Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Vill du köpa eller sälja en bostadsrätt eller villa på Hisingen i Göteborg? Eftersom Svensk Fastighetsförmedling finns representerat på flera platser runtom i landet kan vi våra områden i detalj och vi vet vad köparna vill ha.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen är mäklare som har koll på hela försäljningsprocessen, från att hitta köpare och värdering till vad du ska tänka på inför en visning och försäljning. Kontakta oss om du vill få ut det mesta av din bostadsaffär. Välkommen!

Läs vad 854 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2022-01-18 Verifierad kund
    Yusuf är väldigt duktig på att återkoppla och svarar snabb på samtal via telefon, sms och mail. Han är trevlig och visar ett stort angagemang vilket gör att hela försäljningsprocessen flyter fint. Han har ett professionellt bemötande och är helt enkel toppen duktig på sitt jobb. Jag rekommendera Yusuf mycket varm till andra kunder.

Säljare på Prilyckegatan 423
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2022-01-17 Verifierad kund
    Profesiomnellt! och balanserat vänlig
  • köpte sitt hus med hjälp av Simon Mashallah en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2022-01-16 Verifierad kund
    Simon är en stjärna!
    Proffsig och saklig!
    Inget annat än fullt betyg är rättvist att ge!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2022-01-13 Verifierad kund
    Väldigt trevligt 🤗 och kan allt 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏😩🙏😩
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2022-01-07 Verifierad kund
    Han har varit helt otroligt duktig och ger service på toppnivå! Kommer att rekommendera han till andra och använda mig av han vid nästa försäljning eller köp .mycket nöjd med känndes trygg. 👍👍 tack yusuf
    2022-01-07 Verifierad kund
    Yusufs bemötande var jättebra . Han var jätte hjälpsam med allt . Svensk Fastighet kan vara stolta att de har en mäklare som honom.
    2021-12-31 Verifierad kund
    Han har varit helt otroligt duktig och ger service på toppnivå! Kommer att rekommendera han till andra och använda mig av han vid nästa försäljning eller köp 👍
    2021-12-30 Verifierad kund
    En mycket kunnig och förtroendeingivande mäklare. Vi hade höga förväntningar på Yusuf och han levde upp till dom med bravur. En av dom bästa mäklare vi mött och vi kommer att rekommendera honom till vänner.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    • Brunnehagen
    2021-12-17 Verifierad kund
    Följer upp hela försäljningen bra
    Tack för rekommendationen Johnny! Och stort tack för ett got samarbete. Hälsa familjen :) // Emelie Emelie Skjevik
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    • Brunnehagen
    2021-12-17 Verifierad kund
    Emelie är trevlig och väldigt respektfull. Jag har bara bra saker att säga om henne. Jag vet inte vilka förväntningar jag hade, men Emelie var jättebra sedan första kontakten egentligen, och hittills har det fortsatt så. Min upplevelse är bara positiv.
    Tack Jusuf för en fin rekommendation! Är så glad att ni har hittat en fin lägenhet. Vi ses på tillträdet - önskar er en god fortsättning! Emelie Skjevik
  • köpte sitt hus med hjälp av Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2021-12-15 Verifierad kund
    Personligt och professionellt bemötande. Gav oss utrymme när det behövdes utan att vi behövde säga till. Snabb uppföljning på samtal. Jättenöjda!
    Tack Sofia & Erik för ett fint omdöme och stort grattis till huset :) Hälsningar Emelie Emelie Skjevik
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2021-12-13 Verifierad kund
    Daniel gav ett seriöst intryck som mäklare!
    Tack Christian! Nöjet var på min sida! Daniel Kjörling
  • sålde sitt hus med hjälp av Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2021-12-13 Verifierad kund
    Bra bemött, fick bra information och återkopplingar, professionell och lagom mycket personlig. Seriös och målmedveten. Ärlig.

Jag är jättenöjd att hela försäljningen gick så smidigt och snabbt. Bra planerat allting.
    Tack Charlotte! Hoppas du kommer trivas i din nya bostad. Daniel Kjörling
    2021-12-13 Verifierad kund
    Trevligt och ärligt intryck, upplevde mina förväntningar som köpare.
    Tack Sandra! Hoppas den egna försäljningen går bra. Daniel Kjörling
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Mc Cullough Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2021-12-11 Verifierad kund
    Superbra bemötande och smidig försäljning!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Mc Cullough Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2021-12-11 Verifierad kund
    Emma var otroligt trevlig och tydlig genom hela processen. Vi är väldigt nöjda
    2021-12-11 Verifierad kund
    Trevligt och proffesionellt bemötande! Man fick känslan att Emma var kunnig och självsäker vilket kändes lugnamde och tryggt för oss som säljare.

Emma övertäffade våra förväntningar, och vi fick sålt lägenheten snabbt och smidigt till det pris vi accepterade :)
  • sålde sitt hus med hjälp av Sandra Faijermo en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    • Bällskär
    2021-12-04 Verifierad kund
    Genom en enkel och tydlig process fick vi mycket bra stöd i alla delar av försäljningen, från planering till kontraktsskrivande.
    Ett varmt tack för ditt omdöme Lennart! Ta hand om dig så ses vi snart på tillträdet.
    Sandra Faijermo
  • köpte sitt hus med hjälp av Sandra Faijermo en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    • Bällskär
    2021-12-04 Verifierad kund
    Mycket trevlig bemötande. Vi kände oss trygga som köpare.
    Tack så mycket för ditt fina omdöme! Hoppas att ni ska trivas i ert nya hus. Vi ses på tillträdet!
    Sandra Faijermo
  • köpte sitt hus med hjälp av Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2021-11-28 Verifierad kund
    Mycket nöjd med mötet med Yusuf! Professionell, varm och trevlig. Kändes tryggt. Fått svar på alla frågor och varit smidigt och enkelt med kommunikationen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2021-11-27 Verifierad kund
    Mycket professionell och trevlig mäklare som jag varmt kan rekommendera.
    2021-11-26 Verifierad kund
    Mycket trevligt och seriöst bemötande. Lätt att få tag på och kontakt med. Överlag toppen!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Faijermo en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2021-11-22 Verifierad kund
    Trevlig och hjälpsam tjej, som löste uppgiften.
    Tack för ditt omdöme Christer. Vi ses på tillträdet inom kort!
    • Aröd
    2021-11-20 Verifierad kund
    Vi fick ett jättebra bemötande av Sandra. Hon är en mycket trevlig, kunnig och professionell mäklare.
    Rekommenderar varmt!
    Tusen tack för dina fina ord Alina!! Det var väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen.
    Hoppas att ni kommer stortrivas i ert nya boende! Vi ses på tillträdet nästa år.
    • Eriksberg
    2021-11-18 Verifierad kund
    Otroligt proffsigt bemötande! Lyhörd och kom alltid snabbt med svar på alla frågor.
    2021-11-15 Verifierad kund
    Väldigt påläst. Uppriktig och noggrann. Trevlig bemötande. Allt gick fint!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2021-11-14 Verifierad kund
    Bra bemötande, bra uppföljning och visade intresse och förstod min situation
    2021-11-14 Verifierad kund
    Emma är väldigt professionell, hon lyssnar på kunden behovs och utför jobbet effektivt.
    2021-11-14 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och kunnig mäklare.
    Jag kan varmt rekommendera Yusuf Onur vid eran nästa bostadasaffär
    2021-11-13 Verifierad kund
    Yusuf är väldigt trevlig och hjälpsam! Fanns alltid där när man hade frågor, hjälpte oss genom hela affären och hade mycket goda tipps och råd att ge oss! Kan varmt rekommendera Yusuf !
    2021-11-12 Verifierad kund
    Bra och seriös mäklare. Vid både köp och försäljning av lägenhet kunde man lita på Emma, hon löste saker snabbt och såg till att alla parter var nöjda.
    2021-11-06 Verifierad kund
    Yusuf har förvaltat försäljningen av mina bostäder, bägge med rekordpris inom föreningen. Talar för sig själv, givet val. Rekommenderas!
    2021-11-04 Verifierad kund
    He was professional and was very helpful with needed information for the purchase of the property.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2021-11-04 Verifierad kund
    Trevlig, hjälpsam, gav bra tips och såg till att vi visste vad som gällde under försäljningen.
    • Slättadamm
    2021-11-03 Verifierad kund
    Väldigt kompetent och lyhörd mäklare! Hjälpsam och väldigt pedagogisk i sitt sätt! Lättsam och är väldigt nöjd med Ellinor!
    2021-11-02 Verifierad kund
    Yusuf is very cordial and professional in his role as a Real Estate agent when we bought the Radhus at Hakefjordsgatan 180. We are happy with the way he showed us around during the Visning as well as his meticulous approach to explaining the details in the property as well as the details on the contract when it was signed.
    2021-11-02 Verifierad kund
    Trevlig, ärlig och professionell! Vi kände oss trygga genom hela processen.
    2021-11-01 Verifierad kund
    Klockrent bemötande från Ellinor i samband med vår försäljning av bostad. Presenterade allting i detalj och hade tålamod att svara på alla våra frågor. Lyckades, under semestertider, att få ut lägenheten enligt önskemål och vägledde oss hela vägen till ett rimligt uppsatt mål i försäljningen. Kan inte annat än rekommendera Ellinor och hennes kollegor till alla som vill sälja/köpa bostad på Hisingen.
    2021-10-28 Verifierad kund
    Hon var hjälpsam och lätt att få tag kanonbra med andra ord
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Simon Mashallah en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2021-10-27 Verifierad kund
    Simon gav ett vänligt och professionellt intryck från första stund. Hans sätt att guida mig som köpare genom hela processen har varit helt fantastiskt och mycket uppskattat!
    2021-10-27 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Bra koll på objektet.
    2021-10-27 Verifierad kund
    Köpte lägenheten av Emma för ca 2 år sedan. När jag skulle sälja lägenheten nu efter att jag har köpt hus var Emma ett självklart val.
    2021-10-27 Verifierad kund
    Simon hade ett fantastiskt bemötande gentemot oss som köpare. Han gav även ett väldigt kunnigt och kompetent intryck.
    2021-10-27 Verifierad kund
    Trevlig, rar, kunnig och mycket hjälpsam.
    • Kvillebäcken
    2021-10-25 Verifierad kund
    Jag kan varmt rekommendera Svensk fastighetsförmedling mäklarfirma. Jag har köpt bostadsrätter genom Simon so är en fantastiskt duktig mäklare med mycket driv.
  • MATTIAS D
    skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2021-10-22 Spontant omdöme
    Ellinor måste få upplevas av alla köpare och säljare! Det är andra gången hon överträffade familjens förväntningar och hon slog spiken i kistan igen! Hon är så otroligt professionell och kunnig i sitt arbete och hon vet exakt hur en trygg affär ska gå till. Ellinor är enligt oss en person som verkligen brinner för sitt yrke men framförallt för människor som befinner sig i en livsförändring. Vilken trygghet och glädjespridare!
    2021-10-22 Verifierad kund
    Jag är jätte nöjd o tacksam han är väldigt trevligt jag är jätte nöjd att träffade en sånt mäklare som Yusuf Onur 🙏
    2021-10-22 Verifierad kund
    Mycket trevlig och proffsig i sitt bemötande! :)
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Simon Mashallah en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2021-10-19 Verifierad kund
    Jag blir respektfullt bemött. Han är en god lyssnare, alltid vänlig, lätt att samarbeta med. Svarar alltid på sms o telefonsamtal.
    Jag kan verkligen rekommendera Simon!
  • sålde sitt hus med hjälp av Simon Mashallah en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    • Åketorp
    2021-10-19 Verifierad kund
    Serviceinriktad, kunnig och flexibel.