Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

Göteborgsvägen 75, 433 63 Sävedalen — Visa karta

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Östra Göteborg!

Vi förmedlar bostäder, både villor och bostadsrätter, i Partille kommun, Utby, Kviberg, Kortedala, Bergsjön, Hjällbo, Gårdsten, Angered, Gunnilse och Olofstorp. Eftersom vi verkligen brinner för att göra bra bostadsaffärer kan du förvänta dig hög kvalitet och service från vår sida, oavsett om du ska köpa, sälja eller byta bostad.

Under 2016 har vi satsat mycket på bred digital marknadsföring och har sett tydliga resultat. Vi är en lokal mäklare, med en rikstäckande mäklarkedja bakom oss, vilket gör att vi dels kan erbjuda god lokalkännedom och personligt bemötande, men också ett stort kundregister och effektiv marknadsföring i flera kanaler.

Kom förbi i vår BoButik så kan vi tillsammans komma fram till hur vi kan hjälpa dig få ut det mesta av din bostadsaffär!

Läs vad 309 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

• 2020-10-23

Rolf S skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Har köpt en bostadsrätt på Broängsvägen i Sävedalen.
    Blev trevligt och proffsigt bemött på ett säljande sätt.
    Affären är inte avslutad ännu och kan återkomma då allt är klart Läs mer
    2020-10-23 Aleksandra W svarar Rolf S
    Tack så mycket för ditt fina omdöme Rolf!
  • 2020-10-22

Mauricio T skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Sålt en tre:a med ca 83 kvm.
    Väldigt trevligt bemötande och väldigt lättsam person.
    Att lyssna på våra krav om pris för att kunna sälja den i förtid och det gjorde hon bra.
    Snabbt och smärt fritt försäljning. Läs mer
    2020-10-23 Aleksandra W svarar Mauricio T
    Stort tack Mauricio! Det har varit jättekul att få hjälpa er:).
  • 2020-10-20

Birgitta L skrev om Emil Möller en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Försäljning av fristående enfamiljs hus i ett dödsbo där jag är en av tre dödsbodelägare. Fått ett mycket professionellt bemötande. Ett vänligt och trevligt bemötande. Fått bra information under försäljningens gång. Känt mig delaktig under hela processen. Läs mer
  • 2020-10-19

Ekaterina S skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi har köpt en bostadsrätt och vi fick hjälp från Alexandra: hon visade lägenheten och förklarade allting under processen. Läs mer
    2020-10-19 Aleksandra W svarar Ekaterina S
    Tack Ekaterina, jag uppskattar ditt omdöme!
  • 2020-10-19

Tommy S skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Proffsig och trevlig med goda kontakter och bra kundkännedom. Läs mer
    2020-10-19 Aleksandra W svarar Tommy S
    Tack Tommy för ditt fina omdöme!
  • 2020-10-16

Markus Ragnar S skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi är mycket nöjda med valet av Karolina som mäklare till vår försäljning. Allting gick väldigt smidigt, snabba svar och korrekt information. Hon är också väldigt engagerad, effektiv och professionell . Läs mer
  • 2020-10-08

Christer B skrev om Emil Möller en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi har sedan en längre tid tillbaka haft kontakt med Svensk Fastighetsförmedling i Sävedalen i olika ärenden och nu senast Emil Möller med försäljning av en villafastighet
    Professionellt rakt varmt bemötande.
    Mäklaren levde upp till och näst intill överträffade våra förväntningar
    Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med allt mäklaren uträttat hitintills. Läs mer
  • 2020-10-07

Lena Å skrev om Emil Möller en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Han sålde vårat hus, mycket lugn och sympatiskt person han kunde känna in oss mycket bra. Alltid mycket artig och ett exemplarisk bemötande. Läs mer
  • 2020-10-07

Anette S skrev om Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi syskon har sålt vårt gamla föräldrahem. Vi blev jättebra bemötta av Alexandra. Hon har alltid svarat snabbt på våra frågor. Hon har skött försäljningen utmärkt. Huset blev sålt på förhandsvisning och till högre belopp än vad vi trodde. Läs mer
  • 2020-10-07

Elvisa M skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi köpte en lägenhet via Karolina, allt gick smidigt och snabbt.
    Hon var professionell och såg verkligen oss och våra behov/önskemål.
    Har träffat många mäklare men Karolina levde upp till förväntningarna.
    Trevlig med leende på läpparna. Läs mer
  • Malin L

2020-10-05

Malin L skrev om Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Sålt vårt radhus. Alexandra är väldigt förtroendeingivande och trygg och ger en ett lugn. Hon har varit där hela vägen från start till slut. Även vid problem har hon gjort allt i sin makt att lösa för oss. Superduktig mäklare som vi gärna rekommenderar till andra! Hon gör det lilla extra! Läs mer
    2020-10-08 Alexandra B svarar Malin L
    Tusen tack för förtroendet att hjälpa er sälja ert fina hus och för denna fina recension!
  • 2020-10-04

Anna-lena N skrev om Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Eftersom jag bor i England hade jag ingen personlig kontakt med Alexandra, men jag blev uppdaterad via email och mina syskon verkar väldigt nöjda Läs mer
    2020-10-08 Alexandra B svarar Anna-lena N
    Tack Anna-Lena för att du tog dig tid att lämna detta omdöme :)
  • 2020-10-01

Gunnar A skrev om Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Alexandra hjälpte oss att sälja vårat föräldrahem.
    En stor och ovan affär för oss.
    Men med Alexandras hjälp var det väldigt smidigt.
    Allt bara löpte på och plötsligt var det sålt.
    Hon var tillgänglig på telefon och mail och svarade snabbt och kunnigt på våra frågor. Upplevde henne som väldigt kompetent och trevlig och lovade inte mer än vad hon kunde hålla.
    Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-10-08 Alexandra B svarar Gunnar A
    Tusen tack för förtroendet att få hjälpa er vid denna stora affär! :) Vi hörs och ses snart igen!
  • 2020-10-01

Marion H skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Sålde bostad i Sävedalen via Aleksandra vilket jag är glad för. Aleksandra var väldigt kunnig, påläst och engagerad mäklare, och dessutom väldigt trevlig. Läs mer
    2020-10-02 Aleksandra W svarar Marion H
    Härligt att ni är nöjda! Tack för det fina omdömet, det var jättekul att hjälpa till!
  • 2020-10-01

Mattias D skrev om Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Köpt Villa

Kort inbetalningstid för handpenning (ej de fem bankdagar som är standard) drar ner betyget något. Annars en klar fyra. Läs mer
  • 2020-09-29

Marie A skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Enkel att dialog med och möter önskemål på ett smidigt sätt. Läs mer
    2020-09-29 Aleksandra W svarar Marie A
    Tack för ditt fina omdöme Marie😊!
  • 2020-09-27

Maria T skrev om Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
    2020-09-29 Johanna B svarar Maria T
    Tusen tack Maria! Jag hoppas du kommer trivas i ditt nya hus! :)
  • 2020-09-25

Liana Shirey Ö skrev om Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Köpte radhus. Var jättenöjd med upplevelsen. Läs mer
    2020-09-25 Alexandra B svarar Liana Shirey Ö
    Tack för omdömet! 😊 jag hoppas och tror att ni kommer trivas i ert hus fina hus!
  • Anna-lena P

2020-09-24

Anna-lena P skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Sålt en tvåa i Furulund.
    Snabb och smidig affär. Läs mer
  • 2020-09-23

Gunilla S skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Sålt en lägenhet.trevligt bemötande,snabb och smidig affär, kan varmt rekommendera Karolina Järvholm. Läs mer
  • 2020-09-23

Kumayl J skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Trevlig och enkelt att få tag på henne. Dessutom så är hon ärlig! Läs mer
  • 2020-09-21

Rania B skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Köpt en bostad på Hinderbanan, Kviberg.
    Blev bemött på ett mycket fint och professionellt sätt. Mina förväntningar var ett bra bemötande vilket mäklaren gav oss.

Mycket trevlig mäklare som svarade på alla våra frågor och bidrog till att köpet blev mycket lättare för oss. Läs mer
  • 2020-09-17

Irina K skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Jag är nöjd med det jobb som Karolina gjorde med försäljning av min lägenhet. Önskar Karolina lång o framgångsrik framtid i hennes yrkesliv. Irina Läs mer
  • Cecilia W

2020-09-15

Cecilia W skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Karolinas bemötande var mycket trevligt och professionellt i samband med försäljningen av bostadsrätten. Min önskan var att göra processen så snabb och smidig som möjligt vilket Karolina uppfyllde.
    Det kändes som att både jag som säljare och köparen var nöjda med affären och slutpriser. Kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och Karolina. Läs mer
  • 2020-09-10

Therese H skrev om Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Alexandra hjälpte oss att sälja vår villa i Partille. Vi kan verkligen rekommendera henne! Hon är kunnig, trevlig, och aktiv.
    Vi kände oss fullkomligt trygga genom hela processen då vi fick tät återkoppling i alla lägen. Det var alltid lätt att få tag på henne när man hade frågor.
    Villan blev snabbt såld och affären gick så smidigt. Fem stjärnor från oss! //Therese och Niklas Läs mer
    2020-09-10 Alexandra B svarar Therese H
    Tusen tack för ert fina omdöme! Det värmer verkligen! Vi hörs och ses snart igen :)
  • 2020-09-10

Helen Ellinor G skrev om Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Köpte huset på Skuleberget 18. Alexandra har varit mycket trevlig, noggrann och alltid fullfört det hon har tagit på sig att utföra. Hon upplevs som någon att lita på vara mån om att utföra sitt jobb korrekt :) Läs mer
    2020-09-10 Alexandra B svarar Helen Ellinor G
    Tack för ditt fina omdöme Helen! :) Jag hoppas och tror att ni kommer trivas bra i ert nya hus
  • 2020-09-09

Doris T skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Har sålt vår lgh. Snabbt, effektivt och framförallt proffsigt gjort. Lyhörd och inkännande, tillgänglig och fullt närvarande i sitt uppdrag. Läs mer
    2020-09-23 Karolina J svarar Doris T
    Stort tack Doris för din recension! Det var ett sant nöje att få förmedla er fina lägenhet.
  • 2020-09-07

Linda W skrev om Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Mycket bra på att kommunicera genom hela försäljningen. Kändes tryggt hela tiden. Läs mer
    2020-09-09 Johanna B svarar Linda W
    Stort tack Linda för fina ord! :)
  • 2020-09-03

Eva O skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Aleksandra har hjälpt oss sälja en bostadsrätt i Partille. Hon har under hela processen påvisat engagemang och intresse, kunnat svara på de frågor vi haft. Hon har på ett exemplariskt sätt försett oss med löpande information om utvecklingen av försäljningen. Läs mer
    2020-09-03 Aleksandra W svarar Eva O
    Tack så jättemycket för ditt fina omdöme Eva. Det har varit roligt att få hjälpa till.
  • 2020-08-31

Joakim I skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Karolina gjorde ett utmärkt jobb med att sälja min lägenhet i Kortedala. Vi fick mycket fina bilder på lägenheten, samt en snyggt producerad drönarfilm över området. Karolina har också ett väldigt professionellt och trevligt bemötande, rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2020-09-09 Karolina J svarar Joakim I
    Tack så mycket för din fina recension och för ett bra samarbete! Nöjet var helt på min sida. :)
  • 2020-08-28

Barbara W skrev om Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    I samband med köpet av fastigheten på Brinketorpsvägen kom vi i kontakt med mäklaren Alexandra. Hon var snabb att svara på våra frågor, tillgänglig, kompetent och trevlig. Läs mer
    2020-08-28 Alexandra B svarar Barbara W
    Tack så mycket för ditt omdöme Barbara! Vi ses och hörs snart igen :)
  • Pia S

2020-08-22

Pia S skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Mycket trevlig och proffsig samt väldigt kunnig! Läs mer
    2020-09-03 Aleksandra W svarar Pia S
    Tack så mycket Pia för din fina rekommendation!
  • 2020-08-22

Eva Helene L skrev om Camilla Englawik en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Jag har sålt mitt parhus i Utby med Camillas hjälp. Hon har varit mycket hjälpsam och lätt att nå och att samarbeta med. Hon fick göra ett jättejobb i slutet av processen. Jag fick mycket mer betalt för mitt hus än jag vågat hoppas på. Läs mer
    2020-08-24 Camille E svarar Eva Helene L
    Det var så roligt att hjälpa dig med försäljningen av ditt radhus! Tack för dina fina lovord
  • 2020-08-22

Edit B skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Lugn och saklig både med säljare och köpare, vid försäljning av bostadsrätt.
    Alltid tillgänglig, samt snabb återkoppling vid funderingar.
    Lyhörd under ett stressigt moment som tex budgivning, som därför upplevdes smidig.
    Rekommenderas varmt!
    /Edit, Öjersjö Läs mer
    2020-08-24 Aleksandra W svarar Edit B
    Tusen tack för ditt fina omdöme Edit. Det har varit jättekul att få hjälpa dig!
  • 2020-08-17

Henrik T skrev om Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Har sålt min villa vid Kåsjön. Johanna var alltid positiv o glad och dessutom väldigt kunnig. Hon var alltid nåbar, och hade svar på mina frågor o funderingar. Kan, som säljare, varmt rekommendera henne. Johanna uppfyllde de förväntningar, som man bör kunna ställa på en kunnig o engagerad mäklare. Läs mer
    2020-08-20 Johanna B svarar Henrik T
    Stort tack Henrik för fina ord, det värmer!
  • 2020-08-12

Dana S skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Mycket proffsig, trevlig och driven mäklare. Aleksandra kan sitt jobb väldigt bra!👍 Tack så mycket för vägledning, värdefull information och stöd under hela försäljningsprocessen! 😊⚘
    Tacksam kund! Läs mer
    2020-08-13 Aleksandra W svarar Dana S
    Tack så mycket för din fina rekommendation Dana😃! Det var jättekul att få hjälpa dig och härligt att det gick så bra!
  • 2020-08-10

Trivselhus Aktiebolag skrev om Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Sålt vill.
    Perfekt bemötande, stort engagemang. Läs mer
    2020-08-10 Johanna B svarar Trivselhus Aktiebolag
    Stort tack för ett bra samarbete!
  • 2020-08-06

Jeanette H skrev om Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Alexandra har hjälpt oss att både köpa och sälja hus.

Mycket tillmötesgående, lyhörd och kunnig. En toppen mäklare! Läs mer
    2020-08-07 Alexandra B svarar Jeanette H
    Tack så mycket för din fina recension, det värmer :) Det har varit ett nöje att få hjälpa er vid både köp och försäljning!
  • 2020-08-06

Lelle Z skrev om Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Jag har både köpt och sålt med hjälp av Alexandra.

I 20 år har jag själv jobbat framgångsrikt inom försäljning
    och det är sällsynt att man hittar guldkornen som har allt.
    Alexandra är ett av dom.
    Lyhörd, kunnig, förtroendeingivande,driven och ett otroligt säljfokus. Läs mer
    2020-08-06 Alexandra B svarar Lelle Z
    Tusen tack för att jag fick hjälpa er vid er försäljning och för ett fint samarbete! :) Jag hoppas, och tror, att ni kommer trivas i er nya bostad.
    Vi hörs och ses!
  • 2020-07-16

Pär-olof J skrev om Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Sålt ett hus från 1982. Vi blev bemötta på bästa sätt. Hon var engagerad o positiv. Läs mer
    2020-08-06 Alexandra B svarar Pär-olof J
    Tack så mycket för förtroendet att hjälpa er vid er husförsäljning :)
    Vi hörs och ses!
  • 2020-07-09

Amelia C skrev om Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Johanna var väldigt kunnig och samtidigt mycket trevlig mot mig. Slutligen så var upplevelsen mycket bra tycker jag! Läs mer
    2020-07-10 Johanna B svarar Amelia C
    Tack Amelia för fina ord och ett bra samarbete! Önskar dig en fin sommar!
  • 2020-07-01

Therese H skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Köpt en bostadsrätt på Trädgårdsgärdet där Aleksandra var mäklare. Hin gav ett professionellt och vänligt bemötande under visningen. Sedan på kontraktskrivningen var hon tydlig och förklarade så bpde säljare och köpare förstod vad som gicks igenom. Kommer rekommendera Aleksandra som mäklare då helhets intrycket var mycket positivt. Läs mer
  • 2020-07-01

Reidar Johny J skrev om Emil Möller en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi har sålt en tomt.

