Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Mölndal Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Tempelgatan 1, 431 30 Mölndal — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Mölndal!

Här i Mölndal i Göteborgstrakten kan du hitta ett boende nära storstadsliv men omgivet av fina omgivningar som slott och skogar. Vi fastighetsmäklare på kontoret känner till området mycket väl och kan erbjuda dig en tjänst som är skräddarsydd efter dina behov och dina önskemål.

Villa, lägenhet eller radhus? Vad du än drömmer om att bo i så finner du det mesta här i Mölndal. Vi guidar dig genom hela affären och ser till att du blir hundra procent nöjd med din nya bostad!

Läs vad 159 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

• 2019-08-16

Ann-Christine F skrev om Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Köpt en 1 på 33 kvm i Kvarnby. Jag har blivit väldigt trevligt bemött och fått all hjälp jag behövde vid lägenhetsköpet. Är kanonnöjd med allt! Läs mer
  • Tara S

2019-08-07

Tara S skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Köpte en tvåa av världens bästa mäklare. Han hade en riktigt bra energi och kunde besvara alla mina frågor. Va inte för på och kändes som en ärlig mäklare. Läs mer
  • 2019-07-31

Carl-Johan M skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Köpte en 5:a och hade ganska många frågor inför detta. Fick bra hjälp med frågor och snabba svar för att underlätta beslut och köp.
    Sedan var det dags att sälja min 2:a och jag valde då Sv. Fast. Förm. främst för insatserna och intrycket vid köpet. Energiskt och snabbt arbete från säljuppdragets start. Foto, visningar och budgivning och kontraktspåskrivning koordinerades bra och tidseffektivt.
    Mäklaren jobbade professionellt med stort engagemang och ansträngning, gav bra tips och ingav förtroende. Täta kontakter gjorde att jag hade koll och kunde fråga allt. Läs mer
  • 2019-07-29

Guangshi Z skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    I bought an apartment with help of broker, Johnasson from svenskafast. He is very nice and prpfessional, demonstrating a excellent customer service spirit. Läs mer
  • Arezo M

2019-07-23

Arezo M skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    En otroligt fantastisk bra mäklare med positiv energi. Han tillgodoser verkligen både köparens och säljarens behov och man känner sig trygg. En verkligen ärlig, engagerad och entusiastisk mäklare som jag varmt rekommenderar. Läs mer
  • 2019-07-10

Fred E skrev om Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Sålt villa efter 32 års boende på samma adress.
    Bemötandet både proffsigt och kompetent, lugnt och balanserat.
    Mycket fokuserad och balanserad i dialog med kund.
    Väl påläst om vad de som säljbolag har att erbjuda, och där med ger de korrekta och sakliga svaren vid undran från kund.
    Väl bevandrad med vad marknadspriserna skall ligga på och där med kunna ge en korrekt prisbild till kund.
    Se möjligheten med prisbild som ligger över kunds förväntan och där med på ett proffsigt sätt kunna få ut det av köparen.
    Ser totalansvar som mäklare vid försäljning för kunds räkning. Läs mer
  • 2019-07-07

Ulf B skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi har sålt en lägenhet. Jonathan var lätt att samarbeta med. Mycket kunnig. Var alltid tillgänglig för saker som vi undrade över. Berättade för oss hur allting utvecklades. Han levde upp till våra förväntningar och mer till. Vi rekommenderar honom. Det var mycket vi inte visste om hur en försäljning gick till. Mycket intressant. Läs mer
  • Jonni C

2019-07-05

Jonni C skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    jag har köpt en lägenhet i Mölndal. Haft en mycket bra kontakt med mäklaren Jonathan Jacobsson som hjälpt mig mycket, kanon duktig! Läs mer
  • 2019-07-04

Bo Johan F skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Mötte först mäklaren när vi köpte en ny lägenhet. Han hjälpte oss då att få till en förhandsvisning trots högt tryck på lägenheten. Vi anlitade sedan samma mäklare för att hjälpa oss att få sålt våran nuvarande lägenhet.

Helnöjd med mäklaren. Kör med raka rör, inga lockpriser, är inte sådär stekig och "säljig" som jag uppfatta många mäklare som. Vi hade lite svårt i början med att få sålt våran bostad men mäklaren låg på och ringde dag som kväll med uppdateringar och såg sedan till att vi fick sålt.

Mina förväntningar var att vi skulle få sålt och det fick vi :) skulle varmt rekommendera mäklaren. Läs mer
  • 2019-07-04

Isabell G skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jonathan kom alltid med en härlig posetiv energi och med ett pålitligt intryck.
    Alla frågor var tillåtna och alla svar var på en nivå så man förstod, väldigt viktigt när man för första gången skall köpa och sälja och allt är som en ny värld.
    Jonathan återkopplade alltid med oss som säljare så att man hela tiden var delaktig och kände sig trygg med varje nytt steg.
    Kan verkligen rekommendera jonathan för andra. Läs mer
  • 2019-07-04

Angelica W skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi har köpt en bostadsrätt i Mölndal och blev direkt väldigt bra bemötta. Jonathan har varit trevlig och informativ i sin kommunikation samt tålmodig som mäklare. Han har en härlig personlighet och tar reda på svar om det är något man undrar över. Han har inte varit påstridig eller stressad som man ibland kan uppleva andra mäklare att vara utan bemött oss över förväntan. Läs mer
  • 2019-07-03

Afrodite T skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    En mäklare från en annan firma försökte att sälja mitt radhus i tre månader utan resultat! Jag hade nästan tappat hoppet sedan ringde till svensk fastighetförmedling i Mölndal! Då svarar Jonathan Jacobsson! Han kommer hem till mig för ett möte, jag känner med en gång att Jonathan är äkta och engagerad mäklare och kommer göra allt i sin makt för att hjälpa mig! Guess what?! Han sålde mitt radhus och det gick över förväntan! Jag är så tacksam och glad att Jonathan svarade den dagen i Maj månad! Så lystring gott folk: alla mäklare jobbar inte på samma sätt! Det finns båda engagerade och icke engagerade! Jag rekommenderar starkt svenskfastighetsförmedling. Läs mer
  • 2019-07-03

Trevlig mäklare som sålde en fin 5a till oss i Mölndal. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-07-02

Åsa H skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Känner mig väldigt trygg med mitt köp ! Läs mer
    2019-07-02 Jonathan J svarar Åsa H
    Vad kul att höra! Det är en jättetrevlig lägenhet och jag är övertygad om att du kommer att trivas där. Ses på tillträdet!
  • Maria H

2019-06-25

Maria H skrev om Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Sålt Radhus. Mäklarens bemötande har varit, helt igenom, proffsigt och väldigt vänligt. Mycket över mina förväntningar på en mäklare. Kom med råd och bra diskussioner angående tex om vi skulle styla. Kommer definitivt rekommendera till andra. Läs mer
  • 2019-06-20

Alice A skrev om Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Tålmodig och tillgänglig, alltid på gott humör och alltid tid att stötta och förklara. Det lilla extra! Läs mer
  • 2019-06-19

Victoria L skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi fick utmärkt service från start till mål. Tillgängligheten var jättebra och vi fick bra vägledning kring de frågeställningar vi hade. Det kändes verkligen som att mäklaren var mån om att vi som köpare skulle göra ett bra köp och få en bra upplevelse av köpet och dess process. Läs mer
  • Rafet K

2019-05-30

Rafet K skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jonathan fick mitt förtroende när det var dags att sälja min lägenhet. Allting gick smidigt och bra. Är supernöjd med! Läs mer
  • 2019-05-30

Frida L skrev om Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Anders är mycket professionell, pålitlig och vi är otroligt nöjda med hela processen. Fotografen gjorde även hon ett väldigt bra jobb. Läs mer
  • 2019-05-23

JOJO P skrev om Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Anders Lundgren är mycket professionell och förtroendegivande. Ger precis den trygghet du behöver i en fastighetsaffär! Läs mer
  • 2019-05-19

Anna L skrev om Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Sofia hade fullt fokus från första mötet vid försäljningen av vårt radhus. I en lätt stressad situation med kort förberedelse stöttade hon med effektivitet och gav en tydlig tidsplan vilket underlättade vårt arbete. Snabb och bra återkoppling genom hela säljprocessen gjorde att vi kände oss trygga i alla lägen. Hon uppvisade ett glatt och trevligt bemötande. Därtill hade hon bra kunskap vad gäller tekniska egenskaper i ett hus. Mycket nöjd med valet av vår mäklare. Läs mer
  • 2019-05-18

