Lena Svensson

Lena Svensson

Lena Svensson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Lena Svensson har varit registrerad mäklare sedan 2005-09. Lena Svensson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 66 omdömen med ett betyg på 4.8. Lena Svensson har haft 15 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

66 omdömen om Lena Svensson

Sedan starten hos Reco 2017
Anna B
Köpte sitt hus med hjälp av Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
Fiskebäck

Snabb, kunnig och hjälpte oss så vi fick igenom de önskemål vi hade.

Svar från Lena Svensson

Tack Anna för fint omdöme och roligt att få hjälpa till med erat nya husköp//Lena

Hanna A
Påvelund

Väldigt trevligt och bra bemötande!

Svar från Lena Svensson

Tack Hanna för dina fina ord. Allt gott!

Jenny W
Fiskebäck

Väldigt nöjd! Trevlig, rak kommunikation. Hjälpsam och kunnig. Har inget dåligt att säga alls

Svar från Lena Svensson

Tack Jenny för ditt fina omdöme och önskar dig lycka till med ditt nya boende//Lena

Jenny-Ann F
Korsåsen

Otrolig proffsig och bra på att förmedla och medlar mellan de olika parterna. Tydlig och korrekt och får till ett avslut på ett bra sätt där båda parter blir nöjda

Svar från Lena Svensson

Tack Jenny för de fina orden och roligt att få hjälpa till. Allt gott så syns vi till tillträdet.

Eva F
Sålde sitt hus med hjälp av Lena Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
Frölunda

Snabb och bra kommunikation. Överträffade våra förväntningar. Engagerad och positiv.

Svar från Lena Svensson

Tack för det fina omdömet och roligt att få förtroende att hjälpa er. Allt gott Lena!

Alf B
Ekebäck

Mycket kompetent och kunnig mäklare som arbetade mycket aktivt genom hela försäljningsprocessen. Genomgående snabb och utförlig återkoppling. Vi är mycket nöjda!

Svar från Lena Svensson

Tack för det fina omdömet. Lycka till med avlämnandet av ert hus i Falkenberg och ha en välförtjänt avslappnade skön sommar så ses vi till tillträdet av ert hus i höst.

Eva-Lotte S
Hagen

Professionell och kunnig, har varit ett bra och pålitligt stöd genom hela processen och guidat klokt.

Svar från Lena Svensson

Tusen tack för rekommendationen och förtroendet att få hjälpa er med försäljningen av er fina radhus. Vi syns snart till tillträdet. Allt gott!

Lars J
Fiskebäck

Mycket vänligt bemötande. Mäklaren levde upp till vad vi hade förväntat oss. Försäljningen gick mycket bra och smidigt.

Svar från Lena Svensson

Tack så mycket för de fina orden Lars och så roligt att få hjälpa er.

Åsa E
Påvelund

Lena har hela tiden varit jättetrevlig o hjälpsam. Har varit lätt att nå om man velat diskutera något. Kändes kunnig o engaskerad..

Svar från Lena Svensson

Tack så mycket för rekommendationen Åsa och roligt att jag fått hjälpa dig längs vägen med din försäljning av ditt föräldrahem. Vi syns!

Henric W
Åkered

Snabb på att återkoppla och professionell i sitt genomförande

Svar från Lena Svensson

Tusen tack så mycket för din rekommendation Henric. Så roligt att få hjälpa er!