Läs vad 82 Läs vad Kicki Norrby Svanberg

• 2021-01-13
    Kicki är rättfram, kunnig och en mycket erfaren mäklare.
    Annakarin S
    Annakarin S
    • 5:a
    • 160.0 m²
    • Örgryte
    sålde sin lägenhet med hjälp av Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Tack Annakarin! Det gick ju bra👍

• 2021-01-13
    Proffsigt bemötande.
    Både köpt och sålt bostäder.
    Återkommer gärna som spekulant igen.
    Jan G
    • 5:a
    • 160.0 m²
    • Örgryte
    köpte sin lägenhet med hjälp av Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Tack Janne, det får Du gärna göra!!!!

• 2021-01-11
    Sålt brf i lite förening som vi köpt sv Kicki för 10 år sen
    Snabb och smidig handläggare
    Otroligt flexibel
    Ingenting var krångligt trots att jag krånglade
    Maria C
    • 4:a
    • 100.0 m²
    • Örgryte
    Tack Maria och Du har inte krånglat! Vare sig för 10 år sedan eller nu!

• 2021-01-11
    Köpt lägenhet på Welandergatan 48
    Proffsig, trevligt och kunnigt.
    Ett bra köp och en alltigenom trevlig upplevelse.
    Rekommenderas!
    Lisa M
    • 4:a
    • 100.0 m²
    • Örgryte
    Tack Lisa! Hoppas nu att allt går bra med Din försäljning!

• 2020-11-24
    Kicki är professionell, inger förtroende och har mycket kunskap. Allt gick smidigt och vi var mycket nöjda vid vår försäljning. Hög servicenivå, glatt bemötande och ett bra avslut. Tack Kicki!
    Kerstin B
    • Örgryte
    Tack själva! Kul att Ni är nöjda!

• 2020-11-23
    Jag köpte en lägenhet av Kicki och WOW hon vet verkligen hur man tar hand om kunder!
    Redan vid första kontakten fick jag en känsla av en seriös och driven mäklare. Dagen efter fick jag möjlighet att se lägenheten och hon tog sig verkligen tid att gå igenom alla mina frågor och funderingar. Hon tar sig verkligen tid att hjälpa en från start till mål vilket jag som köpare uppskattar otroligt mycket.

Stort tack för ypperlig service, jag rekommenderar verkligen Kick och hennes kollegor på Svensk Fastighetsfömedling i Östra Centrum.
    Eric B
    • Örgryte
    Mamma Mia, det var verkligen ett omdöme som hette duga! Tack snälla Du, detta blev jag verkligen glad över!

• 2020-10-04
    Jättebra! Supertrevligt bemötande och proffsigt utfört arbete. Jag är mycket nöjd med det hela.
    Karenina A
    Karenina A
    • Fräntorp
    Tack tack! Det blev ju riktigt bra och den totala sammansättningen i huset känns som ultimat!

• 2020-10-02
    Köpte ett hus, Kicki gav ett trevligt och professionellt bemötande under hela köpprocessen.
    Patric S
    • 97.0 m²
    • Kärralund
    köpte sitt hus med hjälp av Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    Tack Patric! Alltid roligt med nöjda och glada kunder och grattis till att Er lägenhet blev såld så snabbt så Ni kan flytta in i huset innan jul👍

• 2020-04-26
    Bra bemötande. Käck. Gjorde inte mer än vad som krävdes.
    Anton G
    • 200.0 m²
  • 2020-03-26
    Jag har för min mammas räkning både köpt (för 5 år sedan) och sålt en bostadsrätt 3ROK i Björkekärr Göteborg.
    Jag blev både proffsigt och omtänksamt bemött. Snabbt , effektivt och med mycket god lokalkännedom.
    Det har varit mycket enkelt och tryggt att anlita Kicki, hon har hanterat all praktiska och juridiska frågor på ett utomordentligt sätt.
    Prisfrågan är ju central, här har Kicki varit ett stort stöd, både med erfarenhet och bra resonemang.
    I ärlighetens namn måste det nämnas att jag känner Kicki sedan barnåren och även om vi inte har umgåtts sedan dess hade jag mycket stora förväntningar.
    Dessa har hon uppfyllt med råge.
    Per Albihn
    Ulla A
    • 3:a
    • 79.3 m²
    • Björkekärr

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte