Jakob Larén
en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Ånäsvägen 4
416 67 Göteborg — Visa karta

Vad tror Jakob att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 47 kunder tycker om Jakob Larén

• Bra behötande, snabb återkoppling Läs mer
  • Jakob hjälpte mig att sälja min trea i Lunden. Han har varit öppen, ärlig och alltid sett till att jag varit uppdaterad.
    Rekommenderar Jakob om du skall sälja din bostadsrätt. Läs mer
  • Ett lyckat köp av bostadsrätt, proffsig visning, vänligt bemötande och en trygg helhetsupplevelse. Läs mer
    2018-10-17 Jakob L svarar Malin S
    Härligt att du är nöjd! Tack för de fina orden.
    Vad roligt att du tyckte om vår visning och vårt bemötande genom processen :)

Vi ses snart igen!
  • Förväntningen var som jag trodde på,Jakob var toppen stort tack Doris Arnold. Läs mer
    2018-10-17 Jakob L svarar Arnold A
    Tack så mycket, härligt att ni är nöjda!

Hoppas att vi ses snart igen och tack för denna gång :)
  • En sympatisk och engagerad mäklare som kunde svara på de frågor jag hade . Jag köpte en lägenhet i Strömmensberg efter att ha bott i eget hus 53 år så jag hade många funderingar.
    Gerr bemötandet högsta betyg Läs mer
    2018-10-17 Jakob L svarar Martha F
    Tack så hemskt mycket för de fina orden :)

Hoppas att du kommer att stortrivas, tveka inte att höra av dig ifall du behöver hjälp med något!
  • Sålde min etage trea som jag bott i sedan 1979.
    Jakob verkade seriös och noggrann. Gick igenom hur allt skulle gå till och följde processen .
    Har varit tillgänglig eller har snabbt ringt åter om han varit upptagen. Trevlig med behaglig röst.
    Har redan rekommenderat honom till min kompis som skulle sälja.
    Tack för den här tiden. Hälsar Bitta Läs mer
  • Sålt BR
    Mäklaren var proffesionell
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar Läs mer
    2018-10-17 Jakob L svarar Staffan L
    Tack Staffan!
    Har varit superkul att få hjälpa dig genom din försäljning.

På återseende!
  • Caroline W
    Fick jättebra bemötande och hjälp vid köp av min första bostadsrätt! Läs mer
    2018-10-17 Jakob L svarar Caroline W
    Tack så mycket Caroline, kul att du är nöjd!

Hoppas att du kommer att trivas i ditt fina nya hem :)
  • Bra service och trevligt bemötande Läs mer
    2018-08-13 Jakob L svarar Lena L
    Tack så mycket och grattis till ert köp :)

På återseende!
  • Anders P
    Mäklare kan vara dryga, falska typer som är svåra att tycka om men av Jakob fick man ett oerhört trevligt och avslappnat bemötande. Han har koll på läget. Snyggt jobbat! Läs mer
    2018-08-13 Jakob L svarar Anders P
    Haha tack för de fina orden Anders. Skönt att höra att du är nöjd med mitt bemötande :)

Hör av dig ifall du behöver hjälp med något framöver.
  • Jag har sålt en bostadsrätt.
    Mäklaren Jakob skötte sig utmärkt genom hela affären och jag är mycket nöjd med hela försäljnings processen och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Jakob var trygg och effektiv i sin mäklarroll, även när budgivning svajade fram och tillbaka. Han var trevlig, social och kompetent.
    Rekommenderar honom gärna till nära o kära inför deras nästa lägenhet- eller husaffär! Läs mer
    2018-08-13 Jakob L svarar Rosita A
    Tack så mycket Rosita. Det har varit riktigt kul att få hjälpa dig genom köpet av bostad :)

Vi ses snart igen!
  • Sålt bostadrätt för mors räkning och fick vad vi förväntat oss tack vare Jacobs goda handläggning.
    Stort tack Jacob för strålande engagemang och snabb handläggning med alla handlingar
    Henrik med syskon. Läs mer
    2018-06-30 Jakob L svarar Henrik S
    Vad roligt att höra att ni är nöjda, det är alltid det viktigaste :-)

Tack själva för ett gott samarbete!

På återseende.

/ Jakob
  • Jakob Laren var utmärkt i hela försäljningen av lägenheten som var ett dödsbo och med det en sorglig tid vilket Jakob kändes trygg med. Lyhörd, informativ och mycket trevlig.
    Hela förloppet kändes tryggt och lugnt - en mäklare vi varmt rekommenderar! Läs mer
    2018-05-31 Jakob L svarar Zenta B
    Tack så mycket för era fina ord, det betyder mycket för mig och det har varit väldigt roligt att få lära känna er trots omständigheterna.

Ta hand om er och tveka inte att höra av er vid deklarationen nästa år så hjälper jag er självklart med det!
  • Jag har sålt en bostadsrätt i Munkebäck Göteborg. Använde mig utav Jakob Larén som mäklare. Han gjorde ett toppen jobb från början till slut, mina förväntningar överträffades och försäljningen blev bättre än jag väntat mig! Kan starkt rekommendera honom. 👍👌 Läs mer
    2018-05-30 Jakob L svarar William M
    Tack för de fina orden William!
    Det har varit riktigt kul att få hjälpa dig genom processen så stort tack för det 👌🏻😊

Lycka till framöver och hör av dig ifall det finns något jag kan göra för dig!
  • Professionellt och vänligt bemötande. Väldigt bra hjälp och stöd hela vägen genom processen. Nåbar och väldigt snabb på att återkoppla. Läs mer
    2018-05-29 Jakob L svarar Robert M
    Tack Robert! Det värmer att höra och det har varit ett sant nöje att få vara med och hjälpa dig genom ditt köp av bostad :)

Hör av dig ifall det skulle vara något jag kan göra för dig!
  • Jakob var mäklare både vid köpet av vår nya bostad och vid försäljningen av vår gamla, och vi har varit väldigt nöjda med hans insatser vid båda tillfällena. Läs mer
    2018-05-29 Jakob L svarar Joakim J
    Tack så mycket och tack för att jag fick möjligheten att hjälpa er vid båda köp och försäljning av bostad :)

Hoppas att ni kommer att trivas med ny bostad och nya grannar.

Hör gärna av er ifall det skulle vara något jag kan hjälpa er med!
  • Jakob har varit fantastisk under hela processen, alltid tillgänglig och kom med bra rekommendationer inför försäljningen. Lyckades även nå mitt drömmål med försäljningen. Läs mer
  • Grymt trevligt och professionellt bemötande. Påläst och vänlig. Jag är väldigt nöjd med Jacob. Läs mer
    2018-04-20 Jakob L svarar Tobias B
    Stort tack för de fina orden Tobias :-)
    Har varit ett sant nöje att få hjälpa dig genom ditt första bostadsköp.

Grattis!!

Hör av dig ifall jag kan göra något för dig!
  • Väldigt bra samarbete. Lätt att samarbeta med Jakob. Fick bra förslag och råd vad man skulle tänka på vid försäljning av lägenhet. Jakob hade ett bra register med människor som var sugna på att köpa lägenhet och det ger mig en trygghet.
    Helt enkelt jakob är en bra mäklare och det gick snabbt och lätt vid försäljningen. Läs mer
    2018-04-12 Jakob L svarar Frida A
    Underbart att höra, tack! Det har varit väldigt kul att få samarbeta med dig :)
    Härligt att du känner dig nöjd och att vi på ett så smidigt sätt kunde hitta en köpare!

Hör av dig ifall ni behöver hjälp med något så ordnar vi det.

/ Jakob
  • Väldigt bra och lyhörd. Proffsigt bemötande och tryggt hela vägen från första träff till kontrakt. Läs mer
    2018-04-12 Jakob L svarar Felix W
    Tack så mycket! Underbart att höra att ni är nöjda :)
    Ta hand om er och klappa Lakrits ifrån mig.

Hör av er ifall det finns något jag kan hjälpa till med!

/ Jakob
  • Jakob agerade professionellt och stöttade oss under vår försäljning. Läs mer
    2018-04-12 Jakob L svarar Simon T
    Stort tack för de fina orden :)
    Superkul att få hjälpa er med er fina lägenhet och härligt att höra att ni är nöjda.

Vi ses snart igen!
    Hör av er ifall jag kan hjälpa till med något.

/ Jakob
  • Lugn, saklig och professionell. Är mycket nöjd med Jakobs insats och han levde upp till mina förväntningar. Christopher Läs mer
    2018-04-12 Jakob L svarar Christopher L
    Stort tack Christopher! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig genom denna process och det känns jättebra att du är nöjd, det är det viktigaste!

Hör av dig om det finns något jag kan göra för dig!

/ Jakob
  • Jakob är en mycket trevlig och kompetent mäklare. Väldigt informativ och påläst. Första intrycket var mycket bra och han sköter hela vägen från visning, kontakt och köp mycket bra.

Snabb på att besvara frågor och väldigt lätt att ha kontakt med.
    Allt gick perfekt och jag ser gärna att jag har Jakob som mäklare igen i framtiden.

Tusen tack! Läs mer
    2018-04-12 Jakob L svarar William S
    Tack och tack för alla de fina orden :)
    Riktigt kul att höra att ni är nöjda och jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas super i er fina lägenhet.

Ser fram emot att få hjälpa er i framtiden igen!

• Kunnig, professionell och trevlig. Bra och tydligt bemötande Läs mer
    2018-04-12 Jakob L svarar Alexandra D
    Superkul att ni känner er nöjda :) Tack!
    Hör gärna av er ifall ni behöver hjälp med något!

/ Jakob
  • Jacob har ett proffisionellt energiskt och varmt bemötande. Han är noga, frågar om detaljer och extremt serviceminded. Läs mer
    2018-04-12 Jakob L svarar Pia H
    Tack så jättemycket Pia. Det har varit väldigt kul att få hjälpa dig och att ha att göra med en säljare med så mycket positiv energi. Härligt att höra att du är nöjd. Hoppas att Stockholm behandlar dig väl och att vi springer på varandra i framtiden :)

/ Jakob
  • Supernöjd med Jakob, kan varmt rekommendera . Väldig trevlig och ödmjuk rakt igenom . Fick gott förtroende och mycket bra känsla vid första mötet. Varit en superkul resa från dag 1 till avslut med försäljningen av min lägenhet. Ambitiös och proffsigt genomförande och väldigt bra feedback genom hela processen som fick mig att känna mig trygg i en tuffare bostads situation som är i dagsläget. Alltid tillgänglig och härligt bemötande.
    Snyggt jobbat Jakob😊 Läs mer
    2018-04-12 Jakob L svarar Bengt B
    Tack så hemskt mycket! Det har varit ett sant nöje att tillsammans med dig förmedla din fina bostad.
    Underbart att höra att du är nöjd, det värmer!

På återseende.

/ Jakob
  • Väldigt trevligt och proffesionellt bemötande. Vi kände förtroende för mäklaren och han verkade mån om att vi var trygga med köpet. Läs mer
    2018-04-12 Jakob L svarar Charlotte L
    Tack så mycket Charlotte!
    Hoppas att ni kommer att få stor glädje av er nya lägenhet.

/ Jakob
  • Jakob är en engagerad mäklare som gör allt för att levera det lilla extra för så väl den som köper som säljer. Är galet nöjd med den service jag fått under min bostadsförsäljning.

Trevligare mäklare blir svår att hitta! Läs mer
    2018-01-22 Jakob L svarar Sarah B
    Tack så mycket för de fina orden Sarah. Fantastiskt kul att höra att ni är nöjda med den service jag erbjudit under processens gång.
    Stort tack för förtroendet.

Ta nu hand om er och klappa Pongo ifrån mig :)

Det är bara att ni hör av er ifall det finns något jag kan hjälpa till med!
  • Birgitta R
    Vi är mycket nöjda med Jakob Larén. Han är en mycket kompetent och sympatisk mäklare. Han är lätt att ha att göra med och att prata med och har ett mjukt sätt som är trevligt. Hans arbete överträffade våra förväntningar. Läs mer
    2018-01-18 Jakob L svarar Birgitta R
    Tack så mycket för de fina orden Birgitta :) Det värmer ett mäklarhjärta att höra att ni är nöjda.
    Tack för förtroendet. Hälsa Staffan så gott!

Hoppas att ses snart igen :)
  • Jakob är en engagerad, effektiv och hjälpsam mäklare. Är jätte nöjd med hans insatts att hjälpa mig köpa min nya bostad.
    Fem stjärnor från mig! Läs mer
    2018-01-16 Jakob L svarar Leif H
    Tack så mycket Leif. Det var väldigt kul att höra att ni är nöjda med min insats :)
    Jag tror verkligen att ni kommer trivas kanonbra i ert nya fina boende.

Hör av er ifall jag kan hjälpa till med något!
  • Jag fick ett gott och mycket genuint bemötande. Jag är absolut super nöjd. Läs mer
    2018-01-16 Jakob L svarar Linda H
    Tack snälla Linda. Underbart att du känner dig väl bemött och omhändertagen.

Grattis till din nya fina bostad och på återseende :)
  • Jag och min pojkvän har haft en god relation till Jakob. Hans engagemang och servicekänsla har varit enastående. Vi är mycket glada och tacksamma för hans hjälp.
    Rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2018-01-16 Jakob L svarar Lisa E
    Hej,
    Tack så hemskt mycket för de fina orden. Superkul att ni är nöjda med mitt bemötande samt service.

Helt övertygad om att ni kommer att trivas super i er nya fina bostad :)
  • Jan E
    Bra service och bemötande samt målinriktad att få försäljningen i hamn vilket genomfördes med bra resultat. Jag hölls hela tiden underrättad under processen så jag är mycket nöjd med mäklarens insats Läs mer
    2018-01-16 Jakob L svarar Jan E
    Tack Jan,
    Det värmer att höra att du tycker att jag skötte affären på ett bra sätt och att du är nöjd med slutresultatet samt min insats.

Ser fram emot att ses i framtiden :)
  • Suveränt trevlig och utmärkt arbete från Jakobs sida, med sen övertid och snabba puckar! Tack vare Jakob kommer jag nu flytta in i min första alldeles egna lya! Magisk känsla! Läs mer
    2017-11-24 Jakob L svarar Philip N
    Tack tack och tack :)
    Det har varit riktigt kul att få hjälpa dig genom köpet av din första bostad, som jag är helt övertygad om att du kommer att stortrivas i!

Ser fram emot att ses snart igen!
  • William L
    Jakob sålde min lägenhet till ett rekordpris i föreningen! Dessutom i en tid med lite osäkerhet på bostadsmarknaden.

Han ger alltid ett glatt men ändå professionellt intryck, och man hör på honom att han vet vad han sysslar med.

Jag vet vem jag ringer nästa gång jag ska sälja! Läs mer
    2017-11-24 Jakob L svarar William L
    Med tanke på hur fin din lägenhet är och det fina förarbete du och din mor gjorde så var det som upplagt för ett lyckat resultat.
    Tack så hemskt mycket, det har varit riktigt kul att få samarbeta med dig samt hjälpa dig i försäljningen av din bostad.

Det är bara att ringa så hjälper jag dig mer än gärna :)
  • Ett bra och enkelt bemötande där man kunde ställa frågor och få klara svar som var enkla att förstå. Jag är jätte nöjd med hjälpen. Läs mer
    2017-11-24 Jakob L svarar Carl W
    Underbart att höra och stort grattis till din nya fina bostad!

På återseende :)
  • Helen S
    Vi träffade Jacob på en lägenhetsvisning och fick ett så bra intryck att vi valde att anlita honom när vi sedan skulle sälja vår lägenhet. Han är förtroendeingivande, ambitiös och han gjorde verkligen sitt yttersta för att vi skulle få bra betalt för vår lägenhet. Vi tycker också att han är en fin person, och han visade verkligen ett intresse för oss och för försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
    2017-11-24 Jakob L svarar Helen S
    Tack för de fina orden!
    Det värmer och det har varit ett sant nöje att få hjälpa er fina lilla familj genom er försäljning.

Jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad och att vi ses i framtiden :)
  • Jakob var riktigt grym hela vägen. Vi behövde en snabb försäljning och Jakob ställde in sina egna planer på kvällen för att hjälpa oss med planering och skrivning av all dokumentation i början av processen. Han visade stort engagemang under hela processen och uppdaterade oss regelbundet. Han hjälpte oss även med en grym stylingkontakt och en toppenfotograf. Priset landade på 2,7 milj för en en 2:a på norra gubbero på 45 kvm (utan balkong). Ett riktigt bra slutpris :)) vi var båda toknöjda med Jakob och rekommenderar honom varmt till er som funderar på att sälja Läs mer
    2017-07-24 Jakob L svarar Mitra P
    Stort stort tack, vad glad jag blir :)
    Det var verkligen superkul att få hjälpa er och ni har gjort ett fantastiskt jobb med lägenheten.

Hoppas att ni får en riktigt skön fortsatt sommar och tack för förtroendet.

Vi hörs!
  • Vi är helnöjda med Jacobs insats vid försäljningen av vår mors lägenhet.
    Jacob är mycket trevlig och engagerad i sitt uppdrag. Han är lätt att prata med, hjälpsam och var alltid tillgänglig för att svara på våra frågor. Ett stort plus var att han tyckte det var viktigt att vår gamla mor fick vara med vid kontraktsskrivningen och känna sig delaktig i processen.

Christina och Christer Läs mer
    2017-07-24 Jakob L svarar Christer B
    Tack så mycket för de fina orden. Det värmer och det har varit superkul att få hjälpa er under hela processen.
    Hoppas att er mor kommer att trivas super i sitt nya boende och jag ser verkligen fram emot en fika längre fram :)

Ha en fortsatt bra sommar!
  • Jättenöjda verkligen! Stort personligt engagemang och alltid tillgänglig. Läs mer
    2017-06-27 Jakob L svarar Emelie L
    Tusen tack för de fina orden och stort lycka till med ert nya boende.
  • Trevlig och professionell attityd. Lätt att ha och göra med, och ett brett kunnande. Läs mer
    2017-06-07 Jakob L svarar Gustav T
    Tack så hemskt mycket Gustav. Superkul att du är nöjd.
  • Frammåt och proffsig mäklare som är enkel att ha att göra med! Läs mer
    2017-05-17 Jakob L svarar Marcus s
    Tack för det fina omdömet Marcus. Kul att höra att du är nöjd med mitt bemötande och med försäljningen.
  • Alert, lyhörd och handelskraftig. Läs mer
    2017-05-16 Jakob L svarar Mattias K
    Tack så mycket Mattias. Jättekul att ni är nöjda med försäljningen.
  • Är mycket nöjd med hur Jakob bemötte mig och hanterade hela processen. Hade rekommenderat honom varmt till en närstående. Läs mer
    2017-05-16 Jakob L svarar Andreas G
    Stort tack för de fina orden Andreas. Väldigt kul att höra att du skulle kunna rekommendera mig vidare. Jag hoppas att du kommer trivas kanon i ditt nya boende.
  • Anna H
    Jacob var trevlig, visningen var jättebra. Lätt att få kontakt med både per telefon och irl.
    När avtalet skulle skrivas var han noggrann och gick igenom alla punkter. Läs mer
    2017-05-16 Jakob L svarar Anna H
    Tack snälla Anna. Jag hoppas att du kommer trivas jättebra i ditt nya boende.
  • Ambitiös och energisk ung mäklare som är lätt att sammarbeta med. Läs mer
    2017-05-16 Jakob L svarar Stefan B
    Tack för förtroendet och de fina orden Stefan.
Jakob Larén
Kicki Norrby Svanberg