Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Wieselgrensplatsen 23, 417 17 Göteborg — Visa karta

Vill du köpa eller sälja en bostadsrätt eller villa på Hisingen i Göteborg? Eftersom Svensk Fastighetsförmedling finns representerat på flera platser runtom i landet kan vi våra områden i detalj och vi vet vad köparna vill ha.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen är mäklare som har koll på hela försäljningsprocessen, från att hitta köpare och värdering till vad du ska tänka på inför en visning och försäljning. Kontakta oss om du vill få ut det mesta av din bostadsaffär. Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 518 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

• Chuan S

2020-07-06

Chuan S skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi har såld vår längdenhet Kabbeleksgatan 5A med hjälp av Ellinor Petrovski. Vi träffades i 2018 på Svensk Fast kontoret och sedan började vi vår försäljningen. Under detta fick vi väldigt bra och praktiska tips om vad vi ska förbereda längdenhet och förklarade tydligt om försäljningsprocess.

Ellinor har gjort otrolig utmärkt jobb i vår försäljningsprocessen. Hon är väldigt positive, drivande och kommunicera effektivt med både oss och köparen. Vi är väldigt imponerande och skull vilja gärna ha Ellinor i vår framtidens försäljningen! Läs mer
  • 2020-07-05

Mikeil A skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag köpte tomt.
    bra bemötande
    han uppfyllde min förväntning
    han var tydligt med att informera Läs mer
  • 2020-07-03

Sinh M skrev om Emma Mc Cullough Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpte en bostadsrätt och fick en bra genomgång. Vid skrivning av kontraktet fick jag ett bra och proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2020-07-01

Nico Q skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Pålitlig och otroligt engagerad i sitt arbete. Härlig attityd och bra driv. Kan rekommenderas starkt!! / NQ

Köpare utav Kamomillvägen 48 Läs mer
  • 2020-06-29

Jennifer T skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Proffsig och helt fantastisk mäklare. Vi blev bemötta av ellinor på bästa tänkbara sätt och hon var alltid trevlig och lättillgänglig.
    Jag kan varmt rekommendera Ellinor. En fantastiskt duktig mäklare som är mycket proffsig och kunnig inom sitt område. Rekomenderar starkt! Läs mer
  • 2020-06-26

Ewa H skrev om Emma Mc Cullough Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sakkunnig,trevlig utan att vara inställsam,noggrann och tålmodig vid genomgång av säljkontraktet. Läs mer
  • 2020-06-25

Amir F skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi har kjøpt nytt bostad, och blev bemøtt så bra av mäklaren han vet vad han gjør, och vi er så fornøyde av hvordan prosessen har gått. Yusuf har gjørt det så at det blir mest mulig enkelt for oss.
    Finns ingenting negativt jeg kan si, samtidig som han hjelper oss med å forberede vår nuværande bostad til salg. Vi får god råd och tips från honom, när vi kontakter honom och när vi undrar på noe så svarer ham snabt och profesjonelt.

Hele opplevelsen var en bra fin och positiv opplevelse å hjelp vi har fått från Yusuf. Läs mer
  • 2020-06-25

Mari M skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Har köpt lägenhet med Yusuf som mäklare och han är jätteduktig. Ska även sälja en lägenhet och Yusuf är duktig på att planera fram i tid. Läs mer
  • 2020-06-24

Lisa R skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi har köpt Sandtagsvägen 8. Vi har fått ett bra bemötande och har fått bra information genom alla steg. Lätt att få kontakt när det behövdes. Läs mer
  • 2020-06-23

Nihat Ü skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Bästa mäklaren! Mycket engagemang och tillgänglighet, mycket information.

Smidig försäljning Läs mer
  • 2020-06-23

Nicklas W skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålde en bostadsrätt med hans hjälp och är hur nöjd som helst, väldigt hjälpsam och duktig på att kommunicera så fort något nytt händer. Läs mer
  • 2020-06-22

Alexander Scott C skrev om Emma Mc Cullough Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Ett supertrevligt bemötande, professionellt förhållningssätt och en genuin vilja att hjälpa en hitta sin rätta bostad genomsyrar hela resan, från en första kontakt till val av bostad och signering av kontrakt. Läs mer
  • 2020-06-22

Dick H skrev om Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Kan starkt rekomendera Daniel Kjörling, professionell, påläst och mycket hjälpsam! Läs mer
  • 2020-06-22

Nidhal B skrev om Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    I bought an apartment
    the broker was really professional and nice.
    the broker did more than what expected
    great experience would deffinately recommend. Läs mer
    2020-06-22 Daniel K svarar Nidhal B
    Hi Nidhal! Thank you for you nice words :)
  • 2020-06-22

Nathalie G skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Kundsupport, tillgänglighet för att besvara frågor under hela processen ! Läs mer
  • 2020-06-22

Marlen F skrev om Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpt nyproducerad lägenhet.
    Fått bra och korrekt information angående projektet.
    Gott bemötande och gav ett gott intryck.
    Lätt att prata med samt gav svar på frågor som jag ställde

Överlag en bra upplevelse och mäklaren tillgodosåg mina förväntningar Läs mer
    2020-06-22 Daniel K svarar Marlen F
    Hej Marlen! Tack för att du tog dig tid att ge mig ett omdöme.
  • 2020-06-20

Anwar R skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Ansvarige mäklare var inte påläst och inte kunde svara många frågor, var osäker hela tiden. Läs mer
  • 2020-06-20

Rejan R skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi köpte en tomt av Johan.
    Han va mån om oss som köpare under hela processen.
    Johan var tillgänglig, tydlig och svarade på alla våra frågor och funderingar.

Vi kände oss väldigt trygga med detta köp tack vare Johan.
    Detta har lett till att vi har anlitat honom till att sälja vårt hus.
    Vi rekommenderar honom starkt!
    Stjärnmäklare, fem stjärnor ⭐️ ⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • 2020-06-19

Malin Pernilla Cecilia A skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Tillmötesgående, mycket trevlig och lätt att kommunicera med. Oerhört lyhörd till mina behov som säljare och gav mig bra direktiv hur vi skulle möta detta. Läs mer
    2020-06-22 Ellinor P svarar Malin Pernilla Cecilia A
    Tack för ditt fina omdöme Pernilla. Det värmer att höra. Tack för ett mycket gott samarbete med härlig energi! Vi ses snart igen vid tillträdet. Ha en fin sommar tills dess! Varma hälsningar, Ellinor
  • 2020-06-18

Christel H skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag upplevde att jag fick styra över försäljningen samtidigt som Lina genom hela processen fanns tillgänglig och underlättade att ta rätt beslut. Precis vad jag önskar av en mäklare. Läs mer
  • 2020-06-16

Eliana S skrev om Sandra Faijermo en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålde vår lägenhet nyligen, vilket egentligen inte var tänkt. Sandra hjälpte oss igenom hela processen och det gick mycket smidigt till, utan att tumma på nogrannheten.
    Vi trodde inte att det skulle gå så bra och så snabbt. Vi är glatt överraskade. Läs mer
  • 2020-06-16

Martin B skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Yusuf har snabbt och smidigt hjälpt mig köpa en bostadsrätt. Han höll mig informerad och återkopplade regelbundet under hela köpeprocessen.
    Trevlig, punktlig, korrekt. Läs mer
  • 2020-06-16

Selvamani P skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    We bough an apartment in central hisingen. Yusuf was our broker. We had lots of questions as we were first time buyers and yusuf answered all of them neatly in a simple way we could understand.
    Always on time
    Understand our needs Läs mer
  • 2020-06-15

Balal R skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Kanon gubbe, som visste vad han höll på, överlag är man skeptisk till mäklare med tanke på att de är fokuserade på Sälja, men Yusuf bröt denna mönster och man märkte att han va engagerad i att lösa vårt problem och behov och inte självaste affären, detta gjorde oss lugna och trygga!

Lgh är kanon och va exakt så som vi ville, kanon gubbe och utan tvekan rekommenderas Yusuf starkt! Läs mer
  • 2020-06-14

Caroline W skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålde lägenhet. Yusufs bemötande var genom hela processen engagerat, professionellt, ärligt och oerhört trevligt. Väldigt tillmötesgående gällande att ha kontakt med min hyresgäst som vid tillfället bodde i lägenheten samt med mina föräldrar som hade fullmakt under processen. Yusuf var alltid lätt att få tag på och uppdaterade mig om allt som skedde! En toppenmäklare Läs mer
  • 2020-06-10

Leif Rasmus K skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Har köpt mig en 1,5 rums lägenhet i hildedal.
    Yusuf var jättetrevlig och gav ett bra intryck och svarade på dom frågor som ställdes.
    Har ingenting att anmärka på utan det var en bra visning överlag, och ett bra bemötande vid telefonsamtal i efterhand. Läs mer
  • 2020-06-06

