Henning Wennberg

Henning Wennberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Henning Wennberg har varit registrerad mäklare sedan 2020-01. Henning Wennberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 66 omdömen med ett betyg på 4.9. Henning Wennberg har haft 47 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 66 Läs vad Henning Wennberg

• köpte sin lägenhet med hjälp av Henning Wennberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    • Kålltorp
    2021-09-19
    Insatt och trevlig med servicekänsla.
    Tack Andreas!
    Ska bli spännande och se vad du kommer göra med lägenheten. Vi ses snart igen!
    • Lunden
    2021-09-06
    Rekommenderar Henning för framtida bostadsaffärer.

Henning gav ett suveränt bemötande, svarade snabbt och enkelt på alla möjliga frågor, och fick till en blixtsnabb affär.

Man kände verkligen att han arbetade för att båda parterna skulle känna sig nöjda.
    Tack, Malin för fina ord.
    Stort lycka till med flytten, jag är övertygad om att du kommer trivas bra i din nya lägenhet :)
    Henning Wennberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Henning Wennberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    • Kallebäck
    2021-08-26
    Proffsigt och tydligt, grymt engagemang och alltid tillgänglig. Finns inte något att klaga på, jag är supernöjd!
    Tack Jonatan!
    Lycka till med att hitta något nytt nu 😊
    • Bagaregården
    2021-07-07
    Allt man kan förvänta sig av en mäklare. Omedelbara svar på frågor och erbjuder sig att ta reda på alla tänkbara frågor. Proffsig och korrekt.
    • Bagaregården
    2021-07-06
    Super trevlig och duktig.
    Otroligt nöjd.
    Tack Alma!
    Vad kul med första lägenheten, är övertygad om att du kommer trivas som fisken i vattnet ;)
    2021-05-27
    Vi har köpt en lägenhet i Örgryte där Henning varit en transparent och informativ mäklare. Känner högt förtroende och skulle absolut gärna se honom vid försäljning eller köp av bostad igen.
    Tack så hemskt mycket Towe! Det betyder mycket för mig att ni känner er nöjda :) Lycka till med flytten! Henning Wennberg
    2021-05-27
    Henning har varit engegerad och drivande i försäljningen från start. Alltid tillgänglig och alltid trevlig! Lätt att ha att göra med.
    Tack Martina! Har varit superkul att jobba med er och er bostad redan från start. Tack för förtroendet! Henning Wennberg
    2021-05-27
    Vi köpte Birkagatan 18C. Henning var verkligen toppen! Han har ett väldigt trevligt bemötande, inger ett mycket professionellt intryck och drev processen kring köpet på ett ytterst smidigt sätt.

Vi kan inte varit nöjdare!
    Tack så hemskt mycket Manne! Ni har köpt en fantastisk bostad så är övertygad om att ni kommer trivas likt fisken i vattnet :) Henning Wennberg
  • Matilda O
    • Kålltorp
    2021-05-26
    Jag kan varmt rekommendera Henning om du ska sälja en bostadsrätt i Östra Centrum!

Henning hade från början en tydlig plan för försäljningsprocessen för min bostadsrätt, var både påläst och kunnig och inte minst lätt och trevlig att ha kontakt med. Arbetet resulterade i att slutpriset blev högre än vad jag hade förväntat mig, så jag är väldigt nöjd med valet av mäklare!
    Tack för en fin rekommendation Matilda.
    Lycka till med flytten! Skönt att den inte blir allt för lång :)

Trevlig sommar!
    • Lunden
    2021-05-25
    Mäklaren har varit smidig att ha och göra med och väldigt lätt tillgänglig på alla vis
    Hej, Robert! Tack så mycket :) Ni har köpt en superfin bostad så är övertygad om att ni kommer stormtrivas. Henning Wennberg