William Pernefors

William Pernefors är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

William Pernefors har varit registrerad mäklare sedan 2023-12. William Pernefors har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-04 och har fått 3 omdömen med ett betyg på 4.7. William Pernefors har haft 0 försäljningar sen 2024-03 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

3 omdömen om William Pernefors

Sedan starten hos Reco 2024
Noah K
Köpte sin lägenhet med hjälp av William Pernefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Olskroken

Driven och proffsig. Såg till att hålla oss uppdaterade i hela processen. Väldigt nöjda med vår kontakt!

Svar från William Pernefors

Tack så mycket, kul att ni är nöjda med köpet och processen dit! Det är en magiskt fin lägenhet ni köpt. Allt gott så ses vi igen på tillträdet! William

Tim L
Sålde sin lägenhet med hjälp av William Pernefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Olskroken

William är väldigt enkel att prata med och alltid tillgänglig. Vi kunde under hela processen bolla idéer och tankar samt få bra input från hans sida. William lyckades verkligen förmedla bostadens bästa sidor när han sålde in den till alla intressenter. Vi hade bara en VIP-visning av lägenheten och William lyckades få dit 10 intressenter varav merparten även la ett bud på bostaden. William skötte budgivningen på bästa tänkbara sätt och lyckades få till ett riktigt drömpris för vår bostad. Kontraktsskrivningen gick även den...

Svar från William Pernefors

Wow! Stort stort tack för de fina orden. Fantastiskt roligt att vi så snabbt kunde hitta rätt köpare till er bostad via vårt kundregister! Önskar er all lycka till med ert nya hus och tack för ett mycket gott samarbete! Allt gott så länge! William

Rikard S
Kålltorp

Tog över efter Lovisa så svårt att bedöma. Bra jobb ändå och bra info under tiden

Svar från William Pernefors

Hej Rikard! Tack för förtroendet under försäljningen och ett bra samarbete! Allt gott, William och Lovisa