Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Mölndal!

Här i Mölndal i Göteborgstrakten kan du hitta ett boende nära storstadsliv men omgivet av fina omgivningar som slott och skogar. Vi fastighetsmäklare på kontoret känner till området mycket väl och kan erbjuda dig en tjänst som är skräddarsydd efter dina behov och dina önskemål.

Villa, lägenhet eller radhus? Vad du än drömmer om att bo i så finner du det mesta här i Mölndal. Vi guidar dig genom hela affären och ser till att du blir hundra procent nöjd med din nya bostad!

Läs vad 851 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2022-09-29 Verifierad kund
    Väldigt nöjda med Jonathan som mäklare och en snabb och smidig affär, när det var dags för oss att sälja. Varit i kontakt med honom under en längre tid, men han har varit lyhörd och sett till våra behov, eftersom vi inte hittade rätt objekt att köpa. Använde oss av aktiv matchning efter rekommendation från honom, vilket resulterade i att vi köpte hus och sålde vår lägenhet inom en vecka, otroligt imponerad och över förväntan! Så tack!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Simon Lilja en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    • Stensjön - Kristinedal
    2022-09-24 Verifierad kund
    Lugn serviceminded snabb återkoppling
  • sålde sitt hus med hjälp av Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2022-09-24 Verifierad kund
    Proffsigt, vänligt och förtroendeingivande.
    2022-09-18 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande, lyhörd och hjälpsam vid försäljningen.
    • Eklanda
    2022-09-14 Verifierad kund
    Blev jätte bra möt av Simon, lugn och saklig. fick förtroende och en bra känsla av Simon efter första mötet.
    Simon höll en bra kontakt hela tiden och det var bara att ringa honom om det va något.
    Vi är jätte nöjda och glada att det var simon som hjälpe oss att sälja.
    Glad försäljare
    Gustav
  • köpte sitt hus med hjälp av Sarah Westerlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2022-09-13 Verifierad kund
    Sarah är mycket lugn och förtroendegivande. Hon är också påläst och proffessionell. Jag rekommenderar henne varmt.
    Tack snälla Kerstin. Är så glad för din skull! Sarah Westerlind
  • sålde sitt hus med hjälp av Sarah Westerlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2022-09-03 Verifierad kund
    Sarah är fantastisk!
    Kunnig, lyhörd och lätt att ha att göra med.
    Hon har ett stort engagemang och gör det lilla extra för kunden. Kan varmt rekommendera henne som mäklare!
    Tack Camilla för fina ord. Det har verkligen varit ett nöje att få hjälpa dig. Är så glad att allt klaffade så bra för dig. . Sarah Westerlind
  • sålde sitt hus med hjälp av Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2022-09-02 Verifierad kund
    Mkt gott bemötande vilket är uppskattat. Hade önskat lite mer "sälj" mentalitet. Lite för försiktig men samtidigt väldigt förklarande för både säljare o köpare. I stort nöjda.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Simon Lilja en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2022-09-01 Verifierad kund
    Väldigt trevlig, förstående, hjälpsam mäklare. Vi är mycket nöjda!
    2022-08-16 Verifierad kund
    Superbra jobb av Jonathan med att hitta köpare. Ringde spekulanter från tidigare visningar som kom och tittade.
    Snabb på att svara på ev. Frågor
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2022-08-02 Verifierad kund
    En ärlig, snällt och man känner sig att man kan lita på. Han försökte hjälpa mig på olika sätt för att ge riktigt information.
    2022-08-02 Verifierad kund
    Bra bemötande och gott samarbete vid försäljningen!
  • sålde en tomt med hjälp av Sarah Westerlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2022-07-19 Verifierad kund
    Korrekt, saklig, mycket kunnig, trygg och ödmjuk.
    Tack Mariette! Vi hörs snart igen!! Sarah Westerlind
  • köpte en tomt med hjälp av Sarah Westerlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2022-07-19 Verifierad kund
    Lugn och trygg mäklare som hanterade budgivning på ett rättvist och bra sätt!
    2022-07-17 Verifierad kund
    Jonathan var trevlig och lätt att sammarbeta med
    Hade inga direkts förväntningar mer än att jag inte ville ha en utdragen process , vilket det heller inte blev ,
    Jonathan kändes väldigt ärlig
    2022-07-14 Verifierad kund
    Professionell, tillmötesgående, engagerad
    Tack. Önskar er all lycka i Danmark!! Sarah Westerlind
    2022-07-14 Verifierad kund
    Tydlig och bra kommunikation.
    Flexibel och hjälpte till att hitta tid för visning som passar.
    • Hällingsjö
    2022-06-30 Verifierad kund
    Hon är mycket duktig , trevligt och klarar bra försäljning av min bostad .
    Tack Klaudija.
    Hoppas du ska trivas i din nya lägenhet!
    Sarah Westerlind
    2022-06-26 Verifierad kund
    Sarah var fantastisk från början till slut.
    Väldigt serviceminded och vänlig i sitt sätt.
    Jag kan bara vara tacksam att vi hade turen att få S som hjälp vid vår försäljning.
    Tack för fin feedback. Det har varit så roligt att få hjälpa er! Sarah Westerlind
    2022-06-25 Verifierad kund
    Sarah har ett engagemang utöver det vanliga. Hennes kunskap och erfarenhet har varit helt avgörande i vår försäljning. Hon lotsade oss fram på ett mycket proffesionellt sätt. Jag kan varmt rekommendera henne som din mäklare.
    Tack Linda. Ert hus var en fröjd att få hjälpa till med! Vet att ni kommer bli så nöjda i Särö! Sarah Westerlind
    2022-06-22 Verifierad kund
    Inlyssnande och lätt att få tag på!
    2022-06-20 Verifierad kund
    Simon was very helpful and was instantly available with all the answers to our questions. He was very welcoming. We would be happy to work with Simon again.
    2022-06-18 Verifierad kund
    Han var lugn och mycket förtroendefull och hjälpte mig på bästa sätt att få lägenheten såld.
    2022-06-12 Verifierad kund
    Mycket kunnig och erfaren mäklare. Trevligt bemött där kunden är i focus. Försäljningen genomfördes på ett allt igenom proffsigt sätt.
    • Bosgården
    2022-06-04 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande. Simon hade svar på våra frågor, var väldigt flexibel och var alltid snabb med att återkoppla.
    Smidig och enkel affär, mycket tack vare Simon.
  • köpte sitt hus med hjälp av Heléne Gometz en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2022-06-01 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande, kompetent och lugn!
    2022-05-27 Verifierad kund
    Känns trygg och påläst.
    Lätt att få kontakt med -ringer upp så fort han kan om han är upptagen i möte.
    Många goda idéer angående försäljningen.
    Är mycket nöjd med Jonathans snabba försäljning av min lägenhet.
    Lycka till i fortsättningen!
    2022-05-26 Verifierad kund
    Trevligt bemötande.

Ett bra jobb, eftersom vi har anlitat Anders vid tidigare
    husförsäljning.

Vi är mycket nöjda.
    2022-05-24 Verifierad kund
    Alltid trevligt bemötande.

Vi förväntade oss att han skulle göra ett bra jobb efter som vi har
    anlitat honom vid tidigare husförsäljning.

Stort engagemang.
    Tack Håkan! Jag är mycket glad att ni valde att anlita mig ännu en gång. Jag hoppas att ni kommer att trivas lika mycket i Mölnlycke som ni trivts i Kållered! Anders Lundgren
    2022-05-22 Verifierad kund
    Sarah var en av huvudnycklarna till att försäljningen av vårat hus blev så lyckad. Hon är väldigt engagerad, kunnig och lyhörd. Skulle vi sälja igen är det ingen tvekan om att det blir Sarah som vi kontaktar först.
    2022-05-20 Verifierad kund
    Sarah är fantastisk! Hon är lugn, noggrann, hyser stor omsorg om både köpare och säljare och hjälpte oss till ett väldigt fint avslut. Hon vet hur man pratar med många olika typer av människor och når fram till dem utan att låta som en stereotypisk säljare. Jag rekommenderar henne väldigt varmt och kommer göra det till alla som frågar efter en mäklare i Mölndalstrakten.
    Tack Paulina. Det har verkligen varit ett nöje att få vara med på er resa och ert fantastiska projekt!! Nu håller vi tummarna att drömmen om oändligt med odlingslådor blir verklighet snart! Sarah Westerlind
  • Jennifer R
    2022-05-18 Verifierad kund
    Har blivit bra bemött. Jonathan är positiv och engagerad. Om jag hade fått önska något att förbättra så är det att han hade skrivit upp allt på ett papper att läsa på inför varje samtal så han hade haft koll på det mesta utan att man behövt upprepa sig om allt. Förstår att han har många kunder men som kund vill man känna att han kommer ihåg mig och mina önskemål. Då känner man sig inte som en i mängden bara. Och då blir förtroendet bättre för man vet att mäklaren har koll.
    Men annars har det inte varit några problem. Det blev en snabb och lyckad försäljning!
    2022-05-16 Verifierad kund
    Sarah är en riktigt kompetent och duktig mäklare. Hon var alltid tillgänglig och kunde svara på alla våra knepiga frågor. Kan varmt rekommendera henne!
    Tack Saagar! Glad att få ha hjälpt er båda gångerna! Sarah Westerlind
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sarah Westerlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2022-05-15 Verifierad kund
    Supertrevlig, snabb återkoppling
    Tack Alexandra. Hoppas du ska trivas och att du får till rummen på ett bra sätt! Sarah Westerlind
    2022-05-14 Verifierad kund
    Jonathan var påläst, tydlig och trevlig. Jag fick svar på alla mina frågor snabbt. Gjorde mig trygg i min första bostadsaffär. Klockren!
  • Roine N
    2022-05-14 Verifierad kund
    Trevligt bemött av en erfaren och mycket kunnig mäklare. Försäljningen genomfördes på ett allt igenom proffsigt sätt.
    Stort tack Roine för at jag ännu en gång fick hjälpa dig med en försäljning Anders Lundgren
    2022-05-13 Verifierad kund
    Väldigt positivt bemötande. Alltid tillgänglig och mån om kunden med andra ord sätter kunden i fokus. Gör ett fantastiskt jobb.
    Tack Kate!! Glad att jag fick hjälpa er och vara lite på detta fantastisk ställe!! Sarah Westerlind
    2022-05-10 Verifierad kund
    Jag anlitade Simon för att sälja min lägenhet och det är ett av de bästa beslut jag fattat.

Han är otroligt tillmötesgående och snabb i kommunikation. Lösningsorienterad, trevlig med en stark utstrålning av trygghet och tillförlitlighet.

Affären gick i lås på förhand och priset stämde väl överens med värderingen i vårat första möte.

Jag rekommenderar Simon starkt!
  • sålde sin bostad med hjälp av Heléne Gometz en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    • Centrum
    2022-05-09 Verifierad kund
    Helene Gometz har tagit sig an försäljningsuppdraget av vår BRF-lokal på ett mycket professionellt.
    Helene arbetade snabbt och effektivt och hela processen tog enbart ca tre veckor och vi fick betalt enligt utropspris som vi är nöjda med och som uppenbarligen även marknaden uppfattade som ett korrekt pris.

Christina Kollberg
  • sålde en tomt med hjälp av Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2022-05-06 Verifierad kund
    Ser fram emot att möta Sofia
    Hittills har kontakten skötts av
    mina bröder
    Hälsningar Mats
    2022-05-03 Verifierad kund
    Jättebra!!!!!o alltovh mycket trevlig
    2022-05-02 Verifierad kund
    Kunnig ,trevlig bemötande,pålitlig
  • sålde sitt hus med hjälp av Heléne Gometz en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2022-05-01 Verifierad kund
    Trevlig och tillmötesgående. Var engagerad i hela processen.
    • Centrum
    2022-04-29 Verifierad kund
    Väldigt tillgänglig och tillmötesgående. Trevligt bemötande och engagerad.
    2022-04-25 Verifierad kund
    Otroligt professionell och har varit ett stort stöd genom hela processen. Mycket kunnig och förtroendeingivande.
    Tack Emelie! Så glad att få hjälpa er både köpa och sälja hus! Sarah Westerlind
    2022-04-21 Verifierad kund
    Sarah är lyhörd, engagerad och tillgänglig. Väldigt kunnig och påläst- hon hjälpte oss till en snabb försäljning.
    2022-04-19 Verifierad kund
    Simon är en trevlig och energisk mäklare som lyssnar och uppfyller kraven som ställs. Jag är väldigt nöjd med allt från slutpriset av bostaden till kontakten vi haft från dag ett, alltid tillgänglig och hjälpsam!
    • Bosgården
    2022-04-18 Verifierad kund
    Som en ny bostadsköpare så tycker jag att Simon Lilja var väldigt hjälpande med alla typer av frågor som man kan ha. Informativ och tydlig. Man kände sig trygg vid hela processen, vilket jag värdesatte högt.
    2022-04-17 Verifierad kund
    På mycket bra sätt
    Vi är nöjda
    Hon är mycket duktig mäklare och fixade allting på fin sätt
  • köpte sitt hus med hjälp av Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2022-04-13 Verifierad kund
    Bra kommunikation genom hela processen med att köpa bostad.