Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Ånäsvägen 4, 416 67 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling Göteborg Östra!

Här på kontoret på Redbergsplatsen känner vi till Göteborgs östra centrum och kan hitta boendet du alltid drömt om, mitt i storstadspulsen. Vare sig du vill ha en lägenhet med utsikt över staden, ett litet gårdshus eller en radhuslägenhet med grön utegård finner vi platsen för dig och dina önskemål.

Vi har lång erfarenhet av branschen. Vad du än vill fråga om i bostadsväg kan vi garanterat svara. Vi hör till en kedja med över 80 års erfarenhet av mäklarbranschen och brinner för att människor ska bo bra.

Läs vad 177 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

• Maria  O

2019-04-14

Maria O skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vendela har varit helt underbar och så lätt att ha och göra med! Hon var väldigt tydlig och hade en sådan underbar personlighet!
    Att hon alltid fanns tillgänglig för frågor och att hon var så enkel att kommunicera med gjorde denna processen hundra gånger enklare!
    stort tack och många kramar! Kommer verkligen rekommendera vidare Läs mer
    2019-04-15 Vendela G svarar Maria O
    Vilka FINA ord, tusen tack Maria & Charles för att vi fick förmedla er fina lägenhet. Hör givetvis av er om det kommer upp några funderingar, annars ses vi på tillträdet. Allt gott till er! :)
  • 2019-04-12

Helen S skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Tack Lovisa Wiklund för ett trevligt bemötande, bra info, initiativ till att skynda på processen på ett lagom sätt.
    Helen & Harald Läs mer
    2019-04-12 Lovisa Wiklund svarar Helen S
    Tusen tack för era fina ord. Stort grattis ännu en gång till lägenheten, jättekul att just ni blev köpare!
  • Maria  O

2019-04-12

Maria O skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi träffade på Michaela och Vendela när vi tittade på en lägenhet som vi sedan köpte, de var så trevliga och hjälpsamma att vi bestämde oss direkt för att vi ville att de sålde vår bostad.
    Michaela var otroligt duktig på att förklara, få oss att känna oss trygga med försäljningen och fanns alltid tillgänglig för frågor eller tankar.
    Hon känner till Lunden området väl och det var också lite därför vi valde henne. Då min sambo är brittisk skrev hon ut exemplar åt honom och förklarade så bra så att vi båda förstod processen. Vi fick till och med sålt lägenheten innan visning och det är hundra procent på grund av våra underbara mäklare!

Kommer starkt att rekommendera Michaela & Vendela till alla personer som letar efter mäklare, som vi känner. Läs mer
    2019-04-12 Michaela d svarar Maria O
    Tusen tack för din fina rekommendation Maria! Det har varit fantastiskt roligt att vara med på hela er resa, från köp till försäljning, och jag är glad att höra att hela upplevelsen känts så bra även från ert håll!
    Hälsa Charles så gott och njut av vårsolen, så hörs vi av inom kort!
  • 2019-04-02

Maria R skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Trevligt, proffsigt och mkt engagemang.
    Sålt en bostadsrätt. Läs mer
    Lovisa Wiklund gillar detta
  • Johanna G

2019-04-01

Johanna G skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Supernöjda med helheten, hon är proffsig, trevlig och tillgänglig.

Fick sålt vår tvåa i Bagaregården på förhand och till ett pris sov vi blev nöjda med.

Skulle det bli aktuellt med att sälja i framtiden så skulle vi anlita Vendela igen. Läs mer
    2019-04-03 Vendela G svarar Johanna G
    Tusen tack Johanna för fin rekommendation, roligt att ni är nöjda. Vi ses på tillträdet! :)
  • Lars J

2019-03-27

Lars J skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Har sålt ett Hus
    Profisionelt och sakligt.
    Myckett bra bemötande och förtroendegivande. Läs mer
  • 2019-03-26

Kent Mikael D skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Kan mycket väl vara Sveriges bästa mäklare! Läs mer
  • 2019-03-24

