Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Wieselgrensplatsen 23, 417 17 Göteborg — Visa karta

Välkommen till mäklaren som har koll på Hisingen
Vi är erfarna fastighetsmäklare som kan våra områden
Vill du köpa eller sälja en bostadsrätt eller villa på Hisingen i Göteborg? Eftersom Svensk Fastighetsförmedling finns representerat på flera platser runtom i landet kan vi våra områden i detalj och vi vet vad köparna vill ha. Vi på Svensk Fastighetsförmedling Hisingen är mäklare som har koll på hela försäljningsprocessen, från att hitta köpare och värdering till vad du ska tänka på inför en visning och försäljning. Kontakta oss om du vill få ut det mesta av din bostadsaffär.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 30 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

• Carl T
    Carl T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi anlitade Svensk Fastighetsförmedling för att de har kontor och förmåga att göra/avsluta affärer även via andra kontor.

Vi fick först tilldelat den mäklare som sålde lägenheten till oss och det kan tyckas som ett gammalt sätt att fördela uppdragen och riskerar att man av slentrian tar samma beskrivningar som tidigare. Även om mäklare ska "företräda" både säljare och köpare så kanske en bra mäklare när man köper inte är den man vill ha när man säljer. För köparens och säljarens intressen är inte alltid de samma.

Nåväl, jag gick förbi kontoret och frågade om det fanns en "intresserad mäklare" för uppdraget och Pontus Bengtsson fanns där, villig att ta sig ann uppdraget. Pontus är ödmjuk, lyhörd, ambitiös och målinriktad. Pontus är precis som man vill att en mäklare ska vara. Pontus visade även på sinne för detajer och stayling och känsla för realistisk prisbild i området.

Vi kan verkligen rekommendera Svensk Fastighetsförmedling som klarar av att få fram fullmakter m.m. att hämtas upp/lämnas på andra kontor - en styrka en landstäckande byrå har, de har även bra fotografer och bra administration, saker som motiverar grundarvodet. Pontus får fem stjärnor plus, för sitt jobb som jag uppfattar att vi som säljare är nöjda med, men jag uppfattar även att köparna bör vara nöjda för en bra affär. Det är ovanligt att få ihop det så snabbt, smidigt och att alla parter är nöjda! Pontus är "Hisigens Ekelund", ge honom förtroendet och han lever upp till sina löften och åtaganden!

Carl & Louise
  • Greger J
    Greger J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Mäklaren gav ett mycket professionellt intryck, hela vägen från första kontakt till kontrakt och överlåtelse. Är helt nöjd med resultatet, vilket blev helt överförväntan. Förmedling av styling företaget blev en klar lyckad mycket bra jobbat.
  • Angela L
    Angela L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Tyckte det va ett väldigt bra bemötande.Lite struligt i slutet bara,sådant som händer.Men på det hela va det ok.
  • Sabina F
    Sabina F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Victoria Tullborg, på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen, sålde min lägenhet på ett utomordentligt proffesionellt sätt. Hon lyssnade in mina önskemål och kom med egna förslag som gjorde att försäljningen gick över mina förväntningar. Henns ödmjuka sätt gjorde att jag kände förtroende för henne genom hela säljprocessen. Jag kan inte annat än att starkt rekomendera henne som mäklare!
  • Ebrahim B
    Ebrahim B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi är jättenöjda med Lars-Eriks insats vid försäljningen av vårt hus. Han var hjälpsam och angelägen om att lösa avtalet mellan oss och köparna på bästa möjliga sätt.
  • Anna E
    Anna E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi var otroligt nöjda med Lina Gustafsson på Svensk Fastighet Hisingen,hon var kanonbra med allt. Mvh Björn och Anna Eriksson
  • Stina C
    Stina C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Lina Gustafsson är verkligen en grym mäklare. Hon levde upp till det hon "lovade" på vårt första möte. Hon kom mycket förberedd och ingav förtroende. Det såg mörkt ut ett tag, att vi inte skulle få det vi önskade för vår lgh men Lina bevisade att vi valdes helt rätt mäklare.
  • Sandy W
    Sandy W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Ett bra bemötande samt lyhörd och alltid nåbar.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag köpte en lägenhet som Pontus Bengtsson var mäklare för. Jag upplevde mäklaren som väldigt engagerad och närvarande. Jag hoppas på sikt att Pontus kommer vara tillgänglig när jag ska sälja min bostadsrätt igen. Toppenbetyg från start till mål!
  • Johan M
    Johan M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Väldigt nöjd med min mäklare Lina som alltid var tillgänglig och återkopplade mycket under hela säljprocessen vilket kändes väldigt viktigt. Behövde aldrig fundera på vad som händer utan kände att hon hade full koll och såg till att jag var insatt... Att det blev ett bra pris till slut bidrar ju givetvis till en positiv känsla totalt sett.
  • Jonas O
    Jonas O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Bra och proffsigt bemötande mot både oss spm kund och alla person som gick på visning i vårt hus.
  • Eva J
    Eva J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Proffesionell o engagerad mäklare med varmt hjärta.
    2017-03-29 Daniel K svarar Eva J
    Tack Eva för ett gott samarbete och ditt fina omdöme!
    Hälsningar Victoria
  • Helene B
    Helene B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Ett professionellt bemötande från början till slut.
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Victoria har ställt upp för oss något så otroligt och har alltid varit tillgängligt. En superb mäklare i världsklass!
    2017-03-29 Daniel K svarar Sofia L
    Tack Sofia för din fina rekommendation. Lycka till med ert nya boende! Hälsningar Victoria
  • Halina M
    Halina M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag tycker att Victoria är en mycket duktig mäklare.Hon är seriös, professionell och pålitlig.Jag är nöjd med hennes insats och rekommenderar henne varmt!
    2017-03-29 Daniel K svarar Halina M
    Tack Halina! Hoppas du trivs i ditt nya boende! Hälsningar Victoria
  • Jan O
    Jan O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Mycket treviligt och kunnigt bemötande.
    Rekommenderar gärna honom till andra.
    Mvh. Jan Olsson
  • Jessica R
    Jessica R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Professionellt och hög kvalité. Vi är mycket nöjda!
  • Rikard B
    Rikard B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Mycket nöjd, gick snabbt och smidigt att få min bostad såld.
    2017-04-03 Daniel K svarar Rikard B
    Tack för feedback Rikard - hoppas ni trivs i nya boendet! Mvh Emelie Skjevik
  • Olle R
    Olle R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Bemötandet var bra. Jag fick tydlig information och allt flöt på bra med "Läge+" och försäljningen. Pga semestrar fick två andra mäklare assistera, men det är inga problem. Alla verkar kunna sin grej :)
  • Jonathan A
    Jonathan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Fungerade mycket bra och trevlig mäklare!
  • Ann B
    Ann B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Victoria Tullborg var i alla avseenden en utmärkt och professionell mäklare. Dessutom väldigt sympatisk.
  • John H
    John H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Bemötande var trevligt samt detaljerad genom hela proccessen.
    Inga konstigheter p.g.a. genomgång av kontrakten och info.
  • Benny K
    Benny K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Proffsigt bra bemötande lyhörd.
    2017-04-03 Daniel K svarar Benny K
    Tack för trevlig feedback Benny och tack för ett gott samarbete. Mvh Emelie Skjevik
  • Elisabeth Lisa L
    Elisabeth Lisa L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Oerhört seriös, inger trygghet, kunskapsfylld, vänlig, hjälpsam, tålmodig....
    Fabian är en toppenmäklare!!
  • Jörgen N
    Jörgen N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Fabian var trevlig och proffsig, han skötte affären på ett perfekt sätt ! Helnöjd kan man säga 👍🏻
  • Christer L
    Christer L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag och min bror var allt igenom mycket nöjda med kontakten med SF och då förstås också vår mäklare Fabian Billing. Detta gäller allt; bemötande information planering och genomförande av försäljning.
  • Evelina E
    Evelina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Lina är en trevlig och proffsig tjej som jag absolut kan rekommendera om man letar mäklare. Trots att jag bor i Norge och inte hade chans att hjälpa till skedde försäljningen i Göteborg problemfritt. Otroligt nöjd!
  • Ralph K
    Ralph K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Snabb och nogrann, bra på återkoppling, gott humör.
    2017-04-03 Daniel K svarar Ralph K
    Tack för fint omdöme Ralph - hoppas ni trivs i lägenheten! Mvh Emelie Skjevik
  • Roy L
    Roy L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag fick en mycket bra kontakt med Johan under första mötet vi hade. Vidare under resan höll han mig alltid väl uppdaterad. Jag är mycket nöjd.
  • Cigdem C
    Cigdem C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag kan varmt rekommendera Iwona Narimani som mäklmäklare. Hon gjorde ett kanon jobb med försäljningen av min bostad. Iwona är ambitiös, kompetent och lätt tillgänglig svarar snabbt i både mail,tel och sms oavsett dag,kväll och helg.Tack Iwona, du är grym. Jag är supernöjd :)))

Wieselgrensplatsen 23, 417 17 Göteborg