Anna Salinas

Anna Salinas

Anna Salinas är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Anna Salinas har varit registrerad mäklare sedan 2009-06. Anna Salinas har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-04 och har fått 57 omdömen med ett betyg på 4.6. Anna Salinas har haft 34 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 57 Läs vad Anna Salinas

• köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2021-04-09
    Jag har köpt en nybyggd insatslägenhet i Tuve (3 rum och kök). Trevligt bemötande, glad. Svarar snabbt. Svarar på det hon kan och återkommer med svar på det hon inte vet. Allt har hittills gått smidigt.
  • Nyjil J
    2021-03-17
    I met with her on the need to buy an apartment. She clarified all my doubts impeccably and with honesty.
    Thank you for your kind recomendation. Looking forward in following you in the process untill the very day you get your keys in your hand :) Anna Salinas
    2021-03-10
    It was pleasant and smooth to work with Anna for my new apartment. She clearly explained me by translating to english. I highly recommend Anna for others as well.
    Thank you Rajesh, for your kind words and a great recommendation. It was my pleasure to help you through the process. Take care and we will talk soon! Anna Salinas
    2021-02-01
    Bra svar på uppkomna frågor. Bra svar på uppkomna frågor. Bra svar på uppkomna frågor. Bra svar på uppkomna frågor. Bra svar på uppkomna frågor. Bra svar på uppkomna frågor.
    2021-01-06
    Vi köpte en lägenhet i tuvebo nyproduktion via Anna hon såg till att vi fick möjlighet att komma in i lägenheten och se oss omkring trotts att den inte var klar
    2020-11-28
    Vi köpte en nyproduktionslägenhet i Lundby och är mycket nöjda över det bemötande vi fått av Anna och Svensk Fastighetsförmedling under hela köpprocessen. Alltid väldigt tillmötesgående och besvarade alla våra frågor ärligt. Den personliga visningen av vår lägenhet under byggnation var väldigt uppskattad och gav en bättre vision av det färdiga hemmet. Att få träffa byggteamet på FO Peterson personligen gav också ett seriöst intryck av projektet. Anna och Svensk Fastighetsförmedling rekommenderas starkt! ☺️
    Stort tack för ert fina omdöme! Det har varit ett nöje att hjälpa till och ska bli kul att få följa er fram till inflyttning :) Anna Salinas
    2020-09-30
    Anna har varit en stor hjälp vid mitt köp av bostadsrätt. Jag har haft många frågor och funderingar som Anna varit förstående för och hon har satt av tid för att jag ska vara bekväm och nöjd med köpet. Hon har kommit med snabba svar och de gånger hon inte hade svaret direkt återkom hon så fort hon fått svar från de andra parterna. Tack för hjälpen!
    Tack Anna för ditt fina omdöme! Försöker alltid sträva efter att det ska kännas tryggt och bra för mina kunder så att det blir en rolig upplevelse att köpa bostad :) Vi hörs lite längre fram, ha det så fint! Anna Salinas
    2020-09-09
    Köpt en nyproduktion, Anna var alltid tillgänglig och kunde ge mig svar på alla mina frågor, jättebra mäklare
    Tack Peter! Jag kommer fortsätta finnas tillgänglig genom hela processen och hoppas kunna hjälpa dig med allt du behöver. Vi hörs snart igen :) Anna Salinas
    2020-09-09
    Anna Salina har sålt en efterlängtad lägenhet till mig.
    En mycket professionell, trevlig, tillmötesgående och genuin märklare som kan sitt jobb.
    Fantastisk bemötande av Anna, det är lätt att prata med henne, rekommenderar henne starkt.
    Tack snälla Yasmeen för din fina rekommendation! Vad glad jag blir :) Är övertygad om att du kommer stortrivas när det väl är dags att flytta in i din nya bostad. Jag kommer finnas med hela processen så det är bara att ringa vid minsta fundering. Vi hörs snart igen! Anna Salinas
    • Jättesten
    2019-12-26
    Köp av bostadsrätt.
    Anna är en mycket professionell, tillmötesgående, förtroendeingivande och vänlig fastighetsmäklare.
    Tack så mycket Reza för din fina rekommendation, hoppas du fått njuta av lite härlig ledighet över jul och nyår. Hoppas du haft en fin start på det nya året och jag önskar dig en god fortsättning på året! Anna Salinas