Alla kategorier Mäklare Halland Kungsbacka Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Gymnasiegatan 16, 434 50 Kungsbacka — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kungsbacka!

Dags att skaffa ett nytt boende i Kungsbacka? Vi på Svensk fastighetsförmedling har lång yrkeserfarenhet och brinner för att ge dig personlig service så att du hittar ditt drömboende här i Halland. Hos oss får du en trygg och modern mäklartjänst samtidigt som vi har koll på området och kan guida dig till var du ska bo för att ha bäst avstånd till jobb och skolor.

Förutom Kungsbacka har vi också koll på Vallda, Anneberg, Onsala, Åsa och Frillesås. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 87 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

• Christian Ö
    Christian Ö skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Väldigt duktig och trevlig mäklare. Läs mer
  • Jerry T
    Jerry T skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Alena är trots sin unga ålder mycket kompetent, driven och förtroendeingivande i sitt sätt att agera för att alla parter ska känna att de gjort en bra affär. Det har varit ett nöje att få lära känna Alena och se hur hon driver sin business framgångsrikt och målinriktat. Tack för väl genomfört säljprojekt. Läs mer
    2018-03-24 Alena W svarar Jerry T
    Tusen tack Jerry och Monica! Jag hoppas att ni kommer trivas i Spanien :) varma hälsningar Alena
  • Lars K
    Lars K skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Kan sin sak,trevlig att arbeta med Läs mer
  • Anders A
    Anders A skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Professionell, och tillmötesgående.

Saklig och kunnig. Läs mer
  • Sara S
    Sara S skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jessica har genomfört försäljningen av vårt hus på ett mycket bra sätt och vi är mycket nöjda. Hon har fått oss att känna oss trygga i hela processen samt varit väldigt bra på att återkoppla och vara behjälplig under hela processen. Vi kan varmt rekommendera Jessica som mäklare vid försäljning av er bostad. Läs mer
  • Petter A
    Petter A skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag är mycket nöjd. Camilla gjorde ett strålande jobb Läs mer
  • Pontus E
    Pontus E skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    En kanon mäklare! Kan starkt rekommendera Mikael!!!! Läs mer
  • Angelica C
    Angelica C skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Hanna var mycket professionell och otroligt hjälpsam genom hela processen. Fick alltid snabba svar och fanns aldrig några problem. Läs mer
    2018-03-13 Hanna A svarar Angelica C
    Tack Angelica för de fina orden - hoppas du trivs gott! Hoppas vi hörs igen!
  • Monica A
    Monica A skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jessica gav ett trevligt och vänligt intryck och vad väldigt väl förberedd när vi gjorde upp affären Läs mer
    2018-03-13 Jessica L svarar Monica A
    Tack så mycket Monica! Hoppas att du trivs bra i nya lägenheten. Varma hälsningar Jessica
  • Christer P
    Christer P skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi fick ett väldigt bra bemötande från Hanna. Hon levde verkligen upp till våra förväntningar. Läs mer
    2018-03-13 Hanna A svarar Christer P
    Tack Christer! Vi hade ett riktigt bra samarbete det betyder mycket. Hoppas ni mår gott i Björkris - hälsa familjen!
  • Sölve W
    Sölve W skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jessica Lagergren har vid flera tillfällen visat oss lägenheter och vi har fått ett mycket positivt intryck av henne. Hon är kunnig och vänlig och angelägen om att ge god information. Det är ett nöje att rekommendera henne. Läs mer
    2018-03-13 Jessica L svarar Sölve W
    Tusen tack Sölve och Sigbritt. Hoppas att allting ska gå bra med flytten nu! Varma hälsningar Jessica
  • Anders J
    Anders J skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Detta är andra gången vi anlitar Mikael för att sälja och vi är fortfarande lika nöjda som första gången. Smidig och trygg affär, rekommenderas starkt! Läs mer
  • Christoffer R
    Christoffer R skrev om Mats Wahlbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi uppfattar Mats som trevlig, uthållig och seriös. Läs mer
    2018-03-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Christoffer R
    Tack Christoffer. Kula att höra att ni är nöjda med försäljningen.
  • Emmeli M
    Emmeli M skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Dålig återkoppling mellan bud. I bland lite ironisk och otrevlig. Läs mer
  • Emma L
    Emma L skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Det var lite rörigt. Missförstånd och fel i papper osv. Läs mer
    2018-03-08 Mikael L svarar Emma L
    Hej Emma,

Det kan ibland vara svårt när man inte är med i hela processen då det endast gällde ett skrivuppdrag och många parter var inblandade kan det ibland bli missförstånd, det var ju bra att vi dubbelkollade allt så det blev som ni hade tänkt er i slutändan.

