Victor Helgesson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 115 Läs vad Victor Helgesson

• Jonathan B sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-04-05

Frölunda
    Sålt en 4a på 98 kvadrat vid Frölunda Torg och upplevde Viktor som lugn, trygg och social med god kunskap om området vilket fick oss att känna oss bekväma.

Fick hjälp med allt från hur vi skulle tänka vid planering och styling av rum samt när och till vilket pris lägenheten skulle säljas för till alla frågor som kom under resans gång. Läs mer
  • Lars B sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-03-27

Nya Varvet
    Allt har fungerat perfekt med Victor. Duktig på att hålla oss uppdaterade under processens gång, skötte budgivningen föredömligt och kändes väldigt trygg i sin roll. Vi rekommenderar honom gärna! Läs mer
  • Gabriel K sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-03-27

Västra Frölunda
    Sålt en tvårummare i Turkosgatan. Läs mer
  • Staffan L sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-03-25

Järnbrott
    Mycket kompetent mäklare som på ett varmt och professionellt sätt stöttat oss genom hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • Margit H sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-03-23

Tynnered
    Han har ett trevligt bemötande, är kunnig, tydlig och mycket nogrann. Vi fick också vägledning och tips under tiden som vi förberedde lägenheten till försäljning.Vi är mer än nöjda. Läs mer
  • Peter H köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-03-21

Ruddalen
    Trevlig kille men vi köper så vi har haft mycket lite kontakt Läs mer
  • Helen F sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-03-19

Ruddalen
    Rekommenderar Victor till alla som vill sälja. En kunnig, trevlig, tillgänglig, snabb och pålitlig mäklare som får saker och ting gjorda på noll tid. Man gör en trygg affär när Victor är med. jag är supernöjd. Läs mer
  • Julia S köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-03-07

Askim
    Som förstagångsköpare av bostad uppskattade jag Victor Helgessons förmåga att förklara allt vad man behöver veta. Han är otroligt tydlig och noggrann med att man som köpare förstår allt under processens gång. Dessutom får man snabb återkoppling på sina frågor. Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • Magdalena S köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-02-25

Ruddalen
    Vi har köpt en lägenhet via Victor. Vi var på en visning, men det stämde inte riktigt. Vi tog kontakt med Victor för att se om det fanns något annat som kunde passa oss. Direkt kom han med förslag och återkopplade väldigt snabbt vid frågor. Det slutade med att vi köpte på förhand. Vi är så nöjda! Det har funkat kanon! Kommunikationen har varit jättebra och snabb. Dessutom är ingen fråga dum, vilket känns skönt att veta när man inte har så bra koll på allt. 😊 Rekommenderar verkligen Victor! :) Läs mer
  • Amir S sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

2020-02-24

Flatås
    Han är trevlig och medvetet vad han gör. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Victor Helgesson