Lena Svensson
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-10 - 2019-09

Läs vad 26 Läs vad Lena Svensson

• Hanna H köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2019-10-04

Köpte en fyra. Affären funkade smidigt. Har inget att klaga på. Läs mer
  • Ulrika H köpte sitt hus med hjälp av Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2019-09-30

Göteborg
    Jag har köpt ett radhus i en närförort till Göteborg och fick ett bra bemötande. Lena gjorde ett gott och pålitligt intryck. Gav en god bild, pekade även på bristerna och det gjorde intryck på mig. Läs mer
  • Lars L sålde sitt hus med hjälp av Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2019-09-30

Radhus Lena fixade allt
    Fungerade perfekt Läs mer
  • Anna-Lena L sålde sitt hus med hjälp av Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2019-09-28

Göteborg
    Lena Svensson sålde vår fastighet.
    Lena var mycket proffsig, alltid trevlig och var tillmötesgående.
    Vi är mycket nöjda med henne och skulle gärna rekommendera andra att anlita henne.

Våra förväntningar blev uppfyllda med råge! Läs mer
    2019-09-30 Lena S svarar Anna-Lena L
    Tack Anna-Lena för de fina orden och rekommendationen. Vi syns snart till avlämnande av ert hus. Mvh Lena
  • Charlotta N köpte sitt hus med hjälp av Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2019-09-28

Göteborg
    Varmt och professionellt bemötande från visning till köp av radhus. Väldigt trygg person som fick mig att känna mig trygg i en turbulent tid som nyskild och förstagångs husköpare. Läs mer
    2019-09-30 Lena S svarar Charlotta N
    Tack för de fina orden Charlotta och glad att du känt dig trygg igenom processen. Hoppas ni trivs i ert nya radhus/ Mvh Lena
    Lena S gillar detta
  • Andrej S sålde sitt hus med hjälp av Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2019-09-21

Sålt bostad i Hovås genom Lena, hon är himla bra. Läs mer
    2019-09-30 Lena S svarar Andrej S
    Tack Andrej och det är ett nöje att få hjälpa er med er fastighetsförsäljning/Mvh Lena
  • Elisabeth L sålde sitt hus med hjälp av Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2019-07-08

Göteborg
    Vi sålde vårt radhus i Sisjön, Askim i juni 2019.
    Vid första träffen fick jag ett väldigt bra instryck av Lena och att hon hade stor erfarenhet kring försäljning av vårt område var ett plus Jag upplevde Lena som väldigt noggran och väldigt mån om att allt skulle gå rätt tillväga. Lena var med både vid fotografering och vid besiktning av vårt hus. Mätte så att uppgifterna stämde överens med ritningarna. Vi fick granska annonsen innan den gick 'live'. Vi hade en tät kontakt från visninsdagen fram tills kontraktsskrivning. Efter visningen följde Lena upp de som visat intresse för bostaden och informerade om budgivningen. Var väldigt noga med att informera oss som säljare av huset hur budgivningen gick och ringde och följde upp kontinuerligt. Jag kan varmt rekommendera Lena som mäklare för hennes gedigna kunskap och erfarenhet samt vänliga tillmötesgående. Hälsningar från mycket nöjd kund! Läs mer
    2019-09-30 Lena S svarar Elisabeth L
    Tack Elisabeth för de fina orden om mig och rekommendationen och hälsa familjen. Man vet aldrig om ni får besök i framtiden så vi kan spana in hur det är på landet. Mvh Lena
  • Jeanette O köpte sitt hus med hjälp av Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2019-07-04

Göteborg
    Vi köpte ett radhus och blev väldigt bra bemötta av mäklaren. Hon levde upp till våra förväntningar och vi fick bra information när vi skrev på. Läs mer
    Lena S gillar detta
  • Linda D sålde sitt hus med hjälp av Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2019-06-24

Göteborg
    Trygg, lugn, pålitlig, förtroendeingivande och rutinerad! Läs mer
  • Marianne L sålde sitt hus med hjälp av Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2019-05-15

Göteborg
    Sålt min villa i Askim. Mycket professionellt och engagerat bemötande. Positiv och trevlig. Fick förtroende direkt.
    Mina förväntningar uppfylldes med råge och jag är mycket nöjd. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Victor Helgesson