Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Partille Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

Göteborgsvägen 75, 433 63 Sävedalen — Visa karta

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Östra Göteborg!

Vi förmedlar bostäder, både villor och bostadsrätter, i Partille kommun, Utby, Kviberg, Kortedala, Bergsjön, Hjällbo, Gårdsten, Angered, Gunnilse och Olofstorp. Eftersom vi verkligen brinner för att göra bra bostadsaffärer kan du förvänta dig hög kvalitet och service från vår sida, oavsett om du ska köpa, sälja eller byta bostad.

Under 2016 har vi satsat mycket på bred digital marknadsföring och har sett tydliga resultat. Vi är en lokal mäklare, med en rikstäckande mäklarkedja bakom oss, vilket gör att vi dels kan erbjuda god lokalkännedom och personligt bemötande, men också ett stort kundregister och effektiv marknadsföring i flera kanaler.

Kom förbi i vår BoButik så kan vi tillsammans komma fram till hur vi kan hjälpa dig få ut det mesta av din bostadsaffär!

Läs vad 154 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

• 2019-06-25

Davor R skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Jag sålt, mäklaren var över förväntan på alla sätt Läs mer
    2019-06-25 Karolina J svarar Davor R
    Tusen tack för dina ord, de värmer!
  • 2019-06-25

Anders E skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi sålde en lägenhet i ett populärt område. Mäklaren var professionell och hjälpsam. På det hela tagen en smärtfri process med gott stöd. Läs mer
    2019-06-25 Karolina J svarar Anders E
    Tack för din recension, det var ett nöje att hjälpa er genom affären!
  • 2019-06-24

Jeanette L skrev om Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Sålde hus med Hanna. Trevlig, kunnig och snabb. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-06-24

Olivia P skrev om Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Bra och smidigt köp hos Johanna på Svensk Fast i Sävedalen. Läs mer
  • 2019-06-24

Mia M skrev om Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi sålde vårt radhus i Partille/Mellby. Möttes av en härlig och drivkraftig mäklare som skötte sig exemplariskt. Jättebra löpande information och höll oss uppdaterade hela tiden.
    Vi är väldigt nöjda.
    Rekommenderar Johanna varmt. Läs mer
  • 2019-06-24

Mikael B skrev om Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    När vi valde ut mäklare för att sälja vår villa i Sävedalen så var det hårfint mellan dess erbjudanden, strategi och framtoning.
    Det blev magkänslan efter den personliga kontakten som fällde avgörandet.
    Det visade sig bli ett bra val, och vi behövde aldrig känna annat än att vi gjort rätt val.
    Tack Johanna för ditt engagemang och din positivitet när vi så enkelt och snabbt kunde komma till ett avslut! Läs mer
  • Andreas N

2019-06-22

Andreas N skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi har köpt en bostadsrätt, 3 rum och kök.
    Bemötandet från mäklarens sida kändes både engagerande och proffsigt. Vi är nöjda med vårt köp och hur mäklaren hjälpt oss genomföra det.Ttummen upp! Läs mer
  • 2019-06-10

Jonny F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Köpt villa i Utby i Göteborg. Allt flöt på bra och mäklaren var trevlig. Läs mer
  • 2019-06-05

Jesper L skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Bra att få till det med visningar med extremt kort varsel.
    Tackar för detta👍 Läs mer
  • 2019-06-03

Harshitha Shettikere J skrev om Per Brännmar en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    good communication, happy to help, on time Läs mer
  • 2019-05-31

Sreekanth Dinamagattanahalli S skrev om Per Brännmar en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    We bought a radhus, and we were lucky to get Per as our broker. He was informative, clear in business aspects and all the transaction was transparent. Overall a good experience buying our new home with Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
  • 2019-05-29

Johan F skrev om Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Har sålt en friliggande villa.
    Johanna är lyhörd, tydlig och kunnig. Hon ger bra återkoppling och sätter upp tydliga förväntningar vad hon kan göra och vad man själv kan göra för att få en bra affär.

Jag rekommenderar Johanna varmt att förmedla din bostad. Läs mer
  • 2019-05-25

Victor H skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Mycket proffsig, tydlig, och vänlig! Läs mer
  • 2019-05-25

Henrik H skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Sålt en bostadsrätt 3rum o kök i en liten förening.
    Efter att vi under en tid haft en helt oengagerad mäklare fick vi Karolina på Svensk Fast som sålde vår lgh på första visningen. Proffsig och fantastiskt duktig på det hon gör. Hon får våra varmaste rekommendationer. Läs mer
    2019-05-27 Karolina J svarar Henrik H
    Stort tack för er fina recension! Det har varit ett sant nöje att få förmedla er bostad.
    Stort lycka till i framtiden!
  • 2019-05-25

Desirée N skrev om Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Köpte ett radhus i Jonsered via Johanna och fick med en gång ett väldigt gott intryck av henne! Hon var från start när vi såg annonsen till kontraktsskrivning väldigt professionell, påläst och kunnig! Jag fick också snabb och tydlig återkoppling vid frågor och funderingar! Läs mer
  • 2019-05-13

Magnus S skrev om Per Brännmar en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Allt gick smidigt, inga konstigheter. Läs mer
  • 2019-05-13

Irmengard Rosa Elisabeth A skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Sålt en bostadsrätt. Proffsigt och bra bemötande med bra feedback från Karolina. Är mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-04-22

Ragnar B skrev om Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Sålt vår villa, Johanna var öppen, varm och förtroendeingivande. Hon gav oss realistiska förväntningar och välavvägda råd om hur vi skulle göra. Försäljningen blev efter en del osäkerhet i början för vår del lyckad. Läs mer
  • 2019-04-20

Berit J skrev om Evelina Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Jag har sålt en lgh i Partille. Mäklaren var seriös, kunnig och trevlig. Hon levde absolut upp till förväntningarna från första mötet till senaste när papprena skrevs på. Ett möte kvar vid överlämning av nycklar och jag ser ingen anledning till oro där.

Kan rekommendera henne till andra säljare. Läs mer
  • Robert L

2019-04-19

Robert L skrev om Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Bra bemötande. Tillgänglig. Effektiv och snabb. Vi är nöjda. Läs mer
  • 2019-04-19

Fredrik R skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Jag och min sambo köpte en lägenhet. Mäklaren var väldigt lyhörd och tillmötesgående. Bland annat så gav hon oss en förhandsvisning då vi skulle åka på semester under den ordinarie visningsdagen, något vi verkligen uppskattade. Hon var även bra på att uppdatera oss om utvecklingen av budgivningen och var snabb på att boka in ett möte för kontraktsskrivning. Sammantaget har vi haft en positiv upplevelse av mäklaren. Läs mer
  • Shahin E

2019-04-17

Shahin E skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Jag sålt min lägenhet och är väldigt nöjd med min mäklaren. Hon hade bra bemötande o väldigt noga att informera oss hela tiden. Hon gjorde ett bra jobb från sig. Vi var väldigt glada att jobbade med henne. Läs mer
  • 2019-04-15

Johan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Sålt min villa, försökte först med en annan mäklare utan framgång. Denna gången gick det mycket bättre. Hade höga förväntningar men dessa infriades, nöjd med allt! Läs mer
  • 2019-04-08

Gunvor F skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Fick hjälp att sälja min fars lägenhet, en tvårummare i Sävedalen efter hans bortgång.
    Alexandra, mäklaren har varit väldigt professionell och trevlig i sitt bemötande. Kunnig och stödjande med tips om stylist, städ- och flyttfirma och annat kring försäljningen som har underlättat för mig som säljare.

Jag är väldigt nöjd med allt från första mötet till försäljningen och efterföljande saker som skall ombesörjas.

Tusen tack, så långt! Läs mer
  • Maria Q

2019-04-07

Maria Q skrev om Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Radhus i Partille.
    Mäklaren är en gullig och vänlig person. Hon återkopplade alltid på alla frågor man hade snabbt. Läs mer
  • Ali T

2019-04-04

Ali T skrev om Per Brännmar en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Allt var mycket bra. Speciellt mäklaren Läs mer
  • Rolf B

2019-04-04

Rolf B skrev om Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Försäljning av tomt.

Mycket trevligt bemötande.Mäklaren väl förberedd.Bra bemötande på alla sätt
    Ett väl genomfört uppdrag.Tack. Läs mer
  • 2019-03-29

Marcus B skrev om Evelina Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Allt bostadsrätt i Partille. Bra bemötande och fick ok resultat trotts svag marknad. Läs mer
  • 2019-03-01

Henrik B skrev om Caroline Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Det kändes transparant, som att alla fick reda på allt och inget hymlande!
    Sådant uppskattar jag! Läs mer
    2019-03-01 Caroline S svarar Henrik B
    Hej Henrik! Tusen tack för din rekommendation! Det är verkligen målet att man ska känna sig trygg både som säljare och spekulant/köpare. Och stort grattis till ert nya fina hus. Vi hörs och ses snart igen :)
  • Benny M

2019-02-27

Benny M skrev om Evelina Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi är mycket nöjda med samarbetet med Evelina som Mäklare. Hon är lugn, metodisk, informativ, snabb i respons när du önskar få kunskap eller besked om något.
    Vi kan med varm hand rekommendera dig att använda Evelina som din mäklare. Du, som vi, kommer att bli nöjd.
    Benny o EvaLis Läs mer
  • 2019-02-24

Anna E skrev om Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi har sålt vårt kedjehus och har från det första telefonsamtalet bara haft positiv upplevelse av vår mäklare Johanna Björkman. Hon har varit trevlig, tydlig och professionell i sin roll vilket har gjort att vi har känt oss trygga. Läs mer
  • 2019-02-24

Björn E skrev om Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Superproffsig från start till mål. Läs mer
  • 2019-02-08

Martin S skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi sålde vår bostadsrätt genom Svensk Fastighetsförmedling och fick hjälp av Karolina Järvholm.
    Karolina har genom hela försäljningen varit hjälpsam och professionell. Vi är väldigt nöjda med utfallet och har Karolina att tacka för att vi lyckades så bra med försäljningen. Vi skulle utan tvekan anlita henne igen om vi behöver sälja vår bostad. Läs mer
  • Eva S

2019-01-24

Eva S skrev om Evelina Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Mycket tillmötesgående , kunnig och hjälpsam Läs mer
  • 2019-01-24

eva p skrev om Evelina Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Sålt bostadsrättslägenhet. Evelina har varit proffsig, vänlig, hjälpsam och trevlig.

Mitt högsta betyg till henne. Rekommenderar henne gärna till andra säljare/köpare. Läs mer
  • 2019-01-21

Karin F skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Försäljning av bostadsrätt i Göteborg;
    Bra och korrekt bemötande.
    Seriös och snabb.
    Lyhörd för våra önskemål.
    Utmärkt dialog och samarbete.
    Bästa rekommendationer för vår mäklare Aleksandra Widmark! Läs mer
  • 2019-01-21

Simon A skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Aleksandra hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt på Vallhamra torg och jag är imponerad!

Affären sköttes oerhört smidigt och hon lyckades få dit nästan 30 personer på visning vilket sedan resulterade i 8 budgivare!!

Jag kan varmt rekomendera Aleksandra och önskar henne all lycka med framtida affärer Läs mer
  • 2018-12-22

Maj A skrev om Evelina Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Sålt en bostadsrätt. Bemötandet var mycket bra. Professionellt och trevligt. Upplevde att vi hade en rak kommunikation och säljprocessen fungerade enligt förväntan. Uppskattar också den objektivitet som mäklaren visade mot mig som säljare och även mot köparna. Sammanfattningsvis en mycket positiv upplevelse av hur mäklaren utförde sitt uppdrag. Läs mer
  • Martin E

2018-12-22

Martin E skrev om Evelina Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Köpte av en charmig och mycket kompetent Evelina!
    Säljer med en charmig och mycket kompetent Evelina!
    Slutomdömet får väl vänta tills bostaden är såld!
    Jag tror hon lyckas väl! Läs mer
  • 2018-12-06

Labinot A skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Som säljare fick jag från dag 1 ett mycket trevligt och professionellt bemötande av Aleksandra! I en småtrög och försiktig marknad hade Aleksandra efter knappt en vecka hittat köpare och jag kunde inte vara mer nöjd. Mina förväntningar uppfylldes med råge. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2018-12-01

Björn J skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    *Jag köpte en bostadsrätt.
    *Affären gick snabbt och smiddigt.
    *Mäklaren var trevlig,kunnig och gav ett väldigt gott intryck.
    *Jag är väldigt nöjd med allt som rörde hela köpet. Läs mer
  • 2018-11-29

Atefeh A skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Jag sålde en 4:a. Bemötandet var väldigt bra. Hon förklarade för oss Hur det ser ut på bostadsmarknaden i nuläget och var borde förväntningarna ligga. Dessutom så hade hon och hennes kollegor sålt flera lägenheter i samma område vilket var en av anledningarna att vi valde henne. Vi trodde att vi kunde räkna med statistiken vi hade fått när det gäller bostadens pris men så var det inte vilket var bra att få veta det innan vi började med försäljningen. Det hjälpte oss att veta på vilken nivå vi ska ha vår förväntning. Mäklaren tog flera spekulanter (de som ville ha vip-visning och de som inte hade hunnit till visningen) till lägenheten utanför visningstiden och gjorde sitt bästa för att så många som möjligt skulle kunna få se lägenheten. Sammanfattningsvis så gick allting smidigt och bra till. Jag hade hoppats att jag skulle sälja lägenheten till ett lite högre pris men med tanke på hur knapp tiden vi hade var så är jag ok med resultatet. Läs mer
  • 2018-11-26

Ragnar B skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Korrekt, initierad, omsorgsfull, lugn men drivande och överträffade våra förväntningar. Ordnade raskt kontakt mellan säljare och köpare. Läs mer
  • 2018-11-25

Maryam Y skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi har sålt vår lägenhet på fyra rum, bemötandet av mäklaren var utmärkt, vi är mer än nöjda. Mäklaren levde upp till alla förväntningar, hon gjorde arbetet mycket enkelt för oss.
    Jätte bra! Läs mer
  • 2018-11-25

Ain A skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi har köpt en lägenhet i bostadsföreningen Sandfallet. Mäklare vi träffade var mycket trevlig och hjälpsam så vi tyckte att vi fick god kontakt genast och bra information om lägenheten. Hon var mycket hjälpsam under hela processen av köpet. Läs mer
  • 2018-11-24

Svea O skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Bra, mycket trevlig och gav ett sansat bemötande. Hon var proffsig i det mesta. Läs mer
  • 2018-11-20

Snjezana P skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Trevlig mäklare som hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Läs mer
  • 2018-11-20

Marcus G skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Ställde upp på kort varsel trots sjukdom för att jag skulle kunna få se lägenheten. Vänlig,tillmötesgående.
    Det som jag slogs mest av var hennes lugn och vältalighet.
    Stor chans att de blir min mäklare längre fram... Läs mer
  • Giuseppe  L

2018-11-15

Giuseppe L skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Köpte precis en lägenhet i Sävedalen av svensk fastighetsförmedling,
    mäklare Karolina Järvholm.
    Enkel o prata med och smidig affär = bra mäklare 👍🏼.
    Rätt information gör att upplevelsen blir bra, denne mäklare är kunnig i sin sak och det tycker jag är mycket bra.

Med vänlig hälsning,
    G.L Läs mer
  • 2018-11-14

Glenn B skrev om Per Brännmar en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Smidig försäljning av villa i bergsjön, mäklaren Per Brännmark var enkel att prata med, förklarade det vi undrade över och var snabb på att åter koppla vid frågor som kom upp, Läs mer

Göteborgsvägen 75, 433 63 Sävedalen