Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Mölndal Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Tempelgatan 1, 431 30 Mölndal — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Mölndal!

Här i Mölndal i Göteborgstrakten kan du hitta ett boende nära storstadsliv men omgivet av fina omgivningar som slott och skogar. Vi fastighetsmäklare på kontoret känner till området mycket väl och kan erbjuda dig en tjänst som är skräddarsydd efter dina behov och dina önskemål.

Villa, lägenhet eller radhus? Vad du än drömmer om att bo i så finner du det mesta här i Mölndal. Vi guidar dig genom hela affären och ser till att du blir hundra procent nöjd med din nya bostad!

Läs vad 75 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

• Vanja K
    Vanja K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Försäljning av en bostadsrätt i Mölndal. Camilla visade stor tålmodighet med att vänta in en någorlunda återhämtning av marknaden. Mycket bra hanterat... Läs mer
  • Michael O
    Michael O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi har sålt en bostad och tycker att vår mäklare ingav förtroende och hade mycket erfarenhet som hon delade med sig av. Läs mer
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Kanon bemötande, trevlig och kunnig. Läs mer
  • Anders M
    Anders M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vid köpet av bostadsrätt var bemötandet var av yppersta klass!
    Mäklaren förstod mina behov och gjorde allt i sin makt för att bemöta dessa.
    En stor eloge till Jonathan Jacobsson! Läs mer
  • Eva P
    Eva P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Tackar Sofia för all hjälp med försäljningen av min mammas hus. En jättetrevlig proffsig tjej!! Läs mer
  • Niklas A
    Niklas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Köpt en bostadsrätt i form av ett radhus. Mäklarna var glada, inbjudande och trevliga! Jag tyckte mäklarna levde upp och gjorde sitt jobb mycket väl. Läs mer
  • Amir A
    Amir A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vill tacka Jonathan och Camilla för ett proffsigt bemötande och smidigt försäljning av vår bostad! Stor tack till Er båda! Läs mer
    2018-05-28 Anders L svarar Amir A
    Tack själv för de fina orden!
    Det har varit ett nöje att samarbeta med er. Stort lycka till med det nya boendet! /Jonathan
  • Nils Arne Staffan A
    Nils Arne Staffan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Försäljning av lägenhet.
    Bra bemötande och information med ett bra resultat. Läs mer
    2018-05-23 Anders L svarar Nils Arne Staffan A
    Härligt att ni är nöjda med resultatet, tack för ett trevligt samarbete! /Jonathan
  • Elenor D
    Elenor D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Försäljning av hus. Mycket bra kunskap av värdet, bemötande och framställande av objektet. Läs mer
  • Catrin K
    Catrin K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Kontaktade svensk fastighetsförmedling inför en försäljning för jämförelse mellan olika mäklare. Fick då kontakt med Jonathan som redan från början visade stort engagemang och lyhördhet mot mig som säljare av lägenheten. Samtliga möten mellan mig och Jonathan skedde hemma i min bostad efter önskemål av mig och jag fick fortlöpande information både via mail, telefon och sms om vad som hände i försäljningsförloppet.

Jonathan kändes väldigt engagerad i att jag som säljare skulle få en bra känsla av försäljningen och även väldigt öppen och lyhörd över de tankar jag hade om annonsen, styling mm. Även vid mötet med köparen av lägenheten kändes Jonathan ärlig och mån om att vi båda skulle bli nöjda med affären. Läs mer
    2018-05-23 Anders L svarar Catrin K
    Stort tack för den fina rekommendationen!
    Det har varit väldigt kul att jobba med både er och lägenheten. Lycka till med allt framöver! / Jonathan
  • Magnus O
    Magnus O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Svensk Fastighetsförmedling i Mölndal, representerad av Anders Lundgren (franchising tagaren), ledde oss fram till avslut i fastighets försäljningen med en bestämd, förtroendegivande och guidande process. Allt från första besöket till tecknandet av avtalet kändes planerat, genomtänkt och väl avvägt. Mötet med köparna blev helt utan överraskningar för bägge parter.
    Anders som person inger stort förtroende, lagom förväntningar, entusiasm och seriositet. Hans företag och kontakter levererade i alla delar, från tips om målare via snickare, stylister, fotografer och besiktningsmän. Alla var professionella, guidande och höll sina åtaganden. Tidsplanen Anders upprättade, var realistisk och följdes upp för att undvika problem.

Kort sagt, vi väljer gärna Anders igen om vi skall sälja något mer hus och rekommenderar honom och Svensk Fastighetsförmedling Mölndal varmt.

Gunilla Och Magnus Olsson, Ekvägen 9, Kållered Läs mer
  • Sofia N
    Sofia N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag fick ett mycket bra bemötande av Camilla. Det var professionellt men också personligt. Jag är jättenöjd med Camilla som mäklare! Läs mer
  • Helenè K
    Helenè K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vår mäklare, Camilla Sjölin, har på ett säkert, balanserat, behagligt och förtroendefullt lett oss genom försäljningsprocessen av vår lägenhet. Hon har på ett nogsamt, tydligt men även pedagogiskt sätt hanterat sitt uppdrag där hon också stöttat oss och hjälpt oss med de frågeställnigar vi haft samt även visat sin kunskap om försäljning och marknadsföring. Camilla har under hela processen haft oss med sig; täta kontakter per telefon och mail har gjort att vi varit väl insatta i vad som sker och händer under försäljningen vilket i sin tur lett till att vi känt oss så delaktiga som vi önskat kunna få vara. .

Vi är mer än nöjda med Camilla och vill varmt rekommendera henne för andra potentiella säljare/köpare samtidigt som vi med stort förtroende skulle anlita henne igen vid en lägenhets/fastighetstransaktion. Läs mer
  • Emma K
    Emma K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Väldigt bra och proffsigts bemötanden under hela processen. Läs mer
  • Rolf K
    Rolf K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Utmärkt skött mäklning av mäklaren Läs mer
  • Lennart R
    Lennart R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi har känt oss väldigt trygga och väl bemötta av Sofia Oscander! Strukturerat upplägg i hela processen och alltid snabba svar! Läs mer
  • Pia R
    Pia R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi hade höga förväntningar på vår mäklare, Anders Lundgren, inför vår husförsäljning.
    Alla förväntningar infriades med råge och vår husförsäljning blev enbart en positiv upplevelse. Läs mer
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag hade högt ställda förväntningar på försäljningen, vilket Anders Lundgren uppfyllde med bravur.
    Bra jobbat ! Läs mer
  • Alexa S
    Alexa S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Supernöjd med precis allt gällande försäljningen av vårt hus.
    Rekommenderar starkt Anders Lundgren på Svensk Fast i Mölndal. Man känner förtroende direkt av hans kunnighet och proffsiga sätt. Bättre mäklare går inte att hitta. Toppbetyg! Läs mer
  • Niklas
    Niklas skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jonathan Jacobson på svensk fast i Mölndal gjorde ett mycket bra jobb när han sålde vår lägenhet. Bra återkoppling under hela processen, kan rekomendera svensk fast i Mölndal och Jonathan. Läs mer
    2018-03-15 Svensk Fastighetsförmedling Mölndal svarar Niklas
    Jag är glad att du är nöjd!

Det har varit väldigt kul att jobba med både er och försäljningen av er lägenhet. Tack för ett trevligt samarbete!
    Svensk Fastighetsförmedling Mölndal gillar detta
  • Mona S
    Mona S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag har fått ett mycket bra bemötande. Man känner sig omhändertagen och har fått mycket information, ibland flera gånger när man glömmer.
    Kan verkligen rekommendera Camilla Sjölin. Läs mer
  • Ove T
    Ove T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag har blivit väldigt nöjd med svensk fastighetsförmedling, jag har fortlöpande fått info om försäljningsprocessen genom sms och samtal.
    Det finns inget som jag saknar från svensk fastighetsförmedling Mölndal. Läs mer
  • Jonas Ö
    Jonas Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag blir imponerad och tycker det är underbart när man träffar en mäklare som tar hand om allt och får en att känna att allt går rätt till från början till slutet
    Tack Magnus F
    Bra jobbat 🖒 Läs mer
  • Johan B
    Johan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    En mycket duktig mäklare med bra känsla för marknaden. Kan varmt rekommenderas Läs mer
  • Nancy L
    Nancy L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Flera trevliga möten med tydliga besked om vad vi kan förvänta oss under försäljningen. Tidsplanen följdes till vår glädje. Vi är mycket nöjda med den hjälp vi har fått från er. Läs mer
    2018-02-19 Svensk Fastighetsförmedling Mölndal svarar Nancy L
    Tack för de fina orden!

Det har varit jättetrevligt att få jobba med er och med försäljningen av huset.

