Roberta Stevanovska

Roberta Stevanovska

Roberta Stevanovska är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Roberta Stevanovska har varit registrerad mäklare sedan 2023-03. Roberta Stevanovska har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-05 och har fått 22 omdömen med ett betyg på 5.0. Roberta Stevanovska har haft 19 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

22 omdömen om Roberta Stevanovska

Tamara B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Roberta Stevanovska en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Backadalen

Roberta är en fantastisk, driven och otroligt engagerad mäklare! Alltid glad och trevlig och har svar på alla frågor vilket kändes jätte tryggt för mig som köpare. Hon har varit väldigt hjälpsam, tillmötesgående och det har varit lätt att få kontakt med henne, vilket är jätte uppskattat! Jag rekommenderar Roberta starkt, när det är dags för mig att sälja min bostad kommer jag definitivt kontakta henne! :)

Svar från Roberta Stevanovska

Tack för de fina orden! Hoppas ni trivs i eran nya bostad!

Nermin G
Göteborg

Roberta är en professionell och samtidig personlig mäklare. Hon har överträffat mina förväntningar i allt. Hon har gjort det lilla extra för att säkerställa att jag har förstått och haft en bra upplevelse genom hela processen. Det som gör att hon sticker ut är: Flexibel Tillgänglig Kunnig/expert Lyssnar ⭐️⭐️⭐️ Jag rekommenderar henne om du vill ha en extrem grym mäklare!

Svar från Roberta Stevanovska

Tack för de fina orden Nermin! Jag hoppas att ni kommer stor trivas i eran nya bostad.

Erik Torbjörn G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Roberta Stevanovska en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Göteborg

Roberta har varit väldigt professionell och stöttande i hela processen kring försäljningen av vår fars dödsbo. Försäljningen gick snabbare än förväntat då Roberta använde sig av deras interna intresseregister. Vid kritiska lägen eller frågor har Roberta återkopplat snabbt och proffesionellt. Toppbetyg!

Svar från Roberta Stevanovska

Tack för de fina orden! Har varit super trevligt att samarbeta med er!

Kristian N
Backadalen

Angående min bostads köp och området är Roberta mycket kunnig om det som finns och det som kommer dyka upp. Hon är lätt att prata med samt svarar på mina frågor lungt utan att stressa igenom något. Tillgänglig och snabb återkoppling vid frågor som jag hade efter visningen. Kan starkt rekommendera henne om ni letar efter en mäklare.

Robert B
Centrala Hisingen - Tolered

Trevligt bemötande, Tydlig och alltid nåbar

Göran L
Backadalen

Snabba reaktioner, inkännande , tillmötesgående och kunnig

Jonas R
Köpte sitt hus med hjälp av Roberta Stevanovska en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Centrala Hisingen - Tolered

Hög service och hjälpsamhet utöver det vanliga och förväntade.

Svar från Roberta Stevanovska

Tack Jonas för de fina orden, hoppas ni kommer stor trivas i ert nya hus!

Roberth F
Sålde sitt hus med hjälp av Roberta Stevanovska en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Centrala Hisingen - Helgered

Roberta har jag uppfattat som proffsig, intresserad, kunnig, strategisk, arbetsam, flexibel men samtidigt tydlig & rak och drivande. Helt rätt färdigheter för att sälja en fastighet 23/24.

Svar från Roberta Stevanovska

Tusen tack för dem fina orden och det genomgående bra samarbetet under förmedlingen!

Morudj A
Centrala Hisingen - Tolered

Roberta!! GULD är Du! 🥇Du var med oss i vått och torrt! Fightades stolt för oss ända in i sista sekund när vi mötte på några "fällben". Du är så godhjärtad, ödmjuk och superprofessionell! Inte bara det.. när vi inte hittade barnvakt så åkte hon hem till oss för kontraktsskrivning! 🥰 Vem gör så om inte en mäklare gjord av GULD?! Du är den BÄSTA mäklaren man kan få! Vi glömmer aldrig Dig! Tusentals TACK igen! 🙏🏽🙌🏽🌷

Svar från Roberta Stevanovska

Tack så mycket för smidigt och trevligt bemötande!

Lina Thanh V
Backadalen

Roberta var mycket professionell i sitt bemötande. Snabb på att återkoppla, informativ och väldigt trevlig.

Svar från Roberta Stevanovska

Tack så mycket Lina för dem fina orden!