Alla kategorier Mäklare Halland Kungsbacka Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Gymnasiegatan 16, 434 50 Kungsbacka — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kungsbacka!

Dags att skaffa ett nytt boende i Kungsbacka? Vi på Svensk fastighetsförmedling har lång yrkeserfarenhet och brinner för att ge dig personlig service så att du hittar ditt drömboende här i Halland. Hos oss får du en trygg och modern mäklartjänst samtidigt som vi har koll på området och kan guida dig till var du ska bo för att ha bäst avstånd till jobb och skolor.

Förutom Kungsbacka har vi också koll på Vallda, Anneberg, Onsala, Åsa och Frillesås. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 236 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

• 2019-09-21

Stina L skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Proffsig och engagerad genom hela processen .Vi är mycket nöjda med Marias insats! Läs mer
  • 2019-09-15

Stefan M skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi är jättenöjda, allt gick väldigt smidigt och bra. Läs mer
  • 2019-09-12

Hans C skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Saklig, kunnig , lugn och trevlig Läs mer
  • 2019-09-10

Jimmy S skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Bra bemötande o dialog kring försäljning av fastigheten. Läs mer
    2019-09-11 Tommy Nordström svarar Jimmy S
    Hej Jimmy!
    Stort tack för dessa fina ord och rekommendation.
    Hoppas och tror ni kommer stormtrivas i ert nya hus, samt stort tack för ett lyckat och bra samarbete

• 2019-09-06

Stig Bertil S skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt fritidshus
    Mäklaren visade seriöst intresse för försäljningen och bemötte säljare och köpare mycket trevligt. Antalet visningar begränsades genom föranmälan.
    Vi är mycket nöjda med genomförd försäljning. Läs mer
  • 2019-09-04

Maria M skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Köpt en villa i Kungsbacka.

Väldigt professionell visning med en liten presentation om huset och området.

Camilla är trevlig och bemötte oss väl i vår köpesprocess. Hade lite otur med semester och resor vilken gjorde det hela lite komplicerat, men det löste Camilla. Läs mer
  • 2019-09-03

Inger O skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag har sålt en villa. Det gick snabbt och lätt att sälja men alla i min omgivning tyckte att jag skulle fått mer betalt. Grannarna är skeptiska till fuktvärdet som sänkte priset. Läs mer
  • 2019-09-02

Peter skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt Villa! Inget att klaga på. sköts sig utmärkt Läs mer
    2019-09-05 Tommy Nordström svarar Peter
    Hej Peter
    Stort tack för den fina rekommendationen och samarbete vi haft.

• 2019-09-02

Chriss skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt bostadsrätt! bra guidning och genomförande!
    Rekommenderas Läs mer
    2019-09-05 Tommy Nordström svarar Chriss
    Hej Chriss
    Stort tack för förtroendet och de fina orden.

På återseende

• 2019-08-31

Bengt J skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt en villa. Professionellt och kunnigt bemötande, mån om våra önskemål. Kommunikativ och mycket bra på att hålla oss uppdaterade om vad som händer. En mycket positiv upplevelse! Läs mer
    2019-09-02 Jessica L svarar Bengt J
    Tusen tack för de fina orden och tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen av er villa. Hoppas att ni ska trivas bra i nya lägenheten! Vänliga hälsningar, Jessica!

Lotta S skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi har köpt en villa och blev väl bemötta av Maria, som svarade på våra många frågor, tog reda på det som behövdes och kom med förslag.
    Vi hade direktkontakt med Maria under budgivningen och upplevde att hon bidrog till att sänka stressnivån under den processen. Maria bidrog även till en avslappnad kontraktsskrivning där hon även välkomnade oss att återkomma om vi har ytterligare frågor. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med våra kontakter med Maria. Läs mer
    2019-08-29 Maria C svarar Lotta S
    Stort tack Lotta. Vilken innerligt fin reflektion och rekommendation!
    Så kul att ni funnit ert drömhus, hoppas ni ska trivas fantastiskt bra.
    Varma hälsningar Maria Celion
  • 2019-08-28

David L skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt en villa.
    Jättebra bemött. Allt gick smidigt och mäklaren kändes påläst och insatt i arbetet.

Jag är helnöjd. Inget att klaga på. Bra service och hjälpsam. Bra kommunikation. Fick svar på alla frågor man hade. Läs mer

Marie L skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    En underbar mäklare som uppfyllde våra förväntningar. Påläst och kunnig och med ett mycket trevligt bemötande Läs mer
    2019-08-29 Maria C svarar Marie L
    Tusen tack för förtroendet att hjälpa er med er husförsäljning, det var ett nöje!
    Stort tack också för dina fina ord här!
    Varma hälsningar Maria Celion

Per H skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Trevligt och proffsigt bemötande! Ger bra information och svarar och tar reda på frågor som ställts. Läs mer
    2019-08-29 Maria C svarar Per H
    Stort tack för dina ord Per. Det glädjer mig verkligen att ni fann ert drömhus! Varma hälsningar Maria Celion
  • 2019-08-25

Magnus O skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Köpte en bostadsrätt. Mäklaren var kunnig och gav bra service. Läs mer
  • 2019-08-18

Christer U skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt en sommarstuga.

Bemötandet från mäklaren var mycket bra.
    Tommy var tillmötesgående, mycket trevlig och duktig på sitt jobb. Läs mer
    2019-08-19 Tommy Nordström svarar Christer U
    Hej Christer
    Stort tack för de fina orden och rekommendationen. Det har varit riktigt trevligt samarbete under säljprocessen av er sommarstuga.

• 2019-08-05

Louise W skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Har köpt ett fritidshus. Första intrycket av mäklaren kändes inbjudande och genuint. Detta är den första bostaden jag köper och jag kände att fick svar på alla frågor jag hade. Tummen upp för hela upplevelsen! Läs mer
    2019-08-19 Tommy Nordström svarar Louise W
    Hej Louise
    Stort tack för de fina orden och rekommendationen . Hoppas och tror du kommer trivas i det nya huset.

• 2019-08-05

Malou A skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålde mitt föräldrahem, fick en mycket kompetent och lyhörd mäklare. Mötte två mäklarfirmor, Sv Fast gav ett proffsigt intryck som bestod genom hela affären. Ung och ambitiös, vet att köparen upplevde detsamma. Har anlitat företaget tidigare och är mycket nöjd. Anlitar gärna igen. Läs mer
    2019-09-02 Jessica L svarar Malou A
    Tack Malou för den fina rekommendationen och väldigt roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Vänliga hälsningar, Jessica!
  • 2019-07-29

Marcus K skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Tommy Nordström har agerar väldigt proffesionellt, lämnat snabba besked och guidat oss genom vårt husköp på bästa sätt. Läs mer
    2019-08-05 Tommy Nordström svarar Marcus K
    Hej Marcus och Lotta
    Stort tack för denna fina rekommendation. Tror verkligen ni kommer stormtrivas i Åsa och ert härliga köp av hus.

• 2019-07-26

Jonathan S skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålde precis en lägenhet i Åsa, superbra samarbete med mäklaren (Tommy), han levererade extact det som vi hade förväntat oss och lite mer!
    Super trevligt!

Kan varmt rekommendera honom👍👍 Läs mer
    2019-07-26 Tommy Nordström svarar Jonathan S
    Hej Jonathan
    Stort tack för den fina rekommendationen och ett riktigt gott samarbete med ett bra slutresultat.

• 2019-07-24

Tiina J skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag hjälpte mina föräldrar vid ett lägenhetsköp. Mäklaren gav ett professionellt bemötande och hade god förståelse för vår situation. Läs mer
    2019-07-24 Tommy Nordström svarar Tiina J
    Hej Tiina
    Stort tack för den fina rekommendationen, helt övertygad om att dina föräldrar kommer stormtrivas i sitt nya boende.

• 2019-07-14

Marie I skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Har med Marias hjälp sålt ett kedjehus i Vallda. Maria är en mycket kunnig, omtänksam och professionell mäklare. Jag fick snabbt och lätt en mycket god kontakt med henne. Försäljningen av huset gick på 2 dagar från förhandsvisning till kontrakt- skrivning. Hon hjälpte mig att få ett pris som jag är nöjd med. Jag är mycket nöjd med allt, kunde inte bli bättre! Läs mer
    2019-07-16 Maria C svarar Marie I
    Tusen tack för dina fina ord! Så glad att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen!
    När man inte säljer sitt hus särskilt ofta får det ju bli riktigt bra när man väl gör det!
    Vi hörs och ses snart igen, varma hälsningar Maria Celion
  • 2019-07-12

Amanda W skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi sålde vår villa som ligger i Onsala. Vi träffade camilla på en visning och tyckte hon var perfekt för att sälja vårt hus, där och då sa vi att hon gärna får sälja vår bostad. Hon är intressant och lägger fokus på rätt saker när man kommer som spekulant. Hon återkopplade alltid och kändes alltid väldigt bra att prata med henne. Hon fanns tillgänglig för oss hela tiden. 10/10 får hon av oss & vi kommer använda oss av henne nästa gång om vi säljer i framtiden. Mvh en riktigt nöjd familj i Onsala. Läs mer
  • 2019-07-10

Fredrik B skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Bra bemötande. Hade önskat att budgivning på SMS kom igång några dagar tidigare eftersom första budet startade då. Läs mer
    2019-07-10 Tommy Nordström svarar Fredrik B
    Hej Fredrik
    Stort tack för omdömet och feedbacken. Vår ambition är alltid att försöka dra igång en budgivning så fort första budet är inkommit. Vi tar såklart med oss din feedback in till kommande affärer.

Hoppas ni kommer trivas i er nya villa
  • 2019-07-05

Brwen K skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Han var alltid tillgänglig och kunde svara på alla frågor man ställde. Kändes tryggt. Läs mer
    2019-07-05 Tommy Nordström svarar Brwen K
    Hej Brwen
    Stort tack för de fina orden, glad att kunna hjälpa er

• Yasmine H

2019-07-02

Yasmine H skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Camilla Möllerström sålde vår fars hus. Hon är mycket professionell, återkopplar snabbt och gör det där ”lilla extra” för att alla skall känna sig sedda och hörda.

Hennes mellannamn: TRYGGHET
    Hon är helt enkelt exceptionell! Läs mer
  • 2019-07-02

Christél B skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Camilla Möllerström, sålde vår villa. Mäklaren är jätteduktig på återkoppling, informativ, snabb.
    Hon är något utöver det vanliga. Över alla mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-07-01

Erik L skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Smidig och professionell process vid husköpet! Mycket gott bemötande, samt snabb och effektiv kontakt. Läs mer
  • 2019-06-29

Vitalius K skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt Villa med Tommy ger han 10+ Läs mer
    2019-07-01 Tommy Nordström svarar Vitalius K
    Hej Vitalius
    Stort tack för den fina rekommendationen. Hoppas ni får det bra i ert nya

Erik skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt Bostadsrätt, Verkligen nöjd, ständig återkoppling genom hela processen och kan starkt rekommendera Tommy till alla jag känner. Läs mer
    2019-07-01 Tommy Nordström svarar Erik
    Hej Erik,
    Stort tack för den fina rekommendationen och lovorden, är glad att ni uppskattat mitt arbete.

Malin skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt bostadsrätt super nöjd 10/10, ständig återkoppling Läs mer
    2019-07-01 Tommy Nordström svarar Malin
    Hej Malin
    Stort tack för den fina rekommendationen, glad att ni är nöjda

• Agneta H

2019-06-29

Agneta H skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Köpt en bostadsrätt på Mor johannas väg 11B i Kungsbacka. Otroligt nöjd. Mäklaren, Maria Celion , har varit fantastisk. Väldigt personlig, närvarande, serviceinriktad och trevlig. Vi är såå nöjda och kunde inte önskat oss en bättre mäklare. Läs mer
    2019-06-29 Maria C svarar Agneta H
    Stort tack Agneta! Det glädjer mig verkligen både att ni hittade ett så fint boende och också såklart att ni känner er nöjda med mitt jobb kring köpet. Det är så viktigt att det känns bra i alla ändar! Vi ses snart igen, Varma hälsningar Maria Celion
  • 2019-06-26

Alexander S skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag har sålt ett radhus. Mäklaren hade ett proffsigt och seriöst bemötande.
    Hade höga förväntningar som mäklaren levde upp till. En bra mäklare helt enkelt! Läs mer
    2019-06-26 Tommy Nordström svarar Alexander S
    Hej Alexander
    Stort tack för den fina rekommendationen och förtroendet att sälja ert radhus.

Vi ses snart på överlämnandet

• 2019-06-25

Anna B skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Mikael Lindberg hjälpte oss sälja vår villa. Han ingav stort förtroende från början till slut. Han var professionell, engagerad, transparent och hjälpsam, vilket kändes betryggande under hela försäljningsprocessen. Lätt att kommunicera med. Vi ger honom våra varmaste rekommendationer. Anna och John Läs mer
  • 2019-06-22

Orrit R skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag har varit super nöjd med Alena. Hon har gjort en fantastiskt jobb när hon skulle hjälpa mig att sälja min lägenhet. Kan varmt rekommendera henne till flera. Läs mer
  • 2019-06-17

Birgitta F skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt bostadsrätt 2 rök.
    Fick rekommendation att Tommy var bra.
    Detta har han varit med råge.
    Av 10 möjliga ger jag Tommy 10. Läs mer
    2019-06-18 Tommy Nordström svarar Birgitta F
    Hej Birgitta!
    Stort tack för förtroendet att sälja din bostadsrätt. och såklart även de fina orden och omdömet.

