Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling Göteborg Östra!

Här på kontoret på Redbergsplatsen känner vi till Göteborgs östra centrum och kan hitta boendet du alltid drömt om, mitt i storstadspulsen. Vare sig du vill ha en lägenhet med utsikt över staden, ett litet gårdshus eller en radhuslägenhet med grön utegård finner vi platsen för dig och dina önskemål.

Vi har lång erfarenhet av branschen. Vad du än vill fråga om i bostadsväg kan vi garanterat svara. Vi hör till en kedja med över 80 års erfarenhet av mäklarbranschen och brinner för att människor ska bo bra.

Läs vad 708 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Adrian Atiani en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2021-05-17
    Jag och min sambo var ute efter vår första bostadsrätt, när man letar för första gången vet man inte riktigt exakt vilka frågor man ska ställa. Detta behövdes inte med Adrian då allt var väldigt informativt. Man kände att han tog sig tiden, det som han inte visste vid tillfället tog han reda på till dagen efter. Jämfört med andra visningar vi har varit på så var detta som en helt annan värld. Innan har man fått komma på alla frågor själv och nästan känt som man stör lite. Här fick vi verkligen koll på allting. Det blev en snabb och tidig affär, mycket pga Adrian!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Henning Wennberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2021-05-17
    Vi har köpt en lägenhet som Henning Wennberg förmedlade. Hennings bemötande var lugnt och tydligt. Trevligt bemötande utan stress. Detta gjorde att man fick ett förtroende för honom.
    Att köpa en lägenhet i Göteborg är för oss en stor affär med många frågor och viss oro. Henning tog oss igenom denna affär på ett bra sätt.
    Tack, Monika för fina ord! Jag hoppas att jag får se hur lägenheten har blivit sen när ni har putsat upp den. Ha det fint! Henning Wennberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Atiani en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2021-05-17
    Adrian sålde min lägenhet som ligger i Munkebäck. Han har varit lyhörd, duktig och trevlig. Han var tillgänglig då jag behövde honom. Han bemötte mig med respekt och försökte och hjälpa mig. Jag kände mig trygg och säker med honom och hans jobb.

Önskar honom lycka till för vidare arbetet i sitt uppdrag som mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Henning Wennberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    • Göteborg
    2021-05-17
    Henning är toppen, han har hjälpt mig att både sälja och att köpa. Han är lugn och trygg och jag känner att jag kan lita på hans råd och på att han tar hand om allting. Ska jag sälja eller köpa något mer ringer jag Henning.
    Tack så hemskt mycket! Har varit kul att få hälsa till i både köp och försäljning. Vi hörs! tack :) Henning Wennberg
    2021-05-17
    Bra bemötande. Köpt en sliten 1:a i kålltorp.
    Tack David! Jag tror Axel kommer stormtrivas i bostaden när ni har fått ordning i den. Ha det fint så ses/hörs vi snart igen! Henning Wennberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2021-05-17
    Sålde vår lägenhet genom läge+ och Vendela har varit otroligt driven, positiv och hela tiden hållit oss säljare uppdaterade längs vägen. En otroligt bra mäklare!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2021-05-15
    Jag har köpt en etta i Munkebäck.
    Första mötet med Jakob var trevligt, han gav mig en kort och relevant introduktion om lägenheten. Gillade verkligen att han gav en tiden att själv få kolla in lägenheten och efter ca 5 min kom med mer information om bl.a föreningen och med bra tips om hur man kunde utnyttja lägenheten.

Sammanfattningsvis kan man säga att min förväntan var att få trevligt bemötande och möjlighet att få egen tid att komma in lägenheten - och det fick jag!

Jag har nu köpt min allra första bostad och det känns tryggt och säkert att ha med Jakob som en del i denna resan.
    2021-05-11
    Köpte en lägenhet i Munkebäck i Göteborg som Adrian var mäklare för. På visningen svarade han på alla frågor han kunde och tog reda på allt annat som jag ville veta. Dessutom fick jag både utrymme till att själv undersöka lägenheten men också så gick Adrian igenom allt möjligt som var värt att veta och förklarade hur saker och ting fungerade på ett övergripande och mycket informativt sätt. Även kontraktsskrivandet gick så bra det kunde gå. Det var en smidig process och allt man undrade hade Adrian svar på samt att han gick in på saker man kanske själv inte hade tänkt på. Otroligt bra helt enkelt.
    2021-05-11
    Det var ett nöje att köpa fastighet av Henning, rättfram, förtroendeingivande och framförallt väldigt hygglig. Rekommenderas starkt!
    Tack, Johan för fina ord! Är övertygade om att ni kommer stormtrivas i ert nya boende. Framförallt för att ni kommer ha Göteborgs bästa uteplats :) Henning Wennberg
    2021-05-10
    Henning har varit toppen genom hela min resa vid försäljningen av min lägenhet. Alltid tillgänglig, hjälpsam och framförallt kunnig, jag rekommenderar starkt!
    tack så mycket Viktor! Har varit kul att kunna hjälpa dig med din försäljning av din bostad. Jag önskar dig all lycka i framtiden! Henning Wennberg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2021-05-07
    Vi har köpt en lgh i Bagaregården och för oss som kommer från Stockholm var det fantastiskt att ha Vendela som mäklare hon hade svar på alla våra frågor och är otroligt kunnig. Vendela fick oss att känna oss trygga. Vi kunde inte varit nöjdare.
    Tusen tack för att ni tog er tiden att lämna en rekommendation, Ulf & Annette! Vad roligt att ni är nöjda, grattis till en helt underbar lägenhet. Vi ses på tillträdet! Vendela Gilbert
    2021-05-07
    Jättebra och professionellt bemötande, köpte min första lägenhet tillsammans med mina föräldrar och han guidade oss igenom hela affären
    Tack, Ella! Alltid kul med sin första bostad, är övertygad om att du kommer stortrivas. Lycka till med alla renoveringar :) Henning Wennberg
    2021-05-07
    Henning har varit spot-on på alla sina råd och estimeringar. Alltid tillgänglig och hjälpsam, med Henning upplevde jag försäljningen av min lägenhet som en trygg resa från början till slut!
    Tack för fina ord! Lycka till med alla framtidsplaner. Vi ses! Henning Wennberg
    köpt en 1:a i Gbg.
    Realistik, öppet bemötande, bra service.
    Hade lägre förväntningar.
    Hög servicenivå + trevligt bemötande. Väldigt bra.
    Tack, Arto för fina ord. Lycka till med renoveringen av lägenheten. Vi ses och hörs :) Henning Wennberg
  • Elisa L
    2021-05-05
    Vi sålde vår bostadsrätt och Michaela var både en lyhörd och väldigt tillgänglig mäklare. Hon gick det lilla extra i varje samtal och vi är så nöjda med vår försäljning.
    • Örgryte
    2021-05-05
    Vi köpte en 4a i Bö/Örgryte via en förhandsvisning och sålde en 2a i Bö/Örgryte. Både att köpa och att sälja med Henning som mäklare var bra. Det var lätt att få tag på honom och han var väldigt bra på att återkoppla med ny information i båda affärerna.
    Tack, Isabella! Verkligen kul att få vara med i båda din försäljning- och köpprocess. Är övertygad om att ni kommer stormtrivas i det nya boendet. Henning Wennberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2021-05-04
    Michaela var hela tiden pigg, glad och tillmötesgående.
    Proffsig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2021-05-04
    Michaela var väldigt hjälpsam och omtänksam för både säljare och köpare, jättebra!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2021-05-04
    Vi var på jakt efter en trea i Kålltorp. Lovisa tipsade oss om rätt objekt och efter förhandsvisning blev det köp. Lovisa har hela vägen varit glad och hjälpsam, så vi är nöjda!
    2021-05-04
    Vendela är personlig, lättillgänglig, engagerad och flitig! Vi är mycket nöjda med försäljningen av vår lägenhet.
    Tusen tack för en fin rekommendation Jesper och Linnea! Har varit fantastisk roligt att ha samarbetat med er och jag är glad att ni är nöjda. Vi ses på tillträdet & tack igen! :) Vendela Gilbert
    2021-05-04
    Helt okej, fick de priset jag önskade.
    Tack, Anna! Jag hoppas allt känns bra med tanke på att vi sålde till rekordpris och på förhand. Ha det fint så ses/hörs vi snart igen! :) Henning Wennberg
    • Kallebäck
    2021-05-03
    Profitionellt och trevligt bemötandet
    Tack för att du tog dig tiden att lämna en rekommendation Malin! Roligt att ni är nöjda med mitt bemötande. Stort grattis till en toppenfin lägenhet! :) Vi ses på tillträdet! Vendela Gilbert
  • Simon L
    2021-05-02
    Vendela sålde min lägenhet i Bagaregården till ett slutprisrekord!

Jag hade höga förväntningar och Vendela kunde leverera det till 110%. Det jag uppskattade mest var att hon va alltid kontaktbar, trygg, ärlig och rak.

