Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Ånäsvägen 4, 416 67 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling Göteborg Östra!

Här på kontoret på Redbergsplatsen känner vi till Göteborgs östra centrum och kan hitta boendet du alltid drömt om, mitt i storstadspulsen. Vare sig du vill ha en lägenhet med utsikt över staden, ett litet gårdshus eller en radhuslägenhet med grön utegård finner vi platsen för dig och dina önskemål.

Vi har lång erfarenhet av branschen. Vad du än vill fråga om i bostadsväg kan vi garanterat svara. Vi hör till en kedja med över 80 års erfarenhet av mäklarbranschen och brinner för att människor ska bo bra.

Läs vad 115 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

• Henrik S
    Henrik S skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Sålt bostadrätt för mors räkning och fick vad vi förväntat oss tack vare Jacobs goda handläggning.
    Stort tack Jacob för strålande engagemang och snabb handläggning med alla handlingar
    Henrik med syskon. Läs mer
    2018-06-30 Jakob L svarar Henrik S
    Vad roligt att höra att ni är nöjda, det är alltid det viktigaste :-)

Tack själva för ett gott samarbete!

På återseende.

• Malin R
    Malin R skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Fick jättebra kontakt från början och kunde tryggt lämna över hela säljprocessen till Lovisa. Lätt att nå och alltid trevlig! Läs mer
    2018-06-19 Lovisa F svarar Malin R
    Tusen tack Malin! Mycket roligt att få förtroendet till att sälja din fina lägenhet! // Lovisa
  • Marcus K
    Marcus K skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Mycket duktig mäklare som känner av klienternas behov. Lyssnar, kämpar på för en god affär. Läs mer
    2018-06-13 Kicki N svarar Marcus K
    Tack tack tack Marcus! Alltid roligt med nöjda kunder!
  • Gunilla A
    Gunilla A skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi är mycket nöjda med Kickis arbete med att sälja vårt radhus! Kicki är trevlig, professionell och effektiv! Läs mer
    2018-06-13 Kicki N svarar Gunilla A
    Tack Gunilla! Nu kan Ni titta framåt mot Ert nya boende!
  • Johan F
    Johan F skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpt villa i Örgryte och blivit bra bemött och omhändertagen utifrån min roll som köpare. Läs mer
    2018-06-12 Kicki N svarar Johan F
    Tack Johan! Alltid kul med nöjda kunder!!
  • Zenta B
    Zenta B skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jakob Laren var utmärkt i hela försäljningen av lägenheten som var ett dödsbo och med det en sorglig tid vilket Jakob kändes trygg med. Lyhörd, informativ och mycket trevlig.
    Hela förloppet kändes tryggt och lugnt - en mäklare vi varmt rekommenderar! Läs mer
    2018-05-31 Jakob L svarar Zenta B
    Tack så mycket för era fina ord, det betyder mycket för mig och det har varit väldigt roligt att få lära känna er trots omständigheterna.

Ta hand om er och tveka inte att höra av er vid deklarationen nästa år så hjälper jag er självklart med det!
  • William M
    William M skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag har sålt en bostadsrätt i Munkebäck Göteborg. Använde mig utav Jakob Larén som mäklare. Han gjorde ett toppen jobb från början till slut, mina förväntningar överträffades och försäljningen blev bättre än jag väntat mig! Kan starkt rekommendera honom. 👍👌 Läs mer
    2018-05-30 Jakob L svarar William M
    Tack för de fina orden William!
    Det har varit riktigt kul att få hjälpa dig genom processen så stort tack för det 👌🏻😊

Lycka till framöver och hör av dig ifall det finns något jag kan göra för dig!
  • Göran J
    Göran J skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Bra bemötande, bra ordning och struktur, tydligt och klart Läs mer
  • Robert M
    Robert M skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Professionellt och vänligt bemötande. Väldigt bra hjälp och stöd hela vägen genom processen. Nåbar och väldigt snabb på att återkoppla. Läs mer
    2018-05-29 Jakob L svarar Robert M
    Tack Robert! Det värmer att höra och det har varit ett sant nöje att få vara med och hjälpa dig genom ditt köp av bostad :)

Hör av dig ifall det skulle vara något jag kan göra för dig!
  • Cicci L
    Cicci L skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Kunnig och engagerad mäklare som hela tiden höll oss uppdaterade med den information vi behövde samt var snabb med att svara på våra frågor! Läs mer
    2018-05-18 Lovisa F svarar Cicci L
    Tackar ödmjukast för detta. Det har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen. Lycka till i ert nya boende. // Lovisa
  • Joakim J
    Joakim J skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jakob var mäklare både vid köpet av vår nya bostad och vid försäljningen av vår gamla, och vi har varit väldigt nöjda med hans insatser vid båda tillfällena. Läs mer
    2018-05-29 Jakob L svarar Joakim J
    Tack så mycket och tack för att jag fick möjligheten att hjälpa er vid båda köp och försäljning av bostad :)

Hoppas att ni kommer att trivas med ny bostad och nya grannar.

