Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

Flygledarevägen 3D, 423 37 Torslanda — Visa karta

Funderar du på att byta eller sälja en bostad här i Torslanda? Eller kanske vill du flytta hit? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan vårt område och erbjuder en mäklartjänst anpassad specifikt för dig och dina behov. BoButiken här i Torslanda har funnits i över 25 år och vi kan säga att vi har full koll på bostadsmarknaden här och, ja, Torslanda.

Med gemensam erfarenhet och stor affärsmässighet tar vi oss an varje försäljning med engagemang, nytänkande och omtänksamhet. Vårt mål är att du ska få ut det mesta av din bostadsaffär och dessutom känna dig nöjd.

Kom gärna förbi vår BoButik på Flygledarevägen 3D, vi svarar på alla dina frågor och tillsammans kan vi ta reda på hur du kan få ut mest av din bostadsaffär!

Läs vad 326 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

• 2020-07-28

Gabriel P skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese sålde vår bostad och vi har bara gott att säga om hela processen. Det gick smidigt och resultat över förväntan! Tack! Läs mer
  • 2020-07-21

Ellen K skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Orkar inte skriva allt

var bra Läs mer
  • Tim L

2020-07-21

Tim L skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi har sålt våran lägenhet i Torslanda.
    Vi valde Therese med känsla av att hon har en bra erfarenhet och vet vad hon gör.

Och så rätt vi hade.

Det vi tänkte, de sa hon.
    Det vi önska, gjorde hon.

Det blev mycket bättre än vi kunnat drömma om.

Tusen tack Therese.

// Tim och Caroline lavsund !! Läs mer
  • 2020-07-18

Kristina M skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi har både köpt och sålt bostad med Therese som mäklare och är mycket nöjda. Hon är mycket engagerad och flexibel! Läs mer
    2020-07-18 Therese Krafft svarar Kristina M
    Tack Kristina och Magnus! Det har varit otroligt roligt och en ära att få hjälpa till vid både köpet och försäljningen. Med vänlig hälsning, Therese
  • 2020-07-18

Ylva D skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Labodal 13
    Mäklaren hade för många försäljningar på gång vilket medförde ett stressigt förhållningssätt till oss som säljare.
    Mäklaren gav inte rätt prisindikation på huset vilket medförde mer arbete för mäklaren och för säljaren. Utfallet av försäljningen blev pinsamt dålig för alla parter.
    Mäklaren kändes som en papegoja i fråga om utfall vid visningar. Med papegoja menas försäljningen likväl kunde gällt en bilförsäljning. Läs mer
    2020-07-18 Therese Krafft svarar Ylva D
    Hej Ylva och Lars,
    Tack för er återkoppling! Jag förstår att en säljprocess i dessa speciella tider är omtumlande och inte alltid ett helt spikrakt förfarande. Det kan bland annat innebära ett flertal visningar (ibland även med kort varsel) samt nya prisdiskussioner. Allt i en överenskommelse med er givetvis.
    Inledningsvis så rekommenderade jag en lägre strategisk prisbild än den vi valde att publicera. Att jag siktar mot en målbild ingår i mitt drivande engagemang och vad jag önskar leverera till er. Både jag och min kollega gjorde vårt yttersta för att det skulle bli till det bästa där jag även steg åt sidan från min sommarsemester för att jag själv ville ta hand om er säljprocess. Det är såklart tråkigt att man inte får efterfrågan och den prisbild man önskar. Det är heller inte ovanligt, oavsett vilken marknad som råder, att man ibland får ett slutpris under utgångspriset och då har vi olika tillvägagångssätt för att hantera det eller en acceptans från er på den prisbild som finns där och då.

