Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Mölndal Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Tempelgatan 1, 431 30 Mölndal — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Mölndal!

Här i Mölndal i Göteborgstrakten kan du hitta ett boende nära storstadsliv men omgivet av fina omgivningar som slott och skogar. Vi fastighetsmäklare på kontoret känner till området mycket väl och kan erbjuda dig en tjänst som är skräddarsydd efter dina behov och dina önskemål.

Villa, lägenhet eller radhus? Vad du än drömmer om att bo i så finner du det mesta här i Mölndal. Vi guidar dig genom hela affären och ser till att du blir hundra procent nöjd med din nya bostad!

Läs vad 46 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

• Johanna M
    Johanna M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    En mycket proffsig och kunnig mäklare med ett genuint intresse att på bästa möjliga sätt finna en bra lösning för både säljare och köpare. Läs mer
  • Lars M
    Lars M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Mycket proffsig hantering av Anders och Mölndalskontoret vid försäljningen av vårt hus. Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • Mikaela L
    Mikaela L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi har varit i kontakt med många mäklare men Anders är helt klart den mest professionella!
    Högsta betyg och skulle rekommendera honom till alla som funderar på att sälja. Läs mer
  • Lars M
    Lars M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Mycket proffsig hantering av försäljning av vårt hus. Läs mer
  • Hero F
    Hero F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi har upplevt mäklaren som seriös, professionell , tydlig och tillmötesgående vad som gäller våra önskemål och krav. Läs mer
  • Egon F
    Egon F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Hej Elin
    Tack vad allt Du gjort
    Vi är mer änn nöjda
    Vi kommer att rekommendera dej
    Vl vet att efter jul kommer det ett
    Nytt objekt på samma gata
    Jag och mln fru vill att du kommer
    Förbi
    Ring först så att vi är hemma
    Hälsning Annica å egon Läs mer
  • Jonathan M
    Jonathan M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Det kändes professionellt och trevligt. Läs mer
  • Bo B
    Bo B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    bra och proffsigt bemötande
    noga med detaljer
    kändes rätt hela vägen till försäljning Läs mer
  • Marco C
    Marco C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Fantastiskt engagemang och starkt fokus Läs mer
  • Martin G
    Martin G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Elin är professionell. Bra på att sälja in bostadsobjektet. Ger fortlöpande återkoppling hur det går med försäljningen. Svarar snabbt på frågor.
    Kortfattat hon är proffsig och trevlig Läs mer
  • Torbjörn J
    Torbjörn J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Elin är så perfekt för sitt jobb, har en grym kundkontakt, är varm och personlig samtidigt som hon är proffesionell
    Om jag säljer någon gång så får Elin med största sannolikhet förtroendet Läs mer
  • Meeri C
    Meeri C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Proffsig mäklare som hållit mig lugn i sista tidens turbulens på bostadsmarknaden. Har känt mig mycket trygg med Camilla som "min" mäklare. Mycket kunnig i sitt yrke - så som en en mäklare ska vara - rak, ärlig och förtroendeingivande. Läs mer
  • Rigmor A
    Rigmor A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi valde Svensk fastighetsförmedling på rekommendation av andra nöjda släktingar och bekanta. På hemsidan för Mölndal valde vi att ta kontakt med Ulrika, som d för oss verkade erfaren och kunnig.
    Vi blev mycket väl bemötta, och kände oss trygga med information och bedömning av vårt hus.
    Ulrika fångade egenskaperna för vårt hus och dess läge, och kollade upp med oss att vi var nöjda.
    Under försäljningens olika skeden var hon lugn och trygg när vi inbland blev stressade. Försäljningen avlöpte bra, och den samlade bedömningen är att vi gärna skulle välja samma mäklare igen vid en annan förskjutning, och att vi gärna rekommenderar vår mäklare till andra.
    Nöjd kund i Mölndal Läs mer
  • Sten F
    Sten F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Camilla är en mycket engasjerad mäklare och kontakten som kund är bara positiv. Hyppig uppdatering på statusen av processen och mycket proffetionell i genomföring av uppdraget.

Vi är 100% nöyda och kan utan tvekan rekomendere Camilla till alla som har behov av en mäklare som går 100% in för att nå kundens mål.

I tillegg är hon en mycket social person som det bara har varit trevligt att bli känd med.

Med vänlig Hälsning
    Sten Frizell Läs mer
  • Lisbet Margareta K
    Lisbet Margareta K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi är mycket,mycket nöjda,tror inte att vi kunde haft en bättre mäklare.Engagerad,proffsig,duktig säljare,vi fick stort förtroende för honom.Väldigt skönt att ha någon som tog hand om hela affären.Vi kommer att rekommendera honom till andra- Läs mer
  • Hugo L
    Hugo L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Allt fungerade bra, bra info under hela processen. Lätt att nå när det behövdes, alltid trevlig. Läs mer
  • Leif J
    Leif J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Trevligt och professionellt bemötande. Anders gjorde ett utmärkt jobb. Läs mer
  • Erik P
    Erik P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag är myckrt nöjd och tycker att det nog inte kunde bli mycket bättre. Vid första kontakten med Ulrika sa jag till henne att hon skulle sälja huset. Och det blev bra! Läs mer
    2017-10-08 Svensk Fastighetsförmedling Mölndal svarar Erik P
    Hej. Tack så jättemycket Erik Har varit ett nöje att arbeta med dig och din bostad. Lycka till med lägenheten. MVH Ulrika
  • Lisen H
    Lisen H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Kan varmt rekommendera Elin som mäklare! Hon noggrann, effektiv, trevlig och kunnig! Skulle verkligen vänja henne igen! Läs mer
  • Niklas M
    Niklas M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jobb väl genomfört och frekvent återkoppling mot mig som säljare Läs mer
  • Thomas W
    Thomas W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Proffesionellt och sakkunnigt bemötande, tydligt upplägg och genomtänkt process. Läs mer
  • Jasmine J
    Jasmine J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Mycket engagerad mäklare, trevlig och tog sig alltid tid att svara så snart hon kunde på alla frågor. Glad och social och man ville verkligen bara anlita henne! Läs mer
    2017-06-15 Svensk Fastighetsförmedling Mölndal svarar Jasmine J
    Fantastiskt kul att höra! Det har varit riktigt kul att få hjälpa er med försäljningen! :) Hoppas att ni kommer att trivas riktigt bra i huset! /Camilla Sjöling
  • Johan-Emil B
    Johan-Emil B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Engagerad och ambitiös. Rekommenderas. Läs mer
    2017-06-15 Svensk Fastighetsförmedling Mölndal svarar Johan-Emil B
    Stort tack! :) /Camilla Sjöling
  • Elaine L
    Elaine L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Mycket trevlig och social mäklare. Allt har fungerat till vår belåtenhet. Kan absolut rekommendera mäklaren till andra. Läs mer
    2017-06-15 Svensk Fastighetsförmedling Mölndal svarar Elaine L
    Tack så mycket! :) Det var jättekul att få hjälpa er med försäljningen! Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas bra i ert nya hus! /Camilla Sjöling
  • Karl P
    Karl P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Super bra kontakt under hela försäljningen. Läs mer
    2017-06-15 Svensk Fastighetsförmedling Mölndal svarar Karl P
    Härligt att höra! :) Hoppas att ni kommer att stormtrivas i eran fina nya lägenhet! /Camilla Sjöling
  • Joel L
    Joel L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Att "ge 110%" må vara ett begrepp men som helt stämmer in på Johan Haciyanakos och hans sätt att arbeta.

Vi tycker att han gav det där ”stora” extra och utöver försäljningen av vår tvåa som gick över förväntan så bidrog han även med hjälp och värdefull information i vårt sökande efter nytt boende.

Det har varit en ära att arbeta med en så kunnig, engagerad och trevlig mäklare.

Han är genuint intresserad i bostadsaffärer och ”att vara mäklare är en livsstil” talar verkligen för hans passion och driv.
    Han låg hela tiden steget före och kunde när som helst på dygnet svara på ett kunnigt och tillförlitligt sätt. Detta gjorde att vi kände oss trygga och övertygade om att vi valt helt rätt mäklare. Johan Haciyanakos är professionell, lyhörd, oerhört hjälpsam och kommer med en stor dos av varm personlighet.

Vi önskar att vi hade fler objekt att sälja tillsammans med honom och vill därför varmt rekommendera Johan Haciyanakos utan någon som helst negativ kritik. Läs mer
    2017-05-18 Svensk Fastighetsförmedling Mölndal svarar Joel L
    Vad glad jag blir när jag läser detta! Det har bara varit trevligt att få vara er bollplank i ert sökande efter ny bostad. Tack för att jag fick förtroendet att förmedla er bostad och tack för ett otroligt fint omdöme! // Johan
  • Svetlana M
    Svetlana M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Johan är en duktig mäklare. Gjorde ett kanon jobb från början till slut! Tack för allt från jättenöjd kund. Läs mer
    2017-05-18 Svensk Fastighetsförmedling Mölndal svarar Svetlana M
    Tack själv Svetlana, för ett fint omdöme och för att jag fick förtroendet att förmedla din bostad. Det har varit trevligt att ha dig som uppdragsgivare och det värmer att du är nöjd. Lycka till i ditt nya boende! // Johan
  • Ayse A
    Ayse A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Johan haciyanakos sålde min 1:a på Krokslättparkgata. Jag fick mer än jag hade förväntat mig. Försäljningen gick fort exakt vad vad jag ville eftersom jag redan hade köpt en annan lägenhet. Johan är väldigt driven planerade väldigt bra inför visningarna. Han är lätt att få tag i via mail och telefon. Jag rekommenderar honom varmt. Synd att han inte säljer i Frölunda med hade verkligen anlitat honom som min mäklare igen. Kommer att välja svensk fastighetsförmedling när jag vill sälja min lägenhet igen. Läs mer
    2017-04-10 Svensk Fastighetsförmedling Mölndal svarar Ayse A
    Hej Ayse! Tack för de fina orden, det värmer! Hoppas du kommer stortrivas i ditt nya boende i Frölunda :)
    // Johan Haciyanakos
  • Paulina R
    Paulina R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag har haft Johan Haciyanakos som mäklare till min 1:a i mölndal. Jag satte mycket press på honom då jag redan köpt ny bostad och var tvungen att sälja min snabbt. Han klarade pressen galant och sålde den mycke effektivt och fick ut mer för lägenheten än jag hade trott!! Rekomenderar starkt Johan då han är pålitlig effektiv, ärlig och rak på sak! Svarar snabbt både på samtal, sms och mail precis så man vill att det ska vara när man har massa frågor. Läs mer
    2017-04-10 Svensk Fastighetsförmedling Mölndal svarar Paulina R
    Tack Paulina för de fina orden! Det har varit jättetrevligt att ha dig som uppdragsgivare :)
    // Johan Haciyanakos
  • Andre A
    Andre A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Camilla har skött vår försäljning på ett proffsigt men ändå personligt sätt. Ett rakt och ärligt bemötande, precis som det ska vara. Till skillnad från en tidigare försäljningserfarenhet kände vi att vi hade så stort förtroende för henne att man bara kunde luta mig tillbaka och låta henne göra sitt jobb. Mycket nöjd! Läs mer
    2017-06-15 Svensk Fastighetsförmedling Mölndal svarar Andre A
    Tack så jättemycket för era fina ord! Det var ett sant nöje att få hjälpa er! :) /Camilla Sjöling
  • Anna Karin B
    Anna Karin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi har sålt en tomt och är väldigt nöjda med bemötandet och försäljningen! Läs mer
  • Arja L
    Arja L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Anders är en kunnig ,hjälpsam och social person som engagerar sig i sitt uppdrag. Kan varmt rekommenderas! Arja och Jan-Olof Lindell Läs mer
  • Adam F
