Alla kategorier Mäklare Halland Kungsbacka Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Gymnasiegatan 16, 434 50 Kungsbacka — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kungsbacka!

Dags att skaffa ett nytt boende i Kungsbacka? Vi på Svensk fastighetsförmedling har lång yrkeserfarenhet och brinner för att ge dig personlig service så att du hittar ditt drömboende här i Halland. Hos oss får du en trygg och modern mäklartjänst samtidigt som vi har koll på området och kan guida dig till var du ska bo för att ha bäst avstånd till jobb och skolor.

Förutom Kungsbacka har vi också koll på Vallda, Anneberg, Onsala, Åsa och Frillesås. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 177 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

• 2019-04-24

Stefan G skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi sålde min mammas hus och blev mycket nöjda med all service vi fick av mäklaren. kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2019-04-24 Maria C svarar Stefan G
    Stort tack Stefan, underbart att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Det var roligt att få hjälpa er med försäljningen! Vänliga hälsningar Maria Celion
  • 2019-04-23

Henrik G skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålde villa. Trevligt och lyhört bemötande. Den prognos på pris som mäklaren uppskattade infriades. Bra kommunikation från mäklaren och bra tillgänglighet. Läs mer
    2019-04-24 Maria C svarar Henrik G
    Tack för din rekommendation Henrik, det var roligt att få hjälpa er med försäljningen! Ha en fin dag, Vänliga Hälsningar Maria Celion
  • 2019-04-20

Dennis H skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi har köpt ett hus med bra läge.
    Vi är mycket nöjda med bemötandet och den snabba affären.
    Vi hade inga förväntningar då det blev ett impulsköp helt oplanerat att byta boende.
    Vi har inte slutfört affären på banken ännu men ser fram emot att vi ska göra det efter påsken så vi kan börja planera för flytt. Läs mer
    2019-04-20 Maria C svarar Dennis H
    Hej Dennis, gott att höra. Hoppas ni ska trivas fantastiskt bra i ert nya hus med det underbara läget. Ha det fint så höra vi snart igen. Med vänlig hälsning, Maria Celion
  • 2019-04-17

Jeanette A skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi har både köpt bostadsrätt och sålt en villa genom Mikael och har varit mycket nöjda - både från köpar- och säljarsidan.

Professionellt, bra bemötande och tät dialog genom hela affären. Läs mer
  • Maria H

2019-04-15

Maria H skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Köpt hus och sålt bostadsrätt.
    Känns som att hon var genuint mån om att både köp och försäljning skulle bli så bra som möjligt för alla parter. Flexibel, glad, trevlig och enkel att ha att göra med. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2019-04-15 Alena W svarar Maria H
    Härligt att du är nöjd med både köpet och försäljningen! :) Hoppas att ni kommer att trivas i huset och får till en riktig rolig student :D
  • 2019-04-15

Per L skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi har sålt en fristående villa i centrala Kungsbacka. Redan från första dagen fick vi ett positivt, konstruktiv och professionellt bemötande. Vi har känt oss fullständigt trygga i alla delar av processen. De underlag i forma av analyser, bedömningar och rekommendationer som vår mäklare har levererat har hållit i alla delar. Vi är mycket nöjda med hur vår mäklare har genomfört arbetet med försäljningen av vår fastighet. Läs mer
  • 2019-04-13

Jessica N skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Köpt villa på Ledets väg Onsala. Allt gick jättesnabbt och smidigt. Bra kommunikation under processen från mäklaren. Fick ett trevligt bemötande. Mycket nöjd. Läs mer
    2019-04-15 Alena W svarar Jessica N
    Va roligt att höra att ni är nöjda med köpet :) Jag önskar er all lycka med försäljningen av huset!
  • 2019-04-13

Per L skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Har sålt mitt hus.
    Är mer än nöjd med hela min försäljning !
    Alltifrån engagemang till hanteringen av hela processen har varit
    med högsta betyg.

Jag är mer än nöjd !
    /Per Läs mer
    2019-04-15 Alena W svarar Per L
    Tack Per för dina fina ord. Jag är väldigt glad att höra att du är nöjd med min insats. Jag önskar dig all lycka med flytten! :)
  • 2019-04-12

Emilie H skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jättehärligt och bra vägledning av Tommy. Kan varmt rekommendera honom till andra vänner som ska sälja eller köpa något nytt. Stort tack! Läs mer
    2019-04-15 Tommy Nordström svarar Emilie H
    Hej Emilie
    Stort tack för den fina rekommendationen och även såklart att få hjälpa er i förmedlingen av er nuvarande bostadsrätt samt även med köp av nya fastigheten.

Tror ni kommer stormtrivas!

• 2019-04-12

Per-Henrik F skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålde vårat parhus i Kolla.
    Lugn och proffsig mäklare.
    Håller vad han lovar och levererar en smidig och bra affär.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-04-10

Fredrika W skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Köpt bostad, mycket nöjde med snabb hantering av visning, försälning och process. Läs mer
    2019-04-11 Tommy Nordström svarar Fredrika W
    Hej Fredrika
    Stort tack för de fina orden och rekommendationen.

Önskar er all lycka i den fina lägenheten.

• Philip T

2019-04-10

Philip T skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Tommy var en helt fantastisk mäklare. Vi är supernöjda med hur han hjälpte oss både med att sälja vår lägenhet och hitta vårat drömhus.

Tommy var alltid snabb på att svara, både på mail och telefon och vi fick känslan av att han alltid var tillgänglig för att hjälpa oss vilket var väldigt skönt.

Jag kan varmt rekommendera Tommy Nordström till alla som vill sälja sin bostad! Läs mer
    2019-04-11 Tommy Nordström svarar Philip T
    Hej Philip
    Stort tack för den fina rekommendationen och alla fina ord!
    Det har varit ett sant nöje att få lära känna er och att få hjälpa till i alla steg i ett "boende" byt vad allt det medför.
    Tror ni kommer stormtrivas i nya huset.

på återseende!

• 2019-04-02

Liselott I skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag har fått äran att köpa ett fint litet hus på Vallda Parkväg.

Utan problem ordnade Tommy en förhandsvisning. Allt gick väldigt smidigt och snabbt.
    All kontakt fungerade utomordentligt innan, under och efter visning samt under budgivningen.
    Det märktes att han har erfarenhet och kunskap som mäklare.

Även kontraktsskrivningen får mycket väl godkänt.

Jag är supernöjd och hoppas att säljaren är det också.

Hälsningar Liselott Isberg Läs mer
    2019-04-09 Tommy Nordström svarar Liselott I
    Hej Liselott
    Stort tack för den fina rekommendationen, blir verkligen superglad.!

Tror ni kommer stormtrivas i nya fritidshuset!

På återseende!

• 2019-04-02

Solveig N skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag har sålt min bostad, fritidshus.

Jag fick ett mkt bra bemötande av min mäklare, han svarade snabbt på mina frågor på mail eller sms.
    Han tog sig tid, jag kände ingen stress. Han gav mig bra råd, att se olika valmöjligheter. Jag kände att jag kunde lita på honom och att allt gick rätt till. Ordentlig och noggrann.

Så sammanfattningsvis så är jag mkt nöjd med mäklaren och priset jag fick för min bostad. Läs mer
    2019-04-09 Tommy Nordström svarar Solveig N
    Hej Solveig
    Stort tack för dessa fina ord, det har varit ett nöje att lära känna dig under denna förmedling.
    Jag försöker alltid att återkoppla och ha en bra dialog med säljare och köpare, så det känns verkligen roligt att är nöjd med mitt arbete.

på återseende och lycka till i nya huset!

• 2019-03-31

Bo R skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Kompetent och noggrann mäklare, kan rekommenderas. Läs mer
  • 2019-03-28

Lars J skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi har sålt en bostadsrätt i Kungsbacka. Vi är väldigt nöjda med arbetet Tommy och Mikael har gjort , dom höll oss underrättade hela tiden Och skötte visningarna på ett proffsigt sätt. Läs mer
    2019-03-29 Tommy Nordström svarar Lars J
    Hej Lars!
    Både jag och Mikael får tacka så mycket för dessa fina ord och rekommendation! Vi har alltid som ambition att hålla er uppdaterade i alla steg i en försäljningsprocess och är väldigt glada att ni gillade upplägget och vårt arbetssätt.

Lycka till i nya huset

• 2019-03-28

Lilla H skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Mycket bra bemötande !
    Slutpriset på vårt hus hamnat mycket lägre än våra förhoppningar. Det är omöjligt att veta om man kunde använt någon annan strategi vid försäljningen.
    Vi har blivit besvikna, men marknaden ser ju annorlunda ut nu jämfört med 2-3 år sedan. Läs mer
    2019-03-29 Tommy Nordström svarar Lilla H
    Hej Lilla
    Tackar så mycket för rekommendationen,
    Tyvärr så kom inte slutpriset i den intervallen som hade önskats, vi jobbar ständigt med att analysera och se över allt från marknadsläge och försäljningstaktiker. Vi tar åt oss din feedback och hoppas ni är nöjda med vårt bemötande och samarbete.

• Linda A

2019-03-27

Linda A skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi har sålt mammas bostadsrätt och valde att anlita svensk fastighetsförmedlig

Tommy uppfyllde alla mina förväntningar, trevlig noggran och väldigt påläst Läs mer
    2019-03-29 Tommy Nordström svarar Linda A
    Hej Linda
    Stort tack för förtroendet att hjälpa till med försäljningen av er mammas bostadsrätt,
    Det har varit ett trevligt, bra samarbete och jag är glad att vi på Svenskfastighetsförmedling och jag motsvarade era förväntningar.

• Joacim

2019-03-27

Joacim skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Hej har träffat en mäklare som verkligen Inger förtroende
    Trevlig på alka sätt och en utmärkt mäklare som jag varmt rekommenderar till både vänner och övriga

Denna killen måste det bli dragkamp om
    Häls Jocke
    P.s han har sålt en lägenhet för mig på bästa sätt
    5 stjärnor Läs mer
    2019-03-29 Tommy Nordström svarar Joacim
    Hej Joacim
    Stort tack för de fina orden och förmånen att hjälpa till med lägenhetsförsäljningen.

• 2019-03-25

Rikard Q skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vid köp av villa gjorde Tommy ett mycket bra jobb, han gav oss ett professionellt bemötande och ett stort förtroende. Jag kan därför varmt rekommendera Tommy som mäklare. Läs mer
    2019-03-29 Tommy Nordström svarar Rikard Q
    Hej Rikard

Tackar för denna fina rekommendation och fina ord.
    Tror ni kommer trivas bra i ert nya hus.

• 2019-03-25

Martin T skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Köpt villa.

Kunnig, ärlig, tillgänglig och lösningsorienterad. Kändes som att han ville hitta en bra lösning både för säljare och köpare. Läs mer
    2019-03-29 Tommy Nordström svarar Martin T
    Hej Martin & Helén

Stort tack för dessa fina ord, mitt stora huvudmål som mäklare är att alltid försöka skapa en bra bostadsaffär åt alla parter. Så riktigt roligt att ni upplever att jag lyckats.

Tror ni kommer stormtrivas i ert nya hus.

• 2019-03-23

Kristina B skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Supernöjd med bemötande, engagemang och resultat. Läs mer
    2019-04-03 Alena W svarar Kristina B
    Tack snälla för fina orden! :)
  • 2019-03-19

Malin W skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Köpet av Rosengatan 10 gick väldigt fort så jag har endast haft väldigt lite kontakt med mäklare. Allt har fungerat bra och då Alena är väldigt tydlig har det inte var några frågetecken. Läs mer
    2019-04-03 Alena W svarar Malin W
    Tack Malin, hoppas att du kommer att trivas i nya lägenheten :)
  • 2019-03-12

Michaela skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Utmärkt service från start vid försäljning av vår lägenhet. Vår mäklare Tommy Nordström ingav ett stort förtroende och var lätt och ha att göra med under hela processen. Läs mer
    2019-03-13 Tommy Nordström svarar Michaela
    Hej Michaela
    Stort tack för förtroendet att förmedla er lägenhet,
    Hoppas ni kommer stormtrivas i ert nya hus

• 2019-03-12

Peter L skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Mäklarna på Svensk Fastighetsförmedling som hjälpte oss igenom försäljningen av mammas lägenhet var mycket professionella. Vi fick en omfattande information innan vi skrev ett avtal med dom. Mäklarna tog sen hand om hela försäljning, både fotografering, visning samt budgivning. När väl ett kontrakt med köparen skulle upprättas så var detta möte väl förberett och vi fick tillsammans med köparen all den information som krävdes för genomförandet.
    Kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Kungsbacka för att sköta er fastighetsförsäljning.
    Peter, en nöjd säljare. Läs mer
  • 2019-03-11

Alexander L skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag och min sambo köpte ett radhus av Tommy och vi är mycket nöjda med både bemötande och hur pass smidigt affären gick. Proffsig, välinformerad, kunnig och mycket trevlig!

Vi planerar att sälja vår bostadsrätt framöver, och med tanke på hur nöjda vi är med ovanstående affär var det inget svårt val att låta Tommy sköta försäljningen av vår bostad. Läs mer
    2019-03-12 Tommy Nordström svarar Alexander L
    Hej Alexander
    Stort tack för de fina orden, mitt mål är alltid att ge så bra information och återkoppling som möjligt.
    Stort grattis även till ert nya köp, tror verkligen ni kommer stormtrivas.

Tack för förtroendet att förmedla er bostad, det ska verkligen bli ett sant nöje att lära känna er bättre.
    Vi hörs och ses framöver.

• Marianne E

2019-02-28

Marianne E skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Blev rekommenderade Camilla Möllerström på Svensk fastighetsförmedling när vi skulle sälja vår mors bostadsrättsradhus. Vi är mycket nöjda med det bemötande vi fick inför försäljningen samt det jobb som Camilla lade ner för att både fotografering och visningar skulle bli så bra som möjligt då vi inte hade möjlighet att närvara.
    Kan varmt rekommendera henne om ni står i säljartankar. Läs mer
  • 2019-02-28

Gösta G skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Två mäklare inblandade i att ge oss service. Båda professionella på ett trevligt personligt sätt. Lugn framtoning och mycket noga med att svara på frågor.
    När vi ser ett objekt är förväntningarna inriktade på objektet. Klart det är enklare när vi så snabbt ger köpsignaler, men det blir trots det en mängd frågor som ska besvaras.
    Vi är jättenöjda med båda mäklarna.
    Genomgång med säljaren perfekt, trevlig och lättsam stämning trots allvaret i så stor affär. Professionellt och förutseende mäklare. Läs mer
  • 2019-02-25

Johan P skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Har precis sålt hus.

Camilla Möllerström är bland de proffsigaste mäklare jag mött.

Hon jobbar stenhårt tills affären är klar.

Mycket nöjd👍🤗 Läs mer
  • Linnea L

2019-02-16

Linnea L skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Hanna är en mäklare som är väldigt lättsam och inlyssnande. Hon har varit väldigt engagerad i både vårt husletande och i försäljning av vår lgh. Under försäljningen höll hon oss uppdaterade flera gr i veckan och gjorde oss trygga. Bra på att fånga upp och bemöta kunder. Kommer absolut kontakta Hanna om vi skulle behöva sälja igen. Läs mer
  • Marie R

2019-02-16

Marie R skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi har sålt en lägenhet med hjälp av Jessica. Hon var mycket kunnig om området där vår lägenhet fanns och såg till att vi kände oss trygga i vår försäljning. Jessica överträffad våra förväntningar, förhoppningar och vi kan varmt rekommendera henne till andra!!! Läs mer
  • 2019-02-13

Monika H skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Trevligt bemötande. Uppmärksam, informativ, saklig. Levde upp till min förväntningar. Läs mer
  • Hadis K

2019-02-13

Hadis K skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vill man ha en trovärdig, ansvarig, duktig, passionerad, trygg och fantastisk människa som mäklare och ansvarig för sin försäljning då är Maria Celion kvinnan ni ska sälja eran bostad/ hus med!

Jag har haft fyra försäljningar och dessutom en bostad som jag även köpt från henne som förmedlare märklare och varje gång lyckas hon att få mig mer än nöjd som kund och köpare 🙏🏻
    Maria är underbar och proffesionell dessutom vet hon allt om hur man ser till att få både säljare och köpare nöjda på samma gång.

Tack för att du är så himla bra Maria och att vi dessutom fått lära känna dig fina människa 🥰 Läs mer
    2019-02-13 Maria C svarar Hadis K
    Stort tack för de otroligt fina orden Hadis och tusen tack för det upprepade förtroendet att få hjälpa er med era försäljningar. Lycka till med det nya boendet!
    Varma hälsningar
    Maria Celion
  • 2019-02-11

Klas-Göran P skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Hanna Alavik skötte försäljningen av vårt hus på ett väldigt professionellt sätt.Jobbade snabbt och smidigt. Höll oss underrättade hela tiden så att vi kände oss trygga.
    Vi rekommenderar till andra objekt.
    MVH RAIJA och Göran Persson Läs mer
  • 2019-02-10

Philip H skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Kunnig, professionell, trevlig och jobbar med ett starkt team.
    Jag har både köpt ett hus och sålt ett hus med hjälp av Tommy. Läs mer
    2019-02-10 Tommy Nordström svarar Philip H
    Hej Philip
    Stort tack för de fina orden och rekommendationen. Det har varit en ära att både få förmedla er nya bostad till er som att få äran att sälja er gamla bostad.

• 2019-02-04

Lena Karin Amalia B skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Ett bra bemötande och bra återkoppling genom hela processen på såld bostadsrätt. Läs mer
    2019-02-04 Tommy Nordström svarar Lena Karin Amalia B
    Hej Lena
    Stort tack för den fina rekommendationen och ett bra samarbete.
    Vi ses på tillträdet och lycka till i bostadssökandet, kan vi hjälpa till så är det bara att säga till.

• Kenneth A

2019-01-27

Kenneth A skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt vår fastighet Varla området Kungsback.

Camilla har varit engagerad, återkopplande och rådgivande i sin helhet speciellt när försäljningen tog lite paus över julhelgen.
    Förtroendet har varit med under hela försäljningsprocessen, vi har inte saknat något från vår mäklare Camilla. Med andra ord vi
    Kenneth och Eva är nöjda och kommer att lämna rekommendationer till vänner. Läs mer
  • 2019-01-22

Annica skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Tack Tommy! När vi anlita svenskfastighetsförmedling och dig hade vi höga förväntningar! Alla dessa förväntningar infriades och överträffades med stor marginal. Din lyhördhet och konstanta återkoppling uppskattades stort och vi kan starkt rekommendera dig. Vi kommer garanterat höra av oss vid nästa försäljning. Läs mer
    2019-01-28 Tommy Nordström svarar Annica
    Hej Annica!
    Stort tack för dessa fina ord och att vi lyckades överträffa era förväntningar,
    Hoppas vi ses i kommande projekt i framtiden

• 2019-01-20

Rasmus S skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Kontaktade Tommy när jag skulle sälja min lägenhet. Han gjorde ett gott intryck och fick mig känna lugn under hela försäljningen. Allt gick snabbt och enkelt så ja är supernöjd ! Läs mer
    2019-01-21 Tommy Nordström svarar Rasmus S
    Hej Rasmus
    Stort tack för förtroendet vi fick att sälja er lägenhet. Att kunderna ska känna sig lugna och få återkoppling är mitt mål i varje affär, förutom såklart att nå ett så bra slutpris som möjligt.

Stort lycka till i ert hus och på återseende.

• 2019-01-20

Annica S skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
  • 2019-01-20

Anneli M skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag är mycket nöjd med Tommy som mäklare vid försäljning av min bostadsrätt. Han återkopplar alltid snabbt och har ett professionell bemötande och bra känsla. Kommer definitivt att anlita honom vid ev kommande försäljningar och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2019-01-21 Tommy Nordström svarar Anneli M
    Hej Anneli
    Stort tack för dessa fina ord och att du är nöjd med vår tjänst på Svensk Fastighetsförmedling.
    Hoppas vi ses i framtiden och stort lycka till i ert nästa boende.

• 2019-01-18

Birgitta L skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt vårt hus eftersom jag blivit ensam kvar. Engagerad, hjälpsam, vänlig. Det kunde inte blivit så mycket bättre, mycket tacksam! Läs mer
    2019-01-19 Tommy Nordström svarar Birgitta L
    Hej Birgitta
    Det har varit ett sant nöje att lära känna dig. Tycker det är jätte roligt att du är nöjd med min tjänst.
    Tror du kommer trivas riktigt bra i lägenhet i Åsa.

• 2019-01-18

Madelene H skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi är mycket nöjda med försäljningen av huset i Frillesås!
    Tommy, du gjorde allt som vi kunde förvänta oss och lite till. Mycket trevligt bemötande och oerhört informativ, höll tät kontakt och informerade om allt som hände och även inte hände och mycket hjälpsam. Vi kommer självklart att anlita dig igen vid nästa möjliga försäljning av hus! Läs mer
    2019-01-19 Tommy Nordström svarar Madelene H
    Hej Madelene
    Roligt att höra att ni är så nöjda med min tjänst, det har varit ett nöje att få lära känna er samt att få förmedla er fastighet.

• 2019-01-17

Peter A skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Har köpt en bostad och Tommy har varit professionell och samtidigt personlig. Snabb att återkomma med svar.
    Tommy får mina varmaste rekommendationer. Läs mer
    2019-01-19 Tommy Nordström svarar Peter A
    Hej Peter
    Tack för den fina rekommendationen,
    Huset i Frillesås tror jag verkligen är perfekt för dig och din familj.

Hoppas vi ses i framtiden

• 2019-01-17

Evelina H skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi fick ett tips på ett hus på Bräckornas väg 51 i frillesås av mäklaren Tommy. Blev väldigt bra bemötta och vi fick hjälp med allt.
    Var super nöjda och det gick fort från att vi la bud till att vi skrev under köpekontraktet.
    Väldigt nöjda med allting. Läs mer
    2019-01-19 Tommy Nordström svarar Evelina H
    Hej Evelina
    Stort tack för dessa fina ord!
    Känns verkligen roligt att ni gillade mitt tips om bostad, denna bostad tror jag kommer vara perfekt för er.

Som vanligt om ni har några funderingar eller frågor så är det bara att slå en signal

På återseende!

• 2019-01-17

Maarten H skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi blev uppringd om ett hus som skulle komma ut och till slut köpte vi den. Tänker det var riktigt bra att Tommy ringde upp oss om huset, efter vi hade kollat på ett annat hus i område.

Bra service och jätte trevligt Läs mer
    2019-01-19 Tommy Nordström svarar Maarten H
    Hej Maarten!
    Stort tack för dessa fina ord!
    Riktigt roligt att ni gillade mitt tips om bostad, tror verkligen ni kommer trivas super bra.

• 2019-01-16

Emil N skrev om Mats Wahlbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Bra och Professionell. Sköter affärsgången strukturerat och pragmatiskt. Kan rekommendera honom stark. Läs mer
  • 2019-01-16

Ewa P skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Är mycket nöjd med försäljningen av min bostadsrätt. Kan varmt rekommendera Jessica Lagergren på Svensk Fastighetsförmedling i kungsvacka. Läs mer
    2019-01-17 Jessica L svarar Ewa P
    Tusen tack Ewa! Varma hälsningar Jessica
  • 2019-01-12

Roger A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    professionell och korrekt, snabb, kunnig, lättsam och trevlig Läs mer
  • 2019-01-09

Eva L skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt en lägenhet.
    Proffsig,lugn och metodisk.
    Lyssnade på vad vi tyckte.
    Levde upp till alla förväntningar. Läs mer

Gymnasiegatan 16, 434 50 Kungsbacka