Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Ånäsvägen 4, 416 67 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling Göteborg Östra!

Här på kontoret på Redbergsplatsen känner vi till Göteborgs östra centrum och kan hitta boendet du alltid drömt om, mitt i storstadspulsen. Vare sig du vill ha en lägenhet med utsikt över staden, ett litet gårdshus eller en radhuslägenhet med grön utegård finner vi platsen för dig och dina önskemål.

Vi har lång erfarenhet av branschen. Vad du än vill fråga om i bostadsväg kan vi garanterat svara. Vi hör till en kedja med över 80 års erfarenhet av mäklarbranschen och brinner för att människor ska bo bra.

Läs vad 131 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

• Simon A skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Lovisa har gjort ett fantastiskt jobb med försäljningen av min lägenhet i gamlestan, hon har glimten i ögat och är mycket professionell!

Tack för ett väl utfört jobb! Läs mer
    2018-11-08 Lovisa F svarar Simon A
    Tusen tack, Simon! Jätteroligt att få sälja din fina lägenhet! Vi ses på tillträdet. :)
    Lovisa F gillar detta
  • Ola S skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Kicki var professionell och gav oss konkreta tips under försäljningsprocessen. Vi kände att vi var i trygga händer.

Vi hade gärna fått mer betalt för huset men hamnade mitt i det spann som Kicka uppskattat.

Blir det aktuellt kontaktar vi gärna henne igen. Läs mer
    2018-11-05 Kicki N svarar Ola S
    Tack för det fina betyget! Jo, som säljare vill man ju självklart ha så mycket som möjligt, det ligger ju i sakens natur! Tyvärr har inte köparna riktigt samma intresse!
    Vi ses på tillträdet.
  • Fia Hanna Elisabet L skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Mäklaren var lyhörd för våra önskemål och tydlig gentemot köparna. Bidrog starkt till att vi blev väldigt nöjda med försäljning av vår trea. Läs mer
    2018-11-06 Vendela G svarar Fia Hanna Elisabet L
    Tack för det fina betyget och kul att ni är nöjda, en ära att få förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Vi ses på tillträdet! /Vendela Gilbert
  • Peter E skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Bra behötande, snabb återkoppling Läs mer
  • Anna-Lena Carina H skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jakob hjälpte mig att sälja min trea i Lunden. Han har varit öppen, ärlig och alltid sett till att jag varit uppdaterad.
    Rekommenderar Jakob om du skall sälja din bostadsrätt. Läs mer
  • Anders L skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Trevligt och professionellt bemötande vid försäljning av vår bostadsrätt. Läs mer
  • Gunnar B skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Sålt en bostadsrätt
    Mäklaren skött hela affären på ett mycket proffsigt sätt och det gäller från inledning till avslut av affären Läs mer
  • Lisbeth A skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Ingen tidigare erfarenhet. Sålt flerfamiljshus.
    Mycket bra bemötande.
    Förväntningarna uppfylldes.
    Upplevelsen har varit bra. Läs mer
    2018-10-04 Kicki N svarar Lisbeth A
    Tack Lisbeth! Kul att Ni är nöjda!!! Mvh Kicki
  • Lennart W skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi har sålt en 2-familjsfastighet i Örgryte. Mäklaren var trevlig, påläst och kunnig och lätt att samarbeta med. Läs mer
    2018-10-03 Kicki N svarar Lennart W
    Tack det samma! Hälsa de andra!
  • Ako Ahmed A skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jätte duktig och säker på sin sak, trevlig bemötande, och levererar! Läs mer
    2018-10-02 Lovisa Wiklund svarar Ako Ahmed A
    Tusen tack för fina ord och tack för förtroendet att jag fick sälja din lägenhet. Önskar er stort lycka till i er nya bostad! // Lovisa Wiklund
    Lovisa Wiklund gillar detta
  • Adele Petronella S skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi köpte en tvåa i gamlestaden som vi tack vare Lovisa fick se på en "privat" visning då budgivningen redan hade börjat. Bara att vi fick komma och titta så sent i processen var otroligt tacksamt! Lovisa har alla gånger vi träffat henne varit trevlig, glad och tydlig. Vi har under vårat letande träffat en hel del olika mäklare, och även om deras jobb är att sälja, upplevde jag aldrig att Lovisa, till skillnad från många andra, försökte "sälja på" mig en lägenhet, utan hon förstod istället snabbt vad jag var ute efter och "diskuterade" mer med mig än sålde. Trots att vi som sagt fick komma på en tid som låg utanför den offentliga visningstiden, fick vi gott om tid att titta på lägenheten, och gemensamma utrymmen i föreningen. Hon borde få pris som månadens anställda som "ställer upp i alla stunder". TACK Läs mer
    2018-10-02 Lovisa Wiklund svarar Adele Petronella S
    Tusen tack för fantastisk recension!! Vad härligt att ni uppskattar mitt sätt att jobba och jag har tyckt det varit jättekul att hjälpa er med köpet av lägenheten. Önskar er stort lycka till med lägenheten och hör av er ifall det finns något jag kan göra för er! // Lovisa Wiklund
    Lovisa Wiklund gillar detta
  • Malin S skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Ett lyckat köp av bostadsrätt, proffsig visning, vänligt bemötande och en trygg helhetsupplevelse. Läs mer
    2018-10-17 Jakob L svarar Malin S
    Härligt att du är nöjd! Tack för de fina orden.
    Vad roligt att du tyckte om vår visning och vårt bemötande genom processen :)

• Lisa W
    Lisa W skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Lovisa. Jag fick fantastiskt stöd av henne genom hela processen och hon visade stor förståelse för vad jag behövde för att känna lig trygg, dvs mycket information och mycket kommunikation oss emellan. Läs mer
    2018-09-19 Lovisa F svarar Lisa W
    Tusen tack Lisa för din rekommendation! Kul att få förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Vi ses på tillträdet. :) // Lovisa
    Lovisa F gillar detta
  • Arnold A skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Förväntningen var som jag trodde på,Jakob var toppen stort tack Doris Arnold. Läs mer
    2018-10-17 Jakob L svarar Arnold A
    Tack så mycket, härligt att ni är nöjda!

Hoppas att vi ses snart igen och tack för denna gång :)
  • Lovisa Christina Owen K skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag har sålt min första lägenhet via Lovisa Flodin och från första mötet kände jag mig säker och i goda händer. Eftersom jag inte visste vad som skulle göras under en försäljning av lägenhet så var det fantastiskt skönt med en så bra genomgång på processen och jag fick svar på alla frågor som kom upp på vägen. Vi har haft en jättebra kontakt hela tiden och jag har fått uppdateringar på allt som skett vilket var väldigt skönt att känna då jag under större delen av försäljningen var på annan ort. Jag är väldigt tacksam för Lovisas hjälp vid ett så stort steg i livet! Läs mer
    2018-09-15 Lovisa F svarar Lovisa Christina Owen K
    Tack snälla för dina fina ord! Har varit jätteroligt att få äran att sälja din fina lägenhet. Önskar dig stort lycka till med studierna! Vi hörs. // Lovisa Flodin
    Lovisa F gillar detta
  • Martha F skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    En sympatisk och engagerad mäklare som kunde svara på de frågor jag hade . Jag köpte en lägenhet i Strömmensberg efter att ha bott i eget hus 53 år så jag hade många funderingar.
    Gerr bemötandet högsta betyg Läs mer
    2018-10-17 Jakob L svarar Martha F
    Tack så hemskt mycket för de fina orden :)

Hoppas att du kommer att stortrivas, tveka inte att höra av dig ifall du behöver hjälp med något!
  • Richard R skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Hon var trevlig och drivande i hela försäljningen.
    Lämnade ingenting åt slumpen och hela försäljningen flöt på bra. Läs mer
    2018-09-04 Lovisa F svarar Richard R
    Tack snälla! Har varit superkul att få sälja er fantastiska lägenhet. Vi ses på tillträdet. :) // Lovisa
    Lovisa F gillar detta
  • Britta Maria L skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Sålde min etage trea som jag bott i sedan 1979.
    Jakob verkade seriös och noggrann. Gick igenom hur allt skulle gå till och följde processen .
    Har varit tillgänglig eller har snabbt ringt åter om han varit upptagen. Trevlig med behaglig röst.
    Har redan rekommenderat honom till min kompis som skulle sälja.
    Tack för den här tiden. Hälsar Bitta Läs mer
  • Staffan L skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Sålt BR
    Mäklaren var proffesionell
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar Läs mer
    2018-10-17 Jakob L svarar Staffan L
    Tack Staffan!
    Har varit superkul att få hjälpa dig genom din försäljning.

På återseende!
  • Caroline W
    Caroline W skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Fick jättebra bemötande och hjälp vid köp av min första bostadsrätt! Läs mer
    2018-10-17 Jakob L svarar Caroline W
    Tack så mycket Caroline, kul att du är nöjd!

Hoppas att du kommer att trivas i ditt fina nya hem :)
  • Julia L
    Julia L skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Mäklaren visade stort engagemang och jag upplevde att både säljare och köpare hade stort förtroende för henne.
    Affären gick fort och kommunikationen vad tydlig. Kan varmt rekommendera. Läs mer
    2018-08-21 Lovisa F svarar Julia L
    Tack snälla Julia för din rekommendation! Hoppas du ska trivas i din nya lägenhet. Vi ses på tillträdet! // Lovisa
  • Lena L skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Bra service och trevligt bemötande Läs mer
    2018-08-13 Jakob L svarar Lena L
    Tack så mycket och grattis till ert köp :)

På återseende!
  • Anders P
    Anders P skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Mäklare kan vara dryga, falska typer som är svåra att tycka om men av Jakob fick man ett oerhört trevligt och avslappnat bemötande. Han har koll på läget. Snyggt jobbat! Läs mer
    2018-08-13 Jakob L svarar Anders P
    Haha tack för de fina orden Anders. Skönt att höra att du är nöjd med mitt bemötande :)

Hör av dig ifall du behöver hjälp med något framöver.
  • Jonas J skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Mäklaren Jakob skötte sig utmärkt genom hela affären och jag är mycket nöjd med hela försäljnings processen och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Rosita A skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jakob var trygg och effektiv i sin mäklarroll, även när budgivning svajade fram och tillbaka. Han var trevlig, social och kompetent.
    Rekommenderar honom gärna till nära o kära inför deras nästa lägenhet- eller husaffär! Läs mer
    2018-08-13 Jakob L svarar Rosita A
    Tack så mycket Rosita. Det har varit riktigt kul att få hjälpa dig genom köpet av bostad :)

Vi ses snart igen!
  • Kjell W skrev om Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Lovisa Wiklund visade verkligen att hon tycker om sitt jobb. Positiv och optimistisk. Sa flera gånger att ” det här ska väl bli kul”. Jobbade hårt o effektivt med försäljning av vår bostadsrätt. Behöver nog fundera över att reglera sin arbetstid om hon ska orka några år till. Hittills är vi mycket nöjda och mäklaren motsvarar mer än väl förväntningarna. Läs mer
  • Richard J skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Sålde bostadsrätt med hjälp av Lovisa. Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Bra kommunikation och engagemang genom hela processen. Läs mer
    2018-07-20 Lovisa F svarar Richard J
    Hjärtliga tack för dessa fina ord, Richard! Har varit otroligt roligt att få sälja er lägenhet! Önskar er stort lycka till i det nya huset! Vi ses på tillträdet. // Lovisa
    Lovisa F gillar detta
  • Henrik S skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Sålt bostadrätt för mors räkning och fick vad vi förväntat oss tack vare Jacobs goda handläggning.
    Stort tack Jacob för strålande engagemang och snabb handläggning med alla handlingar
    Henrik med syskon. Läs mer
    2018-06-30 Jakob L svarar Henrik S
    Vad roligt att höra att ni är nöjda, det är alltid det viktigaste :-)

Tack själva för ett gott samarbete!

På återseende.

• Malin R
    Malin R skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Fick jättebra kontakt från början och kunde tryggt lämna över hela säljprocessen till Lovisa. Lätt att nå och alltid trevlig! Läs mer
    2018-06-19 Lovisa F svarar Malin R
    Tusen tack Malin! Mycket roligt att få förtroendet till att sälja din fina lägenhet! // Lovisa
    Lovisa F gillar detta
  • Marcus K skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Mycket duktig mäklare som känner av klienternas behov. Lyssnar, kämpar på för en god affär. Läs mer
    2018-06-13 Kicki N svarar Marcus K
    Tack tack tack Marcus! Alltid roligt med nöjda kunder!
  • Gunilla A skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi är mycket nöjda med Kickis arbete med att sälja vårt radhus! Kicki är trevlig, professionell och effektiv! Läs mer
    2018-06-13 Kicki N svarar Gunilla A
    Tack Gunilla! Nu kan Ni titta framåt mot Ert nya boende!
  • Johan F skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Köpt villa i Örgryte och blivit bra bemött och omhändertagen utifrån min roll som köpare. Läs mer
    2018-06-12 Kicki N svarar Johan F
    Tack Johan! Alltid kul med nöjda kunder!!
  • Zenta B skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jakob Laren var utmärkt i hela försäljningen av lägenheten som var ett dödsbo och med det en sorglig tid vilket Jakob kändes trygg med. Lyhörd, informativ och mycket trevlig.
    Hela förloppet kändes tryggt och lugnt - en mäklare vi varmt rekommenderar! Läs mer
    2018-05-31 Jakob L svarar Zenta B
    Tack så mycket för era fina ord, det betyder mycket för mig och det har varit väldigt roligt att få lära känna er trots omständigheterna.

Ta hand om er och tveka inte att höra av er vid deklarationen nästa år så hjälper jag er självklart med det!
  • William M skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag har sålt en bostadsrätt i Munkebäck Göteborg. Använde mig utav Jakob Larén som mäklare. Han gjorde ett toppen jobb från början till slut, mina förväntningar överträffades och försäljningen blev bättre än jag väntat mig! Kan starkt rekommendera honom. 👍👌 Läs mer
    2018-05-30 Jakob L svarar William M
    Tack för de fina orden William!
    Det har varit riktigt kul att få hjälpa dig genom processen så stort tack för det 👌🏻😊

Lycka till framöver och hör av dig ifall det finns något jag kan göra för dig!
  • Göran J skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Bra bemötande, bra ordning och struktur, tydligt och klart Läs mer
  • Robert M skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Professionellt och vänligt bemötande. Väldigt bra hjälp och stöd hela vägen genom processen. Nåbar och väldigt snabb på att återkoppla. Läs mer
    2018-05-29 Jakob L svarar Robert M
    Tack Robert! Det värmer att höra och det har varit ett sant nöje att få vara med och hjälpa dig genom ditt köp av bostad :)

Hör av dig ifall det skulle vara något jag kan göra för dig!
  • Cicci L skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Kunnig och engagerad mäklare som hela tiden höll oss uppdaterade med den information vi behövde samt var snabb med att svara på våra frågor! Läs mer
    2018-05-18 Lovisa F svarar Cicci L
    Tackar ödmjukast för detta. Det har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen. Lycka till i ert nya boende. // Lovisa
    Lovisa F gillar detta
  • Joakim J skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jakob var mäklare både vid köpet av vår nya bostad och vid försäljningen av vår gamla, och vi har varit väldigt nöjda med hans insatser vid båda tillfällena. Läs mer
    2018-05-29 Jakob L svarar Joakim J
    Tack så mycket och tack för att jag fick möjligheten att hjälpa er vid båda köp och försäljning av bostad :)

Hoppas att ni kommer att trivas med ny bostad och nya grannar.

Hör gärna av er ifall det skulle vara något jag kan hjälpa er med!
  • Mikaela Å skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jag sålde min lägenhet via Lovisa och allt var enkelt, smidigt och väldigt proffsigt! Till skillnad från många andra mäklare jag varit i kontakt med så är Lovisa väldigt påläst och snabb i kommunikationen. Därför valde jag henne! Läs mer
    2018-05-04 Lovisa F svarar Mikaela Å
    Vad roligt att du är nöjd! Tack snälla för det fina betyget och för att jag fick förtroendet att sälja din lägenhet! Vi hörs! // Lovisa
    Lovisa F gillar detta
  • Lennart C skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Lovisa bryr sig om oss som kunder. Vi blev utan bostad i en första budgivning. Hon kontaktade oss när ett annat lämpligt objekt kom in. Läs mer
    2018-05-04 Lovisa F svarar Lennart C
    Tusen tack Lennart för dessa fina ord. Jag är glad för att jag kunde hjälpa er och att det blev så bra! Vi hörs! // Lovisa
    Lovisa F gillar detta
  • Oscar T skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jakob har varit fantastisk under hela processen, alltid tillgänglig och kom med bra rekommendationer inför försäljningen. Lyckades även nå mitt drömmål med försäljningen. Läs mer
  • Eva R
    Eva R skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vid vår försäljning av vår lägenhet blev vi bemötta mycket professionellt av Lovisa Flodin. Hon är kunnig, pålitlig och trevlig. Vi rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2018-05-04 Lovisa F svarar Eva R
    Tack Eva för betyget och förtroendet att få sälja er fina lägenhet! Kul att ni är nöjda!
    Allt gott! // Lovisa
  • Gunilla A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Vi var mycket nöjda med Kicki Norrby Svanberg i samband med vårt lägenhetsköp! Trevlig och professionell!
    Gunilla Läs mer
  • Tobias B skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Grymt trevligt och professionellt bemötande. Påläst och vänlig. Jag är väldigt nöjd med Jacob. Läs mer
    2018-04-20 Jakob L svarar Tobias B
    Stort tack för de fina orden Tobias :-)
    Har varit ett sant nöje att få hjälpa dig genom ditt första bostadsköp.

Grattis!!

Hör av dig ifall jag kan göra något för dig!
  • Bengt N skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Mycket kunnig och trevlig. Jag rekommenderar gärna Kicki till andra som vill sälja. Läs mer
    2018-04-23 Kicki N svarar Bengt N
    Hej. Tack för det vänliga omdömet!!!
    Mvh Kicki
  • Ann-Mari S skrev om Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Efter att ha sökt bostad länge, kände jag, att min mäklare var väldigt mån om mig. Har mött annat tidigare. Varmt tack för god hjälp och att vi lyckades!! Läs mer
    2018-04-23 Kicki N svarar Ann-Mari S
    Tack Ann-Mari! Det här var ju Din lägenhet, eller hur!
    Mvh Kicki
  • Frida A skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Väldigt bra samarbete. Lätt att samarbeta med Jakob. Fick bra förslag och råd vad man skulle tänka på vid försäljning av lägenhet. Jakob hade ett bra register med människor som var sugna på att köpa lägenhet och det ger mig en trygghet.
    Helt enkelt jakob är en bra mäklare och det gick snabbt och lätt vid försäljningen. Läs mer
    2018-04-12 Jakob L svarar Frida A
    Underbart att höra, tack! Det har varit väldigt kul att få samarbeta med dig :)
    Härligt att du känner dig nöjd och att vi på ett så smidigt sätt kunde hitta en köpare!

Hör av dig ifall ni behöver hjälp med något så ordnar vi det.

/ Jakob
  • Felix W skrev om Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Väldigt bra och lyhörd. Proffsigt bemötande och tryggt hela vägen från första träff till kontrakt. Läs mer
    2018-04-12 Jakob L svarar Felix W
    Tack så mycket! Underbart att höra att ni är nöjda :)
    Ta hand om er och klappa Lakrits ifrån mig.

Hör av er ifall det finns något jag kan hjälpa till med!

• Andreas G
    Andreas G skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Väldigt kompetent och duktig på sitt jobb.
    Ser alltid till kundens bästa i alla lägen
    5/5 utan tvekan. Läs mer
    2018-03-09 Lovisa F svarar Andreas G
    Hej Andreas!
    Tackar ödmjukast för de fina orden och förtroendet! Det har varit så roligt att få sälja er fantastiska lägenhet.
    Önskar dig med familj all lycka framöver i ert nya, fina hus.
    Andreas G, Lovisa F gillar detta
  • Linda G
    Linda G skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Jätteduktig och kompetent mäklare. Alltid hjälpsam och ser alltid till kundens bästa. Toppbetyg👍. Läs mer
    2018-03-09 Lovisa F svarar Linda G
    Hej Linda!
    Tusen tack för så fina ord, det värmer! :) Mycket roligt att få förtroendet till att sälja er fantastiska lägenhet.
    Önskar er all lycka framöver!

Ånäsvägen 4, 416 67 Göteborg