Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

Göteborgsvägen 75, 433 63 Sävedalen — Visa karta

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Östra Göteborg!

Vi förmedlar bostäder, både villor och bostadsrätter, i Partille kommun, Utby, Kviberg, Kortedala, Bergsjön, Hjällbo, Gårdsten, Angered, Gunnilse och Olofstorp. Eftersom vi verkligen brinner för att göra bra bostadsaffärer kan du förvänta dig hög kvalitet och service från vår sida, oavsett om du ska köpa, sälja eller byta bostad.

Under 2016 har vi satsat mycket på bred digital marknadsföring och har sett tydliga resultat. Vi är en lokal mäklare, med en rikstäckande mäklarkedja bakom oss, vilket gör att vi dels kan erbjuda god lokalkännedom och personligt bemötande, men också ett stort kundregister och effektiv marknadsföring i flera kanaler.

Kom förbi i vår BoButik så kan vi tillsammans komma fram till hur vi kan hjälpa dig få ut det mesta av din bostadsaffär!

Läs vad 268 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

• 2020-07-01

Therese H skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Köpt en bostadsrätt på Trädgårdsgärdet där Aleksandra var mäklare. Hin gav ett professionellt och vänligt bemötande under visningen. Sedan på kontraktskrivningen var hon tydlig och förklarade så bpde säljare och köpare förstod vad som gicks igenom. Kommer rekommendera Aleksandra som mäklare då helhets intrycket var mycket positivt. Läs mer
  • 2020-07-01

Reidar Johny J skrev om Emil Möller en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi har sålt en tomt.

Fick kontakt med honom via att han hade sålt två tomter i vårt område. Skickade ett mail till Svensk Fastighetsförmedling.

Vi blev väldigt väl bemöta och de förväntningar vi hade överträffades med råge.

Hade trott att det skulle ta längre tid. Men det tog en vecka från första kontakten till kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2020-07-01

Marie K skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi sålde en bostadsrätt, mäklaren agerade proffsigt.
    Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-06-25

Sashi M skrev om Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    “Allt var mycket bra! Alexandra var driven under hela försäljningen som gick smidigt. Läs mer
    2020-06-25 Alexandra B svarar Sashi M
    Fantastiskt att få förtroendet att hjälpa till vid försäljningen av ert fina hus! Vi ses och hörs :)
  • 2020-06-25

Nigar K skrev om Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Professional. Vi är jättenöjda. Läs mer
    2020-06-25 Alexandra B svarar Nigar K
    Vad kul att höra att ni är så nöjda :) Jag hoppas och tror att ni kommer trivas jättebra i ert nya hus!
  • 2020-06-15

Elma D skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Tydlig, strukturerad, tillgänglig vid behov, trevlig, sätter ett bra tempo som fungerar för både säljare och köpare. Lätt bästa mäklaren vi haft. Toppbetyg! Läs mer
    2020-06-15 Aleksandra W svarar Elma D
    Stort tack för ditt fina omdöme Elma! Det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa er!
  • Said S

2020-06-12

Said S skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Aleksandra har varit både professionell och trevlig och hållit oss väl informerade under hela processen, från första mötet till kontraktskrivning. Hon har varit extremt samarbetsvillig och hjälpsam när det kommer fotograferingen och har gjort det lilla extra för att annonsen ska bli så bra som möjligt.

Både vi och våra 2 andra grannar som har anlitat Aleksandra har varit väldigt nöjda och rekommenderar henne till alla som vill sälja. Läs mer
    2020-06-12 Aleksandra W svarar Said S
    Stort tack för din fina rekommendation Said. Det har varit jättekul att få hjälpa er och jag är glad att ni är så nöjda😃!
    Said S gillar detta
  • Mohammed A

2020-06-08

Mohammed A skrev om Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    I and my wife bought a villa which is located at Ekeredsvägen 7A. From the start, Johanna was very responsive, very helpful and understanding. She was keen to answer all our questions and they were a lot :D.
    Since this is our first experience to own a house, she provided us and still with many valuable information and is guiding us through the whole process.
    In response to our question, She was also very generous to enlighten us with the possible options for renovating our house afterward. My wife and I believe that our experience with Johanna is just wonderful.
    Whatever we asked for, she had a detailed and satisfying answer for us.
    Thanks a lot Läs mer
    Johanna B gillar detta
  • 2020-06-01

Ann G skrev om Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Försäljning av radhus mitt i coronapandemin. Alexandra har en mycket stor kunskap om bostadsmarknaden i mitt område, kombinerat med känsla för en ekonomi i gungning. Hon har givit mig råd som jag övervägt och följt. Kontrakt är skrivet och handpenning på kontot. Jag är mycket nöjd och glad att jag valde Alexandra för min försäljning. Läs mer
    2020-06-01 Alexandra B svarar Ann G
    Tusen tack för ditt fina omdöme Ann, det värmer! Tack också för ditt förtroende att få hjälpa till vid försäljningen. Vi ses och hörs :)
  • 2020-05-17

Patryk B skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Sålde min lägenhet med hjälp av Karolina som har varit väldigt hjälpsam och och trevlig ända från första kontakt till kontraktsskrivningen.

Allt gick väldigt smidigt genom hela processen.

Jag kan varmt rekommendera Karolina för er som funderar på en försäljning av ert hem. Läs mer
    2020-05-18 Karolina J svarar Patryk B
    Stort tack för ett bra samarbete och fina ord, det värmer!
  • 2020-05-16

Marcus K skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Köp på förhand, bostadsrätt i form utav lägenhet.

Mitt första bostadsköp, dock inte första budgivning. Upplevde mäklaren som professionell, engagerad, fokuserad på att både kund som säljare ska bli nöjda, svarar såväl på sms eller via telefon, förberedd innan visning och gott bemötande.

Var lite förvånad att allt gick så fort, allt ifrån intresseanmälan, förhandsvisning, till kontrakt. Levde upp till mina förväntningar och lite därtill gällande professionalism.

Kort och gott, en kul upplevelse. Läs mer
    2020-05-18 Karolina J svarar Marcus K
    Tusen tack för din fina recension Marcus! Nöjet var helt på min sida :)
  • 2020-05-15

Lisa B skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Karolina är en väldigt trevlig och duktig mäklare. Vi anlitade henne för försäljning av vår lägenhet. Vi är väldigt nöjda med hur hon skötte försäljningen. Vi rekommenderar henne starkt. Läs mer
    2020-05-18 Karolina J svarar Lisa B
    Stort tack för ett gott samarbete, det har varit ett rent nöje att samarbeta med er. Hoppas ni ska stortrivas i ert nya hus!
  • 2020-05-12

Ing-marie K skrev om Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Sålt vills/ väldigt engagerad, trevligt på ett personligt sätt, kunnig och upptaxerad mm/väldigt bra/ Kan med glädje rek Johanna! 😊🌺 Läs mer
    2020-05-13 Johanna B svarar Ing-marie K
    Stort tack för ett bra samarbete och fina ord, det värmer! :)
  • 2020-05-11

Emma L skrev om Caroline Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Väldigt bra stöd under hela processen!
    Alltid tillgänglig och ett mycket proffsigt bemötande!
    Rekommenderar Caroline starkt! Läs mer
  • 2020-05-11

Dan S skrev om Caroline Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi har köpt en villa med Caroline som mäklare. Vi fick ett mycket trevligt bemötande. Hon var dessutom kunnig och tillmötesgående då vi kom med frågor. Läs mer
  • 2020-05-08

Pia L skrev om Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    sålt ett hus genom dödsbo Johanna ringde o presenterade sig när affären tog sin början det var väldigt trevligt

har sedan haft mejlkontakt vid två tillfällen då hon ville ge o ha information

affären är inte avslutad hittills är jag nöjd Läs mer
    2020-05-12 Johanna B svarar Pia L
    Tack Pia för att du tog dig tid att lämna ett omdöme, uppskattas! :)
  • 2020-05-08

Eva-marie R skrev om Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Professionell och kunnig samt mycket trevlig. har inte saknat något under processen utan känt oss helt trygga. Läs mer
    2020-05-08 Johanna B svarar Eva-marie R
    Stort tack för ett bra samarbete! :)
  • 2020-05-06

Louise P skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Aleksandra hjälpte oss vid vårt första lägenhetsköp. Jätteproffsig och trevlig, väldigt tillmötesgående. Effektiv och väldigt informativ. Supernöjda är vi! Läs mer
    2020-05-07 Aleksandra W svarar Louise P
    Härligt att ni är nöjda Louise😊!
  • 2020-05-06

Ann-charlotte J skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Har sålt min bostadsrätt i Sävedalen med hjälp av Aleksandra. Jag är mycket nöjd med hennes engagemang och hjälp att få till en bra fastighetsaffär trots tuffa tider.

Proffsigt från första mötet och framåt genom hela säljprocessen, så mina förväntningar infriades.
    Rekommenderar henne verkligen som mäklare! Läs mer
    2020-05-06 Aleksandra W svarar Ann-charlotte J
    Tack Ann-Charlotte för dina fina ord! Det har varit jätteroligt att hjälpa dig med försäljningen.
  • 2020-05-05

Eva A skrev om Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Försäljning av villa i Utby.
    Mycket trevligt och informativt bemötande !
    Stora förväntningar som uppfylldes ! Läs mer
    2020-05-06 Johanna B svarar Eva A
    Tusen tack Eva för ditt fina omdöme! :)
  • 2020-05-05

Robin P skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Oerhört proffsigt och bra bemötande när vi köpte våran första lägenhet! Läs mer
    2020-05-06 Aleksandra W svarar Robin P
    Tusen tack Robin för ditt fina omdöme!
  • 2020-05-03

Inger L skrev om Emil Möller en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Sålt min Kolonistuga. Bra mäklare, lugn, saklig gav ett trovärdigt intryck. Levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2020-04-30

David P skrev om Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi var mycket nöjda med Alexandras arbete vid försäljning av vår villa. Vi tycker att hon har varit väldigt kompetent, lyhörd och pålitlig. Vi fick en en väldigt bra känsla direkt vid möte med henne. Kontakt och dialog fungerade mycket bra. Vi vill varmt rekommendera henne och har redan gjort det till våra nära. Läs mer
    2020-06-01 Alexandra B svarar David P
    Tusen tack för ert fina omdöme! Det var så kul att få hjälpa er vid försäljningen :) Vi ses och hörs!
  • 2020-04-27

Max L skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Väldigt kunnig, trevlig och insatt i lägenheten. Hade svar på de frågor jag ställde. Läs mer
    2020-04-28 Aleksandra W svarar Max L
    Tack för ditt fina omdöme😊! Det var jättekul att få hjälpa er.
  • 2020-04-27

Ewa A skrev om Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Sålt min mors hus efter dödsfall..
    Johanna Inger förtroende. Guidade oss bra genom processen. Vi fick all den information som vi kunde behöva även innan vi visste. Kommunikationen har varit utmärkt. Kommer att rekommendera henne vidare
    Plus att hon är mycket trevlig och kunnig i sin roll. Läs mer
    2020-04-27 Johanna B svarar Ewa A
    Tusen tack Ewa för ett gott samarbete och för fina ord! Det värmer att höra! :)
  • 2020-04-25

Anna A skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Köpt bostadsrätt. Lugnt och tydligt bemötande. Läs mer
    2020-04-26 Karolina J svarar Anna A
    Tack för din recension, jag hoppas att du ska trivas gott i din nya fina bostad!
  • 2020-04-25

Monica N skrev om Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Jag inte personligen träffat Johanna men menar att jag har fått mycket god och uppdaterad information och annons och försäljning av hus har gått strålande Läs mer
    2020-04-27 Johanna B svarar Monica N
    Tusen tack för ett fint omdöme Monica! :)
  • 2020-04-24

Anna G skrev om Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi köpte hus i Partille

Mäklaren var väldigt trevlig på visning och berättade omfattande om huset på ett bra vis

Upplevelsen var bra Läs mer
    2020-04-27 Alexandra B svarar Anna G
    Tack för att du tog dig tid att recensera! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya fina hus :)
  • 2020-04-24

Claes B skrev om Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Köpt ett hus och vi hade egentligen inga förväntningar att hitta något så snabbt. Övrigt så var Alexandra trevlig, professionell och väldigt hjälpsam. Läs mer
    2020-04-27 Alexandra B svarar Claes B
  • 2020-04-14

Rebecca B skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Köpt
    Trevlig. Snabb i återkopplingen
    Proffesionell Läs mer
  • Katarina J

2020-04-08

Katarina J skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Aleksandra gav ett väldigt proffsigt intryck vid första mötet och vi valde att gå vidare med henne även om vi inte träffat någon annan mäklare. Och det ångrar vi inte! Från fotografering av lägenhet till såld lägenhet tog det ca 10 dagar! Och vi fick väldigt bra betalt :) Vi rekommenderar Aleksandra på Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer
  • 2020-04-07

Marita F skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi blev bra bemötta av mäklaren som fixade extra visning för oss. Läs mer
  • 2020-04-05

Johanna L skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Har sålt min bostadsrätt i Kviberg med hjälp av Karolina. Hela processen med förberedelse har gått utmärkt. Olyckligtvis hamnade vi mitt i Coronatider men jag upplever att Karolina har gjort allt för att hjälpa mig och uppfylla mina behov av att få lägenheten såld trots lite dålig tajming. Karolina har ett gott bemötande och är kommunikativ, rekommenderar varmt! Läs mer
    2020-04-06 Karolina J svarar Johanna L
    Stort tack för din fina recension!!
  • 2020-04-05

Per L skrev om Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Hjälpte mig att sälja mitt radhus. Mycket trevligt och professionellt bemötande. Hjälpte till med de frågor jag hade och var alltid tillgänglig. Läs mer
    2020-04-06 Johanna B svarar Per L
    Tusen tack Per för ett gott samarbete och för att du tog dig tid att recensera! :)
  • 2020-04-03

Gustav P skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Köpt en bostadsrätt och de gick lätt och smidigt! Läs mer
  • 2020-04-02

Malin E skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Aleksandra har hjälpt oss att sälja våran bostadsrätt i Sävedalen. Hon har varit proffsig, tillmötesgående och trevlig hela tiden. Tillgänlig och det har inte varit några problem med någonting!

Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2020-03-27

Tobias J skrev om Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Köpt ett hus i Utby via Johanna Björkman.

Johanna har gjort ett utmärkt arbete.
    Svarar alltid snabbt på mail, har en positiv inställning och attityd. Inget negativt att säga om henne. Läs mer
    2020-03-27 Johanna B svarar Tobias J
    Tusen tack Tobias, det glädjer mig att höra!
  • 2020-03-26

Elin J skrev om Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Köpt ett hus. Blev bemött super bra från första stund. Super nöjda Läs mer
    2020-03-27 Johanna B svarar Elin J
    Tack Elin för fina ord! Jag hoppas ni kommer att trivas i ert nya hus! :)
  • 2020-03-25

Patrik N skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Mycket trevlig bemötande och förklarade allt mycket väl för mig som köpte bostad för första gången. Läs mer
  • Kimiya N

2020-03-25

Kimiya N skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Trots en krasslig marknad under Coronatider, som höll Aleksandra humöret uppe. Hon var hjälpsam, hade alltid ett leende på läpparna och gjorde sitt yttersta för att få lägenheten såld, efter mycket om och men så fick vi den såld och vi är väldigt glada över det. Hon är en ärlig, snäll och erfaren mäklare. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-03-20

Gun Elisabet H skrev om Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi har sålt ett radhus medhjälp av Alexandra.
    Alexandra är mycket trevlig och tillmötesgående, hon var ”påläst”. Hade en mapp med sig, bl.a dragit ut papper på huset ,osv.
    Våra förväntningar blev uppfyllda.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2020-04-27 Alexandra B svarar Gun Elisabet H
    Tack både för att du tog dig tid att recensera och för förtroendet att sälja ert hus :)
  • 2020-03-20

Anita A skrev om Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Jag har sålt en villa som vi ägt i 19 år, den ligger i Gunnilse i nordöstra Göteborg.
    Jag träffade tre olika mäklare innan jag bestämde mig för Alexandra.
    Hon kändes rak, drivande och effektiv.
    Jag tycker hon har levt upp till mina förväntningar, hon har tagit hänsyn till mig och min situation och hela tiden återkopplat till mig.
    Jag skulle rekommendera henne till andra. Läs mer
    2020-04-27 Alexandra B svarar Anita A
    Tusen tack för dina fina ord Anita :) Jag hoppas att du trivs i din nya lägenhet.
    Tack både för att du tog dig tid att recensera och för förtroendet att sälja huset :)
  • 2020-03-11

Shahla N skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi fick bra hjälp från Aleksandra Widmark att sälja en lägenhet.
    2 A i Partille port.

Hon är alltid jättetrevlig och har bra koll och gör allt som hon kan :)

Mina förväntningar var att jag skulle få sålt min lägenhet innan sommaren, vilket Aleksandra såg till att lyckas med. Så jag är jättenöjd.

Trots att marknaden såg mörk ut.
    Tack Aleksandra! Läs mer
  • 2020-03-05

Ann-cristin A skrev om Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi har sålt en villa och fick stöd med tillvägagångssätt, och i processen fram mot försäljning.
    Alexandra upplevdes som inkännande och förklarade frågor som vi hade.
    Hon utstrålade ett lugn och var professionell.
    Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2020-03-05 Alexandra B svarar Ann-cristin A
    Tusen tack för dina fina ord! Det gör mig väldigt glad att ni är nöjda! Tack både för att du tog dig tid att recensera och för förtroendet att sälja ett hus 😊
  • 2020-03-05

Amandus Y skrev om Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    köpt hus via Alexandra, bra bemötande och behjälplig Läs mer
    2020-03-05 Alexandra B svarar Amandus Y
    Tack för att du tog dig tid att recensera! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus 😊
  • Mattias Å

2020-03-04

Mattias Å skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Aleksandra är genomproffsig och engagerad. Hon hjälpte oss att sälja vår "villa-lägenhet" på 100 kvadrat i Sävedalen; över 60 sällskap kom på visning, och slutpriset i budgivningen överträffade verkligen våra högt ställda förväntningar. Läs mer
  • 2020-03-01

Ali I skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Lätt tillgänglig, rak och tydlig, positiv och bra service! Läs mer
  • 2020-02-28

Roger J skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Lägenhet
    Väldig trevlig
    Mer än förväntat
    Utmärkt Läs mer
  • Shahin E

2020-02-26

Shahin E skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Jag träffade Carolina genom min gamla mäklaren. Hon har gjort ett bra jobb. Hon sa alltid vad hon tyckte men samtidigt lyssnade på oss. Vi är nöjda med hennes insats . Läs mer
  • 2020-02-26

Sohail E skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    vi har såld våran bostadsrätt. hon var väldigt trevligt och villigt att hjälpa till. Jag tycker hon har uppfylld mina förväntningar. Jag rekommenderar henne som ett bra mäklare till all . Läs mer
    2020-04-06 Karolina J svarar Sohail E
    Tack för din fina recension, det betyder mycket för mig. Hoppas att ni trivs bra i ert nya hem!

Göteborgsvägen 75, 433 63 Sävedalen