Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Vill du köpa eller sälja en bostadsrätt eller villa på Hisingen i Göteborg? Eftersom Svensk Fastighetsförmedling finns representerat på flera platser runtom i landet kan vi våra områden i detalj och vi vet vad köparna vill ha.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen är mäklare som har koll på hela försäljningsprocessen, från att hitta köpare och värdering till vad du ska tänka på inför en visning och försäljning. Kontakta oss om du vill få ut det mesta av din bostadsaffär. Välkommen!

1055 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Sedan starten hos Reco 2017
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Simon Mashallah en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2023-01-30 Verifierad kund
    Nice, calm, explained everything needed and answered my question clearly and in time.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    • Tolered
    2023-01-30 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, professionell och väldigt lätt att prata med. Rekommenderar honom verkligen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    • Krabbeliderna
    2023-01-27 Verifierad kund
    Johan är engagerad, lyhörd och lätt att kommunicera med!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    • Eriksberg
    2023-01-26 Verifierad kund
    Alltid trevligt och proffsigt bemötande, lätt att få tag på och väldigt positiv inställning. Rekommenderar verkligen Alexandra!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2023-01-24 Verifierad kund
    Alexandra är ett riktigt proffs i sitt arbete. Alltid tillgänglig för att svara på alla frågor du kan ha. Trevligt och fint.
    Verkligen glad att hon var vår mäklare.
    • Tuve
    2023-01-24 Verifierad kund
    Kände redan från visningen att hon var lätt att få kontakt med och vi kände oss väl omhändertagna!
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    • Tuve
    2023-01-22 Verifierad kund
    Upplever Johan som kunnig, omdömesgill, lyhörd och strategisk. Dessutom var det lätt att nå honom vid behov. Är mycket nöjd.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2023-01-20 Verifierad kund
    Blev väldigt bra bemött och han levde upp till förväntan. Han höll i många visningar och höll sig frekvent och gav aldrig upp. Väldigt trevlig person överlag!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2023-01-19 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande och jag fick grym och smidig hjälp under hela processen. Supernöjda!
    2023-01-18 Verifierad kund
    Väldigt bra mäklare. Allting gick snabbt och smidigt, mycket bra på att förklara med enklare ord vid påskrift av kontrakt. Alltid trevlig och tillgänglig. Mycket nöjd.
    2023-01-17 Verifierad kund
    Jag säger bara Ni kommer absolut inte att ångra er. Yusuf är bland de bästa mäklarna på marknaden. Garanterat! Han har följt upp hela processen väldigt proffsigt och var hela tiden lättillgänglig. Han var lyhörd och flexibel. Har aldrig sett en mäklare så pedagogisk och tydlig som honom. Toppbetyg!
    2023-01-16 Verifierad kund
    Förstående över vår situation och hjälpte oss verkligen allt och allt annat gick väldigt snabbt. Dessutom hittade två köpare innan vi annonserade vår bostad! Tack
    2023-01-13 Verifierad kund
    Yusuf skötte hela bostadsförmedlingen från visning till kontraktsskrivning bra och professionellt. Han är rak, trevlig, ärlig och saklig. Hela processen gick väldigt smidigt.
    Yusuf rekommenderas!
    2023-01-12 Verifierad kund
    Jättebra bemötande. Trevlig och tydlig, svarar enkelt och förståeligt på alla frågor. Det har känts tryggt att göra ett köp via honom.
    2023-01-11 Verifierad kund
    Yusuf hade en plan från start som han konsekvent följde. Han fungerar som ett bollplank och agerar utifrån utmaningarna. Yusuf är stark i sin profession och lättsam som person.
    2023-01-10 Verifierad kund
    Professionell, ödmjuk och lyssnar till kunden. Skapar förtroende genom alltid agera lugnt och stilla, vet vad han gör. Har plan och röd tråd, från planering till försäljning. Önskvärt hade varit om jag kunde fått snabbare återkoppling men det är personligt och en liten petitess. Rekommenderas till andra kunder!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Hannah Altsjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2022-12-30 Verifierad kund
    Bra bemötande, duktig och kunnig mäklare. Var en trög start på försäljningen men tog fart på slutet. Är nöjd med resultatet.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2022-12-19 Verifierad kund
    Bra bemötandet och bra underhandsinformation
    2022-12-16 Verifierad kund
    Hjälpsam och kunnig vid frågor och att förslå lösningar. Rekommenderade lösningar och tog fram rätt dokumnet.
    2022-12-14 Verifierad kund
    Johan is very nice, helpful, supportive and eager to help. While signing the contract he translated it carefully to English for us paragraph by paragraph. Highly recommend!
    2022-12-14 Verifierad kund
    En lyhörd och ansvarsfull mäklare.
    Rekommenderar starkt!
    • Wieselgrensplatsen
    2022-12-14 Verifierad kund
    Jag har varit oerhört nöjd med Alexandras arbete genom hela säljprocessen. Ett vänligt och proffsigt bemötande från henne har fått mig att känna mig trygg. Mina förväntningar med affären överträffades helt klart.
    2022-12-14 Verifierad kund
    Trevligt och avslappnat bemötande men väldigt kunnig och professionell. Frågade vad jag tyckte och visade lägenhetens utrymme + tillhörande förråd etc och kollade av om jag hade fler frågor. Visade även exakt var parkeringsplatsen låg (vilket var en viktig fråga för mig) alltid behjälplig och tillgänglig
  • Manno G
    2022-12-13 Verifierad kund
    Ett väldigt positivt bemötande och glatt humör. Bra information och kontinuerliga uppdateringar under resans gång. Kunde inte fått en bättre mäklare.
    Tack snälla Manno för fina ord! Önskar dig en riktigt God Jul och ett Gott Nytt år! Emelie Skjevik
    2022-12-13 Verifierad kund
    Tydlig kommunikation och smidig försäljning
    2022-12-13 Verifierad kund
    Bra initial information om realistisk prisbild för snabb försäljning, tillvägagångssätt för visningar inkl styling od, Mycket trevligt bemötande och bra kommunikation. Jag upplever att förväntningarna uppfylldes och att alla steg gick smidigt och proffsigt till. Jag är mycket nöjd.
    2022-12-11 Verifierad kund
    Lina var väldigt professionell och lyhörd under hela processen. Vi är mycket nöjda och rekommenderar henne varmt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2022-12-08 Verifierad kund
    Lina är trevlig och tillmötesgående Mäklare. Hon är professionell i sin roll och har fantastiska kunskaper om sitt arbetsområde.
    Rådgivning och vägledning från henne inför flytten från hus till lägenhet var utmärkt.
    Tack Joanna för dina värmande ord 😊 Lina Gustafsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2022-12-04 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Ellinor som mäklare. Trevlig, professionell och tillgänglig. Kändes tryggt att veta att Ellinor tog hand om allt och kunde besvara alla våra frågor längst vägen.

