Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Östra Göteborg!

Vi förmedlar bostäder, både villor och bostadsrätter, i Partille kommun, Utby, Kviberg, Kortedala, Bergsjön, Hjällbo, Gårdsten, Angered, Gunnilse och Olofstorp. Eftersom vi verkligen brinner för att göra bra bostadsaffärer kan du förvänta dig hög kvalitet och service från vår sida, oavsett om du ska köpa, sälja eller byta bostad.

Under 2016 har vi satsat mycket på bred digital marknadsföring och har sett tydliga resultat. Vi är en lokal mäklare, med en rikstäckande mäklarkedja bakom oss, vilket gör att vi dels kan erbjuda god lokalkännedom och personligt bemötande, men också ett stort kundregister och effektiv marknadsföring i flera kanaler.

Kom förbi i vår BoButik så kan vi tillsammans komma fram till hur vi kan hjälpa dig få ut det mesta av din bostadsaffär!

Läs vad 499 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    2021-10-15
    Kunnig tillgänglig och trevligt bemötande.
    Stort tack Marie för ditt fina betyg:)! Aleksandra Widmark
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    • Furulund
    2021-10-14
    Mycket nöjd.Professionellt bemötande,löpande uppdateringar om läget.
    Så härligt att höra att du är nöjd Therese:)! Det har varit jättekul att få hjälpa dig! Aleksandra Widmark
  • sålde sitt hus med hjälp av Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    2021-10-10
    En duktig mäklare som verkligen tar hand om kunden från första kontakt och genomgående i hela processen. Trygg, kunnig och påläst. Väldigt behjälplig och har bra kontakt med såväl köpare som besiktningsman. Helhetslösning som gjorde vår försäljning mycket enkel och smidig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    • Bjursås
    2021-10-09
    Bra bemötande hela vägen, super bra !
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    • Haga
    2021-10-09
    Vi blev bemötta mycket trevligt, piggt och ambitiöst.
    Våra förväntningar var ett piggt och ambitiöst agerande, vilket det blev.
    2021-10-09
    Hanna har under vår försäljning visat prov på stort engagemang baserat på kompetens, social förmåga och lyhördhet.

En mycket positiv upplevelse.
    2021-10-08
    Oerhört proffsig och ödmjuk mäklare! Lyssnade och tog till sig, stödjande och informativ. Löste vår försäljning på ett utmärkt sätt! Kan verkligen rekommendera Hanna!
    Ja detta löste vi bra tillsammans :) tack för förtroendet! Hanna Zackariasson
    2021-10-08
    Lyhörd, proffsig och kunnig. Hanna har varit ett väldigt bra stöd genom hela processen i försäljningen. Väl insatt i området och typen av hus som finns i Utby. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare.
    Tack! Det har varit kul och inspirerande att få följa er i hela er leta-hus-resa :) Hanna Zackariasson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    2021-10-07
    Trevligt bemötande och professionell. Vi är mycket nöjda med all hjälp och information till ett lyckat köp.
    2021-10-06
    Väldigt driven och hjälpsam. Proffsigt skött försäljning på förhandsvisning.
    Stort tack för din fina rekommendation Sebastian:)! Aleksandra Widmark
    • Bergsjön
    2021-10-01
    I think she is simply one of the best brokers.
    She is very friendly and very easy to contact with whenever I needed to ask for something.
    Thank you so much for your kind words Yonathan:)! Aleksandra Widmark
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Englawik en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    2021-09-30
    Fixat allt vi bett om och svarat snabbt per SMS eller mejl.
  • sålde sitt hus med hjälp av Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    • Gårdsten
    2021-09-29
    1vellit bra sätt 2 vi hade velligt höga förväntningar och hon klarade av dom 3 hon var duktig och gunde sitt yrke
    2021-09-23
    Hanna är fantastisk bra och väldigt professionell!
    Har både köpt en bostad samt sålt bostäder via Hanna och det har gått snabbt och smidigt vid alla tillfällena.
    /Daniella
    Så hedersamt att få vara ”er mäklare” genom livet! Hanna Zackariasson
    2021-09-23
    Trevligt bemötande.
    Informativ
    Hjälpsam
    Lättsam
    Lätt att komma i kontakt med
    Tack för ett bra samarbete Anna! Hanna Zackariasson
    • Timmerslätt
    2021-09-17
    Lätt att nå. Svarar alltid i telefon eller på sms/mail.
    Ger ett tryggt intryck.

Vid köpet så var det inga krusiduller utan det var väldigt smidigt allting.
    Stort tack för ditt fina omdöme:), och hoppas att du kommer att trivas i lägenheten! Aleksandra Widmark
    • Timmerslätt
    2021-09-17
    Aleksandra agerar professionellt och hade en mycket god kommunikation med oss under hela säljprocessen. Vi involverades på ett bra sätt om vägen framåt i försäljningsprocessen hela vägen till kontraktskrivning. Jag kan starkt rekommendera Aleksandra!
    Härligt att höra att ni känner er nöjda David:)! Det har varit superkul att få hjälpa er med försäljningen! Aleksandra Widmark
  • sålde en tomt med hjälp av Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    2021-09-16
    Alexandra skötte både vårt köp av tomt samt försäljningen av vårt huspaket på ett snabbt och mkt professionellt sätt. Kommer fortsättningsvis försöka använda Svensk fastighetsförmedling och då speciellt Alexandra på fler av våra projekt.
    Kan varmt rekommendera henne för hjälp med hus & tomt köp/försäljning.
    // Sandbäck fastigheter Mölnlycke
    • Partille Centrum
    2021-09-16
    Aleksandra is super professional. She does her best to help/answer all questions.
    Thanks a lot for your good grade Nigel! It was a pleasure! Aleksandra Widmark
  • köpte en tomt med hjälp av Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    2021-09-15
    Trevlig och kunnig!

Gav bra information när vi behövde detta för att avgöra vad som ingick i köpet.
    Tack så mycket för att du tog dig tid att lämna detta fina omdöme, det värmer! Vi hörs och ses :) Alexandra Björkquist
  • köpte sitt hus med hjälp av Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    2021-09-15
    Hanna var helt fantastiskt! Otroligt kommunikativ och vi kände oss mycket trygga med henne genom köpet.
    Tack. Så kul att få hjälpa er att hitta ett hem :) Hanna Zackariasson
    • Paradiset
    2021-09-13
    Vänligt bemötande och bra återkoppling.
    Tack så mycket för ditt fina betyg Inger! Det har varit jätteroligt att få hjälpa dig! Aleksandra Widmark
    2021-09-13
    Trevligt och proffsigt bemötande. Alltid tillgänglig /återkopplade direkt efter då hon varit upptagen. Vi är mycket nöjda med Alexandra och kan varmt rekommendera henne!
    Tusen tack för det fina omdömet Brian och Gunilla! Det har varit så kul att få hjälpa er och jag är jättetacksam för vårt fina samarbete från början till start! Vi hörs och ses :) Alexandra Björkquist
    Bra bemött
    Har fått de förväntningar jag är nöjd med
    Det har fungerat jätte bra
    Tack Dan. Jag tycker också det fungerat bra. Hanna Zackariasson
    2021-09-10
    Jättetrevlig och professionell tjej. Det gick så fort och alla blev glada, speciellt jag ☺️ Bra service, snabb att svara, engagerad, kunnig. Kan varmt rekommendera Aleksandra som mäklare 👏🏻
    Tusen tack Maja för dina fina ord:)! Så roligt att höra att du är nöjd och att du är glad för lägenheten! Aleksandra Widmark
    2021-09-09
    Trevlig, professionell och tydlig genom hela processen.
    Tack för ditt fina omdöme Esa:)! Det har varit jättekul att få hjälpa dig! Aleksandra Widmark
    2021-09-04
    Låg ambitionsnivå, inte vinstdrivande, otydlig i sin kommunikation,
    Så tråkigt att höra Fredrik att du har upplevt det så. Jag har verkligen gjort allt jag har kunnat för er. Jag uppskattar dock din feedback och tar den till mig. Aleksandra Widmark
  • sålde sitt hus med hjälp av Caroline Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    2021-08-23
    Vi blev mycket bra bemötta. Vi hade väl inga förväntningar,men hon skötte allting väldigt bra.Försäljningen har gått bra o vi fick det pris vi satte själva.Men varför måste vi gå med i Hemnet som vi tyckte var lite konstigt.
    2021-08-16
    Vid bostadsköp fick vi information om att ifall vi la ett bud 60.000 kr över utgångspriset så skulle säljaren sälja bostaden till oss utan budgivning. När vi okeja detta blev det dock ändå budgivning med vårt bud som bud nr. 1. Vi fick bostaden för den summan då det inte kom något annat bud. Dock hade vi inte börjat med att lägga ett bud med 60.000 kr över utgångspriset ifall det var en vanlig budgivning. Det ligger på oss att flagga för att något gick snett men då detta är vår första bostadsrätt snurrade hjulen lite för fort för att vi skulle stanna upp och fråga vad vi har rätt till.
    Detta handlar inte uteslutande om summan i sig, även om det hade bekostat en del av renoveringen, utan professionaliteten och känslan av att ha blivit lurad för att få upp priset.
    Hej Josefin,
    Tack för din feedback. Det är jättetråkigt att höra att du känner dig lurad. Det stämmer att säljaren var beredd att sälja lägenheten innan budgivning om ni gick upp lite i pris. Ni kunde naturligtvis vänta med att lägga bud till budgivningen och då börja med utgångspriset, men ni valde själva att lägga det högre budet för att få köpa lägenheten på förhand. Nu är det ett år sedan ni köpte lägenheten, men jag vill minnas att ni lade budet minst en dag efter att ni tittade på lägenheten, och fick alltså tid att fundera. Ni kunde även fråga mig vid minsta osäkerhet. Jag är ledsen om något har misstolkats, men jag har varit ärlig med er genom hela processen och hoppas att ni trivs i er lägenhet.
    Aleksandra Widmark
    2021-08-13
    Har haft Aleksandra vid både köp och försäljning utav bostad. Aleksandra är en mycket proffsig och lyhörd mäklare som sätter kunden främst. Kan verkligen tänka mig att ta kontakt med henne för framtida bostadsaffärer.
    Härligt att höra att ni är nöjda Jerry! Det har varit superkul att få hjälpa er och jag hoppas att jag kan få göra det igen i framtiden. Aleksandra Widmark
    • Jonsered
    2021-08-11
    Måste säga att jag är mycket nöjd med det bemötande och den hjälp jag fick av Caroline då mitt hus skulle säljas. Tyckte att det var svårt med alla papper och processer kring en försäljning. Caroline var lagom pådrivande och mycket hjälpsam. Huset såldes snabbt och smidigt efter hennes kloka, professionella och lösningsinriktade råd och hjälp. Caroline gjorde det svåra lätt!
    • Lexby
    2021-08-11
    Väldigt engagerad och tillmötesgående.
    Tack. Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus :) Hanna Zackariasson
    • Lexby
    2021-08-10
    Från första telefonkontakten till senaste sms:et om tillträdesdag har jag blivit förstklassigt och professionellt bemött. Efter tidigare erfarenheter av andra mäklare var jag mycket skeptisk inställd till mäklarskrået. Men efter denna husaffär har jag återfått förtroendet och det är Hannas förtjänst! Känns verkligen som detta blev en bra affär för alla inblandade, säljare, köpare och mäklare. Utan tvekan jag skulle köpa av eller sälja med Hanna igen! Toppklass och professionellt bemötande!
    Tack Christine för ditt fina omdöme. Du har bjudit på många skratt under denna tid. Det har varit jättekul att få vara delaktig i ditt sökande och kul att det blev en lyckad affär med. All lycka till med ditt nya. Hanna Zackariasson
    2021-08-09
    Vi blev mycket trevligt bemötta av Alexandra. Mycket professionell och kunnig inom sitt område. Hon guidade oss genom turerna om vad som skulle ske.
    Eftersom vi aldrig sålt ett hus förut, behövde vi all hjälp vi kunde få och vi blev inte besvikna. Vi kunde ringa när som helst och fråga om det var något vi undrade över.
    Vi är mycket nöjda med Alexandras hjälp så köpet blev som vi ville.
    Med vänlig hälsning, Alan och catarina white
    Tack så mycket för det fina omdömet Catarina och Alan, det värmer verkligen! Jag är så glad och tacksam att jag fick hjälpa er! :) Alexandra Björkquist
    2021-08-09
    Bemött med saklighet, glimten i ögat och jäklar anamma :)
    Aleksandra har ett driv som passade mig alldeles utmärkt. Har fått uppbackning samt information under hela processen, vilket jag tycker är väldigt viktigt. Hon har också varit väldigt positiv även när det kändes lite tungt. Av mig får hon toppbetyg.
    Bra jobbat Aleksandra :) är så tacksam för ditt arbete och bemötande.
    Oh fantastiskt! Vad glad jag blir av ditt fina omdöme Catharina, och så gott att höra att du känner dig nöjd:)! Aleksandra Widmark
  • köpte sitt hus med hjälp av Caroline Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    • Jonsered
    2021-08-06
    Caroline upplevdes som kompetent, saklig och trevlig. Kommunikationen fungerade klockrent och all information levererades inom utlovad tid. Caroline var förtroendeingivande och vägledde oss genom hela köpet. Hon överträffade förväntningarna gällande hjälpsamhet och service.

Jag kan starkt rekommendera Caroline som hjälp vid bostadsaffären då jag är helt säker på att både köpare och säljare blir nöjda!
    2021-08-04
    Hanna hade en jätte trevligt personligt bemötande. Hon levde upp till de mest av mina förväntningar, eller jag lärde mig lite mer av vad jag kunde förvänta mig av mäklaren. Upplevelse av hela processen var lätt, tydligt, och hjälpfullt.

Tackar!
    Tack och grattis till ert nya hus. Huset kunde inte få en finare familj :) Hanna Zackariasson
    2021-08-04
    Hon lyssnade på oss och var entusiastisk samt genuint intresserad av huset. Lugn och guidad oss bra.
    Tack för att jag fick vara med på er bostadsresa! Ett fantastiskt hus som ni har förvaltat! Hanna Zackariasson
    2021-08-02
    Carolines bemötande har varit professionell med ett glimt av humor och ett gediget intresse för oss som köpare.
    Caroline har varit inlyssnande och tillmötesgående i alla aspekter från besökt på bostaden till vi skrev på avtalen. Hon är verkligen att rekommendera!
    2021-07-28
    Hanna har ett mycket gott bemötande och gjorde ett fantastiskt jobb.
    Dock var otydligt med förvisningen.
    Tack för samarbetet samt för tips på vad jag kan bli bättre på. Lycka till med nytt boende! Hanna Zackariasson
  • Samuel S
    2021-07-26
    Hanna var mycket proffsig, ärlig och tillmötesgående mot mig som spekulant och köpare.

Hon höll oss väl informerade genom hela processen, från första samtal till påskrivet kontrakt, och fick oss som köpare att känna oss trygga hela vägen.
    Kul att ni är nöjda. Och så roligt att ni äntligen hittat ett hus och att barnen får sin trädkoja :) Hanna Zackariasson
    • Furulund
    2021-07-24
    Hanna ingav förtroende från början, var strukturerad, lugn och visste vad hon talade om. Ett proffs! Vi är mycket nöjda med hennes insats. Toppenbra!!
    Tack. Det var inspirerande att samarbeta med er. Kul att jag fick förtroendet att hjälpa er :) Hanna Zackariasson
  • sålde sitt hus med hjälp av Caroline Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    2021-07-19
    Vi är mycket nöjda. Snabb smidig affär. Bra initiativ och en visning .Lyssnade in våra önskemål och visade stor hänsyn till dom.
    Supernöjda
    Mvh Christiina o Bo-Anders Anthmyr
    • Angered
    2021-07-19
    Man blir verkligen väl mottagen av denna mäklare vad gäller allt , vad gäller förväntningar så överträffar Alexandra allt , har aldrig känt mig så lugn och trygg i en sälj affär . Om jag i framtiden får möjlighet att köpa eller sälja någon mer gång så kommer jag i första hand att försöka ta kontakt med Alexandra och även rekommendera henne till vänner / familj .
    Tack så mycket för ditt fina omdöme Mahmoud, det värmer verkligen! Det har varit jätteroligt att få hjälpa dig! :D Jag hoppas vi ses och hörs i framtiden när det kanske blir dags att röra på sig igen! Alexandra Björkquist
    2021-07-19
    Förklarade bra och såg till så vi verkligen var insatt i nyproduktionen
  • sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    • Gärdsås
    2021-07-11
    Mycket bra. Men kan bli bättre
    2021-07-10
    Vänligt och realistiskt bemött.

Samarbetet kring de olika arbetsuppgifterna flöt på bra.

Jag hade ett bra förtroende och tillit till Alexandra.
    Tack så mycket Gerd för ditt fina omdöme. Det har varit jättekul att få hjälpa dig:)! Aleksandra Widmark
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    2021-07-07
    Har blivit mycket bra bemött av Caroline Larsson. Mycket trevlig och kompetent mäklare. Är verkligen mycket nöjd med att jag
    valde Svensk Fastighetsförmedling av min försäljning.
    • Skulltorp
    2021-07-07
    Han gjorde ett gott och trevligt intryck men jag uppfattade inte hans säljinsats som speciellt ambitiös. Han satt utanför huset och inväntade om kunderna hade några frågor. Vi blev inte nöjda med slutpriset och om jag hade sålt huset igen hade vi nog valt en mer erfaren och hungrig mäklare.
    • Gårdsten
    2021-07-03
    Jag upplevde Johanna som en glad och positiv och mycket tydligt engagerad person som utförde sitt uppdrag på ett professionell sätt. Jag är jätte nöjd , önskar henne lycka till !!!