Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Ånäsvägen 4, 416 67 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling Göteborg Östra!

Här på kontoret på Redbergsplatsen känner vi till Göteborgs östra centrum och kan hitta boendet du alltid drömt om, mitt i storstadspulsen. Vare sig du vill ha en lägenhet med utsikt över staden, ett litet gårdshus eller en radhuslägenhet med grön utegård finner vi platsen för dig och dina önskemål.

Vi har lång erfarenhet av branschen. Vad du än vill fråga om i bostadsväg kan vi garanterat svara. Vi hör till en kedja med över 80 års erfarenhet av mäklarbranschen och brinner för att människor ska bo bra.

Läs vad 78 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

• Sofie M
    Sofie M skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Supernöjd med Christian som mäklare under försäljning av min lägenhet! Kunnig, hjälpsam, trevlig och engagerad beskriver Christian bra och jag som säljare har känt mig lugn och trygg genom hela processen. Lätt att få tag på samt kunnat förklara tydligt även för mig som säljer för första gången. Jag kan varmt rekomendera Christian som mäklare!
    2017-10-17 Christian V svarar Sofie M
    Många värmande ord och jag är evigt tacksam!
    Sedan får ni ta hand om varandra och njuta framöver. :)
    Må bäst,
  • Louise U
    Louise U skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Christian är en riktigt bra mäklare som vi verkligen kan rekommendera!
    Hela försäljningsprocessen gick mycket smidigt och det fanns inga tveksamheter på hur vi skulle gå tillväga. Christian är påläst, tydlig och väldigt ödmjuk. Vi är supernöjda!
    2017-10-17 Christian V svarar Louise U
    Tusen tack, super tacksam att jag fick vara en del av er bostadsresa :)
    Vi ses vid tillträdet sedan får ni njuta av framtiden i huset!
    Allt gott,
  • Anna D
    Anna D skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Kunnig, otroligt proffsig och engagerad är de orden som beskriver Christian bäst! En mäklare med hjärnan och hjärtat som får sin kund att känna sig trygg i varje steg och som har hjälpt mig till mitt livs bästa affär! En exeptionell förmedlare och trygghetspunt för sin kund i denna bostadsdjungel. Kan inget annat än att varmt rekommendera Christian till andra säljare/köpare!

En otroligt nöjd och tacksam säljare/Anna🌹
    2017-10-17 Christian V svarar Anna D
    Evigt tacksam för dom fina orden och jag ska göra allt jag kan för att mina kunder framöver ska uppleva samma som du fick göra.
    Önskar er all lycka i den nya bostaden, vi ses!
    /Christian :)
  • Markus L
    Markus L skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Mycket nöjd med hela min försäljning, från första möte till kontraktsskrivning! Tryggt och tydligt! Kan med varm hand rekommendera Christian som mäklare!
    2017-09-07 Christian V svarar Markus L
    Stort tack för ditt omdöme Markus!
    Det glädjer mig att läsa att du var nöjd med helheten av hela affären.
    Vi ses, allt gott!
    /Christian
  • Karolina N
    Karolina N skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Christian Vesala är en grymt bra mäklare som har varit en klippa i försäljningen av min lägenhet! Han har varit lätt att få tag på under hela processen och varit en bra förmedlare mellan säljare och köpare. Han har ordnat med en extra visning så att fler spekulanter har fått möjlighet att se lägenheten och har haft svar på alla mina frågor.

Jag kan verkligen rekommendera Christian! Han är supertrevlig, lugn och engagerad.
    2017-08-18 Christian V svarar Karolina N
    Karolina, det har varit en ära att få vara med under hela din process både med köp av ny lägenhet samt försäljning av din tidigare bostad!
    Vi ses vid tillträdet och tusen tack för dom fina orden :)
  • Kristoffer M
    Kristoffer M skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag vet inte vad jag ska börja. Jag tror inte jag har träffat en sån här trevlig å ödmjuk människa någonsin. Han är extremt duktigt på det han gör, han har sten koll på allt. Jag är extremt tacksam han jag valde dig Christian till våran mäklare efter alla vi hade hos oss. Du är extremt kunnig i alla områden som gäller att ha koll på när det kommer till att vara mäklare. 5 av 5 i betyg.
    2017-08-18 Christian V svarar Kristoffer M
    Kristoffer, vet inte vad jag skall säga men är mycket tacksam över att jag blev vald till er mäklare!
    Ni har varit väldigt tillmötesgående, hjälp mig med dom frågor som fanns kopplat till bostaden och det var en ära att få förmedla den.
    Vi ses vid tillträdet och hörs av därefter.
  • Mitra P
    Mitra P skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jakob var riktigt grym hela vägen. Vi behövde en snabb försäljning och Jakob ställde in sina egna planer på kvällen för att hjälpa oss med planering och skrivning av all dokumentation i början av processen. Han visade stort engagemang under hela processen och uppdaterade oss regelbundet. Han hjälpte oss även med en grym stylingkontakt och en toppenfotograf. Priset landade på 2,7 milj för en en 2:a på norra gubbero på 45 kvm (utan balkong). Ett riktigt bra slutpris :)) vi var båda toknöjda med Jakob och rekommenderar honom varmt till er som funderar på att sälja
    2017-07-24 Jakob L svarar Mitra P
    Stort stort tack, vad glad jag blir :)
    Det var verkligen superkul att få hjälpa er och ni har gjort ett fantastiskt jobb med lägenheten.

Hoppas att ni får en riktigt skön fortsatt sommar och tack för förtroendet.

Vi hörs!
  • Christer B
    Christer B skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi är helnöjda med Jacobs insats vid försäljningen av vår mors lägenhet.
    Jacob är mycket trevlig och engagerad i sitt uppdrag. Han är lätt att prata med, hjälpsam och var alltid tillgänglig för att svara på våra frågor. Ett stort plus var att han tyckte det var viktigt att vår gamla mor fick vara med vid kontraktsskrivningen och känna sig delaktig i processen.

Christina och Christer
    2017-07-24 Jakob L svarar Christer B
    Tack så mycket för de fina orden. Det värmer och det har varit superkul att få hjälpa er under hela processen.
    Hoppas att er mor kommer att trivas super i sitt nya boende och jag ser verkligen fram emot en fika längre fram :)

Ha en fortsatt bra sommar!
  • Linda P
    Linda P skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Guld-stjärna till Christian på grund av bra engagemang och bemötande till mig som säljare och till köparna! Aldrig svår att få tag på samt löser det lilla extra man själv inte förstår sig på inom pappers- och juridik världen.

Rekommenderar starkt!
    2017-06-28 Christian V svarar Linda P
    Tackar ödmjukast för dina ord =)
    Så kul att du är nöjd med förmedlingsprocessen av din bostad!
  • Matilda O
    Matilda O skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Som köpare är vi jättenöjda med hur Christian skötte vår bostadsaffär. Hans trevliga bemötande, goda kunskaper och förmåga att på ett tydligt sätt förklara hela processen gör att jag utan tvekan skulle välja Christian vid en framtida försäljning!
    2017-06-27 Christian V svarar Matilda O
    Stort stort tack för alla fina ord! =)
    Och grattis igen till din nya bostad =)

Vi ses och hörs i framtiden!
  • Emelie L
    Emelie L skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jättenöjda verkligen! Stort personligt engagemang och alltid tillgänglig.
    2017-06-27 Jakob L svarar Emelie L
    Tusen tack för de fina orden och stort lycka till med ert nya boende.
  • Peter O
    Peter O skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Känner ni er lite osäkra på vem ni ska välja när det är dags att sälja? Jag kan utan att blinka rekommendera Christian.

Han har förmågan att avdramatisera hela processen utan att för den delen göra avkall på seriositeten. Det är en ganska spänd väntan på hur allt ska gå under en försäljning. Christian lotsade mig igenom hela försäljningen på ett lugnt och förtroendegivande sätt, förklarade hur "vi gör nu" och hur det blir sen. Positivt från första mötet till påskrift av kontrakt.

Överlag en imponerande förmedling av min bostad! Kort och gott en go gubbe!
    2017-06-13 Christian V svarar Peter O
    Att få förmedla din bostad på Hökegatan Peter var en ära!
    Jag kommer göra allt för att upprätthålla den kvalité du upplevt och är mycket tacksam för din rekommendation!

må gott!
  • Gustav T
    Gustav T skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Trevlig och professionell attityd. Lätt att ha och göra med, och ett brett kunnande.
    2017-06-07 Jakob L svarar Gustav T
    Tack så hemskt mycket Gustav. Superkul att du är nöjd.
  • Emma F
    Emma F skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Hur bra som helst genom hela processen med att sälja min lägenhet. Gjorde allt väldigt enkelt för mig. Lätt att få tag på och supertrevlig!
    2017-06-07 Christian V svarar Emma F
    Tusen tack Emma för dom värmande orden, det var en ära att få förmedla din lägenhet!
  • Anna H
    Anna H skrev om Marcus Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Trevlig och seriös mäklare! Gav ett gott intryck och levde upp till våra krav på en mäklare. Inga stereotypa mäklarmanér!
  • Greta Paulina V
    Greta Paulina V skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok ok
    2017-06-01 Kicki N svarar Greta Paulina V
    Tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, Tydligen ok men inte mer än 3?
  • Gunnar K
    Gunnar K skrev om Marcus Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Marcus Svanberg gav ett mycket gott intryck och förtroende vid första mötet. Han gav en god genomgång av vad arbetet och kontraktet innehåller och innebär för vår del såväl som mäklarens. Mötet följdes upp helt enligt överenskommelse. Kontakter med övriga inblandade ordnades enlig tidsplan. Vi valde att inte styla. Fotografen gjorde ett mycket fint arbete. Marcus Svanberg använde detta på ett utmärkt sett, med en fin presentation. Detta samman med utgångspriset ledde till stort intresse. Försäljningen gick fint. Vi blev och är mycket nöjda. Även uppföljningen vad gäller dokumentationen för skatt och andra berörda fullföljdes till tid och enligt gällande regler.
  • Helena S
    Helena S skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi fick ett utmärkt bemötande av Kicki!
    Rak, kunnig, trevlig mm
    2017-06-01 Kicki N svarar Helena S
    Hej Helena. Tack för det! Hoppas att allt är bra med Dig och att Du trivs i Din fina lägenhet!!!
  • Lars W
    Lars W skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Kändes ngt opersonlig i början men hennes rutin och kunskap kompenserade detta med råge .
    2017-06-01 Kicki N svarar Lars W
    Hej Lars! Försökte kanske vara professionell men det är ju inte bra om Du uppfattade mig som opersonlig! Kanske inte just det omdömet jag brukar få! Blev glad över att Du tyckte att jag skötte affären bra, det känns bra. Hoppas Ni får en fin sommar i Ert nya boende,
  • Eive W
    Eive W skrev om Marcus Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Seriös och trevlig mäklare som ger allt för att det skall bli så bra som möjligt
  • Julia K
    Julia K skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Trevlig och glad, väldigt bra under visningen. Men hon ställde samma frågor flera gånger och verkade inte riktigt ha koll på allt. Sen är jag besviken på hennes bemötande efter köpet gjorts, hon var inte alls engagerad när det i efterhand kom upp små oklarheter. Jag som köpare kommer definitivt inte använda mig av henne när jag säljer.
    2017-06-01 Kicki N svarar Julia K
    Hej Julia. Det var tråkigt att höra. Att man som mäklare ställer samma fråga flera gånger kan bero på flera saker, ibland för att man helt enkelt inte fått tillräckligt med information. Vad gäller att hjälpa till efter tillträdet försöker jag alltid göra det så gott jag kan men vi som mäklare får och kan inte ta ställning vare sig för köpare eller säljare utan kan och skall enbart vidarebefordra information mellan säljare och köpare. Jag hoppas att Du har kommit till rätta i lägenheten och att de saker Du inte var helt tillfreds med har löst sig.
  • Gaby D
    Gaby D skrev om Marcus Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Ganska bra alla var trevliga men upplevde det lite snurrit ibland
  • Malin F
    Malin F skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi var mycket nöjda och kändes oss trygga hela vägen i försäljningen av vårt hus.
    Mäklaren var proffsig och mkt aktiv
    2017-06-01 Kicki N svarar Malin F
    Hej Malin och tack för det fina omdömet! Hoppas allt flyter på som planerat med Ert projekt!
  • Patricia J
    Patricia J skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Professionellt bemötande och hög kompetens. Förtroendeingivande och trygg i samtliga steg av bostadsaffären. Trevlig och tillgänglig!
    2017-06-01 Kicki N svarar Patricia J
    Tack Patricia. Det var nog ett av de finaste omdömen jag fått! Tack för det och hoppas Du får en bra sommar!!!!!!
  • Barbro J
    Barbro J skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Tydlig, vänlig, korrekt och tillmötesgående.
    2017-05-18 Christian V svarar Barbro J
    Hej Barbro,
    Tackar ödmjukast för dom fina orden.

• Eva-lotta E
    Eva-lotta E skrev om Marcus Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Marcus är väldigt artig, trevlig. Och mycket rättfram i sitt sätt.
    Han är snabb och handlingskraftig.
    Mycket bestämd hur han vill lägga upp en försäljning.
    Och det funkade väldigt bra.
    Han ringer eller mailar inte i onödan, utan bara när han vill nåt.
    Ibland kanske man undrar som kund varför man inte hör något från honom.
    Då får man själv ringa upp och fråga, hur det går.
    mvh
  • Carin B
    Carin B skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Kicki har lång erfarenhet och är därför mycket förtroendeingivande och trovärdig. Gillar även Kickis personliga positiva sätt.
    2017-06-01 Kicki N svarar Carin B
    Tack Carin. Det är ju svårt att vara något annat än positiv när man har Dig som kund! Vi ses på tillträdet, ha en fin sommar tills dess!
  • Ulf B
    Ulf B skrev om Edita Sejdic en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag har svarat och är nöjd men dessa frågor börjar att bli löjligt tjatiga
  • Brendan D
    Brendan D skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2017-06-01 Kicki N svarar Brendan D
    Tack för den fulla potten Brendan! Jag hoppas att Ni har kommit i ordning i lägenheten och att allt fungerar som det skall.
  • Moa D
    Moa D skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Bra och trevlig mäklare :)
    2017-06-01 Kicki N svarar Moa D
    Hej Moa och tack för det! Hoppas att allt är bra med Dig i Din fina lägenhet och att trädgården börjar ta form!
  • Eva-Lena A
    Eva-Lena A skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag är mycke nöjd med min mäklare, och kännt mig trygg hela vägen.Hon är proffsig i sii i sitt yrke enl min åsikt. Jag kommer att rekommendera henne till mina vänner och bekanta
    2017-06-01 Kicki N svarar Eva-Lena A
    Tack för det fina omdömet Eva-Lena! Vi träffas ju igen när vi skall göra den slutliga deklarationen nästa år. Hoppas Du får en fin sommar!
  • Birgitta Ö
    Birgitta Ö skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Kicki är proffesionell , påläst , erfaren , samt
    Kunnig .
    Har ett trevligt bemötande !
    Vi kan varmt rekommendera henne för
    Nya uppdrag.
    2017-06-01 Kicki N svarar Birgitta Ö
    Tack snälla Birgitta! Jag hoppas att allt fungerar bra i huset! Talade med Mikael när jag kom hem igen och det verkade fungera till belåtenhet.
  • Laima J
    Laima J skrev om Marcus Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Om jag inte tar fel, mig har jag redan tidigare svarat på era frågor om Marcus Svanberg.
    Sedan är dwet klart slut hoppas jag.
    SAMMANFATTNINGSVIS har mäklaren agerat mycket professionellt och sympatiskt.
    2017-05-17 Marcus S svarar Laima J
    Tack för trevligt omdöme!

• Claes M
    Claes M skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Kicki gjorde ett bra arbete, hög integritet och affärsmässighet
    2017-06-01 Kicki N svarar Claes M
    Hej Claes och tack för det fina omdömet!
  • Elsie O
    Elsie O skrev om Marcus Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Bra bemötande och jag blev nöjd med affären.
    2017-05-17 Marcus S svarar Elsie O
    Tack för trevligt omdöme!
  • Marcus s
    Marcus s skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Frammåt och proffsig mäklare som är enkel att ha att göra med!
    2017-05-17 Jakob L svarar Marcus s
    Tack för det fina omdömet Marcus. Kul att höra att du är nöjd med mitt bemötande och med försäljningen.
  • Hildur S
    Hildur S skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Affären upplevdes tydlig. Generellt sett bra, men ett minus var att mäklaren gav felaktig information gällande balkongens läge (väderstreck), dock visade det sig i efterhand att det var till vår fördel då balkongen är i sydligt läge och inte västligt, som mäklaren sa. Men i övrigt en ok affär!
    2017-06-01 Kicki N svarar Hildur S
    Hej Hildur och tack för Ditt omdöme. Tråkigt att Du upplevde att jag gav fel info om väderstrecket på balkongen som ligger mer i syd/väst men huvudsaken är ju att Ni är nöjda. Hoppas att renoveringarna gått som planerat!
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Christian Vesala en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Bra bemötande, snabbt och enkelt
    2017-05-17 Christian V svarar Thomas J
    Tack för din feedback Thomas, lycka till framöver med ert nya boende!
  • Clara A
    Clara A skrev om Marcus Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Marcus var professionell och trevlig. Hjälpte till med det vi behövde.
  • Oskar N
    Oskar N skrev om Marcus Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Trevlig och enkel att göra med säljare.
    Har inga klagomål, allt sköttes professionellt och var enligt förväntningar.
    2017-05-16 Marcus S svarar Oskar N
    Hej Oskar!
    Stort tack för fina ord!

• Anica M
    Anica M skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Mycket bra! Professionellt bemötande, kunnig, alert, vänlig och mycket responsiv.
    2017-05-16 Kicki N svarar Anica M
    Tack snälla Anica. Hoppas att allt fungerar bra för Er!!
  • Annika L
    Annika L skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Toppen, mycket kompetent. Skulle inte kunna bli bättre
    2017-06-01 Kicki N svarar Annika L
    Hej Annika. Tack för det fina omdömet och jag hoppas att dottern trivs i lägenheten!
  • Ann-sofie L
    Ann-sofie L skrev om Marcus Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Kunnig men ger ett ganska stressat intryck
  • Mattias K
    Mattias K skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Alert, lyhörd och handelskraftig.
    2017-05-16 Jakob L svarar Mattias K
    Tack så mycket Mattias. Jättekul att ni är nöjda med försäljningen.
  • Charlotte A
    Charlotte A skrev om Marcus Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Trevligt bemötande men levde ej upp till vår förväntan.
  • Ira T
    Ira T skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Helt nöjd med all hjälp och information jag fick från Kicki Norrby Svanberg. Ira Tepfers
    2017-05-16 Kicki N svarar Ira T
    Tack Ira. Hoppas allt är bra med Dig. Vi hörs när vi skall deklarera Din försäljning nästa år!
  • Andreas G
    Andreas G skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Är mycket nöjd med hur Jakob bemötte mig och hanterade hela processen. Hade rekommenderat honom varmt till en närstående.
    2017-05-16 Jakob L svarar Andreas G
    Stort tack för de fina orden Andreas. Väldigt kul att höra att du skulle kunna rekommendera mig vidare. Jag hoppas att du kommer trivas kanon i ditt nya boende.
  • Roland N
    Roland N skrev om Marcus Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Mycket gott. Effektiv, tydlig samt trevlig.
  • Yangyang Z
    Yangyang Z skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Kicki is so professional and qualified broker. We got the very good service and professional Suggestions and supporting from her and her team. We are very satisfied with her work in the whole process. Even after service, she help us to do tax declaration. She is best broker who I met.
    2017-05-16 Kicki N svarar Yangyang Z
    Thank you Yangyang. You are so sweet! Hope everything is ok in Stockholm.
  • Theres K
    Theres K skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Saklig, trevlig, effektiv och proffesionell! Levde mer än väl upp till vår förväntan!
    2017-05-16 Kicki N svarar Theres K
    Tack Theres! Hoppas allt är bra med Er i Ert nya boende!

Ånäsvägen 4, 416 67 Göteborg