Lena Svensson
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 32 Läs vad Lena Svensson

• Christina K köpte sitt hus med hjälp av Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-03-09

Järnbrott
    Vi har köpt en fristående villa.

Lena hade ett professionellt bemötande, både vid visning, telefonkontakt och kontraktsskrivning.

Vi upplevde att hon var ganska snabb i sin information vilket kändes lite stressande för oss som är helt ovana budgivare och köpare. Vi hade nog behövt lite lugnare och tryggare ledsagning genom processen.

Vi har inga andra erfarenheter av mäklare att jämföra med och jag därför inte heller riktigt vilka förväntningar vi hade. Läs mer
  • Joakim B köpte sitt hus med hjälp av Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-02-18

Askim
    Trevligt bemötande
    Bra på återkoppling
    Lyhörd och proffsig Läs mer
  • Per J sålde sitt hus med hjälp av Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-02-18

Näset
    Bra energi och gott resultat!
    Bra och erfaret bollplank! Läs mer
  • Mikael J sålde sitt hus med hjälp av Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2019-12-20

Västra Frölunda
    Vi har sålt en villa. Bra bemötande genomgående. Lena överträffade våra förväntningar och agerade med handlingskraft och bra tempo, samt med bra resultat för alla inblandade. Läs mer
  • Barbro Dorothy A sålde sitt hus med hjälp av Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2019-10-27

Hagen
    Mycket bra bemötande. Tillgänglig och hjälpsam på alla sätt. Levde upp till alla förväntningar. Läs mer
  • Christina B sålde sitt hus med hjälp av Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2019-10-26

Askim
    Vi har sålt en villa.
    Lena är fantastisk, engagerad, kunnig på allt.
    Hon kollar upp saker. Är bra på kommunikation mellan alla parter, snabbt och korrekt.
    Hon är positiv och väldigt trevlig.
    Många bra tips och råd med allt som behövs.
    Jag skulle rekommendera henne till andra och gärna anlita henne vid nästa köp eller försäljning.
    SUPER helt enkelt! Läs mer
  • Hanna H köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2019-10-04

Köpte en fyra. Affären funkade smidigt. Har inget att klaga på. Läs mer
  • Ulrika H köpte sitt hus med hjälp av Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2019-09-30

Göteborg
    Jag har köpt ett radhus i en närförort till Göteborg och fick ett bra bemötande. Lena gjorde ett gott och pålitligt intryck. Gav en god bild, pekade även på bristerna och det gjorde intryck på mig. Läs mer
  • Lars L sålde sitt hus med hjälp av Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2019-09-30

Radhus Lena fixade allt
    Fungerade perfekt Läs mer
  • Anna-Lena L sålde sitt hus med hjälp av Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2019-09-28

Göteborg
    Lena Svensson sålde vår fastighet.
    Lena var mycket proffsig, alltid trevlig och var tillmötesgående.
    Vi är mycket nöjda med henne och skulle gärna rekommendera andra att anlita henne.

Våra förväntningar blev uppfyllda med råge! Läs mer
    2019-09-30 Lena S svarar Anna-Lena L
    Tack Anna-Lena för de fina orden och rekommendationen. Vi syns snart till avlämnande av ert hus. Mvh Lena

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Victor Helgesson