Registrerad mäklare sedan 1998-09-07
Aktiv på Reco.se sedan 2018-12-17
2019-07 - 2020-06

Läs vad 4 Läs vad Lena Brissman Janhäll

• Ying w sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Brissman Janhäll en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-03-09

3:a
    Sisjön
    Såld en bostadsrätt av Lena. Hon är duktig, tillgänglig . Hon såld bostaden ganska snabbt. Rekommendera henne ! Läs mer
    2020-03-09 Lena B svarar Ying w
    Tack snälla Ying för dina fin ord. Härligt att du är nöjd. Hälsningar från Lena
  • Barncancerfonden
    Barncancerfonden skrev om Lena Brissman Janhäll en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2019-02-08

Lena sålde ett hus åt Barncancerfonden som vi fått som testamentsgåva. Hon var mycket proffsig, engagerad och kunnig. Vi rekommenderar henne varmt och hoppas ha framtida försäljningar genom henne. Läs mer
    2019-02-08 Lena B svarar Barncancerfonden
    Men åh vad glad jag blir! Stort tack för er fina rekommendation. Det har varit en ära att få jobba tillsammans med er. Mitt hjärta klappar varmt för Barncancerfonden. Önskar en fortsatt fin fredag och en skön helg!
  • Maria S köpte sitt hus med hjälp av Lena Brissman Janhäll en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2019-01-25

Göteborg
    Lena, var en trevlig och jordnära mäklare med en öppen och ärlig dialog. VH Silvia Samuelsson Waak Läs mer
    2019-01-26 Lena B svarar Maria S
    Tack snälla, vad gullig du är. Stort tack för de fina orden. Önskar en fortsatt fin helg!

Varma hälsningar
    Lena Brissman Janhäll
  • Jenny E skrev om Lena Brissman Janhäll en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2018-03-23

Lena Brishäll Janhäll har kännts väldigt Proffsig genom hela processen. Tydlig och öppen kring hur processen går till. Kunnat svara på det frågor vi haft. Läs mer
    2018-03-23 Lena B svarar Jenny E
    Åh, tack Jenny. Vad glad jag blir för de fina orden! Vi ses på måndag!

Hälsningar, Lena Brissman Janhäll

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster