Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Mölndal!

Här i Mölndal i Göteborgstrakten kan du hitta ett boende nära storstadsliv men omgivet av fina omgivningar som slott och skogar. Vi fastighetsmäklare på kontoret känner till området mycket väl och kan erbjuda dig en tjänst som är skräddarsydd efter dina behov och dina önskemål.

Villa, lägenhet eller radhus? Vad du än drömmer om att bo i så finner du det mesta här i Mölndal. Vi guidar dig genom hela affären och ser till att du blir hundra procent nöjd med din nya bostad!

Läs vad 644 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2021-10-18
    Fick fantastiska hjälp.
    Trevlig och vill hjälpa
  • köpte sitt hus med hjälp av Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2021-10-18
    Kunnig och lugn. Tillmötesgående. Känner mig trygg genom hela affären.
    2021-10-15
    Jonathan hjälpte oss med en snabb och smidig affär precis som vi önskade, väldigt trevlig och hjälpsam och vi är jättenöjda!
  • sålde sitt hus med hjälp av Sarah Westerlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2021-10-15
    Sarah är engagerad från start till slut! Jag upplever att försäljningen löpte på bra med god feedback och inget krångel. Skulle rekommendera Sarah till såväl säljare som köpare. Min upplevelse var framförallt att det kändes tryggt och stabilt.
    Tack Agneta. Det har varit roligt att få hjälpa er med försäljningen. Sarah Westerlind
    2021-10-14
    Sofía was all the time very supportive and provided good judgment calls. She was critical on biding for the house. She is very professional and at the same time is able to connect with people at a personal level
  • sålde sitt hus med hjälp av Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2021-10-14
    Stort engagemang i uppdraget och god lokal kännedom i området. Rekommenderar varmt.
    2021-10-12
    Duktig och trevlig mäklare som hjälpte mig nå mitt målpris på kronan. Rekommenderas stärkt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Heléne Gometz en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    • Inseros
    2021-10-07
    Man fick redan från första mötet ett stort förtroende för Heléne och man kände att hon har otroligt mycket kunskap och är professionell på alla plan.
    Vid försäljningen så gick allt över förväntan med bra återkopplingar från visningar och information om hur läget förändras med potentiella köpare och spekulanter.
    Kortfattat kan jag säga att jag skulle verkligen rekommendera Heléne vid försäljning av sin bostad, då får man en trygg, pålitlig och mycket kunnig mäklare som dessutom är väldigt trevlig!
    2021-10-01
    Jonathan har varit kunnig, vänlig, korrekt och tillgänglig för frågor. Hela processen har skötts utomordentligt professionellt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2021-10-01
    Mycket trevligt bemötande, glad och kunnig. Och hade en lugnande effekt då vi skulle till att skriva kontrakt och jag precis 5 minuter tidigare hört från min mäklare att den budgivare som vunnit budgivningen på min lägenhet började få kalla fötter… Jag fick panik och visste inte hur jag skulle handla, då jag var tveksam till att skriva på kontraktet på min nya bostad då jag eventuellt inte skulle få sålt min egna till det bud som vann… Några telefonsamtal vidare och pepp från Jonathan gjorde ändå att jag kände mig trygg med att skriva på för den nya bostaden och lita på att de som skulle köpa min lägenhet skulle skriva på dagen därpå. Och det gjorde de! PUH! Det är en tuff pärs att sälja och köpa nytt samtidigt. Då känns det tryggt med sådana mäklare som Jonathan i sitt team :-D
    2021-09-24
    Jonathan är alltid genuin! Jag upplever att han har blivit mäklare för att hjälpa människor med sina bostäder inte för att tjäna pengar. Vi är 100 % trygga med Jonathan!
    /Camilla
  • Marianne I
    2021-09-22
    Duktig och trevlig
    Gjorde jobbet enl öenskomelse
    • Centrum
    2021-09-21
    Proffsig och trevlig mäklare, kändes väldigt tryggt att ha honom som mäklare.
    2021-09-20
    Bästa mäklaren! Lyhörd, omtänksam och bryr sig om människan!
  • köpte sitt hus med hjälp av Sarah Westerlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2021-09-18
    Sarah har varit vänlig, tillgänglig och professionell genom hela processen när vi köpte vårt hus. De senaste åren har vi träffat många mäklare som har känts långtifrån lika genuina. Vi har varit väldigt nöjda med Sarah på alla vis. Såklart hoppas vi att vi ska trivas och inte behöva sälja, men om det skulle bli aktuellt så kan vi absolut tänka oss att anlita Sarah.
    Tack Matilda för fina ord. Hoppas och tror verkligen ni ska trivas i huset! Sarah Westerlind
    2021-09-16
    Trevlig och mycket kunnig mäklare.
    Hanterade dödsbo försäljning mycket bra.
  • Jimmy A
    2021-09-10
    Jag har precis sålt min bostadsrätt med hjälp av Jonathan. Han är en otrolig kunnig mäklare som har koll på läget vad gäller strategi, timing och förväntningar. Hela processen var smidig och Jonathan var tillgänglig när man än hade frågor. Jag rekommenderar honom starkt!
    2021-09-10
    Funkade bra hela vägen bra kommunikation
    2021-09-10
    Möte väl bemött - jag kände mig trygg med henne.
    2021-09-09
    Proffsig, påläst och tydlig mäklare som ger ett genuint och pålitligt intryck!
    2021-09-07
    Jonathan är en mycket trevlig, engagerad och professionell märklare! Alltid tillgänglig och ställer verkligen upp för kunder. Försäljning av bostaden gick fort och smidigt.
    Jonathan överträffat våra förväntningar! Rekommenderas varmt.
    2021-08-31
    Trevlig, blev en snabb affär med privat snabbvisning.
    2021-08-27
    Jonathan svarade snabbt på min intresseanmälan till bostadsrätten.
    Jag fick den information jag efterfrågade och kände mig trygg genom hela processen.
    2021-08-27
    Proffsig, vänlig och genuin. Hade svar på alla frågor och väldigt bra på återkoppling. Dessutom gick affären snabbt och vi fick bra betalt!
    Riktigt härlig kille/mäklare.
    2021-08-27
    Jonathan var alltid mycket trevlig, ödmjuk och professionell i sitt bemötande. Han överträffade förväntningarna enormt mycket. Han var bra på att återkoppla och hade stort engagemang i försäljningen. Han hade som som syfte att få oss nöjda vilket vi verkligen blev. Den bästa mäklaren man kan önska sig helt enkelt. Jag kommer definitivt rekommendera honom till andra som vill sälja/köpa lägenhet.
    2021-08-23
    Väldigt trevlig och ett bra bemötande. Tydlig och pedagogisk, kändes väldigt tryggt med honom.
    2021-08-22
    Jonathan är en artig och trevlig mäklare. En bra lyssnare.
    Vi hade förväntningar som nästan infriades.
    Bra rådgivning och bra återkoppling under vår process.
    2021-08-20
    Mycket trevlig och duktig mäklare. Svarade på alla frågor på ett trevligt sätt och var lätt tillgänglig
    2021-08-19
    Vi tog kontakt med 3 olika mäklarfirmor som är aktiva inom husförsäljning i vårt område, och Sofia kändes absolut bäst, vi fick sån bra känsla utav Sofia och hon hade både energi och väldigt tydlig med hur hennes försäljning skall gå till så vi kände oss jätte nöjda.

För oss var det viktigt med snabb återkoppling vid varje tillfälle det hände något gällande hus försäljningen både innan och efter budgivningen och här måste vi ge ett stort plus för Sofia som hela tiden besvarade våra samtal och sms samt var väldigt snabb med återkoppling och det uppskattas mycket.

Så vi kan varmt rekommendera Sofia och svensk fastighet hon tog fram det bästa ur vårt hus och förmedla huset till spekulanterna på bästa sätt hela kontakten från början till slut har varit exemplarisk.
    2021-08-14
    It was a pleasure to sell our house with Sofia's help. She was very friendly, informative and professional throughout the entire process and we have already recommended her services to others.
    2021-08-13
    Mycket bra bemötande. Vi hade stora förväntningar. Men allt gick bra.
  • Birgitta S
    2021-08-05
    Bra bemötande och Jonathan var mycket hjälpsam i lägenhetsförsäljningen .
    2021-08-05
    Jonathan helped us with all the questions we had and ensured that the transaction was completed as quickly as possible. Highly recommend him for all housing transactions.
  • Victor S
    2021-08-04
    Bemöttes av en glad och positiv person som gav värdefulla råd kring strategi och som förklarade väl försäljnings processen.

Höll förväntningarna och prisnivåerna realistiska på ett sätt som bygger tillit till sin mäklare att man vill göra båda parterna glada och nöjda.

Rekommenderar starkt Jonathan! Arbetar hårt men också smart. Och viktigaste av allt, får sålt din bostad med dem bästa förutsättningarna.
    2021-08-03
    Toppen 👍 jätte trevlig och vi jätte nöjda
  • sålde sitt hus med hjälp av Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2021-07-26
    Kunnig, trevlig, mao proffsig!
    Stort tack Maud! Den var en trevlig försäljning och jag hoppas att du skall trivas i lägenheten! Anders Lundgren
    • Stallbacken
    2021-07-23
    Mäklaren var jättetrevlig och är mycket nöjd hur han hanterade min lägenhet.
    2021-07-23
    Vi kan varmt rekommendera Jonathan!
    Han är kunnig, respektfull och otroligt hjälpsam i alla steg av försäljningen. Vid olika beslut ger han dig hela bilden med för och nackdelar av de olika alternativen.
    Det var en otrolig trygghet att ha honom som mäklare och vi hoppas att vi kan få hjälp av honom vid nästa försäljning!
  • köpte sitt hus med hjälp av Heléne Gometz en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2021-07-21
    Gott bemötande. Lätt att få tag på. Svarade alltid i tfn eller hörde snabbt av sig tillbaka.
    God information genom hela budgivningsprocessen, vilket var mycket uppskattad. Gav ett tillförlitligt intryck.
    2021-07-21
    Mycket trevlig mäklare som gav svar på samtliga frågor. Var alltid enkel att komma i kontakt med. Vi är mycket nöjda.
    2021-07-19
    Grym mäklare ! Man bemöts verkligen av en professionell mäklare som får dig att känna dig trygg och lugn inför en affär , hade mer än gärna gjort mer köp och sälj affärer med Sarah .
    Tack Mahmoud för fina ord. Tror detta blir toppen för er! Välkomna till Mölndal! Sarah Westerlind
    2021-07-19
    Sarah Westerlind har hjälpt oss att sälja vårt hus till ”rätt” köpare.
    Hon har varit pålitlig, uppriktig och nåbar och vi upplever att vi fått stort förtroende för henne.
    Om någon i vårt närområde skall sälja.kommer vi att rekommendera henne.
    Tack för fin feedback Ingrid. Stort lycka till i Borås! Sarah Westerlind
    2021-07-12
    Trevligt bemötande och ett resultat bättre än vi vågat hoppas!
    2021-07-12
    Mycket korrekt & ordningsam, alltid snabb återkoppling. Kan rekommendera.
    Tack David! Och tack för förtroendet att få förmedla Lindomes kanske charmigaste hus.

Lycka till med det nya renoveringsprojektet i Varberg!
    Anders Lundgren
    • Krokslätt
    2021-07-09
    Vi är helt nöjda med Jonathan han är kunnig, lätt att nå och väldigt trevlig.Vi kommer att anlita honom vid nästa försäljning.
    2021-07-07
    Mycket bra hjälp vid försäljning - effektivt, tydlig kommunikation, kunnigt och bra råd.
    Tack Stefan. Glad det blev så bra! Sarah Westerlind
    2021-07-01
    Sofia is definitely one of the bests in this filed. She is honest, accurate, quick, energetic, responsive and supportive. Her suite temper and social character is one of her strength even after many many visiting sessions.
    Even during her vacation time and weekends, she was providing support when it was needed.
    She helps us to sell our house during tough times in the market. She has good knowkldage of market and have many contacts around that will be really useful during market's tricky times. we think we have been quite lucky to had Sofia on our side.
    • Bifrost
    2021-07-01
    Jonathan var en bra o snäll duktig mäklare efter några år på nacken kommer han att bli utmärkt proffsigt mäklare!! Mvh Christer Dahlqvist
    • Bosgården
    2021-06-30
    Väldigt bra bemötande. Tydlig och pedagogisk. Bra hjälp under hela processen
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Simon Lilja en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    • Bosgården
    2021-06-30
    Tydlig och trevlig. Allt sköttes på ett bra och professionellt sätt