Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Wieselgrensplatsen 23, 417 17 Göteborg — Visa karta

Vill du köpa eller sälja en bostadsrätt eller villa på Hisingen i Göteborg? Eftersom Svensk Fastighetsförmedling finns representerat på flera platser runtom i landet kan vi våra områden i detalj och vi vet vad köparna vill ha.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen är mäklare som har koll på hela försäljningsprocessen, från att hitta köpare och värdering till vad du ska tänka på inför en visning och försäljning. Kontakta oss om du vill få ut det mesta av din bostadsaffär. Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 294 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

• 2019-06-24

Therese J skrev om Annika Unger en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Annica hjälpte till att sälja vår enplansvilla på landsbyggnaden utanför Göteborg och vi är jättenöjda. Annica kändes helt rätt från vårt första möte och allt gick helt enligt planerna. Kan varmt rekommendera henne!!! Läs mer
  • 2019-06-24

Levis B skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Började diskutera lite lätt med mäklaren Yusuf Onur om min livssituation och ev behov av större lägenhet (3:a). Han återkom med två attraktiva alternativ som jag fick kika närmare på.
    Efter visning och konsultation fastnade jag för en av lägenheterna. Trots att jag ej kände mig riktigt redo för att ta klivet till en större lägenhet, fick Yusuf mig att känna mig så pass trygg att ta klivet. Sagt och gjort lade jag bud och det krävdes ej många turer innan det accepterades. Sagt och gjort var det dags för kontraktskrivning tillsammans med säljarna. Yusuf fick till en väldigt behaglig atmosfär med trevlig stämning.
    Jag kan ej önska en mer smidig affär med en väldigt lättgörlig mäklare som alltid ställde upp för att besvara mina meddelanden i tid och otid.
    Stort tack Yusuf Onur för ALLT, från början till slut. Läs mer
  • 2019-06-24

Mirjam P skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Brunnehagen 77. Mycket bra bemötande av mäklaren som var trevlig och tillmötesgående.
    Förväntningarna var bra.
    Vi är nöjda med mäklaren och det sätt som affären genomfördes på. Läs mer
    2019-06-24 Emelie S svarar Mirjam P
    Tack för rekommendationen! Önskar er all lycka till i nya fina radhuset! Trevlig sommar/ Emelie
  • 2019-06-23

Malin N skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi har köpt en bostadsrätt och blev väl bemötta av mäklaren. Han gjorde ett bra jobb. Läs mer
  • 2019-06-23

Lennart S skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Hej vi har köpt en bostadsrätt och vi blev bra bemötta av mäklaren som gjorde ett fint jobb Läs mer
  • 2019-06-23

Ros-Marie H skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag sålde en bostadsrätt på badvädersgatan. Mäklare Yousuf var toppenbra, duktig på att förklara hur allt funkade. Och det blev en bra och snabb försäljning . Så är jättenöjd! Och en bättre mäklare kunde jag inte fått! Yusuf var kunnig, glad, positiv och charmig! Läs mer
  • 2019-06-19

Fisnik M skrev om Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Han var väldigt professionell i sitt arbete och hade en god kommunikation. Läs mer
  • 2019-06-19

Lisa L skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag har köpt en lägenhet. Mäklaren var trevlig under hela processen. Läs mer
    2019-06-25 Ellinor P svarar Lisa L
    Tackar för det Lisa! :) Vi ses vid tillträdet.
    Ellinor P gillar detta
  • 2019-06-17

Hanna L skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålde en två på 41 kvm. Vi blev väl bemötta av mäklaren. Ellinor var tillgänglig, uppdaterade oss regelbundet, gav oss all information vi behövde, hon var personlig utan att vara privat och gav goda och adekvata råd gällande försäljningen.
    Ellinor levde upp till alla de förväntningar jag hade om hur kontakten och försäljningen skulle gå till.
    Sammanfattningsvis en mycket bra upplevelse. Läs mer
    2019-06-17 Ellinor P svarar Hanna L
    Tusen tack för detta Hanna! Vilka fina ord. :) Det värmer att höra. Det har varit jätte roligt att samarbeta och hjälpa er med försäljningen av eran fina bostad. Vi hörs och ses snart igen vid tillträdet!
  • 2019-06-12

Emelie E skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Ellinor Petrovski hjälpte mig med försäljning av min bostad. Under hela försäljningsprocessen fick jag ett proffesionellt bemötande där hon var snabb, smidig och kunnig i sin sak. Hon levererade försäljningen över all förväntan och jag kan starkt rekommendera Ellinor Petrovski för en bra och säker affär gällande ens bostad. Läs mer
    2019-06-17 Ellinor P svarar Emelie E
    Tusen tack för dina fina ord Emelie! Det värmer att höra. :) Det har varit super roligt att förmedla eran fina bostad.
  • Rosha B

2019-06-05

Rosha B skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi sålde vår bostad. Vi blev alltid bemötta på ett jättebra sätt, vilket gjorde oss som säljare väldigt trygga. Jag förväntade mig att en mäklare skulle vara säker på sin sak, och vara väldigt målmedveten när hen ska sälja. Detta levde Yusuf verkligen upp till, han fick mig och min man inte tveka en enda sekund på att vår bostad skulle bli såld till ett bra pris. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • Jessica L

2019-06-03

Jessica L skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Lina Gustafsson.Fastighetsmäklare.
    Väldigt duktig! Tack för all hjälp Lina. Läs mer
    2019-06-03 Lina G svarar Jessica L
    Tack för det fina betyget Jessica! Vi ses på tillträdet! / Lina
  • 2019-06-02

Rickard W skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Linas genuina engagemang och känsla för området gav en trygghet under hela försäljningen av min lägenhet. Hon höll mig ständigt uppdaterad, affären gick snabbt och smidigt och jag fick i slutändan exakt det vi hade pratat om vid inledande mötet. Kunde inte vara mer nöjd! Läs mer
    2019-06-03 Lina G svarar Rickard W
    TACK Rickard för ditt fina omdöme! Det har varit en fröjd att jobba med dig, tack för ett bra samarbete! Vi ses på tillträdet! / Lina
  • 2019-06-01

Mahgol A skrev om Annika Unger en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålt ett hus. Trevligt bemötande, snabb och hjälpande.
    Svarade på våra frågor och funderingar. Läs mer
  • 2019-05-30

Daniel W skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Bra och tydlig mäklare.
    Snabba besked och snabba ”puckar” när det kom till kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2019-05-30

Jasmin O skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Den var bra, alla var hjälpsamma Läs mer
  • 2019-05-29

Viktor A skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Har sålt min tvåa på Hisingen. Ellinor Petrovski tog hand om försäljningen. Allt gick väldigt smidigt och enkelt. Ellinor verkade kunnig och seriös, hon var noga med att hålla kontakten och uppdatera mej på det som hände. Har inget att anmärka på. Läs mer
    2019-06-11 Ellinor P svarar Viktor A
    Tackar för dom fina orden Viktor! Det har varit super roligt att förmedla din bostad. Vi ses igen vid tillträdet. :)
  • 2019-05-28

Ali S skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Det var bra. Hade inga direkta förväntningar. Läs mer
    2019-05-29 Ellinor P svarar Ali S
    Tackar för det Ali! Vi ses vid tillträdet.
  • 2019-05-27

Magnus G skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Rak och ärlig.
    Trevlig
    Hjälpsam Läs mer
  • 2019-05-25

Daniel A skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jobbet kändes väldigt tafatt utfört. Var som om mäklaren inte ville jobba överhuvudtaget för att få till en budgivning av lägenheten. Kändes orutinerat då mäklaren la upp annons på Hemnet för att 1 v senare ha visning, uppslutningen på visningen vart usel. 2 par kom och mäklaren drog igång en budgivning direkt, självklart ville inte ena paret vara med. Läs mer
    2019-05-25 Lina G svarar Daniel A
    Hej Daniel.
    Tack för din återkopplingen. Det var väldigt tråkigt och förvånande då jag inte upplevde någon av dessa synpunkter när vi sågs vid kontraktsskrivningen.
    Er bostad annonserades på samtliga kanaler 12 dagar innan vi hade första visningen vilket är helt normalt.
    Hur många som kommer till en visning är tyvärr inget som vi alltid kan styra över mer än att försöka komma ut via alla kanaler vi har samt jobba med de spekulanter vi har i vårt kundregister vilket vi/jag gjort.
    Självklart strävar vi alltid efter att få till en budgivning men det är långt ifrån något som man kan räkna med, speciellt i den marknad vi har i dagens läge.
    När det endast är en intresserad är det även svårt att få den spekulanten att starta på utgångspriset vilket vi ändå lyckades med. Ett pris som dessutom är inom det vi värderat lägenheten till.
    Risken att få mindre betalt vid en omvisning är större än chansen att få mer.
    Jag hoppas att ni efter att ha smält affären är nöjda med resultatet.
    / Lina
  • 2019-05-24

Linn O skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Genuin och lugn på ett possitivt sätt med en stor kunskap och erfarenhet. Bra återkoppling under hela försäljningen. Läs mer
    2019-05-24 Lina G svarar Linn O
    Tusen tack för de fina orden Linn. Och tack själv för bra samarbete! Vi ses på tillträdet. / Lina
  • 2019-05-16

Mathew C skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    It was an excellent & worthwhile experience to work with Johan Paulson and your professional approach. Läs mer
  • 2019-05-10

Sam V skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vid försäljning av min bostadsrätt i Biskop var Yusuf ovärderlig på grund av sin ingående kunskap om området. Trots tidiga motgångar kände jag att min affär var prioriterad och fick fullt fokus.
    Han var tillgänglig och tillmötesgående, men kunde samtidigt ge många kloka förslag gällande försäljningen.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-05-06

Kjell O skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Har köpt en lägenhet på Borstbindargatan. Mycket vänligt och proffsigt bemötande Personligt intresse .Mycket gott bemötande.Känner mig mycket väl till mods med affären och bemötandet. Läs mer
  • 2019-05-04

Jim Patrik L skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Otrolig driven, kunnig och väldigt bra på all återkoppling Läs mer
    2019-05-06 Ellinor P svarar Jim Patrik L
    Tackar för det Patrik! Det har var ett sant nöje att förmedla din fina bostad. Vi ses snart igen vid tillträdet. :)
  • 2019-05-04

Lars Gunnar K skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag köpte en bostadsrätt på Hisingen och Ellinor hade ett proffsigt bemötande genom att vara en kunnig mäklare och påläst om lägenheten.

Jag är väldigt nöjd och när budgivningen var avklarad kunde kontraktsskrivning göras väldigt fort. Läs mer
    2019-05-06 Ellinor P svarar Lars Gunnar K
    Tusen tack för dom fina orden Lars! :) Vi ses snart igen vid tillträdet. Allt gott tills dess!
  • Stefan N

2019-04-28

Stefan N skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Bra upplägg å lätta lösningar Läs mer
  • 2019-04-27

Carl L skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Trevligt bemötande och effektivt genomförande. Läs mer
  • 2019-04-27

Tom B skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpte en etta på långströms gatan med hjälp av denna fantastiske mäklare. Läs mer
  • Hans O

2019-04-17

Hans O skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    I bought an apartment and he was really helpful and considerate with my questions and to explain how some of the things work buying a home here in Sweden. Läs mer
  • 2019-04-16

Bahram J skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    YUSEF är jätte bra.jag är jätte nöjd.Tacksåmycket.Bahram Läs mer
  • 2019-04-13

Elisabeth W skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag har sålt ett radhus. Vi fick bästa service och jag kände mig välinformerad och trygg genom hela processen. Läs mer
    2019-04-14 Emelie S svarar Elisabeth W
    Tack snälla Elisabeth för rekommendationen! Och tack för ett riktigt gott samarbete från första stund! Hälsningar från Emelie
  • 2019-04-11

Terje E skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Ödmjuk och engagerad mäklare som gör sitt bästa för att alla parter ska bli nöjda Läs mer
  • 2019-04-10

Burtac S skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Trevlig och väldigt tydlig med allt! Läs mer
  • Lena M

2019-04-10

Lena M skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    jag har sålt en tvåa på Snövädersgatan och mäklaren var oerhört hjälpsam och han mer än völ hjälpte till med att avsluta uppdraget. Läs mer
  • 2019-04-05

Alexandre C skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Tvåa på 50 kvm
    Yusuf är proffsig, bra på att kommunicera och väldigt trevlig. Vi kände oss trygga genom hela affären. Läs mer
  • Rolf B

2019-04-04

Rolf B skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Försäljning av bostadsrätt
    Mycket trevligt bemötande,förtroendeingivande.Bra kontakt hela vägen.
    Stora förväntningar efter tidigare kontakter med Svensk fastighetsförmedling.
    Mycket väl genomfört uppdrag Läs mer
    2019-04-05 Lina G svarar Rolf B
    Tack för de fina orden och betyget Rolf! Ni är varmt välkomna tillbaka i framtiden om ni behöver vår hjälp igen. / Lina
  • Benjamin B

2019-04-03

Benjamin B skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag köpte en bostadsrättslägenhet av Ellinor Petrovski. Hon kändes väldigt proffsig och samtidigt mycket "service-minded". Fick svar på alla mina frågor i lugn och ro. Läs mer
    2019-04-08 Ellinor P svarar Benjamin B
    Tack för dom fina orden Benjamin. :) Stort grattis igen till lägenheten. Vi ses snart igen vid tillträdet. Allt gott tills dess!
  • 2019-04-03

Charlotta C skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Positivt och glatt bemötande som tillsammans med kunskap och erfarenhet av området kunde lägenheten säljas på ett tryggt sätt. Läs mer
  • 2019-04-02

Anna L skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpte en bostadsrätt. Mäklaren var trevlig och professionell. Kändes även väldigt sympatisk och äkta. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-03-31

Göran E skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålt en Villa
    Proffsigt
    Påläst och duktig Läs mer
    2019-04-14 Emelie S svarar Göran E
    Tack för fina ord Göran! Och jag vill även passa på att tacka för förtroendet samt för ett gott samarbete. Mvh Emelie
  • 2019-03-24

Karl Joel Christian M skrev om Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Professionell, gott intryck!
    Gjorde mer än vad han behövde vilket uppskattades väldigt mycket!
    Tack Daniel :) Läs mer
  • 2019-03-23

Johan H skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Alles gut. Var trevligt och bra Läs mer
    2019-03-26 Ellinor P svarar Johan H
    Danke schön Johan! :) Jag hoppas ni kommer trivas super bra i den fina lägenheten ni köpt. Vi ses vid tillträdet!
  • 2019-03-23

Fathia L skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Hon är underbar .Allt gick smidigt som helst. Läs mer
    2019-03-27 Ellinor P svarar Fathia L
    Tusen tack för dina fina ord Fathia! Det har varit ett nöje att förmedla din lägenhet. Vi ses snart igen! :)
  • 2019-03-23

Lars Roland E skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Proffsig. Snabba svar. Hjälpsam. Noggrann. Läs mer
    2019-03-26 Ellinor P svarar Lars Roland E
    Tack för dom fina orden Roland! Det värmer. Vi ses snart igen vid tillträdet! :)
  • 2019-03-22

Henrik O skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Bra och snabb återkoppling, trevligt sätt och bemötande Läs mer
  • 2019-03-20

Oscar A skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi har köpt ett hus och är väldigt nöja med bemötande. Läs mer
    2019-03-24 Emelie S svarar Oscar A
    Tack Oscar för en fin rekommendation. Vi ses på tillträdet om någon månad! Mvh Emelie
  • Kommentar F

2019-03-17

Kommentar F skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Johan Pålsson sålde vårt hus på Hisingen. Det gick snabbt, var tydligt och trovärdigt hela vägen och vi fick mer betalt än vi tänkt oss från början. Läs mer
  • 2019-03-14

Minna P skrev om Annika Unger en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålt vårt radhus och Annika har visat engagemang, gett kontinuerlig återkoppling och bra bemötande! Uppskattar verkligen kontakten! Läs mer
  • Christina G

2019-03-06

Christina G skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Emelie motsvarade mycket väl våra förväntningar och genomförde en snabb försäljning på ett proffsigt sätt. Vi kan varmt rekommendera Emelie Skjevik som mäklare. Läs mer
    2019-03-07 Emelie S svarar Christina G
    Tack Christina för fina ord! Och tack även för ett riktigt bra samarbete :)

Wieselgrensplatsen 23, 417 17 Göteborg