Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Ånäsvägen 4, 416 67 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling Göteborg Östra!

Här på kontoret på Redbergsplatsen känner vi till Göteborgs östra centrum och kan hitta boendet du alltid drömt om, mitt i storstadspulsen. Vare sig du vill ha en lägenhet med utsikt över staden, ett litet gårdshus eller en radhuslägenhet med grön utegård finner vi platsen för dig och dina önskemål.

Vi har lång erfarenhet av branschen. Vad du än vill fråga om i bostadsväg kan vi garanterat svara. Vi hör till en kedja med över 80 års erfarenhet av mäklarbranschen och brinner för att människor ska bo bra.

Läs vad 310 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

• Jessica L

2020-01-20

Jessica L skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Engagemang, duktig och trevlig bemötande Läs mer
  • 2020-01-18

Mostafa B skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Michaela är engagerad och driven med ett ödmjukt bemötande. Hon är tydlig och rak i sin kommunikation kan varmt rekommendera henna till alla som går i säljtankar. Läs mer
  • 2020-01-05

David G skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Sålde min lägenhet. Vendela hjälpte till under processen på ett väldigt bra och tydligt sätt. Hon fick mig att känna mig lugn inför försäljningen. Läs mer
    2020-01-08 Vendela G svarar David G
    Tack för en fin reco David, det gör mig glad att du är nöjd. Har varit roligt att ha detta långa samarbete tillsammans vid försäljning av din fina lägenhet. Vi ses på tillträdet! :)
  • 2020-01-02

Rolf S skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Lovisa lyssnade inte på oss. Hon var på köparens sida. Vi ville ha en helgvisning. Bild på lägenheten på porten så att även personer som inte bokat tid kunde komma in. Ingen personal stod i porten och tog emot som Lovisa lovade. Hon lovade oss 3,8 milj. Vi fick 3,1. Stylingen höjde inte budet var endast jobbigt. Konstigt att alla andra lägenheter hade 30 till 40 besökare vi hade 5 . Kl 16.30 på en vardag är ingen bra tid. Läs mer
  • Ivan M

2019-12-31

Ivan M skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Sålde en lägenhet I Gamlestan tillsammans med Jakob och har bara gott att säga om samarbetet. Jakob är trevlig, lyhörd och tillänglig vilket jag värdesätter hos en mäklare.

Till er som funderar på att välja Jakob, kör på ni kommer inte bli besvikna! Läs mer
    2020-01-09 Jakob L svarar Ivan M
    Tack tack tack Ivan!

Så glad jag blir för det fina omdömet :)
    Det har varit väldigt roligt att få jobba tillsammans med och hoppas att jag få hjälpa er även vid nästa bostadsaffär.

Vi ses snart igen!
  • 2019-12-27

Ingegerd H skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Lyhörd, tillgänglig och hängiven uppdraget. Mycket bra mäklare! Läs mer
    2020-01-09 Jakob L svarar Ingegerd H
    Tack så hemskt mycket för de fina orden :)

Ses snart igen!
  • Rasmus B

2019-12-21

Rasmus B skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Grym mäklare! Proffsig och informativ genom hela processen. Skulle definitivt välja Vendela igen i framtiden! Läs mer
    2020-01-08 Vendela G svarar Rasmus B
    Tusen tack för en superfin reco, vad härligt att höra att du är nöjd Rasmus! Jättekul att du blev köpare till denna fina lägenhet. Må gott så ses vi på tillträdet! :)
  • 2019-12-18

Hedvig A skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpte en bostadsrätt. Jakob gjorde en bra visning av lägenheten och besvarade frågor på ett bra sätt. Även avtalsskrivningen genomfördes på ett smidigt och bra sätt. Läs mer
    2020-01-09 Jakob L svarar Hedvig A
    Tack Hedvig!
    Vad härligt att höra att du var nöjd med mitt bemötande under visningen och att du upplevde köpet som smidigt, precis så jag vill att det ska upplevas :)

På återseende!
  • 2019-12-15

Johan K skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Väldigt bra kommunikation från Michaela under hela processen. Rekommenderar henne starkt. Läs mer
    2019-12-17 Michaela d svarar Johan K
    Hej Johan! Tack så mycket för din rekommendation, det gläder mig att detta var din känsla! Är det något så är ni välkomna att höra av er, annars ses vi på tillträdet i januari!
  • 2019-12-13

Josef M skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Sålde över förväntan, grym mäklare! Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-12-17 Michaela d svarar Josef M
    Tusen tack för din fina rekommendation!
    Jag önskar dig allt gott, så ses vi på tillträdet! :D
  • 2019-12-11

Jan L skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi sålde vårt hus via Svenskfastighetsförmedling.
    Kändes väldigt bra redan vid första mötet med Kicki och Lovisa. Vi fick förtroende för båda med en gång.
    Nu ser vi framemot att flytta in i vårt nya hus som även det förmedlades vi Svenskfastighetsförmedling.
    Vi både köpte och sålde varudeklarerat och det känns tryggt.
    Vi kan varmt rekommendera både Kicki och Lovisa på Svenskfastighetsförmedling . Läs mer
    2019-12-11 Kicki N svarar Jan L
    Tack snälla Ni!! Även vi är då glada att Ni kan fira jul i lugn och ro samt planera för det nya huset!
  • Peter N

2019-12-11

Peter N skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Sålde in sig bra till oss, men huset sålde hon inte på ett tillfredställande sätt.
    Litade alldeles för mycket på hennes erfarenhet/proffessionalitet istället för att gå på vår magkänsla utefter de visningar och objekt vi tittat på.
    Vi valde helt fel mäklare för vårt objekt helt enkelt. Läs mer
    2019-12-11 Kicki N svarar Peter N
    Hej Sofia och Peter
    Självklart tråkigt att Ni inte är nöjda med slutpriset på Ert hus och mig som mäklare. Jag uppfattade det som om vi hade en rak och bra kommunikation genom hela affären och självklart vill man ha så bra betalt som möjligt men spekulanterna har ju sitt att säga. Slutpriset hamnade 300 000 kr över det sista sålda huset på samma gata och vi hade 25 par på visning varav 6 st var budgivare så jag tror nog att vi fick vad "marknaden" var beredda att betala.
  • 2019-12-09

Robert A skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag har sålt min lägenhet genom Vendela. Fick redan vid första mötet ett super bra intryck av henne. Trevlig, engagerad, lätt att prata med och hon ingav ett förtroende direkt.
    Allt har gått super lätt och över förväntan. Tycker man kan höra ibland att allt känns krångligt och det tar lång tid men inget sånt har funnit här. Man har hela tiden varit uppdaterad och har det funnits några frågor eller funderingar har hon varit lätt att få tag i. Super nöjd Läs mer
    2020-01-02 Vendela G svarar Robert A
    Tack Robert för en fin rekommendation, det gör mig glad att du är nöjd. Det har varit superroligt att hjälpa dig med försäljningen av din fina bostad, nu ska vi bara hitta dig en ny! Vi ses på tillträdet! :)
  • 2019-12-08

Erik P skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Superbra! Allt var enastående. Läs mer
    2020-01-09 Jakob L svarar Erik P
    Tack Erik, så kul att höra att ni var nöjda med hur ert köp gick till :)

Ha det gott så ses vi framöver!
  • 2019-12-03

Martin S skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Sålde vår lägenhet en mindre tvårummare på 41 kvm. Michaela förklarade klart och tydligt vilka moment som väntade och presenterade en tydlig plan för genomförandet. Man kan säga att Michaela tog ett tydligt ledarskap och förde arbetet framåt genom att hjälpa oss framåt. Vi hade en klart och tydlig dialog hela tiden, något som underlättade enormt. Michaelas arbete motsvarade klart och tydligt våra förväntingar. Läs mer
    2019-12-17 Michaela d svarar Martin S
    Hej Martin! Vad roligt att höra att du är nöjd med mitt arbete, det var ett rent nöje att få hjälpa er med förmedlingen av er fina bostad :)
  • 2019-12-03

Filip S skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Mycket bra bemötande och duktig mäklare Läs mer
  • 2019-12-03

Gun D skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi har köpt en bostad i Björkekärr. Vi har fått ett mycket bra bemötande av mäklare Lovisa Wiklund. Vi är mycket nöjda och kan verkligen rekommendera denna mäklare. Läs mer
  • 2019-11-29

Fredrik H skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jakob är en trevlig, väldigt kunnig och effektiv mäklare. Läs mer
    2020-01-09 Jakob L svarar Fredrik H
    Tack så hemskt mycket för de fina orden Fredrik :)
  • 2019-11-27

Matilda S skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpt en 2:a i lunden, fick trevligt och proffsigt bemötande! Läs mer
    2019-12-04 Michaela d svarar Matilda S
    Hej Matilda! Tack för din rekommendation, det var bara roligt att hjälpa till vid köpet av ditt nya boende!
  • Martin I

2019-11-21

Martin I skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpt lägenhet i bagaregården. Lovisa gjorde ett kanonjobb med att bemöta våra förväntningar. Läs mer
    2019-11-21 Lovisa Wiklund svarar Martin I
    Tusen tack för härlig feedback Martin :) Underbart att höra att ni är nöjda, må gott så ses vi på tillträdet.
  • 2019-11-21

Anna S skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Supertrevligt bemötande vid köpet av vår lägenhet. Läs mer
    2019-11-21 Lovisa Wiklund svarar Anna S
    Vad härligt att höra Anna! Jättekul att ni blev köpare och så kul att höra att ni är nöjda :) Må gott så ses vi på tillträdet!
  • 2019-11-19

Rakel E skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jakob gjorde ett mkt bra jobb. Skötte det hela på ett proffsigt sätt. Vi är mkt nöjda med hans insats vid försäljningen av våran insatslägenher Läs mer
    2020-01-09 Jakob L svarar Rakel E
    Tack så mycket för de fina orden, härligt att ni känner er så nöjda med er försäljning.

Hör av er om jag kan hjälpa er med något framöver, vi ses!
  • 2019-11-16

Marina S skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag köpte en lägenhet och blev nöjd med köpet.

Lovisa var proffsig och allt kändes tryggt och det var en smidig hantering. Läs mer
  • 2019-11-16

Veronica S skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi har fått hjälp med att sälja vår 3a i olskroken. Vi är väldigt nöjda med bemötande, arbetet Lovisa utfört och sättet hon gjort det på. En väldigt proffsig, lyhörd och ödmjuk mäklare! Vi kände verkligen att hon kämpade för oss samtidigt som hon gav oss råd. Lovisa levde mer än väl upp till alla förväntningar vi hade och vi kunde inte vara nöjdare med vårt val av mäklare! Läs mer
  • 2019-11-13

Bastian H skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Det var jättetrevligt! Allt gick smidigt och professionellt. Läs mer
    2019-11-15 Lovisa F svarar Bastian H
    Tack snälla Bastian! Hoppas ni ska trivas i er nya lägenhet!
  • Clas A

2019-11-12

Clas A skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Sålde vår etta i Bagaregården, Göteborg. Lovisa hade ett proffesionellt, lugnt och prestigelöst bemötande från start. Vi träffade två andra fastighetsmäklare innan vi bestämde oss, och det var ingen tvekan om att det kändes bäst med Lovisa.

Vi ville inte att försäljningen skulle bli för stressig och Lovisa lät oss ta det i vår takt samtidigt som hon visade bra känsla för timing av fotografering, publicering av annons, visning osv. Hon höll oss hela tiden informerade om vad som hände i processen.

På grund av stort intresse blev budgivningen något hektisk, men Lovisa visade då prov på proffesionellt bemötande även gentemot de som budade så att ingen blev alltför besviken.

Vi ger Lovisa våra starkasta rekommendationer och skulle anlita henne igen om vi behöver sälja i framtiden. Läs mer
    2019-11-21 Lovisa Wiklund svarar Clas A
    Wow! Detta är den finaste reco jag fått tror jag!!! Underbart att höra att ni är så nöjda och jag är framförallt väldigt tacksam över att jag fick äran att hjälpa er i denna stora affär. Det bästa jag vet är när jag har nöjda kunder, och det är såå kul att göra affärer med så trevliga kunder som er. Må gott så ses vi på tillträdet :)
  • 2019-11-12

Linn Elena Z skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi har köpt en lägenhet och Lovisa hjälpte oss mycket med alla frågor som vi -som köpte första gången - hade.
    Tack så mycket Läs mer
    2019-11-15 Lovisa F svarar Linn Elena Z
    Tusen tack Linn! Vi ses på tillträdet! :)
  • 2019-11-11

Karin S skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi har köpt en mindre bostadsrätt i Gamlestaden.
    Lovisa har varit mycket hjälpsam. Hon är kunnig, trevlig och lätt att få kontakt med. Svarar snabbt och tydligt på allt vi undrar över. Läs mer
    2019-11-21 Lovisa Wiklund svarar Karin S
    Tusen Tack Karin! Jätteglad är jag att ni känner er nöjda, för det betyder så mycket för mig. Må gott!
  • Lea W

2019-11-11

Lea W skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi fick möjligheten att båda köpa ett objekt som Lovisa sålde och även sålde vår lägenheten.
    Anledningen till att vi valde Lovisa var för det fantastiska bemötandet, förståelse och den realistiska inställningen i både köp och sälj.
    Varje unik situation kände man sig hörd och sedd.
    Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2019-11-21 Lovisa Wiklund svarar Lea W
    Tusen Tusen tack Lea! Jag är så tacksam att jag fick möjligheten att hjälpa er med dessa stora affärer och det betyder jättemycket för mig att ni är nöjda och trygga. Underbart att göra affärer med så trevliga kunder som er. Ses på tillträdet :)
  • 2019-11-10

Caroline J skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpt lägenhet på Stabbegatan 30.
    Lovisa är hjälpsam, kunnig och har svar på alla våra frågor. Varit lätt att komma i kontakt med vilket alltid är ett plus.
    Ett lägenhetsköp är en stor affär vilket är lite läskigt men samtidigt väldigt spännande och roligt där Lovisa var en stor del till att det blev så bra som det ändå blev. :) Läs mer
    2019-11-21 Lovisa Wiklund svarar Caroline J
    Vilka fina ord Caroline! Det är mitt mål att ni som köpare ska känna er trygga och nöjda och det är fantastiskt när det också blir så. Det är kul att göra affärer med så trevliga kunder som er. Må gott så ses vi på tillträdet :)
  • 2019-11-05

Olivia Poonam D skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpt och sålt av Jakob.

Jakob är väldigt trevlig och omtänksam, finns ingen bättre helt helt enkelt. Läs mer
    2020-01-09 Jakob L svarar Olivia Poonam D
    Åh vilka fina ord, vad goa ni är!

Tack så mycket, hoppas att jag får vara med nästa gång också :)
  • 2019-11-05

Anna B skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi köpte en bostadsrätt och fick fantastiskt bra bemötande som hittills överträffat alka våra förväntningar. Läs mer
    2019-11-21 Lovisa Wiklund svarar Anna B
    Tusen Tack Anna! Jättekul att ni blev köpare och jag blir så glad över att höra att ni är nöjda!
  • 2019-11-05

Linnéa W skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Lovisa har varit en helt underbar mäklare som engagerat sig och det har varit en personlig service! En av de bästa upplevelserna jag haft med en mäklare. Läs mer
    2019-11-21 Lovisa Wiklund svarar Linnéa W
    Tusen tusen tack Linnéa! Vilka himla fina ord, jag blir så glad att höra detta!! Det är underbart med nöjda kunder, vi ses på tillträdet. Må gott så ses vi snart :)
  • Sara P

2019-11-04

Sara P skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag kan varmt rekomendera Lovisa Flodin. Jag flyttade från Göteborg till annan ort och Lovisa var väldigt hjälpsam under hela processen särskilt när jag lämnat Göteborg. Hon hjälpte till med nycklar mm. Tack vare Lovisas fina stöd så kändes min försäljning trygg även när jag själv inte kunde vara på plats. Hon höll kontakt med mig under hela processen.En mäklare som ger det lilla extra! Är mycket nöjd. Läs mer
    2019-11-15 Lovisa F svarar Sara P
    Tack snälla Sara för förtroendet och för dina fina ord! Hoppas att du ska trivas i det nya boendet och att allt går bra med det nya jobbet! Vi hörs när det är dags för deklarationen. // Lovisa
  • 2019-11-03

Regina P skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpt bostadsrätt.
    Himla bra mäklare. Läs mer
    2020-01-09 Jakob L svarar Regina P
    Tack så mycket Regina, så kul att det blev ni som köpte till slut :)

Vi ses snart igen!
  • 2019-11-03

Bosse R skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpt bostad på Kobbarnas väg 3.
    Jakob har ett perfekt bemötande som utstrålar kunnighet med en personlig "touch".
    Våra förväntningar på besöket i bostaden var från början lite avvaktande med Jakobs goda beskrivningar av omgivningen samt bostadsförening fick oss att besluta köpa.
    Jakob har en ärlig framtoning, är noggrann. gav oss tid till eftertanke och framåttänkande.MVH Bosse och Catherine Rofors Läs mer
    2020-01-09 Jakob L svarar Bosse R
    Stort tack för alla de fina orden :)
    Det värmer verkligen och det känns ju fantastiskt kul att ni tog ert förnuft till fånga och köpte i vår fina del av stan ;)

