Ulrika Bernhardsson

Ulrika Bernhardsson

Ulrika Bernhardsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Ulrika Bernhardsson har varit registrerad mäklare sedan 2006-04. Ulrika Bernhardsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-09 och har fått 22 omdömen med ett betyg på 5.0. Ulrika Bernhardsson har haft 20 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 85% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 22 Läs vad Ulrika Bernhardsson

• köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Bernhardsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    2021-07-13
    Hade en väldigt bra erfarenhet av Ulrika då vi köpte hus.

Hade inte mycket förväntningar, men måste säga att kommunikationen mellan oss och mäklare var väldigt bra under den korta tiden. Väldigt förklarande och trevlig
    Tack för fint omdöme. Är säker på att ni kommer att trivas jättebra i ert nya hus. Ulrika Bernhardsson
  • Timmy Oscar Joie E
    2021-06-25
    Trygg, trevlig, saklig och erfaren mäklare som hjälpte oss med vårt köp av vårt första hus. Kändes tryggt att ha med Ulrika i processen.
    Tack för jättefina ord om mig. Det var trevligt att jobba med er. Lättsamt och smidigt. Ulrika Bernhardsson
    2021-06-23
    Jättebra mäklare. Professionell och trevlig :)
    Tack så jättemycket Elsa! Även trevligt med skönt stöd från pappa. :-) Ulrika Bernhardsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Bernhardsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    2021-06-23
    Väldigt lugn och proffsig.

Lugn och trygg genom hela processen.

Kunnig, trygg och proffsig.
    Tack för fint samarbete och ert goda omdöme om mig. Ulrika Bernhardsson
    • Långedrag
    2021-06-21
    Fastighetsmäklaren Ulrika var professionell och mycket trevlig. Rekommendera henne varmt!
    Tack för rekommendationen och allt har varit trevligt och roligt med er. Ulrika Bernhardsson
    • Långedrag
    2021-06-05
    Jag skulle sälja mitt hus och detta var för mig en ny och lite orolig uppgift. Därför uppskattade jag all hjälp och stöd från Ulrika. Alla mina frågor besvarades tålmodigt och klokt. Hela processen gick smidigt och avslutades för mig med ett insiktsfullt lugn. Försäljningen har gett mig en mycket god erfarenhet, vilket får tillskrivas min mäklare. Tack!
    Tack Margaret för dina fina ord om mig. Har varit ett mycket roligt och trivsamt samarbete med dig. Vi har lyssnat på varandra som har gett ett fint samarbete och gott resultat i positiv och glad anda. Ulrika Bernhardsson
    2021-05-29
    Proffsig! Vi är supernöjda med Ulrikas arbete vid vår husförsäljning. Rekommenderar henne!
    Tack Linda och Roger så härligt och lättsamt att jobba tillsammans med er. Tack så jättemycket för rekommendationen🙏🏻 Ulrika Bernhardsson
    2021-05-26
    Köpt ett kjedjehus
    På ett professionellt sätt
    Allt enligt förväntningar,positivt upplevelse
    Kommer att rekommendera Ulrika.
    Tack, precis som jag sa efter tidigare budgivning. -Det kommer något bättre. Tack för rekommendationen. Ulrika Bernhardsson
    2021-05-26
    Köpt ett kedjehus.
    På ett proffesionellt sätt.
    Ja allt enligt förväntningar.
    Positiv upplevelse kommer att rekommendera Ulrika.
    Tack så jättemycket, kul att få jobba med er. Tack för rekommendationen. Ulrika Bernhardsson
    2021-03-23
    Ulrika är jättebra att arbeta med. Hon har hjälpt mig att sälja mitt barndomshem. Hon är driven och mycket ordningsam. Jag känner mig mycket trygg processen igenom.
    /Cecilia
    Tack Cecilia så trevligt, lättsamt och kul att jobba tillsammans med dig. Ulrika Bernhardsson