    Adam F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Fantastisk mäklare med grym service och återkoppling! Jättehärlig och väldigt professionell. Mycket informativ och tog mycket hänsyn till oss som kund. När vi stod inför olika val presenterades flera olika scenario för oss med olika rekomendationer, vilket gjorde det lättare för oss att fatta beslut. Jag är supernöjd med Elin som mäklare Läs mer
  • Frida H
    Frida H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag träffade flera mäklare men beslutet var enkelt. Superproffsig från start till mål. Uppskattade speciellt löpande återkoppling och att han arbetade proaktivt. Vi kände oss hela tiden prioriterade som kund. Läs mer
  • Maurits S
    Maurits S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Mycket bra mäklare! Bra bemötande, engagerad och kunnig. Jag är supernöjd! Läs mer
  • Jorge M
    Jorge M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Från början till slutet Daniel var fantastisk, super professionell och hjälpsam, vi är super nöjda och tacksamma. Han är den bästa mäklaren på Svensk fastighetsförmedling. Läs mer
  • Ann-Christin J
    Ann-Christin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag tycker Anders Lundgren skötte vår försäljning väldigt bra. Proffsigt,
    tog sig tid, återkopplade snabbt om man ville något. Läs mer
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Mycket trevligt och bra bemötande. Mycket professionell. Kändes mycket engagerad och var lätt att ha att göra med. Levde upp till min förväntan. Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Är helnöj! Kände mej välinformerad hela vägen... Läs mer
    2017-06-15 Svensk Fastighetsförmedling Mölndal svarar Maria H
    Vad härligt att höra Maria, stort tack! Det var väldigt kul att få hjälpa dig! :) Hoppas verkligen att ni kommer att trivas bra nu och att allt har gått bra med byggnationen! /Camilla Sjöling
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Bra bemötande, förstår säljarens önskemål Läs mer
    2017-06-15 Svensk Fastighetsförmedling Mölndal svarar Jonas K
    Stort tack för att jag fick hjälpa dig både med köpet och försäljningen! :) Hoppas att du trivs riktigt bra med ditt nya boende! /Camilla Sjöling
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Väldigt bra överlag, vi är nöjda. Läs mer
    2017-06-15 Svensk Fastighetsförmedling Mölndal svarar Cecilia S
    Vad härligt att höra! :) Stort tack för att jag fick hjälpa er! /Camilla Sjöling
  • Ingela D
    Ingela D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Elin Grönberg har gett oss ett både engagerat och professionellt bemötande, Vi anser, att hon har visat potentialen i vårt äldre radhus på ett väldigt fint sätt. Hon har alltid varit nåbar för våra frågor och varit mycket lyhörd, när vi haft önskemål om ändrade formuleringar i objektbeskrivningen. Hennes engagemang har varit långt över vad vi förväntat oss. Sammanfattningsvis har vi känt oss väldigt trygga som kunder, hela processen och mötet med våra köpare har förts i en avspänd och samtidigt mycket professionell atmosfär. Vi är väldigt
    nöjda! Läs mer
  • Claes H
    Claes H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Hej

Vi är mycket nöjda med Daniels insats Läs mer
  • Inger J
    Inger J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Inkännande för mina önskemål. Lagom tempo. Kompetent bedömning av husets styrkor och svagheter. Läs mer
  • Elin F
    Elin F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Ett jättefint bemötande. Vi är fantastiskt nöjda med Elin Grönberg.
    Det kändes att Elin gick in med mycket hjärta i arbetet kring vår försäljning.
    Rekommenderat Elin för flera av våra vänner. Läs mer
  • Lee H
    Lee H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Mkt bra proffisionellt bemötande ifrån förmedlingen/mäklaren. Klar o tydlig information huruvida försäljningen gick till. Tydlig bra information under försäljningen med visningarna. Budgivningen likaså. Allt gick fort från värdering/fotografering/visning/försäljning super information till försäljaren riktigt proffsigt. Har rekomenderat er till vänner. Läs mer

Tempelgatan 1, 431 30 Mölndal