9 rekommendationer

Jakob Larén
en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Ånäsvägen 4
416 67 Göteborg — Visa karta

Vad tror Jakob att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 9 kunder tycker om Jakob Larén

• Mitra P
    Jakob var riktigt grym hela vägen. Vi behövde en snabb försäljning och Jakob ställde in sina egna planer på kvällen för att hjälpa oss med planering och skrivning av all dokumentation i början av processen. Han visade stort engagemang under hela processen och uppdaterade oss regelbundet. Han hjälpte oss även med en grym stylingkontakt och en toppenfotograf. Priset landade på 2,7 milj för en en 2:a på norra gubbero på 45 kvm (utan balkong). Ett riktigt bra slutpris :)) vi var båda toknöjda med Jakob och rekommenderar honom varmt till er som funderar på att sälja
    2017-07-24 Jakob L svarar Mitra P
    Stort stort tack, vad glad jag blir :)
    Det var verkligen superkul att få hjälpa er och ni har gjort ett fantastiskt jobb med lägenheten.

Hoppas att ni får en riktigt skön fortsatt sommar och tack för förtroendet.

Vi hörs!
  • Christer B
    Vi är helnöjda med Jacobs insats vid försäljningen av vår mors lägenhet.
    Jacob är mycket trevlig och engagerad i sitt uppdrag. Han är lätt att prata med, hjälpsam och var alltid tillgänglig för att svara på våra frågor. Ett stort plus var att han tyckte det var viktigt att vår gamla mor fick vara med vid kontraktsskrivningen och känna sig delaktig i processen.

Christina och Christer
    2017-07-24 Jakob L svarar Christer B
    Tack så mycket för de fina orden. Det värmer och det har varit superkul att få hjälpa er under hela processen.
    Hoppas att er mor kommer att trivas super i sitt nya boende och jag ser verkligen fram emot en fika längre fram :)

Ha en fortsatt bra sommar!
  • Emelie L
    Jättenöjda verkligen! Stort personligt engagemang och alltid tillgänglig.
    2017-06-27 Jakob L svarar Emelie L
    Tusen tack för de fina orden och stort lycka till med ert nya boende.
  • Gustav T
    Trevlig och professionell attityd. Lätt att ha och göra med, och ett brett kunnande.
    2017-06-07 Jakob L svarar Gustav T
    Tack så hemskt mycket Gustav. Superkul att du är nöjd.
  • Marcus s
    Frammåt och proffsig mäklare som är enkel att ha att göra med!
    2017-05-17 Jakob L svarar Marcus s
    Tack för det fina omdömet Marcus. Kul att höra att du är nöjd med mitt bemötande och med försäljningen.
  • Mattias K
    Alert, lyhörd och handelskraftig.
    2017-05-16 Jakob L svarar Mattias K
    Tack så mycket Mattias. Jättekul att ni är nöjda med försäljningen.
  • Andreas G
    Är mycket nöjd med hur Jakob bemötte mig och hanterade hela processen. Hade rekommenderat honom varmt till en närstående.
    2017-05-16 Jakob L svarar Andreas G
    Stort tack för de fina orden Andreas. Väldigt kul att höra att du skulle kunna rekommendera mig vidare. Jag hoppas att du kommer trivas kanon i ditt nya boende.
  • Anna H
    Jacob var trevlig, visningen var jättebra. Lätt att få kontakt med både per telefon och irl.
    När avtalet skulle skrivas var han noggrann och gick igenom alla punkter.
    2017-05-16 Jakob L svarar Anna H
    Tack snälla Anna. Jag hoppas att du kommer trivas jättebra i ditt nya boende.
  • Stefan B
    Ambitiös och energisk ung mäklare som är lätt att sammarbeta med.
    2017-05-16 Jakob L svarar Stefan B
    Tack för förtroendet och de fina orden Stefan.
Kicki Norrby Svanberg
Marcus Svanberg