Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Gymnasiegatan 16, 434 50 Kungsbacka — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kungsbacka!

Dags att skaffa ett nytt boende i Kungsbacka? Vi på Svensk fastighetsförmedling har lång yrkeserfarenhet och brinner för att ge dig personlig service så att du hittar ditt drömboende här i Halland. Hos oss får du en trygg och modern mäklartjänst samtidigt som vi har koll på området och kan guida dig till var du ska bo för att ha bäst avstånd till jobb och skolor.

Förutom Kungsbacka har vi också koll på Vallda, Anneberg, Onsala, Åsa och Frillesås. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 329 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

• 2020-02-19

Margareta B skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Lägenhet sålt.

Mäkllatren gjorde ett

mycket bra arbete jag är helt.
    nöjd Läs mer
  • 2020-02-18

Gunnel F skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt ett fritidshus
    Mycket bra och trevligt bemötande
    Snabb återkoppling till mig
    Mäklaren har tagit hand om allting och löst alla klurigheter smidigt.
    Alena levde verkligen upp till förväntningarna och har visat ett stort engagemang.

Gunnel Forslund Läs mer
  • 2020-02-18

Linus H skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt min lägenheten. Trevligt bemötande av mäklare från start, förtroendeingivande - kände mig trygg att lämna lägenheten i hennes händer. Allt toppen- trevligt, enkelt, professionellt! Läs mer
  • 2020-02-18

Johanna G skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag har köpt en sommarstuga, arrenderätt. Alena har varit mkt serviceminded, tillgänglig och trevlig. Såg till att få fram information , svar på frågor på ett snabbt sätt. Läs mer
  • 2020-02-16

Birgit Lilian Ansine L skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Kunnig, social kompetens och affärsmässig i sitt agerande
    Mycket bra kort och gott Läs mer
  • 2020-02-14

Martina A skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt vår villa med Tommy N. som mäklare! Han överträffade alla förväntningar.
    Engagerad, duktig, höll oss alltid uppdaterade, kom med goda råd och vi fick alltid snabb respons om det var något vi undrat över. Tusen tack Tommy. Vi har tryggt kunnat göra en av de största affärerna i livet! Läs mer
    2020-02-17 Tommy Nordström svarar Martina A
    Hej Martina
    Stort underbart tack för de fina orden och rekommendationen. Super glad att jag levt upp till era förväntningar i en av de största affärerna i livet

• 2020-02-14

Michael S skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag köpte ett hus på 107 m2 i Vallda.
    Fick ett bra bemötande av Mikael. Läs mer
  • Fredrik R

2020-02-14

Fredrik R skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Bra kommunikation å proffsigt bemötande Läs mer
  • 2020-02-14

Daniel J skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Noggrann och driven mäklare som lägger ner hela sitt intresse i bostadsaffärer Läs mer
    2020-02-14 Tommy Nordström svarar Daniel J
    Hej Daniel
    Stort tack för den fina rekommendation, det har verkligen varit en ära att lära känna er. och tror verkligen ni kommer trivas i er nya villa

• 2020-02-13

Pia N skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi köpte vår villa av Maria. Mycket professionellt och vänligt bemötande från första stund. Kan varmt rekommendera Maria! Läs mer
  • 2020-02-12

Linda Marie K skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Min man och jag har nyligen köpt en villa via Tommy och vi är mycket nöjda med hans engagemang i att få till en så smidig affär som möjligt. Det trevliga och proffsiga bemötandet gör att vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2020-02-12 Tommy Nordström svarar Linda Marie K
    Hej Linda och Kristian
    Tusen tack för den fina rekommendationen och de fina orden, mitt mål är alltid att sälja och köpare skall få en smidig och bra affär.

• 2020-02-11

Anne S skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Maria hjälpte oss att sälja vårt hus. Helt suverän både som mäklare och person. Varm, härlig, kunnig, genuin, kompetent, trygg. Hon var ett stort stöd för oss med många kloka råd och tankar genom hela processen. Vi som säljare kände att hon hade största respekt för oss och samtidigt spekulanter och köpare vilket vi tyckte kändes jättebra. Vi har sålt och köpt några gånger under senaste 10 åren och hon är definitivt den bästa mäklaren vi haft. Våra varmaste rekommendationer! Läs mer
    2020-02-11 Maria C svarar Anne S
    Tusen tack Anne för dessa fantastiska ord, jag blev alldeles tårögd! Jag är så glad att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen och det känns väldigt gott att ni känner er nöjda med mitt jobb. Varma hälsningar Maria Celion
  • 2020-02-11

Stina L skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi köpte en tomt via Camilla och är nöjda med hennes insats! Läs mer
  • 2020-02-09

Michael S skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi har köpt ett nytt hus och ska sälja vårt nuvarande via Camilla Möllerström.
    En mycket kompetent, ärlig och ambitiös mäklare som fick oss att känna förtroende för henne .
    Vi ser fram emot att hon ska sälja vårt hus och lotsa oss fram till försäljning! Läs mer
  • 2020-02-08

Inger H skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag har sålt mitt hus. Upplevde att mäklaren, Maria, var mycket lyhörd både för mig och mina önskemål och i förhandlingen med köparna. Trevligt med en mjuk och inkännande mäklare! Det var helt rätt för mig! Läs mer
    2020-02-11 Maria C svarar Inger H
    Stort tack för dina ord Inger och tack för förtroendet att få hjälpa dig med din försäljning. Vi hörs snart igen! Varma hälsningar Maria Celion
  • 2020-02-08

Mathilda L skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Ett snabbt köp av vår drömvilla. Möttes av ett professionellt bemötande. Läs mer
    2020-02-11 Maria C svarar Mathilda L
    Jag hoppas och tror att ni ska trivas fantastiskt bra i ert nya hus! Varma hälsningar Maria Celion
  • 2020-01-30

Pawel G skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Pervekt Han var väldigt snäll Läs mer
    2020-02-03 Tommy Nordström svarar Pawel G
    Hej Pawel
    Tusen tack! hoppas ni kommer trivas i nya huset

• Ingrid Roina B

2020-01-28

Ingrid Roina B skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Har just sålt vårt hus i Onsala 5 dgr efter visning och är mycket nöjda.

Vi blev proffsigt bemötta och Tommys entusiasm gjorde oss lugna genon processen. Läs mer
    2020-01-29 Tommy Nordström svarar Ingrid Roina B
    Hej Roina
    Stort tack för den fina rekommendationen och orden. Blir riktigt glad att ni är nöjda med vårt arbetssätt.

• 2020-01-25

Madeleine A skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Maria överträffade alla våra förväntningar när hon sålde vår villa. Hon styrde oss tryggt genom hela processen, och hjälpte oss på så sätt att få ut så mycket som möjligt av vår försäljning. En kunnig och proffsig mäklare med precis lagom dos hjärta och hjärna. Rekommenderas! Läs mer
    2020-01-26 Maria C svarar Madeleine A
    Tack fina Madeleine! Så glad att vi tillsammans lyckades så bra, som ni kämpat med renoveringar och piff!
    Det har varit otroligt roligt att få hjälpa er med försäljningen av ert underbara hus.
    Varma hälsningar Maria
  • 2020-01-24

Elin S skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi har sålt vår bostadsrätt

Tommy har ett otroligt professionellt bemötande och gav ett tryggt intryck under hela processen. Vad man än hade för frågor och funderingar kunde man alltid lyfta dessa för att få hjälp att förstå. Jag skulle inte tveka att anlita Tommy igen! Läs mer
    2020-01-24 Tommy Nordström svarar Elin S
    Hej Elin
    Stort tack för dessa värmande ord och rekommendation. Otroligt roligt att ni är nöjda och hoppas vi ses igen

• 2020-01-24

Mathias J skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålde vår lägenhet via Tommy. Kan inte vara mer nöjd. Tommy utstrålar kunskap och proffsighet. Läs mer
    2020-01-24 Tommy Nordström svarar Mathias J
    Hej Mathias
    Stort tack för dom fina och värmande orden. Glad att ni är nöjda.

