Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

Göteborgsvägen 75, 433 63 Sävedalen — Visa karta

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Östra Göteborg!

Vi förmedlar bostäder, både villor och bostadsrätter, i Partille kommun, Utby, Kviberg, Kortedala, Bergsjön, Hjällbo, Gårdsten, Angered, Gunnilse och Olofstorp. Eftersom vi verkligen brinner för att göra bra bostadsaffärer kan du förvänta dig hög kvalitet och service från vår sida, oavsett om du ska köpa, sälja eller byta bostad.

Under 2016 har vi satsat mycket på bred digital marknadsföring och har sett tydliga resultat. Vi är en lokal mäklare, med en rikstäckande mäklarkedja bakom oss, vilket gör att vi dels kan erbjuda god lokalkännedom och personligt bemötande, men också ett stort kundregister och effektiv marknadsföring i flera kanaler.

Kom förbi i vår BoButik så kan vi tillsammans komma fram till hur vi kan hjälpa dig få ut det mesta av din bostadsaffär!

Läs vad 188 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

• 2019-12-11

Emma D skrev om Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Köpt villa i Partille. Trevlig och kompetent mäklare, rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-12-11 Johanna B svarar Emma D
    Tack för fint omdöme Emma! Hoppas ni trivs bra i huset!
  • Irene M

2019-12-08

Irene M skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Karolina är noggrann, kompetent, lätt att få tillit till. Skulle absolut rekommendera henne! Läs mer
    2019-12-09 Karolina J svarar Irene M
    Stort tack, din recension betyder mycket för mig!
  • 2019-12-07

Sofie J skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Jag köpte en lägenhet, Karolina var duktig, snäll, proffsig och tillmötesgående. Det blev väldigt bra tycker jag. Läs mer
    2019-12-09 Karolina J svarar Sofie J
    Tusen tack för dina fina ord och stort lycka till med din nya fina bostad!
  • 2019-12-02

Hans L skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Bra och engagerad i affären och en snabb process. Läs mer
  • 2019-11-27

Hala Ahmed Y skrev om Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Johanna är verkligen en duktig mäklare, lätt att samarbete med henne,hjälpsam.
    Hon hjälpt oss att köpa en villa.
    Hon kommer också att värdera vårt hus som ska vi sälja.
    Jag rekommenderar henne till mina bekanter. Läs mer
    2019-11-29 Johanna B svarar Hala Ahmed Y
    Tusen tack Hala för detta, det värmer!
  • 2019-11-27

Visar S skrev om Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Köpt radhus
    Blev benöt på bra sätt,
    Inget att klaga på förväntningar, fick till o med att se huset efter visningstiden hade varit

Bara bra Läs mer
    2019-11-27 Johanna B svarar Visar S
    Stort tack för dina ord! Jag hoppas ni ska trivas i er nya bostad!
  • 2019-11-25

Rebecca W skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Blev väldigt bra bemötta av Karolina både på visningen och under kontraktsskrivningen. Fick den hjälp vi kände att vi behövde. Läs mer
    2019-11-26 Karolina J svarar Rebecca W
    Tack för din fina recension Rebecca!! Jag är säker på att ni kommer trivas i er nya bostad!
  • 2019-11-22

Leonard L skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi sålde vår bostad i Sävedalen.

Karolina levde upp till våra förväntningar till 100%!

Efter kontakt med henne, var hon mycket snabb med att åka ut och besöka vår lägenhet för att bedöma. Hon hade empati för oss med tanke på att vi ville flytta så fort som möjligt, och hon gjorde allt för att detta skulle hända. Processen var mycket snabb och hon var mycket varm och förstående.

Vi kan starkt rekommendera Karolina Järvholm!!

PS: Tack Karolina! Från familjen Lindberg. Läs mer
    2019-11-22 Karolina J svarar Leonard L
    Tusen tack för er fina recesion! Vad glad jag blir. Det var ett rent nöje att samarbeta med er. Hoppas ni ska trivas fint i er nya bostad!
  • 2019-11-20

Nivin G skrev om Alexandra Björkquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Sålt en villa.
    Blev väldigt bra bemött. Väldigt trevlig, förståelig, lyssnar och finns tillgänglig när man har frågor och behöver hjälp.
    Levde upp till förväntningarna och lyckades med vårt mål. Läs mer
  • Catarina J

2019-11-18

Catarina J skrev om Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Sålt ett radhus med hörntomt.
    Trevlig lugn inlyssnande
    Som förväntan
    Som förväntan Läs mer
    2019-11-19 Johanna B svarar Catarina J
    Tack Catarina för ett fint samarbete!
  • 2019-11-18

Staffan J skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Lägenheten såldes på förhand, enkelt och smidigt för alla inblandade. Läs mer
  • 2019-11-15

Matilda F skrev om Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi köpte ett radhus i Utby med Johanna som mäklare. Johanna är proffsig, kommunikativ och väldigt trevligt bemötande. Rekommenderas! Läs mer
    2019-11-18 Johanna B svarar Matilda F
    Tack Matilda för fina ord! Jag hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad! :)
  • 2019-11-08

Maj-Britt J skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Ett mycket korrekt och professionellt bemötande. Kände ett stort förtroende för Aleksandra. Läs mer
  • 2019-10-23

Susanna M skrev om Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi sålde vårt radhus och vår mäklare var bra och tydlig berättade hur hela försäljningen skulle gå till.
    Var med hela tiden och man kände sig väl bemött och att hon kunde området. Läs mer
  • 2019-10-21

Siv Ingela L skrev om Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Sålt hus.
    Mycket nöjda med vår Johanna.
    Alltid positivt o vänligt bemötande. Läs mer
  • 2019-10-04

Martin T skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Köpt 4 rok.
    Trevligt och bra bemötande. Lite otydligt efter kontraktet var skrivet och handpenningen skulle betalas. Läs mer
  • 2019-10-03

Lena N skrev om Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Hanna är proffsig, engagerad och lyhörd. Hon har koll på allt och har gett absolut bästa servicen genom hela processen när vi sålde vårt hus. Vi är supernöjda och rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Denny K

2019-10-02

Denny K skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Aleksandra widmark hjälpte oss att sälja våran bostadsrätt och allt gick smidigt och snabbt. Grymt trevlig och kunnig. Läs mer
  • 2019-09-25

Chi-Tak C skrev om Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Bra bemötande, känns tryggt och en kunnig mäklare. Läs mer
  • 2019-09-25

Mikael N skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Sålt en bostadsrätt, bra bemötande, våra förväntningar levde mäklaren upp till. Visning söndag, kontraktskrivning måndag, kan inte bli bättre. Läs mer
  • 2019-09-21

Saeid H skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Aleksandra är professionell och hon agerade bra. Alting var lätt och smidig. Läs mer
  • 2019-09-10

Sonny K skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Jag vill verkligen rekommendera Karolina Jervholm på svensk fastighetsförmedling i Sävedalen för ett mycket trevligt bemötande och ett mycket proffsig jobb. Läs mer
    2019-09-10 Karolina J svarar Sonny K
    Tack så mycket för dina ord!! De värmer. Och tack för ett gott samarbete!
  • 2019-09-04

Jessica K skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Köpt lägenhet i Timmerslätt i Partille. Trevlig och gott bemötande, mäklaren är proffsig och drivande för att ge bästa resultat. Läs mer
    2019-09-05 Karolina J svarar Jessica K
    Tusen tack för dina ord!!
    Jag hoppas att du ska trivas i din nya fina bostadsrätt.
  • 2019-09-04

Rasmus N skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Svensk Fast är professionella och mycket duktiga på vad de gör. Sålde en radhuslägenhet innan visning. Läs mer
    2019-09-05 Karolina J svarar Rasmus N
    Tack för din fina recension, och tack för ett gott samarbete!
  • 2019-09-02

Ann-Christin Birgit T skrev om Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Johanna är en skicklig och lyhörd mäklare som jag varmt kan rekommendera såväl köpare som säljare. Läs mer
  • Arkadiusz G

2019-09-02

Arkadiusz G skrev om Evelina Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi har sålt en 3:a i Partille/Sävedalen.

Det är andra gången vi samarbetat med Evelina så vi kände varandra lite. Aktuell kontakt var trotts detta över förväntningar på ett positivt sätt. Vi hade bra samarbete från början till slut. Även hjälp och rekommendationer avseende styling av lägenheten.

Mäklaren levde klart upp till våra förväntningar, under de 2-3 åren som har gått sedan förra kontakten har hon klart utvecklats till ännu mer professionell mäklare. Evelina kan klart rekommenderas av oss. Läs mer
  • 2019-08-31

Percy M skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Snabba svar.
    Bra information.
    Lätt att kommunicera.
    vi kom snabbt till avslut. Läs mer
    2019-09-02 Karolina J svarar Percy M
    Stort tack för din recension, det betyder mycket i mitt framtida arbete!
  • 2019-08-31

Lars S skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Bostadsrätt, hjälpsam med att få hjälp med att få se bostaden, snabbt avslut av affären. Läs mer
    2019-09-02 Karolina J svarar Lars S
    Stort tack för dina ord! Det betyder mycket för mig och mitt arbete framöver. Hoppas ni ska trivas i er nya bostad!
  • Vi Cuong T

2019-08-26

Vi Cuong T skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Jag sålde en bostadsrätt. Karolina var trevlig, hjälpsam, duktig och engagerad. Rekommenderas! Läs mer
    2019-08-28 Karolina J svarar Vi Cuong T
    Tusen tack för din fina recension!!
  • Annika A

2019-08-22

Annika A skrev om Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Jag har köpt en stuga i Amerikakolonin och jag är helnöjd med allt kring köpet och hur jag blev bemött av mäklare Hanna Zackariasson! Läs mer
    2019-09-02 Hanna Z svarar Annika A
    Tack Annika! Jag hoppas du kommer trivas i kolonin!
  • 2019-08-22

Björn W skrev om Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Sålt kolonilott. Blev mycket bra bemött och mäklaren la ner hela sin själ på försäljningen. Mycket bra löpande information. Läs mer
    2019-09-02 Hanna Z svarar Björn W
    Tack för ett trevligt samarbete och de vänliga orden!
  • Rondek Y

2019-07-29

Rondek Y skrev om Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Hei! Hos Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra har vår drøm gått i oppfyllelse. Dette var vårt første kjøp i Göteborg. Vi setter utrolig stor pris på en motiverende og energirik maklare som Hanna. Uten hennes støtte og vilje kunne dette ikke gått så bra! Alt ble unnagjort på beste sett og omtanke hele veien. Vi fikk god informasjon under hele prosessen med et stort smil, som vi er veldig takknemlige for! Hun har garantert representert dere på beste sett! Med vennlig hilsen/ Rondek og Zaidan Läs mer
    2019-07-29 Hanna Z svarar Rondek Y
    Tack för de fina orden. Det var ett nöje att kunna hjälpa er! Jag hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad!
    Hälsningar Hanna
  • 2019-07-13

Christine I skrev om Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Köpt radhus i Partille.
    Hon var trevlig och glad. Läs mer
  • Jens H

2019-07-02

Jens H skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi köpte en bostadsrätt med Karolina som mäklare för säljaren. Vi är väldigt nöjda med hennes sätt att hjälpa båda parter att få till en affär vi är nöjda med.

Vi hade gärna velat ha lite mer hjälp när det kom till att få fram dokument kring en tidigare renovering, men med tanke på att det var midsommarhelgen så kan vi inte klandra Karolina för mycket. Läs mer
  • 2019-06-25

Davor R skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Jag sålt, mäklaren var över förväntan på alla sätt Läs mer
    2019-06-25 Karolina J svarar Davor R
    Tusen tack för dina ord, de värmer!
  • 2019-06-25

Anders E skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi sålde en lägenhet i ett populärt område. Mäklaren var professionell och hjälpsam. På det hela tagen en smärtfri process med gott stöd. Läs mer
    2019-06-25 Karolina J svarar Anders E
    Tack för din recension, det var ett nöje att hjälpa er genom affären!
  • 2019-06-24

Jeanette L skrev om Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Sålde hus med Hanna. Trevlig, kunnig och snabb. Rekommenderas! Läs mer
    2019-06-26 Hanna Z svarar Jeanette L
    Tack Jeanette för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen av ert hus! /Hanna
  • 2019-06-24

Olivia P skrev om Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Bra och smidigt köp hos Johanna på Svensk Fast i Sävedalen. Läs mer
  • 2019-06-24

Mia M skrev om Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi sålde vårt radhus i Partille/Mellby. Möttes av en härlig och drivkraftig mäklare som skötte sig exemplariskt. Jättebra löpande information och höll oss uppdaterade hela tiden.
    Vi är väldigt nöjda.
    Rekommenderar Johanna varmt. Läs mer
  • 2019-06-24

Mikael B skrev om Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    När vi valde ut mäklare för att sälja vår villa i Sävedalen så var det hårfint mellan dess erbjudanden, strategi och framtoning.
    Det blev magkänslan efter den personliga kontakten som fällde avgörandet.
    Det visade sig bli ett bra val, och vi behövde aldrig känna annat än att vi gjort rätt val.
    Tack Johanna för ditt engagemang och din positivitet när vi så enkelt och snabbt kunde komma till ett avslut! Läs mer
  • Andreas N

2019-06-22

Andreas N skrev om Aleksandra Widmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Vi har köpt en bostadsrätt, 3 rum och kök.
    Bemötandet från mäklarens sida kändes både engagerande och proffsigt. Vi är nöjda med vårt köp och hur mäklaren hjälpt oss genomföra det.Ttummen upp! Läs mer
  • 2019-06-10

Jonny F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Köpt villa i Utby i Göteborg. Allt flöt på bra och mäklaren var trevlig. Läs mer
  • 2019-06-05

Jesper L skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Bra att få till det med visningar med extremt kort varsel.
    Tackar för detta👍 Läs mer
  • 2019-06-03

Harshitha Shettikere J skrev om Per Brännmar en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    good communication, happy to help, on time Läs mer
  • 2019-05-31

Sreekanth Dinamagattanahalli S skrev om Per Brännmar en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    We bought a radhus, and we were lucky to get Per as our broker. He was informative, clear in business aspects and all the transaction was transparent. Overall a good experience buying our new home with Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
  • 2019-05-29

Johan F skrev om Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Har sålt en friliggande villa.
    Johanna är lyhörd, tydlig och kunnig. Hon ger bra återkoppling och sätter upp tydliga förväntningar vad hon kan göra och vad man själv kan göra för att få en bra affär.

Jag rekommenderar Johanna varmt att förmedla din bostad. Läs mer
  • 2019-05-25

Victor H skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Mycket proffsig, tydlig, och vänlig! Läs mer
  • 2019-05-25

Henrik H skrev om Karolina Järvholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Sålt en bostadsrätt 3rum o kök i en liten förening.
    Efter att vi under en tid haft en helt oengagerad mäklare fick vi Karolina på Svensk Fast som sålde vår lgh på första visningen. Proffsig och fantastiskt duktig på det hon gör. Hon får våra varmaste rekommendationer. Läs mer
    2019-05-27 Karolina J svarar Henrik H
    Stort tack för er fina recension! Det har varit ett sant nöje att få förmedla er bostad.
    Stort lycka till i framtiden!
  • 2019-05-25

Desirée N skrev om Johanna Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Köpte ett radhus i Jonsered via Johanna och fick med en gång ett väldigt gott intryck av henne! Hon var från start när vi såg annonsen till kontraktsskrivning väldigt professionell, påläst och kunnig! Jag fick också snabb och tydlig återkoppling vid frågor och funderingar! Läs mer
  • 2019-05-13

Magnus S skrev om Per Brännmar en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    Allt gick smidigt, inga konstigheter. Läs mer

Göteborgsvägen 75, 433 63 Sävedalen