Linda Hoxhaj

Linda Hoxhaj

Linda Hoxhaj är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Linda Hoxhaj har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Linda Hoxhaj har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-07 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 4.8. Linda Hoxhaj har haft 10 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

4 omdömen om Linda Hoxhaj

Anette E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Hoxhaj en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Centrala Hisingen - Tolered

Hon har skött sitt arbete väl Jag har inte några klagomål så här långt. Men jag hade önskat att både jag och min systerdotter fått kopior på Försäljningen av lägenheten Min systerdotter tog alla papper som mäklaren delade ut . Jag får kontakta mäklaren angående detta. Mvh Anette Hallström

Svar från Linda Hoxhaj

Hej Anette! Tack för ditt omdöme. Jag mejlade dig alla dokument efter kontraktsskrivningen. Kolla om de hamnat i skräpposten. Om du inte hittar så kan jag självklart mejla dem igen. Allt gott Linda Hoxhaj

Eva Maria Kristina F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Hoxhaj en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Tuve

Väldigt fint bemötande. Förklarade å gick igenom kontraktet så man förstod.

Ning P
Göteborg

Super proffsig, trevlig och inga problem att få kontakt med.

Rolf Ove N
Hisings Kärra

Gjorde ett mycket bra jobb. Speciellt när köparen hade svårt att köpa vilket hon per telefon givit ett 99%-tigr ja.