Tveka inte på att anlita Vendela, jag kan varmt rekommendera henne!
    Tack Simon för din fina rekommendation, kul att du är nöjd. Ha en superfin vecka så ses vi på tillträdet! :) Vendela Gilbert
  • köpte sitt hus med hjälp av Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    • Fräntorp
    2021-05-01
    Vi har köpt ett radhus i Fräntorp, Göteborg . Vendela (och hennes kollega Lovisa) har vart väldigt hjälpsamma och tillmötesgående under hela processen. Verkligen superhärliga att ha att göra med!
    Vi förväntade oss inte jättemycket men vi är ändå glatt överraskade över hur bra uppföljningen och kommunikationen har varit ända ifrån vår första visning till nu när husköpet är klart. Det har känns tryggt och klart hela vägen.
    Rekommenderar absolut Vendela! (Och Lovisa)
    Wow, vilken fantastisk fin reco! Vad glada vi blir för era fina ord. Tack själva för att vi fick hjälpa er genom erat första husköp. Ha en fantastisk sommar så ses vi på tillträdet! /Vendela & Lovisa Vendela Gilbert
    • Kallebäck
    2021-04-30
    Grymt bra försäljning av min bostad, jag är jättenöjd! Fick rekordbetalt för lägenheten och hade bra kommunikation genom hela processen.
    Han är väldigt lätt att ha att göra med och bra på att anpassa sig.
  • skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2021-04-21
    Vi har en väldigt positiv upplevelse av att köpa lägenhet av Lovisa. Hennes bemötande har varit mycket trevligt och personligt och hon har återkopplat snabbt vid frågor. Vi upplever henne som en engagerad och pålitlig mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    • Örgryte
    2021-04-20
    En rutinerad, effektiv och kompetent mäklare med god kunskap om det område hon verkar i. Hon har ett trevligt sätt och gav en trygg och säker guidning under hela säljprocessen. Kan utan tvekan rekommendera Kicki Norrby Svanberg.
    Hej Tom och tack för Ditt fina omdöme! Så kul att Du och Dina syskon är nöjda. Kicki Norrby Svanberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    • Björkekärr
    2021-04-14
    sålt min mammas lägenhet.
    Bra genomgång vid första mötet.
    lätt att få tag på henne per telefon

Trevligt bemötande och proffsig genomgång av upplägget.
    Kontakter per telefon var bra och lätt.
    Tusen tack snälla Anki! Så roligt att ni är nöjda. :) Ta hand om er så ses vi på tillträdet! // Lovisa Lovisa Flodin
    2021-04-13
    Vendela hjälpte mig i försäljningen av min 2:a i Östra centrum. Hon har varit oerhört lättsam, proffsig och engagerad hela vägen. Är verkligen glad att jag fick just henne som mäklare, rekommenderar henne varmt!
    Vad glad jag blir för dina ord Elin! Har varit väldigt kul att ha jobbat med dig också. Ha en fantastisk helg! :) Vendela Gilbert
    2021-04-13
    Kompetent, lätt att ha och göra med, alltid tillgänglig. Vi är jättenöjda!
    Tack snälla Malin för det fina omdömet! Så roligt att ni är nöjda. Nu hoppas vi ert drömhus dyker upp snart också! :) Ha det bäst så ses vi på tillträdet! Lovisa Flodin
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    • Göteborg
    2021-04-13
    Sålde en lägenhet med Lovisa, hon var grym! Snabb på att svara på frågor och allt flöt på precis som önskat.
    2021-04-12
    Supertrevlig, bra bemötande, kunnig, hjälpsam
    Tusen tack för en fantastisk reco Emma. Ha en fin helg så ses vi på tillträdet! Vendela Gilbert
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2021-04-11
    Jag köpte lägenhet med Lovisa som mäklare och kände mig väldigt trygg och väl bemött genom hela processen från visning till kontraktskrivning. Jag upplevde Lovisa som tillgänglig, tydlig och vänlig i kontakten och jag skulle absolut rekommendera henne vidare!
    Tusen tack Cecilia för dessa fina ord! :) Stort grattis till din nya bostad! Varma hälsningar, Lovisa Lovisa Flodin
    2021-04-09
    Sålde bostadsrätt på förhand efter att lagt ut som kommande enbart. Lovisa var väldigt tillmötesgående och inlyssnande i våra tankar och funderingar. Vi är mycket nöjda med allt från start till försäljning!
    Tack snälla Petra för förtroendet och för det fina omdömet. :) Det har varit så roligt att hjälpa er med försäljningen! Bästa hälsningar, Lovisa Lovisa Flodin
  • Anna H
    2021-04-09
    Sålde min bostadsrätt och fick äran att träffa denna jätteduktiga och engagerade mäklare som verkligen ser till kundens bästa! Jag ger full poäng och ger de varmaste rekommendationer till både Svensk fastighetsförmedling Östra centrum, Göteborg och proffsiga Lovisa.
    2021-04-09
    Köpte en bostadsrätt, Lovisa var trevlig, saklig och öppen. Hon svarade snabbt på frågor och var mycket hjälpsam.
    Bostadsrätt 2a
    Sälja utan stress till ett bra pris, levde verkligen upp till förväntningarna
    2021-04-08
    Jag har köpt en tvåa i Göteborg.

Adrian var välkomnande, trevlig, rolig, tydlig och informerande.
    2021-04-08
    Jag har köpt en bostadsrätt, en tvåa i Lunden. Michaela var väldigt flexibel och lät mig och mina nära komma och titta på lägenheten ett flertal gånger utöver visningstiderna. Michaela var tillmötesgående och bidrog till känslan av att det är ett tryggt köp.
    2021-04-07
    Köpt bostadsrätt. Kommunikativ, trevlig och enkel att ha att göra med. Återkopplade oerhört snabbt och var väldigt tillgänglig vilket enligt mig är de viktigaste egenskaperna som mäklare.
    Tusen tack snälla Cathérine, vilken fin rekommendation! :) Stort grattis till bostadsköpet, ta hand om er så ses vi på tillträdet! // Lovisa Lovisa Flodin
    2021-04-07
    Mkt duktig och tydlig i sin kommunikation. Överträffade alla förväntningar och gjorde att vi var mycket nöjda med hela affären.
    Tack snälla Roland för ditt fina omdöme! :) Det har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen! Bästa hälsningar, Lovisa Lovisa Flodin
    • Björkekärr
    2021-04-06
    Vendela fick möjlighet att sälja min bostad och löste det galant.
    Hon arbetade snabbt, effektivt och var otroligt kunnig både gällande området där lägenheten finns samt gällande andra frågor.

Jag rekommenderar starkt Svensk Fastighetsförmedling och Vendela Gilbert
    Tusen tack för en fantastisk rekommendation Malin! Så roligt att du är nöjd, nu hoppas vi att jag kan hitta en ny drömlägenhet till er. Vi ses på tillträdet! :) Vendela Gilbert
    2021-04-06
    Sålt bostad i Lunden. Väldigt trevligt bemött och bra kontakt.
    Bra och snabb försäljning (dock lite utdraget med visningarna).
    Bra mäklare!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2021-04-05
    Sålde lägenheten på 2 veckor.
    Trevlig mäklare med fötterna på jorden. Hela processen var smidig och enkel. Väldigt nöjd och kan absolut rekommendera Jacob Larén! En mäklare som har koll på läget.
    2021-04-04
    Michaela sålde vår lägenhet (2ROK) och vi skulle definitivt rekommendera Michaela.
    Mycket kompetent och man märkte att hon gillade sitt arbete.
    2021-04-03
    Vi fick hjälp med att sälja en bostadsrätt. Mäklaren/mäklarna var jättetrevliga och professionella. Vi är mycket nöjda.
    2021-03-31
    Trevligt bemötande, tydlig kommunikation och god återkoppling. När vi hade frågor om bostaden fick vi snabba och informativa svar.
    Vad roligt att du känner dig nöjd med ditt köp Elin! Tack för att du tog dig tiden att lämna en rekommendation. Vi ses på tillträdet! :) Vendela Gilbert
  • Alexander D
    2021-03-30
    Adrian är otroligt driven och hjälpte mig att sälja min 1,5 rok i Lunden till ett pris över förväntan och vid en snabb affär dessutom. Han är alltid tillgänglig för att svara på frågor eller liknande och lägger ner sin tid och energi för att göra säljaren nöjd. Adrian återkopplar säljaren för att hålla en uppdaterad om vad som händer i försäljningsprocessen vilket gör att man känner sig trygg.

Kommer starkt rekommendera att välja just Adrian till alla som ska sälja sin bostad.
    2021-03-30
    * Superbra service
    * Snabb på att återkoppla
    * Väldigt bra på att informera mig så fort något nytt händer

10/10 nöjd!
    Tack Albin för att du tog dig tiden att lämna en rekommendation och väldigt kul att du känner dig nöjd. Har varit fantastiskt kul att få ha hjälpt dig med din lägenhetsförsäljning. Vi ses på tillträdet! :) Vendela Gilbert
    2021-03-29
    Köpt lägenhet på ulfsparre 22 på 1,5 rum,
    Genomgående positiv och glad mäklare. Seriös men samtidigt skön nivå på hanteringen. Hög service och trevligt bemötande. Vill verkligen att alla skall vara nöjda i försäljning och köp. Mäklaren överträffade mina förväntningar på ett bra och tydligt sätt. Mats