Emma D skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Tydlig. Snabb och enkel kommunikation. Läs mer
  • 2019-03-22

Gzim I skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Sålde min lägenhet i hjälp av Jakob. Grym mäklare på alla sätt, rekommenderar honom starkt:). Läs mer
  • 2019-03-22

Marianne N skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Förmedlade ett bostadsköp för äldre släkting till oss. Utmärkt bemötande av er mäklare! Använder gärna er i framtiden vid ev försäljning. Läs mer
  • 2019-03-20

Johnny K skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vendela var en tålmodig, engagerad och positiv kraft som guidade oss genom vår första bostadsförsäljning. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-03-21 Vendela G svarar Johnny K
    Tusen tack för fint omdöme Johnny & Anna, roligt att ni är nöjda. Hoppas ni trivs i Örebro! :)
  • 2019-03-18

August B skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Väldigt duktig mäklare! Första mäklaren som faktiskt ser efter både köparen och säljaren. Läs mer
    2019-03-18 Jakob L svarar August B
    Stort tack August!
    Väldigt kul att höra att ni känner er väl omhändertagna :)

• 2019-03-15

Britt-Marie M skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Allt har varit värdigt, seriöst och professionellt.
    Britt-Marie Magnusson Läs mer
  • 2019-03-08

Pouya Madani skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Till den som söker en professionell och duktig mäklare! Jag rekomenderar Jakob till dig, han har skött försäljningen av min lägenhet strålande. Vänder mig till honom när det blir dags igen.
    /Pouya Läs mer
    2019-03-14 Jakob L svarar Pouya Madani
    Stort stort tack Pouya!
    Har varit ett sant nöje att få hjälpa dig med din försäljning :)

• 2019-03-08

Emma H skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpt en bostadsrätt.
    Blev bemött på ett trevligt sätt från mäklaren fick bra svar på mina frågor. Läs mer
    2019-03-08 Jakob L svarar Emma H
    Stort tack Emma,
    Skönt att höra att du fick den hjälp du efterfrågade vid köpet av din första bostad :)

• 2019-03-07

Malin B skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Sålde min etta på 34 kvm med Jakob. Var väldigt väl bemött och fick de råd och det stöd jag behövde. Jag var ute efter en snabb affär vilket löstes av mäklaren utan problem. Jag var väldigt nöjd med Jakob. Läs mer
    2019-03-08 Jakob L svarar Malin B
    Stort tack Malin!

Jättekul att höra att du är så nöjd :)
    Har varit väldigt kul att få hjälpa dig genom processen.

Hör av dig om det är något annat jag kan göra för dig!
  • 2019-03-06

Hanna E skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag köpte en etta i Bagaregården med Lovisa som mäklare. Hon var kunnig, trevlig och professionell. Ända från visning till skrivande av kontrakt kändes det tryckt. Jag uppskattade också att Lovisa hade goda kunskaper om området och kunde bidra med personliga rekommendationer. Läs mer
    2019-03-06 Lovisa F svarar Hanna E
    Tusen tack, Hanna! Så roligt att du känner dig nöjd! Ring om det är något du funderar på, annars så ses vi på tillträdet. :)
  • 2019-03-04

Tobias A skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Första lägenhetsförsäljningen. Vendela är supertrevlig och uppfyller alla förväntningar man har på en mäklare! Läs mer
    2019-03-05 Vendela G svarar Tobias A
    Tusen tack för fint omdöme, Tobias! Hoppas du trivs i nya lägenheten! :)
  • 2019-03-04

Pernilla G skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi köpte en lägenhet i Bagaregården och blev mycket väl mottagna av mäklaren både på visningen samt all kontakt därefter.
    Lovisa har bra kunskaper när det gäller sitt yrke , vilket gjorde oss trygga som köpare. Hon hade även bra information att dela om området vi köpte i, vilket uppskattas mycket av oss. Läs mer
    2019-03-06 Lovisa F svarar Pernilla G
    Tack snälla Pernilla för dessa fina ord! Härligt att ni är nöjda.
    Vi ses på tillträdet. :)
  • 2019-02-28

Sabine A skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi har nyligen sålt vår lägenhet och är mycket nöjda med både processen och affären. Vår mäklare har varit väldigt tillmötesgående och mån om att sköta affären smidigt och professionellt i alla aspekter. Jag kan starkt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i allmänhet och mäklaren Jakob Larén i synnerhet till alla som ska köpa eller sälja sin bostad. Läs mer
    2019-03-08 Jakob L svarar Sabine A
    Tack snälla Sabine!

Riktigt kul att höra att du är nöjd, hoppas att vi får möjligheten att göra affärer ihop igen i framtiden :)
  • Jonathan B

2019-02-28

Jonathan B skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jakob sålde min nyproducerade 1,5 rummare i Lunden.
    Han har ett otroligt gott bemötande, är charmig, entusiastisk och driven, vilket fick mig att känna glädje och lagom med optimism inför min första bostadsaffär. Han var noga med att förklara läget på bostadsmarknade, hur allting går till steg-för-steg och var tydlig med vad jag kunde förvänta mig. Även om jag hade höga förväntningar på Jakob, så lyckades han ändå överträffa dem och jag kunde inte fått en bättre mäklare till min första bostadsaffär! Läs mer
    2019-03-08 Jakob L svarar Jonathan B
    Stort tack för de fina orden Jonathan :)
    Varit ett sant nöje att få hjälpa dig och riktigt kul att du är nöjd!

Ses snart igen!
  • 2019-02-25

Elisabet I skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Försäljningen gick snabbt (3 veckor från fotografering till påskriven försäljning) och jag fick det pris jag hoppades på. Trevlig mäklare. Läs mer
    2019-02-25 Michaela d svarar Elisabet I
    Jag tackar varmast för din rekommendation, och är glad att allt känns bra! Hälsa Peter så gott, så ses vi på tillträdet inom kort!
  • Agneta R

2019-02-24

Agneta R skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Är MYCKET nöjd med all hjälp jag fått med köpet av min lägenhet. Michaela har varit tillgänglig hela tiden .
    Under budgivningen fanns hon där och informerade hela vägen.
    Duktig och mycket kunnig mäklare som jag varmt kan rekomendera Läs mer
    2019-02-25 Michaela d svarar Agneta R
    Tack för dina fina ord Agneta! Jag är så glad att jag fick vara med och sy ihop denna trevliga affär :) Jag får önska stort lycka till med försäljningen av din egen bostad nu, så ses vi på tillträdet!
  • 2019-02-22

Johan S skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Sålde lägenhet, bra service och serviceminded mäklare. Ingav förtroende och kunskap Läs mer
    2019-02-23 Vendela G svarar Johan S
    Tusen tack för fina ord johan, har varit superroligt att hjälpa till med er lägenhetsförsäljning. Hälsa Alex & hundarna så gott så ses vi på tillträdet! :)
  • Andres A

2019-02-19

Andres A skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köp av boststadsrätten har gått väldigt smidigt. Det va väldigt spontant från vår sida, men mäklaren var flexibel och tillgänglig. Vi upplever vår mäklare som kunnig och påläst. Mycket nöjda med den service vi fått hittills. Läs mer
    2019-02-25 Michaela d svarar Andres A
    Hej Andres! Tack för de fina orden, fantastiskt kul att jag kunde hjälpa er hitta ert nya hem.
    Hälsa Hanna så gott så ses vi på tillträdet!
  • Johanna L

2019-02-15

Johanna L skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag och min sambo köpte precis vår första lägenhet via Vendela. Hon var mycket hjälpsam, kunnig och enkel att ha att göra med. Vi är extremt nöjda med all hjälp vi fått och skulle absolut rekommendera henne till nära och kära! Läs mer
    2019-02-15 Vendela G svarar Johanna L
    Hej Johanna & Carl,
    Tusen tack för fint omdöme och grattis till er lägenhet återigen. Vi ses på tillträdet i Maj! :-)
  • 2019-02-14

Malin L skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Närvarande mäklare gick och få kontakt med fort. Tycker att dom gick ut med för lågt utgångspris. Läs mer
    2019-02-21 Vendela G svarar Malin L
    Hej Malin,
    Tack för ditt omdöme, det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen av din fina bostad. Vi ses på tillträdet! :)
  • Lena F

2019-02-14

Lena F skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Väldigt bra bemött och bra genomförande av försäljning av min mammas hus i Örgryte.
    Trodde dock att värdet på fastigheten låg på en högre nivå än vad den tillslut såldes för. Läs mer
  • 2019-02-14

Björn R skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Engagerad, informativ, mycket gott prisomdöme och väldigt lätt att ha att göra med Läs mer
    2019-02-14 Kicki N svarar Björn R
    Tack Björn, det var ett omdöme som värmde! Det hjälper givetvis när även säljarna är glada, positiva och lätta att ha med att göra!
  • 2019-02-05

Eive W skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    En mycket kunnig och trevlig mäklare, ’jag fick uppfattningen av att han inte bara ville få till ett avslut, han var mån om att jag blev nöjd med försäljningen. Tog sig alltid tid att svara på frågor och var alltid anträffbar.
    Kan rekommendera denna mäklare. Läs mer
    2019-03-08 Jakob L svarar Eive W
    Stort tack Eive!
    Har varit riktigt kul att få hjälpa dig. Väldigt skönt att höra att du upplevde det så då målet alltid är att du ska bli nöjd, inte att få till en snabb affär :)

På återseende!
  • 2019-02-04

Helene L skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Lovisa har på ett trevligt och förekommande sätt genomfört försäljningen av min lägenhet. Det har betytt mycket att från första stund känna ett förtroende för en persons kompetens och engagemang som jag har gjort för Lovisa. Tack! Läs mer
    Lovisa Wiklund gillar detta
  • Marinko T

2019-02-02

Marinko T skrev om Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Michaela de Gooyert sålde våran bostadsrättslägenhet, 3-rum. Hon har jobbat med oss väldigt tätt under tiden, dygnet runt via mejl, sms, telefon och besök. Michaela upplevdes det sista som en familjemedlem genom att hon disponerade våran lägenhet till flera olika visningar och ständig kommunikation. Hon har överträffat alla våra förväntningar: Proffsig, personlig; Energisk, lugn; smarta råd, organisation, smidig och rekord resultat/pris.
    Stort Tack för hjälpen, ovärderligt! Läs mer
  • Gunvor S

2019-02-01

Gunvor S skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Kicki är en toppenbra mäklare, snabb i kommunikationen, bra på att hålla kunden informerad löpande och mycket gott bemötande. Läs mer
  • 2019-01-20

Gabriella S skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Kan varmt rekommendera Jakob! Han är ödmjuk, engagerad och mån om att ge den bästa möjliga servicen. Han gav ett proffsigt och vänligt bemötande och var tillgänglig under hela processen. Är supernöjd med den hjälp som jag har fått vid köpet av min nya bostad! Läs mer
    2019-03-08 Jakob L svarar Gabriella S
    Stort tack Gabriella :)

Så kul att höra att du är nöjd, har varit riktigt kul att få vara en del av ditt första köp.

Hör av dig om det skulle vara något du behöver hjälp med!
  • 2019-01-18

Nima F skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag har köpt en bostadsrättslägenhet. Jag upplevde mäklaren som professionell och flexibel. Finns inget att klaga på Läs mer
    2019-03-08 Jakob L svarar Nima F
    Tack för de fina orden Nima.

Hoppas att du trivs i din nya lägenhet :)
  • Tomas L

2018-12-21

Tomas L skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi har sålt en lägenhet i Göteborg och har bara goda erfarenheter av mäklaren, Jakob Larén, som överträffade vår förväntningar på ett mycket positivt sätt.
    Jakob är kompetent, lyhörd och har en genomtänkt strategi för visningarna och uppföljningen därefter.
    Vi rekommenderar varmt att anlita Jakob Larén Läs mer
    2019-01-09 Jakob L svarar Tomas L
    Tack så hemskt mycket Tomas!
    Underbart att ni känner er nöjda och att allt föll på plats tillslut :)

På återseende!
  • 2018-12-20

Malin J skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jakob var tillgänglig och mycket trevlig genom hela vår kontakt. Han mötte oss i våra önskemål snabbt och med en positiv inställning. Visningen var ordnad och lägenheten visades upp på bästa sätt. Jakob förmedlade på ett genuint och ärligt sätt information om lägenheten, vilket gjorde att vi som köpare kände förtroende och trygghet. Han var tillmötesgående och positiv, men lovade inte mer än han kunde hålla. Professionellt utöver det vanliga! Tack Jakob! Läs mer
    2019-01-09 Jakob L svarar Malin J
    Stort tack till er båda!
    Oerhört kul att höra att ni är nöjd med mitt bemötande och hanterande av processen :)

• 2018-12-17

Linda v skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag har precis sålt min tvåa i Lunden tack vare Lovisa Wiklund, oj vilket engagemang och vilken service! Är enorm imponerad av hennes arbete! Jag hade inga förväntningar innan försäljningen, mer än att jag skulle få sålt den ”om ett tag” och med ev liten vinst. Men det blev raka motsatsen! :-) Lovisa är mycket service minded, rolig och trevlig och väldigt kunnig! Henne rekommenderar (och er som företag :-)) jag utan att tveka! :-) Mvh/Linda von Vultée Läs mer
    2018-12-18 Lovisa Wiklund svarar Linda v
    Tusen tusen tack för fina ord Linda, det glädjer mig att höra att du är nöjd med både service och slutpris! Tack ännu en gång för att jag fick förtroendet att sälja din fina lägenhet. //Lovisa Wiklund
  • 2018-12-11

Julien C skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jakob Larén sålde min tvåa i Björkekärr.
    Jag är jätte nöjd med försäljningen. Jakob är mycket engagerad, och professionell. Han är påläst och kan förmedla fördelarna på ett bra sätt på detaljer kring mitt boende och området. I tillägg har Jakob jobbat snabbt och effektivt.
    Jag varmt rekommenderar honom om du ska sälja din bostadsrätt Läs mer
    2018-12-11 Jakob L svarar Julien C
    Stort tack för de fina orden Julien :)
    Det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen av din fina bostad.

• Louise N

2018-12-10

Louise N skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jakob Larén sålde min tvåa i Munkebäck. Jag är mer än nöjd med försäljningen då Jakob är en mycket professionell, engagerad och lyhörd mäklare. Han är mäklaren som ser till att göra det där lilla extra som också gör att jag varmt rekommenderar honom om du ska sälja din bostadsrätt. Läs mer
    2018-12-11 Jakob L svarar Louise N
    Tack snälla Louise!
    Så roligt att höra att du är nöjd :)

• 2018-12-07

Christopher N skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi har köpt en tvåa i östra Göteborg. Vi fick rakt igenom ett trevligt och professionellt bemötande av Jakob. Mina förväntningar är att mäklaren ska fungera som en länk mellan köpare och säljare som gör att affären går igenom smidigt med tydlighet och transparens. Vi upplever att våra förväntningar överträffades. Läs mer
    2018-12-11 Jakob L svarar Christopher N
    Stort tack Christopher :)
    Härligt att höra att ni känner er nöjda med mitt bemötande genom processen.
    Hoppas att ni kommer att stortrivas i ert nya hem.

