Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kungsbacka!

Dags att skaffa ett nytt boende i Kungsbacka? Vi på Svensk fastighetsförmedling har lång yrkeserfarenhet och brinner för att ge dig personlig service så att du hittar ditt drömboende här i Halland. Hos oss får du en trygg och modern mäklartjänst samtidigt som vi har koll på området och kan guida dig till var du ska bo för att ha bäst avstånd till jobb och skolor.

Förutom Kungsbacka har vi också koll på Vallda, Anneberg, Onsala, Åsa och Frillesås. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 568 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka 2

• sålde sitt hus med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2021-05-14
    Maria sålde vårt hus och vi kunde inte varit mer nöjda med hennes insats. Maria är lugn, professionell och extremt kompetent. Hon maximerade vår försäljning och var för oss ett tryggt stöd under hela försäljningsprocessen. Tack vare Maria vågade vi ta steget mot vår dröm.

Vi kan varmt rekommendera Maria, hon är den mest kompetenta mäklare vi har mött!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2021-05-14
    Har enbart positiva upplevelser av Tommy Sålde lägenhet i Onsala Poppel Park Gubbekullavägen 1E
  • köpte sitt hus med hjälp av Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2021-05-11
    Sålt en villa. Blev bemöttas en mycket engagerad
    Person som förstod mina krav och varför jag ville sälja. Seriös och hjälpsam med lång erfarenhet
    Motsvarade min förväntningar mycket väl.
    Ordnade med allt besiktning fotografering och deltog också då de utfördes.
    Rekommenderar henne mer än gärna.
  • sålde sitt hus med hjälp av Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2021-05-11
    Vi har sålt vårt hus där Camilla gjort ett bra jobb.
    Camilla tar sig alltid tid och lyssnar in och försöker hitta lösningar, så att vi som kund känner oss delaktiga och viktiga. Hon lever upp till våra förväntningar och känns trygg som mäklare i ens största affär i livet. Vi kan varmt rekommendera Camilla som mäklare då man känner sig trygg hela vägen från start till slut.
  • köpte sitt hus med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Köpt villa.
    Mkt trevligt bemötande och bra återkoppling på frågor.
    Bra kunskap och väl insatt i allt ang. villan. Tog sig tid på ett trevligt sätt för oss spekulanter trots pandemin som försvårar det hela.
    Önskar att vi hade fått ut mejl med information om visningen/villan lite tidigare.
    Hej,

Camilla har hjälpt oss med försäljning av hus och min inställning är att hon levt upp till mina förväntningar samt visat upp stort kunnande, hjälpsamhet samt proffessionalitet hittills. Tillträde sker ju trots allt inte förrän i Augusti.

Med vänlig hälsning, Peter Åkerlund
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Nora Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    ...............................
  • sålde sitt hus med hjälp av Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt bostad
    Lugn och trygg i sitt sätt
    Skämtsam på en bra nivå
    Lotsar oss bra genom affären och coachar oss till kloka och sunda beslut
    Tommy levde upp till våra förväntningar och hade blivit rekommenderad att gå via Tommy
    Hej på er. Tusen tack för fin rekommendation och betyg, det är alltid speciellt att sälja sina föräldrarshus, glad att få hjälpa till och att jag upplevde förväntningarna via rekommendationerna. på återseende Mvh Tommy Nordström Svenskfastighetsförmedling Tommy Nordström
    2021-05-10
    Maria är fantastisk! Redan vid första mötet kände vi att hon var engagerad och verkligen gillade det hon gör. Maria lyssnade på oss och tog sig an försäljningen av vårt hus på ett ytterst proffessionellt och effektivt sätt och hon fanns alltid där när vi behövde hjälp med något. Väldigt kompetent, med massor av kunskap inom branschen! Helhetsupplevelsen får högsta betyg, tack vare henne!
