Läs vad 4 Läs vad Ulrika Bernhardsson

• 2020-11-17
    Köpte nyss radhus med Ulrika som mäklare och fått mkt bra, trevlig och proffsig hjälp!
    Sofia G
    Sofia G
    • 121.0 m²
    • Åkered
    köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Bernhardsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Tack så jättemycket för fina omdömet. Så trivsamt att jobba med er.

• 2020-11-09
    Sålt radhus. Mäklaren gav bra råd om hur försäljningen borde genomföras, vilket resulterade i många besök på visning, flera budgivare och ett pris som var över förväntan.
    Harriet G
    • 121.0 m²
    • Åkered
    sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Bernhardsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Tack Peter! Vi har tillsammans gjort det goda resultatet. Du har lyssnat på mina råd och det har varit lätt och smidigt att samarbeta med dig. Detta har gjort att det blev bästa marknadspris. //Ulrika

• 2020-09-25
    Vi köpte radhus i Fiskebäck som Ulrika förmedlade. Hon var lugn, saklig och framförallt närvarande och sakkunnig. Processen kändes tryggt.
    Förväntade inte det bemötandet då vi var köpare och inte säljare.
    Sept 2020
    Monica S
    • 97.0 m²
    • Västra Frölunda
    Tack Monica för dina fina ord. Även ni är öppna , trevliga och goa köpare. Ses på måndag.

• 2020-09-25
    Vi har sålt ett radhus i Västra Frölunda.
    Ulrika som är en mycket erfaren mäklare, har väglett oss på ett mycket bra sätt.
    Ulrika har alltid varit behjälplig och svarat på frågor. Hon har hela tiden hållit oss uppdaterade och kommit med tips och råd.
    Jag kan varmt rekommendera Ulrika som mäklare.
    Karin K
    • 97.0 m²
    • Västra Frölunda
    Hej Karin, tack för dina varma och fina ord om mig. Önskar er en trevlig helg så återkommer jag efter besiktningen på måndag.