Läs vad 86 Läs vad Lovisa Flodin

• 2021-01-12
    Snabb i åtekopplingen och kommunikationen mellan köpare och säljare.
    Andreas Erik A
    • 55.0 m²
    • Kålltorp
    köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Tack för rekommendationen, Andreas! Grattis till köpet! :) Ta hand om er så ses vi på tillträdet.

• 2021-01-11
    Vi köpte en bostadsrätt. Lovisa kändes väldigt trevlig och professionell och gjorde vårt bostadsköp enkelt och utan krångel. Snabb på återkoppling och levde definitivt upp till förväntningarna.
    Jenny Christina P
    • 55.0 m²
    • Kålltorp
    Tusen tack, Jenny! Hoppas ni ska trivas i er nya bostad. :) Vi ses på tillträdet!

• 2021-01-04
    När jag sålde min lägenhet var det ett självklart val att välja Lovisa som mäklare.
    Hon har alltid varit tillgänglig, kommit med goda råd och agerat mycket proffesionellt.
    Jag är väldigt nöjd!
    Anna J
    Anna J
    • 1:a
    • 39.0 m²
    • Lunden
    sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Bästa Anna! Tusen tack för förtroendet och för din fina rekommendation. :) Ta hand om er så syns vi på tillträdet!

• 2020-11-17
    Ett väldigt bra samarbete överlag. Lovisa var väldigt engagerad och flexibel.
    Anmar Mostafa K
    • 38:a
    • 1.0 m²
    • Björkekärr
    Tack snälla för förtroendet! Lycka till med det nya boendet!! :)

• 2020-11-17
    Mycket bra bemötande och proffsighet.
    Hjälpsam och lätt att komma överens med.
    Mikael E
    • 3:a
    • 79.0 m²
    • Lunden
    Tusen tack, Mikael! Det värmer! Grattis till er nya, fina lägenhet! :)

• 2020-11-16
    Vi har sålt vår bostadsrätt i Björkekärr via Lovisa, och har varit supernöjda med hennes insats från början till slut! Hon har varit extremt inlyssnande, professionell och flexibel, och dessutom väldigt trevlig att ha kontakt med. Hon överträffade våra förväntningar gällande pris, och fick till en jättesmidig affär. Vi kan varmt rekommendera Lovisa som mäklare!
    Naemi D
    • 3:a
    • 66.0 m²
    • Björkekärr
    Bästa Naemi! Vad fint skrivet, tack snälla! Har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen av er fantastiska lägenhet. Stort lycka till med nya boendet, vi ses på tillträdet. :)

• 2020-11-02
    sålde 2:a i Lunden. Fick direkt stort förtroende för hennes kompetens.Väldigt nöjd
    Charlott J
    • 52.5 m²
    • Lunden
    Tack snälla Charlott för dessa fina ord :) Det har varit jätteroligt att få hjälpa till med försäljningen av din fina lägenhet. Hoppas du ska trivas bra i ditt nya boende!

• 2020-10-19
    Jag är en nöjd köpare som varmt kan rekommendera Lovisa. En mäklare som anpassar nivån av information till kunden.
    Mattias J
    • 51.0 m²
    • Göteborg
    Tack snälla, Mattias! :) Hoppas du ska trivas bra i ditt nya boende!

• 2020-10-19
    Duktig mäklare som sålde vår bostadsrätt snabbt och smidigt.
    Johan L
    • 51.0 m²
    • Göteborg
    Tack snälla Johan! :) Det har varit jätteroligt att få samarbeta med er och hjälpa till med försäljningen av er fina lägenhet. // Lovisa

• 2020-10-01
    Jag har köpt min dröm-etta och Lovisa har varit grym under vägens gång!
    Ebba E
    • 1:a
    • 42.0 m²
    • Bagaregården
    Tack snälla Ebba för dessa fina ord! :) Grattis till din nya fina lägenhet. Hoppas verkligen du ska trivas!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte