Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Tempelgatan 1, 431 30 Mölndal — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Mölndal!

Här i Mölndal i Göteborgstrakten kan du hitta ett boende nära storstadsliv men omgivet av fina omgivningar som slott och skogar. Vi fastighetsmäklare på kontoret känner till området mycket väl och kan erbjuda dig en tjänst som är skräddarsydd efter dina behov och dina önskemål.

Villa, lägenhet eller radhus? Vad du än drömmer om att bo i så finner du det mesta här i Mölndal. Vi guidar dig genom hela affären och ser till att du blir hundra procent nöjd med din nya bostad!

Läs vad 193 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Johan K skrev om Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Fick ett glatt och trevligt bemötande, Sålde en bostadsrätt. Förväntningarna jag hade var: koll på marknade och området. Magnus levde upp till förväntningarna med god marginal. Läs mer

Daniel W skrev om Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi köpte en villa med Sofia som mäklare. Vi fick ett väldigt bra bemötande och hon var proffsig genom hela processen. Läs mer
  • 2019-10-15

Maj-Britt S skrev om Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Att begära i en undersökning att man skall formulera dig själv / där brister denna undersökningen. Tar för mkt tid. Läs mer

Sara S skrev om Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Camilla hjälpte oss att sälja vår lägenhet och har en enorm förmåga att lugna oroliga säljare. Som säljare är det lätt att stressa upp sig och oroa sig för om objektet över huvud taget kan säljas till ett visst pris (speciellt om man köpt innan man sålt), och varje gång man pratat med Camilla kände man sig bättre till mods. Läs mer

Peter O skrev om Ulrika Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Hon sålde vårt hus ,hon var proffsig och korrekt.
    Peter. Läs mer

Sara S skrev om Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi köpte en villa och Sofia var noggrann och gick i lugn och ro igenom besiktningsprotokollet med oss, vilket vi uppskattade mycket. Hon var alltid trevlig och tillmötesgående i kontakterna med oss. Läs mer

Jenny G skrev om Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Mycket hjälpsam och väldigt trevlig. En fastighetsmäklare som verkligen är mån om att saker och ting ska gå rätt till. Läs mer
  • Stefan F

2019-10-15

Stefan F skrev om Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Köpte en trea och blev bemött på ett mycket bra sett. Han lyssnade efter vad jag sökte och gav mig förslag på vad som fanns tillgängligt.
    Allt sköttes på en enkelt och smidigt sett Läs mer

Ulf S skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jonathan sålde vår bostadsrätt i Mölndal.
    Hans engagemang och service var enastående!
    Vill ni ha en mäklare som levererar och håller vad han lovar så välj Jonathan!

// Uffe Läs mer
  • 2019-10-15

Erik O skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    I lived in Sweden for less than a year when I wanted to buy an apartment in Mölndal. I got in touch with SFF and Jonathan because I was interested in the apartment I eventually bought.
    (2:an, 56 kvm) Jonathan was very helpful with explaining all the steps in the process and made sure I was aware of all the details and got translations where necessary. On the two occasions I was at the office for signing contracts the contact was very friendly and professional. Jonathan comes across as a genuinely friendly guy and an honest and reliable broker. Läs mer
  • 2019-10-15

Marianne L skrev om Ulrika Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Kompetent, lätt att prata med, tålmodig och trevlig på alla sätt mot oss som köpare. Läs mer
  • 2019-10-15

kristina b skrev om Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Sålt bostadsrätt. Mkt branden återkoppling och fin service!
    Trevlig och bra på alla sätt. Läs mer

Daniel N skrev om Ulrika Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Hjälpsam o kunnig Läs mer
  • 2019-10-15

Anders Olof Rikard C skrev om Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Anders är trevlig och lätt att samarbeta med. Agerade professionellt under hela processen. Läs mer

Daniel T skrev om Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Köpte hus och fick ett bra första intryck. Väldigt trevlig och social. Läs mer

Roger E skrev om Ulrika Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Köpt en fastighet, bra bemött.
    Informationen på köpet var bra Läs mer

Per N skrev om Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi blev mycket professionellt bemötta och fick en otrolig service med noggrannhet, ihärdighet och ett utförande som gav det lilla extra för att vår försäljning skulle bli lyckad. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2019-10-15

John B skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Första gången jag sålt bostad, lgh 2.5 rum, så jag har inga tidigare referenser att jämföra med. Ger betyget 5/5 då jag fick lägenheten såld till det priset jag behövde och förväntade mig inom rätt tidsram utan strul. Läs mer

Magnus E skrev om Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Tog hjälp för att sälja ett hus. Mäklaren gav under hela processen ett professionellt, engagerat och trevligt bemötande, både mot säljare och spekulerande köpare, från första kontakt till överlåtelse. Kan möjligen tycka att uppdraget drog ut en smula på tiden, mäklaren hade gärna fått föreslå alternativa marknadsföringskanaler för att snabbare finna rätt köpare. Läs mer

David L skrev om Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Camilla sålde vår lägenhet i Mölndal. Hon var proffsig och tillmötesgående, tillgänglig för oss. Slutpriset blev över begärt pris. Läs mer
  • 2019-10-15

Magdalena D skrev om Ulrika Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi köpte en nybyggd lägenhet i Mölndal och var väldigt nöjd med vår mäklare Läs mer

Magnus K skrev om Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vid försäljning av min bostad så plockade jag in 7olika mäklare var av Camilla fick mitt förtroende. Försäljningen gick snabbt och smidigt. Camilla höll mig uppdaterad genom hela processen avseende försäljningen och koordinerade samtliga aktiviteter enligt mina önskemål eller hennes rekommendationer. Jag skulle välja henne igen om jag stod inför försäljning Läs mer
  • 2019-10-15

Ana Claudia d skrev om Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi köpte ett hus. Vi hade kontakt med henne under förhandlingarna. Utmärkt professionell och hjälpte oss mycket med frågor. Läs mer

Timo P skrev om Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Anders var väldigt professionell och trevlig under hela affären och kändes som en trygg mäklare. Läs mer
  • 2019-10-15

Alexandra L skrev om Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Tråkigt att hon ringde och sa att om vi höjde vårt bud skulle säljaren skriva kontrakt med oss, och så hade vi en bokad tid för kontraktsskrivning och så kom det in fler bud efter som höjde slutpriset Läs mer

Sören P skrev om Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    3:a i Mölndal. Magnus fungerade alldeles utmärkt i rollen som mäklare. Behöver jag en mäklare igen, så lär jag kontakta Magnus, oavsett vilket mäklarfirma han representerar. Läs mer
  • 2019-10-15

Peter F skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi köpte lgh till studerande dotter. då vi inte bor i Gbg så sköttes allt via nätet vilken Jonathan hjälpte oss med på ett utmärkt sätt.
    Bara positiva upplevelser av mäklarem Läs mer

Karin G skrev om Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Villa
    Korrekt och proffsigt
    Vi ör mycket nöjda med hur den genomfördes Läs mer

Oskar A skrev om Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Hon ha väldigt trevlig, rolig och ändå seriös.

Saklig, duktig och förklarade allt noggrant och gärna om igen om man ville, vi kände oss väldigt trygga med henne som mäklare.

Vi köpte en bostad. Läs mer
  • 2019-09-23

Emma S skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Mycket bra och trevligt bemötande! Läs mer
  • Andreas V

2019-09-20

Andreas V skrev om Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Kan varmt rekommendera Camilla Sjöling som hjälpte mig att sälja min 3:a i Lindome. Hon tog över allt då jag va mycket stressad och behövde all hjälp jag kunde få. Helt enkelt jag kunde luta mig tillbaka och Camilla fixade Allt. Inte bara gick affären lätt och smidigt jag fick en extra peng i fickan.

Tack Camilla du har hjärtat på rätt plats!! Läs mer
    2019-09-23 Camilla svarar Andreas V
    Tack så mycket! :) Härligt att höra att du känner dig nöjd!
  • 2019-09-12

Peter Georg A skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jonathan var väldigt bra att ha att göra med. Vänligt bemötade vid första visningen, bra genomgång vid signering av avtal. Läs mer
  • 2019-09-10

Inger H skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi har sålt en bostadsrätt och vi fick 202500 över utgångspris vilket känns bra.
    Mäklaren har regelbundet informerat om utvecklingen o det har varit bra. Läs mer
  • 2019-09-04

Annica S skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Var på en visning. Mäklaren kändes ärlig och ambitiös. Väl förberedd. Hade mycket fakta. Läs mer
  • 2019-08-16

Ann-Christine F skrev om Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Köpt en 1 på 33 kvm i Kvarnby. Jag har blivit väldigt trevligt bemött och fått all hjälp jag behövde vid lägenhetsköpet. Är kanonnöjd med allt! Läs mer
  • Tara S

2019-08-07

Tara S skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Köpte en tvåa av världens bästa mäklare. Han hade en riktigt bra energi och kunde besvara alla mina frågor. Va inte för på och kändes som en ärlig mäklare. Läs mer
  • 2019-07-31

Carl-Johan M skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Köpte en 5:a och hade ganska många frågor inför detta. Fick bra hjälp med frågor och snabba svar för att underlätta beslut och köp.
    Sedan var det dags att sälja min 2:a och jag valde då Sv. Fast. Förm. främst för insatserna och intrycket vid köpet. Energiskt och snabbt arbete från säljuppdragets start. Foto, visningar och budgivning och kontraktspåskrivning koordinerades bra och tidseffektivt.
    Mäklaren jobbade professionellt med stort engagemang och ansträngning, gav bra tips och ingav förtroende. Täta kontakter gjorde att jag hade koll och kunde fråga allt. Läs mer
  • 2019-07-29

Guangshi Z skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    I bought an apartment with help of broker, Johnasson from svenskafast. He is very nice and prpfessional, demonstrating a excellent customer service spirit. Läs mer
  • Arezo M

2019-07-23

Arezo M skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    En otroligt fantastisk bra mäklare med positiv energi. Han tillgodoser verkligen både köparens och säljarens behov och man känner sig trygg. En verkligen ärlig, engagerad och entusiastisk mäklare som jag varmt rekommenderar. Läs mer
  • 2019-07-10

Fred E skrev om Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Sålt villa efter 32 års boende på samma adress.
    Bemötandet både proffsigt och kompetent, lugnt och balanserat.
    Mycket fokuserad och balanserad i dialog med kund.
    Väl påläst om vad de som säljbolag har att erbjuda, och där med ger de korrekta och sakliga svaren vid undran från kund.
    Väl bevandrad med vad marknadspriserna skall ligga på och där med kunna ge en korrekt prisbild till kund.
    Se möjligheten med prisbild som ligger över kunds förväntan och där med på ett proffsigt sätt kunna få ut det av köparen.
    Ser totalansvar som mäklare vid försäljning för kunds räkning. Läs mer
  • 2019-07-07

Ulf B skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi har sålt en lägenhet. Jonathan var lätt att samarbeta med. Mycket kunnig. Var alltid tillgänglig för saker som vi undrade över. Berättade för oss hur allting utvecklades. Han levde upp till våra förväntningar och mer till. Vi rekommenderar honom. Det var mycket vi inte visste om hur en försäljning gick till. Mycket intressant. Läs mer
  • Jonni C

2019-07-05

Jonni C skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    jag har köpt en lägenhet i Mölndal. Haft en mycket bra kontakt med mäklaren Jonathan Jacobsson som hjälpt mig mycket, kanon duktig! Läs mer
  • 2019-07-04

Bo Johan F skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Mötte först mäklaren när vi köpte en ny lägenhet. Han hjälpte oss då att få till en förhandsvisning trots högt tryck på lägenheten. Vi anlitade sedan samma mäklare för att hjälpa oss att få sålt våran nuvarande lägenhet.

Helnöjd med mäklaren. Kör med raka rör, inga lockpriser, är inte sådär stekig och "säljig" som jag uppfatta många mäklare som. Vi hade lite svårt i början med att få sålt våran bostad men mäklaren låg på och ringde dag som kväll med uppdateringar och såg sedan till att vi fick sålt.

Mina förväntningar var att vi skulle få sålt och det fick vi :) skulle varmt rekommendera mäklaren. Läs mer
  • 2019-07-04

Isabell G skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jonathan kom alltid med en härlig posetiv energi och med ett pålitligt intryck.
    Alla frågor var tillåtna och alla svar var på en nivå så man förstod, väldigt viktigt när man för första gången skall köpa och sälja och allt är som en ny värld.
    Jonathan återkopplade alltid med oss som säljare så att man hela tiden var delaktig och kände sig trygg med varje nytt steg.
    Kan verkligen rekommendera jonathan för andra. Läs mer
  • 2019-07-04

Angelica W skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi har köpt en bostadsrätt i Mölndal och blev direkt väldigt bra bemötta. Jonathan har varit trevlig och informativ i sin kommunikation samt tålmodig som mäklare. Han har en härlig personlighet och tar reda på svar om det är något man undrar över. Han har inte varit påstridig eller stressad som man ibland kan uppleva andra mäklare att vara utan bemött oss över förväntan. Läs mer
  • 2019-07-03

Afrodite T skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    En mäklare från en annan firma försökte att sälja mitt radhus i tre månader utan resultat! Jag hade nästan tappat hoppet sedan ringde till svensk fastighetförmedling i Mölndal! Då svarar Jonathan Jacobsson! Han kommer hem till mig för ett möte, jag känner med en gång att Jonathan är äkta och engagerad mäklare och kommer göra allt i sin makt för att hjälpa mig! Guess what?! Han sålde mitt radhus och det gick över förväntan! Jag är så tacksam och glad att Jonathan svarade den dagen i Maj månad! Så lystring gott folk: alla mäklare jobbar inte på samma sätt! Det finns båda engagerade och icke engagerade! Jag rekommenderar starkt svenskfastighetsförmedling. Läs mer
  • 2019-07-03

Trevlig mäklare som sålde en fin 5a till oss i Mölndal. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-07-02

Åsa H skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Känner mig väldigt trygg med mitt köp ! Läs mer
    2019-07-02 Jonathan J svarar Åsa H
    Vad kul att höra! Det är en jättetrevlig lägenhet och jag är övertygad om att du kommer att trivas där. Ses på tillträdet!
  • Maria H

2019-06-25

Maria H skrev om Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Sålt Radhus. Mäklarens bemötande har varit, helt igenom, proffsigt och väldigt vänligt. Mycket över mina förväntningar på en mäklare. Kom med råd och bra diskussioner angående tex om vi skulle styla. Kommer definitivt rekommendera till andra. Läs mer
  • 2019-06-20

Alice A skrev om Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Tålmodig och tillgänglig, alltid på gott humör och alltid tid att stötta och förklara. Det lilla extra! Läs mer

Tempelgatan 1, 431 30 Mölndal