Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Tempelgatan 1, 431 30 Mölndal — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Mölndal!

Här i Mölndal i Göteborgstrakten kan du hitta ett boende nära storstadsliv men omgivet av fina omgivningar som slott och skogar. Vi fastighetsmäklare på kontoret känner till området mycket väl och kan erbjuda dig en tjänst som är skräddarsydd efter dina behov och dina önskemål.

Villa, lägenhet eller radhus? Vad du än drömmer om att bo i så finner du det mesta här i Mölndal. Vi guidar dig genom hela affären och ser till att du blir hundra procent nöjd med din nya bostad!

Läs vad 406 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

• 2020-09-29

Michael T skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jonathan hjälpte oss att sälja en 1:a i Mölndal. Vi behövde bra service på plats eftersom vi bor i Stockholm. Jonathan var mycket lyhörd för våra behov och skötte försäljningsuppdraget på ett utmärkt sätt. Under processen uppdaterade Jonathan oss löpande på vad som hände och var lösningsorienterad när papper skulle signeras mm. Jonathan hanterade uppdraget på ett proffsigt sätt och ingav ett stort förtroende. Lägenheten blev såld efter första visningen. Läs mer
  • 2020-09-29

Susanna L skrev om Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Mycket bra på alla sätt och vis! Läs mer
    2020-09-29 Anders L svarar Susanna L
    Tack för det! Jag tror att detta huset kommer att passa er perfekt!
  • 2020-09-28

Sofia A skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Köpt lägenhet i Mölndal. Tillgänglig och ärlig vid visning. Påläst om lägenheten om kunde svara på de frågor som jag ställde. Läs mer
  • 2020-09-25

Erik L skrev om Linn Jönell en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Kom med bra tips och möjliggjorde snabb och smidig försäljning av lägenhet. Läs mer
  • 2020-09-20

Niklas A skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jonathan hjälpte mig med försäljning av min 1,5 rum, 41kvm. Han kom och värderade lägenheten för ca. 2 år sedan och vi pratade lite om min planer för den. Sedan när det väl var dax att sälja tog jag kontakt med honom och fick snabbt svar och vi tog ett planeringsmöte där jag berättade mina förväntningar som han också levde upp till och lite där till. Kommer garanterat att rekommendera Jonathan och Svensk Fastighetsförmedling. Sammanfattning: Utmärkt rätt igenom.
    Mvh Niklas Läs mer
  • 2020-09-18

Francesca D skrev om Sarah Westerlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Sarah has made the process of selling our house extremely easy. From the day we first met, she has been very proactive, easy to talk to and helpful in explaining the process. She has also come up with very good suggestions in terms of when and how to place the house on the website and she has worked behind the scene to secure very good buyers for us. I would definitely recommend Sarah. Läs mer
    2020-09-21 Sarah W svarar Francesca D
    Thanks Francesca! I wish you good luck on your future endeavours in Europe!
  • 2020-09-16

Marie A skrev om Sarah Westerlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Har både köpt och sålt hus av Sarah och har bara gott att säga. Läs mer
    2020-09-21 Sarah W svarar Marie A
    Tack Marie! Det har varit så trevligt att få hjälpa dig och Olle med husletandet!
  • 2020-09-15

Peter H skrev om Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Mycket professionell och trevlig att ha och göra med i samband med försäljning av vår villa.
    Råd och tips inför försäljningen gjorde att vi kände stort förtroende. Anders skötte allt med bravur och återkopplade hela tiden. På det hela en mycket positiv upplevelse. Skulle utan tvekan anlita Anders igen och rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2020-09-16 Anders L svarar Peter H
    Tack Peter för att jag fick hjälpa till med förmedlingen av ditt mycket trevliga hus. Hoppas att ni kommer trivas i det nya och att segelbåten kom fram ordentligt.
  • 2020-09-15

Fadi H skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Han var bra tillgänglig och proffsig. Läs mer
  • 2020-09-14

Emelie T skrev om Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Ger ett erfaret och tryggt intryck. Smidig i dialogerna och trevlig. Läs mer
    2020-09-14 Anders L svarar Emelie T
    Stort tack! Jag tror att ni gjort ett mycket bra köp och att ni kommer trivas i huset!
  • 2020-09-14

Rickard T skrev om Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Snabb respons och möjlighet att titta på bostad och lägga bud trots att vi kom in sent i processen. Läs mer
    2020-09-14 Anders L svarar Rickard T
    Tack för det!
    Ni var rätt snabba själva med att ta beslut måste jag säga. Grattis till ett mycket bra husköp!
  • MAKA A

