Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Marconigatan 13, 421 44 Västra frölunda — Visa karta

Vi har köpare till din bostad! Varmt välkommen till oss om du vill göra en trygg och smidig bostadsaffär. Vi är kunniga och erfarna mäklare som ligger i topp när det gäller kundnöjdhet. Det är vi mycket stolta över.

Vi är även stolta över att få arbeta för Sveriges starkaste varumärke inom mäkleri - Svensk Fastighetsförmedling - helt fristående från banker och försäkringsbolag. Ett första möte med någon av våra mäklare är alltid kostnadsfritt och förbehållsfritt. Väljer du oss som fastighetsmäklare får du en trygg och modern tjänst med stort och proffsigt innehåll. Dessutom matchar vi din bostad mot branschens största spekulantregister.

Vi har specialiserat oss på att sälja bostadsrätter, radhus, villor, fritidshus och tomter i Långedrag, Hagen, Kungsten, Påvelund, Ekebäck, Grimmered, Högsbo, Tynnered, Näset, Önnered, Frölunda, Järnbrott, Askim, Hovås samt på öarna i södra skärgården så som Vrångö, Donsö, Styrsö, Asperö, Brännö och Köpstadsö.

Varmt välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 159 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

• 2019-05-30

Fredrik Ö skrev om Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Hög tillgänglighet, snabb information och korrekt bemötande. Läs mer
    2019-06-03 Christian K svarar Fredrik Ö
    Hej Fredrik!

Tack för rekommendationen. Vi ses och hörs!

/ Christian
  • 2019-05-30

Friedrich H skrev om Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi är jättenöjda, tycker processen under omständigheterna och kommunikationen varit väldigt smidig! Läs mer
  • Fortesa B

2019-05-29

Fortesa B skrev om Katarina Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Försäljning av en bostadsrätt om 3 rum och kök i västra Frölunda.

Katarina Engström har under hela försäljningsprocessen varit lyhörd, ständigt uppdaterat oss med information och gett ett mycket professionellt intryck. Vi är jättenöjda med bemötandet under hela processen och Katarinas engagemang. Läs mer
    2019-05-31 Katarina E svarar Fortesa B
    Hej, tack så mycket för ert fina omdöme och roligt att få höra att ni är nöjda med mitt sätt att jobba, det var ett bra samarbete som gav ett lyckat resultat :-) Katarina
  • 2019-05-15

Marianne L skrev om Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Sålt min villa i Askim. Mycket professionellt och engagerat bemötande. Positiv och trevlig. Fick förtroende direkt.
    Mina förväntningar uppfylldes med råge och jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-05-11

Jennifer H skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Köpte min första lägenhet, och Victor var supertrevlig och förklarade allt jag behövde veta. Läs mer
    2019-05-12 Victor H svarar Jennifer H
    Hej Jennifer!

Tusen tack för de fina orden och hoppas du kommer trivas i lägenheten. Vi syns på tillträdet!

• 2019-05-08

Agneta T skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    allt funkade bra och gick fort och smidigt Läs mer
    2019-05-12 Victor H svarar Agneta T
    Hej Agneta!

Tack för rekommendationen. Hoppas ni kommer trivas!

• 2019-05-06

Liselotte D skrev om Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Köpte hus via Martin.
    Han är proffsig och kunnig och köpet gick väldigt smidigt. Fick bra information och hjälp. Läs mer
    2019-05-06 Martin B svarar Liselotte D
    Tack Liselotte! Ja, hela processen var väldigt smidig och det var jätteroligt att just ni blev köpare!
  • 2019-05-06

Torgny B skrev om Katarina Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Katarina sålde en bostadsrätt åt oss. Hon har skött detta ärende med bravur och vi har fått bra med återkoppling under hela tiden.
    Vi är supernöjda. Läs mer
    2019-05-07 Katarina E svarar Torgny B
    Hej, vad härligt att ni är nöjda och att allt avlöpte väl, roligt att få träffa er igen också :-) Katarina
  • 2019-04-28

Per C skrev om Katarina Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Alltid jordnära och glad. rimliga idéer och tankar. Värnar för båda parter, Jag är väldigt nöjd med Katarina. Läs mer
    2019-04-29 Katarina E svarar Per C
    Stort tack för fina omdömet, roligt att få arbeta med er också :-) Katarina
  • 2019-04-25

Kristin L skrev om Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Engagerad och prisvärd. Lyhörd men gav tydliga rekommendationer. Läs mer
    2019-04-26 Christian K svarar Kristin L
    Hej Kristin!

Tack för rekommendationen och för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen.

Ha det fint så ses och hörs vi!
  • 2019-04-18

Marie B skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Väldigt nöjda med Victor, hjälpsam och svarade på mail och telefon. Hörde av sig och informerade om allt. Läs mer
    2019-04-23 Victor H svarar Marie B
    Hej Marie!

Tack för de fina orden och tack för jag fått hjälpa till med försäljningen. Hälsa dina syskon så gott också, så ses vi på tillträdet!

Önskar en fortsatt fin vårvecka i solen!

• 2019-04-07

Johan V skrev om Gert Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Gert har sålt vårt radhus och hela försäljningen har varit väldigt smidig. Jag tycker Gert är mycket professionell, kunnig och ger ett väldigt tryggt och stabilt intryck på potentiella köpare. Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2019-04-08 Gert K svarar Johan V
    Hej Johan.
    Tack för de fina orden och rekommendationen. Det har varit mycket trevligt att få hjälpa er med försäljningen.
    Hälsningar Gert.
  • 2019-04-05

Fariba A skrev om Katarina Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    professionell , trevlig , seriös , väl informerande , noggrann mäklare som anger högt förtroende och respekt!
    Adil och Fariba Läs mer
    2019-04-08 Katarina E svarar Fariba A
    Stort tack för de fina orden :-) Katarina
  • 2019-04-04

Jessica V skrev om Gert Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    En mycket trevlig och erfaren mäklare som vi känner mycket förtroende för. Kunnig och lyhörd. Rekommenderar verkligen mäklaren som en trygg och kunnig person. Läs mer
    2019-04-05 Gert K svarar Jessica V
    Hej Jessica.

Tack för den fina rekommendationen och för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen av ert fina radhus.
    Jag känner att vi tillsammans skapade de bästa förutsättningarna för en riktigt bra affär och där också köparen är trygg och nöjd med sitt köp och framtida boende. Vi ses lite längre fram.
    Trevlig helg!

Vänliga hälsningar Gert
  • Ville V

2019-03-26

Ville V skrev om Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Christian gjorde ett bra jobb med en lägenhet som jag sålde i Högsbo.fick en förvånade summa pengar så jag hoppas den nya ägaren tycker om sitt nya hem.
    Jag är nöjd med mäklaren som skötte det väldigt bra. Läs mer
    2019-03-28 Christian K svarar Ville V
    Hej Ville och tack så mycket för rekommendationen! Hoppas och tror köparen kommer trivas fint i den härliga lägenheten :)
  • 2019-03-22

Karin B skrev om Magnus Eklöw en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Sålt ett radhus och köpt en villa. Fin återkoppling från mäklaren och seriöst och engagerat.bemötande Läs mer
  • 2019-03-19

Jens B skrev om Magnus Eklöw en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Köpt villa och sålt radhus.
    Mycket bra bemötande, vänligt och hjälpsamt.
    Mina förväntningar var ett tryggt lotsande genom hela processen med återkoppling, råd etc. Jag tycker mäklaren genomförde detta på ett bra sätt.
    Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda. Läs mer
    2019-03-20 Magnus E svarar Jens B
    Hej Jens, Tack!
    Skönt och jättetrevligt att höra.
    mvh Magnus Eklöw
  • 2019-03-19

Filip C skrev om Magnus Eklöw en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Köpte ett Radhus av Magnus Eklöw, han var lugn och vi kunde känna oss trygga under hela processen. Läs mer
    2019-03-19 Magnus E svarar Filip C
    Hej Filip
    Jätteroligt höra att ni är nöjda och känner er trygga i ert köp. Lycka till!
  • 2019-03-09

Markus W skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi sålde vår lägenhet med Victor som mäklare, och vi rekommenderar honom starkt! Han är alltid optimistisk men även ärlig med vad man kan förvänta.
    Vi kände oss trygga med Victor som vår mäklare från första stund. Han är väldigt informativ och vi visste hela tiden vad som skedde i säljprocessen. Han är mycket kunnig inom sitt yrke och vet vad han pratar om.

Med Victor som mäklare så går ens säljprocess strålande!

// Markus & Linnea Läs mer
    2019-03-11 Victor H svarar Markus W
    Hej Markus och Linnea!

Tack för era fina ord. Vi ses på tillträdet!

Önskar en härlig vecka!

• Maria K

2019-03-01

Maria K skrev om Katarina Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Sålde vår trea i Ruddalen. Mäklaren var väldig professionell. Har gjort ett fantastiskt jobb! Läs mer
    2019-03-04 Katarina E svarar Maria K
    Tack så mycket, härligt höra att ni var nöjda med mig :-) Katarina
  • 2019-02-26

anita pettersson skrev om Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Trevligt bemötande, lättsam och smidig försäljning av mitt hus. Rekommenderar Martin som mäklare till andra som skall sälja. Väl värd sina 5 poäng. Läs mer
    2019-04-17 Martin B svarar anita pettersson
    Anita, tack det gick snabbt och smidigt över förväntan.
  • 2019-02-11

Britt Inger O skrev om Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Fick bra information och trevligt bemötande vid första kontakten , och löpande under hela försäljningstiden vilket är mycket viktigt .Är mycket nöjd med försäljningen av mitt hus och mäklare Martin Barne . Mvh Britt-inger Olsson Läs mer
    2019-02-20 Martin B svarar Britt Inger O
    Britt Inger, tack för det fina omdömet!
  • 2019-02-08

Niklas F skrev om Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Bra exponering via ex kunddatabas och många på visning Läs mer
    2019-02-20 Lena S svarar Niklas F
    Niklas, tack för de fina orden.
  • 2019-02-08

Cattis S skrev om Katarina Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Självgående. Bra mot både köpare och säljare. Läs mer
    2019-02-11 Katarina E svarar Cattis S
    Hej Cattis och tack för de fina orden, var roligt att få hjälpa dig igen :-) Katarina
  • Barncancerfonden R

2019-02-08

Barncancerfonden R skrev om Lena Brissman Janhäll en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Lena sålde ett hus åt Barncancerfonden som vi fått som testamentsgåva. Hon var mycket proffsig, engagerad och kunnig. Vi rekommenderar henne varmt och hoppas ha framtida försäljningar genom henne. Läs mer
    2019-02-08 Lena B svarar Barncancerfonden R
    Men åh vad glad jag blir! Stort tack för er fina rekommendation. Det har varit en ära att få jobba tillsammans med er. Mitt hjärta klappar varmt för Barncancerfonden. Önskar en fortsatt fin fredag och en skön helg!
  • Katarina R

2019-02-04

Katarina R skrev om Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Rutinerad mäklare som kan sin sak. Jag är mycket nöjd med hans sätt att sköta försäljningen av min mors villa. Smidig och lätt att samtala med. Svarar gärna på frågor och är hjälpsam. Kändes väldigt tryggt att ha Martin som mäklare. Läs mer
    2019-02-20 Martin B svarar Katarina R
    Tack Katarina! Vi har haft ett jättebra samarbete hela vägen!
  • Angshuman D

2019-02-01

Angshuman D skrev om Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    My recent purchase of 3 room apartment was supported well by Christian. It would have been good if the issues were handled in a better way. Need better communication of information sometimes. Läs mer
    2019-02-07 Lena B svarar Angshuman D
    Hej och stort tack för din rekommendation. Fint att höra att du är nöjd med din mäklare men självklart tråkigt att du trots våra försök till medling inte är nöjd med lägenhetens skick och dialogen med säljaren efter det att du flyttat in. Vi hoppas i alla fall att du kommer trivas i din nya bostad och önskar dig en fortsatt fin vecka!

Med vänliga hälsningar
  • 2019-01-25

Maria S skrev om Lena Brissman Janhäll en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Lena, var en trevlig och jordnära mäklare med en öppen och ärlig dialog. VH Silvia Samuelsson Waak Läs mer
    2019-01-26 Lena B svarar Maria S
    Tack snälla, vad gullig du är. Stort tack för de fina orden. Önskar en fortsatt fin helg!

Varma hälsningar
    Lena Brissman Janhäll
  • 2019-01-23

George M skrev om Gert Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Gert har varit en bra mäklare som gett oss tydlig information. Gert har alltid varit tillgänglig för att hjälpa oss med att besvara frågor och när vi kännt oss osäkra. Läs mer
    2019-01-23 Gert K svarar George M
    Hej George.

Tack för din fina rekommendation! Det värmer. Vi hörs och ses lite längre fram när det närmar sig tillträdet.
    Ha en fortsatt fin dag.

Hälsningar Gert Karlsson
  • 2019-01-18

Eivor K skrev om Katarina Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Mycket bra mäklare, Katarina! Bra service. Jag är mycket nöjd som helhet. Läs mer
  • Marcus A

2019-01-15

Marcus A skrev om Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Det är andra bostaden vi köper genom Martin Barne som är rutinerad och väldigt trygg i sin roll och som då ger en genuin trygghet.
    Kan absolut rekommenderas! Läs mer
    2019-01-21 Martin B svarar Marcus A
    Tack för den fina rekommendationen!
  • Johan F

2019-01-06

Johan F skrev om Katarina Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi har använt Katarina vid flera försäljningar. Hon är toppen! Läs mer
  • 2019-01-05

Admira R skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Hade nöjet att stöta på Victor flera gånger innan han hjälpte mig med mitt lägenhetsköp. Väldigt duktig, trevlig och tillgänglig mäklare. Hela köpet gick snabbt och smidigt. Jag är så så nöjd!

Kan inget annat än och rekommendera honom till alla! Läs mer
    2019-02-11 Victor H svarar Admira R
    Hej Admira!

Tack för din fina Reco. Hoppas du trivs bra i din nya fina lägenhet!

Önskar en härlig vecka!

• 2019-01-04

Pauline D skrev om Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi har sålt ett litet hus i Västra Göteborg, för andra gången de senaste 4 åren har vi anlitat samma mäklare - Lena Svensson. Vi har även köpt hus av henne en gång, det var så vi fick kontakt med henne. Hon fick oss att ge det lilla extra den gången, men med värdighet och känslan av lugn och sans. Samma har hon nu gjort för oss för andra gången.
    Hon är trevlig, kompetent och saklig. Steg för steg tar hon en igenom det som ska göras för att få försäljningen i mål. Att man väljer om, och väljer om och väljer om samma mäklare. Det måste väl vara det bästa betyget? Läs mer
    2019-01-09 Lena S svarar Pauline D
    Tack så mycket för dom fina orden Pauline. Det är en ära att få lova att hjälpa er med era fastighetsaffärer och jag hoppas ni kommer trivas i er nya bostad.
  • 2018-12-27

Alexander D skrev om Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Kanonbra service rätt igenom. En bra relation som kändes personlig och gav de råd och tips som behövdes.

Kan varmt rekommendera Lena vidare till nästa. Hon är grym! Läs mer
    2019-01-09 Lena S svarar Alexander D
    Tack så mycket Alexander, de fina orden och rekommendationen uppskattas varmt. Jag måste även säga att ni är fantastiska både som säljare och köpare. Vill även passa på att önska er lycka till i ert nya hus!
  • 2018-12-19

Jens K skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Sålde min bostadsrätt. Victor var väldigt professionell och hade stor kunskap om området och föreningen. Jag är väldigt nöjd med både bemötandet och hans engagemang. Läs mer
    2018-12-20 Victor H svarar Jens K
    Hej Jens!

Tack för den fina rekommendationen. Önskar en god jul och ett gott nytt år!

• 2018-12-19

Wentao C skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    professional and patient, so nice a broker Läs mer
    2018-12-20 Victor H svarar Wentao C
    Hi Wentao!

Thank you for your kind recommendation. Have a nice day!

• Zuluonedrop S

2018-12-19

Zuluonedrop S skrev om Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Ska ni hitta en riktigt bra mäklare fråga efter Christian Karlsson. Läs mer
    Christian K gillar detta
  • 2018-12-18

Kerstin A skrev om Gert Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Både köpt och sålt via Svensk Fastighetsförmedling. Rekommenderas varmt! Kompetens. Tillgänglighet. Driv. Trots en svajig marknad är jag mycket nöjd både som köpare och säljare. Tack! Läs mer
    2019-01-23 Gert K svarar Kerstin A
    Hej Kerstin.

Tack för detta fina omdöme! Det var ett nöje att få hjälpa till med ert bostadsbyte.
    Må så gott!

Hälsningar Gert Karlsson
  • Ulla-Britt H

2018-12-10

Ulla-Britt H skrev om Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Har sålt lägenhet på Fagottgatan 4, våning 11 Västra Frölunda. Hade Christian Karlsson som mäklare. Blev alltid trevligt bemött av mäklaren och han svarade snabbt på mina frågor via email och telefon. Christian höll mig hela tiden uppdaterad av hur det gick med visningarna och senare under budgivning stämde han av med mig så vi hade samma åsikt om hur länge vi skulle fortsätta driva på köparna. Sammantaget är jag mycket nöjd med vår mäklare som gjorde sitt yttersta för att vi och kunden skulle bli nöjda med affären. Läs mer
    2018-12-10 Lena B svarar Ulla-Britt H
    Hej

Stort tack för din fina rekommendation! Härligt att höra att ni är nöjda med er mäklare Christian Karlsson. Det värmer. Han hälsar så gott och tackar för de fina orden.

Önskar dig en fortsatt fin vecka!

Hälsningar Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare på Svensk Fastighetsförmedling i västra Göteborg
  • 2018-12-01

Anton L skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Har varit väldigt lätt och enkelt att ha Viktor som mäklare.
    Allt har gått bra samt väldigt tydlig steg för steg Läs mer
    2018-12-04 Lena B svarar Anton L
    Hej Anton!

Stort tack för den fina rekommendationen av din mäklare Victor Helgesson. Härligt att höra att du känner att det varit smidigt och tydligt att sälja via oss.

Önskar dig en fortsatt fin december!

Med vänliga hälsningar Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare på Svensk Fastighetsförmedling i Västra Göteborg
  • 2018-11-30

Petter H skrev om Gert Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Gäller försäljning av fastighet. Bra och stabil upplevelse. Rätt vägledning vid rätt tillfälle. Här räknades inte snabba cash utan en trygg affär stod i centrum vilket vi uppskattade stort. Att sälja sitt hus är en skakig upplevelse och vår mäklare bidrog till att göra det enkelt för oss att fatta rätt beslut. Läs mer
    2018-12-04 Gert K svarar Petter H
    Hej Petter.

Tack för din fina rekommendation.
    Det var trevligt att få förtroendet att sälja ert fina radhus och att ni uppskattade mitt sätt att jobba.

Önskar dig en fortsatt bra dag! Hälsningar Gert Karlsson och Lena Brissman Janhäll, franchisetagare för Svensk Fastighetsförmedling i Västra Göteborg
  • Ali A

2018-11-27

Ali A skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Victor var oerhörd engagerad på ett mycket proffsigt sätt. Bidrog oerhört positivt till att få lägenheten såld till ett bra pris. Kontakten under hela säljprosessen var ypperligt bra. Kan verkligen rekommenderas!" Läs mer
    2018-11-28 Lena B svarar Ali A
    Hej och tack för din fina rekommendation. Härligt att höra att ni trots en lite trögare marknad fått ett bra pris och att allt gått smidigt och bra. Din mäklare Victor Helgesson hälsar och tackar för fin feedback!

Önskar dig en fortsatt bra dag! Hälsningar Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare för Svensk Fastighetsförmedling i Västra Göteborg
  • 2018-11-15

Fredrik M skrev om Magnus Eklöw en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Sålt fristående villa på friköpt tomt
    Maktarenan var lyhörd för våra önskemål och genomförde försäljningen på ett mycket smidigt och bra sätt Läs mer
    2018-11-27 Lena B svarar Fredrik M
    Hej Fredrik

Vill tacka för den fina rekommendationen av din mäklare Magnus Eklöw. Härligt att höra att ni är nöjda och att allt gick smidigt och bra. Önskar er en fortsatt fin vecka!

Mvh Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare för Svensk Fastighetsförmedling i Västra Göteborg
  • 2018-11-08

Moa N skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Victor ingav stort förtroende till oss även om vi var köpare. Genuint trevlig i kontakten med oss. Läs mer
    2018-11-08 Lena B svarar Moa N
    Hej Moa

Vad glada vi blir för dina fina ord. Er mäklare Victor Helgesson är verkligen en toppenmäklare och det var härligt att höra att ni är nöjda.

Önskar er en fortsatt fin kväll och en bra helg!

Med vänliga hälsningar
  • Karin A

2018-11-05

Karin A skrev om Katarina Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Sålt en 4 rum och kök m en gillestuga. Katarina Engström svensk fastighetsförmedling gjorde ett bra jobb, snabb effektiv kunnig och gav ett bra intryck och jag kände ett stort förtroende för hennes kunskap och engagemang. Läs mer
    2018-11-07 Lena B svarar Karin A
    Hej Karin och stort tack för att du tagit dig tid att skriva så fint om din mäklare Katarina Engström.

Jättehärligt att höra att ni är nöjda med er mäklare och med er bostadsförsäljning.

Vi önskar dig en fortsatt fin dag!

Hälsningar från Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare för Svensk Fastighetsförmedling i Västra Göteborg.
  • 2018-10-23

Simon E skrev om Katarina Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Lyhörd. Engagerad. Uppdaterar hela tiden under processen. Brinner för sitt jobb. Bästa mäklaren i Gbg. Läs mer
    2018-10-26 Lena B svarar Simon E
    Hej Simon

Tack för att du tagit dig tid att rekommendera oss. Håller med dig om att din mäklare Katarina Engström är toppen! Hon hälsar så gott och tackar för de fina orden.

Önskar dig en riktigt fin helg.

Med vänliga hälsningar, Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare för Svensk Fastighetsförmedling i västra Göteborg.
  • 2018-10-22

Christian J skrev om Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Köp av bostadsrättslägenhet i Frölunda, Göteborg. Christian har en professionell attityd och är hjälpsam och trevlig. Christians yrkesskicklighet gjorde oss trygga i en viktig bostadsaffär. Läs mer
    2018-10-23 Lena B svarar Christian J
    Hej Christian och stort tack för att du tagit dig tid att rekommendera din mäklare Christian Karlsson. Håller med dig om att han är en mycket duktig mäklare. Härligt att höra att ni är nöjda. Nu håller vi tummarna att hela flytten går lika smidigt!

Ha en fortsatt fin dag! Hälsar Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare för Svensk Fastighetsförmedling i västra Göteborg
  • 2018-10-19

Javos I skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag blev väldig bra bemött av mäklaren. Mäklaren levde upp till mina förväntningar, han var kunnig i sitt område. Jag är väldig nöjd med mäklaren. Allt var toppen. Läs mer
    2018-10-23 Lena B svarar Javos I
    Hej Javos och stort tack för dina värmande ord. Härligt att höra att du är nöjd med din mäklare Victor Helgesson. Han hälsar så gott och ser fram emot att ses igen när det är dags för inflyttning.

Ha en fortsatt fin dag!

Mvh Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare för Svensk Fastighetsförmedling i västra Göteborg
  • Angela J

2018-10-08

Angela J skrev om Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Sålde en bostadsrätt. Blev mycket väl bemött av min mäklare, vi träffades ett par gånger och gick igenom vad som skulle stå i annonsen och fotograferingen gick fort eftersom vi redan hade förberett oss. Mäklaren levde upp till våra förväntningar, då vi hade lite otur med den första budgivningen, och de ångrade sig. Men efter en ny visning kom budgivningen i gång på riktigt, både vi och mäklaren var på väg att ge upp, men han gav inte upp och det lönade sig. Alla blev nöjda till slut. Läs mer
    2018-10-09 Lena B svarar Angela J
    Hej Angela och stort tack för att du tagit dig tid att rekommendera din mäklare Christian Karlsson. När marknaden är i förändring så som den är nu så spelar mäklarens erfarenhet stor roll och det är riktigt härligt att höra att ni upplever att er mäklares jobb lönade sig.

Önskar dig en fortsatt fin vecka!

Hälsningar
    Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, ägare till Svensk Fastighetsförmedling i västra Göteborg

Marconigatan 13, 421 44 Västra frölunda