Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

Flygledarevägen 3D, 423 37 Torslanda — Visa karta

Funderar du på att byta eller sälja en bostad här i Torslanda? Eller kanske vill du flytta hit? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan vårt område och erbjuder en mäklartjänst anpassad specifikt för dig och dina behov. BoButiken här i Torslanda har funnits i över 25 år och vi kan säga att vi har full koll på bostadsmarknaden här och, ja, Torslanda.

Med gemensam erfarenhet och stor affärsmässighet tar vi oss an varje försäljning med engagemang, nytänkande och omtänksamhet. Vårt mål är att du ska få ut det mesta av din bostadsaffär och dessutom känna dig nöjd.

Kom gärna förbi vår BoButik på Flygledarevägen 3D, vi svarar på alla dina frågor och tillsammans kan vi ta reda på hur du kan få ut mest av din bostadsaffär!

Läs vad 410 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

• 2020-11-28

Markus A skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi har sålt en villa. Vi blev väldigt bra bemötta, han var nyanserad och trovärdig. Han var engagerad och uppfyllde alla våra förväntningar. Läs mer
  • 2020-11-28

Hanna S skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi sålde vårt parhus via Therese och är mycket nöjda med hennes stöd, råd och engagemang. Vi fick alltigenom proffsigt bemötande av Therese och är mycket nöjda. Vi skulle gärna köpa alt sälja via Therese igen. Läs mer
  • 2020-11-26

Emelie L skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Varit på flera visningar med Therese som mäklare och tillslut hittade vi vårt drömboende. Hon är engagerad, kunnig och förstående och man får alltid snabb återkoppling. Känns tryggt att ha köpt en bostad via Therese, rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2020-11-24

Caroline D skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Sålde våran bostadsrätt samt köpte parhus av Therese. Hon är snabb, bestämd, rak i sin kommunikation och känner av kundens behov. Vi kan verkligen rekommendera Therese och vi är väldigt nöjda med Thereses jobb. Läs mer
  • 2020-11-20

Parvaneh P skrev om Oscar Edström en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jag har köpt en lägenhet av honom.
    Jag bemött jättebra. Tycker bara att man kan få lite mer information om projektet. Han hjälpte oss med att kopplas till projektledningen vilket var bra.
    Han var mycket supportiv. Läs mer
  • 2020-11-20

Sandra S skrev om Oscar Edström en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Köpte en bostadsrätt via Oscar i Torslanda. Jätte trevligt bemötande, utstrålar en massa energi och är glad och positiv. Snabb på att återkoppla på de frågor och funderingar som jag hade. Det ända negativa jag har att säga är att det var felaktiga uppgifter i objektsbeskrivningen kopplat till kostnader vilket var till min nackdel som köpare. Detta i kombination med andra rättelse från felaktig information om objektet gav en känsla av att man inte hade 100% koll vilket ledde till att jag som köpare började tappa förtroende. Detta berodde på felaktig i formation från säljaren så det var inte Oscars fel men genererade till att man inte fick ett proffsigt förtroendegivande intryck som man hade önskat. Läs mer
  • 2020-11-19

Sonny S skrev om Oscar Edström en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Kompetent och mycket trevlig. Gick extremt smidigt från köp av nytt till försäljning av gammalt. Rekommenderas starkt Läs mer
  • 2020-11-19

Johanna Anna Elisabeth W skrev om Oscar Edström en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi letade större bostad och kontaktade Oscar. Inom kort hade vi hittat våra nya hem och det tack vare Oscar som verkligen gör det där extra för varje kund. Kontakten var professionell men ändå personlig och han visade ett genuint intresse för vad vi som köpare verkligen var ute efter.
    Kan bara rekommendera Oscar. Läs mer
  • 2020-11-18

Henrik S skrev om Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Emelie gjorde ett grymt jobb med försäljningen av vårt hus. Snabb, tillgänglig och ett bra bollplank för oss genom processen. Kan varmt rekommendera!

Henke Läs mer
  • 2020-11-18

Ina F skrev om Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vid försäljning av vår bostad har Emelie agerat snabbt och professionellt, med tydlig kommunikation och förväntansbild. Jag kan varmt rekommendera Emelie! Läs mer
  • 2020-11-13

Tobias H skrev om Oscar Edström en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Oscar sålde mitt enplans radhus i Torslanda.
    Oscar är en fantastisk mäklare som in ger ett stort förtroende kapital. Han kämpar hårt för sin kund samtidigt som han även ser till att köparna verkligen ska bli nöjda.
    Oscar kommer med goda tips och råd som gör att man som säljare kan känns sig trygg att en försäljning eller köp kommer att gå smidigt till.
    Mitt helhets intryck av Oscar är att det är en fantastik mäklare och person som jag kan rekommendera varmt till andra människor. Läs mer
  • 2020-11-05

Tomas F skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese gav bra och snabb service. Vi köpte er parhus i Torslanda. På det stora hela bra! Läs mer
  • 2020-11-04

Johanna H skrev om Oscar Edström en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Han sålde vårt radhus till rekordpris. Ett professionellt bemötande, goda råd och ser till kundens bästa. Helt enkelt en grym mäklare Läs mer
  • 2020-11-04

Ina F skrev om Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Snabb respons och flexibel, effektiv och smidig hantering av affären. Emelie får 10 av 10! Läs mer
  • 2020-11-02

Nellie A skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi fick hjälp med att sälja vår lägenhet. Väldig trevlig, hjälpsam och ett Proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2020-11-02

Patrik T skrev om Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Det har varit mycket proffsigt och hjälpsamt. Jag är mycket nöjd med hur Emelie har hjälp oss med försäljningen av vår bostadsrätt. Läs mer
  • 2020-11-02

Ellen F skrev om Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Emelie sålde vår bostadsrätt på förhand. Vi har fått ett mycket gott bemötande från första tanke om att någon gång kanske sälja tills dess att det faktiskt blev av och utan henne hade vi förmodligen ännu inte sålt :) Hon lyckades ordna en mycket bra och smidig affär för oss och vi kan inte vara mer nöjda!

Lätt att få tag i, snabb på att återkoppla och lätt att ha att göra med.

Rekommenderar absolut Emelie till andra som funderar på att sälja! Läs mer
  • 2020-11-02

Daniel P skrev om Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Emelie höll i försäljningen av vårat radhus , Emelie är mycket proffsig och väldigt trevlig mäklare kunnig inom mycket och väldigt hjälpsam / högsta betyg får hon /Daniel 😁 Läs mer
  • 2020-11-01

Daniel P skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jag köpte en bostadsrätt 3a fick ett trevligt och proffsigt bemötande av Therese Läs mer
  • 2020-10-30

Ulrika K skrev om Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jättetrevlig och hjälpsam mäklare som hjälp mig med ett bostadsköp och försäljning av radhus. Tvekade inte när jag behövde hjälp med banken, utan hjälpte till på direkten utan att tveka, så allt löste sig till det bästa. Kan verkligen rekommendera Emelie som mäklare hon är snabb, handlingskraftig och noggrann! Läs mer
  • 2020-10-29

Mathias R skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Sålde våran lägenhet i Torslanda, Therese hade brw kommunikation och levererade utöver förväntan Läs mer
  • 2020-10-29

Caroline B skrev om Oscar Edström en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Oscar har varit en mycket engagerad och kunnig mäklare vid försäljning av vårt radhus. Rekommenderas! Läs mer
  • Pär J

2020-10-29

Pär J skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi är väldigt nöjda med Therese och hennes engageman Läs mer
  • 2020-10-26

Anders A skrev om Oscar Edström en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi sålde ett radhus i Torslanda; 122 kvm, byggt på 60-talet. Det ska sägas att vi särskilt värderade en snabb försäljningsprocess.

Oscar var mkt väl förberedd och professionell från första mötet. All relevant information presenterades på ett överskådligt sätt, inkl en prisanalys på tidigare försäljningar i området samt en uppskattning om ett förväntat prisspann på vårt hus. Då vi beskrev vårt fokus på ett snabbt förlopp möttes detta med alternativ för att snabba på processen utan att göra avkall på slutpriset.

Ska man sammanfatta vår erfarenhet kan följande sägas:

Från första kontakt till påskriven försäljning tog det ungefär fyra veckor. Priset tangerade rekordförsäljning i vårt område.

Vi är alltså mycket nöjda vi kan varmt rekommendera att arbeta med Oscar och vi kommer sannolikt adoptera honom vid tillfälle, rimligen till hans mycket stora förvåning. Läs mer
  • 2020-10-26

Murat T skrev om Oscar Edström en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Bemötandet var mycket bra. Informationen om genomförandet av försäljningen var mycket professionell.

Hela processen förköpet var utmärkt genomförd. Läs mer
  • 2020-10-25

Ken H skrev om Oscar Edström en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Köpte och det gick smidigt fick snabba svar på vår frågor. Läs mer
  • Karin K

2020-10-24

Karin K skrev om Oscar Edström en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Han e inte bara snygg, han kan sälja hus oxå! 🙌 Läs mer
  • 2020-10-24

Karolina H skrev om Oscar Edström en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi kände ganska omgående förtroende för Oscar Edström i samband med försäljningen av vårt hus.
    Trevlig, proffsig och otroligt hjälpsam.
    Rekommenderar starkt Oscar Edström. Läs mer
  • 2020-10-23

Anna F skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi köpte vår första bostad, en villa på Ruggebergsvägen 6 och hade jättebra kontakt med Therese hela vägen. Hon var snabb på att återkoppla på våra frågor och gav ett proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2020-10-23

Patrik F skrev om Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Har köpt radhus förmedlat av Emelie. Emelie är professionell i sin yrkesroll. Svarar ärligt på frågor och återkopplar som överenskommits. Kan rekommendera att anlita Emelie både till att sälja och litar på henne när man vill köpa
    Helhetsintrycket är att jag kände mig trygg i affären. Läs mer
  • 2020-10-21

Wiktoria O skrev om Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Emelie Karlsson på svensk fast överträffade våra förväntningar när hon sålde vårat hus.
    Bra kontakt och tryggt bemötande Läs mer
  • 2020-10-20

Lena W skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Köpt nyproducerad BR.
    Trevligt, proffsigt bemötande.
    Bra rätt igenom. Läs mer
  • 2020-10-20

Daniel L skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Proffsigt, smidigt och tryggt hela vägen!
    Anlitade Therese för försäljning av min bostad och kan starkt rekommendera henne. Läs mer

Peter J skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Anlitade Therese för att sälja vår villa via läge +. Duktig på att identifiera möjliga målgrupper och fokus på resultatet. Ibland lite sen återkoppling via mail.
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-10-19

Daniel David W skrev om Oscar Edström en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Sålt radhus och köpt lägenhet.
    Vänligt och naturligt beteende, latt få kontakt.
    Kompetent och effektiv. Snabb svar vid telefonkontakt.
    Verkar vara en ärlig och pålitlig mäklare såväl som en vänlig och trevlig person. Läs mer
  • 2020-10-19

Mathias J skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Precis köpt Salamandervägen 5 i Torslanda.
    Affären blev klar på mindre än 24h, vilket var mycket smidigt. Läs mer
  • 2020-10-16

Fredrik A skrev om Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Snabbt, enkelt och okomplicerat. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-10-15

Johannes A skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Otroligt bra. Från start till mål så var det perfekt med alla frågor, funderingar och upplägg för försäljning Läs mer
  • 2020-10-14

Anneli T skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Både köpt lägenhet och nu sålt bostadsrätt. Bra bemötande, intresserad mäklare. Möter de förväntningar jag har i samband med lägenhetsförsäljning. Kan rekommendera Therese Krafft. Läs mer
  • 2020-10-14

Annelie L skrev om Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Snabb smidig försäljning , snabb återkoppling. Bäst betalt ! Läs mer
  • 2020-10-12

Daniel Doublecourt A skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Mäklaren uppträdde professionellt och bemötte våra behov på ett bra sätt. Läs mer
  • Lollo G

2020-10-12

Lollo G skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi både sålde och köpte via Svensk Fastighetsförmedling. Vi är så nöjda med precis allt från försäljningen av vår lägenhet till köpet av vårt blivande radhus! Vi hade kontakt med Oscar i vårt köp och han har skött allt exemplariskt genom hela processen. Skulle rekommendera Svensk Fastighetsförmedling alla dagar i veckan! Läs mer
  • Viktoria J

2020-10-11

Viktoria J skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi har såld våran bostad via Therese, vilket var en genomgående trygg upplevelse hela vägen. En engagerad mäklare som var tillgänglig för oss närmast 24/7 i försäljningsprocessen. Therese levererade så klart en snabb affär med bra vinst! Varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2020-10-11

Eva Marie H skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jag har bara pratat med Per Lind två gånger och det var dels när jag först blev intresserad av lägenheterna som skulle byggas på Låssby Gårdar och dels när vi skulle boka lägenheten vi bestämt oss för. Kan inte uttala mig om honom som mäklare eftersom jag inte haft så mycket kontakt med honom. När det var dags för kontraktsskrivning så träffade vi en en annan representant. Läs mer
  • 2020-10-08

Daniel Alf P skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Per var mäklare vid köpet av vårt första hus. Både före, under och efter husvisningen fick vi ett väldigt professionellt bemötande som ingav lugn och ro i en vad som annars lätt kan bli en skrämmande och överväldigande situation. Under budgivningen var han noga med att säkerställa att vi förstod allt och hjälpte oss på varje steg av vägen. Läs mer
  • 2020-10-05

Patrik F skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Sålt hus. Therese är professionell i sin yrkesroll. Hon levererar det hon lovar och hennes erfarenhet gör att hon jobbar utifrån en strategi som fungerar. Jag kan varmt rekommendera Therese vidare till de som söker en duktig mäklare. Läs mer
  • 2020-10-04

Leila A skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Han var mycket effektivt och kunnig. Läs mer
  • 2020-10-04

Linnea O skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Blev proffsigt och mycket trevligt bemötta av Per när vi köpte vårat nya hus. Läs mer
  • 2020-10-02

Martin A skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Kan varmt rekommendera Therese Kraft
    Har levt upp till förväntningarna +lite till
    Med vänlig hälsning, martin Läs mer
  • 2020-10-02

Tina W skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi har sålt en villa. Per har ett bemötande som är ärligt & professionellt. Vi har haft en mycket bra kontakt under & efter försäljningen. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte