Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

Våra mäklare hittar köpare i hela landet

Vi förmedlar bostäder, både villor och bostadsrätter, i Partille kommun, Utby, Kviberg, Kortedala, Bergsjön, Hjällbo, Gårdsten, Angered, Gunnilse och Olofstorp. Eftersom vi verkligen brinner för att göra bra bostadsaffärer kan du förvänta dig hög kvalitet och service från vår sida, oavsett om du ska köpa, sälja eller byta bostad. En del av våra mäklare är också certifierade för försäljning av nyproduktion och vi kan även hjälpa dig med förmedling av skogsfastigheter och lantbruk.

Genom noga studier av flyttströmmarna vet vi var vi hittar rätt köpare till just din bostad. Till hjälp har vi en av Sveriges mest besökta hemsidor för bostäder och ett av branschens största kundregister. För att kunna presentera de mest tilltalande annonserna samarbetar vi med de bästa stylisterna och fotograferna. Med hjälp av vårt unika verktyg för digitala och sociala annonskampanjer kan vi exponera din bostad i de populäraste kanalerna, allt för att kunna nå det bästa möjliga slutresultatet för dig som kund.

Tillsammans skapar vi ett hållbart boendeliv genom att sammanföra drömmar och förhoppningar. Vårt kundlöfte ”alltid rätt känsla” summerar vår viktigaste uppgift som vi dagligen ska leva upp till – att oavsett kunduppdrag eller sammanhang på jobbet, förmedla rätt känsla.

Oavsett om du vill sälja din bostad eller önskar en värdering är du varmt välkommen att kontakta oss mäklare i Partille/Göteborg Östra.

Läs vad 931 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra 2

• köpte sitt hus med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    2022-10-05 Verifierad kund
    We had a fantastic experience with Angela! Right from the first viewing through to sale, she was friendly, positive, professional and supportive.

She was incredibly knowledgeable not only about the property and inspection but also with the bank.

We would highly recommend her!
  • sålde sitt hus med hjälp av Frida Wallquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    2022-09-21 Verifierad kund
    Lyhörd, kompetent, fantastisk bemötande av kundbehov. Skötte allt på ett utmärkt sätt. Vi kände oss trygga och fick löpande information under försäljningen.
    Rekommenderar Frida starkt vid försäljning av villa och även BR!
    /Elin Gustafsson
    2022-09-19 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med att vi fick just Frida som mäklare. Hon är påläst, proffsig och engagerad. Vi har känt oss väl omhändertagna och att Frida ville vårt bästa.
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    • Nol
    2022-09-17 Verifierad kund
    Daniel är väldigt trevlig, tillmötesgående och hjälpsam med allt man behöver hjälp och stöd i vid ett bostadsköp!
    Tack Robin för den fina rekommendationen och stort lycka till i nya huset. Daniel Eriksson
  • köpte sitt hus med hjälp av Frida Wallquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    2022-09-15 Verifierad kund
    Vid vårat absolut första hus köp hade vi äran att få ha Frida som mäklare.

En tuff uppgift för henne på förhand, då vi varken visste ut eller in gällande något som har att göra med ett hus köp.

Och nu med facit i hand kan vi konstatera att Frida gjort oss från barn till vuxna inom denna del i livet, STORT tack för det Frida ! :)

Hennes engagemang, driv och punktlighet är professionell. Lugnet och säkerheten hon gav oss är pricken över iet.

Betyg 12/10 ! 😁
  • Maria P
    2022-09-11 Verifierad kund
    Frida är kunnig, vänlig och snabb. Jag fick ett oerhört bra bemötande av henne. Så tacksam att just hon ansvarade för min lägenhetsaffär.
    Jättetack Maria, vad glad jag blir! Superglad över att ha fått samarbeta med dig! Frida Wallquist
  • köpte sitt hus med hjälp av Caroline Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    2022-09-06 Verifierad kund
    Mycket bra och jätte snäll och hon är jätte bra på hennes jobb
    2022-09-05 Verifierad kund
    Trots dyster världsbild och tveksam marknad.
    Glad, positiv och framåt.
    Tack Lars och stort lycka till med ditt nya hus! Frida Wallquist
  • sålde sitt hus med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    2022-09-03 Verifierad kund
    Grymt effektiv, engagerad & duktig. En riktig stjärna !
    Tack för förtroendet 🙏🏽Har varit en ära att få lov att förmedla er vackra bostad vidare. Angela Eriksson
  • köpte sitt hus med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    2022-09-03 Verifierad kund
    Helt grymt bra bemötande. Vårat första husköp, så mycket vi inte visste och undrade över. Angela tog sej all tid i världen för att hjlpa och lotsa oss i hamn.
    Väldigt tacksamma att vi fick henne😁👍
    Tack 🙏🏽 Så otroligt roligt att ni blev ägare till denna pärla, ni kommer garanterat stortrivas! Angela Eriksson
    2022-09-03 Verifierad kund
    Trevlig, lätt att ha att göra med. Ofta tillgänglig och positiv :)
    Tack så jättemycket och grattis till både nya familjemedlemmen och nya huset! Frida Wallquist
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Wallquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    2022-09-02 Verifierad kund
    Jättebra bemötande och jobbade för att affären skulle gå smidigt
    Stort tack Emelie, hoppas att ni trivas superbra i er nya lägenhet! Frida Wallquist
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Wallquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    2022-08-26 Verifierad kund
    Vi har varit jättenöjda med Frida.
    Hon har varit saklig och tydlig vid diverse genomgångar både initialt och vid kontraktsskrivning.
    Hon har hållit kontakt och uppdaterat oss.
    Vi har också ställt mycket frågor och aldrig känt att vi stört.
    Vi valde att inte köpa någon stor styling av stylingfirma utan tänkte lösa det själva. Jag och min syster fick mycket bra stylingtips från Frida och när vi fixat till rum efter rum så hade vi dialog (foto + kommentarer) med Frida som gav feedback på vårt arbete.
    2022-08-25 Verifierad kund
    Angela is very helpful and good communicator in all levels
    Thank you 🙏🏽 Warm welcome to Surte! Angela Eriksson
    2022-08-23 Verifierad kund
    Angela är mycket kunnig, lyhörd och aktiv i sin yrkesroll. Proffsigt bemötande och väl tillgänglig under hela processen.
    Ger henne mitt bästa betyg 🏆
    Tack 🙏🏽 Har varit superroligt att få hjälpa er. Längtar du tillbaka till Ale så är det bara att slå en signal 😊 Angela Eriksson
    2022-08-22 Verifierad kund
    Väldigt empatisk och engagerad mäklare. Dessutom väldigt noggrann och tillgänglig.
    Toppen och rekommenderas varmt :)
    Tack för förtroendet att få förmedla er pärla vidare till nästa ägare 🙏🏽 Angela Eriksson
    • Agnesberg
    2022-08-19 Verifierad kund
    Fick ett utmärkt bemötande av Frida. Snäll, trevlig och humor. Kändes väldigt tryggt att ha en mäklare som Frida inför mitt första lägenhetsköp!
    Tack så jättemycket Tim! Så glad att ha fått hjälpa dig till din första bostadsrätt och att det har känts så tryggt för dig! Frida Wallquist
    2022-08-19 Verifierad kund
    För oss dödsbodelägare har jag inte varit huvudkontakt gentemot Frida. Men i de få kontakter hon och jag har haft, tycker jag hon har uppträtt och agerat utmärkt!
    Jag gillar seriösa mäklare som inte showar, tramsar eller är tvärsäkra bara för att de tror att det är det rätta.
    Frida har inte alls uppvisat sådant dåligt knas, utan tvärtom agerat seriöst, proffsigt och inkännande.
    Vad glad jag blir över att du gillar mitt sätt att arbeta på, det värmer! Stort tack för så fina ord! Frida Wallquist
    2022-08-14 Verifierad kund
    Frida Wallquist, vår mäklare, har från första mötet givit oss ett mkt trovärdigt och utmärkt bemötande. Så skönt att kunna överlåta försäljningen av vår pappas hus till en kunnig och alltigenom hjälpsam person.
    Fridas ihärdiga arbete med att hitta rätt köpare gav till slut resultat.
    Tack för de fina orden Judit! Det har varit ett nöje att samarbeta med er och jag är väldigt glad för både er och köparen att det blev så bra till slut! Frida Wallquist
  • Edris K
    2022-08-12 Verifierad kund
    Ansvarig person och noggrann med sitt arbete, glad och iakttagande
    Tack så jättemycket Edris och grattis igen till ert fina hus! Frida Wallquist
  • sålde sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    • Alafors
    2022-08-11 Verifierad kund
    En väldigt trevlig och engagerad mäklare som vet vad han pratar om. Bra på att hålla oss säljare uppdaterade och hur försäljningen går och bra på att förklara om det är något vi inte förstår. Rekommenderar starkt!
    Tack Nathalie för rekommendationen, kul att ni är nöjda! Daniel Eriksson
    2022-08-09 Verifierad kund
    Detta var min första lägenhets som jag köpte och jag är glad att jag hade Frida som mäklare. Hon är en pärla!
    Tack Nasrin, vad glad jag blir av att du är så nöjd! Frida Wallquist
    2022-08-08 Verifierad kund
    Very friendly and will answer all your questions, approachable and will help you to get a viewing on your convenient time, very transparent
    Thank you Mukundan and welcome to Partille, i'm sure you will like it here! Frida Wallquist
    2022-08-06 Verifierad kund
    Frida har haft ett proffsigt bemötande från första mötet. Hon är driven och målinriktad. Trots att det varit tufft att sälja min lägenhet så kämpade hon på och kom ständigt med nya idéer och hittade hela tiden nya vägar fram.
    Förutom att sälja min lägenhet så hjälpte hon även till när jag skulle köpa.
    Jag kan inte annat än rekommendera Frida.
    Tack så jättemycket för de fina orden, vad glad jag blir! Frida Wallquist
    • Olofstorp
    2022-08-05 Verifierad kund
    Jag och min flickvän fick väldigt bra bemötande av Frida. Hon var professionell, kunnig och väldigt tillgänglig. Då det är första gången vi köpte en bostad så hade vi en hel del frågor och funderingar vilket vi fick vi svar snabbt på. Skulle rekommendera Frida till vem som helst!
    Tack Daniel för den fina rekommendationen, vad glad jag blir!! Frida Wallquist
    • Olofstorp
    Bra bemötande.
    God kunskap och väldigt hjälpsam.
    Vårt första möte med mäklare och köp, väldigt nöjda och det kändes tryggt .
    Tack Nina och välkomna till Göteborg. Hoppas att ni kommer trivas super här! Vad glad jag blir av att ni är nöjda med mitt arbete! Frida Wallquist
    2022-08-05 Verifierad kund
    Trevlig, duktig, fint bemötande.
    Bara positivt att säga om henne.
    Mvh Ingela Bredahl
    Tack Ingela, det har varit fantastisk att samarbeta med dig! Frida Wallquist
    • Alafors
    2022-08-03 Verifierad kund
    Fantastisk! Så tillmötesgående, snabb på att svara, pedagogisk! Nu har vi hittat vårt framtidshem!
    Tack 🙏🏽 Kommer garanterat bli hur bra som helst, med er två som ägare! Angela Eriksson
  • sålde sin stuga med hjälp av Frida Wallquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    2022-07-27 Verifierad kund
    Flexibla mäklare som gjorde mer än man förväntar sig. Snabb och smidig försäljning.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av
    2022-07-18 Verifierad kund
    Professionally met and we very impressed how she took the time to show us personally around the property and the surrounding area.
  • köpte sin bostad med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    2022-07-11 Verifierad kund
    Angela var väldigt trevlig och proffsig i sitt bemötande.
    Det kändes tryggt när hon guidade oss igenom köpet av gården.
    Så självklart använder vi Angela när vi ska sälja våran bostad.
    Stor tack 🙏🏽 Så otroligt roligt med rätt köpare på rätt objekt. Ni kommer garanterat stortrivas på gården! Angela Eriksson
  • sålde sin bostad med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    2022-07-11 Verifierad kund
    Snabb och enkel försäljning av vår fastighet. 5/5
    Tack 🙏🏽 En ära att få hjälpa er igen. Angela Eriksson
    2022-07-10 Verifierad kund
    En fantastisk mäklare som ger ett gott förtroende
    Tack Elisabeth för rekommendationen. Daniel Eriksson
    2022-07-10 Verifierad kund
    Angela är proffsig, noggrann och kunnig. Tänker på alla detaljer och väldigt lätt att ha att göra med. Vi har haft ovärderlig hjälp av henne i samband med försäljningen av vår gård. Rekommenderas varmt!
    Tack Anna 🙏🏽 för förtroendet, har varit jätteroligt att få hjälpa er att förmedla er gård vidare. Angela Eriksson
    2022-07-08 Verifierad kund
    Bra bemötande under hela tiden, hon var noga med att kontakta oss efter varje visning! Hon gav aldrig upp hoppet trots förändrat läge! Tack för hjälpen!
    Tack Anna 🙏🏽 Har varit väldigt roligt att hjälpa er att förmedla er gård vidare. Angela Eriksson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av
    2022-07-07 Verifierad kund
    Trevlig och professionell. Bra bemötande, lyhörd och pålitlig
  • sålde en tomt med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    • Nol
    2022-07-07 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett utmärkt sätt. Tydlig och enkel hantering, man känner sig välinformerad när mötet är slut.
    Stort tack igen för förtroendet att få hjälpa er med skrivuppdrag på era tomter 🙏🏽 Angela Eriksson
    2022-07-05 Verifierad kund
    Daniel är en fantastisk mäklare !!Lugn , vänlig ,seriös , jag har känt mig trygg med Daniel !
    Han har levt upp till hur man vill att en mäklare skall vara . Han har mitt fulla förtroende!!
    Jag kommer varmt rekommendera Daniel till mina vänner och bekanta !
    Tack Marie för de fina orden och för att du lämnar en rekommendation. Förstår att det var svårt för er att sälja ett sådant fint ställe men jag är övertygad om de nya ägarna kommer ta hand om fastigheten på bästa sätt. Daniel Eriksson
    2022-07-05 Verifierad kund
    Mycket trevlig, hjälpsam och professionell.
  • sålde sitt hus med hjälp av Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    2022-07-04 Verifierad kund
    Jag fick genast förtroende för Alexandra. Allt har fungerat bra!
    2022-07-04 Verifierad kund
    Daniel skötte allt från början till slut på ett utmärkt sätt.
    Man kände sig trygg och fick löpande info under försäljningen.

