Jakob Larén
Registrerad mäklare sedan 2017-01-20
Aktiv på Reco.se sedan 2017-05-15
2019-08 - 2020-07

Läs vad 116 Läs vad Jakob Larén

• Negin S köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-08-10

3:a
    Munkebäck
    Har köpt en bostadsrätt. Såg annonsen då när visningen var klart. Men Jakob ordnade snabbt en ny visning. Jakob är mycket trevlig och lugn människa och man får bra intryck från början. Han upplevs trovärdig och sund. Läs mer
  • Lars R köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-06-19

Strömmensberg
    Fick ett toppen bemötande av Jakob Laren.
    Affären sköttes p ett proffsigt och adelvat sätt! Läs mer
  • Brf M sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-06-18

Strömmensberg
    Vår brf har sålt två gästlägenheter, ombyggda till bostadsrätter.
    Jakob var vänlig, trevlig, tillmötesgående och levde verkligen upptill våra förväntningar.
    Den första lägenheten såldes för drygt ett år sedan och vi bad honom att också ta hand om försäljningen av den lägenhet, som vi skrev kontrakt på förra veckan.
    Om det dyker upp några problem löser han dem!Honom vill vi hjälp av också fortsättningsvis! Läs mer
  • Niklas M köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-06-11

Köpte via Jakob,
    snabbt, enkelt, proffsigt. Läs mer
    2020-06-11 Jakob L svarar Niklas M
    Tack så mycket Niklas, kul att du känner dig nöjd :)

Vi ses snart igen!
  • Kristina B sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-05-19

Lunden
    Jakob hjälpte mig att sälja en tvåa i Lunde’n mitt under värsta coronatiden. Jag, som har erfarenhet av knöliga försäljningar, kände mig helt lugn med Jakobs professionella arbete från början till slut. Han var lätt att nå och bra på att hålla mig uppdaterad. Mer sympatisk och rolig person får man dessutom leta efter! Om jag behöver flytta igen kommer jag definitivt att anlita Jakob. Läs mer
    2020-05-19 Jakob L svarar Kristina B
    Kristina...! Vilka fina ord, tack så mycket. Det värmer verkligen och det har varit ett sant nöje att få hjälpa dig.

Ser fram emot nästa gång även om jag hoppas att ni kan bo länge i ert nya hem :)

Ses snart igen!
  • Sofia K sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-04-17

Strömmensberg
    Jag kan varmt rekommendera Jakob som mäklare. Han är proffsig, trevlig och mån om sina kunder. De känns tryggt att ha en mäklare man kan lita på och de är en självklarhet för mig att välja honom igen.

Med vänlig hälsning,
    Sofia Läs mer
    2020-04-20 Jakob L svarar Sofia K
    Stort tack Sofia :)

Vad glad jag blir för de fina orden. Det har varit ett sant nöje att få hjälpa dig!
    Vi ses snart igen.
  • Håkan J köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-04-10

Vi köpte lägenhet. Väldigt proffsigt bemötande. Kunnig. Läs mer
    2020-04-12 Jakob L svarar Håkan J
    Stort tack Håkan.
    Varit väldigt kul att få hjälp er.

På återseende.

Glad påsk!
  • Lisa L sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-03-21

Lunden
    Jakob hjälpte mig att sälja min etta i Lunden, och har varit väldigt engagerad, proffsig, trevlig och lätt att kommunicera med under hela processen! Läs mer
    2020-03-23 Jakob L svarar Lisa L
    Tack Lisa!

Har varit väldigt kul att få hjälpa dig. Hoppas det blir fler gånger :)

Vi ses snart igen.
  • Victor R köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-03-10

Björkekärr
    Vi har fått hjälp av Jakob i vårat bostadsrätt köp, han har varit väldigt hjälpsam och kommunikativ under hela processen och sett till att vi har fått se på objekt när det har passat våra tider bäst. Vi vill gärna ha så mycket information och upplysningar kring vårat köp och det har han bistått med hela tiden.

Så vi känner att vi har haft bra kommunikation, en ärlig och hjälpsam mäklare som har skött all kommunikation mellan oss och säljaren klanderfritt. Läs mer
    2020-03-18 Jakob L svarar Victor R
    Stort tack för de fina orden VIctor :)

Det värmer verkligen att höra. Känns superkul att ni är nöjde med den kommunikation vi haft och att ni fått all information ni behöver för att känna er trygga med ert köp.

Vi ses snart igen!
  • Karin H sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-02-23

3:a
    Kålltorp
    Bra och professionellt bemötande. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2020-03-10 Jakob L svarar Karin H
    Stort tack för de fina orden Karin :)
    Har varit superkul att hjälpa dig.

Jakob L gillar detta

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum