Anna Salinas
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 24 Läs vad Anna Salinas

• Alexander M skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2017-09-11

Vi som köpare tyckte Anna var mycket trevlig och profsig. Vi fick i lugn och ro kolla igenom bostaden och sedan fatta ett beslut. Läs mer
  • Johanna R skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2017-08-29

Jag tycker att Anna är en mjuk och ärlig person. Ger ett uppriktigt o skärpt intryck.
    Hennes uppskattning av mitt hus värde verkar ha varit aningen för högt vilket gjorde att jag gick känslan av att försäljningen inte var bra även om jag vet att jag fick en bra vinst. Även tidpunkten för annonsering kan diskuteras. Men i det stora hela är jag nöjd med Anna. Läs mer
    2017-09-08 Anna S svarar Johanna R
    Hej Johanna, tack så mycket för din input. Intresset för huset var ju stort men jag måste erkänna att jag inte trodde att det bland spekulanterna föll så mycket på att det bara fanns ett badrum. Det var absolut en miss från min sida då jag trodde på ett högre värde än vad det slutligen blev och det är faktiskt en lärdom jag tagit med vid fortsatta bedömningar av husvärden. Är glad över att du i det stora hela är nöjd med mig och jag tackar för förtroendet vid försäljningen av ditt hus. Hoppas ni trivs toppen i ert fina hus i Kungälv! Hälsningar Anna
  • Charlotta H skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2017-08-28

Kunnig, vänlig, bra bemötande, fick uppdaterad information kontinuerligt. Läs mer
    2017-09-08 Anna S svarar Charlotta H
    Tack så mycket Lotta för dom fina orden. Ha det fortsatt gott, med vänliga hälsningar Anna
  • Oscar A
    Oscar A skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2017-08-27

Fick känslan att hon inte ansträngde sig alls för oss. Hon hade fler hus ute samtidigt. Trodde inte på området vårt hus låg i vilket kanske lyser igenom även på visning. Hon tyckte budgivningen var seg och sa att hon skulle försöka avsluta den. Vi var något tveksamma till om vi ville sälja efter att budgivningen var klar, och då sa hon att vi kanske borde tänkt igenom utgångspris lite bättre om vi är missnöjda.

Lite allmän feedback till fastighetsförmedlingen:
    - Kändes inte alls bra att sitta tillsammans med köparen och gå igenom kontraktet. Jag hade synpunkter på kontraktet, men ville inte ta upp dem tillsammans med köparen. Detta var inget jag hade tänkt på innan vi satt där.

- Känns konstigt att inte till-salu-skyltarna får sitta uppe mellan visningarna. Man vill ju att förbipasserande ska se att det finns ett hus till salu.

Om vi säljer hus någon mer gång så kommer vi gå på rekommendation, och inte bara ta billigaste mäklaren. Läs mer
    2017-09-08 Anna S svarar Oscar A
    Hej Oscar! Tack för din feedback. Känns tråkigt att du upplevt försäljningen på detta sätt. Jag tar gärna ett samtal från er för att reda ut eventuella missförstånd som jag tror har uppstått. Hör gärna av er, med vänliga hälsningar Anna
  • Dan B skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2017-08-27

Anna S. gjorde ett bra säljarbete. Samarbetet fungerade mycket bra och vi är mycket nöjda med hur hela säljprocessen genomfördes. Läs mer
  • Tomas N skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2017-08-25

Anna är mycket skiclig mäklare som inger förtroende och har en mycket
    bra egenskap då hon också lyssnar
    och hittar bra lösningar på att lösa ut det mesta. Läs mer
    2017-09-08 Anna S svarar Tomas N
    Tack Tomas för dom fina orden, det uppskattas ska du veta. Vi ses inför tillträdet, ha det gott tills dess! Med vänliga hälsningar Anna
  • Camilla M skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2017-08-25

Anna var otroligt hängiven och proffesionell! Hon var alltid snabb med att återkoppla och har lotsat oss genom allt inkl. Deklarationen på ett väldigt smidigt sätt! Skulle utan tvekan anlita henne igen! Läs mer
    2017-09-08 Anna S svarar Camilla M
    Camilla vad härlig du är. Samarbetet med er var ett rent nöje och jag tackar ödmjukast för ert förtroende vid försäljningen av ert hus. Extra kul känns det att vi fortfarande har kvar prisrekordet ;) Hoppas allt är bra med dig. Ha det bäst! Hälsningar Anna
  • Mattias E skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2017-08-24

Vänligt bemötande och gav bra service. Kunnig på området. Läs mer
    2017-09-08 Anna S svarar Mattias E
    Tack så mycket för dom fina orden Mattias, hoppas ni trivs fint i huset! Med vänliga hälsningar Anna
  • Seija P skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2017-08-24

Jag tycker att Anna var mycket kunnig och informativ. Hjälpsam på alla sätt. Återkopplade snabb om man hade frågor eller funderingar. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2017-09-08 Anna S svarar Seija P
    Tack snälla Seija, dom orden värmer ska du veta. Hoppas du trivs bra i din lägenhet! Ha det fint, med vänliga hälsningar Anna
  • Laura P skrev om Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2017-08-24

Trevlig och fin. Kan inte tänka mig bättre bemötande. Läs mer
    2017-09-08 Anna S svarar Laura P
    Tack Laura, vad kul att läsa! Hoppas allt är bra med dig, med vänliga hälsningar Anna

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Emelie Skjevik