Vendela Gilbert
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Läs vad 41 Läs vad Vendela Gilbert

• Sam N
    Sam N sålde sin lägenhet med hjälp av Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-03-23

Kallebäck
    Ärlig, driftig, social och väldigt god energi.
    Rekommenderar Vendela för dig som vill sälja. Läs mer
    2020-03-24 Vendela G svarar Sam N
    Det värmer med dina fina ord. Tack för att jag fick hjälpa till med försäljningen. Har varit superroligt att samarbeta med dig. Ha det gott så ses vi på tillträdet! :)
  • Isabelle Kristina H köpte sin lägenhet med hjälp av Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-03-20

Kallebäck
    Trevligt och proffestionellt bemötande när vi köpte vår första bostadsrätt. Svarar snabbt och har koll på läget. Kan verkligen rekommendera Vendela! Läs mer
    2020-03-24 Vendela G svarar Isabelle Kristina H
    Hej Isabelle och tack för du tog dig tiden att lämna ett omdöme. Och ett stort grattis igen till köp av en jättefin lägenhet som jag tror ni kommer stortrivas i. Ses i eftermiddag! :)
  • Jozsef G
    Jozsef G köpte sin lägenhet med hjälp av Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-03-11

Björkekärr
    Vi köpte en trea med min familj och fick ett väldigt proffsigt, flexibelt och trevligt bemötande av Vendela. Kändes riktigt bra att göra affären med en sådan mäklare vid vår sida. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-03-24 Vendela G svarar Jozsef G
    Tack Jozsef för din fina rekommendation och gratulerar till en magisk lägenhet. Jag är säker på att ni kommer trivas fantastiskt bra. Hör av er om det är något annars ses vi på tillträdet. Ha det gott! :)
  • Goran Z sålde sin lägenhet med hjälp av Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-03-06

Kallebäck
    Vi har sålt vår lägenhet. Med Vendelas engagemang och professionalitet sålde vi vår lägenhet inom en vecka utan ens att behöva lägga ut den på Hemnet. Starkt rekommenderas! Läs mer
    2020-03-09 Vendela G svarar Goran Z
    Tusen tack för din fina rekommendation. Och ett stort tack till er för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet. Nu hoppas vi på att vi får hitta en ny bostad till er. Ha en superfin vecka så ses vi på tillträdet!
  • Cal Christian A köpte sin lägenhet med hjälp av Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-03-05

Kallebäck
    Har köpt en lägenhet och Vendela gav bra information, var engegerad och hjärtlig. Läs mer
    2020-03-09 Vendela G svarar Cal Christian A
    Stort tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme, det uppskattas enormt! Lägenheten som ni köpt är verkligen fantastisk, och jag är säker på att ni kommer stormtrivas.

Vi ses på tillträdet!
  • Manda Elisabeth Albertina S köpte sin lägenhet med hjälp av Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-03-03

Kallebäck
    Vendela var superhjälpsam när vi köpte våran lägenhet. väldigt flexibel och trevlig! :) Tack! Läs mer
    2020-03-09 Vendela G svarar Manda Elisabeth Albertina S

Vi ses på tillträdet!
  • ANDREAS H skrev om Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-02-25

Vendela har varit mycket hjälpsam genom hela affärsprocessen. Väldigt professionell, trevlig och lättillgänglig. Svara alltid snabbt på mail och är väldigt noga med att man nöjd under hela processen.

Vendela löste alla problem och frågor som dök upp under processen. En riktigt bra problemlösare helt enkelt.

Kan inte tänka mig något som hon skulle kunna göra bättre av det hon gjorde.

Exceptionell mäklare! Läs mer
    2020-02-25 Vendela G svarar ANDREAS H
    Tusen tusen tack Andreas för din fina reco. Roligt att det blev så bra till slut trots allt krångel runt omkring. Jag vill alltid att både mina säljare och köpare ska vara så nöjda som möjligt. Vi ses på tillträdet och tveka inte på att höra av dig om det skulle vara något ni undrar över. Ha det gott!
  • Eva L
    Eva L köpte sin lägenhet med hjälp av Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-02-12

Björkekärr
    Vendela Gilbert har sålt en bostad, 3 rum o kök, till mig. Hon är tillmötesgående, informativ och återkopplar direkt vid frågor. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-02-12 Vendela G svarar Eva L
    Tusen tack för fin rekommendation Eva och återigen grattis till din fantastiska lägenhet. Underbart att höra att du känner dig så nöjd, har varit väldigt kul att få hjälpa dig genom hela köpprocessen. Hör av dig om det är något annars ses vi på tillträdet! :)
  • Amelia A sålde sin lägenhet med hjälp av Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-02-10

Lunden
    Vendela är väldigt professionell, trevlig och lättillgänglig. Hon hjälpte oss att få det pris vi ville ha för lägenheten.

Kommer absolut att anlita henne igen. Läs mer
    2020-02-10 Vendela G svarar Amelia A
    Tusen tack för fin rekommendation Amelia & Robin. Det har varit så kul att vara med er i processen och hjälpa er med försäljningen av er bostad, och det gör mig himla glad att höra att ni är nöjda med hela upplevelsen. Hör av er om det är något, vi ses på tillträdet!
  • Ebba E köpte sin lägenhet med hjälp av Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-01-31

Lunden
    Köpte en bostadsrätt med hjälp av Vendelas hjälp. Har blivit bemött med värme, professionalitet och med svar på både stora och små frågor! Läs mer
    2020-02-04 Vendela G svarar Ebba E
    Stort tack för fina ord Ebba! Kul och höra att du kände dig väl bemött, det är väldigt viktigt för mig. Grattis till en fin lägenhet, jag är säker på att du kommer stortrivas. Ses på tillträdet! :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Jakob Larén