Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Partille Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

Göteborgsvägen 75, 433 63 Sävedalen — Visa karta

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Östra Göteborg!

Vi förmedlar bostäder, både villor och bostadsrätter, i Partille kommun, Utby, Kviberg, Kortedala, Bergsjön, Hjällbo, Gårdsten, Angered, Gunnilse och Olofstorp. Eftersom vi verkligen brinner för att göra bra bostadsaffärer kan du förvänta dig hög kvalitet och service från vår sida, oavsett om du ska köpa, sälja eller byta bostad.

Under 2016 har vi satsat mycket på bred digital marknadsföring och har sett tydliga resultat. Vi är en lokal mäklare, med en rikstäckande mäklarkedja bakom oss, vilket gör att vi dels kan erbjuda god lokalkännedom och personligt bemötande, men också ett stort kundregister och effektiv marknadsföring i flera kanaler.

Kom förbi i vår BoButik så kan vi tillsammans komma fram till hur vi kan hjälpa dig få ut det mesta av din bostadsaffär!

Läs vad 93 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

• Zahraa J
    Zahraa J skrev om Per Brännmar en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Köpte ett hus .Väl bemötande av mäklaren ,och underlättat allt för både säljare och köpare. Supernöjd! Läs mer
  • Inger Gunilla S
    Inger Gunilla S skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Sålt en bostadsrätt i Sävedalen. Är så jättenöjd från dag ett. Trevligt och kunnigt bemötande. Behövde inte tänka på något, allt fixade Karolina. Kunde inte ha gått smidigare Läs mer
  • Christina E
    Christina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Villa.
    På bästa sätt.
    Mer än väl levde de upp till våra förväntningar.
    Otroligt proffsigt och positivt samarbete. Läs mer
  • Michael S
    Michael S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Villa
    På bästa sätt
    Villan skulle bli såld , mäklaren levde mer än väl upp till förväntningarna
    Otroligt proffsigt och positivt samarbete Läs mer
  • Monica I
    Monica I skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Mycket trevlig och tillmötesgående person. Klar och tydlig. Lyssnande , inkännande. Om jag skulle behöva Mäklartjänster någon gång framöver skylle jag utan tvekan välja Aleksandra .
    En person jag verkligen kommer att kunna rekommendera. Läs mer
  • Zarghona P
    Zarghona P skrev om Caroline Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Jag har köpt parhus, och såld lägenhet. Jätte bra bemötande av mäklaren. Det var toppen. Läs mer
  • Nian S
    Nian S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi har köpt en villa. Vi fick en trevlig bemötande och fick svar på våra funderingar på ett professionellt sätt. Mäklaren visade intresse och engagemang under visningen. Toppen bra! Läs mer
  • Behnaz A
    Behnaz A skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Jag har såld en lägenhet på Kalendervägen och är väldigt nöjd med min mäklare . Hon var väldigt kunnigt och angegerad och positiv . Trots att bostads marknaden var still kunde hon hitta spektulanter för att sälja min lägenhet .
    Väldigt nöjd kund . Tack Aleksandra . 😊😊 Läs mer
  • Cristian P
    Cristian P skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi har sålt en tvåa i Partille.
    Blev bemötta på ett trevligt sätt av mäklaren.
    Vi förväntade oss att visningen skulle gå bra och att folk skulle vara intresserade av lägenheten vilket också hände. Vi hade inga speciella förväntningar på mäklaren mer än att hon skulle lyckas få folk att vilja komma på visning. Annars har hon gjort exakt det hon ska och som förväntas generellt av en mäklare. Vi hade inga specifika förväntningar som sagt.

Eftersom vi sålt vår lägenhet och allt gick så smidigt med enbart en visning så är det självklart en bekväm upplevelse utan någon vidare stress. Läs mer
  • Jenni M
    Jenni M skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Sålde en bostadsrätt i Sävedalen. Mäklaren var mycket trevlig, ingav förtroende, kompetent och väl insatt både i vår förening och i området. Vår stora förhoppning var att få sålt lägenheten på första visningen och det fick vi.

Vi var mer än nöjda med alla delar från första besöket hos tills att vi skrev på med köparen. Kommer med självklarhet anlita denna mäklare igen om det blir aktuellt. Läs mer
  • Andrew B
    Andrew B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Knut skötte processen med försäljningen av vår bostad på ett riktigt proffsigt sätt. Han fick oss att känna oss otroligt väl omhändertagna och trygga. Vi kan verkligen rekommendera Knut.
    Tusen tack! Läs mer
  • Sanja S
    Sanja S skrev om Per Brännmar en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi har bara gott att säga om Per. Trevlig, kunnig och snabb på att återkoppla i alla frågor som dök upp på vägen. Han inger förtoende och hanterade hela köpprocessen mycket proffsigt. Läs mer
  • Martin N
    Martin N skrev om Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Knut var väldigt engagerad, lyhörd, lätt att få tag på och hade ett proffsigt sätt att hantera hela bostadsaffären från planering till budgivning och kontraktsskrivning. Vi är jätte nöjda med den service vi fick. Dessutom tycker vi e-tjänster som webbsida med statistik etc fungerade väldigt bra Läs mer
  • Ulla D
    Ulla D skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Hej
    Karolina Järvholm har agerat mycket professionellt, hon har hjälpt oss med olika alternativ samt att vi vill framföra hennes kunnighet i försäljning med tillhörande juridik och marknadsföring
    Vidare omger hon sig med lika kunniga medarbetare/entreprenörer inom styling och fotografi, att man kan ändra och framhäva lägenheten som skett av dessa är fantastiskt
    Vi kan och kommer att rekommendera Karolina Järvholm varmt för andra som skall sälja sin lägenhet
    Med vänlig hälsing
    Hans Dahlqvist Läs mer
  • Malin Viktoria L
    Malin Viktoria L skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Karolina har varit väldigt proffsig och tillmötesgående, tillgänglig och noggrann. Läs mer
  • Christina L
    Christina L skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Mycket nöjd med Aleksandra som mäklare! Trevlig, proffsig och gjorde försäljningen av min lägenhet lätt och smidig precis så som jag önskade. Över förväntan!! Läs mer
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Camilla har hjälpt oss med försäljning av en ärvd fastighet på ett strålande sätt. Vi är väldigt nöjda med hennes insats, såväl i kommunikationen med oss och i dialogen med budgivarna. Proffsigt! Läs mer
  • Erika B
    Erika B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Är jättenöjd med Knut Paxlind som mäklare! Lätt, snabb och smidig kommunikation och väldigt hjälpsam! Läs mer
  • Hans B
    Hans B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Jättenöjda med den hjälp vi fick av Knut Paxlind. Pålitlig och engagerad, bra på att kommunicera. Läs mer
  • Eva S
    Eva S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Karolina Järvholm var bra på att kommunicera vad som gällde kring budgivningen. Var nästan alltid nåbar när jag sökte henne. Bra att jobba med, kan rekommendera henne.

Eva Söderberg Läs mer
  • Anders T
    Anders T skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Mycket proffsigt bemötande med bra rekommendationer om hur vi skulle förbereda lägenheten innan (uppfräschning, styling mm). Extra plus att hon kunde rekommendera bra företag för dessa arbeten, och att allt fungerade perfekt i tid och utförande. Läs mer
  • Mikael T
    Mikael T skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Hela försäljningen har gått mycket smidigt från de vi träffades tills kontraktet var skrivet. Fick dessutom bra förslag på stylist, målare och dödsbo röjare via Karolina. Allt flutit på precis som vi ville. Toppbetyg! Läs mer
    2018-03-06 Karolina J svarar Mikael T
    Tusen tack för din fina recension och för förtroendet! Det var ett rent nöje att få hjälpa er med er affär. Vi ses och hörs snart igen!
  • Patrice K
    Patrice K skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Mycket bra och professionellt bemötande. Våra förväntningar på mäklaren uppfylldes till fullo. Läs mer
  • Ove S
    Ove S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Camilla är en mycket trevlig person som skött sitt uppdrag med bravur Läs mer
  • Simona B
    Simona B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Leif var väldigt tillmötesgående och svarade tydligt på alla frågor. God lokalkännedeom om fastigheter i närheten och närområdet. Lugn och pålitlig!Jag kände direkt förtroende i min kundrelation med honom. Detta gjorde att jag kunde slappna av i en annars stressfylld situation med att köpa vårt nya hus. Läs mer
  • Lena Z
    Lena Z skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi är väldigt nöjda med hur vi har blivit bemötta av Aleksandra. Om vi har haft frågor om något angående försäljningen av vår lägenhet så har vi fått bra svar som har hjälpt oss. Läs mer
  • Carina G
    Carina G skrev om Caroline Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Mäklaren har varit mycket tillmötesgående och inkännande. Har agerat korrekt och förmedlat information åt alla parter på ett föredömligt sätt. Hon har tagit stort ansvar och tagit alla frågor och svar på allvar. Tempot i affären har också känts rätt.
    Kan varmt rekommendera Caroline! Läs mer
    2018-01-14 Caroline S svarar Carina G
    Hej Carina. Stort tack för den fina rekommendationen. Det är målet varje dag, att göra allt jag kan för mina härliga kunder så ni kan få en fin resa i bostadsbytet. Det värmer att höra att jag lyckades :) Vi hörs och ses snart igen.
  • Gerth S
    Gerth S skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Mycket lätt att tala med Var mycket tillmötesgående Lysande på oss var mycket lätt att göra med Läs mer
    2018-01-04 Karolina J svarar Gerth S
    Stort tack för din fina recension, hoppas att ni ska stortrivas i er nya bostad och att vi ses igen i framtiden!
  • Eva S
    Eva S skrev om Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Hanna har ett jättebra, proffsigt och engagerat bemötande. Det känns tryggt att göra affärer med henne. Läs mer
  • Sami M
    Sami M skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Jag är inte nöjd med Karolina. Det var inget förberett innan visning och allt därefter gick väldigt osmidigt. Kändes väldigt inte professionellt. Läs mer
  • Viktoria J
    Viktoria J skrev om Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Gott bemötande och snabb återkoppling. Läs mer
  • Gudrun H
    Gudrun H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Kunnig och trygg i sitt bemötande Läs mer
    2018-01-15 Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra svarar Gudrun H
    Tack för ditt fina omdöme det värmer.
  • Jeanette L
    Jeanette L skrev om Caroline Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Caroline ger ett otroligt trevligt intryck men kvalitén på arbetet är inte bra. Inte så stora kunskaper och vid varje möte fick vi vänta lång tid då inget var förberett. Känner att hon lurade säljaren till alltför högt arvode dessutom. Inte mitt ansvar men oetiskt. Kan inte rekommendera henne Läs mer
    2017-12-08 Caroline S svarar Jeanette L
    Hej Jeanette. Jag är verkligen ledsen att du känner så. I just den här affären var det ett par saker som behövde ändras under vägen och därav fick jag även ändra i avtalen och det tog lite tid, jag är ledsen för det. Arvodet var precis samma som grannarna i koloni-området betalat tidigare, ett fast belopp på lägsta nivå, jag hoppas och tror att säljaren känner att hon fick bra betalt och en smidig och trygg affär.
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Trevlig och hade koll på en del grejer, dock mest på det som gäller köpet och inte själva lägenheten. Detta gör att man förlorar en del av förtroendet. Bidragande orsak kan också ha varit velig säljare... Läs mer
    Karolina J gillar detta
  • Christian A
    Christian A skrev om Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi har både köpt och sålt hus med Hanna som mäklare och är mycket nöjda. Ett varmt och tryggt bemötande genom hela processen och känslan av att hon verkligen gör sitt bästa och är ”på tårna” med snabb återkoppling på mail och samtal. Supernöjda helt enkelt. Läs mer
  • Pia M
    Pia M skrev om Caroline Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Jag har bara gott att säga om Caroline. Trevlig, och kunnig.
    Ett mycket proffsigt hanterade av hela försäljningsprocessen. Läs mer
    2017-12-08 Caroline S svarar Pia M
    Hej Pia. Tusen tack för dina fina ord! Det värmer att höra.
    Önskar dig en god jul och ett riktigt härligt 2018.
  • Ann-sofie L
    Ann-sofie L skrev om Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Proffsig, kunnig, engagerad, tog sig tid. Läs mer
  • Dominique B
    Dominique B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Leif Nilsson is very professional. He always took the time to answer my questions and he was very helpful on all levels. Läs mer
    2017-12-12 Leif N svarar Dominique B
    Thank you very much for your review
  • Göran B
    Göran B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Mycket hjälpsam och tillmötesgående. Minskade antalet punkter på min åtgärdslista inför försäljningen kraftigt, genom välgrundade förklaringar om åtgärdernas betydelse.
    Ett gott stöd i en privatekonomiskt viktig händelse. Läs mer
    2018-01-15 Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra svarar Göran B
    Tack, det var mycket trevligt och roligt att hjälpa dig genom försäljningen.
  • Ulla A
    Ulla A skrev om Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Hon låter alltid stressad så man blir själv stressad och har ibland svårt att förstå vad hon vill. Frågar inte alltid om det är ok för oss innan hon gör något. Läs mer
  • Silvester M
    Silvester M skrev om Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Hon var duktig och hade regelbunden kontakt med oss som säljare. Talade alltid om hur och vad som skedde under tiden. Skötte det galant med andra ord. Läs mer
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Mycket bra och engagerad mäklare. Läs mer
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Proffsigt och välkomnande.
    Bra kunskap om bostaden och omgivningen.
    Tog sig tid på visningen för att svara på frågor till gruppen och till individer.
    Bra bemötande under kontraktskrivningen och höll en neutral position mellan köpare och säljare. Läs mer
    2018-01-15 Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra svarar Fredrik A
    Tack för ditt fina omdöme det känns bra att du upplevde visningen på detta sättet.
  • Karl J
    Karl J skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Jag var inte med på visningen men vid kontraktskrivningen fungerade allt som det skulle. Läs mer
    Karolina J gillar detta
  • susanne s
    susanne s skrev om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    jag tyckte att Leif lade upp försäljningen av stugan på ett mycket bra sätt, det var proffsigt gjort.
    Men jag tyckte han informerade mig ganska dåligt om hur det gick med försäljningen samt att köparen inte hade fått reda på att jag ville ha pengar för inventarierna så det blev lite pinsamt vid försäljningen. Läs mer
    2017-12-12 Leif N svarar susanne s
    Jag tar åt mig och kommer att se till att jag blir ytterligare tydligare när jag framför buden.
  • Markus J
    Markus J skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Supertrevlig och professionell mäklare med glimten i ögat som gjorde en kanonaffär åt mig! Detta är andra bostadsförsäljningen för mig och Karolina från Svensk fastighetsförmedling var helt klart bäst! Jag är oerhört nöjd, rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-01-04 Karolina J svarar Markus J
    Tusen tack för ditt trevliga omdöme om mig, det värmer! Jag vill även passa på att tacka för förtroendet att få hjälpa dig genom din affär. Vi ses!
  • Lena E
    Lena E skrev om Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Hanna visar att hon har koll på allt, är väldigt proffsig och ser till att all information går fram så att både köpare och säljare känner sig trygga med sin bostadsaffär. Läs mer
  • Tanja E
    Tanja E skrev om Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Supertrevlig proffsig tjej med båda fötterna på jorden. Mer än nöjd! Läs mer
  • Peter K
    Peter K skrev om Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Mycket trevlig och positiv. Har förståelse för både köpare och säljare. Kommer säkerligen göra affär med Hanna igen. Läs mer
  • Hanna P
    Hanna P skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Proffessionellt och vänligt. Hon är informativ och snabb på återkoppling. Läs mer
    2018-01-04 Karolina J svarar Hanna P
    Tack för de fina orden Hanna och tack för att jag fick vara med och hjälpa er genom er försäljning! Hoppas att vi ses igen i framtiden,

Göteborgsvägen 75, 433 63 Sävedalen