Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Gymnasiegatan 16, 434 50 Kungsbacka — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kungsbacka!

Dags att skaffa ett nytt boende i Kungsbacka? Vi på Svensk fastighetsförmedling har lång yrkeserfarenhet och brinner för att ge dig personlig service så att du hittar ditt drömboende här i Halland. Hos oss får du en trygg och modern mäklartjänst samtidigt som vi har koll på området och kan guida dig till var du ska bo för att ha bäst avstånd till jobb och skolor.

Förutom Kungsbacka har vi också koll på Vallda, Anneberg, Onsala, Åsa och Frillesås. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 297 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

• 2019-12-07

Claes H skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jobbat bra som vanligt, har anlitat honom tidigare Läs mer
  • 2019-12-05

Anders P skrev om Mats Wahlbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Köpt Bostadsrätt.
    Utmärkt proffsigt bemötande.
    Kunnig
    Allt har fungerat till belåtenhet. Läs mer
  • 2019-12-04

Kjell Åke Ragnvald B skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Det har varit en glädje att samarbeta med Tommy vid försäljningen
    av min bostad.Tommy har varit mycke informativ och noggrann och
    därmed levt upp till mina förväntningar med råge. Läs mer
    2019-12-05 Tommy Nordström svarar Kjell Åke Ragnvald B
    Stort tack Åke för dessa fina ord, det har även för mig varit en glädje att samarbeta och lära känna dig.

• 2019-11-28

Rebecka H skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag är mycket nöjd. Maria var väldigt duktig och bra att ha att göra med i hela processen. Läs mer
    2019-12-06 Maria C svarar Rebecka H
    Stort tack för dina ord och fina rekommendation Rebecka. Snart får du flytta in i nya huset! Varma hälsningar Maria Celion
  • 2019-11-26

Anna Hwa Jin G skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Det som utmärker Tommy som mäklare är hans engagemang i att sälja till önskat pris men också att hjälpa oss som köpare att hitta, köpa ny bostad som känns riktigt bra. Med hans snabba svar och intresse för att både köp och sälj ska bli lyckat rekommenderar vi Tommy starkt! Läs mer
    2019-11-26 Tommy Nordström svarar Anna Hwa Jin G
    Hej Anna och Anders
    Blir verkligen super glad att höra att ni gillat mitt sätt att arbeta. Stort underbart tack för denna extremt fina rekommendationen och betyg.

• 2019-11-23

Adam F skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålde en bostadsrätt i Kungsbacka med Camilla i spetsen. Otroligt proffsig och hade fantastisk koll på försäljning och allting runt omkring. Skapade en trygghet hos mig som kund/säljare.
    Jag hade fullt förtroende för Camilla som var noga med att vi hela tiden strävade efter samma mål, bäst betalt! Läs mer
  • 2019-11-22

Carina K skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi har sålt vår lägenhet. Vår mäklare var påläst och ambitiös. Ödmjuk och intresserad av sitt uppdrag. Kändes trygg. Alltid lätt att få tag på o svarade snabbt på mejl alt sms, mobil.
    Mycket bra, kan varmt rekommendera henne.
    Carina Karlsson Läs mer
  • Lars K

2019-11-22

Lars K skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt lägenhet.Alena är ambitiös,trevlig,jag rekomenderar henne.
    MVH Lars Karlsson Läs mer
  • 2019-11-18

Anders R skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi har sålt vår villa i Vallda.
    Vi har varit mycket nöjda med Jessica's bemötande under hela försäljningsprocessen. Vi vallde henne då målgruppen för vårt hus var barnfamiljer och då tyckte vi att Jessica matchar bra.
    Jessica har ett proffsigt och trevligt bemötande, hon är kunnig och påläst om området. Hon har ett bra driv när det gäller att få de externa resurser som behövs, besiktningaman, fotograf, stylist mm.
    Framför allt vill nämna att Jessica svarar föredömligt fort på alla form av kontakt, telefon, SMS eller mail. Under budgivningen fick vi t.ex flera statusrapporter per dag med kortfattad info om de olika budgivarna, deras eventuella krav mm.
    Resultatet av vår försäljning blev mycket tillfredsställande.
    Vi har bara gott att säga om Jessica Lagergren och ger henne med nöje de bästa rekommendationer som mäklare. Läs mer
  • Trine F

2019-11-15

Trine F skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Alena har varit ansvarig fastighetsmäklare av försäljningen av min mors lägenhet. Hon är serviceinriktad, kunnig och kommunikativ. Min upplevelse är att hon gjort det lilla extra under hela försäljnings processen. Läs mer
  • 2019-11-11

Martin F skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jessica förmedlade vår försäljning av vår lägenhet på ett mycket bra sätt. Extra plus för snabb och tydlig återkoppling genom hela processen. Läs mer
  • 2019-11-07

Monika T skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt mammas lägenhet
    Vi fick mycket bra info och hjälp med alla papper. Snabba svar och mycket trevligt bemötande! Camilla är mycket kunnig och trevlig att jobba med! Läs mer
  • 2019-11-06

Mikael K skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Har fått hjälp med både försäljning av befintlig bostad och köp av ny bostad via Hanna.
    Vi har letat länge efter ny bostad och träffat på många mäklare. För Hanna fick vi förtroende direkt på en visning. Det blev inget köp på den visningen men vi bestämde oss då för att det var hon som skulle få hjälpa oss vid vår kommande försäljning.
    Duktig, inkännande och trevlig som person.
    Rekommenderar henne varmt till andra som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • 2019-10-31

Hanna B skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag har köpt en bostadsrätt och jag är supernöjd med min mäklare! Jag blev mycket vänligt bemött och hon är lätt att få kontakt med. Hon lever upp till mina förväntningar på en god mäklare! Läs mer
  • 2019-10-31

Karl Rolf Eugén N skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Har nyss sålt en villa i Fjärås.
    Mäklaren var mycket trevlig och kompetent.
    Våra förväntningar infriades med råge.
    Försäljningen gick snabbt och smidigt. Läs mer

Daniel P skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag och min sambo har köpt en bostadsrättslägenhet.
    Vi blev bra bemött utav mäklaren.
    Affären gick väldigt snabbt vilket var bra.
    Fick svar på dem frågorna jag ställde till mäklaren kanske inte alltid direkt men hon tog med sig frågorna och återkoppla till oss nästkommande dag.
    Så skall jag sammanfatta det hela så var det ändå ett smidigt köp. Läs mer
  • Erica H

2019-10-30

Erica H skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt lägenhet

Vi kunde inte valt en bättre mäklare! Från första mötet till till lägenheten vart såld har vi blivit mycket väl omhändertagna och proffsigt bemötta. Första klass service verkligen!

Rekommenderar varmt Läs mer
    2019-10-30 Tommy Nordström svarar Erica H
    Hej Erica
    Stort tack! Det har varit ett härligt samarbete sen första stund och jag blir verkligen superglad av dessa fina ord.
    Stort lycka till i framtiden med ert härliga projekt.

• 2019-10-30

Rickard David O skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålde en bostadsrätt.
    Fantastiskt bemötande och tagit sig tid att svara på alla våra frågor och överträffat våra förväntningar! Inte stressat oss på något sätt utan varit väldigt lyhörd på alla våra önskemål. Läs mer
    2019-10-30 Tommy Nordström svarar Rickard David O
    Hej Rickard
    Tusen tack för de fina orden och rekommendationen.
    Glad att jag lyckats träffa era förväntningar och önskar er all lycka till i framtiden med era härliga projekt.

• 2019-10-24

Madeleine L skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi sålde våran lägenhet, en fyra på 85 kvadrat.
    Vi mötte Tommy och Alena från Svensk Fastighetsförmedling som direkt gav oss ett tryggt och säkert intryck. När vi bokade mötet hade vi inte kommit så långt i vårat sälj tänk mer än att vi letade hus. Dem förklarade processen och hur vi skulle gå tillväga och vi kände oss trygga direkt från start. Gillade också väldigt mycket konceptet med att jobba i team då vi alltid kunde få tag på någon utav dem. Utan Tommy och Alena hade nog inte allting gått så smidigt som det gjorde, det är vi väldigt tacksamma för. Vi hittade vårat drömhus och försäljningen av lägenhet gick smidigt. Vi är supernöjda. Läs mer
    2019-10-30 Tommy Nordström svarar Madeleine L
    Hej Madeleine
    Stort underbart tack för detta fina omdöme och rekommendation, både jag och Alena blir verkligen superglada att höra att ni gillat vårt koncept och arbetssätt.

Tror verkligen ni kommer stormtrivas många år framöver i er fina villa.

• 2019-10-24

Marita H skrev om Mats Wahlbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Min make och jag har köpt en bostadsrättslägenhet. Jag kontaktade Mats via telefon och fick ett väldigt gott intryck. Nästa möte bestämdes på kontoret i Kullavik där vi fick en väldigt bra genomgång av projektet Nya Särö och den lägenhet vi var intresserade av. Interiörer och material visades. Ingen stress utan lugnt med gott om tid att även ställa frågor. Mats förstod också vår situation - vi måste sälja vårt hus först- för att öht kunna köpa lägenheten. Han arbetade då för att på bästa sätt lösa situationen. Vi är mycket nöjda med bemötandet. Vår uppfattning är att Mats är en mycket kompetent, korrekt och personlig mäklare. Engagerad utan att vara påträngande, och vi har stort förtroende för honom. Läs mer
    2019-10-25 Mats W svarar Marita H
    Tack Marita för era fina vitsord, lycka till med er nya drömbostad.
  • 2019-10-23

Madeleine F skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Köpt villa och sålt lägenhet,
    Fantastisk bemötande, proffsig ,
    kunnig, förtroendeingivande, omhändertagande, rolig.
    Snabb återkoppling.
    Tommy levde upp till förväntningarna, och mer därtill.
    Det var en nervös och spännande upplevelse men väldigt rolig.
    Tack för allt. Läs mer
    2019-10-24 Tommy Nordström svarar Madeleine F
    Hej Madeleine
    Stort underbart tack för dessa fina ord och rekommendation. Att både köpa och sälja sina första bostäder är alltid både nervöst och spännande och såklart oftast roligt. kul att få vara med på den resan.

Madeleine F gillar detta
  • 2019-10-23

Suzanne N skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Köpt lägenhet
    Utmärkt bemötande, kände trygghet från början. Läs mer
    2019-10-23 Tommy Nordström svarar Suzanne N
    Hej Suzanne.
    Stort tack för de värmande orden och rekommendationen. tror att lägenheten kommer bli hur bra som helst för er.

• 2019-10-23

Maj-Britt L skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    1. Sålt en villa i HEDEOMRÅDET KBA- köpt en3-rumslght i Kolla-
    OMRÅDET. KNAPPT 2 ÅR GAMMALT.

Köpt en 3-rumslght. Av TOMAS, TOMMY som sålde huseteller liknande. Fick mycket god hjälp. Höll alla löften, försökte uppfylla alla våra önskningar. Gjorde det med istort sett.

Nöjda och åk gärna vid ev behov.¨ Läs mer
  • 2019-10-23

Lennart J skrev om Mats Wahlbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi har köpt en nybyggd lägenhet och kontakten med Mats har fungerat bra. Läs mer
  • 2019-10-22

Stig Bertil S skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt fritidshus .
    Både min fru och jag fick förtroende för Maria redan vid första träffen . Vi fick bra gehör för hur vi ville ha försäljningen genomförd .
    Vi är helnöjda .
    Ulla o Bertil Samuelsson Läs mer
    2019-11-14 Maria C svarar Stig Bertil S
    Så härligt att höra Ulla och Bertil. Det var ett sant nöje att hjälpa er med försäljningen av ert mysiga sommarhus! Ha det gott så hörs vi igen, varma hälsningar Maria Celion
  • 2019-10-22

