Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Ånäsvägen 4, 416 67 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling Göteborg Östra!

Här på kontoret på Redbergsplatsen känner vi till Göteborgs östra centrum och kan hitta boendet du alltid drömt om, mitt i storstadspulsen. Vare sig du vill ha en lägenhet med utsikt över staden, ett litet gårdshus eller en radhuslägenhet med grön utegård finner vi platsen för dig och dina önskemål.

Vi har lång erfarenhet av branschen. Vad du än vill fråga om i bostadsväg kan vi garanterat svara. Vi hör till en kedja med över 80 års erfarenhet av mäklarbranschen och brinner för att människor ska bo bra.

Läs vad 223 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

• 2019-09-05

Elisabeth B skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpte en bostadsrätt, mäklaren var tillmötesgående och informativ i sitt sätt att sköta hela affären så långt som vi hitills varit med om. Läs mer
    2019-09-10 Jakob L svarar Elisabeth B
    Stort tack Elisabeth!
    Det värmer att höra att ni känner er nöjda. Vi ses snart igen :)
  • 2019-09-02

Markus H skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpt bostadsrätt i Göteborg, Östra Centrum. Mäklaren var väldigt tillmötesgående med att exempelvis svara på funderingar m.m. Jag är jättenöjd med Lovisa och skulle starkt rekommendera henne för både sälj och köp av bostadsrätter. Läs mer
  • 2019-09-02

Julia M skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpt en tvåa. Blev bemött väldigt fint av mäklaren. Hade tidigare träffat mäklare som varit väldigt ”säljiga” och inte känts genuina. Lovisa ingav förtroende och kändes genuin i det hon sa. Hon löste allt åt oss som vi ville och gjorde köpet lätt och smidigt. Läs mer
  • 2019-09-02

Hanna B skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Mycket kompetent och tog sig tid för att svara på de frågor vi hade. Läs mer
    2019-09-02 Kicki N svarar Hanna B
    Hej Hanna. Tack för det fina omdömet. Klart jag försöker svara så gott jag kan!
  • 2019-09-01

Britt-Marie O skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Lovisa är kompetent med bra koll på marknaden. Hon är professionell och var angelägen om att ge rätt information till spekulanterna. Som säljare var vi uppdaterade under hela försäljningen. Vi ger Lovisa våra allra bästa rekommendationer! Läs mer
    2019-09-01 Lovisa Wiklund svarar Britt-Marie O
    Enormt stort tack Britt-Marie! Det betyder mycket för mig att ni känner er nöjda och trygga i hela affären. Det är underbart att göra affärer med så trevliga kunder som er. Må gott!
  • 2019-09-01

Karin M skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Sålt en 2 i Östra centrum, Göteborg med Lovisa som mäklare. En duktig mäklare som gör sitt yttersta för att få säljare & köpare nöjda. Läs mer
    2019-09-02 Lovisa F svarar Karin M
    Tusen tack Karin! Vi ses på tillträdet! :)
    Lovisa F gillar detta
  • 2019-08-28

Ian M skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Sålt lägenhet. Blev utmärkt bemött. Hon har besvarat mina frågor snabbt.
    Lovisa Flodin rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-09-02 Lovisa F svarar Ian M
    Tack snälla Ian!
    Ha det fint så ses vi på tillträdet. // Lovisa
    Lovisa F gillar detta
  • 2019-08-25

Marielle F skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Inför försäljningen av min lägenhet gav Jacob ett förtroende ingivande intryck från första stund. Under förändringsprocessen hade vi lite otur med saker som stod utanför vår makt och tidsplanen fick läggas om. Trots min oro var Jacob lugn och i slutänden fick vi ett slutpris som var precis vad Jacob värderat lägenheten till. Jag är nöjd. Läs mer
    2019-09-02 Jakob L svarar Marielle F
    Tack så mycket för de fina orden Marielle!
    Det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig. Precis som du skriver så kommer det ibland oförutsedda saker emellan men vi lyckades lösa detta på ett bra sätt tillsammans ändå :)

• 2019-08-23

Olle V skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpt bostadsrätt. Fick ett mycket varmt och personligt bemötande. Kände stort förtroende för henne pga både engagemang och noggrann information. Var observant även på vår dotter, som står som en av ägarna, att hon var delaktig i processen. Föredömligt på allt sätt. Läs mer
    2019-09-01 Lovisa Wiklund svarar Olle V
    Tusen tack Olle! Det värmer att höra så fina ord. Jättekul att ni blev köpare och jag hoppas din dotter kommer att trivas i lägenheten, men det tvekar jag inte på:)
    Vi ses snart på tillträdet!
  • 2019-08-23

Anneli V skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Förtroendeingivande . Uppfattade att hon kan sin roll. Skulle gärna anlita henne igen. Läs mer
    2019-09-01 Lovisa Wiklund svarar Anneli V
    Tusen tack Anneli! Jättekul att ni är nöjda och jag är så glad att ni blev köpare!
  • 2019-08-22

Elisabeth W skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Snabbt trevligt och proffsigt bemötande hela vägen. Köpt en bostadsrätt. Läs mer
    2019-09-01 Lovisa Wiklund svarar Elisabeth W
    Tusen tusen tack Elisabeth!
    Det är kul att göra affärer med trevliga kunder som er.
    Vi ses snart på tillträdet.
  • 2019-08-20

Johan P skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jakob sålde min lägenhet på ett strålande sätt. I en marknad som är lite svajig vägledde han mig genom hela affären och såg dessutom till att jag fick prisrekord. Hela tiden närvarande och bra återkoppling. Tusen tack för all hjälp! Läs mer
    2019-09-02 Jakob L svarar Johan P
    Stort tack Johan!
    Har varit ett sant nöje att hjälpa dig och i och med att din lägenhet var så fin så gjorde ju du halva jobbet :)

Vi ses!
  • 2019-08-17

Klara J skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Väldigt pedagogisk, trygg och trevligt mäklare! Hade tålamod och var väldigt hjälpsam vid mitt förstagångsköp av bostadsrätt. Läs mer
    2019-09-02 Jakob L svarar Klara J
    Tusen tack Klara!
    Har varit superkul att få hjälpa dig :)

• 2019-08-08

Johannes L skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi köpte en bostadsrätt i Östra Göteborg. Jacob har skött allt proffsigt, hjälp oss med allt vi behöver och svarat på alla frågor. Så tummen upp för Jacob!! Läs mer
    2019-08-08 Jakob L svarar Johannes L
    Tack för de fina orden! Superkul att höra att ni känner er nöjda med hjälpen ni fått :)

• 2019-08-07

Kjell H skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Allt i samband med lägenhetsförsäljningen var bara mycket bra. Finns inget negativt att säga. Läs mer
    2019-08-07 Jakob L svarar Kjell H
    Tack så hemskt mycket Kjell. Har varit kul att få hjälpa er med försäljningen av er mors fina lägenhet.

• 2019-08-07

DANIEL G skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Working with Vendela has been great. She is kind, capable, and helpful as a professional. She always made sure to keep the momentum up during critical times in the transaction :) Läs mer
  • 2019-07-16

Frida K skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Supernöjda med Vendelas arbete och försäljningen av vår lägenhet! Grym inställning och mån om att hela tiden hålla oss informerade. Läs mer
  • 2019-07-05

Malin G skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Kicki sålde vårt radhus och har varit professionell uti fingerspetsarna från dagen vi träffades. Proffsig, påläst, intresserad och driven! Om ni vill maxa er försäljning, välj Kicki 😁👍 Läs mer
    2019-07-06 Kicki N svarar Malin G
    Vilket fantastiskt omdöme!!! Tack snälla Du😀😀😀
    Trevlig sommar så ses vi på tillträdesdagen. Med vänlig hälsning, Kicki
  • 2019-07-04

Oscar V skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Mycket bra. Tack för proffsigt agerande trots att du är ung och ändå levde upp till våra förväntningar . Du är toppklass Vendela . Mvh Dennis o Monica Wingård Läs mer
    2019-07-05 Vendela G svarar Oscar V
    Tack snälla för era fina ord, vad roligt att ni är nöjda. Ring om det är något ni funderar på, annars så ses vi på tillträdet. :)
  • 2019-07-04

Viktor L skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Väldigt bra bemötande, kunnig. Lätt att få kontakt med och svarar snabbt på frågor. Väldigt proffsig och trevlig helt enkelt. Läs mer
    2019-07-05 Vendela G svarar Viktor L
    Tusen tack för fin rekommendation. Kul att du är nöjd och hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet! :)
  • 2019-07-02

Aida F skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag träffade Jakob Larén när han skulle sälja min pojkväns lägenhet. Vi hade ett möte med honom där han gav oss all information om hur en försäljning skulle gå till hos dem och hur han arbetade. Han gav genast en känsla av trygghet och stabilitet. Jakob som mäklare var precis det jag ville ha när jag skulle sälja min lägenhet. Extremt duktig och erfaren vilket gjorde att jag var säker på att försäljningen skulle gå bra. Jag uppskattade även att han var tillgänglig och närvarande i processens alla steg. Jag rekommenderar honom starkt!! Mina förväntningar var väl mötta. Läs mer
    2019-07-31 Jakob L svarar Aida F
    Stort stort tack Aida :)
    Det värmer verkligen! Superkul att ni är så nöjda, har varit otroligt kul att få hjälpa er.