Vänliga hälsningar Mikael Lindeberg, Svensk Fastighetsförmedling
  • Lars R
    Lars R skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Som kund vid husförsäljning finns inget att anmärka på.
    Trivsam att ha att göra med, lätt att få tag på, informerar bra och snabbt Läs mer
    2018-03-13 Jessica L svarar Lars R
    Tack Lars, härligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete! Varma hälsningar Jessica
  • Gunilla F
    Gunilla F skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vänligt bemötande. God service hjälpsam i alla lägen. Trevlig. Läs mer
  • Inger L
    Inger L skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Kunnig, engagerad, trevlig, rekommenderar henne Läs mer
    2018-03-13 Jessica L svarar Inger L
    Tack för rekommendationen Inger. Hör gärna av dig om vill ha hjälp framöver! Varma hälsningar Jessica
  • Johan D
    Johan D skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Trevlig och effektiv :-) Hade koll på saker och ting. Läs mer
  • Karin L
    Karin L skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi är mycket nöjda från första mötet till sista mötet, för genomförandet o alla kontakter under tiden försäljningen pågick. Gav ett mycket professionellt intryck och gav oss tryggheten att Ni gjorde Ert allra bästa. Läs mer
    2018-03-13 Hanna A svarar Karin L
    Tack Karin för de fina orden, både jag och Maria uppskattar det väldigt mycket! Hoppas era fortsätta planer går smidigt.
  • Lisa F
    Lisa F skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Trevlig och kunnig. Allt gick smidigt. Läs mer
    2018-03-13 Hanna A svarar Lisa F
    Tack Lisa, hoppas ni trivs gott i Vallda. Hör gärna av er när era nästa planer skrider till verket.
  • Emilia G
    Emilia G skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jessica är en fantastisk mäklare, hon är snabb och proffsig. Bra tillgänglighet och bemötande. Skulle absolut kunna anlita henne igen. Läs mer
    2018-03-13 Jessica L svarar Emilia G
    Tusen tack Emilia! Hoppas att ni trivs i er nya hemstad. Varma hälsningar Jessica
  • Presse F
    Presse F skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Mikael har utfört uppdraget till full belåtenhet. Läs mer
  • Jonas C
    Jonas C skrev om Mats Wahlbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Fick från första samtalet ett vädigt bra intryck av Mats.
    Vid första personliga mötet så förbättrades intrycket ytterligare.
    Mats fick oss att känna oss oerhört trygga och även färväntasfulla genom hela vår sälprocess.
    Att Mats dessutom lyckades övertäffa våra förväntningar sett till slutpriset på bostaden var ju oerhört givande.
    Vi är oerhört glada att vi valde att sälja via Mats vilket vi rekomenderar alla våra bekanta att göra den dag det är dags att byta boende. Läs mer
    2018-03-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jonas C
    Jättekul Jonas att höra att ni är så nöjda med vårt arbete, lycka till med er nya drömbostad i Frillesås.
  • Pia A
    Pia A skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Camilla är en mkt trevlig person som inger ett gott förtroende hon är proffsig på det hon gör vi har varit mkt nöjda med dom gångerna vi har anlitat Camilla och kommer att återkomma om det blir aktuellt med mera försäljningar / köp Läs mer
  • Christina N
    Christina N skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Seriös, nåbar, höll tider, noggrann, höll tider, pålitlig Läs mer
  • Lina T
    Lina T skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi har bara gott att säga om Jessica.

Vi upplevde Jessica som en seriös och ärlig mäklare som både gav snabb- och personlig service. Läs mer
    2018-03-13 Jessica L svarar Lina T
    Tack för dom fina orden Lina! Varma hälsningar Jessica
  • Sofia P
    Sofia P skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Proffesionellt och trevligt! Förklarade på ett sätt man förstår, noggrann. Läs mer
  • Rolf T
    Rolf T skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Trevligt bemötande, kunnig och alltid tillhands under säljprocessen. Läs mer
    2018-03-13 Hanna A svarar Rolf T
    Tack Rolf, det var härligt att få lära känna er! Hoppas ni mår gott efter flytten. Hälsa Yvonne och hundarna!
  • Johan B
    Johan B skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Min upplevelse var jättebra. Camilla gav oss ett gott intryck och affären kändes trygg. Hon levde med råge upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Per A
    Per A skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Bra bemötande, kunnig, kompetent och serviceminded Läs mer
  • Stig K
    Stig K skrev om Mats Wahlbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Mats har på ett föredömligt sätt genomfört försäljningen Läs mer
    2018-03-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stig K
    Tack Stig, hoppas Spanien var bra. Vi syns när det är dax att sälja Vallda.
  • Emmelie M
    Emmelie M skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Bemötandet var proffisionellt. Camilla hade svar på alla frågor och var kontaktbar även efter arbetstid. Vi kände oss väl omhändetagna. Läs mer
  • Margareta R
    Margareta R skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jag önskar att han skulle sålt min fastighet. Nu skötte han försäljningen av bostadsrätten vi köpte. Mikael ingav förtroende , kunskap . Haft många kontakter med mäklare under årens lopp men Mikael är ett " ess". Hjälpte mig med info som den mäklaren jag hade skulle informerat mig. Nästa flytt skulle jag absolut ta kontakt med honom. Han utstrålar: Kunskap, vänlighet , ser till kundens bästa . Rekommenderar verkligen honom! Mvh M Rödbo. Läs mer
  • Cecilia R
    Cecilia R skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Blev bemött på ett trevligt och professionellt sätt. Läs mer
  • Sara C
    Sara C skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Ett vänligt och serviceminded bemötande både vid visning och vid avtalsskrivandet. En mäklare med lite mer nedtonad approach vilket vi uppskattade vid visning. Läs mer
    2018-03-13 Jessica L svarar Sara C
    Tack Sara! Hoppas att ni ska trivas gott i huset när det blir dags för inflyttning. Varma hälsningar Jessica
  • Jonas G
    Jonas G skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Extremt kompetent mäklare som jag rekommenderar å det varmaste. Vi kände verkligen att han gick den extra milen för oss som kunder. Mer än nöjda! Läs mer
  • Birgit Kristina F
    Birgit Kristina F skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Tillmötesgående , engagerad , hjälpsam Läs mer
    2018-03-13 Jessica L svarar Birgit Kristina F
    Stort tack Birgit! Varma hälsningar Jessica
  • Lars H
    Lars H skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Bra mäklare. Har koll, skön, vänlig & glimten i ögonen. Läs mer
  • Peter C
    Peter C skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Trevlig, hjälpsam och påläst inom området. Tydlig och pratade så man förstod. Läs mer
    2018-03-06 Jessica L svarar Peter C
    Stort tack Peter! Hoppas att ni trivs bra i Åsa / Varma hälsningar Jessica
  • Kristina D
    Kristina D skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    En mycket bra mäklare, lite tankspridd ibland men med humor löste vi allt. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Christian S
    Christian S skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Mycket proffsig och kunnig
    Trevlig och erfaren. Läs mer
  • Berndt Stellan Hugo L
    Berndt Stellan Hugo L skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Hej,
    Bemötandet var professionellt och tryggt. Väl genomförd försäljning utav vår bostad. Läs mer
  • Bert N
    Bert N skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Proffsigt trevligt lugnt och trovärdigt bemötande. Läs mer
  • Benny S
    Benny S skrev om Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Bara gott!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • Jerry S
    Jerry S skrev om Mats Wahlbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Mats tar hand om sin uppdragsgivare och är engagerad och intresserad och ser möjligheter vid försäljningar. Behandlar uppdragen seriöst både för säljare & köpare och i enlighet med det regelverk som gäller för mäklare. Läs mer
    2018-03-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jerry S
    Tack Jerry för dina fina vitsord, hoppas vi gör nya affärer snart igen.
  • Emma R
    Emma R skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Fantastisk. Trygg, kompetent. Tillgänglig för alla frågor och funderingar. Läs mer
    2018-03-13 Hanna A svarar Emma R
    Tack Emma! Jag måste också säga att det var otroligt roligt att hitta er som köpare - ni passar verkligen huset! Hoppas ni trivs!
  • Vejne J
    Vejne J skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Hanna gav oss ett jättefint bemötande och proffsigt utförande genom hela försäljningen. Vi kände oss väldigt trygga hela tiden och hon hade alltid tid för ev frågor och gav oss snabba svar. En väldigt trevlig mäklare!! Läs mer
    2018-03-13 Hanna A svarar Vejne J
    Tack Vejne, jätteroligt att få höra! Tacksam över ert fina bemötande och samarbete! Hoppas ni får en härlig första sommar (av många) i ert nya hus i Frillesås!
  • Jonis R
    Jonis R skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Toppen, från början till slut. Läs mer
    2018-03-13 Hanna A svarar Jonis R
    Tack Jonis, det är alltid gott att höra att mina ambitioner om att ni ska känna er trygga i köpet märks!
  • Bengt A
    Bengt A skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    mycket bra bemötande. Kan rekommenderas. Läs mer

Gymnasiegatan 16, 434 50 Kungsbacka