Lovisa Flodin
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 21 Läs vad Lovisa Flodin

• Daniel O skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2019-05-03

Köpte bostadsrätt i Göteborg. Hela tiden bra information och bra kommunikation. Läs mer
    2019-05-07 Lovisa F svarar Daniel O
    Tack Daniel! Hoppas du ska trivas i din nya lägenhet.
    Allt gott. // Lovisa
  • Astrid I skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2019-05-03

Har nyligen köpt en 1:a. Var på två visningar av lägenheten och upplevde vid båda tillfällena ett varmt och trevligt välkomnande av Lovisa Flodin. Under budgivningen var hon mycket hjälpsam med att svara på frågor och ge information. Vid kontraktskrivning sköttes allt utmärkt och det gick smidigt till. Läs mer
    2019-05-03 Lovisa F svarar Astrid I
    Tack snälla Astrid för dina fina ord. Hoppas du ska trivas i din nya lägenhet. :) Vi ses på tillträdet.
    // Lovisa
  • Britt-Marie M skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2019-03-15

Allt har varit värdigt, seriöst och professionellt.
    Britt-Marie Magnusson Läs mer
    2019-05-07 Lovisa F svarar Britt-Marie M
    Tack snälla Britt-Marie! Vi ses på tillträdet.
    // Lovisa
  • Hanna E skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2019-03-06

Jag köpte en etta i Bagaregården med Lovisa som mäklare. Hon var kunnig, trevlig och professionell. Ända från visning till skrivande av kontrakt kändes det tryckt. Jag uppskattade också att Lovisa hade goda kunskaper om området och kunde bidra med personliga rekommendationer. Läs mer
    2019-03-06 Lovisa F svarar Hanna E
    Tusen tack, Hanna! Så roligt att du känner dig nöjd! Ring om det är något du funderar på, annars så ses vi på tillträdet. :)
  • Pernilla G skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2019-03-04

Vi köpte en lägenhet i Bagaregården och blev mycket väl mottagna av mäklaren både på visningen samt all kontakt därefter.
    Lovisa har bra kunskaper när det gäller sitt yrke , vilket gjorde oss trygga som köpare. Hon hade även bra information att dela om området vi köpte i, vilket uppskattas mycket av oss. Läs mer
    2019-03-06 Lovisa F svarar Pernilla G
    Tack snälla Pernilla för dessa fina ord! Härligt att ni är nöjda.
    Vi ses på tillträdet. :)
  • Pernilla F skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2018-12-03

Lovisa har visat vår lägenhet på ett föredömligt sätt. Hon är påläst på detaljer kring vårt boende, och kan förmedla fördelarna på ett bra sätt till tänkbara spekulanter.
    Vi har fått god återkoppling på vad som händer i affären, och hon har jobbat snabbt. Lovisa har varit tillgänglig för att svara på frågor under arbetets gång. Vi har känt stort förtroende för hennes arbete. Läs mer
    2018-12-05 Lovisa F svarar Pernilla F
    Tack snälla Pernilla för så fina ord! Det har varit så roligt att få sälja er fantastiska lägenhet! Nu hoppas jag ni kommer trivas i ert nya hus! Ha en härlig jul så ses vi på tillträdet. :)
    // Lovisa
  • Simon A skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2018-11-08

Lovisa har gjort ett fantastiskt jobb med försäljningen av min lägenhet i gamlestan, hon har glimten i ögat och är mycket professionell!

Tack för ett väl utfört jobb! Läs mer
    2018-11-08 Lovisa F svarar Simon A
    Tusen tack, Simon! Jätteroligt att få sälja din fina lägenhet! Vi ses på tillträdet. :)
    Lovisa F gillar detta
  • Gunnar B skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2018-10-05

Sålt en bostadsrätt
    Mäklaren skött hela affären på ett mycket proffsigt sätt och det gäller från inledning till avslut av affären Läs mer
    2018-12-05 Lovisa F svarar Gunnar B
    Tusen tack för detta Gunnar!
    Allt gott! // Lovisa
  • Lisa W
    Lisa W skrev om Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2018-09-18

Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Lovisa. Jag fick fantastiskt stöd av henne genom hela processen och hon visade stor förståelse för vad jag behövde för att känna lig trygg, dvs mycket information och mycket kommunikation oss emellan. Läs mer
    2018-09-19 Lovisa F svarar Lisa W
    Tusen tack Lisa för din rekommendation! Kul att få förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Vi ses på tillträdet. :) // Lovisa
  • 2018-09-15

Jag har sålt min första lägenhet via Lovisa Flodin och från första mötet kände jag mig säker och i goda händer. Eftersom jag inte visste vad som skulle göras under en försäljning av lägenhet så var det fantastiskt skönt med en så bra genomgång på processen och jag fick svar på alla frågor som kom upp på vägen. Vi har haft en jättebra kontakt hela tiden och jag har fått uppdateringar på allt som skett vilket var väldigt skönt att känna då jag under större delen av försäljningen var på annan ort. Jag är väldigt tacksam för Lovisas hjälp vid ett så stort steg i livet! Läs mer
    2018-09-15 Lovisa F svarar Lovisa Christina Owen K
    Tack snälla för dina fina ord! Har varit jätteroligt att få äran att sälja din fina lägenhet. Önskar dig stort lycka till med studierna! Vi hörs. // Lovisa Flodin

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Jakob Larén