Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Wieselgrensplatsen 23, 417 17 Göteborg — Visa karta

Vill du köpa eller sälja en bostadsrätt eller villa på Hisingen i Göteborg? Eftersom Svensk Fastighetsförmedling finns representerat på flera platser runtom i landet kan vi våra områden i detalj och vi vet vad köparna vill ha.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen är mäklare som har koll på hela försäljningsprocessen, från att hitta köpare och värdering till vad du ska tänka på inför en visning och försäljning. Kontakta oss om du vill få ut det mesta av din bostadsaffär. Välkommen!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 446 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

• Ebba T

2020-02-23

Ebba T skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Ellinor är underbar! Hon har hjälpt mig med min första lägenhet som ligger vid Wiselgrensplatsen och jag är super-nöjd. En perfekt tvåa med balkong i en toppen förening. Eftersom detta är mitt första köp hade jag mycket frågor och Ellinor har förklarat allt för mig. Hon svarade på frågor jag inte visste jag hade. Hon verkar genuint älska sitt jobb och att hjälpa dig. Att hon dessutom alltid är lätt att få tag på, tillmötesgående och positiv är en bonus. Hon har en förståelse och känsla för att matcha bostad och köpare. Jag har träffat många mäklare och letat rätt boende ett tag och efter jag ringde Ellinor första gången så har allting gått smidigt.

Rekommenderar alla dagar i veckan. Läs mer
  • 2020-02-21

Gantuya G skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Hej. Vi har köpt en lägenhet på biskopsgården och vi är mycket glad för att vi fick tillfälle att köpa. Lina Gustafsson hjälpte till jättemycket med allt.
    Tack så allt mycket.

MVH Turbold Baasansuren Läs mer
  • 2020-02-20

Leila K skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag sålde En lägenhet
    Lina va väldigt tålmodigt Läs mer
  • Tahirr A

2020-02-20

Tahirr A skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpte en Bostadrätt i biskopsgården yusuf hjälpte väldigt mycket med allt tack våra honom så köpte vi vår fina bostad. Tack för allt igen Läs mer
  • 2020-02-19

Henrik S skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpt en tvåa i BRF triliten.
    Blev väl bemött. Läs mer
  • 2020-02-18

Emanuel P skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vänlig och ödmjuk i sin kommunikation. Trygg och ärlig i förutsättningar vid försäljningen, är påläst och ger ett gediget intryck och lovar inget som inte kan hållas. Informerar under hela processen och ställer upp när det behövs. Lättillgänglig. Läs mer
  • 2020-02-12

Khosro P skrev om Emma Mc Cullough Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpt en lägenhet på BRF Göthe. Tyckte allmänt att det inte fanns flexibilitet och både Emma och Daniel hade svårt att besvara frågor som kom från oss. Vi köpte pga lägenheten och inte pga mäklarna gjorde ett bra jobb. Läs mer
    2020-02-12 Emma M svarar Khosro P
    Hej Khosro.
    Tack för att du tog dig tid till att ge ett omdöme. Tråkigt att du upplevde att vi inte kändes flexibla trots att vi ändå lyckades ordna flertalet visningar åt er när ni ville jämföra våningsplan. Dessutom gav vi även lite extra betänketid då ni behövde rodda med saker innan ni kunde fatta beslut. Gällande de frågeställningar ni hade är det inte alltid vi har svar direkt. Det vi ändå upplever att vi har lyckats med är att ta reda på svaret och sedan återkomma till er. Hoppas såklart ni kommer stormtrivas i er nya bostad! Mvh Emma
  • 2020-02-09

Britt-marie A skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Hej! Jag har köpt en lägenhet på Mårbackagatan 2. och som jag är mycket glad för att jag fick tillfälle att köpa.
    Ellinor Petrovski var lätt att prata med och jag fick den hjälp jag behövde. Hon utstrålade respekt för kunden i bemötandet och jag fick intrycket av att hon var mycket proffsig i sitt arbete.
    Med vänliga hälsningar
    Britt-Marie Aronsson Läs mer
    2020-02-10 Ellinor P svarar Britt-marie A
    Tack för det fina omdömet Britt-Mari! Det glädjer mig att du är nöjd med mitt arbete. Gratulerar igen till den fina bostaden! :) Vi ses snart igen vid tillträdet. Varma hälsningar, Ellinor
  • Jonas T

2020-02-06

Jonas T skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålt tvåa på 49 kvd, Hisingen.
    Ellinor är kort och gott en klippa! Hon fanns alltid där, var alltid positiv och kunde med hjälp av sin stora erfarenhet och sitt lugn navigera mig genom den förvirrande process som det är att sälja en bostad. Att hon fick till en ypperlig prislapp skadar inte heller. Rekommenderar helhjärtat! Läs mer
    2020-02-06 Ellinor P svarar Jonas T
    Tack snälla Jonas för fina och varma ord! Glädjer mig. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen. Vill även passa på att tacka dig för ett riktigt gott samarbete! Önskar dig och din sambo stort lycka till med nya bostaden och hoppas att ni kommer trivas. Vi ses vid tillträdet! Varma hälsningar, Ellinor
  • 2020-02-05

Peter B skrev om Annika Unger en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi har både köpt och sålt hus mha Annika Unger.
    Annika är proffsig, kan sina saker, får jobbet gjort, har lösningar på lite krångligheter med fullmakter som vi hade. Bra genomgångar typ "Vad händer nu" samt lyckas få fram de dokument vi begärt av säljaren. Annika har uppfyllt alla förväntningar man kan begära och lite till.

Med bästa hälsning, Anette o Peter Bolin Läs mer
  • 2020-02-04

Karl Fredrik E skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi har sålt vår 2a på Kvillebäcken.
    Ellinor har varit fantastiskt under försäljningen.
    Från första dagen har hon varit väldigt seriös och mycket professionell som hon varit hela vägen in i mål.
    Alltid svarat på frågor på ett pedagogiskt sätt och alltid tillgänglig har aldrig fått oss att känna oss tveksamma på om vi valt rätt.
    Super bra service! rekommenderar starkt! Läs mer
    2020-02-05 Ellinor P svarar Karl Fredrik E
    Vilket fint omdöme Fredrik! Stort tack för detta. Det värmer att höra. Vi har haft ett fantastisk samarbete under försäljningen vilket resulterade i en lyckad försäljning. :) Vi ses snart igen vid tillträdet. Varma hälsningar, Ellinor
  • 2020-02-04

Janos H skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Emelie är väldigt trevlig och kunnig i sitt arbete.
    Har ett bra bemötande sätt och lyssnar bra.
    Hon var vår mäklare när vi sålde huset.
    Mvh Janos Läs mer
    2020-02-05 Emelie S svarar Janos H
    Tack för er rekommendation Janos! Önskar er stort lycka till med renoveringarna i nya huset så ses vi på tillträdet i maj igen! Hälsningar Emelie
  • 2020-02-04

Jesper Ante I skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Otroligt trevligt och proffesionellt bemötande som ingav förtroende. Att Yusuf också tog sig tid att informera om nyckeltalen i årsredovisningen var ett stort plus!

Vi kände oss bekväma, trots oron av att köpa en lägenhet som är en av ens livs största affärer.

Sammanfattning: Yusuf överträffade våra förväntningar och skulle gärna ha honom som mäklare igen i en ev framtida affär. Läs mer
  • 2020-02-03

Jyothidas V skrev om Emma Mc Cullough Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Heidenstams gata 3, Hisings Backa
    The Emma has helped to describe the apartment is very well detailed manner.. and she was kind enough to translate and explain English in excellent way.
    And the registration process was good eventhough it took lot of time for me to understand things.

So I recommend Emma for the excellent service. Läs mer
  • 2020-02-02

Thea Birgitta T skrev om Annika Unger en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålt en mindre villa på Hisingen.
    Alltid tillgänglig för frågor, vänlig och tillmötesgående. förklarade på ett bra sätt.'
    Försäljningen gick utan något krångel och vi är nöjda. Läs mer
  • 2020-02-02

Veronica Anna Karin L skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålde min pappas dödsbo genom Yusuf och kan varmt rekommendera honom, han var engagerad, effektiv och trevlig. Läs mer
  • 2020-01-29

Christofer J skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi köpte en bostadsrätt. Yusuf var väldigt duktig, snabb och professionell. Han svarade snabbt och gav oss alla underlag vi än begärde. Väldigt informativ och svarade utförligt på alla våra frågpr och funderingar. Läs mer
  • 2020-01-29

Sten J skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Emelie var en utmärkt mäklare vid försäljningen av huset på Kärrdalsvägen 26. Hon levde upp till dom (höga) förväntningarna jag hade.

Hon hanterade alla steg i säljprocessen riktigt bra, och jag fick klart bra känsla när vi hade diskussioner om husets fördelar, visningar och mycket annat. Blir det något mer att sälja här I Göteborg är Emelie ett självklart val. Läs mer
    2020-01-30 Emelie S svarar Sten J
    Sten, tack för ett fantastiskt fint omdöme! Och tack även för ett riktigt bra samarbete - vilket bra team vi varit :) Passa nu på att njuta av sista tiden i Kärrdalen innan flytten går söderut.
    Varma hälsningar, Emelie.
  • 2020-01-29

Kimiya K skrev om Emma Mc Cullough Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Väldigt bra och trevlig mäklare! Duktig och väldigt bra på att förklara och underlätta allt för mig! Läs mer
  • 2020-01-23

Viktoria K skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålde hus på kort tid.Professionellt bemötande. Återkopplande och mycket lyhörd mäklare. Vi är otroligt nöjda. Läs mer
  • 2020-01-21

Wei L skrev om Emma Mc Cullough Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    I brought an apartment with Emma's help. She is warm, nice and professional. Thanks for translating all Swedish into English and explaining for me. Läs mer
  • 2020-01-19

Veronica H skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag har sålt en lägenhet, ett dödsbo. Lina Gustafsson har varit snabb, professionell och vänlig. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2020-02-17 Lina G svarar Veronica H
    Tusen tack för ditt fina betyg Veronica. Vi ses på tillträdet!
  • 2020-01-17

Amanda P skrev om Emma Mc Cullough Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Nyproduktion har vi köpt av fantastiska Emma! Hon har verkligen varit super i bemötande och har svarat snabbt på alla våra frågot! Hon har verkligen sett oss som köpare vilket uppskattas! En mäklare som verkligen vet vad hon gör! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-01-12

Halil U skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Bästa bästa säljare ❤️❤️❤️🙏🏻 Tack för allt min bror ❤️ Läs mer
  • 2020-01-12

Anesa F skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Lägenheten blev sålt. Vi är nöjda med att det har gått snabbt med försäljningen ,men det levde upp inte med vår förväntningar angående priset. Läs mer
  • 2020-01-10

Elmas Ü skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpte en bostadsrätt i biskopsgården, Yusuf hjälpte till jätte mycket med allt. Tack vare honom så köpte vi vår fina bostad. Är väldigt tacksam för att vi träffade honom som mäklare. Det blev lite strul på vägen till vår nya lägenhet men vi kunde prata allt med Yusuf, och man får verkligen den hjälp man behöver av honom.
    Tack Yusuf. Läs mer
  • 2020-01-09

Mustafa K skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    We bought an apartment. Before talked with Yusuf, we hadn't known system in Sweden. He helped for everything. He is a kind and helpful man. He met all my expectations. Läs mer
  • 2019-12-26

Reza A skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köp av bostadsrätt.
    Anna är en mycket professionell, tillmötesgående, förtroendeingivande och vänlig fastighetsmäklare. Läs mer
    2020-01-02 Anna S svarar Reza A
    Tack så mycket Reza för din fina rekommendation, hoppas du fått njuta av lite härlig ledighet över jul och nyår. Hoppas du haft en fin start på det nya året och jag önskar dig en god fortsättning på året!
  • 2019-12-22

Anna Carolina Ulrika S skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Var lite för mycket kallprat som drog ut på tiden. Vill ha det effektivt då det är så stor apparat som bostadsköp. Läs mer
    2020-01-07 Ellinor P svarar Anna Carolina Ulrika S
    Tack för omdömet Anna! Då jag upplevde en del frågor under avtalsskrivningen kändes det viktigt för mig att ni fick dom besvarade innan avtalen skulle skrivas under. Allt gott så länge! Hälsningar, Ellinor
  • Birgitta B

2019-12-21

Birgitta B skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Trevligt bemötande. Förtroendeingivande. informerade tydligt och bra. Läs mer
    2020-01-09 Ellinor P svarar Birgitta B
    Tack för det fina omdömet Birgitta. :) God fortsättning på det nya året! Vänliga hälsningar, Ellinor
  • 2019-12-21

Fredrik Johan Anders M skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    MAGISK , fantastisk , underbar!!!! Läs mer
    2020-01-07 Ellinor P svarar Fredrik Johan Anders M
    Vilka härliga ord Fredrik! Stort tack för detta. Det glädjer mig! Tack återigen för ett gott samarbete. Vi ses snart igen vid tillträdet. Hälsningar, Ellinor
  • 2019-12-19

Per S skrev om Annika Unger en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålt en villa
    Snabb i kommunikationen samt bra kvalitet på jobbet
    Det blev en bra försäljning Läs mer
  • 2019-12-19

Linda J skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålde min lägenhet vid Slätta damm. Ellinor är både professionell, kunnig och supertrevlig! Jag blev väl informerad genom hela processen. Mycket nöjd! Läs mer
    2020-01-07 Ellinor P svarar Linda J
    Tack för det fina omdömet Linda. Det värmer! Det har varit ett sant nöje att förmedla din bostad. Vi ses snart igen vid tillträdet. :) Hälsningar, Ellinor
  • 2019-12-16

Tommy K skrev om Emma Mc Cullough Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Försäljningen gjordes av ett dödsbo och avsåg en mindre bostadsrätt centralt på Hisingen. Boet har under processen företrätts av olika delägare trots detta har Emma lyckats komma rätt. Hon har varit bra med informationen till oss. Inledningsvis hade vi lite formaliafrågor och där sökte Emma föredömligt hjälp internt och nöjde sig inte bara med mitt felaktiga besked. Vi skulle absolut rekommendera Emma.
    Med vänlig hälsning,
    Tommy Karlsson Läs mer
  • 2019-12-16

Derya S skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålde min lägenhet och jag är väldigt nöjd 👍 Läs mer
  • 2019-12-14

Ieva I skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag köpte en lägenhet i Tuve som Yusuf var mäklare för. Han var jättetrevligt och kunde besvara alla mina frågor. Jätteduktig mäklare och rekommenderar starkt till alla som ska köpa eller sälja sin bostad. Läs mer
  • 2019-12-13

Jens F skrev om Emma Mc Cullough Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    snabb, trevlig och ordningsam. Smidigt köp! Läs mer
  • 2019-12-12

Robin H skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpte en mindre lägenhet. Lina var glad, klämkäck och hjälpsam. Första köpet så hade inge förväntningar så sett. I helhet var jag jättenöjd med Lina. Som en "bostadsrättoskuld" så tycker jag att jag fick den hjälp jag behövde Läs mer
    2019-12-13 Lina G svarar Robin H
    Tack för det fina betyget Robin. Hoppas du kommer trivas i din nya bostad! Vi ses på tillträdet.
  • 2019-12-11

Gustav E skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Alltid gott och trevligt bemötande och
    höll mig alltid väl uppdaterad genom processen! Läs mer
    2019-12-12 Ellinor P svarar Gustav E
    Tack för det fina omdömet Gustav. Det glädjer mig! Tack själv för ett gott samarbete. Vi ses snart igen vid tillträdet. :) Vänliga hälsningar, Ellinor
  • 2019-12-11

Antonio M skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Mycket professionell mäklare! Inga konstigheter. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-12-13 Lina G svarar Antonio M
    Tusen tack Antonio! Vi ses på tillträdet.
  • 2019-12-09

Mohamed Z skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi har köpt en bostadsrätt. Jätte trevligt bemötande och tydliga svar vid frågor. Detta är första gången vi sitter med en mäklare, men det var bättre än förväntat.
    Som sagt, trevligt och väldigt bra mäklare, tack Yusuf Onur! Läs mer
  • Emma S

2019-12-03

Emma S skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Har via Ellinor fått sålt min första lägenhet. Hon har varit fantastisk i bemötande och tagit hand om allt på ett bra sätt.
    Kontinuerlig kontakt och återkoppling både innan och efter visning.
    Är väldigt nöjd! Läs mer
    2019-12-04 Ellinor P svarar Emma S
    Stort tack för det fina omdömet Emma! Det värmer att höra att du är nöjd med mitt arbete. Tack själv för ett jätte bra samarbete. :) Vi ses snart igen vid tillträdet. Vänliga hälsningar, Ellinor
  • Malin W

2019-12-03

Malin W skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålt vårt andra hus nu med hjälp av Emelie och svensk fastighetsförmedling.
    Tacksam för alla frågor vi fått svar på och all snabb återkoppling vi fått oberoende av veckodag och tid på dygnet.
    Smidig att ha att göra med och alltid effektiv och ett snyggt bemötande. Läs mer
    2019-12-03 Emelie S svarar Malin W
    Tack snälla Malin för fina ord! Det har verkligen varit ett nöje att få följa er i två affärer.
    Vill även passa på att tacka er för ett riktigt gott samarbete.
    Önskar er stort lycka till med nya huset och hoppas att ni kommer trivas bra :)
    // Emelie
  • 2019-12-03

Stefan W skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Hon är ärlig och tydlig, bade mot mig som säljare och mot köpare. En positiv och förtroendingivande framtoning. Läs mer
    2019-12-03 Emelie S svarar Stefan W
    Tack för en trevlig rekommendation Stefan! Önskar er stort lycka till med nya huset!
    Hälsningar Emelie
  • 2019-12-01

Ann Karlsson A skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålt en trea på Hisingen
    Väldigt bra bemött av mäklaren
    Väldigt bra när mäklaren är kunnig i området Läs mer
  • 2019-11-30

Carolina H skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpt bostad, villa med tomt. Han var bra, kunnig informativ, rak och ärlig. Läs mer
  • 2019-11-29

Anita Desiré K skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålt vår mammas lägenhet, dödsbo. Mkt trevligt och proffsigt bemötande, vi är helnöjda! Har ingen erfarenhet av mäklare alls eftersom jag aldrig köpt eller sålt ngn bostad förut. Läs mer
  • 2019-11-29

Linda J skrev om Emma Mc Cullough Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Emma är fantastisk och gör verkligen sitt jobb! Läs mer
  • 2019-11-28

Mikael O skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Bra koll på området och dess positiva egenskaper. Har en positiv attityd med ungdomlig tusch. Läs mer
  • 2019-11-28

Adam L skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Otroligt proffsig och tillmötesgående. Hel nöjd genom hela processen! Läs mer
    2019-12-10 Ellinor P svarar Adam L
    Tackar för det Adam! Det glädjer mig att du är nöjd med mitt arbete. :) Vänliga hälsningar, Ellinor

Wieselgrensplatsen 23, 417 17 Göteborg