Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Marconigatan 13, 421 44 Västra frölunda — Visa karta

Vi är kunniga och erfarna mäklare som som ligger i topp när det gäller kundnöjdhet. Vårt kontor har högst betyg på Reco dvs. nöjdast köpare och säljare av alla mäklare i Västra Göteborg. Det är vi mycket stolta över.

Vi är även stolta över att få arbeta för Sveriges starkaste varumärke inom mäkleri - Svensk Fastighetsförmedling - helt fristående från banker och försäkringsbolag. Svensk Fastighetsförmedling har funnits i över 80 år. I Västra Göteborg har vi haft ett kontor i över 30 år. Ett första möte med någon av våra mäklare är alltid kostnadsfritt och förbehållsfritt. Väljer du oss som fastighetsmäklare får du en trygg och modern tjänst med stort och proffsigt innehåll.

Vi har specialiserat oss på att sälja bostadsrätter, radhus, villor, fritidshus och tomter i Långedrag, Hagen, Kungsten, Påvelund, Ekebäck, Grimmered, Högsbo, Tynnered, Näset, Önnered, Frölunda, Järnbrott, Askim, Hovås samt på öarna i södra skärgården så som Vrångö, Donsö, Styrsö, Asperö, Brännö och Köpstadsö.

Varmt välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling!
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 101 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

• Rose-Marie T
    Rose-Marie T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Kompetent trevlig kunnig det är ord som jag har att säga är mycket nöjd Läs mer
    2018-09-18 Lena B svarar Rose-Marie T
    Hej!

Tack för din fina rekommendation. Härligt att höra att du är nöjd. Din mäklare Christian Karlsson hälsar så gott och önskar er en fortsatt fin vecka!

Mvh Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, ägare Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
  • Linda S
    Linda S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Jag och min sambo sålde nyligen våran lägenhet med hjälp av Katarina Engström. Vi möttes av professionalism och noggrannhet. Hon uppfyllde alla våra förväntningar! Läs mer
    2018-09-11 Lena B svarar Linda S
    Hej Linda

Katarina är en jätteduktig mäklare. Kul att ni fann varann och att ni är nöjda med tjänsten. Hon hälsar så gott och önkskar er en fortsatt fin vecka!

• David S
    David S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi köpte ett radhus. Kan inte klaga på något, allt fortlöper så som jag tänker mig en försäljning ska gå till. Läs mer
    2018-09-11 Lena B svarar David S
    Hej David!

Härligt att höra att du känner dig nöjd med din mäklare Lena Svensson! Hon hälsar och tackar för de fina orden.

Ha en fortsatt bra vecka!

Hälsningar Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare för Svensk Fastighetsförmedling i västra Göteborg
  • Ted L
    Ted L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Trevlig kille. Upplevde att Christian tog sig tid för att svara på mina frågor, samt tillmötesgående med alla mina behov och idéer. Försäljningen sköttes snabbt och effektivt med alla parter nöjda. Rekommenderas Läs mer
    2018-09-11 Lena B svarar Ted L
    Hej Ted

Härligt att höra att du är nöjd med din mäklare Christian Karlsson. Fina rekommendationer betyder mycket! Christian hälsar så gott och önskar dig en fortsatt bra vecka!

Mvh Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare för Svensk Fastighetsförmelding i västra Göteborg
  • Jonas G
    Jonas G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Klanderfritt, kan inte bli bättre. Läs mer
    2018-08-20 Lena B svarar Jonas G
    Hej Jonas

Härligt! Din mäklare Katarina Engström är verkligen en toppentjej. Kul att höra att du är nöjd! Hon hälsar så gott!

Mvh Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare på Svensk Fastighetsförmedling i västra Göteborg
  • Freshteh F
    Freshteh F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi har köpt en bostadsrätt. Victor var vår mäklare som är väldig driven och trevlig person. Vi fick all hjälp som vi behövde på vägen. Läs mer
    2018-08-10 Lena B svarar Freshteh F
    Hej Freshteh och tack för din fina rekommendation. Härligt att höra att du är nöjd med din mäklare Victor Helgesson.

Önskar dig en fortsatt bra fredag och en skön helg!

• Ola H
    Ola H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Min bror och jag sålde nyligen en lägenhet (dödsbo) med hjälp av Katarina Engström som gjorde ett fantastiskt jobb på alla vis. Hennes insats var professionell (driven, noggrann, punktlig och med uppföljning av ALLT), personlig (glad och lättsam) och förenklande (imponerande tillgänglighet, bra att rådgöra med, alltid ett steg före oss och utan undantag väl förberedd).

Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-08-06 Lena B svarar Ola H
    Hej Ola och stort tack för att du tagit dig tid att rekommendera din mäklare Katarina Engström. Härligt att höra att ni är nöjda. Det är viktigt för oss. Katarina hälsar så gott och tackar för de värmande orden.

Med vänliga hälsningar Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare för Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi har sålt en etta på flöjtgatan i Göteborg som vi köpte för två år sedan. Vi kan enbart ge goda vitsord om Viktor ett fantastiskt engagemang. Viktor levde upp och överträffade mina förväntningar raka ärliga och enkla svar precis det man vill ha som kund. Det har varit en ära att jobba med Viktor alltid lösningsorienterad och ser möjligheter istället för problem. Läs mer
    2018-08-06 Lena B svarar Fredrik S
    Hej Fredrik och stort tack för dina värmande ord. Jättekul att höra att ni är nöjda. Er mäklare Victor Helgesson hälsar så gott!

Mvh Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare vid Svensk Fastighetsförmedling i västra Göteborg
  • Peter
    Peter skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    För två år sedan köpte vi en bostadsrätt som en mäklare från detta kontor ombesörjde försäljningen av. Efter att vi vunnit budgivningen var det väldigt bråttom med kontraktsskrivningen. Eftersom allt verkade vara i sin ordning och vi tyckte vi hade koll på lägenhetens skick och området så skrev vi på kontraktet.

Några veckor senare gjorde vi av en slump upptäckten att det låg ute ett förslag på detaljplan där grannfastigheten som idag är en mindre affärslokal ska rivas och ge plats åt ett enormt flerbostadshus. Detta kommer totalt skymma vår utsikt samt exponera vår lägenhet för insyn från de nybyggda bostäderna. Förslaget hade legat ute ett bra tag och var således inte någon nyhet för de som sålde lägenheten eller för mäklaren. Mäklaren hade inte sagt ett ord om detaljplanen vid visningen eller någon annan gång.

Eftersom kontrakten redan var påskrivna fanns det ingen återvändo utan vi flyttade in och har bott i lägenheten i två år. Arbetet med detaljplanen har dragit ut på tiden men den kommer tas upp för antagande inom kort.

Nu när vi nu ska köpa hus och försöka sälja lägenheten pratade vi med flera mäklare och samtliga sa att det enda rätta var att berätta för samtliga spekulanter om detaljplanen. Mäklaren vi valde gjorde detta och hade även skrivit ut detaljplaner för spekulanterna för att de skulle få all information som kan tänkas påverka deras beslut. Självklart medförde detta att de flesta tappade intresset och vi fick till slut godta ett bud där vi förlorat flera hundra tusen på denna lägenhet.

Självklart kan detta till viss del förklaras av att marknaden är svalare nu än när vi köpte men enligt mäklaren var det flera av intressenterna som valde att avstå just på grund av detaljplanen.

Jag är medveten om att det är köparen som är skyldig att undersöka eventuella detaljplaner som kan påverka det objekt man ska köpa men jag tycker ändå att det var oproffsigt och oetiskt gjort av mäklaren att inte informera om detaljplanen. Hade vi fått denna information vid visningen hade vi garanterat avstått från att lägga bud på lägenheten.

De mäklare som jag pratat med från andra företag samt representanter från stadsbyggnadskontoret har ställt sig mycket frågande till varför en mäklare INTE väljer att informera spekulanterna om detta. Enligt mäklarsamfundets etiska regler ska en mäklare "utföra sitt uppdrag omsorgsfullt och enligt god fastighetsmäklarsed" samt " i förhållande till köpare och säljare visa objektivitet och söka att efter bästa förmåga tillvarata båda parters berättigade intressen". Jag har svårt att se hur mäklaren från Svensk Fastighetsförmedling har följt dessa regler vid vårt köp.

Utöver detta var mäklaren svår att få tag på. Vi bad henne återkoppla när handpenningen kommit in på dennes konto (det gjorde hon inte). Vi såg att det låg kvar pantbrev som skulle blivit lösta vid tillträdet. Detta fick vi påpeka flertalet gånger via mail och telefon innan vi fick hjälp med att lösa det.

Så summan av kardemumman blir att vi inte kan ge något annat än en etta i betyg för Svensk Fastighetsförmedlings Frölunda-kontor. Vi kommer definitivt inte anlita dom vid någon försäljning. Läs mer
    2018-07-17 Lena B svarar Peter
    Hej Peter

Det här var helt nya uppgifter för mig. Kan inte ens räkna ut vilken gata det handlar om. Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig. Vi har aldrig fått in någon reklamation om detta och jag kan ju inte se dina kontaktuppgifter här. Det låter också väldigt konstigt det du skriver om pantbreven, då det inte finns pantbrev på bostadsrätter. Ring mig gärna så att jag kan få svar på vilken adress och vilken mäklare detta rör sig om. Jag nås på 0768-6906901. Med vänlig hälsning Lena Brissman Janhäll.
  • Tom Ö
    Tom Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi sålde vår lägenhet i Frölunda med hjälp av Katarina Engström. Väldigt nöjda med hela konceptet. Katarina är väldigt kundinriktad och flexibel. Tack för fint samarbete! Läs mer
    2018-07-13 Lena B svarar Tom Ö
    Hej

Det var härligt att höra. Håller med dig om att er mäklare Katarina Engström är toppen! Hon hälsar så gott och önskar er en fortsatt skön sommar!

Mvh Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare vid Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
  • Jessica P
    Jessica P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Jag har sålt min lägenhet. Fick bra hjälp av Victor . Han är duktig, trevlig och han levde upp till mina förväntningar.
    Är väldigt nöjd med Victor som mäklare. Rekommenderar honom gärna vidare . Läs mer
    2018-07-06 Lena B svarar Jessica P
    Hej Jessica

Tack för att du tog dig att lämna en så fin recension. Victor hälsar så gott och önskar dig en fortsatt fin sommar!

• Anders J
    Anders J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Jag har sålt min mammas dödsbo, ett radhus.
    Jag fick ett väldigt bra bemötande av Lena, det var lite speciellt eftersom det var ett dödsbo samt mitt förädrahem. Lena "spelade med mig" och vi tog det hela i mitt tempo. Hon gav mig goda råd under processen, ex om vi skulle sälja med befintligt lösöre mm mm. I slutfasen pratade vi var vi skulle lägga oss map utgångsbud. Det blev väldigt bra och allt slutade med att jag fick betydligt mer än vad jag förväntade mig.
    Sammanfattningsvis har Lena gjort ett strålande jobb från start till mål! Läs mer
    2018-07-13 Lena B svarar Anders J
    Hej Anders! Vilket fint omdöme. Din mäklare Lena Svensson tackar och hälsar att ni varit mycket trevliga att jobba tillsammans med. Hon önskar er en fortsatt riktigt bra sommar!

Mvh Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare för Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
  • Elisabeth Ö
    Elisabeth Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Försäljning av en tvårumslägenhet i Järnbrott/Flatås i Göteborg. Vi har blivit mycket vänligt bemötta av mäklaren. Han är kunnig och verkar ha god erfarenhet av området. Försäljningen har gått snabbt med stor öppenhet och klara besked i olika frågor. Mäklaren är också lätt att nå per telefon och mail. Frågor besvaras omgående. En ung och tillmötesgående och kunnig mäklare som kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2018-07-03 Lena B svarar Elisabeth Ö
    Hej Elisabeth och stort tack för dina värmande rader! Er mäklare Victor Helgesson hälsar så gott och önskar er en fortsatt fin sommar!

