Vendela Gilbert

Vendela Gilbert

Vendela Gilbert är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Vendela Gilbert har varit registrerad mäklare sedan 2018-07. Vendela Gilbert har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 211 omdömen med ett betyg på 4.9. Vendela Gilbert har haft 34 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

211 omdömen om Vendela Gilbert

Sedan starten hos Reco 2018
Philip L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Munkebäck

Jag träffade Vendela då jag köpte en lägenhet hon förmedlade. Vendela gav ett exceptionellt intryck redan från början genom att läsa av mig som köpare och ge mig det utrymmet jag behövde och som passar min personlighet. Jag visste där och då att det här är mäklaren jag kommer använda den dagen jag säljer och hon levde verkligen upp till förväntningarna; jag faktiskt bortom det då hon sålde min lägenhet snabbare och effektivare än jag hade trott var möjligt. Att jag fick det jag ville ha ökade såklart min nöjdhet men det...

Svar från Vendela Gilbert

Åh, stort tack goa Philip för din fina rekommendation! Detta gjorde hela min fredag! Så glad att du är nöjd med mig som mäklare och slutpris. Tack för förtroendet, vi ses på tillträdet inom ett par veckor. Allt gott! Ha en magisk helg! :)

Anton M
Björkekärr

Att arbeta med Vendela var över alla våra förväntningar. Hon är verkligen allt man kan önska sig av en toppmäklare, och lite till. Från första stund visa Vendela sin professionalism, sin ständiga tillgänglighet och sitt engagemang. Hon gjorde det till en prioritet att hålla oss uppdaterade om varje steg i processen, svarade tålmodigt på alla våra frågor och fanns alltid där för att erbjuda sitt stöd. Vendelas marknadskunskap och intuition är av högta nivå. Det var inte bara hennes förmåga att locka till sig intressenter...

Svar från Vendela Gilbert

Wow!! Jag har inga ord! Jag är så glad för er fina rekommendation. Jag är tacksam för er lojalitet och förtroende. Det betyder mycket för mig att ni är nöjda och det har varit en ära att få vara er mäklare! Tack för en av dem finaste rekommendationer jag fått under mina 5 år som mäklare. Stort lycka till i fortsättningen och att ni kommer trivas nere i Malmö/CPH. Vill också tacka för att ni alltid gjort så fint inför alla visningar och det förtroende ni visat mig. Ha en magisk helg! <3

Kathy T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Kallebäck

Trevlig och engagerad mäklare. Hjälpsamt och kunnig.

Svar från Vendela Gilbert

Stort tack Kathy för din fina rekommendation. Grattis till en fantastisk lägenhet!

Jutima L
Bagaregården

Mäklaren var jätteduktig! Allting var så snabbt och smidigt. Några information på lägenheten/föreningen till banken missade men hon fixade ganska snabbt. Overall very good experience!

Svar från Vendela Gilbert

Vad roligt att ni är nöjda. Stort tack & grattis till en magisk lägenhet!

Anders D
Bagaregården

Vendela var mycket lyhörd för mig och mina önskemål. Jag var orolig för att bli överkörd, eftersom jag var ovan vid försäljningssituationen. Hon är professionell och kunnig. Hon kunde kombinera sin profession som säljare och sin förmåga att möta människan bakom kunden.

Svar från Vendela Gilbert

Vilken fin rekommendation! Stort tack Anders för att jag fick hjälpa dig med din försäljning & roligt att du är nöjd. Nu ska vi försöka hitta ditt nya drömboende!

Denice W
Kallebäck

Varm, pedagogisk, proffsig. Väldigt nöjda med Vendela!

Svar från Vendela Gilbert

Tack tack tack Denice & Magnus för erat förtroende. Glad att ni är nöjda! Ha en fin vecka!

Maria N
Örgryte

Vendela är otroligt trevlig , pålitlig och proffesionell. Vi rekommenderar henne verkligheten.

Svar från Vendela Gilbert

Stort tack Maria. Så skönt att det löste sig med försäljningen! :) Ha en fin vecka!

Marielle T
Stampen

Vendela har varit ett stort stöd i vår köpeprocess. Svarar snabbt, pålitligt och vänligt. Bara bra!

Svar från Vendela Gilbert

Stort tack Marielle & Patrik för er fina rekommendation. Grattis till en magisk lägenhet och hoppas att ni kommit någorlunda tillrätta. Ha en fin vecka!

Katarina S

Supertrevlig! Flexibel på visningsdatum

Svar från Vendela Gilbert

Stort tack Katarina för ditt fina omdöme. God jul och gott nytt år!

Nellie S

Jättebra mäklare! Trevlig och tydlig

Svar från Vendela Gilbert

Stort tack Nellie! Grattis till din maaaagiska lägenhet! Övertygad om att du kommer stortrivas. :) Ha nu en magisk jul & gott nytt år.