Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Mölndal Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Tempelgatan 1, 431 30 Mölndal — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Mölndal!

Här i Mölndal i Göteborgstrakten kan du hitta ett boende nära storstadsliv men omgivet av fina omgivningar som slott och skogar. Vi fastighetsmäklare på kontoret känner till området mycket väl och kan erbjuda dig en tjänst som är skräddarsydd efter dina behov och dina önskemål.

Villa, lägenhet eller radhus? Vad du än drömmer om att bo i så finner du det mesta här i Mölndal. Vi guidar dig genom hela affären och ser till att du blir hundra procent nöjd med din nya bostad!

Läs vad 92 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

• Carl Jacob S
    Carl Jacob S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag hade kontakt med Jonathan Jacobsson. Tyvärr vann jag inte objektet jag va intreserad av men bemötandet var jättebra. Trevligt, Ärligt och bra uppdaterat. Mäklaren kändes personlig och hjälpsam. Även om jag hade problem med bankernas velande så stod han kvar och hjälpte. Samt höll mig uppdaterad även efter kontraktet var påskrivet med paret som vann över min familj.

Tackar igen mvh Rickard Johansson Läs mer
  • Lotta S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    ordningsam, trevlig och påläst Läs mer
  • Karin A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag sålde ett äldre hus i centrala Mölndal, med en större nybyggnation nära huset. Mina förväntningar var att få hjälp med bedömning av husets byggnad, värdering, presentation, visning, hantering av besökare, juridiska aspekter och kontraktsskrivande och senare övertag. Ulrika var en mycket kunnig genom hela processen och använde sin gedigna erfarenhet vid oväntade situationer. Läs mer
  • Ehsan S
    Ehsan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Super proffsigt!!!

- fantastisk bemötande
    - lätt att göra med
    - ärligt och tillgängligt
    - effektiv och seriös
    Jag kan ge mina varmaste rekommendationer för Magnus Forsberg på Svensk fastighetsförmedling i Mölndal. Läs mer
  • Ernst Bo H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jonathan gav ett förtroendeingivande intryck. Svarade snabbt på telefon när vi ringde. Ordnade visning samma kväll som vi hörde av oss. Läs mer
  • Magnus J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Har sålt en bostadsrätt som vi fått hjälp av Svensk fastighetsförmedling att sälja.
    Magnus Forsberg som var våran mäklare var mycket engagerad och noga med att framföra information som gällde försäljningen.
    Vi hoppades ju på att det skulle blivit en budgivning med flera intressenter, men med den situation som råder på marknaden nu så gjorde Magnus ett mycket bra jobb.
    Vi är nöjda och skulle anlita Svensk Fastighetsförmedling igen.
    Mvh: Magnus Jidarv Anna Bartold Läs mer
  • Maj M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Sålt min lägenhet i Mölndal. Jag fick ett mycket proffsigt och väldigt trevligt och vänligt bemötande av mäklaren. Läs mer
  • Mona Lisa K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Har sålt villa.
    Förtroendegivande, proffsigt och trevligt bemötande.

Förväntningarna att få sålt till ett accepterat pris har infriats.

Tacksam för bra stöd under hela processen. Läs mer
  • Linda J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Sålde ett radhus och mäklaren gav ett bra intryck. Visserligen gavs intrycket att försäljningen skulle kunna gå snabbt vilket den inte gjorde men mäklaren hade stort tålamod både med oss och spekulanterna.

Vi är nöjda. Läs mer
  • Pertti Ensio E
    Pertti Ensio E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Har sålt vårt hus i Kållered och mäklaren hjälpte oss på alla sätt.
    Hon varnade oss att marknaden har gått ner på sistone och därför började vi försäljningen redan i början av juni.
    Det visade sig vara trögt och vi fick inte de erbjudanden som önskades. Sedan hade vi andra visningar i slutet av augusti med samma resultat. Vi accepterade till slut priset som var några hundra tusen lägre än vi hade tänkt oss men ändå så pass att vi klarade av likviden för vårt nya boende. Läs mer
  • Hanna I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Har sålt min bostad och hade rakt igenom en mycket positiv upplevelse. Mäklaren var duktig på att förmedla vad som skulle vara fördelaktiga förändringar av bostaden samtidigt som han lade ner mycket tid och kraft på att sälja bostaden till ett bra pris. Professionell och duktig på sitt arbete. Läs mer
    2018-09-11 Svensk Fastighetsförmedling Mölndal svarar Hanna I
    Stort tack Hanna för det fina omdömet och tack för att du valde att investera i slutresultatet! //Magnus :-)
  • Christer K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi har sålt en enplansvilla med garage i fint skick

Mäklaren har varit snabb med att göra sin del i arbetet och att svara på frågor. Alla övriga kontakter med fotograf, besiktningsman och stylist ordnades snabbt. Kontraktsskrivandet
    hanterades bra med tydlig genomgång för oss och köpare.

Vi är undrande över strategin kring att bara ha en visning på vardagskväll om ingen potentiell köpare uttryckligen begär annan visning. Det skapar dels en osäkerhet för oss som säljare hur länge vi skall hålla hemmet i visningsläge. Livets vardagsbestyr med tvätt, disk osv måste fungera. Det är arbetsamt att stå i standbyläge. Det hade varit bättre att komma överens om ett tidspann för visning samt dagar som visning inte kan göras (tex nästa visning hålls först två dagar efter den första eller på en helgdag.

Till vårt hus som av alla beskrivits som lättsålt kom endast sex stycken och huset fick endast ett bud på utropspris. Huset är nu sålt för den summan. Den extremt fina sommaren och det närstående valet med osäkerhet kring regeringsbildning har kanske bidragit negativt. (Huset lades ut som "på gång" under start av juli och visning hölls i slutet på augusti). Läs mer
  • Carin Charlotta E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Har köpt hus! Fick bra och tydlig information och fick bra förtroende för mäklare. Läs mer
  • Claes Martin H
    Claes Martin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Köpt bostadsrätt.

Funkade bra, hjälpsam o trevlig Läs mer
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Trevligt bemötande av snygg och proper mäklarinna. Sophia gjorde en väldigt proffsig arbetsinsats vad gällde försäljningen av mitt hus på Långåsvägen 82. Fick reda på hur köpare tänker och på vad jag skall säga och erbjuda köparen. Eller inte.
    Tack från en nöjd klient. Läs mer
  • Olov S
    Olov S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Bra mäklare med koll på läget! Tydlig information och ordning och reda. Rekommenderas! Läs mer
  • Alexandra C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Bra och tydlig från start. Engagerad, positiv och grym på att återkoppla. Läs mer
  • Vanja K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Försäljning av en bostadsrätt i Mölndal. Camilla visade stor tålmodighet med att vänta in en någorlunda återhämtning av marknaden. Mycket bra hanterat... Läs mer
  • Michael O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi har sålt en bostad och tycker att vår mäklare ingav förtroende och hade mycket erfarenhet som hon delade med sig av. Läs mer
  • Mikael P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Kanon bemötande, trevlig och kunnig. Läs mer
  • Anders M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vid köpet av bostadsrätt var bemötandet var av yppersta klass!
    Mäklaren förstod mina behov och gjorde allt i sin makt för att bemöta dessa.
    En stor eloge till Jonathan Jacobsson! Läs mer
  • Eva P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Tackar Sofia för all hjälp med försäljningen av min mammas hus. En jättetrevlig proffsig tjej!! Läs mer
  • Niklas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Köpt en bostadsrätt i form av ett radhus. Mäklarna var glada, inbjudande och trevliga! Jag tyckte mäklarna levde upp och gjorde sitt jobb mycket väl. Läs mer
  • Amir A
    Amir A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vill tacka Jonathan och Camilla för ett proffsigt bemötande och smidigt försäljning av vår bostad! Stor tack till Er båda! Läs mer
    2018-05-28 Anders L svarar Amir A
    Tack själv för de fina orden!
    Det har varit ett nöje att samarbeta med er. Stort lycka till med det nya boendet! /Jonathan
  • Nils Arne Staffan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Försäljning av lägenhet.
    Bra bemötande och information med ett bra resultat. Läs mer
    2018-05-23 Anders L svarar Nils Arne Staffan A
    Härligt att ni är nöjda med resultatet, tack för ett trevligt samarbete! /Jonathan
  • Elenor D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Försäljning av hus. Mycket bra kunskap av värdet, bemötande och framställande av objektet. Läs mer
  • Catrin K
    Catrin K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Kontaktade svensk fastighetsförmedling inför en försäljning för jämförelse mellan olika mäklare. Fick då kontakt med Jonathan som redan från början visade stort engagemang och lyhördhet mot mig som säljare av lägenheten. Samtliga möten mellan mig och Jonathan skedde hemma i min bostad efter önskemål av mig och jag fick fortlöpande information både via mail, telefon och sms om vad som hände i försäljningsförloppet.

Jonathan kändes väldigt engagerad i att jag som säljare skulle få en bra känsla av försäljningen och även väldigt öppen och lyhörd över de tankar jag hade om annonsen, styling mm. Även vid mötet med köparen av lägenheten kändes Jonathan ärlig och mån om att vi båda skulle bli nöjda med affären. Läs mer
    2018-05-23 Anders L svarar Catrin K
    Stort tack för den fina rekommendationen!
    Det har varit väldigt kul att jobba med både er och lägenheten. Lycka till med allt framöver! / Jonathan
  • Magnus O
    Magnus O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Svensk Fastighetsförmedling i Mölndal, representerad av Anders Lundgren (franchising tagaren), ledde oss fram till avslut i fastighets försäljningen med en bestämd, förtroendegivande och guidande process. Allt från första besöket till tecknandet av avtalet kändes planerat, genomtänkt och väl avvägt. Mötet med köparna blev helt utan överraskningar för bägge parter.
    Anders som person inger stort förtroende, lagom förväntningar, entusiasm och seriositet. Hans företag och kontakter levererade i alla delar, från tips om målare via snickare, stylister, fotografer och besiktningsmän. Alla var professionella, guidande och höll sina åtaganden. Tidsplanen Anders upprättade, var realistisk och följdes upp för att undvika problem.

Kort sagt, vi väljer gärna Anders igen om vi skall sälja något mer hus och rekommenderar honom och Svensk Fastighetsförmedling Mölndal varmt.

Gunilla Och Magnus Olsson, Ekvägen 9, Kållered Läs mer
  • Sofia N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag fick ett mycket bra bemötande av Camilla. Det var professionellt men också personligt. Jag är jättenöjd med Camilla som mäklare! Läs mer
  • Helenè K
    Helenè K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vår mäklare, Camilla Sjölin, har på ett säkert, balanserat, behagligt och förtroendefullt lett oss genom försäljningsprocessen av vår lägenhet. Hon har på ett nogsamt, tydligt men även pedagogiskt sätt hanterat sitt uppdrag där hon också stöttat oss och hjälpt oss med de frågeställnigar vi haft samt även visat sin kunskap om försäljning och marknadsföring. Camilla har under hela processen haft oss med sig; täta kontakter per telefon och mail har gjort att vi varit väl insatta i vad som sker och händer under försäljningen vilket i sin tur lett till att vi känt oss så delaktiga som vi önskat kunna få vara. .

Vi är mer än nöjda med Camilla och vill varmt rekommendera henne för andra potentiella säljare/köpare samtidigt som vi med stort förtroende skulle anlita henne igen vid en lägenhets/fastighetstransaktion. Läs mer
  • Emma K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Väldigt bra och proffsigts bemötanden under hela processen. Läs mer
  • Rolf K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Utmärkt skött mäklning av mäklaren Läs mer
  • Lennart R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi har känt oss väldigt trygga och väl bemötta av Sofia Oscander! Strukturerat upplägg i hela processen och alltid snabba svar! Läs mer
  • Pia R
    Pia R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi hade höga förväntningar på vår mäklare, Anders Lundgren, inför vår husförsäljning.
    Alla förväntningar infriades med råge och vår husförsäljning blev enbart en positiv upplevelse. Läs mer
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag hade högt ställda förväntningar på försäljningen, vilket Anders Lundgren uppfyllde med bravur.
    Bra jobbat ! Läs mer
  • Alexa S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Supernöjd med precis allt gällande försäljningen av vårt hus.
    Rekommenderar starkt Anders Lundgren på Svensk Fast i Mölndal. Man känner förtroende direkt av hans kunnighet och proffsiga sätt. Bättre mäklare går inte att hitta. Toppbetyg! Läs mer
  • Niklas skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jonathan Jacobson på svensk fast i Mölndal gjorde ett mycket bra jobb när han sålde vår lägenhet. Bra återkoppling under hela processen, kan rekomendera svensk fast i Mölndal och Jonathan. Läs mer
    2018-03-15 Svensk Fastighetsförmedling Mölndal svarar Niklas
    Jag är glad att du är nöjd!

Det har varit väldigt kul att jobba med både er och försäljningen av er lägenhet. Tack för ett trevligt samarbete!
  • Mona S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag har fått ett mycket bra bemötande. Man känner sig omhändertagen och har fått mycket information, ibland flera gånger när man glömmer.
    Kan verkligen rekommendera Camilla Sjölin. Läs mer
  • Ove T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag har blivit väldigt nöjd med svensk fastighetsförmedling, jag har fortlöpande fått info om försäljningsprocessen genom sms och samtal.
    Det finns inget som jag saknar från svensk fastighetsförmedling Mölndal. Läs mer
  • Jonas Ö
    Jonas Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag blir imponerad och tycker det är underbart när man träffar en mäklare som tar hand om allt och får en att känna att allt går rätt till från början till slutet
    Tack Magnus F
    Bra jobbat 🖒 Läs mer
  • Johan B
    Johan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    En mycket duktig mäklare med bra känsla för marknaden. Kan varmt rekommenderas Läs mer
  • Nancy L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Flera trevliga möten med tydliga besked om vad vi kan förvänta oss under försäljningen. Tidsplanen följdes till vår glädje. Vi är mycket nöjda med den hjälp vi har fått från er. Läs mer
    2018-02-19 Svensk Fastighetsförmedling Mölndal svarar Nancy L
    Tack för de fina orden!

Det har varit jättetrevligt att få jobba med er och med försäljningen av huset.

Med vänlig hälsning Jonathan Jacobsson!
  • Per E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Mäklaren levde mer än väl upp till mina förväntningar. Den hjälp och rådgivning som jag fick i samband med min försäljning var ovärderlig och jag rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling i Mölndal till alla som värderar seriositet och engagemang högt. Läs mer
  • David A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Sofia Oscander har gjort att jättebra jobb. Lugn, kompetent, bra råd. Läs mer
  • Kit A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi valde Sofia då hon var den mäklare vi båda kände att vi klickade bäst med. Hon är effektiv, lyssnar bra, kommunicerar rakt och gjorde oss trygga i hela processen. Vi är supernöjda! Läs mer
  • Hacke G
    Hacke G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi har använt Elin Grönberg vid 3 tillfällen, alltid trevligt och proffsigt bemötande Läs mer
  • Viktor E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Fått väldigt bra respons och hjälp kring alla frågor eller tankar jag haft. Båda är väldigt trevliga och tillmötesgående och gjorde ett grymt jobb med annonsering samt försäljning! 10/10 skulle anlita igen! Läs mer
  • Johanna M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    En mycket proffsig och kunnig mäklare med ett genuint intresse att på bästa möjliga sätt finna en bra lösning för både säljare och köpare. Läs mer
  • Lars M
    Lars M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Mycket proffsig hantering av Anders och Mölndalskontoret vid försäljningen av vårt hus. Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • Mikaela L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi har varit i kontakt med många mäklare men Anders är helt klart den mest professionella!
    Högsta betyg och skulle rekommendera honom till alla som funderar på att sälja. Läs mer

Tempelgatan 1, 431 30 Mölndal