Henning Wennberg
Registrerad mäklare sedan 2020-01-13
Aktiv på Reco.se sedan 2020-04-28
2019-07 - 2020-06

Läs vad 3 Läs vad Henning Wennberg

• Jared P köpte sin lägenhet med hjälp av Henning Wennberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-06-10

3:a
    Kallebäck
    Varmt bemötande, tillmötesgående och bra med saklig information.

Köpte en fin 3:a på 70kvm.

Väldigt nöjd med hur smidigt allt gick till och hur hjälpfull Henning var! Läs mer
    2020-06-10 Henning W svarar Jared P
    Tack! Lycka till med den nya bostaden. Ha det fint!
  • Julius S sålde sin lägenhet med hjälp av Henning Wennberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-06-05

3:a
    Kallebäck
    Vi sålde vår lägenhet i Kallebäck med hjälp av Svensk fastighetsförmedling och mäklare Henning Wennberg. Henning var super trevlig och i rådande coronatider så gick det lite trögt med försäljningen och då var det skönt att ha en mäklare som förmedlade lugn och tålamod.

Är väldigt nöjd med allt! Läs mer
    2020-06-05 Henning W svarar Julius S
    Tack så mycket! Det gäller att ha tålamod i dessa tider och lägga fokus på att faktiskt jaga kunder. Var superkul att jobba med er försäljning och lycka till i framtiden med barn och radhus!

Med vänlig hälsning, Henning Wennberg
  • Jonathan S
    Jonathan S sålde sin lägenhet med hjälp av Henning Wennberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-04-28

2:a
    Björkekärr
    Henning ringde upp mig för en gratis värdering av min bostadsrätt. Då jag precis var på jakt efter att eventuellt sälja bostadsrätten och kanske köpa radhus valde jag att tacka ja.
    När vi träffades första gången var både Henning och hans kollega utomordentligt trevliga och visade mig alla mina möjligheter och förklarade hur allt fungerade med försäljning, fotografering, banklån och även lite grann gällande köpet av den nya bostad.

Efter det initiala mötet var Henning fortsatt tillmötesgående på alla sätt gällande alla typer av frågor som uppstod för mig.
    Foton på lägenheten togs och det lades initialt upp på svenskfast.se.
    Sedan kom en inredningsdesigner och gjorde en utvärdering inför ytterligare fototagning inför försäljning på Hemnet.

Allt detta skulle sedan ingå i den slutliga ersättningen som helt berodde på vad bostadsrätten blev såld för.

Efter att dessa saker hade slutförts blev det dock så att en familjemedlem i slutändan ville köpa lägenheten och detta innebar att vi istället ville göra ett skrivuppdrag för försäljning.

Trots att detta innebar mkt mindre ersättning, visade det sig att Henning återigen var fullt tillmötesgående gällande detta och ändrade omedelbart angripssätt och avtal om försäljningen.

Jag visste egentligen inte innan vad jag skulle förvänta mig av mäklararbetet, men blev oavsett väldigt positivt överraskad över resultatet, Hennings agerande och den hjälp och stöd som kontinuerligt erbjöds.

Jag vill därför givetvis varmt tacka Henning för ett genuint, välvilligt och fantastiskt fint bemötande! Hoppas vi hörs igen!
    /Jonathan Läs mer
    2020-04-29 Henning W svarar Jonathan S
    Tack Jonathan! Lycka till med flytt och nytt liv i radhus.
    Med vänlig hälsning, Henning Wennberg.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Jakob Larén