• 2019-06-17

Patrik L skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Hjälpsam och tillgänglig. Köpt bostadsrätt. Läs mer
    2019-06-18 Tommy Nordström svarar Patrik L
    Hej Patrik
    Stort tack! roligt att höra att ni uppskattat allt och är nöjda.

• 2019-06-17

Stefan B skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt bostadsrätt. Proffsigt bemötande och handläggning redan från första stund och genom hela proceduren.
    Det absolut bästa var den kontinuerliga kontakten med uppdateringar om vad som hände och inte hände. Läs mer
    2019-06-18 Tommy Nordström svarar Stefan B
    Hej Stefan
    Stort tack för de fina orden och ett mycket bra samarbete. glad att höra att ni uppskattat vår återkoppling och arbetssätt.

• 2019-06-17

Anki H skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Nogrann , bra bemötande , ansvarstagande , lyhörd. Läs mer
    2019-06-18 Tommy Nordström svarar Anki H
    Hej Anki
    Stort tack för förtroendet och de fina orden. Glad att höra att ni är nöjda med mitt arbete.

• 2019-06-14

Christopher W skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Har sålt en lgh och en fastighet genom tiderna med hjälp av Mikael. För oss är Mikael det självklara val av mäklare. Mycket goda kunskaper och realistisk. Vi rekommenderar Mikael alla dagar i veckan. Läs mer
    2019-06-14 Mikael L svarar Christopher W
    Tack Christopher, Jag önskar er ett stort lycka till i nya huset!
  • Thomas J

2019-06-07

Thomas J skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt villa vid havet i Åsa/Ölmanäs.
    Processen tog ca två veckor, vilket innebar att den var mycket intensiv och satte press på alla involverade parter att samverka.
    Vi hade höga förväntningar på Hanna men dessa infriades med råge.
    Nedan är en beskrivning av vad vi förväntade oss samt de egenskaper som Hanna besitter som måhända går utanför en mäklares specifika roll men som vi tycker ändå är viktiga.

Besitter en hög kommunikativ förmåga. Drivande men ändå ödmjuk. Ser helheten men ändå sinne och noga med detaljer. Senior och kompetent utan att vara byråkratisk. Inkännande och lyhörd till säljarens och köparens behov. Strukturerad och hög administrativ förmåga. Behåller lugn och saklighet även i pressade situationer. Social kompetent kryddat med gott humör och humor. Hanna var alltid närvarande och svarade snabbt på alla frågor även de mindre intelligenta.

Jag rekommenderar starkt Hanna till andra säljare och köpare! Läs mer
  • 2019-05-29

Urban E skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Har sålt en bostadsrätt och den mäklare jag har haft har gjort ett kanon jobb .
    Förväntningarna var precis vad jag hade tänkt mig
    Bra utfört arbete under hela försäljningen där allting gick
    smidigt till och snabbt. Läs mer
    2019-05-31 Tommy Nordström svarar Urban E
    Hej Urban
    Stort tack för den fina rekommendationen.
    Glad att höra att jag motsvarade era förväntningar och att ni är nöjda med affären.

på återseende och återkoppla när det är dags för deklarationen

• 2019-05-29

Markus L skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag ahr köpt en Lägenhet.
    Tommy var mycket trevlig och hjälpsam när man hade frågor och funderingar.
    Tommy levde mer än upp till mina förväntningar.

Sammanfattning:
    Tommy var mycket trevlig under visningen. Han var öppen under budgivningenmed hur läget ligger till, och under kontraktskrivningen så var han mycket tydlig med allt som stod i avtalet och svarade på frågor innan man hade dem så man märkte att han var erfaren med detta. Läs mer
    2019-05-29 Tommy Nordström svarar Markus L
    Hej Markus
    Stort tack för den fina rekommendationen. Glad att jag lever upp till era förväntningar och jag kommer fortsätta på inslaget spår.
    Skulle det dyka upp någon fråga eller fundering så tveka inte att höra av er.

Vi ses på tillträdet

• 2019-05-26

Johanna N skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vänligt och seriöst bemötande, lätt att få till samtal/träffar/mail. Bra rådgivning och diskussioner. Fungerade så bra vid köpet av vår lägenhet att vi anlitade henne igen vid försäljning ett par år senare. Läs mer
  • 2019-05-24

Jenny E skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålde 3 rok. Fick ett proffsigt, trevligt och glatt bemötande. Hon kunde området och gav ett väldigt förtroendegivande intryck. Har aldrig sålt innan men Alena tog mig genom processen och tipsade och hjälpte verkligen till där hon kunde.
    Kan verkligen rekommendera Alena som mäklare! Läs mer
  • Davina Ö

2019-05-23

Davina Ö skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi har sålt en villa. Vi upplevde ett fantastiskt bemötande och insats från början till slut av vår mäklare. Otroligt engagemang och kunnande. Läs mer
    2019-06-29 Maria C svarar Davina Ö
    Stort tack för era fina ord. Det var väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen! Ha en underbar sommar, vi ses för tillträde nästa vecka! Varma hälsningar Maria Celion
  • 2019-05-22

Jörgen C skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Tommy Nordström var vår mäklare vid försäljningen av min mors hus. En fastighet med tillhörande verkstad som ligger väldigt ödsligt med 3 km grusbackar från landsvägen.

Tommy antog utmaningen och gjorde sitt yttersta för att presentera fastigheten på bästa möjliga sätt. Tyvärr räckte det inte för att nå det budet som vi hade hoppats på, men marknaden hade helt enkelt inte mer att ge.

Jag visste från början att försäljningen var svår, eftersom det inte finns många objekt på marknaden att jämföra med. Så den mäklaren som fick uppdraget skulle få jobba hårt.

Tommy har gjort allt vi kunde kräva av en mäklare. Han är lyhörd, respektfull och ödmjuk och tar människor på ett mycket bra sätt. Det är inte lätt för en gammal människa som min mor vid 81 års ålder att sälja sitt hem, men Tommy har stöttat henne genom hela fasen och varit tålmodig när det behövts.

Kan varmt rekommendera Tommy Nordström till den som är på väg att sälja sin bostad.

Jörgen Carlson Läs mer
    2019-05-29 Tommy Nordström svarar Jörgen C
    Hej Jörgen
    Till att börja med stort tack för den fina rekommendationen. Ert objekt har varit helt i sitt eget slag med sitt unika läge och förutsättningar. Är väldigt glad att fått förtroendet att förmedla fastigheten och känner stor lycka att ni är nöjda med mitt arbete.
    Skulle ni behöva hjälp med något i framtiden är det såklart bara att höra av sig.

Hoppas och tror att din mor kommer trivas gott i nya lägenheten.
    Vi hörs åter vid TT och kommande arbete med deklarationen.

• 2019-05-21

Gun-Britt C skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Tommy Nordström
    Är en väldigt duktig mäklare som med sin kunskap
    och brinnande intresse för sitt arbete
    sålt min fastighet Hallåsvägen 310
    Trots mycket jobb.Alltid positiv och glad
    Toppen Läs mer
    2019-05-22 Tommy Nordström svarar Gun-Britt C
    Hej Gun Britt.
    Stort tack för de fina orden, det har varit ett sant nöje att få hjälpa till med försäljningen av din bostad och likaså hjälpa dig att hitta en ny lägenhet.
    Hoppas och tror du kommer stormtrivas.

• 2019-05-18

PÉTER V skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi köpte ett hus av Camilla. Väldigt professionell, trevligt och hjälpsam. Jag rekommenderar verkligen henne! Läs mer
  • Andreas J

2019-05-15

Andreas J skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt en fastighet med kort varsel.
    Mäklaren var mycket seriös och kunnig.
    Mäklaren förhöll sig till relevanta samtal och detaljer under hela processen.
    Alla underlag samt dokumentation har varit klanderfria.
    Likväl att processen tog allt som allt bara drygt 2 veckor från första mötet tills att huset blev sålt!
    Och huset såldes till mycket bra pris.
    Vi är väldigt nöjda som kunder till just vår mäklare. Läs mer
    2019-05-15 Maria C svarar Andreas J
    Tusen tack Andreas, det var verkligen roligt att få förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Underbart att höra att ni är nöjda, det är då jag är nöjd! Hälsa så gott. Vi hörs snart igen, vänliga hälsningar Maria Celion

Gymnasiegatan 16, 434 50 Kungsbacka