Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Vi har köpare till din bostad! Varmt välkommen till oss om du vill göra en trygg och smidig bostadsaffär. Vi är kunniga och erfarna mäklare som ligger i topp när det gäller kundnöjdhet. Det är vi mycket stolta över.

Vi är även stolta över att få arbeta för Sveriges starkaste varumärke inom mäkleri - Svensk Fastighetsförmedling - helt fristående från banker och försäkringsbolag. Ett första möte med någon av våra mäklare är alltid kostnadsfritt och förbehållsfritt. Väljer du oss som fastighetsmäklare får du en trygg och modern tjänst med stort och proffsigt innehåll. Dessutom matchar vi din bostad mot branschens största spekulantregister.

Vi har specialiserat oss på att sälja bostadsrätter, radhus, villor, fritidshus och tomter i Långedrag, Hagen, Kungsten, Påvelund, Ekebäck, Grimmered, Högsbo, Tynnered, Näset, Önnered, Frölunda, Järnbrott, Askim, Hovås samt på öarna i södra skärgården så som Vrångö, Donsö, Styrsö, Asperö, Brännö och Köpstadsö.

Varmt välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 776 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster 2

• Petronella D
    • Askim
    2022-10-03 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och snabb och effektiv affär.
  • sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Bernhardsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    • Långedrag
    2022-10-02 Verifierad kund
    Träffade Ulrika när hon visade ett radhus. Ulrika var proffsig påläst och uppmärksam. Vi var på gång att sälja vårt hus och vi anlitade där och då Ulrika som mäklare.
    I en föränderlig och orolig bostadsmarknad lotsade Ulrika oss med sin kunskap lugnt genom processen genom att hela tiden uppdatera oss, vara lyhörd, diskutera och uppmuntra när det fanns behov. Hon fanns med i varje steg.
    Vi är helt nöjda med resultatet av försäljningen.
    Stort Tack Ulrika Bernhardsson!
    /Christina Gelin
  • köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Bernhardsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    • Långedrag
    2022-09-30 Verifierad kund
    Proffsig mäklare som på ett trivsamt, rakt och öppet sätt beskrev fastigheten och besvarade de frågor som kom upp under köpprocessen Jag kan start rekommendera att både köpa och sälja via Ulrika!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    2022-09-26 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Gav snabbt svar på frågor, gav bättre service än förväntat. Victor var mycket seriös och korrekt och ingav stort förtroende.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    2022-09-26 Verifierad kund
    Kunde ordna visning åt oss en lördag då han egentligen inte jobbade. Bra bemötande. Bra på att ge kontinuerlig information. Smidgig lösning vid signering av kontrakt.
    2022-09-26 Verifierad kund
    Han var väldigt bemötande och var ärlig med allt som fanns. Var alltid tillgänglig via sms och Mail
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    • Järnbrott
    2022-09-25 Verifierad kund
    Proffesionellt och varmt bemötande genom hela processen. Bra på att återkoppla och uppdatera. Väldigt kompetent och kunnig. Väldigt nöjda med vårt val av mäklare till försäljningen av vår lägenhet.
    Tack Gabriella! Och grattis till ert nya hus. Hanna Zackariasson
    2022-09-21 Verifierad kund
    Professionell och saklig! Hjälpte oss att få till en smidig bostadsaffär.
    2022-09-21 Verifierad kund
    Allt gick smidigt och bra. Blev lite strul med banker etc hos köparen så Victor fick anstränga sig lite extra för att få allt på plats, men i slutändan så löste sig allt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    • Påvelund
    2022-09-19 Verifierad kund
    Lena har hela tiden varit jättetrevlig o hjälpsam. Har varit lätt att nå om man velat diskutera något. Kändes kunnig o engaskerad..
    Tack så mycket för rekommendationen Åsa och roligt att jag fått hjälpa dig längs vägen med din försäljning av ditt föräldrahem. Vi syns! Lena Svensson
    2022-09-19 Verifierad kund
    Informativ, hjälpsam samt tydlig.
    2022-09-17 Verifierad kund
    Victor är engagerad och proffsig. Han arbetar hårt för att både säljare och köpare skall bli nöjda. I en besvärlig tid ger han ändå hopp för att bostadsaffären skall gå i lås, men utan för höga eller orealistiska förhoppningar.
    2022-09-17 Verifierad kund
    Han gjorde ett bra jobb, då skriver vi det en gång till, han gjorde ett bra jobb.
    2022-09-15 Verifierad kund
    Ulrika var en fantastisk stöd i vårt husköp.
    Hon gav oss väldigt mycket stöd.
    Vi rekommenderar värmt Ulrika till andra.
    Eilish och Viktor Janson
    Tack Eilish för fint omdöme och rekommendation. Jag är säker på att ni kommer att stortrivas i ert nya hus. :-) Ulrika Bernhardsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Nora Carlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    2022-09-14 Verifierad kund
    Nora är professionell lyhörd och tillgänglig. Märks att hon gillar sitt jobb och är väldigt trevlig och glad som person. Tummen upp för Nora!
    2022-09-13 Verifierad kund
    Proffsigt, lugnt och vänligt! Verkligen bra!!!!!!
    Tack Viktor för fint och trevligt omdöme. Även ni är en trevlig och tillmötesgående familj som har haft bra frågor. Ulrika Bernhardsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Nora Carlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    2022-09-13 Verifierad kund
    Bra och öppen dialog och bra medlande gjorde att säljare och köpare snabbt kunde komma överens.
    2022-09-12 Verifierad kund
    Nora är personlig och trevlig i kontakten. Flexibel och lätt att få kontakt med. Vi är jättenöjda med valet av mäklare!
    2022-09-11 Verifierad kund
    Ulrika skötte försäljningen från start till mål på ett föredömligt sätt.
    //Magnus
    Tack så jättemycket Magnus för fint omdöme och mycket bra samarbete. Ulrika Bernhardsson
    • Hult
    2022-09-11 Verifierad kund
    Informativ, trevlig. Engagerad.
    Smidigt genomförande av försäljning på alla sätt.
    Tack Mikael för ditt fina omdöme. Mycket bra dialoger tillsammans med er gav ett bra resultat. Tack för gott samarbete. Ulrika Bernhardsson
    2022-09-09 Verifierad kund
    Trevligt, respektfullt och professionellt bemötande.
    Lättillgänglig och väl insatt i sitt uppdrag, vi uppskattade hans flexibilitet vad gällde lägenhetsvisning. Vi har bara positiv feedback att lämna till vår mäklare Victor.

Med vänlig hälsning

Monica och Hans Lindestaf
  • sålde sitt hus med hjälp av Malin Solvang Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    • Önnered
    2022-09-09 Verifierad kund
    Malin har varit ett ovärderligt stöd och evig källa av kunskap och erfarenhet i samband med både husförsäljning men även under tiden då vi letat ny bostad. Vi är oerhört nöjda med Malin som mäklare och kan varmt rekommendera henne!
    2022-09-08 Verifierad kund
    Ulrika har varit ett ovärderligt stöd och vägledde oss på ett mycket professionellt sätt genom hela säljprocessen.

Ulrika är mån om att både säljare och köpare ska känna sig trygga och göra en bra affär.

Vi rekommenderar Ulrika!
    2022-09-08 Verifierad kund
    Perfekt att ha att göra med. Kunnig och snabb i tankarna. Ordning och reda på affärerna
    2022-09-08 Verifierad kund
    Han är ju bra på sitt jobb och är trevligt att arbeta med
    2022-09-06 Verifierad kund
    Viktor is very professional and responsive to all emails and calls. He explained things very clearly and in details and it is very easy to discuss things with him.
    2022-09-06 Verifierad kund
    Bra bemötande. Professionellt.
    • Hult
    2022-09-05 Verifierad kund
    Engagerad, proffsig och trevlig. Rekommenderas.
    Tack Magdalena för fina rekommendationen. Så lätt och trevligt att jobba tillsammans med er. Ulrika Bernhardsson
  • skrev om Ulrika Bernhardsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    2022-09-04 Spontant omdöme

Vi rekommenderar Ulrika!
    Tack Johan för trevligt och glädjande samarbete med er. Kul att se att ni har uppfattat de kvaliteter som är viktiga för mig. tack även för fina rekommendationen. Ulrika Bernhardsson
    2022-09-02 Verifierad kund
    Victor är utmärkt på sitt yrke.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    • Järnbrott
    2022-09-01 Verifierad kund
    Bra dialog. Hittade snabbt rätt strategi. Sålde fort.
    • Hagen
    2022-09-01 Verifierad kund
    Christian skötte försäljningen av min lägenhet på ett väldigt lugnt och tryggt sätt, trots den osäkra tiden på bostadsmarknaden.
    2022-08-31 Verifierad kund
    Orden räcker inte till för att beskriva hur oerhört bra Victor har varit mot oss från början till slut. Victor såg till att hitta en lösning som var bra för oss och köparen vilket kändes väldigt tryggt . Även i tider med räntehöjningar och en marknad som är lite trög så lyckas Victor knyta ihop säcken för oss. Vill du känna dig trygg och säker så väljer du Victor .
    • Åkered
    2022-08-31 Verifierad kund
    Snabb på att återkoppla och professionell i sitt genomförande
    Tusen tack så mycket för din rekommendation Henric. Så roligt att få hjälpa er! Lena Svensson
    • Bratthammar
    2022-08-20 Verifierad kund
    Helt ok, men tyckte att hon inte gjorde det sista lilla.
    Hej, skulle gärna önska en förklaring på vad det "sista lilla" är?
    Tuff marknad just nu och ni var en av få som har fått en bra budgivning. Tror att det sista lilla ändå kan finnas där.
    Ulrika Bernhardsson
    • Vita Fläcken
    2022-08-17 Verifierad kund
    Alltid tillgänglig, snabb återkoppling. Rak och fint bemötande.
  • köpte sitt hus med hjälp av Gert Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    • Ekebäck
    2022-08-09 Verifierad kund
    Trevligt bemötande vid visning och genom affären. Vi fick dock bristfällig och missvisande information om fastigheten och tomtgränser, som vi själva behövde ta fram via utdrag från lantmäteriet.
    2022-08-04 Verifierad kund
    Victor is very nice and very helpful. The experience is very good. Highly recommended.
    2022-07-16 Verifierad kund
    Proffsig, tillmötesgående och riktigt trevlig. Rekommenderar varmt till både säljare och köpare!
    2022-07-11 Verifierad kund
    På ett mycket bra sätt.
    Att få tillstånd en snabb affär. Och så blev det.

Nora var tillmötesgående och väldigt god service.
    fem av fem.
    2022-07-10 Verifierad kund
    Inget att klaga på. Vi blev väl bemötta och fick den information som vi behövde
    • Tynnered
    2022-07-03 Verifierad kund
    Vi bemöttes på ett bra sätt.
    Vi hade högre förväntningar men blev lite besvikna!!
    Hon gjorde ändå ett bra arbete.
    • Tynnered
    2022-06-30 Verifierad kund
    Väldigt bra mäklare, lätt att ha och göra med. Noggrann och enkelt att vi kunde hålla kontakt på sms.
  • Ruben M
    • Bratthammar
    2022-06-27 Verifierad kund
    Oerhört professionell och samtidigt genuin och vänlig! En fantastisk mäklare. Kan varmt rekommendera!
    2022-06-26 Verifierad kund
    Vi har anlitat Victor tidigare så vi har erfarenhet både av köp och försäljning och är mycket nöjda så det var självklart att anlita Victor nu.
    2022-06-23 Verifierad kund
    I vår kontakt med Victor Helgesson har vi upplevt att han sköter sina uppdrag professionellt och att han tar sin roll som mäklare på största allvar.
    Victor har varit lätt att nå och all kontakt med honom har gått smidigt och utan problem.
    Victors starkaste sida är enligt oss att han är väl påläst om de objekt han visar. Det känns väldigt tryggt som potentiell köpare att mäklaren har svar på praktiskt taget alla frågor och funderingar du har om det objekt du tittar på.
    Vi upplevde också att det inte bara handlade om att sälja bostaden, utan att det också var viktigt för honom att vi kände oss bekväma och nöjda med vårt köp.
    Vi kan gärna tänka oss att ha kontakt med Victor även i framtiden och är en mäklare vi gärna rekommenderar andra att vända sig till.
    2022-06-16 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och hela tiden uppdaterad på processen! Bra samarbete!
  • köpte sitt hus med hjälp av Malin Solvang Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    • Önnered
    2022-06-15 Verifierad kund
    Malin var oerhört proffsig och trevlig. Vi är mycket nöjda och ger högsta betyg. Vi rekommenderar henne varmt.
    2022-06-12 Verifierad kund
    Reko, trevlig och hjälpsam kille som är lätt att ha att göra med. Bra kunskap om området och inte för "in-your-face" och pushig, så jag hade valt honom igen vid nästa försäljning.
    2022-06-12 Verifierad kund
    Malin gav ett professionellt bemötande och var flexibel gentemot både köpare och säljare. Malin är trevlig, kunnig och levde upp till vad man kan förvänta sig av en mäklare. Vi är nöjda med Malins insatser vid processen av köpet av vår nya villa!