Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Wieselgrensplatsen 23, 417 17 Göteborg — Visa karta

Vill du köpa eller sälja en bostadsrätt eller villa på Hisingen i Göteborg? Eftersom Svensk Fastighetsförmedling finns representerat på flera platser runtom i landet kan vi våra områden i detalj och vi vet vad köparna vill ha.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen är mäklare som har koll på hela försäljningsprocessen, från att hitta köpare och värdering till vad du ska tänka på inför en visning och försäljning. Kontakta oss om du vill få ut det mesta av din bostadsaffär. Välkommen!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 268 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

• 2019-02-16

Willy S skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålt bostadsrätts radhus genom Lina Gustafsson
    Lina visade sig vara positiv och engagerad för sin uppgift.
    Vi rekommenderar gärna Lina för nya uppdrag. Läs mer
    2019-02-18 Lina G svarar Willy S
    Tack för de fina orden och rekommendationen Willy och Gunilla. Vi ses på tillträdet! / Lina
  • 2019-02-10

Barbara Z skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi har sålt bostadsrätt. Trevligt bemötande av kompetenta mäklaren som haft svar på våra frågor. Bra organiserad visningen, snabbt och smidigt. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-02-12 Ellinor P svarar Barbara Z
    Tack för den fina rekommendationen Barbara! Det har varit jätte roligt att hjälpa er med försäljningen. :) Vi ses vid tillträdet!
  • Eric Å

2019-02-07

Eric Å skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Ellinor jobbade hårt och var väldigt hjälpsam från värdering hela vägen in i mål. Läs mer
    2019-02-12 Ellinor P svarar Eric Å
    Tack för dom fina orden Eric! Ett bra samarbete hela vägen :) Vi ses vid tillträdet!
  • 2019-01-29

Jonas H skrev om Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Försäljning av bostsdsrätt. Mycket professionellt och trevligt bemötande. Vi landade på prisöverförväntan. Mycket bra upplevelse sammanfattningsvis. Läs mer
    2019-01-30 Daniel K svarar Jonas H
    Hej Jonas och tack för de fina orden. Nu blir det fokus på att hitta ert nya boende!
  • 2019-01-27

Naresh S skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Det gick jättebra och smidig med försäljning av vår lägenhet. Yusuf är mycket vänlig och mycket kunnig om området där vi bor och hjälpte oss få en bra deal. Läs mer
  • 2019-01-26

Saswat S skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    This is my first purchase of property. I bourught a 2 room apartment. Met the broker during a showing of the property. I found her to be very helping and professional. She helped with all the queries I had and made the process smooth for all the party. I highly appreciate the help. Läs mer
    2019-02-12 Ellinor P svarar Saswat S
    Thank you for your kind words Saswat! Im really glad you finally find your apartment. :) See you again at the entrance day. Best regards,
  • 2019-01-24

Eldin L skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi är nöjda med vår mäklare Johan Läs mer
  • 2019-01-23

Astrid M skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag är mycket nöjd med min mäklare, om jag jämför med alla andra mäklare kändes hon inte alls lika säljig utan genuin och kunnig. Läs mer
    2019-02-12 Ellinor P svarar Astrid M
    Tack för dom fina orden Astrid! Det värmer att höra. Du är varmt välkommen till underbara Hisingen! Vi ses vid tillträdet igen. :)
  • 2019-01-22

Efraim L skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Ellinor Petrovski hade stort tålamod och var saklig och hade ett mycket gott bemötande! Läs mer
    2019-02-12 Ellinor P svarar Efraim L
    Jag tackar för det Efraim! :) Jag hoppas du och familjen kommer stortrivas i den fina bostaden ni har köpt. Vi ses vid tillträdet!
  • Michaéla L

2019-01-20

Michaéla L skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Tack Yusuf för din professionella expertis när vi köpte vårat radhus! Trevligt, positivt bemötande och om det så krävs, snabba agerande! Tackar stort för hjälpen! Med vänliga hälsningar/
    Michaela Lorné Läs mer
  • 2019-01-19

Niclas B skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Bra information genom hela köpet. Läs mer
    2019-01-21 Emelie S svarar Niclas B
    Tack snälla Niclas för en bra rekommendation!
  • Mirja B

