Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Partille Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

Göteborgsvägen 75, 433 63 Sävedalen — Visa karta

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Östra Göteborg!

Vi förmedlar bostäder, både villor och bostadsrätter, i Partille kommun, Utby, Kviberg, Kortedala, Bergsjön, Hjällbo, Gårdsten, Angered, Gunnilse och Olofstorp. Eftersom vi verkligen brinner för att göra bra bostadsaffärer kan du förvänta dig hög kvalitet och service från vår sida, oavsett om du ska köpa, sälja eller byta bostad.

Under 2016 har vi satsat mycket på bred digital marknadsföring och har sett tydliga resultat. Vi är en lokal mäklare, med en rikstäckande mäklarkedja bakom oss, vilket gör att vi dels kan erbjuda god lokalkännedom och personligt bemötande, men också ett stort kundregister och effektiv marknadsföring i flera kanaler.

Kom förbi i vår BoButik så kan vi tillsammans komma fram till hur vi kan hjälpa dig få ut det mesta av din bostadsaffär!

Läs vad 98 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

• Elin N
    Elin N skrev om Caroline Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Väldigt svår att få tag i. Inbjudan till överlämningsmötet "måste kommit bort i posten" och första inbokade mötet fick jag reda på av säljaren, inte av mäklaren att det avbokats. Rekommenderar inte. Hade jag inte varit i så stort behov av en lägenhet hade jag avstått från att köpa lägenheten p.g.a. mäklaren. Läs mer
  • Ingrid Marianne L
    Ingrid Marianne L skrev om Per Brännmar en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Med stor hjälp av vår mäklare har vi sålt vårt radhus och vi kan med tacksamhet rekommendera honom Läs mer
  • Ilkim G
    Ilkim G skrev om Per Brännmar en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Försäljning av villa

Är väldigt nöjd med försäljningen av vår bostad. Allt från det första mötet med mäklaren till kontraktskrivning har gått väldigt smidigt.

Vill Tacka Per och Johanna för att de har gjort ett fantastiskt jobb! Läs mer
  • Greger Rune H
    Greger Rune H skrev om Caroline Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Sålt villa vid en tidpunkt då markanden stod nästan still men tack vare våra duktiga mäklare fixade det sig till slut. Vi är mycket nöjda med hur mäklarna hanterade vår försäljning och på det professionella sätt de stöttade oss när försäljningen blev svårare än vi hade förväntat oss. Läs mer
    2018-09-12 Caroline S svarar Greger Rune H
    Tusen tack Greger för dina värmande ord! Jag är så glad att vi till slut fick till en bra budgivning. Tack för äran att hjälpa er med er försäljning!
  • John Niclas S
    John Niclas S skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Jag skulle sälja min lägenhet i Kortedala och var lite rädd att jag inte skulle få sålt den i tid och få rätt pris. Men Aleksander sa att den kommer bli såld och stod för att jag kommer få rätt pris. Hon fixade en förhandsvisning och sålde den till de priser jag ville ha. Hon är grym!! Rekommenderar henne starkt till alla. Läs mer
  • Anna Karin Lovisa v
    Anna Karin Lovisa v skrev om Per Brännmar en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Villa i Göteborg.
    Vi blev mycket väl bemötta, fick en visning samma dag trots att den officiella visningen redan hade varit. Vår mäklare gav ett effektivt, trevligt och trovärdigt intryck. Läs mer
  • Lena W
    Lena W skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Sålt 3-rums bostadsrätt.
    Bra bemötande, dock något forcerat.
    Att på ett smidigt sätt få sålt lägenheten till ett bra pris. Försäljningen förlöpte enligt planen och blev snabbt såld till köpare och till ett pris som jag var nöjd med.
    Tack Karolina du skötte det bra. Läs mer
  • Patrick G
    Patrick G skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Köpte en bostadsrätt i Partille.
    Blev väldigt bra bemött, en väldigt trevlig mäklare.
    Hade väl inga direkta förväntningar som så, men tyckte mäklaren gjorde ett bra jobb.
    Karolina mötte oss vid dörren och vi fick ett väldigt gott intryck. Läs mer
  • Martin Rafael L
    Martin Rafael L skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Jag sålde en bostadsrätt på Ljungkullen i Sävedalen. Jag kan varmt rekommendera mäklaren Karolina Järvholm på Svensk Fastighetsförmedling. Hela försäljningen fortskred på ett smidigt och proffsigt sätt. Karolina skötte alltihop åt mig, och fanns alltid till hands när jag undrade över något. Läs mer
  • Esa Tapani K
    Esa Tapani K skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Köpte bostadsrätt, 3:a på 83kvm. Väldigt proffsigt bemötande av mäklaren. Allting gick smidigt och mäklaren var väldigt tydlig med allting vilket gjorde affären enklare. Läs mer
  • Bernt-Olof G
    Bernt-Olof G skrev om Caroline Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Att sälja sin villa är en stor händelse!
    Vi har genom hela förfarandet guidats av Caroline Svanberg i en positiv anda av kunskap, trygghet och medmänsklighet! Hon har alltid varit tillgänglig för oss oavsett tid från morgon till sena kvällar!
    Tack Caroline för en lyckad försäljning!
    Våra varmaste rekommendationer må följa dig!

Olle och Kerstin Läs mer
    2018-09-12 Caroline S svarar Bernt-Olof G
    Tack Olle! Såå glad jag blir av att läsa den här fina texten! Det är verkligen drivkraften och målet, att få så nöjda kunder så ni kan rekommendera mig. Tack tack, hörs snart igen :)
  • Zahra A
    Zahra A skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    I liked Karolina's sprit. She is professional and serious. The way she supported us in the low market, was amazing. Läs mer
  • Omid H
    Omid H skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    We have sold our apartment. She is very kind and sincere and she works hard to bring more customers and eventually we could sell our apartment with good price. Läs mer
  • Musadak A
    Musadak A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Det bar trevligt mötande, och handlingarna var berett på ett utmärkt sätt.

Vi kan säga att vi vet var skall vända oss om vi behöver en bra mäklare. Läs mer
  • Sven Rune D
    Sven Rune D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Otroligt erfaren och väldigt bra på att ta alla typer av spekulanter! Läs mer
  • Zahraa J
    Zahraa J skrev om Per Brännmar en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Köpte ett hus .Väl bemötande av mäklaren ,och underlättat allt för både säljare och köpare. Supernöjd! Läs mer
  • Inger Gunilla S
    Inger Gunilla S skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Sålt en bostadsrätt i Sävedalen. Är så jättenöjd från dag ett. Trevligt och kunnigt bemötande. Behövde inte tänka på något, allt fixade Karolina. Kunde inte ha gått smidigare Läs mer
  • Christina E
    Christina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Villa.
    På bästa sätt.
    Mer än väl levde de upp till våra förväntningar.
    Otroligt proffsigt och positivt samarbete. Läs mer
  • Michael S
    Michael S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Villa
    På bästa sätt
    Villan skulle bli såld , mäklaren levde mer än väl upp till förväntningarna
    Otroligt proffsigt och positivt samarbete Läs mer
  • Monica I
    Monica I skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Mycket trevlig och tillmötesgående person. Klar och tydlig. Lyssnande , inkännande. Om jag skulle behöva Mäklartjänster någon gång framöver skylle jag utan tvekan välja Aleksandra .
    En person jag verkligen kommer att kunna rekommendera. Läs mer
  • Zarghona P
    Zarghona P skrev om Caroline Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Jag har köpt parhus, och såld lägenhet. Jätte bra bemötande av mäklaren. Det var toppen. Läs mer
  • Nian S
    Nian S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi har köpt en villa. Vi fick en trevlig bemötande och fick svar på våra funderingar på ett professionellt sätt. Mäklaren visade intresse och engagemang under visningen. Toppen bra! Läs mer
  • Behnaz A
    Behnaz A skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Jag har såld en lägenhet på Kalendervägen och är väldigt nöjd med min mäklare . Hon var väldigt kunnigt och angegerad och positiv . Trots att bostads marknaden var still kunde hon hitta spektulanter för att sälja min lägenhet .
    Väldigt nöjd kund . Tack Aleksandra . 😊😊 Läs mer
  • Cristian P
    Cristian P skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi har sålt en tvåa i Partille.
    Blev bemötta på ett trevligt sätt av mäklaren.
    Vi förväntade oss att visningen skulle gå bra och att folk skulle vara intresserade av lägenheten vilket också hände. Vi hade inga speciella förväntningar på mäklaren mer än att hon skulle lyckas få folk att vilja komma på visning. Annars har hon gjort exakt det hon ska och som förväntas generellt av en mäklare. Vi hade inga specifika förväntningar som sagt.

Eftersom vi sålt vår lägenhet och allt gick så smidigt med enbart en visning så är det självklart en bekväm upplevelse utan någon vidare stress. Läs mer
  • Jenni M
    Jenni M skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Sålde en bostadsrätt i Sävedalen. Mäklaren var mycket trevlig, ingav förtroende, kompetent och väl insatt både i vår förening och i området. Vår stora förhoppning var att få sålt lägenheten på första visningen och det fick vi.

Vi var mer än nöjda med alla delar från första besöket hos tills att vi skrev på med köparen. Kommer med självklarhet anlita denna mäklare igen om det blir aktuellt. Läs mer
  • Andrew B
    Andrew B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Knut skötte processen med försäljningen av vår bostad på ett riktigt proffsigt sätt. Han fick oss att känna oss otroligt väl omhändertagna och trygga. Vi kan verkligen rekommendera Knut.
    Tusen tack! Läs mer
  • Sanja S
    Sanja S skrev om Per Brännmar en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi har bara gott att säga om Per. Trevlig, kunnig och snabb på att återkoppla i alla frågor som dök upp på vägen. Han inger förtoende och hanterade hela köpprocessen mycket proffsigt. Läs mer
  • Martin N
    Martin N skrev om Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Knut var väldigt engagerad, lyhörd, lätt att få tag på och hade ett proffsigt sätt att hantera hela bostadsaffären från planering till budgivning och kontraktsskrivning. Vi är jätte nöjda med den service vi fick. Dessutom tycker vi e-tjänster som webbsida med statistik etc fungerade väldigt bra Läs mer
  • Ulla D
    Ulla D skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Hej
    Karolina Järvholm har agerat mycket professionellt, hon har hjälpt oss med olika alternativ samt att vi vill framföra hennes kunnighet i försäljning med tillhörande juridik och marknadsföring
    Vidare omger hon sig med lika kunniga medarbetare/entreprenörer inom styling och fotografi, att man kan ändra och framhäva lägenheten som skett av dessa är fantastiskt
    Vi kan och kommer att rekommendera Karolina Järvholm varmt för andra som skall sälja sin lägenhet
    Med vänlig hälsing
    Hans Dahlqvist Läs mer
  • Malin Viktoria L
    Malin Viktoria L skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Karolina har varit väldigt proffsig och tillmötesgående, tillgänglig och noggrann. Läs mer
  • Christina L
    Christina L skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Mycket nöjd med Aleksandra som mäklare! Trevlig, proffsig och gjorde försäljningen av min lägenhet lätt och smidig precis så som jag önskade. Över förväntan!! Läs mer
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Camilla har hjälpt oss med försäljning av en ärvd fastighet på ett strålande sätt. Vi är väldigt nöjda med hennes insats, såväl i kommunikationen med oss och i dialogen med budgivarna. Proffsigt! Läs mer
  • Erika B
    Erika B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Är jättenöjd med Knut Paxlind som mäklare! Lätt, snabb och smidig kommunikation och väldigt hjälpsam! Läs mer
  • Hans B
    Hans B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Jättenöjda med den hjälp vi fick av Knut Paxlind. Pålitlig och engagerad, bra på att kommunicera. Läs mer
  • Eva S
    Eva S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Karolina Järvholm var bra på att kommunicera vad som gällde kring budgivningen. Var nästan alltid nåbar när jag sökte henne. Bra att jobba med, kan rekommendera henne.

Eva Söderberg Läs mer
  • Anders T
    Anders T skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Mycket proffsigt bemötande med bra rekommendationer om hur vi skulle förbereda lägenheten innan (uppfräschning, styling mm). Extra plus att hon kunde rekommendera bra företag för dessa arbeten, och att allt fungerade perfekt i tid och utförande. Läs mer
  • Mikael T
    Mikael T skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Hela försäljningen har gått mycket smidigt från de vi träffades tills kontraktet var skrivet. Fick dessutom bra förslag på stylist, målare och dödsbo röjare via Karolina. Allt flutit på precis som vi ville. Toppbetyg! Läs mer
    2018-03-06 Karolina J svarar Mikael T
    Tusen tack för din fina recension och för förtroendet! Det var ett rent nöje att få hjälpa er med er affär. Vi ses och hörs snart igen!
  • Patrice K
    Patrice K skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Mycket bra och professionellt bemötande. Våra förväntningar på mäklaren uppfylldes till fullo. Läs mer
  • Ove S
    Ove S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Camilla är en mycket trevlig person som skött sitt uppdrag med bravur Läs mer
  • Simona B
    Simona B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Leif var väldigt tillmötesgående och svarade tydligt på alla frågor. God lokalkännedeom om fastigheter i närheten och närområdet. Lugn och pålitlig!Jag kände direkt förtroende i min kundrelation med honom. Detta gjorde att jag kunde slappna av i en annars stressfylld situation med att köpa vårt nya hus. Läs mer
  • Lena Z
    Lena Z skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi är väldigt nöjda med hur vi har blivit bemötta av Aleksandra. Om vi har haft frågor om något angående försäljningen av vår lägenhet så har vi fått bra svar som har hjälpt oss. Läs mer
  • Carina G
    Carina G skrev om Caroline Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Mäklaren har varit mycket tillmötesgående och inkännande. Har agerat korrekt och förmedlat information åt alla parter på ett föredömligt sätt. Hon har tagit stort ansvar och tagit alla frågor och svar på allvar. Tempot i affären har också känts rätt.
    Kan varmt rekommendera Caroline! Läs mer
    2018-01-14 Caroline S svarar Carina G
    Hej Carina. Stort tack för den fina rekommendationen. Det är målet varje dag, att göra allt jag kan för mina härliga kunder så ni kan få en fin resa i bostadsbytet. Det värmer att höra att jag lyckades :) Vi hörs och ses snart igen.
  • Gerth S
    Gerth S skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Mycket lätt att tala med Var mycket tillmötesgående Lysande på oss var mycket lätt att göra med Läs mer
    2018-01-04 Karolina J svarar Gerth S
    Stort tack för din fina recension, hoppas att ni ska stortrivas i er nya bostad och att vi ses igen i framtiden!
  • Eva S
    Eva S skrev om Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Hanna har ett jättebra, proffsigt och engagerat bemötande. Det känns tryggt att göra affärer med henne. Läs mer
  • Sami M
    Sami M skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Jag är inte nöjd med Karolina. Det var inget förberett innan visning och allt därefter gick väldigt osmidigt. Kändes väldigt inte professionellt. Läs mer
  • Viktoria J
    Viktoria J skrev om Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Gott bemötande och snabb återkoppling. Läs mer
  • Gudrun H
    Gudrun H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Kunnig och trygg i sitt bemötande Läs mer
    2018-01-15 Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra svarar Gudrun H
    Tack för ditt fina omdöme det värmer.
  • Jeanette L
    Jeanette L skrev om Caroline Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Caroline ger ett otroligt trevligt intryck men kvalitén på arbetet är inte bra. Inte så stora kunskaper och vid varje möte fick vi vänta lång tid då inget var förberett. Känner att hon lurade säljaren till alltför högt arvode dessutom. Inte mitt ansvar men oetiskt. Kan inte rekommendera henne Läs mer
    2017-12-08 Caroline S svarar Jeanette L
    Hej Jeanette. Jag är verkligen ledsen att du känner så. I just den här affären var det ett par saker som behövde ändras under vägen och därav fick jag även ändra i avtalen och det tog lite tid, jag är ledsen för det. Arvodet var precis samma som grannarna i koloni-området betalat tidigare, ett fast belopp på lägsta nivå, jag hoppas och tror att säljaren känner att hon fick bra betalt och en smidig och trygg affär.
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Trevlig och hade koll på en del grejer, dock mest på det som gäller köpet och inte själva lägenheten. Detta gör att man förlorar en del av förtroendet. Bidragande orsak kan också ha varit velig säljare... Läs mer
  • Christian A
    Christian A skrev om Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi har både köpt och sålt hus med Hanna som mäklare och är mycket nöjda. Ett varmt och tryggt bemötande genom hela processen och känslan av att hon verkligen gör sitt bästa och är ”på tårna” med snabb återkoppling på mail och samtal. Supernöjda helt enkelt. Läs mer

Göteborgsvägen 75, 433 63 Sävedalen