Michaela de Gooyert
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 26 Läs vad Michaela de Gooyert

• Rebecka S köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-03-18

Bagaregården
    Köpt en bostadsrätt i östra centrum. Glatt och kunnigt bemötande, mycket energi! Svarade på alla frågor, även på förhandsvisningen jag var på - vilket jag tänker är ett gott betyg då mäklaren får mindre tid på sig att ”studera” in objektet.
    Jag hade inga nämnvärda förväntningar, jag vill att den mäklare jag möter är kunnig och vänlig, kan svara på alla frågor jag undrar över, och de förväntningarna mötte mäklaren mig verkligen! Även hennes kollega som var på plats, vill jag tillägga.
    Sammanfattningsvis var det en trevlig, noggrann och kunnig person som mötte mig på visningen och vidare i processen med kontraktsskrivning m.m Läs mer
  • Miki S köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-02-21

Köpt lägenhet i Göteborg genom Michaela. Läs mer
  • Andreas R köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-02-19

Jag har köpt en lägenhet i Bagaregården mha Michaela Läs mer
  • Marie K sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-02-19

Bagaregården
    Vill du sälja din lägenhet så är det Micaela du ska gå till, absolut inga problem med något.
    Trevlig och riktigt duktig mäklare, sålde Stockholmsgatan 11 åt oss. Läs mer
  • Viktoria K sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-01-31

Bagaregården
    Michaela har varit en klippa vid försäljningen av vår lägenhet. Hon har löst alla tankar och funderingar snabbt och nästan utan att vi behövt fråga. Och alltid med ett härligt leende! Läs mer
    2020-02-04 Michaela d svarar Viktoria K
    Tack så jättemycket för din fina rekommendation Viktoria! Det har bara vara roligt att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostad :) Jag finns fortfarande här om funderingar dyker upp, annars ses vi på tillträdet! Allt gott!
  • Jessica L
    Jessica L köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-01-20

Göteborg
    Engagemang, duktig och trevlig bemötande Läs mer
    2020-02-11 Michaela d svarar Jessica L
    Tack för fint betyg! Härligt att kunna hjälpa er med köpet av er nya fina lägenhet!
    /Michaela
  • Mostafa B sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-01-18

Göteborg
    Michaela är engagerad och driven med ett ödmjukt bemötande. Hon är tydlig och rak i sin kommunikation kan varmt rekommendera henna till alla som går i säljtankar. Läs mer
    2020-02-11 Michaela d svarar Mostafa B
    Tusen tack för din rekommendation! Det gör mig väldigt glad att jag har kunnat hjälpa till, och jag finns fortsatt här om det dyker upp funderingar framöver!
    /Michaela
  • Johan K sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2019-12-15

Fräntorp
    Väldigt bra kommunikation från Michaela under hela processen. Rekommenderar henne starkt. Läs mer
    2019-12-17 Michaela d svarar Johan K
    Hej Johan! Tack så mycket för din rekommendation, det gläder mig att detta var din känsla! Är det något så är ni välkomna att höra av er, annars ses vi på tillträdet i januari!
    /Michaela
  • Josef M sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2019-12-13

Gamlestaden
    Sålde över förväntan, grym mäklare! Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-12-17 Michaela d svarar Josef M
    Tusen tack för din fina rekommendation!
    Jag önskar dig allt gott, så ses vi på tillträdet! :D
    /Michaela
  • Martin S sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2019-12-03

Lunden
    Sålde vår lägenhet en mindre tvårummare på 41 kvm. Michaela förklarade klart och tydligt vilka moment som väntade och presenterade en tydlig plan för genomförandet. Man kan säga att Michaela tog ett tydligt ledarskap och förde arbetet framåt genom att hjälpa oss framåt. Vi hade en klart och tydlig dialog hela tiden, något som underlättade enormt. Michaelas arbete motsvarade klart och tydligt våra förväntingar. Läs mer
    2019-12-17 Michaela d svarar Martin S
    Hej Martin! Vad roligt att höra att du är nöjd med mitt arbete, det var ett rent nöje att få hjälpa er med förmedlingen av er fina bostad :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Jakob Larén