Har varit riktigt roligt att få hjälpa er och att ha att göra med er. Hör av er om ni behöver hjälp med något i framtiden.
  • Andrea G

2019-10-29

Andrea G skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Lovisa är en väldigt trevlig och duktig mäklare. Vi köpte vår lgh genom henne och hon gjorde affären snabb och smidig. Snabb på att svara på alla våra frågor. Läs mer
    2019-11-15 Lovisa F svarar Andrea G
    Tusen tack Andrea! Vi ses på tillträdet. :) // Lovisa
  • 2019-10-29

Jesper N skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    En mäklare som kan sin grej! Alltid trevlig och glad under våra möten! Värd vartenda öre! Läs mer
    2019-10-30 Lovisa Wiklund svarar Jesper N
    Åh tusen tack för fina ord Jesper, det värmer verkligen!! Jag blir jätteglad av att höra att ni är nöjda, vi ses på fredag :)
  • 2019-10-28

Jimmy B skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi tyckte svensk fastighetsförmedling gjorde ett proffsigt intryck vid en snabb affär. Läs mer
    2019-10-28 Kicki N svarar Jimmy B
    Hej Jimmy. Tack för omdömet! Hoppas allt är bra med Er och att Ni trivs.
  • 2019-10-26

Ann-Helen L skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Först fungerade inte bud messen, fick ringa och berätta detta.
    Sen så var jag tydlig med vilka villkor jag gick med in på i budgivningen, vann budgivningen, men tråkig kväll där mäklaren uppträdde oprofessionellt, med mess som inte var bra.

Dagen efter vid kontraktsskrivning så var mäklaren helt ok, och gjorde det hen skulle. Läs mer
    2019-10-26 Lovisa F svarar Ann-Helen L
    Hej Ann-Helen!

Vi hade svårt att hitta ett tillträdesdatum som passade både er som köpare och säljaren. Jag framförde säljarens önskemål om tillträdesdag, vilket inte gick i linje med vad ni önskade. Det är ibland svårt att hitta en tillträdesdag som passar båda. Men jag hoppas verkligen att lösningen jag hittade känns bra för er nu. Mitt uppdrag är att vara en mellanhand mellan säljare och köpare, och måste därför framföra säljarens respektive köparens önskemål. Min största prioritering är alltid att mina kunder ska känna sig trygga och nöjda, och det är ibland lite klurigt när köpare och säljare har olika viljor och jag står mellan er. Men vi hittade ju tillslut en lösning som jag verkligen hoppas känns bra för er båda.

Stort lycka till med flytten nu, ring om det är några frågor. Vi ses på tillträdet!
    Bästa hälsningar, Lovisa
  • 2019-10-21

Adam S skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Lägenhetsköpet gick snabbt för min del då budgivningen inte hade uppnått ett bud som säljaren ville acceptera. Jag kontaktade därför mäklaren som ordnade visning och slutligen kontraktsskrivning utan krångel. All kommunikation sköttes på ett bra sätt och när hjälp behövdes svarade Jakob gladeligen på frågor. Min upplevelse av mäklaren och hela affären är positiv Läs mer
    2020-01-09 Jakob L svarar Adam S
    Härligt att höra att din upplevelse var så positiv :)

Tack för alla de fina orden, hör av er om ni skulle behöva hjälp med något i framtiden!
  • 2019-10-20

Maria L skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag har köpt en bostadsrätt i ett 55+ i Bagaregården och säljer en bostadsrätt i Lunden.
    Allt har gått så fort med att köpa bostad så jag hann inte ha några direkta förväntningar annat än saklighet och positivt bemötande.

Nu ska min lägenhet säljas och med stor sannolikhet lever mäklaren upp till mina förväntningar på saklighet och positivt bemötande.

Mäklaren är kommunikativ, drivande och kunnig. Läs mer
    2019-10-25 Lovisa F svarar Maria L
    Tack snälla Maria! Jag är så glad för din skull att du har hittat en så fin lägenhet. Nu ska vi se till att få en lika lyckad affär för din fantastiska lägenhet.
    //Lovisa
  • 2019-10-20

Hannes J skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vid försäljning av vår lägenhet fick vi ett mycket professionellt, öppet och trevligt bemötande från Lovisa.
    Vi va ute i god tid och Lovisa hanterade löpande kontakt med oss mycket bra då vi under tiden letade efter vårt kommande boende.
    Då affären skulle avslutas skötte hon även detta mycket förtroendeingivande.

Med Lovisa som mäklare blir man löpande informerad och känner en trygghet under hela processen. Läs mer
    2019-10-30 Lovisa Wiklund svarar Hannes J
    Tusen tusen tack för de fina orden Hannes och Lovisa! Det gör mig väldigt glad att höra att ni känner er så nöjda :) Alltid kul att göra affärer med så trevliga kunder som er. Må gott!
  • 2019-10-20

Elinor B skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpt en bostadsrätt; 2a på 54m2. Läs mer
    2020-01-09 Jakob L svarar Elinor B
    Tack för det fina betyget Elinor :)
  • 2019-10-20

Karin L skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Positiv, tydlig och med bra återkoppling längs vägen och bra websida att följa processen på. Läs mer
    2019-10-25 Lovisa F svarar Karin L
    Tack snälla för förtroendet, glad att du är nöjd! Vi ses på tillträdet!
    Vänligen, Lovisa
  • 2019-10-20

Heléne J skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Kändes helt enkelt proffsigt, modernt och personligt. Läs mer
    2019-10-25 Lovisa F svarar Heléne J
    Stort tack för förtroendet och roligt att ni är nöjda! Ha en fin helg så hörs vi närmre tillträdet.
    // Lovisa
  • Alexandra N

2019-10-19

Alexandra N skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Sålde min älskade 2:a i Lunden genom Lovisa Flodin på Svenskfast. Lovisa har varit så tillmötesgående och hjälpt mig genom processen med stor professionalitet och flexibilitet. Svarade i telefon/sms när som helst och gav råd om hur jag skulle bemöta förhandsbud, bistod med statik för att stödja sina teser mm. Superbra från början till slut! Läs mer
    2019-10-25 Lovisa F svarar Alexandra N
    Tusen tack Alexandra! Glad och tacksam över att få förtroendet att förmedla din fina 2:a, och roligt att du känner dig nöjd med resultatet! Ha det så fint så ses vi på tillträdet. // Lovisa
  • Rebecka R

2019-10-18

Rebecka R skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    köpt:
    lägenhet, 3 rok, 85 kvm.

Mäklaren:
    påläst, trevlig, trygg

förväntningar:
    överträffade.
    Vi uppskattade den faktagenomgång som hölls vid visning samt att det fanns två mäklare på plats - en som tog emot alla vid dörren och en som en hela tiden fanns tillgänglig för frågor i lägenheten.
    Dessa två punkter skiljde visningen från de vi tidigare varit på Läs mer
    2019-10-18 Michaela d svarar Rebecka R
    Hej Rebecka! Tack så mycket för din fina rekommendation! Det gläder mig att höra att din upplevelse av visningen var så bra, då detta är ett moment som vi verkligen känner är värdefullt för både köpare och säljare att det görs ordentligt och med stor omsorg, och därför lägger mycket fokus på.
    Stort grattis till köpet av er fina nya bostad!
  • Jessica B

2019-10-17

Jessica B skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi valde att sälja vår lägenhet med Jakob efter ett ärligt, personligt och mycket trevligt möte. Han höll oss uppdaterade på allt som hände kring vår försäljning och såg till att vi kände oss trygga genom hela processen. Det är många tankar och funderingar vid en bostadsaffär och Jakob gjorde det enkelt för oss genom sin kunskap och tillgänglighet. Läs mer
    2019-10-18 Jakob L svarar Jessica B
    Tack för de fina orden Jessica :)

Det värmer ett mäklarhjärta och det är superkul att höra att ni känner er nöjda med den återkoppling ni fått. Det är ju en väldigt känslomässig och stressig period där det är otroligt viktigt att ni hela tiden vet vad som händer.

Nu får vi se till att hitta ett nytt boende åt er, ses snart igen!
  • 2019-10-16

Jan Erik D skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Bra bemötande, god lokalkännedom, effektiv. Informativ.
    Har aldrig köpt/sålt bostad förut så inget att jämföra med. Läs mer
    2019-10-16 Kicki N svarar Jan Erik D
    Hej och tack för omdömet. Självklart är det inte lätt att jämföra om man inte köpt och sålt via mäklare flera gånger!

Ånäsvägen 4, 416 67 Göteborg