Christian Karlsson

Christian Karlsson

Christian Karlsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Christian Karlsson har varit registrerad mäklare sedan 2011-07. Christian Karlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 74 omdömen med ett betyg på 4.8. Christian Karlsson har haft 59 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 74 Läs vad Christian Karlsson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    • Tynnered
    2021-07-31
    Christian har under omständigheterna varit kanon.

Då lägenheten köptes på förhand innan visning under semestertider fick vi dock aldrig möjligheten att träffa honom. Hur som helst har all digitalkommunikation med honom varit strålande.

Under kontraktsskrivningen var kollegan Viktor på plats och bemötte oss varmt.

Första fastighetsköpet och första kontakten jag haft med mäklare men det var perfekt. 10/10.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    • Ruddalen
    2021-07-07
    Gjorde en bra och rättvis bedömning av värdet på fastigheten. Lätt att ha att göra med och proffsigt agerande.
  • 2021-06-09
    Christian Carlsson! Han är tydlig, engagerad, flexibel, svarar alltid på alla frågor, känner sitt jobb mycket bra, trevlig och lugn person, han kommer med bra tips och kämpar mycket för att nå säljarens mål. Jag är väldigt nöjd!!!
    Tack för de fina orden Andriy. Ha det fint så ses vi i nästa vecka. Christian Karlsson
    2021-06-07
    Buy Trumpetgatan 16 0631.
    Christian Karlsson is a very good broker.
    Thanks Heng for your recommendation! Christian Karlsson
    2021-05-04
    jag har köpt en lgh på Trumpetgatan 18
    bemötandet av Christian var förträffligt bra............
    Gott att höra Lisbeth! Tror ni kommer trivas fint där :) Ses snart! Christian Karlsson
    • Järnbrott
    2021-03-25
    Har precis köpt en enrumslägenhet med Christian Karlsson som mäklare.

Jag kan absolut rekommendera Christian som jag har haft kontakt med under ett par dagar.

Christian är mycket förtroendeingivande, lyhörd, lätt att nå och har alla bra egenskaper som man önskar att en mäklare skall ha.
    Tack för det! Du får en fin lägenhet jag hoppas du skall trivas i. Ses! Christian Karlsson
    2021-02-13
    Mycket trevligt och professionellt bemötande i samband med att vi tittat på och köpt en bostadsrätt.
    Hej Lisbeth och tack så mycket för din rekommendation. Tror ni kommer trivas fint i nya bostaden :) Christian Karlsson
  • Martin K
    2021-01-08
    Köpte lägenhet i västra Göteborg.
    Bra bemötande, men tog lite tid innan jag fick återkoppling från mäklaren - troligtvis på grund av julledighet och semester.
    (Och att vi själva hade mycket omkring oss och ville ha snabba svar)
    Annars var vi väldigt nöjda - med visning av lägenhet, ordnande av papper och kontraktsskrivning inom loppet av fyra timmar.
    Hej Martin, Tack för ditt omdöme. Tror ni kommer trivas fint i lägenheten :) Christian Karlsson
    2021-01-07
    Allt var toppenbra. Snabb återkoppling och snabb affär, precis som vi ville ha det.
    Gott och höra! Ha det fint så hörs vi av! Christian Karlsson
    2021-01-06
    Christian gjorde sitt jobb bra.
    Tack för din rekommendation. Tror ni kommer trivas fint i den fina lägenheten :) Christian Karlsson