Mvh Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
  • Wiliam G
    Wiliam G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Blivit väldigt bra bemött och det var aldrig några konstigheter. Fick hjälp med att sälja en lägenhet och vi fick sålt den innan visningarna.

Det kändes tryggt och bra, vi fick svar på alla våra frågor. Läs mer
    2018-07-02 Lena B svarar Wiliam G
    Hej William och tack för dina fina ord. Din mäklare Katarina Engström hälsar så gott och önskar dig en fortsatt bra sommar!

• Ulla Birgitta H
    Ulla Birgitta H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi sålde ett radhus som var i behov av renovering. Vår mäklare hade ett lugnt och trevligt bemötande. Han gav ett väldigt trovärdigt intryck och nu när försäljningen är klar kan vi verkligen bekräfta att det blev en bra resa från början till slut. Läs mer
    2018-06-23 Gert K svarar Ulla Birgitta H
    Hej Birgitta och tack för de fina orden! Det var trevligt att få hjälpa er med försäljningen och få lära känna er lite grann.
    Hälsa så gott och ha en riktigt härlig sommar! Med vänlig hälsning Gert Karlsson och Lena Brissman Janhäll.
  • Antje B
    Antje B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Mycket engagerad och personlig i sitt bemötande som upplevdes positivt Läs mer
    2018-07-02 Lena B svarar Antje B
    Hej och tack för din fina rekommendation. Din mäklare Christian Karlsson hälsar och önskar en fortsatt skön sommar!

• Kent J
    Kent J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Engagerad och noggrann mäklare som dessutom är seriös och som håller sig såväl till regelverket som att han ser både till säljare och köpare. Hanterade väl en tilltrasslad situation. Snabb i kommunikation och svar samt konstant tillgänglig. Vårt högsta betyg och varma rekommendationer till Gert Karlsson! Läs mer
    2018-06-20 Gert K svarar Kent J
    Hej Kent och stort tack för den fina rekommendationen! Det var en krokig väg till målet men vi kom dit tillsammans.
    Det har varit trevligt att lära känna er och jag önskar er en trevlig sommar och lycka till med ert nya boende.

Men vänliga hälsningar Gert Karlsson och Lena Brissman Janhäll
  • Cajsa M
    Cajsa M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Sålt vårt hus.
    Mäklaren ingav förtroende och hade stor kunskap. De var lyhörda och lyssnade till våra behov men kom även med bra råd och tips vi kunde ta till oss och hade nytta av.
    Bemötandet och servicen överträffade mina förväntningar. Jag är mycket nöjd med hela processen och rekommenderar varmt dessa mäklare. Läs mer
    2018-06-11 Lena B svarar Cajsa M
    Hej Cajsa och stort tack för dina fina ord. Det har verkligen varit en ära att få arbeta med försäljningen av ert fantastiska hus. Önskar er all lycka framöver i ert nya boende!

Med vänliga hälsningar Gert Karlsson och Lena Brissman Janhäll
  • Lukas S
    Lukas S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi är jättenöjda med Victor som hjälpte oss med vårt lägenhetsköp. Han är genuint trevlig och alltid mycket professionell. Vi fick god hjälp under alla moment av processen och vi kan varmt rekommendera honom till alla! Läs mer
    2018-06-08 Lena B svarar Lukas S
    Hej Lukas och stort tack för dina värmande ord. Din mäklare Victor Helgesson hälsar så gott och önskar er en fortsatt skön sommar!

Mvh Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, ägare till Svensk Fastighetsförmedling i västra Göteborg
  • Karin N
    Karin N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Bostatsrätt. 2 rum och kök.
    Bra bemött och lätt att samtala med.
    Snabb budgivning och bra beläget kontor. Läs mer
    2018-06-07 Lena B svarar Karin N
    Hej och stort tack för din fina rekommendation. Kul att du är nöjd med vår tjänst och roligt att höra att du tycker vårt kontor är bra beläget. Din mäklare Christian Karlsson hälsar så gott och önskar dig en fortsatt bra sommar!

• Joakim A
    Joakim A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Sålt en äldre villa.

Mäklaren är kunnig, har god kunskap om området, dess fördelar och potential. Läs mer
    2018-06-05 Lena B svarar Joakim A
    Hej Joakim och stort tack för att du gav oss ett så fint betyg och tog dig tid att skriva ett par rader. Det betyder mycket för oss. Din mäklare Gert Karlsson tackar och bockar!

Mvh Lena Brissman Janhäll
  • Oskar L
    Oskar L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi har både köpt och sålt lägenhet med Victor och han har alltid varit tillgänglig. Han jobbar hårt för att försöka få alla parter nöjda. Mycket tillmötesgående och trevlig!

Rekommenderas! Läs mer
    2018-06-04 Lena B svarar Oskar L
    Hej Oskar och stort tack för att du tog dig tid att skriva ett par rader om din mäklare Victor Helgesson. Det betyder mycket både för honom och för oss. Önskar dig en fortsatt skön sommar!

Mvh Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare för Svensk Fastighetsförmedling i västra Göteborg.
  • Johan S
    Johan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Mycket nöjd med Katarinas insats från början till slut, ett stort tack för ett väl utfört arbete och ett gott resultat.😀 Läs mer
    2018-05-31 Lena B svarar Johan S
    Hej Johan och stort tack för att du tog dig tid att rekommendera oss! Din mäklare Katarina Engström hälsar så gott och önskar dig ett gott veckoslut och en skön helg!

• Elof J
    Elof J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Försäljning av bostadsrätt.
    Trevligt, lättsamt och mycket engagerat bemötande.
    Mycket bra uppföljning och information under hela säljprocessen.
    Mina förväntningar har överträffats med god marginal.
    Jag rekommenderar Victor Helgesson och SF till vänner och bekanta. Läs mer
    2018-05-28 Lena B svarar Elof J
    Tack Elof för att du tog dig tid att rekommendera oss. Din mäklare Victor Helgesson bockar och tackar och önskar dig en fortsatt skön sommar!

• Karl A
    Karl A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Supertrevlig jordnära och ambitiös, anlitar gärna igen Läs mer
    2018-05-28 Lena B svarar Karl A
    Tack Karl för dina värmande ord. Din mäklare Katarina Engström hälsar så gott och tackar för din rekommendation.

Önskar dig en fortsatt skön sommar!

• Thomas  L
    Thomas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi har både köpt och sålt genom samma mäklare. Vi är väldigt nöjda med hur allt har sköts av henne.
    Det har varit tryggt och tydligt hela vägen. Vi har fått tydlig information och blivit uppdaterade hela tiden när något har skett. Mycket Bra! Läs mer
    2018-05-25 Lena B svarar Thomas L
    Hej Thomas och stort tack för din fina rekommendation. Din mäklare Lena Svensson hälsar så gott och önskar er en fortsatt fin och solig vecka!

• Jamil G
    Jamil G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Victor är bäst! Han är engagerad, duktig och trevlig. Jag är mycket nöjd. Tusen tack för all hjälp! Läs mer
    2018-05-17 Lena B svarar Jamil G
    Hej Jamil och stort tack för din rekommendation! Victor bockar och tackar för de fina orden!

Önskar dig en fortsatt solig dag!

Mvh Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
  • Rune C
    Rune C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Väldigt kunnig, enkel att ha att göra med och verkligen duktig på det han gör. Bra dialog och alltid hållit det han lovat. Kontinuerlig återkoppling och uppdatering av olika saker. Väldigt seriös. Läs mer
    2018-05-07 Lena B svarar Rune C
    Hej och stort tack för din fina rekommendation! Nöjda kunder betyder mycket för oss och er mäklare Christian Karlsson hälsar så gott och tackar även han för de fina orden.

• Gunilla B
    Gunilla B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Christian Karlsson!
    Har gjort ett fantastiskt jobb med försäljningen av vår pappas lägenhet på Silvermyntsgatan 13.
    Vill verkligen rekommendera honom framöver.

En mycket nöjd kund
    Gunilla Burai Läs mer
    2018-05-06 Lena B svarar Gunilla B
    Hej Gunilla och stort tack för din fina recension. Din mäklare Christian Karlsson skickar även han ett varmt tack för de fina orden!

Med vänlig hälsning,
  • Pernilla S
    Pernilla S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Köpt lägenhet, 3:a, i naturnära område i Göteborg.
    Ofta snabb respons med svar eller återkoppling via telefon eller mail. Personligt bemötande och bra hanterat av mäklaren vid problem som uppstod på resans gång pga av säljaren.
    Bemötta med tilltalande av namn och med gott uppförande, som uppskattas. Läs mer
    2018-04-30 Lena B svarar Pernilla S
    Hej Pernilla och stort tack för att du tagit dig tid att rekommendera oss. Din mäklare Victor Helgesson hälsar och tackar för de värmande orden.

Önskar dig en fortsatt bra vår och en fin valborg!

Med vänliga hälsningar Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare Svensk Fastighetsförmedling, Göteborg Väster
  • Tomas A
    Tomas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Sålt radhus Önnered.

Jag är väldigt nöjd med Lena Svensson mäklartjänster, väldigt professionell och rak och tydlig i kommunikationen. Läs mer
    2018-04-23 Lena B svarar Tomas A
    Hej Tomas och stort tack för att du tog dig tid att rekommendera din mäklare Lena Svensson. Hon hälsar så gott, tackar för de fina orden och önskar dig en fortsatt bra vecka!

Med vänliga hälsningar, Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare Göteborg Väster
  • Leon O
    Leon O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vill starkt rekommendera mäklare Katarina Engström, som sålde min bostadsrätt i Västra Frölunda. Jag hade sedan tidigare varit i kontakt med flera andra mäklare innan jag gjorde mitt val. I mitt sökande kom jag i kontakt med Katarina, som tydligt visade sig vara den mest kompetenta. Genom hela försäljningsprocessen var hon energisk, driven, intresserad, kunnig och alltid kontaktbar via telefon. Även efter avslutad affär kunde jag kontakta henne om information och rådgivning.
    Om någon känner sig osäker på sitt val av mäklare, så kan jag starkt rekommendera Katarina Engström. Läs mer
    2018-04-17 Lena B svarar Leon O
    Stort tack Leon för denna mycket fina rekommendation. Det är underbart att höra att du är nöjd med din mäklare. Katarina hälsar så gott och tackar för de värmande orden!

Med vänliga hälsningar
  • Monica J
    Monica J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi är mycket nöjda med Victor Helgesson.
    Han är glad, trevlig, saklig och hjälpsam.
    Vi har gott förtroende för honom.
    Mvh Monica och Arne Johansson Läs mer
    2018-04-16 Lena B svarar Monica J
    Hej Monica och stort tack för att du tog dig tid att skriva dessa fina rader om din mäklare! Victor Helgesson hälsar så gott!

• Ann H
    Ann H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Jag har förvärvat en 3:a med balkong på Mandolingatan 3 i Göteborg. Eftersom jag visste vilken typ av objekt som var intressant för mig gällde det att agera snabbt . Det blev enkelt mycket pga mäklaren på Svensk Fast. Han var väldigt tillmötesgående och ordnade en snabb visning och därför kändes det lätt för mig att slutföra affären.
    Bemötandet jag fick var effektivt men inte stressande. Trevlig och avslappnad men också respektfull med humor dessutom . En egenskap jag uppskattar i en stressfull situation när mycket står på spel. Läs mer
    2018-04-09 Lena B svarar Ann H
    Hej Ann och stort tack för att du tog dig tid att rekommendera oss. Din mäklare Christian Karlsson hälsar så gott och tackar för de fina orden!

Önskar dig en fortsatt fin vecka! Med vänlig hälsning Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare Svensk Fastighetsförmedling, Göteborg Väster
  • Patrycja J
    Patrycja J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Kan varmt rekommendera Victor Helgessonsom som mäklare. Alltid tillgänglig, alltid på hugget. Mycket bra bemötande under hela processen. Har mycket erfarenhet och kommer med mycket bra inputs och är ett bra stöd under hela processen. Mycket nöjd. Läs mer
    2018-03-26 Lena B svarar Patrycja J
    Hej patrycja!

Härligt att höra att du är nöjd med din mäklare Victor Helgesson. Han hälsar så gott och tackar för dina värmande ord!

• Jenny E
    Jenny E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Lena Brishäll Janhäll har kännts väldigt Proffsig genom hela processen. Tydlig och öppen kring hur processen går till. Kunnat svara på det frågor vi haft. Läs mer
    2018-03-23 Lena B svarar Jenny E
    Åh, tack Jenny. Vad glad jag blir för de fina orden! Vi ses på måndag!

Hälsningar, Lena Brissman Janhäll
  • Klas R
    Klas R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Victor visar alltid ett gott humör och har alltid en lösning på alla frågor. Vi är mycket nöjda med den service han har gett oss. Läs mer
    2018-03-23 Lena B svarar Klas R
    Hej Klas

Härligt att höra! Stort tack för att du tog dig tid att skriva ett par rader. Victor Helgesson hälsar så gott!

Ha en fortsatt fin dag önskar Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare Göteborg Väster, Svensk Fasighetsförmedling
  • Elin S
    Elin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Trevligt och förtroendegivande bemötande Läs mer
    2018-03-12 Lena B svarar Elin S
    Hej Elin och tack för din rekommendation! Din mäklare Lena Svensson hälsar och önskar dig en fortsatt fin vecka!

• Azar S
    Azar S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi tycker att mäklare som hjälpte oss att sälja våran fastighet
    Har bra jobbat och var mycke trevlig och hjälpsam
    Och vi är jätte nöjd och tackar så jätte mycket. Läs mer
    2018-03-03 Lena B svarar Azar S
    Hej Azar och tack för att du tog dig tid att recensera oss. Härligt att höra att ni är nöjda med er mäklare Katarina Engström. Hon hälsar och önskar en fortsatt fin helg!

Med vänlig hälsning, Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, ägare till Svensk Fastighetsförmedling västra Göteborg
  • Arash R
    Arash R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Victor är en passionerat mäklare. Vet vad han gör och älskar sitt jobb. Rekommenderas högt. Läs mer
    2018-03-01 Lena B svarar Arash R
    Hej Arash

Tack för din rekommendation. Det betyder mycket för oss att du är nöjd med din mäklare och vår mäklatjänst. Victor Helgesson hälsar så gott och önskar dig en fortsatt fin vecka och en skön helg!

Mvh Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare Svensk Fastighetsförmedling, Göteborg Väster
  • Oscar H
    Oscar H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Fick ett väldigt bra bemötande och ett bra stöd under försäljningsprocessen. Jag är väldigt nöjd! Läs mer
    2018-02-19 Lena B svarar Oscar H
    Hej Oscar!

Härligt att höra att du är nöjd och att din mäklare Victor Helgesson varit ett bra stöd under försäljningsprocessen. Han hälsar så gott och önskar dig en fin vecka!

• Bengt A
    Bengt A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Mycket nöjd blev hela tiden välinformerad om läget Läs mer
    2018-02-15 Lena B svarar Bengt A
    Hej Bengt och tack för din rekommendation. Härligt att du är nöjd med din mäklare Victor Helgesson. Han hälsar och önskar dig en fin vecka.

