Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kungsbacka!

Dags att skaffa ett nytt boende i Kungsbacka? Vi på Svensk fastighetsförmedling har lång yrkeserfarenhet och brinner för att ge dig personlig service så att du hittar ditt drömboende här i Halland. Hos oss får du en trygg och modern mäklartjänst samtidigt som vi har koll på området och kan guida dig till var du ska bo för att ha bäst avstånd till jobb och skolor.

Förutom Kungsbacka har vi också koll på Vallda, Anneberg, Onsala, Åsa och Frillesås. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 782 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka 2

• sålde sitt hus med hjälp av Nora Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2022-06-30 Verifierad kund
    Rekommenderar Nora till både framtida hussäljare och presumtiva köpare. Hon är trevlig, positiv och tydlig samt även påläst och duktig.
    Hon har en fin yrkeskarriär framför sig och jag är säker på att hon kommer gå långt.
    Mvh Katrine Blanc
  • sålde sitt hus med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2022-06-30 Verifierad kund
    Fick ett mycket bra intryck av Maria redan vid första mötet. Professionell och engagerad och mån om att gå igenom hela processen vilket skapade en trygghet. Alltid snabb återkoppling och ett varmt bemötande. Är supernöjd och kommer definitivt att rekommendera henne. Supernöjd!
    Tack snälla Christina för den fina rekommendationen. Stort tack också för förtroendet att få hjälpa dig med din försäljning. Det gläder mig verkligen att höra att allt har känts tryggt och att du är nöjd med vårat gemensamma arbete! Vi hörs snart igen, varma hälsningar Maria Celion Maria Celion
    2022-06-28 Verifierad kund
    Trevlig, framåt och proffsig mäklare som uppfyllde våra förväntningar. Lätt att få tag på och kom med bra tips inför vår försäljning.
    Kan verkligen rekomendera Nora som mäklare
  • sålde en tomt med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2022-06-23 Verifierad kund
    Trevlig mäklare som engagerar sig. Kan rekommendera henne.
    Tack snälla Britt-Marie, det är alltid lika kul att få äran att jobba med er! Vänliga hälsningar Maria Celion Maria Celion
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2022-06-20 Verifierad kund
    Maria skötte all hantering kring vår försäljning med briljans. Hon var snabb, lyhörd och otroligt professionell i alla lägen.

Nästa gång vi är i behov av en mäklare kommer Maria definitivt vara det självklara valet.
    Tusen tack Daniel för din generösa och hjärtliga rekommendation! Det betyder verkligen otroligt mycket för mig att få höra detta! Jag hoppas att ni ska trivas riktigt bra i ert hus så ni inte behöver min hjälp än på många år igen, men den dagen vet ni vart jag finns. Varma hälsningar Maria Celion Maria Celion
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2022-06-19 Verifierad kund
    Jag tyckte Maria var engagerad, hjälpsam o hjärtlig. Fick ett bra bemötande hela vägen.
    Stort tack för dina ord Anna-Carin. Det betyder mycket att det kändes så bra! Så roligt att ni hittade en perfekt lägenhet till er! Varma hälsningar Maria Celion Maria Celion
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2022-06-19 Verifierad kund
    Tommy Nordström är en erfaren och trygg mäklare. Han är ett mycket bra stöd vid svåra beslut
    Hej Anna-Karin
    Tusen tack för fina ord och omdöme, glad att jag kunnat vara behjälplig med stort som smått.

2022-06-18 Verifierad kund
    Maria var lättillgänglig, snabb och tydlig i sin kommunikation. Hon levde upp till våra förväntningar och vi kan absolut tänka oss att använda henne vid eventuell framtida försäljning.
    Tack snälla Emelie för det fina omdömet och framförallt för förtroendet att hjälpa er med er försäljning! Nu får vi hoppas att ni får många härliga år i ert hus innan en ev framtida försäljning! Varma hälsningar Maria Celion Maria Celion
    2022-06-17 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande av Tommy och blev väldigt nöjd med försäljningen.

Positiv och härlig person.

Fick mycket bra hjälp efter köp av ny bostad dessutom.
    Hej Alexander
    Stort tack för det fina omdömet och orden, Glad att ni är nöjda med försäljningen och min hjälp

Tommy Nordström
  • köpte sitt hus med hjälp av Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2022-06-17 Verifierad kund
    Camilla är så trevlig och hjälpsam. Jättenöjd med henne som mäklare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Mats Wahlbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2022-06-15 Verifierad kund
    Utmärkt bra även sen tidigare år som vi haft lite kontakt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2022-06-14 Verifierad kund
    Tydlig och super bra! Alltid tillgänglig och svarar på alla frågor.
    Så roligt att få vara med när ni hittade huset för er! Hoppas ni ska trivas otroligt bra. Varma hälsningar Maria Celion Maria Celion
  • sålde sitt hus med hjälp av Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    • Frillesås
    2022-06-13 Verifierad kund
    Mycket duktig och kunnig.
    Bra bemötande, hjälpsam.
    2022-06-12 Verifierad kund
    Super bra på alla sätt! Tack Maria!
    Tack snälla Sean! Stort lycka till med husletandet nu! Vänliga hälsningar Maria Celion Maria Celion
    2022-06-12 Verifierad kund
    Vi hade aldrig sålt en bostad innan och visste inte vad vi skulle förvänta oss. Maria gick igenom hela processen med oss på ett tydligt och bra sätt. Vi kände oss delaktiga hela vägen. Professionell, engagerad och tillgänglig.
    Tack snälla för ditt fina omdöme. Jag är verkligen glad att få förtroendet att hjälpa er. Vänliga hälsningar Maria Celion Maria Celion
    2022-06-11 Verifierad kund
    Mats var alltid tillgänglig och hade svar på allt. Han är lugn och noggrann med att förklara så vi förstod alla detaljer. Vi är mycket nöjda med Mats och rekommenderar honom till andra
  • sålde sitt hus med hjälp av Emil Möller en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2022-06-10 Verifierad kund
    Jag var i behov av en snabb och smidig försäljning. Emil hanterade alla delar snabbt, va alltid kontaktbar och va snabb med att dela ny information om anmälda till visning, kommentarer från spekulanter och bud
    2022-06-09 Verifierad kund
    Mats är trevlig och kunnig. Vi kände oss trygga med att han förmedlade vårt husköp.
  • Mesud A
    köpte sin lägenhet med hjälp av Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2022-06-08 Verifierad kund
    Trevligt bemötande från start till slut. Utförlig information och genomgång av överlåtelsehandlingar vid personligt möte. Snabb på att svara på mail och telefon. Levde helt upp till våra förväntningar på en seriös mäklare. Rekommenderas varmt.
    2022-06-07 Verifierad kund
    Maria gjorde ett fantastiskt jobb med att få oss att känna oss inlyssnade och väldigt trygga i att hon ville göra ett bra jobb för oss. Vi är väldigt nöjda med all kontakt och kommunikation under hela resan och hoppas vi får chansen att även köpa från Maria i framtiden!
    Tack snälla Emma, jag hoppas också snart kunna hjälpa er hitta ett nytt hem! Stort tack för förtroendet att hjälpa er med er försäljning! Varma hälsningar Maria Celion Maria Celion
    2022-06-02 Verifierad kund
    Maria Celion är mycket påläst, professionell och ger snabb återkoppling på frågor som uppkommer

Rekommenderas starkt
    Tack snälla Anna-Karin, så kul att du hittade huset som verkligen kändes riktigt rätt! Varma hälsningar Maria Celion Maria Celion
    2022-06-02 Verifierad kund
    Det har skötts på ett jättebra sätt
    Hej Eva
    Stort tack för fint omdöme och rekommendation, blir verkligen super glad.
    2022-06-01 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande, proffsig och hjälpsam.
    Hej Ivan
    Stort tack för fint omdöme och rekommendation. Glad att ni uppskattat allt vad bostadsaffärer innebär.

• Anders A
    köpte sitt hus med hjälp av Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    • Frillesås
    2022-06-01 Verifierad kund
    Ett gott och framförallt trovärdigt bemötande, där vi fick alla våra frågor sakligt bemötta och även en rätt fram ärlighet , som skapade det förtroende som behövs när man skall byta hem.

Dessutom klara av att både representera säljaren och samtidigt ta tillvara våra intressen på ett adekvat sätt , kräver sin mäklare och det tycker vi att Tommy Nordström gjorde på ett mycket bra sätt.
    Hej Anders
    Tusen tack för fina ord och omdöme, super glad att jag kan återspegla den viktiga faktorn att en tryggaffär för alla parter. Hoppas ni trivs i nya huset.

2022-06-01 Verifierad kund
    Grymt proffsigt bemötande från första stund! Vi hade endast bott i nybyggnation så att både köpa och sälja boatad ute på ”begagnat” marknaden var helt nytt för oss och Tommy fanns som ett stöd hela vägen.
    Tommy var den första och enda mäklaren som vi hade kontakt med när vi ville sälja våran bostad, vi kände oss trygga med han och att träffa andra mäklare innan vi bestämde oss blev aldrig något alternativ.
    Bra kommunikation hela vägen. Vi både har och kommer fortsätta att rekommendera Tommy till andra. Han var även välkänd och omtyckt av våran bankman fick vi höra i efterhand vid sista bankmötet. 😁
    Hej Mikaela
    Stort tack för ert långa och mycket fina omdöme, betyg och rekommendationer till andra, glad att kunnat hjälpa er från start till mål i allt vad en försäljning och byte av bostad betyder.

Tommy Nordström
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2022-06-01 Verifierad kund
    Lugn, pålitlig. Lovade inte för mycket
    Hej
    Stort tack för fina orden och omdömet. Glad att ni uppskattat min hjälp i köpet av lägenhet.

Tommy Nordström
  • köpte sitt hus med hjälp av Emil Möller en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2022-06-01 Verifierad kund
    Emil är mycket kompetent hjälpsam och tillmötesgående. Han har varit till stor hjälp för oss som gjorde ett impuls köp av vårt drömhus.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2022-05-29 Verifierad kund
    Lugn, harmonisk och förtroendeingivande mäklare.
    Hon lyssnade på våra önskemål, gav oss uppriktig feedback och kunde bemöta oss vid en snabb kontraktsskrivning.
    2022-05-28 Verifierad kund
    Duktig och väldigt trevlig mäklare som jag verkligen kan rekommendera. Snabb och bra återkoppling på all information man behöver. Jag fick svar på alla frågor jag hade kring bostaden vilket gjorde att affären kändes väldigt bra.
    Kan varmt rekommendera Maria som som mäklare till den som vill sälja sin bostad.
    Tusen tack för det väldigt fina omdömet, jag är verkligen glad att du känt så. Stort grattis till ditt första hus! Varma hälsningar Maria Celion Maria Celion
    • Ölmanäs
    2022-05-27 Verifierad kund
    Maria är en exceptionell stjärnmäklare som kan Åsas bostadsmarknad utan och innan. Maria ger verkligen allt i alla situationer och har nära till skratt. Kan varmt rekommendera Maria till till mina vänner som ska sälja. Maria är professionell, strukturerad, följer upp samt svarar snabbt på sms/mejl och samtal. Kan aldrig tänka mig tänka mig någon annan framöver än just Maria om jag ska sälja i framtiden. Bästa mäklaren ever!
    Tusen tusen tack fina Emmelin för dina otroligt generösa ord! Stort tack också för förtroendet att få hjälpa er även med denna försäljning. Varma hälsningar Maria Celion Maria Celion
    2022-05-26 Verifierad kund
    Bra genomförd försäljning!
    Proffsig i sin yrkesroll
    Tack snälla för rekommendationen och tack för att jag åter fick förtroendet att hjälpa dig! Varma hälsningar Maria Celion Maria Celion
    • Hammerö
    2022-05-23 Verifierad kund
    Maria har varit toppen genom hela vår försäljninging. Kan inte vara annat en supernöjd.
    Stort tack för rekommendationen Hjalmar, det har varit ett nöje att hjälpa er! Varma hälsningar Maria Celion Maria Celion
    • Hammerö
    2022-05-21 Verifierad kund
    Maria är supertrevlig och ger ett seriöst och säkert intryck. Det känns som man är i goda händer.
    Tack snälla Ann-Sofie för din rekommendation! Så roligt att ni hittade ett sånt härligt hem. Varma hälsningar Maria Celion Maria Celion
    2022-05-18 Verifierad kund
    Maria upplevdes som proffsig, trygg och trevlig!
    Tack snälla Nina, det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig med din försäljning! Varma hälsningar Maria Celion Maria Celion
    2022-05-16 Verifierad kund
    Vi valde svensk fastighetsförmedling och Maria eftersom hon kändes väldigt glad och positiv vid vårt första möte vilket vi inte ångrar en sekund 😊Vi har känt oss trygga och blivit väl uppdaterade hela vägen vid vår försäljning och kan varmt rekommendera henne!
    Tack snälla Maria för din fina rekommendation och tack för förtroendet att hjälpa er! Stort lycka till med ert husbygge nu! Varma hälsningar Maria Celion Maria Celion
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Möller en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2022-05-13 Verifierad kund
    Trygg person som jobbar snabbt och effektivt. Håller tider och verkar inte stressad i kundkontakten
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Nora Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2022-05-13 Verifierad kund
    Blev mkt trevligt bemött. Hon var saklig. En lungn och harmonisk mäklare.
    2022-05-03 Verifierad kund
    Engagerad, kunnig och tillmötesgående!
    2022-04-30 Verifierad kund
    Jag har bara dom bästa vitsord att ge Tommy Nordström. Lugn saklig och kunnig vid presentationen av lägenheten. Verkligen hjälpsam vid budgivningen då jag inte är så duktig på det tekniska instrument som används idag. Mötet på ert kontor var välkomnande och Tommy klargjorde allt på ett lugnt och tydligt sätt. Min dotter var med och även hon kände stort förtroende för Tommy Nordström
    Hej Britt-Marie
    Stort tack för de fina orden och omdömet, Glad att ni uppskattat min hjälp. Tror att du kommer stormtrivas i din nya lägenhet,

2022-04-30 Verifierad kund
    Tommy är grym....ert kundnyhetssystem suger
    😀
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Nora Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2022-04-28 Verifierad kund
    Nora är en frisk vind, snabb, väl påläst och en synnerligen kompetent mäklare. Hon ser möjligheterna och får jobbet gjort snabbt. En sådan mäklare vi mycket gärna pratar varmt om för både köpare och säljare. Hon är en framtidspotential för företaget som ser både säljare/köpare och förstår marknaden.
    2022-04-27 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och kunnig hjälpsam tog tid på dig med att förklara. Kunde mycket och ha lätt för att prata. Men ändå inte påträngande såg när vi behöva prata tillsammans.
  • köpte sitt hus med hjälp av Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2022-04-27 Verifierad kund
    Hjälpte till med värdering och kontrakt för hus; trevligt bemötande, smidig och rak kommunikation, snabb återkoppling
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Möller en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2022-04-25 Verifierad kund
    Lätt att göra affärer med, bra kommunikation och snabb respons. Tog bra hand om de kommentarer som kom upp under projektets gång.
    2022-04-25 Verifierad kund
    Väldigt bra och trevligt bemötande. Jag kände mig trygg och Maria förklarade gärna om det var något som kändes oklart.
    Maria är professionell och har samtidigt glimten i ögat, vilket är en fin kombination!
    Tack snälla Louise för din rekommendation. Det var så kul att få hjälpa dig med din försäljning och samtidigt sluta cirkeln på er boendeförändring! Varma hälsningar Maria Maria Celion
  • sålde sitt hus med hjälp av Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2022-04-23 Verifierad kund
    Proffsigt och tryggt hela vägen. Levde mer än väl upp till våra förväntningar. Jättenöjd med försäljningen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2022-04-22 Verifierad kund
    Alena är en väldigt positiv och glad person och det lyser igenom i hennes arbete. Hon är väldigt rak och ärlig och kommer inte med glädjekalkyler utan talar om hur läget ser ut. Hon höll ständig kontakt och talade om hur det gick och hur vi kunde gå vidare i försäljningen.
    Vi satte en värdering tillsammans med Alena och vi fick ett slutpris vi blev nöjda med.
    Vi kan lätt rekommendera Alena, en frisk fläkt som alltid har ett leende och väldigt kompetent hon vet vad hon gör.
    2022-04-22 Verifierad kund
    Trevligt och proffesionellt bemötande genom hela försäljningsprocessen. Vi är mycket nöja med resultatet.
    Tack snälla Mattias, jag är väldigt tacksam att jag fick förtroendet att hjälpa er med er försäljning. Jag önskar er stort lycka till med er flytt upp till Värmland! Varma hälsningar Maria Celion Maria Celion
    2022-04-17 Verifierad kund
    Camilla var väldigt engagerad och gjorde ett väldigt bra jobb.
    Hon var lugn, påläst och punktlig.
    2022-04-14 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, bra svar på alla frågor man har vid bostads-
    köp.