Hör gärna av er ifall det skulle vara något jag kan hjälpa er med!
  • Mikaela Å
    Mikaela Å skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag sålde min lägenhet via Lovisa och allt var enkelt, smidigt och väldigt proffsigt! Till skillnad från många andra mäklare jag varit i kontakt med så är Lovisa väldigt påläst och snabb i kommunikationen. Därför valde jag henne! Läs mer
    2018-05-04 Lovisa F svarar Mikaela Å
    Vad roligt att du är nöjd! Tack snälla för det fina betyget och för att jag fick förtroendet att sälja din lägenhet! Vi hörs! // Lovisa
  • Lennart C
    Lennart C skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Lovisa bryr sig om oss som kunder. Vi blev utan bostad i en första budgivning. Hon kontaktade oss när ett annat lämpligt objekt kom in. Läs mer
    2018-05-04 Lovisa F svarar Lennart C
    Tusen tack Lennart för dessa fina ord. Jag är glad för att jag kunde hjälpa er och att det blev så bra! Vi hörs! // Lovisa
  • Oscar T
    Oscar T skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jakob har varit fantastisk under hela processen, alltid tillgänglig och kom med bra rekommendationer inför försäljningen. Lyckades även nå mitt drömmål med försäljningen. Läs mer
  • Eva R
    Eva R skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vid vår försäljning av vår lägenhet blev vi bemötta mycket professionellt av Lovisa Flodin. Hon är kunnig, pålitlig och trevlig. Vi rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2018-05-04 Lovisa F svarar Eva R
    Tack Eva för betyget och förtroendet att få sälja er fina lägenhet! Kul att ni är nöjda!
    Allt gott! // Lovisa
  • Gunilla A
    Gunilla A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi var mycket nöjda med Kicki Norrby Svanberg i samband med vårt lägenhetsköp! Trevlig och professionell!
    Gunilla Läs mer
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Grymt trevligt och professionellt bemötande. Påläst och vänlig. Jag är väldigt nöjd med Jacob. Läs mer
    2018-04-20 Jakob L svarar Tobias B
    Stort tack för de fina orden Tobias :-)
    Har varit ett sant nöje att få hjälpa dig genom ditt första bostadsköp.

Grattis!!

Hör av dig ifall jag kan göra något för dig!
  • Bengt N
    Bengt N skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Mycket kunnig och trevlig. Jag rekommenderar gärna Kicki till andra som vill sälja. Läs mer
    2018-04-23 Kicki N svarar Bengt N
    Hej. Tack för det vänliga omdömet!!!
  • Ann-Mari S
    Ann-Mari S skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Efter att ha sökt bostad länge, kände jag, att min mäklare var väldigt mån om mig. Har mött annat tidigare. Varmt tack för god hjälp och att vi lyckades!! Läs mer
    2018-04-23 Kicki N svarar Ann-Mari S
    Tack Ann-Mari! Det här var ju Din lägenhet, eller hur!
  • Frida A
    Frida A skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Väldigt bra samarbete. Lätt att samarbeta med Jakob. Fick bra förslag och råd vad man skulle tänka på vid försäljning av lägenhet. Jakob hade ett bra register med människor som var sugna på att köpa lägenhet och det ger mig en trygghet.
    Helt enkelt jakob är en bra mäklare och det gick snabbt och lätt vid försäljningen. Läs mer
    2018-04-12 Jakob L svarar Frida A
    Underbart att höra, tack! Det har varit väldigt kul att få samarbeta med dig :)
    Härligt att du känner dig nöjd och att vi på ett så smidigt sätt kunde hitta en köpare!

Hör av dig ifall ni behöver hjälp med något så ordnar vi det.

Vi ses snart igen!

