Alexandra Jacobsson

Alexandra Jacobsson

Alexandra Jacobsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Alexandra Jacobsson har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Alexandra Jacobsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-09 och har fått 159 omdömen med ett betyg på 4.9. Alexandra Jacobsson har haft 3 försäljningar sen 2022-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-09 - 2022-09

Läs vad 159 Läs vad Alexandra Jacobsson

• sålde sitt hus med hjälp av Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    • Brunnsbo
    2022-09-28 Verifierad kund
    Föredömligt bemötande och genomförande av försäljningen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    • Brunnsbo
    2022-09-24 Verifierad kund
    Jättetrevlig och duktig mäklare
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2022-09-23 Verifierad kund
    Alexandra hade alltid ett fantastiskt bemötande varje gång och var otroligt tillgänglig under hela processen.
    Hon levde upp till alla förväntningar och var utomordetligt bollplank under dessa svåra ekonmiska tider.

Rekommenderas starkt som mäklare, om du vill ha en kunnig, varm och trevlig mäklare dvs.
    • Göteborg
    2022-09-22 Verifierad kund
    Så bra mäklare! Från första mötet till att vi skrev säljkontraktet har Alexandra levererat på topp. Lätt att få tag på via telefon, återkopplar snabbt om hon är upptagen när man försöker nå henne. Hon levererade trovärdig värdering samt förväntan på försäljning i svåra tider med höjda räntor och osäker marknad. Vi är mycket nöjda med försäljning trots svår marknad. Sålde på förhand och med vinst.

Dessutom hjälpte Alexandra oss med rådgivning när vi köpte ny bostad via en annan stor mäklarbyrå.

En trygg mäklare helt enkelt!
    • Lindholmen
    2022-09-22 Verifierad kund
    Mycket bra bemött, professionell och trevlig. Vi fick sålt lägenheten till det pris som vi hade bestämt från början (trots svåra tider).
    Alexandra levde helt och hållet upp till alla förväntningar och informerade väl
    Sammanfattningsvis, ett väldigt bra intryck. Kompetent
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
    2022-09-21 Verifierad kund
    Everything went very smoothly with Alexandra during the whole process, I got all of the information that I needed from her and a good follow-up of my case during this buying process for Virvelvindsgatan 8.
    • Göteborg
    2022-09-20 Verifierad kund
    Professionell och hjälpsam när vi behövde bolla olika lösningar framåt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    • Hisings Backa
    2022-09-05 Verifierad kund
    Proffsigt, inkännande, kunnig, lyssnande, bra bemötande
    Infriade förväntningarna och mer därtill
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Eriksberg
    2022-06-21 Verifierad kund
    Alexandra has been very clear during the whole process and gave some detailed explanations concerning the apartment.
    2022-05-22 Verifierad kund
    Professionell och kunnig!
    Trevligt bemötande från första stund.
    Kom med bra råd och var en lugnande person under hela processen