Rekommenderas varmt!

⭐⭐⭐⭐⭐
    • Kärrdalen
    2022-12-03 Verifierad kund
    En mycket trevlig och proffsig mäklare. Ett gediget utfört arbete från honom och hans team som lyckades uppnå ett resultat jag blev mer än nöjd med.
    • Backadalen
    2022-12-02 Verifierad kund
    Jättegó och duktig mäklare, jag är nöjd trots att vi sålde under lågkonjunktur och inte fick det pris jag hoppats på.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    • Backadalen
    2022-12-02 Verifierad kund
    Mycket bra och proffsigt bemötande. Kommer att rekommendera vidare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    • Säve
    2022-12-02 Verifierad kund
    Väldigt tillmötesgående och trevlig.
    Tack för ett fint omdöme Jessica! Varma hälsningar! Emelie Skjevik
  • sålde sitt hus med hjälp av Simon Mashallah en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2022-12-01 Verifierad kund
    Ett utmärkt och proffsigt bemötande. En personlig och trygghetsskapande miljö.
    Vårt mål var att få ett nollsummespel med köpet av en lägenhet. Precis det uppnådde Simon. Försäljningen gick fortare och smidigare än förväntat.
    Vi är väldigt nöjda
  • Veronica W
    2022-11-28 Verifierad kund
    Yusuf är jag väldigt nöjd med, 2a gången jag säljer med honom så där är ju bara det ett bra betyg 👌🏽
    • Sannegårdshamnen
    2022-11-28 Verifierad kund
    En hårt arbetande mäklare, som vi snabbt fick stort förtroende för!

Tack så himla mycket!
    Tusen tack Christian! Hoppas ni kommer trivas bra i Småland :) Lina Gustafsson
    2022-11-26 Verifierad kund
    Very approachable and helpful. The broker assist me all through out until the end.
    2022-11-25 Verifierad kund
    Yusuf is an experienced, professional, and very helpful broker. I highly recommend him.
    2022-11-24 Verifierad kund
    Väldigt professionell och hjälpsam på alla sätt!
    • Sannegårdshamnen
    2022-11-24 Verifierad kund
    Lina gav ett proffsigt, trevligt och avslappnat bemötande, kändes trygg.
    Hon är snabb och var hela tiden tillgänglig.
    Kan varmt rekommendera Lina!
    Tusen tack för rekommendationen Isabelle! Det värmer! / Lina Lina Gustafsson
  • Ida K
    2022-11-23 Verifierad kund
    Yusuf har varit vår förlängda arm vid försäljning och det är vi tacksamma över 👏👍
    2022-11-23 Verifierad kund
    Mycket trevlig. Beskrev situationen och förhandsvisning fixade han.
    2022-11-22 Verifierad kund
    Förtroende ingivande mäklare, påläst och kunnig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2022-11-22 Verifierad kund
    Lina kändes trygg och saklig i sin presentation.
    Frågor vi hade besvarades tydligt och noggrannhet lades från Lina att vi uppfattat henne korrekt.
    Vi hade förhoppningar om att vald mäklare skulle ha ett brett kontaktnät av potensiella kunder vilket SF uppfyllde på ett utmärkt sätt.
    Lugnet, svarsfrekvensen och processen sköttes på ett föredömligt sätt av Lina och hennes medarbetare.
    Jag tvekar inte att rekommendera och åter använda er som mäklarfirma.

/Håkan Andersson
    Tusen tack för dina fina ord Håkan! Det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen av ert fina hus! / Lina Lina Gustafsson
    • Vågmästareplatsen
    2022-11-21 Verifierad kund
    Vi blev utmärkt bemötta.Tryggt handledda i försäljningen. Professionellt skött försäljning.
    • Vågmästareplatsen
    2022-11-21 Verifierad kund
    Alexandra är mycket saklig o informativ på ett lättsamt sätt.
    2022-11-20 Verifierad kund
    Ett gott och professionellt bemötande. Kändes äkta.
    Vi ville få hjälp att sälja mammas lgh och gärna så fort som möjligt med tanke på det ekonomiska världsläget. Yusuf ordnade intresserade köpare innan lgh visning.
    Vi är väldigt nöjda!
    2022-11-20 Verifierad kund
    Jättebra bemötande och tog sig tid att förklara saker på ett förståeligt sätt om jag hade några frågor. Fick en bra känsla redan i början vid värderingen av bostaden.
    Väldigt nöjd!:)
    2022-11-20 Verifierad kund
    Han var väldigt närvarande och väl påläst. Vi hade ett mycket trevligt möte.
  • sålde sitt hus med hjälp av Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    • Gerrebacka
    2022-11-16 Verifierad kund
    Tillmötesgående, gjorde allt för att vi skulle få en så bra affär som möjligt. Hon är grym! Tack!