Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Tempelgatan 1, 431 30 Mölndal — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Mölndal!

Här i Mölndal i Göteborgstrakten kan du hitta ett boende nära storstadsliv men omgivet av fina omgivningar som slott och skogar. Vi fastighetsmäklare på kontoret känner till området mycket väl och kan erbjuda dig en tjänst som är skräddarsydd efter dina behov och dina önskemål.

Villa, lägenhet eller radhus? Vad du än drömmer om att bo i så finner du det mesta här i Mölndal. Vi guidar dig genom hela affären och ser till att du blir hundra procent nöjd med din nya bostad!

Läs vad 320 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

• 2020-05-17

Geir H skrev om Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Magnus hjälpte oss att sälja vår lägenhet på ett mycket bra sätt. Han är öppen och trevlig samt kommunicerar bra, kom med bra lösningar. Läs mer
  • 2020-05-15

Rickard S skrev om Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Tydligt och kommunikativ i köp och spekulationsprocessen, samt även under budgivningen.
    Det var uppenbart att Anders kan Kållered och hade tydliga svar på våra frågor ang hus och omgivning.
    Anders svarade även snabbt på övriga frågor efter vi skrivit kontrakt, vilket uppskattas stort. Läs mer
  • Paula H

2020-05-12

Paula H skrev om Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi sålde vårat parhus och såklart är man alltid nervös över hur det ska gå.
    Med Magnus kände vi oss trygga, då han var väldigt klar med hur vi skulle lägga upp försäljningen och kändes säker på sin sak.
    Mycket trevlig och jordnära!
    Blev en otroligt smidig försäljning och vi är grymt nöjda! Läs mer
  • 2020-05-12

Marcus H skrev om Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Bemötandet var väldigt proffsigt från start till slut, bra dialog under hela processen. Och att under dessa tider lösa utmaningen på detta viset var mkt bra. Extra kul att köparna kändes helt rätt med.
    vi kommer rekommendera Magnus till alla vi känner som går i tanke att sälja sin bostad. Vi har tidigare varit med om riktigt dåliga mäklare så detta var extra roligt. Läs mer
  • 2020-05-12

Anna W skrev om Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Har nyss köpt ett parhus i Eklanda där vi blev bemötta bra av mäklaren. Hade förväntningar av att få svar på mina frågor och det fick jag. Positivt var att vi var själva på visningarna, vilket kändes skönt och mer avslappnat. Rekommenderar mäklaren till andra som ska köpa eller sälja bostad. Läs mer
  • 2020-05-10

Loury A skrev om Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Köpt ett hus.
    Trevlig person.
    Kompetent, kunnig och kan sin grej.
    Skulle absolut rekommendera honom. Läs mer
  • Ann F

2020-05-08

Ann F skrev om Linn Jönell en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag anlitade Linn för försäljning av min bostadsrätt. Hon har varit tydlig, proffsig och ambitiös. Hon har gett ett väldigt trevligt och kompetent intryck. Jag har verkligen blivit väl bemött och Linn levde mer än väl upp till mina förväntningar. Jag rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • 2020-05-08

Marie W skrev om Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi har sålt en villa och blev väldigt bra bemötta från första stund.
    Mäklaren levde med råge upp till våra förväntningar.
    Enbart positiv med bra återkopplingar och snabb försäljning. Läs mer
  • 2020-05-07

Jan F skrev om Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    En alldeles utmärkt person som inger förtroende och att det känns att hon är intresserad av vad hon förmedlar, det ger både säljare och köpare en känsla av trygghet.
    Väl insatt i det mesta och vill lära sig mer Läs mer
  • 2020-05-06

Catarina S skrev om Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Köpt bostad
    Bra information och bemötande Läs mer

Cina F skrev om Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Mycket bra, kunnig och påläst mäklare som har sålt ett mycket speciellt hus med ett helt unikt sjöläge på bästa möjliga sätt för både mej som säljare och även för köparna tror jag. Hon tar sig alltid tid och lyssnar på hur säljaren vill ha det och gör avvägda rekomendationer som funkar. Otroligt bra marknadsfört med text och ursnygga bilder som lockar spekulanter ur en annan prisklass. Tack Camilla! Läs mer
  • 2020-05-06

Sarah S skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Han sålde vår lgh i kållered med stort tålamod när vi velat en del. Han är öppen och ärlig vilket skapade att förväntningarna matchar verkligheten. Kändes tryggt och bra genom hela försäljningen och vi blev mkt nöjda. Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • 2020-05-04

Anna K skrev om Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Anders är mycket kunnig, tar sig tid och är alltid lätt att få kontakt med. Han visade på stort driv och engagemang genom hela försäljningsprocessen och vi är jättenöjda med resultatet. Läs mer
  • 2020-04-30

Cyrus N skrev om Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Har sålt min villa.

Jag är jättenöjd med Anders, han har skött det hela bra och har alltid kunnat svara på frågor man haft. Allt som allt så gick själva försäljningen väldigt smidigt och enkelt, och vi blev väldigt nöjda Läs mer
  • 2020-04-30

Emily N skrev om Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Trevlig, professionell och kompetent! Anders har varit toppen under hela processen. Inget att klaga på överhuvudtaget. Läs mer
  • 2020-04-29

Moa H skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Köpte vår första bostadsrätt genom Jonathan. Ärlig, kompetent, noggrann och väldigt trevlig. Väldigt snabb på återkoppling och hjälper till med alla frågor man kan tänkas ha. Kändes tryggt att köpa via honom. Kan varmt rekommendera. (Duktig säljare med) så skulle vi sälja så skulle vi välja honom. :) Läs mer
  • 2020-04-29

Joakim H skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Bostadsrätt Mölndal
    Mkt bra engagemang & leverans genom hela affären Läs mer
  • 2020-04-28

Hanna G skrev om Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Anders visade stort tålamod och gav oss den tid och extra visning vi behövde för att känna oss trygga med att lägga bud. Klar och tydlig under hela processen ända fram till kontraktskrivning. Verkligen toppen! Läs mer
  • 2020-04-27

Sarah B skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi fick hjälp av Jonathan att sälja vår lägenhet och under hela processen har han varit väldigt tillgänglig och alltid gett oss snabb återkoppling. Han har även funnits där som bollplank för oss i köpet av vår nya lägenhet, där han gett oss ärliga och värdefulla tips. Jag skulle varmt rekommendera Jonathan till alla som vill sälja/köpa lägenhet, främst för att han är en mäklare du som kund får ett stort förtroende för, men även för hans driv och engagemang i att få ut max ur just din lägenhet. Läs mer
  • 2020-04-27

Marie A skrev om Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi köpte vår villa av Anders för snart fem år sedan och det kändes självklart att anlita honom igen.
    Anders är tillgänglig, tydlig och vi upplever honom proffsig både för säljare och köpare. Läs mer
  • 2020-04-22

Thomas V skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jonathan hjälpe mig sälja en lägenhet på 40m2 för lite över utgångspriset under Corona tiden. Läs mer
  • 2020-04-19

Erik N skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Hej,

Jonathan gjorde ett kanonjobb när han såld min lägenhet på Eklanda Bäck 146. Han är otroligt kunnig, driven och närvarande. Jontahan var alltid tillgänglig och hade alltid svar på mina frågor kring försäljningen. Tyckte han skötte budgvningen exemplariskt! Jag kan verkligen rekommendera Jonathan som mäklare.

Erik Nordenberg Läs mer
  • 2020-04-16

Helena B skrev om Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Fick förtroende för Anders vid första mötet. Lätt att prata med och gav svar på mina frågor. Skall med nöje rekommendera honom till mina vänner och bekanta om de skall sälja sina hus. Hälsningar Helena Läs mer
  • 2020-04-15

Adam P skrev om Linn Jönell en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Köp av bostadsrätt. Linn framstod som kunnig och pålitlig. Läs mer
  • 2020-04-15

Jerker B skrev om Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Köp av bostadsrätt. Den mest förtroendeingivande av de mäklare vi stött på i vårt senaste bostadsletande i Mölndal. Förväntningarna baserade på framförallt bilddokumentationen på objektet matchade verkligen den verkliga upplevelsen (vilket enligt vår erfarenhet det ofta inte gör). Läs mer
  • 2020-04-08

Sofia S skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Lugn och trygg mäklare som ett ger stabilt intryck.

Ej påstridig. Läs mer
  • 2020-04-08

Brf Täckdiket 3 I skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Föreningen omvandlade två hyreslägenheter till bostadsrätter och Jonathan var den ansvarige mäklare i säljprocessen. Noggrann i arbete, trevlig i bemötande, kan väldigt bra sin bransch och de uppgifter som han jobbar med, duktig på att lägga fram vinstgivande strategier och tipser. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-04-07

Nils Erik Peter S skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Köpt bostadsrätt.
    Jonathan skapar ett bra förtroende genom tips, råd och viktiga faktorer att tänka på, när vi nu byter stad.
    Hans gedigna kunskaper om marknaden, områden och vilka objekt som kan vara aktuella har varit helt ovärderliga.
    Att sedan ordna visning, kontakter och lösning med säljaren överträffade våra förväntningar.
    En snabb affär blev enkelt utförd, men det är Jonathans förtjänst att det gick i lås.
    En mycket kompetent mäklare vi varmt rekommenderar. Läs mer
  • 2020-04-07

Diana D skrev om Linn Jönell en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi köpte en 3:a bostadsrätt där Linn var ansvarig mäklare. Linn var väldigt trevlig och hjälpsam och man kände sig bekväm med att ställa frågor till henne. Hon var mycket engagerad och svarade alltid snabbt. Hon var mycket initiativtagande på ett bra sätt dvs var skicklig på att motivera folk att få saker och ting gjorda utan att man känner sig pressad — en sällsynt egenskap. Jag skulle varmt rekommendera Linn till andra som vill sälja eller köpa en ny bostad. Läs mer
  • 2020-04-06

Helena Martina S skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag har köpt en bostadsrätt och ger Jonathan bästa vitsorden.

Han är en engagerad och lyhörd mäklare genom att han lyssnar på kundens önskemål och gör sitt yttersta för att hitta lämpliga objekt.

Jonathan är ödmjuk och genuint intresserad av att man som köpare ska bli nöjd.

Om det blir aktuellt med flera bostadsaffärer kommer jag absolut att anlita Jonathan. Läs mer
  • Fredrik B

2020-04-03

Fredrik B skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Bostadsrätt.
    Affären gick över förväntan!
    Kontakt med Jonathan första gången på måndag och såld på onsdagen. Helt otroligt.
    Han var väldigt professionell, lugn och förtroende ingivande. Läs mer
  • 2020-04-01

Bengt J skrev om Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Magnus sålde vår bostad.
    Han skötte det på ett väldigt professionellt, strukturerat, informativt och trevligt sätt.
    Han såg också till att både säljare och köpare var nöjda.
    Han levde upp till våra högt ställda förväntningar med råge.
    Vi rekommenderar honom med betyg MVG+++. Läs mer
  • 2020-03-27

Linor D skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Denna mäklare har varit helt exemplarisk! Han har levt upp till samtliga förväntningar avseende bemötande, stöd och den hjälp man fått under försäljningen av min bostad. Inte nog med detta fick jag dessutom hjälp med deklaration vilket bidrog till en vinst! Kan starkt rekommendera Jonathan Jacobsson till dem som är i behov av en grym mäklare! Läs mer
  • 2020-03-23

Ulf S skrev om Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Försälning av villa i Mölndal. Tycker Anders skötte detta på ett mycket bra och professionellt sätt. Fick aktuell information hela tiden under det att försälningen pågick. Resultatet blev ungefär vad vi hade förväntat oss. Läs mer
  • 2020-03-22

Lars P skrev om Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Försäljning av radhus.

Mycket proffsigt och förtroendegivande bemötande.

Är rätt skeptisk till mäklare i allmänhet.

Anders har skött denna försäljning helt klockrent. Klara direktiv vad vi skulle göra, en bra tidsplan och bra uppdatering under hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • Jan P

2020-03-20

Jan P skrev om Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Anders har en mycket god kunskap och fingerspetts känsla till marknaden han jobbar i.
    Ger et solid och mycket seriöst intryck med strukturerad framdrift och ett entusiastiskt driv.
    Vi rekommenderar Anders på det varmaste till kunder som önskar max pris med max professionalitet.

Mvh.

