Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

Funderar du på att byta eller sälja en bostad här i Torslanda? Eller kanske vill du flytta hit? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan vårt område och erbjuder en mäklartjänst anpassad specifikt för dig och dina behov. BoButiken här i Torslanda har funnits i över 25 år och vi kan säga att vi har full koll på bostadsmarknaden här och, ja, Torslanda.

Med gemensam erfarenhet och stor affärsmässighet tar vi oss an varje försäljning med engagemang, nytänkande och omtänksamhet. Vårt mål är att du ska få ut det mesta av din bostadsaffär och dessutom känna dig nöjd.

Kom gärna förbi vår BoButik på Flygledarevägen 3D, vi svarar på alla dina frågor och tillsammans kan vi ta reda på hur du kan få ut mest av din bostadsaffär!

Läs vad 540 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    2021-06-14
    Very professional and nice.
    We find what we expected with her help even through the price is little bit higher than we expected.
    All in all, I will recommend her to my friends.
    2021-06-10
    Therese ingav ett bra förtroende. Hon var påläst och de frågor hon inte kunde svara på återkopplade hon snabbt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    • Björlanda
    2021-06-08
    Snabb service och trevlig. Förstår ens behov
  • sålde sitt hus med hjälp av Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    2021-06-07
    Väldigt kunnig, trevlig och proffsig. Såå nöjd med allt hon hjälpt oss med
  • Sandra S
    2021-06-06
    Blev tipsad av Emelie via min dotter som hade anlitat henne för en försäljning. Emelie är en supermysig tjej, trevlig, tillmötesgående och flexibel och var alltid tillgänglig för frågor och support. Otroligt hjälpsam och kan bara ge henne mina varmaste rekommendationer! Min bostadsrätt blev dessutom såld på förhand, snabbt och enkelt!
    2021-06-02
    Emelie har varit fantastiskt på alla sätt.
    Trevlig, kunnig, lätt att nå, förklarar och informerar. Ett strålande jobb från början till slut. Hon sålde vårt hus på ett smidigt och snabbt sätt. Mycket nöjda!
    Kan verkligen rekommendera Emelie när en bostad ska säljas!
    2021-06-01
    Med enastående kompetens och hängivenhet tog hon sig an och genomförde hela uppdraget från husförsäljning till köp av ny bostad. Trots att processen bitvis innebar motgångar så förmedlade Therese hela tiden en känsla av lugn och levererade över alla förväntningar. Jag kan inte tänka mig ett bättre bemötande och ger henne helhjärtat mina varmaste rekommendationer!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    2021-06-01
    Therese Kraft is a really smart real estate broker and she was really helpful in different stages of the process. She act fast and in the right moment. This helped us to sell our apartment right moment and with a really good price. I can recommend her with more than 100% confidently. Good luck Therese.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    2021-05-31
    En mycket trevlig mäklare. Verkade kunnig och svarade lätt och snabbt på våra frågor. Var tillmötesgående och klart service-inriktad.
    Lägenheten vi köpt passar oss väldigt bra!

Sammanfattningsvis var det en riktigt bra mäklarkontakt!
    2021-05-31
    Köpt en bostadsrätt via Emelie. Det blev en snabb affär där Emelie var tillmötesgående, återkopplade snabbt och var lättillgänglig!
    2021-05-31
    Precis sålt vårt radhus. Det var mycket att hålla reda på men Emelie var superproffsig och styrde upp allt. Vi fick många goda råd och försäljningen gick jättebra!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    • Göteborg
    2021-05-28
    Köpt en nyproduktions lägenhet, bostadsrätt.

Blev bemött på ett positivt, vänligt sätt. Har fått utförliga svar på alla frågor vi har ställt.

Väldigt nöjd!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    • Göteborg
    2021-05-28
    Vi har ett projekt på 49 lgh där vi anlitat Sv Fast för att sälja dessa. 45st är redan sålda och Per har visat ett stort engagemang för projekt. Han har från dag ett visat att han trodde på projektet och levererat på mycket tufft satta mål. Vi är mycket nöjda med insatsen så här långt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    2021-05-25
    Köpt villa i Lilleby.
    Bra bemötande. Hade svar på frågor och tog reda på det hon inte visste.
    Bilder och möblering visar en mycket större tomt än verklighet. Bod/förråd, lekstuga stod inte ens på tomten. Då förväntar jag att man särskilt uttrycker det under visning, även om fastighetskartan visar korrekta tomtgränser. Det blir väldigt missvisande för den ouppmärksamma.
    Men i sin helhet en bra upplevelse. Extra plus för trevligt bemötande.
    2021-05-25
    Trevlig & effektiv hjälpte oss att sälja huset på rekordtid för ett mycket bra pris.
    • Björlanda
    2021-05-24
    Bostadsrätt i Björlanda Kile.
    Mycket bra o informativt.
    Kan göra om till en 3:a och enigt mäklaren går det utmärkt.
    Positiva!
    2021-05-23
    Jag har använt mig av Therese vid flera tillfällen och är alltid lika nöjd med bemötandet, information och hur smidigt affärerna gått.
    • Hälsö
    2021-05-21
    Korrekt, håller tider. Är kunnig med god erfarenhet. Gott bemötande
  • sålde sitt hus med hjälp av Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    • Hälsö
    2021-05-20
    Köpt lägenhet i Torslanda.

Sålt villa på Hälsö.

Vi kan bara ge allra bästa lovord till Per!
    Han har skött de båda uppdragen på allra bästa sätt!

Alltid varit tillgänglig och alltid återkopplat

Vi har känt ett stort förtroende för honom.

Vi är glada och tacksamma över att fått anlita Per.

Vi vill ge Per de bästa rekommendationer!
    15 poäng av 10 möjliga.
    2021-05-19
    Sålt villa.
    Positiv, engagerad, kunnig och helt enkelt superproffsig.
    Alltid tillgänglig på tfn och sms när vi hade frågor och tankar.
    Vi har känt oss helt trygga och litat till 100% på hennes råd och tips.
    Våra förväntningar levde hon upp till många gånger om.
    Rekommenderar verkligen Emelie, och anlitar henne igen om det blir aktuellt i framtiden.
    Vår upplevelse är över förväntan!
    Tack snälla Helene för att jag fick erat förtroende att sälja erat fina hus. För mig värmer det extra när det är på "hemmaplan" och jag kan leverera ett bra resultat. Nu håller jag tummarna för att ni hittar erat nya drömhus fort. Tack för rekommendationen. Emelie Karlsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    2021-05-18
    Therese ingav förtroende och hade goda kunskaper om objektet och området.
    2021-05-17
    Sålt villa.Blev mycket bra bemött. Proffsig - Kunnig - Intresserad -Mycket trevlig o glad - Förtroendeingivande. Emelie uppfyllde allt vi kunde önska oss.
    Upplevelsen var mycket bra vi kände oss trygga o nöjda hela tiden. Kan verkligen rekommendera Emelie.
    Hej Bosse, tack så mycket för ditt fina utlåtande. Det var bara ett sant nöje att hjälpa er vidare med era planer och försäljningen. Vi ses! Emelie Karlsson
    2021-05-17
    Köpte vår första lägenhet utav Therese. Proffsigt och trevligt bemötande rakt igenom. Snabb återkoppling och hjälp genom hela processen
    2021-05-16
    Vi har köpt en lägenhet i Amhult
    Trevligt och vänligt bemötande från Therese
    Therese fanns till hands om vi hade några frågor
    Köpet gick snabbt och smidigt
    Proffsigt och säkert
    Rekommenderar gärna
    2021-05-14
    Enkelt o bra. Trevlig och tydlig samt bra på att förklara mm.
    • Låssby
    2021-05-14
    Väldigt fint bemötande, mycket professionell och serviceinriktad.
    Vi har köpt ett hus i Torslanda och affären gick väldigt fort.
    Jag som köpare är väldigt nöjd.
    Fick en fin känsla av Emelie både på visningen och när vi skrev på avtalet.
    Tack Mihaela! Jag hoppas ni kommer trivas i erat nya hus och vi ses på tillträdet! Emelie Karlsson
    2021-05-10
    Jag sålde en bostadsrätt
    Bemötandet var personligt, proffsigt och förtroendeingivande.
    Ett omhändertagande som överträffade mina förväntningar
    Jag kan varmt rekommendera Therese Krafft.
  • Monica S
    2021-05-04
    Tack till Torslandas duktigaste mäklare Therese Krafft som på rekordkort tid och till bästa pris sålde min bostadsrätt. Therese hade allt, stor kunnighet engagemang och ett härligt humör. Kommer absolut rekommendera henne till alla jag känner.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    2021-05-04
    Jag och min sambo har köpt radhus och sålt våran lägenhet, hon var väldigt trevlig och förklarade hur allt går till tydligt. Väldigt bra bemötande och bra upplevelse överlag
    2021-05-04
    Har sålt mitt hus på Öckerööarna med hjälp av Emelie. Professionell men ändå personlig på ett bra sätt. Kunnig, energisk och tillgänglig. Kan varmt rekommendera henne.
    2021-05-04
    Mycket lyhörd och tillmötesgående mäklare Emelie. Mycket bra, rekommenderas.
  • sålde sitt hus med hjälp av Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    • Hjuvik
    2021-04-14
    Sålt stor villa med sjöutsikt.
    Mycket professionell kontakt.
    Positiv och korrekt hantering.
    2021-04-07
    På det hela taget ett gott och seriöst bemötande.
    Vi är mycket nöjda med vårt nya kustnära boende.
  • Håkan I
    2021-04-05
    Gick
    som på räls!
    Styling var bra val.
    Mvh Håkan.
  • köpte en tomt med hjälp av Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    • Hästevik
    2021-03-31
    Vi har köpt en tomt och fick ett mycket proffesionellt och trevligt bemötande.
  • skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    2021-03-31
    Är andra bostaden vi både köper och säljer via Therese.
    Från första kontakt till nyckeln i hand har vi känt oss super nöjda och trygga.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Edström en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    2021-03-30
    Vi köpte en bostad och upplevde att vi fick ett mycket trevlig och gott bemötande genomgående under köp processen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Oscar Edström en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    2021-03-27
    Super! Trevlig och inlyssnande. Bra service. Prossigt bemötande helt enkelt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Oscar Edström en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    2021-03-26
    Jag har sålt ett radhus i Torslanda där vi fick hjälp av Oscar på Sv. Fast.
    Det har varit en stor trygghet att ha med Oscar igenom hela vår köpa & sälja-process.
    Han har hjälpt till och stöttat oss att hitta ett hus genom att ge råd och tips och under försäljningen av vårt hus har han varit snabb och agerat proffsigt.
    Oscar har hela tiden jobbat med ett stort engagemang och en vänlig attityd. Han är en person man raskt får förtroende för.
    Jag ger mina starka rekommendationer för Oscar!!
    • Hönö
    2021-03-26
    Bostadsrätt på Hönö.
    På det allra bästa sätt!!!
    Vänligt bemötande, professionellt handhavande och förtroendemötande hållning.
    2021-03-25
    Tack Oscar för att du hittade vårt radhus som vi letar efter. Det gick väldigt snabbt när det väl blev dags vilket vi är tacksamma för.
    2021-03-25
    Köpte en villa i Torslanda av Per och det var en mycket bra process, tydligt, rakt och med hjärta.
    • Hålta
    2021-03-25
    Proffsig, trevlig och rak utan att vara varken för mycket el för liten. Fick ett mkt bra intryck och seriöst sådant.
    Har ofta haft känslan av att man blir lurad av mäklare men rak och tydlig kommunikation så ingav det ett förtrolighet.
    Mkt bra och tack.
  • sålde en tomt med hjälp av Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    • Hästevik
    2021-03-19
    Sålt tomt i Torslanda. Therese är mycket lätt att kommunicera med och alltid tillgänglig. Bättre än allt jag föreställt mig.
    Sammantaget kunde det inte bli bättre!
    2021-03-16
    Köpt en bostadsrätt, har fungerat utan några problem.
    Kan varmt rekommendera Therese som Er mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Edström en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    2021-03-16
    Mycket trevlig kille som levererade ett resultat som vi var mer än nöjda med. Hjälpsam även efter försäljningen i processen att hitta en ny bostad 👍
    2021-03-13
    Min man och jag har köpt ett bostadsrättsradhus

Oscar är personlig, han kändes som en stöttande kompis i vårt husköp , inte stel som jag trott att mäklare är.
    • Öckerö
    2021-03-12
    Vi har köpt ett hus på Öckerö där Per varit mäklare.
    Han har agerat proffsigt och är mycket kunnig på sitt område vilket har varit till stor hjälp för oss.
    Vi kan helt klart rekommendera honom.
    2021-03-11
    Per har hjälpt mig att sälja mitt radhus i centrala Torslanda. Han har stor kunskap om hus och hur man bemöter kunder och är väldigt pedagogisk. Förklarar enkelt processer och information så att alla förstår. Jag känner mig sedd och trygg hela vägen till att huset blev sålt!
    2021-03-11
    Sålt bostadsrätt. Trevligt och proffsigt bemötande, väldigt positivt!