Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Ånäsvägen 4, 416 67 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling Göteborg Östra!

Här på kontoret på Redbergsplatsen känner vi till Göteborgs östra centrum och kan hitta boendet du alltid drömt om, mitt i storstadspulsen. Vare sig du vill ha en lägenhet med utsikt över staden, ett litet gårdshus eller en radhuslägenhet med grön utegård finner vi platsen för dig och dina önskemål.

Vi har lång erfarenhet av branschen. Vad du än vill fråga om i bostadsväg kan vi garanterat svara. Vi hör till en kedja med över 80 års erfarenhet av mäklarbranschen och brinner för att människor ska bo bra.

Läs vad 207 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

• 2019-07-16

Frida K skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Supernöjda med Vendelas arbete och försäljningen av vår lägenhet! Grym inställning och mån om att hela tiden hålla oss informerade. Läs mer
  • 2019-07-05

Malin G skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Kicki sålde vårt radhus och har varit professionell uti fingerspetsarna från dagen vi träffades. Proffsig, påläst, intresserad och driven! Om ni vill maxa er försäljning, välj Kicki 😁👍 Läs mer
    2019-07-06 Kicki N svarar Malin G
    Vilket fantastiskt omdöme!!! Tack snälla Du😀😀😀
    Trevlig sommar så ses vi på tillträdesdagen. Med vänlig hälsning, Kicki
  • 2019-07-04

Oscar V skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Mycket bra. Tack för proffsigt agerande trots att du är ung och ändå levde upp till våra förväntningar . Du är toppklass Vendela . Mvh Dennis o Monica Wingård Läs mer
    2019-07-05 Vendela G svarar Oscar V
    Tack snälla för era fina ord, vad roligt att ni är nöjda. Ring om det är något ni funderar på, annars så ses vi på tillträdet. :)
  • 2019-07-04

Viktor L skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Väldigt bra bemötande, kunnig. Lätt att få kontakt med och svarar snabbt på frågor. Väldigt proffsig och trevlig helt enkelt. Läs mer
    2019-07-05 Vendela G svarar Viktor L
    Tusen tack för fin rekommendation. Kul att du är nöjd och hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet! :)
  • 2019-07-02

Aida F skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag träffade Jakob Larén när han skulle sälja min pojkväns lägenhet. Vi hade ett möte med honom där han gav oss all information om hur en försäljning skulle gå till hos dem och hur han arbetade. Han gav genast en känsla av trygghet och stabilitet. Jakob som mäklare var precis det jag ville ha när jag skulle sälja min lägenhet. Extremt duktig och erfaren vilket gjorde att jag var säker på att försäljningen skulle gå bra. Jag uppskattade även att han var tillgänglig och närvarande i processens alla steg. Jag rekommenderar honom starkt!! Mina förväntningar var väl mötta. Läs mer
  • 2019-06-25

Ann-Kristin H skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Sålt en lägenhet. Min mäklare har varit mycket tillmötesgående och lätt att få tag i.

Har en mycket postiv upplevelse av kontakten med mäklaren. Affären har fungerat smidigt. Läs mer
  • 2019-06-25

Annette G skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    För några år sedan sålde jag en annan bostad där mäklarfirman skötte allt så perfekt att man blev förvånad, så jag hade högt ställda förväntningar och Vendela motsvarade fullständigt dessa. Vid första mötet inför min försäljning av en tvåa i Bagaregården gav hon all information om hur det skulle gå till, satte därefter omedelbart igång processen och gav under hela förloppet information om vad som hände och svarade på alla frågor. Uppskattade också den fasta procedur Svensk Fastighetsförmedling arbetar efter och jag kände mig hela tiden i trygga händer. Läs mer
    2019-06-25 Vendela G svarar Annette G
    TUSEN TACK, för dina fina ord Annette! Var fantastiskt roligt att hjälpa dig med din försäljning av din fina lägenhet. Hoppas du får en underbar sommar så ses vi på tillträdet. Allt gott! :-)
  • 2019-06-25

Märtha N skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Lovisa är mycket trevlig, professionell och lätt att göra med. Absolut en mäklare som man vill interagera med när man gör något som är så personligt som att köpa sin första bostad. Jag och min fru är mycket tacksamma! Läs mer
  • 2019-06-24

Brf Wingården 11 skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Michaela hjälpte på bästa sätt vår bostadsrättsförening att sälja en etta. Helt enligt våra önskemåln ordnade hon snabbt med styling, fotografering och annonsering. Hela processen till slutbud som motsvarade våra förväntningar tog inte mer än tre veckor. Läs mer
    2019-06-25 Michaela d svarar Brf Wingården 11
    Tack för er rekommendation och tack för förtroendet att förmedla föreningens bostad. Det gläder mig att ni är nöjda, och jag hoppas vi får nöjet att göra affärer igen!
  • 2019-06-24

Josefine P skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi hade en toppenbra upplevelse av vårt samarbete med Jakob! Processen flöt på smidigt och enkelt. Det var enkelt att kommunicera och vi fick alltid snabb återkoppling från Jakob. Allt var toppenbra! :) Läs mer
    2019-06-24 Jakob L svarar Josefine P
    Stort tack Josefine :)
    Superkul att ni är nöjda. Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er, ses snart igen!
  • Brigitta W

2019-06-24

Brigitta W skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi köpte hus på Jakobsdalsgatan i Örgryte, hon var väldigt trevlig och viste mycket om området och huset. Våran upplevelse med mäklaren var väldig bra och kändes trygg. Läs mer
    2019-06-25 Kicki N svarar Brigitta W
    Tack Birgitta, det var snällt sagt!
  • 2019-06-24

Johan G skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Sålde lägenhet snabbt och smidigt efter husköp Läs mer
  • 2019-06-23

Desirée N skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi sålde vår 3:a i Östra Göteborg med hjälp av Michaela. Genom hela processen har Michaels vart otrolig - tillgänglig för 1000 frågor, kunnig och påläst och framförallt engagerad!! Jag kan varmt rekommendera att ta hjälp av Michaela vid en försäljning, kändes enormt tryggt att ha med henne i allt arbete som det innebär att sälja sitt hem! :) Läs mer
    2019-06-25 Michaela d svarar Desirée N
    Jag tackar varmast för dina fina ord Desirée! Det har varit så kul att vara med er i processen och att få finnas som stöd, och det gör mig himla glad att höra att ni är nöjda med hela upplevelsen. Vi hörs snart igen!
  • Charles B

2019-06-21

Charles B skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Har sålt ett radhus.
    Saklig och effektiv mäklare.
    Positiv upplevelse. Läs mer
    2019-06-25 Kicki N svarar Charles B
    Tack Charles! Hoppas Du hittar ett nytt hus nu som passar Dig och trevlig sommar!
  • 2019-06-20

Beatrice P skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpt lägenhet och är mycket nöjd med Lovisa! Jättebra bemötande på alla sätt. Läs mer
  • 2019-06-19

Göran G skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpt en bostadsrätt i Göteborg.
    Jättebra!
    Mäklaren levde upp till alla förväntningar plus lite till!
    Utmärkt Läs mer
    2019-06-25 Michaela d svarar Göran G
    Stort tack Göran! Det har varit ett sant nöje att få hjälpa dig och Lotta!
  • 2019-06-12

ANDREAS G skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag och min sambo kände oss väldigt trygga med Jakob som mäklare då vi köpte bostadsrätt. Med ett professionellt agerande, stor hjälpsamhet och även en riktigt positiv energi så gjorde Jakob köpet till en mycket bra upplevelse! Läs mer
    2019-06-12 Jakob L svarar ANDREAS G
    Tack så mycket för de fina orden Andreas. Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er till köpet av er fina bostad :)

På återseende!
  • 2019-06-11

Hilde B skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Sålde min bostadsrätt med Michaela. Trevlig, duktig och tillgänglig. Mycket nöjd med försäljningen. Läs mer
    2019-06-25 Michaela d svarar Hilde B
    Tack så mycket, härligt att ni är nöjda!
    Vi ses snart för tillträde!
  • KARIN L

2019-06-04

KARIN L skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Lovisa är väldigt bra i kommunikation och återkom snabbt vid frågor. Lyhörd och tålmodig gällande mina önskemål om annons och hjälpsam vid styling av lägenheten. Läs mer
  • 2019-05-31

John T skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Säljer min andra bostadsrätt genom denna mäklare och även denna blev såld till ett högre pris än förväntat med ett mycket proffsigt genomförande. Läs mer
    2019-06-25 Michaela d svarar John T
    Tack för din fina rekommendation, det gläder mig att höra att ni känner er nöjda!
  • 2019-05-29

Håkan B skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Professionellt bemötande vid köp av bostadsrätt 2 r o k. Trots snabb affär bemödade sig mäklaren att ge svar på alla frågor. Infriade alla förväntningar man kan ha. Känsla av att ha gjort ett tryggt köp. Läs mer
  • 2019-05-29

Emilia P skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag och min sambo fick stort förtroende för mäklare Lovisa Wiklund, hon gav ett stabilt och ärligt intryck. Läs mer
    2019-06-19 Lovisa Wiklund svarar Emilia P
    Tusen tack Emilia! Jättekul att höra :) Grannarna kommer att bli glada i Strömmensberg med så trevliga köpare som ni!
  • 2019-05-28

Linda H skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag träffade Lovisa på en visning av en annan lägenhet än den jag till slut köpte. Jag gillade direkt hennes bemötande under den visningen, och under budgivningen som sedan följde. Därför valde jag Lovisa som mäklare när jag senare skulle både köpa och sälja boende. Hon har har under hela processen varit professionell, trevlig och kunnig inom sitt område. Med ett stort leende hjälpte hon mig att känna mig trygg genom den här superstora affären. Jag är jättenöjd och glad över att ha träffat en mäklare med stort hjärta och engagemang för sitt jobb! Läs mer
    2019-06-19 Lovisa Wiklund svarar Linda H
    Tusen Tusen tack Linda för fina ord! Uppskattar det väldigt mycket. Det har varit otroligt kul att få vara med på din resa med både att köpa och sälja bostad. Vi ses i sommar på ''alla'' tillträden. Må gott!
  • 2019-05-25

Elin S skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Lovisa var flexibel, varm och genuin. Som köpare kände vi oss sedda och fick ett fint och proffsigt bemötande under hela processen. Om vi i framtiden säljer vår lägenhet kommer vi absolut anlita henne. Läs mer
    2019-05-28 Lovisa Wiklund svarar Elin S
    Tusen Tusen tack för era fina ord, vad glad jag blir :) Jag hoppas ni kommer att trivas, vilket jag är övertygad om! Vi ses på tillträdet. Må gott!
  • 2019-05-07

Lars H skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi har sålt en bostadsrätt och är mycket nöjda med mäklaren som alltid var positiv och engagerad! Kan verkligen rekommendera Jakob Larén Läs mer
    2019-05-13 Jakob L svarar Lars H
    Tack för de fina orden Lars :)
    Känns väldigt roligt att ni är nöjda, det har varit ett sant nöje att hjälpa er!
  • 2019-05-06

Anna Maria B skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Sålt en tvåa (55.5) på Lars Kaggsg. Mälaren Jakob Laren gjorde ett bra jobb och var lätt att ha att göra med. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2019-05-07 Jakob L svarar Anna Maria B
    Stort tack Anna!
    Det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig med din lägenhetsförsäljning.
    Underbart att du känner dig nöjd!

På återseende!
  • 2019-05-04

Glenn K skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Allt utmärkt, absolut inget att klaga på. Läs mer
    2019-05-05 Kicki N svarar Glenn K
    Tack Glenn! Det var snällt sagt.
  • 2019-05-03

Daniel O skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpte bostadsrätt i Göteborg. Hela tiden bra information och bra kommunikation. Läs mer
    2019-05-07 Lovisa F svarar Daniel O
    Tack Daniel! Hoppas du ska trivas i din nya lägenhet.
    Allt gott. // Lovisa
  • 2019-05-03

Astrid I skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Har nyligen köpt en 1:a. Var på två visningar av lägenheten och upplevde vid båda tillfällena ett varmt och trevligt välkomnande av Lovisa Flodin. Under budgivningen var hon mycket hjälpsam med att svara på frågor och ge information. Vid kontraktskrivning sköttes allt utmärkt och det gick smidigt till. Läs mer
    2019-05-03 Lovisa F svarar Astrid I
    Tack snälla Astrid för dina fina ord. Hoppas du ska trivas i din nya lägenhet. :) Vi ses på tillträdet.
    // Lovisa
  • 2019-05-02

Ivana B skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jakob hjälpte mig att sälja min 1a i Lunden, och skötte det så proffsigt från start till mål. En mäklare som rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-05-07 Jakob L svarar Ivana B
    Tack för de fina orden Ivana :)
    Jättekul att höra att du är så nöjd, det har varit ett sant nöje att få hjälpa dig!

