Läs vad 27 Läs vad Henning Wennberg

• 2021-01-20
    Fantastiskt bemötande, ärligt och med stor kunskap.
    Förväntningarna blev mkt bättre än väntat .
    Du är lika omtyckt som mitt barnbarn som också heter Henning, det säger väl allt 😁
    Monica Wolff D
    • Lunden
    sålde sin lägenhet med hjälp av Henning Wennberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Hej Monica, Tack snälla för dina fina ord och att du tog dig tid att lämna en Reco. Vad glad jag blir! Allt gott, Henning.

• 2021-01-19
    Vaken,varm och mycket informativ.
    Henning hade stor betydelse för att vi gjorde affär.
    Stort tack
    Janne&Agneta
    Jan-erik T
    • Lunden
    köpte sin lägenhet med hjälp av Henning Wennberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Tack! Är övertygad om att ni kommer stormtrivas i lägenheten.

• 2021-01-19
    Henning gav ett mycket professionellt intryck på alla sätt och vis, av försäljningen av våran lägenhet. Vi sålde genom Läge+ med en visning av ett par, och sedan kontraktsskrivning. Henning var verkligen kunnig och smidig vid försäljningen. Skulle verkligen rekommendera att sälja genom Henning med Läge+ i dessa Coronatider. Som äldre idrottskille är det roligt att arbeta med proffs.
    Christer D
    • Lunden
    Tack för de fina orden! Var verkligen kul att få hjälpa er med försäljningen av er fantastiska bostad. Vi hörs i framtiden!

• 2020-11-24
    Henning gav ett mycket professionellt intryck på alla sätt och vis. Det gick snabbt att ordna visning och därefter kontraktsskrivning.

Bostaden vi köpt är en radhuslägenhet på Munkebäcksgatan 23P i Göteborg.

Jag kan verkligen rekommendera Henning och när det blir dags att byta bostad nästa gång kommer vi definitivt att anlita honom om möjligt.
    Tobias J
    • Kålltorp
    Tack, lycka till med nya bostaden!

• 2020-11-21
    Vi har precis köpt en bostadsrätt i Kålltorp.

Affären gick ganska fort vilket vi uppskattade. Genom den förhållandevis korta processen har vi fått tydlig information och känt oss trygga.

Detta är vår första bostadsaffär och vi tyckte att mäklaren överträffade våra förväntningar.
    Fredrik N
    • Kålltorp
    Tack! Är övertygad om att ni kommer stormtrivas i er nya hem

• 2020-11-21
    Vi sålde vår bostadsrätt på förhand
    Med Henning. Kommunikationen var supersmidigt och vi fick välgenomtänkta och grundade förslag i samband med försäljningen. Henning var otrolig kunnig på området, vilket ledde till en väldigt snabb affär på mindre än en vecka till en utmärkt pris. Vi kommer absolut att anlita Henning framöver.
    Värmt rekommenderat.
    Donya K
    • Kålltorp
    Tack, Donya för fina ord! Vi hörs i framtiden.

• 2020-11-21
    Henning kan hans jobb, är driven, ambitious och profficienelt. Vi fick ett väldigt bra intryck av honom från början till slut av säljproccessen, Stark Rekomenderars!
    Masoud V
    • Kålltorp
    Tack så hemskt mycket! Det var kul att få jobba med er och er fina bostad, vi hörs :)

• 2020-11-07
    Jag har köpt en bostadsrätt 2rum och kör. Henning Wennberg har varit trevlige och agerat proffesionellt, jag förväntade mig en smidig affär som Henning levde upp till. Henning har skött allt väldigt bra.
    Viktor P
    • 2:a
    • 43.0 m²
    • Strömmensberg
  • 2020-11-07
    Henning hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Björkekärr. Han är lätt att kommunicera med och ingav trygghet under hela processen. Försäljningen gick snabbt och smidigt och priset är vi nöjda med. Jag kan varmt rekommendera Henning som mäklare.
    Mariella P
    • 65.0 m²
    • Björkekärr
  • 2020-11-04
    Har köpt en tre- rumslägenhet. Träffade Henning och blev bemött på ett professionellt sätt. Kände mig trygg under hela processen och fick otroligt snabb respons på alla frågor jag hade. Det var ett nöje att få köpa sin första bostadsrätt med Henning i ryggen.
    Elin E
    • 65.0 m²
    • Björkekärr
    Tack Elin för fina ord! Jag är övertygad om att ni kommer stormtrivas i ert nya hem. Vi ses och hörs snart igen. Ha det fint!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte