Alla kategorier Mäklare Halland Kungsbacka Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Gymnasiegatan 16, 434 50 Kungsbacka — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kungsbacka!

Dags att skaffa ett nytt boende i Kungsbacka? Vi på Svensk fastighetsförmedling har lång yrkeserfarenhet och brinner för att ge dig personlig service så att du hittar ditt drömboende här i Halland. Hos oss får du en trygg och modern mäklartjänst samtidigt som vi har koll på området och kan guida dig till var du ska bo för att ha bäst avstånd till jobb och skolor.

Förutom Kungsbacka har vi också koll på Vallda, Anneberg, Onsala, Åsa och Frillesås. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 102 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

• Kurt Roland A
    Kurt Roland A skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jätteproffsigt, positiv med härligt bemötande!! Läs mer
  • Daniel Henning J
    Daniel Henning J skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Proffsigt rätt igenom utan att vara för påstridig. Läs mer
  • Caroline J
    Caroline J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Proffsigt från första stund. Rekommenderas varmt!!! Läs mer
  • Björn A
    Björn A skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt en villa i Onsala.
    Fick ett väldigt bra bemötande från alla på Svenskfast.
    Mina förväntningar har överträffats med marginal. Blir hela tiden informerad vad som är på gång, och ett ärligt och uppriktigt bemötande.
    Tack vare Svenskfasts stora nätverk, blev affären avslutad till allas belåtenhet, dock återstår några moment som överlämnandet, samt support med fastighetsdeklarationen. Men jag räknar med att det kommer att ske med samma engagemang. Läs mer
    2018-09-11 Tommy Nordström svarar Björn A
    Hej Björn
    Stort tack för dom fina orden och bra recension. Det har varit en ära att få hjälpa er att sälja bostaden.
    Det återstår några moment men siktar självklart på att fortsätta i samma anda och erbjuda bra service och återkoppling.

Vi ses framöver.

Vänligen
    Tommy Nordström, Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Kungsbacka
  • Ingrid A
    Ingrid A skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Bra mäklare
    Men dålig återkoppling
    Man får ringa upp Tommy om man vill veta något hur det går med försäljningen
    Han ringer aldrig och det är dåligt av en mäklare Läs mer
    2018-09-10 Tommy Nordström svarar Ingrid A
    Hej,
    Att alla inblandade i en bostadsaffär ska känna sig väl omhändertagna och väl informerade under processen, är minst lika viktigt som att ni ska göra en riktigt bra bostadsaffär när ni anlitar mig som mäklare. Jag har nu förstått att den information och återkoppling jag gett inte nått alla inblandade, vilket jag verkligen beklagar. Jag uppskattar och tar till mig din feedback och ser över hur jag arbetar med återkoppling till mina kunder framöver.

Vänligen
    Tommy Nordström, Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Kungsbacka
  • Martin S
    Martin S skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vår mäklare Hanna har varit otroligt duktig! Hon förstod precis våra önskemål, var lyhörd, kompetent och gjorde försäljningen mycket lyckad! Vi rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • Johan F
    Johan F skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Camilla var tydlig och effektiv att ha att göra med. Hon visade hög integritet i sitt mäklar utövande och jag upplevde henne som objektiv med förmåga att lyssna in på säljare och köpare. Läs mer
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Tommy och Camilla var av multipla mäklare de proffsigaste och mest kunniga vi kommit i kontakt med. Redan första träffen hade de en plan för hur vi skulle tackla och följa upp hela försäljningsprocessen.

När vi valt dem och påbörjat säljprocessen hade vi alltid full insyn och de följde ofta upp hur vi kände över olika val.

Vi hade i främsta hand kontakt med Tommy och han gick hela vägen och den extra milen genom hela ärendet. Satte oss kontakt med gratis styling, rätt fotograf och var alltid kontaktbar. Han kom alltid med smarta förslag och tog lyhört emot våra kunskaper om boendet. Kanske var det därför vi fick sålt en bra bit över våra förväntningar.

Jag rekommenderar starkt Tommy och kommer absolut kontakta honom först i mina framtida försäljningar. Läs mer
    2018-09-10 Tommy Nordström svarar Marcus H
    Hej Marcus
    Stort underbart tack för dom fina orden och en bra recension.
    Det har varit ett fint samarbete från början till slut och det har varit en ära för mig att få hjälpa er med försäljningen.
    Jag är glad att få lära känna er och vill önska er ett stort lycka till i ert framtida boende.

Hoppas vi ses snart igen.

Med Vänliga Hälsningar
    Tommy Nordström, Svenskfastighetsförmedling Kungsbacka
  • Jan R
    Jan R skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Bra, snabb och effektiv mäklare, de saker vi hade frågor och funderingar på var hon snabb med att kolla upp -affären gick snabbt och smidigt (även om inte tillträdet skett ännu)
    (köpt hus i Varla, Kungsbacka Läs mer
    2018-07-12 Alena W svarar Jan R
    Tusen tack Jan, hoppas att ni kommer att trivas i huset!
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Har sålt mitt hus
    Jag känner mig helnöjd med mäklarens jobb och kan verkligen rekommendera henne till andra. Läs mer
    2018-07-12 Alena W svarar Mikael A
    Tack Mikael, och lycka till med huset :D
  • Kerstin O
    Kerstin O skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Ett stort tack till Hanna Alavik som sålde vår lägenhet! Trevligt bemötande, kontinuerlig uppföljning och en helt igenom proffsig insats varför vi varmt rekommenderar Hanna till Er som går i köp- eller säljtankar.

Roger & Kerstin Olsson Läs mer
  • Leo S
    Leo S skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    I mitt köp av villa fick jag som väntat professionellt bemötande med stor kunskap i branschen som grund, men också på ett personligt plan, vilket gav stort mervärde Läs mer
  • Anders E
    Anders E skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Köpt lägenhet och Alena har varit kunnig och tillmötesgående Läs mer
    2018-05-14 Alena W svarar Anders E
    Tusen tack och stort lycka till med nya lägenheten!
  • Maja B
    Maja B skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Köpte en lägenhet av Camilla. Hon har även sålt svärmors hus. Väldigt professionell, trevlig, snabb, mån om att det ska lösa sig till det bästa för alla inblandade. Ringer henne när det är dags att sälja lägenheten. :) Läs mer
  • Viktoria B
    Viktoria B skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag har sålt min första bostadsrätt. Camilla har tidigare hjälp familj att sälja. Kändes tryggt att ge henne min möjlighet till att förverkliga andra drömmer. Rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling. Tryggt, säkert och nogrannt. Läs mer
  • Christian Ö
    Christian Ö skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Väldigt duktig och trevlig mäklare. Läs mer
  • Jerry T
    Jerry T skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Alena är trots sin unga ålder mycket kompetent, driven och förtroendeingivande i sitt sätt att agera för att alla parter ska känna att de gjort en bra affär. Det har varit ett nöje att få lära känna Alena och se hur hon driver sin business framgångsrikt och målinriktat. Tack för väl genomfört säljprojekt. Läs mer
    2018-03-24 Alena W svarar Jerry T
    Tusen tack Jerry och Monica! Jag hoppas att ni kommer trivas i Spanien :) varma hälsningar Alena
  • Lars K
    Lars K skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Kan sin sak,trevlig att arbeta med Läs mer
  • Anders A
    Anders A skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Professionell, och tillmötesgående.

Saklig och kunnig. Läs mer
  • Sara S
    Sara S skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jessica har genomfört försäljningen av vårt hus på ett mycket bra sätt och vi är mycket nöjda. Hon har fått oss att känna oss trygga i hela processen samt varit väldigt bra på att återkoppla och vara behjälplig under hela processen. Vi kan varmt rekommendera Jessica som mäklare vid försäljning av er bostad. Läs mer
  • Petter A
    Petter A skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag är mycket nöjd. Camilla gjorde ett strålande jobb Läs mer
  • Pontus E
    Pontus E skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    En kanon mäklare! Kan starkt rekommendera Mikael!!!! Läs mer
  • Angelica C
    Angelica C skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Hanna var mycket professionell och otroligt hjälpsam genom hela processen. Fick alltid snabba svar och fanns aldrig några problem. Läs mer
    2018-03-13 Hanna A svarar Angelica C
    Tack Angelica för de fina orden - hoppas du trivs gott! Hoppas vi hörs igen!
  • Monica A
    Monica A skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jessica gav ett trevligt och vänligt intryck och vad väldigt väl förberedd när vi gjorde upp affären Läs mer
    2018-03-13 Jessica L svarar Monica A
    Tack så mycket Monica! Hoppas att du trivs bra i nya lägenheten. Varma hälsningar Jessica
  • Christer P
    Christer P skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi fick ett väldigt bra bemötande från Hanna. Hon levde verkligen upp till våra förväntningar. Läs mer
    2018-03-13 Hanna A svarar Christer P
    Tack Christer! Vi hade ett riktigt bra samarbete det betyder mycket. Hoppas ni mår gott i Björkris - hälsa familjen!
  • Sölve W
    Sölve W skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jessica Lagergren har vid flera tillfällen visat oss lägenheter och vi har fått ett mycket positivt intryck av henne. Hon är kunnig och vänlig och angelägen om att ge god information. Det är ett nöje att rekommendera henne. Läs mer
    2018-03-13 Jessica L svarar Sölve W
    Tusen tack Sölve och Sigbritt. Hoppas att allting ska gå bra med flytten nu! Varma hälsningar Jessica
  • Anders J
    Anders J skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Detta är andra gången vi anlitar Mikael för att sälja och vi är fortfarande lika nöjda som första gången. Smidig och trygg affär, rekommenderas starkt! Läs mer
  • Christoffer R
    Christoffer R skrev om Mats Wahlbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi uppfattar Mats som trevlig, uthållig och seriös. Läs mer
    2018-03-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Christoffer R
    Tack Christoffer. Kula att höra att ni är nöjda med försäljningen.
  • Emmeli M
    Emmeli M skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Dålig återkoppling mellan bud. I bland lite ironisk och otrevlig. Läs mer
  • Emma L
    Emma L skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Det var lite rörigt. Missförstånd och fel i papper osv. Läs mer
    2018-03-08 Mikael L svarar Emma L
    Hej Emma,

Det kan ibland vara svårt när man inte är med i hela processen då det endast gällde ett skrivuppdrag och många parter var inblandade kan det ibland bli missförstånd, det var ju bra att vi dubbelkollade allt så det blev som ni hade tänkt er i slutändan.

Vänliga hälsningar Mikael Lindeberg, Svensk Fastighetsförmedling
  • Lars R
    Lars R skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Som kund vid husförsäljning finns inget att anmärka på.
    Trivsam att ha att göra med, lätt att få tag på, informerar bra och snabbt Läs mer
    2018-03-13 Jessica L svarar Lars R
    Tack Lars, härligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete! Varma hälsningar Jessica
  • Gunilla F
    Gunilla F skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vänligt bemötande. God service hjälpsam i alla lägen. Trevlig. Läs mer
  • Inger L
    Inger L skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Kunnig, engagerad, trevlig, rekommenderar henne Läs mer
    2018-03-13 Jessica L svarar Inger L
    Tack för rekommendationen Inger. Hör gärna av dig om vill ha hjälp framöver! Varma hälsningar Jessica
  • Johan D
    Johan D skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Trevlig och effektiv :-) Hade koll på saker och ting. Läs mer
  • Karin L
    Karin L skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi är mycket nöjda från första mötet till sista mötet, för genomförandet o alla kontakter under tiden försäljningen pågick. Gav ett mycket professionellt intryck och gav oss tryggheten att Ni gjorde Ert allra bästa. Läs mer
    2018-03-13 Hanna A svarar Karin L
    Tack Karin för de fina orden, både jag och Maria uppskattar det väldigt mycket! Hoppas era fortsätta planer går smidigt.
  • Lisa F
    Lisa F skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Trevlig och kunnig. Allt gick smidigt. Läs mer
    2018-03-13 Hanna A svarar Lisa F
    Tack Lisa, hoppas ni trivs gott i Vallda. Hör gärna av er när era nästa planer skrider till verket.
  • Emilia G
    Emilia G skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jessica är en fantastisk mäklare, hon är snabb och proffsig. Bra tillgänglighet och bemötande. Skulle absolut kunna anlita henne igen. Läs mer
    2018-03-13 Jessica L svarar Emilia G
    Tusen tack Emilia! Hoppas att ni trivs i er nya hemstad. Varma hälsningar Jessica
  • Presse F
    Presse F skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Mikael har utfört uppdraget till full belåtenhet. Läs mer
  • Jonas C
    Jonas C skrev om Mats Wahlbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Fick från första samtalet ett vädigt bra intryck av Mats.
    Vid första personliga mötet så förbättrades intrycket ytterligare.
    Mats fick oss att känna oss oerhört trygga och även färväntasfulla genom hela vår sälprocess.
    Att Mats dessutom lyckades övertäffa våra förväntningar sett till slutpriset på bostaden var ju oerhört givande.
    Vi är oerhört glada att vi valde att sälja via Mats vilket vi rekomenderar alla våra bekanta att göra den dag det är dags att byta boende. Läs mer
    2018-03-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jonas C
    Jättekul Jonas att höra att ni är så nöjda med vårt arbete, lycka till med er nya drömbostad i Frillesås.
  • Pia A
    Pia A skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Camilla är en mkt trevlig person som inger ett gott förtroende hon är proffsig på det hon gör vi har varit mkt nöjda med dom gångerna vi har anlitat Camilla och kommer att återkomma om det blir aktuellt med mera försäljningar / köp Läs mer
  • Christina N
    Christina N skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Seriös, nåbar, höll tider, noggrann, höll tider, pålitlig Läs mer
  • Lina T
    Lina T skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi har bara gott att säga om Jessica.

Vi upplevde Jessica som en seriös och ärlig mäklare som både gav snabb- och personlig service. Läs mer
    2018-03-13 Jessica L svarar Lina T
    Tack för dom fina orden Lina! Varma hälsningar Jessica
  • Sofia P
    Sofia P skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Proffesionellt och trevligt! Förklarade på ett sätt man förstår, noggrann. Läs mer
  • Rolf T
    Rolf T skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Trevligt bemötande, kunnig och alltid tillhands under säljprocessen. Läs mer
    2018-03-13 Hanna A svarar Rolf T
    Tack Rolf, det var härligt att få lära känna er! Hoppas ni mår gott efter flytten. Hälsa Yvonne och hundarna!
  • Johan B
    Johan B skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Min upplevelse var jättebra. Camilla gav oss ett gott intryck och affären kändes trygg. Hon levde med råge upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Per A
    Per A skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Bra bemötande, kunnig, kompetent och serviceminded Läs mer
  • Stig K
    Stig K skrev om Mats Wahlbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Mats har på ett föredömligt sätt genomfört försäljningen Läs mer
    2018-03-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stig K
    Tack Stig, hoppas Spanien var bra. Vi syns när det är dax att sälja Vallda.
  • Emmelie M
    Emmelie M skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Bemötandet var proffisionellt. Camilla hade svar på alla frågor och var kontaktbar även efter arbetstid. Vi kände oss väl omhändetagna. Läs mer
  • Margareta R
    Margareta R skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag önskar att han skulle sålt min fastighet. Nu skötte han försäljningen av bostadsrätten vi köpte. Mikael ingav förtroende , kunskap . Haft många kontakter med mäklare under årens lopp men Mikael är ett " ess". Hjälpte mig med info som den mäklaren jag hade skulle informerat mig. Nästa flytt skulle jag absolut ta kontakt med honom. Han utstrålar: Kunskap, vänlighet , ser till kundens bästa . Rekommenderar verkligen honom! Mvh M Rödbo. Läs mer
  • Cecilia R
    Cecilia R skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Blev bemött på ett trevligt och professionellt sätt. Läs mer

Gymnasiegatan 16, 434 50 Kungsbacka