Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

Funderar du på att byta eller sälja en bostad här i Torslanda? Eller kanske vill du flytta hit? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan vårt område och erbjuder en mäklartjänst anpassad specifikt för dig och dina behov. BoButiken här i Torslanda har funnits i över 25 år och vi kan säga att vi har full koll på bostadsmarknaden här och, ja, Torslanda.

Med gemensam erfarenhet och stor affärsmässighet tar vi oss an varje försäljning med engagemang, nytänkande och omtänksamhet. Vårt mål är att du ska få ut det mesta av din bostadsaffär och dessutom känna dig nöjd.

Kom gärna förbi vår BoButik på Flygledarevägen 3D, vi svarar på alla dina frågor och tillsammans kan vi ta reda på hur du kan få ut mest av din bostadsaffär!

904 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

Sedan starten hos Reco 2016
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    2023-01-30 Verifierad kund
    Jag är så nöjd med Therese och kan starkt rekommendera henne.
  • köpte sin bostad med hjälp av Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    2023-01-30 Verifierad kund
    Trevlig. Professionell. Inger förtroende. Lyhörd och flexibel. Lätt att få tag på.
  • sålde sin bostad med hjälp av Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    2023-01-29 Verifierad kund
    Mycket bra och professionel hjälp.
  • sålde sitt hus med hjälp av Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    • Skutehagen
    2023-01-26 Verifierad kund
    Per gav ett väldigt profisionellt intryck och gav oss gott stöd och goda råd genom hela köp/sälj processen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    2023-01-20 Verifierad kund
    Emelie har varit professionell och trevlig och kunnat svara på alla frågor vi haft. Grym mäklare och hade absolut anställt henne om framtida köp/ sälj tillfällen uppkommer.
    2023-01-16 Verifierad kund
    Trevlig och snabb med återkoppling. Proffsig och mänsklig, uppskattas mycket.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    2023-01-16 Verifierad kund
    Väl bemött utav mäklaren. Fantastiskt arbete på kort tid.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    2023-01-15 Verifierad kund
    Per Lind ger ett förtroendeingivande intryck. Han är vänlig och korrekt.

Förväntningarna förändrades under försäljningens gång men under tiden hade vi, säljare och mäklare men även köpare en kreativ dialog som gjorde det möjligt att sälja lägenheten till ett pris där samtliga blev nöjda.

Jag rekommenderar gärna Per Lind då han är både professionell och ambitiös i sitt bemötande av kunder.

Med vänlig hälsning Eleonora Gröning
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    • Björkö
    2023-01-03 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande ! O väldig kunnig på det hon gör, bra information under tiden! Givetvis vill man ha mer betalt för sitt objekt med det hänger ju på köparen! O dom va ju inte så många! Så bara positivt! 👍
    2023-01-02 Verifierad kund
    Therese Kraft upplever vi som en hårt arbetande mäklare med ett utmärkt bemötande och ett professionellt och seriöst arbetssätt. Hon höll oss uppdaterad löpande under hela den korta processen som affären tog och tog tag i frågeställningar som uppkom. Vi är väldigt nöjda med hur Therese Kraft tog sig an oss som kund.

Kenneth och Grethel Nilsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    • Björkö
    2023-01-02 Verifierad kund
    Väldigt hjälpsam och trevlig hela vägen.
    2022-12-30 Verifierad kund
    Både sålt och köpt via Emelie.
    Smidigt , snabbt , enkelt.
    Super nöjd !
    • Andalen
    2022-12-16 Verifierad kund
    Vi är nöjda med Per’s arbete med försäljningen
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    2022-12-14 Verifierad kund
    Fantastiskt fint bemötande samt alla svar på mina frågor
    Mycket fin person
    Mvh Pia
    2022-12-13 Verifierad kund
    En mycket erfaren och bra mäklare, kan varmt rekommendera
    2022-12-13 Verifierad kund
    Mycket bra mäklare kan varmt rekommendera
  • köpte sitt hus med hjälp av Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    • Fotö
    2022-12-06 Verifierad kund
    Väldigt positiv, återkopplade alltid, engagerad till tusen.
    • Torslanda
    2022-11-30 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och enligt mina förväntningar.
  • sålde sitt hus med hjälp av Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    2022-11-23 Verifierad kund
    Supertrevlig och glad mäklare
    Sätter dock "lockpris" på kontraktet och har något för många uppdrag för att kunna fookusera och leverera en bra och snabb affär.
    Hej Björn,
    Tack för din återkoppling, det betyder mycket för mig!

Jag förstår att en säljprocess i dessa speciella tider är omtumlande och inte ett spikrakt förfarande. Med betydligt längre försäljningsprocesser och att vi arbetar i ett prisfall så innebär det ett flertal visningar (ibland även med kort varsel) samt nya prisdiskussioner för att få sålt sin bostad. Allt i en överenskommelse med dig som säljer givetvis.

Jag gör alltid mitt yttersta i alla mina förmedlingar, oavsett antal. Samtidigt har jag full förståelse för att det både är en besvikelse, jobbigt och stressande när efterfrågan minskar på kort tid och man inte når den prisbild vi strävar efter. Vi har olika tillvägagångssätt för att försöka hantera det eller en acceptans från den som säljer på den prisbild som finns där och då.

Jag vill passa på att tacka dig för ett bra samarbete, vi kämpade på tillsammans i en tuff och nedåtgående marknad. Allt gott så länge så ses vi på tillträdet! Med vänlig hälsning, Therese
    Therese Krafft
  • köpte sitt hus med hjälp av Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    2022-11-23 Verifierad kund
    Proffsig, kunnig och trevlig, har inget att klaga på :)
    Hej Mathilda, tack för ditt svar! Det glädjer mig att ni är nöjda. Nu ser vi framemot att ni skall flytta till Torslanda! Med vänlig hälsning, Therese Therese Krafft
    2022-11-22 Verifierad kund
    Erfaren och kompetent mäklare
    2022-11-22 Verifierad kund
    Positivt bemötande.
    Lätt att få kontakt.
    Reaktiv på frågeställningar.
    Tack för din kommentar Björn! Jag får säga detsamma och hoppas ni kommer trivas riktigt bra! Emelie Karlsson
    2022-11-16 Verifierad kund
    Per var trevlig , lättsam, professionell och vi är jätte nöjda med honom
  • Filippa B
    2022-11-16 Verifierad kund
    Per var lättillgänglig och engagerad. Han var väldigt hjälpsam och vi kände oss trygga som säljare med honom genom hela processen
    2022-11-15 Verifierad kund
    Therese was really helpful and supportive during the whole process.
    Thank you Sajad! It means a lot to me. See you soon! BR Therese Therese Krafft
    2022-11-14 Verifierad kund
    Kunnig och bra bemötande genom hela processen. Kan varmt rekommendera Therese.
    • Hällsvik
    2022-11-09 Verifierad kund
    Per är lugn, trygg, har tålamod och en gedigen erfarenhet som lyser starkt.
    Han har guida och agerat rådgivare genom hela affären på ett fantastiskt sätt.
    Per har levt upp till allt han lovat och vi är jättenöjda med hela processen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    2022-11-02 Verifierad kund
    Emelie har ett stort engagemang är kunnig och positiv.
    Hon fanns hela tiden tillgänglig för frågor och hölls oss underrättade.
    Snabb och smidig affär👌
    2022-11-01 Verifierad kund
    Bra bemötande och tog snabbt fram informationen vi sökte samt var mycket behjälplig.
    2022-10-23 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Therese som mäklare.
    2022-10-22 Verifierad kund
    Emelie har visat att hon är en väldigt kunnig och proffsig mäklare.

Med sitt engagemang och positiva inställning blev detta en mycket bra upplevelse för oss.
    2022-10-21 Verifierad kund
    Therese utförde sitt uppdrag på ett professionellt sett, och vi hade en daglig kontakt under försäljningen. Jag kan ge mina bästa rekommendationer till att kontakta supersäljaren Therese 🌟
    2022-10-21 Verifierad kund
    Jätte bra på alla vis. Trevlig höll mig underrättad hela tiden vad som hände.l Lisbeth
    Tack Lisbeth, och så roligt att ha en fartfylld budgivning. Tack för bra samarbete! Emelie Karlsson
    2022-10-21 Verifierad kund
    Vi är oerhört nöjda med Therese. Hon var trevlig, hjälpsam och professionell genom hela processen.
    2022-10-15 Verifierad kund
    På ett utmärkt sätt
    Emelie gav mig bra tips på vad som var bäst inför försäljningen av lägenheten
    Hon fanns alltid till hands då jag ville få kontakt och hon kom till mig
    2022-10-13 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Ordning och reda har inget att klaga på. Mvh Morgan Lundborg
  • Tim L
    2022-10-10 Verifierad kund
    Mycket engagerad och duktig på sitt yrke.
    Tillgänglig och återkopplar alla dagar i veckan +++++

Vi är mycket tacksamma för att få denna möjlighet
    att ha Therese som vår mäklare .

tack tack //Tim, Caroline & Celia :)
    2022-10-07 Verifierad kund
    Bar bemötande och snabbt agerat.
    Vi hade träffat henne på en annan visning och hon kom ihåg oss vilket resulterade i att hon tog kontakt med oss direkt och köpet gick snabbt och smidigt
    2022-10-07 Verifierad kund
    hon var snabb och uppmärksam så vi fick möjlighet att köpa innan visning.
  • Tim L
    2022-10-07 Verifierad kund
    Stort engagemang och snabb på återkoppla.
    Tillgänglig, och mycket trevlig att jobba med !
    Vi rekommenderar Therese alla dagar i veckan.

Tusen tack för att vi fick möjlighet att ha dig som vår mäklare !
    2022-10-05 Verifierad kund
    Kunnig och professionellt bemötande. Trevlig och serviceminded.
    • Hällsvik
    2022-10-03 Verifierad kund
    Therese Krafft jobbar Väldigt professionellt.
    2022-09-30 Verifierad kund
    Emelie var mycket trevlig och professionell.
    Hon återkopplade löpande under hela processen viket var mycket uppskattat.
    2022-09-27 Verifierad kund
    Therese var mycket trevligt och inlyssnande i kontakten med oss mensamtidgt proffsig. Vi fick ett mycket gott intryck och kände oss trygga i att hon tog hand om vår bostadsaffär. Genomförandet av affären gick snabbt och problemfritt. Ett utomordentligt väl utförtarbete som vi ger våra allra bästa rekomndationer till.
    2022-09-27 Verifierad kund
    Vi upplevde Therese som mycket effektiv och professionell. Hon representerar verkligen både köpare och säljare på ett utomordentligt sätt.
    2022-09-27 Verifierad kund
    Redan vid första mötet med Therese så kände vi att det här var rätt person för oss. På ett professionellt sätt informativ och strukturerad har Therese lett oss genom hela försäljningsprocessen. Effektiv och smidig men samtidigt personlig och med en professionell ödmjukhet gentemot både köpare och säljare.
    2022-09-26 Verifierad kund
    Vi bemöttes av en trevlig och proffsig mäklare som lotsade oss igenom vår fastighetsaffär. Per fanns till hands och hjälpte till med de frågor vi hade. Vi är supernöjda och vi ger våra varmaste rekommendationer.
    2022-09-23 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och proffsigt bemötande.
    Hela affären gick smidigt.
    • Andalen
    2022-09-18 Verifierad kund
    Proffsig, förtroendegivande, saklig, lättillgänglig. Rekommenderar gärna Per Lind till andra som ska sälja hus. Med vänlig hälsning
    Inger Syrén
    2022-09-17 Verifierad kund
    Vi blev mycket trevligt bemötta. Hon uppfyllde våra förväntningar genom att hon var inlyssnande, tydlig, noggrann och förklarade allt på ett förståeligt och bra sätt. Vi hade bra kommunikation. Hon är proffsig i sitt arbete som mäklare.
    Tack Marie. Det var en ära att få hjälpa er! Emelie Karlsson