Christian Karlsson
Aktiv på Reco.se sedan 2018-12-17
2019-08 - 2020-07

Läs vad 50 Läs vad Christian Karlsson

• Anders R
    Anders R sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-07-13

Uppfyllde alla mina förväntningar. Proffsigt bemötande. Läs mer
  • Peter B köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-07-06

Frölunda
    Trevlig, korrekt, hjälpsam, glimten i ögat, kunnig. Läs mer
  • Pia O köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-07-01

Frölunda
    Jag har köpt en 3a. Christian var lugn o trevlig . Han gick igenom alla papper o förklarade det jag ej förstod på ett bra sätt. Läs mer
    2020-07-01 Christian K svarar Pia O
    Tack för det Pia! Lycka till med din försäljning nu så hörs vi snart igen!
  • Mattias H köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-06-23

Helt okej
    Helt okej
    Helt okej Läs mer
    Christian K gillar detta
  • Wilson D köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-06-23

Frölunda
    jag har köpt en lägenhet och bemötandet med Christian har varit mycket bra. han uppfyllde mina önskningar vad gäller val / tillval av lägenheten. Christian är jätte trevligt och lyhörd person vilken jag till hundra procent skulle rekommendera. Läs mer
    2020-07-01 Christian K svarar Wilson D
    Tack för det, Wilson! Hörs i veckan!
  • Eva M sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-06-02

Ruddalen
    Sålt bostad 3 rum och kök.
    Christian var duktig, snabb och effektiv! I dessa Coronatider också hänsyns- och respektfull!
    Vidtog åtgärder för säkerheten.
    Trevlig, saklig, god ordning!
    De förväntningar jag hade levde Christian upp till med råge.
    Professionell är ett sammanfattande ord för min upplevelse! Läs mer
    2020-06-02 Christian K svarar Eva M
    Tack för din rekommendation Eva, har varit jättespännande att få vara med dig på denna försäljning. Vi hörs och ses!

//Christian
  • Madeleine S sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-04-20

Ruddalen
    Samarbetet med Christian Karlsson har varit utmärkt. Vi har sålt en lägenhet på Fagottgatan i Västra Frölunda.

Vi blev väl bemötta vid första träffen och kommunikationen har sedan dess fungerat mycket bra. Han har uppfyllt våra förväntningar. Läs mer
    2020-04-21 Christian K svarar Madeleine S
    Hej Madeline,

Vad roligt att höra, kul att ni är nöjda!

Vi hörs snart igen!

// Christian
  • Christer G sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-04-20

Ruddalen
    Vår försäljning av en bostadsrätt, 1:a, i V Frölunda har överträffat alla förväntningar, mycket tack vare Christian.

Trevligt och professionellt bemötande och agerande. Läs mer
    2020-04-20 Christian K svarar Christer G
    Hej Christer,

Tack för din rekommendation, Vi hörs och ses snart igen.

// Christian.
  • Johan L sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-04-10

Nya Varvet
    Sålde min lgh via Christian Karlsson på Svensk Fastighetsförmedling. Perfekt och proffsigt genomförande från första kontakt till avslut. Kan starkt rekommendera Christian om ni skall sälja er bostad.
    Johan Leissner Läs mer
    2020-04-14 Christian K svarar Johan L
    Tack för de fina orden, ha det fint så ses vi!

/ Christian
  • Gabriella K köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-04-08

4:a
    Tynnered
    Vi har precis köpt en bostadsrätt med en härlig uteplats. Vi upplevde att Christian gav alla en chans till budgivning, vilket var gott för flera, men samtidigt svårt för oss som också gärna ville köpa bostaden.

Efter budgivningen har Christian bara bemött oss väldigt väl och proffesionellt. Han har mött våra önskningar, samt gjort köpet enklare för oss. Vår bedömning är att hangar gjort ett gott jobb! Läs mer
    2020-04-09 Christian K svarar Gabriella K
    Hej Gabriella,

Tack för rekommendationen.

Ha det fint så ses vi snart igen!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Victor Helgesson