Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Wieselgrensplatsen 23, 417 17 Göteborg — Visa karta

Välkommen till mäklaren som har koll på Hisingen
Vi är erfarna fastighetsmäklare som kan våra områden
Vill du köpa eller sälja en bostadsrätt eller villa på Hisingen i Göteborg? Eftersom Svensk Fastighetsförmedling finns representerat på flera platser runtom i landet kan vi våra områden i detalj och vi vet vad köparna vill ha. Vi på Svensk Fastighetsförmedling Hisingen är mäklare som har koll på hela försäljningsprocessen, från att hitta köpare och värdering till vad du ska tänka på inför en visning och försäljning. Kontakta oss om du vill få ut det mesta av din bostadsaffär.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 157 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

• Ivan U
    Ivan U skrev om Lars-Erik Filipsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Väldigt trevligt bemötande samt mycket bra upplägg som gjorde hela försäljningen enkel o smidig.
  • Alexander M
    Alexander M skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi som köpare tyckte Anna var mycket trevlig och profsig. Vi fick i lugn och ro kolla igenom bostaden och sedan fatta ett beslut.
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Fredrik Wiland en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Fredrik är en väldigt duktig och framåt mäklare med höga ambitioner. Jag hade fullt förtroende för honom under hela försäljningen.

Min lägenhet såldes för rekordpris per kvadratmeter och jag är jättenöjd!

Kan inget annat än starkt rekommendera Fredrik!

/ Marcus
  • Agneta I
    Agneta I skrev om Pontus Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Mycket trevligt bemötande, kände direkt att han ville göra det bästa. Han var mycket trevlig mot min gamla moster som nog är småkär i honom. Lugn och sansad,vilket inte jag alltid är......
  • Malin A
    Malin A skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Glad, öppen, tydlig & hjälpsam!
    2017-08-31 Emelie S svarar Malin A
    Tack för rekommendationen Malin! Hoppas du har haft en härlig sommar. Mvh Emelie
  • Johanna R
    Johanna R skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag tycker att Anna är en mjuk och ärlig person. Ger ett uppriktigt o skärpt intryck.
    Hennes uppskattning av mitt hus värde verkar ha varit aningen för högt vilket gjorde att jag gick känslan av att försäljningen inte var bra även om jag vet att jag fick en bra vinst. Även tidpunkten för annonsering kan diskuteras. Men i det stora hela är jag nöjd med Anna.
    2017-09-08 Anna S svarar Johanna R
    Hej Johanna, tack så mycket för din input. Intresset för huset var ju stort men jag måste erkänna att jag inte trodde att det bland spekulanterna föll så mycket på att det bara fanns ett badrum. Det var absolut en miss från min sida då jag trodde på ett högre värde än vad det slutligen blev och det är faktiskt en lärdom jag tagit med vid fortsatta bedömningar av husvärden. Är glad över att du i det stora hela är nöjd med mig och jag tackar för förtroendet vid försäljningen av ditt hus. Hoppas ni trivs toppen i ert fina hus i Kungälv! Hälsningar Anna
  • Annika K
    Annika K skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Trevligt bemötande. Levde bra upp till mina förväntningar.
  • Gunnar S
    Gunnar S skrev om Lars-Erik Filipsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Husförsäljningen genomfördes på ett föredömligt sätt.
    Vi som säljare är mycket nöjda
  • Janna F
    Janna F skrev om Victoria Tullborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag har både köpt och sålt lägenhet med Victoria Tullborg och är mycket nöjd med henne som mäklare.
    2017-08-29 Victoria T svarar Janna F
    Hej Janna! Tusen tack för din fina rekommendation. Hörde att ni nu köpt ännu en ny bostad. Härligt! Stort lycka till!
  • Solveig F
    Solveig F skrev om Victoria Tullborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Väldigt svår att nå på mobiltelefon! Mycket irriterande!
    2017-08-29 Victoria T svarar Solveig F
    Hej! Vad tråkigt att höra! Jag hoppas ändå att ni är nöjda med resultatet. Ha en fortsatt fin sommar!
  • Charlotta H
    Charlotta H skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Kunnig, vänlig, bra bemötande, fick uppdaterad information kontinuerligt.
    2017-09-08 Anna S svarar Charlotta H
    Tack så mycket Lotta för dom fina orden. Ha det fortsatt gott, med vänliga hälsningar Anna
  • Hans B
    Hans B skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Proffigt bemötande.
    Tog vara på våra intressen på ett utmärkt sätt
  • Erika B
    Erika B skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Profisionell och trevlig mäklare. Engagerad och noggrann.
    Jag hade tidigare ganska låg förväntan eftersom jag inte har så bra tidigare erfarenheter av mäklare. Hon överträffade dem absolut och det är skönt att se att det finns "hederliga" mäklare.
    2017-08-31 Emelie S svarar Erika B
    Hej Erika! Vad glad jag blev när jag läste detta - jätteroligt att höra. Tack själva för ett väldigt gott samarbete vid försäljningen. / Emelie
  • Kajsa J
    Kajsa J skrev om Victoria Tullborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Professionell och påläst, kunde området och kunde ge handfast tips på små detaljer som gör skillnad. Bra på att förklara processen från första möte till avslutad försäljning!
    2017-08-28 Victoria T svarar Kajsa J
    Tack för dina fina ord Kajsa! Hoppas ni har det bra i det nya huset!
  • Elisabeth A
    Elisabeth A skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Mycket kompetent, positiv, glad och entusiasmerande.
    Allt gick väldigt snabbt och vi kände oss delaktiga hela vägen, fick även bra hjälp efteråt med deklarationsdelen. Vi var mycket nöjda och vår försäljning gick över förväntan smidigt.
    2017-08-31 Emelie S svarar Elisabeth A
    Hej Elisabeth! Tack för väldigt fina ord. Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen - ett riktigt bra samarbete. Hoppas ni trivs i nya huset. Hälsa Bosse så gott. Hälsningar Emelie
  • Oscar A
    Oscar A skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Fick känslan att hon inte ansträngde sig alls för oss. Hon hade fler hus ute samtidigt. Trodde inte på området vårt hus låg i vilket kanske lyser igenom även på visning. Hon tyckte budgivningen var seg och sa att hon skulle försöka avsluta den. Vi var något tveksamma till om vi ville sälja efter att budgivningen var klar, och då sa hon att vi kanske borde tänkt igenom utgångspris lite bättre om vi är missnöjda.

Lite allmän feedback till fastighetsförmedlingen:
    - Kändes inte alls bra att sitta tillsammans med köparen och gå igenom kontraktet. Jag hade synpunkter på kontraktet, men ville inte ta upp dem tillsammans med köparen. Detta var inget jag hade tänkt på innan vi satt där.

- Känns konstigt att inte till-salu-skyltarna får sitta uppe mellan visningarna. Man vill ju att förbipasserande ska se att det finns ett hus till salu.

Om vi säljer hus någon mer gång så kommer vi gå på rekommendation, och inte bara ta billigaste mäklaren.
    2017-09-08 Anna S svarar Oscar A
    Hej Oscar! Tack för din feedback. Känns tråkigt att du upplevt försäljningen på detta sätt. Jag tar gärna ett samtal från er för att reda ut eventuella missförstånd som jag tror har uppstått. Hör gärna av er, med vänliga hälsningar Anna
  • Robert G
    Robert G skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Hon är jättesnäll och professionell
    2017-08-31 Emelie S svarar Robert G
    Tack för fina ord Robert! Hoppas att ni haft en härlig sommar. / Emelie
  • Emil R
    Emil R skrev om Pontus Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Pontus skötte sig klanderfritt, i princip helt perfekt, jag är jättenöjd!
    2017-08-28 Pontus B svarar Emil R
    Gott att höra Emil! Ses snart på tillträdet! Må väl!
  • Thomas F
    Thomas F skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Väldigt proffsig och hjälpsam vid vår husförsäljning
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Lars-Erik Filipsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Bemötandet från Lars-Erik är varmt och vänligt samtidigt professionellt och kunnigt. Vi har under hela processen känt oss mycket trygga.
  • Dan B
    Dan B skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Anna S. gjorde ett bra säljarbete. Samarbetet fungerade mycket bra och vi är mycket nöjda med hur hela säljprocessen genomfördes.
  • Petter F
    Petter F skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Profesionell och engagerad i uppdraget.
    2017-08-31 Emelie S svarar Petter F
    Tack för rekommendationen Petter! Hoppas allt är bra med er. Mvh Emelie
  • Kerstin W
    Kerstin W skrev om Victoria Tullborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Allt löpte på som jag förmodar att det skall göra. Än är ju inte allt klart men hittills är jag nöjd.
    2017-08-28 Victoria T svarar Kerstin W
    Hej Kerstin! Härligt att höra att du är nöjd hittills. Vi ses på tillträdet!!
  • Tommy Å
    Tommy Å skrev om Pontus Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Pontus är en seriös person som levererade det jag förväntade av honom. Vi kontaktade 3 olika mäklarföretag där vi valde ut Pontus som vinnare och han har varit en vinnare hela vägen. Alltid funnits tillhands när vi behövt han och alltid levererat när han ska
    2017-08-28 Pontus B svarar Tommy Å
    Tack Tommy! Hoppas ni mår väl idag!
  • Marcus F
    Marcus F skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Johan gav ett sympatiskt och trevligt bemötande. Han verkade ha god marknadskännedom och gav bra råd.

På minussidan kan man sätta vissa otydligheter i kommunikationen beträffande arvode samt att vi hade önskat en mer aktiv återkoppling.

Totalt sett är vi nöjda med Johan och skulle med mycket stor sannorlikhet anlita honom igen om vi behöver mäklare.
  • Lars J
    Lars J skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Mycket trevligt bemötande. Intresserad av att informera och trygga oss som säljare.
    2017-08-31 Emelie S svarar Lars J
    Hej Lars! Tack för ett gott omdöme och tack även för ett väldigt bra samarbete vid försäljningen. Hoppas ni trivs bra i nya huset. Hälsa familjen! // Emelie
  • Anders A
    Anders A skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Hade bra engagemang .......Mycket bra och proffsigt utförd försäljning .
  • Inger V
    Inger V skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag är mycket nöjd med Emelies bemötande och den hjälp som jag fått under tiden vi haft kontakt och kan varmt rekommendera henne.
    2017-08-31 Emelie S svarar Inger V
    Tack snälla Inger för fina ord! Snart ses vi igen på tillträdet, lycka till med flytten till lägenheten. Hälsningar Emelie
  • Lisa L
    Lisa L skrev om Pontus Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag är supernöjd. Med Pontus hjälp gick hela processen enkelt och smidigt. Fantastiskt bemötande från första kontakten.
    2017-08-28 Pontus B svarar Lisa L
    Det var roligt att höra! Jag är väldigt glad att samarbetet gick så bra!
  • Markus B
    Markus B skrev om Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Daniel var mäklaren som hade hand om försäljningen av lägenheten som vi köpte. Vi har ett gott intryck av Daniel.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Lars-Erik Filipsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Bra från introduktion till hjälp med deklaration
    Mycket nöjda
  • Anna L
    Anna L skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Proffsig mäklare som var lyhörd för våra synpunkter o krav.
    2017-08-31 Emelie S svarar Anna L
    Hej Anna! Tack för ett fint omdöme. Hoppas ni trivs i lägenheten! Mvh Emelie
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Snabb, kunnig och flexibel. Duktig men tror att rekommendationen om utgångspris var för högt.
  • Birgitta F
    Birgitta F skrev om Victoria Tullborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Trovärdig skarp pålitlig.
    2017-08-28 Victoria T svarar Birgitta F
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Ha en fortsatt fin sommar!
  • Christos T
    Christos T skrev om Lars-Erik Filipsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Absolut värt pengarna. Supernöjda.
  • Nils W
    Nils W skrev om Victoria Tullborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Hon gjorde sitt jobb och jag är nöjd
    2017-08-28 Victoria T svarar Nils W
    Hej Nils! Härligt att du är nöjd med försäljningen. Hoppas att ni trivs i ert nya boende!
  • Alfred S
    Alfred S skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Johan är grymt mån om sina kunder och hade bra koll genom hela affären 😊
  • Tomas N
    Tomas N skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Anna är mycket skiclig mäklare som inger förtroende och har en mycket
    bra egenskap då hon också lyssnar
    och hittar bra lösningar på att lösa ut det mesta.
    2017-09-08 Anna S svarar Tomas N
    Tack Tomas för dom fina orden, det uppskattas ska du veta. Vi ses inför tillträdet, ha det gott tills dess! Med vänliga hälsningar Anna
  • Camilla M
    Camilla M skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Anna var otroligt hängiven och proffesionell! Hon var alltid snabb med att återkoppla och har lotsat oss genom allt inkl. Deklarationen på ett väldigt smidigt sätt! Skulle utan tvekan anlita henne igen!
    2017-09-08 Anna S svarar Camilla M
    Camilla vad härlig du är. Samarbetet med er var ett rent nöje och jag tackar ödmjukast för ert förtroende vid försäljningen av ert hus. Extra kul känns det att vi fortfarande har kvar prisrekordet ;) Hoppas allt är bra med dig. Ha det bäst! Hälsningar Anna
  • Eva L
    Eva L skrev om Victoria Tullborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Har varit väldigt trevlig och lätt att ha och göra med, kände att hon ville göra det bästa för oss med försäljningen av lägenheten. Eftersom hon gick på semester var det Pontus Bengtsson som vi haft mest kontakt med när själva budgivningen började och han har varit otroligt trevlig och lätt att ha och göra med. Stor eloge till båda två. Vi är kanonnöjda
    2017-08-28 Victoria T svarar Eva L
    Hej Eva! Tack för era fina ord! Härligt att ni känner er nöjda trots byte av mäklare. Tvekade inte alls på att Pontus skulle göra ett bra jobb vilket han också gjorde!. Ha en fortsatt fin sensommar!
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Pontus Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Trevligt och kommunikativt med sinne för humor och fakta, bra jobbat Pontus.
    2017-08-25 Pontus B svarar Stefan L
    Världsklass Stefan! Tackar ödmjukast för detta!
  • Jan Ivan R
    Jan Ivan R skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Johan är trevlig och kunnig mäklare
  • Lil S
    Lil S skrev om Lars-Erik Filipsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Lars-Erik var till stor hjälp med sin vänlighet och kunnighet i början av våra husaffärer. När husköp och försäljning gick in i ett akut skede sammanföll det med hans semester och hans kollega Johan Pålsson tog över. Sammantaget fick vi mycket bra hjälp av Hisingskontoret.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Lars-Erik Filipsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    proffsig och yrkeskunnig med hög servicegrad
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vänligt bemötande och gav bra service. Kunnig på området.
    2017-09-08 Anna S svarar Mattias E
    Tack så mycket för dom fina orden Mattias, hoppas ni trivs fint i huset! Med vänliga hälsningar Anna
  • Veronica E
    Veronica E skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Mer på köparens sida än säljarens. Saknade driv hos honom. Verkade så osäker.
  • Granit M
    Granit M skrev om Victoria Tullborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Väldigt bra, trevlig och proffsig!
    2017-08-25 Victoria T svarar Granit M
    Tusen tack Granit! Hoppas jag kan får hjälpa dig i framtiden med nytt boende :)
  • Seija P
    Seija P skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag tycker att Anna var mycket kunnig och informativ. Hjälpsam på alla sätt. Återkopplade snabb om man hade frågor eller funderingar. Rekommenderar henne varmt.
    2017-09-08 Anna S svarar Seija P
    Tack snälla Seija, dom orden värmer ska du veta. Hoppas du trivs bra i din lägenhet! Ha det fint, med vänliga hälsningar Anna
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Victoria Tullborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Flott bemøtande
    Informativ
    Trevlig
    Proffessijonell
    Realistisk pris på lägenheten
    Svara på frågor snabbt

Väldigt nöjd och använder gärna henne igen
    2017-08-25 Victoria T svarar Cecilia H
    Hej Cecilia! Tack för dina fina kommentarer! Det var ett rent nöje att få hjälpa er med försäljningen. Ha en fortsatt fin sommar och hälsa syrran så gott!
  • Laura P
    Laura P skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Trevlig och fin. Kan inte tänka mig bättre bemötande.
    2017-09-08 Anna S svarar Laura P
    Tack Laura, vad kul att läsa! Hoppas allt är bra med dig, med vänliga hälsningar Anna

Wieselgrensplatsen 23, 417 17 Göteborg