Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

• BadgeNineYears
1 380

Vill du köpa eller sälja en bostadsrätt eller villa på Hisingen i Göteborg? Eftersom Svensk Fastighetsförmedling finns representerat på flera platser runtom i landet kan vi våra områden i detalj och vi vet vad köparna vill ha. Vi på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen är mäklare som har koll på hela försäljningsprocessen,...

1380 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Sedan starten hos Reco 2017

Nicoleta M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Cavallin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Eriksberg

Sandra Cavallin för oss var den bästa mäklaren som vi skulle kunna få. Hon var jätte tydlig med information som vi behövde, jätte snabbt när vi hade frågor, förståelse mot oss som vi visste ingenting om hela processen, hon hade fina förklaringar och råder för oss. Jag känner från hela varan hjärta att hon är exceptionellt som mäklare.

Sean Patrick Charles W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Simon Mashallah en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Hisings Kärra

Väldigt bra bemötande, svarade på alla frågor vi ställde och lite till. Engagerad och påläst angående lägenheten, området och kunde möta oss i vad vi sökte efter men också alltid tillgänglig.

Isabella Caroline L
Hisings Kärra

Blev bra bemött under visningen. Fick hjälp genom processen från visning till köp.

Neelesh V
Sålde sin lägenhet med hjälp av Simon Mashallah en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Centrala Hisingen - Ramberget

Very smooth experience with Simon who explained the selling process in detail before the house was put up for sale and also assisted in all the requirements before during and after the sale.

Kristina S
Centrala Hisingen - Ramberget

Simon är en jätte trevlig och hjälpsam mäklare.

Khaled M
Hisings Backa

Simon har väldigt bra bemötande och jag kände mig trygg när han hjälpte mig att köpa lägenheten, Tack Simon

Hawre R
Köpte sitt hus med hjälp av Hanna Malnacs en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Tuve

Hon är det sämsta mäklaren 👎👎👎👎👎👎

Sogol A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Roberta Stevanovska en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Backadalen

Väldigt duktig mäklare som ställer upp när man har frågor och är hjälpsam.

Caroline B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Cavallin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Hisings Backa

Vår mäklare Sandra var väldigt trevlig, vänlig och professionell med glimten i ögat! Hon gjorde att försäljningen gick smidigt och vi är jättenöjda med Sandra som vår mäklare!

Amanda Fanny Axelina L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Hoxhaj en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Tuve

Linda är en otrolig trevlig mäklare som var lätt att samarbeta med och alltid tillgänglig! Väldigt hjälpsam och förklarade allt om köpet väldigt tydligt så man förstod. Har man frågor kan man alltid kontakta henne och får alltid svar. Jag är jättenöjd med Linda som mäklare!

Albin M
Eriksberg

Mäklaren (Sandra) var mycket trevlig, vänlig och hjälpsam i sitt bemötande. Var också snabb på återkoppling och lätt att få kontakt med vilket var mycket tacksamt. Jag hade en förväntan av att få tydlig information samt att få möjlighet till en snabb affär om det kändes bra för alla parter. Detta hjälpte Sandra till med på ett utmärkt sätt. Jag är mycket nöjd! Sandra var, utöver ovan, även väldigt lugn och trygg vilket gjorde att det hela kändes mycket bekvämt för mig som köpare.

Karin B
Centrala Hisingen - Wieselgrensplatsen

Mycket sympatisk och närvarande genom processen!

Molly S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jacob Bryngelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Lindholmen

Det var en mycket bra erfarenhet. Han är välkomnande och tänker verkligen på båda parterna

Svar från Jacob Bryngelsson

Tack så mycket för de fina orden!

Nadja H
Skrev om Hanna Malnacs en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Professionell. Trevlig. Hjälpsam.

Håkan M
Eriksberg

Trevlig, saklig och professionell.

Erica H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Malnacs en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Göteborg

Lyhörd, förstod mitt behov och fick en snabb smidig affär

Paulo S
Lindholmen

Jakob överträffade mina förväntningar genom att alltid vara tillgänglig och snabb med att svara. Han gav ett mycket bra bemötande, och jag kan varmt rekommendera honom som mäklare. Han är också noggrann och tydlig i sin kommunikation

Svar från Jacob Bryngelsson

Tack så mycket för dem fina orden Paulo!

Bernt G
Göteborg

Vänligt och trevligt bemötande. Våra förväntningar överträffades med råge. Grundlig och korrekt vid genomgång av dokument inför kontraktskrivning.

Karl L
Göteborg

Trevligt bemötande, ordnade bra hjälp med lånelöfte genom OrdnaBolån.

Angela A
Sålde sitt hus med hjälp av Sandra Cavallin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Professionell, positiv, förtroendeingivande.

Arvin B
Köpte sitt hus med hjälp av Sandra Cavallin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Göteborg

Väldigt professionell och trevlig mäklare!

Pirkko S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Centrala Hisingen - Kyrkbyn

En mycket trevlig och kunnig mäklare.Rekommenderar starkt.

Dennis S
Centrala Hisingen - Kyrkbyn

Som en mycket trevlig person att prata med och proffsig i sitt arbete.

Kenneth K
Centrala Hisingen - Bräcke

Sandra har på ett professionellt och trevligt sätt lotsat mig igenom min försäljning av mitt hus. Jag har känt mig trygg med att hon vill att det ska bli en försäljning som jag är nöjd med. Sandra har varit aktiv i försäljningen och tydlig i sin kommunikation, både med mig och potentiella köpare. Jag upplever att Sandra är en person som både köpare och säljare får förtroende för, med sitt lugn, trevliga bemötande och sin professionella attityd. Jag kan varmt rekommendera Sandra!

Ola N
Lindholmen

Bra bemötande och kunnig- snabbt jobbat. Verkar ha koll på området.

Svar från Jacob Bryngelsson

Tack så mycket för dem fina orden Ola.

Gerdy Margareta T
Sannegårdshamnen

Sandra är mycket kunnig, vi känt oss trygga under hela försäljningsprocessen. Alltid trevlig i sitt bemötande.

Jan-Olov T
Sannegårdshamnen

Sandra har varit en mycket skicklig mäklare genom hela säljprocessen. Hennes bemötande har varit toppen från första början. Hon är lugn o metodisk, vilket skapar ett stort förtroende för henne som mäklare. Våra förväntningar har överträffats med råge.

Amanda R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Göteborg

Enkel att ha att göra med. Snabba svar. Ger ett mycket gott intryck. Kände ett stort förtroende i samband med försäljningen.

Erik H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Göteborg

Trevlig, lugn informativ. Allt har gått smidigt och vid frågor var det enkelt att kontakta Elin och få svar. Elin har nått upp till alla mina förväntningar jag har för en mäklare.

Monika K
Köpte sitt hus med hjälp av Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Hisingen

Yusuf helped us buying our dream home! He is really good and professional. He enjoys his work which is reflected in the way he works. Very flexible. He answered all the questions we had during the process. Very nice as a person as well.

Ganesh K
Backadalen

It was very easy to deal with Robarta, she was flexible to arrange visits, gave clear communication. Straight forward approach. She gave all the information about the apartment and also guided us very well with informations.

Emma Emilie H
Backadalen

Blev tevligt bemöt och mötte våra förväntningar,

Tarun K
Hisingen

Yusuf provided great, transparent support throughout the whole process. He was easily available and had great knowledge about the area and our interests. He is passionate about the work and knows exactly what he is doing! We had a good experience with him.

Magnus N
Centrala Hisingen - Tolered

Jag blev väldigt trevligt bemött, och med god kännedom om de fastigheter vi tittade på. Kontraktskrivningen var också noggrann och tydlig.

Hanadi B
Biskopsgården

Trevlig, hjälpsam och är snabb med återkoppling

Ann Isabell S
Sålde sitt hus med hjälp av Roberta Stevanovska en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Hisings Kärra

Trevligt bemötande, väldigt ambitiös.

Leif Ingemar S

Trevligt bemötande och ambitiös

Anuj Kumar Y
Hisings Backa

Sandra has been exceptionally helpful and patient in addressing all our doubts. Communication with her is seamless, and she is always available to provide clarity whenever needed. Her dedication and approachability make her an exceptional salesperson everyone wishes for while buying their first apartment.

Johan S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Hoxhaj en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Göteborg

Mycket smidig och lätt att ha att göra med.

Yalda A
Backadalen

Roberta behandlade oss väldigt bra. En av anledningarna till att vi köpte den här lägenhet var hennes attityd, ärlighet och tålamod.

Serhat A
Lindholmen

Jag blev bemött på ett grymt sätt. Har du tagit sin tid och har alltid försökt vara snabb på att höra av sig. Jacob är en duktig mäklare.

Svar från Jacob Bryngelsson

Stort tack för dem fina orden Serhat!

Cecilia T
Hisings Backa

Professionellt, trevligt kundbemötande och mycket hjälpsam.

Babak D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Hisings Backa

Hej Ödmjuk arbetskunnande med ett trevligt bemötande

Ella S
Lindholmen

Mycket trevlig och professionell mäklare med god kommunikation med mig som köpare. Svarade på de frågor man hade inför köp. Rekommenderar!

Svar från Jacob Bryngelsson

Stort tack för de fina orden Ella!

Patric N
Hisings Backa

Lyssna å behjälplig hela tiden, han är ärlig å rak…. Jag litade på henne så gör ni det oxå…….hon är ärlig å jag kände mig otroligt trygg med henne under hela processen men frågor å allt…… Den tjejen kommer gå långt…. All lycka

Nelson Alexander Q
Biskopsgården

Mycket trevlig bemötande. Mycket kunnig i alla frågor. Proffsigt till mer än 100%

Liang C
Tuve

Since I had just arrived in Sweden and had no idea about the rules of buying an apartment, he gave me very kind help and made me trust him.

Petar J
Tuve

Jag hade önskar bättre drivkraft och vägledning till hur man maximerar kundintresset för bostaden Vi ville sälja.

Paula Christina A
Centrala Hisingen - Tolered

Vi upplevde ett fantastiskt bemötande som var både lugnt och sakligt! Sedan gick allt smidigt från visning till köp.

Nermin G
Centrala Hisingen - Kvillebäcken

Yusuf är en mäklare i en klass för sig. Jag har sällan skådat en så engagerad, skarp, analytisk och förtroendeingivande mäklare. Hatten av, på riktigt! Jag kände mig aldrig osäker eller ensam i processen, utan jag kunde fullt ut lita på att Yusuf arbetade aktivt för att säkra den bästa möjliga affären för mig. Otroligt nöjd och tacksam på alla sätt 💪🏻