Caroline Svanberg
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 7 kunder tycker om Caroline Svanberg

• Elin N skrev om Caroline Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

2018-09-19

Omdömet är under granskning

Väldigt svår att få tag i. Inbjudan till överlämningsmötet "måste kommit bort i posten" och första inbokade mötet fick jag reda på av säljaren, inte av mäklaren att det avbokats. Rekommenderar inte. Hade jag inte varit i så stort behov av en lägenhet hade jag avstått från att köpa lägenheten p.g.a. mäklaren. Läs mer
  • Sålt villa vid en tidpunkt då markanden stod nästan still men tack vare våra duktiga mäklare fixade det sig till slut. Vi är mycket nöjda med hur mäklarna hanterade vår försäljning och på det professionella sätt de stöttade oss när försäljningen blev svårare än vi hade förväntat oss. Läs mer
    2018-09-12 Caroline S svarar Greger Rune H
    Tusen tack Greger för dina värmande ord! Jag är så glad att vi till slut fick till en bra budgivning. Tack för äran att hjälpa er med er försäljning!
  • Att sälja sin villa är en stor händelse!
    Vi har genom hela förfarandet guidats av Caroline Svanberg i en positiv anda av kunskap, trygghet och medmänsklighet! Hon har alltid varit tillgänglig för oss oavsett tid från morgon till sena kvällar!
    Tack Caroline för en lyckad försäljning!
    Våra varmaste rekommendationer må följa dig!

Olle och Kerstin Läs mer
    2018-09-12 Caroline S svarar Bernt-Olof G
    Tack Olle! Såå glad jag blir av att läsa den här fina texten! Det är verkligen drivkraften och målet, att få så nöjda kunder så ni kan rekommendera mig. Tack tack, hörs snart igen :)
  • Jag har köpt parhus, och såld lägenhet. Jätte bra bemötande av mäklaren. Det var toppen. Läs mer
  • Mäklaren har varit mycket tillmötesgående och inkännande. Har agerat korrekt och förmedlat information åt alla parter på ett föredömligt sätt. Hon har tagit stort ansvar och tagit alla frågor och svar på allvar. Tempot i affären har också känts rätt.
    Kan varmt rekommendera Caroline! Läs mer
    2018-01-14 Caroline S svarar Carina G
    Hej Carina. Stort tack för den fina rekommendationen. Det är målet varje dag, att göra allt jag kan för mina härliga kunder så ni kan få en fin resa i bostadsbytet. Det värmer att höra att jag lyckades :) Vi hörs och ses snart igen.
  • Caroline ger ett otroligt trevligt intryck men kvalitén på arbetet är inte bra. Inte så stora kunskaper och vid varje möte fick vi vänta lång tid då inget var förberett. Känner att hon lurade säljaren till alltför högt arvode dessutom. Inte mitt ansvar men oetiskt. Kan inte rekommendera henne Läs mer
    2017-12-08 Caroline S svarar Jeanette L
    Hej Jeanette. Jag är verkligen ledsen att du känner så. I just den här affären var det ett par saker som behövde ändras under vägen och därav fick jag även ändra i avtalen och det tog lite tid, jag är ledsen för det. Arvodet var precis samma som grannarna i koloni-området betalat tidigare, ett fast belopp på lägsta nivå, jag hoppas och tror att säljaren känner att hon fick bra betalt och en smidig och trygg affär.
  • Jag har bara gott att säga om Caroline. Trevlig, och kunnig.
    Ett mycket proffsigt hanterade av hela försäljningsprocessen. Läs mer
    2017-12-08 Caroline S svarar Pia M
    Hej Pia. Tusen tack för dina fina ord! Det värmer att höra.
    Önskar dig en god jul och ett riktigt härligt 2018.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

Karolina Järvholm