Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Marconigatan 13, 421 44 Västra frölunda — Visa karta

Vi är kunniga och erfarna mäklare som som ligger i topp när det gäller kundnöjdhet. Vårt kontor har fått flera utmärkelser för nöjdast kunder i Göteborg. Det är vi mycket stolta över.

Vi är även stolta över att få arbeta för Sveriges starkaste varumärke inom mäkleri - Svensk Fastighetsförmedling - helt fristående från banker och försäkringsbolag. Vi har alla lång erfarenhet av yrket och ger dig hög kvalitet och god service. Ett första möte med någon av våra mäklare är alltid kostnadsfritt och förbehållsfritt. Väljer du oss som fastighetsmäklare får du en trygg och modern tjänst med stort och proffsigt innehåll.

De flesta av oss som jobbar på kontoret bor eller är uppvuxna här i västra Göteborg och vi tycker verkligen om vårt område. Vi har specialiserat oss på att sälja bostadsrätter, radhus, villor, fritidshus och tomter i Långedrag, Hagen, Kungsten, Påvelund, Ekebäck, Grimmered, Högsbo, Tynnered, Näset, Önnered, Frölunda, Järnbrott, Askim, Hovås samt på öarna i södra skärgården så som Vrångö, Donsö, Styrsö, Asperö, Brännö och Köpstadsö.

2015 var ett speciellt år för oss, då vi firade att vi funnits i västra Göteborg i hela 30 år. Varmt välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling!
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 34 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

• David A
    David A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Katarina tog hand om allt - det var ytterst bekvämt. Resultatet blev mkt bra.
    2017-09-14 Lena B svarar David A
    Hej David och tack för din rekommendation. Din mäklare Katarina Engström hälsar så gott!
    Mvh Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare på Svensk Fastighetsförmedling i västra Göteborg
  • Sirkka W
    Sirkka W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    “Katarina var saklig, kunnig och hade trevligt uppträdande och bemötande. Hon skötte allt helt perfekt.” Sirkka Wendeborn, säljare Plåtmyntsgatan 29
    2017-08-22 Lena B svarar Sirkka W
    Tack för att du tog dig tid att recensera oss. Det betyder mycket. Härligt att du är nöjd med din mäklare och vår tjänst. Ha en fortsatt skön sommar hälsar Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Trevligt och proffsigt bemötande. Väldigt nöjd med försäljningen!
    2017-08-07 Lena B svarar Susanne B
    Hej Susanne

Tack för de fina orden. Härligt att du är nöjd med vår mäklartjänst. Din mäklare Lena Svensson hälsar så gott och önskar en fortsatt härlig sommar!

• Pär-Åke S
    Pär-Åke S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Kunnig, korrekt, noggrann mäklare, vilket förebygger missförstånd.
    God kännedom om marknaden. Gav goda värdefulla råd inför visningen. Hans medverkan vid besiktningen var värdefull.
    2017-07-24 Lena B svarar Pär-Åke S
    Hej Pär-Åke och tack för dina fina ord. Din mäklare Magnus Eklöw hälsar så gott och önskar en fin sommar!
    Med vänliga hälsningar Lena Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare Göteborg Väster, Svensk Fastighetsförmedling
  • Lars-Gunnar B
    Lars-Gunnar B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Väldigt bra service och bra bemötande!
    2017-07-24 Lena B svarar Lars-Gunnar B
    Hej Lars-Gunnar och tack för de fina orden. Roligt att höra att du är nöjd med vår tjänst. Din mäklare Victor Helgesson hälsar och önskar dig en skön sommar!
    Med vänliga hälsningar Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare Svensk Fastighetsförmedling Västra Göteborg
  • Simon J
    Simon J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Jättetrevlig kille med bra koll på bomarknaden.
    2017-07-08 Lena B svarar Simon J
    Hej Simon!

Härligt att du är nöjd! Vi tackar för att du tog dig tid att recensera oss och önskskar dig en fin sommar! Din mäklare Viktor Helgesson hälsar så gott.

Med vänlig hälsning, Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare Svensk Fastighetsförmedling Västra Göteborg
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Gert Karlsson är kunnig och sprider trygghet i och kring hela affären. Väldigt skönt att ha en sån klippa och bollplank vid sin sida i livets största ekonomiska beslut. Vi är mer än nöjda med Gert.
    2017-06-29 Lena B svarar Mattias S
    Tack Mattias för fina ord! Härligt att du är nöjd med din mäklare hos oss. Önskar dig en skön sommar. Gert hälsar så gott!
    Med vänlig hälsning, Lena Janhäll, franchisetagare Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
  • Nikita K
    Nikita K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Allt var toppen! Jag är jättenöjd!
    2017-06-07 Lena B svarar Nikita K
    Tack Nikita! Härligt att höra att du är nöjd med din mäklare hos oss. Victor Helgesson hälsar så gott.
    Med vänlig hälsning, Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
  • Per O
    Per O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Mycket nöjd. Proffsigt skött och med kontinuerliga och bra återkopplingar.
    2017-06-07 Lena B svarar Per O
    Tack Per för din rekommendation! Det betyder mycket för oss. Din mäklare Christian Karlsson hälsar så gott och tackar han också.
    Med vänliga hälsningar Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare, Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
  • Kamuran I
    Kamuran I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Magnus Eklöw,

Engagerad, äkta och du älskar ditt jobb och du gjorde ett fantastiskt jobb när du hjälpte oss att sälja vår villa. Till och med långt efteråt visade du att du är 100%. Vi kommer rekommendera dig till alla våra vänner och anlita dig nästa gång också mvh Kamuran Inci
    2017-04-25 Lena B svarar Kamuran I
    Tack snälla Kamuran för dina fina ord. Magnus är verkligen toppen. Härligt att du är nöjd. Önskar dig en fortsatt fin dag!
    Med vänliga hälsningar Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
  • Anton H
    Anton H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Victor Helgesson är en stjärna som är hjälpsam bortom alla rimliga krav!
    2017-04-20 Lena B svarar Anton H
    Stort tack för din rekommendation Anton. Den värmer! Victor hälsar så gott och tackar. Önskar dig en fortsatt fin vår!
    Med vänliga hälsningar Lena Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
  • Lena B
    Lena B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Christian Karlsson är värd det bästa omdöme med sin professionalitet, goda omdöme och tjänstvillighet. Han förtjänar i högsta grad bästa betyg och jag önskar honom ett stort lycka till i sin yrkesbana. Med vänliga hälsningar Rolf Lundfelt, säljare av en bostadsrätt på Brännö
  • Hung N
    Hung N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Min märklare var bra på att få min lgh såld till ett bra pris. Hon var hjälpsam när problem uppstod. Tillgänglighet och kommunikation kunde vara bättre
    2017-04-19 Lena B svarar Hung N
    Hej Hung och tack för att du tog dig tid att lämna en rekommendation och tips på vad som kan bli bättre! Härligt att höra att du är nöjd med din mäklare Lena Svensson. Hon hälsar så gott!
  • Erik L
    Erik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Jag fick ett mycket trevligt och förtroendeingivande bemötande av mäklaren. Försäljningen gick mycket bra och smidigt så han verkar veta vad han sysslar med. Han hjälpte även till med många praktiska detaljer vid överlåtandet och förmedlade kontakt med styling- och städfirma.
    2017-04-12 Lena B svarar Erik L
    Hej Erik! Tack för din fina rekommendation och att du tagit dig tid att skriva ett par rader. Det betyder mycket för oss. Härligt att du är nöjd med vår mäklare Magnus Eklöw och varmt välkommen åter nästa gång du funderar på att byta bostad. Önskar dig en fortsatt skön helg! Hälsningar Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
  • Jenneth E
    Jenneth E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi är mycket nöjda med mäklaren som ansvarade för vår försäljning. En engagerad och trevlig mäklare, bra på återkoppling. Kan rekommendera honom.
    2017-02-27 Lena B svarar Jenneth E
    Hej Jenneth! Härligt att höra att du är nöjd med din mäklare och att det blev en lyckad försäljning. Christian hälsar så gott tillbaka!
    Med vänliga hälsningar, Lena Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
  • Victor Ö
    Victor Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Är mycket nöjd. Bra bemötande, tydlighet och blev bra exponering av lägenheten.
    2017-02-24 Lena B svarar Victor Ö
    Hej Victor och stort tack för din rekommendation! Härligt att du är nöjd med din mäklare.
    Ha en fin helg önskar Lena Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
  • Tommy L
    Tommy L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Bra bemötande
    Snabba och klara besked
    Tillmötesgående
    2017-01-26 Lena B svarar Tommy L
    Tack Tommy för din fina rekommendation. Roligt att höra att du är nöjd. Det betyder mycket för oss.
    Med vänliga hälsningar Lena Janhäll & Gert Karlsson, franchisetagare Göteborg Väster
  • Neda H
    Neda H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    En mycket bra, erfaren, trevlig och hjälpsam mäklare. Från första mötet till det sista så har allt gått som planerat.
    2017-01-25 Lena B svarar Neda H
    Tack Neda. Härligt att höra att du är nöjd med din mäklare hos oss. Katarina hälsar så gott tillbaka och tackar för de fina orden.
    Med vänliga hälsningar
    Gert Karlsson och Lena Brissman Janhäll, franchisetagare Svensk Fastighetsförmedling Gbg Väster
  • Jan S
    Jan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Ett mycket trevligt och proffsigt bemötande i alla avseenden. Jag är mer än nöjd med Victors insats och kan utan tvekan rekommendera honom. Tydliga och klara besked på de frågor som uppstod. Suveränt!

Jan Sandvall
    2017-01-23 Lena B svarar Jan S
    Tack Jan för din fina rekommendation. Victor hälsar och tackar! Ha en fortsatt fin dag.
    Med vänliga hälsningar Lena Janhäll & Gert Karlsson, franchisetagare Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster.
  • Leif A
    Leif A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    ett tillmötesgående, professionellt och omtänksamt agerande genom alla faser av försäljningen. Vi kan varmt rekommendera Viktor Helgesson.
    2017-01-23 Lena B svarar Leif A
    Hej Leif och tack för rekommendationen. Victor hälsar så gott och tackar för de fina orden!
    Med vänliga hälsningar Lena Janhäll & Gert Karlsson
  • Joakim O
    Joakim O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Fantastisk hjälp med allt. Bra återkoppling!
    2017-03-30 Lena B svarar Joakim O
    Tack Joakim! Kul att du är nöjd med din mäklare hos oss! Katarina Engström hälsar så gott till dig och tackar för de fina orden!
  • Lillemor S
    Lillemor S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Trevligt, kunnigt och professionellt bemötande. Lätt att nå
    2017-01-20 Lena B svarar Lillemor S
    Tack Lillemor! Vad roligt att du är nöjd! Mvh Lena Janhäll & Gert Karlsson, franchisetagare Svensk Fastighetsförmedling i västra Göteborg
  • Anette G
    Anette G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Känner ett mycket stort förtroende för
    mäklaren Victor Helgesson
    Tydlig information om sitt ansvar som mäklare och arvode.
    Stort personligt engagemang och mycket bra inspiriation vad gäller styling, säker blick!
    Punktlig och håller sina ord!
    Victor kom på 1:a besök
    16 nov, 14 dagar senare var min bostad såld
    1 dec skrev vi!
    Utgångs bud 1 895 000kr
    Slutbud 2 225 000kr
    Jag är mycket nöjd med mäklaren Victor Helgesson på Svensk Fastighetsförmedling
    Ger honom de bästa rekommendationer!!!
    Anette Gustafsson
    2016-12-09 Lena B svarar Anette G
    Hej Anette! Vad glada vi blir när vi läser din rekommendation. Roligt att höra att du är nöjd med din mäklare, det är viktigt för oss. Victor hälsar! Ha det gott. Med vänlig hälsning Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
  • Maria A
    Maria A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi anlitade Victor Helgesson efter rekommendationer och är otroligt nöjda! Vi fick ett fantastiskt bemötande och en mycket trygg process där alla moment förklarades på ett pedagogiskt sätt. Förutom en smidig affär så fick vi dessutom ett mycket bra pris för vår lägenhet. Föreningsrekord! Vi är väldigt tacksamma och vet vem vi ska anlita nästa gång det är dags. Hälsningar Maria och David Atto
    2016-11-22 Lena B svarar Maria A
    Tack Maria! Vad härligt att höra att ni är nöjda. Vi är glada över att ha Victor som mäklare hos oss. Han hälsar så gott tillbaka!
    Mvh Lena Brissman Janhäll, Franchisetagare Göteborg Väster
  • Sebastian J
    Sebastian J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi har både köpt och sålt lägenheter med hjälp av mäklare Katarina Engström. Nu senast hjälpte hon oss att få ut ett bra pris när vi sålde. Hon har bra koll och inger förtroende. Det märks att hon vet vad hon pratar om vilket såklart känns bra både för säljare och köpare. Dessutom verkar hon komma ihåg varenda säljare och köpare hon haft. Bilderna som togs inför försäljningen var väldigt snygga men ändå ärliga, vi blev mycket nöjda. Vi kan varmt rekommendera Katarina.
    2016-11-22 Lena B svarar Sebastian J
    Hej Sebastian. Härligt att höra att ni är nöjda. Vår mäklare Katarina Engström är grym! Hon hälsar så gott och tackar för de fina orden.
    Mvh Lena Brissman Janhäll, franchisetagare
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Engagerade och intresserad mäklare. Hjälpsam och tillgänglig.
    2016-10-12 Lena B svarar Stefan J
    Tack Stefan. Vad roligt att du är nöjd med din mäklare hos oss. Victor hälsar! Mvh Lena Janhäll, franchisetagare Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
  • Ann-Mari L
    Ann-Mari L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi valde mellan flera mäklare men fick bäst förtroende för Svenska Fastighetsförmedling. Detta stämde sedan under hela processen.
    2016-11-22 Lena B svarar Ann-Mari L
    Hej Ann-Mari och tack för dina fina ord. Härligt att höra att du är nöjd.
  • Eva O
    Eva O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Seriös, förtroendeingivande, mycket sympatisk framförallt väldigt trevlig skulle absolut kontakta honom igen vid ev. försäljning.
    2016-11-22 Lena B svarar Eva O
    Tack för dina fina ord Eva. Gert Karlsson hälsar och tackar!
    Mvh Lena Brissman Janhäll, Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster.
  • Madeleine A
    Madeleine A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Min mäklare Katarina Engström uppfattade jag som väldigt kompetent och med stor erfarenhet av området. Trots lite oseriösa spekulanter så blev det till slut en enkel och smidig affär och Katarina var hela tiden lätt att ha att göra med och alltid tillgänglig. Jag tycker Katarina har det som vissa mäklare saknar, nämligen en trovärdighet hos både säljare och köpare. Båda parter kan känna sig trygga vilket jag tycker är jätteviktigt vid bostadsffärer.
    2016-11-22 Lena B svarar Madeleine A
    Tack för dina värmande ord. Katarina Engström hälsar så gott!
    Mvh Lena Brissman Janhäll, franchisetagare Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
  • Shahla A
    Shahla A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    En trevlig och kunnig person som utstålar lugn och harmoni. Man känner att man är i goda händer och kan lita på honom och hans erfarenhet.
    2016-11-22 Lena B svarar Shahla A
    Hej Shahla och tack för dina fina ord. Härligt att höra att du är nöjd med din mäklare och vår mäklartjänst.
  • Erik B
    Erik B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Bra process från början till slut, Magnus har koll på området och hur få ut maximalt värde vid försäljningen, på ett bra sätt.
    2016-11-22 Lena B svarar Erik B
    Tack Erik! Härligt att du är nöjd. Magnus Eklöw hälsar så gott.
    Med vänliga hälsningar, Lena Brissman Janhäll, franchisetagare Göteborg Väster
  • Björn F
    Björn F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Ett mycket professionellt genomfört uppdrag, vilket gör att vi varmt rekommenderar Katarina
    2016-11-22 Lena B svarar Björn F
    Tack Björn för dina fina ord. Katarina Engström hälsar så gott!
    Mvh Lena Brissman Janhäll, franchisetagare Göteborg Väster
  • Afram M
    Afram M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Mycket nöjd med mäklaren , hela tiden en uppdatering om vad som hände å rak å bra var han. Skall absolut anlita samma mäklare för framtida jobb. Över det hela så var jag väldigt nöjd med svensk fastighets förmedling, mycket proffsiga. Christian gjorde ett fantastisk jobb på kort tid.
    2016-11-22 Lena B svarar Afram M
    Hej Afram! Vad roligt att höra att du är nöjd. Din mäklare Christian Karlsson hälsar så gott!
    Mvh Lena Brissman Janhäll, franchisetagare Göteborg Väster
  • Henrietta L
    Henrietta L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Blev bra bemött från första början. Snabb kommunikation, både per mail och telefon/sms. Sakkunnig men lyssnade även på våra önskemål.
    2016-11-22 Lena B svarar Henrietta L
    Tack Henrietta för dina värmande ord. Härligt att du är nöjd!
    Med vänliga hälsningar, Lena Brissman Janhäll, franchisetagare Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster.

Marconigatan 13, 421 44 Västra frölunda