Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

Funderar du på att byta eller sälja en bostad här i Torslanda? Eller kanske vill du flytta hit? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan vårt område och erbjuder en mäklartjänst anpassad specifikt för dig och dina behov. BoButiken här i Torslanda har funnits i över 25 år och vi kan säga att vi har full koll på bostadsmarknaden här och, ja, Torslanda.

Med gemensam erfarenhet och stor affärsmässighet tar vi oss an varje försäljning med engagemang, nytänkande och omtänksamhet. Vårt mål är att du ska få ut det mesta av din bostadsaffär och dessutom känna dig nöjd.

Kom gärna förbi vår BoButik på Flygledarevägen 3D, vi svarar på alla dina frågor och tillsammans kan vi ta reda på hur du kan få ut mest av din bostadsaffär!

Läs vad 690 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Torslanda 2

• köpte sitt hus med hjälp av Oscar Edström en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    2022-01-26 Verifierad kund
    Mycket trevlig person som vi fick ett varmt välkomnande av. Har också varit mycket hjälpsam och snabbt kunnat svara på våra frågor. Har nu själv valt att anlita Oscar Ekström för försäljning av vår bostad
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    2022-01-25 Verifierad kund
    Mycket positivt och trevligt bemötande. Engagerad, professionell och tillgänglig genom hela processen. Snabb återkoppling
  • sålde sitt hus med hjälp av Oscar Edström en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    2022-01-21 Verifierad kund
    Kompetent, proffsig och trevlig att ha att göra med på samma gång. Blir inte bättre än så! Det blev en snabb och smidig process med utlovat resultat. Rekommenderas!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    2022-01-20 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande. Tog sig tid och lyssnade och gav sen råd om hur vi skulle gå vidare med vår försäljning.
    2022-01-20 Verifierad kund
    Trevligt och positivt bemött. Vi förväntade oss att han skulle sköta försäljningen på ett professionellt sätt vilket han också gjort.
    Min upplevelse är att vi kunnat lämna över allt ansvar till Per och han har haft en mycket bra kommunikation med oss och gjort en bra affär.
  • köpte sitt hus med hjälp av Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    • Hönö
    2022-01-17 Verifierad kund
    Vi upplevde att Per var väldigt informativ och tog sig verkligen tid att besvara alla mina frågor. Han bemötte oss bra och gjorde oss trygga i vårt husköp.
  • sålde sitt hus med hjälp av Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    • Hönö
    2022-01-17 Verifierad kund
    Engagerad och flexibel. Bästa mäklaren vi har anlitat.
  • sålde sitt hus med hjälp av Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    2022-01-11 Verifierad kund
    Therese har varit en fantastisk mäklare och alla våra förväntningar har hon levt upp till. Skulle med glädje rekommendera henne!
    Hon är snabb, effektiv och har ett professionellt bemötande i alla situationer!
    /Åsa
    2022-01-08 Verifierad kund
    Therese sköte allt snyggt o smidigt. Rekommenderas verkligen. Genom trevlig tjej:). F. Lindqvist Å . Almen
    Tack Frank och Åsa! Det glädjer mig och betyder otroligt mycket att ni är nöjda med mitt arbete. Hälsningar Therese Therese Krafft
    2022-01-02 Verifierad kund
    Oscar är en mycket kompetent mäklare som är rak och tydlig i sin kommunikation. Oscar tog sig tid att besvara alla våra frågor, och vi kände oss trygga under köpet av vårt nya hus!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Edström en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    2021-12-31 Verifierad kund
    Mycket professionell, tydlig och kunnig. Vi kände oss trygga och litade fullt ut på Oscar genom hela processen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Edström en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    2021-12-31 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett väldigt bra sätt av Oscar. Han tog kontakt inom kort efter att jag visat intresse för lägenheten, han ordna med en privat visning och tog sig god tid att visa runt och informera om objektet. Oscar var väldigt behjälplig med att hitta goda lösningar för både mig som köpare, men samtidigt för säljaren.
    Affären gick snabbt och smärtfritt. För att sammanfatta hela upplevelserna var det över all förväntan!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    2021-12-27 Verifierad kund
    Duktig påläst serviceinriktad omtänksam
    Tusen tack Ronnie för ditt omdöme! Önskar dig en god fortsättning på det nya året så hörs vi vidare framöver. Med vänlig hälsning, Therese Therese Krafft
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    • Amhult
    2021-12-27 Verifierad kund
    Proffesionell, lätt att ha och göra med. Och försäljningen gick finfint!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    2021-12-25 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, lätt att kommunicera med och gjorde mitt bostadsköp enklare.
    2021-12-25 Verifierad kund
    Bara positiva bemötande och hanterande av försäljningen
    Vi rekommenderar Emelie på det varmaste.

Inger o Ruben
  • sålde sitt hus med hjälp av Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    2021-12-23 Verifierad kund
    Jag är verkligen supernöjd med Emilie
    med hjälp av försäljning av mitt hus.

Min förväntningar blev besvarade mycket bättre än vad jag hade satt.

Mycket professionell upplevelse från start till mål
    Lyhörd
    Tydlig
    Engagerad och Social kompetent

Rekommenderar stark att anlita henne
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    2021-12-16 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med Therese! Otroligt proffsig, målinriktad och lyhörd. Hon svara snabbt och var alltid tillgänglig för frågor. Det var lätt att känna sig trygg igenom hela försäljningsprocessen. Försäljningen överträffade våra förväntningar!
    Ett fantastiskt samarbete oss emellan! Tack för fina ord Karin! Med vänlig hälsning, Therese Therese Krafft
  • köpte sitt hus med hjälp av Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    2021-12-15 Verifierad kund
    Blixtsnabb respons och väldigt smidig kommunikation. Jag tycker att det är sällan man som köpare upplever mäklaren som en tillgång, men i det här fallet bidrog Emelies engagemang till att affären blev trygg och effektiv - både för mig, och säljaren.
    2021-12-15 Verifierad kund
    Trevlig och tillmötesgående i alla frågor och funderingar vi hade inför köpet. Kändes tryggt.
    Hej Maria! Trygghet betyder mycket för mig! Jag hoppas och tror att du kommer trivas ypperligt i ditt nya hem. Med vänlig hälsning, Therese Therese Krafft
  • köpte en tomt med hjälp av Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    2021-12-13 Verifierad kund
    Therese hjälpte oss att hitta det vi sökte ! Det blev en snabb och smidig affär och hon informerade oss hela tiden vad som hände! Superbra och trevlig mäklare !
    Mvh Rebecca
    Vad glad jag blir, stort tack Rebecca! Nu ser vi framemot att se ert nya hem växa fram. God fortsättning på det nya året också. Med vänlig hälsning, Therese Therese Krafft
  • sålde en tomt med hjälp av Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    2021-12-13 Verifierad kund
    Den absolut bästa mäklaren jag har haft att göra med.
    Therese har en förmåga att göra både köpare och säljare till vinnare.

Om jag skall köpa eller sälja igen kommer jag absolut att kontakta Therese Krafft !
    Tack Ted! Vilka ord! Det glädjer mig och jag hoppas att jag kan få äran att hjälpa dig vidare igen om det blir aktuellt. Med vänlig hälsning, Therese Therese Krafft
    Väldigt trevlig och flexibel mäklare. Vi är supernöjda med vårat köp. Tack ☺️
    2021-12-12 Verifierad kund
    Hjälpte oss att hitta det vi sökte, snabb o smidig affär. Trevlig mäklare som hela tiden underrättade oss om vad som hände i affären.
    Tack för din recension Alexander! Med vänlig hälsning, Therese Therese Krafft
    • Hälsö
    2021-12-10 Verifierad kund
    Kunnig bra bemötande och professionell. Rekommenderas, hon levde upp till mina förväntningar. Lätt att prata med och alltid lätt att nå för att få svar på olika frågor gällande försäljningen av Lillbacken 6.
  • sålde en tomt med hjälp av Oscar Edström en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    • Sanden
    2021-12-10 Verifierad kund
    Oscar är en väldigt trevlig ung man med många framgångsrika mäklärår framför sig.
    Proffsig och korrekt genom hela processen.
  • köpte en tomt med hjälp av Oscar Edström en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    • Sanden
    2021-12-08 Verifierad kund
    Korrekt och kompetent, inget onödigt tjafs. Uppträder förtroendeingivande och leder inte in kunden i villfarelser.
  • Inger Gunilla S
    2021-12-05 Verifierad kund
    Mycket trevlig och hjälpsam på alla sätt. Per Lind överträffade mina förväntningar. Allt från början till slut gick väldigt smidigt. Tydlig och väldigt bra kommunikation under hela försäljningen. Kan verkligen rekommenderas
    2021-12-04 Verifierad kund
    Vi fick bra stöd av Oscar under hela processen med att sälja huset. Informationen var tydlig och vi fick hjälp med planering och beslut. Dessutom gick affären snabbt vilket uppskattades.

Så vi är mycket nöjda med hur det hela sköttes.
    2021-11-25 Verifierad kund
    Tillgänglig hela tiden och närandet behövdes.

Tydlig och effektiv.

