Jakob Larén

Jakob Larén

Jakob Larén är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Jakob Larén har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Jakob Larén har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 266 omdömen med ett betyg på 4.9. Jakob Larén har haft 45 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

266 omdömen om Jakob Larén

Sedan starten hos Reco 2017
Daniel A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Strömmensberg

Framåt, driven, professionell och kunnig mäklare

Rasmus L
Lunden

Topp!

Johannes W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Strömmensberg

Jakob hade ett väldigt trevligt bemötande och bidrog till en bra upplevelse. Han bidrog också till en smidig affär genom tydlighet och god kommunikation.

Marcus H
Strömmensberg

Otroligt duktig och engagerad mäklare. Snabba uppdateringar med bra information löpande till mig som säljare. Vill man ha en charmig och hårt jobbande mäklare så rekommenderar jag starkt Jakob.

Ida Alexandra E
Strömmensberg

Trevlig och hjälpsam mäklare! Kände mig trygg som köpare under hela processen tack vare proffsigt arbete från Jakob.

Emma H
Strömmensberg

Kompetent mäklare som la ner stort engagemang i försäljningen.

Fanny K
Lunden

Jakob är alltid lyhörd och tillmötesgående och gör sitt yttersta för att alla parter ska bli 100% nöjda!

Svar från Jakob Larén

Stort tack för de fina orden Fanny, det värmer!

Jesper J
Göteborg

Trevlig, tydlig, ordning och reda. Det jag söker efter hos en mäklare.

Svar från Jakob Larén

Tack Jesper, väldigt kul att höra, vi hörs och ses i fina Kålltorp :)

Elin K
Göteborg

Jakob gjorde ett superbra jobb med försäljningen av vår lägenhet! Han var lyhörd, kunnig och följde våra önskemål vilket gjorde att det blev en smidig försäljning. Rekommenderar definitivt Jakob om man går i säljtankar!

Svar från Jakob Larén

Tack bäst Elin, det värmer med så fina ord! Vi ses :)

Jennifer S
Bagaregården

Mycket god, alltid positiv, glad och trevlig!

Svar från Jakob Larén

Tack så mycket Jennifer! Varit väldigt kul att få hjälpa och lära känna dig!