Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Wieselgrensplatsen 23, 417 17 Göteborg — Visa karta

Vill du köpa eller sälja en bostadsrätt eller villa på Hisingen i Göteborg? Eftersom Svensk Fastighetsförmedling finns representerat på flera platser runtom i landet kan vi våra områden i detalj och vi vet vad köparna vill ha.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen är mäklare som har koll på hela försäljningsprocessen, från att hitta köpare och värdering till vad du ska tänka på inför en visning och försäljning. Kontakta oss om du vill få ut det mesta av din bostadsaffär. Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 295 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

• Hans O

2019-04-17

Hans O skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    I bought an apartment and he was really helpful and considerate with my questions and to explain how some of the things work buying a home here in Sweden. Läs mer
  • 2019-04-16

Bahram J skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    YUSEF är jätte bra.jag är jätte nöjd.Tacksåmycket.Bahram Läs mer
  • 2019-04-15

Lars O skrev om Linus Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Linus är en mycket hjälpsam, trevlig och professionell mäklare. Läs mer
  • 2019-04-13

Elisabeth W skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag har sålt ett radhus. Vi fick bästa service och jag kände mig välinformerad och trygg genom hela processen. Läs mer
    2019-04-14 Emelie S svarar Elisabeth W
    Tack snälla Elisabeth för rekommendationen! Och tack för ett riktigt gott samarbete från första stund! Hälsningar från Emelie
  • 2019-04-11

Terje E skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Ödmjuk och engagerad mäklare som gör sitt bästa för att alla parter ska bli nöjda Läs mer
  • 2019-04-10

Burtac S skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Trevlig och väldigt tydlig med allt! Läs mer
  • Lena M

2019-04-10

Lena M skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    jag har sålt en tvåa på Snövädersgatan och mäklaren var oerhört hjälpsam och han mer än völ hjälpte till med att avsluta uppdraget. Läs mer
  • 2019-04-05

Alexandre C skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Tvåa på 50 kvm
    Yusuf är proffsig, bra på att kommunicera och väldigt trevlig. Vi kände oss trygga genom hela affären. Läs mer
  • Rolf B

2019-04-04

Rolf B skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Försäljning av bostadsrätt
    Mycket trevligt bemötande,förtroendeingivande.Bra kontakt hela vägen.
    Stora förväntningar efter tidigare kontakter med Svensk fastighetsförmedling.
    Mycket väl genomfört uppdrag Läs mer
    2019-04-05 Lina G svarar Rolf B
    Tack för de fina orden och betyget Rolf! Ni är varmt välkomna tillbaka i framtiden om ni behöver vår hjälp igen. / Lina
  • Benjamin B

2019-04-03

Benjamin B skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag köpte en bostadsrättslägenhet av Ellinor Petrovski. Hon kändes väldigt proffsig och samtidigt mycket "service-minded". Fick svar på alla mina frågor i lugn och ro. Läs mer
    2019-04-08 Ellinor P svarar Benjamin B
    Tack för dom fina orden Benjamin. :) Stort grattis igen till lägenheten. Vi ses snart igen vid tillträdet. Allt gott tills dess!
  • 2019-04-03

Charlotta C skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Positivt och glatt bemötande som tillsammans med kunskap och erfarenhet av området kunde lägenheten säljas på ett tryggt sätt. Läs mer
  • 2019-04-02

Anna L skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpte en bostadsrätt. Mäklaren var trevlig och professionell. Kändes även väldigt sympatisk och äkta. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-03-31

Göran E skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålt en Villa
    Proffsigt
    Påläst och duktig Läs mer
    2019-04-14 Emelie S svarar Göran E
    Tack för fina ord Göran! Och jag vill även passa på att tacka för förtroendet samt för ett gott samarbete. Mvh Emelie
  • 2019-03-24

Karl Joel Christian M skrev om Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Professionell, gott intryck!
    Gjorde mer än vad han behövde vilket uppskattades väldigt mycket!
    Tack Daniel :) Läs mer
  • 2019-03-23

Johan H skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Alles gut. Var trevligt och bra Läs mer
    2019-03-26 Ellinor P svarar Johan H
    Danke schön Johan! :) Jag hoppas ni kommer trivas super bra i den fina lägenheten ni köpt. Vi ses vid tillträdet!
  • 2019-03-23

Fathia L skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Hon är underbar .Allt gick smidigt som helst. Läs mer
    2019-03-27 Ellinor P svarar Fathia L
    Tusen tack för dina fina ord Fathia! Det har varit ett nöje att förmedla din lägenhet. Vi ses snart igen! :)
  • 2019-03-23

Lars Roland E skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Proffsig. Snabba svar. Hjälpsam. Noggrann. Läs mer
    2019-03-26 Ellinor P svarar Lars Roland E
    Tack för dom fina orden Roland! Det värmer. Vi ses snart igen vid tillträdet! :)
  • 2019-03-22

Henrik O skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Bra och snabb återkoppling, trevligt sätt och bemötande Läs mer
  • 2019-03-20

Oscar A skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi har köpt ett hus och är väldigt nöja med bemötande. Läs mer
    2019-03-24 Emelie S svarar Oscar A
    Tack Oscar för en fin rekommendation. Vi ses på tillträdet om någon månad! Mvh Emelie
  • Kommentar F

2019-03-17

Kommentar F skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Johan Pålsson sålde vårt hus på Hisingen. Det gick snabbt, var tydligt och trovärdigt hela vägen och vi fick mer betalt än vi tänkt oss från början. Läs mer
  • 2019-03-14

Minna P skrev om Annika Unger en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålt vårt radhus och Annika har visat engagemang, gett kontinuerlig återkoppling och bra bemötande! Uppskattar verkligen kontakten! Läs mer
  • Christina G

2019-03-06

Christina G skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Emelie motsvarade mycket väl våra förväntningar och genomförde en snabb försäljning på ett proffsigt sätt. Vi kan varmt rekommendera Emelie Skjevik som mäklare. Läs mer
    2019-03-07 Emelie S svarar Christina G
    Tack Christina för fina ord! Och tack även för ett riktigt bra samarbete :)
  • 2019-03-01

Amanda A skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Mäklaren var otroligt hjälpsam och stöttande och hade ett mycket vänligt bemötande! Läs mer
    2019-03-04 Lina G svarar Amanda A
    Tack för de fina orden Amanda. Lägenheten kommer bli perfekt för dig. Vi ses på tillträdet! /Lina
  • Mario S

2019-02-24

Mario S skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag sålde en lägenhet, jag anlitade Svenskfast igen. Eftersom jag var nöjd förra gången när jag sålde mitt hus. Min mäklare var mycket trevlig och ville verkligen hjälpa mig. Jag berättade om min situation, när och varför jag måste sälja min lgh och om mina önskemål för försäljningen. Jag lyssnade på hennes råd och tips och viktigaste av allt var utg.priset. Sedan gick det som vi förväntade oss med spekulanter och vi fick sålt lgh inom 10 dagar. Jag var nöjd med hela processen från min mäklare. Tyvärr fick jag inte det priset jag förväntade mig men ändå nöjd med att lgh såldes utan problem. Jag kan varmt rekommendera min mäklare och i framtiden kommer jag kontakta henne igen. Läs mer
    2019-03-04 Lina G svarar Mario S
    Stort tack för rekommendationen Mario och för ett bra samarbete. Jag ser fram emot att hjälpa er igen i framtiden om det blir aktuellt. / Lina
    Mario S gillar detta
  • 2019-02-22

Johan Erik O skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    * Sålt en bostadsrätt

Pros:
    * Motsvarat våra förväntningar.
    * Bra kommunikation med oss säljare.
    * Proffsig framtoning.

Cons:
    * Små "slarvfel" har inträffat, troligen på grund av hög arbetsbelastning/stress. "Slarvfelen" var av väldigt mild karaktär, men likväl tillräckliga för att full pott i poängskalan ska missas. Läs mer
  • 2019-02-18

Mervan D skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    3rum.
    Proffesionell och trevlig mäklare.
    Supernöjd. Läs mer
  • 2019-02-18

Özkan E skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålde för 1850000 kr. Mäklaren var väldig trevlig och väldig professionell. Han sålde lägenheten innan den ens kom ut på annons. Allt var kanon. Läs mer
  • 2019-02-16

Willy S skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålt bostadsrätts radhus genom Lina Gustafsson
    Lina visade sig vara positiv och engagerad för sin uppgift.
    Vi rekommenderar gärna Lina för nya uppdrag. Läs mer
    2019-02-18 Lina G svarar Willy S
    Tack för de fina orden och rekommendationen Willy och Gunilla. Vi ses på tillträdet! / Lina
  • 2019-02-10

Barbara Z skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi har sålt bostadsrätt. Trevligt bemötande av kompetenta mäklaren som haft svar på våra frågor. Bra organiserad visningen, snabbt och smidigt. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-02-12 Ellinor P svarar Barbara Z
    Tack för den fina rekommendationen Barbara! Det har varit jätte roligt att hjälpa er med försäljningen. :) Vi ses vid tillträdet!
  • Eric Å

2019-02-07

Eric Å skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Ellinor jobbade hårt och var väldigt hjälpsam från värdering hela vägen in i mål. Läs mer
    2019-02-12 Ellinor P svarar Eric Å
    Tack för dom fina orden Eric! Ett bra samarbete hela vägen :) Vi ses vid tillträdet!
  • 2019-01-29

Jonas H skrev om Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Försäljning av bostsdsrätt. Mycket professionellt och trevligt bemötande. Vi landade på prisöverförväntan. Mycket bra upplevelse sammanfattningsvis. Läs mer
    2019-01-30 Daniel K svarar Jonas H
    Hej Jonas och tack för de fina orden. Nu blir det fokus på att hitta ert nya boende!
  • 2019-01-27

Naresh S skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Det gick jättebra och smidig med försäljning av vår lägenhet. Yusuf är mycket vänlig och mycket kunnig om området där vi bor och hjälpte oss få en bra deal. Läs mer
  • 2019-01-26

Saswat S skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    This is my first purchase of property. I bourught a 2 room apartment. Met the broker during a showing of the property. I found her to be very helping and professional. She helped with all the queries I had and made the process smooth for all the party. I highly appreciate the help. Läs mer
    2019-02-12 Ellinor P svarar Saswat S
    Thank you for your kind words Saswat! Im really glad you finally find your apartment. :) See you again at the entrance day. Best regards,
  • 2019-01-24

Eldin L skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi är nöjda med vår mäklare Johan Läs mer
  • 2019-01-23

Astrid M skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag är mycket nöjd med min mäklare, om jag jämför med alla andra mäklare kändes hon inte alls lika säljig utan genuin och kunnig. Läs mer
    2019-02-12 Ellinor P svarar Astrid M
    Tack för dom fina orden Astrid! Det värmer att höra. Du är varmt välkommen till underbara Hisingen! Vi ses vid tillträdet igen. :)
  • 2019-01-22

Efraim L skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Ellinor Petrovski hade stort tålamod och var saklig och hade ett mycket gott bemötande! Läs mer
    2019-02-12 Ellinor P svarar Efraim L
    Jag tackar för det Efraim! :) Jag hoppas du och familjen kommer stortrivas i den fina bostaden ni har köpt. Vi ses vid tillträdet!
  • Michaéla L

2019-01-20

Michaéla L skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Tack Yusuf för din professionella expertis när vi köpte vårat radhus! Trevligt, positivt bemötande och om det så krävs, snabba agerande! Tackar stort för hjälpen! Med vänliga hälsningar/
    Michaela Lorné Läs mer
  • 2019-01-19

Niclas B skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Bra information genom hela köpet. Läs mer
    2019-01-21 Emelie S svarar Niclas B
    Tack snälla Niclas för en bra rekommendation!
  • Mirja B

2019-01-19

Mirja B skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Proffsigt bemötande, bra information och slutligen trevlig mäklare! Läs mer
    2019-01-21 Emelie S svarar Mirja B
    Tack för fina ord Mirja! Kul att vi kunde hitta något större till er så att ni kan bo kvar på området. Nu lägger vi fullt fokus på försäljningen!
    Mirja B gillar detta
  • 2019-01-19

Mikael Å skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Emelie är en otroligt kompetent mäklare som jag varmt kan rekommendera. Läs mer
    2019-01-21 Emelie S svarar Mikael Å
    Tack för rekommendationen Mikael! Hoppas nu att ni kommer trivas riktigt bra inne i stan :)
  • Nilas Petter H

2019-01-17

Nilas Petter H skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Radhus.
    Mycket bra bemötande från Yusuf, lugn personlighet och det kändes tryggt att köpa bostaden. Läs mer
    2019-01-18 Yusuf Onur svarar Nilas Petter H
    Tackar Petter! Önskar er all lycka i bostaden framöver, hoppas vi kan ta en kopp kaffe i framtiden när ni bosatt er :)
  • 2019-01-17

Zoltan H skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Yusuf skötte lgh. köpet helt korrekt Läs mer
    2019-01-18 Yusuf Onur svarar Zoltan H
    Tack för det Zoltan! Syns i mars!
  • 2019-01-17

Anna A skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi har fått hjälp att sälja vår bostadsrätt på Ridhästvägen 18 i Hisings Kärra. Yusuf Onur har varit vår mäklare. Jag saknar ord för denna underbara mäklare och stjärnskott! Ett oerhört proffsigt bemötande från dag 1. Tvekade inte en sekund att anlita honom och Svenskfast när jag undersökte marknaden o tog in offerter. Bra upplägg, snygg annonsering, fantastisk fotograf. Hanteringen av spelulanterna och den proffsiga hanteringen under budgivningen var makalös. Jag valde den bästa mäklaren och det bästa företaget för vår försäljning!! Tack Yusuf, du är bäst! Läs mer
    2019-01-18 Yusuf Onur svarar Anna A
    Tack för de fina orden Anna! Vill tacka för ett gott samarbete samt gratulera er till både köp och sälj! Syns vid tillträdet :)
  • Seija Marita L

2018-12-20

Seija Marita L skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Engagerad, lysnande, känner sitt uppdrag som han skulle sälja sitt eget. Lysande på att föra dialog. Välklädd, tillmötesgående utan att ge efter. Mycket nöjd Läs mer
    2019-01-18 Yusuf Onur svarar Seija Marita L
    Tackar för det Seija, önskar dig all lycka i framtiden!
  • Emina M

2018-12-11

Emina M skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi köpte en lägenhet vi blev jättefint bemöta utav Lina, jätte trevlig allt gick så snabbt och smidigt. Även alltid tillgänglig. / Emina Läs mer
    2018-12-21 Lina G svarar Emina M
    Tusen tack för de fina orden Emina. God jul och gott nytt år så ses vi på tillträdet! / Lina
  • 2018-12-10

Emilie E skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag har sålt en bostadsrätt en 2:a i Göteborg.
    Jag tycker att mäklaren varit mycket duktig och kunnig. Hon har varit bra på att höra av sig och återkoppla till mig vad som händer och sker.
    Mycket nöjd och kan rekommendera henne till fler. Läs mer
    2018-12-11 Lina G svarar Emilie E
    Stort tack för rekommendationen Emilie och tack för ett trevligt samarbete! Ha nu en god jul och gott nytt år så ses vi på tillträdet.
  • 2018-12-10

Tommy J skrev om Linus Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Har sålt en lägenhet, Lillekärr norra, på ett mycket bra sätt.
    Linus har bemöt våra krav och önskemål på ett mycket bra sätt.
    Alla våra förväntningar har uppnåtts.
    Vi är mycket nöjda med helheten Läs mer
    2018-12-10 Linus S svarar Tommy J
    Tack för det fina betyget och stort tack för det trevliga samarbetet! Önskar nu en god jul och ett gott nytt år så ses vi på tillträdet igen!
    Linus S gillar detta
  • 2018-12-09

Rigmor S skrev om Linus Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpt bostadrätt Lillekärr Norra

Linus är en mycket trevlig mäklare. Förklarade bra. Tog tid på sig. Han levde upp till våra förväntningar

Absolut att rekommendera Läs mer
    2018-12-09 Linus S svarar Rigmor S
    Stort tack och roligt att höra Rigmor! Vi ses på tillträdet.
    Linus S gillar detta
  • 2018-12-08

Sara Elin L skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Mycket bra och proffesionell service från mäklaren. Allt gick snabbt och smidigt och kändes ärligt och seriöst. Mycket nöjd med all hjälp som jag har fått! Läs mer
  • 2018-12-07

Karin Margareta Forshell G skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sympatisk och lättillgänglig. Arbetade snabbt och effektiv. Läs mer

Wieselgrensplatsen 23, 417 17 Göteborg