Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Wieselgrensplatsen 23, 417 17 Göteborg — Visa karta

Vill du köpa eller sälja en bostadsrätt eller villa på Hisingen i Göteborg? Eftersom Svensk Fastighetsförmedling finns representerat på flera platser runtom i landet kan vi våra områden i detalj och vi vet vad köparna vill ha.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen är mäklare som har koll på hela försäljningsprocessen, från att hitta köpare och värdering till vad du ska tänka på inför en visning och försäljning. Kontakta oss om du vill få ut det mesta av din bostadsaffär. Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 195 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

• Kent N
    Kent N skrev om Josephine Sager en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Kemin stämde redan vid första kontakten och höll hela vägen. Allt sköttes på ett proffsigt sätt. Läs mer
  • Ami N
    Ami N skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Mycket bra bemötande i försäljning av vår villa i tolered på Hisingen. Vi fick sålt till förväntat pris o allt gick snabbt o smidigt. Läs mer
    2018-06-10 Emelie S svarar Ami N
    Tack för er rekommendation Ami och tack för ett väldigt gott samarbete! Är jätteglad att allt har gått så bra och att ni är nöjda.
  • Anneli J
    Anneli J skrev om Josephine Sager en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi har köpt hus, mäklare Josephine S.
    Vi har blivit väldigt bra bemöta och informerade om bostäderna (vi har tittat på fler) jätte bra kommunikation och att vi har fått bra servic med visningar på kort tid. Väldigt nöjda! Läs mer
  • Velimir P
    Velimir P skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    En riktig professionell mäklare som verkligen överträffar alla förväntningar. Rekommenderas starkt till alla som skall sälja sin lägenhet. Läs mer
  • Samir M
    Samir M skrev om Pontus Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag köpte en lägenhet och processen var väldigt smidig och kvick. Även bemötandet var väldigt bra. Läs mer
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Emelie var riktigt behjälplig och satta oss som köpare i fokus. Trevlig, uppriktig och snabb på att ge god respons och rådgivning. Läs mer
    2018-05-18 Emelie S svarar Andreas H
    Tack för fina ord Andreas! Jätteroligt att ni äntligen hittat ert hus, ni kommer trivas jättebra där! Soliga hälsningar, Emelie
  • Patrik Martin Johannes L
    Patrik Martin Johannes L skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Har sålt en 2:a med hjälp av Ellinor. Jag kan varmt rekommendera henne, hon hjälper en genom säljprocessen på ett mycket professionellt sätt. Ellinor upplevs som väldigt trygg i sin yrkesroll och har ett väldigt bra bemötande med både säljare och köpare. Läs mer
  • Arne Mikael H
    Arne Mikael H skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Finns bara ett ord hon var trevlig å väldigt duktig i sitt arbete hon hjälpte mig å sälja min brf till bra pris hon e bäst Läs mer
    2018-05-08 Ellinor P svarar Arne Mikael H
    Vilka underbara ord Mikael! Tusen tack. Det var ett rent nöje att hjälpa dig med försäljningen av din bostadsrätt. Ett fantastiskt samarbete och ett gott humör hela vägen - det kan inte bli roligare då! Vi ses snart igen vid tillträdet. Allt gott!
  • Srdan B
    Srdan B skrev om Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Snyggt, smidigt och enkelt! Bra engagemang! Läs mer
  • Lena T
    Lena T skrev om Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag har köpt en bostadsrätt på Västra Stillestorpsgatan. Mycket bra, tydligt och proffsigt bemötande under hela processen av mäklare Daniel Kjörling.
    Snabb affär, men aldrig stressigt. Tydlig och proffsig process, men alltid vänligt. Rekommenderar varmt, mäklare Daniel Kjörling. Läs mer
  • Joakim K
    Joakim K skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Sålt min bostad. Och fick verkligen bästa hjälp! Läs mer
    2018-05-11 Ellinor P svarar Joakim K
    Det glädjer mig att ni är nöjda Joakim. Tack för ett fantastiskt samarbete! Önskar er stort lycka till med er nya lägenhet, så ses vi snart igen vid tillträdet!
  • Christian T
    Christian T skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare som var väldigt engagerad i försäljningen av vår bostadsrätt. Hon hade ett trevligt bemötande och en positiv inställning. Hon levde upp till de förväntningar vi hade och mer därtill. En bra arbetsstruktur i kombination med en personlig touch gör att vi varmt kan rekommendera vår mäklare Ellinor på Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2018-05-11 Ellinor P svarar Christian T
    Tackar ödmjukast för alla fina ord Christian! Det har varit fantastiskt roligt att hjälpa er med försäljningen av eran lägenhet, samt att ha er som kunder. Ett fantastiskt samarbete hela vägen! Jag önskar er stort lycka till med er nya fina bostad så ses vi snart vid tillträdet. Ha de gott så länge!
  • Rafiullah  H
    Rafiullah H skrev om Pontus Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag köpt lägenhet
    Träffade 2 gångar mäklare .
    1 visning
    2 skrev kontrakt .

100 % njöd allt ok
    Ska se forntiden.... Läs mer
  • Kristian K
    Kristian K skrev om Josephine Sager en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Josephine är väldigt ambitiös, noggrann och mycket pålitlig.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-05-07 Josephine S svarar Kristian K
    Tack så mycket Kristian! Det var roligt att få samarbeta med er!
  • Anna L
    Anna L skrev om Josephine Sager en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag har köpte ett hus. Jag blev bemött trevligt och artigt av mäklaren. Det märktes att mäklaren var relativt ny och lite osäker i sin roll, gjorde dock sitt bästa. Läs mer
    2018-05-07 Josephine S svarar Anna L
    Tack Anna, jag hoppas att ni kommer trivas i huset! Mvh Josephine
  • Malin B
    Malin B skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag är mycket nöjd med Svensk Fastighetsförmedling och Ellinor Petrovski. Jag fick möjlighet till förhandsvisning och fick väldigt fint bemötande. Allt gick fort och jag är väldigt nöjd. Läs mer
    2018-05-11 Ellinor P svarar Malin B
    Härligt att du är nöjd med min insats Malin! Du är varmt välkommen till Hisingen. Jag hoppas att du kommer trivas här på denna vackra ö och i din nya bostad. Vi ses snart vid tillträdet!
  • Annelie F
    Annelie F skrev om Ellinor Petrovski en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Fantastiskt bemötande!! Köpt en lägenhet och är supernöjd! Läs mer
    2018-05-08 Ellinor P svarar Annelie F
    Tusen tack Annelie! Vad glad jag blir. Önskar er stort lycka till i ert nya boende och att ni kommer trivas i vackra Slättadamm. Hoppas vi ses igen!
  • Christina S
    Christina S skrev om Linus Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Personligt och engagerat vid köp av lägenhet. Han levde upp till alla mina högst ställda förväntningar. Läs mer
  • Fatima M
    Fatima M skrev om Pontus Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Trevlig, professionell och tillmötesgående. Läs mer
  • Ylva O
    Ylva O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Pontus Bengtsson gav ett proffesionellt trevligt och personligt bemötande. Vi kan varmt rekommendera honom som mäklare. Hela familjen hade både trevligt och kände sig involverade i affären. Som ett stort plus är han rolig och lättsam person. Läs mer
  • Ulf P
    Ulf P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Rickard Stig har ett mycket bra bemötande, klart och tydligt. Han var hjälpsam med att hitta lösningar på nytt boende och lån för oss. Han följer upp ev köpare på ett förtroendegivande sätt. Vi är mycket nöjda och rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Mehmet A
    Mehmet A skrev om Pontus Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Mycket god kundbemötande med ett professionellt arbetssätt. Rekommenderar honom starkt till alla som funderar på att köpa/sälja en bostad! Läs mer
    2018-03-23 Pontus B svarar Mehmet A
    Tusen tack Mehmet! It takes two to tango!
    Mehmet A gillar detta
  • Werner G
    Werner G skrev om Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Daniel är professionell och kunnig samt
    kreativ Läs mer
    2018-03-19 Daniel K svarar Werner G
    Tack Werner! Kul att ni är nöjda med min insats!
  • Asmira M
    Asmira M skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Hej ! Vi kände oss jättetrygga och litade fullständigt på att hon gjorde sitt bästa. Alltid tillgänglig även om det var på kvällen. Skulle alltid ta henne som mäklare. Läs mer
    2018-03-12 Emelie S svarar Asmira M
    Tack för fina ord Asmira! Och tack själva för ett gott samarbete!
  • Terezija Rezika H
    Terezija Rezika H skrev om Pontus Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Pontus Bengtsson är en utmärkt mäklare. Trevligt lett att
    prata med honom, han lyssnar förklarar ock han gör sin
    bästa.
    Jag kan varmt rekommendera honom till nya kunder. Läs mer
    2018-02-17 Pontus B svarar Terezija Rezika H
    Vackra ord! Det är fantastiskt roligt att få arbeta med så trevliga kunder som dig! Lycka till med din nya lägenhet!
  • Liza K
    Liza K skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Professionell och trevlig samtidig lyssnar har på vad man har att säga och tar varje kund på allvar Läs mer
  • Anna-Carin B
    Anna-Carin B skrev om Josephine Sager en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Josephine är en glad o positivt mäklare som tar sig tid att visa huset grundligt o svar på frågor.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-01-18 Josephine S svarar Anna-Carin B
    Tack så mycket Anna-Carin. Jag önskar er ett stort lycka till med det nya boendet! :)
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Pontus Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Ödmjuk och förtroendeingivande mäklare! Läs mer
    2018-01-16 Pontus B svarar Daniel S
    Jätte fina ord! De värmer. Tack för att jag fick hjälpa er.
  • Alexander P
    Alexander P skrev om Linus Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Linus har skött sitt jobb som en mäklare skall! Exemplariskt. Härligaste personligheten, lojal samt väldigt kunnig. Professionell hantering kring försäljningen av bostaden. Rekommenderas varmt!
    Tack Linus! Läs mer
  • Amanda S
    Amanda S skrev om Pontus Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Gott bemötande, lättillgänglig. Förtroendeingivande och tillitsfullt för oss som är förstagångsköpare. Läs mer
    2018-01-15 Pontus B svarar Amanda S
    Tackar ödmjukast för dessa fina ord! Önskar er stort lycka till med er nya lägenhet!
  • Ulf T
    Ulf T skrev om Linus Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Mäklaren var professionell, kunnig och hjälpsam. Totalt sett är vi mycket nöjda. Läs mer
  • Andreas  S
    Andreas S skrev om Pontus Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Seriös, diplomatisk och drivande.
    Inget jag önskar utöver deras tjänster förutom lägre
    provision förstås:) Läs mer
    2018-01-14 Pontus B svarar Andreas S
    Jag bugar och bockar för dessa ord! Härligt att du är nöjd!
  • Jennifer A
    Jennifer A skrev om Linus Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Linus är duktig & trevlig, smidig affär. Läs mer
  • Gunilla G
    Gunilla G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Mycket trevligt och tryggt bemötande. Läs mer
  • Sofia Elisabeth A
    Sofia Elisabeth A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Ba mäklare, trevlig tillmötesgående! Får högsta betyg från mig och sambon! Läs mer
  • Marie B
    Marie B skrev om Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag har även tidigare sålt lägenhet via Daniel
    och jag är mycket nöjd med honom

Han är trevlig, kunnig, proffsig och har stor tillgänglighet Läs mer
    2018-02-19 Daniel K svarar Marie B
    Tack Marie! Alltid kul med återkommande kunder.
  • Martin F
    Martin F skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Tydlig och bra information och känslan av att hon vill få till en "ärlig" affär, både för köparens och säljarens del! Läs mer
    2017-12-03 Emelie S svarar Martin F
    Stort tack för rekommendationen Martin! Jättekul att få ha er som kunder och att få sälja ett fint hus till er - jag hoppas ni kommer stortrivas i Kärrdalen!
  • Sven-Erik M
    Sven-Erik M skrev om Josephine Sager en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Från första mötet med Josefin fick vi ett ett professionellt bemötande, och vi har varit mycket nöjda med den hjälp vi har fått. Vi kommer att rekommendera Josefin till våra vänner om de skall sälja fastigheter i framtiden.
    Gunilla o Sven Läs mer
    2017-11-13 Josephine S svarar Sven-Erik M
    Tack så mycket Sven och Gunilla! Det var ett nöje att få jobba med er och stort tack för ert förtroende!
  • Simon C
    Simon C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Utstrålar enorm energi och det resultera även I ett stort engagemang för min lägenhet. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Sebastian T
    Sebastian T skrev om Pontus Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Han lovade att han skulle sälja lägenheten på max 15 dagar och de gjorde han. Han jobbade snabbt med att få ut lägenheten på hemnet och man kan lita på att han gör allt för att sälja objektet. Han gav allt och var grymt bra säljare cariskmatisk och drivande. Väldigt nöjd med allt Läs mer
  • Antonio M
    Antonio M skrev om Victoria Tullborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    På en skala mellan 1-10 ger jag en fyra.hade jag fått välja idag att sälja ett objekt, hade jag inte valt Victoria sorry. Tyckte hon kunde alldeles för lite man jäktet marknadsföra det alldeles för dåligt. Något snurrig , upplevde att hon gick köparen ärende, mer än mitt . Glömde några detaljer i sin försäljning vill inte vara för negativ, men upplevde att hon var ganska grön fortfarande. Läs mer
    2017-11-03 Victoria T svarar Antonio M
    Tack för ditt omdöme!

Vad tråkigt att höra att du inte är nöjd med mitt arbete. Jag som mäklare är alltid opartisk i alla mina affärer och ser till både köpare och säljares bästa. Ber om ursäkt ifall du upplevde något annat.

Hoppas allt är bra och att du trivs bra i din nya bostad!
  • Sten K
    Sten K skrev om Victoria Tullborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Trevlig,kunnig engagerad.Bästa mäklare vi träffat. Läs mer
    2017-11-03 Victoria T svarar Sten K
    Stort tack Sten och Tanja för er fina kommentar! För mig var det ett rent nöje att få hjälpa er. Hoppas vi ses igen vid tillfälle!
  • Anne-Christine Elisabeth S
    Anne-Christine Elisabeth S skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Enkel & tydlig, lättillgänglig. Vänlig & hjälpsam Läs mer
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Anna är en duktig och trevlig mäklare. Vi är mycket nöjda med henne Läs mer
  • Ivan U
    Ivan U skrev om Lars-Erik Filipsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Väldigt trevligt bemötande samt mycket bra upplägg som gjorde hela försäljningen enkel o smidig. Läs mer
  • Alexander M
    Alexander M skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Vi som köpare tyckte Anna var mycket trevlig och profsig. Vi fick i lugn och ro kolla igenom bostaden och sedan fatta ett beslut. Läs mer
  • Agneta I
    Agneta I skrev om Pontus Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Mycket trevligt bemötande, kände direkt att han ville göra det bästa. Han var mycket trevlig mot min gamla moster som nog är småkär i honom. Lugn och sansad,vilket inte jag alltid är...... Läs mer
  • Malin A
    Malin A skrev om Emelie Skjevik en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Glad, öppen, tydlig & hjälpsam! Läs mer
    2017-08-31 Emelie S svarar Malin A
    Tack för rekommendationen Malin! Hoppas du har haft en härlig sommar. Mvh Emelie
  • Johanna R
    Johanna R skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Jag tycker att Anna är en mjuk och ärlig person. Ger ett uppriktigt o skärpt intryck.
    Hennes uppskattning av mitt hus värde verkar ha varit aningen för högt vilket gjorde att jag gick känslan av att försäljningen inte var bra även om jag vet att jag fick en bra vinst. Även tidpunkten för annonsering kan diskuteras. Men i det stora hela är jag nöjd med Anna. Läs mer
    2017-09-08 Anna S svarar Johanna R
    Hej Johanna, tack så mycket för din input. Intresset för huset var ju stort men jag måste erkänna att jag inte trodde att det bland spekulanterna föll så mycket på att det bara fanns ett badrum. Det var absolut en miss från min sida då jag trodde på ett högre värde än vad det slutligen blev och det är faktiskt en lärdom jag tagit med vid fortsatta bedömningar av husvärden. Är glad över att du i det stora hela är nöjd med mig och jag tackar för förtroendet vid försäljningen av ditt hus. Hoppas ni trivs toppen i ert fina hus i Kungälv! Hälsningar Anna
  • Annika K
    Annika K skrev om Johan Pålsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Trevligt bemötande. Levde bra upp till mina förväntningar. Läs mer

Wieselgrensplatsen 23, 417 17 Göteborg