Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Wieselgrensplatsen 23, 417 17 Göteborg — Visa karta

Vill du köpa eller sälja en bostadsrätt eller villa på Hisingen i Göteborg? Eftersom Svensk Fastighetsförmedling finns representerat på flera platser runtom i landet kan vi våra områden i detalj och vi vet vad köparna vill ha.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen är mäklare som har koll på hela försäljningsprocessen, från att hitta köpare och värdering till vad du ska tänka på inför en visning och försäljning. Kontakta oss om du vill få ut det mesta av din bostadsaffär. Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 169 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

• Anna-Carin B
    Anna-Carin B skrev om Josephine Sager en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Josephine är en glad o positivt mäklare som tar sig tid att visa huset grundligt o svar på frågor.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-01-18 Josephine S svarar Anna-Carin B
    Tack så mycket Anna-Carin. Jag önskar er ett stort lycka till med det nya boendet! :)
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Pontus Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Ödmjuk och förtroendeingivande mäklare! Läs mer
    2018-01-16 Pontus B svarar Daniel S
    Jätte fina ord! De värmer. Tack för att jag fick hjälpa er.
  • Alexander P
    Alexander P skrev om Linus Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Linus har skött sitt jobb som en mäklare skall! Exemplariskt. Härligaste personligheten, lojal samt väldigt kunnig. Professionell hantering kring försäljningen av bostaden. Rekommenderas varmt!
    Tack Linus! Läs mer
  • Amanda S
    Amanda S skrev om Pontus Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Gott bemötande, lättillgänglig. Förtroendeingivande och tillitsfullt för oss som är förstagångsköpare. Läs mer
    2018-01-15 Pontus B svarar Amanda S
    Tackar ödmjukast för dessa fina ord! Önskar er stort lycka till med er nya lägenhet!
  • Ulf T
    Ulf T skrev om Linus Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Mäklaren var professionell, kunnig och hjälpsam. Totalt sett är vi mycket nöjda. Läs mer
  • Andreas  S
    Andreas S skrev om Pontus Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Seriös, diplomatisk och drivande.
    Inget jag önskar utöver deras tjänster förutom lägre
    provision förstås:) Läs mer
    2018-01-14 Pontus B svarar Andreas S
    Jag bugar och bockar för dessa ord! Härligt att du är nöjd!
  • Jennifer A
    Jennifer A skrev om Linus Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Linus är duktig & trevlig, smidig affär. Läs mer
  • Gunilla G
    Gunilla G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Mycket trevligt och tryggt bemötande. Läs mer
  • Sofia Elisabeth A
    Sofia Elisabeth A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Ba mäklare, trevlig tillmötesgående! Får högsta betyg från mig och sambon! Läs mer
  • Marie B
    Marie B skrev om Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag har även tidigare sålt lägenhet via Daniel
    och jag är mycket nöjd med honom

Han är trevlig, kunnig, proffsig och har stor tillgänglighet Läs mer
  • Martin F
    Martin F skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Tydlig och bra information och känslan av att hon vill få till en "ärlig" affär, både för köparens och säljarens del! Läs mer
    2017-12-03 Emelie S svarar Martin F
    Stort tack för rekommendationen Martin! Jättekul att få ha er som kunder och att få sälja ett fint hus till er - jag hoppas ni kommer stortrivas i Kärrdalen!
  • Sven-Erik M
    Sven-Erik M skrev om Josephine Sager en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Från första mötet med Josefin fick vi ett ett professionellt bemötande, och vi har varit mycket nöjda med den hjälp vi har fått. Vi kommer att rekommendera Josefin till våra vänner om de skall sälja fastigheter i framtiden.
    Gunilla o Sven Läs mer
    2017-11-13 Josephine S svarar Sven-Erik M
    Tack så mycket Sven och Gunilla! Det var ett nöje att få jobba med er och stort tack för ert förtroende!
  • Simon C
    Simon C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Utstrålar enorm energi och det resultera även I ett stort engagemang för min lägenhet. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Sebastian T
    Sebastian T skrev om Pontus Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Han lovade att han skulle sälja lägenheten på max 15 dagar och de gjorde han. Han jobbade snabbt med att få ut lägenheten på hemnet och man kan lita på att han gör allt för att sälja objektet. Han gav allt och var grymt bra säljare cariskmatisk och drivande. Väldigt nöjd med allt Läs mer
  • Antonio M
    Antonio M skrev om Victoria Tullborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    På en skala mellan 1-10 ger jag en fyra.hade jag fått välja idag att sälja ett objekt, hade jag inte valt Victoria sorry. Tyckte hon kunde alldeles för lite man jäktet marknadsföra det alldeles för dåligt. Något snurrig , upplevde att hon gick köparen ärende, mer än mitt . Glömde några detaljer i sin försäljning vill inte vara för negativ, men upplevde att hon var ganska grön fortfarande. Läs mer
    2017-11-03 Victoria T svarar Antonio M
    Tack för ditt omdöme!

Vad tråkigt att höra att du inte är nöjd med mitt arbete. Jag som mäklare är alltid opartisk i alla mina affärer och ser till både köpare och säljares bästa. Ber om ursäkt ifall du upplevde något annat.

Hoppas allt är bra och att du trivs bra i din nya bostad!
  • Sten K
    Sten K skrev om Victoria Tullborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Trevlig,kunnig engagerad.Bästa mäklare vi träffat. Läs mer
    2017-11-03 Victoria T svarar Sten K
    Stort tack Sten och Tanja för er fina kommentar! För mig var det ett rent nöje att få hjälpa er. Hoppas vi ses igen vid tillfälle!
  • Anne-Christine Elisabeth S
    Anne-Christine Elisabeth S skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Enkel & tydlig, lättillgänglig. Vänlig & hjälpsam Läs mer
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Anna är en duktig och trevlig mäklare. Vi är mycket nöjda med henne Läs mer
  • Ivan U
    Ivan U skrev om Lars-Erik Filipsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Väldigt trevligt bemötande samt mycket bra upplägg som gjorde hela försäljningen enkel o smidig. Läs mer
  • Alexander M
    Alexander M skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi som köpare tyckte Anna var mycket trevlig och profsig. Vi fick i lugn och ro kolla igenom bostaden och sedan fatta ett beslut. Läs mer
  • Agneta I
    Agneta I skrev om Pontus Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Mycket trevligt bemötande, kände direkt att han ville göra det bästa. Han var mycket trevlig mot min gamla moster som nog är småkär i honom. Lugn och sansad,vilket inte jag alltid är...... Läs mer
  • Malin A
    Malin A skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Glad, öppen, tydlig & hjälpsam! Läs mer
    2017-08-31 Emelie S svarar Malin A
    Tack för rekommendationen Malin! Hoppas du har haft en härlig sommar. Mvh Emelie
  • Johanna R
    Johanna R skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag tycker att Anna är en mjuk och ärlig person. Ger ett uppriktigt o skärpt intryck.
    Hennes uppskattning av mitt hus värde verkar ha varit aningen för högt vilket gjorde att jag gick känslan av att försäljningen inte var bra även om jag vet att jag fick en bra vinst. Även tidpunkten för annonsering kan diskuteras. Men i det stora hela är jag nöjd med Anna. Läs mer
    2017-09-08 Anna S svarar Johanna R
    Hej Johanna, tack så mycket för din input. Intresset för huset var ju stort men jag måste erkänna att jag inte trodde att det bland spekulanterna föll så mycket på att det bara fanns ett badrum. Det var absolut en miss från min sida då jag trodde på ett högre värde än vad det slutligen blev och det är faktiskt en lärdom jag tagit med vid fortsatta bedömningar av husvärden. Är glad över att du i det stora hela är nöjd med mig och jag tackar för förtroendet vid försäljningen av ditt hus. Hoppas ni trivs toppen i ert fina hus i Kungälv! Hälsningar Anna
  • Annika K
    Annika K skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Trevligt bemötande. Levde bra upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Gunnar S
    Gunnar S skrev om Lars-Erik Filipsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Husförsäljningen genomfördes på ett föredömligt sätt.
    Vi som säljare är mycket nöjda Läs mer
  • Janna F
    Janna F skrev om Victoria Tullborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag har både köpt och sålt lägenhet med Victoria Tullborg och är mycket nöjd med henne som mäklare. Läs mer
    2017-08-29 Victoria T svarar Janna F
    Hej Janna! Tusen tack för din fina rekommendation. Hörde att ni nu köpt ännu en ny bostad. Härligt! Stort lycka till!
  • Solveig F
    Solveig F skrev om Victoria Tullborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Väldigt svår att nå på mobiltelefon! Mycket irriterande! Läs mer
    2017-08-29 Victoria T svarar Solveig F
    Hej! Vad tråkigt att höra! Jag hoppas ändå att ni är nöjda med resultatet. Ha en fortsatt fin sommar!
  • Charlotta H
    Charlotta H skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Kunnig, vänlig, bra bemötande, fick uppdaterad information kontinuerligt. Läs mer
    2017-09-08 Anna S svarar Charlotta H
    Tack så mycket Lotta för dom fina orden. Ha det fortsatt gott, med vänliga hälsningar Anna
  • Hans B
    Hans B skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Proffigt bemötande.
    Tog vara på våra intressen på ett utmärkt sätt Läs mer
  • Erika B
    Erika B skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Profisionell och trevlig mäklare. Engagerad och noggrann.
    Jag hade tidigare ganska låg förväntan eftersom jag inte har så bra tidigare erfarenheter av mäklare. Hon överträffade dem absolut och det är skönt att se att det finns "hederliga" mäklare. Läs mer
    2017-08-31 Emelie S svarar Erika B
    Hej Erika! Vad glad jag blev när jag läste detta - jätteroligt att höra. Tack själva för ett väldigt gott samarbete vid försäljningen. / Emelie
  • Kajsa J
    Kajsa J skrev om Victoria Tullborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Professionell och påläst, kunde området och kunde ge handfast tips på små detaljer som gör skillnad. Bra på att förklara processen från första möte till avslutad försäljning! Läs mer
    2017-08-28 Victoria T svarar Kajsa J
    Tack för dina fina ord Kajsa! Hoppas ni har det bra i det nya huset!
  • Elisabeth A
    Elisabeth A skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Mycket kompetent, positiv, glad och entusiasmerande.
    Allt gick väldigt snabbt och vi kände oss delaktiga hela vägen, fick även bra hjälp efteråt med deklarationsdelen. Vi var mycket nöjda och vår försäljning gick över förväntan smidigt. Läs mer
    2017-08-31 Emelie S svarar Elisabeth A
    Hej Elisabeth! Tack för väldigt fina ord. Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen - ett riktigt bra samarbete. Hoppas ni trivs i nya huset. Hälsa Bosse så gott. Hälsningar Emelie
  • Oscar A
    Oscar A skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Fick känslan att hon inte ansträngde sig alls för oss. Hon hade fler hus ute samtidigt. Trodde inte på området vårt hus låg i vilket kanske lyser igenom även på visning. Hon tyckte budgivningen var seg och sa att hon skulle försöka avsluta den. Vi var något tveksamma till om vi ville sälja efter att budgivningen var klar, och då sa hon att vi kanske borde tänkt igenom utgångspris lite bättre om vi är missnöjda.

Lite allmän feedback till fastighetsförmedlingen:
    - Kändes inte alls bra att sitta tillsammans med köparen och gå igenom kontraktet. Jag hade synpunkter på kontraktet, men ville inte ta upp dem tillsammans med köparen. Detta var inget jag hade tänkt på innan vi satt där.

- Känns konstigt att inte till-salu-skyltarna får sitta uppe mellan visningarna. Man vill ju att förbipasserande ska se att det finns ett hus till salu.

Om vi säljer hus någon mer gång så kommer vi gå på rekommendation, och inte bara ta billigaste mäklaren. Läs mer
    2017-09-08 Anna S svarar Oscar A
    Hej Oscar! Tack för din feedback. Känns tråkigt att du upplevt försäljningen på detta sätt. Jag tar gärna ett samtal från er för att reda ut eventuella missförstånd som jag tror har uppstått. Hör gärna av er, med vänliga hälsningar Anna
  • Robert G
    Robert G skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Hon är jättesnäll och professionell Läs mer
    2017-08-31 Emelie S svarar Robert G
    Tack för fina ord Robert! Hoppas att ni haft en härlig sommar. / Emelie
  • Emil R
    Emil R skrev om Pontus Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Pontus skötte sig klanderfritt, i princip helt perfekt, jag är jättenöjd! Läs mer
    2017-08-28 Pontus B svarar Emil R
    Gott att höra Emil! Ses snart på tillträdet! Må väl!
  • Thomas F
    Thomas F skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Väldigt proffsig och hjälpsam vid vår husförsäljning Läs mer
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Lars-Erik Filipsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Bemötandet från Lars-Erik är varmt och vänligt samtidigt professionellt och kunnigt. Vi har under hela processen känt oss mycket trygga. Läs mer
  • Dan B
    Dan B skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Anna S. gjorde ett bra säljarbete. Samarbetet fungerade mycket bra och vi är mycket nöjda med hur hela säljprocessen genomfördes. Läs mer
  • Petter F
    Petter F skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Profesionell och engagerad i uppdraget. Läs mer
    2017-08-31 Emelie S svarar Petter F
    Tack för rekommendationen Petter! Hoppas allt är bra med er. Mvh Emelie
  • Kerstin W
    Kerstin W skrev om Victoria Tullborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Allt löpte på som jag förmodar att det skall göra. Än är ju inte allt klart men hittills är jag nöjd. Läs mer
    2017-08-28 Victoria T svarar Kerstin W
    Hej Kerstin! Härligt att höra att du är nöjd hittills. Vi ses på tillträdet!!
  • Tommy Å
    Tommy Å skrev om Pontus Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Pontus är en seriös person som levererade det jag förväntade av honom. Vi kontaktade 3 olika mäklarföretag där vi valde ut Pontus som vinnare och han har varit en vinnare hela vägen. Alltid funnits tillhands när vi behövt han och alltid levererat när han ska Läs mer
    2017-08-28 Pontus B svarar Tommy Å
    Tack Tommy! Hoppas ni mår väl idag!
  • Marcus F
    Marcus F skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Johan gav ett sympatiskt och trevligt bemötande. Han verkade ha god marknadskännedom och gav bra råd.

På minussidan kan man sätta vissa otydligheter i kommunikationen beträffande arvode samt att vi hade önskat en mer aktiv återkoppling.

Totalt sett är vi nöjda med Johan och skulle med mycket stor sannorlikhet anlita honom igen om vi behöver mäklare. Läs mer
  • Lars J
    Lars J skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Mycket trevligt bemötande. Intresserad av att informera och trygga oss som säljare. Läs mer
    2017-08-31 Emelie S svarar Lars J
    Hej Lars! Tack för ett gott omdöme och tack även för ett väldigt bra samarbete vid försäljningen. Hoppas ni trivs bra i nya huset. Hälsa familjen! // Emelie
  • Anders A
    Anders A skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Hade bra engagemang .......Mycket bra och proffsigt utförd försäljning . Läs mer
  • Inger V
    Inger V skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag är mycket nöjd med Emelies bemötande och den hjälp som jag fått under tiden vi haft kontakt och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2017-08-31 Emelie S svarar Inger V
    Tack snälla Inger för fina ord! Snart ses vi igen på tillträdet, lycka till med flytten till lägenheten. Hälsningar Emelie
  • Lisa L
    Lisa L skrev om Pontus Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag är supernöjd. Med Pontus hjälp gick hela processen enkelt och smidigt. Fantastiskt bemötande från första kontakten. Läs mer
    2017-08-28 Pontus B svarar Lisa L
    Det var roligt att höra! Jag är väldigt glad att samarbetet gick så bra!
  • Markus B
    Markus B skrev om Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Daniel var mäklaren som hade hand om försäljningen av lägenheten som vi köpte. Vi har ett gott intryck av Daniel. Läs mer
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Lars-Erik Filipsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Bra från introduktion till hjälp med deklaration
    Mycket nöjda Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Proffsig mäklare som var lyhörd för våra synpunkter o krav. Läs mer
    2017-08-31 Emelie S svarar Anna L
    Hej Anna! Tack för ett fint omdöme. Hoppas ni trivs i lägenheten! Mvh Emelie
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Snabb, kunnig och flexibel. Duktig men tror att rekommendationen om utgångspris var för högt. Läs mer

Wieselgrensplatsen 23, 417 17 Göteborg