Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Ånäsvägen 4, 416 67 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling Göteborg Östra!

Här på kontoret på Redbergsplatsen känner vi till Göteborgs östra centrum och kan hitta boendet du alltid drömt om, mitt i storstadspulsen. Vare sig du vill ha en lägenhet med utsikt över staden, ett litet gårdshus eller en radhuslägenhet med grön utegård finner vi platsen för dig och dina önskemål.

Vi har lång erfarenhet av branschen. Vad du än vill fråga om i bostadsväg kan vi garanterat svara. Vi hör till en kedja med över 80 års erfarenhet av mäklarbranschen och brinner för att människor ska bo bra.

Läs vad 514 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

• 2020-10-30

Yinghua L skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jakob är en mycket erfaren mäklare som har stora ambitioner att hjälpa kunden. Han är pålitlig och trevlig samtidigt realistisk när det gäller bostad affärer. Han har lyckats många affärer och många vill använda honom som sin mäklare vilket betyder allt! Värmt rekommenderar honom, du kommer aldrig ångra dig. Läs mer
  • 2020-10-26

Emir A skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Alltid Tillgänglig, han är driven och målmedveten
    Bästa mäklaren i stan. Läs mer
  • 2020-10-25

Anna-karin W skrev om Adrian Atiani en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vår erfarenhet av Adrian är mycket god. Adrian är trevlig, kompetent och ödmjuk. Läs mer
  • 2020-10-25

Elfate S skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Sålt: Bostadsrätt på 73 kvadrat, 3 ROK, nyproduktion.

Bemötande: 5 stjärnigt, trevlig, rolig, lätt att ha och göra med, förstående, ALLTID tillgänglig, professionell och hjälpsam.

Förväntningar: Försäljning och det visste vi att han skulle lösa därför valde vi honom som mäklare.

Sammanfattning: Vi skulle anlita honom som mäklare på nytt alla dagar i veckan. Läs mer
  • 2020-10-25

Rolf L skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Sålt bostadsrätt i Gamlestaden.
    Bra bemötande energisk bra energi
    pratade lite fort efter på pekande funkade det bra
    snabb försäljning Läs mer
  • Leif H

2020-10-22

Leif H skrev om Adrian Atiani en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Adrian har haft uppdraget att sälja vår bostadsrätt som är en trea i Göteborg. Han har från första kontakt vi haft visat en professionell sida. Alla delar i processen har han förklarat tydligt. Han finns alltid tillgänglig och återkopplar hela tiden om vad som händer och för att bolla frågor där vi behöver ta ett gemensamt beslut.

Att anlita en mäklare är inte gratis. Därför förväntar jag mig ett stort engagemang och inte bara en administratör.

Adrian har verkligen levt upp till mina förväntningar. Han lägger ner den tid som arbetet kräver och mer därtill. Han har de egenskaper som man vill att en mäklare skall ha, är en bra säljare för både oss och köparen och har ett ödmjukt bemötande.

Han rekommenderas starkt med andra ord. Läs mer
  • 2020-10-20

Daniel E skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Otroligt härlig person som var en enorm tillgång när vi sålde vår lägenhet! Mycket professionell, samtidigt som man fick en närmare kontakt över tid också. Rekommenderar Vendela i alla väder! Läs mer
  • 2020-10-19

Mattias J skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag är en nöjd köpare som varmt kan rekommendera Lovisa. En mäklare som anpassar nivån av information till kunden. Läs mer
  • 2020-10-19

Johan L skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Duktig mäklare som sålde vår bostadsrätt snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2020-10-19

Martin H skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpt bostad och Jakob var då mäklare. Han är otroligt trevlig och serviceinriktad, löser allt. Läs mer
  • 2020-10-16

Ulla Cecilie T skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag har sålt en bostadsrätt. Det gick mycket smidigt och allt till min belåtenhet. Lovisa är mycket professionell och trevlig. Läs mer
  • 2020-10-16

Són Karl David O skrev om Henning Wennberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Trevligt bemötande och välinformerade mäklare. Läs mer
    2020-10-19 Henning W svarar Són Karl David O
    Tack! Grattis till lägenheten :)
  • 2020-10-16

Paul Simon F skrev om Henning Wennberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Henning var alldeles exemplarisk när vi skulle sälja vår bostadsrätt. Kommunikationen sköttes supersmidigt och han prioriterade alltid våra synpunkter, samtidigt som han kom med välgenomtänkta och grundade förslag. Dessutom var han otrolig kunnig på området och visste precis vilka spekulanter vi skulle jobba med, vilket ledde till en nöjda köpare och säljare. Vi kunde inte ha bett om en bättre mäklartjänst och vi kommer absolut att anlita Henning framöver. Läs mer
    2020-10-20 Henning W svarar Paul Simon F
    Tack Paul för fina ord! Vi hörs i framtiden 😊
  • 2020-10-15

Marcus K skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vendela skötte affären av min lägenhet snabbt och professionellt! Allt gick bra och hon var lätt att nå när jag hade frågor. Läs mer
  • 2020-10-14

Jonas C skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Lovisa sålde vårt radhus åt oss och var otroligt kompetent, lyhörd, informativ och väldigt mån om att nå upp till de förväntningarna vi hade, och det gjorde hon verkligen! Hon såg verkligen till att bearbeta alla intressenter och höll mycket god kontakt med oss mellan visningar och budgivning, som till slut blev ett säljrekord i området! Vi kommer definitivt höra av oss till Lovisa igen om vi ska sälja eller köpa en bostad! Läs mer
    2020-10-14 Lovisa Wiklund svarar Jonas C
    Wow, jag blir alldeles rörd av era fina ord! Tusen tusen tack för det och för att jag fick förtroendet att sälja ert underbara radhus! Det har varit en spännande resa och det bästa och viktigaste för mig är att ni är nöjda. Jag hoppas vi kommer att få göra fler bostadsaffärer tillsammans! Må gott och ta hand om er.
  • 2020-10-14

Roger O skrev om Henning Wennberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    När min son skulle köpa lägenhet så bokade vi in oss på en visng so Henning höll. Han agerade mycket informativt och proffesionellt vid förevisning av lägenheten.
    Han svarade sakkunnigt på alla de frågor som vi hade på ett mycket vänligt och korrekt sätt. Det kändes verkligen som att det var vi som potentiella kunder som stod i fokus. När vi sedan lämnade ett bud och säljaren antog det så fick vi möjlighet att köpa lägenheten.
    Ända från visningen fram till skrivadet av köpekontrakt agerade Henning mycket bra, sakligt, trevligt och förtroendeingivande.
    Vi är mycket nöjda med Hennings agerande genom hela processen! Läs mer
    2020-10-14 Henning W svarar Roger O
    Vilka fina ord! Tack, så ses vi snart igen.
  • 2020-10-09

Tina H skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Trevligt bemötande. Kände in vilka vi var och matchade oss. Läs mer
  • 2020-10-09

Anna C skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Lovisa hjälpte oss köpa en jättefin trea! Vi har känt oss trygga genom hela processen. Så nöjda! ✨ Läs mer
    2020-10-12 Lovisa Wiklund svarar Anna C
    Det gör mig såå glad över att höra att ni är nöjda och trygga! Det betyder jättemycket för mig. Tusen tack för fina ord och jag är jätteglad över att ni blev köpare och är övertygad om att ni kommer att trivas kanonbra i lägenheten. Må gott så ses vi!
  • 2020-10-09

Jonas J skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Lyhörd, professionell och trevlig. Är mycket nöjda. Läs mer
    2020-10-12 Lovisa Wiklund svarar Jonas J
    Tusen tusen tack!!! Det är underbart att höra att ni är nöjda, för då blir jag nöjd! :) Jag är glad över att få varit med på er ''boende-resa'' och jag är övertygad om att ni kommer trivas i ert nya framöver. Tack för ett bra samarbete hittills, må gott så hörs vi!
  • Sofia J

2020-10-06

Sofia J skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag och min blivande sambo köpte en lägenhet via Michaela. Alltid supersnabb återkoppling och ett väldigt trevligt bemötande. Kan varmt rekommendera henne ☺️ Läs mer
  • 2020-10-06

Karl T skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag har blivit väldigt bra bemött och omhändertagen av Lovisa under min försäljning. Hon är en fantastisk bra mäklare med en lugn och professionell approach, om du funderar på att sälja rekommenderar jag henne varmt. Läs mer
    2020-10-12 Lovisa Wiklund svarar Karl T
    Wow, jag blir rörd! Tusen tack Karl för en fin rekommendation, det finns inget som gör mig så glad som nöjda kunder!! :) Jag är jätteglad att jag fått varit med på din långa resa och är övertygad om att du kommer att trivas bra i din nya bostad. Vi hörs av, må gott så länge!
  • 2020-10-06

Jakob A skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Väldigt nöjd med ett snabbt och smidigt lägenhetsköp.
    Vendela visade mig runt i hela fastigheten på morgonen och vi skrev kontraktet redan på ef.middagen.
    Kunnig, driven och hjälpsam med allt som hör till.
    Rekommenderas! Läs mer
    2020-10-07 Vendela G svarar Jakob A
    Stort tack för de fina orden Jakob och att du tog dig tiden att lämna ett omdöme. Grattis till din fantastiska bostad, vi ses på tillträdet! Allt gott, Vendela
  • 2020-10-06

Kristina E skrev om Henning Wennberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Sålt en 5:a i östra Göteborg. Henning är pigg, alert, realistisk, "på tå" i sitt jobb, lyhörd, pålitlig, lugn, glad, trovärdig och positiv i sitt bemötande. En person som man gärna köper en bostadsrättslägenhet av och det är ju väldigt viktigt för mig som säljare! Läs mer
    2020-10-06 Henning W svarar Kristina E
    Tack Kristina! Har verkligen uppskattat att få jobba med dig och din bostad.
    Tack för detta så hörs vi mer i framtiden!
  • 2020-10-04

Carl E skrev om Henning Wennberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag har sålt bostad via svensk fastighetsförmedling vid Redbergsplatsen, mäklaren var Henning Wennberg. Han skötte försäljningen på ett väldigt professionellt sätt och kunde inte vara nöjdare. Värderingen var nästan on-point och försäljningen var väldigt smidig. Läs mer
    2020-10-06 Henning W svarar Carl E
    Tack Carl! Var kul att jag kunde hjälpa dig att snabbt och enkelt hitta rätt kund. Lycka till i framtiden. Vi hörs!
  • 2020-10-04

Magnus L skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi är glada över att det gick så snabbt från att vi bestämde oss för att lägga bud till att vi skrev på.

Bra kommunikation och snabbt utförande! Läs mer
    2020-10-12 Lovisa Wiklund svarar Magnus L
    Tusen tack för era värmande ord, betyder jättemycket för mig att ni är nöjda kunder och superkul att just ni blev köpare av detta fina hus. Det kommer att passa er perfekt tror jag. Vi hörs av, må gott så länge!
  • Karenina A

2020-10-04

Karenina A skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jättebra! Supertrevligt bemötande och proffsigt utfört arbete. Jag är mycket nöjd med det hela. Läs mer
    2020-10-04 Kicki N svarar Karenina A
    Tack tack! Det blev ju riktigt bra och den totala sammansättningen i huset känns som ultimat!
  • 2020-10-02

Patric S skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpte ett hus, Kicki gav ett trevligt och professionellt bemötande under hela köpprocessen. Läs mer
    2020-10-02 Kicki N svarar Patric S
    Tack Patric! Alltid roligt med nöjda och glada kunder och grattis till att Er lägenhet blev såld så snabbt så Ni kan flytta in i huset innan jul👍
  • 2020-10-01

Ebba E skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag har köpt min dröm-etta och Lovisa har varit grym under vägens gång! Läs mer
  • 2020-09-30

Michael R skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Såld bostadsrätt. Väldigt nöjd med Michaela. Läs mer
  • 2020-09-29

Susanna D skrev om Henning Wennberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi sålde vår lägenhet med Henning och är jättenöjda med hans engagemang!

Han har ett trevligt och glatt bemötande och är väldigt lätt att jobba med, flexibel och tillmötesgående.

Han bistod med bra kontakter inför fotografering och styling och skötte affären på en snyggt sätt, rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2020-10-06 Henning W svarar Susanna D
    Tack för fina ord! Lycka till med hus och allt vad det innebär :)
  • 2020-09-26

Joel R skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag har sålt en 2:a tack vare Lovisas hjälp. Hon har, sedan första samtalet på telefon, varit väldigt hjälpsam, trevlig och tillmötesgående. Jag kan rekommendera henne och Svensk fast! Läs mer
  • 2020-09-25

Feiquan C skrev om Adrian Atiani en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    I bought gräddgatan 10 from Adrian, Adrian tried hard to communicate with seller for me, he's doing good in this sense. Though for the information of this building and community, I have to go through every item myself and hopefully I covered most important part. Also I suggest in the future you could have an agent/translator for English speaking buyer/seller, as I don't think I understand the some details of the contract and not sure what I missing. Läs mer
  • 2020-09-25

Amir M skrev om Adrian Atiani en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    En försäljning av bostad på 82kvm. Mäklaren bemöter med en proffesionellt uppförande sätt och allsidig genomgång av bostaden samt vilka åtgärder som behövs.

Förväntningar var att få en bättre försäljningsplanering jämfört med andra mäklare/ mäklarfirmor vilket var över förväntans bra.

Mäklaren lägger oerhört mycke tid på att hjälpa till med styling och vägledning med bostadens inte utseende då vi valde inte att ha köpa styling.

I sin helhet utlyser Adrian en villig och framåt riktad bild som mäklare. Dessutom har han en realistisk bild av marknadsläget och är kunnig med sina verktyg som mäklare samt vilka vägar är mest lämpliga för en lyckad försäljning. Läs mer
  • Tara M

2020-09-25

Tara M skrev om Adrian Atiani en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Ingen annan mäklare lyckades få sålt min bostad. Adrian lyckades och han gjorde ett grymt fantastiskt jobb. Han vet vad han gör, han är säker på sitt jobb, proffsig, otroligt trevlig och en bra lyssnare. Jag kommer definitivt att höra av mig till honom när det är dags att hitta mig en ny lägenhet. Läs mer
  • 2020-09-24

Dennis W skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vid köp av bostadsrätt är vi mycket nöjda. Hoppas det blir lika bra när Michaela ska sälja den vi har. Läs mer
  • 2020-09-23

Tobias S skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Kunde inte ha fått ett bättre bemötande, Vendela är kunnig i det hon gör, snabb på att återkoppla och sprutar av positiv energi. Är supernöjd som köpare med hur hon har hanterat allt ;) Läs mer
    2020-09-29 Vendela G svarar Tobias S
    Hej Tobias, Kul att du är nöjd med din upplevelse! Grattis till en magisk lägenhet och jag är säker på att du kommer stortrivas! Allt gott, Vendela
  • 2020-09-18

Annie L skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi har köpt en lägenhet.
    Vi blev bemötta på ett utmärkt sätt, Lovisa tillgodosedde verkligen våra önskemål tillsammans med säljaren. Lovisa levde upp till de förväntningar som vi hade, hon tog reda på de frågor som vi hade och svaren fick vi snabbt. Positivt överraskad att hon var så anträffbar, i en köpeprocess gillar man att få snabba svar.

Vi möttes av ett lugn som var en trygghet för oss.
    Vi kan varmt rekommendera Lovisa som mäklare. Läs mer
  • 2020-09-18

Johan B skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag har sålt min 2a med hjälp av Lovisa och fick rekordpris i området. Lovisa kom väl förberedd vid första mötet, lätt att nå när vi behövde svar på frågor, lyhörd för vad vi vill med bra stöttning av tidigare statistik och erfarenhet.
    Jag kan verkligen rekommendera Lovisa som mäklare! Läs mer
  • 2020-09-17

Lena S skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Hej ! Sålt bostadsrätt. Duktig inlyssnande, stödjande och proffsigt och framförallt kunning mäklare
    . Läs mer
  • 2020-09-17

Klara G skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag har köpt en bostadsrätt. Blev bemött på ett mycket bra sätt både vid telefonkontakt samt i verkligheten. Hon var kunnig om bostaden. Återkopplade snabbt! Läs mer
  • 2020-09-17

Erika J skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Otroligt trevlig och hjälpsam på mitt första lägenhets köp, känns aldrig som man ställer en dum fråga, hon har en väldigt bra kontakt med en Läs mer
  • 2020-09-16

Johan S skrev om Adrian Atiani en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Tydlig, lugn och pedagogisk i sitt sätt att vara och förklara. Vi som köpare kände oss trygga från första telefonsamtalet och framåt. Läs mer
  • John L

2020-09-16

John L skrev om Henning Wennberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Henning gjorde det omöjliga möjligt. Han sålde vår 4 rummare på 95,5 kvm till rekord pris.
    Han har varit fullt engagerad sen första mötet och jobbat extremt hårt för att med god marginal överträffa våra förväntningar kring slutpriset.
    Vi har och kommer fortsätta rekommendera Henning till dom som behöver en pålitlig, duktig och kunnig mäklare. Vi hoppas att kunna göra fler samarbeten i framtiden med honom.

Greta & John Läs mer
    2020-09-16 Henning W svarar John L
    Tack så hemskt mycket för fina ord!
    Var otroligt kul att jobba med er genom hela processen. Önskar er ett stort lycka till med era framtidsplaner.
    Ha det bäst så ses/hörs vi i framtiden!
  • 2020-09-16

Christina B skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi sålde en trea i Lunden, Göteborg.
    Vi blev bemötta på enkelt och proffsigt sätt. Vi hade hört att Jakob var en av de absolut bästa mäklarna i området och där blev vi inte besvikna!!
    Jakob är en otroligt positiv och social person och är väldigt härlig att jobba med. Vi rekommenderar honom alla dar i veckan. Läs mer
    2020-09-23 Jakob L svarar Christina B
    Stoooort tack Christina, vilka fina ord :) Det värmer verkligen!
    Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er i försäljningen och det känns jättekul att ni är nöjda och att era förväntningar infriades.

Vi ses snart igen:)
  • 2020-09-16

Erik A skrev om Adrian Atiani en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Sålde vår lägenhet på 55 kvm och vi fick väldigt bra betalt!
    Professionell, trevlig och alltid på hugget.
    Väldigt duktig, rekommenderas varmt Läs mer
  • 2020-09-16

Niklas E skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpte en bostadsrätt. Blev bemött bra av mäklaren som alltid var kontaktbar och skönt nog svarade bra på sms och bara ringde om det behövdes. Tydlig men snabb och som första affär för mig var det ändå inga oklarheter. Läs mer
    2020-09-23 Jakob L svarar Niklas E
    Tack för dessa fina ord Niklas :)
    Kul att du uppskattade min kommunikation, det gäller ju att anpassa sig efter vad som passar kunden bäst :)

Vi ses snart igen!
  • 2020-09-16

Adam T skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jakob var mäklare vid mitt köp av bostadsrätt och som för mig som förstagångsköpare var han oerhört pedagogisk i processen.

Han är även lyhörd, tillgänglig och enkel att kommunicera med, något som uppskattades för alla de frågor jag hade.

På det stora hela är jag väldigt nöjd med förmedlingen och hanteringen av bostadsrätten samt resten av processen, kände mig trygg med Jakob. Läs mer
    2020-09-23 Jakob L svarar Adam T
    Tack snälla Adam, det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig. Jag vet att det är mycket att tänka på vid ett första köp och därför känns det extra kul att du upplever allt som tydligt och trevligt. Tack!

Vi ses snart igen!
  • 2020-09-16

Jakob Å skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jakob hjälpte oss sälja vår trea i Lunden, Göteborg. Han gav ett proffsigt och lättsamt intryck från första mötet och guidade oss genom visningar och budgivning med ett lugn som gjorde att vi kunde känna oss bekväma genom hela processen. Läs mer
    2020-09-23 Jakob L svarar Jakob Å
    Tack Jakob :)
    Så kul att höra att ni känner er nöjda med min insatts. Det har varit riktigt roligt att få hjälpa er att sälja er fina lägenhet och att allt gick så smidigt.

Ha det bra så ses vi snart igen!

Köpt bostadsrätt i Göteborg, mycket engagerad mäklare! Läs mer
  • 2020-09-16

Håkan T skrev om Henning Wennberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Snabb återkoppling på frågor med konkreta svar samt ett trevligt bemötande och korrekt förfarande vid avtalsskrivning. Läs mer
    2020-09-16 Henning W svarar Håkan T
    Tack Håkan och Sofia! Lycka till med flytt och inflyttning. Ha det bra!

Ånäsvägen 4, 416 67 Göteborg

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte