Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

• BadgeEightYears
1 173

Våra mäklare hittar köpare i hela landet Vi förmedlar bostäder, både villor och bostadsrätter, i Partille kommun, Utby, Kviberg, Kortedala, Bergsjön, Hjällbo, Gårdsten, Angered, Gunnilse och Olofstorp. Eftersom vi verkligen brinner för att göra bra bostadsaffärer kan du förvänta dig hög kvalitet och service från vår sida, oavsett...

1173 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

Sylwia L
Sålde sitt hus med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
Utby

Vi är så nöjda med Angela, hon har varit en trygg klippa i att sälja vårat hus. Från första till sista stund har Angela varit engagerad & proffsig. Så tacksamma att vi valde just Angela.

Andreas L
Utby

Kompetent och lätttillgänglig. Hjälpsam med det mesta! Kändes tryggt att lämna husförsäljning i hennes händer!

Lise Maria L
Köpte sitt hus med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
Utby

-professionell -medmänsklig -engagerad -hjälpsam Bästa mäklaren jag har träffat. 10 ⭐️ av 5 möjlia

Zagros O
Sävedalen

Rekommenderar Angela varmt! Proffesionell och köpprocessen kändes enkelt och tryggt.

Inge J
Sävedalen

Jag blev trevligt och sakligt bemött ifrån start och ju mer vi talades vid så blev det bara bättre. Vilket har gjort att mitt synsätt på mäklare har gått ifrån att vara otroligt negativt till att vara mycket positivt. Känner att jag kan rekommendera Angela Eriksson till 100 procent. Varför inte göra mitt val till ert val? Snabbt , enkelt och smärtfritt!!!

Ritva A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
Bergsjön

Jag hat köpt o sålt i olika etapper i livet .Hitintills har aldrig mött en mäklare som är kunnig är intresserad mycket ,tålamod när jag var hysterisk , ledsen ,förtvivlad , ang..förra mäklaren som höll på nästan 4 mån. utan ngt .som helst resultat. Nu tog det 10 dgr. när min bost, blev såld. av Daniel . Absolut den bästa i landet. Det gäller även köpet av Teleskopgatan 12 .MYCKET BRA

Svar från Daniel Eriksson

Tack Ritva för den fina rekommendationen.

Ann Jenny Charlotta E
Sålde sitt hus med hjälp av Caroline Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
Olofstorp

Förstående, lösningsorienterad och kunnig.

Svar från Caroline Svanberg

Tack Jenny! Stort lycka till nu med allt ni har framför er! Och stort tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen!

Maria G
Lexby

Angela är så mycket mer än "bara" en mäklare, hon är en medmänniska och vän som dessutom är oerhört kompetent och engagerad i sitt yrke. Professionell, enkel att kommunicera med, saklig, ärlig och jordnära. Mycket empatisk med stor förmåga att sätta sig in i både köpare och säljares situation. Kommer med många bra och praktiska tips och råd längs med vägen. Angela har lotsat oss igenom den här processen på ett mycket smidigt och stressfritt sätt, hållit oss som säljare uppdaterade kontinuerligt och låtit oss följa processen...

Kerstin P
Utby

Inget att klaga på. Tillmötesgående och trevlig.

Svar från Daniel Eriksson

Tack Kerstin för omdömet. Trevligt att träffas och grattis till köpet av lägenheten.

Lexby

Angela är engagerad och sätter sig väl in i både säljare och köpares sits. Som säljare fick vi mer hjälp än vi visste en mäklare bistod med, hon fanns alltid till hands för frågor - även nu efteråt. Hon gav sig inte, hon är verkligen en arbetsmyra som fanns vid vår sida med pepp och stöd hela tiden och höll oss uppdaterade hela vägen.

Britta Margareta E
Sålde sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
Puketorp

Mycket trevlig kunnig mäklare förklara allt tydligt och hjälpte till med allt vi behövde göra väldigt snabb åter koppling när man undrade något en mycket bra utförd husaffär vi är mycket nöjda med Daniel . / Yvonne Leandersson.

Svar från Daniel Eriksson

Tack Yvonne för återkopplingen och att jag fick förtroendet till att hjälpa er med försäljningen.

Lisa B
Köpte sitt hus med hjälp av Caroline Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
Utby

Caroline ledde oss genom köpprocessen med värme och professionalitet. Hon ingav förtroende och fanns tillgänglig för alla våra frågor. Tack!

Svar från Caroline Svanberg

Åh så fint! Tack Lisa! Det värmer verkligen att höra! Nu hoppas jag att ni ska trivas i ert fina hus! Trevlig sommar 🤩☀️🌸

Manuela L
Olofstorp

Caroline är väldigt professionell och hjälpsam som gör att hela processen har gått väldigt smidigt.

Svar från Caroline Svanberg

Tack så mycket Manuela! Det är otroligt värmande att höra att du upplevt ert köp på det viset. All lycka nu med ert fina hus!

Desirée A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
Sävedalen

Angela har genom hela processen agerat oerhört professionellt. Hon arbetade aktivt med försäljningen och hade öga även för de små detaljerna i allt från fotograferingen till visningarna . Angela kommunicerade sakligt och höll oss nogsamt uppdaterade längs hela försäljningen. Med sin yrkeserfarenhet gav hon oss stöd i delmomenten. Jag kan å det varmaste rekommenderar Angela som mäklaren med det lilla extra ! Angela äger !

Svar från Angela Eriksson

Tack 🙏🏽 wow vilken Reco. Har varit en ära att få hjälpa er att förmedla er unika pärla vidare och få jobba med er ❤️

Hans Lennart Ö
Utby

Hon är proffsig och hjäper dig som säljare på ett mycket bra sätt

Svar från Caroline Svanberg

Tack Lennart! Det gick ju jättebra allting! Glad för er skull. Trevlig sommar!

Per Magnus H
Sävedalen

Allt har funkat tillfredsställande under hela processen. Har inget att klaga på.

Svar från Caroline Svanberg

Underbart att höra :) Trevlig sommar så ses vi snart igen!

Ulf Ö
Utby

Vi upplever Caroline som en mycket trevlig och glad person med stort kunnande och engagemang .

Svar från Caroline Svanberg

Tack Ulf! Jag är glad att ni är nöjda med mitt jobb! Ha en fin sommar nu!

Isabelle S
Öjersjö

Lyhörd, professionell och engagerad. Rekommenderas varmt.

Svar från Caroline Svanberg

Tack Isabelle 😍 och stort grattis till nya bostaden 🎉 ha nu en toppensommar så hörs vi snart igen

Per Jonas O
Öjersjö

Allt gick kanon smidigt och blev en kanon affär

Svar från Caroline Svanberg

Ja det gick ju riktigt bra att sälja ert fina paradis! Stort lycka till på nästa steg! Vi hörs!

Linnea S
Utby

Snabb återkoppling och ett trevligt och proffsigt bemötande.

Svar från Caroline Svanberg

Tack Linnea! Och stort grattis till ert fina hus! Ha en trevlig sommar nu!

Jesper A
Öjersjö

Kanonbra mäklare. Inga konstigheter.

Svar från Caroline Svanberg

Tack Jesper! Det tog sin tid men till slut så:) det är härligt att höra att ni trivs så bra i ert nya hus också! Med bästa grannarna:) ha en härlig sommar nu!

Linnea K
Öjersjö

Förtroendegivande och håller vad hon lovar. Caroline var engagerad vid visningar och kunde med fördel ge tips och råd för bästa möjliga försäljning.

Svar från Caroline Svanberg

Tack Linnea! Det är roligt att höra att engagemanget lyser igenom. Ha en underbar sommar i ert nya paradis!

Linda J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
Timmerslätt

Väldigt tillgänglig och flexibel! Svarade snabbt och arbetade effektivt. Vi är bara nöjda :)

Svar från Caroline Svanberg

Tack Linda! Så härligt att höra att ni är nöjda! Det värmer ett arbetande hjärta oerhört! Ha en fin sommar! ☀️

Emil B
Furulund

Bra och proffsigt bemött. Trots tuffa tider så var hon positiv och var energisk.

Svar från Caroline Svanberg

Tack Emil! Ja det tog sin tid men skam den som ger sig:) jag är glad att ni fick så bra köpare och en fin affär till slut! Lycka till med allt spännande ni har framför er! 🤾‍♀️ Och stort tack för förtroendet! Trevlig sommar!☀️

Erik S
Sävedalen

Allt gick bra. Inget att klaga på. Kanske gick lite väl snabbt men har förstått att det inte är något ovanligt.

Svar från Caroline Svanberg

Tack Erik! Ja jag förstår verkligen att det kan kännas som att det går för fort ibland:) det är en balans vi försöker att få till på bästa sätt för alla parter. Din fru var ju framåt i den processen så hon ville ju att det skulle gå fort:) jag hoppas att ni trivs i ert fina hus och kommer att få fina minnen tillsammans där! Ha en underbar sommar!

Albina Z
Sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
Partille

Caroline Svanberg såg till att sälja min lägenhet till det pris jag önskade, trots att bostadsmarknaden sjönk på grund av inflationen. Hon är inte rädd för att arbeta hårt. Efter att ha träffat flera andra mäklare kan jag lugnt säga att hon var den bästa, och hon gav ett bra intryck från första början. Hennes löften stämde också överens med verkligheten.

Svar från Caroline Svanberg

Tack Albina! Så fina ord! Bästa ni. Det var ett nöje att få hjälpa er att sälja er fina lägenhet! Jag hoppas att ni trivs bra i ert nya hus! Ha en fin sommar nu! ☀️

Afif A
Köpte sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
Angered

Trevlig och förklarande.Bra förmedlare. Vi upplevde transparens.

Svar från Daniel Eriksson

Tack Afif för att du lämnar ett omdöme och att ni är nöjda med mitt arbete. Stort lycka till med nya bostaden.

Felicia R
Mellby

Vi är Jätte nöjda och känner att vi verkligen valde rätt mäklare. Vi fick mycket hjälp och Angela fanns hela tiden där och bollade tankar med oss. Vi fick även mycket stöd och råd gällande vårt hus köp. Kortfattat en kompetent, trevlig och driven mäklare som hela tiden bara var ett samtal/sms bort. Kan varmt rekommendera Angela som mäklare.

Svar från Angela Eriksson

Tack 🙏🏽 Har varit superroligt att få vara ert bollplank under resan.

Charlotta K
Angered

En ödmjuk mäklare som inte vill inge orimliga förväntningar. Mycket var upp till oss som säljare.

Svar från Daniel Eriksson

Tack för omdömet Charlotta och lycka till med nästa bostad!

Sandra S
Mellby

Jag tyckte hon var proffsig, saklig, gick igenom besiktningen och förklarade under visningen på lagom nivå och bemötte våra frågor bra.

Svar från Angela Eriksson

Tack 🙏🏽 Ni kommer garanterat stortrivas i detta mysiga område och hus.

Toni D
Mellby

Angela är det mest professionella och ärliga mäklaren jag har träffat

Svar från Angela Eriksson

Tack 🙏🏽 Så roligt att vi lyckades få köpt och sålt på bästa sätt.

Susanna H
Kåhög

Tar sig verkligen an hela uppdraget, på ett trevligt och tydlig sätt, hjälpsam, återkopplar hela tiden. Kan varmt rekommendera henne

Svar från Angela Eriksson

Tack 🙏🏽 för äran att jag fick hjälpa er att förmedla er pärla vidare.

Johan N
Utby

Lätt att få tag i, tydlig kommunikation, trevlig, inga problem att boka en extra syning av huset

Svar från Angela Eriksson

Tack 🙏🏽 stort grattis till er pärla.

Katarina L
Partille

Hon är väldigt kunnig, lösningsorienterad och tillgänglig. Hon kontaktar alla visningsgäster innan och får dem att känna sig välkomna.

Svar från Angela Eriksson

Tack 🙏🏽 Hoppas ni kommer stortrivas i er nya bostad. Längtar ni tillbaka så är det bara att återkomma.

Rasha A
Olofstorp

Kunnig, trevlig och hjälpsam person

Svar från Caroline Svanberg

Stort tack Rasha! Jag är glad att jag fick hjälpa er med ert köp! Vi ses snart på tillträdet :)

Ulla J
Utby

Angela alltid glad positiv med massor av energi. Kunnig duktig intresserad och mycket hjälpsam.

Svar från Angela Eriksson

Tack 🙏🏽 Wow vilken pärla ni lämnar över till nästa ägare. Var otroligt roligt att få visa upp bostaden till alla visningsgäster och köparna.

John Tariqul R
Gärdsås

Personlig och professionell, lätt att diskutera med och lätt att få kontakt med.

Svar från Angela Eriksson

Tack 🙏🏽 för förtroendet har varit en ära att få hjälpa er.

Birgitta D
Utby

Trevlig , kunnig, engagerad, effektiv, flexibel

Svar från Angela Eriksson

Tack 🙏🏽 för förtroendet! Så roligt att förmedla ert barndomshem vidare.

Maria S
Köpte sin stuga med hjälp av Caroline Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
Gunnilse

Vi fick ett både trevligt och proffesionellt bemötande och är mycket nöjda!

Svar från Caroline Svanberg

Tack Maria! Väldigt roligt att läsa att du är nöjd! Jag hoppas du får många fina somrar i stugan!

Britt-Marie J
Utby

Så otroligt bra, engagerad, kunnig , trygg , förtroende ingivande mäklare . Kan inte bli bättre. Alltid anträffbar och informerar oss vad som sker. Angela är proffsig. Glad att vi blev rekommenderad att kontakta Angela som vår mäklare

Svar från Angela Eriksson

Tack 🙏🏽 för förtroendet! Så roligt att förmedla ert barndomshem vidare.

Henrik T
Furulund

Alltid positiv, glad och förtroendeskapande. Ordningsam och välplanerad/ välstukturerad

Svar från Caroline Svanberg

Det gläder mig att du uppskattar mitt arbete! Jag är så glad att jag fick hjälpa er med er stora affär. Ha en underbar helg i Fjällbacka☀️

Alexander Harald Nikolas P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
Partille Centrum

Jättebra, alltid tillgänglig snabbt när jag hade frågor, superbra

Svar från Angela Eriksson

Tack 🙏🏽 Du kommer garanterat stortrivs i din första egna lägenhet.

Joel E
Partille Centrum

Snabb och enkel försäljning. Angela hjälpte till med allt från början till slut och gjorde ett toppenjobb.

Svar från Angela Eriksson

Tack 🙏🏽 för förtroendet och så roligt att hjälpa er att förmedla er lägenhet vidare.

Ulf H
Linnarhult

Trevligt bemötande. Bra och lättsam att ha och göra med 👍

Svar från Caroline Svanberg

Hej Ulf! Tusen tack för detta! Jag är så glad att vi fick till en sån fin försäljning. Tack för att du tog dig tid att skriva några ord. Ha en underbar vår nu i värmen!

Jörgen S
Sävedalen

gjort sitt jobb och nått resultat ansträngt sig det där extra som ibland behövs visat respekt mot både köpare och säljare alltid haft tid

Svar från Daniel Eriksson

Tack för återkopplingen Jörgen och för att ni gav mig förtroendet att sälja ert fina hus. Kul att höra att ni är nöjda med mitt jobb.

Anna Maria Amalia B
Sävedalen

Skulle rekommendera till alla!

Svar från Daniel Eriksson

Tack Anna. Hoppas ni får det bra i ert fina hus.

Albin S
Sävedalen

Daniel är en trygg och sansad mäklare som inger stort förtroende. Svaren på våra frågor har alltid varit rimliga och uppfattats som korrekta och ärliga av oss.

Svar från Daniel Eriksson

Toppenbra Albin att ni känner så och stort tack för att du lämnar en rekommendation.

Magdalena R
Linnarhult

Flexibel, hjälpsam, professionell !

Svar från Caroline Svanberg

Tack Magdalena Jag är så glad för er skull och tror att ni kommer trivas väldigt bra i huset! Stort lycka till med allt från hönor till pool :)

José Antonio Gonzalo G
Sävedalen

Väldigt proffesionellt och kunnigt bemötande

Svar från Angela Eriksson

Tack 🙏🏽 Så roligt att det kändes rätt för er familj och att det inte blir så lång flytt

Elias R
Linnarhult

Fantastisk! Lätt att samarbeta med, flexibel och hjälpsam.

Svar från Caroline Svanberg

Hej Elias! Stort tack för dina ord. Jag är så glad att ni fick tag på ert drömhus till slut! Stort lycka till med alla djur och projekt nu :) Vi hörs och ses.