Med vänlig hälsning, Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare på Svensk Fastighetsförmedling västra Göteborg
  • Cristina M
    Cristina M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Victor Helgesson är en jätteduktig mäklare! Vi har känts trygga från början till slut. Han är alltid trevlig och tillgänglig.
    Vi ska rekommendera Victor till våra kompisar. Läs mer
    2018-02-13 Lena B svarar Cristina M
    Hej Christina! Tack för dina värmande ord. Härligt att hörs att du är nöjd med vår mäklartjänst och din mäklare Victor Helgesson. Han hälsar och önskar en fortsatt fin vecka!

Med vänlig hälsning, Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare på Svensk Fastighetsförmedling i västra Göteborg.
  • Maj-Britt L
    Maj-Britt L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Hej!

Jag fick ett mycket gott bemötande och känner mig väldigt nöjd. Läs mer
    2018-02-09 Lena B svarar Maj-Britt L
    Hej Maj-Britt och stort tack för att du tog dig tid att rekommendera oss.
    Din fastighetsmäklare Magnus Eklöw hälsar så gott och önskar dig en fin helg!

• Joachim O
    Joachim O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Fick hjälp med lägenhetsförsäljning av Victor Helgesson vilket var hur bra som helst. Hans rådgivning samt handhavande av affären var helt igenom utmärkt från första mötet till avslutad affär!!!

Joachim Ottosson Läs mer
    2018-02-09 Lena B svarar Joachim O
    Hej Joachim

Härligt att höra att du är nöjd. Victor är verkligen en riktigt duktig mäklare! Han tackar för de fina orden och önskar dig en fin helg!

• Jannice J
    Jannice J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Fantastisk mäklare med mycket gott bemötande och kvalifikationer.
    God kommunikation och jag som kund hade fullt förtroende för mäklaren. Läs mer
    2018-02-05 Lena B svarar Jannice J
    Hej Jannice och stort tack för de fina orden! Din mäklare Katarina Engström hälsar så gott och önskar dig en fortsatt fin vecka!

Hälsningar från Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
  • Arne S
    Arne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Katarina Engström är noggrann, ambitiös och har ett trevligt bemötande. Vi är mycket nöjda med hennes sätt att hantera vår bostadsförsäljning. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2018-02-05 Lena B svarar Arne S
    Hej Arne!

Katarina är verkligen en klippa. Härligt att ni är nöjda. Hon hälsar så gott och tackar för de fina orden.

• Jonas R
    Jonas R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Engagerad. Arbetade hårt med många visningar. God och regelbunden kontakt och information. Läs mer
    2018-02-05 Lena B svarar Jonas R
    Hej Jonas och tack för din fina rekommendation. Härligt att höra att du är nöjd med din mäklare Christian Karlsson. Han hälsar och tackar och önskar dig en fortsatt fin vecka!

Mvh Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare för Göteborg Väster, Svensk Fastighetsförmedling
  • Jenny N
    Jenny N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Bra och professionellt bemötande, tydlig kommunikation och bra service. Noggrann, förberedd och erfaren. Lyhörd för mina åsikter och mån om att jag som säljare blir nöjd. Läs mer
    2018-01-29 Lena B svarar Jenny N
    Hej Jenny och stort tack för att du tog dig tid att rekommendera oss. Så härligt att höra att du kände dig sedd och lyssnad till. Det är viktigt för oss. Din mäklare Katarina Engström hälsar och önskar dig en fin vecka!

• Carin E
    Carin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Glad, tillmötesgående och informativ.
    Känner mig trygg i handhavandet kring mitt bostadsköp. Läs mer
    2018-01-29 Lena B svarar Carin E
    Hej Carin och tack för att du tog dig tid att skriva ett par rader. Så härligt att höra att du kände dig trygg i ditt köp. Din mäklare Christian Karlsson hälsar och önskar dig en fin vecka!

Marconigatan 13, 421 44 Västra frölunda