Alen Nuhanovic

Alen Nuhanovic är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Alen Nuhanovic har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Alen Nuhanovic har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-03 och har fått 10 omdömen med ett betyg på 5.0. Alen Nuhanovic har haft 1 försäljningar sen 2024-03 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-03 - 2024-03

10 omdömen om Alen Nuhanovic

Sedan starten hos Reco 2024
Paula B
Köpte sitt hus med hjälp av Alen Nuhanovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Örgryte

Mäklaren Alen har varit en stor tillgång för snabb och smidig kontakt från första stund. Han var mycket följsam i processen, trots våra utmaningar med att befinna oss i olika tidszoner. Vi fann oss ligga lite tight i kontakten med både bygglovsenheten och banken då vi insåg att fastighetens skick gjorde att det var fler frågor att reda i på kort tid, än vad vi var beredda på. Alen ingav hela tiden ett lugn och var saklig och förstående. På sista budgiviningsdagen var tempot högt. Men affären avslutades på ett personligt...

Svar från Alen Nuhanovic

Kul o höra att ni är nöjda trots svåra omständigheter så löste vi det med bravur från bägge parter! Ni vet var ni når mig vid fler frågor eller funderingar, om inte så ses vi vid överlämningen :). Ha de gott/ Alen

Per H

Vi fick hjälp av Alen och Lovisa vid försäljning av föräldrahem. De fokuserade först på säljaren och sen på fastigheten. De tog oss genom processen på ett föredömligt sätt, var mycket snabba i kommunikationen och slutresultatet blev långt mycket bättre än vad vi förväntat oss. Vi kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och särskilt Alen och Lovisa. Tack.

Svar från Alen Nuhanovic

Tack för de fina orden, kul att ni är nöjda med slutresultatet och arbetet vi la ner. Nu hoppas vi att föräldrarna trivs i det nya! Ha de gott/ Alen & Lovisa

Malin G
Sålde sitt hus med hjälp av Alen Nuhanovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke
Landvetter

Stort stöd och engagemang genom hela försäljningen, mer än vi kunde förvänta oss. Alltid tillgänglig och mycket kunnig. Kan varmt rekommendera Alen som mäklare.

JANE M

Mycket professionellt och personligt bemötande av Alen. Bättre samarbete kan man inte önska sig, vi är mycket nöjda

Karin Å
Mölnlycke

Proffsigt bemötande, kunnig och stöttande hela vägen. Det var dessutom väldigt trevligt att jobba med Alen Nuhanovic under hela processen.

Emma K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alen Nuhanovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke
Mölnlycke

Vi är jättenöjda! Alen, vår mäklare, svarade alltid snabbt, var mycket kompetent och vi upplevde att han hade ett genuint intresse i försäljningsprocessen och att det skulle bli bra för oss. Vi kan varmt rekommendera Alen som mäklare!

Dubravka G
Köpte sitt hus med hjälp av Alen Nuhanovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke
Mölnlycke

Vi blev mycket väl bemötta och fick en fantastisk hjälp av mäklarna Alen och Ingalill (Mölnlycke). De var mycket engagerade och tillgängliga under hela försäljningsprocessen och de överträffade alla våra förväntningar!

Olivia F
Landvetter

Alen hade ett otroligt fint bemötande och gjorde mötet mellan oss som köpare och säljaren till en riktigt fin upplevelse. Vi är otroligt nöjda med Alen som mäklare. Allt kändes tryggt, ärligt och han var väldigt hjälpsam!

Adam A
Landvetter

Alen hade ett gott bemötande och var kunnig inom sitt yrkesområde.

Khoa Q
Mölnlycke

Alen Nuhanovic is customer oriented, helpful, and responsive.