Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling Göteborg Östra!

Här på kontoret på Redbergsplatsen känner vi till Göteborgs östra centrum och kan hitta boendet du alltid drömt om, mitt i storstadspulsen. Vare sig du vill ha en lägenhet med utsikt över staden, ett litet gårdshus eller en radhuslägenhet med grön utegård finner vi platsen för dig och dina önskemål.

Vi har lång erfarenhet av branschen. Vad du än vill fråga om i bostadsväg kan vi garanterat svara. Vi hör till en kedja med över 80 års erfarenhet av mäklarbranschen och brinner för att människor ska bo bra.

Läs vad 939 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2022-01-20 Verifierad kund
    Hon kunde mycket, svarade på alla frågor man hade. Det hon inte visste kollade hon upp direkt och meddelade så fort hon kunde.
    Trevlig och glad precis det man vill ha i en mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2022-01-17 Verifierad kund
    Har haft Lovisa som mäklare vid alla mina försäljningar och det känns alltid lika tryggt. Hon hanterar försäljningen professionellt och strukturerat. Lovisa är en riktigt duktig mäklare som jag varmt rekommenderar alla som vill ha en bra försäljning i Östra Centrum! Tack Lovisa :)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Henning Wennberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2022-01-17 Verifierad kund
    Henning är tydlig och rak i sitt bemötande. Han är väldigt hjälpsam och svarar snabbt på samtal och sms. Toppen!
    Tack så hemskt mycket Joel! Henning Wennberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2022-01-17 Verifierad kund
    Vendela Gilbert är en fantastisk kompetent mäklare med bra känsla för marknaden och som bemöter dig på ett otroligt trevligt sätt! Hon arbetar effektivt med med stor noggrannhet och är informativ under hela processen. Hon svarade alltid snabbt och gav snabb återkoppling oavsett processens framgång.

Vi upplevde att Vendela på ett mycket bra sätt bemötte och diskuterade våra önskemål och var en bra vägledare och ett bollplank som visade mycket förståelse samt var väldigt flexibel. Hade gärna använt oss av henne igen vid framtida försäljningar och vill gärna rekommendera henne till andra!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Adrian Atiani en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2022-01-15 Verifierad kund
    Adrian är hjälpsam, tillgänglig och trevlig. Svarade på alla frågor och allt gick snabbt och smidigt. Rekommenderas!
  • köpte sitt hus med hjälp av Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2022-01-15 Verifierad kund
    Vi fick super bra hjälp av Kicki och Lovisa när vi köpte bostad. De var alltid tillgängliga med ett varmt bemötande.
    Tack Magnus! Så kul att allt gick bra och att Ni snart kan flytta in i Ert nya hus! Kicki Norrby Svanberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2022-01-15 Verifierad kund
    Lovisa gav oss ett proffesionellt och personligt intryck, alltid med ett leende på läpparna. Bra kommunikation mellan oss och henne, flexibel med sin tid. Engagerad! Vi fick det priset vi ville!

Feedback; hade velat att Lovisa bestämt utgångspris på hemnet åt oss från början, svårt som säljare att veta och få frågan vad vi ville lägga ut den för.
    Tack snälla, glädjer mig att ni är nöjda med försäljningen och det har varit så roligt att då hjälpa er. Tack för feedback! Jag vet att det ibland är lite klurigt att bestämma ett utgångspris. Jag föreslog ett utgångspris som jag rekommenderade, men som mäklare kan jag bara ge råd - det är alltid ni säljare som bestämmer.
    Vi ses på tillträdet, hör av er om det är något innan dess!
    // Lovisa
    Lovisa Flodin
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2022-01-15 Verifierad kund
    Positivt bemötande. Trevlig. Förklarade processen bra och tydligt.
    2022-01-14 Verifierad kund
    Mycket trevlig och vi fick det vi ville i slutpriset.
    Tusen tack för förtroendet, så kul att få hjälpa er och härligt att ni är nöjda!
    / Lovisa
    Lovisa Flodin
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Atiani en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2022-01-14 Verifierad kund
    Väldigt engagerad.klar och tydlig med tillvägagångssättet vid försäljning. Bra på att hålla kontakten och informera om hur läget är vid olika tillfällen.
    Tack snälla, Ola! Det gör mig glad att du är nöjda med försäljningen. Vi ses på tillträdet, hör av dig om det är något! Adrian Atiani
    2022-01-14 Verifierad kund
    Snabba besked. Väldigt tydlig. Trevlig.
    Tack Susanne för en fin rekommendation. Så bra allting blev! - Jag hoppas att vi ses på tillträdet. Önskar er en fin vecka hela familjen Francke! Vendela Gilbert
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2022-01-13 Verifierad kund
    Tillmötesgående o flexibel. Trevlig o serviceminded.
    Grattis till en magisk fin lägenhet, övertygad om att sonen kommer stortrivas & tack för att du tog dig tiden att lämna en reco!
    // Lovisa
    2021-12-29 Verifierad kund
    Vendela gjorde ett riktigt bra jobb att få sålt min lägenhet både snabbt och till önskat pris. Hon var tydlig, hade ett bra bemötande och alltid snabb på att svara.
    Tack snälla Max för ditt fina omdöme. Tack för förtroendet och stort lycka till i Stockholm. Ta hand om dig så ses vi på tillträdet! Vendela Gilbert
    2021-12-28 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande. Snabba svar och bra information.
    Tack snälla Oskar för ditt fina omdöme. Hoppas att du ska trivas riktigt bra i din nya bostad. Ta hand om dig så ses vi på tillträdet! // Lovisa Lovisa Flodin
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Henning Wennberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2021-12-25 Verifierad kund
    Tycker att vi blivit bra bemötta av mäklaren. Jag tycker att han har varit engagerad och driven.
    Tack så mycket Moa!
    Hoppas att det känns bra nu när allt är klart. Vi ses på tillträdet igen.
    God jul och gott nytt år!
    2021-12-23 Verifierad kund
    Mycket bra bemött. Levde upp till våra förväntningar.
    Professoonell!
    Tack så mycket!
    Är övertygad om att ni kommer stormtrivas i lägenheten och i Kålltorp 😊
    2021-12-22 Verifierad kund
    Proffsig och noggrann. Mycket nöjd :)
    Tusen tack, Maria! Hoppas du och sonen trivs bra i er fina lägenhet och att ni får till den precis så som du hoppades! Vi lär ju springa på varandra! :)
    Bästa hälsningar, Lovisa
    2021-12-21 Verifierad kund
    Fint bemötande, flexibel och hjälpsam. Stämmer av och återkopplar. Toppenbra mäklare som är kunnig och omtänksam!
    Tack Cecilia för din rekommendation! Jag är väldigt glad att du är nöjd, grattis till första lägenhetsköpet! :) Vendela Gilbert
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2021-12-19 Verifierad kund
    Vi har både köpt och sålt flera bostäder tillsammans med Jakob och kan verkligen rekommendera alla som går i släljtankar att använda sig av honom. Han är mycket trevlig och kunnig. Dessutom är han alltid tillgänglig för att svara på frågor och duktig på att lägga upp kloka strategier. Han skulle vara den första jag ringer om vi i framtiden skulle sälja något igen.
  • skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2021-12-18 Spontant omdöme
    Jag ser att lovorden haglar över dig här på Reco och jag kan bara hålla med! Tack för ett härlig och genuin engagemang! Vi hörs när det är dags för försäljning igen!
    Tusen tack Andreas & Lina!
    Ser fram emot att se erat hus när ni är klara. Är väldigt glad att ni är nöjda! :) Ha nu en god jul & gott nytt år!
    Vendela Gilbert
    2021-12-17 Verifierad kund
    Hela försäljningsprocessen var jättesmidig och genomsyrades av professionalitet.

Jacob är supertrevlig, gav rimliga förväntningar på slutpris samt skötte försäljningen på ett föredömligt sätt!
  • Camilla J
    2021-12-16 Verifierad kund
    En otrolig positiv energi och vilja blandat med ett professionellt och vänligt bemötande som får både säljare och köpare att kunna sig trygga.

Vendela hjälpte oss till en lyckad och snabb affär.
    Tack Camilla för din rekommendation, jag blir så glad att du är nöjd. :) Tack för förtroendet, ha en fin helg! Vendela Gilbert
    2021-12-15 Verifierad kund
    Vendela har varit otroligt hjälpsam och peppat oss från början till slut. Vi var bortresta under visning och försäljning och hon löste visning och försäljning medan vi var borta och är så tacksamma! Enkel att ha att göra med och alltid snabb respons.
    Tusen tack Clara & Neil för eran fina rekommendation. Himla glad att ni är nöjda! :) Ser fram emot att träffas på tillträdet igen! Vendela Gilbert
    2021-12-11 Verifierad kund
    Mycket trevlig och lyhörd, tacksamma för Jakobs hjälp
    • Kallebäck
    2021-12-11 Verifierad kund
    Vendela har ett professionellt och positivt sätt. Hon arbetar ihärdigt och tålmodigt med objektet. Hennes arbetsinsats har varit utmärkt. Möjligen hade jag som säljare önskat att hon arbetade upp slutpriset ytterliggare något, då bostaden såldes på förhand. Man vill ju dock alltid ha mer som säljare och priset var trots allt rekordhögt. Så Vendelas insats var mycket god!
    Tack snälla Adam, det glädjer mig att läsa att du känner dig nöjd. Stort tack för ett trevligt och bra samarbete såväl som för det stora förtroendet att få hjälpa dig med förmedlingen!

Och såklart, alltid kul med rekordpris! :) Allt gott!
    Vendela Gilbert
    2021-12-11 Verifierad kund
    Hjälpsam, lugn och trevlig. Lät oss stå i fokus utan att påverka vårat beslut. Svarade rakt och tydligt på det frågor som uppkom.
    Tusen tack, Caroline! Hoppas ni ska trivas i er nya, fantastiska lägenhet och får njuta av den fina utsikten från balkongen!! :)
    Varma hälsningar Lovisa
    2021-12-10 Verifierad kund
    Jakob Lare’n är proffsig och väldigt smidig att jobba med. Han har en härlig energi och glädje som skapar lugn och trygghet i den stora affär som det är att sälja sin lägenhet. Jag har anlitat honom två gånger hittills, och kommer att anlita honom även nästa gång ifall jag vill sälja igen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2021-12-09 Verifierad kund
    Väldigt professionell mäklare! Fanns alltid tillgänglig och var väldigt noggrann med information från början till slut.
    Hon lyssnar på informationen som man gav henne gällande lägenheten och får med det i annonsen på bästa sätt!
    Glad och positiv tjej!
    Jag är väldigt nöjd med mitt val av mäklare!
    2021-12-09 Verifierad kund
    Vendela var lyhörd, lätt att ha kontakt med och supertrevlig! Alltid till stor hjälp!
    Tack Jennifer för en fin Reco. Stort grattis till en lyckad försäljning & tack för ett bra samarbete under dessa år! :) Vendela Gilbert
    2021-12-08 Verifierad kund
    Bemött på ett trevligt och proffsigt sätt av Vendela som hade svar på alla frågor jag hade.
    Tack Frida för en fin rekommendation. Stort grattis till fin bostad, vi ses på tillträdet! :) Vendela Gilbert
    2021-12-06 Verifierad kund
    Tog sig tid för frågor och återkom med svar om något oklart.
    Smidigt och lätt att få tid sant snabba svar
    Tack snälla David för ditt fina omdöme! Hoppas du ska trivas riktigt bra nu i din nya bostad! :) Ta hand om dig så ses vi på tillträdet!
    Bästa hälsningar, Lovisa
    2021-12-04 Verifierad kund
    Redan vid vår första träff fastnade vi för Henning. Han är tydlig och kunnig. Som mäklare har han verkligen nått upp till våra förväntningar. Han har bra koll på området, har bra kontaktnät med kunder och har haft stor tillgänglighet. Han har velat vårt bästa hela vägen från första möte till försäljning.

Vi är så nöjda!
    Tack så hemskt mycket för era fina ord!
    Kul att ni är nöjda. Lycka till med flytten och livet i eran nya lägenhet 😊
    2021-12-04 Verifierad kund
    Kunnig, trevlig och engagerad!
    2021-12-03 Verifierad kund
    Henning Wennberg är toppen! En kompetent, varm och trygg mäklare. Högsta förtroende för honom!
    Tack så hemskt Ida! Jag är övertygad om att du kommer stormtrivas i din nya lägenhet :) Henning Wennberg
    2021-12-01 Verifierad kund
    Supernöjd med Adrian som mäklare! Han är flexibel, tillgänglig, tydlig och professionell. Det var vår första försäljning och han guidade oss genom hela processen. Rekommenderas verkligen!
    Tusen tack Viktor för en fin rekommendation, så glad att ni är nöjda. Stort lycka till med nya boendet, jag vet att ni kommer stortrivas i Centrum! Vi ses på tillträdet!
    Och tack för att ni tog er tiden att lämna en Reco!
    Adrian Atiani
    2021-11-29 Verifierad kund
    Smidigt bemötande och detaljerad visning. Uppenbart kunnig och förtroendeingivande! Kan rekommenderas!
    Tack snälla Alfred för ditt fina omdöme. Hoppas att du ska trivas riktigt bra i din nya bostad. Ta hand om dig så ses vi på tillträdet!
    Och tack för att du tog dig tiden att lämna en Reco!
    Adrian Atiani
    2021-11-28 Verifierad kund
    Jakob är ett praktexempel på hur man som säljare vill att en mäklare skall uppträda, sprider lugn och trygghet samt är oerhört professionellt. Rekommenderar varmt!
    2021-11-27 Verifierad kund
    Michaela är en lättsam och professionell mäklare. Hon hjälpte oss med en snabb och smidig affär, precis som vi önskade. Vi är väldigt nöjda och kan starkt rekommendera henne.
    2021-11-26 Verifierad kund
    Mycket trevlig och lätt att ha o göra med.
    Tack Markus för en fin rekommendation! Grattis till en toppenfin lägenhet. God jul sålänge så ses vi om några månader! :) Vendela Gilbert
    2021-11-25 Verifierad kund
    Bra bemötande, effektiv, och alltid tillgänglig. Super nöjd!
    Tack Hannes för en fin rekommendation, kul att det blev så bra :) Vi ses på tillträdet snart! Vendela Gilbert
    2021-11-23 Verifierad kund
    Vendela är kompetent, tillgänglig, lyhörd och engagerad. Hon överträffade våra förväntningar och gjorde ett strålande jobb.

Vi är väldigt nöjda att vi lät Vendela sälja vår lägenhet. Vi kan verkligen rekommendera henne.
    Tack Jennifer & Joakim för förtroendet. Superkul att ni känner er nöjda!! Nu får vi se till att hitta ett hus till er bara :) Vi hörs och ses! Vendela Gilbert
    2021-11-23 Verifierad kund
    Trevlig, engagerad och alltid ett professionellt bemötande! Extremt snabb på att svara på frågor och funderingar oavsett dag och tid. Vendela har fått oss att känna oss trygga genom hela köpprocessen. Skulle rekommendera Vendela som mäklare alla dagar i veckan!
    Wow Sara vilken rekommendation, gjorde mig superglad. Grattis till en toppenfin lägenhet, övertygad om att ni kommer stortrivas! :) Ha en fortsatt fin vecka! Vendela Gilbert
    • Kallebäck
    2021-11-21 Verifierad kund
    Allt har gått jättebra och jag är väldigt nöjd 😄.
    Härligt att höra! Jag är väldigt tacksam för ditt förtroende, och det känns super att vi slog rekord i föreningen (med stor marginal dessutom!). Michaela de Gooyert
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2021-11-20 Verifierad kund
    Jakob var trevlig och proffsig. Han hjälpte oss med vårt 1.a lägenhetsköp. Kan bara rekommendera! / Robin
    2021-11-20 Verifierad kund
    God tillgänglighet, besvarade direkt eventuella frågor man hade och tog även reda på ytterligare information ifall man bad om det. Väldigt trevlig igenom hela processen och stämde alltid av med en under hela processen. En mäklare som värnar om båda parters bästa och ger ärliga råd/rekommendationer. Köpet kändes tryggt med en mäklare som Adrian - verkligen någon som jag själv kan tänka mig anlita vid framtida fastighetsförsäljningar och rekommendera till andra.
    Tack snälla Heza för ditt fina omdöme! Hoppas att du ska trivas riktigt bra i din nya bostad. Ta hand om dig så ses vi på tillträdet & tack för att du tog dig tiden att lämna en Reco! Adrian Atiani
    • Gamlestaden
    2021-11-19 Verifierad kund
    Trevlig, tillmötesgående och snabb på att svara och återkoppla.
    • Gamlestaden
    2021-11-19 Verifierad kund
    Otroligt nöjd med Jakob! Trevlig och professionell mäklare som jag definitivt skulle rekommendera! 10/10
    2021-11-18 Verifierad kund
    Riktigt duktig på sitt jobb, proffisionell från start till mål. Informativ, tydlig och jättetrevlig! Kan varmt rekommendera Jakob!
    2021-11-17 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och ordning och reda! Tack!
    2021-11-17 Verifierad kund
    Bra kommunikation kring försäljningens gång och snabb återkoppling. Överlag väldigt nöjd