Lovisa Flodin
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 47 Läs vad Lovisa Flodin

• Simon S köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-04-06

Lunden
    Jag köpte bostad via Lovisa och hon var väldigt tålmodig och hjälpsam. Allting flöt på som det skulle och jag kände mig trygg igenom hela processen.
    Kommer absolut ta hjälp av henne i framtiden. Läs mer
  • YUKIMI N skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-03-31

Extremt proffsig! Varm genuin energi! Väldigt nöjd! Recommendera Lovisa verkligen!! Läs mer
  • Elin H köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Bagaregården
    Vi köpte en lägenhet i Bagaregården på en förhandsvisning. Lovisa hörde av sig till oss om en lägenhet som påminde om en annan som vi hade budat på. Vi föll för den direkt och hon prickade verkligen in vad vi sökte efter. Vi gick på visning på måndagen och skrev kontrakt på tisdag, vilket passade oss bra.

Lovisa var superproffsig och vi kunde alltid vända oss till henne. Läs mer
  • Johanna B sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Bagaregården
    Trevligt och proffsigt bemötande. Tydlig kommunikation och bra slutresultat. Läs mer
  • Viktor K köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Bagaregården
    Köp av bostadsrätt. Bra bemötande och anpassningsbar med tider då vi har svårt att komma loss från jobb dagtid. Rekommenderas! Läs mer
  • Malin L köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-03-04

Lunden
    Jag köpte en lägenhet på Norra Gubberogatan 17, en 1:a på 51 kvm. Jag hittade lägenheten när den låg ute på förhand utan bilder och kontaktade då Lovisa Flodin om förhandsvisning. Lovisa har sedan vår första kontakt varit väldigt tillmötesgående. Hon svarade snabbt på telefon och man märkte verkligen att hon är en mäklare som vill det bästa både för säljare och för köpare. Varit i kontakt med x antal mäklare tidigare men inte fått samma goda bemötande från dem som från Lovisa. Jag förväntar mig från en mäklare att man ska känna sig viktig som kund och det uppfyllde verkligen Lovisa. Sammanfattningsvis upplever jag Lovisa som tydlig, proffsig och väldigt trevlig mäklare! Läs mer
  • Victoria V sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-02-17

Bagaregården
    Jag sålde min bostadsrätt via Svenskfast. Mäklaren Lovisa Flodin var korrekt, noggrann och lyhörd vilken underlättade och gjorde min försäljning behaglig. Jag som kund kände mig sedd och prioriterad. Lovisa levde definitivt upp till mina förväntningar! Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-02-27 Lovisa F svarar Victoria V
    Tack snälla för förtroendet, Victoria! Vi ses på tillträdet. :)
    Lovisa F gillar detta
  • Marcus J köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-02-10

Gamlestaden
    Lovisa var ansvarig mäklare för bostad jag köpte. Mycket professionell och tydlig och bra med återkoppling. Hela processen kändes väldigt trygg! Läs mer
    2020-02-11 Lovisa F svarar Marcus J
    Tack snälla Marcus! Härligt att allt känns bra och trevligt att få hjälpa till. Lycka till med flytten så ses vi på tillträdet. // Lovisa
  • Maja R köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-02-03

Bagaregården
    Köpte en tvåa i bagaregården. Affären flöt på bra, mäklaren var lätt att få tag på och kunde svara på alla frågor man hade som köpare. Mycket nöjd! Läs mer
    2020-02-11 Lovisa F svarar Maja R
    Tusen tack Maja! Hoppas ni ska trivas i er nya fina lägenhet! Lycka till med flytten så ses vi på tillträdet. // Lovisa
  • Marina S köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2019-11-16

Örgryte
    Jag köpte en lägenhet och blev nöjd med köpet.

Lovisa var proffsig och allt kändes tryggt och det var en smidig hantering. Läs mer
    2020-02-01 Lovisa F svarar Marina S
    Tack snälla, Marina! :)
    Stort grattis till köpet, jag hoppas du ska trivas i lägenheten.
    // Lovisa

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum