Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Ånäsvägen 4, 416 67 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling Göteborg Östra!

Här på kontoret på Redbergsplatsen känner vi till Göteborgs östra centrum och kan hitta boendet du alltid drömt om, mitt i storstadspulsen. Vare sig du vill ha en lägenhet med utsikt över staden, ett litet gårdshus eller en radhuslägenhet med grön utegård finner vi platsen för dig och dina önskemål.

Vi har lång erfarenhet av branschen. Vad du än vill fråga om i bostadsväg kan vi garanterat svara. Vi hör till en kedja med över 80 års erfarenhet av mäklarbranschen och brinner för att människor ska bo bra.

Läs vad 291 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

• Martin I

2019-11-21

Martin I skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpt lägenhet i bagaregården. Lovisa gjorde ett kanonjobb med att bemöta våra förväntningar. Läs mer
    2019-11-21 Lovisa Wiklund svarar Martin I
    Tusen tack för härlig feedback Martin :) Underbart att höra att ni är nöjda, må gott så ses vi på tillträdet.
  • 2019-11-21

Anna S skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Supertrevligt bemötande vid köpet av vår lägenhet. Läs mer
    2019-11-21 Lovisa Wiklund svarar Anna S
    Vad härligt att höra Anna! Jättekul att ni blev köpare och så kul att höra att ni är nöjda :) Må gott så ses vi på tillträdet!
  • 2019-11-19

Rakel E skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jakob gjorde ett mkt bra jobb. Skötte det hela på ett proffsigt sätt. Vi är mkt nöjda med hans insats vid försäljningen av våran insatslägenher Läs mer
  • 2019-11-16

Marina S skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag köpte en lägenhet och blev nöjd med köpet.

Lovisa var proffsig och allt kändes tryggt och det var en smidig hantering. Läs mer
  • 2019-11-16

Veronica S skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi har fått hjälp med att sälja vår 3a i olskroken. Vi är väldigt nöjda med bemötande, arbetet Lovisa utfört och sättet hon gjort det på. En väldigt proffsig, lyhörd och ödmjuk mäklare! Vi kände verkligen att hon kämpade för oss samtidigt som hon gav oss råd. Lovisa levde mer än väl upp till alla förväntningar vi hade och vi kunde inte vara nöjdare med vårt val av mäklare! Läs mer
  • 2019-11-13

Bastian H skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Det var jättetrevligt! Allt gick smidigt och professionellt. Läs mer
    2019-11-15 Lovisa F svarar Bastian H
    Tack snälla Bastian! Hoppas ni ska trivas i er nya lägenhet!
  • Clas A

2019-11-12

Clas A skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Sålde vår etta i Bagaregården, Göteborg. Lovisa hade ett proffesionellt, lugnt och prestigelöst bemötande från start. Vi träffade två andra fastighetsmäklare innan vi bestämde oss, och det var ingen tvekan om att det kändes bäst med Lovisa.

Vi ville inte att försäljningen skulle bli för stressig och Lovisa lät oss ta det i vår takt samtidigt som hon visade bra känsla för timing av fotografering, publicering av annons, visning osv. Hon höll oss hela tiden informerade om vad som hände i processen.

På grund av stort intresse blev budgivningen något hektisk, men Lovisa visade då prov på proffesionellt bemötande även gentemot de som budade så att ingen blev alltför besviken.

Vi ger Lovisa våra starkasta rekommendationer och skulle anlita henne igen om vi behöver sälja i framtiden. Läs mer
    2019-11-21 Lovisa Wiklund svarar Clas A
    Wow! Detta är den finaste reco jag fått tror jag!!! Underbart att höra att ni är så nöjda och jag är framförallt väldigt tacksam över att jag fick äran att hjälpa er i denna stora affär. Det bästa jag vet är när jag har nöjda kunder, och det är såå kul att göra affärer med så trevliga kunder som er. Må gott så ses vi på tillträdet :)
  • 2019-11-12

Linn Elena Z skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi har köpt en lägenhet och Lovisa hjälpte oss mycket med alla frågor som vi -som köpte första gången - hade.
    Tack så mycket Läs mer
    2019-11-15 Lovisa F svarar Linn Elena Z
    Tusen tack Linn! Vi ses på tillträdet! :)
  • 2019-11-11

Karin S skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi har köpt en mindre bostadsrätt i Gamlestaden.
    Lovisa har varit mycket hjälpsam. Hon är kunnig, trevlig och lätt att få kontakt med. Svarar snabbt och tydligt på allt vi undrar över. Läs mer
    2019-11-21 Lovisa Wiklund svarar Karin S
    Tusen Tack Karin! Jätteglad är jag att ni känner er nöjda, för det betyder så mycket för mig. Må gott!
  • Lea W

2019-11-11

Lea W skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi fick möjligheten att båda köpa ett objekt som Lovisa sålde och även sålde vår lägenheten.
    Anledningen till att vi valde Lovisa var för det fantastiska bemötandet, förståelse och den realistiska inställningen i både köp och sälj.
    Varje unik situation kände man sig hörd och sedd.
    Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2019-11-21 Lovisa Wiklund svarar Lea W
    Tusen Tusen tack Lea! Jag är så tacksam att jag fick möjligheten att hjälpa er med dessa stora affärer och det betyder jättemycket för mig att ni är nöjda och trygga. Underbart att göra affärer med så trevliga kunder som er. Ses på tillträdet :)
  • 2019-11-10

Caroline J skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpt lägenhet på Stabbegatan 30.
    Lovisa är hjälpsam, kunnig och har svar på alla våra frågor. Varit lätt att komma i kontakt med vilket alltid är ett plus.
    Ett lägenhetsköp är en stor affär vilket är lite läskigt men samtidigt väldigt spännande och roligt där Lovisa var en stor del till att det blev så bra som det ändå blev. :) Läs mer
    2019-11-21 Lovisa Wiklund svarar Caroline J
    Vilka fina ord Caroline! Det är mitt mål att ni som köpare ska känna er trygga och nöjda och det är fantastiskt när det också blir så. Det är kul att göra affärer med så trevliga kunder som er. Må gott så ses vi på tillträdet :)
  • 2019-11-05

Olivia Poonam D skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpt och sålt av Jakob.

Jakob är väldigt trevlig och omtänksam, finns ingen bättre helt helt enkelt. Läs mer
  • 2019-11-05

Anna B skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi köpte en bostadsrätt och fick fantastiskt bra bemötande som hittills överträffat alka våra förväntningar. Läs mer
    2019-11-21 Lovisa Wiklund svarar Anna B
    Tusen Tack Anna! Jättekul att ni blev köpare och jag blir så glad över att höra att ni är nöjda!
  • 2019-11-05

Linnéa W skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Lovisa har varit en helt underbar mäklare som engagerat sig och det har varit en personlig service! En av de bästa upplevelserna jag haft med en mäklare. Läs mer
    2019-11-21 Lovisa Wiklund svarar Linnéa W
    Tusen tusen tack Linnéa! Vilka himla fina ord, jag blir så glad att höra detta!! Det är underbart med nöjda kunder, vi ses på tillträdet. Må gott så ses vi snart :)
  • Sara P

2019-11-04

Sara P skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag kan varmt rekomendera Lovisa Flodin. Jag flyttade från Göteborg till annan ort och Lovisa var väldigt hjälpsam under hela processen särskilt när jag lämnat Göteborg. Hon hjälpte till med nycklar mm. Tack vare Lovisas fina stöd så kändes min försäljning trygg även när jag själv inte kunde vara på plats. Hon höll kontakt med mig under hela processen.En mäklare som ger det lilla extra! Är mycket nöjd. Läs mer
    2019-11-15 Lovisa F svarar Sara P
    Tack snälla Sara för förtroendet och för dina fina ord! Hoppas att du ska trivas i det nya boendet och att allt går bra med det nya jobbet! Vi hörs när det är dags för deklarationen. // Lovisa
  • 2019-11-03

Regina P skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpt bostadsrätt.
    Himla bra mäklare. Läs mer
  • 2019-11-03

Bosse R skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpt bostad på Kobbarnas väg 3.
    Jakob har ett perfekt bemötande som utstrålar kunnighet med en personlig "touch".
    Våra förväntningar på besöket i bostaden var från början lite avvaktande med Jakobs goda beskrivningar av omgivningen samt bostadsförening fick oss att besluta köpa.
    Jakob har en ärlig framtoning, är noggrann. gav oss tid till eftertanke och framåttänkande.MVH Bosse och Catherine Rofors Läs mer
  • Andrea G

2019-10-29

Andrea G skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Lovisa är en väldigt trevlig och duktig mäklare. Vi köpte vår lgh genom henne och hon gjorde affären snabb och smidig. Snabb på att svara på alla våra frågor. Läs mer
    2019-11-15 Lovisa F svarar Andrea G
    Tusen tack Andrea! Vi ses på tillträdet. :) // Lovisa
  • 2019-10-29

Jesper N skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    En mäklare som kan sin grej! Alltid trevlig och glad under våra möten! Värd vartenda öre! Läs mer
    2019-10-30 Lovisa Wiklund svarar Jesper N
    Åh tusen tack för fina ord Jesper, det värmer verkligen!! Jag blir jätteglad av att höra att ni är nöjda, vi ses på fredag :)
  • 2019-10-28

Jimmy B skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi tyckte svensk fastighetsförmedling gjorde ett proffsigt intryck vid en snabb affär. Läs mer
    2019-10-28 Kicki N svarar Jimmy B
    Hej Jimmy. Tack för omdömet! Hoppas allt är bra med Er och att Ni trivs.
  • 2019-10-26

Ann-Helen L skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Först fungerade inte bud messen, fick ringa och berätta detta.
    Sen så var jag tydlig med vilka villkor jag gick med in på i budgivningen, vann budgivningen, men tråkig kväll där mäklaren uppträdde oprofessionellt, med mess som inte var bra.

Dagen efter vid kontraktsskrivning så var mäklaren helt ok, och gjorde det hen skulle. Läs mer
    2019-10-26 Lovisa F svarar Ann-Helen L
    Hej Ann-Helen!

Vi hade svårt att hitta ett tillträdesdatum som passade både er som köpare och säljaren. Jag framförde säljarens önskemål om tillträdesdag, vilket inte gick i linje med vad ni önskade. Det är ibland svårt att hitta en tillträdesdag som passar båda. Men jag hoppas verkligen att lösningen jag hittade känns bra för er nu. Mitt uppdrag är att vara en mellanhand mellan säljare och köpare, och måste därför framföra säljarens respektive köparens önskemål. Min största prioritering är alltid att mina kunder ska känna sig trygga och nöjda, och det är ibland lite klurigt när köpare och säljare har olika viljor och jag står mellan er. Men vi hittade ju tillslut en lösning som jag verkligen hoppas känns bra för er båda.

Stort lycka till med flytten nu, ring om det är några frågor. Vi ses på tillträdet!
    Bästa hälsningar, Lovisa
  • 2019-10-21

Adam S skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Lägenhetsköpet gick snabbt för min del då budgivningen inte hade uppnått ett bud som säljaren ville acceptera. Jag kontaktade därför mäklaren som ordnade visning och slutligen kontraktsskrivning utan krångel. All kommunikation sköttes på ett bra sätt och när hjälp behövdes svarade Jakob gladeligen på frågor. Min upplevelse av mäklaren och hela affären är positiv Läs mer
  • 2019-10-20

Maria L skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag har köpt en bostadsrätt i ett 55+ i Bagaregården och säljer en bostadsrätt i Lunden.
    Allt har gått så fort med att köpa bostad så jag hann inte ha några direkta förväntningar annat än saklighet och positivt bemötande.

Nu ska min lägenhet säljas och med stor sannolikhet lever mäklaren upp till mina förväntningar på saklighet och positivt bemötande.

Mäklaren är kommunikativ, drivande och kunnig. Läs mer
    2019-10-25 Lovisa F svarar Maria L
    Tack snälla Maria! Jag är så glad för din skull att du har hittat en så fin lägenhet. Nu ska vi se till att få en lika lyckad affär för din fantastiska lägenhet.
    //Lovisa
  • 2019-10-20

Hannes J skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vid försäljning av vår lägenhet fick vi ett mycket professionellt, öppet och trevligt bemötande från Lovisa.
    Vi va ute i god tid och Lovisa hanterade löpande kontakt med oss mycket bra då vi under tiden letade efter vårt kommande boende.
    Då affären skulle avslutas skötte hon även detta mycket förtroendeingivande.

Med Lovisa som mäklare blir man löpande informerad och känner en trygghet under hela processen. Läs mer
    2019-10-30 Lovisa Wiklund svarar Hannes J
    Tusen tusen tack för de fina orden Hannes och Lovisa! Det gör mig väldigt glad att höra att ni känner er så nöjda :) Alltid kul att göra affärer med så trevliga kunder som er. Må gott!
  • 2019-10-20

Elinor B skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpt en bostadsrätt; 2a på 54m2. Läs mer
  • 2019-10-20

Karin L skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Positiv, tydlig och med bra återkoppling längs vägen och bra websida att följa processen på. Läs mer
    2019-10-25 Lovisa F svarar Karin L
    Tack snälla för förtroendet, glad att du är nöjd! Vi ses på tillträdet!
    Vänligen, Lovisa
  • 2019-10-20

Heléne J skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Kändes helt enkelt proffsigt, modernt och personligt. Läs mer
    2019-10-25 Lovisa F svarar Heléne J
    Stort tack för förtroendet och roligt att ni är nöjda! Ha en fin helg så hörs vi närmre tillträdet.
    // Lovisa
  • Alexandra N

2019-10-19

Alexandra N skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Sålde min älskade 2:a i Lunden genom Lovisa Flodin på Svenskfast. Lovisa har varit så tillmötesgående och hjälpt mig genom processen med stor professionalitet och flexibilitet. Svarade i telefon/sms när som helst och gav råd om hur jag skulle bemöta förhandsbud, bistod med statik för att stödja sina teser mm. Superbra från början till slut! Läs mer
    2019-10-25 Lovisa F svarar Alexandra N
    Tusen tack Alexandra! Glad och tacksam över att få förtroendet att förmedla din fina 2:a, och roligt att du känner dig nöjd med resultatet! Ha det så fint så ses vi på tillträdet. // Lovisa
  • Rebecka R

2019-10-18

Rebecka R skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    köpt:
    lägenhet, 3 rok, 85 kvm.

Mäklaren:
    påläst, trevlig, trygg

förväntningar:
    överträffade.
    Vi uppskattade den faktagenomgång som hölls vid visning samt att det fanns två mäklare på plats - en som tog emot alla vid dörren och en som en hela tiden fanns tillgänglig för frågor i lägenheten.
    Dessa två punkter skiljde visningen från de vi tidigare varit på Läs mer
    2019-10-18 Michaela d svarar Rebecka R
    Hej Rebecka! Tack så mycket för din fina rekommendation! Det gläder mig att höra att din upplevelse av visningen var så bra, då detta är ett moment som vi verkligen känner är värdefullt för både köpare och säljare att det görs ordentligt och med stor omsorg, och därför lägger mycket fokus på.
    Stort grattis till köpet av er fina nya bostad!
    /Michaela
  • Jessica B

2019-10-17

Jessica B skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi valde att sälja vår lägenhet med Jakob efter ett ärligt, personligt och mycket trevligt möte. Han höll oss uppdaterade på allt som hände kring vår försäljning och såg till att vi kände oss trygga genom hela processen. Det är många tankar och funderingar vid en bostadsaffär och Jakob gjorde det enkelt för oss genom sin kunskap och tillgänglighet. Läs mer
    2019-10-18 Jakob L svarar Jessica B
    Tack för de fina orden Jessica :)

Det värmer ett mäklarhjärta och det är superkul att höra att ni känner er nöjda med den återkoppling ni fått. Det är ju en väldigt känslomässig och stressig period där det är otroligt viktigt att ni hela tiden vet vad som händer.

Nu får vi se till att hitta ett nytt boende åt er, ses snart igen!
  • 2019-10-16

Jan Erik D skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Bra bemötande, god lokalkännedom, effektiv. Informativ.
    Har aldrig köpt/sålt bostad förut så inget att jämföra med. Läs mer
    2019-10-16 Kicki N svarar Jan Erik D
    Hej och tack för omdömet. Självklart är det inte lätt att jämföra om man inte köpt och sålt via mäklare flera gånger!
  • 2019-10-15

Angela M skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Hög kunnighet och mycket gott bemötande med stor servicekunskap! Läs mer
    2019-10-18 Jakob L svarar Angela M
    Tack Angela! Har varit superkul att få assistera både när du köpte och sedan när du sålde.

Tack för förtroenden och de fina orden :)
  • 2019-10-15

Cecilia W skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi sålde vår bostadsrätt i Gamlestaden. Det var första gången vi sålde en bostadsrätt. Genom hela processen har det känts tryggt att ha haft Kicki som vår mäklare. Kicki är ytterst professionell, arbetar effektivt, har ett mycket trevligt bemötande, håller en ständigt informerad och är hjälpsam! Det blev en smidig och enkel försäljning. Vi rekommenderar varmt att anlita Kicki! Läs mer
    2019-10-15 Kicki N svarar Cecilia W
    Tack Cecilia! Det var absolut en av de bästa rekommendationer jag fått!!!
  • 2019-10-15

Axel T skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpt en bostadsrätt. Jakob har varit lätt att ha och göra med, väldigt trevlig, öppen och rak samt snabb på att återkoppla över frågor eller funderingar. Läs mer
    2019-10-18 Jakob L svarar Axel T
    Tack Axel, underbart att höra att ni känner er så nöjda. Har varit väldigt kul att få hjälpa er genom hela köpprocessen.

Vi ses snart igen!
  • 2019-10-14

Carl Ä skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Duktig, påläst och förtroendeingivande. Kommer kontakta Jakob vid nästa försäljning, inget tvivel!

Vi hade lite otur med tajming, andra objekt dök upp samtidigt som första visningen. Men Jakob laddade om och efter visningsrunda nr 2 hade vi två intressenter vilket ledde till lyckad budgivning och slutpris.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-10-18 Jakob L svarar Carl Ä
    Tack för de fina orden Calle! Det gör mig väldigt glad att höra att du känner dig så nöjd :)

Precis som du säger så har man ibland lite otur men då är det som sagt viktigt att man tillsammans agerar för att få en lyckad affär, inte bara ett snabbt avslut :)

Tack för denna gång!

Hoppas vi ses snart igen!
  • 2019-10-12

Jonas H skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Kanon mäklare trevlig skön gubbe ! Läs mer
    2019-10-18 Jakob L svarar Jonas H
    Tack Jonas och detsamma till dig!

Hör av dig om det skulle vara något jag kan hjälpa dig med :)
  • 2019-10-12

Rosita A skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Alla som går i köp- eller säljtankar av sin bostad borde få möjlighet att låta mäklare Jakob Larén på Svensk Fastighetsförmedling ta hand om affären.

Som kund har jag varit på båda sidorna, först som köpare med en intensiv budgivning och en inre oro hur det hela skulle sluta... Jakob fick mig att känna mig som en vinnare i den affären - med en stabilitet, ett lugn och en härlig humor guidar han mig som kund varligt framåt.

Som säljare känner jag en total trygghet i processen, Jakob är otroligt proffsig - jag är mer än tacksam för att han har en fingertoppskänsla när det är dags att ta nästa steg. Jakob är professionell samtidigt som personlig men inte privat, och det uppskattar jag väldigt mycket.
    Tack för goda affärer! Läs mer
    2019-10-18 Jakob L svarar Rosita A
    Rosita!!!! Vilka fina ord :D Tack tack tack!!!

Har varit fantastiskt kul att få hjälpa dig som både köpare och säljare.
    Hoppas att vi ses snart igen!

Återigen, stort tack!
  • 2019-10-11

Casper J skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Lovisa hjälpte mig med försäljningen av min lägenhet på Brunkebergsgatan, vilket sköttes över förväntan. Hon var noggrann med att uppdatera mig under hela försäljningnen och var tydlig och realistisk med förväntansbilden.

Jag rekommenderar varmt att ta hjälp av Lovisa. Läs mer
    2019-10-18 Lovisa Wiklund svarar Casper J
    Tusen tack Casper för att jag fick förtroendet att sälja din fina lägenhet! Nu ska jag försöka göra allt för att du ska hitta något nytt också :)
  • 2019-10-11

Linda K skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpt- Jakob är otroligt kunnig och serviceminded. Både närvarande innan under och efter. Toppen mäklare. Läs mer
    2019-10-18 Jakob L svarar Linda K
    Taaaaack Linda!
    Så glad jag blir, har varit riktigt kul att få hjälpa dig som köpare och ska bli minst lika kul att nu få hjälpa dig som säljare :)

Ha en underbar dag!
  • 2019-10-11

Francisco H skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Fantastisk närvarande mäklare från början till slut. Läs mer
    2019-10-11 Kicki N svarar Francisco H
    Tack Francisco, det var snällt sagt. Kul att Ni är nöjda med Er försäljning!
  • 2019-10-10

Nilofarr A skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpt bostad, sjukt driven mäklare! Trevlig och social och bra återkoppling! Väldigt respektfull. Läs mer
    2019-10-18 Jakob L svarar Nilofarr A
    Tack Nilofarr! Så fina ord som verkligen värmer :)
    Har varit väldigt kul att få hjälpa dig!

Hoppas du trivs och hör av dig ifall det skulle vara något jag kan hjälpa dig med.
    Glöm inte att hälsa pappa så gott från mig :D
  • 2019-10-10

Amelie T skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpte en lägenhet, 2 rum och kök. Mycket trevligt bemötande! Bra uppföljning efter kontraktsskrivning. Dolt fel i lgh som mäklaren tog på stort allvar, vilket kändes tryggt. Läs mer
    2019-10-18 Jakob L svarar Amelie T
    Tack så mycket!
    Så roligt att höra att ni är nöjda :) Alltid tråkigt när saker inte funkar som det ska men känns otroligt skönt att ni kände att jag gjorde vad jag kunde för att hjälpa er :D

Ring mig om det finns något jag kan göra för er!
  • 2019-10-10

Otto T skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Fantastiskt trevlig och kompetent mäklare!

Fick Utmärkt service genom hela processen och Jakob kom med goda råd och tips som gjorde försäljningen smidig och enkel!

Skulle rekommendera honom till alla! Läs mer
    2019-10-18 Jakob L svarar Otto T
    Stooort tack för dina fina ord Otto!

Har varit ett sant nöje att få hjälpa dig :)

Hoppas vi ses snart igen!
  • 2019-10-10

Simon P skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpt Villa
    Saklig, men ganska arrogant.
    Arrogant till trots - effektiv och handlingskraftig.
    Inte särskilt charmig i bemötandet vilket är en smaksak. Upplevs professionell men har en översittarattityd.
    Du får det ni avtalat men inte mer.
    Är ofta stressad och då är inte du prioritet. Läs mer
    2019-10-10 Kicki N svarar Simon P
    Hej Simon.
    Bra att Du tycker att jag är effektiv, professionell och handlingskraftig men det är givetvis tråkigt att Du anser att jag har en översittarattityd. Vet inte vad Du önskade mer men inte fick förutom att säljarna inte ville sälja till Er på förhand men det är ju tyvärr inget som jag kan bestämma, tvärtom så bad jag dem överväga Ert förhandsbud ordentligt innan de tackade nej. Säljarna bestämmer.
  • 2019-10-10

Mollie Å skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Bra bemötande men utelämnade massor av väsentlig information om lägenheten jag köpte. Läs mer
    2019-10-18 Jakob L svarar Mollie Å
    Hej Mollie,

Tack för ditt omdöme. Superkul att höra att ni är nöjda med mitt bemötande under processen.
    Självklart också tråkigt att höra att ni upplever att det utelämnades massor av väsentlig information om bostaden du och din far köpte.
    Jag hoppas verkligen att du trivs och att ni kommit i ordning bra. Jag hoppas också att ni känner er relativt nöjda med den hjälp vi bistod med, som mäklare är det ibland väldigt tråkigt att behöva vara en oberoende mellanhand då jag aldrig får ta parti för någon.

Att näst intill ingenting i köket fungerade vid er första inspektion av lägenheten efter tillträdet och att det fattades nycklar gjorde mig väldigt ledsen.
    Hade jag kunnat veta detta innan så hade jag givetvis låtit er veta detta men tyvärr så händer saker och ting mellan kontraktsdag och tillträdesdag som vi tyvärr inte kan styra över.

När saker och ting inte går som man vill eller tänkt försöker jag alltid att ta ansvar för att hjälpa mina kunder på bästa sätt.
    Den ersättning som jag hjälpte er att få från säljaren samt den flyttstädningen vi ordnade åt er och de nycklar vi tog ansvar för och betalade hoppas jag gör att upplevelsen kändes något bättre.

Lycka till med nya bostaden och hör av dig om ni behöver hjälp med något i framtiden.
  • 2019-10-10

Liisa J skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpte 2 rum och kök. Bemötandet bra.
    Mäklaren var tjänstvillig.
    Upplevelsen positiv. Läs mer
    2019-10-23 Vendela G svarar Liisa J
    Tack för din rekommendation Liisa. Glad att du upplevde köpet positivt, jag finns alltid ett samtal bort om det dykt upp några frågor. Hoppas du trivs bra i din fina lägenhet. :)
  • 2019-10-10

Joel A skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Lovisa var en mycket bra mäklare. Hon hade en god och välkomnande attityd även efter affären var klar. Läs mer
    2019-10-18 Lovisa Wiklund svarar Joel A
    Tusen tack Joel! Hoppas du och din tjej trivs kommer att trivas i lägenheten, tack för en mycket trevlig affär!
  • 2019-10-10

Pär H skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpt ett radhus och är väldigt nöjd som köpare av svensk fastighetsförmedling. Skulle rekommendera fler att köpa av de. Läs mer
    2019-10-10 Kicki N svarar Pär H
    Hej Pär.
    Tack för omdömet och kul att Du är nöjd med oss!
  • 2019-10-10

Karolina T skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Trevlig lättsam kompetent och tydlig. Läs mer
    2019-10-18 Lovisa Wiklund svarar Karolina T
    Tack så mycket Karolina! Jag hoppas och vet att du och tjejerna kommer att trivas toppenbra i den vackra lägenheten ni köpt. Vi ses på tillträdet :)
  • 2019-10-09

Fredrik E skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi är väldigt nöjda med Vendela som sålt vår bostadsrätt på förhand! Inför försäljningen av vår bostadsrätt träffade vi flera mäklare och det var ingen tvekan att Vendela var rätt mäklare för oss! Engagerad, ger aldrig upp och återkopplar alltid oavsett tid på dygnet. 10/10! Läs mer
    2019-10-23 Vendela G svarar Fredrik E
    Tack för en av dem finaste rekommendationerna jag fått. Jag tackar varmast för dina fina ord Fredrik! Det har varit så kul att vara med er i processen och hjälpa er med försäljningen av er bostad, och det gör mig himla glad att höra att ni är nöjda med hela upplevelsen. Hälsa Amanda så ses vi på tillträdet!

Ånäsvägen 4, 416 67 Göteborg