Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Ånäsvägen 4, 416 67 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling Göteborg Östra!

Här på kontoret på Redbergsplatsen känner vi till Göteborgs östra centrum och kan hitta boendet du alltid drömt om, mitt i storstadspulsen. Vare sig du vill ha en lägenhet med utsikt över staden, ett litet gårdshus eller en radhuslägenhet med grön utegård finner vi platsen för dig och dina önskemål.

Vi har lång erfarenhet av branschen. Vad du än vill fråga om i bostadsväg kan vi garanterat svara. Vi hör till en kedja med över 80 års erfarenhet av mäklarbranschen och brinner för att människor ska bo bra.

Läs vad 340 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

• 2020-02-25

Anette L skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Positivt bemött genom hela processen. Läs mer
    2020-02-26 Kicki N svarar Anette L
    Tack Anette! Du är ju rätt positiv själv! Nu hoppas vi på snabbt tillträde för Simon också.
  • 2020-02-25

ANDREAS H skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vendela har varit mycket hjälpsam genom hela affärsprocessen. Väldigt professionell, trevlig och lättillgänglig. Svara alltid snabbt på mail och är väldigt noga med att man nöjd under hela processen.

Vendela löste alla problem och frågor som dök upp under processen. En riktigt bra problemlösare helt enkelt.

Kan inte tänka mig något som hon skulle kunna göra bättre av det hon gjorde.

Exceptionell mäklare! Läs mer
    2020-02-25 Vendela G svarar ANDREAS H
    Tusen tusen tack Andreas för din fina reco. Roligt att det blev så bra till slut trots allt krångel runt omkring. Jag vill alltid att både mina säljare och köpare ska vara så nöjda som möjligt. Vi ses på tillträdet och tveka inte på att höra av dig om det skulle vara något ni undrar över. Ha det gott!
  • 2020-02-23

Karin H skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Bra och professionellt bemötande. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2020-02-21

Miki S skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpt lägenhet i Göteborg genom Michaela. Läs mer
  • 2020-02-19

Andreas R skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag har köpt en lägenhet i Bagaregården mha Michaela Läs mer
  • 2020-02-19

Marie K skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vill du sälja din lägenhet så är det Micaela du ska gå till, absolut inga problem med något.
    Trevlig och riktigt duktig mäklare, sålde Stockholmsgatan 11 åt oss. Läs mer
  • 2020-02-17

Victoria V skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag sålde min bostadsrätt via Svenskfast. Mäklaren Lovisa Flodin var korrekt, noggrann och lyhörd vilken underlättade och gjorde min försäljning behaglig. Jag som kund kände mig sedd och prioriterad. Lovisa levde definitivt upp till mina förväntningar! Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-02-27 Lovisa F svarar Victoria V
    Tack snälla för förtroendet, Victoria! Vi ses på tillträdet. :)
    Lovisa F gillar detta
  • 2020-02-12

Lida T skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    J var mycke nöjd . Med henne . Läs mer
    2020-02-12 Kicki N svarar Lida T
    Hej. Tack snälla Du! Man blir alltid lika glad när säljare/köpare är nöjda med försäljningen. Med vänlig hälsning, Kicki
  • 2020-02-12

Patricia N skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi har både köpt och sålt vår lägenhet av Kicki Norrby Svanberg som skötte det hela exemplariskt. Ett mycket trevligt och proffsigt bemötande med råd genomsyrade av kompetens och erfarenhet genom hela processen, vilket var precis det vi önskade. Mycket god tillgänglighet och snabb i kontakt och i stegen mot försäljningen. Läs mer
    2020-02-12 Kicki N svarar Patricia N
    Tack snälla Du!!! Vilket fantastiskt betyg! Nu gäller det att hjälpa Er att hitta något nytt, lika bra! Har börjat leta.... Mvh Kicki
  • Eva L

2020-02-12

Eva L skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vendela Gilbert har sålt en bostad, 3 rum o kök, till mig. Hon är tillmötesgående, informativ och återkopplar direkt vid frågor. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-02-12 Vendela G svarar Eva L
    Tusen tack för fin rekommendation Eva och återigen grattis till din fantastiska lägenhet. Underbart att höra att du känner dig så nöjd, har varit väldigt kul att få hjälpa dig genom hela köpprocessen. Hör av dig om det är något annars ses vi på tillträdet! :)
  • 2020-02-11

Oskar K skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Väldigt mån om oss som köpare och tog väl hand om oss. Mötte alla våra behov och var mycket behjälplig. Läs mer
    2020-02-11 Lovisa Wiklund svarar Oskar K
    Tusen tack Oskar för en fin rekommendation, jag blir superglad att ni är nöjda och hoppas ni kommer att trivas mycket bra. Må gott så länge så ses vi på tillträdet.
  • 2020-02-11

Sara B skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag har sålt en bostadsrätt. Lovisa är väldigt trevlig och professionell. Hon kom med många bra tips att tänka på innan visning. Lovisa levde upp till de förväntningar jag hade och mer. Läs mer
    2020-02-11 Lovisa Wiklund svarar Sara B
    Tusen tusen tack Sara! Vad glad jag blir att höra att du är nöjd och det känns jättebra för mig. Mitt mål är som sagt alltid nöjda kunder och det känns underbart när du är det. Må gott så ses vi på tillträdet :)
  • 2020-02-10

Amelia A skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vendela är väldigt professionell, trevlig och lättillgänglig. Hon hjälpte oss att få det pris vi ville ha för lägenheten.

Kommer absolut att anlita henne igen. Läs mer
    2020-02-10 Vendela G svarar Amelia A
    Tusen tack för fin rekommendation Amelia & Robin. Det har varit så kul att vara med er i processen och hjälpa er med försäljningen av er bostad, och det gör mig himla glad att höra att ni är nöjda med hela upplevelsen. Hör av er om det är något, vi ses på tillträdet!
  • 2020-02-10

Vendela G skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Sålt bostad genom Lovisa, lägenheten såldes på förhand. Kan varmt rekommendera henne, en helt fantastisk mäklare som jag tycker att ALLA ska använda. Den kvinnliga Fredrik Eklund ;-) Tusen tack Lovisa! Läs mer
    2020-02-11 Lovisa Wiklund svarar Vendela G
    Tusen tack Vendela för din fina rekommendation! Jag hoppas kunna hjälpa er nu att hitta ert nya drömboende. Må gott så ses vi på tillträdet :)
  • 2020-02-10

Erik E skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Hej
    Jättebra! Snabbt, proffsigt och trevligt hela vägen.

Vi är jätteglada. Och tacksamma. Läs mer
    2020-02-10 Kicki N svarar Erik E
    Tack Erik och Karina! Ni kommer att passa som handen i handsken i den föreningen! Välkomna till området! Mvh Kicki
  • 2020-02-10

Mohammad Z skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    J bemöt väldigt väl .hon sålde 2hus för mig o j köpte 2 hus genom er. Läs mer
    2020-02-11 Kicki N svarar Mohammad Z
    Tack Mohammad! Du är ju verkligen en trogen kund! Jag hoppas att jag får göra affärer med Dig igen!
    Mvh Kicki
  • 2020-02-10

Marcus J skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Lovisa var ansvarig mäklare för bostad jag köpte. Mycket professionell och tydlig och bra med återkoppling. Hela processen kändes väldigt trygg! Läs mer
    2020-02-11 Lovisa F svarar Marcus J
    Tack snälla Marcus! Härligt att allt känns bra och trevligt att få hjälpa till. Lycka till med flytten så ses vi på tillträdet. // Lovisa
  • 2020-02-06

Oscar H skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Är väldigt nöjd med hjälpen jag fick i försäljningen av min bostadsrätt från Jakob. Alltid tillgänglig och väldigt engagerad under hela försäljningsprocessen. Läs mer
    2020-02-11 Jakob L svarar Oscar H
    Stort tack Oscar, kul att du känner dig nöjd :)

Var väldigt kul att få hjälpa dig med din försäljning.
    Ses snart igen.
  • 2020-02-04

Felicia A skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi både köpte och sålde vår lägenhet via Jakob och fick ett väldigt fint bemötande genom båda processerna. Det kändes tryggt och enkelt då han hela tiden var tillgängligt för att svara på frågor. Vi är mycket nöjda med vår affär och kan varmt rekommendera andra att anlita Jakob i framtiden. Läs mer
    2020-02-11 Jakob L svarar Felicia A
    Taaaaaack Felicia :)

Har varit så kul att få vara med både när ni köpte och sedan när ni sålde. Otroligt kul att höra att ni är så nöjda, hoppas få hjälpa er igen i framtiden.

