Lena Svensson
Registrerad mäklare sedan 2005-09-14
Aktiv på Reco.se sedan 2018-12-17
2019-08 - 2020-07

Läs vad 37 Läs vad Lena Svensson

• Henrik R sålde sitt hus med hjälp av Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-07-20

Bratthammar
    Lena är proffsig och super kompetent. Återkopplar snabbt och är väldigt effektivt i sitt arbete. Kan marknaden till 100%. Det är enkelt och mycket trevligt att arbeta med Lena. Högsta betyg! Läs mer
  • Marie D sålde sitt hus med hjälp av Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-07-10

Västra Frölunda
    Lena´s professionalism, lyhördhet och goda kommunikationsförmåga gjorde att alla steg inför försäljningen gick mycket smidigare och snabbare än förväntat.
    Lena har ett stort kontaktnät med t ex stylist, besiktningsman mm som hon frikostigt har delat med sig av och som gjorde att vårt parhus i Hagen kunde presenteras på bästa möjliga sätt.

Försäljningen gick över förväntan beroende på Lena´s gedigna erfarenhet och vi är mer än nöjda!
    Vi vill varmt rekommendera att boka ett möte med Lena nör ni planerar att sälja er bostad.
    Mvh, Marie o Kenneth Läs mer
  • Fredrik G köpte sitt hus med hjälp av Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-06-23

Göteborg
    Trevlig, kunnig och tydlig. Fick ett proffsigt intryck men ändå mänsklig. Läs mer
  • Tomas C köpte sitt hus med hjälp av Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-05-06

Önnered
    Bra bemötande vid flera visningar samt bra och korrekt hantering av affären när vi väl hittade vårt hus. Läs mer
  • Ulla Christina B sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-04-22

2:a
    Västra Frölunda
    Jag har köpt och sålt lägenhet med hjälp av mäklare Lena Svensson.
    Har fått mycket stöd och uppmuntran av Lena, under tiden försäljning av bostad.
    Lena kunde genomföra en försäljning i dessa civil-19 tider !!
    Det är ett mycket gott betyg och en lättnad för mig ! Så TACK till Lena Svensson. Läs mer
  • Christina K köpte sitt hus med hjälp av Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-03-09

Järnbrott
    Vi har köpt en fristående villa.

Lena hade ett professionellt bemötande, både vid visning, telefonkontakt och kontraktsskrivning.

Vi upplevde att hon var ganska snabb i sin information vilket kändes lite stressande för oss som är helt ovana budgivare och köpare. Vi hade nog behövt lite lugnare och tryggare ledsagning genom processen.

Vi har inga andra erfarenheter av mäklare att jämföra med och jag därför inte heller riktigt vilka förväntningar vi hade. Läs mer
  • Joakim B köpte sitt hus med hjälp av Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-02-18

Askim
    Trevligt bemötande
    Bra på återkoppling
    Lyhörd och proffsig Läs mer
  • Per J sålde sitt hus med hjälp av Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-02-18

Näset
    Bra energi och gott resultat!
    Bra och erfaret bollplank! Läs mer
  • Mikael J sålde sitt hus med hjälp av Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2019-12-20

Västra Frölunda
    Vi har sålt en villa. Bra bemötande genomgående. Lena överträffade våra förväntningar och agerade med handlingskraft och bra tempo, samt med bra resultat för alla inblandade. Läs mer
  • Barbro Dorothy A sålde sitt hus med hjälp av Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2019-10-27

Hagen
    Mycket bra bemötande. Tillgänglig och hjälpsam på alla sätt. Levde upp till alla förväntningar. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Victor Helgesson