Lena Svensson
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 20 Läs vad Lena Svensson

• Elisabeth L skrev om Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2019-07-08

Vi sålde vårt radhus i Sisjön, Askim i juni 2019.
    Vid första träffen fick jag ett väldigt bra instryck av Lena och att hon hade stor erfarenhet kring försäljning av vårt område var ett plus Jag upplevde Lena som väldigt noggran och väldigt mån om att allt skulle gå rätt tillväga. Lena var med både vid fotografering och vid besiktning av vårt hus. Mätte så att uppgifterna stämde överens med ritningarna. Vi fick granska annonsen innan den gick 'live'. Vi hade en tät kontakt från visninsdagen fram tills kontraktsskrivning. Efter visningen följde Lena upp de som visat intresse för bostaden och informerade om budgivningen. Var väldigt noga med att informera oss som säljare av huset hur budgivningen gick och ringde och följde upp kontinuerligt. Jag kan varmt rekommendera Lena som mäklare för hennes gedigna kunskap och erfarenhet samt vänliga tillmötesgående. Hälsningar från mycket nöjd kund! Läs mer
  • Jeanette O skrev om Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2019-07-04

Vi köpte ett radhus och blev väldigt bra bemötta av mäklaren. Hon levde upp till våra förväntningar och vi fick bra information när vi skrev på. Läs mer
    Lena S gillar detta
  • Linda D skrev om Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2019-06-24

Trygg, lugn, pålitlig, förtroendeingivande och rutinerad! Läs mer
  • Marianne L skrev om Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2019-05-15

Sålt min villa i Askim. Mycket professionellt och engagerat bemötande. Positiv och trevlig. Fick förtroende direkt.
    Mina förväntningar uppfylldes med råge och jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Niklas F skrev om Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2019-02-08

Bra exponering via ex kunddatabas och många på visning Läs mer
    2019-02-20 Lena S svarar Niklas F
    Niklas, tack för de fina orden.
  • Pauline D skrev om Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2019-01-04

Vi har sålt ett litet hus i Västra Göteborg, för andra gången de senaste 4 åren har vi anlitat samma mäklare - Lena Svensson. Vi har även köpt hus av henne en gång, det var så vi fick kontakt med henne. Hon fick oss att ge det lilla extra den gången, men med värdighet och känslan av lugn och sans. Samma har hon nu gjort för oss för andra gången.
    Hon är trevlig, kompetent och saklig. Steg för steg tar hon en igenom det som ska göras för att få försäljningen i mål. Att man väljer om, och väljer om och väljer om samma mäklare. Det måste väl vara det bästa betyget? Läs mer
    2019-01-09 Lena S svarar Pauline D
    Tack så mycket för dom fina orden Pauline. Det är en ära att få lova att hjälpa er med era fastighetsaffärer och jag hoppas ni kommer trivas i er nya bostad.
  • Alexander D skrev om Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2018-12-27

Kanonbra service rätt igenom. En bra relation som kändes personlig och gav de råd och tips som behövdes.

Kan varmt rekommendera Lena vidare till nästa. Hon är grym! Läs mer
    2019-01-09 Lena S svarar Alexander D
    Tack så mycket Alexander, de fina orden och rekommendationen uppskattas varmt. Jag måste även säga att ni är fantastiska både som säljare och köpare. Vill även passa på att önska er lycka till i ert nya hus!
  • Louise Camilla H skrev om Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2018-09-24

Utmärkt! Reg. Fastighetsmäklare Lena Svensson, SVENSK FASTIGHETSFÖRMEDLING, Marconigatan 13, 421 44, Västra Frölunda, har sålt mitt radhus på Näset, och hon levde upp till mina förventningar 100%. Tack, Lena! Läs mer
    2018-09-25 Lena B svarar Louise Camilla H
    Hej!

Stort tack för att du tog dig tid att lämna en rekommendation. Härligt att höra att du är nöjd med din mäklare Lena Svensson. Hon är grym! Lena hälsar och tackar för de fina orden!

Önskar dig en fortsatt bra dag! Mvh Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, ägare till Svensk Fastighetsförmedling i västra Göteborg
  • David S skrev om Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2018-09-10

Vi köpte ett radhus. Kan inte klaga på något, allt fortlöper så som jag tänker mig en försäljning ska gå till. Läs mer
    2018-09-11 Lena B svarar David S
    Hej David!

Härligt att höra att du känner dig nöjd med din mäklare Lena Svensson! Hon hälsar och tackar för de fina orden.

Ha en fortsatt bra vecka!

Hälsningar Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare för Svensk Fastighetsförmedling i västra Göteborg
  • Anders J skrev om Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2018-07-05

Jag har sålt min mammas dödsbo, ett radhus.
    Jag fick ett väldigt bra bemötande av Lena, det var lite speciellt eftersom det var ett dödsbo samt mitt förädrahem. Lena "spelade med mig" och vi tog det hela i mitt tempo. Hon gav mig goda råd under processen, ex om vi skulle sälja med befintligt lösöre mm mm. I slutfasen pratade vi var vi skulle lägga oss map utgångsbud. Det blev väldigt bra och allt slutade med att jag fick betydligt mer än vad jag förväntade mig.
    Sammanfattningsvis har Lena gjort ett strålande jobb från start till mål! Läs mer
    2018-07-13 Lena B svarar Anders J
    Hej Anders! Vilket fint omdöme. Din mäklare Lena Svensson tackar och hälsar att ni varit mycket trevliga att jobba tillsammans med. Hon önskar er en fortsatt riktigt bra sommar!

Mvh Lena Brissman Janhäll och Gert Karlsson, franchisetagare för Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Victor Helgesson