• 2020-02-03

Maja R skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpte en tvåa i bagaregården. Affären flöt på bra, mäklaren var lätt att få tag på och kunde svara på alla frågor man hade som köpare. Mycket nöjd! Läs mer
    2020-02-11 Lovisa F svarar Maja R
    Tusen tack Maja! Hoppas ni ska trivas i er nya fina lägenhet! Lycka till med flytten så ses vi på tillträdet. // Lovisa
  • 2020-01-31

Viktoria K skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Michaela har varit en klippa vid försäljningen av vår lägenhet. Hon har löst alla tankar och funderingar snabbt och nästan utan att vi behövt fråga. Och alltid med ett härligt leende! Läs mer
    2020-02-04 Michaela d svarar Viktoria K
    Tack så jättemycket för din fina rekommendation Viktoria! Det har bara vara roligt att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostad :) Jag finns fortfarande här om funderingar dyker upp, annars ses vi på tillträdet! Allt gott!
  • 2020-01-31

Mikaela M skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Sålde min tvåa i Strömmensberg. Jakob var väldigt engagerad och positiv och kontakten har varit toppenbra.
    Rekommenderar varmt! Läs mer
    2020-02-11 Jakob L svarar Mikaela M
    Stort tack Mikaela :)

Tack detsamma, har varit väldigt kul att jobba med dig och ser fram emot framtida affärer!

Ha en fin dag så ses vi snart igen.
  • 2020-01-31

Ebba E skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpte en bostadsrätt med hjälp av Vendelas hjälp. Har blivit bemött med värme, professionalitet och med svar på både stora och små frågor! Läs mer
    2020-02-04 Vendela G svarar Ebba E
    Stort tack för fina ord Ebba! Kul och höra att du kände dig väl bemött, det är väldigt viktigt för mig. Grattis till en fin lägenhet, jag är säker på att du kommer stortrivas. Ses på tillträdet! :)
  • 2020-01-30

Peter Daniel S skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag köpte en 2a på Gräddgatan 7 av Vendela. Från första samtalet till att kontraktet blev påskrivet har Vendela agerat professionellt och hela tiden varit mottagen för frågor och funderingar.

Hon fixade snabbt en förhandsvisning till oss och hade mycket bra information om lägenheten och området. Summa summarum har affären gått smärtfritt till på grund av Vendela :) Läs mer
    2020-02-04 Vendela G svarar Peter Daniel S
    Härligt att höra att ni är nöjda & tack för att ni tog er tid att skriva en rekommendation och dessa fantastiska ord om mig och mitt arbete. Det värmer verkligen och uppskattas otroligt mycket. Gratulerar till en helt fantastik lägenhet! :)
  • 2020-01-30

Jonathan E skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi sålde en 2:a om 45 kvm med hjälp av Vendela. Mycket trevlig och kunnig. Noga med att ge feedback och återkoppla och höra av sig vilket är uppskattat.
    Hon mötte våra förväntningar och hjälpte till med förhandsvisning på ett smidigt sätt som sedan ledde till försäljning.
    Mycket nöjda. Läs mer
    2020-02-04 Vendela G svarar Jonathan E
    Tack för en fin reco. Har varit superroligt att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet. Jag strävar alltid efter att hela tiden återkoppla så det glädjer mig att ni uppskattat detta. Hoppas ni haft det bra i Trysil så ses vi på tillträdet! :)
  • 2020-01-30

Anne-marie D skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpt bostadsrätt.
    Lättsam och personlig mäklare, snabba återkopplingar och lätt att få tag på både på telefon och via e-post.
    förväntade mig bra info om förening och lägenhet, mm och det har jag fått.
    Hitintills är jag nöjd :) Läs mer
    2020-01-30 Kicki N svarar Anne-marie D
    Tack snälla Anne-Marie! Jättekul att Du känner Dig nöjd så här långt och det skall väl inte fallera fram till tillträdet hoppas jag!
  • 2020-01-25

Michel C skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    3a nyproduktion
    Grym och bra service.
    Hjälpte oss genom alla steg utan några krångligheter.

Rekomenderar Jakob jätte mycket Läs mer
    2020-01-27 Jakob L svarar Michel C
    Tack så mycket Michel :)
    Har varit väldigt roligt att få hjälpa er, vi ses garanterat snart igen!
  • 2020-01-24

Johan L skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi sålde en bostadsrätt i Lunden med Vendela som mäklare. Vi fick ett proffsigt bemötande genom hela försäljningen. Vendela är duktig på att kommunicera, har goda kunskaper om marknaden i området och stort engagemang.

Vi kan starkt rekommendera Vendela som mäklare! Läs mer
    2020-02-04 Vendela G svarar Johan L
    Vilken fin rekommendation. Har varit en ära att få ha hjälpt er med försäljningen av din fina lägenhet. Hör av er om ni undrar över något annars ses vi på tillträdet! :)
  • 2020-01-24

Robert D skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Hej!
    Sålt min lägenhet och fick bästa möjliga stöd och vägledning från honom.
    Väldigt mån om att göra rätt och riktigt.
    Pålitlig och han kan sin sak, professionell i bemötande och ger ett bra intryck. Läs mer
    2020-01-27 Jakob L svarar Robert D
    Stort tack Robert, vilka fina ord :)
    Det har varit en lång resa och det har varit otroligt kul att få hjälpa dig.

På återseende!
  • Sofia J

2020-01-23

Sofia J skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag köpte en lägenhet via Jacob. Han var alltid väldigt trevlig, snabb på att svara och återkoppla till mig. Kan verkligen rekommendera honom! Läs mer
    2020-01-27 Jakob L svarar Sofia J
    Tack för de fina orden Sofia :) Det värmer.
    Så kul att det blev du som köpte tillslut, hoppas du kommer att trivas super.

• Jessica L

2020-01-20

Jessica L skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Engagemang, duktig och trevlig bemötande Läs mer
    2020-02-11 Michaela d svarar Jessica L
    Tack för fint betyg! Härligt att kunna hjälpa er med köpet av er nya fina lägenhet!
  • 2020-01-18

Mostafa B skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Michaela är engagerad och driven med ett ödmjukt bemötande. Hon är tydlig och rak i sin kommunikation kan varmt rekommendera henna till alla som går i säljtankar. Läs mer
    2020-02-11 Michaela d svarar Mostafa B
    Tusen tack för din rekommendation! Det gör mig väldigt glad att jag har kunnat hjälpa till, och jag finns fortsatt här om det dyker upp funderingar framöver!
  • 2020-01-05

David G skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Sålde min lägenhet. Vendela hjälpte till under processen på ett väldigt bra och tydligt sätt. Hon fick mig att känna mig lugn inför försäljningen. Läs mer
    2020-01-08 Vendela G svarar David G
    Tack för en fin reco David, det gör mig glad att du är nöjd. Har varit roligt att ha detta långa samarbete tillsammans vid försäljning av din fina lägenhet. Vi ses på tillträdet! :)
  • 2020-01-02

Rolf S skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Lovisa lyssnade inte på oss. Hon var på köparens sida. Vi ville ha en helgvisning. Bild på lägenheten på porten så att även personer som inte bokat tid kunde komma in. Ingen personal stod i porten och tog emot som Lovisa lovade. Hon lovade oss 3,8 milj. Vi fick 3,1. Stylingen höjde inte budet var endast jobbigt. Konstigt att alla andra lägenheter hade 30 till 40 besökare vi hade 5 . Kl 16.30 på en vardag är ingen bra tid. Läs mer
    2020-02-04 Lovisa Wiklund svarar Rolf S
    Hej Rolf, jättetråkigt att Ni inte är nöjda med slutpriset på er lägenhet och mig som mäklare. Jag uppfattade det som att ni inte ville ha fler visningar än de extravisningar vi hade då jag gav er ett förslag om att gå ut på hemnet igen, vilket ni tackade nej till. Självklart vill man ha så bra betalt som möjligt men spekulanterna har ju sitt att säga också. På ordinarie visningar så hade jag min kollega med som stod i dörren vilket jag lovade er. Vad buden inte hade blivit om vi inte hade stylat går ju inte att säga riktigt. Jag önskar er lycka till med ert nya boende. Må gott!
  • Ivan M

2019-12-31

Ivan M skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Sålde en lägenhet I Gamlestan tillsammans med Jakob och har bara gott att säga om samarbetet. Jakob är trevlig, lyhörd och tillänglig vilket jag värdesätter hos en mäklare.

Till er som funderar på att välja Jakob, kör på ni kommer inte bli besvikna! Läs mer
    2020-01-09 Jakob L svarar Ivan M
    Tack tack tack Ivan!

Så glad jag blir för det fina omdömet :)
    Det har varit väldigt roligt att få jobba tillsammans med och hoppas att jag få hjälpa er även vid nästa bostadsaffär.

Vi ses snart igen!
  • 2019-12-27

Ingegerd H skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Lyhörd, tillgänglig och hängiven uppdraget. Mycket bra mäklare! Läs mer
    2020-01-09 Jakob L svarar Ingegerd H
    Tack så hemskt mycket för de fina orden :)

• Rasmus B

2019-12-21

Rasmus B skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Grym mäklare! Proffsig och informativ genom hela processen. Skulle definitivt välja Vendela igen i framtiden! Läs mer
    2020-01-08 Vendela G svarar Rasmus B
    Tusen tack för en superfin reco, vad härligt att höra att du är nöjd Rasmus! Jättekul att du blev köpare till denna fina lägenhet. Må gott så ses vi på tillträdet! :)
  • 2019-12-18

Hedvig A skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpte en bostadsrätt. Jakob gjorde en bra visning av lägenheten och besvarade frågor på ett bra sätt. Även avtalsskrivningen genomfördes på ett smidigt och bra sätt. Läs mer
    2020-01-09 Jakob L svarar Hedvig A
    Tack Hedvig!
    Vad härligt att höra att du var nöjd med mitt bemötande under visningen och att du upplevde köpet som smidigt, precis så jag vill att det ska upplevas :)

På återseende!
  • 2019-12-15

Johan K skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Väldigt bra kommunikation från Michaela under hela processen. Rekommenderar henne starkt. Läs mer
    2019-12-17 Michaela d svarar Johan K
    Hej Johan! Tack så mycket för din rekommendation, det gläder mig att detta var din känsla! Är det något så är ni välkomna att höra av er, annars ses vi på tillträdet i januari!
  • 2019-12-13

Josef M skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Sålde över förväntan, grym mäklare! Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-12-17 Michaela d svarar Josef M
    Tusen tack för din fina rekommendation!
    Jag önskar dig allt gott, så ses vi på tillträdet! :D
  • 2019-12-11

Jan L skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi sålde vårt hus via Svenskfastighetsförmedling.
    Kändes väldigt bra redan vid första mötet med Kicki och Lovisa. Vi fick förtroende för båda med en gång.
    Nu ser vi framemot att flytta in i vårt nya hus som även det förmedlades vi Svenskfastighetsförmedling.
    Vi både köpte och sålde varudeklarerat och det känns tryggt.
    Vi kan varmt rekommendera både Kicki och Lovisa på Svenskfastighetsförmedling . Läs mer
    2019-12-11 Kicki N svarar Jan L
    Tack snälla Ni!! Även vi är då glada att Ni kan fira jul i lugn och ro samt planera för det nya huset!
  • Peter N

2019-12-11

Peter N skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Sålde in sig bra till oss, men huset sålde hon inte på ett tillfredställande sätt.
    Litade alldeles för mycket på hennes erfarenhet/proffessionalitet istället för att gå på vår magkänsla utefter de visningar och objekt vi tittat på.
    Vi valde helt fel mäklare för vårt objekt helt enkelt. Läs mer
    2019-12-11 Kicki N svarar Peter N
    Hej Sofia och Peter
    Självklart tråkigt att Ni inte är nöjda med slutpriset på Ert hus och mig som mäklare. Jag uppfattade det som om vi hade en rak och bra kommunikation genom hela affären och självklart vill man ha så bra betalt som möjligt men spekulanterna har ju sitt att säga. Slutpriset hamnade 300 000 kr över det sista sålda huset på samma gata och vi hade 25 par på visning varav 6 st var budgivare så jag tror nog att vi fick vad "marknaden" var beredda att betala.
  • 2019-12-09

Robert A skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag har sålt min lägenhet genom Vendela. Fick redan vid första mötet ett super bra intryck av henne. Trevlig, engagerad, lätt att prata med och hon ingav ett förtroende direkt.
    Allt har gått super lätt och över förväntan. Tycker man kan höra ibland att allt känns krångligt och det tar lång tid men inget sånt har funnit här. Man har hela tiden varit uppdaterad och har det funnits några frågor eller funderingar har hon varit lätt att få tag i. Super nöjd Läs mer
    2020-01-02 Vendela G svarar Robert A
    Tack Robert för en fin rekommendation, det gör mig glad att du är nöjd. Det har varit superroligt att hjälpa dig med försäljningen av din fina bostad, nu ska vi bara hitta dig en ny! Vi ses på tillträdet! :)
  • 2019-12-08

Erik P skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Superbra! Allt var enastående. Läs mer
    2020-01-09 Jakob L svarar Erik P
    Tack Erik, så kul att höra att ni var nöjda med hur ert köp gick till :)

Ha det gott så ses vi framöver!
  • 2019-12-03

Martin S skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Sålde vår lägenhet en mindre tvårummare på 41 kvm. Michaela förklarade klart och tydligt vilka moment som väntade och presenterade en tydlig plan för genomförandet. Man kan säga att Michaela tog ett tydligt ledarskap och förde arbetet framåt genom att hjälpa oss framåt. Vi hade en klart och tydlig dialog hela tiden, något som underlättade enormt. Michaelas arbete motsvarade klart och tydligt våra förväntingar. Läs mer
    2019-12-17 Michaela d svarar Martin S
    Hej Martin! Vad roligt att höra att du är nöjd med mitt arbete, det var ett rent nöje att få hjälpa er med förmedlingen av er fina bostad :)
  • 2019-12-03

Filip S skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Mycket bra bemötande och duktig mäklare Läs mer
    2020-02-04 Lovisa Wiklund svarar Filip S
    Tusen tack Filip! Det var en ära att få hjälpa dig med denna försäljning, tack för att jag fick förtroendet för detta. Må gott så ses vi på tillträdet.
  • 2019-12-03

Gun D skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi har köpt en bostad i Björkekärr. Vi har fått ett mycket bra bemötande av mäklare Lovisa Wiklund. Vi är mycket nöjda och kan verkligen rekommendera denna mäklare. Läs mer
    2020-02-04 Lovisa Wiklund svarar Gun D
    Tusen tusen tack Gun för fin rekommendation! Det känns jättekul att ni blev köpare av denna fina lägenhet. Det är ni värda! Vi ses på tillträdet. Må gott!
  • 2019-11-29

Fredrik H skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jakob är en trevlig, väldigt kunnig och effektiv mäklare. Läs mer
    2020-01-09 Jakob L svarar Fredrik H
    Tack så hemskt mycket för de fina orden Fredrik :)
  • 2019-11-27

Matilda S skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpt en 2:a i lunden, fick trevligt och proffsigt bemötande! Läs mer
    2019-12-04 Michaela d svarar Matilda S
    Hej Matilda! Tack för din rekommendation, det var bara roligt att hjälpa till vid köpet av ditt nya boende!
  • Martin I

2019-11-21

Martin I skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpt lägenhet i bagaregården. Lovisa gjorde ett kanonjobb med att bemöta våra förväntningar. Läs mer
    2019-11-21 Lovisa Wiklund svarar Martin I
    Tusen tack för härlig feedback Martin :) Underbart att höra att ni är nöjda, må gott så ses vi på tillträdet.

Ånäsvägen 4, 416 67 Göteborg