Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Mölndal Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Tempelgatan 1, 431 30 Mölndal — Visa karta

Läs vad 26 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

• Thomas W
    Thomas W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Proffesionellt och sakkunnigt bemötande, tydligt upplägg och genomtänkt process.
  • Jasmine J
    Jasmine J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Mycket engagerad mäklare, trevlig och tog sig alltid tid att svara så snart hon kunde på alla frågor. Glad och social och man ville verkligen bara anlita henne!
    2017-06-15 Svensk Fastighetsförmedling Mölndal svarar Jasmine J
    Fantastiskt kul att höra! Det har varit riktigt kul att få hjälpa er med försäljningen! :) Hoppas att ni kommer att trivas riktigt bra i huset! /Camilla Sjöling
  • Johan-Emil B
    Johan-Emil B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Engagerad och ambitiös. Rekommenderas.
    2017-06-15 Svensk Fastighetsförmedling Mölndal svarar Johan-Emil B
    Stort tack! :) /Camilla Sjöling
  • Elaine L
    Elaine L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Mycket trevlig och social mäklare. Allt har fungerat till vår belåtenhet. Kan absolut rekommendera mäklaren till andra.
    2017-06-15 Svensk Fastighetsförmedling Mölndal svarar Elaine L
    Tack så mycket! :) Det var jättekul att få hjälpa er med försäljningen! Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas bra i ert nya hus! /Camilla Sjöling
  • Karl P
    Karl P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Super bra kontakt under hela försäljningen.
    2017-06-15 Svensk Fastighetsförmedling Mölndal svarar Karl P
    Härligt att höra! :) Hoppas att ni kommer att stormtrivas i eran fina nya lägenhet! /Camilla Sjöling
  • Joel L
    Joel L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Att "ge 110%" må vara ett begrepp men som helt stämmer in på Johan Haciyanakos och hans sätt att arbeta.

Vi tycker att han gav det där ”stora” extra och utöver försäljningen av vår tvåa som gick över förväntan så bidrog han även med hjälp och värdefull information i vårt sökande efter nytt boende.

Det har varit en ära att arbeta med en så kunnig, engagerad och trevlig mäklare.

Han är genuint intresserad i bostadsaffärer och ”att vara mäklare är en livsstil” talar verkligen för hans passion och driv.
    Han låg hela tiden steget före och kunde när som helst på dygnet svara på ett kunnigt och tillförlitligt sätt. Detta gjorde att vi kände oss trygga och övertygade om att vi valt helt rätt mäklare. Johan Haciyanakos är professionell, lyhörd, oerhört hjälpsam och kommer med en stor dos av varm personlighet.

Vi önskar att vi hade fler objekt att sälja tillsammans med honom och vill därför varmt rekommendera Johan Haciyanakos utan någon som helst negativ kritik.
    2017-05-18 Svensk Fastighetsförmedling Mölndal svarar Joel L
    Vad glad jag blir när jag läser detta! Det har bara varit trevligt att få vara er bollplank i ert sökande efter ny bostad. Tack för att jag fick förtroendet att förmedla er bostad och tack för ett otroligt fint omdöme! // Johan
  • Svetlana M
    Svetlana M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Johan är en duktig mäklare. Gjorde ett kanon jobb från början till slut! Tack för allt från jättenöjd kund.
    2017-05-18 Svensk Fastighetsförmedling Mölndal svarar Svetlana M
    Tack själv Svetlana, för ett fint omdöme och för att jag fick förtroendet att förmedla din bostad. Det har varit trevligt att ha dig som uppdragsgivare och det värmer att du är nöjd. Lycka till i ditt nya boende! // Johan
  • Ayse A
    Ayse A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Johan haciyanakos sålde min 1:a på Krokslättparkgata. Jag fick mer än jag hade förväntat mig. Försäljningen gick fort exakt vad vad jag ville eftersom jag redan hade köpt en annan lägenhet. Johan är väldigt driven planerade väldigt bra inför visningarna. Han är lätt att få tag i via mail och telefon. Jag rekommenderar honom varmt. Synd att han inte säljer i Frölunda med hade verkligen anlitat honom som min mäklare igen. Kommer att välja svensk fastighetsförmedling när jag vill sälja min lägenhet igen.
    2017-04-10 Svensk Fastighetsförmedling Mölndal svarar Ayse A
    Hej Ayse! Tack för de fina orden, det värmer! Hoppas du kommer stortrivas i ditt nya boende i Frölunda :)
    // Johan Haciyanakos
  • Paulina R
    Paulina R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag har haft Johan Haciyanakos som mäklare till min 1:a i mölndal. Jag satte mycket press på honom då jag redan köpt ny bostad och var tvungen att sälja min snabbt. Han klarade pressen galant och sålde den mycke effektivt och fick ut mer för lägenheten än jag hade trott!! Rekomenderar starkt Johan då han är pålitlig effektiv, ärlig och rak på sak! Svarar snabbt både på samtal, sms och mail precis så man vill att det ska vara när man har massa frågor.
    2017-04-10 Svensk Fastighetsförmedling Mölndal svarar Paulina R
    Tack Paulina för de fina orden! Det har varit jättetrevligt att ha dig som uppdragsgivare :)
    // Johan Haciyanakos
  • Andre A
    Andre A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Camilla har skött vår försäljning på ett proffsigt men ändå personligt sätt. Ett rakt och ärligt bemötande, precis som det ska vara. Till skillnad från en tidigare försäljningserfarenhet kände vi att vi hade så stort förtroende för henne att man bara kunde luta mig tillbaka och låta henne göra sitt jobb. Mycket nöjd!
    2017-06-15 Svensk Fastighetsförmedling Mölndal svarar Andre A
    Tack så jättemycket för era fina ord! Det var ett sant nöje att få hjälpa er! :) /Camilla Sjöling
  • Anna Karin B
    Anna Karin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi har sålt en tomt och är väldigt nöjda med bemötandet och försäljningen!
  • Arja L
    Arja L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Anders är en kunnig ,hjälpsam och social person som engagerar sig i sitt uppdrag. Kan varmt rekommenderas! Arja och Jan-Olof Lindell
  • Adam F
    Adam F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Fantastisk mäklare med grym service och återkoppling! Jättehärlig och väldigt professionell. Mycket informativ och tog mycket hänsyn till oss som kund. När vi stod inför olika val presenterades flera olika scenario för oss med olika rekomendationer, vilket gjorde det lättare för oss att fatta beslut. Jag är supernöjd med Elin som mäklare
  • Frida H
    Frida H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag träffade flera mäklare men beslutet var enkelt. Superproffsig från start till mål. Uppskattade speciellt löpande återkoppling och att han arbetade proaktivt. Vi kände oss hela tiden prioriterade som kund.
  • Maurits S
    Maurits S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Mycket bra mäklare! Bra bemötande, engagerad och kunnig. Jag är supernöjd!
  • Jorge M
    Jorge M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Från början till slutet Daniel var fantastisk, super professionell och hjälpsam, vi är super nöjda och tacksamma. Han är den bästa mäklaren på Svensk fastighetsförmedling.
  • Ann-Christin J
    Ann-Christin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag tycker Anders Lundgren skötte vår försäljning väldigt bra. Proffsigt,
    tog sig tid, återkopplade snabbt om man ville något.
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Mycket trevligt och bra bemötande. Mycket professionell. Kändes mycket engagerad och var lätt att ha att göra med. Levde upp till min förväntan.
  • Maria H
    Maria H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Är helnöj! Kände mej välinformerad hela vägen...
    2017-06-15 Svensk Fastighetsförmedling Mölndal svarar Maria H
    Vad härligt att höra Maria, stort tack! Det var väldigt kul att få hjälpa dig! :) Hoppas verkligen att ni kommer att trivas bra nu och att allt har gått bra med byggnationen! /Camilla Sjöling
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Bra bemötande, förstår säljarens önskemål
    2017-06-15 Svensk Fastighetsförmedling Mölndal svarar Jonas K
    Stort tack för att jag fick hjälpa dig både med köpet och försäljningen! :) Hoppas att du trivs riktigt bra med ditt nya boende! /Camilla Sjöling
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Väldigt bra överlag, vi är nöjda.
    2017-06-15 Svensk Fastighetsförmedling Mölndal svarar Cecilia S
    Vad härligt att höra! :) Stort tack för att jag fick hjälpa er! /Camilla Sjöling
  • Ingela D
    Ingela D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Elin Grönberg har gett oss ett både engagerat och professionellt bemötande, Vi anser, att hon har visat potentialen i vårt äldre radhus på ett väldigt fint sätt. Hon har alltid varit nåbar för våra frågor och varit mycket lyhörd, när vi haft önskemål om ändrade formuleringar i objektbeskrivningen. Hennes engagemang har varit långt över vad vi förväntat oss. Sammanfattningsvis har vi känt oss väldigt trygga som kunder, hela processen och mötet med våra köpare har förts i en avspänd och samtidigt mycket professionell atmosfär. Vi är väldigt
    nöjda!
  • Claes H
    Claes H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Hej

Vi är mycket nöjda med Daniels insats
  • Inger J
    Inger J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Inkännande för mina önskemål. Lagom tempo. Kompetent bedömning av husets styrkor och svagheter.
  • Elin F
    Elin F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Ett jättefint bemötande. Vi är fantastiskt nöjda med Elin Grönberg.
    Det kändes att Elin gick in med mycket hjärta i arbetet kring vår försäljning.
    Rekommenderat Elin för flera av våra vänner.
  • Lee H
    Lee H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Mkt bra proffisionellt bemötande ifrån förmedlingen/mäklaren. Klar o tydlig information huruvida försäljningen gick till. Tydlig bra information under försäljningen med visningarna. Budgivningen likaså. Allt gick fort från värdering/fotografering/visning/försäljning super information till försäljaren riktigt proffsigt. Har rekomenderat er till vänner.

Tempelgatan 1, 431 30 Mölndal