Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Wieselgrensplatsen 23, 417 17 Göteborg — Visa karta

Vill du köpa eller sälja en bostadsrätt eller villa på Hisingen i Göteborg? Eftersom Svensk Fastighetsförmedling finns representerat på flera platser runtom i landet kan vi våra områden i detalj och vi vet vad köparna vill ha.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen är mäklare som har koll på hela försäljningsprocessen, från att hitta köpare och värdering till vad du ska tänka på inför en visning och försäljning. Kontakta oss om du vill få ut det mesta av din bostadsaffär. Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 336 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

• 2019-10-07

Birgitta G skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Hej,
    Jag har sålt min bostad men vi är inte klara ännu. Jag vill återkomma nar det är färdigt med allt tom deklarationshjälp och överlåtelse till köparen.
    Vänligen
    Birgitta i Tuve Läs mer
  • 2019-09-30

Lena A skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Då jag för 20 år sedan sålde min villa och köpte en bostadsrätt genom Svensk Fastighetsförmedling på Hisingen, var det självklart att det skulle bli samma mäklarfirma när jag nu skulle sälja igen.
    Fick en informativ och förtroendegivande kontakt med Lina Gustavsson som gav mig många råd inför försäljningen, snabb med återkoppling, och så gick även denna försäljning som en dans.
    Lena Alm Läs mer
    2019-10-08 Lina G svarar Lena A
    Tusen tack för rekommendationen Lena. Vi ses på tillträdet! Mvh Lina
  • 2019-09-30

Özkan E skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    En fantastisk kille. Väldigt engagerad o hjälpsam. Yusuf sålde min lägenhet och jag köpte en lägenhet som han sålde. E väldigt nöjd med båda affären. Jag rekommenderar Yusuf Onur till alla. Läs mer
  • 2019-09-29

Melih Yasin T skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag har köpt en bostad,

Vi blev bemötta på bästa möjliga sätt av mäklaren Yusuf Onur👌🏻

En mäklare som jag stark kan rekommendera. Läs mer
  • 2019-09-28

Ros-Marie H skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag har sålt en 2:a på badvädersgatan. Kan inget annat säga än att Yusuf va grymt duktig, trevlig, positiv å kunnig. Rekommenderar honom varmt! Mvh rosie Läs mer
  • 2019-09-28

Linda Marie M skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Trevlig, bra kundbemötande och kunnig kring försäljningen och byggprocessen (Triliten som Balder bygger) Läs mer
  • Marie E

2019-09-27

Marie E skrev om Emma Mc Cullough Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Har sålt en äldre orenoverad bostadsrätt.
    Kände stort förtroende för Emma som mäklare och tyckte hon hade ett stort engagemang.
    Kan dock tycka att det blev en stressig situation då jag skulle bestämma mig väldigt snabbt angående ett bud innan visningen. Läs mer
  • 2019-09-27

Carina L skrev om Emma Mc Cullough Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpte en lägenhet tillsammans med sonen. Emma är engagerad, tydlig och tillmötesgående. Korrekt och trevlig, det känns bra inför tillträdet. Läs mer
  • 2019-09-27

Mirella B skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpt nyproduktion tuvebo lgh.
    Väldigt trevligt bemötande. Fick svar på alla mina frågor. Bättre upplevelse än mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-09-26

Goitom Aebyo A skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Bostadsrätt
    Blev bemöt med värme. Mäklaren har varit lyhörd och hjälpsam. Engagerad Läs mer
  • 2019-09-26

Kiavash T skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpte bostad
    Fick väldigt bra och fint bemötande trevlig och välbemötande mäklare.
    Mäklaren lever upp till förväntningarna även mer än så, väldigt trevlig och gav bra och tydlig information.
    Är väldigt nöjd med mitt köp och de bemötande vi fick. Helt klart en 10 av 10 möjliga 😁 Läs mer
  • 2019-09-26

Katarina J skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Riktigt bra mäklare. Kunnig, engagerad, gör så att säljprocessen känns trygg. En mäklare man kan lita på. Trots att jag varit på annan ort än vad lägenheten som skulle säljas är på så har allt gått smidigt och enkelt. Man hålls alltid uppdaterad om allt. Ellinor är en mäklare man verkligen får förtroende för, från första mötet till när allt är klart. Läs mer
  • 2019-09-26

Anna Maria M skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag köpte min första egna lägenhet, en bostadsrätt på 44 kvadrat. Jag fick mycket info, snabba svar och ett bra bemötande. Jag tyckte verkigen att mäklaren gav mig all hjälp jag behövde. Det var en väldigt bra upplevelse jag fick. Läs mer
  • Aymen M

2019-09-25

Aymen M skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag har köpt en nyproducerad lägenhet och fick en väldigt bra genomgång innan jag skrev på så att jag kunde känna mig trygg inför de olika stegen inför själva inflytt. Mäklaren bemötte mig väldigt bra och har även varit väldigt behjälplig under hela tiden med svar på alla möjliga frågor och funderingar. Detta har överträffat mina förväntningar och gör så att man avslappnat ser fram emot varje kontakt samt träffar som man har. Läs mer
  • 2019-09-19

Ingrid N skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag har som Godman varit med vid försäljningen av min Huvudmans bostadsrätt på Guldpokalsgatan 8c.
    Från första mötet med Yusuf Onur har vi haft en mycket givande samarbete och dialog.
    Som Godman är det första gången som jag varit med vid en försäljning av en Huvudmans bostadsrätt. Jag har fått stöttning av Yusuf som har både erfarenhet och kunskap om inte bara försäljning av bostadsrätt utan även i en situation som min.
    Yusuf har varit tillgänglig och det har varit lätt att ha en dialog tillsammans. Yusuf är professionell, strukturerad och tydlig vilket jag har uppskattat.
    Samarbetet har varit över mina förväntningar. Kontakten och möten med huvudmannen har varit mycket bra.
    Jag kan verkligen rekommendera Yusuf till andra säljare/köpare.
    Vänliga hälsningar!
    Yvonne Dahlin Läs mer
  • 2019-09-18

Annika G skrev om Annika Unger en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Ställde upp på ett bra sätt och ordnade visning efter de behov vi hade. Snabb återkoppling . Köpt hus innan det låg ute för visning Läs mer
  • 2019-09-15

Bernice T skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi sålde vår lägenhet på centrala Hisingen för några månader sen men är fortfarande djupt imponerade av Lina Gustafsson på Svensk Fastighetsförmedling som var vår mäklare. Hon gjorde ett jättebra jobb, var väldigt proffsig, kunnig och tog tag i alla lösa trådar. Lina gav även det lilla extra som man egentligen inte förväntar sig och det kändes tryggt att ha henne som mäklare. Dessutom månade hon både om oss som säljare men också om köparen, vilket gjorde att hela försäljningen gått helt utan problem. Lina Gustafsson är en trygg, kunnig, seriös mäklare och vi rekommenderar henne varmt.

Bernice & Dan Torstensson Läs mer
    2019-09-16 Lina G svarar Bernice T
    Tack för de fina orden och betyget Bernice och Dan. Tack själva för ett bra samarbete! Hoppas ni trivs i huset. Mvh Lina Gustafsson
  • Jan L

2019-09-15

Jan L skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålde brf 2:a på Hisingen. Tack vare tålamod och kunnighet av mäklaren Ellinor Petrovski på Svensk Fastighetsförmedling fick jag sålt på drygt 2 veckor trots en marknad som börjar bli mättad Läs mer
  • Mariana D

2019-09-14

Mariana D skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag fick hjälp med att sälja min bostad. Väldigt nöjd och tacksam. Yusuf är noggrann och proffsig och jobbar med en fantastisk fotograf. 👍 Läs mer
  • 2019-09-14

Niklas R skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Ambitiös och erfaren mäklare med en bra återkoppling genom hela försäljningen. Läs mer
    2019-09-16 Lina G svarar Niklas R
    Tack Niklas för den fina rekommendationen! Vi ses på tillträdet. Mvh Lina Gustafsson
  • 2019-09-14

Oskar I skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålt lägenhet .
    Väldigt trevligt.
    Allt gick fort.
    Helt kanon mäklare! Läs mer
  • 2019-09-14

Mikael Michal Joseph G skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    I samband med mitt första bostadsköp var jag naturligtvis nervös, men hur jag blev bemött av mäklaren, Yusuf, fick mig att känna trygg. Det var stor transparens och finkänslig kundkänsla som gjorde att upplevelsen av köpet var utan krångel och bekymmer. Mäklaren tog emot flera samtal på kvällarna och tog med oss på en andra visning för att vi skulle känna oss säkra, han förstod att det var ett stort beslut och att det var viktigt för oss att känna oss säkra inför beslutet.

Sedan måste jag även betona att mäklaren var väldigt trevlig och charmig. Bidrog i det hela till en bra köpupplevelse. Rekommenderar byrån och mäklaren starkt. Läs mer
  • 2019-09-14

Emilio P skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi har precis köpt våran första bostad. Stort tack till Mäklaren som varit väldigt hjälpsam då det var mycket saker man inte tänkte på.
    Upplevelsen på visningen var perfekt. Mäklaren hade satt på en bra spellista med musik och det gjorde att man fick en känsla av detta är mitt nya hem.
    Stort tack till Ellinor som hjälpt oss förverkliga våran dröm.
    Mvh Emilio och Natasa Läs mer
  • 2019-09-13

Manno G skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Har köpt en bostadsrätt.
    Mäklaren var vänlig och hade ett enkelt och förståeligt sätt att kommunicera.
    Är otroligt nöjd och tacksam för all information och hjälp jag fått i samband med köpet. Läs mer
  • 2019-09-11

Ritva G skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Proffsigt och smidigt. Bara att rekommendera. Läs mer
  • 2019-09-03

Sudeep D skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Bought an apartment with support from Yusuf. He was very easy and helpful to deal with and made our experience of buying a place to live extremely delightful. Läs mer
  • 2019-09-03

Elisabeth L skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Hon va strålande och jag är helnöjd👍 Läs mer
    2019-09-04 Emelie S svarar Elisabeth L
    Tack för ett kanonbra samarbete Elisabeth. Önskar dig all lycka till med nya lägenheten!
  • 2019-09-03

Azad K skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Bra, effektiv mäklare som förklarar bra.
    Vi är nöjda med upplägget. Läs mer
  • Gabriela V

2019-09-02

Gabriela V skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Otroligt lojal, ärlig med snabb återkoppling och skarp affärssinne.
    Rekommendera som mäklare och skulle absolut anlita henne igen. Läs mer
    2019-09-09 Ellinor P svarar Gabriela V
    Stort tack för den fina rekommendationen Gabriela. Det värmer att höra! Tack själv för en bra samarbete. Vi ses snart igen vid tillträdet!
  • 2019-09-01

Berit Inger P skrev om Annika Unger en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålt villa trevligt bemötande .Ja det tyckte vi. Allt har fungerat bra hittills Läs mer
  • 2019-08-24

Manuell C skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpt nyproduktion 3rok.
    Blivit fantastiskt bemött av ansvarig mäklare som levde upp till alla förväntningar man kan tänkas ha av en duktig mäklare. Läs mer
    2019-08-27 Ellinor P svarar Manuell C
    Tackar ödmjukast för dina ord Manuel! Gratulerar igen till den fina bostaden så ses vi snart vid tillträdet. :)
  • 2019-08-20

Torgny W skrev om Emma Mc Cullough Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag har sålt en bostadsrättslägenhet som ombud med fllmakt.
    Emma gav en bedömning av hur försäljningen skulle gå till och vad vi hade att förvänta och det stämde in väldigt bra. Tack vare totalerbjudandet så gick affären mycket smidigt. Vid de få tillfällen Emma inte svarade i telefon så återkom hon mycket snart. I några fall uppstod det frågor rörande affären som var lite svåra att svara på för mig då jag inte säljer lägenheter så ofta men då guidade Emma mig på ett mycket förtroendefullt sätt utan att tala om för mig vad jag skulle svara. Kändes mycket förtroendefullt. Läs mer
  • 2019-08-14

Mattias J skrev om Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Daniel kändes mycket lyhörd och levererade från första mötet. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-08-05

Gunnel H skrev om Annika Unger en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag har sålt mitt parhus efter att jag köpt en bostadsrätt. Tiden för förberedelser var väldigt kort då jag önskade komma ut med objektet innan semesterperioden. Annika agerade väldigt effektivt för att göra detta möjligt. Mycket bra bemötande och engagemang. Läs mer
  • 2019-07-20

Köpt bostad via Yusuf. Mycket bra bemötande och det hela gick gick smidigt med affären. En mäklare med hög service känsla! Läs mer
  • 2019-07-13

Mikael J skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Den trevligaste och omtänksammaste mäklaren jag någonsin haft kontakt med
    Kommer att anlita honom igen om jag ska köpa bostad igen
    Mvh Michael. Läs mer
  • 2019-07-11

Amir S skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Mycket bra jobbat. Självklart får hon en guldstjärna. Läs mer
  • 2019-07-05

Ulla G skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålt bostadsrättill
    Mäklaren jätte bra proffsig och trevlig
    Lätt att ha att göra med Läs mer
    2019-09-16 Lina G svarar Ulla G
    Tack Ulla för rekommendationen! Mvh Lina
  • Marianne W

2019-07-05

Marianne W skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag kan varmt rekommendera Lina som mäklare.
    Lina har agerat föredömligt vid försäljningen av min mors lägenhet, hon har agerat proffsigt och behöver jag någon gång hjälp av en mäklare igen så kontaktar jag Lina. Läs mer
    2019-09-16 Lina G svarar Marianne W
    Tack Marianne för de fina orden. Jag hjälper er mer än gärna i framtiden om det blir aktuellt! Mvh Lina Gustafsson
  • 2019-07-05

Hashim G skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Kunning och jätte trevlig mäklare. Läs mer
    2019-09-16 Lina G svarar Hashim G
    Tack Hashim för betyget. Hoppas du trivs bra i din nya bostad! Mvh Lina
  • Adrian S

2019-07-05

Adrian S skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Yusuf är en mkt trevlig, lyhörd, ödmjuk och engagerad mäklare. Han har gett genomtänkta och smarta tips genom hela försäljningsprocessen och jobbar väldigt strukturerat med mkt fakta i handen.
    Jag har sålt en del lägenheter men detta var den snabbaste försäljningen jag nånsin gjort med någon mäklare. Efter ett misslyckat försök med en annan mäklare som fick uppdraget innan Yusuf, hade 2
    Månader på sig att sälja lägenheten men lyckades inte, yusuf tog över lägenheten och sålde den inom 1 vecka innan han ens lade upp den till försäljning på hemsidan. Och blixtsnabbt löste han både lönelöfte till den nya köparen, skrev kontraktet samma dag och löste medlemskapet i den nya föreningen till köparen dagen efter, vilket annars tar minst 2 veckor.
    Helst sjukt vad imponerad jag blev av yusufs engagemang och driv.
    En av dem Bästa mäklaren jag någonsin anlitat, genom alla år och försäljningar! " Läs mer
  • 2019-06-28

Björn H skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag har sålt mitt radhus. Känslomässigt var det oerhört jobbigt inledningsvis och jag tvekade flera gånger. Johan förmedlade förståelse och empati för min situation, som fick mig att känna ett fullständigt förtroende för honom. Jag fick inte bara en mäklare, utan jag fick lära känna en underbar människa, vars medmänsklighet jag hoppas alla kunde kopiera. Ett stort tack från mig till dig Johan. Utan dig så hade jag kanske aldrig sålt.

Med vänlig hälsning, Björn Hellström Läs mer
  • 2019-06-24

Therese J skrev om Annika Unger en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Annica hjälpte till att sälja vår enplansvilla på landsbyggnaden utanför Göteborg och vi är jättenöjda. Annica kändes helt rätt från vårt första möte och allt gick helt enligt planerna. Kan varmt rekommendera henne!!! Läs mer
  • 2019-06-24

Levis B skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Började diskutera lite lätt med mäklaren Yusuf Onur om min livssituation och ev behov av större lägenhet (3:a). Han återkom med två attraktiva alternativ som jag fick kika närmare på.
    Efter visning och konsultation fastnade jag för en av lägenheterna. Trots att jag ej kände mig riktigt redo för att ta klivet till en större lägenhet, fick Yusuf mig att känna mig så pass trygg att ta klivet. Sagt och gjort lade jag bud och det krävdes ej många turer innan det accepterades. Sagt och gjort var det dags för kontraktskrivning tillsammans med säljarna. Yusuf fick till en väldigt behaglig atmosfär med trevlig stämning.
    Jag kan ej önska en mer smidig affär med en väldigt lättgörlig mäklare som alltid ställde upp för att besvara mina meddelanden i tid och otid.
    Stort tack Yusuf Onur för ALLT, från början till slut. Läs mer
  • 2019-06-24

Mirjam P skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Brunnehagen 77. Mycket bra bemötande av mäklaren som var trevlig och tillmötesgående.
    Förväntningarna var bra.
    Vi är nöjda med mäklaren och det sätt som affären genomfördes på. Läs mer
    2019-06-24 Emelie S svarar Mirjam P
    Tack för rekommendationen! Önskar er all lycka till i nya fina radhuset! Trevlig sommar/ Emelie
  • 2019-06-23

Malin N skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi har köpt en bostadsrätt och blev väl bemötta av mäklaren. Han gjorde ett bra jobb. Läs mer
  • 2019-06-23

Lennart S skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Hej vi har köpt en bostadsrätt och vi blev bra bemötta av mäklaren som gjorde ett fint jobb Läs mer
  • 2019-06-23

Jag sålde en bostadsrätt på badvädersgatan. Mäklare Yousuf var toppenbra, duktig på att förklara hur allt funkade. Och det blev en bra och snabb försäljning . Så är jättenöjd! Och en bättre mäklare kunde jag inte fått! Yusuf var kunnig, glad, positiv och charmig! Läs mer
  • 2019-06-19

Fisnik M skrev om Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Han var väldigt professionell i sitt arbete och hade en god kommunikation. Läs mer
  • 2019-06-19

Lisa L skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag har köpt en lägenhet. Mäklaren var trevlig under hela processen. Läs mer
    2019-06-25 Ellinor P svarar Lisa L
    Tackar för det Lisa! :) Vi ses vid tillträdet.
    Ellinor P gillar detta

Wieselgrensplatsen 23, 417 17 Göteborg