Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

Flygledarevägen 3D, 423 37 Torslanda — Visa karta

Funderar du på att byta eller sälja en bostad här i Torslanda? Eller kanske vill du flytta hit? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan vårt område och erbjuder en mäklartjänst anpassad specifikt för dig och dina behov. BoButiken här i Torslanda har funnits i över 25 år och vi kan säga att vi har full koll på bostadsmarknaden här och, ja, Torslanda.

Med gemensam erfarenhet och stor affärsmässighet tar vi oss an varje försäljning med engagemang, nytänkande och omtänksamhet. Vårt mål är att du ska få ut det mesta av din bostadsaffär och dessutom känna dig nöjd.

Kom gärna förbi vår BoButik på Flygledarevägen 3D, vi svarar på alla dina frågor och tillsammans kan vi ta reda på hur du kan få ut mest av din bostadsaffär!

Läs vad 192 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

• 2019-10-15

Elin G skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Sålde lägenhet med hjälp av Therese. Bemötandet och hela genomförandet var både professionellt och personligt. Gav ett förtroendefullt intryck och var lätt att komma i kontakt med. Vi är väldigt nöjda med vår försäljning och skulle absolut rekommendera Therese till alla i säljtankar! Läs mer
  • 2019-10-13

Anna Gunvor L skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Bra bemötande vid försäljning av lägenhet i Torslanda. Ett löfte oxå om att sköta deklarationen nästa år. Läs mer
  • 2019-10-12

Jacob P skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Väldigt enkel och lätt att ha och göra med, inga konstigheter alls under processen. Läs mer
  • Ing-Marie L

2019-10-12

Ing-Marie L skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi köpte en tomt genom Per. Affären gick snabbt och lätt. Per var snabb och duktig i sitt agerande. Vi hade inte så jättemycket kontakt med Per, eftersom affären gick väldigt snabbt. Men han erbjöd oss att visa tomten dagen efter vi talades vid, vilket vi var jättetacksam för. Ett par dagar senare skrev vi kontrakt. Vi upplevde honom som rak, tydlig och korrekt.
    /Ing-Marie & Gunnar Läs mer
  • 2019-10-12

Linn J skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi letade hus i Torslanda så vi var på många visningar där Per var/är aktiv. Han bemötte oss ganska dåligt då han inte ens hälsade på oss när vi kom in. När vi väl ställde frågor så hänvisade han till protokollet. Vi kommer inte anlita Svensk Fastighetsförmedling Torslanda när vi säljer. Läs mer
  • 2019-10-11

Petra L skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Bra på att återkoppla,professionell och tydlig.En bra mäklare som har koll på läget! Läs mer
  • 2019-10-11

Fredrik M skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Min fru och jag har genomfört flera villaaffärer, både som köpare och säljare, med Per Lind som mäklare. Per har hanterat affärerna på ett fantastiskt engagerat, sakligt och korrekt sätt. Vi ger verkligen Per våra varmaste rekommendationer! Läs mer

Birgitta A skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Har köpt bostad. Trevlig mäklare men hade ej så mycket med honom att göra som säljarna haft. Läs mer

Robert N skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Denna gubbe har jag haft att göra med innan. Han har gjort vad jag velat och själv haft som önskan och funderingar. Han har levererat efter mina önskemål och bättre. Dessutom har bemötandet varit professionellt och nära på ett kompis förhållande vilket jag tyckt varit skönt. Tummen upp för Per
    Med vänlig hälsning, Robban Läs mer

Monica O skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Per har varit engagerad, ställt upp och gjort ett toppen jobb i samband ned köpet av min fina lägenhet! Så nöjd! Läs mer
  • Helena W

2019-10-10

Helena W skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Per fick i uppdrag att sälja mammas lägenhet.
    Det fanns intresserade av området så det blev enkelt att sälja utan fotografering och styling. Per informerade mycket bra hela tiden vad som hände.
    Väldigt nöjd. Läs mer

Ewa L skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Saklig kunnig och korrekt utan att överarbeta sin egen presentation. Huset var i fokus precis som det ska vara. Läs mer
  • Ulf W

2019-10-10

Ulf W skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Allt grymt bra o proffsig bra bemötande och raka tydliga svar Läs mer
  • 2019-10-10

Ragnhild Alexandra H skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Köpt ett hus på Hälsö.
    På ett bra sätt blev vi bemötta och upplevde god information m. m. Läs mer

Lisa K skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    En utmärkt mäklare som kombinerar professionellt och personligt bemötande. Har hjälpt mug både värdera, köpa och sälja boenden i 7-8 år. Känner stort förtroende för hans kompetens. Läs mer

Sven-Erik A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Sålde tomt. Träffade Leif, som skulle gå i pension i närtid visade det sig. Sådär engagemang, ville ha snabbt avslut i affären snarare än maximera den för oss. Läs mer

Björn O skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Tydlig, professionell och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-10-07

Eva-Lena L skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Sålt en bostadsrätt i Björlanda Skomakareängen 10
    Vi fick en proffsigt bemötande och är nöjda med
    försäljningen Läs mer
  • 2019-10-05

Kristina H skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jag köpte en bostadsrättslägenhet i Torslanda av Therese. Hon var professionell, trevlig och jag hade gärna anlitat henne vid en eventuell försäljning. Hon gav svar på de frågor jag hade och vid köpet och också under tiden fram till överlämnandet. Jag var absolut nöjd och de förväntningar jag hade infriades. Läs mer
  • 2019-10-03

Emelie Mariell L skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Köpte ett hus. Var överlag bra hanterat av mäklaren, men saknade att man ej fick möjlighet att se besiktningsprotokollet förrän efter visningen och att alla delar av huset ej var tillgängliga vid visningen (vind, garage etc.).
    Upplevelsen av huset och dess fördelar/skick efter att man träffat säljarna var mer positiv än vad mäklaren lyckades förmedla. Läs mer
  • 2019-10-03

Johanna H skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Professionell, trevlig och kunnig. Läs mer
  • 2019-10-03

Henric B skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jättebra.
    proffsigt från början till slut! . Läs mer
  • 2019-09-30

Amanda T skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Sålde vår lägenhet på Segelflyget. Therese är en fantastisk mäklare med stor passion för sitt jobb och med ett stort engagemang. Hon är proffsig i allt hon gör och ger det där lilla extra. Vi hade höga förväntningar och det levde hon upp till och lite till. Jag skulle rekommendera alla att anlita Therese som mäklare!
    /Amanda och Erik Läs mer
  • 2019-09-30

Jim J skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Köpt en lägenhet, bra service och utmärkt bemötande.
    Skulle verkligen rekommendera både fastighetsbyrån och mäklaren. Läs mer
  • David L

2019-09-30

David L skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Förvärvat ny bostad genom Per Lind på Svensk fast och kommer anlita Per för försäljning av vår nuvarande. Otroligt nöjd med svensk fast och Per genom hela processen! Läs mer
  • 2019-09-29

Victor M skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Lilla bottnevägen 36B,
    Trevlig bemötande och en postiv mäklare Läs mer
  • 2019-09-18

Stefan Å skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Försäljning av villa. Rätt prissättning levde upp till mina förväntningar professionell i bemötande. Allt fungerade bra finns inget att påpeka på. Läs mer
  • 2019-09-15

Jan L skrev om Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Kunnig och trevlig mäklare. Gav bra förtroende. Läs mer
  • 2019-09-13

Niklas B skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese har ett fantastiskt bemötande, snabb återkoppling och är en handlingskraftig mäklare. Väl påläst om villan jag köpte samt håller det hon lovar. Läs mer
  • 2019-09-11

Lennart Å skrev om Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Sålt hus i Björlanda.
    Bra bemötande och i det stora hela ett utmärkt jobb.
    Detaljer som jag tycker kunde justeras är att ingen hänsyn togs till vad kunden ansåg vid inomhusfotograferingen samt att språkbehandlingen kunde förbättras. Läs mer
  • 2019-09-04

Tord H skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi sålde ett hus med Therese, Therese skötte försäljningen mycket bra, hon tog väl hand om oss som kunder och likaså köparna verkade nöjda vid henne. För oss var det extra bra med att hon arbetade aktivt på försäljningen och tog egna iniativ som bidrog till att det gick väl för både oss och köpare, vi kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
  • Johanna O

2019-08-30

Johanna O skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Att välja Therese från svensk fastighetsförmedling Torslanda var ett självklart val för oss. Då hon hjälpte oss med köpet av vår nya bostad ville vi att hon skulle sälja vår nuvarande bostad. Therese har ett trevligt och professionellt bemötande, är mkt lätt att prata med, är engagerad, lyhörd och man får snabbt återkoppling vilket vi värdesätter högt. Therese bryr sig om både säljare och köpare. Vi rekommenderar Therese Krafft vidare till nära och kära👌😘 //Johanna & Therese Läs mer
  • Birgitta J

2019-08-25

Birgitta J skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi hade Per Lind i Torslanda

En rutinerad, duktig ,trevlig, kunnig Mäklare

som sålde vår sommarstuga i Torslanda, vi är

jättenöjda med resultatet och vår mäklare Läs mer
  • 2019-08-24

Angelique F skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi rekommenderar varmt Therese Krafft som mäklare, hon inger förtroende och professionalitet. Läs mer
  • 2019-08-24

Annica E skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi har både köpt och sålt bostad av Therese, och hon har varit ett fantastiskt stöd i båda processerna. Alltid trevlig och stöttande i sitt bemötande, och har en förmåga att leda lugnt och smidigt genom stressfulla situatuoner. Dessutom gjorde hon det där lilla extra för att få till affärerna. Kan starkt rekommendera Therese! Läs mer
  • 2019-08-17

Ann Christine B skrev om Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    jag har köpt en tre rums lägenhet en bostadsrätt.
    Vänlig och mycket tillmötesgående
    Jag hade inte många förväntningar, men blev mycket positivt överraskad
    Jag hade ock göra med en mycket kompetent person. Läs mer
    Emelie K gillar detta
  • 2019-07-27

Robin L skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Mäklaren var väldigt trevlig och positiv. Värderingen var högre än konkurrenterna och den levde vi upp till eftersom vi hade gott om tid och med lite tur trillade ett förhandsbud in via deras egna kontaktnätverk. Vi hade varit tydliga att vi står fast vid vårt accepterade pris, och mäklaren respekterade det utan att ifrågasätta. I samband med förhandsbudet kunde kommunikationen fått vara lite snabbare iom visning med kort varsel, men allt föll ändå på plats fort såhär under semestertider. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-07-25

Sebastian M skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi fick ett fantastiskt bemötande av Therese. Vi kände oss väldigt trygga med att hon skulle sälja våran lägenhet. Hon levde upp till alla förväntningar vi hade. Jag skulle verkligen rekommendera henne till andra. Hon får 10 av 10! Läs mer
  • 2019-07-11

Per Olof Emanuel B skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Köpt villa och sålt radhus. Vi är mycket nöjda med vår mäklare Per Lind. Per är kunnig, ärlig och lätt att ha och göra med. Vi kan stark och varmt rekommendera honom! Läs mer
  • 2019-07-10

Aid M skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese är lugn, trygg och seriös. Gjorde en rimlig och trovärdig värdering av vårt försäljningsobjekt samt levde upp till alla våra förväntningar på både köp- och sälj sidan. Vi är nöjda med hennes engagemang och arbete och rekommenderar därmed Therese för framtida affärer. Läs mer
  • 2019-07-10

Mats A skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    VI har sålt vårt radhus via Per på Svensk Fastighetsförmedling Torslanda. Trotts att vi hade kort varsel och ville ha en snabb försäljning så blev resultatet väldigt bra. Snabb hjälp och hela tiden uppdaterad på försäljningens status.
    Kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling Torslanda. Läs mer
  • 2019-07-04

Lennart L skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Hej Therese. Vi har varit i kontakt med åtskilliga mäklare både i Sverige och Spanien under årens lopp. Vi valde Svensk Fastighetsförmedl. i Torslanda och fick turen att träffa Dig. Redan från början har Du visat ett stort engagemang på ett professionellt sätt, alltid snabba svar på våra frågor och alltid lika trevlig. Tack för att Du hjälpte oss med försäljningen av vår lägenhet och förvärvet av vårt hus!
    Vi rekommenderar Dig varmt.
    Bästa hälsningar
    Ritha & Lennart Läs mer
  • 2019-07-04

Linnea K skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi köpte bostad av Therese som har uppfyllt våra förväntningar på alla sätt och vis. Proffsig, tillgänglig när som helst och gjorde det lilla extra i alla lägen. Hade inte kunnat få bättre hjälp än så! Läs mer
  • Anders J

2019-06-25

Anders J skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Ett stort TACK till Therese för en snabb och effektiv försäljning av vårt hus.
    Läge+ var ett vinnande koncept.
    Therese var lyhörd för våra synpunkter och totalt sett skedde försäljningen med minsta möjliga arbete för oss säljare
    Ett professionellt och effektivt agerande
    Fem stjärnor till Therese Läs mer
  • 2019-06-23

Christina S skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese har på ett mycket proffsigt sätt hanterat försäljningen av vår bostad, Läs mer

Bengt L skrev om Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Mycket nöjd med ett väldigt fin och trevligt bemötande + snabba svar på mina frågor, som också ledde till att jag blev nöjd med en enkel och smidig affär som både jag och köpare var nöjda med.
    Tack Per

Mvh Bengt Läs mer

Anna L skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Saklig, tydlig och tillräcklig information tillsammans med ett professionellt bemötande! Läs mer

Ronak L skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Therese är professionell , trevlig , kunnig och framförallt väldigt engagerad i affären hon håller i. Läs mer
  • 2019-06-19

Martin P skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Jag har köpt en bostadsrätt och fick ett positivt och engagerat bemötande från mäklaren. Hon var enkel att få kontakt med på telefon och kom snabbt tillbaka med svar på mina frågor. Läs mer
  • 2019-06-01

Johanna N skrev om Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Fick ett mycket positivt och proffesionellt intryck av Therese under vårt köp av Meli Johanssons väg 34. Vi kände att hon verkligen stod i mitten och stöttade både oss som köpare men även säljaren på ett mycket bra sätt.
    Hon var noga med att förklara allting och svara på alla frågor.
    Tycker att Therese gjorde ett väldigt bra jobb och skulle verkligen rekommendera henne till alla! Läs mer

Flygledarevägen 3D, 423 37 Torslanda