Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke

Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke

En del av Svensk Fastighetsförmedling www.svenskfast.se
  • Badge2022

Ska du köpa eller sälja en bostadsrätt eller villa i Härryda kommun? I Mölnlycke har vi funnits i över 20 år och vi kan området i detalj. Vi vet också vad som är viktigt att tänka på när det är dags att sälja en bostad här. Vi hjälper dig gärna i ditt livs största affär. Vi erbjuder professionell konsultation och värdering...

107 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke

Stefan J
Pixbo

Mycket engagerad, kunnig, hjälpsam, arbetsam.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke

Tack snälla Stefan. En ära för mig att både vara delaktig i köp och sälj för er. Bästa hälsningar, Mateusz

Mona A
Pixbo

Vår mäklaren var väldigt glad och entusiastisk och har hela vägen varit otroligt hjälpsam med olika frågor. Han har dessutom varit tillgänglig så fort vi har haft undringar. En superbra kille! Vi rekommenderar honom å det varmaste

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke

Åh tack för berörande ord. Det var otroligt fint av er att låta mig sälja ert hus. Jag är glad att jag träffat er.

Ludvig W
Härryda

Mateusz har varit riktigt bra att ha att göra med! Han är trevlig och kunnig men framför allt förtroendeingivande. Jag har kännt att jag har kunnat vara ärlig utan att han på något sätt använt det emot mig i prisförhandling eller annat. Han känns mycket engagerad, har regelbundet gett statusuppdateringar och har alltid gått att nå.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke

Vad glad jag blir, tack snälla! Det var lika mycket en ära för mig att få träffa er och att just ni blev de lyckliga köparna. Gott nytt år till er!

Johan S
Mölnlycke

Svarade snabbt, förtroende ingivande, koll på läget, kom med bra insikter och ”sålde” inte för mycket. Dessutom trevlig!

Annica O
Mölnlycke

Jag valde mäklare utifrån person känsla och känsla för mitt hus.Vi hade ett bra samarbete åt båda håll .Var delaktig i det som skulle hända och fick alltid en fråga om det känndes bra. Matteusz som min mäklare heter skötte försäljningen noggrant proffsigt och med känsla.Toppen nöjd

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke

Nämen tack snälla Annica för ännu ett fint omdöme! Gör mig verkligen glad att höra! Hoppas du kan njuta av sommaren nu och koppla av allt! :)

Van Hao T

Mycket välskött på alla sätt! Varm rekommendation! +++++

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke

Tack för fint omdöme Van Hao! Så roligt att ha fått möjlighet att hjälpa dig med detta.

Christian R
Mölnlycke

Jag är nöjd på alla sätt och vis

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke

Tack snälla Christian för ditt fina betyg. Jag ser fram emot att följa den framtida utvecklingen av din nya bostadsdröm. Så roligt att vi fått äran att hjälpa dig med både köp och sälj. Med vänlig hälsning, Mateusz

Ronny S
Mölnlycke

Högt engagemang och alltid tillgänglig bra information och genomgång av bostaden..Trevlig och positiv. Bra mäklare!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke

Tack för de fina orden! Jag är så glad att både köpare och säljare är helnöjda med affären!

Malin G
Sålde sitt hus med hjälp av
Landvetter

Stort stöd och engagemang genom hela försäljningen, mer än vi kunde förvänta oss. Alltid tillgänglig och mycket kunnig. Kan varmt rekommendera Alen som mäklare.

Hanna G
Mölnlycke

Jättebra stöd av min mäklare i hela processen, han var alltid tillgänglig, inlyssnande, engagerad och proffsig. Översteg mina förväntningar!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke

Tack ännu en gång Hanna för ett fint omdöme. Så himla roligt att allt började med ett ”litet mail”. Jag kommer alltid att bära med mig denna resa, hur din önskan om bostad gick i uppfyllelse på så kort tid. Det har varit så roligt att få hjälpa dig med detta.

Amanda Maria Ingalill B
Mölnlycke

Mateusz har gjort ett fantastiskt bemötande på ett genuint sätt och hjälpt oss hela vägen fram till försäljning på bästa möjliga sätt! Alltid anträffbar och tillmötesgående!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke

Tack snälla Amanda för du tog dig tiden att lämna ett omdöme och för fina ord! Vill också passa på att tacka för förtroendet ni gav mig till att sälja er bostad.

Göran S
Härryda

Vi fick ett gott bemötande, trots att första kontakten var på telefon. Han förstod att vi var seriösa och gjorde en bra medling mellan oss och säljarna.

JANE M

Mycket professionellt och personligt bemötande av Alen. Bättre samarbete kan man inte önska sig, vi är mycket nöjda

Agneta E
Mölnlycke

Trevlig och proffsig mäklare. Hade svar på våra frågor och hjälpte oss på bra sätt, engagerad och positiv. En bra upplevelse!

Helene Ö
Landvetter

Ett proffsigt bemötande och stort engagemang i försäljningen. Personlig, påläst, tryggt intryck och alltid positiv i sitt bemötande med mig som kund. Förväntan var högt satt och något som Mateusz verkligen jobbade för att nå, men vi nådde inte ända fram. Det beror inte på Mateusz på något sätt- utan på det läge som vi i Sverige befinner oss i just nu. Kan absolut rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och Mateusz i kommande uppdrag.

Tack snälla Helene för dina fina ord. Med vänlig hälsning, Mateusz

Karin Å
Sålde sitt hus med hjälp av
Mölnlycke

Proffsigt bemötande, kunnig och stöttande hela vägen. Det var dessutom väldigt trevligt att jobba med Alen Nuhanovic under hela processen.

Viveca Margaretha Å
Mölnlycke

Hittills endast positiv med bemötande och information!!!

Gunnar Ö

..............................

Bengt N
Mölnlycke

Bra bemötande av mäklaren. Upplevde att vi fick bra hjälp med försäljningen.

Gunnar G
Mölnlycke

Mäklaren har varit professionell och satt sig in i uppdraget i alla detaljer. Dessutom både trevlig och tillmötesgående. Resultatet och affären är vi jättenöjda med. Rekommenderas varmt!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke

Tack Gunnar! Det har varit så trevligt att sköta försäljningen av ert fina hus! Mvh Ingalill

Alice A
Skinnefjäll

Trevlig, engagerad och kompetent mäklare! Så härligt att få sålt lägenheten redan på ”kommande”, sparade mycket tid, oro och energi. Hela processen med mäklaren kändes lätt och enkel och vi hade roligt ihop under tiden!

Kenny S
Mölnlycke

Lukas var väldigt trevlig, kunnig, förstående utan att stressa. Jättebra mäklare som jag kan rekommendera till andra.

Jessica Maria Ö
Mölnlycke

Lukas gav ett säkert och tryggt intryck från allra första början. Mina förväntningar på honom var att han skulle hjälpa mig köpa lägenheten jag var intresserad av vilket han gjorde. Han har gett mig all information jag har behövt och hållit mig uppdaterad när något nytt har hänt under processen.

Jimmy S
Landvetter

Jag blev väldigt bra mött av Inga-Lill och Allen. Proffsiga och säkra på sin sak som kompletterade varandra bra.

Ronja S
Landvetter

Snabb och smidig försäljning och vi är mer än nöjda!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke

Tack Ronja! Det var en ren fröjd att sälja ert fina hus, mvh Ingalill!

Ann-marie L
Mölnlycke

Allt och mer därtill vad vi kunnat önska av en mäklare

Eva B
Mölnlycke Tätort

Valde Lucas av tre möjliga mäklare, vi tyckte han hade koll på läget och fick bra kontakt. Vi hoppades på ett bra pris utan för mycket ståhej. Detta gick över förväntan och vi är mycket nöjda. Ska vi sammanfatta kort blir det att allt gick så smidigt!!!

Emma K
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Mölnlycke

Vi är jättenöjda! Alen, vår mäklare, svarade alltid snabbt, var mycket kompetent och vi upplevde att han hade ett genuint intresse i försäljningsprocessen och att det skulle bli bra för oss. Vi kan varmt rekommendera Alen som mäklare!

Kalevi K
Mölnlycke

Trevlig och kunning personal. Som levde upp till våra förväntningar där mäklaren löste försäljningen på ett utmärkt och tillfredsställande sätt.

My K
Mölnlycke

Trevligt bemötande och snabb återkoppling varje gång! Är väldigt nöjd med Lukas 😊

Erika A
Stora Bugärde

Otroligt engagerad mäklare, kunnig och professionellt arbete genom hela processen från start genom hela vägen till såld bostad.

Dubravka G
Mölnlycke

Fantastiskt stöd och hjälp under hela försäljningsprocessen. Högsta betyg!!!

Dubravka G
Mölnlycke

Vi blev mycket väl bemötta och fick en fantastisk hjälp av mäklarna Alen och Ingalill (Mölnlycke). De var mycket engagerade och tillgängliga under hela försäljningsprocessen och de överträffade alla våra förväntningar!

Sanna B
Landvetter

Ingalill har ett mycket proffsigt bemötande och en lång erfarenhet som mäklare som gjort att jag känt mig trygg i försäljningen av vårt hus. Från start till slut. Det finaste med henne är ändå att hon är mänsklig och inkännande. Försäljningen blev ett nöje! Kan varmt rekommendera till framtida säljare.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke

Tack, för de fina lovorden. Det har varit ett sant nöje att sälja ditt fina hus!

Olivia F
Landvetter

Alen hade ett otroligt fint bemötande och gjorde mötet mellan oss som köpare och säljaren till en riktigt fin upplevelse. Vi är otroligt nöjda med Alen som mäklare. Allt kändes tryggt, ärligt och han var väldigt hjälpsam!

John G
Hindås

Professionellt bemötande och kunnig

Adam A
Landvetter

Alen hade ett gott bemötande och var kunnig inom sitt yrkesområde.

Cecilia S
Landvetter

Är jättenöjd! Bra dialog i hela processen. Hela tiden närvarande. Lugn och trygg i en snabb process. Mycket tydlig och kunnig. Lyssnade in oss på ett mycket bra sätt.

JENNY U
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke

Mäklaren vi hade verkade bra och framstod som en slipad och trevlig säljare, men ändå som ärlig kring objektet på visningen. Men vi har haft en dålig till obefintlig kontakt med honom under pågående budgivning. Vi får trots högsta bud ingen återkoppling. När vi efter 24 timmar ber om svar så säger han att han ska kolla runt med alla inblandade. Han svarar några timmar senare att säljarna inte går att få tag på, men han bekräftar att inga fler budgivare finns. Det är bara med säljarna som han ska stämma av. Vi hör inget...

Khoa Q
Mölnlycke

Alen Nuhanovic is customer oriented, helpful, and responsive.

Simon L
LANDVETTER

Trevligt och professionellt bemötande.

Johan N
Benareby

Felicia Amarius är väldigt trevlig, tydlig och noggrann. Jag uppskattar också att hon är lyhörd, initiativrik, lösningsorienterad och får mig som kund att känna mig trygg, sedd och bekräftad. Rekommenderas varmt!

Per L
Landvetter

Enkelt, tryggt och ärlig dialog. En försäljning som fungerade smärtfritt för oss som säljare!

Carin L
Mölnlycke

Positiv och lyhörd mäklare med respekt för alla parter. Över lag bara nöjd!

Weste H
Göteborg

Den lilla kontakt vi haft har varit positiv

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke

Tack Weste, det har varit trevligt att förmedla nyproduktion till dig och din hustru. Nu ser vi fram emot att det ska bli färdigbyggt! Mvh Ingalill

Anders L
Landvetter

Felicia levde upp till mina förväntningar och agerade rakt igenom hela villaförsäljningen proffsig och tydlig.

Daniel N
Landvetter

Sammanfattningsvis proffsig med stor kunskap och med öga för detaljer. Inget lämnas åt slumpen

Sara N
Landvetter

Kunnigt och engagerat bemötande av vår mäklare. Hela upplevelsen var över förväntan och vi rekommenderar gärna Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke till andra som ska sälja sin bostad.

Alain F
Hällingsjö

Hjälpsam, ärlig, flexibel, tillgänglig (nästan dygnet runt:) ) är bara några få egenskaper som vi ( jag och min gru) kan nämna om vår mäklare och hans chef. Stort tack till er.

Simon K
Landvetter

Alltid positiv och hjälpsam! Verkar mån om att alla parter ska känna sig nöjda!