Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Torslanda

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Torslanda

Flygledarevägen 3D, 423 37 Torslanda — Visa karta

Funderar du på att byta eller sälja en bostad här i Torslanda? Eller kanske vill du flytta hit? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan vårt område och erbjuder en mäklartjänst anpassad specifikt för dig och dina behov. BoButiken här i Torslanda har funnits i över 25 år och vi kan säga att vi har full koll på bostadsmarknaden här och, ja, Torslanda.

Med gemensam erfarenhet och stor affärsmässighet tar vi oss an varje försäljning med engagemang, nytänkande och omtänksamhet. Vårt mål är att du ska få ut det mesta av din bostadsaffär och dessutom känna dig nöjd.

Kom gärna förbi vår BoButik på Amhults Torg, vi svarar på alla dina frågor och tillsammans kan vi ta reda på hur du kan få ut mest av din bostadsaffär!

Läs vad 13 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Torslanda

• Ronny J
    Ronny J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Torslanda
    Bara bra. Trevligt bemötande och jobbade hårt för oss, långa dagar och sena kvällar.
    Inga som helst problem med kontakt när som.
    Alltid glad och positiv!
  • Aleksandar S
    Aleksandar S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Torslanda
    Tusen tack Therese Krafft för allt. Väldigt professionell och grymt bra är du på det du gör. Väldigt bra jobbat och tack ännu en gång
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Torslanda
    Elin är mycket trevlig och duktig mäklare. Har stort förtroende för henne. Levererar över förväntan.
  • Monica T
    Monica T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Torslanda
    Jag fick förtroende för min mäklare som var väldigt engagerad och seriös.
    Jag kände att min försäljning var viktig även i hennes ögon.
    Jag har bara positiva saker att säga.
  • Jan H
    Jan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Torslanda
    Mycket hjälpsam och trevlig!!!!
  • Angeliqa D
    Angeliqa D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Torslanda
    Supertrevlig och lyhörd mäklare som levererade en toppentjänst. Rekommenderas starkt'
    Elin L gillar detta
  • Håkan J
    Håkan J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Torslanda
    Johnny är en glad och hjälpsam person som är väldigt mån om både säljare och köpare!
  • Roland T
    Roland T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Torslanda
    Bra bemötande och väl utfört arbete som vi förväntade oss , nöjda med presentation och rutinerna vid försäljningen.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Torslanda
    Mycket nöjd!
    Per är mycket proffsig och kunnig. Jag tyckte det var ett stort bonus, båda när jag gick på hans visningar och när han sålde åt oss att han har bra kunskaper inom bygg.
  • Erik P
    Erik P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Torslanda
    Jessica har varit behjälplig på ett aktivt sett under hela processen och skött det proffsigt. Bra att de var två mäklare (Jessica och Johnny) på visningen, då vi hade väldigt många intressenter. Fotografen tog väldigt bra kort.
  • Jan W
    Jan W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Torslanda
    Bemötandet var vänligt och professionellt. Det utlovades inte mer än rimligt map pris. Själva affären hanterades utmärkt.
  • Mats H
    Mats H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Torslanda
    Leif är mycket professionell .
    Kunnig
    Behaglig
    Trovärdig
    Vi kände oss mycket väl omhändertagna som kunder och vill varmt rekommendera honom.
  • In-Anna K
    In-Anna K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Torslanda
    Bara positivt att säga - kunnig och engagerad mäklare!

Flygledarevägen 3D, 423 37 Torslanda