Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Ånäsvägen 4, 416 67 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling Göteborg Östra!

Här på kontoret på Redbergsplatsen känner vi till Göteborgs östra centrum och kan hitta boendet du alltid drömt om, mitt i storstadspulsen. Vare sig du vill ha en lägenhet med utsikt över staden, ett litet gårdshus eller en radhuslägenhet med grön utegård finner vi platsen för dig och dina önskemål.

Vi har lång erfarenhet av branschen. Vad du än vill fråga om i bostadsväg kan vi garanterat svara. Vi hör till en kedja med över 80 års erfarenhet av mäklarbranschen och brinner för att människor ska bo bra.

Läs vad 409 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

• 2020-07-05

Lina B skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpte en lägenhet med Lovisa som mäklare. Proffsig, snabb i kommunikation och supertrevlig! Läs mer
  • 2020-06-26

Kristina Isabell D skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi sålde vår fina 3:a i Bagaregården/Munkebäck med Lovisas expertis och professionella bemötande. I det stora hela är vi väldigt nöjda med att Lovisa förmedlade vår lågenhet. Ända från första mötet tills nu efter försäljningen så har Lovisa varit tillmötesgående och haft väldigt bra kunskap gällande allt som hör försäljningen till. Vi är speciellt tacksam att Lovisa haft bra koll och kunskap på allt det juridiska och fungerat som ett bra bollplanket i alla olika skeden av försäljningen. Läs mer
  • 2020-06-26

Niclas A skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    * Sålt 2,5 i Bagaregården
    *Vi valde Michaela för de va "go" i henne. Hon bemötte oss på ett mycket professionellt sätt och mötte våra önskemål.
    * Förväntningarna var att få sålt lägenheten till accepterat pris eller mer. Michaela uppfyllde inte bara förväntningarna på accepterat pris utan mer.

*Om ni vill ha en mäklare som det är fart i samt lägger ned ett otroligt bra förarbete och dessutom kan bemöta era önskemål. Kan jag varmt rekommendera Michaela. Läs mer
  • 2020-06-25

Margareta Z skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi har sålt en större bostadsrätt i Göteborg. Mäklaren Lovisa Flodin bemötte oss säljare med stort engagemang och professionalitet. Första mötet ägde rum innan Coronakrisen och vi diskuterade försäljningen utifrån rådande normalläge. En plan för försäljningen lades upp. Kort efter inleddes Coronaläget och Lovisa kunde tillsammans med oss på ett bra och lyhört sätt göra nya planer för försäljningen och stötta oss säljare utifrån ändrade förhållanden. Vi är idag mycket nöjda med hela processen från första möte till försäljning trots en turbulent vår. Läs mer
  • 2020-06-24

Maria O skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Lovisa skötte sig bra!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
    2020-06-24 Lovisa F svarar Maria O
    Tack Maria! Härligt att ni är nöjda. Ha en fin sommar!
  • 2020-06-19

Lars R skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Fick ett toppen bemötande av Jakob Laren.
    Affären sköttes p ett proffsigt och adelvat sätt! Läs mer
  • 2020-06-18

Brf M skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vår brf har sålt två gästlägenheter, ombyggda till bostadsrätter.
    Jakob var vänlig, trevlig, tillmötesgående och levde verkligen upptill våra förväntningar.
    Den första lägenheten såldes för drygt ett år sedan och vi bad honom att också ta hand om försäljningen av den lägenhet, som vi skrev kontrakt på förra veckan.
    Om det dyker upp några problem löser han dem!Honom vill vi hjälp av också fortsättningsvis! Läs mer
  • 2020-06-17

Peter B skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi köpte en bostadsrätt i Göteborg via Lovisa. Hon var jättetrevlig och tillmötesgående. Vi har träffat över 50 mäklare och har dem att jämföra med, och Lovisa var en av de bästa. Skulle absolut rekommendera henne. Läs mer
    2020-06-24 Lovisa F svarar Peter B
    Tusen tack Peter för dessa fina ord. :) Värmer!
    Härligt att ni hittat er en sådan fin lägenhet tillslut efter många visningar.
    Ta hand om er så ses vi på tillträdet.
    Hälsningar, Lovisa
  • 2020-06-17

Mathias B skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi har köpt en lägenhet på 5 r.o.k. i Östra Göteborg.
    Vänlig, behaglig och tillmötesgående mäklare, både på visning, i telefon och vid kontraktsgenomgång med säljare. Lugn, harmonisk och noggrann vid kontraktsgenomgång. Rekommenderas! Läs mer
    2020-06-24 Lovisa F svarar Mathias B
    Tack snälla Mathias för din fina rekommendation! Ha en fin sommar så ses vi på tillträdet.
  • 2020-06-15

Ida L skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Mycket härlig person som var påläst på föreningen och området. Det kändes tryggt och bra genom hela försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
  • 2020-06-15

Jeanette B skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi anlitade Vendela när vi skulle sälja vår bostadsrätt. Hon har varit fantastisk sedan första mötet. Tydlig, lyhörd och professionell. Vi hade höga förväntningar då vi tidigare anlitat Svensk fastighetsförmedling och varit nöjda, vilka hon verkligen levde upp till. Kontinuerlig återkoppling och skicklig i sitt yrke. Läs mer
    2020-06-17 Vendela G svarar Jeanette B
    Vilken fin rekommendation, tusen tack! Samt ett stort tack till er för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet. Det värmer verkligen att höra att ni är nöjda. Hör av er om det är något, annars ses vi på tillträdet. Hälsa Malin, Malte & vovven! :)
  • 2020-06-15

Henrik V skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Duktig, lyhörd och Professionell Läs mer
    2020-06-15 Lovisa F svarar Henrik V
    Tusen tack, Henrik! Ha en härlig sommar så ses vi på tillträdet.
    Vänligen, Lovisa
  • 2020-06-15

Maria F skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Sålt 2 rok i Kålltorp. Bra bemötande av mäklaren som var engagerad och trevlig och återkopplade snabbt när man kontaktade henne. Rekommenderas absolut! Läs mer
  • 2020-06-11

Thom M skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Lovisa har ett mycket bra bemötande, kunnig, hjälpsam och alltid nåbar! Tack! Läs mer
    2020-06-12 Lovisa Wiklund svarar Thom M
    Tusen tack själv Thom för att jag fick äran att hjälpa dig med försäljningen av ditt fina hus! Jätteglad att du är nöjd, det betyder så mycket för mig. Må gott så hörs vi!
  • 2020-06-11

Niklas M skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpte via Jakob,
    snabbt, enkelt, proffsigt. Läs mer
    2020-06-11 Jakob L svarar Niklas M
    Tack så mycket Niklas, kul att du känner dig nöjd :)

Vi ses snart igen!
  • 2020-06-10

Stefan J skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Trevligt och professionellt bemötande från start till slut! Läs mer
    2020-06-11 Lovisa Wiklund svarar Stefan J
    Tusen tack för ett fint omdöme Stefan, betyder jättemycket för mig att du är en nöjd kund! Superkul att just du blev köpare och jag tror att du och barnen kommer att trivas så bra. Vi ses, må gott så länge!
  • 2020-06-10

Jared P skrev om Henning Wennberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Varmt bemötande, tillmötesgående och bra med saklig information.

Köpte en fin 3:a på 70kvm.

Väldigt nöjd med hur smidigt allt gick till och hur hjälpfull Henning var! Läs mer
    2020-06-10 Henning W svarar Jared P
    Tack! Lycka till med den nya bostaden. Ha det fint!
  • 2020-06-09

Moa R skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Tack för att du hjälpte oss att sälja vår tvåa, östra centrum. Du höll oss lugna och trygga under hela processen. Verkligen ett bra bemötande varje gång! Läs mer
    2020-06-09 Lovisa Wiklund svarar Moa R
    Tusen tack härliga Moa! Vad glad jag blir och jag är så tacksam att just jag fick förtroendet att förmedla er fina lägenhet. Jag önskar er verkligen lycka till med allt som komma skall, flytt, ny stad, nya jobb osv. Vilken spännande tid ni har framför er! Må gott så hörs vi.
  • 2020-06-05

Julius S skrev om Henning Wennberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi sålde vår lägenhet i Kallebäck med hjälp av Svensk fastighetsförmedling och mäklare Henning Wennberg. Henning var super trevlig och i rådande coronatider så gick det lite trögt med försäljningen och då var det skönt att ha en mäklare som förmedlade lugn och tålamod.

Är väldigt nöjd med allt! Läs mer
    2020-06-05 Henning W svarar Julius S
    Tack så mycket! Det gäller att ha tålamod i dessa tider och lägga fokus på att faktiskt jaga kunder. Var superkul att jobba med er försäljning och lycka till i framtiden med barn och radhus!

Med vänlig hälsning, Henning Wennberg
  • 2020-06-01

Heleen Christine D skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Nyligen köpt en bostadsrätt där Michaela var ansvarig mäklare. Michaela har varit väldigt professionellt, trevligt och hjälpsam att svara på mina frågor och i att göra köpprocessen så smidigt som möjligt. Läs mer
  • 2020-06-01

Matilda O skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpte bostadsrätt på övre Olskroken Gbg för 2,5mkr.
    Jag kontaktade Vendela över telefonen och fick direkt ett mycket gott intryck och känslan av att hon var väldigt genuin. Hon sig extra tid med att svara och förklara alla frågor och tankar jag hade kring lägenheten samt agerade bollplank till mig som förstagångs köpare. Vendela har hanterat hela bostadsköps processen på ett professionellt och bra sätt där hon fått mig som köpare att känna mig lugn, väl informerad och insatt. Läs mer
    2020-06-02 Vendela G svarar Matilda O
    Stort tack för fina ord Matilda & tack för att du tog dig tiden att skriva en rekommendation! Kul och höra att du är nöjd med mitt bemötande och arbete, det är väldigt viktigt för mig. Grattis till en fin lägenhet, jag är säker på att du kommer stortrivas.
  • 2020-05-30

Simon L skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpte en 2:a på 60kvm i Göteborg. Processen gick väldigt snabbt, 3 dagar från visning till kontraktskrivning, eftersom säljaren hade bråttom. Michaela såg till att jag hade all info jag behövde och att jag kände mig trygg med köpet. Hon hjälpte även till med att få igenom bolånet i tid.

Både jag och säljaren hade krav som krockade och Michaela var bra på att hitta kompromisser.

Det kändes att hon brydde sig om båda sidor av affären. Läs mer
  • 2020-05-27

Elin B skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi köpte en bostadsrätt. Tydlig och kompetent i kommunikationen. Gjorde processen smidig för oss. Läs mer
  • 2020-05-27

Frida A skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpt en lägenhet
    Blev bra och positivt bemött.
    Mina förväntningar var att mäklaren skulle vara insatt i objektet och inte enbart läsa vad som säljaren har skrivit ned. Att säljaren skulle vara tydlig, korrekt, engagerad och inge förtroende. Michaela uppfyllde dessa förväntningar. Har pratat med många mäklare men de flesta uppfyller inte detta.
    Vi är mycket nöjda med Michaela och hon är en av de bättre mäklare som vi har träffat. Läs mer
  • 2020-05-26

Mirre A skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Första gången jag köper en lägenhet. Allt har flytit på som en dröm! Grym mäklare som är lätt att nå och svarar snabbt =) Läs mer
    2020-05-26 Vendela G svarar Mirre A
    Tack Mirre för dina fina rekommendation. Är glad att jag fick hjälpa dig med ditt första köp & glad att du är nöjd. Vi ses på tillträdet!
  • 2020-05-22

Elin A skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi har sålt vår lägenhet i Östra Göteborg med hjälp av Michaela. Michaela är varm, service minded och kunnig. Alla våra förväntningar har uppfyllts med allt från första möte till service och stöttning inför, under och efter försäljning. Kan varmt rekommendera Michaela! Läs mer
  • 2020-05-22

Ted J skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Lovisa sålda vår 3a och vi fick det priset vi hade satt upp som mål. Väldigt bra erfarenhet överlag av Lovisa, ödmjuk och seriös mäklare. Läs mer
    2020-05-22 Lovisa Wiklund svarar Ted J
    Åh, Tusen tack Isabell! Jag är superglad att jag fick äran att förmedla er fina lägenhet och som sagt, Göteborg finns kvar om ni skulle ångra er, då får ni ringa så får jag hjälpa er att leta ett nytt boende ;) Må gott så ses vi på tillträdet!
  • 2020-05-20

Kristin I skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag köpte en kolonistuga där Lovisa var mäklare. Hon var trevlig, kunnig och tydlig vilket var väldigt bra för mig som gjorde mitt första liknande köp. Rekommenderar varmt Lovisa! Läs mer
    2020-05-20 Lovisa Wiklund svarar Kristin I
    Tusen tack för dina fina ord Kristin!! :) Vad glad jag blir. Superkul att just du blev köpare och jag tror du kommer trivas toppenbra i stugan. Ses på tillträdet, må gott!
  • 2020-05-19

Kristina B skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jakob hjälpte mig att sälja en tvåa i Lunde’n mitt under värsta coronatiden. Jag, som har erfarenhet av knöliga försäljningar, kände mig helt lugn med Jakobs professionella arbete från början till slut. Han var lätt att nå och bra på att hålla mig uppdaterad. Mer sympatisk och rolig person får man dessutom leta efter! Om jag behöver flytta igen kommer jag definitivt att anlita Jakob. Läs mer
    2020-05-19 Jakob L svarar Kristina B
    Kristina...! Vilka fina ord, tack så mycket. Det värmer verkligen och det har varit ett sant nöje att få hjälpa dig.

Ser fram emot nästa gång även om jag hoppas att ni kan bo länge i ert nya hem :)

Ses snart igen!
  • 2020-05-19

Yinghua L skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vendela är en mycket trevlig, glad mäklare som är alltid "online". Du kan alltid nå henne och ställa frågor och få svar. Hon har koll på området och har bra kund lista. Hon har koll på priset i området som hjälper kunden har en "realistisk" förväntning. Man kan lita på henne. Läs mer
    2020-05-22 Vendela G svarar Yinghua L
    Tack Yinghua för din fina rekommendation, roligt att du känner dig nöjd med försäljningen. Hoppas du har det bra uppe i Stockholm så ses vi förhoppningsvis på tillträdet! :)
  • 2020-05-19

Maria H skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Sålde min kolonistuga med hjälp av Lovisa. Jag träffade tre olika mäklare innan jag valde Lovisa, kände direkt att hon skulle göra ett bra jobb. Min bild är att hon är trevlig, tydlig och personlig på ett proffsigt sätt. Det blev en snabb och smidig försäljning och vi har haft bra kommunikation under hela processen. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-05-19 Lovisa Wiklund svarar Maria H
    Wow, vad kul att läsa detta fina :) Jag blir rörd! Jag är jätteglad att just jag fick sälja din fina stuga och otroligt kul att det blev en sån lyckad och bra affär. Tusen tack för ett bra samarbete och jag hoppas att du har möjlighet att komma ner sen så att vi får ses på tillträdet. Må gott!
  • 2020-05-17

Martin B skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpt lägenhet. Bra bemötande. Snabb leverans Läs mer
    2020-05-17 Vendela G svarar Martin B
    Tack Martin för att du tog dig tiden att skriva en rekommendation. Grattis till din fina lägenhet, trevlig helg!
  • 2020-05-17

Isabel V skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Lovisa sålde min lägenhet åt mig. Hon var mycket professionell, trevlig och hjälpsam! Jag är verkligen jättenöjd med både affären och samarbetet. Läs mer
    2020-06-15 Lovisa F svarar Isabel V
    Tack Snälla, Isabel! Så härligt att du är nöjd.
    Det har varit jätteroligt att få samarbeta med dig och sälja din fantastiska lägenhet.
    Ta hand om dig så ses vi på tillträdet.
  • 2020-05-13

Cathrine J skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag har köpt en 1a i centrala Göteborg!
    Lovisa som var mäklare för bostaden, har alltid varit tillmötesgående och tillgänglig för diverse frågor. Väldigt personlig och ärlig. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2020-05-13 Lovisa F svarar Cathrine J
    Tusen tack, Cathrine!
    Så roligt att du är nöjd och jag hoppas verkligen du ska trivas i din nya, fina bostad.
    Vi syns på tillträdet, ta hand om dig! :)
    Mvh Lovisa
    Lovisa F gillar detta
  • 2020-05-12

Victor J skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Sålt radhus Brf i Kålltorp.
    Michaela tog sig an jobbet på ett ytterst professionellt och engagerat sätt.
    Jag har träffat ett antal mäklare den senaste tiden på diverse visningar och Michaela utmärkte sig snabbt på ett positivt sätt vid jämförelse.
    Hon fick en relativt tuff målbild vilken hon trots coronatider lyckades leverera. Läs mer
  • 2020-05-05

Tobias S skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi kunde på väldigt kort varsel komma och kolla på bostadsrätten och fick svar på alla frågor vi hade. Lovisa fyllde även på med information som vi inte själva tänkt på, vilket tyder på hur bra det är att ha en rutinerad mäklare att arbeta med. Det är väldigt skönt att känna att mäklare finns tillgängliga när en behöver dem och kunna känna trygghet i valet av bostad. Vi är mycket nöjda med både köpet och hur det har hanterats av Svensk Fastighetsförmedling med förlängning av Lovisa! Läs mer
    2020-05-05 Lovisa F svarar Tobias S
    Tack snälla, Tobias!
    Så kul att få hjälpa er hitta en bostad. Ha det så fint så ses vi på tillträdet. :)
    Bästa hälsningar, Lovisa
  • 2020-05-04

Linnea S skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Väldigt trevlig, proffsig och effektiv, känns trovärdig och lugn! Läs mer
    2020-05-04 Lovisa Wiklund svarar Linnea S
    Åh, tusen tack för en mycket fin reco! Vad glad jag blir och grattis ännu en gång till er fina lägenhet!
  • Jonathan S

2020-04-28

Jonathan S skrev om Henning Wennberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Henning ringde upp mig för en gratis värdering av min bostadsrätt. Då jag precis var på jakt efter att eventuellt sälja bostadsrätten och kanske köpa radhus valde jag att tacka ja.
    När vi träffades första gången var både Henning och hans kollega utomordentligt trevliga och visade mig alla mina möjligheter och förklarade hur allt fungerade med försäljning, fotografering, banklån och även lite grann gällande köpet av den nya bostad.

Efter det initiala mötet var Henning fortsatt tillmötesgående på alla sätt gällande alla typer av frågor som uppstod för mig.
    Foton på lägenheten togs och det lades initialt upp på svenskfast.se.
    Sedan kom en inredningsdesigner och gjorde en utvärdering inför ytterligare fototagning inför försäljning på Hemnet.

Allt detta skulle sedan ingå i den slutliga ersättningen som helt berodde på vad bostadsrätten blev såld för.

Efter att dessa saker hade slutförts blev det dock så att en familjemedlem i slutändan ville köpa lägenheten och detta innebar att vi istället ville göra ett skrivuppdrag för försäljning.

Trots att detta innebar mkt mindre ersättning, visade det sig att Henning återigen var fullt tillmötesgående gällande detta och ändrade omedelbart angripssätt och avtal om försäljningen.

Jag visste egentligen inte innan vad jag skulle förvänta mig av mäklararbetet, men blev oavsett väldigt positivt överraskad över resultatet, Hennings agerande och den hjälp och stöd som kontinuerligt erbjöds.

Jag vill därför givetvis varmt tacka Henning för ett genuint, välvilligt och fantastiskt fint bemötande! Hoppas vi hörs igen!
    /Jonathan Läs mer
    2020-04-29 Henning W svarar Jonathan S
    Tack Jonathan! Lycka till med flytt och nytt liv i radhus.
    Med vänlig hälsning, Henning Wennberg.
  • Leo Daniel Deniz H

2020-04-28

Leo Daniel Deniz H skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Lovisa gjorde ett utomordentligt jobb med försäljningen av min lägenhet på Nobelgatan. Lyhörd, kommunikativ och väldigt duktig. Fick det pris jag ville ha för lägenheten utan några kompromisser, skulle definitivt anlita igen.

Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-04-29 Lovisa F svarar Leo Daniel Deniz H
    Tusen tack, Leo! Härligt att allt känns bra. :) Hoppas ni trivs i er nya lägenhet.
    Med vänlig hälsning
    Lovisa
  • 2020-04-26

Anton G skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Bra bemötande. Käck. Gjorde inte mer än vad som krävdes. Läs mer
  • 2020-04-22

Jens Hugo F skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Sålde min bostadsrätt genom Vendela. Trevlig och proffsig på alla sätt. Bra återkoppling och svarade snabbt när jag hade frågor. Kan starkt rekommendera henne! Läs mer
    2020-05-06 Vendela G svarar Jens Hugo F
    Tack Hugo för en superfin reko, glad att du är nöjd med försäljningen. Vi ses på tillträdet! :)
  • 2020-04-22

Jessica Sofia A skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag är väldigt nöjd med hur hela processen har gått till och skötts av Vendela vid mitt första lägenhetsköp. Hon har hela tiden varit mån om att allt känns bra och känns väldigt öppen och ärlig. Svarar dessutom snabbt och ger bra återkoppling.

Supernöjd verkligen! 😃 Läs mer
    2020-05-06 Vendela G svarar Jessica Sofia A
    Tack Jessica och vad roligt att du är nöjd. Glad att jag fick hjälpa dig med din första lägenhetsaffär. Vi ses på tillträdet och tack så mycket för att du tog dig tiden att skriva en fin reco! :)
  • 2020-04-21

Therese B skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Lovisa är professionell, vänlig och empatisk. Vi har känt oss trygga med henne hela vägen. Hon hör av sig och håller tät kontakt under hela processen. Läs mer
    2020-04-29 Lovisa F svarar Therese B
    Tack snälla Therese för dessa fina ord!
    Tacksam över att få förtroendet att få sälja er fina lägenhet.
    Vi ses på tillträdet!
    Med vänlig hälsning, Lovisa
  • 2020-04-21

Simon Erik Vilhelm C skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Mycket nöjd med bemötandet och flexibiliteten. Om möjligheten finns kommer absolut att ta hjälp av Lovisa vid framtida affärer. Läs mer
    2020-04-29 Lovisa F svarar Simon Erik Vilhelm C
    Hej Simon! Tack för dessa fina ord! Härligt att allt känns bra. Vi ses på tillträdet.
    Vänliga hälsningar, Lovisa
  • 2020-04-17

Sofia K skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag kan varmt rekommendera Jakob som mäklare. Han är proffsig, trevlig och mån om sina kunder. De känns tryggt att ha en mäklare man kan lita på och de är en självklarhet för mig att välja honom igen.

Med vänlig hälsning,
    Sofia Läs mer
    2020-04-20 Jakob L svarar Sofia K
    Stort tack Sofia :)

Vad glad jag blir för de fina orden. Det har varit ett sant nöje att få hjälpa dig!
    Vi ses snart igen.
  • 2020-04-14

Jakob K skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag sålde min etta på Persgatan i Lunden. Det som fick mig att anlita Lovisa och svensk fastighetsförmedling var att jag kunde använda mig av deras tjänst som heter Läge+, jag hade även Lovisa som mäklare när jag köpte min lägenhet. Det gav mig möjligheten att lägga ut lägenheten till försäljning utan att stylea och fota lägenheten först. Hela processen gick väldigt smidigt och snabbt då hennes kollega sålde grannlägenheten. Därav fanns det en budgivare som var intresserad av min lägenhet redan när processen påbörjades. Jag blev väl bemött av mäklaren och fick lägenhet såld för mer än vad jag hade förväntat mig. Läs mer
    2020-04-29 Lovisa F svarar Jakob K
    Tack snälla! Kul att allt känns bra och att du är nöjd. Vi ses på tillträdet. :)
  • 2020-04-14

Caroline J skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi sålde en 2:a.
    Lovisa gav ett professionellt men personligt bemötande och hantera de genom hela processen. Hon var snabb på att svara (telefon, sms och mail). Hon var driven och tillmötesgående men vågade samtidigt diskutera frågor där hennes expertis fick oss att ända våra tankar. Samtidig som hon också bekräftade och uppmuntrade oss vid bra planering Läs mer
    2020-04-14 Lovisa Wiklund svarar Caroline J
    Tusen tusen tack för er fina reco!! Vad glad jag blir att ni är nöjda och jag är superglad att just jag fick äran att förmedla er lägenhet. Det känns som att det blev så smidigt som vi planerat och jag önskar er verkligen all lycka i ert fina nya hus. Vi ses på tillträdet och hörs innan dess säkert. Ta hand om er så länge!
  • 2020-04-10

Håkan J skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi köpte lägenhet. Väldigt proffsigt bemötande. Kunnig. Läs mer
    2020-04-12 Jakob L svarar Håkan J
    Stort tack Håkan.
    Varit väldigt kul att få hjälp er.

På återseende.

Glad påsk!
  • 2020-04-06

Simon S skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag köpte bostad via Lovisa och hon var väldigt tålmodig och hjälpsam. Allting flöt på som det skulle och jag kände mig trygg igenom hela processen.
    Kommer absolut ta hjälp av henne i framtiden. Läs mer
    2020-04-29 Lovisa F svarar Simon S
    Hej Simon! Så glad att kunna hjälpa dig hitta en bostad, tack för dessa fina ord! Lycka till med flytten så ses vi på tillträdet.
    Bästa hälsningar, Lovisa
  • 2020-03-31

YUKIMI N skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Extremt proffsig! Varm genuin energi! Väldigt nöjd! Recommendera Lovisa verkligen!! Läs mer
    2020-04-29 Lovisa F svarar YUKIMI N
    Tusen tack för detta, Yukimi! Det har varit så roligt att få sälja din fantastiska lägenhet.
    Härligt att allt känns bra. Ta hand om dig!
    Varma hälsningar, Lovisa

Ånäsvägen 4, 416 67 Göteborg