Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Wieselgrensplatsen 23, 417 17 Göteborg — Visa karta

Vill du köpa eller sälja en bostadsrätt eller villa på Hisingen i Göteborg? Eftersom Svensk Fastighetsförmedling finns representerat på flera platser runtom i landet kan vi våra områden i detalj och vi vet vad köparna vill ha.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen är mäklare som har koll på hela försäljningsprocessen, från att hitta köpare och värdering till vad du ska tänka på inför en visning och försäljning. Kontakta oss om du vill få ut det mesta av din bostadsaffär. Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 579 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

• 2020-10-30

Lisa H skrev om Annika Unger en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag har köpt lägenhet och blivit bemött proffesionellt och är väldigt nöjd Läs mer
  • 2020-10-18

Arvo J skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Ellinor visade stort engagemang vid försäljningen av mitt parhus.
    Hon tog sig tid kvällar och helger och med fortlöpande information om läget och kundkontakterna. Verkligen en duktig och trevlig bekantskap. Läs mer
  • 2020-10-18

Bernt E skrev om Sandra Faijermo en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålt en lägenhet.
    Sammanfattning allt utmärkt Läs mer
  • 2020-10-18

Kjell E skrev om Sandra Faijermo en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Bemötandet var mycket bra. Informationen om genomförandet av försäljningen var mycket professionell.

Hela processen för försäljningen va lägenheten var utmärkt genomförd. Läs mer
  • 2020-10-18

Hasse R skrev om Sandra Faijermo en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpt en bostadsrätt , blev bra bemött .................................... Läs mer
  • 2020-10-15

Wendy H skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Trevligt bemötande. Lyhörd inför våra önskemål. Gav bra råd om fördelar med olika typer av styling. Hjälpsam med att hitta förslag på ny bostad. Trots pandemi och semester har allt flytit på bra utan avbrott. Läs mer
  • 2020-10-14

Julia K skrev om Emma Mc Cullough Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Hej!
    Jag är supernöjd med Emma, mina tidigare erfarenheter med mäklare har varit mindre bra .. Har då upplevt en hetsig mäklare som BARA vill sälja och göra en bra affär.. Och som glömmer av mig som person, och som inte riktigt tar till sig mina behov, tankar, ideér osv. Vilket jag tyckt varit påfrestande och jobbigt..

Men med Emma har det varit lugnt och harmoniskt, inga krusiduller och inget krångel! Från en behaglig visning med bra information till ett proffsigt möte vid påskrivningen.
    Jag skulle vilja påstå att mina mäklar-erfarenheter NU är positiva och helt förändrade, vilket är tack vare Emma!
    Genuin, trevlig och professionell i sitt arbete.
    Jag skulle rekommendera Emma till nära och kära som går i sälj-/köptankar! Läs mer
  • 2020-10-13

Emma B skrev om Annika Unger en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Annika fick oss att känna oss lugna och trygga med husköpet via henne. Tydlig kommunikation under hela köpe processen och väl bemött. Läs mer
    2020-10-28 Annika Unger svarar Emma B
    Tack själv, Emma för ett gott samarbete! Jag hoppas ni ska trivas riktigt bra i huset!
  • 2020-10-11

Katrin H skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi har köpt hus och Johan var trevlig, lugn, noga och informativt. vi var nöjd med hans bemötande, kompetens och kunskap om huset och reglerna. Läs mer
  • 2020-10-09

Eva S skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi, eller rättare sagt Ellinor, har sålt ett litet men stort renoveringsobjekt. Mäklaren var lugn, noggrann och gick systematiskt till väga. Till en början la jag mig i och ville skynda på processen, tills jag insåg att Ellinor arbetar med att sälja hus medan jag arbetar med något heeelt annat. Hon är helt enkelt väldigt duktig och hennes sociala kompetens är ett stort plus! Läs mer
  • 2020-10-08

FELICIA H skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpte lägenhet för första gången med Yusuf som mäklare. Han är otroligt duktig och trevlig! Allt gick extremt smidigt och han var också tydlig och förklarade allt på ett väldigt bra sätt. Är supernöjd! Läs mer
  • 2020-10-05

Therese T skrev om Emma Mc Cullough Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag har sålt en 2:a och Emma har varit en jätte bra mäklare. Trevlig och professionell . Läs mer
  • 2020-10-02

Urban O skrev om Simon Mashallah en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi sålde en tomt via Svensk Fastighetsförmedling. Simon som skötte affären är påläst, lugn och professionell. Rekommenderas. Läs mer
  • 2020-10-02

Fahreta H skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi köpte en bostadsrätt. Upplever mäklaren som en trevlig säljare med ”tid är pengar” attityd och det kändes att det inte fanns tid för det personliga.. snabbt skulle det gå. Vi tycker att det var tråkigt när väl affären var gjord att hon var omöjlig att få tag på, lite nästan inpå nonchalant att svara på sms som telefonsamtal, vilket drar ner på betyget och hela upplevelsen av köpet. Läs mer
  • 2020-09-30

Anna B skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Anna har varit en stor hjälp vid mitt köp av bostadsrätt. Jag har haft många frågor och funderingar som Anna varit förstående för och hon har satt av tid för att jag ska vara bekväm och nöjd med köpet. Hon har kommit med snabba svar och de gånger hon inte hade svaret direkt återkom hon så fort hon fått svar från de andra parterna. Tack för hjälpen! Läs mer
    2020-10-01 Anna S svarar Anna B
    Tack Anna för ditt fina omdöme! Försöker alltid sträva efter att det ska kännas tryggt och bra för mina kunder så att det blir en rolig upplevelse att köpa bostad :) Vi hörs lite längre fram, ha det så fint!
  • 2020-09-29

Adian B skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Anlitad 7/9
    Såld 23/7
    Talar för sig själv!

Yusuf är Hisingens Fredrik Eklund, grym kommunikation och prestige.
    Både köpt och sålt med Yusuf som mäklare .
    Yusuf Onur är den självklara fastighetsmäklaren! Läs mer
  • 2020-09-29

Adrienn N skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Ellinor är utmärkt och gör sitt bästa. Hon hjälper oss väldigt mycket och förklarar allt. Det var första gången vi köpte bostadsätt så vi behövde hjälp och stöd som vi fick och får av henne. Vi får mycket bra bemötande och hon är alltid tillgänglig när vi har frågor och funderingar. Hon är väldigt snäll och hjälpsam. Vi är glada över att vi har fått henne som vår första mäklare. Tack för allt! Läs mer
  • 2020-09-29

Sumanjit Gill K skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    I våras flyttade jag in i Balders hus Triliten. Jag köpte bostaden via Yusuf. Redan från dag ett på visningen tog mäklaren sin tid till att sitta och besvara alla frågor jag hade om både bostad och omkring liggande område. Han var alltid tillgänglig och hade han inte svar på något direkt återkom han med all info inom kort. En mäklare som får en att känna sig trygg och som jobbar med passion för yrket! Läs mer
  • 2020-09-19

Stefan K skrev om Sandra Faijermo en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sandra har hjälpt oss att sälja en bostadsrätt, en fyra på 80 kvm.
    Hon har på ett engagerat sätt lotsat oss igenom säljprocessen och alltid varit kontaktbar och lyhörd för våra önskemål. Vi är väldigt nöjda med den hjälp vi fått och det pris vi fick för lägenheten. Läs mer
  • 2020-09-18

Inger Margaretha K skrev om Annika Unger en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag har sålt vårat hus.Annika är en mycket trevlig och kunnig mäklare. Lätt att få kontakt med . Vi hade en förhandsvisning och fick huset sålt. Vi flyttar inte förrän juni nästa år. Så vi kommer att träffas igen . Mvh/ Margaretha Kron / Läs mer
    2020-10-06 Annika Unger svarar Inger Margaretha K
    Tack för det fina omdömet och för ett bra samarbete!
  • 2020-09-18

Maria H skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Yusuf är professionell, lätt att ha att göra med och flexibel.
    Jag sålde min lägenhet på förhand tack vare Yusuf och hans engagemang.
    Är väldigt nöjd med hela upplevelsen och bemötandet.
    Jag kan varmt rekommendera Yusuf som mäklare. Läs mer
  • 2020-09-18

Emil Emanuel H skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpte en bostad i närheten av Wieselgrensplatsen. Jag tyckte att bemötandet från Yusuf var trevligt och allting gällande affären löste sig snabbt och effektivt. Läs mer
  • 2020-09-17

Emil A skrev om Sandra Faijermo en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålde min tvåa i Tuve med hjälp av Sandra och fick ett bra bemötande och hjälp med allt. Lägenheten såldes för ett bra pris och alla inblandade blev nöjda! Läs mer
  • 2020-09-17

Frits Stellan H skrev om Annika Unger en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålde radhus mitt under coronasemestern.
    Snabb och effektiv försäljning av en noggrann och kunnig Annica.
    Prutar varken på pris eller kvalité. Läs mer
    2020-09-17 Annika Unger svarar Frits Stellan H
    Tusen tack för en fin rekommendation Stellan!
  • 2020-09-17

Bror Pål Rudolf Sennelöv M skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpte min första bostadsrätt och Yusef var mäklaren som sålde den. Han var väldigt hjälpsam och bemötande i alla funderingar jag hade. Läs mer
  • 2020-09-17

Mikael R skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Lina har sålt mina två senaste lägenheter och även köpt nyproduktion av henne, det har fungerat klockrent. Jag och min sambo är jättenöjda och kommer ta kontakt med henne även vid nästa försäljning. Läs mer
  • 2020-09-16

Thomas H skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Bemötandet från Lina var mycket trevligt och bra.

Lina är kompetent, engagerad och kan "ta" folk på ett rätt och naturligt sätt, vilket givetvis underlättar en försäljning.

Helhetsintrycket av Lina är enbart positivt och vi är mer än nöjda med affären. Läs mer
  • 2020-09-15

Andreas S skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpte en bostadsrätt, 3 rok och ca 86 kvm. Upplevelsen av Lina är bara positiv. Hon ordnade med förhandsvisning på kort varsel, lät oss få den betänketid vi behövde och genomförde kontraktskrivningen enligt våra förväntningar. Mycket bra! Läs mer
  • 2020-09-11

Alicia H skrev om Sandra Faijermo en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Bra bemötande, gav tydlig information och jag kände mig trygg som köpare av bostad. Läs mer
  • 2020-09-10

Victor E skrev om Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Daniel gjorde ett kanon jobb, han är mycket kunnig har bra struktur. Vi är supernöjda! Läs mer
  • Linda Gunilla C

2020-09-09

Linda Gunilla C skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Yusuf är en strålande mäklare med en genuin känsla i det han gör! Rak, tydlig och lätt att ha med att göra. Försäljningen av min bostadsrätt gick lätt och smidigt, och jag är över förväntan nöjd med slutpriset!
    Jag rekommenderar varmt Yusuf till alla som behöver en mäklare att lita på! Läs mer
  • 2020-09-09

Peter K skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpt en nyproduktion, Anna var alltid tillgänglig och kunde ge mig svar på alla mina frågor, jättebra mäklare Läs mer
    2020-09-10 Anna S svarar Peter K
    Tack Peter! Jag kommer fortsätta finnas tillgänglig genom hela processen och hoppas kunna hjälpa dig med allt du behöver. Vi hörs snart igen :)
  • 2020-09-09

Yasmeen L skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Anna Salina har sålt en efterlängtad lägenhet till mig.
    En mycket professionell, trevlig, tillmötesgående och genuin märklare som kan sitt jobb.
    Fantastisk bemötande av Anna, det är lätt att prata med henne, rekommenderar henne starkt. Läs mer
    2020-09-10 Anna S svarar Yasmeen L
    Tack snälla Yasmeen för din fina rekommendation! Vad glad jag blir :) Är övertygad om att du kommer stortrivas när det väl är dags att flytta in i din nya bostad. Jag kommer finnas med hela processen så det är bara att ringa vid minsta fundering. Vi hörs snart igen!
  • Agneta G

2020-09-08

Agneta G skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag och mina syskon har sålt en fyrarumslägenhet på centrala Hisingen i Göteborg som vi ärvt. Ellinor Petrovski gav från början ett seriöst intryck, ett intryck som visade sig hålla hela vägen. Hon var trevlig men också strikt och noggrann, något som betalade sig i längden. Vi hade olika syn på bästa sättet att presentera lägenheten, men Ellinor respekterade våra önskemål och beslut och tog fram mycket professionella presentationer av lägenheten både på nätet och i tryck. Hennes planering gick i lås, hon hittade rätt köpare som gjorde ett gott intryck på oss, hon förhandlade fram det pris hon hade förutskickat att vi skulle kunna få ut, och affären var snart i hamn. Kort sagt, Ellinor skötte sitt uppdrag på ett mycket bra sätt. Jag kan verkligen rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • 2020-09-08

Johan Viktor R skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi köpte en lägenhet. Proffsigt bemötande och svarade snabbt på mail och telefon. Hjälpte även till med bankkontakter när våran bank krånglade. Så mycket bra, över förväntningarna! Läs mer
  • 2020-09-05

Muhamed C skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Ellinor agerade professionellt och korrekt från visning till kontraktsskrivning. En mäklare som vi rekommenderar

M och F Läs mer
  • 2020-09-05

Per A skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålt lägenhet på Snövädersgatan i Göteborg.

Yosuf är engagerad och kunnig.

Yusuf är kanonbra!

/Per Läs mer
  • 2020-09-03

Silvia Mihaela R skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Han är väldigt duktig, trevlig och tålmodig. Lätt att ha att göra med. Jag tackar för hjälpen! Läs mer
  • 2020-09-03

Farahnaz M skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Yusuf Onur är en tydlig, engagerade och tydlig mäklare. Han hade en gott bemötande och uppfyllde mina förväntningarna till fullo. Jag kommer att rekommendera honom som en toppen mäklare till mina vänner och släktingar. Han får en toppen betyg från mig. 👍 Läs mer
  • 2020-09-03

Emmy L skrev om Emma Mc Cullough Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Hon har gjort sitt yttersta för att bidra med information och dokument till oss när vi har bett om det. Så fort vi har ställt en fråga så har hon antingen haft koll på svaret eller aktivt tagit reda på svaret och sedan återkommit till oss på kort tid. Hon har varit trevlig och tillmötesgående. Läs mer
  • 2020-09-01

Ann-caroline B skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålt lägenhet efter min Mammas bortgång.
    Jag är så nöjd med Yusuf, han har varit förstående, omtänksam
    och hjälpsam.
    Det kunde inte ha varit bättre. Läs mer
  • 2020-08-29

Richard N skrev om Emma Mc Cullough Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpte en bostadsrätt. Blev mycket bra bemött och fick svar på alla frågor. Har haft många kontakter med mäklare det sista halvåret och detta mötet va helt klart det bästa. Mycket trevlig och proffsig. Läs mer
  • 2020-08-29

Alice E skrev om Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag har köpt min första lägenhet med hjälp av Daniel. Han var duktig på att förklara det juridiska, köpprocessen och mina rättigheter & skyldigheter som bostadsägare. Rekommenderar definitivt att få hjälp av Daniel. Läs mer
  • 2020-08-24

Jennifer J skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag har precis köpt en nyproduktion ute i Tuve.
    Jag fick väldigt proffsig hjälp av Ellinor.
    Min upplevelse med Ellinor som mäklare är bara positiv! Riktigt härlig mäklare och person!
    Jag skulle verkligen rekommendera Ellinor! Läs mer
  • 2020-08-23

Teo A skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpte en lägenhet i Tuvebo Ateljé. Lägenheten är 35,6 kvdm. Köpet gick väldigt bra och blev bemött av mäklaren (Ellinor) positivt. Hon gjorde sitt jobb utmärkt och var väldigt professionell. Hon var väldigt social som person samt alltid hjälpte till om man hade frågor angående om lägenheten etc. Om jag ska ge ett betyg av upplevelsen så säger jag 5/5😊👍. Läs mer
  • 2020-08-21

Fariba M skrev om Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Hej! Vi hade ett avtal möte med honom .Det gick jätte bra , han var jätte trevlig Och förklarade allt som behovs. Läs mer
  • 2020-08-20

Frida Anna Elisabeth G skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Väldigt trevlig och lätt att ha att göra med. Läs mer
  • 2020-08-18

William S skrev om Annika Unger en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Husobjekt: Radhus i hisings backa

Vi valde Annika då vi fått ett gott intryck när vi varit på visningar. Men, detta är ett omdöme av svensk fastighetsförmedling då vi inte bara hade Annika som mäklare utan främst en kollega till henne.

Våra tips till er som ska sälja är att jämföra mäklarfirmor även om mäklaren gjort ett gott intryck vid annat tillfälle. Svensk fastighetsförmedling har tyvärr flera svagheter.

