Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Marconigatan 13, 421 44 Västra frölunda — Visa karta

Vi har köpare till din bostad! Varmt välkommen till oss om du vill göra en trygg och smidig bostadsaffär. Vi är kunniga och erfarna mäklare som ligger i topp när det gäller kundnöjdhet. Det är vi mycket stolta över.

Vi är även stolta över att få arbeta för Sveriges starkaste varumärke inom mäkleri - Svensk Fastighetsförmedling - helt fristående från banker och försäkringsbolag. Ett första möte med någon av våra mäklare är alltid kostnadsfritt och förbehållsfritt. Väljer du oss som fastighetsmäklare får du en trygg och modern tjänst med stort och proffsigt innehåll. Dessutom matchar vi din bostad mot branschens största spekulantregister.

Vi har specialiserat oss på att sälja bostadsrätter, radhus, villor, fritidshus och tomter i Långedrag, Hagen, Kungsten, Påvelund, Ekebäck, Grimmered, Högsbo, Tynnered, Näset, Önnered, Frölunda, Järnbrott, Askim, Hovås samt på öarna i södra skärgården så som Vrångö, Donsö, Styrsö, Asperö, Brännö och Köpstadsö.

Varmt välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling!
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 217 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

• 2019-10-17

Pedro M skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    I bought one apartment, the broker was super nice, and took the meeting in english and help me with everything I needed. I was treated with respect at all times. Läs mer
  • 2019-10-17

Katarina L skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Köpt på Mandolingatan 7. Jag tycker mäklaren var snabb i respons, hade hög servicegrad i min önskan om förhandsvisning och snabb affär. Humor, energisk och positiv. Håller tider. Jag är jättenöjd. Vänligen Katarina Landers Läs mer
  • 2019-10-15

Margareta B skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Seriös och kunnig, vi är mycket nöjda med Victors insats! Läs mer
  • 2019-10-15

Anna H skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Jag har köpt en bostadsrätt i Västra Göteborg och blev väldigt väl bemöt av mäklaren som även ställde upp på extra visning för mig. Läs mer
  • Shakar J

2019-10-07

Shakar J skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Inget vinst.
    Väldigt bra bemötande.
    Att det skulle gå sälja fort men det ej blev som vi hade tänkt det. Och att vi skulle få vinst men ej blev det med.

Dröjde med försäljningen och fick ej vinst för min bostad som var värd mer än vad både jag och mäklaren tänkte.

Mvh Läs mer
  • 2019-10-07

Inger G skrev om Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Lade ner minimal tid när han var här för att visa huset.2 ggr á 45 min tror jag det var. Dessutom fick jag visa huset själv 2 ggr. Besiktningsprotokoll och foto av rummen var också katastrof. Mäklarens bemötande var det inget fel på ,men jag tror han skall undvika att försöka ta sig ann försäljning av hus som man inte kan ta bilen till. Läs mer
    2019-10-09 Lena B svarar Inger G
    Hej Inger

Tack för din feedback. Det läsarna bör veta att huset ligger på Vrångö. En riktigt härlig ö, där vi gärna arbetar. När vi säljer hus i skärgården anpassar vi alltid visningarna till färjornas ankomst- och avgångstider för att det ska bli så smidigt som möjligt för de som vill komma och titta. Ditt hus visades av mäklaren vid tre tillfällen. Utöver dessa tre ordinarie visningar så var det två spekulanter som önskade se huset med väldigt kort varsel och på ej utannonserade tider. Det bästa hade självklart varit om mäklaren skött även dessa visningar och här tar vi till oss av din kritik.

Besiktningsprotokollet är något som vi som mäklarfirma inte kan påverka. Visst kan det kännas obehagligt att som säljare få kännedom om de fel och brister som finns i bostaden men samtidigt är det ju mycket bättre att eventuella brister redovisas före försäljningen så att man slipper tvister med sin köpare.

Gällande bilderna så har man som säljare ett ansvar att inför fotograferingen ställa i ordning rummen och göra i ordning trädgården så att det ser prydligt ut. Om man av någon anledning inte blir nöjd med bilderna så går det självklart att boka in en ny fotografering. Då behöver vi dock få veta att man är missnöjd i samband med att huset läggs ut till försäljning och inte först långt efter det att huset är sålt.

Med vänliga hälsningar Lena Brissman Janhäll, franchisetagare vid Svensk Fastighetsförmedling i västra Göteborg
  • 2019-10-06

Carina M skrev om Magnus Eklöw en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    sålt fristående äldre hus. Mäklaren var lyhörd, stöttande, insatt, trevlig. Viktigaste av allt kändes stabil utan massa ” snack”. Rekommenderas!! Läs mer
  • 2019-10-04

Hanna H skrev om Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Köpte en fyra. Affären funkade smidigt. Har inget att klaga på. Läs mer
  • 2019-10-03

Esme B skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Jag har köpt en bostad. Mäklaren var: Kunnig, engagerad, flexibel, tålmodig, informativ, tillgänglig. Läs mer
  • 2019-10-03

Sebastian K skrev om Gert Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Proffsig, kunning, förtroendeingivande. Läs mer
    2019-10-04 Gert K svarar Sebastian K
    Hej Sebastian.
    Tack för de fina orden och för rekommendationen.
    Vi ses och hörs lite längre fram.
    Mvh Gert Karlsson
  • 2019-10-03

Staffan H skrev om Gert Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Helt ok. Träffat mer engagerade mäklare i andra affärer. Men affären gick ju i lås och både säljare och köpare var nöjda med försäljning respektive köp. Läs mer
    2019-10-08 Gert K svarar Staffan H
    Hej Staffan och tack för din feedback. Härligt att höra att du är nöjda med ditt köp även om jag såklart alltid strävar efter att både köpare och säljare ska tycka att jag är betydligt bättre än bara ”ok”. Ha en fortsatt fin vecka! Mvh Gert
  • 2019-10-02

Kamil K skrev om Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Min fru skötte kontakten med Martin och hon var mycket nöjd med det bemötande som hon fick.

Jag tyckte att allt gick smidigt och är mycket nöjd med mäklaren.

Rekommenderas! Läs mer
    2019-10-02 Martin B svarar Kamil K
    Hej Kamil! Tack för ditt fina omdöme, jag blir verkligen extra glad eftersom vi inte har träffats utan Cristina har skött allt och du har lugnt kunnat lita på att jag har skött allt på bästa sätt för att ni skall känna er trygga med köpet av det här toppenfina huset. Hälsa och tacka Cristina och så hoppas jag vi ses framöver.
  • 2019-10-02

Evelina F skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Gott bemötande, professionell, tillgänglig och gjorde försäljningsprocessen så stressfri som möjligt.
    Victor levererade över våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-10-02

Marie Å skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Victor gav ingående och korrekt information, utstrålar förtroende och gav tydlig och snabb återkoppling. Läs mer
  • 2019-09-30

Susanna M skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Jag fick ett gott, proffsigt bemötande, där han förstod min situation och var väldigt hjälpsam.
    Mina förväntningar var att hitta en bostad. Det blev jag hjälpt med från visning till kontrakt till köpet. Jag är så nöjd och kände mig trygg hela vägen. En mycket positiv inställning. Läs mer
  • 2019-09-30

Lisa J skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Personligt och ärligt bemötande. Vi kände oss omhändertagna genom processen att köpa lägenheten. Victor fick anstränga sig för att knyta ihop affären. Läs mer
  • 2019-09-30

Ulrika H skrev om Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Jag har köpt ett radhus i en närförort till Göteborg och fick ett bra bemötande. Lena gjorde ett gott och pålitligt intryck. Gav en god bild, pekade även på bristerna och det gjorde intryck på mig. Läs mer
  • 2019-09-30

Maria A skrev om Gert Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Trygg. Mycket erfarenhet, vilket var bra vid försäljning av fastighet med renoveringsbehov. Läs mer
    2019-10-01 Gert K svarar Maria A
    Hej Maria.
    Tack för de fina orden och rekommendationen.
    Må så gott.

Med vänlig hälsning.
  • 2019-09-30

Elin K skrev om Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Köpt. Det var inget roligt första köp. Dock har jag en fin lägenhet nu även om det blev en hel del problem under/efter köpet. Undersökningsplikt var det som hjälpte oss. Läs mer
    2019-10-01 Lena B svarar Elin K
    Hej Elin

Ja, du råkade ju tyvärr ut för strul både med en köksfläkt som inte fungerade och med nycklar som fattades vilket såklart känns trist när man köper sin första lägenhet. Jag hoppas dock att våra försök till medling mellan dig och säljaren uppskattades och det är glädjande att höra att du trivs gott i din fina lägenhet. Önskar dig en fortsatt bra höst!

