Alla kategorier Mäklare Halland Kungsbacka Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Gymnasiegatan 16, 434 50 Kungsbacka — Visa karta

Läs vad 10 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

• Therese S
    Therese S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Är mycket nöjd! Camilla utförde sitt mäklaruppdrag mycket bra, är väl påläst och engagerad hela affären ut, från att hon blev anlitad till att försäljning var gjord och deklaration ska skickas in. Kan varmt rekommendera Camilla.
    2017-02-09 Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka svarar Therese S
    Tack snälla Therese! Vill samtidigt tacka för förtroendet med försäljningen, det har varit en ära att få hjälpa dig. Vänligen Camilla
  • Gabriella E
    Gabriella E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Har varit i kontakt med Svensk Fastighetsförmedling i flera olika sammanhang och alltid fått bra bemötande och hjälp. Maria C är så lättsam och glad och samtidigt väldigt proffsig. Hon var ett jättebra stöd och bollplank genom hela resan. Det kändes verkligen som att vi gjorde det tillsammans och att hon brydde sig om affären lika mycket som vi.
    2017-02-10 Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka svarar Gabriella E
    Tack Gabriella för de fina orden. Det var väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen!
  • Robert A
    Robert A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Hela försäljningsdelen fungerade alldeles utmärkt. Det var en bra dialog hela tiden.
    Försäljningen av huset gick som på räls.
    Vi är mycket nöjda med bemötandet vi fick och på det sättet som försäljningen sköttes och handlades av mäklaren Maria Celion.
    Det var av högsta klass rakt igenom.
  • Annika
    Annika skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Maria var till jättestor hjälp när vi skulle sälja vår lägenhet. Superproffsig, trevlig och stort engagemang.
    2016-12-28 Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka svarar Annika
    Tack för att jag fick hjälpa er med er försäljning och för era fina ord. Jag hoppas att ni trivs bra i ert nya hus!
  • Osvald M
    Osvald M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Emma var för mig och min hustru mycket duktig och väl påläst. Vi fick ett
    stort förtroende för henne med en gång, så henne rekommenderar vi gärna
    till övriga köp och säljkunder
  • Helena B
    Helena B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag och min syster som sålt vårt föräldrarhem
    har kännt oss väldigt bra bemötta av Jessica
    På Svensk fastighetsförmedling Kungsbacka
    fått en väldigt personlig och bra service som har förstått våra behov på ett utmärkt sätt
  • Ann-Christin W
    Ann-Christin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag upplevde Jessica som engagerad, kunnig, vänlig och drivande. Kort sagt: jag är väldigt nöjd att Jessica sålde min lägenhet. Det kändes tryggt!
    Ann-Christine Wester
  • Lars A
    Lars A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jessica gjorde ett alltigenom gediget arbete med bl.a. utmärkt presentation på
    deras hemsida och bra kontakt med intressenter och med oss som säljare. Vi är helnöjda !
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi fick ett proffsigt bra bemötande och det motsvarade alla våra förväntningar.
  • Ulla M
    Ulla M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Kunnig, bra marknadsuppfattning ordning och reda samt tydlig.

Gymnasiegatan 16, 434 50 Kungsbacka