Läs vad 67 Läs vad Christian Karlsson

• 2021-01-08
    Köpte lägenhet i västra Göteborg.
    Bra bemötande, men tog lite tid innan jag fick återkoppling från mäklaren - troligtvis på grund av julledighet och semester.
    (Och att vi själva hade mycket omkring oss och ville ha snabba svar)
    Annars var vi väldigt nöjda - med visning av lägenhet, ordnande av papper och kontraktsskrivning inom loppet av fyra timmar.
    Martin K
    Martin K
    • 81.5 m²
    • Frölunda
    köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Hej Martin, Tack för ditt omdöme. Tror ni kommer trivas fint i lägenheten :)

• 2021-01-07
    Allt var toppenbra. Snabb återkoppling och snabb affär, precis som vi ville ha det.
    Lina E
    • 81.5 m²
    • Frölunda
    Gott och höra! Ha det fint så hörs vi av!

• 2021-01-06
    Christian gjorde sitt jobb bra.
    Björn O
    • 83.5 m²
    • Frölunda
    Tack för din rekommendation. Tror ni kommer trivas fint i den fina lägenheten :)

• 2020-12-05
    - i bought one of the houses at Slottsberget 3 project by Riksbyggen at Trumpetgatan/Vastra Frolunda-Lagenhetsnummer 1111
    - i was treated in a kind and helpful manner
    - my expectations were to find a min. 4 rooms house for my family in a good neighbourhood and a house in a good condition
    - Christian helped me throughout the process and provided good information and fast feedback at all times
    Ahmet Sonat I
    Ahmet Sonat I
    • 99.5 m²
    • Frölunda
    Hey Sonat, Thank you for your recommendation. See you!

• 2020-12-01
    Sålt min lägenhet i Järnbrott jätte bra bemötande o lyhörd sammarbetsvillig Christian var grym
    Peter J
    • 2:a
    • 52.0 m²
    • Järnbrott
    sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Tack för förtroendet och för din rekommendation! Ha en bra dag!

• 2020-11-27
    Köpt 2:a i Järnbrott, Göteborg

Mina förväntningar på en mäklare är att den ska kunna få både säljare och köpare att känna förtroende. Man ska kunna lita på det som sägs. Mäklaren ska vara noggrann så att ingenting blir missat i hanteringen av köpet/försäljningen.

Christian Karlsson bemötte oss med respekt och intresse. Han lyssnade på oss. Han ingav förtroende. Han återkopplade snabbt och fick affären att löpa smidigt. Han hade koll på alla dokument och var professionell både i sitt bemötande och i sitt kunnande.

Sammanfattningsvis uppfattade vi det som att han gjorde ett mycket bra jobb.
    Eva O
    • 2:a
    • 52.0 m²
    • Järnbrott
    Hej Eva, Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva en recension och kul ni är nöjda med mig! Hoppas och tror de kommer trivas fint i lägenheten! Vi hörs och ses!

• 2020-11-23
    Christian har förmedlat försäljning av mitt radhus. Han är vänlig, kunnig och tillmötesgående.
    Birgitta R
    • 118.0 m²
    • Hult
    sålde sitt hus med hjälp av Christian Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    Hej Birgitta, Tack så mycket för din rekommendation. Har varit roligt att få hjälpa till med försäljningen av ditt radhus. Allt gott!

• 2020-11-15
    Sålde en 1:a i Västra Frölunda och är mycket nöjd. Christian har haft ett trevligt och professionellt bemötande sedan start. Rekommenderas varmt!
    Malin E
    • 1:a
    • 24.0 m²
    • Järnbrott
    Tack för det Malin, roligt att höra! Ha en bra dag så ses vi!

• 2020-11-12
    Korrekt och förtroendeingivande. Glad och trevlig.
    Helene N
    • 1:a
    • 24.0 m²
    • Järnbrott
    Tack så mycket för din rekommendation Helene! Ha en bra dag så hörs vi!

• 2020-11-01
    Sålt hus på Patrullgatan 20B i i Långedrag.

Väldigt bra bemött dä vi hade en konstruktiv dialog kring vilka åtgärder som behövde förbereras för att försäljningen skulle bli så lyckad som möjligt.

Mäklaren levde väl upp til förväntningarna.

Bra samarbete, bra upplägg, bra resultat för både säljare och mäklare samtidigt som köparen fick sitt drömhus.
    Irmtraut Adele Regina Lina Marie M
    • 187.0 m²
    • Långedrag
    Tack för er rekommendation, har varit ett nöje att samarbeta med er från första dagen. Allt gott!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte