Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Mölndal!

Här i Mölndal i Göteborgstrakten kan du hitta ett boende nära storstadsliv men omgivet av fina omgivningar som slott och skogar. Vi fastighetsmäklare på kontoret känner till området mycket väl och kan erbjuda dig en tjänst som är skräddarsydd efter dina behov och dina önskemål.

Villa, lägenhet eller radhus? Vad du än drömmer om att bo i så finner du det mesta här i Mölndal. Vi guidar dig genom hela affären och ser till att du blir hundra procent nöjd med din nya bostad!

Läs vad 554 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal 2

• Dongfeng C
    • 142.0 m²
    2021-04-12
    I sold my house with a very satisfied price. Sofia help us lot.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2021-04-10
    Jag och min sambo har köpt en lägenhet. Jonathan har varit väldigt hjälpsam och trevligt under hela processen från intresse till köp. Otroligt ödmjuk och genuin. Kände mig väldigt trygg under hela processen. Kändes inte som man behövde spela "Köpe-spelet" utan han fanns där både för oss och säljaren på ett genuint sätt. Tack!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2021-04-09
    Sålde en bostadsrätt. Jag fick ett mycket bra bemötande, korrekt, kunnig och hjälpsam. Snabb hantering och mycket bra återkoppling. Jonathan levde upp till mina förväntningar på en mycket bra mäklare. Jag kommer att rekommendera Jonathan till vänner o bekanta som skall göra bostadsaffärer.
    2021-04-09
    Jag och min sambo köpte en trea i Kållered på streteredsvägen 1. Vi är så nöjda med bemötandet från Jonathan Jacobsson! Han upplevdes genuin, trevlig, tillmötesgående och förtroendeingivande. Det var vårt första bostadsköp och efter att ha varit på ett flertal lägenhetsvisningar var det vårt bästa mäklarmöte. Detta gjorde att köpet kändes väldigt tryggt och rätt hela tiden, vilket var en enorm lättnad för förstagångsköpare som oss. Vi är jättenöjda och rekommenderar honom starkt!
  • skrev om Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2021-04-09
    Har sålt en villa med tomt o en separat tomt. Sofia har varit mycket tillmötesgående, trevlig o proffsig i sitt bemötande, fyllt alla förväntningar o varit lätt att samarbeta med under hela processen. Kan varmt rekommendera henne!
  • skrev om Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2021-04-07
    Sofia hjälpte oss att sälja vårt föräldrahem på ett tryggt och professionellt sätt kan varmt rekommendera henne!
  • sålde sitt hus med hjälp av Sarah Westerlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    • 120.0 m²
    • Åby
    2021-04-05
    Sarah skötte uppdraget med att sälja vår villa riktigt bra och visade stor förståelse och respekt för oss som säljare. Lyhörd, tillgänglig och väldigt flexibel. Jag kan varmt rekommendera henne till fler som går i säljtankar i Mölndal!
    Tack Henrik! Glad jag kunde hjälpa er med försäljningen. Sarah Westerlind
    • 71.0 m²
    2021-04-05
    Jonathan var trevlig och tillmötesgående genom hela processen
    • 53.0 m²
    2021-04-05
    Jag sålde min lägenhet. (Jonathan gjorde det)
    Han hjälpte mig,och brättade hur ska jag göra.
    Han förklarade på bra sätt och var förberedd och hade ordningen på sin arbetssätt.
    Trevlig artig och hjälpsam och nårbart.
    Önskar lycka till Jonathan,bra jobbat.
    • 53.0 m²
    2021-04-04
    Köpt en bostadsrätt. Härligt bemötande på visningen och på kontoret när vi skulle skriva kontrakt och snabba svar på sms. Fått hjälp med det jag undrat och fått förklarat det jag inte förstod. Det blev även ett positivt möte med säljaren. Fick komma dit efteråt och mäta och visa lägenheten för mina döttrar. Väldigt tacksam för det.
    2021-04-04
    A fantastic estate agent! Jonathan recently sold a property for us and we couldn’t be happier. Everything from the service he provided to the price he got us far exceeded our expectations. We would strongly recommend Jonaton to anyone in need of an estate agent. 10/10!
    2021-04-02
    Vi köpte ny bostad. Jonathan var grym. Svarade på alla frågor utan några som helst konstigheter och det kändes som att han verkligen ville hjälpa till. Utmärkt service!
    2021-04-02
    Vi köpte bostadsrätts radhus av Jonathan. Han var snabb i återkoppling, trevlig och fick en att känna sig avslappnad och trygg i sitt köp.
    • 65.5 m²
    2021-03-31
    Sålt en lägenhet. Fick bra bemötande.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    • 220.0 m²
    2021-03-30
    Vi har fått hjälp att sälja vår villa. Processen började under hösten, med en plan för de olika stegen, fram till försäljning under våren. Vi har fått bra hjälp inför fotografering (utomhus och inomhus), och det var bra fotografer. Också god hjälp och stöttning inför visningen, och i funderingar kring "visningar på förhand". Under visningen tog en kollega över, och det upplevde vi som professionellt och ett gott samarbete. Vår mäklare höll kontakt med oss, och vi var helt trygga. Under budgivningen var kontakten föredömlig.
    Vi har upplevt ett lyhört och vänligt bemötande i denna process som inte är enkel. Dessutom professionella samarbetspartners. Allt sammantaget har lotsat oss igenom denna omställning i livet, och vi är tacksamma och glada för resultatet. Bra jobbat! Tack från oss!
    Tack Petra! Ja det var tråkigt att jag blev sjuk precis innan visning så även jag är tacksam för att jag har så professionella medarbetare som kunde täcka upp. Roligt att ni är nöjda och jag hoppas att ni kommer trivas i lägenhet och inte sakna trädgården för mycket. Anders Lundgren
    2021-03-28
    Köpt en bostadsrätt där Jonathan var mäklare. Fick ett fantastiskt bemötande av Jonathan som var både informativ och jordnära. Vi hade en jättebra kommunikation hela vägen. Han uppfyllde alla våra förväntningar som förstagångsköpare!
    2021-03-27
    Överträffade alla våra förväntningar. Ända mäklaren som frågat efter fel och brister för att kunna ge den absolut mest rättvisa bilden av vårt radhus. Det blev total succe i slutändan!
    2021-03-27
    Vi sålde precis vår bostadrätt i en BRF och det blev ett pris högt över förväntan!

Jonathan had us at hello! Han är genuin, kunnig, lätt att få tag i, uppdaterade oss med information, lättsam, go och glad!

Jonathan hade höga mål och vi följde med på resan. Han är fantastisk och har gjort ett fulländat jobb!

Så glad att just han blev vår mäklare vid försäljningen! Tack! ❣️
  • Per-michael S
    2021-03-23
    Sarah är mycket kompetent och trevlig.
    Det började med att jag hade kontakt med flera mäklare.
    Alla mäklarna gav ett bra intryck och jag nämnde att jag hade en på gång en fastighet med en nedlagd bensinmack på tomten.
    Miljö-mupparna i den kommunen ville att tanken och marken skulle saneras med stora kostnader som följd om man inte skötte korten rätt.
    Jag förstod att det finns 20 på dussinet med konsulter som skär guld med täljkniv och jag undrade vad jag kunde göra själv för att få det billigare. (Jag är själv ganska praktisk och funderade på att köpa en egen traktorgrävare!!)
    Sarah fixade, utan att jag frågat om det, ett gäng artiklar och tips på bra-ha-kontakter.
    Ingen annan av de andra mäklarna gav några tips.
    Sarah och Svensk Fastighetsförmedling fick jobbet och jag har inte ångrat det en sekund.
    Allt flyter på som det ska.
    Nu ska ni veta att jag är själv en ganska strulig gubbe med många järn i elden och mycket oavslutade projekt. Bara flytten har tagit 3 månader och Sarah har stöttat mig hela tiden och kommit med tips om hur jag ska göra i olika situationer.
    Jag rekommenderar henne av hela mitt hjärta.
    Det har varit väldigt trevligt att ha fått hjälpa dig med försäljningen Pelle! Stort lycka till på nya marker! Sarah Westerlind
  • köpte sitt hus med hjälp av Sarah Westerlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2021-03-23
    Köpt ett hus i Lindome, varit tydlig och smidig.
    Tack Stefan! Önskar er stort lycka till. Ska följa er arbete med spänning! Sarah Westerlind
    2021-03-21
    Superhärlig och snabb;)
    Förtroende ingivande, hjälpsam.
    Tack Caroline. Ska blir så spännande att se ert arbete med huset!! Sarah Westerlind
    • 80.0 m²
    2021-03-12
    Köpte en lägenhet i Mölndal och processen var väldigt väl genomförd.
    • 1:a
    • 31.0 m²
    • Bifrost
    2021-03-12
    Jonathan hjälpte mig sälja en enrumslägenhet. Jag har hela tiden blivit bemött på ett mycket trevligt sätt, och jag har upplevt Jonathan som professionell och transparent. Samarbetet överträffade mina förväntningar, och jag är mycket nöjd!
  • Palmi R
    • 53.5 m²
    2021-03-11
    Med hjälp av Jonathan har jag sålt min 2:a utan några bekymmer. En riktigt härlig mäklare som brinner för sitt jobb samt sina kunders nöjdhet. Alltid tillgänglig för att svara på vilka frågor som helst (det kan bli en del när man köper/säljer för första gången). Fantastiskt bemötande från första mötet till det sista!
    • 65.5 m²
    2021-03-10
    Väldigt trevligt och proffsigt bemött blev vi vid vårt första bostadsköp! :)
    • 90.0 m²
    2021-03-05
    Jonathan hjälpte oss att köpa en jättefin bostad. Med sin kunnighet, pålitlighet och sitt trevliga sätt gjorde han köpprocessen trygg och säker
  • köpte sitt hus med hjälp av Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    • 149.0 m²
    2021-03-05
    Vi har köpt en villa
    vi blev bemötta mycket bra och fick direkt en bild av att Anders är både seriös och lättsam.
    Som köpare kändes det mycket tryggt att Anders hanterade affären.
    Tack Emil! Jag är övertygad om att ni har gjort ett mycket bra köp och att ni kommer att trivas i detta fantastiskt fina hus Anders Lundgren
  • Simon S
    • 57.0 m²
    2021-03-03
    Vi har sålt vår bostad, en lägenhet (57kvm) på häradsgatan 27, men hjälp utav Simon. Vi är väldigt nöjda med bemötandet som vi fick och upplevde under hela processen att han var mycket engagerad, höll oss uppdaterade och hjälpte till med frågetecken som uppkom.
    Det är första gången vi säljer en bostad och med det så fanns det såklart mycket som vi undrade över. Men inget som Simon inte kunde svara på. Vi är mycket nöjda med hans insats och engagemang i vår försäljning.
    • 131.0 m²
    2021-02-28
    Har köpt villa i Mölndal. Sarah är en engagerad och lyhörd mäklare. Tillgänglig med snabb och bra kommunikation genom hela processen. Tydlig och strukturerad vid kontraktskrivning. Kan varmt rekommendera Sarah.
    Vad glad jag blir och grattis till ert nya hus Erik. Är säker på att ni kommer trivas fint i Stensjön! Vi ses på tillträdet! Sarah Westerlind
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Simon Lilja en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    • 65.0 m²
    2021-02-28
    Jag har sålt en lägenhet och Simon är en professionell mäklare som har god kontakt med dig och håller dig i lugn och ro.

Mina förväntningar nåddes helt ifrån Simon.
    • 131.0 m²
    2021-02-26
    Sarah har genom hela processen av försäljningen av vårt hus varit oerhört proffsig och ingett förtroende. Vi har hela tiden känt att hon jobbat för oss, och har aldrig känt oss pressade eller pushade till snabb försäljning eller annat. Sarah känns genuin, kunnig och presigelös i sitt bemötande. Kan helt ärligt säga att det är den bästa mäklaren jag haft med att göra, och då har jag ändå träffat en hel del mäklare.
    Tack Maja för jättefina ord! Önskar er all lycka norrut! Sarah Westerlind
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Simon Lilja en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    • 65.0 m²
    2021-02-25
    Jag har köpt en bostadsrätt och har blivit mycket väl bemött av Simon och hans kollegor. Mina förväntningar var att mäklaren guidar mig/oss igenom köpet vilket Simon har gjort på ett jättebra sätt.
    • 57.0 m²
    2021-02-25
    Lätt att få kontakt med och föra diskussioner, framstod som objektiv och väldigt tillgänglig. Bra jobbat 👍🏼
  • sålde sin stuga med hjälp av Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    • 55.0 m²
    2021-02-24
    Vi köpte ett hus med hjälp av Anders. Vi tyckte Anders gjorde allt vi förväntat oss och har alltid svarat så fort han kan. Inget att klaga på!
    Tack för det fina betyget! Tråkigt att ni lämnar Mölndal och Kållered, men lycka till i Kungsbacka :-) Anders Lundgren
    • 60.4 m²
    2021-02-24
    sålde min lägenhet från läge+

Snabbt och smidigt gick det.

hade bra kontakt med jonathan under hela resans gång.

Rekommenderar honom.
    • 52.0 m²
    Sålt lägenhet
    Väldigt hjälpsamma
    Svarar alltid
    Hjälper till med allt han kan eller hänvisar till rätt person
    Trevlig
    Glad
    Positivt
    Toppen kille rekommenderas starkt!
    • 60.4 m²
    2021-02-24
    Jag har köpt en lägenhet.
    Jag har blivit trevligt och korrekt bemött.
    • 76.0 m²
    2021-02-23
    Rak kommunikation.
    Tydlig, höll oss som kunder informerade under hela förloppet.
    Gav bra råd.
  • köpte sitt hus med hjälp av Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    • 141.0 m²
    2021-02-20
    Vi köpte vårt första hus och vi hade en fantastisk upplevelse med Sofia. Hon är otroligt hjälpsam, påläst, tillmötesgående och kunnig. Vi hade tusen frågor och hon bemötte oss på bästa tänkbara sätt. Kan varmt rekommendera Sofia!
  • sålde sitt hus med hjälp av Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    • 141.0 m²
    2021-02-20
    Sofia sålde min villa och jag kände mig trygg och proffsigt omhändertagen från första mötet tills det var klart.

Jag träffade fler mäklare och valde Sofia för jag upplevde henne som en bra ”hybrid” mellan personlig, lugn och proffsig. Och väldigt duktig på att utgå från det positiva!
  • sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    • 150.0 m²
    • Eklanda
    2021-02-19
    Vi sålde ett parhus. Mycket bra bemötande, väldigt kunnig och insatt mäklare. Snabb och bra kommunikation som gjorde affären extra trygg. Löste alla frågor på ett smidigt sätt. Rekommenderas verkligen.
    • 64.0 m²
    2021-02-18
    Jag är nöjd med Jonathan han är en bra mäklare. Sålde vår bostad till det pris vi ville ha.
    • 116.5 m²
    2021-02-17
    Har köpt av Jonathan, han verkligen lyssnade helhjärtat och ansträngde sig för att hjälpa mig hitta ngt passande. Bättre bemötande från någon mäklare har jag aldrig stött på! Enkel och superbra återkoppling.10/10... önskar dig allt gott Jonathan. Keep up the good work! 😊👍🏼
    • 116.5 m²
    2021-02-17
    Av samtliga mäklare vi varit i kontakt med genom tidigare köp och försäljningar, är det Jonathan vi rekommenderar klart starkast. Hans bemötande och agerande genomsyras av en professionalism och driv som kommer ro i land mängder av affärer framöver. Vi kontaktade Jonathan för att få vårt parhus värderat, och innan vi visste ordet av såg Jonathan till att sälja det till rekordpris. Under den intensiva processens gång höll han oss hela tiden uppdaterade och informerade, samtidigt som han alltid fanns tillgänglig och öppen för dialog.
    Jonathan är en otroligt sympatisk person, och det är ingen tvekan om att han genuint brinner för det han gör.
    • 53.5 m²
    2021-02-16
    Köpt en tvåa i Mölndal! Supertrevlig och grym mäklare!
    • 159.0 m²
    2021-02-08
    Sålt en villa
    På ett utmärkt sätt
    Förväntningarna var höga och mäklaren levde upp till dem.
    Hon var kunnig, vänlig och kunde svara på alla frågor.
    Tack för fina ord Bengt. Så glad jag kunde hjälpa er med detta. Sarah Westerlind
  • JOAKIM K
    skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2021-02-01
    Bara gott att säga om Jonathan!
    Höll mig uppdaterad genom hela processen precis som jag ville!
    • 108.0 m²
    • Livered
    2021-02-01
    Jonathan var professionell och allt gick bra 👌
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    • 88.0 m²
    • Kvarnbyn
    2021-01-30
    Proffsigt, enkelt, snabbt. Bra kontakt hela vägen från början till avslut. Bra helhetskoll och kompetens. Rekommenderas.
    • 177.0 m²
    2021-01-30
    As off-the-boat Americans buying our first home in Sweden, we found Anders to be warm and approachable, knowledgable about the property and, most important to us, patient with our questions and concerns. He also has a good sense of humor (while maintaining his professionalism).
    Thanks a lot! I think you will really enjoy living in this magnificent house. I am 100% sure your needy cat will love it as well ;-) Anders Lundgren