2019-01-19

Mirja B skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Proffsigt bemötande, bra information och slutligen trevlig mäklare! Läs mer
    2019-01-21 Emelie S svarar Mirja B
    Tack för fina ord Mirja! Kul att vi kunde hitta något större till er så att ni kan bo kvar på området. Nu lägger vi fullt fokus på försäljningen!
    Mirja B gillar detta
  • 2019-01-19

Mikael Å skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Emelie är en otroligt kompetent mäklare som jag varmt kan rekommendera. Läs mer
    2019-01-21 Emelie S svarar Mikael Å
    Tack för rekommendationen Mikael! Hoppas nu att ni kommer trivas riktigt bra inne i stan :)
  • Nilas Petter H

2019-01-17

Nilas Petter H skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Radhus.
    Mycket bra bemötande från Yusuf, lugn personlighet och det kändes tryggt att köpa bostaden. Läs mer
    2019-01-18 Yusuf Onur svarar Nilas Petter H
    Tackar Petter! Önskar er all lycka i bostaden framöver, hoppas vi kan ta en kopp kaffe i framtiden när ni bosatt er :)
  • 2019-01-17

Zoltan H skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Yusuf skötte lgh. köpet helt korrekt Läs mer
    2019-01-18 Yusuf Onur svarar Zoltan H
    Tack för det Zoltan! Syns i mars!
  • 2019-01-17

Anna A skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi har fått hjälp att sälja vår bostadsrätt på Ridhästvägen 18 i Hisings Kärra. Yusuf Onur har varit vår mäklare. Jag saknar ord för denna underbara mäklare och stjärnskott! Ett oerhört proffsigt bemötande från dag 1. Tvekade inte en sekund att anlita honom och Svenskfast när jag undersökte marknaden o tog in offerter. Bra upplägg, snygg annonsering, fantastisk fotograf. Hanteringen av spelulanterna och den proffsiga hanteringen under budgivningen var makalös. Jag valde den bästa mäklaren och det bästa företaget för vår försäljning!! Tack Yusuf, du är bäst! Läs mer
    2019-01-18 Yusuf Onur svarar Anna A
    Tack för de fina orden Anna! Vill tacka för ett gott samarbete samt gratulera er till både köp och sälj! Syns vid tillträdet :)
  • Seija Marita L

2018-12-20

Seija Marita L skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Engagerad, lysnande, känner sitt uppdrag som han skulle sälja sitt eget. Lysande på att föra dialog. Välklädd, tillmötesgående utan att ge efter. Mycket nöjd Läs mer
    2019-01-18 Yusuf Onur svarar Seija Marita L
    Tackar för det Seija, önskar dig all lycka i framtiden!
  • Emina M

2018-12-11

Emina M skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi köpte en lägenhet vi blev jättefint bemöta utav Lina, jätte trevlig allt gick så snabbt och smidigt. Även alltid tillgänglig. / Emina Läs mer
    2018-12-21 Lina G svarar Emina M
    Tusen tack för de fina orden Emina. God jul och gott nytt år så ses vi på tillträdet! / Lina
  • 2018-12-10

Emilie E skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag har sålt en bostadsrätt en 2:a i Göteborg.
    Jag tycker att mäklaren varit mycket duktig och kunnig. Hon har varit bra på att höra av sig och återkoppla till mig vad som händer och sker.
    Mycket nöjd och kan rekommendera henne till fler. Läs mer
    2018-12-11 Lina G svarar Emilie E
    Stort tack för rekommendationen Emilie och tack för ett trevligt samarbete! Ha nu en god jul och gott nytt år så ses vi på tillträdet.
  • 2018-12-10

Tommy J skrev om Linus Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Har sålt en lägenhet, Lillekärr norra, på ett mycket bra sätt.
    Linus har bemöt våra krav och önskemål på ett mycket bra sätt.
    Alla våra förväntningar har uppnåtts.
    Vi är mycket nöjda med helheten Läs mer
    2018-12-10 Linus S svarar Tommy J
    Tack för det fina betyget och stort tack för det trevliga samarbetet! Önskar nu en god jul och ett gott nytt år så ses vi på tillträdet igen!
  • 2018-12-09

Rigmor S skrev om Linus Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpt bostadrätt Lillekärr Norra

Linus är en mycket trevlig mäklare. Förklarade bra. Tog tid på sig. Han levde upp till våra förväntningar

Absolut att rekommendera Läs mer
    2018-12-09 Linus S svarar Rigmor S
    Stort tack och roligt att höra Rigmor! Vi ses på tillträdet.
  • 2018-12-08

Sara Elin L skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Mycket bra och proffesionell service från mäklaren. Allt gick snabbt och smidigt och kändes ärligt och seriöst. Mycket nöjd med all hjälp som jag har fått! Läs mer
  • 2018-12-07

Karin Margareta Forshell G skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sympatisk och lättillgänglig. Arbetade snabbt och effektiv. Läs mer
  • 2018-12-05

Sara L skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Har köpt en bostadsrätt på Hisingen!
    Super bra hjälp och bemärkelse ifrån mäklaren! Allt har gått mycket smidigt. Tack för hjälpen Läs mer
  • 2018-12-04

Alireza F skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag hade huset ute för försäljning i 6 månader innan Emelie tog över uppdraget och några veckor senare var huset sålt till önskat pris. Fantatisk mäklare som leverarar både resultat och service i världklass! Lämnar min varmaste rekommendationer. Läs mer
    2018-12-04 Emelie S svarar Alireza F
    Tack för rekommendationen Alireza! Och stort tack även för ett fantastiskt bra samarbete :)
  • 2018-12-03

Rike F skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi har varit på många visningar och träffat många mäklare de senaste åren. Emelie har vi träffat några gånger och hon har stuckit ut med ett genuint intresse för de hus hon har sålt, ett väldigt professionellt och samtidigt mycket personligt bemötande. Läs mer
    2018-12-04 Emelie S svarar Rike F
    Tack för fina ord Rike! Så kul att få sälja ett hus till er efter att ha träffat er på flertalet visningar nu :) Önskar er nu stort lycka till med försäljningen av lägenheten!
  • 2018-11-30

Jure S skrev om Linus Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpte en tvåa. Mäklaren var väldigt professionel med glimten i ögat: ger och tar. Får den information i tid och väldigt detaljerad. Väljer att förklara när man inte förstår och kämpar för kunden då situationen kräver det. Kommer alltid information kring vad och hur. Väldigt bra mäklare. Läs mer
    2018-11-30 Linus S svarar Jure S
    Roligt att höra att ni var nöjda med mitt jobb och tack för det fina betyget! Njut nu av semestern så ses vi vid tillträdet!
  • 2018-11-30

Fredrik J skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Har varit lyhörda och förstående för mina förväntningar och synpunkter av affären. Samtidigt väldigt framåtdrivande och professionella i upplägg och planering av försäljningen. Jag är mycket nöjd i alla aspekter med resultatet av försäljningen min villa. Tackar! Läs mer
    2018-12-02 Emelie S svarar Fredrik J
    Tack Fredrik för en god rekommendation och tack även för förtroendet! Önskar er en härlig vinter och sista tid i huset i Tuve innan flytt. Hälsningar Emelie
  • 2018-11-28

Rikard H skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Bra mäklare, lätta att jobba med. Bra helhets upplevelse. Läs mer
  • 2018-11-24

Fanny N skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi fick mycket fin hjälp när vi sålde vårt hus!
    Vi har känt oss väldigt omhändertagna och trygga!
    Vi kan varmt rekommendera Emelie som mäklare! Läs mer
    2018-11-26 Emelie S svarar Fanny N
    Tack Fanny & Kevin för fina ord! Önskar er en fortsatt fin vinter och all lycka till med nya familjemedlemmen :) Hälsningar Emelie
  • 2018-11-23

Petra J skrev om Linus Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Linus sålde min lägenhet och han är en väldigt professionell mäklare som ser till både säljarens och köparens bästa. Dessutom har han alltid humöret på topp! Läs mer
    2018-11-23 Linus S svarar Petra J
    Stort tack Petra för de fina raderna och betyget! Alltid lätt att vara på topp när man får arbeta med trevliga människor. Ha en fantastisk helg så ses vi på tillträdet.
  • 2018-11-22

Anders P skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Emelie har varit ett bra och professionellt stöd genom hela försäljningsprocessen avseende vårt hus. Hon har varit tillgänglig och snabbt återkopplat på frågor. Hon har ett uppriktigt och ärligt bemötande viket gör att det känns tryggt att samarbeta med henne. Arvodesmässigt var hon inte den ”billigaste” mäklaren vi pratade med inför försäljningen men är ändå glada att vi valde att samarbeta med henne. Ska du sälja hus på Hisingen kan jag rekomendera dig att kontakta Emelie! Läs mer
    2018-11-26 Emelie S svarar Anders P
    Tack för en bra rekommendation Anders & Andreas! Jag hoppas ni kommer trivas lika bra i nya huset som ni har trivts i det gamla. Hälsningar Emelie
  • Alan L

2018-11-21

Alan L skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålt bostadsrätt
    Proffs, intresserad och uppmärksam.
    Kunna sälja för bästa pris och inom rimlig tid under vissa specifika omständigheter
    I slutändan ett bra jobb under förutsättningarna och jag är nöjd med arbetet i stort och önskar fortsatt samarbete för också ett köp av min nästa bostad. Läs mer
  • 2018-11-19

Johan T skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålt en bostadsrätt

Trevligt och proffesionellt bemötande.

Överträffa våra förväntningar så att vi fick en smidig och snabb affär. Läs mer
    2018-11-20 Ellinor P svarar Johan T
    Tack för dina vänliga ord Johan! Det har varit jätte roligt att förmedla ert fina bostadsrättshus. Tack för ett grymt samarbete under försäljningens gång. :) Ha de fint så länge så ses vi vid tillträdet. Hälsningar Ellinor
  • Anita F

2018-11-18

Anita F skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Att sälja min villa som jag ägt i 40 var ett svårt beslut, men tackvare mäklarens proffsiga bemötande kände jag mig trygg med mitt beslut. Hennes engagemang fanns med hela tiden från start till försäljningen var klar.

Jag visste inte att en mäklares jobb är så omfattande! Läs mer
    2018-11-18 Emelie S svarar Anita F
    Tack snälla Anita för fina ord! Och tack för ett fantastiskt samarbete. Jag tror att du och Ester kommer trivas jättebra på nya stället. Lycka till med flytten! Hälsningar Emelie
  • 2018-11-15

Eliana S skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag sålde en 1:a. Mäklaren var otroligt professionell, samtidigt som hon upplevdes genuint vilja hjälpa oss med att få sålt lägenheten för priset vi begärde.
    Jag förväntade mig inte att det skulle gå så bra som det gjorde. Mäklaren guidade oss igenom hela processen vilket kändes tryggt. Läs mer
    2018-11-20 Ellinor P svarar Eliana S
    Tusen tack för dina värmande ord Eliana! Det har varit super roligt att hjälpa er förmedla eran fina bostad. :) Tack för ett fantastiskt samarbete. Vi ses snart igen! Hälsningar, Ellinor
  • 2018-11-13

Jonas K skrev om Annika Unger en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpte radhus. Hon var trevlig och lösningsorienterad. Läs mer
  • 2018-11-13

Amanuel A skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Villa köp.
    Bemötandet var professionell vänligt o korrekt.
    Förväntningarna var höga o det gick så bra med en sådan duktigt mäklare som lotsade oss genom kontraktet o gett svar på alla frågor vi hade.
    1:a bostads affären sedan 1987. Det gick så bra ty vi hade tur att ha en jätte bra o trevlig mäklare.
    MVH
    Amanuel o Genet Läs mer
    2018-11-15 Emelie S svarar Amanuel A
    Tack för er rekommendation Amanuel & Genet. Kul att vi kunde hitta ett så fint hus till er. Ni kommer trivas jättebra där! Hälsningar Emelie
  • 2018-11-09

Wihman Åssen AB skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi har både sålt hus med Johan och köpt av honom och är jättenöjda. Han är ärlig och korrekt och ser alltid till både säljarens och köparens bästa. Dessutom lyckas han alltid sälja till rekordpris! Läs mer
  • 2018-11-08

Paul T skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Hej!
    Sålt vårt radhus i Tuve , Göteborg. Kontakt med Svensk Fastighetsförmedling och mäklare , Emelie, togs redan i början av 2016. Stort förtroende från första stund och vi fick löpande information under hela processen , som resulterade i att valet vid själva försäljningen föll på Emelie. Vi hade stora förväntningar på att mäklaren skulle marknadsföra vårt fina hus på bästa sätt , förklara allt som sker i samband med försäljningen och såklart få bra betalt.
    Resultatet blev över förväntan och vi är mycket nöjda.

Paul o Lena Läs mer
    2018-11-10 Emelie S svarar Paul T
    Stort tack Lena & Paul för en fin rekommendation. Och även för ett riktigt gott samarbete! Vill nu önska er mysiga sista månader i huset. Varma hälsningar, Emelie
  • 2018-11-02

Olof B skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Bra bemötande, proffsig, snabb på att svara. Rekommenderas. Läs mer
    2018-11-02 Emelie S svarar Olof B
    Tack för fina ord Olof! Och återigen, stort grattis till ett fantastiskt fint hus. Stort lycka till med lägenhetsförsäljningen nu så ses vi på tillträdet :)
  • 2018-10-28

Marcus V skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Proffsig, seriöst, påläst och snabb på att ta reda på önskade frågor.
    Enkelt o rakt som det ska vara. Läs mer
    2018-10-28 Emelie S svarar Marcus V
    Tack för en bra rekommendation Marcus! Kul att vi hittade ett bra hus till er :)
  • 2018-10-27

Claes G skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålt en enrumslägenhet, bostadsrätt.
    Fullt tillfreds med mäklarens arbete hittills.
    Bra bemötande, entusiastisk inför uppgiften. Läs mer
    2018-10-31 Ellinor P svarar Claes G
    Tackar ödmjukast för dina ord Claes! Vi ses igen vid tillträdet. Allt gott tills dess! :)
  • Teresa H

2018-10-17

Teresa H skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi sålde ett radhus. Emmelie guidade oss lugnt och fokuserat genom processen. Det kändes tryggt med koll på läget hela tiden. Ekonomiskt blev resultatet över förväntan.
    Teresa Hansson Läs mer
    2018-10-17 Emelie S svarar Teresa H
    Stort tack för ett gott samarbete Teresa & Lennart! Och tack för en fin rekommendation. Hälsningar Emelie
  • 2018-10-12

Linda Renate S skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Höll humöret uppe trots inte den bästa starten!
    Alltid tillgänglig, snabb på att svara. Läs mer
  • 2018-09-25

Helen T skrev om Linus Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpt en bostadsrätt. Blev mycket väl bemött av mäklaren, han levde upp till mina förväntningar och var mycket lätt att prata med och svarade på alla mina frågor på ett bra, lättförståeligt sätt, mycket kunnig och proffsig. Läs mer
    2018-09-26 Linus S svarar Helen T
    Hej Helen, tack för det fina omdömet! Ha nu en trevlig höst så ses vi på tillträdet.
  • 2018-09-22

Iwona N skrev om Annika Unger en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag och min familj har via Annika nyligen köpt en frilligande villa på Hisingen.
    Vi upplevde Annika som en väldig kunnig, påläst, trevlig och tillmötesgående mäklare. En mäklare som bryr sig om allas parter intressen samt ser till att försäljningsprocessen ska gå rätt till. Vi känner och trygga och ser fram emot att ta över huset, renovera och flytta in.
    Mvh Iwona o Hamid Narimani Läs mer
  • 2018-09-18

Christina S skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålde en bostadsrätt .
    Mäklaren hade ett fantastiskt bemötande , proffesionell och trevlig .

Överträffade mina förväntningar , är mycket nöjd . Läs mer
    2018-09-18 Ellinor P svarar Christina S
    Glad jag blir av dina ord Christina! Kul att du är nöjd med mitt arbete. Vi ses snart igen vid tillträdet. :)
  • 2018-09-17

Anna Rebecka Anita P skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Ellinor är en riktig klippa. Bra bemötande, proffsig och schysst. Enkel att ha o göra med. Hon förklarade och var mycket mån om att alla parter skulle hänga med i processen. 10/10 ! Läs mer
    2018-09-18 Ellinor P svarar Anna Rebecka Anita P
    Tack för dina fina ord Anna. Vad glad jag blir att du är nöjd med mitt arbete. Det värmer! :) Stort grattis återigen till den fina lägenheten. Vi ses snart igen vid tillträdet!
  • 2018-09-17

Anna P skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Ellinor va toppen!
    Gick snabbt och smidigt. Hon förklarade tydligt och var trevlig i bemötandet. 10/10 Läs mer
    Ellinor P gillar detta

Wieselgrensplatsen 23, 417 17 Göteborg