Vi riskerade att sälja samtidigt som grannen med identisk planlösning. Skillnaden var att vårt radhus var totalrenoverat och deras ett renoveringsobjekt till fullo. Flera bekanta som varit i samma situation har haft mäklare som skött kontakt mellan mäklare för att undvika krock, detta erbjöd aldrig svensk fastighetsförmedling. Till skillnad från grannens mäklare så saknade svensk fastighetsförmedling kunskaper kring försäljningstrategier, budgivningspsykologi och en korrekt marknadsvärdering. Den värdering svensk fastighetsförmedling gjorde av vårt hus sänkte våra förväntningar otroligt så nöjde oss med ett lågt bud efter en kass budgivning, trots att intresset vid visning varit enormt. De analyser mäklaren gjorde av att budgivningen fortskred långsam var på lekmanna nivå.. (budgivarna väntade tydligt på grannhusets budgivning - som låg ute för ett avsevärt lägre utgångspris och budade därmed otroligt försiktigt och långsamt). Vi köpte istället mäklarens förklaring att det berodde på kundgruppens kultur, och inte på den situation vi befann oss i. Här tror vi att en erfaren mäklare skulle ställa frågan ”varför” och faktiskt enkelt kunna förstå att det hade varit fördelaktigt för oss att låta grannens budgivning både påbörjas och hinna avslutas. Det stora intresset vid visningarna av både vårt och grannens radhus samt att vi redan hunnit sälja vårt hus spelade grannen rätt, budgivningskrig över deras radhus gjorde att ett totalrenoverat radhus med ”mycket bra skick” i besiktningsprotokoll slutade på nästintill samma slutpris som ett totalrenoveringsobjekt.

Vi är med facit i hand missnöjda över den kompetens som svensk fastighetsförmedling visade och vill därför rekomendera er att jämföra mäklarfirmor för att se vilka kompetenser mäklare har kring budgivningspsykologi, försäljningsstrategier, erfarenhet och marknadsvärdering. Vi tror andra firmor är både skarpare i sina strategier/analyser/engagemang och billigare i arvode.

Det svensk fastighetsförmedling gjorde bra var den täta uppdateringen och kontakten. Samt att de ger ett professionellt bemötande vid kontakt. Detta är som sagt ingen bedöming av Annika unger. Läs mer
    2020-08-25 Annika Unger svarar William S
    Tack för att du tog dig tid att svara på den här recon!

Tråkigt att ni känner att huset såldes för ”ett lågt bud efter en kass budgivning” när ert hus såldes för 135 000 mer än vad något radhus i området någonsin sålts för.

Detta gjorde ju också att det blev svårt för min kollega att rekommendera er att avvakta grannens visningar.

Jag hoppas att ni med distans kan känna er nöjda med att ni fick prisrekord för ert radhus, även om jag har full förståelse för att man alltid vill ha så bra betalt som det bara går.

Vi ses på tillträdet och ta hand om er!
  • 2020-08-18

Jonas L skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpte en lägenhet på mig monsungatan i GBG. Lina skötte affären väldigt smidigt, professionellt och snabbt. Tack för hjälpen Läs mer
    2020-08-26 Lina G svarar Jonas L
    Vad kul att höra att ni är nöjda med köpet! Vi ses på tillträdet! / Lina
  • Adrian Alexander G

2020-08-17

Adrian Alexander G skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi är så glada att vi anlitade Yusuf Onur till försäljningen av vår bostadsrätt. Han är allt man vill ha hos en mäklare.

- Yusuf är otroligt tillmötesgående och finns alltid där för dig under hela affärens gång.

- Han är väldigt strategisk och duktig på att planera och genomföra en affär. Vi blev otroligt nöjda med resultatet.

- Yusuf prestation och allt jobb han la på lägenheten var över förväntan, vi blev väldigt positivt överraskade. Vi kunde känna oss trygga under hela försäljningen.

Vi tackar dig enormt Yusuf för en lyckad affär. Vi vill även tacka fotografen Nina för de super fina bilder och även moodhouse för en lyckad styling. Vi rekommenderar starkt Yusuf Onur till hans framtida uppdrag.

Med hjärtliga hälsningar// Dalgången 27 Läs mer

Wieselgrensplatsen 23, 417 17 Göteborg

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte