Michaela de Gooyert

Michaela de Gooyert

Michaela de Gooyert är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Michaela de Gooyert har varit registrerad mäklare sedan 2018-12. Michaela de Gooyert har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 143 omdömen med ett betyg på 4.9. Michaela de Gooyert har haft 41 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

143 omdömen om Michaela de Gooyert

Sedan starten hos Reco 2019
Julia N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Örgryte

Michaela är engagerad och erfaren mäklare som hade en tydlig plan för försäljningen. Snabb och smidig försäljning genom hennes spekulantregister. Min sambo har också sålt sin bostad genom Michaela och vi båda har varit väldigt nöjda, rekommenderas!

Moa B
Göteborg

Rekommenderar verkligen Michaela som mäklare. Smidig och trygg kommunikation och ger alla ett trevligt och professionellt bemötande. Hon har tydliga strategier och anpassar försäljningen utifrån olika objekt, önskemål och mål med försäljningen.

Ginn W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela de Gooyert en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Munkebäck

Proffsigt bemötande, det blev en snabb och smidig affär.

Bülent T
Kallebäck

Lyhörd, professionellt, snabbt, kommunikativ, tydlig,

Susanne S
Örgryte

Michaela är en otroligt kompetent och engagerad mäklare med ett ständigt leende på sina läppar. Rekommenderas varmt!

Annelie J
Bagaregården-Strömmensberg

Mycket vänligt och professionellt bemötande. Det kändes tryggt att låta Michaela de Gooyert ta hand om försäljningen av min lägenhet

Max C
Göteborg

Toppbetyg! Mötte verkligen våra förväntningar och lite till. Fick vår lägenhet såld på rekordtid alltid ett bra bemötande. Rekommenderar verkligen Michaela till alla som planerar att sälja sin bostad.

Linda F
Kallebäck

Michaela har varit en klippa i mitt köp av bostad! Jag hade många utmaningar på vägen, främst med banken och lånet. Michaela fanns där både som stöd och som rådgivare hur vi skulle ta oss vidare i processen. Tack vare hennes varma, konkreta och pålitliga bemötande så blev köpet så bra det kunde bli, trots omständigheterna.

Peter S
Göteborg

Engagerad, professionell och tillmötesgående.

Mohidin A
Gamlestaden

Jag kontaktade Michaela då jag hade läst på om hennes tidigare försäljningar och områdeskännedom. Michaela informerade kort om marknad och förväntningar. Michaela hjälpte mig navigera en väldigt svår marknad som säljare och hade kontinuerlig avstämning om läget, spekulanter etc, vilket resulterade i en försäljning. Kan varmt rekommendera Michaela

Svar från Michaela de Gooyert

Tack för din fina rekommendation, jag är bara glad att jag fick möjligheten att hjälpa till :D