Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Tempelgatan 1, 431 30 Mölndal — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Mölndal!

Här i Mölndal i Göteborgstrakten kan du hitta ett boende nära storstadsliv men omgivet av fina omgivningar som slott och skogar. Vi fastighetsmäklare på kontoret känner till området mycket väl och kan erbjuda dig en tjänst som är skräddarsydd efter dina behov och dina önskemål.

Villa, lägenhet eller radhus? Vad du än drömmer om att bo i så finner du det mesta här i Mölndal. Vi guidar dig genom hela affären och ser till att du blir hundra procent nöjd med din nya bostad!

Läs vad 261 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

• 2020-01-23

Per Ö skrev om Ulrika Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Ulrika har hjälpt oss sälja vårt hus på Fredsgatan 10 i Mölndal. Vi är väldigt nöjda med hennes professionella och samtidigt trevliga sätt. Rekommenderar henne gärna. Läs mer
  • 2020-01-22

Christopher C skrev om Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Sålt ett fler familjs hus . Allt fungerade riktigt bra och Anders
    visade ett professionellt sätt och riktigt bra engagemang genom hela processen. Läs mer
  • 2020-01-18

Hugo K skrev om Linn Jönell en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Hej!

Linn gjorde ett utmärkt arbete under hela processen av min försäljning av min lägenhet.

Hon genomförde ett gott intryck under värderingen och var väldigt hjälpsam inför visningen. Lägenheten blev såld i en affär som både jag som säljare och med största sannolikhet köparen ansåg var en god och rättvis affär.

Tack Linn,

Hugo Läs mer
  • 2020-01-16

Filip J skrev om Linn Jönell en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag köpte en lägenhet på Kvarnbygatan av Linn och jag har bara bra saker att säga om henne.
    Det är absolut en mäklare som jag kommer att rekommendera till andra och även kontakta vid framtida försäljning/försäljningar.
    Jag blev väl bemött och hon skötte hela affären snabbt och smidigt.
    Av alla mäklare som jag har varit i kontakt med så har hon varit den bästa på alla sätt. Läs mer
  • 2020-01-14

Annette E skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Mkt goda erfarenheter. Tillgänglig och proffsig Läs mer
  • 2020-01-14

Elin E skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Jonathan, som var väldigt hjälpsam och proffsig! Väldigt nöjda med hans goda arbete! Läs mer
  • 2020-01-13

Hans B skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Mötte alla förväntningar. Trevligt och korrekt uppträdande. Snabb. Läs mer
  • 2020-01-12

Mikael I skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag kom i kontakt med Svensk Fastighetsförmedling i början på 2018, då jag letade efter en ny lägenhet. Tyckte då att de skötte sig väldigt bra och tänkte då, att ska jag sälja i Mölndal ska jag sälja med Svensk Fastighetsförmedling. Jonathan har gjort ett utmärkt jobb, alltifrån marknadsföring, visningar och uppföljningar. Uppföljningen var exemplariskt, något som jag som säljare uppskattade mycket. Ett stort tack till dig och dina kollegor Jonathan, för ett mycket väl utförd försäljning. Läs mer
  • 2020-01-03

Willhelm B skrev om Ulrika Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Köpt en nyproducerad lägenhet.
    Ulrika var trevlig och tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-12-27

Ellen W skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Sålt en lägenheten 2 rok.
    Positiv och härlig energi. Ger aldrig upp utan ser till att nå dit man vill komma.
    Väldigt nöjd med Jonatan som mäklare! Läs mer
  • 2019-12-25

Sonia S skrev om Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    We sold an apartment, our experience with Camilla Sjöling was remarkeably good as she was very prompt in responding to our messages. She was very alert about the market changes and kept us updated. Overall we had a very pleasant experience selling our apartment with Camilla Sjöling. Läs mer
  • 2019-12-22

Peyman T skrev om Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Köpt vila
    Tydlig, strukturerade och påläst. Läs mer
  • 2019-12-19

Antovan K skrev om Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Väldig bra och rutinerad och tålmodig Läs mer
    2019-12-21 Camilla svarar Antovan K
    Tack så mycket Antovan! :) Det var kul ett får hjälpa dig med försäljningen!
  • 2019-12-16

Benny J skrev om Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Har sålt en villa , Anders tyckte vi var väldigt bra trevlig och lugn
    förklarade allt på ett begripligt sätt .
    Allt fungerade utmärkt har inget att invända på Anders eller
    Fastighetsförmedlingen Mölndal

VI ÄR SUPERNÖJDA MED ALLT

MVH

Berit & Benny Läs mer
  • 2019-11-21

Stefan Bertil S skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Köpte 4-rummare i Mölndal efter öppen visning. Fick ett trevligt bemötande och saklig information från mäklaren genom hela processen. Läs mer
  • 2019-11-19

Carin S skrev om Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Sålt ett radhus.
    Engagerad Mäklare. Läs mer
    2019-12-04 Camilla svarar Carin S
    Stort tack Carin! Jag hoppas att du kommer att trivas bra i din nya bostad också!
  • 2019-11-18