• 2020-01-23

Marcus L skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vid köpet av huset har Maria varit väldigt hjälpsam och trevlig. Lätt att få tag i vid frågor och bra på att informera om status i budgivningen mm. Kan verkligen rekommendera Maria! Läs mer
    2020-01-26 Maria C svarar Marcus L
    Stort tack för era ord Marcus. Underbart att få ha er som köpare. Hoppas ni ska trivas fantastiskt bra i ert första hus! Varma hälsningar Maria
  • 2020-01-21

Thomas H skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi köpte en gård ! Trevligt bemötande hela vägen ! Snabb återkoppling vid frågor . Kommer absolut att rekommendera Hanna till andra som frågar om mäklare ! Läs mer
  • 2020-01-20

Johan S skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt en näringsfastighet.
    Bra bemötande samt lätt att få tag på.
    Jag tycker att allt fungerat bra. Läs mer
  • 2020-01-19

Alexa C skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Oseriös. Ställde till stora problem för mig både privat och ekonomist.

Lämnade felaktig information, då jag befann mig utomlande, ändrade överenskommelser utan att meddela något etc. Listan kan göras lång.

Lägenheten såldes till lägre pris än lovat.

Jag vill varna för honom och råda alla att anlita en annan mäklare. Läs mer
    2020-02-04 Mikael L svarar Alexa C
    Hej Alexa!

Tack för att du tog dig tiden att recensera mig och mitt arbete. Jag är en fastighetsmäklare som hela tiden försöker göra varje bostadsaffär så lyckad som möjligt. Tycker därför att det är väldigt tråkigt att du upplevt att jag inte levt upp till dina förväntningar trots att vi kom upp till en prisnivå som vi diskuterat från början.

Jag har försökt nå dig flera gånger utan resultat tyvärr för att få klarhet i vad du upplever inte fungerat på ett tillfredsställande sätt men ej lyckats fått tag på dig.

Lycka till i ditt nya boende i Stockholm!
  • 2020-01-13

Ann-britt H skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag har fått hjälp att sälja mitt hus.
    Positiv och uthållig, saklig och framförallt kunnig om marknaden och området. Taktisk. Läs mer
  • 2020-01-12

Nina L skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jessica upplevs som mycket sympatisk och kunnig. Hon är ingen ”krängare” utan är noga med att det ska bli en bra affär för bägge parter. Jag kan varmt rekommendera Jessica. Läs mer
  • 2020-01-10

Robin L skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Mikael har sålt våran bostadrätt i vallda och nu har vi köpt av dig igen i Vallda. Du är en helt fantaskisk,sympatisk och godhjärtad persson !
    Skulle aldrig välja någon annan mäklare ! Grymm !!! ❤ Läs mer
  • 2019-12-30

JESSICA J skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi vill rekommendera världens bästa mäklare Tommy Nordström på Svensk fastighetsförmedling i Kungsbacka.
    Han har varit helt underbar att ha och göra med.
    Tommy är pålitlig, vaksam, hjälpsam och tillmötesgående! Vi har haft ett nära samarbete och han är med från början till slut utan något krångel!
    Helt klart den bästa (mäklaren) människan i serviceyrket vi har stött på!
    Med vänlig hälsning, Daniel & Jessica Jillnesjö Läs mer
    2020-01-02 Tommy Nordström svarar JESSICA J
    Hej Jessica och Daniel!
    Stort underbart tack! blir helt rörd av era fina ord.

Har varit en ära att även få lära känna er.

• Ingrid Roina B

2019-12-26

Ingrid Roina B skrev om Mats Wahlbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Mats ingav ett stort förtroende och har hittills levt upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-12-19

Sara L skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Maria har varit genomgående bra genom hela processen när vi köpte vår villa. Hon är informativ, snabb i kontakt, har god tillgänglighet och framstår som mycket professionell och trygg. Mycket trevligt bemötande. Vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-12-20 Maria C svarar Sara L
    Tusen tack Sara för de fina orden. Jag är så glad att ni känner er väl omhändertagna och hoppas att ni ska stortrivas i ert nya hus! Varma hälsningar Maria Celion
  • 2019-12-18

Jessica L skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi fick ett väldigt proffsigt och bra bemötande v Camilla på alla sätt. Läs mer
  • 2019-12-07

Claes H skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jobbat bra som vanligt, har anlitat honom tidigare Läs mer
  • 2019-12-05

Anders P skrev om Mats Wahlbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Köpt Bostadsrätt.
    Utmärkt proffsigt bemötande.
    Kunnig
    Allt har fungerat till belåtenhet. Läs mer
  • 2019-12-04

Kjell Åke Ragnvald B skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Det har varit en glädje att samarbeta med Tommy vid försäljningen
    av min bostad.Tommy har varit mycke informativ och noggrann och
    därmed levt upp till mina förväntningar med råge. Läs mer
    2019-12-05 Tommy Nordström svarar Kjell Åke Ragnvald B
    Stort tack Åke för dessa fina ord, det har även för mig varit en glädje att samarbeta och lära känna dig.

• 2019-11-28

Rebecka H skrev om Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag är mycket nöjd. Maria var väldigt duktig och bra att ha att göra med i hela processen. Läs mer
    2019-12-06 Maria C svarar Rebecka H
    Stort tack för dina ord och fina rekommendation Rebecka. Snart får du flytta in i nya huset! Varma hälsningar Maria Celion
  • 2019-11-26

Anna Hwa Jin G skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Det som utmärker Tommy som mäklare är hans engagemang i att sälja till önskat pris men också att hjälpa oss som köpare att hitta, köpa ny bostad som känns riktigt bra. Med hans snabba svar och intresse för att både köp och sälj ska bli lyckat rekommenderar vi Tommy starkt! Läs mer
    2019-11-26 Tommy Nordström svarar Anna Hwa Jin G
    Hej Anna och Anders
    Blir verkligen super glad att höra att ni gillat mitt sätt att arbeta. Stort underbart tack för denna extremt fina rekommendationen och betyg.

• 2019-11-23

Adam F skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålde en bostadsrätt i Kungsbacka med Camilla i spetsen. Otroligt proffsig och hade fantastisk koll på försäljning och allting runt omkring. Skapade en trygghet hos mig som kund/säljare.
    Jag hade fullt förtroende för Camilla som var noga med att vi hela tiden strävade efter samma mål, bäst betalt! Läs mer
  • 2019-11-22

Carina K skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi har sålt vår lägenhet. Vår mäklare var påläst och ambitiös. Ödmjuk och intresserad av sitt uppdrag. Kändes trygg. Alltid lätt att få tag på o svarade snabbt på mejl alt sms, mobil.
    Mycket bra, kan varmt rekommendera henne.
    Carina Karlsson Läs mer
  • Lars K

2019-11-22

Lars K skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt lägenhet.Alena är ambitiös,trevlig,jag rekomenderar henne.
    MVH Lars Karlsson Läs mer
  • 2019-11-18