Fick kontakt med honom via att han hade sålt två tomter i vårt område. Skickade ett mail till Svensk Fastighetsförmedling.

Vi blev väldigt väl bemöta och de förväntningar vi hade överträffades med råge.

Hade trott att det skulle ta längre tid. Men det tog en vecka från första kontakten till kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2020-07-01

Marie K skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi sålde en bostadsrätt, mäklaren agerade proffsigt.
    Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-06-25

Sashi M skrev om Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    “Allt var mycket bra! Alexandra var driven under hela försäljningen som gick smidigt. Läs mer
    2020-06-25 Alexandra B svarar Sashi M
    Fantastiskt att få förtroendet att hjälpa till vid försäljningen av ert fina hus! Vi ses och hörs :)
  • 2020-06-25

Nigar K skrev om Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Professional. Vi är jättenöjda. Läs mer
    2020-06-25 Alexandra B svarar Nigar K
    Vad kul att höra att ni är så nöjda :) Jag hoppas och tror att ni kommer trivas jättebra i ert nya hus!
  • 2020-06-15

Elma D skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Tydlig, strukturerad, tillgänglig vid behov, trevlig, sätter ett bra tempo som fungerar för både säljare och köpare. Lätt bästa mäklaren vi haft. Toppbetyg! Läs mer
    2020-06-15 Aleksandra W svarar Elma D
    Stort tack för ditt fina omdöme Elma! Det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa er!
  • Said S

2020-06-12

Said S skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Aleksandra har varit både professionell och trevlig och hållit oss väl informerade under hela processen, från första mötet till kontraktskrivning. Hon har varit extremt samarbetsvillig och hjälpsam när det kommer fotograferingen och har gjort det lilla extra för att annonsen ska bli så bra som möjligt.

Både vi och våra 2 andra grannar som har anlitat Aleksandra har varit väldigt nöjda och rekommenderar henne till alla som vill sälja. Läs mer
    2020-06-12 Aleksandra W svarar Said S
    Stort tack för din fina rekommendation Said. Det har varit jättekul att få hjälpa er och jag är glad att ni är så nöjda😃!
    Said S gillar detta
  • Mohammed A

2020-06-08

Mohammed A skrev om Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    I and my wife bought a villa which is located at Ekeredsvägen 7A. From the start, Johanna was very responsive, very helpful and understanding. She was keen to answer all our questions and they were a lot :D.
    Since this is our first experience to own a house, she provided us and still with many valuable information and is guiding us through the whole process.
    In response to our question, She was also very generous to enlighten us with the possible options for renovating our house afterward. My wife and I believe that our experience with Johanna is just wonderful.
    Whatever we asked for, she had a detailed and satisfying answer for us.
    Thanks a lot Läs mer
    Johanna B gillar detta
  • 2020-06-01

Ann G skrev om Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Försäljning av radhus mitt i coronapandemin. Alexandra har en mycket stor kunskap om bostadsmarknaden i mitt område, kombinerat med känsla för en ekonomi i gungning. Hon har givit mig råd som jag övervägt och följt. Kontrakt är skrivet och handpenning på kontot. Jag är mycket nöjd och glad att jag valde Alexandra för min försäljning. Läs mer
    2020-06-01 Alexandra B svarar Ann G
    Tusen tack för ditt fina omdöme Ann, det värmer! Tack också för ditt förtroende att få hjälpa till vid försäljningen. Vi ses och hörs :)

Göteborgsvägen 75, 433 63 Sävedalen