Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Östra Göteborg!

Vi förmedlar bostäder, både villor och bostadsrätter, i Partille kommun, Utby, Kviberg, Kortedala, Bergsjön, Hjällbo, Gårdsten, Angered, Gunnilse och Olofstorp. Eftersom vi verkligen brinner för att göra bra bostadsaffärer kan du förvänta dig hög kvalitet och service från vår sida, oavsett om du ska köpa, sälja eller byta bostad.

Under 2016 har vi satsat mycket på bred digital marknadsföring och har sett tydliga resultat. Vi är en lokal mäklare, med en rikstäckande mäklarkedja bakom oss, vilket gör att vi dels kan erbjuda god lokalkännedom och personligt bemötande, men också ett stort kundregister och effektiv marknadsföring i flera kanaler.

Kom förbi i vår BoButik så kan vi tillsammans komma fram till hur vi kan hjälpa dig få ut det mesta av din bostadsaffär!

Läs vad 421 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra 2

• köpte sitt hus med hjälp av Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    2021-05-07
    Trevlig o saklig. Tog inte för mycket plats och stöttande.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    • Slätten
    2021-05-07
    Försäljning av bostadsrätt för dödsbos räkning.

Mycket bra och professionellt bemötande.
  • sålde sin stuga med hjälp av Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    2021-05-05
    Sålt en kolonistuga som var arv.
    Väldigt gott bemötande och god information hela vägen i processen.
    Svarade,absolut till mina förväntningar.
    Duktig och tydlig mäklare. Supernöjd.
    Stort tack Cathrine för fina ord och ett gott samarbete! :) Johanna Björkman
  • sålde sitt hus med hjälp av Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    2021-04-30
    Sålde vår villa i Olofstorp med hjälp av Alexandra.
    Hon gav ett proffsigt och engagerat intryck vid vårt första möte och även om vi trodde att hennes värdering var lite väl högt lagd så beslutade vi oss för att anlita henne. Det visade sig att Alexandra hade stenkoll på marknaden för hon fick snabbt och smidigt sålt huset åt oss för ungefär det pris hon hade värderat huset till.
    Vi är väldigt nöjda med Alexandras insats.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    2021-04-13
    Gäller försäljning av en bostadsrätt. Jag kände att upplevelsen var bra från början till slut. Man kände sig omhändertagen och det kändes som att mäklaren engagerade sig och brydde sig om försäljningen och dig för att få bästa resultat.

Blev bra bemött och tyckte om att mäklaren var i kontakt med en på ett bra sätt och på så sätt kunde göra uppföljning och hela tiden vara uppdatera med information för både mäklaren och mig själv.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    2021-04-12
    Köpt en lägenhet. Bemötandet från mäklaren var bra o hon gav ett bra intryck.
    2021-04-10
    köpt lgh
    mycket bra
    allt bra
    2021-04-09
    Köpt en bostadsrätt på Kviberg.Trevligt bemött , var flexibel på att träffas både på visning och kontraktsskrivning på andra tider än som var tänkt. Har fått snabb återkoppling när vi haft frågor så har inget att klaga på. Affären har gått väldigt snabbt så är inte så många minuter vi har träffats. Hade kanske förväntat mig en mer längre visning när det gäller förråd, tvättstuga etc men vi var inte vana köpare heller så vi hade säkert fått kolla om vi frågat. Men kanske att mäklaren skulle visat runt där också på sitt initiativ.
    2021-04-08
    Karolina gav genomgående ett kunnigt och proffesionellt intryck. Försäljningen av lägenheten gick oerhört smidigt och jag kan varmt rekommendera Karolina.
    Tack för ditt fina omdöme. Det har varit ett sant nöje att få hjälpa dig med din försäljning! Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    2021-04-06
    Otroligt professionel och pålitlig mäklare!
    2021-04-06
    Klockren hjälp och support av Karolina som sålde min lägenhet, hela processen för försäljningen var utmärkt genomförd. Kan varmt rekommendera Karolina.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    2021-04-05
    Proffsigt och trevligt bemötande när vi köpte vår lägenhet i Sävedalen.
    Tack så mycket för ditt fina omdöme Josefin:)! Aleksandra Widmark
    2021-03-31
    Jag har sålt en etta i Sävedalen. Träffade 5 mäklare och alla var bra, men Karolina utmärkte sig. Trygg, fokuserad ochhade sålt mest i området de sista 6 månaderna.
    Jag ville sälja och hade kommit överens om ett pris med mäklare och en timma efter visning var vi hemma!
    Alla var nöjda - Så som det skall vara
  • sålde sitt hus med hjälp av Emil Möller en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    2021-03-30
    Både köpt en tomt samt sålt en villa med hjälp av Emil. Han är saklig, proffsig och dessutom snabb på återkoppling. Lugn och inte påklistrad eller forcerande. Kan sin sak helt enkelt. Toppjobb!
  • köpte sitt hus med hjälp av Emil Möller en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    2021-03-30
    Jag har köpt en liten villa i Olofstorp. Emil Möller har ett mycket genuint, trevligt, förtroendeingivande och professionellt bemötande och kom med många bra råd, tips och idéer för saker att tänka på vid husköp. Även saker att tänka på som sträcker sig utanför vad mäklare brukar hjälpa till med.
    Jag är hittills mycket nöjd.
    2021-03-30
    Professionellt och effektivt bemötande, smidig bostadsaffär.
    Tack Houtan för ett bra samarbete! Johanna Björkman
  • köpte sin stuga med hjälp av Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    2021-03-29
    Min man och jag har köpt en kolonistuga. Vi har blivit väl bemötta!
    Mäklaren har varit tydlig och givit oss bra information. Kan absolut rekommendera Johanna Björkman och Svensk fastighetsförmedling.
    Tack snälla för fina ord, det värmer att höra! Johanna Björkman
    2021-03-26
    Köp av bostadsrätt.
    Allt gick snabbt och smidigt.
    Trevligt och proffesionellt bemötande.
  • Dolores B
    2021-03-25
    Vi har köpt en bostad där Camilla var mäklare, kändes lite stressat då hon hade 1-2 andra familjer på några andra våningar också dessa på visning. Tydligen vid samma tidpunkt

Vilket resulterade i att hon försvann vid dessa tillfällen!

Vilket inte kändes optimalt!
    Tack för ditt svar! Jag ska tänka på det framöver, men ibland kommer spekulanter lite för tidigt eller lite för sent och då blir det tyvärr lite stressigt Camilla Englawik
    • Jonsered
    2021-03-22
    Johanna visade på ett professionellt bemötande mot oss som köpare. Var tillgänglig och återkopplade så fort det fanns anledning eller önskemål.
    Väl genomfört uppdrag och arbete.
    Stort tack Mattias för fina ord! Jag tror och hoppas att ni kommer att trivas bra i ert fina hus! :) Johanna Björkman
    • Gunnilse
    2021-03-22
    Sålde en villa med hjälp av Emil.

Mycket kunnig och trevlig.

