Anna Salinas

Anna Salinas

4.6 i betyg av 51 omdömen

Anna Salinas är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

och har varit registrerad mäklare sedan 2009. Anna Salinas har varit aktiv på Reco.se sedan 2017 och har fått 51 omdömen sedan 2017-04-05. Anna Salinas har haft 33 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 76% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 51 Läs vad Anna Salinas

• Anna har varit en stor hjälp vid mitt köp av bostadsrätt. Jag har haft många frågor och funderingar som Anna varit förstående för och hon har satt av tid för att jag ska vara bekväm och nöjd med köpet. Hon har kommit med snabba svar och de gånger hon inte hade svaret direkt återkom hon så fort hon fått svar från de andra parterna. Tack för hjälpen!
    Anna B köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2020-09-30
    • 1:a
    • 35.5 m²
    2020-09-30
    Tack Anna för ditt fina omdöme! Försöker alltid sträva efter att det ska kännas tryggt och bra för mina kunder så att det blir en rolig upplevelse att köpa bostad :) Vi hörs lite längre fram, ha det så fint!

Visa svar
  • Köpt en nyproduktion, Anna var alltid tillgänglig och kunde ge mig svar på alla mina frågor, jättebra mäklare
    Peter K köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    • 2:a
    • 54.6 m²
    2020-09-09
    Tack Peter! Jag kommer fortsätta finnas tillgänglig genom hela processen och hoppas kunna hjälpa dig med allt du behöver. Vi hörs snart igen :)

Visa svar
  • Anna Salina har sålt en efterlängtad lägenhet till mig. En mycket professionell, trevlig, tillmötesgående och genuin märklare som kan sitt jobb. Fantastisk bemötande av Anna, det är lätt att prata med henne, rekommenderar henne starkt.
    Yasmeen L köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    • 4:a
    • 90.0 m²
    • Centrala Hisingen
    2020-09-09
    Tack snälla Yasmeen för din fina rekommendation! Vad glad jag blir :) Är övertygad om att du kommer stortrivas när det väl är dags att flytta in i din nya bostad. Jag kommer finnas med hela processen så det är bara att ringa vid minsta fundering. Vi hörs snart igen!

Visa svar
  • Köp av bostadsrätt. Anna är en mycket professionell, tillmötesgående, förtroendeingivande och vänlig fastighetsmäklare.
    Reza A köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2019-12-26
    • 70.0 m²
    • Jättesten
    2019-12-26
    Tack så mycket Reza för din fina rekommendation, hoppas du fått njuta av lite härlig ledighet över jul och nyår. Hoppas du haft en fin start på det nya året och jag önskar dig en god fortsättning på året!

Visa svar
  • Väldigt engagerad samt bra på problemlösning. oerhört lyhörd och driven som mäklare. Har köpt en bostad och har fått både information samt viktiga och nödvändiga rekommendationer under resans gång och sammanfattningsvis har hon varit väldigt tillgänglig vilket är en trygghet för den köpande.
    Saleh M köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2019-11-19
    • 5:a
    • 150.0 m²
    2019-11-19
    Såg att jag missat att tacka dig även här så jag gör det också! Verkligen ett stort tack Saleh för din fina rekommendation, är så glad att allt löste sig så bra :) Men också glad över att ni är nöjda med min insats, känns riktigt gott i mäklarhjärtat! Nu är det verkligen nedräkning tills att ni kan sätta nycklarna i låset, vi ses snart!

Visa svar
  • Har köpt en lägenhet ut av henne. Det var lätt och enkelt och komma överens med henne. 👍👍👍
    Efrain D köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2019-11-15
    • 4:a
    • 93.0 m²
    2019-11-15
    Tack för ditt fina omdöme Efrain! Ska bli kul att få följa dig genom köpprocessen. Vi ses på tillvalskvällen :)

Visa svar
  • Professionellt bemötande. Super trevlig.
    Erna D köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2019-11-14
    • 70.0 m²
    2019-11-14
    Vad kul att höra Erna, det har varit samma nöje att få vara er mäklare under hela processen. Hoppas ni trivs bra :)

Visa svar
  • Bra mäklare som tog sig tid att svara på frågorna jag mailade.
    Oscar L
    Oscar L köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    • 1:a
    • 30.0 m²
    2019-11-11
    Tack Oscar för ditt omdöme, så spännande att det äntligen börjar närma sig inflyttning nu :)

Visa svar
  • Anna Salinas var professionell, lätt att få tag i och lämnade inga frågor efter sig. Utmärkt!
    Martin G köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    • 68.0 m²
    2019-11-11
    Stort tack Martin för ditt fina omdöme, känns så kul att få följa dig genom köpprocessen och nu är det heller inte långt kvar till inflyttning :) Ha det fint!

Visa svar
  • Köper nyproduktion. Erfaren och proffsig. Alltid hjälpsam.
    Charlotta D köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2019-11-10
    • 2:a
    • 49.4 m²
    2019-11-10
    Tack Charlotta för ert fina omdöme, vad goa ni är :)

Senaste försäljningarna

Trollhasselgatan