Hanna Zackariasson

Hanna Zackariasson

Hanna Zackariasson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Hanna Zackariasson har varit registrerad mäklare sedan 2012-05. Hanna Zackariasson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-09 och har fått 85 omdömen med ett betyg på 4.8. Hanna Zackariasson har haft 3 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 85 Läs vad Hanna Zackariasson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    • Järnbrott
    2022-09-25 Verifierad kund
    Proffesionellt och varmt bemötande genom hela processen. Bra på att återkoppla och uppdatera. Väldigt kompetent och kunnig. Väldigt nöjda med vårt val av mäklare till försäljningen av vår lägenhet.
    Tack Gabriella! Och grattis till ert nya hus. Hanna Zackariasson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    2022-07-18 Verifierad kund
    Professionally met and we very impressed how she took the time to show us personally around the property and the surrounding area.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    2022-07-07 Verifierad kund
    Trevlig och professionell. Bra bemötande, lyhörd och pålitlig
  • köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    • Jonsered
    2022-07-05 Verifierad kund
    Mycket trevlig, hjälpsam och professionell.
    • Utby
    2022-07-03 Verifierad kund
    Hanna Zackariasson var en positiv, energisk och kompetent mäklare. Hon har under hela processen hållit mig informerad om läget. Kan verkligen varmt rekommendera henne till nya kunder!
    • Jonsered
    2022-07-02 Verifierad kund
    Trevlig, proffsig och tillmötesgående. Fick extra visning när vi bad om det.
    2022-06-28 Verifierad kund
    Efter köpet av huset fick vi även Hanna som säljare av vårt nuvarande boende. Både som köpare och säljare måste jag säga att Hanna är en mäklare med stort engagemang och hon ger alltid snabb återkoppling och uppdaterar med senaste status. Det finns inga problem, bara lösningar när man har med Hanna att göra. Vi har bara gott att säga om henne!
  • sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    2022-06-23 Verifierad kund
    Vi fick ett väldigt trevligt bemötande. Hela affären gick smidigt och bra
  • Hanna J
    sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    2022-06-22 Verifierad kund
    Hon är trevlig och kan sitt arbete.
    2022-06-21 Verifierad kund
    Tillgänglig, tillmötesgående och otroligt trevlig! Ett bra stöd vid en ganska stressfylld och intensiv bostadsaffär.