Alla kategorier Mäklare Halland Kungsbacka Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Gymnasiegatan 16, 434 50 Kungsbacka — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kungsbacka!

Dags att skaffa ett nytt boende i Kungsbacka? Vi på Svensk fastighetsförmedling har lång yrkeserfarenhet och brinner för att ge dig personlig service så att du hittar ditt drömboende här i Halland. Hos oss får du en trygg och modern mäklartjänst samtidigt som vi har koll på området och kan guida dig till var du ska bo för att ha bäst avstånd till jobb och skolor.

Förutom Kungsbacka har vi också koll på Vallda, Anneberg, Onsala, Åsa och Frillesås. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 215 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

• 2019-07-14

Marie I skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Har med Marias hjälp sålt ett kedjehus i Vallda. Maria är en mycket kunnig, omtänksam och professionell mäklare. Jag fick snabbt och lätt en mycket god kontakt med henne. Försäljningen av huset gick på 2 dagar från förhandsvisning till kontrakt- skrivning. Hon hjälpte mig att få ett pris som jag är nöjd med. Jag är mycket nöjd med allt, kunde inte bli bättre! Läs mer
    2019-07-16 Maria C svarar Marie I
    Tusen tack för dina fina ord! Så glad att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen!
    När man inte säljer sitt hus särskilt ofta får det ju bli riktigt bra när man väl gör det!
    Vi hörs och ses snart igen, varma hälsningar Maria Celion
  • 2019-07-12

Amanda W skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi sålde vår villa som ligger i Onsala. Vi träffade camilla på en visning och tyckte hon var perfekt för att sälja vårt hus, där och då sa vi att hon gärna får sälja vår bostad. Hon är intressant och lägger fokus på rätt saker när man kommer som spekulant. Hon återkopplade alltid och kändes alltid väldigt bra att prata med henne. Hon fanns tillgänglig för oss hela tiden. 10/10 får hon av oss & vi kommer använda oss av henne nästa gång om vi säljer i framtiden. Mvh en riktigt nöjd familj i Onsala. Läs mer
  • 2019-07-10

Fredrik B skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Bra bemötande. Hade önskat att budgivning på SMS kom igång några dagar tidigare eftersom första budet startade då. Läs mer
    2019-07-10 Tommy Nordström svarar Fredrik B
    Hej Fredrik
    Stort tack för omdömet och feedbacken. Vår ambition är alltid att försöka dra igång en budgivning så fort första budet är inkommit. Vi tar såklart med oss din feedback in till kommande affärer.

Hoppas ni kommer trivas i er nya villa
    Önskar en fortsatt fin sommar
  • 2019-07-05

Brwen K skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Han var alltid tillgänglig och kunde svara på alla frågor man ställde. Kändes tryggt. Läs mer
    2019-07-05 Tommy Nordström svarar Brwen K
    Hej Brwen
    Stort tack för de fina orden, glad att kunna hjälpa er

• Yasmine H

2019-07-02

Yasmine H skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Camilla Möllerström sålde vår fars hus. Hon är mycket professionell, återkopplar snabbt och gör det där ”lilla extra” för att alla skall känna sig sedda och hörda.

Hennes mellannamn: TRYGGHET
    Hon är helt enkelt exceptionell! Läs mer
  • 2019-07-02

Christél B skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Camilla Möllerström, sålde vår villa. Mäklaren är jätteduktig på återkoppling, informativ, snabb.
    Hon är något utöver det vanliga. Över alla mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-07-01

Erik L skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Smidig och professionell process vid husköpet! Mycket gott bemötande, samt snabb och effektiv kontakt. Läs mer
  • 2019-06-29

Vitalius K skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt Villa med Tommy ger han 10+ Läs mer
    2019-07-01 Tommy Nordström svarar Vitalius K
    Hej Vitalius
    Stort tack för den fina rekommendationen. Hoppas ni får det bra i ert nya

Erik skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt Bostadsrätt, Verkligen nöjd, ständig återkoppling genom hela processen och kan starkt rekommendera Tommy till alla jag känner. Läs mer
    2019-07-01 Tommy Nordström svarar Erik
    Hej Erik,
    Stort tack för den fina rekommendationen och lovorden, är glad att ni uppskattat mitt arbete.

Malin skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt bostadsrätt super nöjd 10/10, ständig återkoppling Läs mer
    2019-07-01 Tommy Nordström svarar Malin
    Hej Malin
    Stort tack för den fina rekommendationen, glad att ni är nöjda

• Agneta H

2019-06-29

Agneta H skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Köpt en bostadsrätt på Mor johannas väg 11B i Kungsbacka. Otroligt nöjd. Mäklaren, Maria Celion , har varit fantastisk. Väldigt personlig, närvarande, serviceinriktad och trevlig. Vi är såå nöjda och kunde inte önskat oss en bättre mäklare. Läs mer
    2019-06-29 Maria C svarar Agneta H
    Stort tack Agneta! Det glädjer mig verkligen både att ni hittade ett så fint boende och också såklart att ni känner er nöjda med mitt jobb kring köpet. Det är så viktigt att det känns bra i alla ändar! Vi ses snart igen, Varma hälsningar Maria Celion
  • 2019-06-26

Alexander S skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag har sålt ett radhus. Mäklaren hade ett proffsigt och seriöst bemötande.
    Hade höga förväntningar som mäklaren levde upp till. En bra mäklare helt enkelt! Läs mer
    2019-06-26 Tommy Nordström svarar Alexander S
    Hej Alexander
    Stort tack för den fina rekommendationen och förtroendet att sälja ert radhus.

Vi ses snart på överlämnandet

• 2019-06-25

Anna B skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Mikael Lindberg hjälpte oss sälja vår villa. Han ingav stort förtroende från början till slut. Han var professionell, engagerad, transparent och hjälpsam, vilket kändes betryggande under hela försäljningsprocessen. Lätt att kommunicera med. Vi ger honom våra varmaste rekommendationer. Anna och John Läs mer
  • 2019-06-22

Orrit R skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag har varit super nöjd med Alena. Hon har gjort en fantastiskt jobb när hon skulle hjälpa mig att sälja min lägenhet. Kan varmt rekommendera henne till flera. Läs mer
  • 2019-06-17

Birgitta F skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt bostadsrätt 2 rök.
    Fick rekommendation att Tommy var bra.
    Detta har han varit med råge.
    Av 10 möjliga ger jag Tommy 10. Läs mer
    2019-06-18 Tommy Nordström svarar Birgitta F
    Hej Birgitta!
    Stort tack för förtroendet att sälja din bostadsrätt. och såklart även de fina orden och omdömet.

• 2019-06-17

Patrik L skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Hjälpsam och tillgänglig. Köpt bostadsrätt. Läs mer
    2019-06-18 Tommy Nordström svarar Patrik L
    Hej Patrik
    Stort tack! roligt att höra att ni uppskattat allt och är nöjda.

• 2019-06-17

Stefan B skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt bostadsrätt. Proffsigt bemötande och handläggning redan från första stund och genom hela proceduren.
    Det absolut bästa var den kontinuerliga kontakten med uppdateringar om vad som hände och inte hände. Läs mer
    2019-06-18 Tommy Nordström svarar Stefan B
    Hej Stefan
    Stort tack för de fina orden och ett mycket bra samarbete. glad att höra att ni uppskattat vår återkoppling och arbetssätt.

• 2019-06-17

Anki H skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Nogrann , bra bemötande , ansvarstagande , lyhörd. Läs mer
    2019-06-18 Tommy Nordström svarar Anki H
    Hej Anki
    Stort tack för förtroendet och de fina orden. Glad att höra att ni är nöjda med mitt arbete.

• 2019-06-14

Christopher W skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Har sålt en lgh och en fastighet genom tiderna med hjälp av Mikael. För oss är Mikael det självklara val av mäklare. Mycket goda kunskaper och realistisk. Vi rekommenderar Mikael alla dagar i veckan. Läs mer
    2019-06-14 Mikael L svarar Christopher W
    Tack Christopher, Jag önskar er ett stort lycka till i nya huset!
  • Thomas J

2019-06-07

Thomas J skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt villa vid havet i Åsa/Ölmanäs.
    Processen tog ca två veckor, vilket innebar att den var mycket intensiv och satte press på alla involverade parter att samverka.
    Vi hade höga förväntningar på Hanna men dessa infriades med råge.
    Nedan är en beskrivning av vad vi förväntade oss samt de egenskaper som Hanna besitter som måhända går utanför en mäklares specifika roll men som vi tycker ändå är viktiga.

Besitter en hög kommunikativ förmåga. Drivande men ändå ödmjuk. Ser helheten men ändå sinne och noga med detaljer. Senior och kompetent utan att vara byråkratisk. Inkännande och lyhörd till säljarens och köparens behov. Strukturerad och hög administrativ förmåga. Behåller lugn och saklighet även i pressade situationer. Social kompetent kryddat med gott humör och humor. Hanna var alltid närvarande och svarade snabbt på alla frågor även de mindre intelligenta.

Jag rekommenderar starkt Hanna till andra säljare och köpare! Läs mer
  • 2019-05-29

Urban E skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Har sålt en bostadsrätt och den mäklare jag har haft har gjort ett kanon jobb .
    Förväntningarna var precis vad jag hade tänkt mig
    Bra utfört arbete under hela försäljningen där allting gick
    smidigt till och snabbt. Läs mer
    2019-05-31 Tommy Nordström svarar Urban E
    Hej Urban
    Stort tack för den fina rekommendationen.
    Glad att höra att jag motsvarade era förväntningar och att ni är nöjda med affären.

på återseende och återkoppla när det är dags för deklarationen

• 2019-05-29

Markus L skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag ahr köpt en Lägenhet.
    Tommy var mycket trevlig och hjälpsam när man hade frågor och funderingar.
    Tommy levde mer än upp till mina förväntningar.

Sammanfattning:
    Tommy var mycket trevlig under visningen. Han var öppen under budgivningenmed hur läget ligger till, och under kontraktskrivningen så var han mycket tydlig med allt som stod i avtalet och svarade på frågor innan man hade dem så man märkte att han var erfaren med detta. Läs mer
    2019-05-29 Tommy Nordström svarar Markus L
    Hej Markus
    Stort tack för den fina rekommendationen. Glad att jag lever upp till era förväntningar och jag kommer fortsätta på inslaget spår.
    Skulle det dyka upp någon fråga eller fundering så tveka inte att höra av er.

Vi ses på tillträdet

• 2019-05-26

Johanna N skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vänligt och seriöst bemötande, lätt att få till samtal/träffar/mail. Bra rådgivning och diskussioner. Fungerade så bra vid köpet av vår lägenhet att vi anlitade henne igen vid försäljning ett par år senare. Läs mer
  • 2019-05-24

Jenny E skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålde 3 rok. Fick ett proffsigt, trevligt och glatt bemötande. Hon kunde området och gav ett väldigt förtroendegivande intryck. Har aldrig sålt innan men Alena tog mig genom processen och tipsade och hjälpte verkligen till där hon kunde.
    Kan verkligen rekommendera Alena som mäklare! Läs mer
  • Davina Ö

2019-05-23

Davina Ö skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi har sålt en villa. Vi upplevde ett fantastiskt bemötande och insats från början till slut av vår mäklare. Otroligt engagemang och kunnande. Läs mer
    2019-06-29 Maria C svarar Davina Ö
    Stort tack för era fina ord. Det var väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen! Ha en underbar sommar, vi ses för tillträde nästa vecka! Varma hälsningar Maria Celion
  • 2019-05-22

Jörgen C skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Tommy Nordström var vår mäklare vid försäljningen av min mors hus. En fastighet med tillhörande verkstad som ligger väldigt ödsligt med 3 km grusbackar från landsvägen.

Tommy antog utmaningen och gjorde sitt yttersta för att presentera fastigheten på bästa möjliga sätt. Tyvärr räckte det inte för att nå det budet som vi hade hoppats på, men marknaden hade helt enkelt inte mer att ge.

Jag visste från början att försäljningen var svår, eftersom det inte finns många objekt på marknaden att jämföra med. Så den mäklaren som fick uppdraget skulle få jobba hårt.

Tommy har gjort allt vi kunde kräva av en mäklare. Han är lyhörd, respektfull och ödmjuk och tar människor på ett mycket bra sätt. Det är inte lätt för en gammal människa som min mor vid 81 års ålder att sälja sitt hem, men Tommy har stöttat henne genom hela fasen och varit tålmodig när det behövts.

Kan varmt rekommendera Tommy Nordström till den som är på väg att sälja sin bostad.

Jörgen Carlson Läs mer
    2019-05-29 Tommy Nordström svarar Jörgen C
    Hej Jörgen
    Till att börja med stort tack för den fina rekommendationen. Ert objekt har varit helt i sitt eget slag med sitt unika läge och förutsättningar. Är väldigt glad att fått förtroendet att förmedla fastigheten och känner stor lycka att ni är nöjda med mitt arbete.
    Skulle ni behöva hjälp med något i framtiden är det såklart bara att höra av sig.

Hoppas och tror att din mor kommer trivas gott i nya lägenheten.
    Vi hörs åter vid TT och kommande arbete med deklarationen.

• 2019-05-21

Gun-Britt C skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Tommy Nordström
    Är en väldigt duktig mäklare som med sin kunskap
    och brinnande intresse för sitt arbete
    sålt min fastighet Hallåsvägen 310
    Trots mycket jobb.Alltid positiv och glad
    Toppen Läs mer
    2019-05-22 Tommy Nordström svarar Gun-Britt C
    Hej Gun Britt.
    Stort tack för de fina orden, det har varit ett sant nöje att få hjälpa till med försäljningen av din bostad och likaså hjälpa dig att hitta en ny lägenhet.
    Hoppas och tror du kommer stormtrivas.

• 2019-05-18

PÉTER V skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi köpte ett hus av Camilla. Väldigt professionell, trevligt och hjälpsam. Jag rekommenderar verkligen henne! Läs mer
  • Andreas J

2019-05-15

Andreas J skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt en fastighet med kort varsel.
    Mäklaren var mycket seriös och kunnig.
    Mäklaren förhöll sig till relevanta samtal och detaljer under hela processen.
    Alla underlag samt dokumentation har varit klanderfria.
    Likväl att processen tog allt som allt bara drygt 2 veckor från första mötet tills att huset blev sålt!
    Och huset såldes till mycket bra pris.
    Vi är väldigt nöjda som kunder till just vår mäklare. Läs mer
    2019-05-15 Maria C svarar Andreas J
    Tusen tack Andreas, det var verkligen roligt att få förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Underbart att höra att ni är nöjda, det är då jag är nöjd! Hälsa så gott. Vi hörs snart igen, vänliga hälsningar Maria Celion
  • 2019-05-12

Mats E skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Proffsigt bemötande i alla situationer. Läs mer
  • 2019-05-11

Rosita L skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Trevligt bemötande. Proffsigt utfört uppdrag. Allt till belåtenhet. M v h Kjell o. Rosita Lager Läs mer
    2019-05-13 Maria C svarar Rosita L
    Hej, Tack Kjell och Rosita. Det var en ära att få hjälpa er med er försäljning, ni är underbara!
    Ha det gott så ses vi snart igen, Vänliga hälsningar Maria Celion
  • 2019-05-10

Rickard L skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Toppen mäklare som tillsammans med kollegan hjälpte oss med försäljningen av våran lgh Läs mer
    2019-05-13 Tommy Nordström svarar Rickard L
    Hej Rickard
    Jag och Alena tackar stort för de fina orden och önskar er all lycka i nya huset.

• 2019-05-10

Lina S skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi fick ett mycket bra och tryggt första intryck och möte med Tommy och hans kollega. De tog sig tid och svarade på våra frågor och kunde ge oss en bild av vad vi kunde förvänta oss av dem ifall vi anlitade dem.
    Tommy har varit lyhörd mot våra känslor och tankar kring försäljningen av vår villa men samtidigt kommit med egna reflektioner baserat på hans erfarenhet. Vi har haft en del juridiska frågor som Tommy har varit snabb på att bistå med svar kring. Tjänsten att få en timmes fri styling-konsultation var också ett plus. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda. Läs mer
    2019-05-13 Tommy Nordström svarar Lina S
    Hej Lina
    Stort tack igen för de fina orden och rekommendationen. Vi är glada att ni är nöjda med vår service och hoppas vi kunnat bistå er på bästa sätt.

Som vanligt är det bara att slå oss en signal om frågor eller liknande skulle dyka upp

• 2019-05-09

Erica T skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Tommy hjälpte oss med att sälja vår bostadsrätt efter att vi köpt vårt nya boende av honom. Professionell, ambitiös och grym kommunikation/återkoppling. Vi kände under hela affären stor tillit och trygghet. Rekommenderas varmt för alla som önskar en smidig bostadsaffär! Läs mer
    2019-05-10 Tommy Nordström svarar Erica T
    Hej Erica
    Stort tack för förtroendet att förmedla er bostadsrätt och de fina orden. Mitt stora mål är alltid att eftersträva god kommunikation genom hela affären.

Önskar er all lycka i ert nya boende

• Therese R

2019-05-05

Therese R skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag har sålt en bostad , med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling i Kungsbacka , Camilla Möllerström.
    Camilla tar sig tid att förklara, är noga med förberedelser och hennes långa erfarenhet och stora kunskaper , gör att både köpare och säljare blir trygga i denna stora affär.
    Har anlitat Camilla för tredje gången och skulle aldrig vilja har någon annan mäklare.Hon är en stjärna. Läs mer
  • 2019-05-05

Gladys L skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Maria hjälpte oss att sälja vår sommarstuga vilket hon gjorde på ett mycket bra sätt. Trevlig o kunnig mäklare som kommunicerade med oss löpande. Vi var mycket nöjda med försäljningen. Läs mer
    2019-05-06 Maria C svarar Gladys L
    Tack fina för dessa ord, det var verkligen roligt att hjälpa er med försäljningen av ert fina sommarställe! Vänliga hälsningar Maria Celion
  • 2019-05-02

Göran B skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    proffsig utan att vara "jobbig" och pådrivande (tro mig - jag har träffat motsatsen), påläst (tro mig - jag har träffat motsatsen). Lugn och saklig och ger kunden möjlighet till eftertanke (tro mig - jag har träffat motsatsen). Läs mer
    2019-05-02 Maria C svarar Göran B
    Hej Göran, vilken härlig rekommendation! Tack för dessa ord och så roligt att ni köpte genom mig och känner er nöjda med såväl huset som mitt arbete. Njut av många år mitt i den vackra bokskogen! Vänliga hälsningar Maria Celion
  • 2019-04-30

Anders A skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag har sålt en fritidsfastighet. Jag blev mycket väl bemött och kände genast stort förtroende för min mäklare.
    Hon lyssnade väl och hade svar på alla våra frågor och vi kunde tidigt känna ett lugn inför försäljningen. Allt var nytt för oss, men hon guidade oss lugnt och tryggt framåt.
    Vi hade förväntningarna att mäklaren skulle hjälpa oss på ett professionellt sätt och så har det känts hela tiden!
    Hon har snabbt svarat på våra mejl och telefonfrågor.
    Nu återstår överlämnandet av nycklar och själva den ekonomiska delen. Vi känner stor trygghet i att vår mäklare hjälper oss hela vägen! Läs mer
    2019-05-17 Alena W svarar Anders A
    Tusen tack Anders för de fina orden! Det var verkligen roligt att hjälpa er med försäljningen av stugan. Tack för förtroendet, med vänliga hälsningar Alena Wernståhl
  • 2019-04-24

Stefan G skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi sålde min mammas hus och blev mycket nöjda med all service vi fick av mäklaren. kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2019-04-24 Maria C svarar Stefan G
    Stort tack Stefan, underbart att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Det var roligt att få hjälpa er med försäljningen! Vänliga hälsningar Maria Celion
  • 2019-04-23

Henrik G skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålde villa. Trevligt och lyhört bemötande. Den prognos på pris som mäklaren uppskattade infriades. Bra kommunikation från mäklaren och bra tillgänglighet. Läs mer
    2019-04-24 Maria C svarar Henrik G
    Tack för din rekommendation Henrik, det var roligt att få hjälpa er med försäljningen! Ha en fin dag, Vänliga Hälsningar Maria Celion
  • 2019-04-20

Dennis H skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi har köpt ett hus med bra läge.
    Vi är mycket nöjda med bemötandet och den snabba affären.
    Vi hade inga förväntningar då det blev ett impulsköp helt oplanerat att byta boende.
    Vi har inte slutfört affären på banken ännu men ser fram emot att vi ska göra det efter påsken så vi kan börja planera för flytt. Läs mer
    2019-04-20 Maria C svarar Dennis H
    Hej Dennis, gott att höra. Hoppas ni ska trivas fantastiskt bra i ert nya hus med det underbara läget. Ha det fint så höra vi snart igen. Med vänlig hälsning, Maria Celion
  • 2019-04-17

Jeanette A skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi har både köpt bostadsrätt och sålt en villa genom Mikael och har varit mycket nöjda - både från köpar- och säljarsidan.