Petter F skrev om Mats Wahlbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    köpt bostdsrätt
    bra bemötande
    levade upp till önskemålen
    nöjd kund Läs mer

Anica S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    När vi berättade att vi var intresserade av tomten så skulle vi på info.möte med representanter från Älvsbyhus. Där gick vi igenom o de sa att vi skulle skriva på papper. Påpekade att vi inte hade klart lånelöftet men de sa att vi inte förbinder oss till ngt om lånelöftet inte går igenom. När mäklarens papper var påskrivna så bara gick hon?!?!!! Skulle till ett annat möte. Tog sina papper o gick. Det var det sista vi såg av henne. Sökte henne flera ggr när vårt lånelöfte var klart o banken ville ha uppgifter av henne?!?!
    När vi inte fick tag på henne så fick vi ny mäklare som hjälpte med det sista. Hon var väldigt ”trevlig o käck” till vi skrev på sedan bara försvann hon. Visade sig hon fått nytt jobb o inte lämnat över våra handlingar till ngn kollega. Så tråkigt o så dålig stil av henne. Läs mer
  • 2019-10-22

Hans N skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Mycket professionell och duktig med alla delarna som behövs. Läs mer
  • 2019-10-22

Jennie-Marie L skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Har sålt 2 fastigheter via Svensk Fastighetsförmedling, Camilla Möllerström.
    Ett radhus och en villa.
    Camilla är en fantastisk mäklare. Trevlig, tillmötesgående, engagerad, serviceinriktad och otroligt kompetent.
    Ska jag sälja igen är valet av mäklare enkel. Kan varmt rekommendera Camilla. Läs mer
  • 2019-10-21

Christian S skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Trevlig, kunnig och lätt att få kontakt med. Läs mer
    2019-10-21 Tommy Nordström svarar Christian S
    Hej Christian
    Stort tack! har verkligen varit ett nöje att lära känna er under tiden av försäljningen av er lgh.
    Nu ska vi se till att hitta en grym bostad åt er.

• 2019-10-21

Charlotte S skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag har har köpt ett radhus, har ingen tidigare erfarenhet av bostadsköp så har inget att jämföra med. Men jag är helt klart nöjd Läs mer
    2019-10-21 Tommy Nordström svarar Charlotte S
    Hej Charlotte
    Stort tack för rekommendationen och äran att få förmedla en härlig första bostad till er.
    tror verkligen ni kommer stormtrivas.

• 2019-10-20

Inga R skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt ett hus.
    Mäklaren var proffsig och trevlig.
    Vi ville ha en snabb försäljning och det infriades.
    Allt sköttes perfekt med stylist, foto och visningar. Läs mer
  • 2019-10-19

Rita S skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Mikael skötte vårt köp av en bostadsrätt i Kungsbacka på ett förträffligt sätt. Läs mer
  • 2019-10-18

Adam V skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Via Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka har vi köpt vårt nästa boende i Onsala. Har upplevt processen från prospekt till affär som smidig. Snabb återkoppling, service minded och ett proffsigt bemötande från mäklare. Rekommenderas! Läs mer
    2019-10-21 Tommy Nordström svarar Adam V
    Hej Adam
    Stort tack för de fina orden och rekommendationen. Är helt övertygad om att ni kommer stormtrivas i ert kommande hem i Onsala.
    Är det något i framtiden så kontakta mig precis som vanligt

• 2019-10-18

Ninni L skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Snabb, enkel och gör sitt bästa Läs mer
    2019-10-21 Tommy Nordström svarar Ninni L
    Hej Ninni
    Stort tack för de fina orden. Hoppas och tror att ni kommer att trivas i ert kommande radhus.

• 2019-10-18

Carin A skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag sålde en stor villa och är helt nöjd med Mikaels bemötande och kontakten med honom före, under och efter försäljningen. Läs mer
  • 2019-10-18

Niclas W skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jessica får toppbetyg av mig, en samlad, kunnig och glad kvinna som vi gärna använder i framtiden. Läs mer

Anders V skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi har både köpt och sålt bostad. Bemötande har varit professionellt och ambitiöst. Vår mäklare lyssnade och tog tillvara på våra behov på ett bra sätt. Vi är nöjda med hela processen. Läs mer
    2019-10-21 Maria C svarar Anders V
    Stort tack för dina ord om er upplevelse Anders. Det har varit en ära att få hjälpa er både med köp av ert drömhus och försäljningen av ert hus. Hoppas ni ska trivas otroligt bra nu och att ni njuter av många fina solnedgångar i havet! Varma hälsningar Maria Celion

Jörgen P skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålde ett hus och köpte ett nytt hus.
    Är super nöjda med all hjälp vi fått.
    Hanna har varit en duktig och kompetent mäklare
    Allt har gått jättebra och kan starkt rekommendera både Hanna och Svensk fastighetsförmedling i Kungsbacka för deras arbete dom gjorde för oss. Läs mer

Lisa F skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Väldigt tillmötesgående mäklare. Jag köpte en lägenhet av henne. Snabb på feedback och svarade på alla mina frågor. Läs mer
    2019-10-21 Maria C svarar Lisa F
    Tack Lisa för dina ord. Hoppas att ni ska trivas väldigt bra i lägenheten och att målningen blev bra! Varma hälsningar Maria Celion

Shomik C skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt min lägenhet på gymnasiegatan 14 i Kungsbacka.

Mäklaren har varit toppen och arbetat väldigt snabbt för att få sålt min lägenhet. Läs mer
    2019-10-21 Maria C svarar Shomik C
    Härligt att du känner dig nöjd Shomik! Var bara kul att få hjälpa dig. Varma hälsningar Maria Celion
  • 2019-10-17

Peter S skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt villa.
    ............................................ Läs mer
  • 2019-10-17

Marcin T skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    👍alt gick smidigt o o fort. vi rekomendera honom mycket. Läs mer
  • 2019-10-17

Peter W skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    bra erfarenhet av Mikael och hans goda omdöme Läs mer
  • 2019-10-16

Sara M skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt en lägenhet i Kungsbacka. Väldigt nöjd med Jessica på Svensk fast. Det var enkelt och smidigt, och försäljningen gick bättre än förväntat. Läs mer

David H skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi träffade Hanna första gången på en visning utav ett hus. Hon var lugn påläst och engagerad.

Så när vi skulle sälja vår villa valde vi att kontakta Hanna. Det visade sig vara ett bra beslut. Hon förklarade tydligt och lätt hur hela processen går till. Tog sig tid för alla frågor vi hade. Hjälpte oss med det vi behövde hjälp med.

Från första möte till kontraktsskrivning visade Hanna stort engagemang och kunskap.

Vi kan inte annat än rekommendera Hanna! Läs mer

Lotta B skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Seriös
    Pålitlig
    Kunnig

Bästa rekommendationer!!! Läs mer
    2019-10-21 Maria C svarar Lotta B
    Stort tack Lotta! Hoppas ni har kommit i ordning och trivs fantastiskt bra! Varma hälsningar Maria Celion
  • 2019-10-15

Lennart S skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Ställde upp på extra visning då vi var bortresta under ordinarie visning. Skötte vårt köp av bostadsrätten på ett seriöst och smidigt sätt. Läs mer
  • 2019-10-15

Maximilian M skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi köpte av Alena. Oerhört proffsig och trevligt mäklare.

Väldigt tillgänglig för frågor med mera.

Mycket god kunskap om säljobjektet. Läs mer
    2019-10-28 Alena W svarar Maximilian M
    Tack Maximilian, hoppas att ni kommer att trivas i nya lägenheten :)
  • 2019-10-15

Ingrid H skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Köpt en bostadsrätt. Nöjd med bemötande och kommunikation. Snabbt och smidigt!
    Tack så mycket!
    Med vänlig hälsning I. Holtsung Läs mer