Michaela de Gooyert

Michaela de Gooyert

Michaela de Gooyert är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Michaela de Gooyert har varit registrerad mäklare sedan 2018-12. Michaela de Gooyert har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 128 omdömen med ett betyg på 4.8. Michaela de Gooyert har haft 27 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

128 omdömen om Michaela de Gooyert

Sedan starten hos Reco 2019
Malin F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Munkebäck

Michaela sålde vår Lägenhet i april 2024 och gjorde ett helt exceptionellt jobb! Hela processen från start till slut var så smidig (och trevlig!) och vi fick sålt lägenheten till vårt önskepris utan att ens behöva lägga upp den på Hemnet eller liknande sidor - då Michaela redan hade ett stort register av kunder och kunde göra en direkt match till en köpare som säkerligen blev lika glada som vi över affären. Det känns som att vi knappt la någon tid, energi eller tankeverksamhet alls på att få lägenheten såld - och ändå fick...

Olle S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Kallebäck

Lugn, positiv utstrålning och väldigt bra bemötande av Michaela. Hon bemötte våra intressen som köpare på ett väldigt bra sätt och försökte finna bästa möjliga lösning för båda parter.

IDA J
Strömmensberg

Michaela var professionell, trevlig och engagerad. Hon var snabb på att återkoppla och alltid på ett glatt humör genom hela processen. Vi är mycket nöjda med hennes insats i samband med försäljningen av vår bostad.

Peter W
Kallebäck

Mycket kunnig och trevlig mäklare. Bra bemötande, engagemang och snabb i svar.

Svar från Michaela de Gooyert

Tack för din rekommendation Peter! Jag är glad att jag fick chansen att hjälpa er! /Michaela

ALBIN M
Strömmensberg

Professionell och driven. Vi är väldigt nöjda med försäljningen av vår bostad.

Svar från Michaela de Gooyert

Gud vad roligt att höra, tack för din fina rekommendation! /Michaela

Nilas S
Kålltorp

Michaela var positiv, glad, tydlig i kommunikationen och hon kämpade ordentligt för att lyckas sälja min lägenhet i ett svårt läge där det krävdes många visningar. Hennes humör sviktade aldrig och jag är så nöjd som man kan vara! Anlita Michaela om ni vill ha östra centrums bästa mäklare!

Svar från Michaela de Gooyert

Tack för din fina, fina rekommendation! Jag önskar stort lycka till som (snart) nyblivna Majorna-bor! /Michaela

Patrik D
Björkekärr

Michaela är helt klart den bästa mäklaren jag har anlitat. Extremt professionell och gör allt för sina kunder! Utöver att hantera allt med våran försäljning (som har tagit lång tid) med bravur så har hon även varit helt fantastisk med att hjälpa oss att leta efter ny bostad. Jag rekommenderar Michaela starkt!

Svar från Michaela de Gooyert

Det har bara varit roligt att få hjälpa er på er resa! Stort tack för dina fina ord! /Michaela

Amanda W
Björkekärr

Helt fantastiskt! Fick oss att känna oss medvetna om våra valmöjligheter och var alltid tillgänglig. Så nöjd med Svensk fast på redbegsplatsen. Både köpt och sålt av dom.

Svar från Michaela de Gooyert

Det har verkligen varit ett nöje att få hjälpa er lille familj med er pärla, och jag är övertygad om att ni kommer trivas lika bra i er nya fina bostad! Vi ses på tillträdet! /Michaela

Johan B
Östra Centrum

Jättebra bemötande och supertrevlig. Svarade alltid på telefonen och gjorde allt möjligt.

Svar från Michaela de Gooyert

Stort tack för din fina rekommendation! Jag är glad att jag fick chansen att hjälpa till, och att jag hittade en köpare som ju var lika förtjust i din fina bostad som du varit :) /Michaela

Malin J
Örgryte

Michaela är en mycket härlig mäklare som under hela processen varit lätt att nå, smidig och väldigt behjälplig när frågor uppstått etc. Trevligt bemötande helt enkelt!

Svar från Michaela de Gooyert

Tack för dina fina ord! Så kul att jag kunde hjälpa dig hitta ditt mysiga nya hem! /Michaela