Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Vill du köpa eller sälja en bostadsrätt eller villa på Hisingen i Göteborg? Eftersom Svensk Fastighetsförmedling finns representerat på flera platser runtom i landet kan vi våra områden i detalj och vi vet vad köparna vill ha.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen är mäklare som har koll på hela försäljningsprocessen, från att hitta köpare och värdering till vad du ska tänka på inför en visning och försäljning. Kontakta oss om du vill få ut det mesta av din bostadsaffär. Välkommen!

Läs vad 705 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen 2

• köpte sitt hus med hjälp av Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2021-05-14
    En utmärkt fastighetsmäklare med högsta trovärdighet. Fick oss som köpare av vår första villa att känna oss trygga och bekväma genom hela processen! Ska jag nånsin sälja mitt drömhus vänder jag mig i första hand till Johan!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    • Eriksberg
    2021-05-07
    Tyckte det var en snabb och okomplicerat process att köpa bostad via Lina.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    • Sannegårdshamnen
    2021-05-07
    Vi har sålt en bostadsrätt och är mycket nöjd med
    de professionella och vänliga sätt i blivit bemöta på.
    Lina Gustafsson levde verkligen upp till de förväntningar vi hade.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Simon Mashallah en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    • Länsmansgården
    2021-05-07
    very good, but please make sure that you have rooms width and height :)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Faijermo en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2021-05-04
    Mycket vänlig och serviceminded. Kändes väldigt tryggt att köpa lägenhet via Sandra.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Faijermo en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2021-05-03
    Jag har sålt en lägenhet på Sagogången Hisings-Backa. Är jättenöjd med Sandra. Upplägget var mycket bra och beskrivelsen om lägenheten hade hon fantastiskt bra. Jag är en mycket nöjd kund och kommer varmt rekommendera Sandra
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    • Länsmansgården
    2021-05-01
    Sålde en bostadsrätt via Yusuf Onur från Svenskfastighetsförmedling. Jag bemöttes hela tiden på ett bra sätt personligen och på övrigt. Yusufs sätt att kommunicera det som behövdes till kunderna inklusive mig själv var över förväntan då han också visat att han kunde behärska kunskap inom juridik och allt omkring bostads marknaden. Det var en fantastiskt upplevelse att delta i och rekommenderar Yusuf som din mäklare.
  • JESSICA B
    skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2021-04-30
    Yusuf Onur, vilken stjärna! Så otroligt kompetent, pedagogisk och ödmjuk genom hela säljprocessen. Allt från ett kravlöst möte med tydlig genomgång hur en försäljning går till, till värdering och tillsist försäljning av huset. Yusef har varit ett stort stöd under denna period. Att alltid kunna nå honom och känna att inga frågor är för dumma gjorde att han snabbt skapade förtroende. Vi är så tacksamma att det blev just Yusuf som blev vår mäklare. Tack
    2021-04-30
    Lina hjälpte oss att säja var bostadsrätt på Hisingen. Hon är proffsigt, seriös och engagerat, det kändes tryggt för oss under hela processen och vi är väldigt glad att vi hade henne som mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2021-04-27
    Jag har köpt en lägenhet (1 rok)vid norra Hisingen. Ellinor var I tid när vi hade planerat att träffas, förklarade vad jag frågade och alla andra information som var viktig för mig att veta tänkvärd det är min första lägenhet. Hon levde upp till mina förväntningar,Exceptionelt!
    Hon är duktig .Jag är nöjde. Tack så mycket.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2021-04-27
    Jag sålde min lägenhet med hjälp av Ellinor, hon var hela tiden väldigt hjälpsam och jag kände mig verkligen trygg i min kontakt med henne.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2021-04-09
    Jag har köpt en nybyggd insatslägenhet i Tuve (3 rum och kök). Trevligt bemötande, glad. Svarar snabbt. Svarar på det hon kan och återkommer med svar på det hon inte vet. Allt har hittills gått smidigt.
    • Hisings Kärra
    2021-04-09
    Sandra värderade lägenhetenoch tipsade oss om styling för att nå ut till en bred målgrupp.Sandra höll oss uppdaterade under hela processen och vi fick snabba återkopplingar när vi tog kontakt.
    Vi känner att det var/är ett mycket bra samarbete .och allt flöt på över våra förväntningar .
    2021-04-07
    Jag har köpt en lägenhet med hjälp av Lina som var professionell mäklare och gjorde snabbt och bra jobbat. Jag vill rekommendera Lina till alla som vill köpa eller sälja sina lägenheter och hus.
    Mvh Sevda Karimli
  • köpte sitt hus med hjälp av Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2021-04-03
    Vi köpte ett radhus via Ellinor som låg på läge +. Affären gick jättesmidigt och kunde synkas med försäljningen av vår egen bostadsrätt så både kontraktsskrivningen och tillträde blev smidigt.
    2021-04-03
    Sandra hjälpte oss sälja vår 3:a. Vi var ute efter en smidig affär men med ett högt önskat försäljningspris. Sandra hjälpte oss sälja lägenheten via läge + med bara en visning och till önskat pris, och att dessutom synka kontraktsskrivningen samma dag som vi skrev på köp av ett radhus. Det gjorde att hela bostadsaffären kändes väldigt trygg för oss.
  • sålde sitt hus med hjälp av Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2021-04-03
    Vi har sålt ett radhus och köpt en bostadsrätt.Ellinor infriade alla förväntningar.Vi är nöjda.
    2021-03-31
    Lina är en fantastisk mäklare som besitter en otrolig yrkesskicklighet och hjälper dig med allt från start till mål oavsett om du ska sälja eller köpa en bostad.
    2021-03-31
    Ellinor har gett väldig bra support till mitt första bostadsköp. Kommunikationen har varit tydlig och köpet har därav varit en enklare resa än jag förväntat mig.
    En mäklare som behandlar både köpare och säljare seriöst uppskattas, speciellt av en köpare då man oftast är en i mängden intressenter.
    2021-03-30
    Tryggt bemötande och proffsigt hanterat vid vårt första bostadsköp. Lina var väldigt tillmötesgående genom hela processen, vilket uppskattade väldigt mycket.
    2021-03-24
    Väldigt trevlig, extremt kunnig och organiserad mäklare, skötte allt åt oss från första stund och överträffade alla våra förväntningar med slutpriset.

Rekommenderar Ellinor starkt och vi kommer definitivt att anlita henne för framtida bostadsaffärer.
    • Vågmästareplatsen
    Köpt en 1,5.
    Jag tycker jag har blivit bra bemött.
    Ja jag tycker mäklaren levde upp till dom.
  • sålde sitt hus med hjälp av Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2021-03-22
    Yusuf sålde min fars hus. Han förstod precis våra krav på försäljningen och fann en kund som snabbt kunde slutföra affären till ett bra pris. Kunde inte gått bättre!
    2021-03-22
    Vi har precis sålt ett hus med Yusuf Onur som mäklare. Andra gången jag anlitar Yusuf och det finns en solkar anledning till detta. Yusuf är en oerhört bra mäklare! Professionell, pålitlig, ärlig och oerhört trevlig i sitt bemötande, både mot säljare och köpare. Denna gången gick affären så fort så vi hann knappt blinka och vi fick precis allt vi kunde önska. Han såg vårt behov och anpassade försäljningen efter detta genom att använda sitt breda kontaktnät av intresserade köpare. Yusuf och Svensk Fastighetsförmedling rekommenderar jag starkt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Mc Cullough Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2021-03-20
    Sålt enrummare på Hisingen.
    Mycket bra bemötande av en lyhörd flexibel mäklare.
    Lyssnade på våra förutsättningar och önskemål och uppfyllde dessa till 100%.
    Vid vårt korta möte med köparen kändes som att även köparna var fullt införstådd med förutsättningarna för köpet och kände sig nöjda med hanteringen av köpet.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Mc Cullough Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2021-03-19
    Jag köpte ett lägenhet.
    Mäklaren var trevligt och tidligt med allt.
    Min förväntningar var mäklarens samarbete det gick toppen.
    Jag är nöjd med mitt köpt och ger plus poäng till mäklaren.
    2021-03-18
    Snabb, lätt att ha att göra med och hjälpsam.
  • Nyjil J
    2021-03-17
    I met with her on the need to buy an apartment. She clarified all my doubts impeccably and with honesty.
    Thank you for your kind recomendation. Looking forward in following you in the process untill the very day you get your keys in your hand :) Anna Salinas
    2021-03-15
    Köpt lägenhet. Emma var mycket duktigt, väldigt tydlig, noggrann och trevlig i sitt bemötande.
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    • Kärrdalen
    2021-03-13
    Vi köpte en villa genom Daniel. Proffsigt bemötande och snabba svar vid frågor. Daniel är lätt att ha och göra med, rekommenderas.
    2021-03-13
    Sålt 3 rummare.
    Proffsig.
    Trevlig.
    Glad.
    Omtänksam.
    2021-03-12
    Sold my apartment in a record time. Great support and consideration.
    2021-03-12
    Köpte en bostad med Sandra som mäklare. Kände mig bemött på ett proffesionellt sätt av Sandra som även var väldigt tålmodig och snabbt besvarade alla möjliga frågor som kan uppstå när man köper sin första bostad. Kändes tryggt i kontakterna med Sandra.
  • Gustav B
    2021-03-12
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    Emma har från första mötet gett oss ett extremt professionellt och varmt intryck. Väldigt serviceminded. Detta var första gången vi säljer en bostad via mäklare och Emma har hjälpt oss genom hela den resan med att ge oss svar på allt vi undrar. Hon har haft kontinuerlig kontakt med oss så att vi hela tiden känt oss delaktiga i processen. Emma var tydlig från första stund med att hålla våra förväntningar realistiska.
    Vi rekommenderar varmt Emma till alla vi känner.
    2021-03-12
    Trevlig och kunnig i sitt yrke och positvt bemötande
    2021-03-11
    sålt en lägenhet, mycket bra bemötande. professionell och vänlig mäklare
    smidig affär, inga bekymmer
  • Diana J
    2021-03-10
    Sandra var väldigt snabb med att visa lägenheten jag hade intresse för. Vi hade vid tillfället ett beviljat lån för att genomföra köpet innan visning, men på grund av ändrade omständigheter bestämde sig vår bank att inte genomföra lånet. Sandra var snabb med att hjälpa oss att hjälpa oss få ett nytt lånelöfte, och gjorde allt i sin makt att för att jag inte skulle förlora möjligheten att köpa min drömlägenhet. Sandra stämmer av genom att ringa, ser till att ens önskan går igenom, och främst av allt har hon tålamod. Vi som köpte lägenheten är minst sagt inte lätta kunder, och jag är extremt tacksam för Sandras hårda arbete för oss. Jag kunde inte önskat mig en mer genuin och omtänksam mäklare. 10/10 proffsigt bemötande! Tack Sandra!
    2021-03-10
    It was pleasant and smooth to work with Anna for my new apartment. She clearly explained me by translating to english. I highly recommend Anna for others as well.
    Thank you Rajesh, for your kind words and a great recommendation. It was my pleasure to help you through the process. Take care and we will talk soon! Anna Salinas
    2021-03-09
    Har haft Ellenor Petrovski som mäklare, från första start så har jag fått en av landets bästa servis. Professionellt, sakligt och klarspråk! Sålt vår bostad och med fin vinst! Ger henne 5 av 5!
    2021-03-08
    Lina är fantastiskt duktig mäklare.Lugn saklig trevlig sålde hon till mig en bostad på Lindholmen.Direkt tog hon sig an att sälja min lägenhet. Det har gått fort smidigt och proffisgt.Vi är imponerade-
  • sålde sitt hus med hjälp av Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    • Kärrdalen
    2021-03-06
    Daniel hjälpte oss att sälja vårat hus med bästa möjliga resultat. Vi hade höga förväntningar och det levde Daniel verkligen upp till.
  • Jakob L
    skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2021-03-06
    Vi sålde vår trea med hjälp av Johan och han har varit fantastisk ända från start. Jag har bara bra erfarenheter av Johan sedan tidigare och detta var inget undantag. Jag kan varmt rekommendera alla som ska sälja att ta hjälp av Johan, han är ödmjuk, trevlig, ärlig och omtänksam vilket vi uppskattat väldigt mycket.

Tack för hjälpen!
    2021-03-06
    Hon var professionell och jag är nöjd med min försäljning av lägenhet.
    • Grinnekullen
    2021-03-05
    Jag och min sambo köpte ett radhus med Ellinor som mäklare. Det har varit en genomgående trevlig affär med god ton och snabba svar. Några anmärkningar i negativ bemärkelse finns inte!
    2021-03-04
    En kanon tjej som gav ett proffsigt intryck och gjorde det hela vägen!
    Hon sålde våran etta på en vecka så vi är mycket nöjda!
    2021-03-04
    Jag har köpt en liten lägenhet i Tuve.
    Emma har hela tiden varit mycket tillmötesgående, trevlig o proffsig!
    Hon har absolut levt upp till mina förväntningar!

Hon har verkligen gett mig ett positivt och snabbt bostadsköp!
    2021-03-04
    Har sålt min bostadsrätt. Yousuf är kunnig och professionell i sitt arbete. Hans bemötande är alltid trevligt.
    Jag är väldigt nöjd.
    2021-03-03
    Köpt nyproduktion i Tuve .
    Jag tycker Ellinor är lättsam och tydlig.
    Vi har träffats en gång på visning sen endast mejlkontakt.
    Jag har fått svar på de frågor jag haft på ett korrekt sätt.
  • Adam J
    2021-03-03
    Vi har sålt en etta på Hisingen.
    Bra bemötande, snabb action, Enkelt
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2021-03-01
    Vi har köpt en lägenhet där Yusuf varit ansvarig mäklare och kan inte var mer nöjd med honom! Redan vid första mötet fick jag ett väldigt gott intryck av honom. Han har varit både väldigt trevlig och väldigt hjälpsam genom hela resan, var det några som helst oklarheter så såg han till att förklara till minsta detalj för att göra det oklara klart!

Han har sett till att återkopplingar sker så fort något nytt händer vilket har varit otroligt hjälpsamt.

Upplevelsen har varit väldigt bra!