Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Ånäsvägen 4, 416 67 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling Göteborg Östra!

Här på kontoret på Redbergsplatsen känner vi till Göteborgs östra centrum och kan hitta boendet du alltid drömt om, mitt i storstadspulsen. Vare sig du vill ha en lägenhet med utsikt över staden, ett litet gårdshus eller en radhuslägenhet med grön utegård finner vi platsen för dig och dina önskemål.

Vi har lång erfarenhet av branschen. Vad du än vill fråga om i bostadsväg kan vi garanterat svara. Vi hör till en kedja med över 80 års erfarenhet av mäklarbranschen och brinner för att människor ska bo bra.

Läs vad 135 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

• Tobias B
    Tobias B skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Grymt trevligt och professionellt bemötande. Påläst och vänlig. Jag är väldigt nöjd med Jacob. Läs mer
    2018-04-20 Jakob L svarar Tobias B
    Stort tack för de fina orden Tobias :-)
    Har varit ett sant nöje att få hjälpa dig genom ditt första bostadsköp.

Grattis!!

Hör av dig ifall jag kan göra något för dig!
  • Bengt N
    Bengt N skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Mycket kunnig och trevlig. Jag rekommenderar gärna Kicki till andra som vill sälja. Läs mer
  • Ann-Mari S
    Ann-Mari S skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Efter att ha sökt bostad länge, kände jag, att min mäklare var väldigt mån om mig. Har mött annat tidigare. Varmt tack för god hjälp och att vi lyckades!! Läs mer
  • Frida A
    Frida A skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Väldigt bra samarbete. Lätt att samarbeta med Jakob. Fick bra förslag och råd vad man skulle tänka på vid försäljning av lägenhet. Jakob hade ett bra register med människor som var sugna på att köpa lägenhet och det ger mig en trygghet.
    Helt enkelt jakob är en bra mäklare och det gick snabbt och lätt vid försäljningen. Läs mer
    2018-04-12 Jakob L svarar Frida A
    Underbart att höra, tack! Det har varit väldigt kul att få samarbeta med dig :)
    Härligt att du känner dig nöjd och att vi på ett så smidigt sätt kunde hitta en köpare!

Hör av dig ifall ni behöver hjälp med något så ordnar vi det.

Vi ses snart igen!

• Felix W
    Felix W skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Väldigt bra och lyhörd. Proffsigt bemötande och tryggt hela vägen från första träff till kontrakt. Läs mer
    2018-04-12 Jakob L svarar Felix W
    Tack så mycket! Underbart att höra att ni är nöjda :)
    Ta hand om er och klappa Lakrits ifrån mig.

Hör av er ifall det finns något jag kan hjälpa till med!

• Andreas G
    Andreas G skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Väldigt kompetent och duktig på sitt jobb.
    Ser alltid till kundens bästa i alla lägen
    5/5 utan tvekan. Läs mer
    2018-03-09 Lovisa F svarar Andreas G
    Hej Andreas!
    Tackar ödmjukast för de fina orden och förtroendet! Det har varit så roligt att få sälja er fantastiska lägenhet.
    Önskar dig med familj all lycka framöver i ert nya, fina hus.
    // Lovisa
    Andreas G, Lovisa F gillar detta
  • Linda G
    Linda G skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jätteduktig och kompetent mäklare. Alltid hjälpsam och ser alltid till kundens bästa. Toppbetyg👍. Läs mer
    2018-03-09 Lovisa F svarar Linda G
    Hej Linda!
    Tusen tack för så fina ord, det värmer! :) Mycket roligt att få förtroendet till att sälja er fantastiska lägenhet.
    Önskar er all lycka framöver!
    // Lovisa
    Lovisa F gillar detta
  • Maiju R
    Maiju R skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vid försäljning av dödsbo finns mycket att tänka på. Bouppteckning, fullmakter, känslor och att man är flera säljare samt rättsliga lagar o regler. Ingen av oss bor i Göteborg vilket gjorde att det även var ett visst avstånd. Christian guidade oss lugnt o tydligt i processen vilket skapade trygghet. På ett kreativt o lyhört sätt tog vi oss igenom allt. Vid själv försäljningen höll Christian oss uppdaterade hela tiden. Bemötande var personligt med stort engagemang. En resa med en kunnig "chaufför" bakom ratten stillade vår oro och nu är vi i mål! Läs mer
  • Anette A
    Anette A skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Trevligt bemötande, reko mäklare och mäklarfirma. Läs mer
    2018-03-09 Lovisa F svarar Anette A
    Hej Anette!
    Tack för dina fina ord. Jag får tacka för förtroendet och önskar dig all lycka framöver.
    // Lovisa Flodin
    Lovisa F gillar detta
  • Kjell Anders L
    Kjell Anders L skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Ett professionellt och effektivt bemötande. Snabb återkoppling vid frågor. Bra helhetsintryck. Läs mer
  • Simon T
    Simon T skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jakob agerade professionellt och stöttade oss under vår försäljning. Läs mer
    2018-04-12 Jakob L svarar Simon T
    Stort tack för de fina orden :)
    Superkul att få hjälpa er med er fina lägenhet och härligt att höra att ni är nöjda.

Vi ses snart igen!
    Hör av er ifall jag kan hjälpa till med något.

• Christopher L
    Christopher L skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Lugn, saklig och professionell. Är mycket nöjd med Jakobs insats och han levde upp till mina förväntningar. Christopher Läs mer
    2018-04-12 Jakob L svarar Christopher L
    Stort tack Christopher! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig genom denna process och det känns jättebra att du är nöjd, det är det viktigaste!

Hör av dig om det finns något jag kan göra för dig!

• William S
    William S skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jakob är en mycket trevlig och kompetent mäklare. Väldigt informativ och påläst. Första intrycket var mycket bra och han sköter hela vägen från visning, kontakt och köp mycket bra.

Snabb på att besvara frågor och väldigt lätt att ha kontakt med.
    Allt gick perfekt och jag ser gärna att jag har Jakob som mäklare igen i framtiden.

Tusen tack! Läs mer
    2018-04-12 Jakob L svarar William S
    Tack och tack för alla de fina orden :)
    Riktigt kul att höra att ni är nöjda och jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas super i er fina lägenhet.

Ser fram emot att få hjälpa er i framtiden igen!

• Alexandra  D
    Alexandra D skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Kunnig, professionell och trevlig. Bra och tydligt bemötande Läs mer
    2018-04-12 Jakob L svarar Alexandra D
    Superkul att ni känner er nöjda :) Tack!
    Hör gärna av er ifall ni behöver hjälp med något!

• Adam U
    Adam U skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Efter att ha träffat många mäklare så valde jag Christian. Som mäklare ger han ett professionellt intryck och gav mig realistiska förväntningar när jag skulle sälja min bostadsrätt. Under hela processen var han mycket hjälpsam och tillgänglig för frågor och funderingar som dök upp före, under och efter försäljningen. Läs mer
  • Pia H
    Pia H skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jacob har ett proffisionellt energiskt och varmt bemötande. Han är noga, frågar om detaljer och extremt serviceminded. Läs mer
    2018-04-12 Jakob L svarar Pia H
    Tack så jättemycket Pia. Det har varit väldigt kul att få hjälpa dig och att ha att göra med en säljare med så mycket positiv energi. Härligt att höra att du är nöjd. Hoppas att Stockholm behandlar dig väl och att vi springer på varandra i framtiden :)

• Stina Vivianne H
    Stina Vivianne H skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag fick ett trevligt och proffesionellt bemötande av Christian som gjorde att jag kände mig trygg som säljare.
    Han levde gott upp till mina förväntningar som jag har på mäklare. Läs mer
    2018-02-14 Christian V svarar Stina Vivianne H
    God kväll Stina! :)
    Jag tackar ödmjukast för din reco, och det var en ära att få förmedla din fina lägenhet!
    Vi ses mot sommaren,
  • Hanna M
    Hanna M skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Christian var flexibel och hjälpte oss att få till en förhandsvisning. Trevligt bemötande och pålitlig mäklare. Det blev en snabb och smidig affär. Läs mer
    2018-02-12 Christian V svarar Hanna M
    Hej Hanna,

Tusen tack för din rekommendation, antar att ni väntar ivrigt på att få flytta in i er nya lägenhet nu :)
    Vi ses vid tillträdet och ha det så fint så länge!
    /Christian
  • Alvar H
    Alvar H skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag har ingen tidigare erfarenhet av Svensk Fastighetsförmedling men nu är jag mer erfaren. Christian Vesala var duktig, första intrycket var bra och sedan blev det bättre. Klara besked om hur försäljningen skulle vara. Lungt och sansat. Tack för ett bra arbete. Det var min dotters lägenhet så det var många känslor från min sida som Christian hanterade mycket bra. Läs mer
    2018-02-12 Christian V svarar Alvar H
    Hej Alvar,
    Vad bra att du kände att processen gick som önskat.
    Jag tackar ödmjukast för din rekommendation och önskar dig allt gott framöver.
    /Christian
  • Ing-Marie A
    Ing-Marie A skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Mycket trevligt bemötande . Vi fick förtroende direkt för Christian . Våra förväntningar uppfylldes med råge ! Läs mer
    2018-02-12 Christian V svarar Ing-Marie A
    Tack Ing-Marie :)
    Allt gott till er framöver!
  • Bengt B
    Bengt B skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Supernöjd med Jakob, kan varmt rekommendera . Väldig trevlig och ödmjuk rakt igenom . Fick gott förtroende och mycket bra känsla vid första mötet. Varit en superkul resa från dag 1 till avslut med försäljningen av min lägenhet. Ambitiös och proffsigt genomförande och väldigt bra feedback genom hela processen som fick mig att känna mig trygg i en tuffare bostads situation som är i dagsläget. Alltid tillgänglig och härligt bemötande.
    Snyggt jobbat Jakob😊 Läs mer
    2018-04-12 Jakob L svarar Bengt B
    Tack så hemskt mycket! Det har varit ett sant nöje att tillsammans med dig förmedla din fina bostad.
    Underbart att höra att du är nöjd, det värmer!

På återseende.

• Patrik H
    Patrik H skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Väldigt lyhörd och mån om att alla involverade i försäljningen skall bli nöjda. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-02-12 Christian V svarar Patrik H
    Patrik, tusen tack!
    Jag önskar dig stort lycka till framöver, vi ses!
  • Charlotte L
    Charlotte L skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Väldigt trevligt och proffesionellt bemötande. Vi kände förtroende för mäklaren och han verkade mån om att vi var trygga med köpet. Läs mer
    2018-04-12 Jakob L svarar Charlotte L
    Tack så mycket Charlotte!
    Hoppas att ni kommer att få stor glädje av er nya lägenhet.

• Niklas K
    Niklas K skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Mycket trevligt bemötande med snabb respons och medgörlig för att underlätta för mig som köpare! Inte 100% påläst vilket kan ursäktas av att frågorna kom 1 1/2 v innan visning för förhandsvisning. Läs mer
  • Elin G
    Elin G skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum!

När jag köpte min bostad var det de som hanterade affären och när jag nu, 7 år senare skulle sälja min bostad föll lotten åter igen på dem via specifikt Christian Vesala som kontaktade mig för att erbjuda värdering av min lägenhet när jag gick i säljtankar.

Med sitt oerhört trevliga, tillmötesgående och proffsiga sätt fick jag redan vid vårt första möte en mycket bra känsla och stort förtroende för Christian. Något som han även genom hela processen också bevisat att han förtjänar :)

Genom att finnas där när helst jag haft frågor, stöttat och guidat en förstagångssäljare, som mig själv, på ett helt fantastiskt sätt har jag fått känna mig avslappnad och trygg på ett sätt som vart oerhört uppskattat.

Hatten av, det har varit en fantastisk och härlig resa och jag är dig evigt tacksam, Christian! Läs mer
    2018-02-12 Christian V svarar Elin G
    Elin, Vilka ord!
    Är evigt tacksam och jag ska göra allt i min makt för att varje säljare ska känna som du gjorde.

Grattis till försäljningen, så ses vi snart igen!
  • Sarah B
    Sarah B skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jakob är en engagerad mäklare som gör allt för att levera det lilla extra för så väl den som köper som säljer. Är galet nöjd med den service jag fått under min bostadsförsäljning.

Trevligare mäklare blir svår att hitta! Läs mer
    2018-01-22 Jakob L svarar Sarah B
    Tack så mycket för de fina orden Sarah. Fantastiskt kul att höra att ni är nöjda med den service jag erbjudit under processens gång.
    Stort tack för förtroendet.

Ta nu hand om er och klappa Pongo ifrån mig :)

Det är bara att ni hör av er ifall det finns något jag kan hjälpa till med!
  • Per Johan C
    Per Johan C skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vid nästa försäljning av bostad ger mer än gärna uppdraget till Kicki!!! Läs mer
    2018-01-19 Kicki N svarar Per Johan C
    Tack snälla Du!! Kul att Du är nöjd.
  • Birgitta R
    Birgitta R skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi är mycket nöjda med Jakob Larén. Han är en mycket kompetent och sympatisk mäklare. Han är lätt att ha att göra med och att prata med och har ett mjukt sätt som är trevligt. Hans arbete överträffade våra förväntningar. Läs mer
    2018-01-18 Jakob L svarar Birgitta R
    Tack så mycket för de fina orden Birgitta :) Det värmer ett mäklarhjärta att höra att ni är nöjda.
    Tack för förtroendet. Hälsa Staffan så gott!

Hoppas att ses snart igen :)
  • Liza R
    Liza R skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag har aldrig träffat en sådan tillmötesgående, förstående och hjälpsam mäklare!
    Trevligare får man leta efter.

Jag kände mig väldigt trygg i min affär hos Svenskfast och det är tack vare Christian.

Tummen upp och toppbetyg helt klart! Läs mer
    2018-02-12 Christian V svarar Liza R
    Tack för din fina rekommendation, vi ses snart vid tillträdet :)
  • Leif H
    Leif H skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jakob är en engagerad, effektiv och hjälpsam mäklare. Är jätte nöjd med hans insatts att hjälpa mig köpa min nya bostad.
    Fem stjärnor från mig! Läs mer
    2018-01-16 Jakob L svarar Leif H
    Tack så mycket Leif. Det var väldigt kul att höra att ni är nöjda med min insats :)
    Jag tror verkligen att ni kommer trivas kanonbra i ert nya fina boende.

Hör av er ifall jag kan hjälpa till med något!
  • Linda H
    Linda H skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag fick ett gott och mycket genuint bemötande. Jag är absolut super nöjd. Läs mer
    2018-01-16 Jakob L svarar Linda H
    Tack snälla Linda. Underbart att du känner dig väl bemött och omhändertagen.

Grattis till din nya fina bostad och på återseende :)
  • Hanna A
    Hanna A skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag både köpte och sålde lägenhet via Christian och i båda situationerna var han helt underbar. Från första mötet gav Christian intryck av proffessionalitet. Han fanns alltid där för att besvara våra frågor och fick oss att känna trygghet igenom hela processen. Läs mer
    2018-02-12 Christian V svarar Hanna A
    Det blev ett långt sammarbete vi hade tillsammans, men tillslut nådde vi mål!
    Grattis till ny lägenheten Hanna, hoppas ni lyckats bo in er och känner er som hemma!
  • Inger K
    Inger K skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag hade höga förväntningar på Christian på många plan och han motsvarade dessa med råge. Christians lugna behagliga sätt ingav stort förtroende. Läs mer
    2018-02-12 Christian V svarar Inger K
    Tack Inger, hoppas du trivs i nya bostaden :)
  • Johan G
    Johan G skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Christian kan jag verkligen rekomendera!
    Han gav ett tryggt och stabilt intryck från dag 1 och skötte försäljningen av min lägenhet
    på ett exemplariskt sätt.
    Tack Christian! Läs mer
    2017-12-15 Christian V svarar Johan G
    Det är jag som ska tacka Johan för att jag fick möjligheten att hjälpa er!
    Ni har varit fantastiska att jobba med och vi kommer garanterat springa på varandra framöver,

God jul och gott nytt år! :)
  • Richard M
    Richard M skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Christian är en trevlig kompetent mäklare som med ett väldigt smidigt sätt skötte vårt köp av lägenhet.

Både lugn och trygg i sin roll. Han kommunicera bra och löste snabbt så att vi kunde sätta oss ned med köparna och skriva på då jag skulle resa bort strax därefter. En väldigt bra upplevelse helt enkelt.

Kan verkligen rekommendera Christian Vesala. Läs mer
    2017-12-15 Christian V svarar Richard M
    Tack för din rekommendation Richard,
    När du gjort dina förändringar i lägenheten som du planerat så kommer jag så gärna förbi och tittar hur det blivit!

Vi ses,
  • Elsie Astrid Margareta B
    Elsie Astrid Margareta B skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Erfaren, drivande och med totalkoll. Bästa betyg. Läs mer
  • Margareta P
    Margareta P skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vänligt, förstående, kunnigt, förtoendefullt bemötande. Arbetade snabbt utan känsla av stress. När jag inte förstod tog han tid på sig för att förklara. Följde min önskan om ett ärligt och öppet köp så köparen vet vad den köper. Läs mer
    2017-12-15 Christian V svarar Margareta P
    Tack Margareta för dina vänliga ord, efter många turer så gick det till slut att sy ihop säcken.
    God jul och gott nytt år så ses vi i slutet av januari igen.
    mvh
    Christian Vesala
  • Olga V
    Olga V skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Christian situationsanpassade uppdraget perfekt till oss och vår situation, han skötte hela affären med ett lugn och genomgående mycket trevligt bemötande. Om jag ska sälja igen så kommer jag självklart att välja Christian. Mina varmaste rekommendationer! Läs mer
    2017-12-15 Christian V svarar Olga V
    Tusen tack Olga,
    Hoppas ni kommer trivas bra i er nya bostad nu så springer vi säkert på varandra framöver!
    Ta hand om familjen,
    Christian =)
  • Lisa E
    Lisa E skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag och min pojkvän har haft en god relation till Jakob. Hans engagemang och servicekänsla har varit enastående. Vi är mycket glada och tacksamma för hans hjälp.
    Rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2018-01-16 Jakob L svarar Lisa E
    Hej,
    Tack så hemskt mycket för de fina orden. Superkul att ni är nöjda med mitt bemötande samt service.

Helt övertygad om att ni kommer att trivas super i er nya fina bostad :)
  • AnnaMaria F
    AnnaMaria F skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Mycket professionellt och positivt bemötande. Vi fick ett intryck av en mycket kunnig, erfaren och hjälpsam mäklare. Läs mer
  • Pontus J
    Pontus J skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jätteproffsig från början till slut!! Läs mer
    2017-12-06 Kicki N svarar Pontus J
    Tack Pontus! Det var kul att höra att Du är nöjd!
    Mvh Kicki
  • Ingrid T
    Ingrid T skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Bemötandet var professionellt men ändå personligt. Processen drevs snabbt och resultatinriktat. Resultatet av säljprocessen för oss var bra. Speciellt med tanke på rådande marknadssituation.
    Rekommenderar gärna KNS. Läs mer
    2017-12-05 Kicki N svarar Ingrid T
    Tack Mats! Pappren är på väg till Dig enl. ök. Mvh Kicki
  • Petter N
    Petter N skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Kicki var snabb och kändes rutinerad. Lite snack och mycket verkstad :-) Läs mer
  • Jan E
    Jan E skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Bra service och bemötande samt målinriktad att få försäljningen i hamn vilket genomfördes med bra resultat. Jag hölls hela tiden underrättad under processen så jag är mycket nöjd med mäklarens insats Läs mer
    2018-01-16 Jakob L svarar Jan E
    Tack Jan,
    Det värmer att höra att du tycker att jag skötte affären på ett bra sätt och att du är nöjd med slutresultatet samt min insats.

Ser fram emot att ses i framtiden :)
  • Ulf N
    Ulf N skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Snabb, effektiv och rutinerad! Läs mer
  • Philip N
    Philip N skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Suveränt trevlig och utmärkt arbete från Jakobs sida, med sen övertid och snabba puckar! Tack vare Jakob kommer jag nu flytta in i min första alldeles egna lya! Magisk känsla! Läs mer
    2017-11-24 Jakob L svarar Philip N
    Tack tack och tack :)
    Det har varit riktigt kul att få hjälpa dig genom köpet av din första bostad, som jag är helt övertygad om att du kommer att stortrivas i!

Ser fram emot att ses snart igen!
  • William L
    William L skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jakob sålde min lägenhet till ett rekordpris i föreningen! Dessutom i en tid med lite osäkerhet på bostadsmarknaden.

Han ger alltid ett glatt men ändå professionellt intryck, och man hör på honom att han vet vad han sysslar med.

Jag vet vem jag ringer nästa gång jag ska sälja! Läs mer
    2017-11-24 Jakob L svarar William L
    Med tanke på hur fin din lägenhet är och det fina förarbete du och din mor gjorde så var det som upplagt för ett lyckat resultat.
    Tack så hemskt mycket, det har varit riktigt kul att få samarbeta med dig samt hjälpa dig i försäljningen av din bostad.

Det är bara att ringa så hjälper jag dig mer än gärna :)
  • Carl W
    Carl W skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Ett bra och enkelt bemötande där man kunde ställa frågor och få klara svar som var enkla att förstå. Jag är jätte nöjd med hjälpen. Läs mer
    2017-11-24 Jakob L svarar Carl W
    Underbart att höra och stort grattis till din nya fina bostad!

På återseende :)
  • Anders K
    Anders K skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Christian är en mycket kompetent mäklare och gav ett väldigt positivt, ärligt och påläst bemötande.
    Han framstod även som dynamisk och lösningsorienterat då det var snabba ryck med både visning och kontraktsskrivning.

Vi skulle gärna rekommendera Christian som mäklare.
    Mvh /Anders och Emma Läs mer
    2017-11-15 Christian V svarar Anders K
    Tack Anders för er rekommendation! =)
    Ni kommer att stormtrivas i lägenheten!

Vi ses inom kort
  • Erda
    Erda skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Var ska vi börja...har så mycket gott att säga om Christian att man skulle kunna få skrivkramp.

Till att börja med fick vi en väldig bra bemötande av Christian och en trygghetskänsla i affären vi gjorde, vilket betydde väldigt mycket för oss! Som mäklare var han tydlig och precis i sin tanke med vår försäljning. Han är väldigt engagerad och mån om oss som säljare.

Enastående service och proffsigt bemötande hela vägen, från visning till pappersskrivning. Och framförallt, alltid lika glad och trevlig att prata med. Läs mer
    2017-11-15 Christian V svarar Erda
    Tack Erda för erat fina omdöme och vad härligt att höra att ni har en positiv upplevelse kopplat till er försäljning!
    Ska verkligen göra allt för att fortsätta hålla den kvalitén ni upplevt i kommande uppdrag och lycka till i huset nu framöver! =)

Ånäsvägen 4, 416 67 Göteborg