Jakob Larén
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02

Läs vad 109 Läs vad Jakob Larén

• Lisa L sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-03-21

Lunden
    Jakob hjälpte mig att sälja min etta i Lunden, och har varit väldigt engagerad, proffsig, trevlig och lätt att kommunicera med under hela processen! Läs mer
    2020-03-23 Jakob L svarar Lisa L
    Tack Lisa!

Har varit väldigt kul att få hjälpa dig. Hoppas det blir fler gånger :)

Vi ses snart igen.
  • Victor R köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-03-10

Björkekärr
    Vi har fått hjälp av Jakob i vårat bostadsrätt köp, han har varit väldigt hjälpsam och kommunikativ under hela processen och sett till att vi har fått se på objekt när det har passat våra tider bäst. Vi vill gärna ha så mycket information och upplysningar kring vårat köp och det har han bistått med hela tiden.

Så vi känner att vi har haft bra kommunikation, en ärlig och hjälpsam mäklare som har skött all kommunikation mellan oss och säljaren klanderfritt. Läs mer
    2020-03-18 Jakob L svarar Victor R
    Stort tack för de fina orden VIctor :)

Det värmer verkligen att höra. Känns superkul att ni är nöjde med den kommunikation vi haft och att ni fått all information ni behöver för att känna er trygga med ert köp.

Vi ses snart igen!
  • Karin H sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-02-23

Kålltorp
    Bra och professionellt bemötande. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2020-03-10 Jakob L svarar Karin H
    Stort tack för de fina orden Karin :)
    Har varit superkul att hjälpa dig.

Jakob L gillar detta
  • Oscar H sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-02-06

Göteborg
    Är väldigt nöjd med hjälpen jag fick i försäljningen av min bostadsrätt från Jakob. Alltid tillgänglig och väldigt engagerad under hela försäljningsprocessen. Läs mer
    2020-02-11 Jakob L svarar Oscar H
    Stort tack Oscar, kul att du känner dig nöjd :)

Var väldigt kul att få hjälpa dig med din försäljning.
    Ses snart igen.
    Jakob L gillar detta
  • Felicia A köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-02-04

Göteborg
    Vi både köpte och sålde vår lägenhet via Jakob och fick ett väldigt fint bemötande genom båda processerna. Det kändes tryggt och enkelt då han hela tiden var tillgängligt för att svara på frågor. Vi är mycket nöjda med vår affär och kan varmt rekommendera andra att anlita Jakob i framtiden. Läs mer
    2020-02-11 Jakob L svarar Felicia A
    Taaaaaack Felicia :)

Har varit så kul att få vara med både när ni köpte och sedan när ni sålde. Otroligt kul att höra att ni är så nöjda, hoppas få hjälpa er igen i framtiden.

Ses snart igen!
    Jakob L gillar detta
  • Mikaela M sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-01-31

Strömmensberg
    Sålde min tvåa i Strömmensberg. Jakob var väldigt engagerad och positiv och kontakten har varit toppenbra.
    Rekommenderar varmt! Läs mer
    2020-02-11 Jakob L svarar Mikaela M
    Stort tack Mikaela :)

Tack detsamma, har varit väldigt kul att jobba med dig och ser fram emot framtida affärer!

Ha en fin dag så ses vi snart igen.
    Jakob L gillar detta
  • Michel C sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-01-25

Gamlestaden
    3a nyproduktion
    Grym och bra service.
    Hjälpte oss genom alla steg utan några krångligheter.

Rekomenderar Jakob jätte mycket Läs mer
    2020-01-27 Jakob L svarar Michel C
    Tack så mycket Michel :)
    Har varit väldigt roligt att få hjälpa er, vi ses garanterat snart igen!
    Jakob L gillar detta
  • Robert D sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-01-24

Kålltorp
    Hej!
    Sålt min lägenhet och fick bästa möjliga stöd och vägledning från honom.
    Väldigt mån om att göra rätt och riktigt.
    Pålitlig och han kan sin sak, professionell i bemötande och ger ett bra intryck. Läs mer
    2020-01-27 Jakob L svarar Robert D
    Stort tack Robert, vilka fina ord :)
    Det har varit en lång resa och det har varit otroligt kul att få hjälpa dig.

På återseende!
  • Sofia J
    Sofia J köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-01-23

Kallebäck
    Jag köpte en lägenhet via Jacob. Han var alltid väldigt trevlig, snabb på att svara och återkoppla till mig. Kan verkligen rekommendera honom! Läs mer
    2020-01-27 Jakob L svarar Sofia J
    Tack för de fina orden Sofia :) Det värmer.
    Så kul att det blev du som köpte tillslut, hoppas du kommer att trivas super.

Ses snart igen!
  • IVAN M
    IVAN M sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2019-12-31

Gamlestaden
    Sålde en lägenhet I Gamlestan tillsammans med Jakob och har bara gott att säga om samarbetet. Jakob är trevlig, lyhörd och tillänglig vilket jag värdesätter hos en mäklare.

Till er som funderar på att välja Jakob, kör på ni kommer inte bli besvikna! Läs mer
    2020-01-09 Jakob L svarar IVAN M
    Tack tack tack Ivan!

Så glad jag blir för det fina omdömet :)
    Det har varit väldigt roligt att få jobba tillsammans med och hoppas att jag få hjälpa er även vid nästa bostadsaffär.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Jakob Larén