Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Partille Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

Göteborgsvägen 75, 433 63 Sävedalen — Visa karta

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Östra Göteborg!

Vi förmedlar bostäder, både villor och bostadsrätter, i Partille kommun, Utby, Kviberg, Kortedala, Bergsjön, Hjällbo, Gårdsten, Angered, Gunnilse och Olofstorp. Eftersom vi verkligen brinner för att göra bra bostadsaffärer kan du förvänta dig hög kvalitet och service från vår sida, oavsett om du ska köpa, sälja eller byta bostad.

Under 2016 har vi satsat mycket på bred digital marknadsföring och har sett tydliga resultat. Vi är en lokal mäklare, med en rikstäckande mäklarkedja bakom oss, vilket gör att vi dels kan erbjuda god lokalkännedom och personligt bemötande, men också ett stort kundregister och effektiv marknadsföring i flera kanaler.

Kom förbi i vår BoButik så kan vi tillsammans komma fram till hur vi kan hjälpa dig få ut det mesta av din bostadsaffär!

Läs vad 126 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

• 2019-03-01

Henrik B skrev om Caroline Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Det kändes transparant, som att alla fick reda på allt och inget hymlande!
    Sådant uppskattar jag! Läs mer
    2019-03-01 Caroline S svarar Henrik B
    Hej Henrik! Tusen tack för din rekommendation! Det är verkligen målet att man ska känna sig trygg både som säljare och spekulant/köpare. Och stort grattis till ert nya fina hus. Vi hörs och ses snart igen :)
  • Benny M

2019-02-27

Benny M skrev om Evelina Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi är mycket nöjda med samarbetet med Evelina som Mäklare. Hon är lugn, metodisk, informativ, snabb i respons när du önskar få kunskap eller besked om något.
    Vi kan med varm hand rekommendera dig att använda Evelina som din mäklare. Du, som vi, kommer att bli nöjd.
    Benny o EvaLis Läs mer
  • 2019-02-24

Anna E skrev om Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi har sålt vårt kedjehus och har från det första telefonsamtalet bara haft positiv upplevelse av vår mäklare Johanna Björkman. Hon har varit trevlig, tydlig och professionell i sin roll vilket har gjort att vi har känt oss trygga. Läs mer
  • 2019-02-24

Björn E skrev om Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Superproffsig från start till mål. Läs mer
  • 2019-02-08

Martin S skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi sålde vår bostadsrätt genom Svensk Fastighetsförmedling och fick hjälp av Karolina Järvholm.
    Karolina har genom hela försäljningen varit hjälpsam och professionell. Vi är väldigt nöjda med utfallet och har Karolina att tacka för att vi lyckades så bra med försäljningen. Vi skulle utan tvekan anlita henne igen om vi behöver sälja vår bostad. Läs mer
  • Eva S

2019-01-24

Eva S skrev om Evelina Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Mycket tillmötesgående , kunnig och hjälpsam Läs mer
  • 2019-01-24

eva p skrev om Evelina Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Sålt bostadsrättslägenhet. Evelina har varit proffsig, vänlig, hjälpsam och trevlig.

Mitt högsta betyg till henne. Rekommenderar henne gärna till andra säljare/köpare. Läs mer
  • 2019-01-21

Karin F skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Försäljning av bostadsrätt i Göteborg;
    Bra och korrekt bemötande.
    Seriös och snabb.
    Lyhörd för våra önskemål.
    Utmärkt dialog och samarbete.
    Bästa rekommendationer för vår mäklare Aleksandra Widmark! Läs mer
  • 2019-01-21

Simon A skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Aleksandra hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt på Vallhamra torg och jag är imponerad!

Affären sköttes oerhört smidigt och hon lyckades få dit nästan 30 personer på visning vilket sedan resulterade i 8 budgivare!!

Jag kan varmt rekomendera Aleksandra och önskar henne all lycka med framtida affärer Läs mer
  • 2018-12-22

Maj A skrev om Evelina Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Sålt en bostadsrätt. Bemötandet var mycket bra. Professionellt och trevligt. Upplevde att vi hade en rak kommunikation och säljprocessen fungerade enligt förväntan. Uppskattar också den objektivitet som mäklaren visade mot mig som säljare och även mot köparna. Sammanfattningsvis en mycket positiv upplevelse av hur mäklaren utförde sitt uppdrag. Läs mer
  • Martin E

2018-12-22

Martin E skrev om Evelina Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Köpte av en charmig och mycket kompetent Evelina!
    Säljer med en charmig och mycket kompetent Evelina!
    Slutomdömet får väl vänta tills bostaden är såld!
    Jag tror hon lyckas väl! Läs mer
  • 2018-12-06

Labinot A skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Som säljare fick jag från dag 1 ett mycket trevligt och professionellt bemötande av Aleksandra! I en småtrög och försiktig marknad hade Aleksandra efter knappt en vecka hittat köpare och jag kunde inte vara mer nöjd. Mina förväntningar uppfylldes med råge. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2018-12-01

Björn J skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    *Jag köpte en bostadsrätt.
    *Affären gick snabbt och smiddigt.
    *Mäklaren var trevlig,kunnig och gav ett väldigt gott intryck.
    *Jag är väldigt nöjd med allt som rörde hela köpet. Läs mer
  • 2018-11-29

Atefeh A skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Jag sålde en 4:a. Bemötandet var väldigt bra. Hon förklarade för oss Hur det ser ut på bostadsmarknaden i nuläget och var borde förväntningarna ligga. Dessutom så hade hon och hennes kollegor sålt flera lägenheter i samma område vilket var en av anledningarna att vi valde henne. Vi trodde att vi kunde räkna med statistiken vi hade fått när det gäller bostadens pris men så var det inte vilket var bra att få veta det innan vi började med försäljningen. Det hjälpte oss att veta på vilken nivå vi ska ha vår förväntning. Mäklaren tog flera spekulanter (de som ville ha vip-visning och de som inte hade hunnit till visningen) till lägenheten utanför visningstiden och gjorde sitt bästa för att så många som möjligt skulle kunna få se lägenheten. Sammanfattningsvis så gick allting smidigt och bra till. Jag hade hoppats att jag skulle sälja lägenheten till ett lite högre pris men med tanke på hur knapp tiden vi hade var så är jag ok med resultatet. Läs mer
  • 2018-11-26

Ragnar B skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Korrekt, initierad, omsorgsfull, lugn men drivande och överträffade våra förväntningar. Ordnade raskt kontakt mellan säljare och köpare. Läs mer
  • 2018-11-25

Maryam Y skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi har sålt vår lägenhet på fyra rum, bemötandet av mäklaren var utmärkt, vi är mer än nöjda. Mäklaren levde upp till alla förväntningar, hon gjorde arbetet mycket enkelt för oss.
    Jätte bra! Läs mer
  • 2018-11-25

Ain A skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi har köpt en lägenhet i bostadsföreningen Sandfallet. Mäklare vi träffade var mycket trevlig och hjälpsam så vi tyckte att vi fick god kontakt genast och bra information om lägenheten. Hon var mycket hjälpsam under hela processen av köpet. Läs mer
  • 2018-11-24

Svea O skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Bra, mycket trevlig och gav ett sansat bemötande. Hon var proffsig i det mesta. Läs mer
  • 2018-11-20

Snjezana P skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Trevlig mäklare som hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Läs mer
  • 2018-11-20

Marcus G skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Ställde upp på kort varsel trots sjukdom för att jag skulle kunna få se lägenheten. Vänlig,tillmötesgående.
    Det som jag slogs mest av var hennes lugn och vältalighet.
    Stor chans att de blir min mäklare längre fram... Läs mer
  • Giuseppe  L

2018-11-15

Giuseppe L skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Köpte precis en lägenhet i Sävedalen av svensk fastighetsförmedling,
    mäklare Karolina Järvholm.
    Enkel o prata med och smidig affär = bra mäklare 👍🏼.
    Rätt information gör att upplevelsen blir bra, denne mäklare är kunnig i sin sak och det tycker jag är mycket bra.

Med vänlig hälsning,
    G.L Läs mer
  • 2018-11-14

Glenn B skrev om Per Brännmar en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Smidig försäljning av villa i bergsjön, mäklaren Per Brännmark var enkel att prata med, förklarade det vi undrade över och var snabb på att åter koppla vid frågor som kom upp, Läs mer
  • 2018-11-14

Mafijul I skrev om Per Brännmar en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    I am highly satisfied with the way Per has supported us in the purchasing process of the house. Per was very helpful and fast to adress questions and issues. He provided the relevant information in a very good way. Läs mer
  • 2018-11-02

Lennart E skrev om Per Brännmar en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Per Brännmar agerade mycket proffesionellt vid försäljning av vår villa i Sävedalen. Marknadsläget förändrades till det sämre under säljperioden men med finess blev slutresultatet helt ok.
    Ger Per och Svensk Fast i Partille / Sävedalen högsta betyg från första bemötande
    //Lennart Eldh Läs mer
  • 2018-10-16

Sol F skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Aleksandra hjälpte mig att sälja min lägenhet i en marknad där det va väldigt svårt.Trots detta på hon ner tid och fortsatte kämpa och uppmuntrade mig hela vägen tills den va såld! Otroligt glad och tacksam att hon va min mäklare, finns bara positiva saker att säga om henne! Läs mer
  • Lena N

2018-10-11

Lena N skrev om Per Brännmar en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    En 2 planskilda i Partille’hat vi sålt.
    Per Brenner har skött det exemplariskt med sitt kunnande och sitt trevliga sätt.Vi ät verkligen nöjda ned honom.
    Vi hade bra förväntningar att det skulle bli sålt.Per Brenner har har förverkligat detta..
    Hälsningar Lena Nyström Läs mer
  • 2018-10-10

Ing-britt N skrev om Per Brännmar en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi har sålt Storegärden 139 PerBrännmar är en mycker bra m
    mäklare över våra förväntningar. Läs mer
  • 2018-10-09

Eldar R skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    En driven och entusiastisk mäklare som gör allt för att nå dem mål du som säljare har. Rekommenderas starkt Läs mer
  • 2018-09-26

Flamur M skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Sålt min bostadsrätt lägenhet . Snabb och effektiv försäljning. Bra förarbete av mäklaren Alexandra Widmark med många goda råd. Mäklaren var saklig, korrekt och effektiv. Hon var engagerad i min affär. Hon gjorde ett kunnigt intryck. Hon levde upp till mina förväntningar och jag är mycket nöjd och jag kommer att samarbeta med henne även i framtiden. Rekommendera starkt henne :) :) Läs mer
  • 2018-09-14

Ingrid Marianne L skrev om Per Brännmar en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Med stor hjälp av vår mäklare har vi sålt vårt radhus och vi kan med tacksamhet rekommendera honom Läs mer
  • 2018-09-11

Ilkim G skrev om Per Brännmar en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Försäljning av villa

Är väldigt nöjd med försäljningen av vår bostad. Allt från det första mötet med mäklaren till kontraktskrivning har gått väldigt smidigt.

Vill Tacka Per och Johanna för att de har gjort ett fantastiskt jobb! Läs mer
  • 2018-09-06

Greger Rune H skrev om Caroline Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Sålt villa vid en tidpunkt då markanden stod nästan still men tack vare våra duktiga mäklare fixade det sig till slut. Vi är mycket nöjda med hur mäklarna hanterade vår försäljning och på det professionella sätt de stöttade oss när försäljningen blev svårare än vi hade förväntat oss. Läs mer
    2018-09-12 Caroline S svarar Greger Rune H
    Tusen tack Greger för dina värmande ord! Jag är så glad att vi till slut fick till en bra budgivning. Tack för äran att hjälpa er med er försäljning!
  • 2018-09-06

John Niclas S skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Jag skulle sälja min lägenhet i Kortedala och var lite rädd att jag inte skulle få sålt den i tid och få rätt pris. Men Aleksander sa att den kommer bli såld och stod för att jag kommer få rätt pris. Hon fixade en förhandsvisning och sålde den till de priser jag ville ha. Hon är grym!! Rekommenderar henne starkt till alla. Läs mer
  • 2018-09-02

Anna Karin Lovisa v skrev om Per Brännmar en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Villa i Göteborg.
    Vi blev mycket väl bemötta, fick en visning samma dag trots att den officiella visningen redan hade varit. Vår mäklare gav ett effektivt, trevligt och trovärdigt intryck. Läs mer
  • 2018-09-02

Lena W skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Sålt 3-rums bostadsrätt.
    Bra bemötande, dock något forcerat.
    Att på ett smidigt sätt få sålt lägenheten till ett bra pris. Försäljningen förlöpte enligt planen och blev snabbt såld till köpare och till ett pris som jag var nöjd med.
    Tack Karolina du skötte det bra. Läs mer
  • Patrick G

2018-08-29

Patrick G skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Köpte en bostadsrätt i Partille.
    Blev väldigt bra bemött, en väldigt trevlig mäklare.
    Hade väl inga direkta förväntningar som så, men tyckte mäklaren gjorde ett bra jobb.
    Karolina mötte oss vid dörren och vi fick ett väldigt gott intryck. Läs mer
  • 2018-08-24

Martin Rafael L skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Jag sålde en bostadsrätt på Ljungkullen i Sävedalen. Jag kan varmt rekommendera mäklaren Karolina Järvholm på Svensk Fastighetsförmedling. Hela försäljningen fortskred på ett smidigt och proffsigt sätt. Karolina skötte alltihop åt mig, och fanns alltid till hands när jag undrade över något. Läs mer
  • 2018-08-23

Esa Tapani K skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Köpte bostadsrätt, 3:a på 83kvm. Väldigt proffsigt bemötande av mäklaren. Allting gick smidigt och mäklaren var väldigt tydlig med allting vilket gjorde affären enklare. Läs mer
  • 2018-08-14

Bernt-Olof G skrev om Caroline Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Att sälja sin villa är en stor händelse!
    Vi har genom hela förfarandet guidats av Caroline Svanberg i en positiv anda av kunskap, trygghet och medmänsklighet! Hon har alltid varit tillgänglig för oss oavsett tid från morgon till sena kvällar!
    Tack Caroline för en lyckad försäljning!
    Våra varmaste rekommendationer må följa dig!

Olle och Kerstin Läs mer
    2018-09-12 Caroline S svarar Bernt-Olof G
    Tack Olle! Såå glad jag blir av att läsa den här fina texten! Det är verkligen drivkraften och målet, att få så nöjda kunder så ni kan rekommendera mig. Tack tack, hörs snart igen :)
  • 2018-07-09

Zahra A skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    I liked Karolina's sprit. She is professional and serious. The way she supported us in the low market, was amazing. Läs mer
  • 2018-06-30

Omid H skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    We have sold our apartment. She is very kind and sincere and she works hard to bring more customers and eventually we could sell our apartment with good price. Läs mer
  • 2018-06-29

Musadak A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Det bar trevligt mötande, och handlingarna var berett på ett utmärkt sätt.

Vi kan säga att vi vet var skall vända oss om vi behöver en bra mäklare. Läs mer
  • 2018-06-24

Sven Rune D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Otroligt erfaren och väldigt bra på att ta alla typer av spekulanter! Läs mer
  • 2018-06-21

Zahraa J skrev om Per Brännmar en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Köpte ett hus .Väl bemötande av mäklaren ,och underlättat allt för både säljare och köpare. Supernöjd! Läs mer
  • Inger Gunilla S

2018-06-21

Inger Gunilla S skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Sålt en bostadsrätt i Sävedalen. Är så jättenöjd från dag ett. Trevligt och kunnigt bemötande. Behövde inte tänka på något, allt fixade Karolina. Kunde inte ha gått smidigare Läs mer
  • 2018-06-21

Christina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Villa.
    På bästa sätt.
    Mer än väl levde de upp till våra förväntningar.
    Otroligt proffsigt och positivt samarbete. Läs mer
  • Michael S

2018-06-21

Michael S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Villa
    På bästa sätt
    Villan skulle bli såld , mäklaren levde mer än väl upp till förväntningarna
    Otroligt proffsigt och positivt samarbete Läs mer
  • 2018-06-17

Monica I skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Mycket trevlig och tillmötesgående person. Klar och tydlig. Lyssnande , inkännande. Om jag skulle behöva Mäklartjänster någon gång framöver skylle jag utan tvekan välja Aleksandra .
    En person jag verkligen kommer att kunna rekommendera. Läs mer
  • 2018-06-17

Zarghona P skrev om Caroline Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Jag har köpt parhus, och såld lägenhet. Jätte bra bemötande av mäklaren. Det var toppen. Läs mer
  • 2018-06-16

Nian S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi har köpt en villa. Vi fick en trevlig bemötande och fick svar på våra funderingar på ett professionellt sätt. Mäklaren visade intresse och engagemang under visningen. Toppen bra! Läs mer

Göteborgsvägen 75, 433 63 Sävedalen