Överträffade förväntningarna.
  • Lovisa I
    2021-11-25 Verifierad kund
    Emelie Karlsson gjorde ett grymt jobb med försäljningen av vårt hus från början till slut!
    Emelie är mycket proffsig, hjälpsam, snabb och trevlig mäklare.
    Vi kan varmt rekommendera Emelie!
    Grymt proffsig. Rekommenderas.
    Tack Karl för ditt omdöme! Hälsningar Therese Therese Krafft
    Proffsig, tydlig, bra på att återkoppla. Vi är väldigt nöjda med Therese 🌟
    Tack Feliz! Det betyder mycket för mig att ni är nöjda. Hälsningar Therese Therese Krafft
    2021-11-22 Verifierad kund
    Jag tycker det har fungerat mycke bra, hon är snabb att återkomma om man har frågor Conny
    2021-11-22 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med Emelie som mäklare. Hon var väldigt påläst om objektet och kunde svara bra på våra frågor. Hon var väldigt snabb och professionell i sitt bemötande och vi kände ett stort förtroende för henne.
    Som köpare är vi väldigt nöjda med Emelies agerande och bemötande.
    2021-11-21 Verifierad kund
    Therese är supertrevlig. Professionell. Tillmötesgående både för köpare och säljare.
    Effektivt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    2021-11-14 Verifierad kund
    Therese är flexibel, kunnig och dessutom en mycket sympatisk person.
    2021-11-11 Verifierad kund
    Väldigt bra trevlig och förklarade hur det skulle gå till vid försäljning
    Förväntningarna var höga men dom blev ännu bättre än vad vi hade önskat
    Kunnig erfaren och ingav ett lugn
    2021-11-11 Verifierad kund
    Trevlig, tillgänglig, Alltid svar på allt.
    2021-11-11 Verifierad kund
    En trevlig mäklare med positiv energi som brinner för sitt jobb.
    Levde upp till förväntningarna om inte mer efter ha varit väldigt snabb och duktig på att exv svara innan vi träffades gällande olika frågor.

Har koll på sin sak, informera om de man behöver veta, vänlig och kunnig i sitt jobb.
    2021-11-11 Verifierad kund
    Fantastiskt bra bemötande på alla sätt. Oscar höll vad han lovade, var tydlig och förtroendeingivande under hela vår försäljningsprocess. Vi ville ha en så smidig och enkel affär som möjligt och det bidrog han verkligen till!
    2021-11-11 Verifierad kund
    Finkänslig och mycket proffsig!
    2021-11-11 Verifierad kund
    Väldigt tillmötesgående och trevlig mäklare! Duktig på sitt jobb och bemötte diverse frågor och funderingar på ett bra sätt :). Kan varmt
    rekommendera. Mvh Alex.
    2021-11-10 Verifierad kund
    Kunnig välplanerad positiv hjälpsam
    2021-11-09 Verifierad kund
    Proffsig, trevlig och bra intryck överlag.
    2021-11-08 Verifierad kund
    Oscar har varit en trygg mäklare med stor kompetens, enormt engagemang och stort driv. Har alltid varit mycket trevlig och var tydlig och hade en realistisk bild av försäljningsprocessen, vilket han förmedlade redan från början, med tydliga tankar om vilken plan och strategi han skulle ha genom försäljningsprocessen.

Oscar har varit lätt att få tag på när man önskat kontakt och varit snabb på återkoppling. Detta har jag erfaret med andra mäklare, just svårigheter att få tag i dem vilket kan skapa osäkerhet och otrygghet, men detta har alltså inte gällt Oscar. I samband med att vi anlitade Oscar som mäklare av vår bostadsrätt kom vi överens om hur han skulle uppdatera oss om försäljningsläget, vilket var mycket uppskattat. Vi kändes oss hela tiden uppdaterade och a jour med försäljningsprocessen.

Bostaden som Oscar sålde var ett objekt som skulle kunna vara mer svår att sälja än andra objekt, men Oscar hade under hela försäljningsprocessen en lösning och alltid ett "ess i rockarmen". Även när det kändes som att vi nått en återvändsgränd, så hade Oscar en lösning på gång!

Oscar deltog i både fotografering och styling, vilket jag uppskattade enormt, man blir inte själv då i den delen av försäljningen, utan det är uppskattat när mäklaren vill vara med att styra det till en så bra start som möjligt i försäljningen med både bra bilder och snygg och enkel styling.

Jag har köpt och sålt bostäder vid ett antal tillfällen tidigare och träffat ett stort antal mäklare på mängder av bostadsvisningar. Oscar har varit den bästa och mest kompetenta mäklaren som jag anlitat. Jag skulle definitivt använda Oscar som mäklare vid försäljning av min nästa bostad utan konkurrens!
    2021-11-08 Verifierad kund
    Alltid proffsig. Vi har både köpt och sålt med Therese och jag har svårt att se hur nån kan göra det bättre.
    Vi hade ett pressat tidsschema men Therese styrde upp allt och lyckades till och med sälja på förhand.
    2021-11-08 Verifierad kund
    Therese gjorde att vi hittade HEM!
    Proffsig och förtroendeingivande mäklare.
    2021-11-08 Verifierad kund
    Vi hade såklart höga förväntningar och Therese infriade alla förväntningar, och hon bevisade att hon är Torslandas bästa mäklare!
    2021-11-07 Verifierad kund
    På ett bra sätt