Caroline Svanberg

Caroline Svanberg

Caroline Svanberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra

Caroline Svanberg har varit registrerad mäklare sedan 2012-03. Caroline Svanberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-12 och har fått 91 omdömen med ett betyg på 4.7. Caroline Svanberg har haft 40 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

91 omdömen om Caroline Svanberg

Sedan starten hos Reco 2017
Svar från Caroline Svanberg

Tack Jenny! Stort lycka till nu med allt ni har framför er! Och stort tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen!

Lisa B
Köpte sitt hus med hjälp av Caroline Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
Utby

Caroline ledde oss genom köpprocessen med värme och professionalitet. Hon ingav förtroende och fanns tillgänglig för alla våra frågor. Tack!

Svar från Caroline Svanberg

Åh så fint! Tack Lisa! Det värmer verkligen att höra! Nu hoppas jag att ni ska trivas i ert fina hus! Trevlig sommar 🤩☀️🌸

Manuela L
Olofstorp

Caroline är väldigt professionell och hjälpsam som gör att hela processen har gått väldigt smidigt.

Svar från Caroline Svanberg

Tack så mycket Manuela! Det är otroligt värmande att höra att du upplevt ert köp på det viset. All lycka nu med ert fina hus!

Hans Lennart Ö
Sålde sitt hus med hjälp av Caroline Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
Utby

Hon är proffsig och hjäper dig som säljare på ett mycket bra sätt

Svar från Caroline Svanberg

Tack Lennart! Det gick ju jättebra allting! Glad för er skull. Trevlig sommar!

Per Magnus H
Sävedalen

Allt har funkat tillfredsställande under hela processen. Har inget att klaga på.

Svar från Caroline Svanberg

Underbart att höra :) Trevlig sommar så ses vi snart igen!

Ulf Ö
Utby

Vi upplever Caroline som en mycket trevlig och glad person med stort kunnande och engagemang .

Svar från Caroline Svanberg

Tack Ulf! Jag är glad att ni är nöjda med mitt jobb! Ha en fin sommar nu!

Isabelle S
Öjersjö

Lyhörd, professionell och engagerad. Rekommenderas varmt.

Svar från Caroline Svanberg

Tack Isabelle 😍 och stort grattis till nya bostaden 🎉 ha nu en toppensommar så hörs vi snart igen

Per Jonas O
Öjersjö

Allt gick kanon smidigt och blev en kanon affär

Svar från Caroline Svanberg

Ja det gick ju riktigt bra att sälja ert fina paradis! Stort lycka till på nästa steg! Vi hörs!

Linnea S
Utby

Snabb återkoppling och ett trevligt och proffsigt bemötande.

Svar från Caroline Svanberg

Tack Linnea! Och stort grattis till ert fina hus! Ha en trevlig sommar nu!

Jesper A
Öjersjö

Kanonbra mäklare. Inga konstigheter.

Svar från Caroline Svanberg

Tack Jesper! Det tog sin tid men till slut så:) det är härligt att höra att ni trivs så bra i ert nya hus också! Med bästa grannarna:) ha en härlig sommar nu!