Ses snart igen!
  • 2018-12-04

Fanny S skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Väldigt bra bemötande, förstående och insatt som mäklare. Det kändes tryggt och bra! Läs mer
    2018-12-18 Lovisa Wiklund svarar Fanny S
    Tusen tack Fanny! Jättekul att du är nöjd och hoppas att du kommer trivas i lägenheten!:) //Lovisa
  • 2018-12-03

Sara B skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag köpte en bostadsrätt utav Vendela som jag upplevde extremt kunnig, agerande och förtroendegivande.
    Väldigt lyhörd och proffisionell mäklare som jag absolut kan rekommendera! Läs mer
    2019-02-15 Vendela G svarar Sara B
    Tusen tack för fina ord Sara, kul att du är nöjd. Lycka till i framtiden! /Vendela Gilbert
  • 2018-12-03

Pernilla F skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Lovisa har visat vår lägenhet på ett föredömligt sätt. Hon är påläst på detaljer kring vårt boende, och kan förmedla fördelarna på ett bra sätt till tänkbara spekulanter.
    Vi har fått god återkoppling på vad som händer i affären, och hon har jobbat snabbt. Lovisa har varit tillgänglig för att svara på frågor under arbetets gång. Vi har känt stort förtroende för hennes arbete. Läs mer
    2018-12-05 Lovisa F svarar Pernilla F
    Tack snälla Pernilla för så fina ord! Det har varit så roligt att få sälja er fantastiska lägenhet! Nu hoppas jag ni kommer trivas i ert nya hus! Ha en härlig jul så ses vi på tillträdet. :)
    // Lovisa
  • 2018-11-28

Jakob P skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Hade aldrig gett uppdraget till er igen om jag inte vart överlyckig :) Läs mer
    2018-11-28 Kicki N svarar Jakob P
    Tack snälla Jakob! Hoppas Du hittar Ditt nya drömboende nu!
    Mvh Kicki
  • 2018-11-16

Pontus Erik Valdemar Ö skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag har nyligen köpt en lägenhet och är väldigt nöjd med det bemötande som jag fått ifrån mäklaren Vendela Gilbert. Jag har varit på flertalet visningar i samma område och Vendela är den mäklare som varit överlägset bäst på att hålla mig som spekulant uppdaterad om vad som händer i processen. Även om vissa samtal enbart har gått ut på att förmedla att inget nytt har hänt, så har jag uppskattat den informationen. Trevligt bemötande med snabba svar! Läs mer
    2018-12-04 Vendela G svarar Pontus Erik Valdemar Ö
    Tusen tack för det fina omdömet, glad att du är nöjd! Ha det så bra nu så ses på tillträdet!:-) /Vendela Gilbert
  • 2018-11-08

Simon A skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Lovisa har gjort ett fantastiskt jobb med försäljningen av min lägenhet i gamlestan, hon har glimten i ögat och är mycket professionell!

Tack för ett väl utfört jobb! Läs mer
    2018-11-08 Lovisa F svarar Simon A
    Tusen tack, Simon! Jätteroligt att få sälja din fina lägenhet! Vi ses på tillträdet. :)
    // Lovisa
    Lovisa F gillar detta
  • 2018-11-05

Ola S skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Kicki var professionell och gav oss konkreta tips under försäljningsprocessen. Vi kände att vi var i trygga händer.

Vi hade gärna fått mer betalt för huset men hamnade mitt i det spann som Kicka uppskattat.

Blir det aktuellt kontaktar vi gärna henne igen. Läs mer
    2018-11-05 Kicki N svarar Ola S
    Tack för det fina betyget! Jo, som säljare vill man ju självklart ha så mycket som möjligt, det ligger ju i sakens natur! Tyvärr har inte köparna riktigt samma intresse!
    Vi ses på tillträdet.
  • 2018-10-30

Fia Hanna Elisabet L skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Mäklaren var lyhörd för våra önskemål och tydlig gentemot köparna. Bidrog starkt till att vi blev väldigt nöjda med försäljning av vår trea. Läs mer
    2018-11-06 Vendela G svarar Fia Hanna Elisabet L
    Tack för det fina betyget och kul att ni är nöjda, en ära att få förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Vi ses på tillträdet! /Vendela Gilbert
  • 2018-10-28

Peter E skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Bra behötande, snabb återkoppling Läs mer
    2018-12-11 Jakob L svarar Peter E
    Tack Peter!
    Hör av er ifall det finns något jag kan hjälpa er med :)

Ånäsvägen 4, 416 67 Göteborg