Markus F skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Har sålt en lägenhet på Hisingen. Fått superbra bemötande, utmärkt och smidig process. Helnöjd!
    Rekommenderar! Läs mer
  • 2020-06-04

Madalin P skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    I bought an 2 room apartment that was handled by Yusuf Onur as the broker.
    From the beginning of the viewing to the end, Onur has been very professional, taking time to show and explain all the necessary details that has led me to decide to buy that apartment.
    He has been very careful to let me know about all the details in English, since i do not know Swedish that well, in the contract before signing and took the time to explain all the necessary steps I need to take after that.
    He has been very helpful throughout the whole process and has given a good example of how a proper broker should be.
    I would say without a doubt that the whole experience was a very good one. Läs mer
  • 2020-05-31

Nima H skrev om Sandra Faijermo en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sandra såg till att vårt första lägenhetsköp gick smidigt.
    Informationen var tydlig och svar på frågor tog inte lång tid att få. Vi förväntade oss mycket ny information och Sandra gjorde ett bra jobb med att se till att allt kom med.
    Trevlig och professionell! Läs mer
  • 2020-05-31

Natthawut W skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Professionell och trevlig bemötande. Läs mer
    2020-06-02 Emelie S svarar Natthawut W
    Tack för en fin rekommendation Nat! Och grattis till huset :)
    Önskar er en riktigt härlig sommar. Hälsningar Emelie
  • 2020-05-28

Sam H skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag har köpt en bostadsrätt, jag fick ett välbemötande av Yusuf , trevlig person som är aldrig trött på mina frågor så stor eloge för honom.
    //Sam. Läs mer
  • 2020-05-23

Jonas Roger T skrev om Sandra Faijermo en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålt lägenhet på Lillekärr södra 208.
    Jag är supernöjd med Sandra Faijermo som mäklare väldigt proffsigt bemötande, kommer rekommendera henne när jag vet vänner skall sälja eller söka lägenhet 😊 Läs mer
  • 2020-05-15

Ola P skrev om Annika Unger en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi hade önskat ett större engagemang, Läs mer
  • 2020-05-11

Niklas Q skrev om Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpt bostadsrätt i radhusutförande. Vi uppfattade Yusuf som proffessionell och rak i sitt bemötande utan att bli pretantiös. Läs mer
  • 2020-05-09

Hans Sebastian W skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Bra bemötande, proffsig mäklare som hade full koll på allt man behövde veta och var bra hjälp genom hela processen för mig som köpare. Läs mer
    2020-05-11 Ellinor P svarar Hans Sebastian W
    Stort tack för det fina omdömet Sebastian! Jag hoppas du kommer stortrivas i den fina bostaden. Varmt välkommen till Hisingen! Varma hälsningar, Ellinor
    Ellinor P gillar detta
  • 2020-05-06

Johan T skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag har köpt en bostadsrätt . Det är alltid hjälpsam bemötande och proffsigt med arbeta . Och flexibel person ! Jag upplevde att hon gjorde allt bästa för båda säljare och köpare . Läs mer
  • 2020-05-05

Lennart M skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Har sålt radhus på centrala Hisingen. Kontakten med mäklaren har varit mycket bra och trevlig. Kontaktade mäklaren första ggr 2016, då valde jag att stanna kvar i huset men nu när det var dags, så var det helt naturligt att kontakta Emelie S.
    Är det något man undrar över eller behöver fråga så är det aldrig problem, svaren är kompetenta och kommer snabbt. Man behöver aldrig känna att man ställer frågor i onödan, utan det är bara att fråga på. Mycket bra och proffsiga svar Läs mer
    2020-05-06 Emelie S svarar Lennart M
    Tack för rekommendationen och även ett stort tack för förtroendet med försäljningen!
  • 2020-05-01

Christofer M skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålde vårat hus. Emelie var proffsig, påläst och saklig samt har ett jordnära och trevligt bemötande. Verkligen super bra från första möte till såld bostad. Läs mer
    2020-05-04 Emelie S svarar Christofer M
    Tack för fina ord Christoffer! Är tacksam över förtroendet för försäljningsuppdraget ifrån er.
  • 2020-04-30

Lars J skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Förtroendeingivande person som gillar sitt jobb och är mån om att göra en bra affär för alla 3 parter, mycket nöjd. Läs mer
    2020-04-30 Emelie S svarar Lars J
    Tack för rekommendationen Lars! Vill även passa på att tacka för ett fantastiskt samarbete från dag 1 :)
    Önskar er stort lycka till vidare med husbygget!
  • 2020-04-28

Anna Inger Kristina H skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi har gjort vår första bostadsaffär på väldigt lång tid - köpt bostadsrätt på Eriksberg - fick utmärkt hjälp av Ellinor som var rak och gav klara besked. Läs mer
    2020-04-29 Ellinor P svarar Anna Inger Kristina H
    Tack för det fina omdömet Kristina! Gratulerar igen till den fina bostaden. Vi ses vid tillträdet! Varma hälsningar, Ellinor
    Ellinor P gillar detta
  • 2020-04-28

Hanna J skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag köpte ett radhus på Hisingen.
    Emelie var lätt att få tag i. Hon kändes positiv och var lätt att prata med. Affären gick väldigt smidigt tack vare Emelie Skjevik och hennes kollega Johan Pålsson.

Min upplevelse av samarbetet med Emelie och Johan är väldigt positiv! Läs mer
    2020-04-30 Emelie S svarar Hanna J
    Tack för den fina rekommendationen Hanna! Vi är så glad att det äntligen blev er tur att få köpa ett hus. :)
    Hälsningar från Emelie & Johan
  • 2020-04-24

Kirsten J skrev om Sandra Faijermo en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Hej. Sandra har varit fantastiskt. Vilket tålamod hon haft o vi har fått mycket hjälp genom alla turer. Hon ska ha en stor eloge. Läs mer
  • 2020-04-24

Magnus H skrev om Sandra Faijermo en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sandra var enkel och förtroendeingivande. Hon bevakade inte bara säljarens intressen utan var mån om att köparen skulle bli nöjd också. Läs mer
  • 2020-04-17

Henrik J skrev om Annika Unger en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Fick sålt radhuset mitt i rådande Coronakris! Väl kämpat. Läs mer
  • 2020-04-14

Ann Lillemor B skrev om Sandra Faijermo en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Bostadsrätt
    Väldigt fint bemötande, mycket engagerad och lyhörd.
    Jag vet inte vad jag hade för förväntningar men blev mer än nöjd.
    Rekommenderar gärna mäklaren till andra. Läs mer
  • Anna H

2020-04-08

Anna H skrev om Emma Mc Cullough Nylén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpt en tvåa på 58 kvadrat.
    Mäklaren har varit väldigt trevlig och informativ. Hon har varit lätt att få kontakt med och har mött våra förväntningar. Som förstagångsköpare har hon gett oss bra med information vilket har lugnat vår oro. Vi är väldigt nöjda med henne. Läs mer
  • Maria R

2020-04-02

Maria R skrev om Annika Unger en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Köpt villa i Tolered, Göteborg
    Väldigt trevligt bemötande, väldigt noggrann vid kontraktsgenomgång och kunnig inom sitt område.
    Svarar snabbt på frågor och alltid på ett trevligt sätt. Läs mer
  • 2020-04-01

Claes S skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi är jättenöjda med Emelie. Tydlig med information och snabb med återkoppling. Läs mer
    2020-04-02 Emelie S svarar Claes S
    Tack Claes! Ni ska veta att något av det roligaste med mitt jobb är när man känner att köparna har hittat hem - och den känslan fick jag verkligen när det var just ni som köpte detta fina hus. Hoppas ni kommer stortrivas tillsammans med nya familjemedlemmen! / Hälsningar Emelie
  • 2020-04-01

Lars G skrev om Lina Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Lina var en fantastisk bemötande mäklare som gav mig och säljaren en snabb och professionell kontakt , hon lyssnade och förstod mig i all enkelhet vilket ledde till ett lägenhetsköp på ca: 24 timmar , Stort Tack Lina , tror med all säkerhet att jag skall trivas på Eriksberg , Med vänlig hälsning, Lars Läs mer
    2020-04-01 Lina G svarar Lars G
    Tack för betyget Lars. Jag är övertygad om att du kommer stormtrivas här på Eriksberg! / Lina
  • 2020-03-30

Ellinor N skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi är supernöjda med Emelie som mäklare. Lyhörd, pålitlig, lätt att ha att göra med och ödmjuk. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-03-30 Emelie S svarar Ellinor N
    Tack för en fin rekommendation Ellinor & Patrik! Jag är så glad att jag har fått vara en del av försäljningen av ert fantastiska hus. Hälsningar från Emelie

Wieselgrensplatsen 23, 417 17 Göteborg