Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Marconigatan 13, 421 44 Västra frölunda — Visa karta

Vi har köpare till din bostad! Varmt välkommen till oss om du vill göra en trygg och smidig bostadsaffär. Vi är kunniga och erfarna mäklare som ligger i topp när det gäller kundnöjdhet. Det är vi mycket stolta över.

Vi är även stolta över att få arbeta för Sveriges starkaste varumärke inom mäkleri - Svensk Fastighetsförmedling - helt fristående från banker och försäkringsbolag. Ett första möte med någon av våra mäklare är alltid kostnadsfritt och förbehållsfritt. Väljer du oss som fastighetsmäklare får du en trygg och modern tjänst med stort och proffsigt innehåll. Dessutom matchar vi din bostad mot branschens största spekulantregister.

Vi har specialiserat oss på att sälja bostadsrätter, radhus, villor, fritidshus och tomter i Långedrag, Hagen, Kungsten, Påvelund, Ekebäck, Grimmered, Högsbo, Tynnered, Näset, Önnered, Frölunda, Järnbrott, Askim, Hovås samt på öarna i södra skärgården så som Vrångö, Donsö, Styrsö, Asperö, Brännö och Köpstadsö.

Varmt välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling!
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 144 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

• 2019-03-22

Karin B skrev om Magnus Eklöw en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Sålt ett radhus och köpt en villa. Fin återkoppling från mäklaren och seriöst och engagerat.bemötande Läs mer
  • 2019-03-19

Jens B skrev om Magnus Eklöw en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Köpt villa och sålt radhus.
    Mycket bra bemötande, vänligt och hjälpsamt.
    Mina förväntningar var ett tryggt lotsande genom hela processen med återkoppling, råd etc. Jag tycker mäklaren genomförde detta på ett bra sätt.
    Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda. Läs mer
    2019-03-20 Magnus E svarar Jens B
    Hej Jens, Tack!
    Skönt och jättetrevligt att höra.
    mvh Magnus Eklöw
  • 2019-03-19

Filip C skrev om Magnus Eklöw en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Köpte ett Radhus av Magnus Eklöw, han var lugn och vi kunde känna oss trygga under hela processen. Läs mer
    2019-03-19 Magnus E svarar Filip C
    Hej Filip
    Jätteroligt höra att ni är nöjda och känner er trygga i ert köp. Lycka till!
  • 2019-03-09

Markus W skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi sålde vår lägenhet med Victor som mäklare, och vi rekommenderar honom starkt! Han är alltid optimistisk men även ärlig med vad man kan förvänta.
    Vi kände oss trygga med Victor som vår mäklare från första stund. Han är väldigt informativ och vi visste hela tiden vad som skedde i säljprocessen. Han är mycket kunnig inom sitt yrke och vet vad han pratar om.

Med Victor som mäklare så går ens säljprocess strålande!

// Markus & Linnea Läs mer
    2019-03-11 Victor H svarar Markus W
    Hej Markus och Linnea!

Tack för era fina ord. Vi ses på tillträdet!

Önskar en härlig vecka!

• Maria K

2019-03-01

Maria K skrev om Katarina Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Sålde vår trea i Ruddalen. Mäklaren var väldig professionell. Har gjort ett fantastiskt jobb! Läs mer
    2019-03-04 Katarina E svarar Maria K
    Tack så mycket, härligt höra att ni var nöjda med mig :-) Katarina
  • 2019-02-26

anita pettersson skrev om Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Trevligt bemötande, lättsam och smidig försäljning av mitt hus. Rekommenderar Martin som mäklare till andra som skall sälja. Väl värd sina 5 poäng. Läs mer
  • 2019-02-11

Britt Inger O skrev om Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Fick bra information och trevligt bemötande vid första kontakten , och löpande under hela försäljningstiden vilket är mycket viktigt .Är mycket nöjd med försäljningen av mitt hus och mäklare Martin Barne . Mvh Britt-inger Olsson Läs mer
    2019-02-20 Martin B svarar Britt Inger O
    Britt Inger, tack för det fina omdömet!
  • 2019-02-08