Anders R skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi har sålt vår villa i Vallda.
    Vi har varit mycket nöjda med Jessica's bemötande under hela försäljningsprocessen. Vi vallde henne då målgruppen för vårt hus var barnfamiljer och då tyckte vi att Jessica matchar bra.
    Jessica har ett proffsigt och trevligt bemötande, hon är kunnig och påläst om området. Hon har ett bra driv när det gäller att få de externa resurser som behövs, besiktningaman, fotograf, stylist mm.
    Framför allt vill nämna att Jessica svarar föredömligt fort på alla form av kontakt, telefon, SMS eller mail. Under budgivningen fick vi t.ex flera statusrapporter per dag med kortfattad info om de olika budgivarna, deras eventuella krav mm.
    Resultatet av vår försäljning blev mycket tillfredsställande.
    Vi har bara gott att säga om Jessica Lagergren och ger henne med nöje de bästa rekommendationer som mäklare. Läs mer
  • Trine F

2019-11-15

Trine F skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Alena har varit ansvarig fastighetsmäklare av försäljningen av min mors lägenhet. Hon är serviceinriktad, kunnig och kommunikativ. Min upplevelse är att hon gjort det lilla extra under hela försäljnings processen. Läs mer
  • 2019-11-11

Martin F skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jessica förmedlade vår försäljning av vår lägenhet på ett mycket bra sätt. Extra plus för snabb och tydlig återkoppling genom hela processen. Läs mer
  • 2019-11-07

Monika T skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt mammas lägenhet
    Vi fick mycket bra info och hjälp med alla papper. Snabba svar och mycket trevligt bemötande! Camilla är mycket kunnig och trevlig att jobba med! Läs mer
  • 2019-11-06

Mikael K skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Har fått hjälp med både försäljning av befintlig bostad och köp av ny bostad via Hanna.
    Vi har letat länge efter ny bostad och träffat på många mäklare. För Hanna fick vi förtroende direkt på en visning. Det blev inget köp på den visningen men vi bestämde oss då för att det var hon som skulle få hjälpa oss vid vår kommande försäljning.
    Duktig, inkännande och trevlig som person.
    Rekommenderar henne varmt till andra som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • 2019-10-31

Hanna B skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag har köpt en bostadsrätt och jag är supernöjd med min mäklare! Jag blev mycket vänligt bemött och hon är lätt att få kontakt med. Hon lever upp till mina förväntningar på en god mäklare! Läs mer
  • 2019-10-31

Karl Rolf Eugén N skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Har nyss sålt en villa i Fjärås.
    Mäklaren var mycket trevlig och kompetent.
    Våra förväntningar infriades med råge.
    Försäljningen gick snabbt och smidigt. Läs mer

Daniel P skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag och min sambo har köpt en bostadsrättslägenhet.
    Vi blev bra bemött utav mäklaren.
    Affären gick väldigt snabbt vilket var bra.
    Fick svar på dem frågorna jag ställde till mäklaren kanske inte alltid direkt men hon tog med sig frågorna och återkoppla till oss nästkommande dag.
    Så skall jag sammanfatta det hela så var det ändå ett smidigt köp. Läs mer
  • Erica H

2019-10-30

Erica H skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt lägenhet

Vi kunde inte valt en bättre mäklare! Från första mötet till till lägenheten vart såld har vi blivit mycket väl omhändertagna och proffsigt bemötta. Första klass service verkligen!

Rekommenderar varmt Läs mer
    2019-10-30 Tommy Nordström svarar Erica H
    Hej Erica
    Stort tack! Det har varit ett härligt samarbete sen första stund och jag blir verkligen superglad av dessa fina ord.
    Stort lycka till i framtiden med ert härliga projekt.

• 2019-10-30

Rickard David O skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålde en bostadsrätt.
    Fantastiskt bemötande och tagit sig tid att svara på alla våra frågor och överträffat våra förväntningar! Inte stressat oss på något sätt utan varit väldigt lyhörd på alla våra önskemål. Läs mer
    2019-10-30 Tommy Nordström svarar Rickard David O
    Hej Rickard
    Tusen tack för de fina orden och rekommendationen.
    Glad att jag lyckats träffa era förväntningar och önskar er all lycka till i framtiden med era härliga projekt.

Gymnasiegatan 16, 434 50 Kungsbacka