Robert T skrev om Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Positiv bra mäklare som kom med nya idéer. Kan rekommendera för framtida köpare. Läs mer
    2019-07-04 Camilla svarar Robert T
    Stort tack! :) Hoppas att du kommer att trivas bra!
  • 2019-05-15

Birgitta M skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Bostadsrätt, där jag skickade mail med tre frågor till fyra mäklare. Vi valde ut tre som vi träffade i lägenheten.
    Vi valde Jonathan för att han ingav känsla av energi, lugn, kunnighet och att han kommunicerade och kändes ärlig!
    Han infriade våra förväntningar! Läs mer
  • Marie H

2019-05-13

Marie H skrev om Ulrika Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Det hela började med att vi köpte ett ”annorlunda” objekt. Det hade legat ute länge på nätet och vi hade många frågor och en hel del vi ville skulle bekräftas innan vi vågade skriva kontrakt. Ulrika var mäklare för huset. Vi kände med en gång att vi fick ett mycket bra stöd i hela köpprocessen av Ulrika. Hon var ärlig, rak och tydlig och vi fick förtroende för Ulrika direkt. När det var dags att sälja vårt hus ville vi att spekulanter och blivande köpare skulle känna samma stöd som vi upplevt. Vi vill därför att Ulrika skulle sälja vårt hus. Vi fick bra råd från Ulrika vad vi skulle fixa innan försäljning. Råden gjorde att vi kunde fokusera på rätt saker och det lugnade oss. Då vi aldrig sålt innan behövde vi känna tryggheten med en erfaren mäklare. Försäljningen av vårt hus gick mycket smidig.

Utöver detta har Ulrika varit lätt att få tag i, hållit oss underrättade samt ett extra plus för härlig humor. Vi är mycket nöjda och vi rekommenderar Ulrika och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
  • 2019-05-12

Anders W skrev om Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi har sålt två villor med Anders som mäklare och vi kan varmt rekommendera honom till andra som ska sälja i Mölndal. Läs mer
  • 2019-05-11

KARIN A skrev om Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Kan varmt rekommendera SF och mäklare Sofia Oscander. Vänlig, glad, kunnig och professionell. Tack för ditt engagemang under försäljningen av vår bostad! Vi är väldigt nöjda med processen och resultatet. Läs mer
  • 2019-05-06

Andreas M skrev om Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Kontakten med Magnus, våran mäklare va 5* från början till slut. Vi fick svar på alla våra frågor och funderingar, hjälp med allt som vi behövde och alltid väldigt trevlig bemötande. Läs mer
  • 2019-05-05

Malin G skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Professionell, förtroendeingivande, engagerad och positiv. Tillgänglig för frågor och väl påläst. Överträffade absolut de förväntningar jag haft på mäklare. Hans personliga engagemang och uppenbara skicklighet i yrket gjorde att jag var mycket mindre stressad i situationen (försäljning av en fyra). Läs mer
  • 2019-05-01

Mikael J skrev om Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Camilla sålde vår bostadsrätt.
    Camilla agerade professionellt och effektiv i alla delar
    av försäljningen och dessutom alltid med gott humör och ett leende på läpparna. Läs mer
    2019-07-04 Camilla svarar Mikael J
    Vad kul att höra, stort tack! Hoppas verkligen att ni kommer trivas riktigt bra med ert nya boende!
  • 2019-04-30

Bill Ö skrev om Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Sålde en lägenhet ingående i ett dödsbo och behövde vägledning under hela processen inklusive fullmakter, mäklaravtal, förväntade värden beroende på hur lägenheten presenterades, visningar osv

Särskilt plus till
    En aktiv pre-sale, flera visningar och bra transparens av budgivning och andra kontakter. Prisnivån hamnade ganska precis där vi förväntade oss jag ser detta som ett utryck av att Magnus ambition att sträva mot kvalité och integritet i samtal - inga "Bull shit"-nivåer utan väl förankrad i hans gedigna kunskaper om Mölndals prisläge. Magnus kan se både säljare och köpare i ögonen och säga att han presenterat bostaden på ett bra sätt.

Har ingenting negativt att säga om processen från första kontakt till nu underskrivet kontrakt. Under förutsättning att själva överlåtelse hantering sker smidigt vid tillträdet skulle jag vilja säga detta nog är ett skolexempel på hur en kunnig, ambitiös och duktig mäklare skall agera. Läs mer
  • 2019-04-27

Dick Ö skrev om Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Sålt en bostadsrätt dödsbo, mäklaren tog ett stort ansvar även för uppgifter som han troligen inte behövde göra, men då vi hade avstånd så var han en viktig länk för att få försäljningen att fungera trots avstånden till orten där den såldes Läs mer
  • Sandra I

2019-04-23

Sandra I skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi har sålt en trea här i Mölndal och första gången vi träffade Jonathan så var det en mycket energisk och glad kille vi mötte och ingen halvtrött mäklare så skulle sälja ytterligare en lägenhet. Jonathan hade ett genuint intresse inför vår försäljning och hade fantastiskt kontakt med oss genom hela processen. Han fixade visningar innan vi hade planerat vår visning och lyckades till slut sy ihop en bra affärer för alla inblandade parter.
    Vi kan starkt rekommendera Jonathan som mäklare vid kommande försäljningar och kommer utan tvekan att nyttja honom framöver igen till att vara vår mäklare. Läs mer
  • 2019-04-20

Åsa O skrev om Ulrika Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi har sålt en villa i Mölndal. Mäklaren Ulrika Larsson har tagit sig tid med oss och inte varit stressad. Vi har kontinuerligt fått bra information från henne. Hennes kollega som vi skrev kontraktet med förklarade så vi förstod innehållet i alla papper.
    Peter & Åsa Läs mer
  • 2019-04-18

Johanna G skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi köpte vår första lägenhet med hjälp av Jonathan Jacobsson och är otroligt nöjda. Jonathan kom ihåg oss från en tidigare visning och föreslog denna lägenhet som vi nu kallar vårt hem. En väldigt trevlig och kunnig mäklare med stort tålamod som vi varmt rekommenderar. Läs mer
  • 2019-04-16

Magnus J skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag har sålt min bostad och blev väldigt väl bemött av Jonathan. Mina förväntningar infriades till slut även om det var svårsålt under en period men det va ju inte Jonathans fel.
    Hade i slutändan en bra upplevelse. Läs mer
  • 2019-04-14

Emma S skrev om Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Camilla hjälpte mig att sälja min lägenhet. Jag är mer än nöjd med allt hon gjort för mig och försäljningen gick kanon bra.

Rekommenderar starkt att anlita Camilla om man vill ha pålitlig och duktig mäklare som dessutom gör det där lilla extra för en. / E.S Läs mer
    2019-07-04 Camilla svarar Emma S
    Tack så mycket Emma! Vad roligt att höra att du är nöjd :) Lycka till med allt framöver!
  • Meysam A

2019-04-14

Meysam A skrev om Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag har sålt min lägenheten.
    Allt var perfekt under hela processen. Läs mer
    2019-06-24 Magnus F svarar Meysam A
    Tack Meysam för ett gott samarbete med kvalitet i fokus! Nu har ni möjlighet att ta steget vidare i bostadskarriären. Mvh Magnus :-)
    Ulrika L gillar detta
  • 2019-04-13

Liv N skrev om Ulrika Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    hon är helt underbar vet vad hon talar om och ger allt förhjälpa till jag är jätte nöjd och det gick väldigt smidigt jag sålde mitt hus som jag bott i över 50 år mina förväntningar blev mer änjag hade väntat och ulrika är verkligen att rekomendera med vänliga hälsningar en nöjd Liv Niklasson Läs mer
  • 2019-04-12

Sandra W skrev om Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Anders Lundgren är den mest vassa mäklare som finns att välja bland.
    Vi rekommenderar honom starkt om du ska sälja ditt hus. Han har stenkoll på allt och släpper inte en intresserad köpare som tagit kontakt!
    Ett rent nöje att ha som mäklare👌🏼 Läs mer
  • Malin G

2019-04-12

Malin G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Professionell, engagerad och personlig. Läs mer
  • 2019-04-12

Helena V skrev om Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi både köpte och sålde vår 94 kvm lägenhet med hjälp av Camilla Sjöling. Camilla är inte bara kompetent, engagerad och kunnig, utan också har det lite extra som gör henne till en utmärk mäklare. I en bransch där så mycket konkurrens och tyvärr även aggressivitet finns, Camilla sticker ut med sin fina personlighet, lugnande råd och snabbt återkoppling om alla steg i köp/säljprocessen. Alla råd som Camilla gav oss lönade sig och vi fick en mycket lycklig och snabb affär både som köpare och säljare. Vi varmt rekommenderar Camilla Sjöling! Läs mer
    2019-07-04 Camilla svarar Helena V
    Tack så hemskt mycket för en väldigt fin rekommendation! :) Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas riktigt bra i er nya lägenhet!
  • 2019-03-30

Martina S skrev om Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Så nöjd med Camilla, kände mig trygg genom hela försäljningen. Tog sig alltid tid och ställde upp på mer än man kunde begära. Bästa mäklaren som jag varm kan rekomenera. Läs mer
    2019-07-04 Camilla svarar Martina S
    Tack så jättemycket Martina! :)
  • 2019-03-26

Inger Margareta O skrev om Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Sålt en villa ! Världens bästa mäklare!väldigt korrekt med glimten i ögat! Blev bemött toppen! Vår mäklare Anders kunde inte gjort något som var bättre men så är han ”familjens toppen mäklare! 😀👍Vi är JÄTTE nöjda! Läs mer
  • 2019-03-21

Kenneth B skrev om Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Mycket bra att ha med att göra. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-07-04 Camilla svarar Kenneth B
    Tack så mycket! :) Hoppas att ni får en riktigt fin sommar!
  • 2019-03-19

Arta Z skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Ställde upp när vi letade efter bostad och sålde vår lägenhet väldigt snabbt och till ett bra pris!!! Svarande på alla mina 100 frågor. Väldigt trevlig person. Läs mer
  • 2019-03-04

Jenny W skrev om Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Camilla sålde min bostad. Fick oerhört fint bemötande. Hjälpsam och proffsig. Kände mig trygg hela affären igenom. Läs mer
    2019-03-04 Ulrika L svarar Jenny W
    Verkligen Stort tack själv! :) /Camilla
  • 2019-03-03

Johan F skrev om Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi har sålt en stor modern villa i en svår marknad, Anders såg till att det blev en bra affär genom sitt sätt att arbeta, lugn, metodisk, pålitlig och en förmåga att stötta oss säljare på alla vis.
    Vi är supernöjda! Läs mer
  • Fredrica O

2019-02-24

Fredrica O skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag sålde min bostad med hjälp av Jonathan Jacobsson på Svensk Fastighetsförmedling. Bemötandet från honom var sedan första stund otroligt trevligt, proffsigt, ärligt och respektfullt. Han har funnits där för mig genom hela säljprocessen på ett utmärkt sätt, vilket har varit betydelsefullt. Han har bidragit med all sin kunskap och gjort mig trygg när jag har känt mig orolig och osäker, och han har varit otroligt engagerad genom hela vårt samarbete.

Något jag fastnade för hos Jonathan redan vid vårt förta möte var hans genuina framtoning. Utan att förlora sin professionella roll hade han lätt för att vara personlig, avslappnad och rolig. Jag kände att vi fick en fin kontakt och valet av mäklare blev tillslut ganska enkelt.

Jag kände också att Jonathan inte bara skulle vara en bra mäklare för mig, utan även för min framtida köpare. Jag vet själv hur osäkert det kan kännas att gå igenom en köpprocess, och det var viktigt för mig att även köparen av min lägenhet skulle ha en bra och stöttande mäklare vid sin sida. Med facit i hand blev allt precis så som jag ville ha det.

Jag har bara positiva saker att säga om Jonathan. Jag kan varmt rekommendera alla som går i säljtankar att boka ett första möte med honom för att se om intrycket blir det samma som mitt. Läs mer
  • Artemis J

2019-02-23

Artemis J skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag köpte en etta av mäklaren Jonathan Jacobson. Han har mycket tålamod och är väldigt lyhörd. Han är trevlig och kunnig. Han var tillgänglig. Läs mer
  • Catharina F

2019-02-17

Catharina F skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Trevlig och hjälpsam.
    Då vi inte hade möjlighet att åka till Mölndal för att signera papprena så löste han det med bankid_signering!
    En mycket smidig lösning för oss! Läs mer

Tempelgatan 1, 431 30 Mölndal