Det gick snabbt, jag fick ett bra pris och Emil tog hand om allt på ett ,mycket professionellt sätt. Tyvärr inget fikabröd vid kontraktsskrivningen.
    2021-03-21
    Köpte ett radhus som Johanna förmedlade. Tydlig information och lätt att nå under hela processen!
    Stort tack Pär för din fina rekommendation! Johanna Björkman
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    2021-03-20
    Köpt vår första bostadsrätt! Caroline var superenkel att ha att göra med, hjälpsam och guidade oss hela vägen.
    • Gunnilse
    Köpt villa. Trevlig. Koll på läget. Förtroendeingivande
    2021-03-19
    Vi fick en för hög värdering från början då vi valde att anlita mäklaren för att sälja vår villa, vilket drar ner betyget något. I övrigt var hon mycket tillmötesgående och professionell och affären gick snabbt och smidigt.
    Tack för att du tog dig tid att lämna detta omdöme! Alexandra Björkquist
  • Karin R
    2021-03-19
    Sålt en 60-tals villa. Alexandra var tillgänglig och trevlig under hela processen och vi landade i ett vettigt pris som gjorde både oss som säljare och köpare nöjda.
    Tack för att du tog dig tid att lämna detta omdöme :). Allt gott! Alexandra Björkquist
  • köpte sitt hus med hjälp av Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    2021-03-19
    Köpt hus. Superbra bemötande. Tillmötesgående, trevlig, service minded, svarade snabbt på SMS och tog reda på det hon inte visste som vi undrade över.
    Tusen tack för att du tog dig tid att lämna detta omdöme! :) Jag tror och hoppas ni kommer trivas fint ert nya hus. Vi ses och hörs! Alexandra Björkquist
  • Mikael O
    2021-03-18
    Alexandra uppvisade ett stort engagemang vid vår försäljning
    kan starkt rekommendera henne för framtida uppdrag
    2021-03-18
    Flexibel, informativ, kunnig, vänlig och bra personlighet
    2021-03-18
    Jag och min sambo har köpt ett radhus som Johanna förmedlade. Hon gav ett mycket bra intryck - lugn, professionell och väldigt tillmötesgående. Under budgivningsprocessen och sedan kontraktskrivningen upplevde jag henne som tydlig, flexibel och pålitlig.
    Stort tack Jessica! Jag hoppas ni kommer trivas bra i ert fina radhus! Johanna Björkman
  • sålde sitt hus med hjälp av Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    2021-03-18
    Johanna har förmedlat försäljningen av vårt radhus i Sävedalen

Johanna har gjort ett smidigt och väl utfört uppdrag och arbete med vår försäljning. Vi har verkligen känt oss trygga med henne. Johanna har järnkoll och håller alla bollar i luften trots att processen enligt oss själva gick i rafflande fart från planering till visningar till budgivning till kontrakt. Och samarbetet med Johanna flöt på smärtfritt oavsett om vi träffats, pratat i telefon, mejlat eller SMSat.

Kort och gott är vi mer än nöjda! Vi rekommenderar att anlita Johanna.

Mvh Henrik & Lotta
    Tusen tusen tack för fina ord Henrik och Lotta, det värmer oerhört mycket att höra! Johanna Björkman
    2021-03-17
    Tack för en underbar affär! Allting gick supersmidigt ihop med Karolina från start till slut!
    2021-03-15
    Karolina sålde min bostadsrätt. Allt gick enligt planen. Bra planering med datum, lätt att få kontakt med och återkopplade allt. Försäljningen kändes mycket trygg och proffesionellt upplagd med material o kontakt med stylist. Är mycket nöjd med allt.
    2021-03-12
    Sålde min lägenhet via Karolina och jag är mycket nöjd. Hon lyssnade på mina önskemål och löste en visning utifrån det. Hon ger ett mycket seriöst intryck och trevligt bemötande från första stund. Kan varmt rekommendera Karolina.
    2021-03-10
    Köpt en 2:a och får hjälp nu med att få sålt min nuvarande lägenhet. Smidigt och det känns tryggt.
    2021-03-09
    Karolina ger ett otroligt professionellt bemötande redan från start. Fick lägenheten såld innan visning, är så nöjd!
    Tusen tack Rebecca, visst blev det en smidig process! Tack för ett fint samarbete och jag hoppas att du ska trivas gott i din nya lägenhet framöver! Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Englawik en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    2021-03-05
    Camilla hjälpte mig att köpa min första bostadsrätt. Hon är en väldigt trevlig och hjälpsam person.
    Tack för sitt omdöme! Så roligt att få vara med och hjälpa dig vid ditt första bostadsköp Camilla Englawik
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    2021-03-04
    Aleksandra hjälpte oss sälja våran lägenhet i Kviberg. Vi har bara positiva ord att säga om Aleksandra, proffsig, håller en nära kontakt och återkopplar så fort det är någon information som hon tror vi behövde ta del av. Rekommenderar Aleksandra starkt.
    Stort tack Oskar för din fina rekommendation! Jag är jätteglad att ni känner er nöjda:). Aleksandra Widmark
    2021-03-04
    Köpte en lägenhet via Karolina och vi är väldigt nöjda med hela processen. Snabb i kommunikationen och löste en visning efter våra önskemål, vilket ledde till möjligheten att vi kunde köpa lägenheten. Karolina ger ett seriöst intryck och ett trevligt bemötande vilket gör att man känner sig trygg genom hela köpesprocessen. Kan varmt rekommenderas!
    Tack för ditt omdöme Elias! Vad roligt att ni känt er trygga och nöjda genom er köpupplevelse. Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    • Paradiset
    2021-03-04
    Sålt mammas lägenhet. Alexandra gjorde det fort och bra.
    Tusen tack för ditt fina ömdöme Thomas! Aleksandra Widmark
    • Gärdsås
    2021-03-03
    Är mycket nöjd med Karolina som sålde vår bostadsrätt. Hon är verkligen proffsig med ett trevligt bemötande och hög servicekänsla. Kan varmt rekommendera Karolina.
    Stort tack Ann-Christin för ditt omdöme och för ett härligt samarbete! Jag hoppas att ni ska trivas länge och väl i ert nya område. Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    2021-03-03
    Köpte lägenhet och fick ett bra bemötande, aleksandra kändes engagerad och påläst genom hela processen.
    Tack så mycket för ditt fina omdöme Jan! Aleksandra Widmark
    2021-03-03
    Vid köp av bostadsrätt blev vi väl bemötta, vi fick snabb och bra återkoppling under hela processen vilket uppskattades.
    2021-03-03
    Väldigt bra, mycket bra återkoppling och mån om att förse oss med material och underlag.
    Ett ödmjukt tack från mig att du har tagit dig tid att lämna ett omdöme på mig som mäklare! Camilla Englawik
    • Vallhamra
    2021-03-01
    Köpte bostad där mäklaren va super trevlig, inbjudande, ledde samtalet och fixade extra visning etc för oss. Karolina gjorde köpesprocessen enkel och trygg!
    Tack Jennie!! Vad roligt att läsa ditt fina omdöme. Jag hoppas och tror att ni kommer stortrivas i er nya fina lägenhet! Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    • Vallhamra
    2021-03-01
    Karolina sålde en lgh åt mig där jag redan från första stund fick ett positivt och trevligt bemötande. Hela processen genomlystes av professionalism och flöt på mycket bra, är väldigt nöjd med hela upplevelsen. Tack Karolina.
    Tack Richard!! Det var ett nöje att få hjälpa er genom er försäljning! Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    2021-02-28
    En villa i Sävedalen. Jag ville köpa ett hus från min kompis. Hon gjorde en värdering på huset. Affären blev av.
    Tack för att du tog dig tid att lämna detta omdöme :) Alexandra Björkquist
    2021-02-28
    Alexandra värderade min fastighet och hjälpte till med kontraktsskrivning. Hon är trevlig, tillmötesgående, kunnig och engagerad. Jag kommer att anlita henne vid framtida fastighetsaffärer.
    Vänligen.
    Tusen tack för att du tog dig tid att lämna detta omdöme Farshad! :) Det värmer! Ha det så fint så hörs och ses vi Alexandra Björkquist
    2021-02-26
    Vi har sålt en lägenhet. Caroline har varit väldigt trevlig och aktiv vid försäljningen. Toppenbetyg👍
    2021-02-26
    Jag köpte min första mäklare och känner mig väldigt lyckligt lottad att det var just Caroline som var mäklare, jätteprofesionell, snäll och hjälpsam. Information hon ej hade tog hon reda på tills nästa gång. Kändes ej "på" som vissa säljare kan vara. Jättebra!