Jakob Larén är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Jakob Larén har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Jakob Larén har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 227 omdömen med ett betyg på 4.9. Jakob Larén har haft 72 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 227 Läs vad Jakob Larén

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    • Bagaregården
    2022-08-18 Verifierad kund
    Ska du sälja i östra centrum kan jag varmt rekommendera Jakob Larén. Mycket lyhörd, proffsig och var hela tiden en trygghet i försäljningen av min lägenhet!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Larén en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2022-08-11 Verifierad kund
    Jakob är inbjudande, enkel och tillmötesgående! Otrolig service och alltid ett leende på läpparna! Väldigt nöjd med upplevelsen! Tack Jakob!
    2022-07-20 Verifierad kund
    Fantastiskt flexibel , ställde upp på kort varsel, trevlig, hjälpsam och tillmötesgående.
    Hade svar på alla frågor och gav goda råd.
    Hjälpte till med alla dokument och gjorde avtalet möjligt att signera trots att jag inte var på plats.
    Också väldigt trevlig och tillmötesgående under visningen.
    • Olskroken
    2022-06-14 Verifierad kund
    Ganska stressig process. Allt löste sig till slut, men det kändes som att det var onödigt mycket sista minuten ändringar, saker som vi skulle fixa i sista stund osv. Han var hjälpsam men processen var alltså inte smidig (jämfört med andra mäklarna som vi har haft att göra med). Han hade bra kontakt med bankerna, vilket var bra när vi hade svårt att få återkoppling från banken som vi hade lånelöfte från.
    Tack för ert omdöme :)

Kul att ni känner er nöjda överlag. Tråkigt att ni kände att det var en aning stressig process, det går ju ofta tyvärr snabbt när det vankas kontrakt. Att ni var påväg utomlands och att jag rekommenderade att skriva kontrakt med fullmakt för att inte vänta över helgen och eventuellt riskera att säljarna ville skriva med en annan budgivare hoppas jag ändå att ni kan uppskatta :)

Vi ses !
  • BOJAN I
    • Munkebäck
    2022-06-12 Verifierad kund
    Jag har flera försäljningar bakom mig och det är andra gången som jag anlitar Jakob Larén vid en bostadförsäljning. Även denna gången är jag otroligt nöjd. Jakob är väldigt professionell som mäklare och har ett genuint bemötande, vilket skapar en trygghet hos mig som kund. Jag kan starkt rekommendera Jakob om ni ska sälja eller köpa er bostad. Jag har bara bra saker att säga om honom.
    BOOOJAN, du är bäst.Stort tack!
    Alltid lika kul att jobba med dig, du har en riktigt go energi :)

Hoppsa vi gör fler affärer ihop snart igen!
    • Strömmensberg
    2022-06-04 Verifierad kund
    Positiv och målinriktad.
    Fin återkoppling och bra information i samband med budgivningen
    Tack för detta, väldigt kul att få hjälpa er och att ni känner er nöjda :)

Vi ses snart igen!
    2022-05-04 Verifierad kund
    Bra bemötande, professionell. Blev en snabb och smidig affär. Flexibel, fick komma på förhandsvisning innan någon annan.
    Tack så mycket för ditt fina omdöme Victor, det värmer.

Väldigt kul att få hjälpa er genom ert köp :)

Vi ses snart igen!
    2022-05-04 Verifierad kund
    Det är andra gången vi anlitar Jakob som vår mäklare. Han är i särklass den smidigaste, trevligaste och mest kunniga mäklare vi träffat. Honom kan vi rekommendera till alla som söker en proffsig mäklare som är lätt att komma överens med och som alltid levererar!
    Vilka fina ord, det värmer verkligen och jag tackar ödmjukast!!! Alltid lika kul att få jobba med er :)

Nu får vi hoppas att ni trivs i Värmland, annars kanske det blir en tredje gång ;)
    2022-05-04 Verifierad kund
    Super trevligt bemötande under hela processen!
    Tack Moa, härligt att höra att du känner dig nöjd :)

Väldigt kul att få hjälpa dig med ditt köp. Vi ses snart igen!
    • Kålltorp
    2022-05-03 Verifierad kund
    Jacob var lättsam, klok, pigg och energisk.
    Vi sålde under en instabil tid med oro för krig samt ränteuppgång - och han visade oss att det minsann går ändå.
    Jacob hade en starkare vision än de andra mäklare som vart här och värderat.
    Det märktes att han verkligen tycker om sitt jobb och det han gör.
    5/5!

D & S
    Oj vad fina och värmande ord Sadaf, tack snälla!
    Otroligt kul att ni uppfattade mig som sådan, det är exakt så jag vill uppfattas och försöker alltid leverera det bästa åt mina kunder :)

Det har varit väldigt kul att få hjälpa er, ni är grymma!

Hoppas vi ses snart igen!