Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Marconigatan 13, 421 44 Västra frölunda — Visa karta

Vi har köpare till din bostad! Varmt välkommen till oss om du vill göra en trygg och smidig bostadsaffär. Vi är kunniga och erfarna mäklare som ligger i topp när det gäller kundnöjdhet. Det är vi mycket stolta över.

Vi är även stolta över att få arbeta för Sveriges starkaste varumärke inom mäkleri - Svensk Fastighetsförmedling - helt fristående från banker och försäkringsbolag. Ett första möte med någon av våra mäklare är alltid kostnadsfritt och förbehållsfritt. Väljer du oss som fastighetsmäklare får du en trygg och modern tjänst med stort och proffsigt innehåll. Dessutom matchar vi din bostad mot branschens största spekulantregister.

Vi har specialiserat oss på att sälja bostadsrätter, radhus, villor, fritidshus och tomter i Långedrag, Hagen, Kungsten, Påvelund, Ekebäck, Grimmered, Högsbo, Tynnered, Näset, Önnered, Frölunda, Järnbrott, Askim, Hovås samt på öarna i södra skärgården så som Vrångö, Donsö, Styrsö, Asperö, Brännö och Köpstadsö.

Varmt välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling!
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 305 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

• 2020-04-05

Jonathan B skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Sålt en 4a på 98 kvadrat vid Frölunda Torg och upplevde Viktor som lugn, trygg och social med god kunskap om området vilket fick oss att känna oss bekväma.

Fick hjälp med allt från hur vi skulle tänka vid planering och styling av rum samt när och till vilket pris lägenheten skulle säljas för till alla frågor som kom under resans gång. Läs mer
  • 2020-04-03

Ardeshir Z skrev om Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Köpte ett tomt. Mäklarens bemöttande var trevlig och proffsigt.
    Fick allt information som jag bad om.
    Är mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-04-02

Johanna A skrev om Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Har precis köpt vårt första hus som Martin förmedlade. Han var väldigt hjälpsam och förklarande under hela processen. Ingav hela tiden en trygghet och lugn. Läs mer
    2020-04-02 Martin B svarar Johanna A
    Tack Johanna, så glad jag blir för att du uppskattar mitt arbete så bra!
  • 2020-04-02

Ralf O skrev om Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Villa byggnadsår 1958. Mkt positivt bemötande. Över förväntan. Sammanfattningsvis är jag mkt nöjd. Läs mer
    2020-04-02 Martin B svarar Ralf O
    Tack Ralf, roligt att jag kunde överträffa din förväntan, hälsa Ann-Cristine så gott!
  • 2020-04-02

Jonathan A skrev om Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi köpte en ville med hjälp av Martin och är väldigt nöjda med hans insats som mäklare. Vi har genom hela processen fått snabba svar och bra guidning. Martin rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-04-02 Martin B svarar Jonathan A
    Jonathan och Johanna! Jättekul att få hjälpa er att köpa det här fina huset i Påvelund. Tack, jag blir jätteglad för det fina betyget.
  • 2020-03-27

Lars B skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Allt har fungerat perfekt med Victor. Duktig på att hålla oss uppdaterade under processens gång, skötte budgivningen föredömligt och kändes väldigt trygg i sin roll. Vi rekommenderar honom gärna! Läs mer
  • 2020-03-27

Gabriel K skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Sålt en tvårummare i Turkosgatan. Läs mer
  • 2020-03-25

Staffan L skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Mycket kompetent mäklare som på ett varmt och professionellt sätt stöttat oss genom hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2020-03-25

Jonathan L skrev om Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Köpte en villa med Martin som mäklare. Bra och tydlig genom hela affären. Lätt att få tag på.
    Mycket bra! Läs mer
    2020-03-25 Martin B svarar Jonathan L
    Tack Jonathan för det fina omdömet! Nu har ni en härlig tid att se fram emot i ert nya hus.
  • 2020-03-23

Margit H skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Han har ett trevligt bemötande, är kunnig, tydlig och mycket nogrann. Vi fick också vägledning och tips under tiden som vi förberedde lägenheten till försäljning.Vi är mer än nöjda. Läs mer
  • 2020-03-21

Peter H skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Trevlig kille men vi köper så vi har haft mycket lite kontakt Läs mer
  • 2020-03-20

Ann-sofie P skrev om Magnus Eklöw en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Magnus har hjälpt mig att sälja min bostad. Ett tryggt och proffsigt bemötande från början till slut. Rekommenderas! Läs mer
    2020-03-20 Magnus E svarar Ann-sofie P
    Hej Ann-Sofie,
    Tack, roligt att höra!
    Magnus
  • 2020-03-19

Helen F skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Rekommenderar Victor till alla som vill sälja. En kunnig, trevlig, tillgänglig, snabb och pålitlig mäklare som får saker och ting gjorda på noll tid. Man gör en trygg affär när Victor är med. jag är supernöjd. Läs mer
  • 2020-03-14

Magnus L skrev om Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    I en svår tid efter vår fars bortgång så fanns det som vanligt en del praktiska bestyr som måste göras.
    Det svåraste var väl att göra sig av med det hem där vi alla syskon hade så mycket minnen.
    Vårt val av mäklare Martin Barne gjorde att denna försäljning gick så smärtfritt som möjligt.
    Han har varit väldigt tillmötesgående hela tiden och löst de praktiska problem vi haft när vi syskon inte bor i Göteborg.
    Själva försäljningen gick smidigt och bra på alla sätt och vis.
    Mycket nöjd med Martins jobb och kan varmt rekommendera honom om ni står inför en försäljning.
    Sålde en villa i ekebäck.
    Mvh Magnus. Läs mer
    2020-03-16 Martin B svarar Magnus L
    Tack Magnus, hälsa dina syskon så gott! Det har varit jobbigt och mycket att stå i för er och jag är glad att ha kunnat hjälpa till så att det blev en bra och smidig försäljning.
  • 2020-03-13

Henrik V skrev om Gert Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Trygg och lugn mäklare som värnar om både säljare och köpare Läs mer
    2020-03-13 Gert K svarar Henrik V
    Hej Henrik.
    Tack så mycket!
    Hoppas ni kommer trivas i ert fina hus och välkomna till området.
    Vi ses lite längre fram.
  • 2020-03-13

Conny C skrev om Gert Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Gert har sålt mitt hus på ett mycket bra och proffisionellt sätt. Jag har fått all hjälp man kan få och han har hela tiden varit tillgänglig och lätt att nå , en trygghet när man gör en sådan stor affär. Har fått bra återkoppling och feedback under hela affärren.
    Kan varmt rekomendera honom om man går i säljar tankar.
    Kommer jag sälja något igen kommer jag att fråga honom först

Mvh/Conny Läs mer
    2020-03-13 Gert K svarar Conny C
    Hej Conny.
    Tack för den fina rekommendationen!
    Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen av ditt fina hus.
    Vi ses och hörs framöver.
  • 2020-03-12

Stig L skrev om Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Jag har inte träffat honom själv men det har mina syskon. Det var jag som propsade på någon av de stora mäklarfirmorna, de har resurserna och erfarenheten för att sälja i Göteborg, få dit mesta möjliga kunder, osv! Dvs jag propsade även på att följa de råd vi fick om stylingfirma, städfirma, samt hjälp med att välja ut rätt kund, samt råd om vad som var ett rimligt bud som vi skulle acceptera! Så det gick väl som jag tänkte, vi fick ett bra bud och en snabb affär. Läs mer
    2020-03-16 Martin B svarar Stig L
    Stig, Tack för det fina omdömet och att ni valde Svensk Fastighetsförmedling och mig. Vi fick ett bra bud och en smidig affär.
  • 2020-03-09

Christina K skrev om Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi har köpt en fristående villa.

Lena hade ett professionellt bemötande, både vid visning, telefonkontakt och kontraktsskrivning.

Vi upplevde att hon var ganska snabb i sin information vilket kändes lite stressande för oss som är helt ovana budgivare och köpare. Vi hade nog behövt lite lugnare och tryggare ledsagning genom processen.

Vi har inga andra erfarenheter av mäklare att jämföra med och jag därför inte heller riktigt vilka förväntningar vi hade. Läs mer
  • 2020-03-09

Ying w skrev om Lena Brissman Janhäll en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Såld en bostadsrätt av Lena. Hon är duktig, tillgänglig . Hon såld bostaden ganska snabbt. Rekommendera henne ! Läs mer
    2020-03-09 Lena B svarar Ying w
    Tack snälla Ying för dina fin ord. Härligt att du är nöjd. Hälsningar från Lena
  • 2020-03-07

Julia S skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Som förstagångsköpare av bostad uppskattade jag Victor Helgessons förmåga att förklara allt vad man behöver veta. Han är otroligt tydlig och noggrann med att man som köpare förstår allt under processens gång. Dessutom får man snabb återkoppling på sina frågor. Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • 2020-03-06

Figge T skrev om Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vill i Önnered
    Kunnig/positiv/lyhörd

Rekommenderas! Läs mer
    2020-03-12 Martin B svarar Figge T
    Tackar för detta! Det var roligt att få så bra betyg.
  • 2020-03-01

Katarina S skrev om Magnus Eklöw en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Har sålt ett radhus. Magnus var lätt att få tag i om man behövde fråga något. Han var lugn och proffsig. Läs mer
  • 2020-02-29

Andreas F skrev om Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi köpte ett radhus i Önnered. Martin är en väldigt trevlig och varm person och vi blev väldigt bra bemötta och omhändertagna vid alla möten. Jag förväntade mig bra och snabb service, noggrannhet och trygghet och det levererade Martin till 100%. Jag hade gärna använt Martin som mäklare om jag själv ska sälja i framtiden! Läs mer
    2020-03-05 Martin B svarar Andreas F
    Andreas! Tack för det fina omdömet. Mitt mål är att alltid leverera till 100%. Nu får jag en bekräftelse från dig på att jag lyckats med detta igen.Tack!
  • 2020-02-28

Linda B skrev om Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi köpte vårt radhus genom Martin. Jättefint bemötande och väldigt hjälpsam hela vägen. Kan varmt rekommendera. Läs mer
    2020-02-28 Martin B svarar Linda B
    Tack Linda! Nu kan ni köra igång försäljningen av er lägenhet som kommer gå bra och lugnt blicka framåt mot flytten i maj. Härligt att få uteplats och trädgård!
  • 2020-02-27

Erika W skrev om Magnus Eklöw en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Lättillgänglig och hjälpsam via telefon och mejl. Gav ett ärligt och trevligt intryck. Läs mer
    2020-02-28 Magnus E svarar Erika W
    Hej Erika
    Tack, och det var bara roligt att kunna hjälpa er!
    Hoppas ni kommer att trivas och har du någon fundering så är det som vanligt bara att höra av er!
  • 2020-02-27

Henrik S skrev om Magnus Eklöw en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Mycket kunnig och mycket bra bemötande Läs mer
    2020-02-28 Magnus E svarar Henrik S
    Hej Henrik
    Tack, det uppskattas mycket, och roligt att kunna hjälpa till så ni är nöjda.
    Hör av dig om ni har några funderingar under resans gång, det är bara att slå en signal!
  • 2020-02-27

Richard W skrev om Magnus Eklöw en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi köpte nyligen ett radhus.
    Mäklaren Magnus var väldigt trevlig, hjälpsam och sköt kontakt snabbt och effektivt även när vi hade kneppiga frågor. Läs mer
    2020-02-27 Magnus E svarar Richard W
    Hej!
    Tack för ert fina omdöme, jätteroligt att ni är nöjda!
    Ses vid tillträdet
  • 2020-02-27

Hans H skrev om Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Snabbt och proffsigt genomförd affär.
    Bra och personlig kontakt hela tiden.
    Bra förståelse även från ett köparperpektiv. Läs mer
    2020-02-28 Martin B svarar Hans H
    Tack Hans! Vi hade mycket kontakt under hela försäljningen vilket var bra! Det är inte så lätt att titta på hus när man bor på annan ort. Välkomna till Göteborg och Sisjön. Ett härligt område och ett jättefint hus!
  • 2020-02-26

Staffan L skrev om Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Martin Barne har hjälpt oss med fastighetsförsäljningen i Askim, Göteborg.
    Han var mycket kunnig och ingav stort förtroende från första stund.
    Martin skötte våra möten och samtal ytterst proffsigt, han började med några artighetsfraser och gick sedan direkt på kärnan.
    Martin Barne har stor social kompetens.
    Vi har under hela förloppet känt oss väl bemötta och är väldigt nöjda med försäljningen av vårt hus.
    Staffan o Maria Läs mer
    2020-02-28 Martin B svarar Staffan L
    Staffan! Ett så fint omdöme, jag tackar så mycket och önskar er allt gott i den nya lägenheten i Sisjön.
  • 2020-02-25

Magdalena S skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi har köpt en lägenhet via Victor. Vi var på en visning, men det stämde inte riktigt. Vi tog kontakt med Victor för att se om det fanns något annat som kunde passa oss. Direkt kom han med förslag och återkopplade väldigt snabbt vid frågor. Det slutade med att vi köpte på förhand. Vi är så nöjda! Det har funkat kanon! Kommunikationen har varit jättebra och snabb. Dessutom är ingen fråga dum, vilket känns skönt att veta när man inte har så bra koll på allt. 😊 Rekommenderar verkligen Victor! :) Läs mer
  • 2020-02-24

Amir S skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Han är trevlig och medvetet vad han gör. Läs mer
  • 2020-02-24

Soheila E skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Viktor hjälpte oss med att sälja vår lägenhet.
    Han har supportat oss under hela processen.
    Han har varit väldigt professionellt och informativt. Läs mer
  • 2020-02-22

Tomas L skrev om Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Sålt vårat radhus på Näset i Göteborg.
    Martin har vart väldigt professionell och gett oss väldigt fin vägledning och support. Vi rekommenderar varmt Martin Barne som mäklare! 5+ i betyg! Läs mer
    2020-02-28 Martin B svarar Tomas L
    Tack Tomas och Lina! Ni köpte ju huset av mig och nu fick jag förtroendet att sälja. Allt föll på plats på ett smidigt och bra sätt. Lycka till i det nya huset!
  • 2020-02-18

Joakim B skrev om Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Trevligt bemötande
    Bra på återkoppling
    Lyhörd och proffsig Läs mer
  • 2020-02-18

Per J skrev om Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Bra energi och gott resultat!
    Bra och erfaret bollplank! Läs mer
  • 2020-02-17

Jenny K skrev om Caroline Ohlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Har sålt en bostadsrätt och var skeptisk till en början och trodde inte att jag skulle få så mycket betalt. Caroline sa från första början vad hon trodde vi kunde få och hon hade rätt. Kände mig trygg genom hela proceduren med henne som mäklare.
    Är supernöjd på alla sätt och vis! Läs mer
    2020-02-17 Caroline O svarar Jenny K
    Tack snälla ! :) Vi ses på tillträdet om några månader!
  • 2020-02-16

Kjell M skrev om Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Martin Barne har varit vår mäklare vid försäljningen av en villa i Askim. Hans kvaliteter som mäklare kan kort sammanfattas som
    seriös, erfaren och förtroendeingivande. Försäljningen av vår villa gick betydligt trögare än vad både Martin och vi hade förväntat oss. Martin lyckades dock driva affären till ett lyckligt slut.
    Vi kan varmt rekommendera Martin! Läs mer
    2020-02-17 Martin B svarar Kjell M
    Tack Kjell! Det blev ett bra resultat i slutet.
  • Christina K

2020-02-16

Christina K skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Jag blev mycket bra bemött av Victor.
    Han är mycket trevlig och mycket bra.
    Lätt att prata med.
    Allt och mer därtill blev efter förväntningarna. Victor arbetade på ärendet och det gick snabbt.
    Jag är nöjd med allt. Läs mer
  • 2020-02-15

Manilla P skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi har köpt en lägenhet och kontanten med Victor har varit utmärkt. Jag hade inga specifika förväntningar mer än att det ska kännas genuint, ärligt och tryggt vilket jag tycker kontakten med Victor varit och är. Sammanfattningsvis en gid kontakt och helt klart en kontakt jag skulle rekommendera! Läs mer
  • 2020-02-14

Anna K skrev om Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Köpt ett hus av Martin Barne, han var toppen, kändes trygg och ärlig och ville att det skulle kännas bra för både säljare och köpare Läs mer
    2020-02-14 Martin B svarar Anna K
    Tack Anna! Det var jättetrevligt att lära känna er och att just ni blev köpare till det här fina huset. Lycka till med försäljningen av ert hus!
  • 2020-02-14

Lars K skrev om Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Lugn, sansad och saklig. Gav väldigt tryggt intryck. Hög social förmåga. Kan rekommenderas alla dar i veckan. Stor kontrast mot andra mäklare som ofta är för gåpåiga och negligerande om ev brister på objektet. Dessa skulle behöva gå som lärling hos Martin. Upplevde också att han hade bra kontakt och kommunikation med säljaren. Processen kändes väldigt transparent. Läs mer
    2020-02-14 Martin B svarar Lars K
    Tack så hemskt mycket Lars! Det betyder mycket för mig och bekräftar att jag arbetar på rätt sätt!
  • 2020-02-12

Hedda S skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Jag har sålt 2 rums lägenhet på Beryllgatan.

Victor Helgesson Är en Bra, Påläst, och väldigt engagerad
    mäklare. Jag fick ett bättre pris än jag kunde drömma om. Läs mer
  • 2020-02-12

Sima A skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Sålt min tvåa på Turkosgatan. Långt över förväntan.

Victor är väldigt professionell och ärlig, håller sina löften och har bemött mig med respekt under hela resans gång.

Victor levde upp till alla mina förväntningar och lite till!

Jättefin upplevelse av hela affären och Victor som person. Tacksam! Läs mer
  • 2020-02-07

Alva S skrev om Caroline Ohlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Rekomenderas, mycket nöjd och snabb affär. Läs mer
    2020-02-07 Caroline O svarar Alva S
    Tack så mycket Alva för den fina kommentaren!🤗 Vi ses på tillträdet!
  • Sana T

2020-02-02

Sana T skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Genom hela säljprocessen från första kontakten till påskrivet kontrakt så har Victors bemötande och engagemang varit hundra procent. Han har agerat proffesionellt, påvisat stor kunskap samt fingertoppskänsla för att hjälpa till på bästa sätt. Jag rekommenderar starkt Victor och ser fram emot ev framtida samarbete igen. Läs mer
  • 2020-01-27

Anders E skrev om Caroline Ohlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi har sålt en bostadsrätt genom Caroline vilket var en mycket smidig process. Hon är kunnig och lyhörd. Läs mer
  • 2020-01-23

Maria F skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi har precis köpt en bostadsrätt på Kapplandsgatan och Victor Helgesson har varit en perfekt mäklare. Trevlig och bra visning där man fick tid att ställa frågor. Bra bemötande och hjälp hela vägen igenom. Han har hela tiden gett feedback och information om vad som händer under budgivning osv. Dessutom svarar han direkt på sms, mail eller telefon oavsett om det är torsdag, söndag eller fredag kväll.
    Hälsningar
    Maria, Erling och Simon Forsberg Läs mer
  • 2020-01-22

Kent H skrev om Gert Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Köpt en fastighet i Tångudden/Långedrag, Göteborg. Har från första stund till avslut, känt ett stort förtroende för Gert Karlsson som mäklare och person.
    Rekommenderar honom gärna!
    Kent Hansson Läs mer
    2020-01-22 Gert K svarar Kent H
    Hej Kent.
    Stort tack för de fina orden och för rekommendationen.
    Är helt övertygad om att ni kommer trivas förträffligt i ert nya boende.
    Vi ses lite längre fram.

• 2020-01-21

Jonathan H skrev om Caroline Ohlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Caroline har verkligen varit hjälpsam och duktig i hennes uppdrag att förmedla vår 3-rumslägenhet i Västra Frölunda. Hon har varit ett bra stöd under hela processen och vi är verkligen nöjda. Vi kan varmt rekommendera Caroline som mäklare. Läs mer
    2020-01-21 Caroline O svarar Jonathan H
    Hej Jonathan! Tack så jättemycket för er fina kommentar! :) Vi ses snart vid tillträdet!
  • 2020-01-19

Niklas J skrev om Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Sålt bostad med Christian.
    Mycket bra och lättsam mäklare Läs mer
    2020-01-20 Christian K svarar Niklas J
    Tack för det Niklas! Ha det fint så ses vi.

Christian Karlsson

Marconigatan 13, 421 44 Västra frölunda