Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling Göteborg Östra!

Här på kontoret på Redbergsplatsen känner vi till Göteborgs östra centrum och kan hitta boendet du alltid drömt om, mitt i storstadspulsen. Vare sig du vill ha en lägenhet med utsikt över staden, ett litet gårdshus eller en radhuslägenhet med grön utegård finner vi platsen för dig och dina önskemål.

Vi har lång erfarenhet av branschen. Vad du än vill fråga om i bostadsväg kan vi garanterat svara. Vi hör till en kedja med över 80 års erfarenhet av mäklarbranschen och brinner för att människor ska bo bra.

1128 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Sedan starten hos Reco 2016
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Henning Wennberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2023-01-30 Verifierad kund
    Konkret gällande förändring med marknadsutbudet och försäljningsnivån. Tydlig med att det som var på ett sätt för ett år sedan har förändrats och förklarat de aktuella förutsättningarna.
    Tack för omdömet Helena! Hoppas det känns bra att vi ändå fick det priset vi siktade på. Lycka till med flytten, är övertygad om att ni kommer stormtrivas i Kålltorp :) Henning Wennberg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2023-01-29 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig mäklare. Han var väldigt bra på att förklara och väl informerad om lägenhet, förening och området
    Stort tack för värmande ord David. Kul att du upplevde mig så :)

Hör av dig om du behöver hjälp med något annat, vi ses snart igen!
    Jakob Larén
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2023-01-29 Verifierad kund
    Som säljare av en bostadsrätt är jag väldigt nöjd. Jakob svarade omgående på mina frågor via mail, telefon eller sms. Visningen av lägenheten var två dagar i rad och såldes redan dagen efter. Tack Jakob för din hjälp och det var roligt att det gick så bra.
    Stort tack för denna fina redo. Det gör mig väldigt glad att du hade en positiv upplevelse och är nöjd med resultatet. Det har varit väldigt kul att få hjälpa er genom försäljningen och att ni är nöjda med min tillgänglihhet :)

Vi ses snart igen!
    Jakob Larén
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2023-01-26 Verifierad kund
    Blev bemött på ett bra sätt helt nöjd.
    Engagerad och intresserad förstod våra synpunkter och hade en bra dialog med oss.
    2023-01-24 Verifierad kund
    Vi upplevde att Lovisa var mycket positiv och tillmötesgående. Engagerad i sitt uppdrag. Hon återkopplade på ett bra sätt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2023-01-24 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande, svarade snabbt pâ frågor. Tillgänglig.
    2023-01-23 Verifierad kund
    Jag är köpare, och tyvärr svarar han varken på mail eller SMS, svår att nå, ger inget vidare seriöst intryck
    Neeeeej vad tråkigt att du känner så Annika..... :(
    Det gör mig självklart ledsen att höra men jag förstår dig, att inte få svar så snabbt som man önskar är frustrerande. Jag får skylla på att det varit lite mycket både privat och jobbmässigt nu efter jul och nyår och då blir har tyvärr mejlen blivit lite lidande.....

Tackar för din kritik och tar med mig det i framtiden :)

Hoppas du känner dig nöjd i övrigt och stort grattis till er fina lägenhet, vi ses snart igen!
    • Olskroken
    2023-01-18 Verifierad kund
    Jag var visserligen "bara" köparen men hade oerhört svårt att få vettiga svar. Det var först när jag fick kontakt med assistenten Axel som. jag fick någon som helst återkoppling.
    Hej Cecilia,

Du är aldrig "bara" köparen utan en viktig kund till oss. Inför och under köpet upplevde jag dig väldigt nöjd. Att du sedan efter kontrakt hade lite svårt att få tag i mig under julledigheten kan jag förstå var frustrerande. Det var ju dock så att jag var i Thailand över jul och nyår vilket jag informerade om och hänvisade därför till min duktiga kollega Axel som jobbade då pga av den stora tidsskillnaden. Skönt att du fick all den hjälp du behövde från Axel under jul och nyår.

Hoppas du kommer att trivas i dina nya bostad, hör av dig om det skulle vara något :)
    Jakob Larén
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Atiani en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2023-01-04 Verifierad kund
    Han är tydligt och tålmodigt lyssnar in.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    • Fräntorp
    2022-12-29 Verifierad kund
    Vet inte det var bra det allt
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2022-12-16 Verifierad kund
    Jätteduktig och pedagogisk, supertrevlig på alla sätt och vis! Kan varmt rekommendera!
    Tack fina Ella för fina ord!! :)

Grattis till en toppenfin lägenhet, där kommer du stortrivas. Ha nu en magisk jul & gott nytt år så ses vi i februari.
    Vendela Gilbert
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2022-12-07 Verifierad kund
    Vendela är proffisonel, vänlig och trevlig. Hon höll oss alltid uppdaterade och besvarade våra frågor snabbt. Kan verkligen rekomendera henne!
    Tuuusen tack Denise & Erik, :)

Kul att ni är nöjda med försäljningen. Ha en fin jul & gott nytt år! Allt gott.
    Vendela Gilbert
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Adrian Atiani en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2022-12-05 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och smidig kontakt, rekommenderas varmt!
    2022-12-05 Verifierad kund
    väldigt bra mäklare, trevligt bemötande som lever upp till det man förväntar sig för att få lägenheten såld
    2022-12-03 Verifierad kund
    Hjälpsam och väldigt tillgänglig per telefon och mejl!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2022-11-30 Verifierad kund
    Michaela gav oss ett otroligt trevligt bemötande! Vi kände att hon hade förståelse, då vi köpte vår första bostadsrätt.

Vi är väldigt nöjda med vår köpeprocess! 😊
    2022-11-29 Verifierad kund
    Lovisa är förtroendeingivande och gör allt för sina kunder. Anlitat henne flera gånger och alltid lika nöjda.
    2022-11-29 Verifierad kund
    Hon var närvarande, varm och jordnära.
    2022-11-18 Verifierad kund
    Michaela de Gooyert var väldigt hjälpsam och kunnig genom hela processen, Michaela får mitt högsta betyg⭐️
  • köpte sitt hus med hjälp av Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2022-11-15 Verifierad kund
    Bra bemötande från visning till kontraktskrivning
    Tusen tack!!

Grattis till ett fantastiskt hus, ni kommer stortrivas. Kämpa på & se till att få lite julledigt nu. Allt gott! :)
    /Vendela & Lovisa
    2022-11-12 Verifierad kund
    Michaela har varit mycket hjälpsam samt engagerad.
    Mina förväntningar i dessa tider ,var hoppet att inte tappa för mycket av lägenhetens värde.
    Hon var outtröttlig ,med visningar samt gav oss hopp genom att vi skulle ha is i magen.Hon genomförde en fantastisk budgivning, och informerade oss hela tiden.Vi sålde lägenheten till utgångspriset som var realistiskt,.
    Hon är riktigt proffsig och tillika medmänsklig, hon har hela vårt förtroende i den avslutande försäljningen.Michaela hjälpte oss med beställning av en spisfläkt , där hon var expert med tidigare erfarenhet.Vi kommer att rekommendera henne till våra vänner som ska sälja i framtiden tack från en nöjd säljare mvh Inga-Lill Hermansson
    2022-11-08 Verifierad kund
    Mycket trevlig och ärlig och kunde svara alla frågor.
    2022-11-03 Verifierad kund
    Adrian är kunnig, förtroendeingivande och mycket serviceinriktad. Det kändes tryggt att ha Adrian som mäklare, han var mycket engagerad och tillgänglig. Han gjorde mig delaktig i försäljningen genom tät kontakt och kontinuerlig uppdatering. Adrian gjorde verkligen det som var möjligt i en sviktande marknad och utifrån mina behov. Jag kan varmt rekommendera Adrian.
    2022-11-03 Verifierad kund
    Rak och direkt. Svårt att ge en ordentlig bedömning då det var första gången för oss men förväntade kanske mera konstanta uppdateringar om vad som händer. Vi fick dock snabba svar när vi väl frågade.

Det var tydligt vid kontraktskrivningen och var lätt att följa alla delar som togs upp.
    2022-11-03 Verifierad kund
    Mäklaren bemötte oss på ett bra sätt och svarade bra på dom frågor vi hade. Jag personligen som förstagångsköpare hade kanske velat haft lite tätare kontakt, men allt har ändå gått bra.
    Överlag så har vi haft en positiv upplevelse av mäklaren och köpet.
    • Gamlestaden
    Excellent service.
    Verkligen kunniga.
    2022-11-02 Verifierad kund
    Bra och trevlig. Hjälper till med alla frågor man har!
    Tack Jonathan för dina ord, uppskattas verkligen. Ha nu en fin jul så ses vi i januari! Allt gott! Vendela Gilbert
    2022-11-02 Verifierad kund
    Jättebra bemött. Förväntade mig en proffsig visning och det fick vi. Snabbt enkelt och gött
    Tack Simon för ditt omdöme, gör mig glad! :) Hoppas du trivs.

Ha en fin jul!
    2022-11-02 Verifierad kund
    Vendela är snabb och lyhörd och det var kanon för oss.
    Tack Anette,

Kul att ni är nöjda. Hoppas Simon stortrivs i Björkekärr! Ha en god jul hela familjen :)
    2022-10-28 Verifierad kund
    positivt och vänligt bemötande och snabb och handlingskraftig
    2022-10-26 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande av mäklare både på visning och efter, under dialoger kring förhandling och vid kontraktsskrivning.
    Tusen tack Victor, kul att du är nöjd & grattis till en magisk lägenhet! :) God jul! Vendela Gilbert
    2022-10-26 Verifierad kund
    Vi hade sedan en tid tillbaka kontakt med med en annan mäklare på ett annat mäklarföretag där vi till slut kände att energin och engagemanget hos mäklaren försvann. Vi fick då rekommendationer från två av varandra oberoende vänner som anlitat Lovisa för försäljning av sina respektive bostäder.

Sagt och gjort, vi kontaktade Lovisa och träffade henne och vi fick direkt förtroende för henne. Hon är väldigt behaglig och inkännande som person, rolig att prata med och har glimten i ögat. Det hela slutade med att hon hjälpte oss att sälja vår lägenhet i början av sommaren, vilket var perfekt timing för oss och vi var nöjda med priset.

Vi skulle anlita henne alla dagar i veckan om det skulle bli aktuellt med försäljning någon gång i framtiden.
    2022-10-22 Verifierad kund
    Smidig att ha att göra med, snabb på att svara och flexibel med både visning och kontraktskrivande.
    Tusen tack för en fin rekommendation. :) Jag är övertygad om att ni kommer trivas superbra i Göteborg & Kallebäck :) Vendela Gilbert
    2022-10-14 Verifierad kund
    Jakob är en lyhörd och intresserad mäklare som hjälper till och finns tillgänglig under hela processen.
    Tack för dessa fina ord, precis så man vill uppfattas :) Har varit väldigt kul att få hjälpa dig.

Vi ses snart igen!
    2022-10-13 Verifierad kund
    Michaela har varit enastående! Så otroligt tacksam för att jag valde henne till min bostadsförsäljning! Hon är en otroligt vass säljare samtidigt som hon är ödmjuk och genuint mån om att affären ska bli så bra som möjligt!
    2022-10-12 Verifierad kund
    Vendela är engagerad, kunnig och lyhörd. Därtill har hon mycket god lokalkännedom om östra göteborg. Vi är mycket nöjda med hennes tjänster och rekommenderar henne varmt!
    Tusen tack för en fin rekommendation! :) Kul att ni känner er så nöjda. Vi ses på tillträdet! Vendela Gilbert
    2022-10-05 Verifierad kund
    Trevlig, snabb och super engagerad. Utmärkt mäklare som möte vårt behov.
    • Bagaregården
    2022-10-04 Verifierad kund
    Entusiastisk och mån om att alla ska vara nöjda i slutändan.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2022-09-30 Verifierad kund
    Bra och trevligt bemötande, var också mycket hjälpsam med alterantiva visningstider osv, proffsig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Henning Wennberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2022-09-26 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande, lugnt och tryggt :)

Henning är precis som en mäklare skall vara, väldigt bra !

Även tydlig och enkel genomgång av Henning vid påskrift av köpekontraktet :)

Mvh Kristin Ljungberg
    Tack så mycket för ett fint omdöme! Johanna kommer med all säkerhet stormtrivas i sin nya bostad :) Henning Wennberg
    2022-09-24 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, lätt att kontakta och håller en uppdaterad. Mycket nöjd!
    Tack så mycket Kajsa! Skönt att du nu kan fokusera på flytten och ditt nya boende. Lycka till! Henning Wennberg
    2022-09-24 Verifierad kund
    Helt fantastisk mäklare, hela familjen är superglada med henne.
    Tusen tusen TACK Jonas och hela familjen för era fina ord!! Superkul att det bu blev köpare av denna fina lägenhet, jag tror du kommer att trivas såå bra! Lovisa Wiklund
    2022-09-23 Verifierad kund
    Funkar, rak, inget konstigt, osv osv.
    Mvh Peter Jartoft
    Tack Peter! Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet :) Henning Wennberg
    2022-09-21 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och enkel att jobba med. Tydlig och tillmötesgående vid ev. frågor och lätt att samarbeta med!
    • Bagaregården
    2022-09-21 Verifierad kund
    Varm, hjälpsam, kunnig och serviceinriktad
    Tusen tack Annika! :) Så kul att få hjälpa till!
    Bästa hälsningar, Lovisa
    Lovisa Flodin
    2022-09-20 Verifierad kund
    Kunnig, trevlig och trovärdig. Säger vad han tycker och han har bemött mej väl.
    Jag vill gärna rekommendera honom till andra .
    Tack så mycket Birgitta! Lycka till med flytten till ditt nya boende. Henning Wennberg
    2022-09-19 Verifierad kund
    Lovisa är effektiv, driftig, saklig och full av energi. Vi är väldigt nöjda med hennes insats från början till slut. Rekommenderar henne varmt till vänner och bekanta.
    TACK TACK Cecilia för en mycket fin rekommendation! Jag blev såå glad när jag fick äran att hjälpa er och det är så kul att jobba med så trevliga kunder som er. Ta hand om er så ses vi:D Lovisa Wiklund
    2022-09-19 Verifierad kund
    Adrian stack ut från alla mäklare vi träffade under perioden vi letade lägenhet!! Helt magisk :) Han hjälpte oss att hitta rätt och han är så serviceminded. Vi kommer att höra av oss när det är dags att sälja. Tack Adrian :)
    2022-09-19 Verifierad kund
    Glad och inspirerande! Kvick och informativ och snabb
    Men vad fina ord, tack snälla Annika och grattis till din nya lägenhet!
    Bästa hälsningar, Lovisa
    Lovisa Flodin
    2022-09-18 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med Lovisa, hon förstod våra önskemål från start och sydde ihop allt på ett perfekt sätt med köparen. Processen har varit över förväntan och vi kan varmt rekommendera Lovisa!
    Tusen TACK Erik! Jag blir så glad över att vi fick äran att hjälpa er med detta och att vi kunde komma till ett bra avslut!! Det är kul att göra affärer med så trevliga kunder som er! Må gott. Lovisa Wiklund