Alla kategorier Mäklare Halland Kungsbacka Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Gymnasiegatan 16, 434 50 Kungsbacka — Visa karta

Läs vad 17 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

• Annika Ö
    Annika Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Mikael var mycket behaglig i sin framtoning.
    Kunnig kring området, engagerad och förtroendeingivande.
    Gjorde en bra försäljning.
    Rekommenderas.
  • Anel K
    Anel K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag är mycket nöjd enkelt o snabbt
    2017-05-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anel K
    Hej Anel.
    Kul att ni är nöjda med er försäljning. Lycka till med ert nya hus och hälsa familjen.
  • Ng Ng Mui Mai L
    Ng Ng Mui Mai L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Proffsig behandling av kunden
  • Reiner G
    Reiner G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Camilla har från början uppträtt mycket professionellt och förtroendeingivande och det har under affärens gång förstärks. Camilla har hög tillgänglighet och lyssnar på kunden. Camilla har bemött oss mycket bra. Vi är mycket nöjda med hennes arbete.
    2017-04-12 Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka svarar Reiner G
    Tack snälla Christina och Reiner, det har varit ett fint samarbete och en ära för mig att hjälpa till med er försäljning. Jag är så glad att jag fick lära känna er. Vill samtidigt önska lycka till med ert framtida boende. Hoppas vi ses igen vid tillfälle! Varmaste hälsningar Camilla
  • Lars L
    Lars L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag är jätte nöjd med min mäklare och allt sköts efter mina förväntningar
    2017-04-12 Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka svarar Lars L
    Tack för förtroendet med försäljningen och för de fina rekommendationerna som jag fått. Och, så vill jag passa på och önska lycka till med ert nya boende! Vänligen Camilla
  • Annelie E
    Annelie E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Catherine är en fantastisk mäklare! Hon är oerhört kompetent, trevlig och pålitlig. Jag skulle inte kunna vara mer nöjd med hennes prestation. :D
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Allt var perfekt. Superproffsig.
    2017-03-10 Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka svarar Mikael S
    Tack för de fina orden Mikael! Stort lycka till med nya huset. Varma hälsningar / Jessica
  • Therese S
    Therese S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Är mycket nöjd! Camilla utförde sitt mäklaruppdrag mycket bra, är väl påläst och engagerad hela affären ut, från att hon blev anlitad till att försäljning var gjord och deklaration ska skickas in. Kan varmt rekommendera Camilla.
    2017-02-09 Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka svarar Therese S
    Tack snälla Therese! Vill samtidigt tacka för förtroendet med försäljningen, det har varit en ära att få hjälpa dig. Vänligen Camilla
  • Gabriella E
    Gabriella E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Har varit i kontakt med Svensk Fastighetsförmedling i flera olika sammanhang och alltid fått bra bemötande och hjälp. Maria C är så lättsam och glad och samtidigt väldigt proffsig. Hon var ett jättebra stöd och bollplank genom hela resan. Det kändes verkligen som att vi gjorde det tillsammans och att hon brydde sig om affären lika mycket som vi.
    2017-02-10 Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka svarar Gabriella E
    Tack Gabriella för de fina orden. Det var väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen!
  • Robert A
    Robert A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Hela försäljningsdelen fungerade alldeles utmärkt. Det var en bra dialog hela tiden.
    Försäljningen av huset gick som på räls.
    Vi är mycket nöjda med bemötandet vi fick och på det sättet som försäljningen sköttes och handlades av mäklaren Maria Celion.
    Det var av högsta klass rakt igenom.
    2017-02-22 Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka svarar Robert A
    Stort tack Robert för era ord och för det fina samarbete vi hade, det var bara roligt att få hjälpa er med försäljningen! Hoppas ni trivs bra i ert nyrenoverade hem!
  • Annika
    Annika skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Maria var till jättestor hjälp när vi skulle sälja vår lägenhet. Superproffsig, trevlig och stort engagemang.
    2016-12-28 Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka svarar Annika
    Tack för att jag fick hjälpa er med er försäljning och för era fina ord. Jag hoppas att ni trivs bra i ert nya hus!
  • Osvald M
    Osvald M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Emma var för mig och min hustru mycket duktig och väl påläst. Vi fick ett
    stort förtroende för henne med en gång, så henne rekommenderar vi gärna
    till övriga köp och säljkunder
  • Helena B
    Helena B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag och min syster som sålt vårt föräldrarhem
    har kännt oss väldigt bra bemötta av Jessica
    På Svensk fastighetsförmedling Kungsbacka
    fått en väldigt personlig och bra service som har förstått våra behov på ett utmärkt sätt
  • Ann-Christin W
    Ann-Christin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag upplevde Jessica som engagerad, kunnig, vänlig och drivande. Kort sagt: jag är väldigt nöjd att Jessica sålde min lägenhet. Det kändes tryggt!
    Ann-Christine Wester
  • Lars A
    Lars A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jessica gjorde ett alltigenom gediget arbete med bl.a. utmärkt presentation på
    deras hemsida och bra kontakt med intressenter och med oss som säljare. Vi är helnöjda !
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi fick ett proffsigt bra bemötande och det motsvarade alla våra förväntningar.
  • Ulla M
    Ulla M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Kunnig, bra marknadsuppfattning ordning och reda samt tydlig.

Gymnasiegatan 16, 434 50 Kungsbacka