Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Ånäsvägen 4, 416 67 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling Göteborg Östra!

Här på kontoret på Redbergsplatsen känner vi till Göteborgs östra centrum och kan hitta boendet du alltid drömt om, mitt i storstadspulsen. Vare sig du vill ha en lägenhet med utsikt över staden, ett litet gårdshus eller en radhuslägenhet med grön utegård finner vi platsen för dig och dina önskemål.

Vi har lång erfarenhet av branschen. Vad du än vill fråga om i bostadsväg kan vi garanterat svara. Vi hör till en kedja med över 80 års erfarenhet av mäklarbranschen och brinner för att människor ska bo bra.

Läs vad 108 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

• Birgitta R
    Birgitta R skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi är mycket nöjda med Jakob Larén. Han är en mycket kompetent och sympatisk mäklare. Han är lätt att ha att göra med och att prata med och har ett mjukt sätt som är trevligt. Hans arbete överträffade våra förväntningar. Läs mer
    2018-01-18 Jakob L svarar Birgitta R
    Tack så mycket för de fina orden Birgitta :) Det värmer ett mäklarhjärta att höra att ni är nöjda.
    Tack för förtroendet. Hälsa Staffan så gott!

Hoppas att ses snart igen :)
  • Liza R
    Liza R skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag har aldrig träffat en sådan tillmötesgående, förstående och hjälpsam mäklare!
    Trevligare får man leta efter.

Jag kände mig väldigt trygg i min affär hos Svenskfast och det är tack vare Christian.

Tummen upp och toppbetyg helt klart! Läs mer
  • Leif H
    Leif H skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jakob är en engagerad, effektiv och hjälpsam mäklare. Är jätte nöjd med hans insatts att hjälpa mig köpa min nya bostad.
    Fem stjärnor från mig! Läs mer
    2018-01-16 Jakob L svarar Leif H
    Tack så mycket Leif. Det var väldigt kul att höra att ni är nöjda med min insats :)
    Jag tror verkligen att ni kommer trivas kanonbra i ert nya fina boende.

Hör av er ifall jag kan hjälpa till med något!
  • Linda H
    Linda H skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag fick ett gott och mycket genuint bemötande. Jag är absolut super nöjd. Läs mer
    2018-01-16 Jakob L svarar Linda H
    Tack snälla Linda. Underbart att du känner dig väl bemött och omhändertagen.

Grattis till din nya fina bostad och på återseende :)
  • Hanna A
    Hanna A skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag både köpte och sålde lägenhet via Christian och i båda situationerna var han helt underbar. Från första mötet gav Christian intryck av proffessionalitet. Han fanns alltid där för att besvara våra frågor och fick oss att känna trygghet igenom hela processen. Läs mer
  • Inger K
    Inger K skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag hade höga förväntningar på Christian på många plan och han motsvarade dessa med råge. Christians lugna behagliga sätt ingav stort förtroende. Läs mer
  • Johan G
    Johan G skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Christian kan jag verkligen rekomendera!
    Han gav ett tryggt och stabilt intryck från dag 1 och skötte försäljningen av min lägenhet
    på ett exemplariskt sätt.
    Tack Christian! Läs mer
    2017-12-15 Christian V svarar Johan G
    Det är jag som ska tacka Johan för att jag fick möjligheten att hjälpa er!
    Ni har varit fantastiska att jobba med och vi kommer garanterat springa på varandra framöver,

God jul och gott nytt år! :)
  • Richard M
    Richard M skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Christian är en trevlig kompetent mäklare som med ett väldigt smidigt sätt skötte vårt köp av lägenhet.

Både lugn och trygg i sin roll. Han kommunicera bra och löste snabbt så att vi kunde sätta oss ned med köparna och skriva på då jag skulle resa bort strax därefter. En väldigt bra upplevelse helt enkelt.

Kan verkligen rekommendera Christian Vesala. Läs mer
    2017-12-15 Christian V svarar Richard M
    Tack för din rekommendation Richard,
    När du gjort dina förändringar i lägenheten som du planerat så kommer jag så gärna förbi och tittar hur det blivit!

Vi ses,
  • Elsie Astrid Margareta B
    Elsie Astrid Margareta B skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Erfaren, drivande och med totalkoll. Bästa betyg. Läs mer
  • Margareta P
    Margareta P skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vänligt, förstående, kunnigt, förtoendefullt bemötande. Arbetade snabbt utan känsla av stress. När jag inte förstod tog han tid på sig för att förklara. Följde min önskan om ett ärligt och öppet köp så köparen vet vad den köper. Läs mer
    2017-12-15 Christian V svarar Margareta P
    Tack Margareta för dina vänliga ord, efter många turer så gick det till slut att sy ihop säcken.
    God jul och gott nytt år så ses vi i slutet av januari igen.
    mvh
    Christian Vesala
  • Olga V
    Olga V skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Christian situationsanpassade uppdraget perfekt till oss och vår situation, han skötte hela affären med ett lugn och genomgående mycket trevligt bemötande. Om jag ska sälja igen så kommer jag självklart att välja Christian. Mina varmaste rekommendationer! Läs mer
    2017-12-15 Christian V svarar Olga V
    Tusen tack Olga,
    Hoppas ni kommer trivas bra i er nya bostad nu så springer vi säkert på varandra framöver!
    Ta hand om familjen,
    Christian =)
  • Lisa E
    Lisa E skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag och min pojkvän har haft en god relation till Jakob. Hans engagemang och servicekänsla har varit enastående. Vi är mycket glada och tacksamma för hans hjälp.
    Rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2018-01-16 Jakob L svarar Lisa E
    Hej,
    Tack så hemskt mycket för de fina orden. Superkul att ni är nöjda med mitt bemötande samt service.

Helt övertygad om att ni kommer att trivas super i er nya fina bostad :)
  • AnnaMaria F
    AnnaMaria F skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Mycket professionellt och positivt bemötande. Vi fick ett intryck av en mycket kunnig, erfaren och hjälpsam mäklare. Läs mer
  • Pontus J
    Pontus J skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jätteproffsig från början till slut!! Läs mer
    2017-12-06 Kicki N svarar Pontus J
    Tack Pontus! Det var kul att höra att Du är nöjd!
    Mvh Kicki
  • Ingrid T
    Ingrid T skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Bemötandet var professionellt men ändå personligt. Processen drevs snabbt och resultatinriktat. Resultatet av säljprocessen för oss var bra. Speciellt med tanke på rådande marknadssituation.
    Rekommenderar gärna KNS. Läs mer
    2017-12-05 Kicki N svarar Ingrid T
    Tack Mats! Pappren är på väg till Dig enl. ök. Mvh Kicki
  • Petter N
    Petter N skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Kicki var snabb och kändes rutinerad. Lite snack och mycket verkstad :-) Läs mer
  • Jan E
    Jan E skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Bra service och bemötande samt målinriktad att få försäljningen i hamn vilket genomfördes med bra resultat. Jag hölls hela tiden underrättad under processen så jag är mycket nöjd med mäklarens insats Läs mer
    2018-01-16 Jakob L svarar Jan E
    Tack Jan,
    Det värmer att höra att du tycker att jag skötte affären på ett bra sätt och att du är nöjd med slutresultatet samt min insats.

Ser fram emot att ses i framtiden :)
  • Ulf N
    Ulf N skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Snabb, effektiv och rutinerad! Läs mer
  • Philip N
    Philip N skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Suveränt trevlig och utmärkt arbete från Jakobs sida, med sen övertid och snabba puckar! Tack vare Jakob kommer jag nu flytta in i min första alldeles egna lya! Magisk känsla! Läs mer
    2017-11-24 Jakob L svarar Philip N
    Tack tack och tack :)
    Det har varit riktigt kul att få hjälpa dig genom köpet av din första bostad, som jag är helt övertygad om att du kommer att stortrivas i!

Ser fram emot att ses snart igen!
  • William L
    William L skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jakob sålde min lägenhet till ett rekordpris i föreningen! Dessutom i en tid med lite osäkerhet på bostadsmarknaden.

Han ger alltid ett glatt men ändå professionellt intryck, och man hör på honom att han vet vad han sysslar med.

Jag vet vem jag ringer nästa gång jag ska sälja! Läs mer
    2017-11-24 Jakob L svarar William L
    Med tanke på hur fin din lägenhet är och det fina förarbete du och din mor gjorde så var det som upplagt för ett lyckat resultat.
    Tack så hemskt mycket, det har varit riktigt kul att få samarbeta med dig samt hjälpa dig i försäljningen av din bostad.

Det är bara att ringa så hjälper jag dig mer än gärna :)
  • Carl W
    Carl W skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Ett bra och enkelt bemötande där man kunde ställa frågor och få klara svar som var enkla att förstå. Jag är jätte nöjd med hjälpen. Läs mer
    2017-11-24 Jakob L svarar Carl W
    Underbart att höra och stort grattis till din nya fina bostad!

På återseende :)
  • Anders K
    Anders K skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Christian är en mycket kompetent mäklare och gav ett väldigt positivt, ärligt och påläst bemötande.
    Han framstod även som dynamisk och lösningsorienterat då det var snabba ryck med både visning och kontraktsskrivning.

Vi skulle gärna rekommendera Christian som mäklare.
    Mvh /Anders och Emma Läs mer
    2017-11-15 Christian V svarar Anders K
    Tack Anders för er rekommendation! =)
    Ni kommer att stormtrivas i lägenheten!

Vi ses inom kort
  • Erda
    Erda skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Var ska vi börja...har så mycket gott att säga om Christian att man skulle kunna få skrivkramp.

Till att börja med fick vi en väldig bra bemötande av Christian och en trygghetskänsla i affären vi gjorde, vilket betydde väldigt mycket för oss! Som mäklare var han tydlig och precis i sin tanke med vår försäljning. Han är väldigt engagerad och mån om oss som säljare.

Enastående service och proffsigt bemötande hela vägen, från visning till pappersskrivning. Och framförallt, alltid lika glad och trevlig att prata med. Läs mer
    2017-11-15 Christian V svarar Erda
    Tack Erda för erat fina omdöme och vad härligt att höra att ni har en positiv upplevelse kopplat till er försäljning!
    Ska verkligen göra allt för att fortsätta hålla den kvalitén ni upplevt i kommande uppdrag och lycka till i huset nu framöver! =)
  • Annelie J
    Annelie J skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi kan varmt rekommendera Christian. Han lyssnade på våra önskemål och har fixat och ordnat med allt. Vi kunde inte ha fått en smidigare försäljning. Nästa gång vi ska sälja kommer vi utan tvekan att låta Christian ta hand om försäljningen igen. Läs mer
    2017-11-15 Christian V svarar Annelie J
    Hej Annelie,
    Tack för er fina rekommendation och att jag fick möjligheten att hjälpa er med försäljningen :)
    Vi ses snart igen :)
  • Lena O
    Lena O skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Kunden i Centrum. Ordning och Reda. Flexibel och Prestigelös.
    Honnörsord som du lever upp till med råge Christian.

Tillsammans med kollegor/samarbetspartners på Svensk fastightesförmedling och Stylingfabriken är du en skicklig mäklare som jag varmt rekommenderar. Ni tar ansvar för hela försäljningsprocessen, värdering, styling, fotografering, visningar, budgivning och kontraktsskrivning. Ja t o m städningen kan ni arrangera.
    Så otroligt smidigt med alla kontakter och vänligt bemötande hela vägen! Jag återkommer gärna./Lena Läs mer
    2017-11-10 Christian V svarar Lena O
    Att genomföra alla mina affärer på ett sätt som du förklarar det Lena kommer att vara mitt mål framöver.
    Tusen tack även till ert engagemang som kund, tillsammans såg vi till att hela affären genomsyrade kvalité!
    Ha en fantastisk resa så hörs vi av framöver.
    Christian Vesala
  • Helen S
    Helen S skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi träffade Jacob på en lägenhetsvisning och fick ett så bra intryck att vi valde att anlita honom när vi sedan skulle sälja vår lägenhet. Han är förtroendeingivande, ambitiös och han gjorde verkligen sitt yttersta för att vi skulle få bra betalt för vår lägenhet. Vi tycker också att han är en fin person, och han visade verkligen ett intresse för oss och för försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
    2017-11-24 Jakob L svarar Helen S
    Tack för de fina orden!
    Det värmer och det har varit ett sant nöje att få hjälpa er fina lilla familj genom er försäljning.

Jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad och att vi ses i framtiden :)
  • Sofia M
    Sofia M skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Kicki är en rutinerad mäklare som kan sin grej. Lång erfarenhet samt ett genuint intresse för mäkleriet ger en trygg känsla. Vi är mycket nöjda med hanteringen av vår försäljning. Läs mer
    2017-11-27 Kicki N svarar Sofia M
    Tack Sofia! Alltid trevligt när kunderna är nöjda!
  • Lovisa W
    Lovisa W skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi fick ett riktigt bra bemötande av Christian, han har varit tillmötesgående och kunnig. Christian jobbade verkligen för att vi och säljaren skulle bli så nöjda som möjligt. Läs mer
    2017-11-02 Christian V svarar Lovisa W
    Stort tack Lovisa för ert fina betyg :)
    Vi ses inom kort igen så får ni ha det så bra fram tills dess :)
  • sven-erik s
    sven-erik s skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Hej! Christian sålde mammas lägenhet i Vidkärr. Från första kontakt fram till avslut har allting fungerat perfekt. Eftersom vi syskon bor i andra städer har Christian tagit på sig ett stort ansvar och massor med jobb. Vi har på distans kunnat följa Christians arbete och det finns inget att klaga på. Christian är alltid tillgänglig, proffsig och på gott humör! Jag har träffat många mäklare genom åren (66år) men Christian är utan konkurrens den klart bästa. Vi rekommenderar Christian Vesala i alla lägen!
    Varmt Tack!
    Familjen Sjöholm Läs mer
    2017-10-31 Christian V svarar sven-erik s
    Hej Sven-Erik, Tackar ödmjukast för dom fina orden och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er!
    Önskar er allt gott och ta hand om varandra!
    med vänlig hälsning,
  • R. Emre B
    R. Emre B skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Working with Christian was a joy! Not only he helped me to get an exceptional price on my apartment, but he was also great at helping me to keep my peace of mind! Thanks to him, I never really worried about anything from the beginning of the process to the end. It was a great luxury to be able to contact him whenever I had questions (and as a first time seller, I had a lot of them) and he was always quick, patient, and to the point in his responses.

Flawless execution, from beginning to the end without losing a good nights sleep! Läs mer
    2017-10-25 Christian V svarar R. Emre B
    Emre, Thank you so much!
    I am glad that you find the whole process was sucessfull!
    Thanks again, and see you soon! :)
  • Sofie M
    Sofie M skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Supernöjd med Christian som mäklare under försäljning av min lägenhet! Kunnig, hjälpsam, trevlig och engagerad beskriver Christian bra och jag som säljare har känt mig lugn och trygg genom hela processen. Lätt att få tag på samt kunnat förklara tydligt även för mig som säljer för första gången. Jag kan varmt rekomendera Christian som mäklare! Läs mer
    2017-10-17 Christian V svarar Sofie M
    Många värmande ord och jag är evigt tacksam!
    Sedan får ni ta hand om varandra och njuta framöver. :)
    Må bäst,
  • Louise U
    Louise U skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Christian är en riktigt bra mäklare som vi verkligen kan rekommendera!
    Hela försäljningsprocessen gick mycket smidigt och det fanns inga tveksamheter på hur vi skulle gå tillväga. Christian är påläst, tydlig och väldigt ödmjuk. Vi är supernöjda! Läs mer
    2017-10-17 Christian V svarar Louise U
    Tusen tack, super tacksam att jag fick vara en del av er bostadsresa :)
    Vi ses vid tillträdet sedan får ni njuta av framtiden i huset!
  • Anna D
    Anna D skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Kunnig, otroligt proffsig och engagerad är de orden som beskriver Christian bäst! En mäklare med hjärnan och hjärtat som får sin kund att känna sig trygg i varje steg och som har hjälpt mig till mitt livs bästa affär! En exeptionell förmedlare och trygghetspunt för sin kund i denna bostadsdjungel. Kan inget annat än att varmt rekommendera Christian till andra säljare/köpare!

En otroligt nöjd och tacksam säljare/Anna🌹 Läs mer
    2017-10-17 Christian V svarar Anna D
    Evigt tacksam för dom fina orden och jag ska göra allt jag kan för att mina kunder framöver ska uppleva samma som du fick göra.
    Önskar er all lycka i den nya bostaden, vi ses!
    /Christian :)
  • Markus L
    Markus L skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Mycket nöjd med hela min försäljning, från första möte till kontraktsskrivning! Tryggt och tydligt! Kan med varm hand rekommendera Christian som mäklare! Läs mer
    2017-09-07 Christian V svarar Markus L
    Stort tack för ditt omdöme Markus!
    Det glädjer mig att läsa att du var nöjd med helheten av hela affären.
    Vi ses, allt gott!
    /Christian
  • Karolina N
    Karolina N skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Christian Vesala är en grymt bra mäklare som har varit en klippa i försäljningen av min lägenhet! Han har varit lätt att få tag på under hela processen och varit en bra förmedlare mellan säljare och köpare. Han har ordnat med en extra visning så att fler spekulanter har fått möjlighet att se lägenheten och har haft svar på alla mina frågor.

Jag kan verkligen rekommendera Christian! Han är supertrevlig, lugn och engagerad. Läs mer
    2017-08-18 Christian V svarar Karolina N
    Karolina, det har varit en ära att få vara med under hela din process både med köp av ny lägenhet samt försäljning av din tidigare bostad!
    Vi ses vid tillträdet och tusen tack för dom fina orden :)
  • Kristoffer M
    Kristoffer M skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag vet inte vad jag ska börja. Jag tror inte jag har träffat en sån här trevlig å ödmjuk människa någonsin. Han är extremt duktigt på det han gör, han har sten koll på allt. Jag är extremt tacksam han jag valde dig Christian till våran mäklare efter alla vi hade hos oss. Du är extremt kunnig i alla områden som gäller att ha koll på när det kommer till att vara mäklare. 5 av 5 i betyg. Läs mer
    2017-08-18 Christian V svarar Kristoffer M
    Kristoffer, vet inte vad jag skall säga men är mycket tacksam över att jag blev vald till er mäklare!
    Ni har varit väldigt tillmötesgående, hjälp mig med dom frågor som fanns kopplat till bostaden och det var en ära att få förmedla den.
    Vi ses vid tillträdet och hörs av därefter.
  • Mitra P
    Mitra P skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jakob var riktigt grym hela vägen. Vi behövde en snabb försäljning och Jakob ställde in sina egna planer på kvällen för att hjälpa oss med planering och skrivning av all dokumentation i början av processen. Han visade stort engagemang under hela processen och uppdaterade oss regelbundet. Han hjälpte oss även med en grym stylingkontakt och en toppenfotograf. Priset landade på 2,7 milj för en en 2:a på norra gubbero på 45 kvm (utan balkong). Ett riktigt bra slutpris :)) vi var båda toknöjda med Jakob och rekommenderar honom varmt till er som funderar på att sälja Läs mer
    2017-07-24 Jakob L svarar Mitra P
    Stort stort tack, vad glad jag blir :)
    Det var verkligen superkul att få hjälpa er och ni har gjort ett fantastiskt jobb med lägenheten.

Hoppas att ni får en riktigt skön fortsatt sommar och tack för förtroendet.

Vi hörs!
  • Christer B
    Christer B skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi är helnöjda med Jacobs insats vid försäljningen av vår mors lägenhet.
    Jacob är mycket trevlig och engagerad i sitt uppdrag. Han är lätt att prata med, hjälpsam och var alltid tillgänglig för att svara på våra frågor. Ett stort plus var att han tyckte det var viktigt att vår gamla mor fick vara med vid kontraktsskrivningen och känna sig delaktig i processen.

Christina och Christer Läs mer
    2017-07-24 Jakob L svarar Christer B
    Tack så mycket för de fina orden. Det värmer och det har varit superkul att få hjälpa er under hela processen.
    Hoppas att er mor kommer att trivas super i sitt nya boende och jag ser verkligen fram emot en fika längre fram :)

Ha en fortsatt bra sommar!
  • Linda P
    Linda P skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Guld-stjärna till Christian på grund av bra engagemang och bemötande till mig som säljare och till köparna! Aldrig svår att få tag på samt löser det lilla extra man själv inte förstår sig på inom pappers- och juridik världen.

Rekommenderar starkt! Läs mer
    2017-06-28 Christian V svarar Linda P
    Tackar ödmjukast för dina ord =)
    Så kul att du är nöjd med förmedlingsprocessen av din bostad!
  • Matilda O
    Matilda O skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Som köpare är vi jättenöjda med hur Christian skötte vår bostadsaffär. Hans trevliga bemötande, goda kunskaper och förmåga att på ett tydligt sätt förklara hela processen gör att jag utan tvekan skulle välja Christian vid en framtida försäljning! Läs mer
    2017-06-27 Christian V svarar Matilda O
    Stort stort tack för alla fina ord! =)
    Och grattis igen till din nya bostad =)

Vi ses och hörs i framtiden!
  • Emelie L
    Emelie L skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jättenöjda verkligen! Stort personligt engagemang och alltid tillgänglig. Läs mer
    2017-06-27 Jakob L svarar Emelie L
    Tusen tack för de fina orden och stort lycka till med ert nya boende.
  • Peter O
    Peter O skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Känner ni er lite osäkra på vem ni ska välja när det är dags att sälja? Jag kan utan att blinka rekommendera Christian.

Han har förmågan att avdramatisera hela processen utan att för den delen göra avkall på seriositeten. Det är en ganska spänd väntan på hur allt ska gå under en försäljning. Christian lotsade mig igenom hela försäljningen på ett lugnt och förtroendegivande sätt, förklarade hur "vi gör nu" och hur det blir sen. Positivt från första mötet till påskrift av kontrakt.

Överlag en imponerande förmedling av min bostad! Kort och gott en go gubbe! Läs mer
    2017-06-13 Christian V svarar Peter O
    Att få förmedla din bostad på Hökegatan Peter var en ära!
    Jag kommer göra allt för att upprätthålla den kvalité du upplevt och är mycket tacksam för din rekommendation!

må gott!
  • Gustav T
    Gustav T skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Trevlig och professionell attityd. Lätt att ha och göra med, och ett brett kunnande. Läs mer
    2017-06-07 Jakob L svarar Gustav T
    Tack så hemskt mycket Gustav. Superkul att du är nöjd.
  • Emma F
    Emma F skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Hur bra som helst genom hela processen med att sälja min lägenhet. Gjorde allt väldigt enkelt för mig. Lätt att få tag på och supertrevlig! Läs mer
    2017-06-07 Christian V svarar Emma F
    Tusen tack Emma för dom värmande orden, det var en ära att få förmedla din lägenhet!
  • Anna H
    Anna H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Trevlig och seriös mäklare! Gav ett gott intryck och levde upp till våra krav på en mäklare. Inga stereotypa mäklarmanér! Läs mer
  • Greta Paulina V
    Greta Paulina V skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok Läs mer
    2017-06-01 Kicki N svarar Greta Paulina V
    Tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, Tydligen ok men inte mer än 3?
  • Gunnar K
    Gunnar K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Marcus Svanberg gav ett mycket gott intryck och förtroende vid första mötet. Han gav en god genomgång av vad arbetet och kontraktet innehåller och innebär för vår del såväl som mäklarens. Mötet följdes upp helt enligt överenskommelse. Kontakter med övriga inblandade ordnades enlig tidsplan. Vi valde att inte styla. Fotografen gjorde ett mycket fint arbete. Marcus Svanberg använde detta på ett utmärkt sett, med en fin presentation. Detta samman med utgångspriset ledde till stort intresse. Försäljningen gick fint. Vi blev och är mycket nöjda. Även uppföljningen vad gäller dokumentationen för skatt och andra berörda fullföljdes till tid och enligt gällande regler. Läs mer
  • Helena S
    Helena S skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi fick ett utmärkt bemötande av Kicki!
    Rak, kunnig, trevlig mm Läs mer
    2017-06-01 Kicki N svarar Helena S
    Hej Helena. Tack för det! Hoppas att allt är bra med Dig och att Du trivs i Din fina lägenhet!!!
  • Lars W
    Lars W skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Kändes ngt opersonlig i början men hennes rutin och kunskap kompenserade detta med råge . Läs mer
    2017-06-01 Kicki N svarar Lars W
    Hej Lars! Försökte kanske vara professionell men det är ju inte bra om Du uppfattade mig som opersonlig! Kanske inte just det omdömet jag brukar få! Blev glad över att Du tyckte att jag skötte affären bra, det känns bra. Hoppas Ni får en fin sommar i Ert nya boende,
  • Eive W
    Eive W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Seriös och trevlig mäklare som ger allt för att det skall bli så bra som möjligt Läs mer

Ånäsvägen 4, 416 67 Göteborg