Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Partille Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

Göteborgsvägen 75, 433 63 Sävedalen — Visa karta

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Östra Göteborg!

Vi förmedlar bostäder, både villor och bostadsrätter, i Partille kommun, Utby, Kviberg, Kortedala, Bergsjön, Hjällbo, Gårdsten, Angered, Gunnilse och Olofstorp. Eftersom vi verkligen brinner för att göra bra bostadsaffärer kan du förvänta dig hög kvalitet och service från vår sida, oavsett om du ska köpa, sälja eller byta bostad.

Under 2016 har vi satsat mycket på bred digital marknadsföring och har sett tydliga resultat. Vi är en lokal mäklare, med en rikstäckande mäklarkedja bakom oss, vilket gör att vi dels kan erbjuda god lokalkännedom och personligt bemötande, men också ett stort kundregister och effektiv marknadsföring i flera kanaler.

Kom förbi i vår BoButik så kan vi tillsammans komma fram till hur vi kan hjälpa dig få ut det mesta av din bostadsaffär!

Läs vad 65 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

• Eva S
    Eva S skrev om Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Hanna har ett jättebra, proffsigt och engagerat bemötande. Det känns tryggt att göra affärer med henne. Läs mer
  • Sami M
    Sami M skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Jag är inte nöjd med Karolina. Det var inget förberett innan visning och allt därefter gick väldigt osmidigt. Kändes väldigt inte professionellt. Läs mer
  • Viktoria J
    Viktoria J skrev om Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Gott bemötande och snabb återkoppling. Läs mer
  • Gudrun H
    Gudrun H skrev om Leif Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Kunnig och trygg i sitt bemötande Läs mer
    2017-12-12 Leif N svarar Gudrun H
    Tack för ditt fina omdöme det värmer.
  • Jeanette L
    Jeanette L skrev om Caroline Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Caroline ger ett otroligt trevligt intryck men kvalitén på arbetet är inte bra. Inte så stora kunskaper och vid varje möte fick vi vänta lång tid då inget var förberett. Känner att hon lurade säljaren till alltför högt arvode dessutom. Inte mitt ansvar men oetiskt. Kan inte rekommendera henne Läs mer
    2017-12-08 Caroline S svarar Jeanette L
    Hej Jeanette. Jag är verkligen ledsen att du känner så. I just den här affären var det ett par saker som behövde ändras under vägen och därav fick jag även ändra i avtalen och det tog lite tid, jag är ledsen för det. Arvodet var precis samma som grannarna i koloni-området betalat tidigare, ett fast belopp på lägsta nivå, jag hoppas och tror att säljaren känner att hon fick bra betalt och en smidig och trygg affär.
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Trevlig och hade koll på en del grejer, dock mest på det som gäller köpet och inte själva lägenheten. Detta gör att man förlorar en del av förtroendet. Bidragande orsak kan också ha varit velig säljare... Läs mer
  • Christian A
    Christian A skrev om Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi har både köpt och sålt hus med Hanna som mäklare och är mycket nöjda. Ett varmt och tryggt bemötande genom hela processen och känslan av att hon verkligen gör sitt bästa och är ”på tårna” med snabb återkoppling på mail och samtal. Supernöjda helt enkelt. Läs mer
  • Pia M
    Pia M skrev om Caroline Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Jag har bara gott att säga om Caroline. Trevlig, och kunnig.
    Ett mycket proffsigt hanterade av hela försäljningsprocessen. Läs mer
    2017-12-08 Caroline S svarar Pia M
    Hej Pia. Tusen tack för dina fina ord! Det värmer att höra.
    Önskar dig en god jul och ett riktigt härligt 2018.
  • Ann-sofie L
    Ann-sofie L skrev om Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Proffsig, kunnig, engagerad, tog sig tid. Läs mer
  • Dominique B
    Dominique B skrev om Leif Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Leif Nilsson is very professional. He always took the time to answer my questions and he was very helpful on all levels. Läs mer
    2017-12-12 Leif N svarar Dominique B
    Thank you very much for your review
  • Göran B
    Göran B skrev om Leif Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Mycket hjälpsam och tillmötesgående. Minskade antalet punkter på min åtgärdslista inför försäljningen kraftigt, genom välgrundade förklaringar om åtgärdernas betydelse.
    Ett gott stöd i en privatekonomiskt viktig händelse. Läs mer
    2017-12-12 Leif N svarar Göran B
    Tack, det var mycket trevligt och roligt att hjälpa dig genom försäljningen.
  • Ulla A
    Ulla A skrev om Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Hon låter alltid stressad så man blir själv stressad och har ibland svårt att förstå vad hon vill. Frågar inte alltid om det är ok för oss innan hon gör något. Läs mer
  • Silvester M
    Silvester M skrev om Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Hon var duktig och hade regelbunden kontakt med oss som säljare. Talade alltid om hur och vad som skedde under tiden. Skötte det galant med andra ord. Läs mer
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Mycket bra och engagerad mäklare. Läs mer
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Leif Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Proffsigt och välkomnande.
    Bra kunskap om bostaden och omgivningen.
    Tog sig tid på visningen för att svara på frågor till gruppen och till individer.
    Bra bemötande under kontraktskrivningen och höll en neutral position mellan köpare och säljare. Läs mer
    2017-12-12 Leif N svarar Fredrik A
    Tack för ditt fina omdöme det känns bra att du upplevde visningen på detta sättet.
  • Karl J
    Karl J skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Jag var inte med på visningen men vid kontraktskrivningen fungerade allt som det skulle. Läs mer
  • susanne s
    susanne s skrev om Leif Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    jag tyckte att Leif lade upp försäljningen av stugan på ett mycket bra sätt, det var proffsigt gjort.
    Men jag tyckte han informerade mig ganska dåligt om hur det gick med försäljningen samt att köparen inte hade fått reda på att jag ville ha pengar för inventarierna så det blev lite pinsamt vid försäljningen. Läs mer
    2017-12-12 Leif N svarar susanne s
    Jag tar åt mig och kommer att se till att jag blir ytterligare tydligare när jag framför buden.
  • Markus J
    Markus J skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Supertrevlig och professionell mäklare med glimten i ögat som gjorde en kanonaffär åt mig! Detta är andra bostadsförsäljningen för mig och Karolina från Svensk fastighetsförmedling var helt klart bäst! Jag är oerhört nöjd, rekommenderas starkt! Läs mer
  • Lena E
    Lena E skrev om Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Hanna visar att hon har koll på allt, är väldigt proffsig och ser till att all information går fram så att både köpare och säljare känner sig trygga med sin bostadsaffär. Läs mer
  • Tanja E
    Tanja E skrev om Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Supertrevlig proffsig tjej med båda fötterna på jorden. Mer än nöjd! Läs mer
  • Peter K
    Peter K skrev om Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Mycket trevlig och positiv. Har förståelse för både köpare och säljare. Kommer säkerligen göra affär med Hanna igen. Läs mer
  • Hanna P
    Hanna P skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Proffessionellt och vänligt. Hon är informativ och snabb på återkoppling. Läs mer
  • Bertil G
    Bertil G skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Väldigt bra bemötande. Alltid anträffbar och vid dessa tillfällen positiv o klar i sin information.
    Den info vi fick från början avseende värde mm stämmer väl.
    Alla råd vi fick o de hantverkare som rekomenderades var klockrena. Läs mer
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Proffsig!
    Har koll på teknik och sälj. Läs mer
  • Margareta W
    Margareta W skrev om Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi tycker vi fick det bästa bemötande man kan få., lättsam och proffsig. Vi rekommenderar henne med det varmaste Läs mer
  • Johan O