• Maria  O

2019-04-14

Maria O skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vendela har varit helt underbar och så lätt att ha och göra med! Hon var väldigt tydlig och hade en sådan underbar personlighet!
    Att hon alltid fanns tillgänglig för frågor och att hon var så enkel att kommunicera med gjorde denna processen hundra gånger enklare!
    stort tack och många kramar! Kommer verkligen rekommendera vidare Läs mer
    2019-04-15 Vendela G svarar Maria O
    Vilka FINA ord, tusen tack Maria & Charles för att vi fick förmedla er fina lägenhet. Hör givetvis av er om det kommer upp några funderingar, annars ses vi på tillträdet. Allt gott till er! :)
  • 2019-04-12

Helen S skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Tack Lovisa Wiklund för ett trevligt bemötande, bra info, initiativ till att skynda på processen på ett lagom sätt.
    Helen & Harald Läs mer
    2019-04-12 Lovisa Wiklund svarar Helen S
    Tusen tack för era fina ord. Stort grattis ännu en gång till lägenheten, jättekul att just ni blev köpare!
  • Maria  O

2019-04-12

Maria O skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi träffade på Michaela och Vendela när vi tittade på en lägenhet som vi sedan köpte, de var så trevliga och hjälpsamma att vi bestämde oss direkt för att vi ville att de sålde vår bostad.
    Michaela var otroligt duktig på att förklara, få oss att känna oss trygga med försäljningen och fanns alltid tillgänglig för frågor eller tankar.
    Hon känner till Lunden området väl och det var också lite därför vi valde henne. Då min sambo är brittisk skrev hon ut exemplar åt honom och förklarade så bra så att vi båda förstod processen. Vi fick till och med sålt lägenheten innan visning och det är hundra procent på grund av våra underbara mäklare!

Kommer starkt att rekommendera Michaela & Vendela till alla personer som letar efter mäklare, som vi känner. Läs mer
    2019-04-12 Michaela d svarar Maria O
    Tusen tack för din fina rekommendation Maria! Det har varit fantastiskt roligt att vara med på hela er resa, från köp till försäljning, och jag är glad att höra att hela upplevelsen känts så bra även från ert håll!
    Hälsa Charles så gott och njut av vårsolen, så hörs vi av inom kort!
  • 2019-04-02

Maria R skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Trevligt, proffsigt och mkt engagemang.
    Sålt en bostadsrätt. Läs mer
  • Johanna G

2019-04-01

Johanna G skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Supernöjda med helheten, hon är proffsig, trevlig och tillgänglig.

Fick sålt vår tvåa i Bagaregården på förhand och till ett pris sov vi blev nöjda med.

Skulle det bli aktuellt med att sälja i framtiden så skulle vi anlita Vendela igen. Läs mer
    2019-04-03 Vendela G svarar Johanna G
    Tusen tack Johanna för fin rekommendation, roligt att ni är nöjda. Vi ses på tillträdet! :)
  • Lars J

2019-03-27

Lars J skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Har sålt ett Hus
    Profisionelt och sakligt.
    Myckett bra bemötande och förtroendegivande. Läs mer
    2019-05-05 Kicki N svarar Lars J
    Tack Lars. Alltid kul med nöjda kunder!
  • 2019-03-26

Kent Mikael D skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Kan mycket väl vara Sveriges bästa mäklare! Läs mer
    2019-05-05 Kicki N svarar Kent Mikael D
    Tack Mikael! Du är en mycket bra säljare också!
  • 2019-03-24

Emma D skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Tydlig. Snabb och enkel kommunikation. Läs mer
    2019-05-05 Kicki N svarar Emma D
    Tack Emma. Även Ni var ju snabba i Era beslut vilket underlättar!
  • 2019-03-22

Gzim I skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Sålde min lägenhet i hjälp av Jakob. Grym mäklare på alla sätt, rekommenderar honom starkt:). Läs mer
    2019-05-07 Jakob L svarar Gzim I
    Stort tack Gzim!
    Har varit väldigt roligt att få hjälpa dig :)
  • 2019-03-22

Marianne N skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Förmedlade ett bostadsköp för äldre släkting till oss. Utmärkt bemötande av er mäklare! Använder gärna er i framtiden vid ev försäljning. Läs mer
    2019-05-07 Jakob L svarar Marianne N
    Tack för de fina orden och tack för förtroendet att hjälpa er vid er försäljning.

• 2019-03-20

Johnny K skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vendela var en tålmodig, engagerad och positiv kraft som guidade oss genom vår första bostadsförsäljning. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-03-21 Vendela G svarar Johnny K
    Tusen tack för fint omdöme Johnny & Anna, roligt att ni är nöjda. Hoppas ni trivs i Örebro! :)
  • 2019-03-18

August B skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Väldigt duktig mäklare! Första mäklaren som faktiskt ser efter både köparen och säljaren. Läs mer
    2019-03-18 Jakob L svarar August B
    Stort tack August!
    Väldigt kul att höra att ni känner er väl omhändertagna :)

• 2019-03-15

Britt-Marie M skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Allt har varit värdigt, seriöst och professionellt.
    Britt-Marie Magnusson Läs mer
    2019-05-07 Lovisa F svarar Britt-Marie M
    Tack snälla Britt-Marie! Vi ses på tillträdet.
    // Lovisa
  • 2019-03-08

Pouya Madani skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Till den som söker en professionell och duktig mäklare! Jag rekomenderar Jakob till dig, han har skött försäljningen av min lägenhet strålande. Vänder mig till honom när det blir dags igen.
    /Pouya Läs mer
    2019-03-14 Jakob L svarar Pouya Madani
    Stort stort tack Pouya!
    Har varit ett sant nöje att få hjälpa dig med din försäljning :)

• 2019-03-08

Emma H skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpt en bostadsrätt.
    Blev bemött på ett trevligt sätt från mäklaren fick bra svar på mina frågor. Läs mer
    2019-03-08 Jakob L svarar Emma H
    Stort tack Emma,
    Skönt att höra att du fick den hjälp du efterfrågade vid köpet av din första bostad :)

• 2019-03-07

Malin B skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Sålde min etta på 34 kvm med Jakob. Var väldigt väl bemött och fick de råd och det stöd jag behövde. Jag var ute efter en snabb affär vilket löstes av mäklaren utan problem. Jag var väldigt nöjd med Jakob. Läs mer
    2019-03-08 Jakob L svarar Malin B
    Stort tack Malin!

Jättekul att höra att du är så nöjd :)
    Har varit väldigt kul att få hjälpa dig genom processen.

Hör av dig om det är något annat jag kan göra för dig!
  • 2019-03-06

Hanna E skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag köpte en etta i Bagaregården med Lovisa som mäklare. Hon var kunnig, trevlig och professionell. Ända från visning till skrivande av kontrakt kändes det tryckt. Jag uppskattade också att Lovisa hade goda kunskaper om området och kunde bidra med personliga rekommendationer. Läs mer
    2019-03-06 Lovisa F svarar Hanna E
    Tusen tack, Hanna! Så roligt att du känner dig nöjd! Ring om det är något du funderar på, annars så ses vi på tillträdet. :)
  • 2019-03-04

Tobias A skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Första lägenhetsförsäljningen. Vendela är supertrevlig och uppfyller alla förväntningar man har på en mäklare! Läs mer
    2019-03-05 Vendela G svarar Tobias A
    Tusen tack för fint omdöme, Tobias! Hoppas du trivs i nya lägenheten! :)
  • 2019-03-04

Pernilla G skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi köpte en lägenhet i Bagaregården och blev mycket väl mottagna av mäklaren både på visningen samt all kontakt därefter.
    Lovisa har bra kunskaper när det gäller sitt yrke , vilket gjorde oss trygga som köpare. Hon hade även bra information att dela om området vi köpte i, vilket uppskattas mycket av oss. Läs mer
    2019-03-06 Lovisa F svarar Pernilla G
    Tack snälla Pernilla för dessa fina ord! Härligt att ni är nöjda.
    Vi ses på tillträdet. :)
  • 2019-02-28

Sabine A skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi har nyligen sålt vår lägenhet och är mycket nöjda med både processen och affären. Vår mäklare har varit väldigt tillmötesgående och mån om att sköta affären smidigt och professionellt i alla aspekter. Jag kan starkt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i allmänhet och mäklaren Jakob Larén i synnerhet till alla som ska köpa eller sälja sin bostad. Läs mer
    2019-03-08 Jakob L svarar Sabine A
    Tack snälla Sabine!

Riktigt kul att höra att du är nöjd, hoppas att vi får möjligheten att göra affärer ihop igen i framtiden :)

Ånäsvägen 4, 416 67 Göteborg