Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Marconigatan 13, 421 44 Västra frölunda — Visa karta

Vi har köpare till din bostad! Varmt välkommen till oss om du vill göra en trygg och smidig bostadsaffär. Vi är kunniga och erfarna mäklare som ligger i topp när det gäller kundnöjdhet. Det är vi mycket stolta över.

Vi är även stolta över att få arbeta för Sveriges starkaste varumärke inom mäkleri - Svensk Fastighetsförmedling - helt fristående från banker och försäkringsbolag. Ett första möte med någon av våra mäklare är alltid kostnadsfritt och förbehållsfritt. Väljer du oss som fastighetsmäklare får du en trygg och modern tjänst med stort och proffsigt innehåll. Dessutom matchar vi din bostad mot branschens största spekulantregister.

Vi har specialiserat oss på att sälja bostadsrätter, radhus, villor, fritidshus och tomter i Långedrag, Hagen, Kungsten, Påvelund, Ekebäck, Grimmered, Högsbo, Tynnered, Näset, Önnered, Frölunda, Järnbrott, Askim, Hovås samt på öarna i södra skärgården så som Vrångö, Donsö, Styrsö, Asperö, Brännö och Köpstadsö.

Varmt välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling!
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 179 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

• 2019-08-14

Claes Ö skrev om Katarina Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Sålt lägenhet, 1ROK. Gick väldigt smidigt med snabb försäljning och en bra dialog med mäklaren genom hela försäljningen! Väldigt nöjd med slutresultatet! Läs mer
    2019-08-15 Katarina E svarar Claes Ö
    Hej Claes och stort tack för fint omdöme, kul du är nöjd :-) Katarina
  • Ehsan S

2019-08-13

Ehsan S skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi vill ge Victor Helgesson våra varmaste rekommendationer!
    Tillmötesgående, tillgänglig, engagerad, kunnig, flexibel.
    Victor gav oss allt vi förväntade oss och mer därtill. Läs mer
    2019-08-15 Victor H svarar Ehsan S
    Hej Ehsan!

Tusen tack för din reco! Vad kul och höra att ni är nöjda. Vi ses framöver!

• 2019-08-13

Elnaz Y skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Victor är en super duktig och trevlig mäklare :)
    Vi är oerhört nöjda! Läs mer
    2019-08-15 Victor H svarar Elnaz Y
    Hej Elnaz!

Tack för dina fina ord. Kul att ni är nöjda!

• 2019-08-12

Ali T skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Jag har sålt en lgh. Mäklaren levde upp till mina förväntningar helt och hållet. Jag bedömer att han är mycket professionell. Samtidigt är han mycket artig och ödmjuk samt omtänksam. Läs mer
    2019-08-15 Victor H svarar Ali T
    Hej Ali!

Tack för din fina reco och tack för jag fått hjälpa er med försäljningen. Önskar en fortsatt härlig dag. så vi ses på tillträdet!

• 2019-08-06

Sören Ingemar H skrev om Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi har varit mkt nöjda och det har gått snabbt med försäljningen. Läs mer
    2019-08-12 Martin B svarar Sören Ingemar H
    Tack Sören! Det har varit en mycket smidig försäljning tack vare ert smidiga sätt och tillmötesgående.
  • Axel S

2019-07-17

Axel S skrev om Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi har verkligen uppskattat Christians bemötande, tillgänglighet och hjälpsamhet då han hjälpt oss att köpa vår första bostadsrätt. Christian gjorde processen enkel och besvarade alla funderingar på ett tydligt och pedagogiskt sätt. Läs mer
  • 2019-07-08

Elisabeth L skrev om Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi sålde vårt radhus i Sisjön, Askim i juni 2019.
    Vid första träffen fick jag ett väldigt bra instryck av Lena och att hon hade stor erfarenhet kring försäljning av vårt område var ett plus Jag upplevde Lena som väldigt noggran och väldigt mån om att allt skulle gå rätt tillväga. Lena var med både vid fotografering och vid besiktning av vårt hus. Mätte så att uppgifterna stämde överens med ritningarna. Vi fick granska annonsen innan den gick 'live'. Vi hade en tät kontakt från visninsdagen fram tills kontraktsskrivning. Efter visningen följde Lena upp de som visat intresse för bostaden och informerade om budgivningen. Var väldigt noga med att informera oss som säljare av huset hur budgivningen gick och ringde och följde upp kontinuerligt. Jag kan varmt rekommendera Lena som mäklare för hennes gedigna kunskap och erfarenhet samt vänliga tillmötesgående. Hälsningar från mycket nöjd kund! Läs mer
  • 2019-07-05

Sebastian A skrev om Katarina Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    - Bostadsrätt
    - Väldigt bra bemötande
    - Hon levde upp till förväntningarna

- Hon lyckades få till en försäljning på ett väldigt enkelt och smidigt sätt. Läs mer
    2019-07-05 Katarina E svarar Sebastian A
    Hej Sebastian! Tack för din rekommendation och roligt att du är nöjd, det blev en väldigt smidig försäljning för alla parter. Ha en skön sommar :-) Katarina
  • 2019-07-04

Jeanette O skrev om Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi köpte ett radhus och blev väldigt bra bemötta av mäklaren. Hon levde upp till våra förväntningar och vi fick bra information när vi skrev på. Läs mer
    Lena S gillar detta
  • 2019-06-29

Magnus K skrev om Magnus Eklöw en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Magnus sålde vår villa vid Åkered till ett mycket bra slutpris. Han lyckades locka dit många potentiella köpare med bra foton och tydliga beskrivningar i annons etc. Vi hade en bra dialog inför försäljningen om vad som var viktigt att förbättra och tydliggöra, där även Magnus tog till sig lite ideer vi hade. Säljpriset klev t.om över troligt maxpris med ett par hundra tusen.
    Jag rekommenderar starkt Magnus Eklöw som din framtida mäklare. Läs mer
  • Kajsa L

2019-06-27

Kajsa L skrev om Katarina Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Har sålt 2 rok.
    Min mäklare Katarina har varit oerhört närvarande, noggrann och kunnig! Jättebra annons på Hemnet och mycket marknadsföring via sociala medier samt brevutskick.
    Har känt att min mäklare har varit intresserad och tyckt att det har varit roligt att sälja min lägenhet. Detta är en stor händelse både för köpare och säljare och Katarina har genom hela uppdraget, arbetat för att processen skall kännas trygg för båda parter och har enligt min mening lyckats riktigt bra med det! Läs mer
    2019-06-28 Katarina E svarar Kajsa L
    Hej Kajsa, tack för ditt fina omdöme och verkligen roligt att allt gick så bra :-) Katarina
  • 2019-06-27

Christina B skrev om Magnus Eklöw en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi har köpt ett fritidshus på Asperö.
    Vi har blivit väldigt bra bemötta utav mäklaren och är jätte nöjda.
    Alla förväntningar vi hade fick vi tillgodosett med råge av mäklaren.
    Magnus återkopplade hela tiden under resans gång, vi har absolut ingenting att klaga på. Läs mer
  • 2019-06-27

Niklas M skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Fick ett bra bemötande av Victor. Kunnig på området och bra återkoppling under säljprocessen. Läs mer
    2019-07-01 Victor H svarar Niklas M
    Hej Niklas!

Tack för din reco och förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Hoppas du får en fin sommar, så ses vi på tillträdet i augusti!

• 2019-06-26

Martin K skrev om Magnus Eklöw en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi har med Magnus Eklöw som ombud sålt en villa på Näset.
    Magnus tog sig an uppdraget och genomförde det på ett lugnt, sakligt men ändå mycket professionellt och resultatinriktat sätt. Utfallet blev aningen bättre än de (ganska högt ställda) förväntningar vi hade. Vi är kort sagt mycket nöjda med Magnus insats. Läs mer
  • 2019-06-26

Alexander O skrev om Katarina Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Har köpt en 2:a på 54kvm på Basungatan. Blev bra bemött, visade och förklarade bra.

Kanon bra. Läs mer
    2019-06-27 Katarina E svarar Alexander O
    Grattis till lägenheten Alexander, kul att du är nöjd med ditt köp och mitt bemötande. Ses snart igen på tillträdet / Katarina
  • 2019-06-25

Lars E skrev om Magnus Eklöw en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Sålt hus genom Magnus Eklöv. Erfaren och lugn mäklare. Läs mer
  • 2019-06-25

Lars E skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Köpt lägenhet via Victor Helgesson. Victor är ödmjuk och tydlig. Det lilla jag träffat honom så känner jag ett förtroende för honom. Läs mer
    2019-06-26 Victor H svarar Lars E
    Hej Lars!

Tack för din reco. Hoppas du skall trivas i din nya lägenhet.
    Vi ses på tillträdet!

• 2019-06-24

Linda D skrev om Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Trygg, lugn, pålitlig, förtroendeingivande och rutinerad! Läs mer
  • 2019-06-24

Ingela K skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Klockren.
    Sålde både lägenhet ock sommarstuga med hjälp av Victor.
    Väldigt smidigt och man blev hela tiden väl informerad om hur det gick i försäljningen. Läs mer
    2019-06-26 Victor H svarar Ingela K
    Tusen tack för de fina orden!
    Önskar en fin sommar!

• 2019-06-20

Fredrik S skrev om Katarina Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi köpte en lägenhet i västra Göteborg där Katarina agerade mäklare.

Katarina var på alla sätt enkel och professionel att ha att göra med. Hon ordnade en förhandsvisning åt oss som passade med våra behov. Visning var ostressig, informativ och vi hade gott om tid att fundera och ställa frågor.

Katarina har på alla sätt varit bra att ha och göra med, och har upplevts som en trygg punkt genom hela processen. Vill ge henne högsta betyg och rekommenderar henne varmt.

Med vänlig hälsning,
    Fredrik Läs mer
    2019-06-24 Katarina E svarar Fredrik S
    Hej Fredrik, stort tack för ditt fina omdöme och lycka till med lägenheten som jag är säker på att ni kommer att supertrivas i :-) Katarina
  • 2019-05-30

Fredrik Ö skrev om Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Hög tillgänglighet, snabb information och korrekt bemötande. Läs mer
    2019-06-03 Christian K svarar Fredrik Ö
    Hej Fredrik!

Tack för rekommendationen. Vi ses och hörs!

/ Christian
  • 2019-05-30

Friedrich H skrev om Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi är jättenöjda, tycker processen under omständigheterna och kommunikationen varit väldigt smidig! Läs mer
  • Fortesa B

2019-05-29

Fortesa B skrev om Katarina Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Försäljning av en bostadsrätt om 3 rum och kök i västra Frölunda.

Katarina Engström har under hela försäljningsprocessen varit lyhörd, ständigt uppdaterat oss med information och gett ett mycket professionellt intryck. Vi är jättenöjda med bemötandet under hela processen och Katarinas engagemang. Läs mer
    2019-05-31 Katarina E svarar Fortesa B
    Hej, tack så mycket för ert fina omdöme och roligt att få höra att ni är nöjda med mitt sätt att jobba, det var ett bra samarbete som gav ett lyckat resultat :-) Katarina
  • 2019-05-15

Marianne L skrev om Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Sålt min villa i Askim. Mycket professionellt och engagerat bemötande. Positiv och trevlig. Fick förtroende direkt.
    Mina förväntningar uppfylldes med råge och jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-05-11

Jennifer H skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Köpte min första lägenhet, och Victor var supertrevlig och förklarade allt jag behövde veta. Läs mer
    2019-05-12 Victor H svarar Jennifer H
    Hej Jennifer!

Tusen tack för de fina orden och hoppas du kommer trivas i lägenheten. Vi syns på tillträdet!

• 2019-05-08

Agneta T skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    allt funkade bra och gick fort och smidigt Läs mer
    2019-05-12 Victor H svarar Agneta T
    Hej Agneta!

Tack för rekommendationen. Hoppas ni kommer trivas!

• 2019-05-06

Liselotte D skrev om Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Köpte hus via Martin.
    Han är proffsig och kunnig och köpet gick väldigt smidigt. Fick bra information och hjälp. Läs mer
    2019-05-06 Martin B svarar Liselotte D
    Tack Liselotte! Ja, hela processen var väldigt smidig och det var jätteroligt att just ni blev köpare!
  • 2019-05-06

Torgny B skrev om Katarina Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Katarina sålde en bostadsrätt åt oss. Hon har skött detta ärende med bravur och vi har fått bra med återkoppling under hela tiden.
    Vi är supernöjda. Läs mer
    2019-05-07 Katarina E svarar Torgny B
    Hej, vad härligt att ni är nöjda och att allt avlöpte väl, roligt att få träffa er igen också :-) Katarina
  • 2019-04-28

Per C skrev om Katarina Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Alltid jordnära och glad. rimliga idéer och tankar. Värnar för båda parter, Jag är väldigt nöjd med Katarina. Läs mer
    2019-04-29 Katarina E svarar Per C
    Stort tack för fina omdömet, roligt att få arbeta med er också :-) Katarina
  • 2019-04-25

Kristin L skrev om Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Engagerad och prisvärd. Lyhörd men gav tydliga rekommendationer. Läs mer
    2019-04-26 Christian K svarar Kristin L
    Hej Kristin!

Tack för rekommendationen och för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen.

Ha det fint så ses och hörs vi!
  • 2019-04-18

Marie B skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Väldigt nöjda med Victor, hjälpsam och svarade på mail och telefon. Hörde av sig och informerade om allt. Läs mer
    2019-04-23 Victor H svarar Marie B
    Hej Marie!

Tack för de fina orden och tack för jag fått hjälpa till med försäljningen. Hälsa dina syskon så gott också, så ses vi på tillträdet!

Önskar en fortsatt fin vårvecka i solen!

• 2019-04-07

Johan V skrev om Gert Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Gert har sålt vårt radhus och hela försäljningen har varit väldigt smidig. Jag tycker Gert är mycket professionell, kunnig och ger ett väldigt tryggt och stabilt intryck på potentiella köpare. Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2019-04-08 Gert K svarar Johan V
    Hej Johan.
    Tack för de fina orden och rekommendationen. Det har varit mycket trevligt att få hjälpa er med försäljningen.
    Hälsningar Gert.
  • 2019-04-05

Fariba A skrev om Katarina Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    professionell , trevlig , seriös , väl informerande , noggrann mäklare som anger högt förtroende och respekt!
    Adil och Fariba Läs mer
    2019-04-08 Katarina E svarar Fariba A
    Stort tack för de fina orden :-) Katarina
  • 2019-04-04

Jessica V skrev om Gert Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    En mycket trevlig och erfaren mäklare som vi känner mycket förtroende för. Kunnig och lyhörd. Rekommenderar verkligen mäklaren som en trygg och kunnig person. Läs mer
    2019-04-05 Gert K svarar Jessica V
    Hej Jessica.

Tack för den fina rekommendationen och för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen av ert fina radhus.
    Jag känner att vi tillsammans skapade de bästa förutsättningarna för en riktigt bra affär och där också köparen är trygg och nöjd med sitt köp och framtida boende. Vi ses lite längre fram.
    Trevlig helg!

Vänliga hälsningar Gert
  • Ville V

2019-03-26

Ville V skrev om Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Christian gjorde ett bra jobb med en lägenhet som jag sålde i Högsbo.fick en förvånade summa pengar så jag hoppas den nya ägaren tycker om sitt nya hem.
    Jag är nöjd med mäklaren som skötte det väldigt bra. Läs mer
    2019-03-28 Christian K svarar Ville V
    Hej Ville och tack så mycket för rekommendationen! Hoppas och tror köparen kommer trivas fint i den härliga lägenheten :)
  • 2019-03-22

Karin B skrev om Magnus Eklöw en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Sålt ett radhus och köpt en villa. Fin återkoppling från mäklaren och seriöst och engagerat.bemötande Läs mer
  • 2019-03-19

Jens B skrev om Magnus Eklöw en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Köpt villa och sålt radhus.
    Mycket bra bemötande, vänligt och hjälpsamt.
    Mina förväntningar var ett tryggt lotsande genom hela processen med återkoppling, råd etc. Jag tycker mäklaren genomförde detta på ett bra sätt.
    Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda. Läs mer
    2019-03-20 Magnus E svarar Jens B
    Hej Jens, Tack!
    Skönt och jättetrevligt att höra.
    mvh Magnus Eklöw
  • 2019-03-19

Filip C skrev om Magnus Eklöw en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Köpte ett Radhus av Magnus Eklöw, han var lugn och vi kunde känna oss trygga under hela processen. Läs mer
    2019-03-19 Magnus E svarar Filip C
    Hej Filip
    Jätteroligt höra att ni är nöjda och känner er trygga i ert köp. Lycka till!
  • 2019-03-09

Markus W skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi sålde vår lägenhet med Victor som mäklare, och vi rekommenderar honom starkt! Han är alltid optimistisk men även ärlig med vad man kan förvänta.
    Vi kände oss trygga med Victor som vår mäklare från första stund. Han är väldigt informativ och vi visste hela tiden vad som skedde i säljprocessen. Han är mycket kunnig inom sitt yrke och vet vad han pratar om.

Med Victor som mäklare så går ens säljprocess strålande!

// Markus & Linnea Läs mer
    2019-03-11 Victor H svarar Markus W
    Hej Markus och Linnea!

Tack för era fina ord. Vi ses på tillträdet!

Önskar en härlig vecka!

