Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

Flygledarevägen 3D, 423 37 Torslanda — Visa karta

Funderar du på att byta eller sälja en bostad här i Torslanda? Eller kanske vill du flytta hit? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan vårt område och erbjuder en mäklartjänst anpassad specifikt för dig och dina behov. BoButiken här i Torslanda har funnits i över 25 år och vi kan säga att vi har full koll på bostadsmarknaden här och, ja, Torslanda.

Med gemensam erfarenhet och stor affärsmässighet tar vi oss an varje försäljning med engagemang, nytänkande och omtänksamhet. Vårt mål är att du ska få ut det mesta av din bostadsaffär och dessutom känna dig nöjd.

Kom gärna förbi vår BoButik på Flygledarevägen 3D, vi svarar på alla dina frågor och tillsammans kan vi ta reda på hur du kan få ut mest av din bostadsaffär!

Läs vad 261 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

• 2020-04-05

Astrid E skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese var en väldigt duktig och trevlig fastighetsmäklare. En snabb och smidig affär. Läs mer
  • 2020-04-04

Jimmy F skrev om Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jag tycker Emelie var väldigt proffesionell och det kändes tryggt från början till slut, skulle varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2020-03-31

Ulrika W skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese kändes trygg och säker genom hela affären. Läs mer
  • 2020-03-31

Johan S skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jättebra bemötande på visningen, informativ och påläst om bostaden. Väldigt bra assistent som fanns på plats på visningen också!

La bud på fredagen men hörde inget av mäklaren förrän på söndagen efter att vi tagit kontakt, vi hade gärna sett snabbare kontakt där. Läs mer
  • 2020-03-26

Magnus O skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Per hjälpte oss att sälja vårt radhus i Torslanda.
    Trots rådande situation med Covid-19 lyckades han sälja vårt radhus på förhand till begärt pris. Vi är jättenöjda och kan starkt rekommendera Per som mäklare. Han är kunnig, hjälpsam och förtroendeingivande.
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-03-23

Malik M skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi köpte en Villa på förhand och uppskattade Therese snabba respons och support från sin semesterort.

Hon kopplade ihop oss med sin kollega Oscar och hela försäljningen gick smidigt till.

Vi är nöjda med köpet och bemötandet. Läs mer
  • 2020-03-22

Linn A skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Köpt ett parhus av Therese, det blev en smidig och snabb affär vilket verkligen uppskattades!
    Toppen!! Läs mer
  • 2020-03-21

Anders A skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Försäljning av villa. Bra och tydlig vid kontakt + en vässad säljare. Rekommenderar varmt. Läs mer
  • 2020-03-20

Mona L skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Försäljning av radhus. Fint bemötande och bra driv med försäljningen av Therese. Rekommenderas Läs mer
  • 2020-03-19

Anneli K skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese tog hand om försäljningen av vår villa, hon är professionell och kunnig.
    Alltid svar på våra frågor och vi hade bra kontakt under hela försäljningen.
    En mäklare som jag varmt rekommenderar. Läs mer
  • 2020-03-17

Henrik C skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Per har hjälp mig att sälja tomter.
    Per gav aldrig upp och den juridiska supporten var ovärderlig. Läs mer
  • 2020-03-15

Kristina K skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Hon visste inte så mycket om bostaden när vi frågade. Att hon är en säljare märktes tydligt.
    Känns inte bra när man inte har möjligheten att kolla bostaden själv utan ska lita på vad ägarens besiktningsman skriver. När vi prata om detta upplevdes hon otrevlig. Man har undersökningsplikt och där med ska ni låta köparen få göra detta utan hot att då är det möjligt att det inte blir affär. Det är väldigt mycket pengar man pratar om men för mäklaren bara ett objekt.

Mycket trevligare om mäklare är lite mer mjukare och inte bara en tuff säljare. Man får inget förtroende för en tuff mäklare. Läs mer
    2020-03-15 Therese Krafft svarar Kristina K
    Hej Kristina,
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Tråkigt att du fick en sådan uppfattning. Jag förbereder mig alltid inför mina visningar och återkommer med svar om frågor uppstått som jag inte kan besvara på plats. Våra villaförsäljningar omfattas i stort sett alltid utav Varudeklarerat som är en trygghetsförsäkring både för säljare och köpare, utförd av Anticimex som oberoende part. Ur ett juridiskt perspektiv är jag också noggrann med att förtydliga vad som gäller vid ex bud med villkor. Allt för att man som köpare skall vara helt informerad och införstådd med hur man sedan önskar agera vid sitt stundande köp.

Grattis ännu en gång till en härlig bostad! Jag hoppas och tror att du kommer trivs fint!
    Med vänlig hälsning, Therese Krafft
  • 2020-03-13

Fredrik S skrev om Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi letade efter ett nytt större boende. Fick hjälp med både att hitta vårt nya hus och att sälja vårt nuvarande hus.
    Emelie var väldigt förtroendeingivande och proffsig från första mötet till kontraktsskrivning.
    Hon hade ett högt ställt mål med försäljningen (högre mål än vad vi hade) Hon överträffade alla mål med råge.
    Rekommenderar starkt Emelie. Läs mer
    2020-03-18 Emelie K svarar Fredrik S
    Tack Fredrik!
    Stort lycka till i nya huset och tack att jag fick vara med och överträffa era mål ;-)
  • 2020-03-13

Maria Josefin S skrev om Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Emelie var vår klippa genom hela processen när vi sålde vår bostadsrätt. Trevlig, kunnig och engagerad på alla sätt. Hon lämnar inget åt slumpen och vi känner att vi inte kunde valt en bättre mäklare. Vill du ha en mäklare som har koll på läget och som levererar det där det lilla extra - välj Emelie! Läs mer
    2020-03-18 Emelie K svarar Maria Josefin S
    Tusen tack för dessa fina ord Mia! Den här resan har bara varit så rolig att få vara delaktig i!
  • 2020-03-11

Bo K skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi har sålt vår lägenhet på Fornborgsgatan o vi fick mycket bra förtroende för Per Lind. Förväntningarna tycker vi mäklaren levde upp till.
    Vi är helt klart nöjda med försäljningen. Läs mer
  • 2020-03-10

Erika Å skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jag och min sambo köpte en trea i Torslanda (fornborgsgatan 1) för 2,8 miljoner. Per kändes proffsig och seriös men också med humor. Vi är supernöjda! Tack! Läs mer
  • 2020-03-08

Philip A skrev om Oscar Edström en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jag anlitade Oscar för att sälja min bostadsrätt i Hjuvik. Jag fick ett mycket trevligt bemötande av Oscar när jag besökte honom första gången på kontoret och jag kände direkt ett stort förtroende för honom. Jag var tydlig med att jag ville ha uppdateringar ofta och känna att jag har kontroll på läget. Vilket han verkligen har levt upp till, jag har fått kontinuerliga uppdateringar och har aldrig behövt fundera över något under säljprocessen. Oscars goda arbete ledde till ett bra pris och en bra köpare. Jag tycker att Oscar har agerat mycket professionellt och ödmjukt. Han är en mäklare med ett stort engagemang i det han säljer. Jag kan verkligen ge mina varma rekommendationer att välja Oscar Edström för er försäljning.

Philip Asker Läs mer
  • 2020-03-06

Marna E skrev om Oscar Edström en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Köpte en lägenhet via mäklaren Oscar Edström. Han är mycket professionell, snabb att återkoppla och engagerad. Läs mer
  • 2020-03-02

Daniel H skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Mycket nöjda! Efter några dagar på svenskfastighetsförmedlings hemsida var bostaden såld till önskat pris. Läs mer
  • 2020-02-28

Fredrik S skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Väldigt proffsig, seriös och tydlig i sin kommunikation. Inger högt förtroende. Väldigt positiv upplevelse. Läs mer
    2020-03-15 Therese Krafft svarar Fredrik S
    Hej Fredrik! Tack för din fina recension. Vi hörs när det börjar närma sig tillträdet! Mvh Therese Krafft
  • 2020-02-26

Kim T skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    ………………………………………………………………………….. Läs mer
  • 2020-02-26

Maria W skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Bra, informativt och korrekt bemötande vid visning och kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2020-02-24

Johanna T skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Professionell och smidig att ha att göra med. Läs mer
  • 2020-02-24

Beatrice C skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Otroligt nöjd med Therese både vid försäljning av min gamla bostad och köp av min nya bostad. Läs mer
    2020-03-15 Therese Krafft svarar Beatrice C
    Vilket toppbetyg, tack så mycket! Det var väldigt roligt att få hjälpa dig genom de både processerna.
    Hälsningar Therese Krafft
  • Lennart K

2020-02-23

Lennart K skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese har sålt vår fastighet på ett för oss alldeles utmärkt sätt.
    Vi är jättenöjda. Therese har det rätta drivet är positiv och har förmågan att få affären framåt på ett effektivt sätt. En sak som var viktig för oss var att hon hela tiden höll oss uppdaterade på försäljningsförloppet och att vi aldrig behövde gå och undra vad som händer. Läs mer
    2020-03-15 Therese Krafft svarar Lennart K
    Hej Lennart! Tack så mycket för din rekommendation och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. Det glädjer mig att höra att ni är nöjda. Ha det fint så hörs vi! Hälsningar Therese
  • 2020-02-23

Kerstin K skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vid försäljning av vår villa var Therese mycket positiv som person och engagerad i försäljningen. Pålitlig och professionell som mäklare, alltid glad och allt gick snabbt och smidigt. Kan varmt rekommendera henne vid affärer med fastigheter. Läs mer
    2020-03-15 Therese Krafft svarar Kerstin K
    Hej Kerstin! Tusen tack för din rekommendation och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. Det glädjer mig att höra att ni är nöjda. Ha det fint så hörs vi! Hälsningar Therese
  • Petter W

2020-02-22

Petter W skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi har köpt en fantastisk villa med ett underbart läge och en enastående havsutsikt på Södra Fyrljusvägen 28B.
    Therese har på alla sätt varit en föredömlig mäklare, från första kontakt, genom visningar, budgivning och kontraktsskrivning. Hon har varit mycket professionell och tillmötesgående, svarat på alla frågor, skaffat fram de underlag jag efterfrågat och varit lyhörd för att vi ville avsluta affären snabbt. Jag kan varmt rekommendera Therese och skulle inte tveka att anlita henne den dagen det blir vår tur att sälja. Läs mer
    2020-03-15 Therese Krafft svarar Petter W
    Hej,
    Vilket fint omdöme, otroligt roligt att läsa! Tack själva, nu ser vi framemot att träffas på tillträdet.
    Fortsatt fin söndag! Hälsningar Therese
  • 2020-02-21

Dödsboet För Ulla-britt K skrev om Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Lyhörd, lätt att samarbeta med.driven. Affären genomfördes mycket snabbt.
    Väljer gärna Emelie igen! Läs mer
  • Ove L

2020-02-21

Ove L skrev om Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    När vi nu sålt vår lägenhet så hjälpe Emelie oss med detta på ett professionellt sätt. Hon svarade på alla våra frågor och bemötte oss på ett positivt sätt. Hon är glad, kunnig och hjälpsam. Vi kan varmt rekommendera Emelie om ni söker en bra mäklare/ Marianne och Ove Läs mer
  • 2020-02-20

Marianne L skrev om Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi har sålt vår lägenhet på Fotö brygga.
    Vi blev väl bemötta av Emelie, hon var tillgänglig och svarade på våra frågor på ett proffesionellt sätt. Vi kan rekommendera Emelie om ni ska sälja er fastighet. Läs mer
  • 2020-02-19

Erik A skrev om Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jag köpte en lägenhet via Emelie och hela processen gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2020-02-19

Nils A skrev om Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jag hade ingen erfarenhet av sådana affärer, men jag tycker hon uppträder perfekt på alla sätt.
    Upplysande, hjälpsam, tålmodig och inte tjatig.

Nils Andersson. Läs mer
    2020-03-18 Emelie K svarar Nils A
    Tack Nils för den fina recensionen! Jag är helt övertygad om att ni kommer stormtrivas i nya lägenheten! Kul att få vara behjälplig i era bostadsaffärer!
  • 2020-02-15

Peter H skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Köpt en bostad.
    Therese var trevlig och effektiv. Snabb på att återkoppla och höra av sig. Läs mer
    2020-03-15 Therese Krafft svarar Peter H
    Tack Peter! Vad glad jag blir. Nu ser vi framemot tillträdesdagen när ni skall få flytta in. Fortsatt trevlig helg! Med vänlig hälsning, Therese
  • 2020-02-09

Ann-Louise E skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi har sålt vår lägenhet i Hjuvik genom Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi blev mkt bra bemött av Per Lind
    Jag var en orolig själ men Per skötte detta alldeles utmärkt
    Per skötte detta utan några som helst problem kommer att rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Torslanda Läs mer
  • 2020-02-09

Kjell E skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    sålt en brf som blev såld till ett bra pris.
    Han är saklig och bra på att prata om rätt saker Läs mer
  • 2020-02-08

Sara V skrev om Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Köpte nyligen en lägenhet som Emelie sålde. Hon jobbade snabbt och effektivt så affären kunde genomföras fort. Just nu håller hon på å säljer min. Min uppfattning om Emelie är positiv. En trevlig kunnig mäklare och har bara bra saker att säga om henne hittills. Läs mer
  • 2020-02-07

Anneli H skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi har köpt en bostadsrätt utav Per Lind.
    Per är mycket trevlig o professionell. Vi önskade en snabb affär vilket Per på alla sätt försökte tillgodose.
    Vi är mycket nöjda med Per Lind som mäklare .
    Annelie och Johan Hårleman Läs mer
  • 2020-02-06

Nanny R skrev om Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Emilie är snabb, smidig och professionell. Jag sålde en bostadsrätt och det gick närmast oväntat enkelt. Läs mer
  • 2020-02-05

Lisa E skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Proffsig och trygg mäklare, vi fick hjälp genom försäljningen på ett mycket bra sätt. Therese har god lokalkännedom, är engagerad och kunnig. Läs mer
    2020-03-15 Therese Krafft svarar Lisa E
    Hej Lisa,
    Vad härligt att läsa, tack så mycket för ert omdöme! Det har varit otroligt roligt att få hjälpa er med försäljningen och nu hoppas vi såklart också att ni kommer stortrivas i ert nästa hus.
  • 2020-02-02

Rebecca D skrev om Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Supernöjd med Emelie! Trevlig, proffsig och gav oss bra service när vi köpte vår bostadsrätt! Läs mer
  • 2020-02-02

Elias O skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Bra och proffsigt bemötande. Vi fick våran lägenhet såld till det pris vi önskade.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
    2020-03-15 Therese Krafft svarar Elias O
    Hej Elias! Tusen tack för omdömet och för att jag fick förtroendet till att sälja er bostadsrätt. Ha en fortsatt bra dag! Mvh Therese
  • 2020-02-01

Maria A skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi har sålt våran villa i Lilleby. Vi fick bra hjälp och hade ett gott samarbete med våran mäklare! Tusen tack! Läs mer
  • 2020-01-31

Arvid D skrev om Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Emelie hjälpte oss köpa våran första bostadsrätt och vi är supernöjda med hennes insats som mäklare. Hon ordnade en sista minuten visning trots vi egentligen var lite för sena, och det slutade med att vi fick köpa våran fina bostadsrätt. Emelie bemötte oss på ett proffsigt och härligt sätt. Jag skulle vilja rekommendera Emelie som mäklare för alla som letar efter ett smidigt köp eller ska sälja sin bostad. Läs mer
  • 2020-01-31

Anna T skrev om Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Emelie kontaktade mig i höstas om att det fanns intresse av min bostad i Skutehagen, vi förberedde bostaden för försäljning och sedan blev det skarpt läge fort och då fick jag väldigt fin hjälp från Emelie. Hon är genuin och engagerad i sin roll som mäklare och jag kände att hon verkligen gjorde det lilla extra för att göra mig som kund nöjd. Hon kämpade verkligen med att hitta rätt köpare och jag är så glad att jag kan lämna över min fina bostad till några som jag känner kommer att uppskatta den. Den matchningen gjorde mig extra glad och nöjd med Emelies insats! Läs mer
  • 2020-01-24

Richard F skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jag tog kontakt med Therese Krafft för jag behövde hjälp med att sälja min lägenhet och ville ha professionell hjälp av någon som kände till bostadssituationen i Torslanda. Therese var inte den första Mäklaren jag kontaktade men fick ett stort förtroende från första mötet. Det viktigaste för mig var givetvis min prisbild men även att mäklaren lyssnar på vad jag ville lyfta fram som lägenhetens positiva egenskaper. Therese var lyhörd och Uppfyllde dem förväntningarna som jag hoppades på. En annan fin egenskap som Therese har är att hon regelbundet höll mig uppdaterad om vad som hände och gav mig kloka råd utan att jag någon gång kände mig ”pushad” i någon riktning som inte kändes bra. Överlag så blev det en väldigt smidig försäljning med önskat resultat.
    Jag kan därför varmt rekommendera Therese.
    Richard Feodorow Läs mer
    2020-03-15 Therese Krafft svarar Richard F
    Hej Richard! Tack så mycket för din fina rekommendation och för att jag fick förtroendet till att hjälpa dig med försäljningen av din bostadsrätt. Det glädjer mig att höra att du är nöjd. Ha det fint så hörs vi! Hälsningar Therese
  • 2020-01-21

Johan W skrev om Oscar Edström en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jag har köpt en bostadsrätt. Min mäklare Oscar har på ett förträffligt sätt bistått mig i samband med genomförandet av köpet. Samarbetet har varit över förväntan. Läs mer
  • 2020-01-18

Andreas F skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese är professionell, lyhörd och glad. Hon var lätt att få tag på och kom med snabb återkoppling när man hade frågor eller behövde råd. Mycket kunnig och engagerad och bollade alltid sina idéer och rekommendationer med oss innan hon gick vidare i processen. Eftersom det var första gången vi sålde en bostad när vi sålde vår lägenhet, var denna hjälp extra viktig.
    Vi kan varmt rekommendera Therese. Läs mer
    2020-03-15 Therese Krafft svarar Andreas F
    Vilket samarbete vi hade! Stort tack för omdömet och tack för att jag fick förtroendet att sälja er bostad. Vi ses på tillträdet!
  • 2020-01-17

Kenneth J skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
    2020-03-15 Therese Krafft svarar Kenneth J
    Tusen tack Kenneth! Det har varit otroligt roligt att få hjälpa dig med köpet och nu hoppas vi såklart också att du kommer stortrivas i ditt nästa boende.

Ellinor S skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Per Lind har en mycket bra känsla för marknaden och försäljningen gick därför som planerat! Både nöjda säljare likväl som köpare. Läs mer
  • 2020-01-17

Laura G skrev om Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    hjälpte snabbt. mycket vänlig. allt gick korrekt. Läs mer

Flygledarevägen 3D, 423 37 Torslanda