Professionellt, bra bemötande och tät dialog genom hela affären. Läs mer
  • Maria H

2019-04-15

Maria H skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Köpt hus och sålt bostadsrätt.
    Känns som att hon var genuint mån om att både köp och försäljning skulle bli så bra som möjligt för alla parter. Flexibel, glad, trevlig och enkel att ha att göra med. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2019-04-15 Alena W svarar Maria H
    Härligt att du är nöjd med både köpet och försäljningen! :) Hoppas att ni kommer att trivas i huset och får till en riktig rolig student :D
  • 2019-04-15

Per L skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi har sålt en fristående villa i centrala Kungsbacka. Redan från första dagen fick vi ett positivt, konstruktiv och professionellt bemötande. Vi har känt oss fullständigt trygga i alla delar av processen. De underlag i forma av analyser, bedömningar och rekommendationer som vår mäklare har levererat har hållit i alla delar. Vi är mycket nöjda med hur vår mäklare har genomfört arbetet med försäljningen av vår fastighet. Läs mer
  • 2019-04-13

Jessica N skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Köpt villa på Ledets väg Onsala. Allt gick jättesnabbt och smidigt. Bra kommunikation under processen från mäklaren. Fick ett trevligt bemötande. Mycket nöjd. Läs mer
    2019-04-15 Alena W svarar Jessica N
    Va roligt att höra att ni är nöjda med köpet :) Jag önskar er all lycka med försäljningen av huset!
  • 2019-04-13

Per L skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Har sålt mitt hus.
    Är mer än nöjd med hela min försäljning !
    Alltifrån engagemang till hanteringen av hela processen har varit
    med högsta betyg.

Jag är mer än nöjd !
    /Per Läs mer
    2019-04-15 Alena W svarar Per L
    Tack Per för dina fina ord. Jag är väldigt glad att höra att du är nöjd med min insats. Jag önskar dig all lycka med flytten! :)
  • 2019-04-12

Emilie H skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jättehärligt och bra vägledning av Tommy. Kan varmt rekommendera honom till andra vänner som ska sälja eller köpa något nytt. Stort tack! Läs mer
    2019-04-15 Tommy Nordström svarar Emilie H
    Hej Emilie
    Stort tack för den fina rekommendationen och även såklart att få hjälpa er i förmedlingen av er nuvarande bostadsrätt samt även med köp av nya fastigheten.

Tror ni kommer stormtrivas!

• 2019-04-12

Per-Henrik F skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålde vårat parhus i Kolla.
    Lugn och proffsig mäklare.
    Håller vad han lovar och levererar en smidig och bra affär.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-04-10

Fredrika W skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Köpt bostad, mycket nöjde med snabb hantering av visning, försälning och process. Läs mer
    2019-04-11 Tommy Nordström svarar Fredrika W
    Hej Fredrika
    Stort tack för de fina orden och rekommendationen.

Önskar er all lycka i den fina lägenheten.

• Philip T

2019-04-10

Philip T skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Tommy var en helt fantastisk mäklare. Vi är supernöjda med hur han hjälpte oss både med att sälja vår lägenhet och hitta vårat drömhus.

Tommy var alltid snabb på att svara, både på mail och telefon och vi fick känslan av att han alltid var tillgänglig för att hjälpa oss vilket var väldigt skönt.

Jag kan varmt rekommendera Tommy Nordström till alla som vill sälja sin bostad! Läs mer
    2019-04-11 Tommy Nordström svarar Philip T
    Hej Philip
    Stort tack för den fina rekommendationen och alla fina ord!
    Det har varit ett sant nöje att få lära känna er och att få hjälpa till i alla steg i ett "boende" byt vad allt det medför.
    Tror ni kommer stormtrivas i nya huset.

på återseende!

Gymnasiegatan 16, 434 50 Kungsbacka