  • köpte sitt hus med hjälp av Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2021-05-07
    Vi köpte en villa av Tommy och upplevde hela köpeprocessen som tydlig och enkel. Han besvarade alla frågor på ett metodiskt sätt och höll oss hela tiden väl uppdaterade om nästa steg. Vi är mycket nöjda med vårt köp! Tack!
    Hej Linn Stort tack för fint betyg och att ni uppskattat mitt arbetssätt. Tror ni kommer stormtrivas i detta hus en lång tid framöver. på återseende Mvh Tommy Nordström Svenskfastighetsförmedling Tommy Nordström
  • köpte en tomt med hjälp av Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2021-05-06
    Öppen och rak kommunikation. Korrekt med snabba svar på frågor. Trevligt bemötande i allmänhet. Rekommenderas av mig!
  • köpte sitt hus med hjälp av Mats Wahlbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2021-05-04
    Mats gjorde det möjligt med ett snabbt och smidigt husköp! Noggrann, pålitlig och mycket trevlig!
    2021-05-04
    Köpt en nybyggd villa i <Frillesås. Vi väntade på slutbesiktningen skulle bli klar och mycket annat innan våran bank kunde godkänna våra lån. Detta var mycket oro och sömnlösa nätter.
    Mäklaren lovade att höra av sig flertal gånger och när jag ringde efter en veckas väntan sa hon .... Ja va bra att du ringde för jag hade tänkt ringa dig idag. Detta hände två gånger. Vid ett till fälle så sa hon att vi skulle träffas vid huset ihop med säljaren. När vi kom dit efter att ha kört 10 mil framåt tillbaka så kom aldrig säljaren som hon tidigare lovat. Nu är vi alla fall lyckliga att vi äntligen fått huset. Jag har tidigare haft flera mäklare men aldrig som denna gång upplevt att vi inte kunde lita på mäklaren
  • köpte en tomt med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2021-05-04
    Köpt en tomt i Vallda, Kungsbacka med Maria Celion som mäklare. Fick ett bra intryck från första telefonmötet och såhär i efterhand är jag och min man väldigt nöjda med bemötandet och hjälpen vi fått av Maria. Lätt att nå och tydlig genom samtalen. Sympatisk! Rekommenderas varmt och utan tvekan!
    2021-05-04
    Köpte en villa som förmedlades via Maria.
    Varmt, trevligt bemötande med bra info
    2021-04-30
    Tommy har hjälpt oss att både köpa och sälja hus. Vi är helt nöjda med hans insats. Vi blev mycket bra bemötta.
    Tommy är jättetrevlig och duktig.
    /Birgitta och Carl-Henrik
    Hej Birgitta och Carl-Henrik Tusen tack för fint betyg och rekommendationen, samt såklart att ni är nöjda med mig som mäklare. på kärt återseende. Mvh Tommy Nordström Svenskfastighetsförmedling Tommy Nordström
    2021-04-30
    Tommy har skött försäljningen av min mammas hus med perfektion. Bra kommunikation samt tät uppföljning.
    Jag kommer även i framtiden nyttja Tommys tjänster.
    Professionell & korrekt bemötande!
    Hej Tusen tack för fin rekommendation och omdöme, samt att ni uppskattat mitt arbetssätt. på kärt återseende. Mvh Tommy Nordström Svenskfastighetsförmedling Tommy Nordström
    Sålt hus.
    Maria är bra och jag kan rekommendera henne.
    Jag har hela tiden blivit informerad av henne på ett sätt som jag har uppskattat.
    Även återkopplingar på frågeställningar jag haft har gått fort.
    2021-04-25
    Camilla var ett bra stöd när jag köpte hus. Kunnig, saklig, lugn och trevlig!
  • sålde sitt hus med hjälp av Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2021-04-22
    När vi köpte vårat nya hus av Alena kände vi direkt att hon var den som skulle få sälja vårt. Alena är en mäklare med fingertoppskänsla och makalöst grym på det hon gör och med hjärtat på rätt ställe!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    • Björkris
    2021-04-16
    Alena är en fantastik mäklare,.
    Hon är väldigt lyhörd, tar in våra åsikter och funderingar, uppdaterar dig om allt som hänt och är alltid tre steg framför.
    Hon inger ett lugn, ger en personlig relation med dig och samtidigt driven i sitt arbete.

Mycket bra mäklare!
    2021-04-14
    Sålt en villa i Vallda. Tommy som mäklare var proffsig, ärlig och långt över mina förväntningar. Otroligt sakkunnig och höll ständigt kontakt med oss vad som hände & skedde. Tommys helhetsintryck var fantastiskt. Vi är mycket nöjda med hur Tommy skött försäljningen av vårt hus.
    Hej Pierre Tusen tack för de fina orden och betyget. Väldigt roligt att jag lyckas motsvara förväntningarna och även toppar dem. på kärt återseende. Mvh Tommy Nordström Svenskfastighetsförmedling Tommy Nordström
    2021-04-14
    Närvarande och väldigt engagerad mäklare. Ska du köpa eller sälja ditt hus kan jag varmt rekommendera Tommy.
    Hej Nicklas Stort tack för det fina betyget och rekommendationen, kul att hitta en bra bostad åt er här nere i våra breddgrader. Tror ni kommer stormtrivas i denna härliga bostad. på återseende. Mvh Tommy Nordström Svenskfastighetsförmedling Tommy Nordström
    2021-04-12
    Camilla sålde en tomt till oss. Vi blev bra bemötta från första början. Hon är lugn och förtroendeingivande samt förstår våra behov. Nu när vi ska sälja vår villa så känns det självklart att Camilla ska göra det. Vi är jättenöjda!
  • Sven-Åke L
    2021-04-12
    Jag har sålt en villa o jag blev bra bemött. Camilla gav ett mycket förtroendefullt och kunnigt intryck. Hon var lyhörd och motsvarade mina förväntningar. Jag är mycket nöjd.
    2021-04-08
    Sålt en villa. Fick ett stort förtroende för Maria, hon var proffsig och kunnig. Motsvarade våra förväntningar med råge:
    Stort tack för de fina orden Filippa! Tack också för förtroendet att hjälpa er med försäljningen, det har varit väldigt roligt. Så spännande också att följa renoveringen på gården, lycka till! Varma hälsningar Maria Celion Maria Celion
    2021-04-07
    Sålt min bostad genom svensk fastighetsförmedling snabbt & enkelt. Precis som det ska vara!
    Tack för omdömet Robert och för förtroendet att hjälpa dig! Nu får vi se till att hitta dig en fin skogsfastighet också! Varma hälsningar Maria Celion Maria Celion
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2021-04-07
    Vi har köpt en BR i Åsa med sonen som ombud. Haft många kontakter med Tommy på mail och mobil, alltid lika tillmötesgående och positivt.
    Känner oss mkt nöjda.
    Hej Lena Tusen tack för den fina rekommendationen och omdömet. Samt att affären gått så smidigt på distans. Tror ni kommer trivas super bra i Åsa och lägenheten på återseende. Mvh Tommy Nordström Svenskfastighetsförmedling Tommy Nordström
  • sålde sitt hus med hjälp av Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2021-04-06
    Mikael har hjälpt oss att sälja vår kära villa då vi flyttar till annan ort. Vi har i lugn o ro sökt en köpare som tycker om huset lika mycket som oss och där har Mikael varit till god hjälp. Kontakterna alla parter och intressenter emellan har Mikael skött på ett proffesionellt och socialt kompetent vis vilket vi har uppskattat. Vi rekommenderar varmt till fortsatta uppdrag. Tack.
    2021-04-03
    Lätt att göra med, trevlig, hjälpsam och kunnig.
    Stort tack för ditt omdöme Johan och grattis till ditt nya fina hus, hoppas ni ska trivas riktigt bra! Varma hälsningar Maria Celion Maria Celion
    2021-04-02
    Vi köpte en tomt via Maria Celion som med ett mycket trevligt bemötande och vänligt handlande hjälp till under affären. Vi vet inte exakt vilka förväntningar vi hade, men vi kan säga att vi har inte känt att vi saknat något. Vi är väldigt nöjda med vår upplevelse av tomtköpet och ser fram emot kommande projekt! Rekommenderas starkt.
    Stort tack för ditt omdöme Carl-Robert! Och stort grattis till ert tomtköp, det ska bli väldigt roligt att följa ert bygge och jag hoppas att ni ska trivas riktigt bra när ni är färdiga! Varma hälsningar Maria Celion Maria Celion
    2021-04-01
    Fsg av vårt hus. Gick smidigt och snabbt. Mycket bra bemötande från Mikael.
    2021-04-01
    Har köpt mitt lilla drömhus och Maria har under hela processen varit mycket professionell, hjälpsam och trevlig med snabba svar på alla frågor och funderingar.
    Stort tack Patric för din rekommendation. Så himla kul att just du fick köpa detta hus, det passar dig som handen i handsken! Hoppas att du ska trivas riktigt bra! Varma hälsningar Maria Celion Maria Celion
  • Andreas H
    2021-04-01
    Vi har sålt vårt hus i Fjärås. Maria har skött processen på ett utmärkt sätt från första stund. Lugn, sansad och förtroendeingivande. En mäklare jag varmt kan rekommendera!

Gällande försäljningspriset så låg det helt i linje med Marias värdering.
    Stort tack för din fina rekommendation Andreas, det värmer verkligen att läsa! Det har varit jätteroligt att få äran att hjälpa er med försäljningen av ert fina hus! Önskar er stort lycka till på gården så hörs vi snart igen. Varma hälsningar Maria Celion Maria Celion
    2021-03-30
    Positiv och tydlig. Har verkligen ställt upp för oss!
  • Jimmy A
    2021-03-30
    Vi köpte ett jätte fint hus av Mikael, han gav oss ett helt otroligt fint bemötande och suverän service, väldigt tillmötesgående och man kan kontakta han om alla frågor så skaffar han snabbt svar på det. Vi är otroligt nöjda med Mikael och svensk fast i Kungsbacka överhuvudtaget då dom också sålde vårat hus, vi kommer garanterat att anlita dom igen om vi behöver och kommer rekommendera han och dom till alla vi känner.
  • köpte sitt hus med hjälp av Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Köpt en villa av Mikael.
    Otroligt trevlig, hjälpsam,informativ!
    Vi tittade först på ett annat objekt som vi inte var så intresserade av och då tipsade Mikael om det hus vi sedan köpte, vilket kom att stämma mer än väl överens med vad vi sökte.
    Vi är otroligt nöjda och tacksamma över hela Mikaels insats och ger honom vår allra bästa rekommendationer!
    Supertrevlig, informativ, tydlig!
    Köpte huset på Norra Annebergsvägen 147 i Kba.
    2021-03-28
    Vi blev jätte bra bemötta och nöjda med vår upplevelse.
    Vad härligt att höra Emelie, så himla kul att just ni blev köpare av huset, jag hoppas att ni ska trivas riktigt bra! Varma hälsningar Maria Celion Maria Celion
    2021-03-28
    Vi har såöt en villa. Snabbt och enkelt itan några problem. Camilla är lugn och sansad vilket för oss ingett en trygghet. Ger inte falska förhoppningar. Är alltid lätt att få tag på. Och pratar så att man förstår.
    Kan bara komma på positiva saker om camilla och skulle definitivt rekommendera henne till andra😊
    2021-03-27
    Sålt villa, bra kommunikation, gick lite trögt ett tag, men nöjd att få huset sålt relativt snabbt efter det kom ut på hemnet. Tommy känns lugn och sansad, noga med att informera oss köpare "under resans gång"
    Hej Ann-Britt Tusen tack för den fina rekommendationen och betyget. Glad att fått hjälpa er med förmedlingen av er fina villa samt tror att ni kommer trivas supert i ert nya boende. på återseende. Mvh Tommy Nordström Svenskfastighetsförmedling Tommy Nordström
  • köpte sitt hus med hjälp av Nora Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2021-03-27
    Köpt hus i Kungsbacka. Bra och smidigt, men hade önskat mer kontakt och uppföljning längs med processen av mäklaren.
    2021-03-26
    Vi skulle sälja vårt hus och blev tipsade om Svensk Fastighetsförmedling och där fick vi kontakt med Mikael.
    Vi fick redan från början ett gott förtroende för Mikael och det förtroendet har han förvaltat väl. Mikael har hela vägen på ett pedagogiskt och trevligt vis lotsat oss igenom försäljningen av huset och gett oss de råd som vi behövde.
    Extra bonus för att att han ställde upp när situationen så påkallade.
    2021-03-26
    Vi köpte en villa av Mikael på Tröskvägen i Kungabacka och vi fick ett lugnt och tryggt bemötande. Trevlig, enkel att ha och göra med och påläst! Vi ser mkt fram emot vårat kommande boende!
    2021-03-26
    Jag blev jätte bra bemött med ett proffsigt uppförande och kunnande.
    Mycket humor i känsliga affärer och lägen i livet. Jag är positivt överraskad över engagemanget hos Marie. Tack för en god och lyckad affär.
    Tusen tack för ditt väldigt fina omdöme Jonathan, det värmer verkligen. Det känns otroligt roligt att ni fick chans att köpa huset och jag hoppas ni ska trivas väldigt bra i ert nya hem! Varma hälsningar Maria Celion Maria Celion
  • Natalie H
    sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2021-03-26
    Maria hjälpte mig sälja min lägenhet med fantastiskt resultat! Vi har haft kontakt i över 2 år från och till för att känna av marknaden och när det var rätt i tiden var hon på mig om att sälja och det är jag så tacksam för.
    Maria är en trygg, kompetent och professionell mäklare som gjorde hela upplevelsen till något roligt.
    Tusen tack för ditt omdöme Natalie, jag blir alldeles varm i hjärtat. Det har bara varit roligt att få äran att hjälpa dig med försäljningen, och till viss del fått chans att stötta dig i ditt nya köp. Hoppas du och barnen ska trivas riktigt bra i er nya bostad! Varma hälsningar Maria Celion Maria Celion
  • sålde en tomt med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2021-03-25
    Väldigt bra bemötande och blev informerad på ett bra sätt om försäljningen, hur hon tänkte när hon förmedlade tomterna till kunderna.
    Stort tack Britt-Marie, det är ett sant nöje att få förtroendet att hjälpa er! Varma hälsningar Maria Celion Maria Celion
    2021-03-25
    Camilla hjälpte mig att sälja mitt hus i Vallda Park. Hon är en otroligt erfaren och kompetent mäklare som siktar högt och är noggrann. Det blev en snabb och smidig affär som gav mig mer vinst än jag hade räknat med. Skulle jag sälja igen hade jag naturligtvis även nästa gång bett Camilla om hjälp.
    2021-03-25
    Fantastisk förmåga att se människan i processen. Lyhörd och tänker utanför boxen för att hitta lösningar som blir skräddarsydda och alla parter blir nöjda. Duktig i återkoppling samt tillförlitlig på alla sätt. Kan inget annat än att rekommendera Maria vidare.
    Wow tusen tack för dina fina ord! Så glad över att hitta en lösning som blev riktigt bra! Stort lycka till med ert husbygge, det blir kul att följa! Varma hälsningar Maria Celion Maria Celion
    Sålt privatbostad.
    Lugn och trevlig bemötande på alla vis.
    Skött sig utmärkt.
    Tycke han informera och hjälpt till med vägledning under hela processen. Lätt att få kontakt med. Toppen kille.