Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Snittbetyg
4.8
Ring 031-23 82 00 Dela

Om företaget

Vill du köpa eller sälja en bostadsrätt eller villa på Hisingen i Göteborg? Eftersom Svensk Fastighetsförmedling finns representerat på flera platser runtom i landet kan vi våra områden i detalj och vi vet vad köparna vill ha. Vi på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen är mäklare som har koll på hela försäljningsprocessen,...

1337 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Sedan starten hos Reco 2017

Visar 1337 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Ella S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jacob Bryngelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Lindholmen

Mycket trevlig och professionell mäklare med god kommunikation med mig som köpare. Svarade på de frågor man hade inför köp. Rekommenderar!

Svar från Jacob Bryngelsson

Stort tack för de fina orden Ella!

Patric N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Roberta Stevanovska en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Hisings Backa

Lyssna å behjälplig hela tiden, han är ärlig å rak…. Jag litade på henne så gör ni det oxå…….hon är ärlig å jag kände mig otroligt trygg med henne under hela processen men frågor å allt…… Den tjejen kommer gå långt…. All lycka

Nelson Alexander Q
Köpte sin lägenhet med hjälp av Simon Mashallah en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Biskopsgården

Mycket trevlig bemötande. Mycket kunnig i alla frågor. Proffsigt till mer än 100%

Liang C
Tuve

Since I had just arrived in Sweden and had no idea about the rules of buying an apartment, he gave me very kind help and made me trust him.

Petar J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Simon Mashallah en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Tuve

Jag hade önskar bättre drivkraft och vägledning till hur man maximerar kundintresset för bostaden Vi ville sälja.

Paula Christina A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Centrala Hisingen - Tolered

Vi upplevde ett fantastiskt bemötande som var både lugnt och sakligt! Sedan gick allt smidigt från visning till köp.

Nermin G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Centrala Hisingen - Kvillebäcken

Yusuf är en mäklare i en klass för sig. Jag har sällan skådat en så engagerad, skarp, analytisk och förtroendeingivande mäklare. Hatten av, på riktigt! Jag kände mig aldrig osäker eller ensam i processen, utan jag kunde fullt ut lita på att Yusuf arbetade aktivt för att säkra den bästa möjliga affären för mig. Otroligt nöjd och tacksam på alla sätt 💪🏻

Fatima T
Tuve

Det var väldigt lätt att ha och göra med Roberta., bra bemötande . Mycket trevlig och kompetent mäklare.

Anton I
Lindholmen

Trevlig, tillgänglig och flexibel.

Svar från Jacob Bryngelsson

Tack så mycket för det fina omdömet Anton!

Nora F
Lindholmen

Jag känner mig bra bemött och fick viktig och hjälpsam information direkt. Detta uppskattas när man är en ung oerfaren köpare av bostäder! Jag själv har dålig koll på vad man behöver veta innan ett köp, då är det superviktigt med en mäklare som har koll! Snabb kontakt, jag har inte känt att det funnits frågetecken inom detta köp jag är jättenöjd. Bra jobbat!

Svar från Jacob Bryngelsson

Tack så mycket för det fina omdömet Nora!

Johanna A
Backadalen

Mycket trevlig, väldigt flexibel och lätt att få kontakt med!

Adam J
Lindholmen

Hjälpsam och professionell. Lätt att ha att göra med. Kan inte rekommendera Jacob mer!

Svar från Jacob Bryngelsson

Stort tack för de fina orden Adam!

Anna-Lena Margareta N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Centrala Hisingen - Ramberget

En person som man är trygg med. Kunnig och erfaren, som guidar dig genom hela proceduren.

Klara J
Centrala Hisingen - Ramberget

Proffesionellt och sakligt bemötande!

Emanuel P
Köpte sitt hus med hjälp av Roberta Stevanovska en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Centrala Hisingen - Wieselgrensplatsen

Roberta är pålitlig och gjorde att vi som köpare kunde känna oss trygga genom bostadsköpet.

Svar från Roberta Stevanovska

Tack för de fina orden! All lycka med eran nya bostad.

Johan L
Centrala Hisingen - Ramberget

Yusuf var otroligt engagerad genom hela processen och säkerställde att vi som säljare var fullt informerade. Slutresultatet blev över förväntan.

Daniel P
Centrala Hisingen - Kvillestaden

Simon skötte om vår försäljning exemplariskt. Det bästa han gjorde var att höll ständig kontakt med oss så vi hela tiden visste hur processen fortskred. Vi upplevde att han ansträngde sig för att få folk till förhandsvisningar, vi hade många på besök redan innan Hemnet var aktuellt. Simon hade också en plan hela vägen och var tydlig i hur den såg ut och vad som skulle hända härnäst. Vi rekommenderar absolut att välja Simon som mäklare.

Sebastian B
Eriksberg

Mycket trevlig, bra på att återkoppla snabbt. Påläst, kunnig. Pålitlig!

Joachim J

Trevlig, målinriktad, kundorienterad.

Mattias B
Centrala Hisingen - Kvillebäcken

Mkt bra att ha att göra med bra kontakt

EINAR P
Centrala Hisingen - Ramberget

Lyhörd mäklare med stor erfarenhet. Professionellt, effektivt och vänligt bemötande genom hela fastighetsaffären !!!!

Kevin G
Länsmansgården

Yusuf var behjälplig från dag ett och försökte alltid göra det lilla extra när det kom till att försöka sälja men även vid sökandet efter en ny bostad. Han var alltid ärlig och gav oss inga orimliga förväntningar. Med ett gott bemötande och ett självsäkert lugn kände vi oss i trygga händer genom hela processen. Rekommenderar starkt!

Stilianos V
Sålde sitt hus med hjälp av Simon Mashallah en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Hisings Backa

Utmärkt professionell, mycket snabb och direkt i de åtgärder som behövs, med god förståelse. Konnässör av arbete. Nu ser jag honom, som min vän.

Catarina R
Länsmansgården

Yusuf är oerhört serviceminded, trevlig, kunnig och påläst. Han kunde på ett enkelt, sakligt, avslappnat och trevligt sätt svara på alla våra frågor. Redan efter vårt första telefonsamtal fick jag stort förtroende för honom. Han lovade oss att se efter andra objekt om det vi var och tittade på, inte skulle passade. Dessa objekt hade han förberett och tog sig tid att sitta ner och visa oss på hans "padda". Han gick på ett vänligt och inte alls påstridigt sätt igenom de ekonomiska förutsättningarna vilket gjorde att vi alla...

Jonas R
Länsmansgården

Trevlig, välinformerade på vad vi behövde. Förberedd. Bra säljare.

Halim C
Länsmansgården

Yusuf har haft ett professionellt bemötande rakt igenom. Han har väglett mig och förklarat hela försäljningsprocessen grundligt. Jag kände att jag var i trygga händer. Yusufs engagemang och entusiasm smittar av sig, han har det där ”lilla extra”. Om du funderar på att köpa eller sälja din lägenhet så tveka inte, välj Yusuf!

Evy H
Backadalen

Strukturerad,, handlar snabbt, lyhörd , fullföljer önskningarna till bästa möjliga sätt.

Amro E
Centrala Hisingen - Kvillebäcken

På ett mycket positivt och ödmjukt vis blev jag bemött vilket gjorde mig bekväm till att ställa frågor som en människa vanligtvis hade varit obekväm vid.

Marcus E
Centrala Hisingen - Kvillebäcken

Jag tycker Yusuf va otroligt duktig då jag aldrig hade sålt någon bostad innan så va han noga med att förklara varje steg i hela processen hur det funkar och kommer gå till. Yusuf är en otroligt driven och engagerad mäklare och vi fick sålt lägenheten till det priset han hade sagt vid första mötet så med korta ord jag är supernöjd och skulle jag behöva sälja en bostad igen skulle jag aldrig tveka på att anlita Yusuf igen

Mohamed E
Centrala Hisingen - Kvillebäcken

Grym mäklare, bra kommunikation under hela processen och väldigt proffsigt bemötande. Hjälpsam med information innan, under och efter försäljning vilket är oerhört värdefullt!

Samuel L
Hisings Kärra

Snabb, lätt tillgänglig, duktig, kunnig Hjälpsam

Emirhan C
Länsmansgården

Mäklaren gjorde sitt jobb tydligt och smidigt. Man kunde nå han när man ville och han fick en och känna sig trygg och bekväm under processen. Köper jag eller säljer jag en bostadsrätt i framtiden så hoppas jag på att jobba med Yunus Onur igen.

Emelie Catrin J
Länsmansgården

Jätte bra och trevligt bemötande av mäklare, Förväntningarna på lägenheten och mäklare blev bättre än vad vi hade tänkt, han hade svar på allt och vi kunde inte ha fått en bättre upplevelse. Stort tack!

Alex D
Lindholmen

Jacob är professionell och mycket skicklig i sitt arbete. Han är dessutom väldigt trevlig och behaglig att ha att göra med.

Svar från Jacob Bryngelsson

Stort tack Alex för dem fina orden samt det smidiga bemötandet genom hela affären!

Georgios M
Backadalen

Hej vill bara säga att Simon var duktig och trevlig och hjälpte till med att fixa det jag önskade ett stort eloge till honom 👍👍👍👍👍👍👍👍😁😁😁

Tim N
Backadalen

Jättenöjd med kommunikationen och servicen 👍🏼

Susann L
Hisings Kärra - Gerrabacka

Har koll på läget och är lugn. Kan inte varit lätt när han inte alltid fick tag på mig.. Trevlig och lagom på.. Han gjorde ett toppen jobb hos oss, inte bara sålde bostaden utan också fanns där hela vägen.

Keyfast Ab D
Sålde sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Kungälv

Upplyftande med mäklare som visar energi och är orädd att uppsöka potentiella köpare istället för att enbart förlita sig på intresseanmälningar

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Stort tack för förtroendet och för en välskött affär rakt igenom 👍 /Martin

Kasper V
Hisings Kärra - Gerrabacka

Simon har varit proffsig och välmötande sedan första kontakt. Allt hjälpt med att svara på så många frågor som möjligt. Super bra

Gunnar L
Köpte sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Klädesholmen

Fullföljde uppdraget helt utan anmärkning.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Stort tack för ditt förtroende 👌☀️ /Martin

Mohammad K
Lindholmen

Han är mycket positivt och energetik och kunnig på hans jobb. Han styrde bar och förklarade bra allt.

Svar från Jacob Bryngelsson

Tack Mohammad för dina fina ord!

Johanna F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Roberta Stevanovska en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Hisings Kärra

Mycket vänligt bemötande, envis och man märkte att hon verkligen ansträngde sig för att få vårat objekt sålt. Förstående när vi var osäkra vid ex budgivning osv. Lätt att prata med.

Svar från Roberta Stevanovska

Tack för de fina orden! All lycka med eran nya bostad.

Ulf D
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Hisings Backa

Trevlig, saklig, informativ. Utfört uppdraget med bravur.

Eleni I
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Eriksberg

Daniel uppdaterade oss genom hela processen och vi kunde lätt få kontakt med honom! Han var lyhörd på våra önskemål men samtidigt gav oss goda råd om vilken strategi man bör ta utifrån rådande marknad. Vi är nöjda med hans engagemang och skulle absolut anlita honom igen!

Margareta R
Hisings Backa

Trevligt och engagerat bemötande. Proffesionell. Målinriktad. Mycket nöjd!

Wihman Åssen AB
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Hisings Backa

Johan är väldigt hjälpsam och tillmötesgående. Han är trovärdig och väldigt kunnig och påläst. Kan verkligen rekommendera honom!

Tapas Ranjan S
Hisings Backa

Simon has been very helpful throughout the deal. His experience, excellent communication, providing every granular detail about the apartment, explaining the end to end process from visiting the apartment to owning the apartment- is something rare to find. It’s because of him I gained more confidence to own my first home in Sweden. Our best wishes go out to Simon for a bright career. He is a wonderful person.

Ellen S
Eriksberg

Roberta gjorde ett fantastiskt jobb med att sälja vår lägenhet på en svår marknad, och hon har från första kontakt visat på stor professionalism, kunskap och ett genuint engagemang att möta våra förväntningar. Vi hade löpande kommunikation under 9-10 månader och Roberta var alltid väldigt lätt att få tag på, svarade snabbt på våra frågor och funderingar och hade alltid bra rekommendationer på nästa steg. Kan varmt rekommenderar Roberta!

Svar från Roberta Stevanovska

Tack för de fina orden! All lycka i eran nya bostad!

Brandon L
Hisings Backa

*Helt okej *Inga förväntningar *Bra information, neutral, allmänbildning och kunnig kring bostaden.

Kasra R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Malnacs en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Centrala Hisingen - Tolered

Hon var bra och duktig, hon hjälper sina kunder och har en bra arbetsmoral

Filtrera omdömen