Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Wieselgrensplatsen 23, 417 17 Göteborg — Visa karta

Vill du köpa eller sälja en bostadsrätt eller villa på Hisingen i Göteborg? Eftersom Svensk Fastighetsförmedling finns representerat på flera platser runtom i landet kan vi våra områden i detalj och vi vet vad köparna vill ha.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen är mäklare som har koll på hela försäljningsprocessen, från att hitta köpare och värdering till vad du ska tänka på inför en visning och försäljning. Kontakta oss om du vill få ut det mesta av din bostadsaffär. Välkommen!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 251 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

• Emina M
    Emina M skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi köpte en lägenhet vi blev jättefint bemöta utav Lina, jätte trevlig allt gick så snabbt och smidigt. Även alltid tillgänglig. / Emina Läs mer
  • Emilie E skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag har sålt en bostadsrätt en 2:a i Göteborg.
    Jag tycker att mäklaren varit mycket duktig och kunnig. Hon har varit bra på att höra av sig och återkoppla till mig vad som händer och sker.
    Mycket nöjd och kan rekommendera henne till fler. Läs mer
    2018-12-11 Lina G svarar Emilie E
    Stort tack för rekommendationen Emilie och tack för ett trevligt samarbete! Ha nu en god jul och gott nytt år så ses vi på tillträdet.
  • Tommy J skrev om Linus Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Har sålt en lägenhet, Lillekärr norra, på ett mycket bra sätt.
    Linus har bemöt våra krav och önskemål på ett mycket bra sätt.
    Alla våra förväntningar har uppnåtts.
    Vi är mycket nöjda med helheten Läs mer
    2018-12-10 Linus S svarar Tommy J
    Tack för det fina betyget och stort tack för det trevliga samarbetet! Önskar nu en god jul och ett gott nytt år så ses vi på tillträdet igen!
    Linus S gillar detta
  • Rigmor S skrev om Linus Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpt bostadrätt Lillekärr Norra

Linus är en mycket trevlig mäklare. Förklarade bra. Tog tid på sig. Han levde upp till våra förväntningar

Absolut att rekommendera Läs mer
    2018-12-09 Linus S svarar Rigmor S
    Stort tack och roligt att höra Rigmor! Vi ses på tillträdet.
    Linus S gillar detta
  • Sara Elin L skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Mycket bra och proffesionell service från mäklaren. Allt gick snabbt och smidigt och kändes ärligt och seriöst. Mycket nöjd med all hjälp som jag har fått! Läs mer
  • Karin Margareta Forshell G skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sympatisk och lättillgänglig. Arbetade snabbt och effektiv. Läs mer
  • Sara L skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Har köpt en bostadsrätt på Hisingen!
    Super bra hjälp och bemärkelse ifrån mäklaren! Allt har gått mycket smidigt. Tack för hjälpen Läs mer
  • Alireza F skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag hade huset ute för försäljning i 6 månader innan Emelie tog över uppdraget och några veckor senare var huset sålt till önskat pris. Fantatisk mäklare som leverarar både resultat och service i världklass! Lämnar min varmaste rekommendationer. Läs mer
    2018-12-04 Emelie S svarar Alireza F
    Tack för rekommendationen Alireza! Och stort tack även för ett fantastiskt bra samarbete :)
  • Rike F skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi har varit på många visningar och träffat många mäklare de senaste åren. Emelie har vi träffat några gånger och hon har stuckit ut med ett genuint intresse för de hus hon har sålt, ett väldigt professionellt och samtidigt mycket personligt bemötande. Läs mer
    2018-12-04 Emelie S svarar Rike F
    Tack för fina ord Rike! Så kul att få sälja ett hus till er efter att ha träffat er på flertalet visningar nu :) Önskar er nu stort lycka till med försäljningen av lägenheten!
  • Jure S skrev om Linus Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpte en tvåa. Mäklaren var väldigt professionel med glimten i ögat: ger och tar. Får den information i tid och väldigt detaljerad. Väljer att förklara när man inte förstår och kämpar för kunden då situationen kräver det. Kommer alltid information kring vad och hur. Väldigt bra mäklare. Läs mer
    2018-11-30 Linus S svarar Jure S
    Roligt att höra att ni var nöjda med mitt jobb och tack för det fina betyget! Njut nu av semestern så ses vi vid tillträdet!
    Linus S gillar detta
  • Fredrik J skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Har varit lyhörda och förstående för mina förväntningar och synpunkter av affären. Samtidigt väldigt framåtdrivande och professionella i upplägg och planering av försäljningen. Jag är mycket nöjd i alla aspekter med resultatet av försäljningen min villa. Tackar! Läs mer
    2018-12-02 Emelie S svarar Fredrik J
    Tack Fredrik för en god rekommendation och tack även för förtroendet! Önskar er en härlig vinter och sista tid i huset i Tuve innan flytt. Hälsningar Emelie
  • Rikard H skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Bra mäklare, lätta att jobba med. Bra helhets upplevelse. Läs mer
  • Fanny N skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi fick mycket fin hjälp när vi sålde vårt hus!
    Vi har känt oss väldigt omhändertagna och trygga!
    Vi kan varmt rekommendera Emelie som mäklare! Läs mer
    2018-11-26 Emelie S svarar Fanny N
    Tack Fanny & Kevin för fina ord! Önskar er en fortsatt fin vinter och all lycka till med nya familjemedlemmen :) Hälsningar Emelie
  • Petra J skrev om Linus Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Linus sålde min lägenhet och han är en väldigt professionell mäklare som ser till både säljarens och köparens bästa. Dessutom har han alltid humöret på topp! Läs mer
    2018-11-23 Linus S svarar Petra J
    Stort tack Petra för de fina raderna och betyget! Alltid lätt att vara på topp när man får arbeta med trevliga människor. Ha en fantastisk helg så ses vi på tillträdet.
    Linus S gillar detta
  • Anders P skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Emelie har varit ett bra och professionellt stöd genom hela försäljningsprocessen avseende vårt hus. Hon har varit tillgänglig och snabbt återkopplat på frågor. Hon har ett uppriktigt och ärligt bemötande viket gör att det känns tryggt att samarbeta med henne. Arvodesmässigt var hon inte den ”billigaste” mäklaren vi pratade med inför försäljningen men är ändå glada att vi valde att samarbeta med henne. Ska du sälja hus på Hisingen kan jag rekomendera dig att kontakta Emelie! Läs mer
    2018-11-26 Emelie S svarar Anders P
    Tack för en bra rekommendation Anders & Andreas! Jag hoppas ni kommer trivas lika bra i nya huset som ni har trivts i det gamla. Hälsningar Emelie
  • Alan L
    Alan L skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålt bostadsrätt
    Proffs, intresserad och uppmärksam.
    Kunna sälja för bästa pris och inom rimlig tid under vissa specifika omständigheter
    I slutändan ett bra jobb under förutsättningarna och jag är nöjd med arbetet i stort och önskar fortsatt samarbete för också ett köp av min nästa bostad. Läs mer
  • Johan T skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålt en bostadsrätt

Trevligt och proffesionellt bemötande.

Överträffa våra förväntningar så att vi fick en smidig och snabb affär. Läs mer
    2018-11-20 Ellinor P svarar Johan T
    Tack för dina vänliga ord Johan! Det har varit jätte roligt att förmedla ert fina bostadsrättshus. Tack för ett grymt samarbete under försäljningens gång. :) Ha de fint så länge så ses vi vid tillträdet. Hälsningar Ellinor
  • Anita F
    Anita F skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Att sälja min villa som jag ägt i 40 var ett svårt beslut, men tackvare mäklarens proffsiga bemötande kände jag mig trygg med mitt beslut. Hennes engagemang fanns med hela tiden från start till försäljningen var klar.

Jag visste inte att en mäklares jobb är så omfattande! Läs mer
    2018-11-18 Emelie S svarar Anita F
    Tack snälla Anita för fina ord! Och tack för ett fantastiskt samarbete. Jag tror att du och Ester kommer trivas jättebra på nya stället. Lycka till med flytten! Hälsningar Emelie
  • Eliana S skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag sålde en 1:a. Mäklaren var otroligt professionell, samtidigt som hon upplevdes genuint vilja hjälpa oss med att få sålt lägenheten för priset vi begärde.
    Jag förväntade mig inte att det skulle gå så bra som det gjorde. Mäklaren guidade oss igenom hela processen vilket kändes tryggt. Läs mer
    2018-11-20 Ellinor P svarar Eliana S
    Tusen tack för dina värmande ord Eliana! Det har varit super roligt att hjälpa er förmedla eran fina bostad. :) Tack för ett fantastiskt samarbete. Vi ses snart igen! Hälsningar, Ellinor
  • Jonas K skrev om Annika Unger en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpte radhus. Hon var trevlig och lösningsorienterad. Läs mer
  • Amanuel A skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Villa köp.
    Bemötandet var professionell vänligt o korrekt.
    Förväntningarna var höga o det gick så bra med en sådan duktigt mäklare som lotsade oss genom kontraktet o gett svar på alla frågor vi hade.
    1:a bostads affären sedan 1987. Det gick så bra ty vi hade tur att ha en jätte bra o trevlig mäklare.
    MVH
    Amanuel o Genet Läs mer
    2018-11-15 Emelie S svarar Amanuel A
    Tack för er rekommendation Amanuel & Genet. Kul att vi kunde hitta ett så fint hus till er. Ni kommer trivas jättebra där! Hälsningar Emelie
  • Wihman Åssen AB skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi har både sålt hus med Johan och köpt av honom och är jättenöjda. Han är ärlig och korrekt och ser alltid till både säljarens och köparens bästa. Dessutom lyckas han alltid sälja till rekordpris! Läs mer
  • Paul T skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Hej!
    Sålt vårt radhus i Tuve , Göteborg. Kontakt med Svensk Fastighetsförmedling och mäklare , Emelie, togs redan i början av 2016. Stort förtroende från första stund och vi fick löpande information under hela processen , som resulterade i att valet vid själva försäljningen föll på Emelie. Vi hade stora förväntningar på att mäklaren skulle marknadsföra vårt fina hus på bästa sätt , förklara allt som sker i samband med försäljningen och såklart få bra betalt.
    Resultatet blev över förväntan och vi är mycket nöjda.

Paul o Lena Läs mer
    2018-11-10 Emelie S svarar Paul T
    Stort tack Lena & Paul för en fin rekommendation. Och även för ett riktigt gott samarbete! Vill nu önska er mysiga sista månader i huset. Varma hälsningar, Emelie
  • Olof B skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Bra bemötande, proffsig, snabb på att svara. Rekommenderas. Läs mer
    2018-11-02 Emelie S svarar Olof B
    Tack för fina ord Olof! Och återigen, stort grattis till ett fantastiskt fint hus. Stort lycka till med lägenhetsförsäljningen nu så ses vi på tillträdet :)
  • Marcus V skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Proffsig, seriöst, påläst och snabb på att ta reda på önskade frågor.
    Enkelt o rakt som det ska vara. Läs mer
    2018-10-28 Emelie S svarar Marcus V
    Tack för en bra rekommendation Marcus! Kul att vi hittade ett bra hus till er :)
  • Claes G skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålt en enrumslägenhet, bostadsrätt.
    Fullt tillfreds med mäklarens arbete hittills.
    Bra bemötande, entusiastisk inför uppgiften. Läs mer
    2018-10-31 Ellinor P svarar Claes G
    Tackar ödmjukast för dina ord Claes! Vi ses igen vid tillträdet. Allt gott tills dess! :)
  • Teresa H
    Teresa H skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi sålde ett radhus. Emmelie guidade oss lugnt och fokuserat genom processen. Det kändes tryggt med koll på läget hela tiden. Ekonomiskt blev resultatet över förväntan.
    Teresa Hansson Läs mer
    2018-10-17 Emelie S svarar Teresa H
    Stort tack för ett gott samarbete Teresa & Lennart! Och tack för en fin rekommendation. Hälsningar Emelie
  • Linda Renate S skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Höll humöret uppe trots inte den bästa starten!
    Alltid tillgänglig, snabb på att svara. Läs mer
  • Helen T skrev om Linus Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpt en bostadsrätt. Blev mycket väl bemött av mäklaren, han levde upp till mina förväntningar och var mycket lätt att prata med och svarade på alla mina frågor på ett bra, lättförståeligt sätt, mycket kunnig och proffsig. Läs mer
    2018-09-26 Linus S svarar Helen T
    Hej Helen, tack för det fina omdömet! Ha nu en trevlig höst så ses vi på tillträdet.
  • Iwona N skrev om Annika Unger en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag och min familj har via Annika nyligen köpt en frilligande villa på Hisingen.
    Vi upplevde Annika som en väldig kunnig, påläst, trevlig och tillmötesgående mäklare. En mäklare som bryr sig om allas parter intressen samt ser till att försäljningsprocessen ska gå rätt till. Vi känner och trygga och ser fram emot att ta över huset, renovera och flytta in.
    Mvh Iwona o Hamid Narimani Läs mer
  • Christina S skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålde en bostadsrätt .
    Mäklaren hade ett fantastiskt bemötande , proffesionell och trevlig .

