hus i Varla, Kungsbacka Läs mer
    2018-07-12 Alena W svarar Jan R
    Tusen tack Jan, hoppas att ni kommer att trivas i huset!
  • 2018-05-29

Mikael A skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Har sålt mitt hus
    Jag känner mig helnöjd med mäklarens jobb och kan verkligen rekommendera henne till andra. Läs mer
    2018-07-12 Alena W svarar Mikael A
    Tack Mikael, och lycka till med huset :D
  • 2018-05-22

Kerstin O skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Ett stort tack till Hanna Alavik som sålde vår lägenhet! Trevligt bemötande, kontinuerlig uppföljning och en helt igenom proffsig insats varför vi varmt rekommenderar Hanna till Er som går i köp- eller säljtankar.

Roger & Kerstin Olsson Läs mer
    2018-12-17 Hanna A svarar Kerstin O
    Tusen tack Kerstin och Roger! Ses vi inte i Kungsbacka så ses vi i Spanien nästa gång :)
  • 2018-05-19

Leo S skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    I mitt köp av villa fick jag som väntat professionellt bemötande med stor kunskap i branschen som grund, men också på ett personligt plan, vilket gav stort mervärde Läs mer
  • 2018-05-13

Anders E skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Köpt lägenhet och Alena har varit kunnig och tillmötesgående Läs mer
    2018-05-14 Alena W svarar Anders E
    Tusen tack och stort lycka till med nya lägenheten!

Gymnasiegatan 16, 434 50 Kungsbacka