2020-09-11

MAKA A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi var på en coronaanpassad visning i Mölndal.
    Jonathan gjorde mycket bra intryck. Han tog oss på rätt sätt och hade en professionell attityd. Han kunde behärska ämnesområden: ekonomi, byggnadsteknik för att nämna några.
    Jonathan gav stort förtroende och var väldigt trevlig. Läs mer
  • 2020-09-08

Tilda W skrev om Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Sofia fick oss att känna oss trygga genom vårt första husköp. Hon hade god kunskap om huset och området och gjorde så att det blev en bra och positiv dialog mellan oss och säljarna. Vi blev alltid trevligt bemötta, även när vi hörde av oss vid konstiga tider. Hon var noga med att vi skulle känna oss upplysta om både positiva och negativa aspekter med huset. En trygg mäklare att hålla i handen vid husköp! Vi rekommenderar Sofia starkt. Läs mer
    2020-09-09 Sofia O svarar Tilda W
    Stort tack för fina ord, lycka till i ert nya fina hus. Vi ses på tillträdet! :)
  • 2020-09-06

Jan-fredrik S skrev om Sarah Westerlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    God struktur och god kompetens. Mycket tillmötesgående. Driver processen på ett kontrollerat och lyhört sätt. Läs mer
    2020-09-16 Sarah W svarar Jan-fredrik S
    Tack för gott samarbete Fredrik. Att få vara med och sälja ert fantastiska hus har varit så roligt. //Sarah

Johan B skrev om Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Anders hjälpte mig sälja min villa, han är alltid påläst inför varje möte och är inte för "på" när det kommer till säljandet vilket jag gillar personligen.
    Han uppfyller förväntningarna jag hade vad gäller informationen om upplägg och tankar inför visning samt även efteråt när budgivningen startar. Vad ska man tänka på, vad man inte ska göra, vad bör man göra.
    Alltid korrekt, alltid lugn. Han vet vad han gör och har gjort det länge, det märks. Läs mer
    2020-09-05 Anders L svarar Johan B
    Tack Johan!
    Härligt att höra att du är nöjd.

Katrin H skrev om Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi har såld vår vila i Lidome.
    Hennes bemötande har varit professionalt, vänlig med stor förståelse.
    Vår förväntningar var att få noggrann information om process och känna oss trygga med under den tiden. Hon med sin stor kompetens, noggranhet och härligt personlighet gav oss all information vi behövde och med det skapade trygghetskännslan hos oss.
    Sofia är en varm kompetens mäklaren som är lyhörd får vår behov och förväntningar. Läs mer
    2020-09-09 Sofia O svarar Katrin H
    Tack snälla Katrin och Hovik, ha en fin höst och hälsa familjen!

Anna A skrev om Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Inget krångel, ganska rakt på sak. Kunnig och trevlig. Läs mer
    2020-09-05 Anders L svarar Anna A
    Tack för omdömet och för förtroendet att hjälpa er mer försäljning!
  • 2020-09-04

Linda V skrev om Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi köpte ett hus av Sofia för några veckor sedan.
    Sofia är en varm och tillmötesgående person. Hon var dessutom snabb och effektiv när vi hade frågor, det blir ju en del när man skall köpa sig ett hus!

Sofia är ett bra val!

Linda & Mats Ola Läs mer
    2020-09-09 Sofia O svarar Linda V
    Tack Linda och Mats, lycka till i ert nya hem. Vi ses igen senare i höst!
  • 2020-09-03

Henrik M skrev om Sarah Westerlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi köpte nyligen villa för första gången med hjälp av vår mäklare Sarah Westerlind.
    Under bostadsvisningen och budgivningen blev vi bemötta på ett professionellt sätt av Sarah . Hon var duktig i tal och agerande.
    Totalt sätt är vi jättenöjda med Sarahs insats och är glada att ha henne som vår mäklare. Läs mer
    2020-09-07 Sarah W svarar Henrik M
    Tack för din fina feedback Henrik. Jag hoppas så ni skall trivas. Vi ses på tillträdet!
    MVH Sarah Westerlind

Isak H skrev om Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi köpte vår första bostad och var såklart väldigt nervösa men Sofia var supertrevlig och hjälpsam redan från första stund. Det blev en långdragen process för oss och vi har verkligen uppskattat Sofias tålamod och fina bemötande. Hon har varit lätt att få tag på samt noga med att uppdatera oss om läget även när det inte hade hänt så mycket, vilket var betryggande och lugnande för nerverna.

Tack Sofia! Läs mer
    2020-09-09 Sofia O svarar Isak H
    Tack för värmande ord, så roligt att få vara med och vägleda er i ert första husköp! Ha en härligt höst, så ses vi igen till våren :)

Lars H skrev om Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Sålde vårt hus i Lindome. Sofia visar alltid upp en positivitet och var lätt att prata med . Snabb återkoppling under försäljningen.
    Vi kan med definitivt rekommendera Sofia. Läs mer
    2020-09-09 Sofia O svarar Lars H
    Tack Lars och Marianne, vi ses igen till våren!

Hasse K skrev om Linn Jönell en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Köpt bostad.Linn är kunnig o vänlig o jag är mycket nöjd Linn får högsta betyg från mej Läs mer
  • 2020-09-03

Fredrik S skrev om Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Köpt villa. Bra bemötande från kunnig mäklare! Läs mer
    2020-09-05 Anders L svarar Fredrik S
    Stort tack! Jag tror att huset kommer passa er perfekt!
  • 2020-08-23

Amelie G skrev om Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Magnus gav ett mycket professionellt intryck under hela vår köpprocess, och svarade snabbt och trevligt på alla frågor som dök upp under processen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-08-21

Annika F skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Professionell och effektiv, mycket trevlig och bra mäklare. Läs mer
  • 2020-08-17

Pia H skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Jag upplevde situationen ej som positiv men den förbättrades under tiden. Jag förstår att det inom mäklaryrket ingår gedigna kunskaper som man som privatperson ej har vetskap om.
    Förväntningarna var att mäklaren inte skulle ta fullt ansvar utan att man själv skulle delta i processen. Mäklaren tog fullt ansvar och genomförde en bra och tydlig försäljning. Slutresultatet blev en bra upplevelse. Läs mer
  • 2020-08-11

Christina B skrev om Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Sålt en lantgård för min morbror som åkt in på hem.

Mäklaren gjorde ett mycket bra intryck man fick ett förtroende, mäklaren var så hjälpsam det var mycket bra information innan och under försäljningen. Läs mer
    2020-08-25 Camilla svarar Christina B
    Vad kul att höra :) Stort tack!
  • 2020-08-08

Irene L skrev om Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi har köpt gård.
    Professionellt bemött.
    Grundligt arbete med att ta reda på så mycket fakta om fastigheten som möjligt innan visning Läs mer
    2020-08-25 Camilla svarar Irene L
    Tack så mycket! Det ska bli mycket spännande att få se vad som händer på gården framöver :) Stort lycka till!
  • 2020-08-07

Marianne K skrev om Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Camilla är en helt superbra mäklare hon lyssnar av och tar med sig informationen, bemöter både säljare och köpare på ett mycket positiv sätt. Jag som säljare har haft ett jätte gott förtroende för Camilla. Hon har sålt en mindre gård i Hällesåker för mig. Var rädda om henne. Läs mer
    2020-08-25 Camilla svarar Marianne K
    Stort tack Marianne :) Vad kul att höra att allt har känts så bra!
  • 2020-08-03

Christer K skrev om Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Proffsigt intryck från början till slut. Rekommenderas! Läs mer
    2020-08-03 Anders L svarar Christer K
    Tack Christer! Det har varit ett rent nöje att arbeta med er, Sarah hälsar och tackar också.
  • Emma J

2020-08-02

Emma J skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Har köpt en lägenhet.
    Blev väldigt professionellt bemött, väldigt trevlig och kunnig säljare.
    Jag tycker mäklaren överträffade mina förväntningar, en väldigt positiv och trevlig mäklare. Helt klart den bästa mäklaren jag har träffat, och då har jag gått på många visningar innan denna!

Väldigt nöjd köpare Läs mer
  • 2020-08-02

Pia-lena J skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Mycket trevligt bemötande. ingav ett mycket stort förtroende. Vi fick snabba svar på våra frågor. Absolut en mäklare som man kan rekommendera till vänner. Vi är supernöjda. Läs mer
  • 2020-08-02

Bengt F skrev om Ulrika Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Sålt en villa. Ulrika har från början gett ett stabilt intryck. Hon har visat genuint intresse och är kompetent inom sitt område. Hon har alltid ställt upp och återkopplat till mig, även på tider utanför kontorstid och på semestern.
    Ulrika har införlivat mina förväntningar på en mäklare och jag skulle varmt rekommendera henne för någon som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • 2020-07-31

Sten J skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi har köpt en bostadsrätt och Jonathan var en mycket bra säljare som ingav ett stort förtroende. Han hade svar på alla frågor vi hade och bland alla mäklare vi träffat under det senaste året så är Jonathan den klart lysande stjärnan,

Supernöjd kund! Läs mer
  • 2020-07-30

Oskar A skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Saklig, trevlig och kunnig.
    Skulle varm rekommendera! Läs mer
  • 2020-07-27

Aleksandra S skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jonathan är trevlig och hjälpsam mäklare. Tack vore honom, jag kunde köpa en lägenhet snabbt och smidigt MVH, Aleksandra Läs mer
  • 2020-07-25

Christopher K skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Sålde min etta på Pinnharvsgatan i Mölndal.
    Oerhört trevligt och personligt bemötande av en ansvarsfull mäklare som hela tiden höll mig informerad beträffande försäljningsprocessen.
    Om jag köper eller säljer i Mölndal igen så kommer jag ringa Jonathan Jacobsson direkt.
    / Christopher Kärnsund Läs mer
  • 2020-07-23

Ilse E skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jonathan hjälpte mig på en föredömligt sätt att sälja min 2:a i Mölndal. Läs mer
  • 2020-07-23

Cazandra D skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag har köpt en lägenhet med hjälp av Jonathan!
    Han var väldigt trevlig och gav bra information på visningen och förklarade väl för mig hur budgivningen går till. Läs mer
  • 2020-07-22

Erik J skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Väldigt hjälpsam, svarat på alla frågor jag haft på ett bra sätt. Allt har gått bra och känts tryggt! Läs mer
  • 2020-07-17

Linnea P skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Köpt bostad via Jonathan. Bra bemött, inte så ”på” som många mäklare kan vara utan lät en bilda sin egen uppfattning och svarade på de frågor man hade. Kan absolut tänka mig att ta hjälp av Jonathan vid en eventuell försäljning i framtiden. Läs mer
  • 2020-07-15

Elin F skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi sålde vår lägenhet och valde att återigen ta hjälp av Svensk Fastighetsförmedling i Mölndal. Servicen var grym och allting gick väldigt smidigt.
    Stort tack till Jonathan och Camilla för all hjälp, vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Johan K

2020-07-11

Johan K skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Har sålt min bostadsrätt och försäljningen gick snabbt och långt över förväntan.
    Allt kändes tryggt och tydligt.
    Jonathan är empatisk och lugn.
    Vi hade en bra kommunikation. Läs mer
  • 2020-07-10

Shahin M skrev om Linn Jönell en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Linn Jönell är en engagerad, målinriktade, effektiv, kompetent och trevlig mäklare. Hon utför sitt arbete med passion och hjärta och är alltid mån om att uppfylla kundens förväntningar under hela försäljningsprocessen.
    Jag kan utan tvekan rekommendera henne vidare. Läs mer
    2020-07-22 Linn J svarar Shahin M
    Tack för dom fina orden Shahin!
    Det har varit kul att få samarbeta med dig! Vi ses och hörs min vän :)
    Linn J gillar detta
  • 2020-07-09

Stina A skrev om Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Min boro och jag har sålt min mammas lägenhet.
    Fick väldigt bra bemötande av Magnus och han guidade oss igenom proceduren.
    Hade inga förväntningar då jag inte har behövt anväbda mig av drt förut.
    Försäljningen gick snabbt och bra så det har varit en bra upplevelse. Läs mer
  • 2020-07-09

Therese M skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi har sålt en 2:a i Mölndal. Samarbetet med Jonathan har varit kanon och upplevts väldigt okomplicerat från början till slut. Vi är också väldigt nöjda med vad vi fick sålt lägenheten för. Läs mer
  • 2020-07-08

Liáne E skrev om Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Sålt en villa för ett dödsbos räkning. Fick snabbt och lätt hjälp och många god råd om hur vi skulle gå till väga. Sofia höll tät kontakt och diskuterade alla frågor med mig. Jag behövde bara bistå med den information och de uppgifter jag kände till, resten ordnade Sofia t ex alla fullmakter. Hon gav alternativ till hur vi kunde göra och vad som är brukligt. Sofia arbetade snabbt och effektivt utan att jäkta på. Det kändes verkligen bra att lämna uppdraget till Sofia. Kan verkligen rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och Sofia Oscander i synnerhet. Läs mer
  • 2020-07-07

Morgan A skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Tycker han var väldigt påläst om objektet. Vänlig, tog bra hand om sina kunder, visade runt svarade bra på våra frågor. Läs mer
  • 2020-07-03

Åsa L skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Sålde en lgh på Lejonstensgatan. Mycket trevlig mäklare som gjorde sitt bästa i dessa Coronatider.
    Han hade lite svårt att återkoppla när man sökte honom via mail eller telefon Läs mer
  • 2020-07-01

Maja H skrev om Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag har sålt en 2a i Mölndal. Mäklaren bemötte mig väldigt professionellt och seriöst. Allt var mycket bra rakt igenom! Läs mer

Tempelgatan 1, 431 30 Mölndal