15 rekommendationer

Jakob Larén
en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Ånäsvägen 4
416 67 Göteborg — Visa karta

Vad tror Jakob att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 15 kunder tycker om Jakob Larén

• Lisa E
    Jag och min pojkvän har haft en god relation till Jakob. Hans engagemang och servicekänsla har varit enastående. Vi är mycket glada och tacksamma för hans hjälp.
    Rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • Jan E
    Bra service och bemötande samt målinriktad att få försäljningen i hamn vilket genomfördes med bra resultat. Jag hölls hela tiden underrättad under processen så jag är mycket nöjd med mäklarens insats Läs mer
  • Philip N
    Suveränt trevlig och utmärkt arbete från Jakobs sida, med sen övertid och snabba puckar! Tack vare Jakob kommer jag nu flytta in i min första alldeles egna lya! Magisk känsla! Läs mer
    2017-11-24 Jakob L svarar Philip N
    Tack tack och tack :)
    Det har varit riktigt kul att få hjälpa dig genom köpet av din första bostad, som jag är helt övertygad om att du kommer att stortrivas i!

Ser fram emot att ses snart igen!
  • William L
    Jakob sålde min lägenhet till ett rekordpris i föreningen! Dessutom i en tid med lite osäkerhet på bostadsmarknaden.

Han ger alltid ett glatt men ändå professionellt intryck, och man hör på honom att han vet vad han sysslar med.

Jag vet vem jag ringer nästa gång jag ska sälja! Läs mer
    2017-11-24 Jakob L svarar William L
    Med tanke på hur fin din lägenhet är och det fina förarbete du och din mor gjorde så var det som upplagt för ett lyckat resultat.
    Tack så hemskt mycket, det har varit riktigt kul att få samarbeta med dig samt hjälpa dig i försäljningen av din bostad.

Det är bara att ringa så hjälper jag dig mer än gärna :)
  • Carl W
    Ett bra och enkelt bemötande där man kunde ställa frågor och få klara svar som var enkla att förstå. Jag är jätte nöjd med hjälpen. Läs mer
    2017-11-24 Jakob L svarar Carl W
    Underbart att höra och stort grattis till din nya fina bostad!

På återseende :)
  • Helen S
    Vi träffade Jacob på en lägenhetsvisning och fick ett så bra intryck att vi valde att anlita honom när vi sedan skulle sälja vår lägenhet. Han är förtroendeingivande, ambitiös och han gjorde verkligen sitt yttersta för att vi skulle få bra betalt för vår lägenhet. Vi tycker också att han är en fin person, och han visade verkligen ett intresse för oss och för försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
    2017-11-24 Jakob L svarar Helen S
    Tack för de fina orden!
    Det värmer och det har varit ett sant nöje att få hjälpa er fina lilla familj genom er försäljning.

Jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad och att vi ses i framtiden :)
  • Mitra P
    Jakob var riktigt grym hela vägen. Vi behövde en snabb försäljning och Jakob ställde in sina egna planer på kvällen för att hjälpa oss med planering och skrivning av all dokumentation i början av processen. Han visade stort engagemang under hela processen och uppdaterade oss regelbundet. Han hjälpte oss även med en grym stylingkontakt och en toppenfotograf. Priset landade på 2,7 milj för en en 2:a på norra gubbero på 45 kvm (utan balkong). Ett riktigt bra slutpris :)) vi var båda toknöjda med Jakob och rekommenderar honom varmt till er som funderar på att sälja Läs mer
    2017-07-24 Jakob L svarar Mitra P
    Stort stort tack, vad glad jag blir :)
    Det var verkligen superkul att få hjälpa er och ni har gjort ett fantastiskt jobb med lägenheten.

Hoppas att ni får en riktigt skön fortsatt sommar och tack för förtroendet.

Vi hörs!
  • Christer B
    Vi är helnöjda med Jacobs insats vid försäljningen av vår mors lägenhet.
    Jacob är mycket trevlig och engagerad i sitt uppdrag. Han är lätt att prata med, hjälpsam och var alltid tillgänglig för att svara på våra frågor. Ett stort plus var att han tyckte det var viktigt att vår gamla mor fick vara med vid kontraktsskrivningen och känna sig delaktig i processen.

Christina och Christer Läs mer
    2017-07-24 Jakob L svarar Christer B
    Tack så mycket för de fina orden. Det värmer och det har varit superkul att få hjälpa er under hela processen.
    Hoppas att er mor kommer att trivas super i sitt nya boende och jag ser verkligen fram emot en fika längre fram :)

Ha en fortsatt bra sommar!
  • Emelie L
    Jättenöjda verkligen! Stort personligt engagemang och alltid tillgänglig. Läs mer
    2017-06-27 Jakob L svarar Emelie L
    Tusen tack för de fina orden och stort lycka till med ert nya boende.
  • Gustav T
    Trevlig och professionell attityd. Lätt att ha och göra med, och ett brett kunnande. Läs mer
    2017-06-07 Jakob L svarar Gustav T
    Tack så hemskt mycket Gustav. Superkul att du är nöjd.
  • Marcus s
    Frammåt och proffsig mäklare som är enkel att ha att göra med! Läs mer
    2017-05-17 Jakob L svarar Marcus s
    Tack för det fina omdömet Marcus. Kul att höra att du är nöjd med mitt bemötande och med försäljningen.
  • Mattias K
    Alert, lyhörd och handelskraftig. Läs mer
    2017-05-16 Jakob L svarar Mattias K
    Tack så mycket Mattias. Jättekul att ni är nöjda med försäljningen.
  • Andreas G
    Är mycket nöjd med hur Jakob bemötte mig och hanterade hela processen. Hade rekommenderat honom varmt till en närstående. Läs mer
    2017-05-16 Jakob L svarar Andreas G
    Stort tack för de fina orden Andreas. Väldigt kul att höra att du skulle kunna rekommendera mig vidare. Jag hoppas att du kommer trivas kanon i ditt nya boende.
  • Anna H
    Jacob var trevlig, visningen var jättebra. Lätt att få kontakt med både per telefon och irl.
    När avtalet skulle skrivas var han noggrann och gick igenom alla punkter. Läs mer
    2017-05-16 Jakob L svarar Anna H
    Tack snälla Anna. Jag hoppas att du kommer trivas jättebra i ditt nya boende.
  • Stefan B
    Ambitiös och energisk ung mäklare som är lätt att sammarbeta med. Läs mer
    2017-05-16 Jakob L svarar Stefan B
    Tack för förtroendet och de fina orden Stefan.
Kicki Norrby Svanberg
Christian Vesala