Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Wieselgrensplatsen 23, 417 17 Göteborg — Visa karta

Välkommen till mäklaren som har koll på Hisingen
Vi är erfarna fastighetsmäklare som kan våra områden
Vill du köpa eller sälja en bostadsrätt eller villa på Hisingen i Göteborg? Eftersom Svensk Fastighetsförmedling finns representerat på flera platser runtom i landet kan vi våra områden i detalj och vi vet vad köparna vill ha. Vi på Svensk Fastighetsförmedling Hisingen är mäklare som har koll på hela försäljningsprocessen, från att hitta köpare och värdering till vad du ska tänka på inför en visning och försäljning. Kontakta oss om du vill få ut det mesta av din bostadsaffär.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 88 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

• Petre T
    Petre T skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Bra mäklare mycket noggrant med bra grund angående mäklarens jobb.
    Rekommenderar starkt.
  • Åsa F
    Åsa F skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Tyvärr kände vi oss lurade av Johan då det första objektet vi tittade på skulle "släppas" till oss om vi var fortsatt intresserade efter visningen (som dessutom skulle vara privat för oss). Ett par timmar innan visning informerades vi om att fler skulle komma och titta och därefter blev det budgivning... han kunde då inte dölja sin förvåning när vi inte vill vara med och buda men använde vårt bud som utgångsbud... objektet fick vi inte. En kort tid därefter sålde han ett annat hus till oss. Vi upplevde honom som ointresserad av oss som kund och mer fokus på säljaren och priset.
  • Robert O
    Robert O skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Mycket trevlig och professionell.
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Trevlig och sansad, ger ett proffsigt och förtroendegivande intryck.
  • Adam L
    Adam L skrev om Victoria Tullborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Mycket trevlig och duktig tjej med koll på läget! Supernöjd med upplägget vid min affär.
    2017-08-21 Victoria T svarar Adam L
    Hej Adam! Tusen tack för ditt fina omdöme! Ha en fortsatt bra dag!
  • Anna L
    Anna L skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Bra bemötande, hjälpsam och lätt att få tag på.
  • Linda L
    Linda L skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi var väldigt nöjda med kontakten med Emelie. Kändes tryggt och vi hade en god kommunikation genom hela affären.
  • Lisbeth A
    Lisbeth A skrev om Victoria Tullborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Glad! Trevlig! Väl insatt i vad hon gjorde!
    2017-08-21 Victoria T svarar Lisbeth A
    Tack Lisbeth! Hoppas att du trivs i din nya bostad!
  • Suzanne L
    Suzanne L skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Mycket duktigt och engagerad.
    Återkopplade snabbt vid frågor.
    Informerade på ett bra sätt, så man förstod.
  • Maria S
    Maria S skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Johan är en trevlig prick och lätt att ha att göra med. Mycket nöjda med hela köpet av vårt nya hus.
  • Sofia W
    Sofia W skrev om Victoria Tullborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Victoria gav ett väldigt proffsigt bemötande och var mån om sina kunder. Det kändes både tryggt och säkert när vi tecknade avtalet för vår lägenhet. Tack
    2017-08-21 Victoria T svarar Sofia W
    Tack ska ni ha Sofia! Ha en fortsatt bra dag!
  • Eleonora G
    Eleonora G skrev om Victoria Tullborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag var väldigt nöjd med Victoria. Hon uppträdde profesionellt och trevligt under visning samt efterkommande arbete med kontraktskivning och tillträde. Hon var även väldigt bra och tydlig i sina förklaringar av de olika delmomenten av köpet.
    Jag hade höga förväntningar på henne, och hon levde mycket väl upp till dessa.
    2017-08-21 Victoria T svarar Eleonora G
    Så fina ord! Tusen tack! Som du säger så ska man ha höga förväntningar på oss mäklare så härligt att du tycker att jag levde upp till dessa :) Ha en fortsatt bra dag!
  • Lil S
    Lil S skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Johan är professionell, vänlig och hjälpsam. Han svarade på alla mer eller mindre okunniga frågor som vi ställde i samband med vårt dubbla ärende; att sälja ett och köpa ett annat hus. Vi fick också hjälp med deklarationen och tips om bolån för att lösa reavinstskatten.
  • Sam V
    Sam V skrev om Pontus Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Pontus visade stort engagemang och trots begränsad erfarenhet gjorde han ett mycket bra jobb!
  • Eva F
    Eva F skrev om Victoria Tullborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Trevlig och tydlig. Ordningsam och hjälpsam.
    2017-08-21 Victoria T svarar Eva F
    Tack Eva! Ha en fortsatt fin sommar!
  • Klara J
    Klara J skrev om Victoria Tullborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Viktoria var väldigt trevlig, och personlig på ett professionellt sätt. Vi var mycket nöjda med hennes service och bemötande.
    2017-08-21 Victoria T svarar Klara J
    Så kul att höra Klara! Tusen tack för er fina kommentar!
  • Lisa C
    Lisa C skrev om Fredrik Wiland en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Fredrik har hjälpt oss med försäljning av vår lägenhet. Fredrik är en mycket driven och engagerad mäklare som alltid fanns tillgänglig för oss och spekulanterna. Fredrik har ett bra bemötande gentemot kunderna och oss som säljare.

Vår lägenhet såldes för rekordpris i området vilket vi är mycket nöjda med.

Vi kan varmt rekommendera Fredrik!

/ Andreas & Lisa
    2017-08-20 Fredrik W svarar Lisa C
    Tack så otroligt mycket för förtroendet och att jag fick möjligheten att förmedla eran bostad!

På återseende!
  • Rong N
    Rong N skrev om Victoria Tullborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Hon gjorde sitt jobb men jag var aldrig helt övertygande. Men anledningen kan vara för att hennes fokus var mer på att säljaren skall vara nöjd.
    2017-08-21 Victoria T svarar Rong N
    Hej Rong! Tack för ditt omdöme :) Inte alls min mening om du uppfattade det som att jag la fokus på säljaren i detta fall. Som fastighetsmäklare är mitt mål att både köpare och säljare ska vara nöjda. Hoppas att du trivs i din nya bostad!
  • Karl B
    Karl B skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Hjälpsam och vänlig. Inga problem allt fungerade
  • Torbjörn J
    Torbjörn J skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Trevlig men stressad. Hade han haft is i magen så hade slutpriset nog blivit högre.
  • Orhan K
    Orhan K skrev om Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Daniel
    Han är mycket trevlig och duktig
  • Antonio B
    Antonio B skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Proffsig mäklare som ger god service för både säljare och köpare. Service i världsklass.
  • Petronella B
    Petronella B skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Anna var trevlig, snabb, och vi upplevde henne som mycket kompetent. Vår affär gick väldigt smidigt trots en rad hinder längst vägen tack vare, tänker vi, Annas engagemang i processen.
  • Christer L
    Christer L skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag och min fru är mycket nöjda med hur Emelie bemötte oss och hanterade hela vår affär.
    Vi fick relevanta råd och svar utan dröjsmål.
    Hon visade eftertanke och energi parat med god insikt och erfarenhet.
    Därutöver har hon en glad o trevlig personlighet.
  • Andreas G
    Andreas G skrev om Lars-Erik Filipsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Väldigt bra mäklare. Trevlig, kunnig och flexibel
  • Sofia M
    Sofia M skrev om Lars-Erik Filipsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Respektfull, ansvarsfull, bra bemötande, hjälpsam, kunnig, mm, number one
  • Sofie B
    Sofie B skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Trevlig, bra service och bemötande. Lättillgänglig och duktig!
  • Vesna P
    Vesna P skrev om Josephine Sager en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Lätt att ta få tag på, hade svaren på våra frågor. Nogran och väldigt ambitiös!
  • Monica F
    Monica F skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Stort Eloge till Anna som skötte det hela proffsigt och utmärkt.
    Rekommenderas starkt .
  • Robert N
    Robert N skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Effektiv och enkel att samarbeta med
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Trevligt bemötande men väldigt lågt intresse och engagemang.
    Köpte av honom.
    Ingen jag själv skulle anlita vid försäljning.
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Bra att prata med, tillgänglig gällande rådgivning och att svara på frågor.
  • Eduard J
    Eduard J skrev om Lars-Erik Filipsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Mycket trevlig, kunnig och erfaren.
  • Hamedina R
    Hamedina R skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Han är toppen! Hans bemötande och tålamod med oss kunder är verkligen värt ett beröm!
  • Ebba B
    Ebba B skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Trevlig och inte allt för mycket säljartyp. :)
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Victoria Tullborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Mycket proffsigt och trevligt. Fick hjälp med det vi behövde
    2017-08-18 Victoria T svarar Marianne L
    Tusen tack Marianne! Så kul att få hjälpa er med både köp och försäljning. Hoppas ni trivs i er nya lägenhet!!
  • Jenny O
    Jenny O skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Väldigt professionell och hjälpsam!
  • Sandra H
    Sandra H skrev om Lars-Erik Filipsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Han är förtroendeingivande och kunnig där man märker att han gärna tar det extra steget för att affären skall kännas riktigt bra för alla parter, oavsett om du är säljare eller köpare. Suveränt bra person att ha att göra med.
  • Jesper N
    Jesper N skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Väldigt bra och professionell
  • Yohannes Z
    Yohannes Z skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag har fått varm bemötande av Johan Pålsson och han har gjort väldigt bra jobb . Vi är väldigt nojda
    Vi tacka för det
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi har fått ett väldigt trevligt och professionellt bemötande från Emelie.
    Hon visar även sina kunder att hon är ödmjuk som person vilket jag tycker är viktigt som mäklare.
    2017-08-18 Emelie S svarar Jessica S
    Tack för en fin recension Jessica! Hoppas ni har haft en härlig sommar! Mvh Emelie
  • Paul Y
    Paul Y skrev om Victoria Tullborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Bra
    Texten måste vara åtminstone 30 tecken.
    2017-08-18 Victoria T svarar Paul Y
    Hej Paul! Tack för din rekommendation. Ha en fin helg!
  • Karin N
    Karin N skrev om Lars-Erik Filipsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Trevlig, kunnig och proffsig! Översteg min förväntan.
  • Carl E
    Carl E skrev om Victoria Tullborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Enkel och professionellt bemötande.
    2017-08-18 Victoria T svarar Carl E
    Hej Carl! Kul att se att du tycker jag gjort ett bra jobb. Tusen tack för din rekommendation!
  • Claudia G
    Claudia G skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jättebra service och bemötande.
  • Labinot A
    Labinot A skrev om Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Oerhört proffesionell, gav ett lugnt intryck. Hade svar på allt och mäkleriet gick snabbt vilket var ett stort plus.
    2017-08-18 Daniel K svarar Labinot A
    Tack Labinot! Kul att hjälpa dig :)
  • Emma S
    Emma S skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Att ha Anna Salinas som mäklare kändes verkligen tryggt. Så kunnig och ger ett mycket bra bemötande. Alltid snabb och smidig i kontakten.
  • Caroline J
    Caroline J skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Fantastisk mäklare! Tillgängligt när det behövs och lätt att sammarbeta med. Rekommenderar absolut till andra:-)
    2017-08-18 Emelie S svarar Caroline J
    Tack för fina ord Caroline! Och tack för ett väldigt gott samarbete :)
  • Isabelle H
    Isabelle H skrev om Fredrik Wiland en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Fredrik har hjälpt oss både med köpet av
    vår nya lägenhet och med försäljningen av vår nuvarande. Redan från första mötet insåg vi att Fredrik är en driven, duktig och engagerad mäklare. Vi kände oss trygga och väl omhändertagna. Inte nog med det så såg han till att vår lägenhet såldes till rekordpris i området!

Vi är oerhört nöjda med att just Fredrik tagit hand våra stora affärer i livet!

Tack!
    / Isabelle & Atilla
    2017-08-17 Fredrik W svarar Isabelle H
    Tack så otroligt för förtroendet! Glad att kunna hjälpa er :)
  • Lilian A
    Lilian A skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Tack vare Annas proffsiga kunskaper fick vårt hus nya ägare. Vi som säljare fick stor hjälp med att gå igenom hela försäljningsprocessen som inte är helt enkel. Gott humör och trevligt bemötande fick vi alltid ta del av under det år som processen pågick. Tack Anna!

Wieselgrensplatsen 23, 417 17 Göteborg