Jakob Larén
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 54 kunder tycker om Jakob Larén

• 2019-01-20

Kan varmt rekommendera Jakob! Han är ödmjuk, engagerad och mån om att ge den bästa möjliga servicen. Han gav ett proffsigt och vänligt bemötande och var tillgänglig under hela processen. Är supernöjd med den hjälp som jag har fått vid köpet av min nya bostad! Läs mer
  • 2019-01-18

Jag har köpt en bostadsrättslägenhet. Jag upplevde mäklaren som professionell och flexibel. Finns inget att klaga på Läs mer
  • Tomas L

2018-12-21

Vi har sålt en lägenhet i Göteborg och har bara goda erfarenheter av mäklaren, Jakob Larén, som överträffade vår förväntningar på ett mycket positivt sätt.
    Jakob är kompetent, lyhörd och har en genomtänkt strategi för visningarna och uppföljningen därefter.
    Vi rekommenderar varmt att anlita Jakob Larén Läs mer
    2019-01-09 Jakob L svarar Tomas L
    Tack så hemskt mycket Tomas!
    Underbart att ni känner er nöjda och att allt föll på plats tillslut :)

På återseende!
  • 2018-12-20

Jakob var tillgänglig och mycket trevlig genom hela vår kontakt. Han mötte oss i våra önskemål snabbt och med en positiv inställning. Visningen var ordnad och lägenheten visades upp på bästa sätt. Jakob förmedlade på ett genuint och ärligt sätt information om lägenheten, vilket gjorde att vi som köpare kände förtroende och trygghet. Han var tillmötesgående och positiv, men lovade inte mer än han kunde hålla. Professionellt utöver det vanliga! Tack Jakob! Läs mer
    2019-01-09 Jakob L svarar Malin J
    Stort tack till er båda!
    Oerhört kul att höra att ni är nöjd med mitt bemötande och hanterande av processen :)

• 2018-12-11

Jakob Larén sålde min tvåa i Björkekärr.
    Jag är jätte nöjd med försäljningen. Jakob är mycket engagerad, och professionell. Han är påläst och kan förmedla fördelarna på ett bra sätt på detaljer kring mitt boende och området. I tillägg har Jakob jobbat snabbt och effektivt.
    Jag varmt rekommenderar honom om du ska sälja din bostadsrätt Läs mer
    2018-12-11 Jakob L svarar Julien C
    Stort tack för de fina orden Julien :)
    Det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen av din fina bostad.

• Louise N

2018-12-10

Jakob Larén sålde min tvåa i Munkebäck. Jag är mer än nöjd med försäljningen då Jakob är en mycket professionell, engagerad och lyhörd mäklare. Han är mäklaren som ser till att göra det där lilla extra som också gör att jag varmt rekommenderar honom om du ska sälja din bostadsrätt. Läs mer
    2018-12-11 Jakob L svarar Louise N
    Tack snälla Louise!
    Så roligt att höra att du är nöjd :)

• 2018-12-07

Vi har köpt en tvåa i östra Göteborg. Vi fick rakt igenom ett trevligt och professionellt bemötande av Jakob. Mina förväntningar är att mäklaren ska fungera som en länk mellan köpare och säljare som gör att affären går igenom smidigt med tydlighet och transparens. Vi upplever att våra förväntningar överträffades. Läs mer
    2018-12-11 Jakob L svarar Christopher N
    Stort tack Christopher :)
    Härligt att höra att ni känner er nöjda med mitt bemötande genom processen.
    Hoppas att ni kommer att stortrivas i ert nya hem.

Ses snart igen!
  • 2018-10-28

Bra behötande, snabb återkoppling Läs mer
    2018-12-11 Jakob L svarar Peter E
    Tack Peter!
    Hör av er ifall det finns något jag kan hjälpa er med :)
  • 2018-10-24

Jakob hjälpte mig att sälja min trea i Lunden. Han har varit öppen, ärlig och alltid sett till att jag varit uppdaterad.
    Rekommenderar Jakob om du skall sälja din bostadsrätt. Läs mer
    2018-12-11 Jakob L svarar Anna-Lena Carina H
    Stor tack Anna-Lena!
    Det har varit ett sant nöje att få hjälpa dig :)

• 2018-09-25

Ett lyckat köp av bostadsrätt, proffsig visning, vänligt bemötande och en trygg helhetsupplevelse. Läs mer
    2018-10-17 Jakob L svarar Malin S
    Härligt att du är nöjd! Tack för de fina orden.
    Vad roligt att du tyckte om vår visning och vårt bemötande genom processen :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Jakob Larén