Manushaqe K skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag är fantastiskt nöjd med Jonathan som mäklare. Han är oerhört kunnig, kompetent, ödmjuk och trevlig. Jag kunde inte önska ett bättre bemötande eller hjälp i samband med försäljningen och rekommenderar honom verkligen å det varmaste. Jag är så glad och tacksam för hans tid, tålamod och stöd i försäljningsprocessen. Stort tack från en oerhört nöjd kund Läs mer
  • Fredrik K

2019-11-17

Fredrik K skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Mycket engagerad och har målet att göra sitt yttersta i hela processen. Rekommenderar varmt denna duktiga mäklare. Läs mer
  • 2019-11-16

Jesper N skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Snabb och smidig affär. Bra kommunikation, mycket bra förmedlad av Jonathan. Läs mer
  • 2019-11-15

Morgan B skrev om Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Sålt hus är super nöjda Camilla har varit jätte bra och effektiv och tålmodig bästa mäklare 👍👍👍 Läs mer
    2019-12-04 Camilla svarar Morgan B
    Vad kul att höra Morgan, stort tack! :) Det har varit fantastiskt kul att få hjälpa er med försäljningen!
  • 2019-11-15

Johanna L skrev om Ulrika Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag har själv inte träffat Ulrika utan en av hennes kollegor men jag har bara haft positiva erfarenheter.
    Jag har köpt en nyproducerad lägenhet. Läs mer
  • 2019-11-11

Mattias W skrev om Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Fantastiskt duktig, vänligt bemötande, mycket professionellt utfört uppdrag. Läs mer
  • 2019-11-11

Dongfeng C skrev om Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Very good service and I have a very good price to sell our apartment. Läs mer
  • 2019-11-10

Mats M skrev om Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    vi köpte ett radhus och Camilla tog hand om oss alla som va på visningen på ett m Läs mer
    2019-12-04 Camilla svarar Mats M
    Vad kul att höra, tack! Hör gärna av er när renoveringen är klar, jag är mycket nyfiken på att få se hur det har blivit!
  • 2019-11-09

Staffan L skrev om Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Professionell med bra bemötande. Hjälpsam och stöttande i bostadsaffären. Läs mer
  • 2019-11-05

Andreas T skrev om Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Köpte en villa av henne och hon var proffsig, vänlig och engagerad. Även hennes kollega Jonathan som stöttade oss inför vår försäljning av vår bostad var duktig och proffsig. Läs mer
    2019-12-04 Camilla svarar Andreas T
    Tack så mycket! Ni har köpt ett riktigt fint hus och jag tror verkligen att ni kommer att trivas riktigt bra :)
  • 2019-11-05

Eva-Karin B skrev om Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Har hjälp oss att sälja vårt hus.
    Camilla har alltid varit väldigt hjälpsam och trevlig.
    Hon har lyssnat på våra synpunkter.
    Vi känner oss nöjda med henne Läs mer
    2019-12-04 Camilla svarar Eva-Karin B
    Vad roligt att höra, tack!! :)
  • 2019-11-01

Julia L skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag köpte lägenhet på Sörgårdsgatan 9 med mäklare Jonathan Jacobsson. Väldigt professionellt bemötande och det viktigaste av allt - tillgänglig, flexibel och återkopplar med snabbt svar. Läs mer
  • 2019-10-24

Anders T skrev om Ulrika Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Äldre villa 206 kvm + 106 kvm källare + uppvärmt dubbelgarage. Dalgångsgatan 29 i Mölndal.
    Mäklaren gav från början ett kunnigt intryck och första besökets kommentarer samt slutpris stämde när allt var klart.
    Förväntningarna stämde.
    Mäklaren själv upplevde att det drog ut på tiden med bud men jag såg det som normalt med tanke på summan det rörde sig om. Allt höll sig inom den ramen jag hade föreställt mig och vi rekommenderade mäklaren till vänner som lyckades sälja snabbt till en av våra spekulanter som drog sig ur på slutet. Läs mer
  • 2019-10-24

Caroline L skrev om Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2016 köpte jag min nuvarande lägenhet av Camilla Sjöling. Hon var världens stöttepelare genom hela affären. Så nu var det var dags för mig att sälja och det helt givet att Camilla skulle sälja min lägenhet på streteredsvägen 1B i kållered.

Camilla finns alltid som bra stöd och råd. Kunnig om område och pålitlig. Alltid trevlig, så fint bemötande och flexibel. Jag var hur lugn som helst med att hon skulle ta hand om mina köpare.
    Allt svårt känns lätt när man har med henne att göra.

Jag vill ge Camilla den högsta utmärkelse man kan ge någon i denna bransch.

Jag kommer anlita er och speciellt Camilla vid ny försäljning eller köp av ny bostad.

Med vänlig hälsning, Caroline Löfqvist Läs mer
    2019-10-29 Camilla svarar Caroline L
    Stort tack Caroline! Det har varit riktigt kul att få hjälpa dig både med letande efter ny lägenhet, köp och försäljning! Jag hoppas verkligen att du kommer trivas bra med din nya bostad!
  • Savash Z

2019-10-23

Savash Z skrev om Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi köpte huset via honom och vi fick uppfattningen om att han är väldigt professionell och trevlig, kan man inte nå honom så återkommer han. Håller det han lovar och har väldigt mycket erfarenhet. Kan definitivt rekommendera. Läs mer
  • 2019-10-22

Sofie H skrev om Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi köpte vårt hus genom Anders.
    Han har varit proffsig, trevlig och alltid villig att bistå oss, även flera månader efter köpet genomfördes. Inget har varit för besvärligt för honom eller hans team.
    Säljaren verkade ha en likadan upplevelse.
    Jag skulle varmt rekommendera honom oavsett om man tänker köpa eller sälja. Läs mer
  • 2019-10-21

Sylvia E skrev om Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi har sålt vårt hus och fått hjälp av Sofia. Vi är mycket nöjda med hur hon skött vår försäljning.
    Hon har snabbt och professionellt återkopplat på alla våra frågor. Hon har varit ett bra stöd hela vägen.
    Stort tack. Läs mer
  • 2019-10-21

Lukas F skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag har köpt en lägenhet och blev väldigt bra bemött! Nöjd med allt och han var lätt att få tag på och informerade alltid vad som hände och om det fanns nån ny information angående köpet! Läs mer
  • 2019-10-20

Sharife P skrev om Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Mycket bra och professionellt hjälp fick jag av min mäklare som fick sälja mitt hus/ stuga jag skulle rekommendera Anders Lundgren till vänner och bekantar Läs mer
  • 2019-10-20

Louise P skrev om Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Bra, proffsig och förtroendeingivande Läs mer

Pär H skrev om Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Proffsig och korrekt förmedlare som sålde vårt hus till två nöjda parter Läs mer
  • 2019-10-18

Britt-Marie S skrev om Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag råkade ju ut för många sk dolda fel på min lägenhet som Camilla sålde O hon talade om vad för rätt man hade O vad man kunde göra. Men på ett ganska ointressant sätt. Inte så medgörlig m a o👎 Läs mer

Nilufar S skrev om Ulrika Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Sålt villa 2018. Proffsigt. Fuktig på att sätta rätt pris på bostaden. Läs mer
  • 2019-10-18

Alexander Johannes S skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag vill inte skriva något, bara ge betyg. Tack. Läs mer

Monica H skrev om Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi har återkommande använt oss av Anders. Läs mer

Kjell A skrev om Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Sålt en villa. Proffsigt och trevligt bemötande. Förväntningarna i princip uppfyllda. Läs mer

Tove A skrev om Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag och min sambo köpte en 3:a i Mölndal. Detta var vår första bostadsrätt, därför hade jag inga direkta förväntningar utan mest frågor. Camilla var mycket trevlig, hjälpsam och snabb att kolla upp saker och ge svar! Läs mer
    2019-10-29 Camilla svarar Tove A
    Tack! :) Hoppas att ni trivs riktigt bra i lägenheten!
  • 2019-10-17

Ayad Abdul Kadum A skrev om Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Köpt en lägenhet i Mölndal. Mäklaren Magnus Forsberg var trevlig , ärlig och ojävig.
    Han uppfyllde mina förvätningar . Starkt rekommenerar honom. Läs mer

Lena P skrev om Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Min bror och jag sålde villan vi ärvt efter vår mamma. Min bror var den som hade mest kontakt med Anders. Den kontakt jag hade med honom var bra. Hela försäljningen förflöt smidigt. Läs mer

Eivor V skrev om Ulrika Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Köp av lägenhet och försäljning av villa.
    På ett trevligt, engagerande och förtroendeingivande sätt.
    Proffsig hjälp med köp- och säljprocessen.Överträffade
    förväntningarna.

Genomfört köp- och säljprocessen på ett utmärkt sätt. Läs mer

Bengt O skrev om Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Mycket bra. Allt fungerade klanderfritt.
    Skulle vi göra om detta skulle vi välja samma mäklare. Läs mer
  • Lennart M

2019-10-17

Lennart M skrev om Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Fastighetsaffär med ett dödsbo komplicerat med många ägare
    Mäklaren var mycket behjälplig och svarade snabbt på frågor
    Förväntningen från början med första kontakten var god

Ett komplicerat ärende som tog mycket tid o kraft för alla inblandade med mycket pappersarbete.
    Slutresultatet blev över förväntan Läs mer
  • 2019-10-17

Nina Salsten skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Bra bemötande, kunnig och hade humor.
    Fick all hjälp jag kunde tänka mig.
    Ger honom varma rekommendationer till alla. Läs mer

Arvid A skrev om Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Köpte en bostadsrätt i centrala Mölndal. Camilla agerade proffsigt och var tillgänglig när man behövde råd. Dessutom var hon en värdefull länk till säljaren då det uppstod en tvist efter att kontraktet var påskrivet.
    Kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och Camilla Sjöling. Läs mer
    2019-10-29 Camilla svarar Arvid A
    Tack Arvid! :) Hör gärna av dig om det är någonting mer som du funderar på framöver!

Tempelgatan 1, 431 30 Mölndal