Med vänlig hälsning Jonathan Jacobsson!
    Svensk Fastighetsförmedling Mölndal gillar detta
  • Per E
    Per E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Mäklaren levde mer än väl upp till mina förväntningar. Den hjälp och rådgivning som jag fick i samband med min försäljning var ovärderlig och jag rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling i Mölndal till alla som värderar seriositet och engagemang högt. Läs mer
  • David A
    David A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Sofia Oscander har gjort att jättebra jobb. Lugn, kompetent, bra råd. Läs mer
  • Kit A
    Kit A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi valde Sofia då hon var den mäklare vi båda kände att vi klickade bäst med. Hon är effektiv, lyssnar bra, kommunicerar rakt och gjorde oss trygga i hela processen. Vi är supernöjda! Läs mer
  • Hacke G
    Hacke G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi har använt Elin Grönberg vid 3 tillfällen, alltid trevligt och proffsigt bemötande Läs mer
  • Viktor E
    Viktor E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Fått väldigt bra respons och hjälp kring alla frågor eller tankar jag haft. Båda är väldigt trevliga och tillmötesgående och gjorde ett grymt jobb med annonsering samt försäljning! 10/10 skulle anlita igen! Läs mer
  • Johanna M
    Johanna M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    En mycket proffsig och kunnig mäklare med ett genuint intresse att på bästa möjliga sätt finna en bra lösning för både säljare och köpare. Läs mer
  • Lars M
    Lars M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Mycket proffsig hantering av Anders och Mölndalskontoret vid försäljningen av vårt hus. Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • Mikaela L
    Mikaela L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi har varit i kontakt med många mäklare men Anders är helt klart den mest professionella!
    Högsta betyg och skulle rekommendera honom till alla som funderar på att sälja. Läs mer
  • Lars M
    Lars M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Mycket proffsig hantering av försäljning av vårt hus. Läs mer
  • Hero F
    Hero F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi har upplevt mäklaren som seriös, professionell , tydlig och tillmötesgående vad som gäller våra önskemål och krav. Läs mer
  • Egon F
    Egon F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Hej Elin
    Tack vad allt Du gjort
    Vi är mer änn nöjda
    Vi kommer att rekommendera dej
    Vl vet att efter jul kommer det ett
    Nytt objekt på samma gata
    Jag och mln fru vill att du kommer
    Förbi
    Ring först så att vi är hemma
    Hälsning Annica å egon Läs mer
  • Jonathan M
    Jonathan M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Det kändes professionellt och trevligt. Läs mer
  • Bo B
    Bo B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    bra och proffsigt bemötande
    noga med detaljer
    kändes rätt hela vägen till försäljning Läs mer
  • Marco C
    Marco C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Fantastiskt engagemang och starkt fokus Läs mer
  • Martin G
    Martin G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Elin är professionell. Bra på att sälja in bostadsobjektet. Ger fortlöpande återkoppling hur det går med försäljningen. Svarar snabbt på frågor.
    Kortfattat hon är proffsig och trevlig Läs mer
  • Torbjörn J
    Torbjörn J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Elin är så perfekt för sitt jobb, har en grym kundkontakt, är varm och personlig samtidigt som hon är proffesionell
    Om jag säljer någon gång så får Elin med största sannolikhet förtroendet Läs mer
  • Meeri C
    Meeri C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Proffsig mäklare som hållit mig lugn i sista tidens turbulens på bostadsmarknaden. Har känt mig mycket trygg med Camilla som "min" mäklare. Mycket kunnig i sitt yrke - så som en en mäklare ska vara - rak, ärlig och förtroendeingivande. Läs mer
  • Rigmor A
    Rigmor A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi valde Svensk fastighetsförmedling på rekommendation av andra nöjda släktingar och bekanta. På hemsidan för Mölndal valde vi att ta kontakt med Ulrika, som d för oss verkade erfaren och kunnig.
    Vi blev mycket väl bemötta, och kände oss trygga med information och bedömning av vårt hus.
    Ulrika fångade egenskaperna för vårt hus och dess läge, och kollade upp med oss att vi var nöjda.
    Under försäljningens olika skeden var hon lugn och trygg när vi inbland blev stressade. Försäljningen avlöpte bra, och den samlade bedömningen är att vi gärna skulle välja samma mäklare igen vid en annan förskjutning, och att vi gärna rekommenderar vår mäklare till andra.
    Nöjd kund i Mölndal Läs mer
  • Sten F
    Sten F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Camilla är en mycket engasjerad mäklare och kontakten som kund är bara positiv. Hyppig uppdatering på statusen av processen och mycket proffetionell i genomföring av uppdraget.

Vi är 100% nöyda och kan utan tvekan rekomendere Camilla till alla som har behov av en mäklare som går 100% in för att nå kundens mål.

I tillegg är hon en mycket social person som det bara har varit trevligt att bli känd med.

Med vänlig Hälsning
    Sten Frizell Läs mer
  • Lisbet Margareta K
    Lisbet Margareta K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi är mycket,mycket nöjda,tror inte att vi kunde haft en bättre mäklare.Engagerad,proffsig,duktig säljare,vi fick stort förtroende för honom.Väldigt skönt att ha någon som tog hand om hela affären.Vi kommer att rekommendera honom till andra- Läs mer
  • Leif J
    Leif J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Trevligt och professionellt bemötande. Anders gjorde ett utmärkt jobb. Läs mer
  • Erik P
    Erik P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag är myckrt nöjd och tycker att det nog inte kunde bli mycket bättre. Vid första kontakten med Ulrika sa jag till henne att hon skulle sälja huset. Och det blev bra! Läs mer
    2017-10-08 Svensk Fastighetsförmedling Mölndal svarar Erik P
    Hej. Tack så jättemycket Erik Har varit ett nöje att arbeta med dig och din bostad. Lycka till med lägenheten. MVH Ulrika
  • Lisen H
    Lisen H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Kan varmt rekommendera Elin som mäklare! Hon noggrann, effektiv, trevlig och kunnig! Skulle verkligen vänja henne igen! Läs mer
  • Niklas M
    Niklas M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jobb väl genomfört och frekvent återkoppling mot mig som säljare Läs mer
  • Thomas W
    Thomas W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Proffesionellt och sakkunnigt bemötande, tydligt upplägg och genomtänkt process. Läs mer

Tempelgatan 1, 431 30 Mölndal