Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Gymnasiegatan 16, 434 50 Kungsbacka — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kungsbacka!

Dags att skaffa ett nytt boende i Kungsbacka? Vi på Svensk fastighetsförmedling har lång yrkeserfarenhet och brinner för att ge dig personlig service så att du hittar ditt drömboende här i Halland. Hos oss får du en trygg och modern mäklartjänst samtidigt som vi har koll på området och kan guida dig till var du ska bo för att ha bäst avstånd till jobb och skolor.

Förutom Kungsbacka har vi också koll på Vallda, Anneberg, Onsala, Åsa och Frillesås. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 275 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

• 2019-10-23

Madeleine F skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Köpt villa och sålt lägenhet,
    Fantastisk bemötande, proffsig ,
    kunnig, förtroendeingivande, omhändertagande, rolig.
    Snabb återkoppling.
    Tommy levde upp till förväntningarna, och mer därtill.
    Det var en nervös och spännande upplevelse men väldigt rolig.
    Tack för allt. Läs mer
  • 2019-10-23

Suzanne N skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Köpt lägenhet
    Utmärkt bemötande, kände trygghet från början. Läs mer
    2019-10-23 Tommy Nordström svarar Suzanne N
    Hej Suzanne.
    Stort tack för de värmande orden och rekommendationen. tror att lägenheten kommer bli hur bra som helst för er.

• 2019-10-23

Lennart J skrev om Mats Wahlbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi har köpt en nybyggd lägenhet och kontakten med Mats har fungerat bra. Läs mer
  • 2019-10-22

Stig Bertil S skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt fritidshus .
    Både min fru och jag fick förtroende för Maria redan vid första träffen . Vi fick bra gehör för hur vi ville ha försäljningen genomförd .
    Vi är helnöjda .
    Ulla o Bertil Samuelsson Läs mer
  • 2019-10-22

Anica S skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Träffade honom bara en gång, därav svårt att bilda oss en uppfattning. Läs mer
  • 2019-10-22

Hans N skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Mycket professionell och duktig med alla delarna som behövs. Läs mer
  • 2019-10-22

Jennie-Marie L skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Har sålt 2 fastigheter via Svensk Fastighetsförmedling, Camilla Möllerström.
    Ett radhus och en villa.
    Camilla är en fantastisk mäklare. Trevlig, tillmötesgående, engagerad, serviceinriktad och otroligt kompetent.
    Ska jag sälja igen är valet av mäklare enkel. Kan varmt rekommendera Camilla. Läs mer
  • 2019-10-21

Christian S skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Trevlig, kunnig och lätt att få kontakt med. Läs mer
    2019-10-21 Tommy Nordström svarar Christian S
    Hej Christian
    Stort tack! har verkligen varit ett nöje att lära känna er under tiden av försäljningen av er lgh.
    Nu ska vi se till att hitta en grym bostad åt er.

• 2019-10-21

Charlotte S skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag har har köpt ett radhus, har ingen tidigare erfarenhet av bostadsköp så har inget att jämföra med. Men jag är helt klart nöjd Läs mer
    2019-10-21 Tommy Nordström svarar Charlotte S
    Hej Charlotte
    Stort tack för rekommendationen och äran att få förmedla en härlig första bostad till er.
    tror verkligen ni kommer stormtrivas.

• 2019-10-20

Inga R skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt ett hus.
    Mäklaren var proffsig och trevlig.
    Vi ville ha en snabb försäljning och det infriades.
    Allt sköttes perfekt med stylist, foto och visningar. Läs mer
  • 2019-10-19

Rita S skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Mikael skötte vårt köp av en bostadsrätt i Kungsbacka på ett förträffligt sätt. Läs mer
  • 2019-10-18

Adam V skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Via Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka har vi köpt vårt nästa boende i Onsala. Har upplevt processen från prospekt till affär som smidig. Snabb återkoppling, service minded och ett proffsigt bemötande från mäklare. Rekommenderas! Läs mer
    2019-10-21 Tommy Nordström svarar Adam V
    Hej Adam
    Stort tack för de fina orden och rekommendationen. Är helt övertygad om att ni kommer stormtrivas i ert kommande hem i Onsala.
    Är det något i framtiden så kontakta mig precis som vanligt

• 2019-10-18

Ninni L skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Snabb, enkel och gör sitt bästa Läs mer
    2019-10-21 Tommy Nordström svarar Ninni L
    Hej Ninni
    Stort tack för de fina orden. Hoppas och tror att ni kommer att trivas i ert kommande radhus.

• 2019-10-18

Carin A skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag sålde en stor villa och är helt nöjd med Mikaels bemötande och kontakten med honom före, under och efter försäljningen. Läs mer
  • 2019-10-18

Niclas W skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jessica får toppbetyg av mig, en samlad, kunnig och glad kvinna som vi gärna använder i framtiden. Läs mer

Anders V skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi har både köpt och sålt bostad. Bemötande har varit professionellt och ambitiöst. Vår mäklare lyssnade och tog tillvara på våra behov på ett bra sätt. Vi är nöjda med hela processen. Läs mer
    2019-10-21 Maria C svarar Anders V
    Stort tack för dina ord om er upplevelse Anders. Det har varit en ära att få hjälpa er både med köp av ert drömhus och försäljningen av ert hus. Hoppas ni ska trivas otroligt bra nu och att ni njuter av många fina solnedgångar i havet! Varma hälsningar Maria Celion

Jörgen P skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålde ett hus och köpte ett nytt hus.
    Är super nöjda med all hjälp vi fått.
    Hanna har varit en duktig och kompetent mäklare
    Allt har gått jättebra och kan starkt rekommendera både Hanna och Svensk fastighetsförmedling i Kungsbacka för deras arbete dom gjorde för oss. Läs mer

Lisa F skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Väldigt tillmötesgående mäklare. Jag köpte en lägenhet av henne. Snabb på feedback och svarade på alla mina frågor. Läs mer
    2019-10-21 Maria C svarar Lisa F
    Tack Lisa för dina ord. Hoppas att ni ska trivas väldigt bra i lägenheten och att målningen blev bra! Varma hälsningar Maria Celion

Shomik C skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt min lägenhet på gymnasiegatan 14 i Kungsbacka.

Mäklaren har varit toppen och arbetat väldigt snabbt för att få sålt min lägenhet. Läs mer
    2019-10-21 Maria C svarar Shomik C
    Härligt att du känner dig nöjd Shomik! Var bara kul att få hjälpa dig. Varma hälsningar Maria Celion
  • 2019-10-17

Peter S skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt villa.
    ............................................ Läs mer
  • 2019-10-17

Marcin T skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    👍alt gick smidigt o o fort. vi rekomendera honom mycket. Läs mer
  • 2019-10-17

Peter W skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    bra erfarenhet av Mikael och hans goda omdöme Läs mer
  • 2019-10-16

Sara M skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt en lägenhet i Kungsbacka. Väldigt nöjd med Jessica på Svensk fast. Det var enkelt och smidigt, och försäljningen gick bättre än förväntat. Läs mer

David H skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi träffade Hanna första gången på en visning utav ett hus. Hon var lugn påläst och engagerad.

Så när vi skulle sälja vår villa valde vi att kontakta Hanna. Det visade sig vara ett bra beslut. Hon förklarade tydligt och lätt hur hela processen går till. Tog sig tid för alla frågor vi hade. Hjälpte oss med det vi behövde hjälp med.

Från första möte till kontraktsskrivning visade Hanna stort engagemang och kunskap.

Vi kan inte annat än rekommendera Hanna! Läs mer

Lotta B skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Seriös
    Pålitlig
    Kunnig

Bästa rekommendationer!!! Läs mer
    2019-10-21 Maria C svarar Lotta B
    Stort tack Lotta! Hoppas ni har kommit i ordning och trivs fantastiskt bra! Varma hälsningar Maria Celion
  • 2019-10-15

Lennart S skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Ställde upp på extra visning då vi var bortresta under ordinarie visning. Skötte vårt köp av bostadsrätten på ett seriöst och smidigt sätt. Läs mer
  • 2019-10-15

Maximilian M skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi köpte av Alena. Oerhört proffsig och trevligt mäklare.

Väldigt tillgänglig för frågor med mera.

Mycket god kunskap om säljobjektet. Läs mer
  • 2019-10-15

Ingrid H skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Köpt en bostadsrätt. Nöjd med bemötande och kommunikation. Snabbt och smidigt!
    Tack så mycket!
    Med vänlig hälsning I. Holtsung Läs mer
  • 2019-10-15

Karin Anita J skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag sålde ett fritidshus. Jag fick den hjälp jag behövde. Med vänlig hälsning. Anita Bing Johansson Läs mer
  • Fredrik K

2019-10-15

Fredrik K skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt nyproduktion via Mikael på Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka. Rekommenderar verkligen Mikael och hans trevliga kollegor. Läs mer
  • Kenneth A

2019-10-15

Kenneth A skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi köpte en brf i kba. Bra bemötande vid visning. Vid tillträde och inflyttning var det två frågeställningar som Mikael skötte mycket proffsigt.

Kan med det starkaste rekommendera
    Mikael på svensk fastighetsförmedling i Kungsbacka Läs mer
  • 2019-10-15

Marianne O skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Hon var tillmötesgående och visade lägenheten för min sonhustru före den allmänna visningen. den kunde hon inte gå på för det var kvällen innan min make begrovs i Eskilstuna .
    Hon var trevlig när jag träffade henne i samband med att jag skulle betala för lägenheten och hon skötte överföringar av pengar på ett bra sätt. Läs mer
  • 2019-10-15

Madeleine R skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Väldigt härligt bemötande! Vi kan varmt rekommendera Maria. Läs mer
    2019-10-21 Maria C svarar Madeleine R
    Tusen tack Madeleine! Hoppas ni ska trivas underbart bra i Åsa! Varma hälsningar Maria Celion
  • Christoffer K

2019-10-15

Christoffer K skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt min bostadsrätt ( 3:a) i Kungsbacka,
    jag sökte en mäklare som kunde leverera hela försäljningen på ett professionellt sätt och ständigt var steget före i hela processen med hög kvalité. Jag tycker bemötandet av Alena var imponerande och över mina förväntningar, jag satte krav på försäljningen och bemöttes aldrig av motstånd utan snarare en mycket ambitiös mäklare som löste alla mina frågor och problem direkt utan att jag behövde känna mig obekväm under försäljningen. Jag skulle starkt vilja rekommendera Alena Wernståhl, en mycket strävsam person och verkligt duktig mäklare om du söker en trygg och säker affär. Du kommer bli imponerad! Läs mer

Sabina N skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Hanna hjälpte oss att sälja vårt kedjehus, vi hade sprungit på henne vid ett tidigare tillfälle vid en tomtvisning och blev väldigt glada av att hon skulle hjälpa oss med vår försäljning.
    Hanna känns väldigt proffessionell, vi gillade också hennes lugn som mäklare. Det kan ju hända en del påvägen och då har hon hållt lugnet och kommit med goda råd och tips.
    Vi gillar henne skarpt och kommer definitivt att kontakta henne igen om vi behöver hennes hjälp och kan även varmt rekommendera henne till vänner och bekant. Läs mer
  • AMANDA E

2019-10-08

AMANDA E skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Gjorde ett grymt jobb med allt kring försäljningen av min lägenhet. Flexibel, påläst och såklart riktigt duktig, en stor trygghet för mig! Läs mer
    2019-10-15 Alena W svarar AMANDA E
    Tack snälla Amanda, hoppas ni kommer att trivas i nya lägenheten! :)
  • Yvonne H

2019-09-23

Yvonne H skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi har sålt en exklusiv lägenhet och hela processen gick excellent.
    Bra info löpande och priset blev precis det som mäklaren förespeglat oss.
    Även köparna var supernöjda med mäklarens roll Läs mer
  • Peter A

2019-09-23

Peter A skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi har precis sålt vårt hus utanför Kungsbacka med hjälp av Jessica på Svensk Fastighetsförmedling. Jessica har visat intresse och engagemang under hela säljprocessen, och har varit behjälplig med våra frågor och funderingar under hela affären.
    Proffsigt och korrekt bemötande både mot oss som säljare och mot de intressenter som har varit på visningarna. Kontraktskrivningen med köparna var en positiv upplevelse och Jessica har varit noga med att förklara alla steg i affären.
    Vi kan bara varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och Jessica Lagergren. Läs mer
  • 2019-09-21

Stina L skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Proffsig och engagerad genom hela processen .Vi är mycket nöjda med Marias insats! Läs mer
    2019-10-02 Maria C svarar Stina L
    Va härligt att höra, stort tack för att vi fick äran att hjälpa er med försäljningen.
    Nu ska vi se till att hitta ert nästa boende också! Varma hälsningar Maria Celion
  • Yvonne H

2019-09-17

Mycket proffsigt bemötande från start till mål, även köparna var mycket nöjda. Våra förväntningar blev uppfyllda till 100%. Vi sålde en exklusiv bostadsrätt och fick exakt den summa som mäklaren sade var målet. Läs mer
  • 2019-09-15

Stefan M skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi är jättenöjda, allt gick väldigt smidigt och bra. Läs mer
  • 2019-09-12

Hans C skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Saklig, kunnig , lugn och trevlig Läs mer
    2019-10-02 Maria C svarar Hans C
    Tack Hans, hoppas att ni känner er nöjda med köpet! Varma hälsningar Maria Celion
  • 2019-09-10

Jimmy S skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Bra bemötande o dialog kring försäljning av fastigheten. Läs mer
    2019-09-11 Tommy Nordström svarar Jimmy S
    Hej Jimmy!
    Stort tack för dessa fina ord och rekommendation.
    Hoppas och tror ni kommer stormtrivas i ert nya hus, samt stort tack för ett lyckat och bra samarbete

• 2019-09-06

Stig Bertil S skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt fritidshus
    Mäklaren visade seriöst intresse för försäljningen och bemötte säljare och köpare mycket trevligt. Antalet visningar begränsades genom föranmälan.
    Vi är mycket nöjda med genomförd försäljning. Läs mer
  • 2019-09-04

Maria M skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Köpt en villa i Kungsbacka.

Väldigt professionell visning med en liten presentation om huset och området.

Camilla är trevlig och bemötte oss väl i vår köpesprocess. Hade lite otur med semester och resor vilken gjorde det hela lite komplicerat, men det löste Camilla. Läs mer
  • 2019-09-03

Inger O skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag har sålt en villa. Det gick snabbt och lätt att sälja men alla i min omgivning tyckte att jag skulle fått mer betalt. Grannarna är skeptiska till fuktvärdet som sänkte priset. Läs mer
  • 2019-09-02

Peter skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt Villa! Inget att klaga på. sköts sig utmärkt Läs mer
    2019-09-05 Tommy Nordström svarar Peter
    Hej Peter
    Stort tack för den fina rekommendationen och samarbete vi haft.

• 2019-09-02

Chriss skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt bostadsrätt! bra guidning och genomförande!
    Rekommenderas Läs mer
    2019-09-05 Tommy Nordström svarar Chriss
    Hej Chriss
    Stort tack för förtroendet och de fina orden.

På återseende

• 2019-08-31

Bengt J skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt en villa. Professionellt och kunnigt bemötande, mån om våra önskemål. Kommunikativ och mycket bra på att hålla oss uppdaterade om vad som händer. En mycket positiv upplevelse! Läs mer
    2019-09-02 Jessica L svarar Bengt J
    Tusen tack för de fina orden och tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen av er villa. Hoppas att ni ska trivas bra i nya lägenheten! Vänliga hälsningar, Jessica!
  • 2019-08-28

Lotta S skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi har köpt en villa och blev väl bemötta av Maria, som svarade på våra många frågor, tog reda på det som behövdes och kom med förslag.
    Vi hade direktkontakt med Maria under budgivningen och upplevde att hon bidrog till att sänka stressnivån under den processen. Maria bidrog även till en avslappnad kontraktsskrivning där hon även välkomnade oss att återkomma om vi har ytterligare frågor. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med våra kontakter med Maria. Läs mer
    2019-08-29 Maria C svarar Lotta S
    Stort tack Lotta. Vilken innerligt fin reflektion och rekommendation!
    Så kul att ni funnit ert drömhus, hoppas ni ska trivas fantastiskt bra.
    Varma hälsningar Maria Celion

Gymnasiegatan 16, 434 50 Kungsbacka