Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

Flygledarevägen 3D, 423 37 Torslanda — Visa karta

Funderar du på att byta eller sälja en bostad här i Torslanda? Eller kanske vill du flytta hit? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan vårt område och erbjuder en mäklartjänst anpassad specifikt för dig och dina behov. BoButiken här i Torslanda har funnits i över 25 år och vi kan säga att vi har full koll på bostadsmarknaden här och, ja, Torslanda.

Med gemensam erfarenhet och stor affärsmässighet tar vi oss an varje försäljning med engagemang, nytänkande och omtänksamhet. Vårt mål är att du ska få ut det mesta av din bostadsaffär och dessutom känna dig nöjd.

Kom gärna förbi vår BoButik på Flygledarevägen 3D, vi svarar på alla dina frågor och tillsammans kan vi ta reda på hur du kan få ut mest av din bostadsaffär!

Läs vad 159 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

• 2019-08-24

Angelique Maria Therese F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi rekommenderar varmt Therese Krafft som mäklare, hon inger förtroende och professionalitet. Läs mer
  • 2019-08-24

Annica E skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi har både köpt och sålt bostad av Therese, och hon har varit ett fantastiskt stöd i båda processerna. Alltid trevlig och stöttande i sitt bemötande, och har en förmåga att leda lugnt och smidigt genom stressfulla situatuoner. Dessutom gjorde hon det där lilla extra för att få till affärerna. Kan starkt rekommendera Therese! Läs mer
  • 2019-08-17

Ann Christine B skrev om Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    jag har köpt en tre rums lägenhet en bostadsrätt.
    Vänlig och mycket tillmötesgående
    Jag hade inte många förväntningar, men blev mycket positivt överraskad
    Jag hade ock göra med en mycket kompetent person. Läs mer
  • 2019-07-27

Robin L skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Mäklaren var väldigt trevlig och positiv. Värderingen var högre än konkurrenterna och den levde vi upp till eftersom vi hade gott om tid och med lite tur trillade ett förhandsbud in via deras egna kontaktnätverk. Vi hade varit tydliga att vi står fast vid vårt accepterade pris, och mäklaren respekterade det utan att ifrågasätta. I samband med förhandsbudet kunde kommunikationen fått vara lite snabbare iom visning med kort varsel, men allt föll ändå på plats fort såhär under semestertider. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-07-25

Sebastian M skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi fick ett fantastiskt bemötande av Therese. Vi kände oss väldigt trygga med att hon skulle sälja våran lägenhet. Hon levde upp till alla förväntningar vi hade. Jag skulle verkligen rekommendera henne till andra. Hon får 10 av 10! Läs mer
  • 2019-07-11

Per Olof Emanuel B skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Köpt villa och sålt radhus. Vi är mycket nöjda med vår mäklare Per Lind. Per är kunnig, ärlig och lätt att ha och göra med. Vi kan stark och varmt rekommendera honom! Läs mer
  • 2019-07-10

Aid M skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese är lugn, trygg och seriös. Gjorde en rimlig och trovärdig värdering av vårt försäljningsobjekt samt levde upp till alla våra förväntningar på både köp- och sälj sidan. Vi är nöjda med hennes engagemang och arbete och rekommenderar därmed Therese för framtida affärer. Läs mer
  • 2019-07-10

Mats A skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    VI har sålt vårt radhus via Per på Svensk Fastighetsförmedling Torslanda. Trotts att vi hade kort varsel och ville ha en snabb försäljning så blev resultatet väldigt bra. Snabb hjälp och hela tiden uppdaterad på försäljningens status.
    Kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling Torslanda. Läs mer
  • 2019-07-04

Lennart L skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Hej Therese. Vi har varit i kontakt med åtskilliga mäklare både i Sverige och Spanien under årens lopp. Vi valde Svensk Fastighetsförmedl. i Torslanda och fick turen att träffa Dig. Redan från början har Du visat ett stort engagemang på ett professionellt sätt, alltid snabba svar på våra frågor och alltid lika trevlig. Tack för att Du hjälpte oss med försäljningen av vår lägenhet och förvärvet av vårt hus!
    Vi rekommenderar Dig varmt.
    Bästa hälsningar
    Ritha & Lennart Läs mer
  • 2019-07-04

Linnea K skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi köpte bostad av Therese som har uppfyllt våra förväntningar på alla sätt och vis. Proffsig, tillgänglig när som helst och gjorde det lilla extra i alla lägen. Hade inte kunnat få bättre hjälp än så! Läs mer
  • Anders J

2019-06-25

Anders J skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Ett stort TACK till Therese för en snabb och effektiv försäljning av vårt hus.
    Läge+ var ett vinnande koncept.
    Therese var lyhörd för våra synpunkter och totalt sett skedde försäljningen med minsta möjliga arbete för oss säljare
    Ett professionellt och effektivt agerande
    Fem stjärnor till Therese Läs mer
  • 2019-06-23

Christina S skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese har på ett mycket proffsigt sätt hanterat försäljningen av vår bostad, Läs mer

Bengt L skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Mycket nöjd med ett väldigt fin och trevligt bemötande + snabba svar på mina frågor, som också ledde till att jag blev nöjd med en enkel och smidig affär som både jag och köpare var nöjda med.
    Tack Per

Mvh Bengt Läs mer

Anna L skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Saklig, tydlig och tillräcklig information tillsammans med ett professionellt bemötande! Läs mer

Ronak L skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese är professionell , trevlig , kunnig och framförallt väldigt engagerad i affären hon håller i. Läs mer
  • 2019-06-19

Martin P skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jag har köpt en bostadsrätt och fick ett positivt och engagerat bemötande från mäklaren. Hon var enkel att få kontakt med på telefon och kom snabbt tillbaka med svar på mina frågor. Läs mer
  • 2019-06-01

Johanna N skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Fick ett mycket positivt och proffesionellt intryck av Therese under vårt köp av Meli Johanssons väg 34. Vi kände att hon verkligen stod i mitten och stöttade både oss som köpare men även säljaren på ett mycket bra sätt.
    Hon var noga med att förklara allting och svara på alla frågor.
    Tycker att Therese gjorde ett väldigt bra jobb och skulle verkligen rekommendera henne till alla! Läs mer
  • Emil R

2019-05-27

Emil R skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Hej! Köpt en bostadsrätt tillsammans med min flickvän genom eran fastighetsförmedling. Mäklaren var trevlig, hjälpsam och presenterade oss för den informationen vi behövde. Vi är supernöjda båda två, tack för oss! Läs mer
  • Stefan M

2019-05-24

Stefan M skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Köpte ett fristående hus i Torslanda. Kontakten med vår mäklare på Svensk Fastighetsförmedling var mycket bra. Engagerad och trevlig mäklare som snabb svarade på frågor. Hade ett par kluriga frågor som Therese kollade upp och besvarade, hon fick även besiktningsmannen att ringa mig på en lördag.

Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • 2019-05-17

Tommy H skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Köpt en villa och sålt en bostadsrätt.
    Mäklaren ger ett förtroendeingivande intryck och är kunnig både geografiskt och tekniskt.

Jag kommer att rekommendera honom vidare. Läs mer
  • Marianne L

2019-05-09

Marianne L skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Eftersom vi pga sjukdom behövde sälja vårt hus fanns det mycket blandade känslor med från vår sida. Men Per, vår mäklare med sin personlighet och kunskap om vårt område, kändes väldigt speciell för oss och gjorde att hela processen blev lyckad trots alla känslor.
    Vi är mycket nöjda med slutresultatet och kan varmt rekommendera Per och Svensk Fastighetsförmedling Läs mer
  • 2019-05-02

Jan K skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Glad och driven och skötte våran försäljning på bästa sätt.Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2019-05-01

Kerstin W skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Detta är vårt snabbaste, smidigaste och förmodligen bästa villaköp. Saklig och förtroendefull mäklare som inte lämnade några frågor obesvarade.
    Från telefokntakt till visning till signering på 36 timmar!
    Nu får Therese sälja vårt nuvarande boende med stort förtroende. Läs mer
  • 2019-05-01

Malin S skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi har tagit hjälp av Per för att sälja vår villa i Lilleby, Torslanda. Försäljningen har gått snabbt och vi har fått jättebra hjälp av Per under hela processen. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Per! Läs mer
  • Daniel J

2019-05-01

Daniel J skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    I en svag marknad kämpade Therese dagligen för att vi skulle få sålt vårt fina hus.
    Hon skall ha all heder för sin flexibilitet och dagliga återkoppling, när det var som allra nervigast.
    En klippa! Läs mer
  • 2019-04-30

Bengt S skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Nu är villan såld
    Tycker det gick väldigt bra. Trevligt bemötande och förståelse i allt vad en sån stor händelse innebär. Är nöjd med den hjälp vi fick.
    Tack! Läs mer
  • IGOR G

2019-04-16

IGOR G skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese hjälpte oss att sälja vårt hus. Hon var professionell, lyhörd och effektiv. Det hela resulterade i en snabb och smidig affär. Vi är nöjda! Läs mer
  • 2019-04-15

Stefan S skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Mycket bra samarbete, mäklaren har mycket bra kunskap om området och förståelse för säljarens önskemål. Snabb återkoppling under hela försäljningen. Läs mer
  • 2019-04-14

Bengt O skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi har sålt våran lägenhet, och är nöjda med hur det gick.. ett mycket bra bemötande och bra återkoppling hela tiden. kan varmt rekommendera Per Lind tack Anki å Bengt Läs mer
  • 2019-04-12

Josefine Christine H skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Toppenmäklare!
    Proffsig,trevlig,service inriktad mäklare som var snabb i återkoppling!

Som svarade på alla våra frågor och hjälpte oss på alla sätt med vårt husköp! Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • 2019-04-11

Martina Wictoria S skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Har sålt en villa. Har fått ett trevligt bemötande, med en förstående mäklare.
    Jag fick förhoppningar om att det skulle gå bra, och det gick faktiskt väldigt bra...jag är helnöjd. Upplevelsen har varit både spännande och läskig på samma gång. Läs mer
  • 2019-04-09

Carina D skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jag har sålt min villa. Jag är väldigt nöjd med min mäklare. Jag har känt mig trygg, har känt förtroende. Har levt upp till mina förväntningar, tillgängligheten har varit bra.
    Finns inget och klaga på, jag är supernöjd Läs mer
  • 2019-04-08

Daniel D skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Engagerad och övervägande. Guidade bra till att förmedla vad som är viktigt för kunderna att se med huset som vi sålde, så det blev presenterat på sitt riktiga sätt. Läs mer
  • 2019-04-08

Joakim F skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese gjorde ett kanonjobb med försäljningen av min lgh.
    Snabb och smidig affär med bra återkoppling till mig under resans gång.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2019-04-02

Marcus Leo S skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Mycket proffsigt samt trevligt bemötande av mäklaren, enligt oss finns det inget att förbättra utan bara fortsätta och ha samma fantastiska bemötande mot kunderna Läs mer
  • 2019-03-23

Christoffer A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Sålde villa. Snabb och smidig affär. Läs mer
  • 2019-03-20

Emilia K skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Snabb affär men fick trevligt och proffsigt bemötande! Läs mer
  • 2019-03-20

Mikael T skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Trevligt och proffsigt bemötande.

Även att det gick snabbt så kände vi oss trygga och fick bra information. Läs mer
  • Contte S

2019-03-14

Contte S skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Anlitade per lind en underbar människa mjuk, trevlig och proffesionell. Klarade av sitt objekt galant. Rekommenderar honom varmast. Läs mer
  • 2019-03-09

Camilla H skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Lugn, trygghet, kunskap och professionalism. Therese Krafft stod för allt vid försäljningen av vårt radhus. Vi kan varmt rekommendera henne som mäklare för alla som går i köpa/sälja-tankar. Läs mer
  • 2019-03-08

Helén F skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jag har sålt en lägenhet, mäklaren har hela tiden hållit mig uppdaterad och haft mig med i alla processer. Vi hade tillsammans satt upp en målbild som vi sen nådde och lite till :) Per har visat på stor professionalism och han har varit mån om sin kund. Han har ingett stort förtroende. Läs mer
  • Patrik S

2019-03-04

Patrik S skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jag köpte ett radhus och tyckte att mäklaren bemöte oss väl på visningen samt följde upp dagarna efter. Visste vårat intresse för huset och gav oss chansen till detta hus.
    Allt gick väldigt snabbt men bra uppstyrt. Läs mer
  • 2019-03-03

Inger P skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi blev väl bemötta av Therese Krafft. Hon är trevlig och kunnig. Hon är rak och ärlig och handlar snabbt. Vi fick den lägenheten vi vill ha.

MVH Inger och Lasse Läs mer
  • Malin s

2019-03-02

Malin s skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Sålt lägenhet via Therese Krafft för andra gången, kommer anlita henne fler gånger helt klart. Bra bemötande, man får klar och realistisk information om hela processen, Hon får både säljarna och köparna att känns sig trygga. Rekommenderar mäklaren varmt! Läs mer
  • 2019-02-28

Annika H skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Allt fungerade lätt och smidigt vid försäljning av min lägenhet Läs mer
  • 2019-02-26

Cecilia O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Väldigt kunnig! Vi har känt oss trygga sedan första mötet och verkligen haft förtroende för hennes kunskap. Den har hon visat genom att ha full koll på allt från hur bilderna skulle tas, planering av försäljningen, i kontakt med köpare, god återkoppling och information till oss. Läs mer
    2019-02-27 Elin L svarar Cecilia O
    Hej Cecilia! Tack för dina fina ord :) Jag är glad att höra att ni är nöjda med mitt arbete och för att jag fick förtroendet till att få hjälpa er med försäljningen. Vi hörs och syns framöver! /Elin
  • 2019-02-26

Daniel O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Mäklaren var kanon att jobba med
    Tillgänglig och hjälpte oss till en bra försäljning. Läs mer
    2019-02-27 Elin L svarar Daniel O
    Tack Daniel för din rekommendation och för ett gott samarbete genom hela försäljningen! Roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete /Elin
  • 2019-02-20

Peter L skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Ett trevligt och proffsigt bemötande vid vårt köp av tomt. Snabb återkoppling när det gällde frågor som vi hade vid köpet. Läs mer
  • 2019-02-19

Bror Eddie Christian L skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese kraft har sålt vår tomt
    Med stort engagemang, en snabb affär precis så som vi ville
    Rekommenderar Therese och svensk fastighetsförmedling till alla.
    Tack från Christian och Mia Läs mer
    2019-02-20 Therese Krafft svarar Bror Eddie Christian L
    Hej! Tusen tack för omdömet och för att jag fick förtroendet att sälja er tomt. Ha en fortsatt bra dag! Mvh Therese
  • 2019-02-13

Mats Bruno J skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Sålt mitt hus.
    Per Lind, Fastighetsmäklare är professionell, blev bra bemött.
    Han uppfyllde alla mina förväntningar, försäljningen gick väldigt bra.
    Om jag kommer att sälja min bostad längre fram så kommer jag att anlita Svensk Fastighetsförmedling igen. Läs mer

Flygledarevägen 3D, 423 37 Torslanda