Läs vad 153 Läs vad Jakob Larén

• 2021-01-21
    Jag sålde min två:a genom Jakob. Jakob förmedlar engagemang och kunnighet genom hela processen! Jakob uppfyllde alla mina förväntningar av bostadsaffären. Sammantaget; proffessionalitet ut i fingerspetsarna!
    Malin S
    • 2:a
    • 51.0 m²
    • Lunden
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
  • 2021-01-21
    Jakob har varit fantastisk från start till slut, väldigt bra bemötande, proffesionellt rakt igenom.
    Alltid tillgänglig ifall man har frågor eller funderingar.

Väldigt nöjd säljare.
    Niklas A
    • 1:a
    • 38.0 m²
    • Munkebäck
    Tack så mycket Niklas! Det värmer och det har varit väldigt kul att få hjälpa till. Vi ses snart igen :)

• 2021-01-21
    Sålt min lägenhet 2019. Mäklaren oengagerad och slarvig.
    Johan S
    • 70.0 m²
    • Bagaregården
    Hej Johan, Tråkigt att du kände så då jag alltid gör mitt yttersta för att mina kunder ska bli nöjda. Jag vet att du tidigare utryckt missnöje för att du inte fick precis lika mycket som grannen fick för sin bostad men där får man ta i beaktande att man inte alltid får lika mycket dels beroende på att den andra var helt nyrenoverad och din hade kök och badrum som var i betydligt äldre skick än så. Sen var det också så att den andra bostaden var stylad vilket var något du valde att inte göra med din bostad inför försäljningen. Jag skriver inte detta som någon form av ursäkt eller undanflykt utan mer för att andra läsare ska få en förståelse för ditt missnöje då jag alltid strävar efter att ge mina kunder den absolut bästa lösningen och då jag alltid gör mitt yttersta för att mina kunder ska få en så bra affär som möjligt. Ha en fortsatt fin dag!

• 2021-01-07
    Vi köpte en lägenhet i bagaregården genom Jakob. Vi var mycket nöjda med det bemötande vi fick både på visningen och under kontraktsskrivning samt att han under hela processen funnits tillgänglig om vi haft frågor och funderingar.
    Josefine F
    • 93.0 m²
    • Bagaregården
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Hej Josefine, Stort tack för de fina orden, det värmer :) Hoppas att ni kommer att trivas i Bagaregårdens finaste lägenhet. Ses på tillträdet!

• 2020-12-28
    Jag sålde en 4:a på Barbro Hörbergs gata.
    En supertrevlig mäklare på alla sätt o vis. Jakob bemötte mig med respekt o vänlighet o gjorde ett fantastiskt jobb att få lägenheten såld.
    Allt gick smidigt och han uppdaterade mig löpande på ett sätt som var både personligt och proffsigt

Jakob är en klar stjärna hos er! SKa rekommendera er och honom till människor jag möter
    Mvh Katarina Myhre
    Katarina M
    • 98.5 m²
    • Örgryte
    Tack tack tack bästa Katharina :) Dina ord går rakt in i hjärtat och det har varit väldigt trevligt att få hjälpa dig. Vi ses snart igen!

• 2020-12-24
    Lägenhet i Örgryte.
    Tillgänglig, seriös, ärlig och väldigt trevlig.
    Lucas R
    • 98.5 m²
    • Örgryte
    Tack så mycket Lucas och stort grattis till er fina nya lägenhet :) Ses på tillträdet!

• 2020-12-19
    Vi är jättenöjda med supporten
    Johan S
    • 81.0 m²
    • Björkekärr
    Stort tack Johan, underbart att höra att du är nöjd :) På återseende!

• 2020-12-19
    Vi har både köpt och sålt lägenhet med Jakob och kan mycket varmt rekommendera honom!
    Tack så mycket Linus, Det har varit väldigt kul att få hjälpa er genom båda processerna :)

• 2020-12-07
    Gott intryck av Jakob, väldigt trevlig och bra mäklare.
    Erik J
    • 2:a
    • 60.0 m²
    • Göteborg
  • 2020-12-05
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Jakob. Jakob är lätt att arbeta med och proffsig. Allt har gått väldigt smidigt och snabbt. Över lag är vi väldigt nöjda med vår försäljning!
    Anna K
    • 62.0 m²