• Maria K

2019-03-01

Maria K skrev om Katarina Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Sålde vår trea i Ruddalen. Mäklaren var väldig professionell. Har gjort ett fantastiskt jobb! Läs mer
    2019-03-04 Katarina E svarar Maria K
    Tack så mycket, härligt höra att ni var nöjda med mig :-) Katarina
  • 2019-02-26

anita pettersson skrev om Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Trevligt bemötande, lättsam och smidig försäljning av mitt hus. Rekommenderar Martin som mäklare till andra som skall sälja. Väl värd sina 5 poäng. Läs mer
    2019-04-17 Martin B svarar anita pettersson
    Anita, tack det gick snabbt och smidigt över förväntan.
  • 2019-02-11

Britt Inger O skrev om Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Fick bra information och trevligt bemötande vid första kontakten , och löpande under hela försäljningstiden vilket är mycket viktigt .Är mycket nöjd med försäljningen av mitt hus och mäklare Martin Barne . Mvh Britt-inger Olsson Läs mer
    2019-02-20 Martin B svarar Britt Inger O
    Britt Inger, tack för det fina omdömet!
  • 2019-02-08

Niklas F skrev om Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Bra exponering via ex kunddatabas och många på visning Läs mer
    2019-02-20 Lena S svarar Niklas F
    Niklas, tack för de fina orden.
  • 2019-02-08

Cattis S skrev om Katarina Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Självgående. Bra mot både köpare och säljare. Läs mer
    2019-02-11 Katarina E svarar Cattis S
    Hej Cattis och tack för de fina orden, var roligt att få hjälpa dig igen :-) Katarina
  • Barncancerfonden R

2019-02-08

Barncancerfonden R skrev om Lena Brissman Janhäll en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Lena sålde ett hus åt Barncancerfonden som vi fått som testamentsgåva. Hon var mycket proffsig, engagerad och kunnig. Vi rekommenderar henne varmt och hoppas ha framtida försäljningar genom henne. Läs mer
    2019-02-08 Lena B svarar Barncancerfonden R
    Men åh vad glad jag blir! Stort tack för er fina rekommendation. Det har varit en ära att få jobba tillsammans med er. Mitt hjärta klappar varmt för Barncancerfonden. Önskar en fortsatt fin fredag och en skön helg!
  • Katarina R

2019-02-04

Katarina R skrev om Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Rutinerad mäklare som kan sin sak. Jag är mycket nöjd med hans sätt att sköta försäljningen av min mors villa. Smidig och lätt att samtala med. Svarar gärna på frågor och är hjälpsam. Kändes väldigt tryggt att ha Martin som mäklare. Läs mer
    2019-02-20 Martin B svarar Katarina R
    Tack Katarina! Vi har haft ett jättebra samarbete hela vägen!
  • Angshuman D

2019-02-01

Angshuman D skrev om Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    My recent purchase of 3 room apartment was supported well by Christian. It would have been good if the issues were handled in a better way. Need better communication of information sometimes. Läs mer
    2019-02-07 Lena B svarar Angshuman D
    Hej och stort tack för din rekommendation. Fint att höra att du är nöjd med din mäklare men självklart tråkigt att du trots våra försök till medling inte är nöjd med lägenhetens skick och dialogen med säljaren efter det att du flyttat in. Vi hoppas i alla fall att du kommer trivas i din nya bostad och önskar dig en fortsatt fin vecka!

Med vänliga hälsningar
    Lena Brissman Janhäll, franchisetagare för Svensk Fastighetsförmedling i Västra Göteborg
  • 2019-01-25

Maria S skrev om Lena Brissman Janhäll en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Lena, var en trevlig och jordnära mäklare med en öppen och ärlig dialog. VH Silvia Samuelsson Waak Läs mer
    2019-01-26 Lena B svarar Maria S
    Tack snälla, vad gullig du är. Stort tack för de fina orden. Önskar en fortsatt fin helg!

Varma hälsningar
    Lena Brissman Janhäll
  • 2019-01-23

George M skrev om Gert Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Gert har varit en bra mäklare som gett oss tydlig information. Gert har alltid varit tillgänglig för att hjälpa oss med att besvara frågor och när vi kännt oss osäkra. Läs mer
    2019-01-23 Gert K svarar George M
    Hej George.

Tack för din fina rekommendation! Det värmer. Vi hörs och ses lite längre fram när det närmar sig tillträdet.
    Ha en fortsatt fin dag.

Hälsningar Gert Karlsson
  • 2019-01-18

Eivor K skrev om Katarina Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Mycket bra mäklare, Katarina! Bra service. Jag är mycket nöjd som helhet. Läs mer

Marconigatan 13, 421 44 Västra frölunda