Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Vi har köpare till din bostad! Varmt välkommen till oss om du vill göra en trygg och smidig bostadsaffär. Vi är kunniga och erfarna mäklare som ligger i topp när det gäller kundnöjdhet. Det är vi mycket stolta över.

Vi är även stolta över att få arbeta för Sveriges starkaste varumärke inom mäkleri - Svensk Fastighetsförmedling - helt fristående från banker och försäkringsbolag. Ett första möte med någon av våra mäklare är alltid kostnadsfritt och förbehållsfritt. Väljer du oss som fastighetsmäklare får du en trygg och modern tjänst med stort och proffsigt innehåll. Dessutom matchar vi din bostad mot branschens största spekulantregister.

Vi har specialiserat oss på att sälja bostadsrätter, radhus, villor, fritidshus och tomter i Långedrag, Hagen, Kungsten, Påvelund, Ekebäck, Grimmered, Högsbo, Tynnered, Näset, Önnered, Frölunda, Järnbrott, Askim, Hovås samt på öarna i södra skärgården så som Vrångö, Donsö, Styrsö, Asperö, Brännö och Köpstadsö.

Varmt välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 576 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster 2

• sålde sitt hus med hjälp av Gert Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    • Ekebäck
    2021-09-28
    Då blir det......................................................dessa 30 tecken
  • köpte sitt hus med hjälp av Gert Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    • Näset
    2021-09-28
    Det kändes väldigt tryggt att köpa hus av Gert han är trevlig proffsig, kunnig och håller det han lovar samt har ett stort tålamod.
    Hej Christian.
    Tack för denna fina rekommendation.
    Är övertygad om att ni kommer trivas riktigt bra i ert fina nya hus.
    Vi hörs av framöver.
    • Ekebäck
    2021-09-28
    Han är bäst han är snäll och förklara allt till oss och jag säger han jobbar mycket bra.
    Hej Mahdi.
    Tack för dessa fina ord. Ni kommer trivas mycket bra i Ekebäck.
    Vi hörs lite längre fram.
    Gert Karlsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    2021-09-25
    Victor har solgt vår leilighet i Lilla Marconigatan.
    Victor er en positiv og god person å forholde seg til. Han har jobbet aktivt og engasjert med forberedelser og med selve salget. Vi har opplevd Victor som profesjonell og dyktig.
    Takk til Victor.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    2021-09-22
    Snabb , hjälpsam, effektiv och professionell.
    Trevlig bemötande.
  • sålde sitt hus med hjälp av Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    • Göteborg
    2021-09-17
    Lena är proffsig. Det märks att hon arbetat länge i branschen.
    Vi är nöjda med hennes tjänster. Hon ringde alltid tillbaka när man sökte henne.
    Hon hjälpte oss att räkna på olika scenario - försäljningspris jämfört med köppris.
    Hon förklarade tydligt det som vi inte förstod när det gäller uppskov av skatt m.m.
  • sålde sitt hus med hjälp av Malin Solvang Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    • Fiskebäck
    2021-09-17
    Tack Malin för trevligt och proffsigt bemötande. Försäljning av vår fastighet har skötts mycket smidigt och proffesionellt.
    Vi rekommenderar henne med varm hand när du säljer din fastighet.
    Inger
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Nora Carlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    2021-09-17
    Från visning till kontraktsskrivning på 24 timmar. Nora återkopplade snabbt på frågor och var enkel att nå genom hela processen.

Som förstagångsköpare fick vi ett mycket gott stöd. Nora är lyhörd och tålmodig!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    2021-09-16
    - bra tillgänglighet
    - vänligt bemötande
    2021-09-15
    Malin är väldigt proffsig och har varit ett tryggt stöd genom hela processen. Vi kan varmt rekommendera Malin till andra som ska sälja sitt boende.
    • Högsbohöjd
    2021-09-15
    Lena är en driven, erfaren, ambitiös och mycket vänlig mäklare. Hon lyssnade på oss och såg till att vi kände oss trygga med henne. Hela försäljningsprocessen kändes enkel med Lena vid rodret. Enkelt och tryggt. Vi är mer än nöjda med Lena!
    • Långedrag
    2021-09-15
    Victor har varit riktigt trevlig från start till slut. Rekommenderas starkt!
    • Hagen
    2021-09-08
    Förtroendeingivande och saklig. Känns trygg utifrån ett köparperspektiv.
    Hej Jakob.
    Tack för denna fina rekommendation.
    Är övertygad om att ni kommer trivas i detta trevliga hus.
    Med vänlig hälsning
    Gert Karlsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Nora Carlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    2021-09-07
    Nora är professionell och duktig, hela resan från värdering till att lägenheten blev såld kändes väldigt trygg. Rekommenderar verkligen Nora då hon är väldigt kompetent och trevlig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Malin Solvang Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    • Önnered
    2021-09-07
    it was a nice and smooth expereince of the purchase.
    2021-09-06
    Malins hjälp och stöd var ovärdeligt för oss som förstagångsköpare. Kan bara ge henne mina varmaste rekommendationer och hade gärna köpt via henne igen. Eller sålt…men det får nog dröja ett tag :)
    2021-09-02
    Christian hjälpte oss med försäljningen på ett professionellt sätt.
    Vi kan varmt rekommendera honom!
    • Åkered
    2021-08-30
    Från första telefonsamtalet och mötet fick jag ett positivt intryck av Malin. Hon har varit proffsig, engagerad och ett bra stöd under hela säljprocessen. Alla frågor har hon snabbt återkopplat till via mail eller telefon. Mina bästa rekommendationer.
    • Åkered
    2021-08-30
    Hela processen löpte på smärtfritt. Jag var personligen inte i kontakt med Malin förutan när hon skulle ha lite uppgifter. Min syster som var godman under försäljningen var väldigt positiv och nöjd med Malin.
    2021-08-27
    Allt va bra. Väldigt trevlig de va aldrig några problem med nåt.
    2021-08-27
    Trevlig och professionell bemötande, vi blev väldigt nöjda! Tack Victor!
    2021-08-25
    Nora was very nice and helpful during the whole process. Great also at organizing and perfect communication between seller and buyers! 100% recommend her!
    2021-08-25
    Mycket nöjd!
    Nora gjorde ett mycket bra och kompetent jobb samt var trevlig och lätt att ha att ha kontakt med.
    2021-08-24
    Vi blev mycket trevligt bemötta av mäklaren. Alla våra förväntningar infriades och försäljningen gick över våra förhoppningar.
    2021-08-20
    Hjärtligt bemötande av en mycket påläst och duktig person.
    Återkom med snabba besked och svar på frågor.
    Snabbt genomfört avslut.
    Hon kan verkligen rekommenderas.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    2021-08-20
    Tillgänglig, lugn och tillmötesgående i säljprocessen
    Hej Johan och tack för din rekommenation. Hoppas och tror du kommer trivas fint i din nya fina lägenhet :) Christian Karlsson
    2021-08-20
    Mycket trevligt och respektfullt bemötande
    Förväntade mig , en lyckad försäljning , vilket det verkligen blev
    Nora är mycket proffesionell , kunnig , lyhörd för både säljare och köpare
    och har varit till stor hjälp genom hela försäljningsprocessen
    Kan verkligen rekommendera Nora

2021-08-19
    Nora var riktig hjälplig under hela processen. Vi var mycket glada om hur hon organiserade visningen och alla dokumenter. Hon var en bra länk mellan oss, köparen, och säljaren. Vi kan bara rekommendera henne som mäklare!
    • Sisjön
    2021-08-18
    Så Tacksam att jag hittade världens bästa Mäklare i en tid i livet när allt va upp och ner.
    Då kom Malin,
    Så trygg, kunnig och påläst!
    Alltid snabb återkoppling, tillgänglig och proffsig.
    Kommer alltid att vara tacksam och kan varmt rekommendera Malin och Svensk fast.
    2021-08-18
    Snabb och effektiv
    Levererar över förväntan
    • Kaverös
    2021-08-13
    Jag blev bemött på ett väldigt bra och tilltalande sätt.

De förväntningar som jag hade var naturligtvis att på bästa möjliga sett få den hjälp som behövdes för att avyttra den lägenhet som jag önskade få sålt.

Finns bara positiva saker att nämna vad det gäller anlitad mäklare, mycket smidig affär kom till att bli av inom en väldigt kort tid.

Hela upplägget, alltifrån början, tillvägagångsättet, marknadsföringen och avslutet var utmärkt och professionellt utfört utav mäklare Christian Karlsson.
    Hej Leif och tack för din rekommendation. Varit ett nöje att få hjälpa till med försäljningen. Allt gott! Christian Karlsson
    • Kaverös
    2021-08-13
    Bra bemötande, tydlig kommunikation och tillgänglig via telefon, även efter genomförd affär.
    Hej Sofia och tack för ditt omdöme. Kul att ni är nöjda. Vi ses! Christian Karlsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    • Fiskebäck
    2021-08-12
    Tillmötesgående och bra, vi är väldigt nöjda.
    2021-08-11
    Vi har stort förtroende för Victor. Han har varit väldigt hjälpsam och pålitlig. Han har fixat och trixat för att tillgodose våra krav på att visning och köp skulle kunna ske på distans och att tillträde dessutom skulle ske snabbt.
    Vi kan varmt rekommendera Victor till andra köpare/säljare.
    • Tångudden
    2021-08-11
    Gert var toppen att ha att göra med när vi köpte villa i våras. Får känslan av att säljarna är minst lika nöjda och de hade ju mer med varandra att göra än vi som köpare.
    Hej Ivar.
    Tack för dessa fina ord.
    Hoppas ni skall trivas i ert fina hus.
  • Emma H
    2021-08-09
    Toppenkille! Rak och trevlig i sin kommunikation
    2021-08-07
    Lyssnade in oss som köpare. Jag kunde bolla tankar med honom.
    Professionell.
    2021-08-06
    Viktor har varit väldigt tillmötesgående under hela försäljningsprocessen och lättillgänglig. Allt har hanterats mycket professionellt och tryggt. Kan absolut rekommendera!
    2021-08-05
    Mycket kunnig och uppmärksam. Vi hade höga förväntningar på honom och han levde upp till dessa 100%. Han sålde bostaden snabbt och lätt.
    2021-08-05
    Allt har gått lätt och smidigt.Enkelt att få kontakt
    Vid kontraktsskrivningen var Victor väldigt grundlig och pedagogiskt.
    Vi är jättenöjda!
    2021-08-05
    Positiv, öppen och verkar för båda parter. Snabb och effektiv process. Tillgänglig och ringer snabbt tillbaka. Känns solid och kommer gärna tillbaks.
    2021-07-31
    Christian har under omständigheterna varit kanon.

Då lägenheten köptes på förhand innan visning under semestertider fick vi dock aldrig möjligheten att träffa honom. Hur som helst har all digitalkommunikation med honom varit strålande.

Under kontraktsskrivningen var kollegan Viktor på plats och bemötte oss varmt.

Första fastighetsköpet och första kontakten jag haft med mäklare men det var perfekt. 10/10.
    Hej och tack så mycket för din rekommendation Albert.

Tror ni kommer trivas utmärkt i er nya fina lägenhet.

Ses på tillträdet :)
    Christian Karlsson
    2021-07-30
    Bra planering, mycket trevligt bemötande och bra genomförande och resultat.
    2021-07-26
    Bra service, öga för detaljer och driven:)
  • köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Bernhardsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    2021-07-13
    Hade en väldigt bra erfarenhet av Ulrika då vi köpte hus.

Hade inte mycket förväntningar, men måste säga att kommunikationen mellan oss och mäklare var väldigt bra under den korta tiden. Väldigt förklarande och trevlig
    Tack för fint omdöme. Är säker på att ni kommer att trivas jättebra i ert nya hus. Ulrika Bernhardsson
    2021-07-09
    Hon har mycket bra tålamod. Hon är tillgänglig
    eller hon ringer tillbaka så snart hon kan.
    2021-07-08
    Trevlig, saklig, tillmötesgående, förtroendegivande och förstående.
    Tycker att det är väldigt stressande situation då allt ska gå så snabbt, för snabbt och Nora dämpade denna stress på ett proffsigt sätt och jag kände att hon hade en bra känsla för både säljare och vi köpare.
    2021-07-07
    Gjorde en bra och rättvis bedömning av värdet på fastigheten. Lätt att ha att göra med och proffsigt agerande.
    Tack för din rekommendation Maria, vi ses! Christian Karlsson
    2021-07-06
    Nora är väldigt trevlig och behaglig att ha att göra med. Hon är lyhörd och kommunikativ. Hon ger noggrann och saklig information. Hon uppfyllde alla förväntningarna vi hade på henne.
    2021-07-06
    Trevlig mäklare som vet vad hon gör