MVH / Dennis Abrahamsson
    Tack för återkopplingen Dennis, glad för att jag fick hjälpa er med försäljningen. Ha en fin sommar! Daniel Eriksson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av
    • Utby
    2022-07-03 Verifierad kund
    Hanna Zackariasson var en positiv, energisk och kompetent mäklare. Hon har under hela processen hållit mig informerad om läget. Kan verkligen varmt rekommendera henne till nya kunder!
    2022-07-02 Verifierad kund
    Trevlig, proffsig och tillmötesgående. Fick extra visning när vi bad om det.
    2022-06-28 Verifierad kund
    Efter köpet av huset fick vi även Hanna som säljare av vårt nuvarande boende. Både som köpare och säljare måste jag säga att Hanna är en mäklare med stort engagemang och hon ger alltid snabb återkoppling och uppdaterar med senaste status. Det finns inga problem, bara lösningar när man har med Hanna att göra. Vi har bara gott att säga om henne!
    2022-06-26 Verifierad kund
    Erfaren, kunnig, driven samt mycket trevlig, hjälpsam och serviceinriktad
    Tack 🙏🏽 Har varit supertrevligt att få hjälpa er att förmedla vidare er pärla! Angela Eriksson
    2022-06-24 Verifierad kund
    Väldigt bra och trevligt bemötande. Lyhörd och pragmatisk vid frågor och kommunikation.
    Professionellt genomförd affär helt igenom.
    Tusen tack Ingegerd för återkopplingen, roligt att höra att du är nöjd med mitt arbete. Ha en skön sommar! Daniel Eriksson
    2022-06-24 Verifierad kund
    Daniel har agerat perfekt och hjälpte oss med en snabb förmedling som vi önskade .
    Proffsig, lugn och vi fick meddelande direkt vid mail .
    Över förväntan !
    Tack
    Tack Diana för att du lämnar en rekommendation. Mitt jobb blir väldigt enkelt och roligt när samarbetet fungerar så bra som det gjort. Ha en skön sommar! Daniel Eriksson
    2022-06-23 Verifierad kund
    Tryggt, roligt och en härlig kontakt. Mäklaren överträffade förväntningarna!
    Tack 🙏🏽 Är övertygad om att ni kommer stortrivas. Angela Eriksson
  • sålde sitt hus med hjälp av
    2022-06-23 Verifierad kund
    Vi fick ett väldigt trevligt bemötande. Hela affären gick smidigt och bra
  • Hanna J
    sålde sitt hus med hjälp av
    2022-06-22 Verifierad kund
    Hon är trevlig och kan sitt arbete.