Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 40 Läs vad Christian Karlsson

• Ardeshir Z köpte en tomt med hjälp av Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-04-03

Kungssten
    Köpte ett tomt. Mäklarens bemöttande var trevlig och proffsigt.
    Fick allt information som jag bad om.
    Är mycket nöjd. Läs mer
  • Niklas J sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-01-19

Järnbrott
    Sålt bostad med Christian.
    Mycket bra och lättsam mäklare Läs mer
    2020-01-20 Christian K svarar Niklas J
    Tack för det Niklas! Ha det fint så ses vi.

Christian Karlsson
  • Sara L sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-01-17

Järnbrott
    Sålde bostad, gick enkelt och smidigt att sälja bostaden . Christian är trevlig och duktig och hjälpte oss bra genom försäljningen med bra information och tillgänglighet. Läs mer
    2020-01-20 Christian K svarar Sara L
    Hej Sara,

Tack så mycket för de fina orden och rekommendationen. Vi hörs och ses!

• Fredrik R
    Fredrik R köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2019-11-16

Frölunda
    Christian var helt grym! Enkel och härlig och fick oss att känna trygghet i vårt lägenhetsköp! Verkar vara väldigt mån om sina kunder och kan starkt rekommendera honom för andra! Detta var mitt första lägenhetsköp och där hjälpte Christian till med allt som jag undrade och kände osäkerhet kring. Läs mer
    2020-01-20 Christian K svarar Fredrik R
    Hej Fredrik,

Kul att höra att ni är nöjda. Hoppas ni kommer trivas bra i den fina lägenheten. Ses snart!

Christian Karlsson
  • Elin Charlotta A köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2019-09-30

Göteborg
    Köpt. Det var inget roligt första köp. Dock har jag en fin lägenhet nu även om det blev en hel del problem under/efter köpet. Undersökningsplikt var det som hjälpte oss. Läs mer
    2019-10-01 Lena B svarar Elin Charlotta A
    Hej Elin

Ja, du råkade ju tyvärr ut för strul både med en köksfläkt som inte fungerade och med nycklar som fattades vilket såklart känns trist när man köper sin första lägenhet. Jag hoppas dock att våra försök till medling mellan dig och säljaren uppskattades och det är glädjande att höra att du trivs gott i din fina lägenhet. Önskar dig en fortsatt bra höst!

Med vänlig hälsning, Lena Brissman Janhäll, franchisetagare på Svensk Fastighetsförmedling i västra Göteborg
    2019-10-28 Elin Charlotta A svarar Lena B
    Hej,
    Det var ett väldigt arrogant svar som inte passar ihop med vår verklighet.
    Ditt svar är inte korrekt.
    Vi kommer inte rekommendera era tjänster.
    Avslutar här med konversationen.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Jonathan P köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2019-09-30

Göteborg
    Christian löste försäljning perfekt. Läs mer
    2019-10-01 Christian K svarar Jonathan P
    Hej Jonathan!

Roligt att höra. Lycka till i nya lägenheten :)
  • Saga S köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2019-09-29

Göteborg
    Köpt en etta i Frölunda. Christian gav ett mycket trevligt intryck, personlig och förtroendeingivande. Stor kontrast till många andra mäklare som kör på ett speciellt snack/jargong, Christian kändes bara som en genuint trevlig person! Läs mer
    2019-10-01 Christian K svarar Saga S
    Hej Saga!

Tack för de snälla orden och rekommendationen. Ha det fint så länge!
  • Sofia E köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2019-09-29

Göteborg
    Köpte en bostadsrätt i västra frölunda förra året. Blev väldigt trevligt bemött. Uppskattar att jag kunde ställa frågor när som och få ett snabbt svar. Tycker även om att jag varje månad får en uppdatering angående bostadsvärdet på mailen. Läs mer
    2019-10-01 Christian K svarar Sofia E
    Hej Sofia,

Tack för de fina orden. Hör gärna av dig ifall det är någonting.

Allt gott!
  • Elinor Å köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2019-09-14

Göteborg
    Gav ett reko intryck. Kändes som någon som bara ville hjälpa till och verkade därmed inte supersäljig, vilket var positivt. Gav oss mycket bra bemötande och hjälp/stöd som oerfarna bostadsjägare. Ledde oss igenom kontraktprocessen på ett avslappnat men tydligt sätt. Mycket uppskattat! Läs mer
    2019-09-14 Christian K svarar Elinor Å
    Hej! Vad roligt att ni är nöjda. Lycka till i ert nya boende och hör gärna av er om det är någonting.

Allt gott!
  • Carl-Erik E
    Carl-Erik E sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2019-09-01

Göteborg
    Det finns en typ av säljare som är till skada både för säljare och köpare: s.k. krokodilsäljare. De har stor käft och små öron.
    Jag upplevde direkt Christian som motsatsen, vilket gjorde att jag behövde bara träffa en mäklare innan jag bestämde mig vem som skulle få jobbet.
    Jag skall snart göra ytterligare en försäljning. Tyvärr ligger den utanför Christians revir annars hade han absolut fått även detta uppdrag. Läs mer
    2019-10-01 Christian K svarar Carl-Erik E
    Hej Calle och tack så mycket för rekommendationen.

Vi ses och hörs!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster