Victor Helgesson
Registrerad mäklare sedan 2015-07-06
Aktiv på Reco.se sedan 2018-12-17
2019-08 - 2020-07

Läs vad 127 Läs vad Victor Helgesson

• André B köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-08-08

Flatås
    Victor har varit väldigt bra under hela processen från att jag anmälde intresse på en lägenhet tills vi skrev kontrakt.

Alltid snabba svar på mail och sms vilket är ett väldigt stort plus hos mig! Läs mer
  • Anh Quan T köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-07-24

Ruddalen
    Victor is very nice. I'm a foreigner. I don't know Swedish much and how all the sell/buy process works. But Victor has very patient to explain everything for me, also answer very clear all of my questions. Very nice broker. 100/100 Läs mer
  • Frida F sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-06-26

Ruddalen
    Har både köpt och sålt lägenhet med Viktor som mäklare. Finns absolut inget att klaga på, mycket bra bemötande och uppfyllde alla våra förväntningar! Läs mer
  • Linn W sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-06-18

Högsbo
    Jag sålde min 1a i Högsbo med Victor och var väldigt nöjd med allt från bemötande till tillgänglighet och professionalitet! Läs mer
  • Ranj R
    Ranj R köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-06-15

Tynnered
    Jag köpte en lägenhet på Turkosgatan! Väldig trevlig bemötande! Bästa förklaringen för allt som man behöver veta för och köpa en bostad! Det kan inte blir bättre!
    Med vänlig hälsning,
    Ranj Läs mer
  • Ylva L köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-06-13

Ruddalen
    Effektiv, tillmötesgående och hjälpsam vid mitt första köp av bostad. Läs mer
  • Christer H köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-05-26

Frölunda
    Objektet var en fin BR i Västra Frölunda.
    Hela affären gick väldigt smidigt till från början till slut.
    Victor var under hela resan lagom informativ och saklig, kollade upp mina frågor och funderingar och snabb återkoppling.
    Kontraktsskrivningen med genomgång var utmärkt, alla ? rätades ut.
    Har sedan tidigare mycket goda erfarenheter av Svensk Fastighetsförmedling!
    Trevlig sommar! Läs mer
  • Jakub K sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-05-04

5:a
    Bästa mäklare
    Verkligen rekommenderar Läs mer
  • Jakob D sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-04-27

Ruddalen
    Sålde en 2:a i Ruddalen. Vi upplevde Victor som proffsig, kunnig, social och engagerad genom hela processen. Han svarade på alla frågor snabbt och lyckades sälja vår lägenhet för ett bra pris trots svåra tider. Vi skulle varmt rekommendera Victor till andra som tänker sälja sin bostad. Läs mer
  • Zengxun W sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-04-17

Flatås
    With his great prefessonlism and experience Victor will maximize the feasibilty of selling your property for a very good price! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Victor Helgesson