24 rekommendationer

Anna Salinas
en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Wieselgrensplatsen 23
417 17 Göteborg — Visa karta

Vad tror Anna att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 24 kunder tycker om Anna Salinas

• Alexander M
    Vi som köpare tyckte Anna var mycket trevlig och profsig. Vi fick i lugn och ro kolla igenom bostaden och sedan fatta ett beslut.
  • Johanna R
    Jag tycker att Anna är en mjuk och ärlig person. Ger ett uppriktigt o skärpt intryck.
    Hennes uppskattning av mitt hus värde verkar ha varit aningen för högt vilket gjorde att jag gick känslan av att försäljningen inte var bra även om jag vet att jag fick en bra vinst. Även tidpunkten för annonsering kan diskuteras. Men i det stora hela är jag nöjd med Anna.
    2017-09-08 Anna S svarar Johanna R
    Hej Johanna, tack så mycket för din input. Intresset för huset var ju stort men jag måste erkänna att jag inte trodde att det bland spekulanterna föll så mycket på att det bara fanns ett badrum. Det var absolut en miss från min sida då jag trodde på ett högre värde än vad det slutligen blev och det är faktiskt en lärdom jag tagit med vid fortsatta bedömningar av husvärden. Är glad över att du i det stora hela är nöjd med mig och jag tackar för förtroendet vid försäljningen av ditt hus. Hoppas ni trivs toppen i ert fina hus i Kungälv! Hälsningar Anna
  • Charlotta H
    Kunnig, vänlig, bra bemötande, fick uppdaterad information kontinuerligt.
    2017-09-08 Anna S svarar Charlotta H
    Tack så mycket Lotta för dom fina orden. Ha det fortsatt gott, med vänliga hälsningar Anna
  • Oscar A
    Fick känslan att hon inte ansträngde sig alls för oss. Hon hade fler hus ute samtidigt. Trodde inte på området vårt hus låg i vilket kanske lyser igenom även på visning. Hon tyckte budgivningen var seg och sa att hon skulle försöka avsluta den. Vi var något tveksamma till om vi ville sälja efter att budgivningen var klar, och då sa hon att vi kanske borde tänkt igenom utgångspris lite bättre om vi är missnöjda.

Lite allmän feedback till fastighetsförmedlingen:
    - Kändes inte alls bra att sitta tillsammans med köparen och gå igenom kontraktet. Jag hade synpunkter på kontraktet, men ville inte ta upp dem tillsammans med köparen. Detta var inget jag hade tänkt på innan vi satt där.

- Känns konstigt att inte till-salu-skyltarna får sitta uppe mellan visningarna. Man vill ju att förbipasserande ska se att det finns ett hus till salu.