Jan Pettersson Läs mer
  • 2020-03-16

Fredrik L skrev om Linn Jönell en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag har köpt en bostadsrätt där Linn Jönell var ansvarig mäklare.
    Kontaktade henne efter ordinarie visningar och fick snabbt och smidigt komma och titta på objektet.
    Genom hela processen har Linn överstigit mina förväntningar och gjort köpet till en enkel och smidig affär där jag känt fullt förtroende för mäklaren och svar på alla mina frågor. Läs mer
  • 2020-03-16

Caj Urban J skrev om Linn Jönell en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Har ingen kontakt med företaget då det är dödsbo och allt sker via ombud.
    Mvh Läs mer
  • 2020-03-15

Leif B skrev om Linn Jönell en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Trevlig och jobbar aktivt med sitt uppdrag Läs mer
  • 2020-03-10

Evelina B skrev om Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Köpte en 1:a i Åby Allé, Mölndal.
    Fick ett bra bemötande och en god kontakt.
    Ja, trevligt bemötande, snabba svar och även behjälplig.

Bra upplevelse! Rekommenderar. Läs mer
  • 2020-03-05

Kianosh K skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag köpte en lägenhet i Mölndal. Jag fick ett otroligt trevligt bemötande av Jonathan som visade sig också vara väldigt flexibel i att hitta en tid som passade just mig .
    Jonathan var dessutom väldigt kunnig och svarade på alla mina frågor, han var tillgänglig så fort som jag sökte honom.
    Det var den bästa mäklare erfarenheten jag varit med om. Läs mer
  • 2020-03-03

Hannes H skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jonathan har hjälpt oss att sälja vår lägenhet och vi är väldigt nöjda med hur han har skött allting.

Vi har letat nytt boende ett tag och Jonathan har varit hjälpsam i att kolla på objekt vi varit intresserade av och vi har kunnat bollat med honom vilket har varit skönt.
    Han har alltid varit tillgänglig ifall vi haft frågor. Det har varit en trygghet.

Och när vi köpte vårt radhus hade Jonathan redan många som var intresserade av vår lägenhet så vi fick till en försäljning kort därefter.

Vi är som sagt väldigt nöjda och kan varmt rekommendera Jonathan ifall man ska sälja! Läs mer
  • 2020-03-02

Inga-lill L skrev om Linn Jönell en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Jag och mina syskon har sålt ett radhus i Mölndal.
    Vi har har blivit mycket väl bemötta av Linn.
    Hon har varit mycket lyhörd för våra önskningar och vi har känt en stor trygghet att ha Linn som mäklare för våran försäljning. Läs mer
  • 2020-03-02

Erik J skrev om Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Har nu köpt en fantastisk 3:a som jag kommer att trivas i jättebra och sålt min 1:a.
    Magnus Forsberg har verkligen visat stort intresse till detta yrke han har! Och han har lagt mycket tid att göra det så bra för kunden som möjligt med mycket bra information så man förstår vad man väljer om man ska sälja eller köpa en bostad.
    Mina förväntningar till Magnus blev över förväntan faktiskt han är alltid på så gott humör och förklar verkligen hur hans plan är för att gå vidare med ett köp eller försäljning.
    Min upplevelse av att göra detta valet är en stor förändring i mitt liv och att flytta till något jag drömt om ganska länge nu hade inte gått så snabbt och smidigt utan Magnus kan jag lova! Så ja jag tycker Magnus lever upp till sitt jobb som mäklare. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-02-29

Mark L skrev om Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Lägenhet i Mölndal SN9

Magnus mötte inte mina förväntningar, han överträffade dom. Ett proffs ut i fingerspetsarna! Tack Läs mer
  • 2020-02-29

Pia N skrev om Camilla Sjöling en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Vi har sålt vår bostadsrätt (radhus). Camilla har varit med oss från början och det har varit så tryggt att ha henne som mäklare. Mycket kompetent, lugn och inkännande av vad vi har haft för önskemål. Vi är så nöjda med Camilla! Läs mer
    2020-03-03 Camilla svarar Pia N
    Stort tack Pia! Det har varit jättekul att få hjälpa er :)
    Camilla gillar detta
  • 2020-02-24

Patrik S skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Bra kille!

Väldigt hjälpsam i försäljningen av vårt radhus. Läs mer
  • 2020-02-19

Qi G skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    We bought an apartment and Jonathan is our broker. He is very considerate person and he tried his best to arrange time to fit our time for the apartment visit. He is always very patient to answer our questions. we are very happy that he was our trusted broker. :) Läs mer
  • 2020-02-17

Christina R skrev om Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Positivt bemötande och hög aktivitetesnivå! Läs mer
  • 2020-02-16

Sofie N skrev om Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Sålt en lghet.
    Mycket bra bemötande, positivt och personlig, med stort engagemang. Läs mer

Tempelgatan 1, 431 30 Mölndal