Lovisa Flodin
en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Ånäsvägen 4
416 67 Göteborg — Visa karta

Vad tror Lovisa att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 15 kunder tycker om Lovisa Flodin

• Lovisa har gjort ett fantastiskt jobb med försäljningen av min lägenhet i gamlestan, hon har glimten i ögat och är mycket professionell!

Tack för ett väl utfört jobb! Läs mer
    2018-11-08 Lovisa F svarar Simon A
    Tusen tack, Simon! Jätteroligt att få sälja din fina lägenhet! Vi ses på tillträdet. :)
  • Sålt en bostadsrätt
    Mäklaren skött hela affären på ett mycket proffsigt sätt och det gäller från inledning till avslut av affären Läs mer
  • Lisa W
    Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Lovisa. Jag fick fantastiskt stöd av henne genom hela processen och hon visade stor förståelse för vad jag behövde för att känna lig trygg, dvs mycket information och mycket kommunikation oss emellan. Läs mer
    2018-09-19 Lovisa F svarar Lisa W
    Tusen tack Lisa för din rekommendation! Kul att få förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Vi ses på tillträdet. :) // Lovisa
    Lovisa F gillar detta
  • Jag har sålt min första lägenhet via Lovisa Flodin och från första mötet kände jag mig säker och i goda händer. Eftersom jag inte visste vad som skulle göras under en försäljning av lägenhet så var det fantastiskt skönt med en så bra genomgång på processen och jag fick svar på alla frågor som kom upp på vägen. Vi har haft en jättebra kontakt hela tiden och jag har fått uppdateringar på allt som skett vilket var väldigt skönt att känna då jag under större delen av försäljningen var på annan ort. Jag är väldigt tacksam för Lovisas hjälp vid ett så stort steg i livet! Läs mer
    2018-09-15 Lovisa F svarar Lovisa Christina Owen K
    Tack snälla för dina fina ord! Har varit jätteroligt att få äran att sälja din fina lägenhet. Önskar dig stort lycka till med studierna! Vi hörs. // Lovisa Flodin
    Lovisa F gillar detta
  • Hon var trevlig och drivande i hela försäljningen.
    Lämnade ingenting åt slumpen och hela försäljningen flöt på bra. Läs mer
    2018-09-04 Lovisa F svarar Richard R
    Tack snälla! Har varit superkul att få sälja er fantastiska lägenhet. Vi ses på tillträdet. :) // Lovisa
  • Julia L
    Mäklaren visade stort engagemang och jag upplevde att både säljare och köpare hade stort förtroende för henne.
    Affären gick fort och kommunikationen vad tydlig. Kan varmt rekommendera. Läs mer
    2018-08-21 Lovisa F svarar Julia L
    Tack snälla Julia för din rekommendation! Hoppas du ska trivas i din nya lägenhet. Vi ses på tillträdet! // Lovisa
  • Sålde bostadsrätt med hjälp av Lovisa. Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Bra kommunikation och engagemang genom hela processen. Läs mer
    2018-07-20 Lovisa F svarar Richard J
    Hjärtliga tack för dessa fina ord, Richard! Har varit otroligt roligt att få sälja er lägenhet! Önskar er stort lycka till i det nya huset! Vi ses på tillträdet. // Lovisa
  • Malin R
    Fick jättebra kontakt från början och kunde tryggt lämna över hela säljprocessen till Lovisa. Lätt att nå och alltid trevlig! Läs mer
    2018-06-19 Lovisa F svarar Malin R
    Tusen tack Malin! Mycket roligt att få förtroendet till att sälja din fina lägenhet! // Lovisa
    Lovisa F gillar detta
  • Kunnig och engagerad mäklare som hela tiden höll oss uppdaterade med den information vi behövde samt var snabb med att svara på våra frågor! Läs mer
    2018-05-18 Lovisa F svarar Cicci L
    Tackar ödmjukast för detta. Det har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen. Lycka till i ert nya boende. // Lovisa
    Lovisa F gillar detta
  • Jag sålde min lägenhet via Lovisa och allt var enkelt, smidigt och väldigt proffsigt! Till skillnad från många andra mäklare jag varit i kontakt med så är Lovisa väldigt påläst och snabb i kommunikationen. Därför valde jag henne! Läs mer
    2018-05-04 Lovisa F svarar Mikaela Å
    Vad roligt att du är nöjd! Tack snälla för det fina betyget och för att jag fick förtroendet att sälja din lägenhet! Vi hörs! // Lovisa
    Lovisa F gillar detta
  • Lovisa bryr sig om oss som kunder. Vi blev utan bostad i en första budgivning. Hon kontaktade oss när ett annat lämpligt objekt kom in. Läs mer
    2018-05-04 Lovisa F svarar Lennart C
    Tusen tack Lennart för dessa fina ord. Jag är glad för att jag kunde hjälpa er och att det blev så bra! Vi hörs! // Lovisa
  • Eva R
    Vid vår försäljning av vår lägenhet blev vi bemötta mycket professionellt av Lovisa Flodin. Hon är kunnig, pålitlig och trevlig. Vi rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2018-05-04 Lovisa F svarar Eva R
    Tack Eva för betyget och förtroendet att få sälja er fina lägenhet! Kul att ni är nöjda!
    Allt gott! // Lovisa
  • Andreas G
    Väldigt kompetent och duktig på sitt jobb.
    Ser alltid till kundens bästa i alla lägen
    5/5 utan tvekan. Läs mer
    2018-03-09 Lovisa F svarar Andreas G
    Hej Andreas!
    Tackar ödmjukast för de fina orden och förtroendet! Det har varit så roligt att få sälja er fantastiska lägenhet.
    Önskar dig med familj all lycka framöver i ert nya, fina hus.
    Andreas G, Lovisa F gillar detta
  • Linda G
    Jätteduktig och kompetent mäklare. Alltid hjälpsam och ser alltid till kundens bästa. Toppbetyg👍. Läs mer
    2018-03-09 Lovisa F svarar Linda G
    Hej Linda!
    Tusen tack för så fina ord, det värmer! :) Mycket roligt att få förtroendet till att sälja er fantastiska lägenhet.
    Önskar er all lycka framöver!
  • Trevligt bemötande, reko mäklare och mäklarfirma. Läs mer
    2018-03-09 Lovisa F svarar Anette A
    Hej Anette!
    Tack för dina fina ord. Jag får tacka för förtroendet och önskar dig all lycka framöver.
    // Lovisa Flodin
Jakob Larén