Om vi säljer hus någon mer gång så kommer vi gå på rekommendation, och inte bara ta billigaste mäklaren.
    2017-09-08 Anna S svarar Oscar A
    Hej Oscar! Tack för din feedback. Känns tråkigt att du upplevt försäljningen på detta sätt. Jag tar gärna ett samtal från er för att reda ut eventuella missförstånd som jag tror har uppstått. Hör gärna av er, med vänliga hälsningar Anna
  • Dan B
    Dan B skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    Anna S. gjorde ett bra säljarbete. Samarbetet fungerade mycket bra och vi är mycket nöjda med hur hela säljprocessen genomfördes.
  • Tomas N
    Anna är mycket skiclig mäklare som inger förtroende och har en mycket
    bra egenskap då hon också lyssnar
    och hittar bra lösningar på att lösa ut det mesta.
    2017-09-08 Anna S svarar Tomas N
    Tack Tomas för dom fina orden, det uppskattas ska du veta. Vi ses inför tillträdet, ha det gott tills dess! Med vänliga hälsningar Anna
  • Camilla M
    Anna var otroligt hängiven och proffesionell! Hon var alltid snabb med att återkoppla och har lotsat oss genom allt inkl. Deklarationen på ett väldigt smidigt sätt! Skulle utan tvekan anlita henne igen!
    2017-09-08 Anna S svarar Camilla M
    Camilla vad härlig du är. Samarbetet med er var ett rent nöje och jag tackar ödmjukast för ert förtroende vid försäljningen av ert hus. Extra kul känns det att vi fortfarande har kvar prisrekordet ;) Hoppas allt är bra med dig. Ha det bäst! Hälsningar Anna
  • Mattias E
    Vänligt bemötande och gav bra service. Kunnig på området.
    2017-09-08 Anna S svarar Mattias E
    Tack så mycket för dom fina orden Mattias, hoppas ni trivs fint i huset! Med vänliga hälsningar Anna
  • Seija P
    Jag tycker att Anna var mycket kunnig och informativ. Hjälpsam på alla sätt. Återkopplade snabb om man hade frågor eller funderingar. Rekommenderar henne varmt.
    2017-09-08 Anna S svarar Seija P
    Tack snälla Seija, dom orden värmer ska du veta. Hoppas du trivs bra i din lägenhet! Ha det fint, med vänliga hälsningar Anna
  • Laura P
    Trevlig och fin. Kan inte tänka mig bättre bemötande.
    2017-09-08 Anna S svarar Laura P
    Tack Laura, vad kul att läsa! Hoppas allt är bra med dig, med vänliga hälsningar Anna
  • Karl Ö
    Hon var motpartens mäklare, så jag har enbart erfarenhet som köpare. Hon verkade erfaren och professionell, och hela köpsprocessen fortskred utan några problem. Inget att anmärka på.
    2017-09-08 Anna S svarar Karl Ö
    Tack Karl, gott att höra att du är nöjd med processen kring ditt köp. Hoppas ni trivs fint! Med vänliga hälsningar Anna
  • Ufuk U
    Toppen - prima. Tydlig organiserad. Inga oklarheter plus hjälpsam
    2017-08-22 Anna S svarar Ufuk U
    Tack Ufuk! Vad roligt att höra, det uppskattas ska du veta. Hoppas ni trivs bra i huset, det har ju varit en fin prisutveckling i området också sedan ni köpte. Ha det gott och hälsa familjen, hälsningar Anna
  • Alexandra M
    Trevlig, kunnig, lättsam och lyhörd.
    2017-08-21 Anna S svarar Alexandra M
    Tack Alexandra för dom fina orden, hoppas ni trivs bra i huset! Hälsningar Anna
  • Petronella B
    Anna var trevlig, snabb, och vi upplevde henne som mycket kompetent. Vår affär gick väldigt smidigt trots en rad hinder längst vägen tack vare, tänker vi, Annas engagemang i processen.
    2017-08-21 Anna S svarar Petronella B
    Tack Petronella! Jätteroligt att höra sådan fin feedback, det uppskattas varmt! Stort lycka till med både renovering och inflyttning i huset och hoppas ni kommer njuta av det i många år framöver. Hälsningar Anna
  • Monica F
    Stort Eloge till Anna som skötte det hela proffsigt och utmärkt.
    Rekommenderas starkt .
    2017-08-21 Anna S svarar Monica F
    Stort tack! Jätteroligt att du känner dig nöjd med mitt agerande som mäklare i samband med ditt husköp. Hoppas du haft en fin sommar! Hälsningar Anna
  • Robert N
    Effektiv och enkel att samarbeta med
    2017-08-21 Anna S svarar Robert N
    Tack för orden Robert! Lycka till med allt och hoppas ni kommer njuta av ert fina hus under en lång tid framöver! Hälsningar Anna
  • Jenny O
    Väldigt professionell och hjälpsam!
    2017-08-21 Anna S svarar Jenny O
    Tack för orden Jenny! Hoppas ni får njuta av en massa bebismys i ert nya hus framöver! Hälsningar Anna
  • Jesper N
    Väldigt bra och professionell
    2017-08-21 Anna S svarar Jesper N
    Tack Jesper! Kul att höra, hoppas du haft en fin sommar! Hälsningar Anna
  • Claudia G
    Jättebra service och bemötande.
    2017-08-21 Anna S svarar Claudia G
    Tack Claudia! Hoppas ni haft en riktigt fin sommar i huset! Hälsningar Anna
  • Emma S
    Att ha Anna Salinas som mäklare kändes verkligen tryggt. Så kunnig och ger ett mycket bra bemötande. Alltid snabb och smidig i kontakten.
    2017-08-21 Anna S svarar Emma S
    Tack Emma, vilken härlig feedback! Jättekul att höra att ni är nöjda. Tack för ett härligt samarbete och att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert hus. Hoppas verkligen ni trivs i lägenheten och att ni njuter till fullo av bebismys. Hälsa familjen så gott! /Anna
  • Lilian A
    Tack vare Annas proffsiga kunskaper fick vårt hus nya ägare. Vi som säljare fick stor hjälp med att gå igenom hela försäljningsprocessen som inte är helt enkel. Gott humör och trevligt bemötande fick vi alltid ta del av under det år som processen pågick. Tack Anna!
    2017-08-21 Anna S svarar Lilian A
    Tack själva snälla Lilian och Göran för ett riktigt gott samarbete och för att jag fick förtroendet att ta hand om er försäljning! Ta hand om er där nere i Frankrike, hälsningar Anna
  • Sandra S
    Mycket duktig mäklare! :) Hade koll på allt, tydlig, snabb i återkoppling, förtroendeingivande och kändes trygg att ha att göra med genom hela försäljningsprocessen.
    2017-08-22 Anna S svarar Sandra S
    Hej Sandra! Tack snälla för dina fina ord. Det var ett rent nöje att samarbeta med dig och Anton och jag tackar ödmjukt för förtroendet att jag fick hjälpa er med försäljningen av huset. Nu hörs vi av igen inför deklarationen ;) Ha det gott så länge Sandra!, Hälsningar Anna
  • Mikael H
    Anna och hennes kollegor på kontoret har hjälpt mig genom försäljningen på ett professionellt och bra sätt. Jag kände verkligen att hon försökte tillvarata både mina och köparnas intressen under processen. Skulle utan att tveka sälja eller köpa ett hus genom Svensk Fastighetsförmedling och då gärna med Anna som kontakt igen.
    2017-08-22 Anna S svarar Mikael H
    Stort tack Mikael för de vänliga orden. Dom uppskattas varmt ska du veta. Jättekul att du är nöjd med min insats. Hör av dig om du saknar Hisingen igen så ska vi hjälpa dig hitta en ny fin bostad ;) Önskar dig allt gott Mikael! Hälsningar Anna
  • Jonas O
    Bra och proffsigt bemötande mot både oss spm kund och alla person som gick på visning i vårt hus.
Victoria Tullborg
Johan Pålsson