• Felix W
    Felix W skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Väldigt bra och lyhörd. Proffsigt bemötande och tryggt hela vägen från första träff till kontrakt. Läs mer
    2018-04-12 Jakob L svarar Felix W
    Tack så mycket! Underbart att höra att ni är nöjda :)
    Ta hand om er och klappa Lakrits ifrån mig.

Hör av er ifall det finns något jag kan hjälpa till med!

• Andreas G
    Andreas G skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Väldigt kompetent och duktig på sitt jobb.
    Ser alltid till kundens bästa i alla lägen
    5/5 utan tvekan. Läs mer
    2018-03-09 Lovisa F svarar Andreas G
    Hej Andreas!
    Tackar ödmjukast för de fina orden och förtroendet! Det har varit så roligt att få sälja er fantastiska lägenhet.
    Önskar dig med familj all lycka framöver i ert nya, fina hus.
    // Lovisa
    Andreas G, Lovisa F gillar detta
  • Linda G
    Linda G skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jätteduktig och kompetent mäklare. Alltid hjälpsam och ser alltid till kundens bästa. Toppbetyg👍. Läs mer
    2018-03-09 Lovisa F svarar Linda G
    Hej Linda!
    Tusen tack för så fina ord, det värmer! :) Mycket roligt att få förtroendet till att sälja er fantastiska lägenhet.
    Önskar er all lycka framöver!
    // Lovisa
  • Anette A
    Anette A skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Trevligt bemötande, reko mäklare och mäklarfirma. Läs mer
    2018-03-09 Lovisa F svarar Anette A
    Hej Anette!
    Tack för dina fina ord. Jag får tacka för förtroendet och önskar dig all lycka framöver.
    // Lovisa Flodin
  • Simon T
    Simon T skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jakob agerade professionellt och stöttade oss under vår försäljning. Läs mer
    2018-04-12 Jakob L svarar Simon T
    Stort tack för de fina orden :)
    Superkul att få hjälpa er med er fina lägenhet och härligt att höra att ni är nöjda.

Vi ses snart igen!
    Hör av er ifall jag kan hjälpa till med något.

• Christopher L
    Christopher L skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Lugn, saklig och professionell. Är mycket nöjd med Jakobs insats och han levde upp till mina förväntningar. Christopher Läs mer
    2018-04-12 Jakob L svarar Christopher L
    Stort tack Christopher! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig genom denna process och det känns jättebra att du är nöjd, det är det viktigaste!

Hör av dig om det finns något jag kan göra för dig!

• William S
    William S skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jakob är en mycket trevlig och kompetent mäklare. Väldigt informativ och påläst. Första intrycket var mycket bra och han sköter hela vägen från visning, kontakt och köp mycket bra.

Snabb på att besvara frågor och väldigt lätt att ha kontakt med.
    Allt gick perfekt och jag ser gärna att jag har Jakob som mäklare igen i framtiden.

Tusen tack! Läs mer
    2018-04-12 Jakob L svarar William S
    Tack och tack för alla de fina orden :)
    Riktigt kul att höra att ni är nöjda och jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas super i er fina lägenhet.

Ser fram emot att få hjälpa er i framtiden igen!

• Alexandra  D
    Alexandra D skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Kunnig, professionell och trevlig. Bra och tydligt bemötande Läs mer
    2018-04-12 Jakob L svarar Alexandra D
    Superkul att ni känner er nöjda :) Tack!
    Hör gärna av er ifall ni behöver hjälp med något!

• Pia H
    Pia H skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jacob har ett proffisionellt energiskt och varmt bemötande. Han är noga, frågar om detaljer och extremt serviceminded. Läs mer
    2018-04-12 Jakob L svarar Pia H
    Tack så jättemycket Pia. Det har varit väldigt kul att få hjälpa dig och att ha att göra med en säljare med så mycket positiv energi. Härligt att höra att du är nöjd. Hoppas att Stockholm behandlar dig väl och att vi springer på varandra i framtiden :)

• Bengt B
    Bengt B skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Supernöjd med Jakob, kan varmt rekommendera . Väldig trevlig och ödmjuk rakt igenom . Fick gott förtroende och mycket bra känsla vid första mötet. Varit en superkul resa från dag 1 till avslut med försäljningen av min lägenhet. Ambitiös och proffsigt genomförande och väldigt bra feedback genom hela processen som fick mig att känna mig trygg i en tuffare bostads situation som är i dagsläget. Alltid tillgänglig och härligt bemötande.
    Snyggt jobbat Jakob😊 Läs mer
    2018-04-12 Jakob L svarar Bengt B
    Tack så hemskt mycket! Det har varit ett sant nöje att tillsammans med dig förmedla din fina bostad.
    Underbart att höra att du är nöjd, det värmer!

På återseende.

• Charlotte L
    Charlotte L skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Väldigt trevligt och proffesionellt bemötande. Vi kände förtroende för mäklaren och han verkade mån om att vi var trygga med köpet. Läs mer
    2018-04-12 Jakob L svarar Charlotte L
    Tack så mycket Charlotte!
    Hoppas att ni kommer att få stor glädje av er nya lägenhet.

• Sarah B
    Sarah B skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jakob är en engagerad mäklare som gör allt för att levera det lilla extra för så väl den som köper som säljer. Är galet nöjd med den service jag fått under min bostadsförsäljning.

Trevligare mäklare blir svår att hitta! Läs mer
    2018-01-22 Jakob L svarar Sarah B
    Tack så mycket för de fina orden Sarah. Fantastiskt kul att höra att ni är nöjda med den service jag erbjudit under processens gång.
    Stort tack för förtroendet.

Ta nu hand om er och klappa Pongo ifrån mig :)

Det är bara att ni hör av er ifall det finns något jag kan hjälpa till med!
  • Per Johan C
    Per Johan C skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vid nästa försäljning av bostad ger mer än gärna uppdraget till Kicki!!! Läs mer
    2018-01-19 Kicki N svarar Per Johan C
    Tack snälla Du!! Kul att Du är nöjd.
  • Birgitta R
    Birgitta R skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi är mycket nöjda med Jakob Larén. Han är en mycket kompetent och sympatisk mäklare. Han är lätt att ha att göra med och att prata med och har ett mjukt sätt som är trevligt. Hans arbete överträffade våra förväntningar. Läs mer
    2018-01-18 Jakob L svarar Birgitta R
    Tack så mycket för de fina orden Birgitta :) Det värmer ett mäklarhjärta att höra att ni är nöjda.
    Tack för förtroendet. Hälsa Staffan så gott!

Hoppas att ses snart igen :)
  • Leif H
    Leif H skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jakob är en engagerad, effektiv och hjälpsam mäklare. Är jätte nöjd med hans insatts att hjälpa mig köpa min nya bostad.
    Fem stjärnor från mig! Läs mer
    2018-01-16 Jakob L svarar Leif H
    Tack så mycket Leif. Det var väldigt kul att höra att ni är nöjda med min insats :)
    Jag tror verkligen att ni kommer trivas kanonbra i ert nya fina boende.

Hör av er ifall jag kan hjälpa till med något!
  • Linda H
    Linda H skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag fick ett gott och mycket genuint bemötande. Jag är absolut super nöjd. Läs mer
    2018-01-16 Jakob L svarar Linda H
    Tack snälla Linda. Underbart att du känner dig väl bemött och omhändertagen.

Grattis till din nya fina bostad och på återseende :)
  • Elsie Astrid Margareta B
    Elsie Astrid Margareta B skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Erfaren, drivande och med totalkoll. Bästa betyg. Läs mer
  • Lisa E
    Lisa E skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag och min pojkvän har haft en god relation till Jakob. Hans engagemang och servicekänsla har varit enastående. Vi är mycket glada och tacksamma för hans hjälp.
    Rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2018-01-16 Jakob L svarar Lisa E
    Hej,
    Tack så hemskt mycket för de fina orden. Superkul att ni är nöjda med mitt bemötande samt service.

Helt övertygad om att ni kommer att trivas super i er nya fina bostad :)
  • AnnaMaria F
    AnnaMaria F skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Mycket professionellt och positivt bemötande. Vi fick ett intryck av en mycket kunnig, erfaren och hjälpsam mäklare. Läs mer
  • Pontus J
    Pontus J skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jätteproffsig från början till slut!! Läs mer
    2017-12-06 Kicki N svarar Pontus J
    Tack Pontus! Det var kul att höra att Du är nöjd!
  • Ingrid T
    Ingrid T skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Bemötandet var professionellt men ändå personligt. Processen drevs snabbt och resultatinriktat. Resultatet av säljprocessen för oss var bra. Speciellt med tanke på rådande marknadssituation.
    Rekommenderar gärna KNS. Läs mer
    2017-12-05 Kicki N svarar Ingrid T
    Tack Mats! Pappren är på väg till Dig enl. ök. Mvh Kicki
  • Petter N
    Petter N skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Kicki var snabb och kändes rutinerad. Lite snack och mycket verkstad :-) Läs mer
  • Jan E
    Jan E skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Bra service och bemötande samt målinriktad att få försäljningen i hamn vilket genomfördes med bra resultat. Jag hölls hela tiden underrättad under processen så jag är mycket nöjd med mäklarens insats Läs mer
    2018-01-16 Jakob L svarar Jan E
    Tack Jan,
    Det värmer att höra att du tycker att jag skötte affären på ett bra sätt och att du är nöjd med slutresultatet samt min insats.

Ser fram emot att ses i framtiden :)
  • Ulf N
    Ulf N skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Snabb, effektiv och rutinerad! Läs mer
  • Philip N
    Philip N skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Suveränt trevlig och utmärkt arbete från Jakobs sida, med sen övertid och snabba puckar! Tack vare Jakob kommer jag nu flytta in i min första alldeles egna lya! Magisk känsla! Läs mer
    2017-11-24 Jakob L svarar Philip N
    Tack tack och tack :)
    Det har varit riktigt kul att få hjälpa dig genom köpet av din första bostad, som jag är helt övertygad om att du kommer att stortrivas i!

Ser fram emot att ses snart igen!
  • William L
    William L skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jakob sålde min lägenhet till ett rekordpris i föreningen! Dessutom i en tid med lite osäkerhet på bostadsmarknaden.

Han ger alltid ett glatt men ändå professionellt intryck, och man hör på honom att han vet vad han sysslar med.

Jag vet vem jag ringer nästa gång jag ska sälja! Läs mer
    2017-11-24 Jakob L svarar William L
    Med tanke på hur fin din lägenhet är och det fina förarbete du och din mor gjorde så var det som upplagt för ett lyckat resultat.
    Tack så hemskt mycket, det har varit riktigt kul att få samarbeta med dig samt hjälpa dig i försäljningen av din bostad.

Det är bara att ringa så hjälper jag dig mer än gärna :)
  • Carl W
    Carl W skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Ett bra och enkelt bemötande där man kunde ställa frågor och få klara svar som var enkla att förstå. Jag är jätte nöjd med hjälpen. Läs mer
    2017-11-24 Jakob L svarar Carl W
    Underbart att höra och stort grattis till din nya fina bostad!

På återseende :)
  • Helen S
    Helen S skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi träffade Jacob på en lägenhetsvisning och fick ett så bra intryck att vi valde att anlita honom när vi sedan skulle sälja vår lägenhet. Han är förtroendeingivande, ambitiös och han gjorde verkligen sitt yttersta för att vi skulle få bra betalt för vår lägenhet. Vi tycker också att han är en fin person, och han visade verkligen ett intresse för oss och för försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
    2017-11-24 Jakob L svarar Helen S
    Tack för de fina orden!
    Det värmer och det har varit ett sant nöje att få hjälpa er fina lilla familj genom er försäljning.

Jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad och att vi ses i framtiden :)
  • Sofia M
    Sofia M skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Kicki är en rutinerad mäklare som kan sin grej. Lång erfarenhet samt ett genuint intresse för mäkleriet ger en trygg känsla. Vi är mycket nöjda med hanteringen av vår försäljning. Läs mer
    2017-11-27 Kicki N svarar Sofia M
    Tack Sofia! Alltid trevligt när kunderna är nöjda!
  • Mitra P
    Mitra P skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jakob var riktigt grym hela vägen. Vi behövde en snabb försäljning och Jakob ställde in sina egna planer på kvällen för att hjälpa oss med planering och skrivning av all dokumentation i början av processen. Han visade stort engagemang under hela processen och uppdaterade oss regelbundet. Han hjälpte oss även med en grym stylingkontakt och en toppenfotograf. Priset landade på 2,7 milj för en en 2:a på norra gubbero på 45 kvm (utan balkong). Ett riktigt bra slutpris :)) vi var båda toknöjda med Jakob och rekommenderar honom varmt till er som funderar på att sälja Läs mer
    2017-07-24 Jakob L svarar Mitra P
    Stort stort tack, vad glad jag blir :)
    Det var verkligen superkul att få hjälpa er och ni har gjort ett fantastiskt jobb med lägenheten.

Hoppas att ni får en riktigt skön fortsatt sommar och tack för förtroendet.

Vi hörs!

Ånäsvägen 4, 416 67 Göteborg