Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

• BadgeEightYears
1 358

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling Göteborg Östra! Här på kontoret på Redbergsplatsen känner vi till Göteborgs östra centrum och kan hitta boendet du alltid drömt om, mitt i storstadspulsen. Vare sig du vill ha en lägenhet med utsikt över staden, ett litet gårdshus eller en radhuslägenhet med grön utegård finner vi...

1358 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Annika L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Axel Sannerholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Stampen

En glad och positiv mäklare som verkligen fanns till för kunden.

Tilde B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Axel Sannerholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Stampen

Vi är supernöjda med Axel som mäklare! Han var alltid tillgänglig, engagerad och hjälpsam genom hela försäljningsprocessen. Försäljningen gick väldigt smidigt och vi fick ett pris som överträffade våra förväntningar. Rekommenderar varmt!

Signe S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Henning Wennberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Kålltorp

Fick alltid ett trevligt, avslappnat bemötande och återkopplade alltid snabbt på våra frågor och funderingar.

Elin Margareta W
Köpte sin lägenhet med hjälp av William Pernefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Strömmensberg

Blev bemött otroligt trevligt och proffsigt för varje gång jag var i kontakt med mäklaren

Svar från William Pernefors

Tack för de fina orden! Grattis till köpet av en grymt fin lägenhet. Bästa hälsningar,

Linnea W
Sålde sin lägenhet med hjälp av William Pernefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Strömmensberg

Jättebra bemötande, taggad mäklare som fick min lägenhet såld snabbt med ett pris som var över förväntan.

Svar från William Pernefors

Tack för ditt fina omdöme Linnea och tack för ett gott samarbete! Nu ska vi hitta ditt nya drömhem också!! Allt gott,

Christopher Håkan Olof L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Göteborg

Vi är supernöjda med Jakob och hans arbete. Han följde vår försäljningsplan och vi kunde känna oss trygga och var bra uppdaterade under hela processen. Det är inte första gången Jakob Larén hjälper oss med försäljning och vi kan starkt rekommendera honom.

Zandra G
Göteborg

Finns ingen annan mäklare än Jakob Larén som vi använder oss utav, han är det självklara valet! I köparens marknad så har han ändå gjort oss säljare tryggare än någonsin. Hans erfarenhet, genuina intresse, kunskap och trevliga bemötande gör att jag kan varmt rekommendera honom!

Stina N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Kallebäck

Trevlig och glad mäklare. Hade problem att sälja men tillslut gick det vägen ! Gjorde så gott hon kunde.

Julia N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Örgryte

Michaela är engagerad och erfaren mäklare som hade en tydlig plan för försäljningen. Snabb och smidig försäljning genom hennes spekulantregister. Min sambo har också sålt sin bostad genom Michaela och vi båda har varit väldigt nöjda, rekommenderas!

Ferdinand L
Bagaregården

Jag blev mycket väl bemött av Vendela från första stund. Hon visade ett genuint intresse för mina behov och var alltid tillgänglig för att svara på frågor och ge råd under hela försäljningsprocessen. Mina förväntningar var höga eftersom jag ville ha en smidig och effektiv försäljning, och mäklaren levde verkligen upp till dem. Hennes professionella och engagerade inställning, tillsammans med en djup förståelse för marknaden, gjorde att jag kände mig trygg och väl omhändertagen. Sammanfattningsvis var min upplevelse av...

Svar från Vendela Gilbert

Wow, vilken fin rekommendation! Så roligt att du är nöjd med försäljningen. Stort tack för att jag fick sälja din fantastiskt fina lägenhet. Ha en magisk sommar!

Conradin W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Lunden

Står helt klart enbart på säljarens sida, ingen service för köparen. Ville inte visa andra lägenheter i samma område som var under "aktiv matchning" och som man gärna hade jämfört med.

Svar från Jakob Larén

Hej Conradin, Först och främst, grattis till köpet av er nya fina bostad, tror och hoppas att ni kommer att trivas super där. Att ni upplever det så som du skriver är ju givetvis tråkigt då jag tyvärr inte kan styra över huruvida en granne vill sälja eller ha visning just när ni vill kika på en specifik bostad trotts att den ligger som kommande. Att de vill sälja direkt efter att en granne sålt till ett bra pris är inget jag kan styra över och det ingår i mitt jobb att sälja bostäder när säljaren vill och kan. Ha en fortsatt fin dag, vi ses på tillträdet!

Robin K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Tjernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Örgryte

Proffsigt och trevlig. Hon var tydlig och tillmötesgående åt båda hållen. Hon var proffsig, trevlig och tydlig. Svarade snabbt och kollade upp dom funderingarna vi hade.

Moa B
Göteborg

Rekommenderar verkligen Michaela som mäklare. Smidig och trygg kommunikation och ger alla ett trevligt och professionellt bemötande. Hon har tydliga strategier och anpassar försäljningen utifrån olika objekt, önskemål och mål med försäljningen.

Ginn W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Munkebäck

Proffsigt bemötande, det blev en snabb och smidig affär.

Lisa Ö
Köpte sin lägenhet med hjälp av Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Kålltorp

Trevlig och gav bra och genuina råd.

Svar från Vendela Gilbert

Stort tack Lisa för din fina rekommendation & grattis till en magisk lägenhet. Hoppas du hade en trevlig studentresa så ses vi efter sommaren. :)

Jessica Sofia A
Kålltorp

Väldigt nöjd med Vendela under hela försäljningsprocessen! Alltid trevligt bemötande och väldigt proffsig - tryggt att försäljningen varit i hennes händer.

Svar från Vendela Gilbert

Stort tack Jessica för din fina rekommendation, så kul att du är nöjd. Ha en magisk sommar så ses vi efter det. Kram!

Simon B
Lunden

En otroligt bra upplevelse där säljaren är i fokus och önskemål lyssnas in. Innovativa lösningar på hur vi skall optimera utfallet på försäljningen och en plan från a - b gör att man känner sig trygg med hela försäljningen

Svar från Vendela Gilbert

Tack tack tack bästa Simon för din fina rekommendation. Så roligt att jag fick hjälpa dig med försäljningen ytterligare en gång. Ha en magisk sommar!! <3

Mats L

Väldigt nöjd med hur Vendela gjorde försäljning smidig o snabb. M Lllja

Svar från Vendela Gilbert

Stort tack Mats för att du tog dig tiden att skriva en rekommendation. Glad midsommar!:)

Simon L
Lunden

Vendela är en väldigt professionell mäklare som jag varmt kan rekommendera för alla som önskar sälja sin bostad! Sålde min bostadsrätt till ett slutprisrekord i föreningen, tack vare *Aktiv matchning och svenskfast. Detta är andra gången jag säljer min lägenhet med Vendela. Hon är mkt hjälpsam oavsett frågor eller funderingar och lägger ned mkt tid och energi för att kunden ska vara nöjd och trygg. Hon svara alltid snabbt och är lätt att få tag i. Jag kommer fortsätta anlita Vendela för framtida försäljningar för då vet jag att jag får bäst betalt!

Svar från Vendela Gilbert

Åh, vilka fina ord!!! Stort tack bästa Simon för dina ord och att du tog dig tiden att skriva en rekommendation. Jag ser fram emot att göra fler bostadsaffärer tillsammans med dig. Ha en magisk sommar!! :)

Johan N
Kärralund

Lugn , bra , förtroende ingivande person

Svar från Jakob Larén

Stort tack för de fina orden :)

Jonatan K
Lunden

Jakob var tillmötesgående. Han hade en bra balans på att lyssna in behovet och förklara med sin erfarenhet vilka tips som kan vara bra att tänka på.

Svar från Jakob Larén

Tack så mycket Jonatan, kul att du är nöjd, varit ett nöje att få hjälpa dig :)

Bülent T
Kallebäck

Lyhörd, professionellt, snabbt, kommunikativ, tydlig,

Anders L
Göteborg

Ett jättebra intryck av Jakob han är väldigt kunnig och omtänksam .

Svar från Jakob Larén

Stort tack Anders, vi ses snart igen !

Niklas T
Munkebäck

Vendela var otroligt hjälpsam när vi skulle köpa vår bostadsrätt och var alltid redo på att svara på våra frågor

Svar från Vendela Gilbert

Stort tack Niklas för er fina rekommendation. Grattis till ett mycket bra köp. Hoppas och tror att ni kommer stortrivas i lägenheten och området. Glad midsommar! :)

Morgan D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alen Nuhanovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Göteborg

Hurra hurra hurra hurra snabb o effektiv

Nelly B
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Jag är otroligt nöjd med Svensk Fastighetsförmedling samt mäklaren Alen som såg till mina behov! Det fanns inte en minsta tvekan kring att försäljningen skulle gå smidigt till. Alen såg till att hålla mig uppdaterad kring hur allt går och var mycket behjälplig med allt!! Rekommenderar starkt till dig som vill ha en smidig, okomplicerad och över förväntan försäljning!

Susanne S
Örgryte

Michaela är en otroligt kompetent och engagerad mäklare med ett ständigt leende på sina läppar. Rekommenderas varmt!

Christoffer S
Munkebäck

Hon gjorde försäljningsprocessen enkel genom att vara engagerad, tillgänglig och trevlig. Rekommenderas!

Svar från Vendela Gilbert

Stort tack Christoffer för din fina rekommendation. Det gör mig glad att du är nöjd. Ha en solig vecka så ses vi på tillträdet! :)

Annelie J
Bagaregården-Strömmensberg

Mycket vänligt och professionellt bemötande. Det kändes tryggt att låta Michaela de Gooyert ta hand om försäljningen av min lägenhet

Max C
Göteborg

Toppbetyg! Mötte verkligen våra förväntningar och lite till. Fick vår lägenhet såld på rekordtid alltid ett bra bemötande. Rekommenderar verkligen Michaela till alla som planerar att sälja sin bostad.

Eveliina H
Munkebäck

Tillmötesgående, hjälpsam och snabb på återkoppling!

Svar från Henning Wennberg

Tack Evelina! Grattis till köpet av en fantastisk bostad :)

Thomas E
Gamlestaden

William var en klippa under hela försäljningsprocessen! Hans trygga, personliga och tydliga sätt gjorde att jag alltid kände mig välinformerad och lugn. Dessutom var han var ett utmärkt bollplank med stor kunskap om marknaden. Rekommenderas varmt!

Svar från William Pernefors

Tack så mycket för det fina omdömet Thomas! Det har varit ett nöje att jobba med dig. Stort grattis till en bra försäljning!

Jonas T
Björkekärr

Från start till mål var Vendela oerhört professionell. Ett fantastiskt bemötande och en obeskrivlig förmåga att alltid vara tillgänglig gör Vendela till en mäklare i världsklass.

Svar från Vendela Gilbert

Åh, vilken fin rekommendation. Stort tack för detta & så kul att ni är nöjda. Varit en fröjd att ha er som kunder! :)

Stina T

Rekommenderar verkligen Vendela!

Svar från Vendela Gilbert

Stort tack Stina för din fina rekommendation! Glad att ni är nöjda!

Daniel F
Köpte sitt hus med hjälp av Adrian Atiani en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Bagaregården

Tydlig och enkel att ha att göra med genom hela köpprocessen. Tog sig alltid tid att svara på frågor och försöka hitta lösningar direkt.

Ingvar G
Sålde sitt hus med hjälp av Adrian Atiani en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Bagaregården

Adrian är mkt trevlig och hjälpsam. Om han fortsätter så, kommer han att ha gjort gott skäl för arvodet!

Svar från Adrian Atiani

Stort tack för det fina omdömet, Ingvar! Jag uppskattar verkligen förtroendet och vårt goda samarbete. Önskar er all lycka och tveka inte att kontakta mig om det skulle vara något. Vi ses vid tillträdet! Ha en härlig sommar!

Marianne A
Bagaregården

Första hembesöket var mycket seriöst , Adrian förklarade mycket bra hur det går till vid försäljning. Det var bra eftersom vi köpte vårt hus för länge sen och har aldrig sålt något. Sedan har vi haft regelbunden kontakt fram till försäljningen som blev lyckad och snabb.

Svar från Adrian Atiani

Tusen tack för det fina betyget Marianne! Jag vill tacka för förtroendet och ett gott samarbete! Önskar er all lycka och tveka inte att höra av er vid minsta lilla. Ses på tillträdet! Ha en fin sommar!

Jacob H
Lunden

Mycket trevlig, snabb när det gällde och tog hänsyn till både säljare och köpare.

Svar från William Pernefors

Tack Jacob! Stort grattis till en underbar lägenhet.

Elin H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Tjernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Östra Centrum

Vår erfarenhet av att ha Lovisa som mäklare är enbart positiv. Hon var i kontakten med oss alltid glad och trevligt. Samtidigt som Lovisa lyssnade på våra önskemål var hon tydlig med sin bedömning av hur processen borde genomföras på bästa sätt. Hon upplevs kunnig. Hon var också noga med att hela tiden stämma av och följa upp. Vi kan varmt rekommendera Lovisa.

Isak L
Örgryte

Positiv från början till möjligheten att sälja till ett bra pris, trevlig och proffsig!

Svar från Jakob Larén

Tack så mycket Isak, väldigt kul att få hjälpa dig :)

Katariina P
Lunden

Alltid vänlig och positivt bemötande, höll mig uppdaterad. Förväntade mig att han kan sitt jobb och är pålitlig. Allt har flytit bra. Inga klagomål från min sida.

Svar från William Pernefors

Tack så mycket för det fina omdömet Katariina! Ha det bra så länge så ses vi på tillträdesdagen!

Ante M
Örgryte

Jakob såg till att visa /förmedla ett objekt som vi annars hade missat och sedan kom att köpa, vilket vi är väldigt tacksamma för. Han har ett personligt och varmt sätt att hantera personen och affären i sig och det är ett stort + att han är så lättillgänglig vid frågor och funderingar. Rekommenderar varmt👍

Svar från Jakob Larén

Tack så hemskt mycket för de fina orden Ante, vi hörs och ses snart igen :)

Linda F
Kallebäck

Michaela har varit en klippa i mitt köp av bostad! Jag hade många utmaningar på vägen, främst med banken och lånet. Michaela fanns där både som stöd och som rådgivare hur vi skulle ta oss vidare i processen. Tack vare hennes varma, konkreta och pålitliga bemötande så blev köpet så bra det kunde bli, trots omständigheterna.

Shkurte M
Örgryte

Vi är otroligt nöjda med mäklarens professionella och omtänksamma hantering av försäljningen av bostaden. Jakobs uppmärksamhet på detaljer och engagemang gjorde hela processen smidig och stressfri. Rekommenderar Jakob Larén varmt till alla som letar efter en mäklare med känsla och dedikation!

Svar från Jakob Larén

Tack så hemskt mycket för denna fina redo, det värmer! Ses snart igen!

Peter S
Göteborg

Engagerad, professionell och tillmötesgående.

Felicia Å
Sålde sin lägenhet med hjälp av Henning Wennberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Lunden

Positiv, trevlig och alltid snabb på återkoppla! Kände mig väldigt trygg med att sälja vis Henning.

Svar från Henning Wennberg

Tack Felicia för ett fint omdöme :)

Linnea A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alen Nuhanovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Göteborg

Fantastiskt återkoppling och tillgänglighet. Alen ordnade en snabb visning en fredag kväll och återkopplade hela tiden under sin semester på våra frågor. Vi som köpare känner oerhört förtroende för vår mäklare. Kan varmt rekommendera Alen!

Angelica D
Björkekärr

Vi kontaktade Vendela eftersom vi såg hennes kontakt i en annonsen för en annan lägenhet. Tyvärr kunde vi inte köpa den men sen blev hon väldigt duktigt att skicka oss andra alternativen inom budget och området vi önskade. Då hittade vi Träringen 22. Under hela processen har hon varit jätte snäll och svarade snabbt. Vi kände att vi kunde lita på henne och hon kunde svara alla våra frågor. Det var första gången vi köper en lägenhet och hon har gjort det en bra upplevelse utan stress.

Svar från Vendela Gilbert

Wow, vilken fantastiskt fin rekommendation! Jag är bara glad att jag kunde hjälpa er att hitta ert nya fina hem! Vi ses i sommar & hör av er om det är något innan dess!

Sarah H
Kallebäck

Super trevlig, höll oss uppdaterade hela vägen, snabb på att svara. Var en väldigt smidig och snabb process!

Svar från Vendela Gilbert

Stort tack Sarah för din fina rekommendation. Grattis till en magisk lägenhet, till både dig och Adnan. Ha en fin vecka. Ses i augusti!

Federico G
Björkekärr

Vendela förklarade alla frågorna vi hade angående avtalen och alla delarna i processen. Vi hade tillräcklig tid för att gå igenom dokumenten innan och under mötet. Hon är öppen och välkommande.

Svar från Vendela Gilbert

Vad glad jag blir att ni känner er trygga i erat köp. Grattis till en fantastisk lägenhet. Övertygad om att ni kommer trivas superbra. :) Vi ses 1 juli!