Vendela Gilbert
Registrerad mäklare sedan 2018-07-13
Aktiv på Reco.se sedan 2018-10-30
2019-07 - 2020-06

Läs vad 49 Läs vad Vendela Gilbert

• Markus H köpte sin lägenhet med hjälp av Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-07-07

Lunden
    Jag har köpt en tvåa på 49 kvm i Lunden.

Mäklaren var tillmötesgående och hjälpsam i alla frågor som jag hade. Svarade snabbt och tog reda på saker som hon inte hade svar på direkt.

Hade inga större förväntningar på mäklaren men tyckte att hon skötte sig professionellt och bra.

Allting gick snabbt och smidigt genom hela processen. Läs mer
  • Jeanette B sålde sin lägenhet med hjälp av Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-06-15

4:a
    Björkekärr
    Vi anlitade Vendela när vi skulle sälja vår bostadsrätt. Hon har varit fantastisk sedan första mötet. Tydlig, lyhörd och professionell. Vi hade höga förväntningar då vi tidigare anlitat Svensk fastighetsförmedling och varit nöjda, vilka hon verkligen levde upp till. Kontinuerlig återkoppling och skicklig i sitt yrke. Läs mer
    2020-06-17 Vendela G svarar Jeanette B
    Vilken fin rekommendation, tusen tack! Samt ett stort tack till er för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet. Det värmer verkligen att höra att ni är nöjda. Hör av er om det är något, annars ses vi på tillträdet. Hälsa Malin, Malte & vovven! :)
  • Matilda O köpte sin lägenhet med hjälp av Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-06-01

Bagaregården
    Köpte bostadsrätt på övre Olskroken Gbg för 2,5mkr.
    Jag kontaktade Vendela över telefonen och fick direkt ett mycket gott intryck och känslan av att hon var väldigt genuin. Hon sig extra tid med att svara och förklara alla frågor och tankar jag hade kring lägenheten samt agerade bollplank till mig som förstagångs köpare. Vendela har hanterat hela bostadsköps processen på ett professionellt och bra sätt där hon fått mig som köpare att känna mig lugn, väl informerad och insatt. Läs mer
    2020-06-02 Vendela G svarar Matilda O
    Stort tack för fina ord Matilda & tack för att du tog dig tiden att skriva en rekommendation! Kul och höra att du är nöjd med mitt bemötande och arbete, det är väldigt viktigt för mig. Grattis till en fin lägenhet, jag är säker på att du kommer stortrivas.
  • Mirre A köpte sin lägenhet med hjälp av Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-05-26

Munkebäck
    Första gången jag köper en lägenhet. Allt har flytit på som en dröm! Grym mäklare som är lätt att nå och svarar snabbt =) Läs mer
    2020-05-26 Vendela G svarar Mirre A
    Tack Mirre för dina fina rekommendation. Är glad att jag fick hjälpa dig med ditt första köp & glad att du är nöjd. Vi ses på tillträdet!
  • Yinghua L sålde sin lägenhet med hjälp av Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-05-19

Björkekärr
    Vendela är en mycket trevlig, glad mäklare som är alltid "online". Du kan alltid nå henne och ställa frågor och få svar. Hon har koll på området och har bra kund lista. Hon har koll på priset i området som hjälper kunden har en "realistisk" förväntning. Man kan lita på henne. Läs mer
    2020-05-22 Vendela G svarar Yinghua L
    Tack Yinghua för din fina rekommendation, roligt att du känner dig nöjd med försäljningen. Hoppas du har det bra uppe i Stockholm så ses vi förhoppningsvis på tillträdet! :)
  • Martin B köpte sin lägenhet med hjälp av Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-05-17

Bagaregården
    Köpt lägenhet. Bra bemötande. Snabb leverans Läs mer
    2020-05-17 Vendela G svarar Martin B
    Tack Martin för att du tog dig tiden att skriva en rekommendation. Grattis till din fina lägenhet, trevlig helg!
  • Jens Hugo F sålde sin lägenhet med hjälp av Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-04-22

Kålltorp
    Sålde min bostadsrätt genom Vendela. Trevlig och proffsig på alla sätt. Bra återkoppling och svarade snabbt när jag hade frågor. Kan starkt rekommendera henne! Läs mer
    2020-05-06 Vendela G svarar Jens Hugo F
    Tack Hugo för en superfin reko, glad att du är nöjd med försäljningen. Vi ses på tillträdet! :)
  • Jessica Sofia A köpte sin lägenhet med hjälp av Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-04-22

Kålltorp
    Jag är väldigt nöjd med hur hela processen har gått till och skötts av Vendela vid mitt första lägenhetsköp. Hon har hela tiden varit mån om att allt känns bra och känns väldigt öppen och ärlig. Svarar dessutom snabbt och ger bra återkoppling.

Supernöjd verkligen! 😃 Läs mer
    2020-05-06 Vendela G svarar Jessica Sofia A
    Tack Jessica och vad roligt att du är nöjd. Glad att jag fick hjälpa dig med din första lägenhetsaffär. Vi ses på tillträdet och tack så mycket för att du tog dig tiden att skriva en fin reco! :)
  • Sam N
    Sam N sålde sin lägenhet med hjälp av Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-03-23

3:a
    Kallebäck
    Ärlig, driftig, social och väldigt god energi.
    Rekommenderar Vendela för dig som vill sälja. Läs mer
    2020-03-24 Vendela G svarar Sam N
    Det värmer med dina fina ord. Tack för att jag fick hjälpa till med försäljningen. Har varit superroligt att samarbeta med dig. Ha det gott så ses vi på tillträdet! :)
  • Isabelle Kristina H köpte sin lägenhet med hjälp av Vendela Gilbert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-03-20

3:a
    Kallebäck
    Trevligt och proffestionellt bemötande när vi köpte vår första bostadsrätt. Svarar snabbt och har koll på läget. Kan verkligen rekommendera Vendela! Läs mer
    2020-03-24 Vendela G svarar Isabelle Kristina H
    Hej Isabelle och tack för du tog dig tiden att lämna ett omdöme. Och ett stort grattis igen till köp av en jättefin lägenhet som jag tror ni kommer stortrivas i. Ses i eftermiddag! :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Jakob Larén