Lovisa Flodin
2019-08 - 2020-07

Läs vad 63 Läs vad Lovisa Flodin

• Nicolas Erik Santiago F

2020-08-14

Blev bemött väldigt bra under hela processen samt att hon var bra på att förklara allt ! Recomenderar . Läs mer
  • Louise B sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-07-07

Lunden
    Jag träffade flera mäklare inför försäljningen av min lägenhet, där Lovisa var det självklara valet! Hon har varit väldigt lyhörd för mina önskemål och ett bra stöd under processen - jag rekommenderar henne verkligen 😊 Läs mer
  • Emanuel S köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-07-06

Lunden
    jag har köpt en lägenhet. En etta. Blev bemött bra. Det är första gången jag köper ne lägenhet och jag tycker Lovisa har varit bra på att förklara hur det går till, vad som kommer hända näst och vad som ingår i kontraktet. Läs mer
    2020-07-07 Lovisa F svarar Emanuel S
    Tack Emanuel! Härligt att du är nöjd och att allt känns bra.
    Ha en fin sommar! :)
  • 2020-06-26

Vi sålde vår fina 3:a i Bagaregården/Munkebäck med Lovisas expertis och professionella bemötande. I det stora hela är vi väldigt nöjda med att Lovisa förmedlade vår lågenhet. Ända från första mötet tills nu efter försäljningen så har Lovisa varit tillmötesgående och haft väldigt bra kunskap gällande allt som hör försäljningen till. Vi är speciellt tacksam att Lovisa haft bra koll och kunskap på allt det juridiska och fungerat som ett bra bollplanket i alla olika skeden av försäljningen. Läs mer
    2020-07-07 Lovisa F svarar Kristina Isabell D
    Tack snälla för dessa fina ord. Har varit superkul att få sälja er fantastiska lägenhet. Hoppas ni trivs bra i ert nya boende! Ha en underbar sommar!
    /Lovisa
  • Margareta Z sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-06-25

Kålltorp
    Vi har sålt en större bostadsrätt i Göteborg. Mäklaren Lovisa Flodin bemötte oss säljare med stort engagemang och professionalitet. Första mötet ägde rum innan Coronakrisen och vi diskuterade försäljningen utifrån rådande normalläge. En plan för försäljningen lades upp. Kort efter inleddes Coronaläget och Lovisa kunde tillsammans med oss på ett bra och lyhört sätt göra nya planer för försäljningen och stötta oss säljare utifrån ändrade förhållanden. Vi är idag mycket nöjda med hela processen från första möte till försäljning trots en turbulent vår. Läs mer
    2020-07-07 Lovisa F svarar Margareta Z
    Wow tack för dessa fantastiska ord, Margareta! :) Er lägenhet är ju verkligen något utöver det vanliga och det har varit otroligt roligt att få förtroendet att sälja den!
    Härligt att det blev en så smidig och lyckad försäljning trots corona! Ta hand om er nu och njut av sommaren, så ses vi på tillträdet.
    // Lovisa
  • Maria O köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-06-24

Kålltorp
    Lovisa skötte sig bra!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
    2020-06-24 Lovisa F svarar Maria O
    Tack Maria! Härligt att ni är nöjda. Ha en fin sommar!
    // Lovisa
  • Peter B köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-06-17

Bagaregården
    Vi köpte en bostadsrätt i Göteborg via Lovisa. Hon var jättetrevlig och tillmötesgående. Vi har träffat över 50 mäklare och har dem att jämföra med, och Lovisa var en av de bästa. Skulle absolut rekommendera henne. Läs mer
    2020-06-24 Lovisa F svarar Peter B
    Tusen tack Peter för dessa fina ord. :) Värmer!
    Härligt att ni hittat er en sådan fin lägenhet tillslut efter många visningar.
    Ta hand om er så ses vi på tillträdet.
    Hälsningar, Lovisa
  • Mathias B köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-06-17

Bagaregården
    Vi har köpt en lägenhet på 5 r.o.k. i Östra Göteborg.
    Vänlig, behaglig och tillmötesgående mäklare, både på visning, i telefon och vid kontraktsgenomgång med säljare. Lugn, harmonisk och noggrann vid kontraktsgenomgång. Rekommenderas! Läs mer
    2020-06-24 Lovisa F svarar Mathias B
    Tack snälla Mathias för din fina rekommendation! Ha en fin sommar så ses vi på tillträdet.
    // Lovisa
  • Henrik V sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-06-15

Duktig, lyhörd och Professionell Läs mer
    2020-06-15 Lovisa F svarar Henrik V
    Tusen tack, Henrik! Ha en härlig sommar så ses vi på tillträdet.
    Vänligen, Lovisa
  • Isabel V sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Flodin en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-05-17

Lunden
    Lovisa sålde min lägenhet åt mig. Hon var mycket professionell, trevlig och hjälpsam! Jag är verkligen jättenöjd med både affären och samarbetet. Läs mer
    2020-06-15 Lovisa F svarar Isabel V
    Tack Snälla, Isabel! Så härligt att du är nöjd.
    Det har varit jätteroligt att få samarbeta med dig och sälja din fantastiska lägenhet.
    Ta hand om dig så ses vi på tillträdet.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Jakob Larén