Michaela de Gooyert
Registrerad mäklare sedan 2018-12-20
Aktiv på Reco.se sedan 2019-02-02
2019-07 - 2020-06

Läs vad 35 Läs vad Michaela de Gooyert

• Niclas A sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-06-26

2.5:a
    * Sålt 2,5 i Bagaregården
    *Vi valde Michaela för de va "go" i henne. Hon bemötte oss på ett mycket professionellt sätt och mötte våra önskemål.
    * Förväntningarna var att få sålt lägenheten till accepterat pris eller mer. Michaela uppfyllde inte bara förväntningarna på accepterat pris utan mer.

*Om ni vill ha en mäklare som det är fart i samt lägger ned ett otroligt bra förarbete och dessutom kan bemöta era önskemål. Kan jag varmt rekommendera Michaela. Läs mer
  • Ida L sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-06-15

3:a
    Bagaregården
    Mycket härlig person som var påläst på föreningen och området. Det kändes tryggt och bra genom hela försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
  • Maria F sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-06-15

Vidkärr
    Sålt 2 rok i Kålltorp. Bra bemötande av mäklaren som var engagerad och trevlig och återkopplade snabbt när man kontaktade henne. Rekommenderas absolut! Läs mer
  • Heleen Christine D köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-06-01

Bagaregården
    Nyligen köpt en bostadsrätt där Michaela var ansvarig mäklare. Michaela har varit väldigt professionellt, trevligt och hjälpsam att svara på mina frågor och i att göra köpprocessen så smidigt som möjligt. Läs mer
  • Simon L köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-05-30

Vidkärr
    Köpte en 2:a på 60kvm i Göteborg. Processen gick väldigt snabbt, 3 dagar från visning till kontraktskrivning, eftersom säljaren hade bråttom. Michaela såg till att jag hade all info jag behövde och att jag kände mig trygg med köpet. Hon hjälpte även till med att få igenom bolånet i tid.

Både jag och säljaren hade krav som krockade och Michaela var bra på att hitta kompromisser.

Det kändes att hon brydde sig om båda sidor av affären. Läs mer
  • Elin B köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-05-27

3.5:a
    Kålltorp
    Vi köpte en bostadsrätt. Tydlig och kompetent i kommunikationen. Gjorde processen smidig för oss. Läs mer
  • Frida A köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-05-27

Fräntorp
    Köpt en lägenhet
    Blev bra och positivt bemött.
    Mina förväntningar var att mäklaren skulle vara insatt i objektet och inte enbart läsa vad som säljaren har skrivit ned. Att säljaren skulle vara tydlig, korrekt, engagerad och inge förtroende. Michaela uppfyllde dessa förväntningar. Har pratat med många mäklare men de flesta uppfyller inte detta.
    Vi är mycket nöjda med Michaela och hon är en av de bättre mäklare som vi har träffat. Läs mer
  • Elin A sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-05-22

Fräntorp
    Vi har sålt vår lägenhet i Östra Göteborg med hjälp av Michaela. Michaela är varm, service minded och kunnig. Alla våra förväntningar har uppfyllts med allt från första möte till service och stöttning inför, under och efter försäljning. Kan varmt rekommendera Michaela! Läs mer
  • Victor J sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-05-12

3.5:a
    Kålltorp
    Sålt radhus Brf i Kålltorp.
    Michaela tog sig an jobbet på ett ytterst professionellt och engagerat sätt.
    Jag har träffat ett antal mäklare den senaste tiden på diverse visningar och Michaela utmärkte sig snabbt på ett positivt sätt vid jämförelse.
    Hon fick en relativt tuff målbild vilken hon trots coronatider lyckades leverera. Läs mer
  • Rebecka S köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-03-18

3:a
    Bagaregården
    Köpt en bostadsrätt i östra centrum. Glatt och kunnigt bemötande, mycket energi! Svarade på alla frågor, även på förhandsvisningen jag var på - vilket jag tänker är ett gott betyg då mäklaren får mindre tid på sig att ”studera” in objektet.
    Jag hade inga nämnvärda förväntningar, jag vill att den mäklare jag möter är kunnig och vänlig, kan svara på alla frågor jag undrar över, och de förväntningarna mötte mäklaren mig verkligen! Även hennes kollega som var på plats, vill jag tillägga.
    Sammanfattningsvis var det en trevlig, noggrann och kunnig person som mötte mig på visningen och vidare i processen med kontraktsskrivning m.m Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Jakob Larén