Lovisa Flodin
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 16 kunder tycker om Lovisa Flodin

• 2018-12-03

Lovisa har visat vår lägenhet på ett föredömligt sätt. Hon är påläst på detaljer kring vårt boende, och kan förmedla fördelarna på ett bra sätt till tänkbara spekulanter.
    Vi har fått god återkoppling på vad som händer i affären, och hon har jobbat snabbt. Lovisa har varit tillgänglig för att svara på frågor under arbetets gång. Vi har känt stort förtroende för hennes arbete. Läs mer
    2018-12-05 Lovisa F svarar Pernilla F
    Tack snälla Pernilla för så fina ord! Det har varit så roligt att få sälja er fantastiska lägenhet! Nu hoppas jag ni kommer trivas i ert nya hus! Ha en härlig jul så ses vi på tillträdet. :)
    // Lovisa
  • 2018-11-08

Lovisa har gjort ett fantastiskt jobb med försäljningen av min lägenhet i gamlestan, hon har glimten i ögat och är mycket professionell!

Tack för ett väl utfört jobb! Läs mer
    2018-11-08 Lovisa F svarar Simon A
    Tusen tack, Simon! Jätteroligt att få sälja din fina lägenhet! Vi ses på tillträdet. :)
    // Lovisa
  • 2018-10-05

Sålt en bostadsrätt
    Mäklaren skött hela affären på ett mycket proffsigt sätt och det gäller från inledning till avslut av affären Läs mer
    2018-12-05 Lovisa F svarar Gunnar B
    Tusen tack för detta Gunnar!
    Allt gott! // Lovisa
  • Lisa W

2018-09-18

Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Lovisa. Jag fick fantastiskt stöd av henne genom hela processen och hon visade stor förståelse för vad jag behövde för att känna lig trygg, dvs mycket information och mycket kommunikation oss emellan. Läs mer
    2018-09-19 Lovisa F svarar Lisa W
    Tusen tack Lisa för din rekommendation! Kul att få förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Vi ses på tillträdet. :) // Lovisa
  • 2018-09-15

Jag har sålt min första lägenhet via Lovisa Flodin och från första mötet kände jag mig säker och i goda händer. Eftersom jag inte visste vad som skulle göras under en försäljning av lägenhet så var det fantastiskt skönt med en så bra genomgång på processen och jag fick svar på alla frågor som kom upp på vägen. Vi har haft en jättebra kontakt hela tiden och jag har fått uppdateringar på allt som skett vilket var väldigt skönt att känna då jag under större delen av försäljningen var på annan ort. Jag är väldigt tacksam för Lovisas hjälp vid ett så stort steg i livet! Läs mer
    2018-09-15 Lovisa F svarar Lovisa Christina Owen K
    Tack snälla för dina fina ord! Har varit jätteroligt att få äran att sälja din fina lägenhet. Önskar dig stort lycka till med studierna! Vi hörs. // Lovisa Flodin
  • 2018-09-02

Hon var trevlig och drivande i hela försäljningen.
    Lämnade ingenting åt slumpen och hela försäljningen flöt på bra. Läs mer
    2018-09-04 Lovisa F svarar Richard R
    Tack snälla! Har varit superkul att få sälja er fantastiska lägenhet. Vi ses på tillträdet. :) // Lovisa
  • Julia L

2018-08-13

Mäklaren visade stort engagemang och jag upplevde att både säljare och köpare hade stort förtroende för henne.
    Affären gick fort och kommunikationen vad tydlig. Kan varmt rekommendera. Läs mer
    2018-08-21 Lovisa F svarar Julia L
    Tack snälla Julia för din rekommendation! Hoppas du ska trivas i din nya lägenhet. Vi ses på tillträdet! // Lovisa
  • 2018-07-19

Sålde bostadsrätt med hjälp av Lovisa. Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Bra kommunikation och engagemang genom hela processen. Läs mer
    2018-07-20 Lovisa F svarar Richard J
    Hjärtliga tack för dessa fina ord, Richard! Har varit otroligt roligt att få sälja er lägenhet! Önskar er stort lycka till i det nya huset! Vi ses på tillträdet. // Lovisa
  • Malin R

2018-06-18

Fick jättebra kontakt från början och kunde tryggt lämna över hela säljprocessen till Lovisa. Lätt att nå och alltid trevlig! Läs mer
    2018-06-19 Lovisa F svarar Malin R
    Tusen tack Malin! Mycket roligt att få förtroendet till att sälja din fina lägenhet! // Lovisa
  • 2018-05-17

Kunnig och engagerad mäklare som hela tiden höll oss uppdaterade med den information vi behövde samt var snabb med att svara på våra frågor! Läs mer
    2018-05-18 Lovisa F svarar Cicci L
    Tackar ödmjukast för detta. Det har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen. Lycka till i ert nya boende. // Lovisa

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Jakob Larén