Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Mölndal Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Tempelgatan 1, 431 30 Mölndal — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Mölndal!

Här i Mölndal i Göteborgstrakten kan du hitta ett boende nära storstadsliv men omgivet av fina omgivningar som slott och skogar. Vi fastighetsmäklare på kontoret känner till området mycket väl och kan erbjuda dig en tjänst som är skräddarsydd efter dina behov och dina önskemål.

Villa, lägenhet eller radhus? Vad du än drömmer om att bo i så finner du det mesta här i Mölndal. Vi guidar dig genom hela affären och ser till att du blir hundra procent nöjd med din nya bostad!

Läs vad 128 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

• Sandra I

2019-04-23

Sandra I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi har sålt en trea här i Mölndal och första gången vi träffade Jonathan så var det en mycket energisk och glad kille vi mötte och ingen halvtrött mäklare så skulle sälja ytterligare en lägenhet. Jonathan hade ett genuint intresse inför vår försäljning och hade fantastiskt kontakt med oss genom hela processen. Han fixade visningar innan vi hade planerat vår visning och lyckades till slut sy ihop en bra affärer för alla inblandade parter.
    Vi kan starkt rekommendera Jonathan som mäklare vid kommande försäljningar och kommer utan tvekan att nyttja honom framöver igen till att vara vår mäklare. Läs mer
  • 2019-04-20

Åsa O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi har sålt en villa i Mölndal. Mäklaren Ulrika Larsson har tagit sig tid med oss och inte varit stressad. Vi har kontinuerligt fått bra information från henne. Hennes kollega som vi skrev kontraktet med förklarade så vi förstod innehållet i alla papper.
    Peter & Åsa Läs mer
  • 2019-04-18

Johanna G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi köpte vår första lägenhet med hjälp av Jonathan Jacobsson och är otroligt nöjda. Jonathan kom ihåg oss från en tidigare visning och föreslog denna lägenhet som vi nu kallar vårt hem. En väldigt trevlig och kunnig mäklare med stort tålamod som vi varmt rekommenderar. Läs mer
  • 2019-04-16

Magnus J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag har sålt min bostad och blev väldigt väl bemött av Jonathan. Mina förväntningar infriades till slut även om det var svårsålt under en period men det va ju inte Jonathans fel.
    Hade i slutändan en bra upplevelse. Läs mer
  • 2019-04-14

Emma S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Camilla hjälpte mig att sälja min lägenhet. Jag är mer än nöjd med allt hon gjort för mig och försäljningen gick kanon bra.

Rekommenderar starkt att anlita Camilla om man vill ha pålitlig och duktig mäklare som dessutom gör det där lilla extra för en. / E.S Läs mer
  • Meysam A

2019-04-14

Meysam A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag har sålt min lägenheten.
    Allt var perfekt under hela processen. Läs mer
    2019-04-16 Svensk Fastighetsförmedling Mölndal svarar Meysam A
    Tack Meysam för ett gott samarbete med kvalitet i fokus! Nu har ni möjlighet att ta steget vidare i bostadskarriären. Mvh Magnus :-)
  • 2019-04-13

Liv N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    hon är helt underbar vet vad hon talar om och ger allt förhjälpa till jag är jätte nöjd och det gick väldigt smidigt jag sålde mitt hus som jag bott i över 50 år mina förväntningar blev mer änjag hade väntat och ulrika är verkligen att rekomendera med vänliga hälsningar en nöjd Liv Niklasson Läs mer
  • 2019-04-12

Sandra W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Anders Lundgren är den mest vassa mäklare som finns att välja bland.
    Vi rekommenderar honom starkt om du ska sälja ditt hus. Han har stenkoll på allt och släpper inte en intresserad köpare som tagit kontakt!
    Ett rent nöje att ha som mäklare👌🏼 Läs mer
  • Malin G

2019-04-12

Malin G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Professionell, engagerad och personlig. Läs mer
  • 2019-04-12

Helena V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi både köpte och sålde vår 94 kvm lägenhet med hjälp av Camilla Sjöling. Camilla är inte bara kompetent, engagerad och kunnig, utan också har det lite extra som gör henne till en utmärk mäklare. I en bransch där så mycket konkurrens och tyvärr även aggressivitet finns, Camilla sticker ut med sin fina personlighet, lugnande råd och snabbt återkoppling om alla steg i köp/säljprocessen. Alla råd som Camilla gav oss lönade sig och vi fick en mycket lycklig och snabb affär både som köpare och säljare. Vi varmt rekommenderar Camilla Sjöling! Läs mer
  • 2019-03-30

Martina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Så nöjd med Camilla, kände mig trygg genom hela försäljningen. Tog sig alltid tid och ställde upp på mer än man kunde begära. Bästa mäklaren som jag varm kan rekomenera. Läs mer
  • 2019-03-26

Inger Margareta O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Sålt en villa ! Världens bästa mäklare!väldigt korrekt med glimten i ögat! Blev bemött toppen! Vår mäklare Anders kunde inte gjort något som var bättre men så är han ”familjens toppen mäklare! 😀👍Vi är JÄTTE nöjda! Läs mer
  • 2019-03-21

Kenneth B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Mycket bra att ha med att göra. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-03-19

Arta Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Ställde upp när vi letade efter bostad och sålde vår lägenhet väldigt snabbt och till ett bra pris!!! Svarande på alla mina 100 frågor. Väldigt trevlig person. Läs mer
  • 2019-03-04

Jenny W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Camilla sålde min bostad. Fick oerhört fint bemötande. Hjälpsam och proffsig. Kände mig trygg hela affären igenom. Läs mer
    2019-03-04 Svensk Fastighetsförmedling Mölndal svarar Jenny W
    Verkligen Stort tack själv! :) /Camilla
  • 2019-03-03

Johan F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi har sålt en stor modern villa i en svår marknad, Anders såg till att det blev en bra affär genom sitt sätt att arbeta, lugn, metodisk, pålitlig och en förmåga att stötta oss säljare på alla vis.
    Vi är supernöjda! Läs mer
  • Fredrica O

2019-02-24

Fredrica O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag sålde min bostad med hjälp av Jonathan Jacobsson på Svensk Fastighetsförmedling. Bemötandet från honom var sedan första stund otroligt trevligt, proffsigt, ärligt och respektfullt. Han har funnits där för mig genom hela säljprocessen på ett utmärkt sätt, vilket har varit betydelsefullt. Han har bidragit med all sin kunskap och gjort mig trygg när jag har känt mig orolig och osäker, och han har varit otroligt engagerad genom hela vårt samarbete.

Något jag fastnade för hos Jonathan redan vid vårt förta möte var hans genuina framtoning. Utan att förlora sin professionella roll hade han lätt för att vara personlig, avslappnad och rolig. Jag kände att vi fick en fin kontakt och valet av mäklare blev tillslut ganska enkelt.

Jag kände också att Jonathan inte bara skulle vara en bra mäklare för mig, utan även för min framtida köpare. Jag vet själv hur osäkert det kan kännas att gå igenom en köpprocess, och det var viktigt för mig att även köparen av min lägenhet skulle ha en bra och stöttande mäklare vid sin sida. Med facit i hand blev allt precis så som jag ville ha det.

Jag har bara positiva saker att säga om Jonathan. Jag kan varmt rekommendera alla som går i säljtankar att boka ett första möte med honom för att se om intrycket blir det samma som mitt. Läs mer
  • Artemis J

2019-02-23

Artemis J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag köpte en etta av mäklaren Jonathan Jacobson. Han har mycket tålamod och är väldigt lyhörd. Han är trevlig och kunnig. Han var tillgänglig. Läs mer
  • Catharina F

2019-02-17

Catharina F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Trevlig och hjälpsam.
    Då vi inte hade möjlighet att åka till Mölndal för att signera papprena så löste han det med bankid_signering!
    En mycket smidig lösning för oss! Läs mer
  • 2019-02-15

Anna R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jonathan Jacobsson bistod oss genom hela processen på ett ytterst professionellt sätt och med sin gedigna kunskap och erfarenhet fick han oss att känna oss trygga i samtliga skeden. Framförallt uppskattade vi hans genuina bemötande och den fantastiska entusiasm med vilken han tog sig an vår lägenhet. Han överträffade alla våra förväntningar och lämnade inget att önska. Läs mer
  • Shao Z

2019-02-15

Shao Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    I have sold my 5-room apartment and Mr. Jonathan Jacobsson is our mäklare from Svensk Fastighetsförmedling. I must say he is a 1-class broker and one of the best I have met.
    He gave me a nice first impression when he came to our apartment for evaluation. And he likes our apartment and believe it will be sold at a good price. This is really important for us.
    During the showing process, he kept us updated with every process so we are able to make decisions quickly. This is very appreciated. I know it is not easy to sell my apartment since only few particular groups of people might get interested. Plus the market was not quite active at the end of the last year. But still, due to his hard work, my apartment got sold and with a good profit. He knows the market very well and devised excellent selling strategy for us. I will have no hesitation to recommend him to anyone who wants to sell their apartment. Läs mer
  • 2019-02-10

Malin Alexandra B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi både köpte hus och sålde lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal och är mycket nöjda med dem. Genomgående trevliga, kompetenta och väl förberedda. Mäklaren Jonathan Jacobsson, som sålde vår lägenhet, var engagerad, hjälpsam och kommunikativ. Vi stötte på vissa oförutsedda problem i samband med försäljningen, och detta löste han på ett professionellt sätt vilket vi är väldigt glada för. Läs mer
  • 2019-02-08

Jessica Litzén skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Kan varmt rekommendera Camilla på Svensk fastighetsförmedling. Hon har guidat oss genom våran försäljning med snabb åkerkoppling och bra service.
    Vi har känt oss trygga i Camillas händer.

Då vi även har köpt en ny bostad har Camilla varit ett bollplank angående den nya lägenheten och svarat på dem frågor och funderingar vi har haft trots att vi inte har köpt den nya bostaden utav Camilla.

Camilla är väldigt driven, trevlig och lätt att ha att göra med. Det märks att hon brinner för sitt yrke. Läs mer
    2019-02-11 Svensk Fastighetsförmedling Mölndal svarar Jessica Litzén
    Stort tack!! :) Det har varit väldigt kul att få hjälpa er! Hoppas verkligen att ni kommer att trivas i eran nya fina lägenhet! /Camilla
  • 2019-01-28

Anna L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi har nyligen såld vår trea i Mölndal med hjälp av Jonathan Jacobsson på Svensk Fastighetsförmedling Mölndal. Vi är mycket nöjda med den försäljning som blev precis som mäklaren prognoserat.

Till detta blev vi mycket imponerade av mäklarens oppna och ärliga sätt att kommunicera och uppskattat hans hjälp med alla detaljer. Han var alltid tilgänglig när vi hade frågor och svarade dem alla med mycket tålamod!

Kan bara recommendera! Läs mer
  • Roine N

2019-01-24

Roine N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Har sålt en bostadsrätt om 4 rum och kök i Mölndal.
    Bemötandet från aktuell mäklare har i alla avseenden levt upp till de förväntningar jag hade inför försäljningen.
    Både jag och mäklaren hade förhoppningar om att kunna sälja aktuell lägenhet till ett pris som översteg utgångspris, så blev dock inte fallet. Kan dock inte skylla mäklaren för att marknadspriserna vid tiden för försäljningen var lite "down".
    På det hela taget var processen bra, och jag är nöjd. Alltid trevligt och proffsigt bemötande från alla som arbetar på Mölndalskontoret. Detta var den 3:e affären, på kort tid, som jag genomfört tillsammans med Svens Fastighetsförmedling i Mölndal. Nöjda kunder kommer tillbaka !! Läs mer
  • 2019-01-24

Julia K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag köpte min första lägenhet och fick mycket stöd och råd och kunde alltid ställa frågor.
    När jag fick tillträde var lägenheten inte städad och då fick jag stöttning i det också Läs mer
  • 2019-01-24

Marie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Bostadsrätt. Ville kunna förhandla om arvodet då jag inte nyttjade styling och stor visning. Lägenheten såldes innan visning. Men mäklaren gjorde det som förväntades av honom. Inget annat. Bemöttes som jag förväntade mej. Det var ok. Jag fick det som utlovades. Läs mer
  • 2019-01-23

Nina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
  • 2019-01-23

Marcus N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Sålt och köpt, mycket bra kundkontakt och hantering av både köp och försäljning. Läs mer
  • 2019-01-22

Elisa Helene D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Sålde vårt parhus som vi bott i it sju år. Det var nervöst eftersom vi köpt ett nytt hus och kände pressen att sälja. Sofia var lugn, positiv och förtroendeingivande! Läs mer
  • 2019-01-17

Sara J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Måste bara få säga, vilken fruktansvärt sympatisk mäklare Jonathan Jacobsson på Mölndals Fastighetsförmedling är!!!
    Har börjat kolla på ett boende i Mölndals centrum och blev mycket possitiv av denne kille som bemötte oss med ett ärligt, engagerat, genuint och brinnande intresse för oss som spekulanternas men även för säljarens...
    Har genom åren stött på ett flertal stöddiga, överlägsna o osympatiska mäklare men intrycket på Jonathan var något helt annat👍🏼
    Även om vi inte köpte just det objektet kommer vi mer än gärna göra en affär med honom
    // Sara Läs mer
  • 2019-01-17

Magnus D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jonathan Jacobsson i Mölndal sicken kille! En mäklare som visar stort engagemang och en vilja att hjälpa sina kunder på bästa sätt. Vi är grymt tacksamma för all hjälp trots att inte affären gick våran väg.
    // Magnus Läs mer
  • 2019-01-12

Yaakov D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Anders är alltid trevlig, hjälpsam och proffsig. Tack för en genoförd försäljning.
    Jakob Läs mer
  • 2019-01-11

Mikaela M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi fick hjälp av Camilla Sjöling att sälja vår bostadsrätt i Kållered. Camilla är mycket kompetent, engagerad och kunnig. Hon har den lokala kunskap som behövs för en bra försäljning i Mölndal. Vi kände oss trygga genom varje steg av processen. Camilla är dessutom trevlig och lätt att ha att göra med. Vi är väldigt nöjda och skulle utan tvekan anlita Camilla igen. Läs mer
    2019-02-11 Svensk Fastighetsförmedling Mölndal svarar Mikaela M
    Stort tack Mikaela! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen! /Camilla
  • 2018-11-20

Helén A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag har sålt min stuga med hjälp av Anders Lundgren på Svensk Fastighetsförmedling i Mölndal. Klart att jag hade förväntningar på att han skulle kunna sitt jobb och ha ett bra bemötande. Det kunde och hade han! Han var kunnig, proffsig, trevlig och framför allt engagerad. Jag fick information för varje steg i processen, även information när informationen var att det inte hänt något nytt. Jag kände att han var med mig hela vägen. Helnöjd!

Helén Abrahamsson Läs mer
  • 2018-11-15

Magnus L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jonathan sålde min lägenhet. Han hittade bra köpare. Var trevlig och pålitlig. Läs mer
  • 2018-11-13

Lina M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Bra och trevlig mäklare. Lätt tillgänglig. Läs mer
  • Carl Jacob S

2018-11-03

Carl Jacob S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag hade kontakt med Jonathan Jacobsson. Tyvärr vann jag inte objektet jag va intreserad av men bemötandet var jättebra. Trevligt, Ärligt och bra uppdaterat. Mäklaren kändes personlig och hjälpsam. Även om jag hade problem med bankernas velande så stod han kvar och hjälpte. Samt höll mig uppdaterad även efter kontraktet var påskrivet med paret som vann över min familj.

Tackar igen mvh Rickard Johansson Läs mer
  • 2018-10-29

Lotta S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    ordningsam, trevlig och påläst Läs mer
  • 2018-10-28

Karin A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag sålde ett äldre hus i centrala Mölndal, med en större nybyggnation nära huset. Mina förväntningar var att få hjälp med bedömning av husets byggnad, värdering, presentation, visning, hantering av besökare, juridiska aspekter och kontraktsskrivande och senare övertag. Ulrika var en mycket kunnig genom hela processen och använde sin gedigna erfarenhet vid oväntade situationer. Läs mer
  • Ehsan S

2018-10-17

Ehsan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Super proffsigt!!!

- fantastisk bemötande
    - lätt att göra med
    - ärligt och tillgängligt
    - effektiv och seriös
    Jag kan ge mina varmaste rekommendationer för Magnus Forsberg på Svensk fastighetsförmedling i Mölndal. Läs mer
  • 2018-10-09

Ernst Bo H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jonathan gav ett förtroendeingivande intryck. Svarade snabbt på telefon när vi ringde. Ordnade visning samma kväll som vi hörde av oss. Läs mer
  • 2018-09-16

Magnus J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Har sålt en bostadsrätt som vi fått hjälp av Svensk fastighetsförmedling att sälja.
    Magnus Forsberg som var våran mäklare var mycket engagerad och noga med att framföra information som gällde försäljningen.
    Vi hoppades ju på att det skulle blivit en budgivning med flera intressenter, men med den situation som råder på marknaden nu så gjorde Magnus ett mycket bra jobb.
    Vi är nöjda och skulle anlita Svensk Fastighetsförmedling igen.
    Mvh: Magnus Jidarv Anna Bartold Läs mer
  • 2018-09-14

Maj M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Sålt min lägenhet i Mölndal. Jag fick ett mycket proffsigt och väldigt trevligt och vänligt bemötande av mäklaren. Läs mer
  • 2018-09-11

Mona Lisa K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Har sålt villa.
    Förtroendegivande, proffsigt och trevligt bemötande.

Förväntningarna att få sålt till ett accepterat pris har infriats.

Tacksam för bra stöd under hela processen. Läs mer
  • 2018-09-10

Linda J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Sålde ett radhus och mäklaren gav ett bra intryck. Visserligen gavs intrycket att försäljningen skulle kunna gå snabbt vilket den inte gjorde men mäklaren hade stort tålamod både med oss och spekulanterna.

Vi är nöjda. Läs mer
  • Pertti Ensio E

2018-09-08

Pertti Ensio E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Har sålt vårt hus i Kållered och mäklaren hjälpte oss på alla sätt.
    Hon varnade oss att marknaden har gått ner på sistone och därför började vi försäljningen redan i början av juni.
    Det visade sig vara trögt och vi fick inte de erbjudanden som önskades. Sedan hade vi andra visningar i slutet av augusti med samma resultat. Vi accepterade till slut priset som var några hundra tusen lägre än vi hade tänkt oss men ändå så pass att vi klarade av likviden för vårt nya boende. Läs mer
  • 2018-09-06

Hanna I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Har sålt min bostad och hade rakt igenom en mycket positiv upplevelse. Mäklaren var duktig på att förmedla vad som skulle vara fördelaktiga förändringar av bostaden samtidigt som han lade ner mycket tid och kraft på att sälja bostaden till ett bra pris. Professionell och duktig på sitt arbete. Läs mer
    2018-09-11 Svensk Fastighetsförmedling Mölndal svarar Hanna I
    Stort tack Hanna för det fina omdömet och tack för att du valde att investera i slutresultatet! //Magnus :-)
  • 2018-09-05

Christer K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi har sålt en enplansvilla med garage i fint skick

Mäklaren har varit snabb med att göra sin del i arbetet och att svara på frågor. Alla övriga kontakter med fotograf, besiktningsman och stylist ordnades snabbt. Kontraktsskrivandet
    hanterades bra med tydlig genomgång för oss och köpare.

Vi är undrande över strategin kring att bara ha en visning på vardagskväll om ingen potentiell köpare uttryckligen begär annan visning. Det skapar dels en osäkerhet för oss som säljare hur länge vi skall hålla hemmet i visningsläge. Livets vardagsbestyr med tvätt, disk osv måste fungera. Det är arbetsamt att stå i standbyläge. Det hade varit bättre att komma överens om ett tidspann för visning samt dagar som visning inte kan göras (tex nästa visning hålls först två dagar efter den första eller på en helgdag.

Till vårt hus som av alla beskrivits som lättsålt kom endast sex stycken och huset fick endast ett bud på utropspris. Huset är nu sålt för den summan. Den extremt fina sommaren och det närstående valet med osäkerhet kring regeringsbildning har kanske bidragit negativt. (Huset lades ut som "på gång" under start av juli och visning hölls i slutet på augusti). Läs mer
  • 2018-08-30

Carin Charlotta E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Har köpt hus! Fick bra och tydlig information och fick bra förtroende för mäklare. Läs mer

Tempelgatan 1, 431 30 Mölndal