Med vänlig hälsning, Lena Brissman Janhäll, franchisetagare på Svensk Fastighetsförmedling i västra Göteborg
  • 2019-09-30

Lars L skrev om Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Radhus Lena fixade allt
    Fungerade perfekt Läs mer
  • 2019-09-30

Jonathan P skrev om Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Christian löste försäljning perfekt. Läs mer
    2019-10-01 Christian K svarar Jonathan P
    Hej Jonathan!

Roligt att höra. Lycka till i nya lägenheten :)
  • 2019-09-30

Lena E skrev om Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Sålt en villa. Blivit mycket bra och proffsigt bemött. Läs mer
    2019-10-01 Martin B svarar Lena E
    Tack Lena, det värmer! Mycket trevligt att samarbeta med dig och allt gick bra med försäljningen. Ha det gott så ses vi på tillträdet.
  • 2019-09-30

Cristina K skrev om Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Skall jag beskriva honom med endast ett ord så blir det: TRYGGHET.

Han svarade på alla frågor utan att jag kände mig dum, jobbig eller tidskrävande. Dessutom väldigt trevlig. Läs mer
    2019-10-01 Martin B svarar Cristina K
    Tack Cristina! Väldigt roligt att det blev ni som köpte det här fina huset. Vi har en jättebra kontakt och självklart hjälper jag till på alla sätt för att ni skall känna er nöjda och trygga med köpet. Nu skall ni snart sälja er lägenhet och jag är övertygad om att min kollega Victor är den som bäst utför uppgiften.
  • 2019-09-30

Ann-Christin H skrev om Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Lyssnade på våra önskemål och behov.
    Var proffsigt och engagerad i arbetet.
    Lätt att få kontakt med Läs mer
    2019-10-01 Martin B svarar Ann-Christin H
    Hej Ann-Christin! Tack för det fina omdömet! Allt har gått jättebra och jag välkomnar er till Vrångö och ert nya boende. Huset är i jättefint skick och jag är övertygad om att ni kommer att trivas här. Lycka till med flytten och grattis till nya båten och lastmoppen! Hör av er om det är något jag kan hjälpa till med!
  • 2019-09-30

Páll Sigurgeir J skrev om Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    jag har köpt tom med gammal sommarstuga Läs mer
    2019-10-01 Martin B svarar Páll Sigurgeir J
    Tack Páll! Ni kommer att bygga det finaste huset i området och jag är säker på att ni kommer att trivas i området som ni känner väl sen tidigare. Välkomna tillbaka till Sverige!
  • 2019-09-30

Pernilla S skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi fick i vårat köp av bostad till vår son ett utmärkt bemötande. Proffsigt och tryggt, kommer förmodligen att ta kontakt med samma mäklare den dagen vi ska sälja eller köpa igen. Läs mer
  • 2019-09-30

Isabella C skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    We bought an apartment through Svensk Fastighetsförmedling. Victor was very helpful and thoughtful from the moment we contacted him. He's always responded very quickly and was preoccupied that we could understand the entire process.
    We really appreciate being so well treated and have nothing but nice things to say about the process and Victor. Läs mer
  • 2019-09-30

Oskar D skrev om Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi köpte Backeskärsgatan 3b. Har bara positivt att säga om Martin. Proffsig, påläst och ödmjuk Läs mer
    2019-10-01 Martin B svarar Oskar D
    Tackar och bockar! Ni är jättetrevliga och säljaren tycker mycket om er och är glad att ni köpte huset. Nu kommer en ny generation att flytta in och trivas i många år framöver. Sen är det ju nästan som att flytta hem igen, du känner ju till gatan och området och har föräldrarna på ett stenkast avstånd.
  • 2019-09-30

Björn Oscar A skrev om Gert Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Det gick bra när Gert tog över. Läs mer
    2019-10-01 Gert K svarar Björn Oscar A
    Hej Björn.

Tack för denna rekommendation.
    Ha det så bra.

• 2019-09-30

David S skrev om Gert Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Gert Karlsson hjälpte oss att sälja vårt hus i Ekebäck. Vi har haft ett bra samarbete och en känsla av att vår affär verkligen var viktig för Gert/Svensk Fast. Fullt engagemang och rak kommunikation vilket vi tycker är det viktigaste. Läs mer
    2019-10-01 Gert K svarar David S
    Hej David.

Tack för det fina omdömet och rekommendationen!
    Hoppas husbygget flyter på som planerat.
    Vi ses och hörs lite längre fram.

• 2019-09-30

Frida L skrev om Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Friliggande villa, trött mäklare som inte var så tillmötesgånde med svar på frågor och liknande. Läs mer
    2019-10-01 Martin B svarar Frida L
    Hej Frida! Det var tråkigt att höra att du känner så. Det var ju snabba ryck eftersom ni ville köpa huset på förhand och jag var tillmötesgående och ordnade både med förhandsvisning, svar på alla frågor samt en genomgång med besiktningsmannen med mycket kort varsel. Jag upplevde när vi träffades för kontraktskrivning att ni var väldigt nöjda och därför kom din recension lite oväntat. Hoppas dock att ni kommer trivas gott i det fina hus ni köpt. Ha en fin höst så ses vi igen på tillträdet!
  • 2019-09-29

Christoffer I skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Jag är väldigt nöjd med Victor som mäklare.
    Mycket gott bemötande under både planering och försäljning.
    Jag kan definitivt rekommendera att anlita Victor! Läs mer
  • 2019-09-29

Per Anders V skrev om Magnus Eklöw en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Allting helt till belåtenhet,inget att anmärka på. Läs mer
  • 2019-09-29

John T skrev om Gert Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Sålt radhus.

Rakt igenom professionellt agerande. Läs mer
    2019-10-01 Gert K svarar John T
    Hej John.

Tack för en fin rekommendation. Det är alltid trevligt med återkommande kunder.
    Må så gott. Vi ses på tillträdet.

• 2019-09-29

Benny N skrev om Gert Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Sålt villa. Bra bemötande. Många visningar Läs mer
    2019-10-01 Gert K svarar Benny N
    Hej Benny.

Tack för rekommendationen!
    Hoppas ni trivs bra i ert nya boende.
    Må så gott.

• 2019-09-29

Saga S skrev om Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Köpt en etta i Frölunda. Christian gav ett mycket trevligt intryck, personlig och förtroendeingivande. Stor kontrast till många andra mäklare som kör på ett speciellt snack/jargong, Christian kändes bara som en genuint trevlig person! Läs mer
    2019-10-01 Christian K svarar Saga S
    Hej Saga!

Tack för de snälla orden och rekommendationen. Ha det fint så länge!
  • 2019-09-29

Angela J skrev om Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Dalavägen 64, V Frölunda

Gav allmänt osäkert intryck. Inget säljande driv utan mest reaktiv.
    Ingen koll på teknikstöd vilket gjorde korrekturprocessen av annonsen långdragen om omständlig. Slarvig med att föra in rättningar, vilket gjorde att jag fick framföra samma felaktigheter flera gånger. Läs mer
    2019-10-01 Lena B svarar Angela J
    Hej Angela

Martin har fått fina vitsord av sina tidigare kunder även om jag vet att kommunikationen mellan dig och honom inte fungerade. Att du inte var nöjd löste vi så fort vi fick kännedom om det genom att vi bytte mäklare och jag tog över. Omdömet du lämnat spiller nu över på mig och det känns såklart tråkigt. Ingen kund har tidigare gett oss betyg 1/5 och en försäljning är ju så mycket mer än korrekturvändorna av beskrivningen. Min upplevelse är att försäljningen av ert hus gick väldigt bra med en fin beskrivning, fina bilder inklusive extra skymningsbilder, en smidig process trots läckaget som upptäcktes på taket, ett riktigt bra försäljningspris trots en tuff marknad och bra, trygga köpare. Jag vet att ni vid uppstarten av försäljningen inte var nöjda och det beklagar jag, men jag hoppas iallafall att ni är nöjda med affären som helhet och att ni trivs i ert nya boende.

Med vänliga hälsningar Lena Brissman Janhäll, franchisetagare för Svensk Fastighetsförmedling i västra Göteborg
  • 2019-09-29

Sofia E skrev om Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Köpte en bostadsrätt i västra frölunda förra året. Blev väldigt trevligt bemött. Uppskattar att jag kunde ställa frågor när som och få ett snabbt svar. Tycker även om att jag varje månad får en uppdatering angående bostadsvärdet på mailen. Läs mer
    2019-10-01 Christian K svarar Sofia E
    Hej Sofia,

Tack för de fina orden. Hör gärna av dig ifall det är någonting.

Allt gott!
  • 2019-09-28

Anna N skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Jag köpte lägenhet och fick ett mkt bra bemötande. Läs mer
  • 2019-09-28

Niclas A skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Mycket hjälpsam och trevlig mäklare. Läs mer
  • 2019-09-28

Ulla R skrev om Gert Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Jag har köpt ett radhus och det fungerade utmärkt! Läs mer
    2019-10-01 Gert K svarar Ulla R
    Hej Ulla.

Tack för omdömet och rekommendationen.
    Hoppas du trivs i ditt trevliga radhus.

• 2019-09-28

Henrik M skrev om Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Sålt. Väldigt trevlig och alltid behjälplig. Blev en väldigt bra process. Läs mer
  • 2019-09-28

Anna-Lena L skrev om Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Lena Svensson sålde vår fastighet.
    Lena var mycket proffsig, alltid trevlig och var tillmötesgående.
    Vi är mycket nöjda med henne och skulle gärna rekommendera andra att anlita henne.

Våra förväntningar blev uppfyllda med råge! Läs mer
    2019-09-30 Lena S svarar Anna-Lena L
    Tack Anna-Lena för de fina orden och rekommendationen. Vi syns snart till avlämnande av ert hus. Mvh Lena
  • 2019-09-28

Johan O skrev om Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Hjälpsam och professionell. Tydlig och snabb kommunikation. Läs mer
    2019-09-28 Martin B svarar Johan O
    Tack Johan! Vi har en bra kontakt och allt fungerar perfekt. Ni kommer garanterat att trivas i detta fantastiska och mysiga hus.
  • 2019-09-28

Charlotta N skrev om Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Varmt och professionellt bemötande från visning till köp av radhus. Väldigt trygg person som fick mig att känna mig trygg i en turbulent tid som nyskild och förstagångs husköpare. Läs mer
    2019-09-30 Lena S svarar Charlotta N
    Tack för de fina orden Charlotta och glad att du känt dig trygg igenom processen. Hoppas ni trivs i ert nya radhus/ Mvh Lena
    Lena S gillar detta
  • 2019-09-23

Dick L skrev om Magnus Eklöw en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Har sökt villa i västra Göteborg under några år och därmed träffat ganska många mäklare. Lite tråkigt konstaterar man användningen av lockpriser och andra tråkiga tricks.
    Kontakten med Magnus Eklöw har varit smidig, rak och omtänksam och ledde till nöjda säljare och köpare.
    En viss känsla om hopp när det gäller mäklar-kåren har infunnit sig.
    Tack, Magnus
    Kör Ditt race! Läs mer
  • 2019-09-23

Marcus F skrev om Gert Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Köp av villa via förhandsbud. Professionellt bemötande. Trots egentlig önskan om att få visa huset på öppen marknad var Gert neutral och professionell och lyckades representera både köpare och säljare på ett bra sätt. Läs mer
    2019-09-24 Gert K svarar Marcus F
    Hej Marcus.
    Tack för den fina rekommendationen!
    Hoppas ni kommer trivas i huset och med området.
    Vi ses lite längre fram.
    Mvh Gert.
  • 2019-09-22

Marie B skrev om Magnus Eklöw en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Husköp - Snabbt - enkelt - tryggt Läs mer
  • 2019-09-21

Andrej S skrev om Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Sålt bostad i Hovås genom Lena, hon är himla bra. Läs mer
    2019-09-30 Lena S svarar Andrej S
    Tack Andrej och det är ett nöje att få hjälpa er med er fastighetsförsäljning/Mvh Lena
  • 2019-09-19

Lena Margareta L skrev om Martin Barne en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Vi har sålt en gammal villa i västra Göteborg och fick förtroende för Martin Barne när vi märkte att han uppskattade vårt hus och såg kvalitéerna i det. Han är lugn och erfaren. Vi har haft en bra kommunikation med honom. Annonsen i Hemnet borde kanske haft fler bilder inifrån huset. Läs mer
    2019-09-19 Martin B svarar Lena Margareta L
    Tack för det fina omdömet! Ja, vi har haft ett gott samarbete och allt har blivit jättebra tack vare ert engagemang och fina styling. Kanske lite få bilder men på det mest intressanta för en spekulant. Stort tack!

Marconigatan 13, 421 44 Västra frölunda