Jag önskar er en fortsatt fin sommar så ses vi längre fram i år när det är dags för tillträde.
    Med vänlig hälsning, Therese Krafft
  • 2020-07-17

Frida L skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese har löst vårt behov av ny bostad snabbare än vad vi kunnat drömma om. Vi har självklart valt henne för att sälja vårt nuvarande boende också. Lyhörd och tillgänglig för alla våra funderingar vilket känns tryggt för oss. Hon får våra varmaste rekommendationer! Läs mer
    2020-07-19 Therese Krafft svarar Frida L
    Hej Frida och Gabriel! Tusen tack för er recension, det glädjer mig. Ha en fin dag så hörs vi snart! Med vänlig hälsning, Therese
  • 2020-07-15

Jaquline S skrev om Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jätte bra bemötande vid köp av bostadsrätt, trevlig och snäll. Och svarar alltid när vi hört av oss. Läs mer
  • 2020-07-11

Louise G skrev om Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Emelie hjälpte oss att sälja vår lägenhet med Läge+. Vi är långt över förväntan nöjda med Emelies arbete. Hon har gjort ett fantastiskt bra jobb från första mötet till kontraktsskrivning. Det har gått fort, vi har fått bra hjälp och stöttning och framför allt fick vi igenom en fantastiskt bra affär! Tack Emelie! Läs mer
  • 2020-07-07

Lova F skrev om Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi har köpt ett radhus av mäklaren och vi blev väl bemötta. Bra information, proffesionellt och personlig. Läs mer
  • 2020-07-04

Maria S skrev om Oscar Edström en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Min sambo och jag fick stor hjälp av Oscar när vi skulle sälja vår lägenhet. Han är en mycket trevlig, hjälpsam och engagerad person. Vi hade mycket frågor som vi alltid fick snabbt och bra svar på. Även efter försäljning av vår lägenhet har vi fått hjälp och vi kan absolut rekommendera Oscar. Läs mer
  • 2020-07-04

Fredrik J skrev om Oscar Edström en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi sålde vår bostadsrätt genom Oscar och vi är idel nöjda. Från första initierad kontakt genom förberedelse och försäljning så har Oscar varit mycket professionell, lyhörd och dessutom mycket lätt att kommunicera med - något som måste vara A och O när man är mäklare. Vi har alltid fått snabb respons på de frågor vi haft oavsett om detta skett telefon eller genom e-post.

Vi sålde vår bostad i "speciella coronatider" får man väl kalla det, men det innebar absolut inte att man från mäklarens håll gjorde avkall på sin kvalitet och sin angelägenhet om att få sålt vår bostad - snarare tvärtom! Jag kan med hela mitt hjärta rekommendera Oscar Edström som mäklare - och jag vet att du som säljare (eller köpare med för den delen) kommer vara nöjd med hans arbete.

Tack, Oscar! Läs mer
  • 2020-07-03

Mats M skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese Kraft har sålt mitt radhus. Hon är mycket informativ och återkopplar snabbt. Therese uppfyllde mina förväntningar till 100 %. Läs mer
  • 2020-07-02

Erik Mikael T skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jag håller på att genomgå mitt första köp av lägenhet i Torslanda Per har varit mycket tålmodig och tillmötesgående med mina frågor. Det har gjort hela processen mycket enklare för mig och Per har definitivt levt upp till alla mina förväntningar kring en mäklare. Läs mer
  • 2020-07-01

Helena B skrev om Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Köpt in mig i en bostadsrätt.
    Emelie en pigg tjej som ingav förtroende Läs mer
  • 2020-07-01

Ingemar A skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    När vi skulle sälja vårt hus kontaktade vi Therese. Från första mötet till påskrivet kontrakt har Therese hela tiden visat upp en stor professionalism och kunnande i sin yrkesroll. Hon har hela tiden hållit oss underrättade och lotsat oss igenom de olika delmomenten som finns i en försäljning. Therese har ett sätt som gör att det är lätt att samarbeta. Vi skulle inte tveka att anlita Therese igen. Läs mer
  • 2020-06-30

Jan E skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Väldigt nöjd med mycket! Det har gått lätt och positivt genom hela försäljningsprocessen. Alltid svar på frågor och alltid tillgänglig. Stort förtroende för henne! Läs mer
  • 2020-06-30

Philip N skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi köpte ett nybyggt 1,5-plans hus. Therese gav ett proffsigt intryck från början och lyhörd för våra önskemål genom hela processen. Tyckte hon balanserade både säljarens och vår situation för att säkra affär där alla parter kände sig nöjda. Som förstagångsköpare av hus kände vi en extra trygghet. Läs mer
  • Clara A

2020-06-26

Clara A skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Sålt en bostadsrätt, köpt sålt en annan.
    PL har från vår första kontakt visat stort engagemang, varit lyhörd och lyssnande, kommit med råd och hjälp gällande både försäljning av den gamla och köp av den nya bostaden. Jag är MYCKET nöjd med hans insats. Läs mer
  • 2020-06-24

Malin B skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Köpte radhus utav Therese. Bra service och snabb respons. Läs mer
  • 2020-06-23

Susanne L skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi är väldigt nöja med Per som mäklare!
    Vi har sålt en villa i Hjuvik och Per har varit väldigt tillmötesgående, ärlig, vänlig, lyhörd och professionell genom hela vår försäljningsprocess!
    Han har med kort varsel ställt upp på visningar och varit väldigt flexibel vad gäller tid och dag. Vi kan varmt rekommendera honom för andra som står i läge att välja mäklare! Läs mer
  • 2020-06-22

Bengt S skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Per har hjälpt oss att sälja en havstomt. Vi har upplevt honom som mycket kompetent och erfaren. Han har löpande hållt oss informerade om hur försäljningen utvecklat sig.
    Vi har kunnat bolla frågeställningar med honom och han har gett oss råd och förslag som varit till stor hjälp.
    Vi hade högt ställda förväntningar och han levde upp till dem med råge.
    En mäklare som vi med stort förtroende kan rekommendera.

Gullan & Bengt Sjöholm Läs mer
  • 2020-06-20

Catharina D skrev om Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jättebra mäklare. Väldigt engagerad och tillmötesgående. Köpt lägenhet och är väldigt nöjd med bemötandet. Skall nu söka. Blir spännande att se hur det slutar. Litar fullt ut på Emilie att hon gör ett bra jobb. Läs mer
  • 2020-06-18

Daniel Karl Anton K skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Köpt hus av Therese och sedan sålt mitt nuvarande hus mha Therese.

Therese är professionell och ambitiös med stark drivkraft i sin mäklarroll. Både som köpare och säljare känns Therese trygg och man får förtroende för henne. Skulle inte tveka på att anlita henne igen. Läs mer
  • 2020-06-18

Karl W skrev om Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vår lägenhet blev både såld snabbt och smidigt med hjälp av Emelie, super nöjda med allt från början till slut! Läs mer
  • 2020-06-17

Annika P skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese är mycket professionell, kunnig och effektiv i sitt arbete. Kunde inte önskar mer av min försäljning av min lägenhet.
    Jag rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • 2020-06-17

Yvonne W skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese är tillmötesgående och proffsig. Läs mer
  • 2020-06-15

David N skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Mycket fint bemötande genom hela försäljningsprocessen. Snabb respons. Stort antal spekulanter på visningarna och ett bra resultat. Läs mer
  • 2020-06-12

Lorand D skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi köpte en villa i Torslanda utav Therese. Vi fick ett väldigt trevligt bemötande och hon var hjälpsam samt svarade på frågor. Lugn och strukturerad som gjorde att köpet kändes bra. En väldigt bra upplevelse. Läs mer
  • 2020-06-09

Per F skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi har köpt en trerumslägenhet.
    Vi är mycket tacksamma för att vi fick komma på relativt kort varsel på en tid som passade oss. Vi blev bra bemötta. Läs mer
  • 2020-06-08

Ingrid F skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Mycket trevligt bemötande av Therese både under visningen och även innan under våra telefonsamtal.
    Då vi hade en lång resa till ’objektet’ och gärna ville göra klart affären samma dag fanns det inga hinder att ordna detta. Det blev en mkt snabb affär men vi är så glada och nöjda över att fått köpa denna fina lägenhet.
    Mvh Ingrid Fjaervoll Läs mer
  • 2020-06-07

Elisabet J skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Sålt villa, mycket nöjd med Therese. hon gav tips och råd inför styling mm. mycket proffsig. Läs mer
  • 2020-06-04

Karin S skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jag köpte en bostadsrätt av svensk fast och Therese. Enkel att ha att göra med. Flexibel. Jag har haft kontakt med fler mäklare från samma mäklarfirma, med mycket bra service & kundvård.
    Tack! Läs mer
  • 2020-06-03

Birgitta J skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jag har köpt en 2:a i nb samma område jag bor i. Nu ligger min 3:a i övervåningen ute på hemnet Norra Lysevägen 135.
    Therese uppfattar jag som en mjuk och lätt person att ha att göra med, kemin stämde mellan oss så det är bara bra. Än är inte hela affären avslutad så hoppas att allt flyter på bra. Läs mer
  • 2020-06-03

Patric G skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Snabbt, smidigt och lyhört sammanfattar kort försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
  • 2020-06-02

Frida L skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese sålde vår bostadsrätt.
    Hon har flera bra egenskaper som mäklare men framförallt så är hon professionell, saklig, hängiven och lyhörd.
    Vårt sammarbete pågick under en lite längre period och när det väl blev skarpt läge stod hon redo och fanns med hela vägen.
    Kan på alla sätt rekommendera Therese! Läs mer
  • 2020-06-01

Sebastian J skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    När intresse för att sälja väl intensifierades så jobbar Therese oerhört snabbt och med resultat. Gav också superbra tips och råd när vi själva skulle köpa. Kan starkt rekommendera Therese! Läs mer
  • 2020-05-27

Michael S skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Hus i Torslanda. Per var trevlig och informativ på ett lugnt och tryggt sätt. Han var snabb i svar och ville ha ett snabbt avslut utan att vara för säljig. Svarade på alla frågor och förklarade bra.
    Affären kändes bra
    /M Läs mer
  • 2020-05-26

Maria E skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Proffsig och bra under hela processen! Läs mer
  • 2020-05-26

Adam N skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Professionellt skött affär vid köp av radhus i Torslanda i sin största enkelhet. Therese Krafft var tillmötesgående och mycket påläst i objektet vilket var förtroendegivande och som resulterade i en trygg affär för oss som köpare.

Vi är mycket nöjda med förmedlingen som ledde oss till vårt nya hem! Läs mer

Simon L skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Pratade med flera mäklare när jag skulle sälja min bostadsrätt men när jag fick kontakt med Therese kände jag på en gång att jag hittat rätt. Proffsigt bemötande, trevlig och jordnära. Precis den person jag ville skulle sköta min försäljning och som jag kommer rekommendera till alla jag känner. Läs mer

Maria B skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jag har sålt min bostadsrätt via Therese Krafft.
    Hon hjälpte mig att sälja den smidigt och snabbt på ett professionellt sätt.
    Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2020-05-25

Gergely S skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    När vi kontaktade Therese fick vi genast en bra känsla. Vi uppfattade henne som lyhörd, erfaren och engagerad. Under processen från det vi letat nytt boende till att vi sålt vår bostad har hon varit tålmodig och tillgänglig via både telefon och mail då snabba frågor uppkommit. Hon har också haft koll och tipsat om objekt som vi möjligen skulle gilla. Vi har vid försäljningen av vår bostad känt oss trygga med henne som mäklare. Vi skulle varmt rekommendera henne till andra och kontakta henne igen vid eventuell framtida försäljning. Läs mer
  • Calle E

2020-05-21

Calle E skrev om Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Köpt radhus. Varmt, ärligt och förtroendegivande bemötande från ansvarig mäklare. Läs mer
  • 2020-05-18

Yvonne F skrev om Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Bostadsrätt i Torslanda

Enkelt och trevligt

Mina förväntningar infriades

Nöjd när jag äkte hemåt Läs mer

Qiao H skrev om Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi har sålt vara lägenhet med Emilie Karlsson. Hon har varit aktiv och stödande. Även om det gick jätte fort, kunde hon ordna alla stegar i god tid. Förhandlingar gick bra också. Överallt har processen hanteras på ett tryggt sätt, och vi fick bra betalt i slutet. Mycket nöjd! Läs mer

Qiao H skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi köpt en villa med Therese’s hjälp. Vi fick information i god tid. Processen hanteras i ett tryggt sätt. Rekommenderas! Läs mer

Yibo Z skrev om Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Engagerad, driven och professionell. Läs mer
  • 2020-05-10

Petteri L skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Sålde villa.
    Nöjd med försäljningen samt bemötandet. Läs mer
  • 2020-05-08

Jessica B skrev om Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Driven, engagerad och proffesionell! Gör det lilla extra! Kändes helt rätt! Är jättenöjd! Läs mer
  • 2020-05-08

Simon N skrev om Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Glad, trevlig och tillmötesgående.

Professionell hantering av hela affären från visning till kontraktskrivning. Läs mer

Flygledarevägen 3D, 423 37 Torslanda