Anna Salinas
Registrerad mäklare sedan 2009-06-22
Aktiv på Reco.se sedan 2017-04-05
2019-07 - 2020-06

Läs vad 48 Läs vad Anna Salinas

• Reza A köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-12-26

Jättesten
    Köp av bostadsrätt.
    Anna är en mycket professionell, tillmötesgående, förtroendeingivande och vänlig fastighetsmäklare. Läs mer
    2020-01-02 Anna S svarar Reza A
    Tack så mycket Reza för din fina rekommendation, hoppas du fått njuta av lite härlig ledighet över jul och nyår. Hoppas du haft en fin start på det nya året och jag önskar dig en god fortsättning på året!
  • Saleh M köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-11-19

5:a
    Göteborg
    Väldigt engagerad samt bra på problemlösning. oerhört lyhörd och driven som mäklare.
    Har köpt en bostad och har fått både information samt viktiga och nödvändiga rekommendationer under resans gång och sammanfattningsvis har hon varit väldigt tillgänglig vilket är en trygghet för den köpande. Läs mer
    2019-12-12 Anna S svarar Saleh M
    Såg att jag missat att tacka dig även här så jag gör det också! Verkligen ett stort tack Saleh för din fina rekommendation, är så glad att allt löste sig så bra :) Men också glad över att ni är nöjda med min insats, känns riktigt gott i mäklarhjärtat! Nu är det verkligen nedräkning tills att ni kan sätta nycklarna i låset, vi ses snart!
  • Efrain D köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-11-15

Tuve
    Har köpt en lägenhet ut av henne.
    Det var lätt och enkelt och komma överens med henne.
    👍👍👍 Läs mer
    2019-11-15 Anna S svarar Efrain D
    Tack för ditt fina omdöme Efrain! Ska bli kul att få följa dig genom köpprocessen. Vi ses på tillvalskvällen :)
  • Erna D köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-11-14

Professionellt bemötande. Super trevlig. Läs mer
    2019-11-15 Anna S svarar Erna D
    Vad kul att höra Erna, det har varit samma nöje att få vara er mäklare under hela processen. Hoppas ni trivs bra :)
  • Oscar L
    Oscar L köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-11-11

Göteborg
    Bra mäklare som tog sig tid att svara på frågorna jag mailade. Läs mer
    2019-11-15 Anna S svarar Oscar L
    Tack Oscar för ditt omdöme, så spännande att det äntligen börjar närma sig inflyttning nu :)
  • Martin G köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-11-11

Göteborg
    Anna Salinas var professionell, lätt att få tag i och lämnade inga frågor efter sig. Utmärkt! Läs mer
    2019-11-15 Anna S svarar Martin G
    Stort tack Martin för ditt fina omdöme, känns så kul att få följa dig genom köpprocessen och nu är det heller inte långt kvar till inflyttning :) Ha det fint!
  • Charlotta D köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-11-10

2:a
    Köper nyproduktion. Erfaren och proffsig. Alltid hjälpsam. Läs mer
    2019-11-15 Anna S svarar Charlotta D
    Tack Charlotta för ert fina omdöme, vad goa ni är :)
  • Jennifer S köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Tycker hon är fantastisk! Har köpt en nyproduktion :) Läs mer
    2019-11-15 Anna S svarar Jennifer S
    Sååå himla kul att höra Jennifer, stort tack för ert fina omdöme :) Ska bli grymt att få följa er genom processen. Vi ses på tillvalskvällen hoppas jag :)
  • Ann-Louise E köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Köpt nyproduktion i Tuve Bo
    Bra sätt
    Helt okej på våra förväntningar
    Bra bemötande på alla sätt Läs mer
    2019-11-15 Anna S svarar Ann-Louise E
    Tack Ann-Louise för ert fina omdöme, hoppas vi ses på tillvalskvällen!
  • Said M köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Göteborg
    Köpt lgh, professionell bemötande under hela processen, nöjda med mottagandet. Läs mer
    2019-11-15 Anna S svarar Said M
    Stort tack Said för ditt fina omdöme, har varit ett rent nöje att få hjälpa till under er köpprocess :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Yusuf Onur