Vi ses snart!
  • 2019-06-25

Ann-Kristin H skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Sålt en lägenhet. Min mäklare har varit mycket tillmötesgående och lätt att få tag i.

Har en mycket postiv upplevelse av kontakten med mäklaren. Affären har fungerat smidigt. Läs mer
  • 2019-06-25

Annette G skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    För några år sedan sålde jag en annan bostad där mäklarfirman skötte allt så perfekt att man blev förvånad, så jag hade högt ställda förväntningar och Vendela motsvarade fullständigt dessa. Vid första mötet inför min försäljning av en tvåa i Bagaregården gav hon all information om hur det skulle gå till, satte därefter omedelbart igång processen och gav under hela förloppet information om vad som hände och svarade på alla frågor. Uppskattade också den fasta procedur Svensk Fastighetsförmedling arbetar efter och jag kände mig hela tiden i trygga händer. Läs mer
    2019-06-25 Vendela G svarar Annette G
    TUSEN TACK, för dina fina ord Annette! Var fantastiskt roligt att hjälpa dig med din försäljning av din fina lägenhet. Hoppas du får en underbar sommar så ses vi på tillträdet. Allt gott! :-)
  • 2019-06-25

Märtha N skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Lovisa är mycket trevlig, professionell och lätt att göra med. Absolut en mäklare som man vill interagera med när man gör något som är så personligt som att köpa sin första bostad. Jag och min fru är mycket tacksamma! Läs mer
  • 2019-06-24

Brf Wingården 11 skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Michaela hjälpte på bästa sätt vår bostadsrättsförening att sälja en etta. Helt enligt våra önskemåln ordnade hon snabbt med styling, fotografering och annonsering. Hela processen till slutbud som motsvarade våra förväntningar tog inte mer än tre veckor. Läs mer
    2019-06-25 Michaela d svarar Brf Wingården 11
    Tack för er rekommendation och tack för förtroendet att förmedla föreningens bostad. Det gläder mig att ni är nöjda, och jag hoppas vi får nöjet att göra affärer igen!
  • 2019-06-24

Josefine P skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi hade en toppenbra upplevelse av vårt samarbete med Jakob! Processen flöt på smidigt och enkelt. Det var enkelt att kommunicera och vi fick alltid snabb återkoppling från Jakob. Allt var toppenbra! :) Läs mer
    2019-06-24 Jakob L svarar Josefine P
    Stort tack Josefine :)
    Superkul att ni är nöjda. Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er, ses snart igen!
  • Brigitta W

2019-06-24

Brigitta W skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi köpte hus på Jakobsdalsgatan i Örgryte, hon var väldigt trevlig och viste mycket om området och huset. Våran upplevelse med mäklaren var väldig bra och kändes trygg. Läs mer
    2019-06-25 Kicki N svarar Brigitta W
    Tack Birgitta, det var snällt sagt!
  • 2019-06-24

Johan G skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Sålde lägenhet snabbt och smidigt efter husköp Läs mer
  • 2019-06-23

Desirée N skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi sålde vår 3:a i Östra Göteborg med hjälp av Michaela. Genom hela processen har Michaels vart otrolig - tillgänglig för 1000 frågor, kunnig och påläst och framförallt engagerad!! Jag kan varmt rekommendera att ta hjälp av Michaela vid en försäljning, kändes enormt tryggt att ha med henne i allt arbete som det innebär att sälja sitt hem! :) Läs mer
    2019-06-25 Michaela d svarar Desirée N
    Jag tackar varmast för dina fina ord Desirée! Det har varit så kul att vara med er i processen och att få finnas som stöd, och det gör mig himla glad att höra att ni är nöjda med hela upplevelsen. Vi hörs snart igen!
  • Charles B

2019-06-21

Charles B skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Har sålt ett radhus.
    Saklig och effektiv mäklare.
    Positiv upplevelse. Läs mer
    2019-06-25 Kicki N svarar Charles B
    Tack Charles! Hoppas Du hittar ett nytt hus nu som passar Dig och trevlig sommar!
  • 2019-06-20