Niklas F skrev om Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Bra exponering via ex kunddatabas och många på visning Läs mer
    2019-02-20 Lena S svarar Niklas F
    Niklas, tack för de fina orden.
  • 2019-02-08

Cattis S skrev om Katarina Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Självgående. Bra mot både köpare och säljare. Läs mer
    2019-02-11 Katarina E svarar Cattis S
    Hej Cattis och tack för de fina orden, var roligt att få hjälpa dig igen :-) Katarina
  • Barncancerfonden R

2019-02-08

Barncancerfonden R skrev om Lena Brissman Janhäll en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Lena sålde ett hus åt Barncancerfonden som vi fått som testamentsgåva. Hon var mycket proffsig, engagerad och kunnig. Vi rekommenderar henne varmt och hoppas ha framtida försäljningar genom henne. Läs mer
    2019-02-08 Lena B svarar Barncancerfonden R
    Men åh vad glad jag blir! Stort tack för er fina rekommendation. Det har varit en ära att få jobba tillsammans med er. Mitt hjärta klappar varmt för Barncancerfonden. Önskar en fortsatt fin fredag och en skön helg!
  • Katarina R

2019-02-04

Katarina R skrev om Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Rutinerad mäklare som kan sin sak. Jag är mycket nöjd med hans sätt att sköta försäljningen av min mors villa. Smidig och lätt att samtala med. Svarar gärna på frågor och är hjälpsam. Kändes väldigt tryggt att ha Martin som mäklare. Läs mer
    2019-02-20 Martin B svarar Katarina R
    Tack Katarina! Vi har haft ett jättebra samarbete hela vägen!
  • Angshuman D

2019-02-01

Angshuman D skrev om Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    My recent purchase of 3 room apartment was supported well by Christian. It would have been good if the issues were handled in a better way. Need better communication of information sometimes. Läs mer
    2019-02-07 Lena B svarar Angshuman D
    Hej och stort tack för din rekommendation. Fint att höra att du är nöjd med din mäklare men självklart tråkigt att du trots våra försök till medling inte är nöjd med lägenhetens skick och dialogen med säljaren efter det att du flyttat in. Vi hoppas i alla fall att du kommer trivas i din nya bostad och önskar dig en fortsatt fin vecka!

• 2019-01-25

Maria S skrev om Lena Brissman Janhäll en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Lena, var en trevlig och jordnära mäklare med en öppen och ärlig dialog. VH Silvia Samuelsson Waak Läs mer
    2019-01-26 Lena B svarar Maria S
    Tack snälla, vad gullig du är. Stort tack för de fina orden. Önskar en fortsatt fin helg!

Varma hälsningar
    Lena Brissman Janhäll
  • 2019-01-23

George M skrev om Gert Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Gert har varit en bra mäklare som gett oss tydlig information. Gert har alltid varit tillgänglig för att hjälpa oss med att besvara frågor och när vi kännt oss osäkra. Läs mer
    2019-01-23 Gert K svarar George M
    Hej George.

Tack för din fina rekommendation! Det värmer. Vi hörs och ses lite längre fram när det närmar sig tillträdet.
    Ha en fortsatt fin dag.

Hälsningar Gert Karlsson
  • 2019-01-18

Eivor K skrev om Katarina Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Mycket bra mäklare, Katarina! Bra service. Jag är mycket nöjd som helhet. Läs mer
  • Marcus A

2019-01-15

Marcus A skrev om Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Det är andra bostaden vi köper genom Martin Barne som är rutinerad och väldigt trygg i sin roll och som då ger en genuin trygghet.
    Kan absolut rekommenderas! Läs mer
    2019-01-21 Martin B svarar Marcus A
    Tack för den fina rekommendationen!
  • Johan F

2019-01-06

Johan F skrev om Katarina Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi har använt Katarina vid flera försäljningar. Hon är toppen! Läs mer
  • 2019-01-05

Admira R skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Hade nöjet att stöta på Victor flera gånger innan han hjälpte mig med mitt lägenhetsköp. Väldigt duktig, trevlig och tillgänglig mäklare. Hela köpet gick snabbt och smidigt. Jag är så så nöjd!

Kan inget annat än och rekommendera honom till alla! Läs mer
    2019-02-11 Victor H svarar Admira R
    Hej Admira!

Tack för din fina Reco. Hoppas du trivs bra i din nya fina lägenhet!

Önskar en härlig vecka!

• 2019-01-04

Pauline D skrev om Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi har sålt ett litet hus i Västra Göteborg, för andra gången de senaste 4 åren har vi anlitat samma mäklare - Lena Svensson. Vi har även köpt hus av henne en gång, det var så vi fick kontakt med henne. Hon fick oss att ge det lilla extra den gången, men med värdighet och känslan av lugn och sans. Samma har hon nu gjort för oss för andra gången.
    Hon är trevlig, kompetent och saklig. Steg för steg tar hon en igenom det som ska göras för att få försäljningen i mål. Att man väljer om, och väljer om och väljer om samma mäklare. Det måste väl vara det bästa betyget? Läs mer
    2019-01-09 Lena S svarar Pauline D
    Tack så mycket för dom fina orden Pauline. Det är en ära att få lova att hjälpa er med era fastighetsaffärer och jag hoppas ni kommer trivas i er nya bostad.
  • 2018-12-27

Alexander D skrev om Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Kanonbra service rätt igenom. En bra relation som kändes personlig och gav de råd och tips som behövdes.

Kan varmt rekommendera Lena vidare till nästa. Hon är grym! Läs mer
    2019-01-09 Lena S svarar Alexander D
    Tack så mycket Alexander, de fina orden och rekommendationen uppskattas varmt. Jag måste även säga att ni är fantastiska både som säljare och köpare. Vill även passa på att önska er lycka till i ert nya hus!
  • 2018-12-19

Jens K skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Sålde min bostadsrätt. Victor var väldigt professionell och hade stor kunskap om området och föreningen. Jag är väldigt nöjd med både bemötandet och hans engagemang. Läs mer
    2018-12-20 Victor H svarar Jens K
    Hej Jens!

Tack för den fina rekommendationen. Önskar en god jul och ett gott nytt år!

• 2018-12-19

Wentao C skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    professional and patient, so nice a broker Läs mer
    2018-12-20 Victor H svarar Wentao C
    Hi Wentao!

Thank you for your kind recommendation. Have a nice day!

• Zuluonedrop S

2018-12-19

Zuluonedrop S skrev om Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Ska ni hitta en riktigt bra mäklare fråga efter Christian Karlsson. Läs mer
  • 2018-12-18

Kerstin A skrev om Gert Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Både köpt och sålt via Svensk Fastighetsförmedling. Rekommenderas varmt! Kompetens. Tillgänglighet. Driv. Trots en svajig marknad är jag mycket nöjd både som köpare och säljare. Tack! Läs mer
    2019-01-23 Gert K svarar Kerstin A
    Hej Kerstin.

Tack för detta fina omdöme! Det var ett nöje att få hjälpa till med ert bostadsbyte.
    Må så gott!

Hälsningar Gert Karlsson
  • Ulla-Britt H

2018-12-10

Ulla-Britt H skrev om Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Har sålt lägenhet på Fagottgatan 4, våning 11 Västra Frölunda. Hade Christian Karlsson som mäklare. Blev alltid trevligt bemött av mäklaren och han svarade snabbt på mina frågor via email och telefon. Christian höll mig hela tiden uppdaterad av hur det gick med visningarna och senare under budgivning stämde han av med mig så vi hade samma åsikt om hur länge vi skulle fortsätta driva på köparna. Sammantaget är jag mycket nöjd med vår mäklare som gjorde sitt yttersta för att vi och kunden skulle bli nöjda med affären. Läs mer
    2018-12-10 Lena B svarar Ulla-Britt H
    Hej

Stort tack för din fina rekommendation! Härligt att höra att ni är nöjda med er mäklare Christian Karlsson. Det värmer. Han hälsar så gott och tackar för de fina orden.

Önskar dig en fortsatt fin vecka!

Hälsningar Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare på Svensk Fastighetsförmedling i västra Göteborg
  • 2018-12-01

Anton L skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Har varit väldigt lätt och enkelt att ha Viktor som mäklare.
    Allt har gått bra samt väldigt tydlig steg för steg Läs mer
    2018-12-04 Lena B svarar Anton L
    Hej Anton!

Stort tack för den fina rekommendationen av din mäklare Victor Helgesson. Härligt att höra att du känner att det varit smidigt och tydligt att sälja via oss.

Önskar dig en fortsatt fin december!

Med vänliga hälsningar Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare på Svensk Fastighetsförmedling i Västra Göteborg
  • 2018-11-30

Petter H skrev om Gert Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Gäller försäljning av fastighet. Bra och stabil upplevelse. Rätt vägledning vid rätt tillfälle. Här räknades inte snabba cash utan en trygg affär stod i centrum vilket vi uppskattade stort. Att sälja sitt hus är en skakig upplevelse och vår mäklare bidrog till att göra det enkelt för oss att fatta rätt beslut. Läs mer
    2018-12-04 Gert K svarar Petter H
    Hej Petter.

Tack för din fina rekommendation.
    Det var trevligt att få förtroendet att sälja ert fina radhus och att ni uppskattade mitt sätt att jobba.

Önskar dig en fortsatt bra dag! Hälsningar Gert Karlsson och Lena Brissman Janhäll, franchisetagare för Svensk Fastighetsförmedling i Västra Göteborg
  • Ali A

2018-11-27

Ali A skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Victor var oerhörd engagerad på ett mycket proffsigt sätt. Bidrog oerhört positivt till att få lägenheten såld till ett bra pris. Kontakten under hela säljprosessen var ypperligt bra. Kan verkligen rekommenderas!" Läs mer
    2018-11-28 Lena B svarar Ali A
    Hej och tack för din fina rekommendation. Härligt att höra att ni trots en lite trögare marknad fått ett bra pris och att allt gått smidigt och bra. Din mäklare Victor Helgesson hälsar och tackar för fin feedback!

Önskar dig en fortsatt bra dag! Hälsningar Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare för Svensk Fastighetsförmedling i Västra Göteborg
  • 2018-11-15

Fredrik M skrev om Magnus Eklöw en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Sålt fristående villa på friköpt tomt
    Maktarenan var lyhörd för våra önskemål och genomförde försäljningen på ett mycket smidigt och bra sätt Läs mer
    2018-11-27 Lena B svarar Fredrik M
    Hej Fredrik

Vill tacka för den fina rekommendationen av din mäklare Magnus Eklöw. Härligt att höra att ni är nöjda och att allt gick smidigt och bra. Önskar er en fortsatt fin vecka!

Mvh Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare för Svensk Fastighetsförmedling i Västra Göteborg
  • 2018-11-08

Moa N skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Victor ingav stort förtroende till oss även om vi var köpare. Genuint trevlig i kontakten med oss. Läs mer
    2018-11-08 Lena B svarar Moa N
    Hej Moa

Vad glada vi blir för dina fina ord. Er mäklare Victor Helgesson är verkligen en toppenmäklare och det var härligt att höra att ni är nöjda.

Önskar er en fortsatt fin kväll och en bra helg!

• Karin A

2018-11-05

Karin A skrev om Katarina Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Sålt en 4 rum och kök m en gillestuga. Katarina Engström svensk fastighetsförmedling gjorde ett bra jobb, snabb effektiv kunnig och gav ett bra intryck och jag kände ett stort förtroende för hennes kunskap och engagemang. Läs mer
    2018-11-07 Lena B svarar Karin A
    Hej Karin och stort tack för att du tagit dig tid att skriva så fint om din mäklare Katarina Engström.

Jättehärligt att höra att ni är nöjda med er mäklare och med er bostadsförsäljning.

Vi önskar dig en fortsatt fin dag!

Hälsningar från Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare för Svensk Fastighetsförmedling i Västra Göteborg.
  • 2018-10-23

Simon E skrev om Katarina Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Lyhörd. Engagerad. Uppdaterar hela tiden under processen. Brinner för sitt jobb. Bästa mäklaren i Gbg. Läs mer
    2018-10-26 Lena B svarar Simon E
    Hej Simon

Tack för att du tagit dig tid att rekommendera oss. Håller med dig om att din mäklare Katarina Engström är toppen! Hon hälsar så gott och tackar för de fina orden.

Önskar dig en riktigt fin helg.

Med vänliga hälsningar, Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare för Svensk Fastighetsförmedling i västra Göteborg.
  • 2018-10-22

Christian J skrev om Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Köp av bostadsrättslägenhet i Frölunda, Göteborg. Christian har en professionell attityd och är hjälpsam och trevlig. Christians yrkesskicklighet gjorde oss trygga i en viktig bostadsaffär. Läs mer
    2018-10-23 Lena B svarar Christian J
    Hej Christian och stort tack för att du tagit dig tid att rekommendera din mäklare Christian Karlsson. Håller med dig om att han är en mycket duktig mäklare. Härligt att höra att ni är nöjda. Nu håller vi tummarna att hela flytten går lika smidigt!

Ha en fortsatt fin dag! Hälsar Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare för Svensk Fastighetsförmedling i västra Göteborg
  • 2018-10-19

Javos I skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag blev väldig bra bemött av mäklaren. Mäklaren levde upp till mina förväntningar, han var kunnig i sitt område. Jag är väldig nöjd med mäklaren. Allt var toppen. Läs mer
    2018-10-23 Lena B svarar Javos I
    Hej Javos och stort tack för dina värmande ord. Härligt att höra att du är nöjd med din mäklare Victor Helgesson. Han hälsar så gott och ser fram emot att ses igen när det är dags för inflyttning.

Ha en fortsatt fin dag!

• Angela J

2018-10-08

Angela J skrev om Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Sålde en bostadsrätt. Blev mycket väl bemött av min mäklare, vi träffades ett par gånger och gick igenom vad som skulle stå i annonsen och fotograferingen gick fort eftersom vi redan hade förberett oss. Mäklaren levde upp till våra förväntningar, då vi hade lite otur med den första budgivningen, och de ångrade sig. Men efter en ny visning kom budgivningen i gång på riktigt, både vi och mäklaren var på väg att ge upp, men han gav inte upp och det lönade sig. Alla blev nöjda till slut. Läs mer
    2018-10-09 Lena B svarar Angela J
    Hej Angela och stort tack för att du tagit dig tid att rekommendera din mäklare Christian Karlsson. När marknaden är i förändring så som den är nu så spelar mäklarens erfarenhet stor roll och det är riktigt härligt att höra att ni upplever att er mäklares jobb lönade sig.

Önskar dig en fortsatt fin vecka!

• Sören Fredrik B

2018-10-07

Sören Fredrik B skrev om Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Köpt en 4 relativt centralt. Haft en rak och tydlig kommunikation med Christian Karlsson. Genom hans erfarenhet från branschen så levererade han svar proffsigt på våra frågor kring lägenheten och andra frågor kring köp. Kan varmt rekommendera honom. 😀
    Fredrik Bergsbo Läs mer
    2018-10-09 Lena B svarar Sören Fredrik B
    Hej och stort tack för att du tagit dig tid att rekommendera din mäklare Christian Karlsson. Jättekul att höra att ni kände er proffsigt bemötta och att ni fick nytta av Christians erfarenhet. Det betyder mycket för oss att våra kunder känner att vi levererar både kunskap och kvalitet.

Återigen stort tack för dina fina ord! Ha en fortsatt bra vecka!

• 2018-10-06

Helena F skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Allt bra! Trevligt bemötande, noggrann och hjälpsam! Läs mer
    2018-10-09 Lena B svarar Helena F
    Hej Helena

Tack för att du tog dig tid att rekommendera din mäklare Victor Helgesson. Härligt att höra att du är nöjd. Det betyder mycket för oss. Victor hälsar så gott och tackar han med!

Hälsningar
    Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
  • 2018-10-05

Aina P skrev om Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Bostadsrätt.
    Bra bemötande,inget att anmärka på. Läs mer
    2018-10-09 Lena B svarar Aina P
    Hej

Stort tack för er fina rekommendation. Härligt att höra att ni är nöjda. Er mäklare Christian Karlsson hälsar så gott!

Vänliga hälsningar
  • 2018-10-02

Maria L skrev om Katarina Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Kontaktade Katarina i samband med min försäljning då jag själv köpte min lgh av henne för ca 6 år sedan. Alltid tillgänglig när man behöver henne. Sålde nu min bostad på rubingatan 41 i västra Göteborg. Toppen mäklare Läs mer
    2018-10-05 Lena B svarar Maria L
    Hej Maria

Stort tack för din fina rekommendation av din mäklare Katarina Engström. Hon hälsar så gott! Det är alltid extra roligt med kunder som är återkommande. Önskar dig en riktigt fin helg!

Mvh Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare för Svensk Fastighetsförmedling i västra Göteborg.
  • 2018-09-29

Elisabet Ö skrev om Gert Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Mitt husköp har varit en positiv erfarenhet rakt igenom. Gert Karlsson är helt enkelt en riktigt bra, kompetent yrkesmänniska; kunnig, erfaren och dessutom väldigt vänlig. Läs mer
    2018-10-01 Lena B svarar Elisabet Ö
    Hej Elisabet

Vilken bra start på veckan att få höra att du är nöjd med ditt husköp och med din mäklare Gert Karlsson. Det var värmande, fina ord. Gert tackar så hjärtligt och hälsar så gott!

Önskar dig en fortsatt fin höst!

Med vänliga hälsningar Lena Brissman Janhäll, franchisetagare för Svensk Fastighetsförmedling i västra Göteborg
  • 2018-09-26

Ewa W skrev om Katarina Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Tålamod, energi och mycket god kunskap av mäklaryrket. Ett yrke som kräver en helhet av många starka egenskaper och kompetenser.
    Katarina Engström rekommenderas! Läs mer
    2018-09-27 Lena B svarar Ewa W
    Hej Ewa

Så härligt att höra att du är nöjd och stort tack för att du tog dig tid att lämna en rekommendendation för din mäklare Katarina Engström. Trots en lite trög marknad fick vi ett jättefint resultat tack vare en god insats både av dig och av mäklaren. Teamwork när det är som bäst.

Ha en fortsatt fin vecka!

Hälsningar Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare för Svensk Fastighetsförmedling i västra Göteborg
  • Arda K

2018-09-25

Arda K skrev om Katarina Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    -köpt lägenhet
    -hon var snäll och väl informerad
    -Det var viktigt för mig att mäklaren var bra på att ge kommunikation mellan mig och säljaren
    -jag är väldigt nöjd med mäklaren också glad att jag har köpt den lägenhet jag vill Läs mer
    2018-09-26 Lena B svarar Arda K
    Hej Arda

Vad härligt att höra! Det är verkligen en jättemysig lägenhet du köpt. Kul att det kändes bra med din mäklare Katarina Engström. Hon hälsar så gott och önskar dig en fortsatt fin vecka trots regn och rusk utomhus.

• 2018-09-24

Louise Camilla H skrev om Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Utmärkt! Reg. Fastighetsmäklare Lena Svensson, SVENSK FASTIGHETSFÖRMEDLING, Marconigatan 13, 421 44, Västra Frölunda, har sålt mitt radhus på Näset, och hon levde upp till mina förventningar 100%. Tack, Lena! Läs mer
    2018-09-25 Lena B svarar Louise Camilla H
    Hej!

Stort tack för att du tog dig tid att lämna en rekommendation. Härligt att höra att du är nöjd med din mäklare Lena Svensson. Hon är grym! Lena hälsar och tackar för de fina orden!

Önskar dig en fortsatt bra dag! Mvh Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, ägare till Svensk Fastighetsförmedling i västra Göteborg
  • 2018-09-13

Rose-Marie T skrev om Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Kompetent trevlig kunnig det är ord som jag har att säga är mycket nöjd Läs mer
    2018-09-18 Lena B svarar Rose-Marie T
    Hej!

Tack för din fina rekommendation. Härligt att höra att du är nöjd. Din mäklare Christian Karlsson hälsar så gott och önskar er en fortsatt fin vecka!

Mvh Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, ägare Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
  • Linda S

2018-09-10

Linda S skrev om Katarina Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Jag och min sambo sålde nyligen våran lägenhet med hjälp av Katarina Engström. Vi möttes av professionalism och noggrannhet. Hon uppfyllde alla våra förväntningar! Läs mer
    2018-09-11 Lena B svarar Linda S
    Hej Linda

Katarina är en jätteduktig mäklare. Kul att ni fann varann och att ni är nöjda med tjänsten. Hon hälsar så gott och önkskar er en fortsatt fin vecka!

• 2018-09-10

David S skrev om Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi köpte ett radhus. Kan inte klaga på något, allt fortlöper så som jag tänker mig en försäljning ska gå till. Läs mer
    2018-09-11 Lena B svarar David S
    Hej David!

Härligt att höra att du känner dig nöjd med din mäklare Lena Svensson! Hon hälsar och tackar för de fina orden.

Ha en fortsatt bra vecka!

• 2018-09-06

Ted L skrev om Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Trevlig kille. Upplevde att Christian tog sig tid för att svara på mina frågor, samt tillmötesgående med alla mina behov och idéer. Försäljningen sköttes snabbt och effektivt med alla parter nöjda. Rekommenderas Läs mer
    2018-09-11 Lena B svarar Ted L
    Hej Ted

Härligt att höra att du är nöjd med din mäklare Christian Karlsson. Fina rekommendationer betyder mycket! Christian hälsar så gott och önskar dig en fortsatt bra vecka!

Mvh Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare för Svensk Fastighetsförmelding i västra Göteborg
  • Jonas G

2018-08-17

Jonas G skrev om Katarina Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Klanderfritt, kan inte bli bättre. Läs mer
    2018-08-20 Lena B svarar Jonas G
    Hej Jonas

Härligt! Din mäklare Katarina Engström är verkligen en toppentjej. Kul att höra att du är nöjd! Hon hälsar så gott!

Mvh Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare på Svensk Fastighetsförmedling i västra Göteborg
  • 2018-08-09

Freshteh F skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi har köpt en bostadsrätt. Victor var vår mäklare som är väldig driven och trevlig person. Vi fick all hjälp som vi behövde på vägen. Läs mer
    2018-08-10 Lena B svarar Freshteh F
    Hej Freshteh och tack för din fina rekommendation. Härligt att höra att du är nöjd med din mäklare Victor Helgesson.

Önskar dig en fortsatt bra fredag och en skön helg!

• 2018-08-02

Ola H skrev om Katarina Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Min bror och jag sålde nyligen en lägenhet (dödsbo) med hjälp av Katarina Engström som gjorde ett fantastiskt jobb på alla vis. Hennes insats var professionell (driven, noggrann, punktlig och med uppföljning av ALLT), personlig (glad och lättsam) och förenklande (imponerande tillgänglighet, bra att rådgöra med, alltid ett steg före oss och utan undantag väl förberedd).

Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-08-06 Lena B svarar Ola H
    Hej Ola och stort tack för att du tagit dig tid att rekommendera din mäklare Katarina Engström. Härligt att höra att ni är nöjda. Det är viktigt för oss. Katarina hälsar så gott och tackar för de värmande orden.

Med vänliga hälsningar Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare för Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Marconigatan 13, 421 44 Västra frölunda