Överträffade mina förväntningar , är mycket nöjd . Läs mer
    2018-09-18 Ellinor P svarar Christina S
    Glad jag blir av dina ord Christina! Kul att du är nöjd med mitt arbete. Vi ses snart igen vid tillträdet. :)
  • Anna Rebecka Anita P skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Ellinor är en riktig klippa. Bra bemötande, proffsig och schysst. Enkel att ha o göra med. Hon förklarade och var mycket mån om att alla parter skulle hänga med i processen. 10/10 ! Läs mer
    2018-09-18 Ellinor P svarar Anna Rebecka Anita P
    Tack för dina fina ord Anna. Vad glad jag blir att du är nöjd med mitt arbete. Det värmer! :) Stort grattis återigen till den fina lägenheten. Vi ses snart igen vid tillträdet!
  • Anna P skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Ellinor va toppen!
    Gick snabbt och smidigt. Hon förklarade tydligt och var trevlig i bemötandet. 10/10 Läs mer
    Ellinor P gillar detta
  • Marta Katarina K skrev om Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Som förstagångsköpare av en bostadsrätt fick jag mycket bra stöd och hjälp. Jag hade inga förväntningar om att mäklaren skulle vara så stöttande för köparen, men kände mig väldigt trygg! Jag är väldigt nöjd med mäklaren. Läs mer
    2018-09-09 Daniel K svarar Marta Katarina K
    Tack Marta! Kul att hjälpa dig med köp av bostad. Hoppas du kommer trivas.
  • Ursula K skrev om Pontus Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålt lägenhet. Utmärkt! Tack! Niklas Läs mer
  • Mikael O skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålde min bostadsrätt, en etta på 34 kvm, totalrenoverad, centralt i Göteborg. Mäklaren utförde sitt arbete på ett mycket professionellt sätt. Finns inget att klaga på. Tyvärr var intresset för lägenheten svalt men jag kunde ändå få ett ok bud som jag kunde acceptera. Läs mer
    2018-08-31 Ellinor P svarar Mikael O
    Tackar ödmjukast för dina ord Mikael! Ha de gott nu så länge, så ses vi snart igen vid tillträdet.
  • Johan S skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Korrekt bemötande men fick aldrig svar på mina frågor innan köpet Läs mer
    2018-08-31 Yusuf Onur svarar Johan S
    Hej Johan!
    Hoppas att du tyckte att allt gick smidigt med affären, är det några funderingar du har kan du alltid höra av dig till mig.
    Ha det gott så syns vi till tillträdet!
  • Maria S skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålt en bostadsrätt. Det hela gick fort och sköttes på ett proffsigt sätt. Läs mer
    2018-08-31 Ellinor P svarar Maria S
    Tackar för det Maria! :) Vi ses snart igen vid tillträdet. Ha de fint så länge!
  • Maria S
    Har sålt en bostadsrätt på rekordtid! Allt har funkat mycket bra, kändes dock lite forcerat och övertydligt i vissa lägen.
    Trots detta är jag nöjd med bemötandet och vill absolut rekommendera Sv Fadtighetsförmedling! Läs mer
    Ellinor P gillar detta
  • Eivor C skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålt villa mitt i den heta sommaren. Fått professionellt bemötande, snabb återkoppling, lyhörd för situationen samt flexibel och tillmötesgående. Bra råd samt bra upplägg för visningar. Energisk och aktiv för ett avslut trots lång dag. Läs mer
  • Miyase K skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Fick hjälp av Yusuf att sälja vår stora 2:a på hisingen.
    Allt gick väldigt snabbt och smidigt vilket förvånade oss!
    Yusuf är både nogrann, pålitlig och profetionell i sitt arbete.
    Jag rekomenderar Yusuf som en grymt bra mäklare ! :) Läs mer
  • Filiph E skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Östanvindsgatan 7A
    Fantastiskt bemötande. Flexibelt och smidigt. Trevligt och duktig.
    Jättenöjda 10/10 Läs mer
    2018-07-18 Yusuf Onur svarar Filiph E
    Tack för dina ord Filiph! Kul att du är nöjd med mitt arbete. Ha en fantastisk sommar nu :)
  • Alexandra J skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpt 2:a centrala Hisingen. Jättetrevlig mäklare som löste snabb kontraktsskrivning sent på kvällen! Läs mer
    2018-07-18 Yusuf Onur svarar Alexandra J
    Tackar för det Alexandra! Önskar er en fin sommar!
  • Isabelle W skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålt bostadsrätt 2:a. Bra kontakt och gav information kontinuerligt. Trevligt bemötande och väldigt nöjd med arbetet.

Skulle varmt rekomendera till någon annan. Läs mer
    2018-07-18 Yusuf Onur svarar Isabelle W
    Hej Isabelle,

Tack för de fina orden, syns vid tillträdet!
  • Charlotte S
    Charlotte S skrev om Josephine Sager en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Mycket snabb, rak, ärlig och proffsig hantering av min försäljning av hus. Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
  • Eva Hanna Linnéa Z skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålde min lägenhet på Hisingen och var väldigt nöjd med allt! Första mötet var toppen och fick ett bra intryck och väldigt bra förklarat om hur allt skulle gå till mm eftersom de var första gången jag sålde en lägenhet. Väldigt mån om att jag skulle förstå allt och hänga med på vad som hände gällande lägenheten. Allt upplevdes väldigt proffsigt och var alltid välplanerat! Väldigt nöjd med allt, inte mkt att klaga på! Läs mer
    2018-07-09 Ellinor P svarar Eva Hanna Linnéa Z
    Stort tack för dina vänliga ord Linnèa! Det värmer. Och tack för ditt förtroende och bra samarbete under försäljningen. Det har varit super kul att förmedla din fina lägenhet. :) Njut av värmen och sommaren nu så ses vi igen vid tillträdet!
  • Zan B
    Zan B skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Väldigt duktig och trevlig mäklare. Kunnig, lugn och metodisk tillvägagångssätt. Läs mer
    2018-07-09 Ellinor P svarar Zan B
    Tackar ödmjukast för dina ord Zan. Kul att du är nöjd.
    Vi ses snart vid tillträdet. Njut av sommaren så länge!
  • Irena G skrev om Annika Unger en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vid försäljningen av vårt radhus fick vi ett väldigt personligt och proffessionellt bemötande. Snabbt agerande och dom tog hand om hela processen på ett väldigt smidigt sätt. Kan med varm hand rekommendera Annika Unger samt Johan Pålsson. Läs mer
  • Andreas J skrev om Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpte en bostadsrätt i Göteborg och kände stt mäklaren var väldigt förtroendegivande. Läs mer
    2018-09-09 Daniel K svarar Andreas J
    Tack Andreas! Lycka till med flytten.
  • Erik K
    Erik K skrev om Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    #Jag sålde min 2:a på Vårlöksgatan.
    #Blev rekommenderad att välja Daniel från kompisar som hade sålt via honom. Och han levde verkligen upp till förväntningarna.
    # Blev väldigt bra bemött och han gav ett väldigt lugnt och professionellt utförande av hur vi skulle gå tillväga att sälja lägenheten. Läs mer
    2018-07-05 Daniel K svarar Erik K
    Tack för ert förtroende. Det var skoj att hjälpa er. Hoppas ni kommer trivas bra i nya bostaden.

Wieselgrensplatsen 23, 417 17 Göteborg