Beatrice P skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpt lägenhet och är mycket nöjd med Lovisa! Jättebra bemötande på alla sätt. Läs mer
  • 2019-06-19

Göran G skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpt en bostadsrätt i Göteborg.
    Jättebra!
    Mäklaren levde upp till alla förväntningar plus lite till!
    Utmärkt Läs mer
    2019-06-25 Michaela d svarar Göran G
    Stort tack Göran! Det har varit ett sant nöje att få hjälpa dig och Lotta!
  • 2019-06-12

ANDREAS G skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag och min sambo kände oss väldigt trygga med Jakob som mäklare då vi köpte bostadsrätt. Med ett professionellt agerande, stor hjälpsamhet och även en riktigt positiv energi så gjorde Jakob köpet till en mycket bra upplevelse! Läs mer
    2019-06-12 Jakob L svarar ANDREAS G
    Tack så mycket för de fina orden Andreas. Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er till köpet av er fina bostad :)

• 2019-06-11

Hilde B skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Sålde min bostadsrätt med Michaela. Trevlig, duktig och tillgänglig. Mycket nöjd med försäljningen. Läs mer
    2019-06-25 Michaela d svarar Hilde B
    Tack så mycket, härligt att ni är nöjda!
    Vi ses snart för tillträde!
  • KARIN L

2019-06-04

KARIN L skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Lovisa är väldigt bra i kommunikation och återkom snabbt vid frågor. Lyhörd och tålmodig gällande mina önskemål om annons och hjälpsam vid styling av lägenheten. Läs mer
    2019-08-23 Lovisa F svarar KARIN L
    Tusen tack Karin! Kul att få förtroendet att få sälja din fina lägenhet.
  • 2019-05-31

John T skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Säljer min andra bostadsrätt genom denna mäklare och även denna blev såld till ett högre pris än förväntat med ett mycket proffsigt genomförande. Läs mer
    2019-06-25 Michaela d svarar John T
    Tack för din fina rekommendation, det gläder mig att höra att ni känner er nöjda!
  • 2019-05-29

Håkan B skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Professionellt bemötande vid köp av bostadsrätt 2 r o k. Trots snabb affär bemödade sig mäklaren att ge svar på alla frågor. Infriade alla förväntningar man kan ha. Känsla av att ha gjort ett tryggt köp. Läs mer
  • 2019-05-29

Emilia P skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag och min sambo fick stort förtroende för mäklare Lovisa Wiklund, hon gav ett stabilt och ärligt intryck. Läs mer
    2019-06-19 Lovisa Wiklund svarar Emilia P
    Tusen tack Emilia! Jättekul att höra :) Grannarna kommer att bli glada i Strömmensberg med så trevliga köpare som ni!
  • 2019-05-28

Linda H skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag träffade Lovisa på en visning av en annan lägenhet än den jag till slut köpte. Jag gillade direkt hennes bemötande under den visningen, och under budgivningen som sedan följde. Därför valde jag Lovisa som mäklare när jag senare skulle både köpa och sälja boende. Hon har har under hela processen varit professionell, trevlig och kunnig inom sitt område. Med ett stort leende hjälpte hon mig att känna mig trygg genom den här superstora affären. Jag är jättenöjd och glad över att ha träffat en mäklare med stort hjärta och engagemang för sitt jobb! Läs mer
    2019-06-19 Lovisa Wiklund svarar Linda H
    Tusen Tusen tack Linda för fina ord! Uppskattar det väldigt mycket. Det har varit otroligt kul att få vara med på din resa med både att köpa och sälja bostad. Vi ses i sommar på ''alla'' tillträden. Må gott!
  • 2019-05-25

Elin S skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Lovisa var flexibel, varm och genuin. Som köpare kände vi oss sedda och fick ett fint och proffsigt bemötande under hela processen. Om vi i framtiden säljer vår lägenhet kommer vi absolut anlita henne. Läs mer
    2019-05-28 Lovisa Wiklund svarar Elin S
    Tusen Tusen tack för era fina ord, vad glad jag blir :) Jag hoppas ni kommer att trivas, vilket jag är övertygad om! Vi ses på tillträdet. Må gott!
  • 2019-05-07

Lars H skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi har sålt en bostadsrätt och är mycket nöjda med mäklaren som alltid var positiv och engagerad! Kan verkligen rekommendera Jakob Larén Läs mer
    2019-05-13 Jakob L svarar Lars H
    Tack för de fina orden Lars :)
    Känns väldigt roligt att ni är nöjda, det har varit ett sant nöje att hjälpa er!
  • 2019-05-06

Anna Maria B skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Sålt en tvåa (55.5) på Lars Kaggsg. Mälaren Jakob Laren gjorde ett bra jobb och var lätt att ha att göra med. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2019-05-07 Jakob L svarar Anna Maria B
    Stort tack Anna!
    Det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig med din lägenhetsförsäljning.
    Underbart att du känner dig nöjd!

• 2019-05-04

Glenn K skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Allt utmärkt, absolut inget att klaga på. Läs mer
    2019-05-05 Kicki N svarar Glenn K
    Tack Glenn! Det var snällt sagt.
  • 2019-05-03

Daniel O skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpte bostadsrätt i Göteborg. Hela tiden bra information och bra kommunikation. Läs mer
    2019-05-07 Lovisa F svarar Daniel O
    Tack Daniel! Hoppas du ska trivas i din nya lägenhet.
    Allt gott. // Lovisa
  • 2019-05-03

Astrid I skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Har nyligen köpt en 1:a. Var på två visningar av lägenheten och upplevde vid båda tillfällena ett varmt och trevligt välkomnande av Lovisa Flodin. Under budgivningen var hon mycket hjälpsam med att svara på frågor och ge information. Vid kontraktskrivning sköttes allt utmärkt och det gick smidigt till. Läs mer
    2019-05-03 Lovisa F svarar Astrid I
    Tack snälla Astrid för dina fina ord. Hoppas du ska trivas i din nya lägenhet. :) Vi ses på tillträdet.
  • 2019-05-02

Ivana B skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jakob hjälpte mig att sälja min 1a i Lunden, och skötte det så proffsigt från start till mål. En mäklare som rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-05-07 Jakob L svarar Ivana B
    Tack för de fina orden Ivana :)
    Jättekul att höra att du är så nöjd, det har varit ett sant nöje att få hjälpa dig!

Vi ses snart igen!
  • Maria  O

2019-04-14

Maria O skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vendela har varit helt underbar och så lätt att ha och göra med! Hon var väldigt tydlig och hade en sådan underbar personlighet!
    Att hon alltid fanns tillgänglig för frågor och att hon var så enkel att kommunicera med gjorde denna processen hundra gånger enklare!
    stort tack och många kramar! Kommer verkligen rekommendera vidare Läs mer
    2019-04-15 Vendela G svarar Maria O
    Vilka FINA ord, tusen tack Maria & Charles för att vi fick förmedla er fina lägenhet. Hör givetvis av er om det kommer upp några funderingar, annars ses vi på tillträdet. Allt gott till er! :)
  • 2019-04-12

Helen S skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Tack Lovisa Wiklund för ett trevligt bemötande, bra info, initiativ till att skynda på processen på ett lagom sätt.
    Helen & Harald Läs mer
    2019-04-12 Lovisa Wiklund svarar Helen S
    Tusen tack för era fina ord. Stort grattis ännu en gång till lägenheten, jättekul att just ni blev köpare!
  • Maria  O

2019-04-12

Maria O skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi träffade på Michaela och Vendela när vi tittade på en lägenhet som vi sedan köpte, de var så trevliga och hjälpsamma att vi bestämde oss direkt för att vi ville att de sålde vår bostad.
    Michaela var otroligt duktig på att förklara, få oss att känna oss trygga med försäljningen och fanns alltid tillgänglig för frågor eller tankar.
    Hon känner till Lunden området väl och det var också lite därför vi valde henne. Då min sambo är brittisk skrev hon ut exemplar åt honom och förklarade så bra så att vi båda förstod processen. Vi fick till och med sålt lägenheten innan visning och det är hundra procent på grund av våra underbara mäklare!

Kommer starkt att rekommendera Michaela & Vendela till alla personer som letar efter mäklare, som vi känner. Läs mer
    2019-04-12 Michaela d svarar Maria O
    Tusen tack för din fina rekommendation Maria! Det har varit fantastiskt roligt att vara med på hela er resa, från köp till försäljning, och jag är glad att höra att hela upplevelsen känts så bra även från ert håll!
    Hälsa Charles så gott och njut av vårsolen, så hörs vi av inom kort!
  • 2019-04-02

Maria R skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Trevligt, proffsigt och mkt engagemang.
    Sålt en bostadsrätt. Läs mer

Ånäsvägen 4, 416 67 Göteborg