    Johan O skrev om Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi har genom hela processen varit väldigt nöjda och imponerade av Hanna. Hon skötte inte bara försäljning utan hjälpte och rådgjorde även med oss i vårt köp av och därmed förhandling av nytt hus. Utnyttjade sitt kontaktnät jättebra och var verkligen helhjärtad genom hela processen. Vi har redan rekommenderat henne till alla som frågar om vår försäljning! Läs mer
  • Åsa F
    Åsa F skrev om Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Mycket kompetent och trevlig, genomförde försäljningen på ett bra sätt Läs mer
  • Malin Å
    Malin Å skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Jag är inte alls nöjd med det bemötande jag fick som spekulant, köpare. Den känsla jag sitter kvar med efter genomfört köp är att nämnd mäklare liksom mäklarkontoret i sig tillvaratog säljarens intresse i mycket högre utsträckning än mina som köpares. Läs mer
    2017-12-05 Karolina J svarar Malin Å
    Tack för din recension. Jag ber om ursäkt och beklagar verkligen din upplevelse av att vi hjälpte säljaren i större utsträckning. Vi försöker givetvis alltid hjälpa båda parter så gott vi kan. Jag tar åt mig av kritiken och kommer fortsättningsvis försöka vara ännu tydligare.
  • Teres A
    Teres A skrev om Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Professionellt & kunnigt bemötande och ger en trygghet för både köpare och säljare.
    Vi är supernöjda som både köpare och säljare (använde Hanna båda tillfällena). Läs mer
  • Patrik B
    Patrik B skrev om Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi fick mycket bra bemötande och Hanna var kunnig på huset vi köpte och kollade upp svar på alla frågor vi hade. Läs mer
  • Arne L
    Arne L skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    I stort sett helt ok.
    Nåbar de flesta tillfällen.
    Har väl missat att svara på något mail... Läs mer
    Karolina J gillar detta
  • Dan-anders E
    Dan-anders E skrev om Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Väldigt trevlig men lite tafatt. Fick inte igång någon budgivning och det kändes inte som det jobbades så hårt för det heller. Läs mer
  • Joanna O
    Joanna O skrev om Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Fantastisk mäklare! Hon var snabb och effektiv men samtidigt mycket hjälpsam och lyhörd, dessutom väldigt bra koll på vårt område. Läs mer
  • Caroline N
    Caroline N skrev om Leif Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi är mycket nöjda Leif Nilsson och Svensk fastighetsförmedling i Partille/Sävedalen. Det har känts tryggt och bra från början. Leif är proffsig, kan sina grejer och ärlig i sitt uttryck. Läs mer
    2017-12-05 Leif N svarar Caroline N
    Tack Caroline för dina fina ord det värmer.
  • Leif H
    Leif H skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Trevlig, hjälpsam samt mycket serviceminded. Läs mer
    2017-12-05 Karolina J svarar Leif H
    Tack Leif för ditt fina omdöme om mig, det har varit ett rent nöje att hjälpa dig med din affär.
  • Ylva F
    Ylva F skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Bra bemötande
    Inget dåligt att säga
    Är nöjd Läs mer
    2017-12-05 Karolina J svarar Ylva F
    Tack Ylva för att du tog dig tid att skriva detta trevliga omdöme. Jag hoppas att ni ska trivas i er nya bostad.
  • Anna-karin F
    Anna-karin F skrev om Leif Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Jag har bara positivt att säga om Leif Nilsson Läs mer
    2017-12-05 Leif N svarar Anna-karin F
    Jag ber att få tacka så jättemycket för ditt fina omdöme om mig.
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Mycket bra bemötande, väldigt professionellt. Jag upplever att både säljare ( vi ) som köpare var mycket nöjda. Läs mer
  • Jizil F
    Jizil F skrev om Leif Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Hej jag är jätte nöjed mvh Jizil 👍😀 Läs mer
    2017-12-05 Leif N svarar Jizil F
    Tack Jizil, jag hoppas att ni trivs jättemycket i er nya bostad.
  • Per S
    Per S skrev om Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Hanna gjorde ett utmärkt jobb med försäljningen av vårt hus. Otroligt bra bemötande och proffesionell hantering. Kunnig, noggrann och trygg. Mycket bra med löpande information via sms och telefon. Skulle absolut välja Hanna igen om jag var i behov av en mäklare. Läs mer
  • Rune K
    Rune K skrev om Leif Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi är mycket nöjda med Leif Nilsson, en erfaren mäklare som kan sin sak. Han är mycket seriös , vilket kändes väldigt bra för oss som säljare. Vi har köpt och sålt några hus genom åren. Leif Nilsson är helt klart en av stor-Göteborgs bästa mäklare. Kan varmt rekommenderas.
    Mvh Rune Kjellgren Läs mer
    2017-12-05 Leif N svarar Rune K
    Tack Rune, det värmer ett gammalt mäklarhjärta att få så fina omdömen.
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Leif Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vänligt, lugnt och korrekt. Kunnig. Läs mer
    2017-12-05 Leif N svarar Åsa B
    Tack Åsa för att du tog dig tid att skriva detta trevliga omdöme.
  • Ulrik P
    Ulrik P skrev om Leif Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Leif är en mycket erfaren mäklare med ett trevligt och personligt bemötande. Han tog sig tid att ta med oss I processen att sälja ett hus för att skapa insikt och trygghet. Vi känner oss mycket nöjda med samarbetet med Leif. Läs mer
    2017-12-05 Leif N svarar Ulrik P
    Tack Ulrik, det känns väldigt bra att du uppfattat mig på detta sättet.
  • Iman H
    Iman H skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Alexandra gjorde ALLT hon kunde för att sälja vår lägenhet. Vi är verkligen så otroligt nöjda med hennes insats. Det är som natt och dag om vi jämför med andra mäklare som vi träffat för att få vår lägenhet såld. Läs mer
  • Louise B
    Louise B skrev om Evelina Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Det kändes väldigt tryggt och bekvämt att sälja vår bostad via Evelina. Vi har fått fantastisk hjälp från början till slut och rekommenderar varmt att anlita henne vid försäljning av bostad. Läs mer
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Professionellt och vänligt bemötande. Vi fick en bra relation direkt. Var engagerad och svarade alltid snabbt på mail och telefonsamtal. Mycket tillgänglig. Kunnig om närområdet. Kan inte bli bättre! Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Ralph C
    Ralph C skrev om Leif Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Förtroendegivande lättsam och trevlig, om tillfället skulle återkomma gällande fastighetsförsäljning vill vi gärna återkomma till Leif Nilsson Läs mer
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Mycket nöjd. Proffsigt bemötande och hantering av allt. Läs mer
  • Stig O
    Stig O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Första intrycket gott.
    Dålig priskännedom i området. Ville ha ett alldeles för lågt utlångspris, så blev det inte. Önskade att kontrakt skulle skrivas efter förhandsvisning annars kunde köparen med högsta budet hoppa av.
    Intresset var mycket stort.
    Priset blev 1 miljon över mäklares tänkta utgångspris Läs mer
  • Carina L
    Carina L skrev om Leif Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Leif Nilsson har från första till sista mötet haft mitt fulla förtroende.
    Det första mötet präglades av ett bemötande som gjorde att jag, utan krav, fick en noggrann och tydlig genomgång av hela processen under en försäljning. Leif var väldigt tydlig med att jag alltid kunde återkomma med frågor och funderingar under tiden. Min spontana känsla var att om jag blir så väl omhändertagen, så kommer också köpare känna sig sedda och väl bemötta. (Jag var i kontakt med 3 andra mäklare, Leif gav mig inte det högsta utgångsbudet).
    Under försäljningens gång har Leif fortsatt haft samma professionella bemötande och hållit mig underrättad om viktiga detaljer.
    Leifs kunskaper och erfarenhet visade sig inte minst vid sista mötet med köparna under tillträdesdagen. En tänkt timmesförhandling drog ut på tiden och slutade i 6 timmars förhandling där Leif i stort sett skötte all kommunikation med den äran!
    Jag är otroligt glad och tacksam över att jag valde Leif Nilsson, Svensk Fastighetsförmedling, som min mäklare och kan å det varmaste rekommendera honom!
    Med vänlig hälsning
    Carina Larsson Läs mer