Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Wieselgrensplatsen 23, 417 17 Göteborg — Visa karta

Vill du köpa eller sälja en bostadsrätt eller villa på Hisingen i Göteborg? Eftersom Svensk Fastighetsförmedling finns representerat på flera platser runtom i landet kan vi våra områden i detalj och vi vet vad köparna vill ha.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen är mäklare som har koll på hela försäljningsprocessen, från att hitta köpare och värdering till vad du ska tänka på inför en visning och försäljning. Kontakta oss om du vill få ut det mesta av din bostadsaffär. Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 225 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

• Teresa H
    Teresa H skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi sålde ett radhus. Emmelie guidade oss lugnt och fokuserat genom processen. Det kändes tryggt med koll på läget hela tiden. Ekonomiskt blev resultatet över förväntan.
    Teresa Hansson Läs mer
    2018-10-17 Emelie S svarar Teresa H
    Stort tack för ett gott samarbete Teresa & Lennart! Och tack för en fin rekommendation. Hälsningar Emelie
  • Linda Renate S skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Höll humöret uppe trots inte den bästa starten!
    Alltid tillgänglig, snabb på att svara. Läs mer
  • Helen T skrev om Linus Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpt en bostadsrätt. Blev mycket väl bemött av mäklaren, han levde upp till mina förväntningar och var mycket lätt att prata med och svarade på alla mina frågor på ett bra, lättförståeligt sätt, mycket kunnig och proffsig. Läs mer
    2018-09-26 Linus S svarar Helen T
    Hej Helen, tack för det fina omdömet! Ha nu en trevlig höst så ses vi på tillträdet.
  • Iwona N skrev om Annika Unger en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag och min familj har via Annika nyligen köpt en frilligande villa på Hisingen.
    Vi upplevde Annika som en väldig kunnig, påläst, trevlig och tillmötesgående mäklare. En mäklare som bryr sig om allas parter intressen samt ser till att försäljningsprocessen ska gå rätt till. Vi känner och trygga och ser fram emot att ta över huset, renovera och flytta in.
    Mvh Iwona o Hamid Narimani Läs mer
  • Christina S skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålde en bostadsrätt .
    Mäklaren hade ett fantastiskt bemötande , proffesionell och trevlig .

Överträffade mina förväntningar , är mycket nöjd . Läs mer
    2018-09-18 Ellinor P svarar Christina S
    Glad jag blir av dina ord Christina! Kul att du är nöjd med mitt arbete. Vi ses snart igen vid tillträdet. :)
  • Anna Rebecka Anita P skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Ellinor är en riktig klippa. Bra bemötande, proffsig och schysst. Enkel att ha o göra med. Hon förklarade och var mycket mån om att alla parter skulle hänga med i processen. 10/10 ! Läs mer
    2018-09-18 Ellinor P svarar Anna Rebecka Anita P
    Tack för dina fina ord Anna. Vad glad jag blir att du är nöjd med mitt arbete. Det värmer! :) Stort grattis återigen till den fina lägenheten. Vi ses snart igen vid tillträdet!
  • Anna P skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Ellinor va toppen!
    Gick snabbt och smidigt. Hon förklarade tydligt och var trevlig i bemötandet. 10/10 Läs mer
    Ellinor P gillar detta
  • Marta Katarina K skrev om Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Som förstagångsköpare av en bostadsrätt fick jag mycket bra stöd och hjälp. Jag hade inga förväntningar om att mäklaren skulle vara så stöttande för köparen, men kände mig väldigt trygg! Jag är väldigt nöjd med mäklaren. Läs mer
    2018-09-09 Daniel K svarar Marta Katarina K
    Tack Marta! Kul att hjälpa dig med köp av bostad. Hoppas du kommer trivas.
  • Ursula K skrev om Pontus Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålt lägenhet. Utmärkt! Tack! Niklas Läs mer
  • Mikael O skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålde min bostadsrätt, en etta på 34 kvm, totalrenoverad, centralt i Göteborg. Mäklaren utförde sitt arbete på ett mycket professionellt sätt. Finns inget att klaga på. Tyvärr var intresset för lägenheten svalt men jag kunde ändå få ett ok bud som jag kunde acceptera. Läs mer
    2018-08-31 Ellinor P svarar Mikael O
    Tackar ödmjukast för dina ord Mikael! Ha de gott nu så länge, så ses vi snart igen vid tillträdet.
  • Johan S skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Korrekt bemötande men fick aldrig svar på mina frågor innan köpet Läs mer
    2018-08-31 Yusuf Onur svarar Johan S
    Hej Johan!
    Hoppas att du tyckte att allt gick smidigt med affären, är det några funderingar du har kan du alltid höra av dig till mig.
    Ha det gott så syns vi till tillträdet!
  • Maria S skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålt en bostadsrätt. Det hela gick fort och sköttes på ett proffsigt sätt. Läs mer
    2018-08-31 Ellinor P svarar Maria S
    Tackar för det Maria! :) Vi ses snart igen vid tillträdet. Ha de fint så länge!
  • Maria S
    Har sålt en bostadsrätt på rekordtid! Allt har funkat mycket bra, kändes dock lite forcerat och övertydligt i vissa lägen.
    Trots detta är jag nöjd med bemötandet och vill absolut rekommendera Sv Fadtighetsförmedling! Läs mer
    Ellinor P gillar detta
  • Eivor C skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålt villa mitt i den heta sommaren. Fått professionellt bemötande, snabb återkoppling, lyhörd för situationen samt flexibel och tillmötesgående. Bra råd samt bra upplägg för visningar. Energisk och aktiv för ett avslut trots lång dag. Läs mer
  • Miyase K skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Fick hjälp av Yusuf att sälja vår stora 2:a på hisingen.
    Allt gick väldigt snabbt och smidigt vilket förvånade oss!
    Yusuf är både nogrann, pålitlig och profetionell i sitt arbete.
    Jag rekomenderar Yusuf som en grymt bra mäklare ! :) Läs mer
  • Filiph E skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Östanvindsgatan 7A
    Fantastiskt bemötande. Flexibelt och smidigt. Trevligt och duktig.
    Jättenöjda 10/10 Läs mer
    2018-07-18 Yusuf Onur svarar Filiph E
    Tack för dina ord Filiph! Kul att du är nöjd med mitt arbete. Ha en fantastisk sommar nu :)
  • Alexandra J skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpt 2:a centrala Hisingen. Jättetrevlig mäklare som löste snabb kontraktsskrivning sent på kvällen! Läs mer
    2018-07-18 Yusuf Onur svarar Alexandra J
    Tackar för det Alexandra! Önskar er en fin sommar!
  • Isabelle W skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålt bostadsrätt 2:a. Bra kontakt och gav information kontinuerligt. Trevligt bemötande och väldigt nöjd med arbetet.

Skulle varmt rekomendera till någon annan. Läs mer
    2018-07-18 Yusuf Onur svarar Isabelle W
    Hej Isabelle,

Tack för de fina orden, syns vid tillträdet!
  • Charlotte S
    Charlotte S skrev om Josephine Sager en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Mycket snabb, rak, ärlig och proffsig hantering av min försäljning av hus. Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
  • Eva Hanna Linnéa Z skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålde min lägenhet på Hisingen och var väldigt nöjd med allt! Första mötet var toppen och fick ett bra intryck och väldigt bra förklarat om hur allt skulle gå till mm eftersom de var första gången jag sålde en lägenhet. Väldigt mån om att jag skulle förstå allt och hänga med på vad som hände gällande lägenheten. Allt upplevdes väldigt proffsigt och var alltid välplanerat! Väldigt nöjd med allt, inte mkt att klaga på! Läs mer
    2018-07-09 Ellinor P svarar Eva Hanna Linnéa Z
    Stort tack för dina vänliga ord Linnèa! Det värmer. Och tack för ditt förtroende och bra samarbete under försäljningen. Det har varit super kul att förmedla din fina lägenhet. :) Njut av värmen och sommaren nu så ses vi igen vid tillträdet!
  • Zan B
    Zan B skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Väldigt duktig och trevlig mäklare. Kunnig, lugn och metodisk tillvägagångssätt. Läs mer
    2018-07-09 Ellinor P svarar Zan B
    Tackar ödmjukast för dina ord Zan. Kul att du är nöjd.
    Vi ses snart vid tillträdet. Njut av sommaren så länge!
  • Irena G skrev om Annika Unger en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vid försäljningen av vårt radhus fick vi ett väldigt personligt och proffessionellt bemötande. Snabbt agerande och dom tog hand om hela processen på ett väldigt smidigt sätt. Kan med varm hand rekommendera Annika Unger samt Johan Pålsson. Läs mer
  • Andreas J skrev om Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpte en bostadsrätt i Göteborg och kände stt mäklaren var väldigt förtroendegivande. Läs mer
    2018-09-09 Daniel K svarar Andreas J
    Tack Andreas! Lycka till med flytten.
  • Erik K
    Erik K skrev om Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    #Jag sålde min 2:a på Vårlöksgatan.
    #Blev rekommenderad att välja Daniel från kompisar som hade sålt via honom. Och han levde verkligen upp till förväntningarna.
    # Blev väldigt bra bemött och han gav ett väldigt lugnt och professionellt utförande av hur vi skulle gå tillväga att sälja lägenheten. Läs mer
    2018-07-05 Daniel K svarar Erik K
    Tack för ert förtroende. Det var skoj att hjälpa er. Hoppas ni kommer trivas bra i nya bostaden.
  • Rayma G skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag har köpt ett villa
    Meklren var trevlig
    Ja, det gick som jag hade förväntar,
    Upplevelse var skön när det var slut på budgivning Läs mer
    2018-07-04 Emelie S svarar Rayma G
    Jättekul att det äntligen blev er tur att köpa ett hus Rayma, jag är så glad för er skull! Önskar er en riktigt fin sommar :)
  • Cristine W skrev om Pontus Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Trevlig och seriös mäklare med snabb återkoppling. Läs mer
    2018-07-03 Pontus B svarar Cristine W
    Fina ord. Tackar för det. Ses på tillträdet:)
    Pontus B gillar detta
  • Veronica B skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Emelie var trevlig och svarade sakligt på alla våra frågor när vi köpte vår villa. Det kändes som att hon visste vad hon pratar om och det var inte bara en massa floskler. Läs mer
    2018-06-24 Emelie S svarar Veronica B
    Tack för rekommendationen Veronica! Kul att ni nu har hittat ett hus som verkligen passar er :)
  • Ahmed C skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpte bostadsrätt på virvelvindsgatan 28

