Vendela Gilbert

Vendela Gilbert

Vendela Gilbert är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Vendela Gilbert har varit registrerad mäklare sedan 2018-07. Vendela Gilbert har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 110 omdömen med ett betyg på 4.9. Vendela Gilbert har haft 54 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 86% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 110 Läs vad Vendela Gilbert

• sålde sin lägenhet med hjälp av Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    • Lunden
    2021-07-30
    Snabb och frekvent återkoppling. Professionell och pålitlig. Den perfekta mixen av personlig och säljande. Precis det vi önskade när vi valde mäklare!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    • Bagaregården
    2021-07-08
    Fint bemötande direkt vid visningen!
    Hade bra koll på lägenheten och kunde svara på dom funderingar man hade om lägenheten. Hade även väldigt bra återkoppling via mobilen när man undrade något.
    5/5
    Grattis till en toppenfin bostad & kul att du är så nöjd. Vi ses ju på fredag med tumstocken i hand. Allt gott! =) Vendela Gilbert
    • GÖTEBORG
    2021-07-08
    Trevligt bemötande och en snabb och smidig affär. Mycket nöjd!
    Tusen tack för din fina rekommendation Eva, ja det gick ju väldigt snabbt. Tack återigen för förtroendet. Glad sommar! Vendela Gilbert
    • Bagaregården
    2021-07-08
    Affären genomfördes på ett väldigt smidigt och tacksamt sätt, för alla parter. Det blev precis så bra som jag hade önskat! Driven, trygg och proffsig rakt igenom :)
    Tusen tack Sofie, himla roligt att du är nöjd. Tack återigen för förtroendet! :) Ha en underbar sommar så ses vi snart! Vendela Gilbert
    • Kärralund
    2021-07-02
    Vendela är kunnig, lyhörd och trevlig. Snabb återkoppling så jag kände mig trygg genom hela försäljningen av lägenheten.
    Jag är verkligen nöjd!
    Tusen tack Mona, har varit fantastiskt roligt att ha fått förtroendet att sälja din lägenhet. Vi ses i september! :) Vendela Gilbert
  • TINA H
    • Lunden
    2021-06-28
    Kunnig, vänlig och tillmötesgående. Hon är varm och välkomnande. En person att känna förtroende för.
    Vad glad jag bli att ni känner så, tack så mycket återigen. Samt, stort grattis till en toppenfin lägenhet! Vendela Gilbert
    • Munkebäck
    2021-06-12
    Vendela lyckades sälja lägenheten precis så som vi ville att försäljningen skulle gå till!
    Hon är både kunnig och brinner för sitt jobb. Vi är supernöjda!
    Tusen tack Karolina & Martin för förtroendet! Vad kul att ni känner er nöjda, ha en fin midsommar så hörs vi! Vendela Gilbert
  • 2021-06-07
    Köpt lägenhet av Vendela! Otroligt trevlig, hjälpsam och tillgänglig genom hela processen. Väldigt professionell och genuin mäklare.
    Tack Dalia för en superfin reco, jag är glad att du är nöjd. Tror att du kommer stortrivas i din fina lägenhet! Vendela Gilbert
    • Örgryte
    2021-05-31
    Vendela help me sell my apartment. Vendela is a professional broker with execellent communication skills, hard working personalities and patient explanation. She arrange the selling process step by step with everthing in the order. Vendela is a trustworthy broker. I recommend Vendela to you and you will enjoying her execellent service!
    Thanks for the review and best of luck with your new flat in Hisingen! It was a pleasure to work with you. Thank you for everything! Vendela Gilbert
    • Örgryte
    2021-05-31
    Trevlig och proffsig. Enkel att ha att göra med !
    Tack för din fina rekommendation Maria! Jag är säker på att sonen kommer att trivas i nya lägenheten, den är verkligen magisk! Glad sommar! Vendela Gilbert