Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Wieselgrensplatsen 23, 417 17 Göteborg — Visa karta

Vill du köpa eller sälja en bostadsrätt eller villa på Hisingen i Göteborg? Eftersom Svensk Fastighetsförmedling finns representerat på flera platser runtom i landet kan vi våra områden i detalj och vi vet vad köparna vill ha.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen är mäklare som har koll på hela försäljningsprocessen, från att hitta köpare och värdering till vad du ska tänka på inför en visning och försäljning. Kontakta oss om du vill få ut det mesta av din bostadsaffär. Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 406 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

• 2019-12-09

Mohamed Z skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi har köpt en bostadsrätt. Jätte trevligt bemötande och tydliga svar vid frågor. Detta är första gången vi sitter med en mäklare, men det var bättre än förväntat.
    Som sagt, trevligt och väldigt bra mäklare, tack Yusuf Onur! Läs mer
  • Emma S

2019-12-03

Emma S skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Har via Ellinor fått sålt min första lägenhet. Hon har varit fantastisk i bemötande och tagit hand om allt på ett bra sätt.
    Kontinuerlig kontakt och återkoppling både innan och efter visning.
    Är väldigt nöjd! Läs mer
    2019-12-04 Ellinor P svarar Emma S
    Stort tack för det fina omdömet Emma! Det värmer att höra att du är nöjd med mitt arbete. Tack själv för ett jätte bra samarbete. :) Vi ses snart igen vid tillträdet. Vänliga hälsningar, Ellinor
  • Malin W

2019-12-03

Malin W skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålt vårt andra hus nu med hjälp av Emelie och svensk fastighetsförmedling.
    Tacksam för alla frågor vi fått svar på och all snabb återkoppling vi fått oberoende av veckodag och tid på dygnet.
    Smidig att ha att göra med och alltid effektiv och ett snyggt bemötande. Läs mer
    2019-12-03 Emelie S svarar Malin W
    Tack snälla Malin för fina ord! Det har verkligen varit ett nöje att få följa er i två affärer.
    Vill även passa på att tacka er för ett riktigt gott samarbete.
    Önskar er stort lycka till med nya huset och hoppas att ni kommer trivas bra :)
    // Emelie
  • 2019-12-03

Stefan W skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Hon är ärlig och tydlig, bade mot mig som säljare och mot köpare. En positiv och förtroendingivande framtoning. Läs mer
    2019-12-03 Emelie S svarar Stefan W
    Tack för en trevlig rekommendation Stefan! Önskar er stort lycka till med nya huset!
    Hälsningar Emelie
  • 2019-12-01

Ann Karlsson A skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålt en trea på Hisingen
    Väldigt bra bemött av mäklaren
    Väldigt bra när mäklaren är kunnig i området Läs mer
  • 2019-11-30

Carolina H skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpt bostad, villa med tomt. Han var bra, kunnig informativ, rak och ärlig. Läs mer
  • 2019-11-29

Anita Desiré K skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålt vår mammas lägenhet, dödsbo. Mkt trevligt och proffsigt bemötande, vi är helnöjda! Har ingen erfarenhet av mäklare alls eftersom jag aldrig köpt eller sålt ngn bostad förut. Läs mer
  • 2019-11-29

Linda J skrev om Emma Mc Cullough Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Emma är fantastisk och gör verkligen sitt jobb! Läs mer
  • 2019-11-28

Mikael O skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Bra koll på området och dess positiva egenskaper. Har en positiv attityd med ungdomlig tusch. Läs mer
  • 2019-11-28

Adam L skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Otroligt proffsig och tillmötesgående. Hel nöjd genom hela processen! Läs mer
    2019-12-02 Ellinor P svarar Adam L
    Tackar för det Adam! Det glädjer mig att du har nöjd med mitt arbete. :) Vänliga hälsningar, Ellinor
  • 2019-11-28

Karl Lennart W skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag har köpt en lägenhet på Kamomillvägen. Har blivit bemött på ett mycket positivt sätt av mäklaren från första kontakt till kontrakt. Hade förhoppningen att bli ägare av denna lägenhet vilket mäklaren hjälpte mig att bli. Oerhört tacksam och glad. Läs mer
    2019-12-02 Ellinor P svarar Karl Lennart W
    Vilka fina ord Karl! Tusen tack för det. Det ska bli kul att följa din resa fram till dagen du flyttar in i den fina bostaden. :) Vi hörs och ses snart igen. Vänliga hälsningar, Ellinor
  • Sandra Margareta S

2019-11-27

Sandra Margareta S skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag har köpt en tvåa på Arvid Lindmansgatan 25b. Yusuf var mycket trevlig och hjälpsam både vid visning och kontraktsskrivandet. En trevlig affär att göra helt enkelt! Läs mer
  • 2019-11-21

Kerstin S skrev om Emma Mc Cullough Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi har sålt en bostadsrätt i 55+ boende för anhörigs räkning.
    Vi har blivit mycket väl bemötta och Emma har varit mycket tillmötesgående, inte minst vad gäller våra önskemål angående tider för möten.
    Vi blev väl informerade om processen vid försäljningen och allt har fungerat perfekt enligt planerna.
    Utfallet av försäljningen blev dessutom klart över förväntan.
    Vi är mycket nöjda med Emmas tjänster, och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-11-19

Linda A skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Trevlig, avslappnad, tydlig och hjälpsam Läs mer
    2019-11-21 Lina G svarar Linda A
    Tack Linda! Hoppas ni kommer trivas i er nya fina bostad!
  • Johan A

2019-11-19

Johan A skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi har köpt en nyproducerad lägenhet och blivit otroligt väl bemötta av Lina under hela processen, hon har levt upp till alla i förhand förutfattade förväntningar. Läs mer
    2019-11-21 Lina G svarar Johan A
    Tack för de fina orden och rekommendationen Johan!
  • 2019-11-19

Saleh M skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Väldigt engagerad samt bra på problemlösning. oerhört lyhörd och driven som mäklare.
    Har köpt en bostad och har fått både information samt viktiga och nödvändiga rekommendationer under resans gång och sammanfattningsvis har hon varit väldigt tillgänglig vilket är en trygghet för den köpande. Läs mer
  • 2019-11-18

Victor R skrev om Emma Mc Cullough Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpte en lägenhet och träffade på så vis den säljande mäklaren Emma! Med ett stadigt handslag och leende var hon mycket tillmötesgående och noggrann. Uppskattade hennes öppna, ärliga, vänliga och raka sätt att bemöta en. Det hon behövde undersöka, gjorde hon snabbt och återkopplade likaså på ett effektivt sätt. Tycker mäklaren levererade och om jag skulle sälja i framtiden skulle jag kunna tänka mig att anlita henne. Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-11-16

Christer U skrev om Annika Unger en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålt radhus .Blev bra bemött . Önskemålen blev uppfylda Läs mer
  • 2019-11-15

Lovisa W skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Ett trevligt och varmt bemötande från början till slut. Vår 2-åring pratar fortfarande om Yosuf! 😊 Läs mer
  • 2019-11-15

Malin S skrev om Annika Unger en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålde min villa med hjälp av Annika, som skötte det hela mycket professionellt och tålmodigt från första möte till överlåtelse. Hon fanns hela tiden till hands och försökte allt för att det skulle bli en smidig och fördelaktig affär. Läs mer
  • 2019-11-15

Efrain D skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Har köpt en lägenhet ut av henne.
    Det var lätt och enkelt och komma överens med henne.
    👍👍👍 Läs mer
    2019-11-15 Anna S svarar Efrain D
    Tack för ditt fina omdöme Efrain! Ska bli kul att få följa dig genom köpprocessen. Vi ses på tillvalskvällen :)
  • 2019-11-14

Erna D skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Professionellt bemötande. Super trevlig. Läs mer
    2019-11-15 Anna S svarar Erna D
    Vad kul att höra Erna, det har varit samma nöje att få vara er mäklare under hela processen. Hoppas ni trivs bra :)
  • 2019-11-13

Emanuel P skrev om Annika Unger en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Bra bemötande och stöttande i försäljningen av vår bostad. Ger ett lungt, professionellt och kunnigt intryck. Läs mer
  • 2019-11-13

Ermina H skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi sålde vår fastighet på Hisingen med hjälp av Emelie nov 2018. Resan med Emelie började redan 2016/2017 när vi valde att starta vår process med en kommande försäljning. Emelie har varit en stöttande pelare under all denna tid, med ett professionellt bemötande, realistiska förväntningar och väldigt engagerad har hon överträffat alla våra förväntningar. Jag kan bara säga grattis till dig som valt Emelie som mäklare för din bostadsförsäljning! Läs mer
    2019-11-15 Emelie S svarar Ermina H
    Tack snälla ni för en fantastiskt fin rekommendation! Vill även passa på att tacka er för ett riktigt bara samarbete.
    Önskar er all lycka till med renoveringarna i nya huset!
    Hälsingar Emelie
  • 2019-11-12

Malin B skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Nöjd med kontakten och bemötande och löpande lägesuppdateringar. Läs mer
    2019-11-28 Ellinor P svarar Malin B
    Tackar för det Malin! Tack för ett gott samarbete. Vänliga hälsningar, Ellinor
  • 2019-11-12

Lilian Christina M skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Ellinor, gav mig enorm trygghet genom hela försäljningsprocessen med sin kunskap, sitt fina varma bemötande
    Jag är mycket nöjd, Ellinor är professionell, kunnig och ttrygg i sitt yrke och inte minst så är Ellinor en fin empatisk och varm människa.. Läs mer
    2019-11-28 Ellinor P svarar Lilian Christina M
    Vilken fint omdöme Lilian! Det värmer att höra detta. Tusen tack! Är glad att jag fick förtroendet att förmedla din fina bostad. Tack igen för ett fantastiskt samarbete så ses vi snart igen vid tillträdet. Varma hälsningar, Ellinor
  • 2019-11-12

Karin W skrev om Annika Unger en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Annika anlitades för att sälja en villafastighet, ett inte helt enkelt försäljningsuppdrag.
    Annika har för oss varit en stjärna på fastighetsmäklarnas himmel. Hon var saklig och lugn och gav ett mycket professionellt intryck. Hon arbetade lugnt och metodiskt och höll oss väl informerade hela tiden och bistod med kloka beslut utifrån sin erfarenhet vilket så småningom gav ett gott resultat.
    Annika levde mer än väl upp till de förväntningar vi hade då vi inledde kontakterna. Läs mer
  • Oscar L

2019-11-11

Oscar L skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Bra mäklare som tog sig tid att svara på frågorna jag mailade. Läs mer
    2019-11-15 Anna S svarar Oscar L
    Tack Oscar för ditt omdöme, så spännande att det äntligen börjar närma sig inflyttning nu :)
  • 2019-11-11

Martin G skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Anna Salinas var professionell, lätt att få tag i och lämnade inga frågor efter sig. Utmärkt! Läs mer
    2019-11-15 Anna S svarar Martin G
    Stort tack Martin för ditt fina omdöme, känns så kul att få följa dig genom köpprocessen och nu är det heller inte långt kvar till inflyttning :) Ha det fint!
  • 2019-11-11

Linda T skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålt. Lätt att samarbeta med, rutinerad, lugn och tillitsfull. Snabb och effektiv och att få ett ok resultat, och det levde han absolut upp till.. Läs mer
  • 2019-11-11

Jens Ö skrev om Annika Unger en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Förväntningar som du hade, vilka var de och tycker du att mäklaren levde upp till dem Läs mer
  • 2019-11-11

Petra J skrev om Annika Unger en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Har sålt radhus Annika är så trevlig tillmötesgående ja finns inga andra betyg än högsta Läs mer
  • 2019-11-11

Xiang Z skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Close Communication,
    Answer questions rapidly.
    Great support to understand the Contract. Läs mer
    2019-11-11 Emelie S svarar Xiang Z
    Thank´s alot Xiang! I am so happy that we found YOUR new home :) Best regards, Emelie
  • 2019-11-10

Charlotta D skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köper nyproduktion. Erfaren och proffsig. Alltid hjälpsam. Läs mer
    2019-11-15 Anna S svarar Charlotta D
    Tack Charlotta för ert fina omdöme, vad goa ni är :)
  • 2019-11-08

Jennifer S skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Tycker hon är fantastisk! Har köpt en nyproduktion :) Läs mer
    2019-11-15 Anna S svarar Jennifer S
    Sååå himla kul att höra Jennifer, stort tack för ert fina omdöme :) Ska bli grymt att få följa er genom processen. Vi ses på tillvalskvällen hoppas jag :)
  • 2019-11-08

Ann-Louise E skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpt nyproduktion i Tuve Bo
    Bra sätt
    Helt okej på våra förväntningar
    Bra bemötande på alla sätt Läs mer
    2019-11-15 Anna S svarar Ann-Louise E
    Tack Ann-Louise för ert fina omdöme, hoppas vi ses på tillvalskvällen!
  • 2019-11-08

Said M skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpt lgh, professionell bemötande under hela processen, nöjda med mottagandet. Läs mer
    2019-11-15 Anna S svarar Said M
    Stort tack Said för ditt fina omdöme, har varit ett rent nöje att få hjälpa till under er köpprocess :)
  • 2019-11-08

Sofia E skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi har köpt en lägenhet och fått bra bemötande från båda mina mäklare och snabba svar när man undrat något. Läs mer
    2019-11-15 Anna S svarar Sofia E
    Tack Sofia för ditt fina omdöme, vi är glada att ni känner er nöjda med oss!
  • 2019-11-07

Jagadeesh J skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Johan was very transparent and caring. He listens to all my questions and very patiently answers. He is a great person to deal with. Feels very comfortable and open. Läs mer
  • 2019-11-07

Janne L skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Engagerad och ansvarstagande mäklare. Något som i dagens mäklarsverige är ovanligt. Läs mer
    2019-11-07 Anna S svarar Janne L
    Stort tack Janne för ert fina omdöme. Det värmer att ni känner er nöjda med min insats. Kul att det snart börjar närma sig inflyttning, ser fram emot att lämna över nycklarna till er :)
  • 2019-11-06

Tomas G skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Hej,

Vi har köpt ett radhus i Hisings kärra.
    Bemötandet utav mäklaren var bra. Hon var väldigt trevlig och engagerad. Jag tyckte att hon levde upp till mina förväntningar av hur en mäklare skall vara. Läs mer
    2019-11-07 Emelie S svarar Tomas G
    Tack snälla Tomas för rekommendationen. Jättekul att få ha er som kunder och sälja ett hus till er. Önskar er lycka till med renoveringarna framöver! / Emelie
  • 2019-11-06

Anders S skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi sålde en villa. Mklaren Emelie är väldigt trevlig och korrekt, alltid ett bra bemötande och positiv till problem.

Vi hamnade rätt till slut med priset, kanske hade vi för höga förväntningar.

Totalt sett mycket bra. Läs mer
    2019-11-07 Emelie S svarar Anders S
    Tack Anders för en fin rekommendation. Trevligt att få ha ett bra samarbete med er genom hela processen. / Emelie
  • Håkan J

2019-11-06

Håkan J skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag köpte ett nyproducerat bostadsrättsradhus. Anna gav mig lagom mycket info och låg på lagom mycket. Hon av bra.
    Att jag inte ger henne högsta betyg beror på att oklarheter och motsägelser mellan kontraktet och objektsbeskrivningen och också inom objektsbeskrivningen. För att reda ut dessa behövde hon höra med byggaren vilket kanske är naturligt, men som tog tid. T.ex. om vilken typ av värme det var i bad-/och duschrum och något annat. Det var alltså motsägelser mellan olika delar i de tekniska beskrivningarna. Läs mer
    2019-11-06 Anna S svarar Håkan J
    Tack Håkan för att du tog dig tid till att ge mig ett fint omdöme. Vet att det var en vända där och jag behövde få klarhet i informationen från byggherren som dessvärre drog ut på tiden. Jag hoppas att du i slutändan ändå kände dig trygg i din köpprocess. Jag tar såklart till mig all feed-back och tackar för det. Må gott!
  • 2019-11-06

Lama E skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag köpte ny byggd radhus och det är första gången jag gör stor insats och det kändes mycket bra .
    Jag blev bemött på ett bra sätt Läs mer
    2019-11-06 Anna S svarar Lama E
    Tack snälla för ett fint omdöme, är glad över att ha fått hjälpa till vid ditt första köp 😊
  • 2019-11-06

Gun Elisabet H skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpt lägenhet i Tuve, Tuvebo smedja. Förväntade oss ett trevligt bemötande och en mäklare som var intresserad av att ge information för att få sälja.
    När vi kom till visningsboden blev vi nonchalerade. Vi kände att vi inte var intressanta kunder. (Ej döma hunden efter håren).
    Vi blev tillslängda broschyrer sedan var det en annan kund som fick hela hennes uppmärksamhet i 20-30 min. Vi väntade för vi hade valt ut en lägenhet. Hon skrev snabbt en reservation, hon ringde dagen efter för höra om banken. Skulle sedan ringa upp oss veckan efter, det gick nästan 2 veckor då fick jag jaga henne.
    När vi kom till henne för att skriva ”papper”då var det ett okej bemötande. Läs mer
    2019-11-06 Anna S svarar Gun Elisabet H
    Hej Gun! Känns jättetråkigt att ni har upplevt det på detta sätt. Ibland är det svårt för en mäklare på en visning när man ”fastnar” med kunder med många frågor och jag försökte nog ge er broschyrer lite där emellan för att ni skulle kunna börja med att titta igenom materialet. Förstår såklart nu att det upplevdes som hastigt och slarvigt för er, med all rätt. Vet att vi fick en stund därefter då vi själva stod kvar och pratade och jag upplevde att ni fick svar på de funderingar som ni hade och i min värld så finns inga ointressanta kunder så det var aldrig min mening att få er att känna. Efter visningen var jag under förståelsen att ni ville fundera lite och ville inte vara för ”på” då ni skulle stämma av med banken. Ni hade er reservation och jag ville att ni skulle fatta beslut i lugn och ro. Så fel det blev, och vill be om ursäkt att det istället uppfattades som att jag inte återkopplade till er. Jag tar såklart till mig allt i hopp om att bara bli bättre, man växer i sin roll som mäklare för varje år. Jag jobbar hårt i att upprätthålla kvalite för mina kunder och känner mig verkligen uppriktigt ledsen över att förmedlat denna känsla. Jag hoppas på möjlighet att gottgöra och tackar er för att ni tog er tiden till att ge mig ett omdöme. Allt väl! /Anna
  • 2019-11-06

Martin J skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag har köpt en etta i Triliten. Min mäklare heter Anna Salinas och jag tycker hon är jättebra. Trevlig, kunnig och proffsig! Läs mer
    2019-11-06 Anna S svarar Martin J
    Tack Martin för ett fint omdöme, precis som man vill upplevas som mäklare 😊
  • 2019-11-06

Ola S skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi har köpt ett nyproducerat bostadsrättsradhus och i samband med detta sålde vi vår villa (med annan mäklare inom samma företag). Vi upplevde mäklarna som lättillgängliga, professionella och engagerade, vilket också var de förväntningar vi hade eftersom vi också köpte vår villa för cirka 10 år sedan genom samma företag. Då blev vi bemötta på samma professionella sätt. Sammanfattningsvis har vi i alla kontakter med mäklarföretaget genom åren upplevt oss mycket väl bemötta. Läs mer
    2019-11-06 Anna S svarar Ola S
    Vad härligt att höra, tack Ola för ert fina omdöme 😊
  • 2019-11-06

Mattias L skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Mycket trevliga mäklare som sätter kund i fokus Läs mer
    2019-11-06 Anna S svarar Mattias L
    Tack så mycket Mattias för ett gott omdöme 👍🏻
  • 2019-11-06

Samir H skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag och min fru köpte en lägenhet på Selma Lagerlöfs torg i våras som blir klar Maj 2020. Under tiden fram till idag så har vi haft kontakt med Anna i omgångar och hon har hjälpt oss hela tiden. Anna har gjort ett fantastiskt jobb och jag tackar hjärtligt för det. Läs mer
    2019-11-06 Anna S svarar Samir H
    Tack snälla Samir för ditt fina omdöme. Har varit ett rent nöje att få hjälpa er i processen av att köpa bostad 😊. Vi ses snart igen på stomvisning längre fram hoppas jag! Ha det gott och hälsa familjen.
  • 2019-11-06

Jenny P skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag har köpt en nyproducerad lägenhet av Anna Salinas.
    Anna är en mycket skicklig mäklare. Hon är kunnig, påläst, förtroendeingivande och mycket serviceminded. Mycket snabb på att återkoppla och alltid lika trevlig. Anna lyckas med kombinationen att vara professionell och personlig på ett utmärkt sätt. Läs mer
    2019-11-06 Anna S svarar Jenny P
    Så himla roligt att höra, tack snälla för ditt fina omdöme :)

Wieselgrensplatsen 23, 417 17 Göteborg