Blev väl bemött av mäklaren

Genomgången av påskrivning av mäklaren väldigt professionellt Läs mer
    2018-07-09 Ellinor P svarar Ahmed C
    Tack för dina ord Ahmed! Kul att du är nöjd med mitt arbete. Ha en fantastisk sommar nu.
    Vi ses vid tillträdet!
  • Kent N
    Kent N skrev om Josephine Sager en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Kemin stämde redan vid första kontakten och höll hela vägen. Allt sköttes på ett proffsigt sätt. Läs mer
    2018-06-21 Josephine S svarar Kent N
    Tack så mycket Kent! Jag hoppas att ni får en härlig sommar! Mvh Josephine
  • Ami N skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Mycket bra bemötande i försäljning av vår villa i tolered på Hisingen. Vi fick sålt till förväntat pris o allt gick snabbt o smidigt. Läs mer
    2018-06-10 Emelie S svarar Ami N
    Tack för er rekommendation Ami och tack för ett väldigt gott samarbete! Är jätteglad att allt har gått så bra och att ni är nöjda.
  • Anneli J skrev om Josephine Sager en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi har köpt hus, mäklare Josephine S.
    Vi har blivit väldigt bra bemöta och informerade om bostäderna (vi har tittat på fler) jätte bra kommunikation och att vi har fått bra servic med visningar på kort tid. Väldigt nöjda! Läs mer
    2018-06-21 Josephine S svarar Anneli J
    Tack Anneli! Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus! Önskar er en trevlig sommar!
  • Velimir P skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    En riktig professionell mäklare som verkligen överträffar alla förväntningar. Rekommenderas starkt till alla som skall sälja sin lägenhet. Läs mer
  • Samir M skrev om Pontus Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag köpte en lägenhet och processen var väldigt smidig och kvick. Även bemötandet var väldigt bra. Läs mer
  • Andreas H skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Emelie var riktigt behjälplig och satta oss som köpare i fokus. Trevlig, uppriktig och snabb på att ge god respons och rådgivning. Läs mer
    2018-05-18 Emelie S svarar Andreas H
    Tack för fina ord Andreas! Jätteroligt att ni äntligen hittat ert hus, ni kommer trivas jättebra där! Soliga hälsningar, Emelie
  • Patrik Martin Johannes L skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Har sålt en 2:a med hjälp av Ellinor. Jag kan varmt rekommendera henne, hon hjälper en genom säljprocessen på ett mycket professionellt sätt. Ellinor upplevs som väldigt trygg i sin yrkesroll och har ett väldigt bra bemötande med både säljare och köpare. Läs mer
  • Arne Mikael H skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Finns bara ett ord hon var trevlig å väldigt duktig i sitt arbete hon hjälpte mig å sälja min brf till bra pris hon e bäst Läs mer
    2018-05-08 Ellinor P svarar Arne Mikael H
    Vilka underbara ord Mikael! Tusen tack. Det var ett rent nöje att hjälpa dig med försäljningen av din bostadsrätt. Ett fantastiskt samarbete och ett gott humör hela vägen - det kan inte bli roligare då! Vi ses snart igen vid tillträdet. Allt gott!
  • Srdan B skrev om Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Snyggt, smidigt och enkelt! Bra engagemang! Läs mer
  • Lena T skrev om Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag har köpt en bostadsrätt på Västra Stillestorpsgatan. Mycket bra, tydligt och proffsigt bemötande under hela processen av mäklare Daniel Kjörling.
    Snabb affär, men aldrig stressigt. Tydlig och proffsig process, men alltid vänligt. Rekommenderar varmt, mäklare Daniel Kjörling. Läs mer
  • Joakim K skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålt min bostad. Och fick verkligen bästa hjälp! Läs mer
    2018-05-11 Ellinor P svarar Joakim K
    Det glädjer mig att ni är nöjda Joakim. Tack för ett fantastiskt samarbete! Önskar er stort lycka till med er nya lägenhet, så ses vi snart igen vid tillträdet!
  • Christian T skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare som var väldigt engagerad i försäljningen av vår bostadsrätt. Hon hade ett trevligt bemötande och en positiv inställning. Hon levde upp till de förväntningar vi hade och mer därtill. En bra arbetsstruktur i kombination med en personlig touch gör att vi varmt kan rekommendera vår mäklare Ellinor på Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2018-05-11 Ellinor P svarar Christian T
    Tackar ödmjukast för alla fina ord Christian! Det har varit fantastiskt roligt att hjälpa er med försäljningen av eran lägenhet, samt att ha er som kunder. Ett fantastiskt samarbete hela vägen! Jag önskar er stort lycka till med er nya fina bostad så ses vi snart vid tillträdet. Ha de gott så länge!
  • Rafiullah H skrev om Pontus Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag köpt lägenhet
    Träffade 2 gångar mäklare .
    1 visning
    2 skrev kontrakt .

100 % njöd allt ok
    Ska se forntiden.... Läs mer
  • Kristian K
    Kristian K skrev om Josephine Sager en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Josephine är väldigt ambitiös, noggrann och mycket pålitlig.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-05-07 Josephine S svarar Kristian K
    Tack så mycket Kristian! Det var roligt att få samarbeta med er!
  • Anna L skrev om Josephine Sager en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag har köpte ett hus. Jag blev bemött trevligt och artigt av mäklaren. Det märktes att mäklaren var relativt ny och lite osäker i sin roll, gjorde dock sitt bästa. Läs mer
    2018-05-07 Josephine S svarar Anna L
    Tack Anna, jag hoppas att ni kommer trivas i huset! Mvh Josephine
  • Malin B skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag är mycket nöjd med Svensk Fastighetsförmedling och Ellinor Petrovski. Jag fick möjlighet till förhandsvisning och fick väldigt fint bemötande. Allt gick fort och jag är väldigt nöjd. Läs mer
    2018-05-11 Ellinor P svarar Malin B
    Härligt att du är nöjd med min insats Malin! Du är varmt välkommen till Hisingen. Jag hoppas att du kommer trivas här på denna vackra ö och i din nya bostad. Vi ses snart vid tillträdet!
  • Annelie F skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Fantastiskt bemötande!! Köpt en lägenhet och är supernöjd! Läs mer
    2018-05-08 Ellinor P svarar Annelie F
    Tusen tack Annelie! Vad glad jag blir. Önskar er stort lycka till i ert nya boende och att ni kommer trivas i vackra Slättadamm. Hoppas vi ses igen!
  • Christina S skrev om Linus Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Personligt och engagerat vid köp av lägenhet. Han levde upp till alla mina högst ställda förväntningar. Läs mer
  • Fatima M skrev om Pontus Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Trevlig, professionell och tillmötesgående. Läs mer
  • Ylva O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Pontus Bengtsson gav ett proffesionellt trevligt och personligt bemötande. Vi kan varmt rekommendera honom som mäklare. Hela familjen hade både trevligt och kände sig involverade i affären. Som ett stort plus är han rolig och lättsam person. Läs mer
  • Ulf P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Rickard Stig har ett mycket bra bemötande, klart och tydligt. Han var hjälpsam med att hitta lösningar på nytt boende och lån för oss. Han följer upp ev köpare på ett förtroendegivande sätt. Vi är mycket nöjda och rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Mehmet A
    Mehmet A skrev om Pontus Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Mycket god kundbemötande med ett professionellt arbetssätt. Rekommenderar honom starkt till alla som funderar på att köpa/sälja en bostad! Läs mer
    2018-03-23 Pontus B svarar Mehmet A
    Tusen tack Mehmet! It takes two to tango!
    Mehmet A gillar detta

Wieselgrensplatsen 23, 417 17 Göteborg