Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
Rekommenderat företag 2016 - Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Marconigatan 13, 421 44 Västra frölunda — Visa karta

Vi är kunniga och erfarna mäklare som som ligger i topp när det gäller kundnöjdhet. Vårt kontor har fått flera utmärkelser för nöjdast kunder i Göteborg. Det är vi mycket stolta över.

Vi är även stolta över att få arbeta för Sveriges starkaste varumärke inom mäkleri - Svensk Fastighetsförmedling - helt fristående från banker och försäkringsbolag. Vi har alla lång erfarenhet av yrket och ger dig hög kvalitet och god service. Ett första möte med någon av våra mäklare är alltid kostnadsfritt och förbehållsfritt. Väljer du oss som fastighetsmäklare får du en trygg och modern tjänst med stort och proffsigt innehåll.

De flesta av oss som jobbar på kontoret bor eller är uppvuxna här i västra Göteborg och vi tycker verkligen om vårt område. Vi har specialiserat oss på att sälja bostadsrätter, radhus, villor, fritidshus och tomter i Långedrag, Hagen, Kungsten, Påvelund, Ekebäck, Grimmered, Högsbo, Tynnered, Näset, Önnered, Frölunda, Järnbrott, Askim, Hovås samt på öarna i södra skärgården så som Vrångö, Donsö, Styrsö, Asperö, Brännö och Köpstadsö.

2015 var ett speciellt år för oss, då vi firade att vi funnits i västra Göteborg i hela 30 år. Varmt välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling!
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 11 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

• Maria A
    Maria A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi anlitade Victor Helgesson efter rekommendationer och är otroligt nöjda! Vi fick ett fantastiskt bemötande och en mycket trygg process där alla moment förklarades på ett pedagogiskt sätt. Förutom en smidig affär så fick vi dessutom ett mycket bra pris för vår lägenhet. Föreningsrekord! Vi är väldigt tacksamma och vet vem vi ska anlita nästa gång det är dags. Hälsningar Maria och David Atto
    2016-11-22 Lena B svarar Maria A
    Tack Maria! Vad härligt att höra att ni är nöjda. Vi är glada över att ha Victor som mäklare hos oss. Han hälsar så gott tillbaka!
    Mvh Lena Brissman Janhäll, Franchisetagare Göteborg Väster
  • Sebastian J
    Sebastian J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi har både köpt och sålt lägenheter med hjälp av mäklare Katarina Engström. Nu senast hjälpte hon oss att få ut ett bra pris när vi sålde. Hon har bra koll och inger förtroende. Det märks att hon vet vad hon pratar om vilket såklart känns bra både för säljare och köpare. Dessutom verkar hon komma ihåg varenda säljare och köpare hon haft. Bilderna som togs inför försäljningen var väldigt snygga men ändå ärliga, vi blev mycket nöjda. Vi kan varmt rekommendera Katarina.
    2016-11-22 Lena B svarar Sebastian J
    Hej Sebastian. Härligt att höra att ni är nöjda. Vår mäklare Katarina Engström är grym! Hon hälsar så gott och tackar för de fina orden.
    Mvh Lena Brissman Janhäll, franchisetagare
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Engagerade och intresserad mäklare. Hjälpsam och tillgänglig.
    2016-10-12 Lena B svarar Stefan J
    Tack Stefan. Vad roligt att du är nöjd med din mäklare hos oss. Victor hälsar! Mvh Lena Janhäll, franchisetagare Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
  • Ann-Mari L
    Ann-Mari L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi valde mellan flera mäklare men fick bäst förtroende för Svenska Fastighetsförmedling. Detta stämde sedan under hela processen.
    2016-11-22 Lena B svarar Ann-Mari L
    Hej Ann-Mari och tack för dina fina ord. Härligt att höra att du är nöjd.
  • Eva O
    Eva O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Seriös, förtroendeingivande, mycket sympatisk framförallt väldigt trevlig skulle absolut kontakta honom igen vid ev. försäljning.
    2016-11-22 Lena B svarar Eva O
    Tack för dina fina ord Eva. Gert Karlsson hälsar och tackar!
    Mvh Lena Brissman Janhäll, Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster.
  • Madeleine A
    Madeleine A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Min mäklare Katarina Engström uppfattade jag som väldigt kompetent och med stor erfarenhet av området. Trots lite oseriösa spekulanter så blev det till slut en enkel och smidig affär och Katarina var hela tiden lätt att ha att göra med och alltid tillgänglig. Jag tycker Katarina har det som vissa mäklare saknar, nämligen en trovärdighet hos både säljare och köpare. Båda parter kan känna sig trygga vilket jag tycker är jätteviktigt vid bostadsffärer.
    2016-11-22 Lena B svarar Madeleine A
    Tack för dina värmande ord. Katarina Engström hälsar så gott!
    Mvh Lena Brissman Janhäll, franchisetagare Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
  • Shahla A
    Shahla A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    En trevlig och kunnig person som utstålar lugn och harmoni. Man känner att man är i goda händer och kan lita på honom och hans erfarenhet.
    2016-11-22 Lena B svarar Shahla A
    Hej Shahla och tack för dina fina ord. Härligt att höra att du är nöjd med din mäklare och vår mäklartjänst.
  • Erik B
    Erik B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Bra process från början till slut, Magnus har koll på området och hur få ut maximalt värde vid försäljningen, på ett bra sätt.
    2016-11-22 Lena B svarar Erik B
    Tack Erik! Härligt att du är nöjd. Magnus Eklöw hälsar så gott.
    Med vänliga hälsningar, Lena Brissman Janhäll, franchisetagare Göteborg Väster
  • Björn F
    Björn F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Ett mycket professionellt genomfört uppdrag, vilket gör att vi varmt rekommenderar Katarina
    2016-11-22 Lena B svarar Björn F
    Tack Björn för dina fina ord. Katarina Engström hälsar så gott!
    Mvh Lena Brissman Janhäll, franchisetagare Göteborg Väster
  • Afram M
    Afram M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Mycket nöjd med mäklaren , hela tiden en uppdatering om vad som hände å rak å bra var han. Skall absolut anlita samma mäklare för framtida jobb. Över det hela så var jag väldigt nöjd med svensk fastighets förmedling, mycket proffsiga. Christian gjorde ett fantastisk jobb på kort tid.
    2016-11-22 Lena B svarar Afram M
    Hej Afram! Vad roligt att höra att du är nöjd. Din mäklare Christian Karlsson hälsar så gott!
    Mvh Lena Brissman Janhäll, franchisetagare Göteborg Väster
  • Henrietta L
    Henrietta L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Blev bra bemött från första början. Snabb kommunikation, både per mail och telefon/sms. Sakkunnig men lyssnade även på våra önskemål.
    2016-11-22 Lena B svarar Henrietta L
    Tack Henrietta för dina värmande ord. Härligt att du är nöjd!
    Med vänliga hälsningar, Lena Brissman Janhäll, franchisetagare Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster.

Marconigatan 13, 421 44 Västra frölunda