Vendela Gilbert

Vendela Gilbert är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Vendela Gilbert har varit registrerad mäklare sedan 2018-07. Vendela Gilbert har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 66 omdömen med ett betyg på 4.9. Vendela Gilbert har haft 31 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 66 Läs vad Vendela Gilbert

• 2020-11-20
    Vendela var kanon på alla sätt och vis igenom hela affären! Det var mitt första köp av bostad och hon var verkligen hjälpsam och informativ om allt man kunde tänkas. Alltid snabb på att svara i telefon och sms och nära tillags!
    Karl Fabian Alonso J
    Karl Fabian Alonso J
    • Lunden
    köpte sin lägenhet med hjälp av Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Hej Fabian, Kul att du är nöjd med din upplevelse! Grattis till en magisk lägenhet och jag är säker på att du kommer stortrivas! Allt gott, Vendela

• 2020-11-19
    I am very satisfied with Vendela, very kind and helpful, also very patient.
    Kai J
    • Lunden
    sålde sin lägenhet med hjälp av Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Thank you for the nice words Kai! Im thankful that you choose me to help you with your first apartment sale. Thanks again and good luck with the upcoming move! Best regards, Vendela

• 2020-11-03
    Mycket trevlig, flexibel, påläst och förtroendeingivande mäklare.
    Agnes A
    • 1:a
    • 40.0 m²
    • Björkekärr
    Tack Agnes för den fina Recon. Jag hoppas och tror att du kommer stortrivas i din fina nya lägenhet. Allt gott, Vendela

• 2020-10-20
    Otroligt härlig person som var en enorm tillgång när vi sålde vår lägenhet! Mycket professionell, samtidigt som man fick en närmare kontakt över tid också. Rekommenderar Vendela i alla väder!
    Daniel E
    • 3:a
    • 84.0 m²
    • Björkekärr
  • 2020-10-15
    Vendela skötte affären av min lägenhet snabbt och professionellt! Allt gick bra och hon var lätt att nå när jag hade frågor.
    Marcus K
    • 1:a
    • 37.0 m²
  • 2020-10-06
    Väldigt nöjd med ett snabbt och smidigt lägenhetsköp. Vendela visade mig runt i hela fastigheten på morgonen och vi skrev kontraktet redan på ef.middagen. Kunnig, driven och hjälpsam med allt som hör till. Rekommenderas!
    Jakob A
    • 45.0 m²
    • Lunden
    Stort tack för de fina orden Jakob och att du tog dig tiden att lämna ett omdöme. Grattis till din fantastiska bostad, vi ses på tillträdet! Allt gott, Vendela

• 2020-09-23
    Kunde inte ha fått ett bättre bemötande, Vendela är kunnig i det hon gör, snabb på att återkoppla och sprutar av positiv energi. Är supernöjd som köpare med hur hon har hanterat allt ;)
    Tobias S
    • 49.5 m²
    • Munkebäck
    Hej Tobias, Kul att du är nöjd med din upplevelse! Grattis till en magisk lägenhet och jag är säker på att du kommer stortrivas! Allt gott, Vendela

• 2020-09-13
    Vendela inger förtroende, är positiv, har härlig energi och lättillgänglig i kommunikationen. Vi är väldigt nöjda med den lägenhetsaffär hon hjälpte oss med och vi kommer specifikt efterfråga henne som vår mäklare igen vid nästa sälj.
    Alexandra Ö
    • 49.5 m²
    • Munkebäck
    Tack snälla Alexandra och vad glad jag blir att ni är nöjda, Läge+ är bäst! :) Jag ser fram emot framtida samarbeten & att hjälpa er att hitta ert drömboende! Allt gott, Vendela

• 2020-08-31
    Sålt lägenhet. Bra bemött och fick sålt lägenheten snabbt efter den kom ut på hemnet. Jätte trevlig och återkopplade snabbt! Rekommenderar:)
    Linn J
    • Kallebäck
    Tack snälla för de fina orden Linn! Har varit kul att få hjälpa dig med din första lägenhetsförsäljning. Återigen tack för förtroendet och varmt lycka till med kommande flytt! Allt gott, Vendela

• 2020-08-29
    Gick på Visning som Vendela höll och blev väl bemött på alla sätt. Super glad person som berätta det som var nödvändigt och kontaktade direkt föreningen för frågor hon inte kunde svara på. Alltid tillgänglig och trevlig så kan inte annat än att ge tummen upp :)
    Daniel S
    • Kallebäck
    Hej Daniel, Kul att du är nöjd med din upplevelse! Grattis till en magisk lägenhet och jag är säker på att du kommer stortrivas! Allt gott, Vendela

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte