Kicki Norrby Svanberg
Registrerad mäklare sedan 1989-10-13
Aktiv på Reco.se sedan 2017-05-15
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att det är ett fritt arbete med stort eget ansvar.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har lång erfarenhet av bostadsmarknaden i samma område, vilket leder till ett mycket stort spekulantregister.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig som erfaren, kunnig och att jag dessutom alltid får bra slutresultat i affärerna.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig tycker jag om att läsa böcker och att spela golf. Läs mer

Läs vad 74 Läs vad Kicki Norrby Svanberg

• Anton G köpte sitt hus med hjälp av Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-04-26

Bra bemötande. Käck. Gjorde inte mer än vad som krävdes. Läs mer
  • Ulla A sålde sin lägenhet med hjälp av Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-03-26

Björkekärr
    Jag har för min mammas räkning både köpt (för 5 år sedan) och sålt en bostadsrätt 3ROK i Björkekärr Göteborg.
    Jag blev både proffsigt och omtänksamt bemött. Snabbt , effektivt och med mycket god lokalkännedom.
    Det har varit mycket enkelt och tryggt att anlita Kicki, hon har hanterat all praktiska och juridiska frågor på ett utomordentligt sätt.
    Prisfrågan är ju central, här har Kicki varit ett stort stöd, både med erfarenhet och bra resonemang.
    I ärlighetens namn måste det nämnas att jag känner Kicki sedan barnåren och även om vi inte har umgåtts sedan dess hade jag mycket stora förväntningar.
    Dessa har hon uppfyllt med råge.
    Per Albihn Läs mer
  • Patrik D köpte sin lägenhet med hjälp av Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-03-16

Björkekärr
    Kicki kontaktade mig och min sambo efter att ha fått våra uppgifter från sin kollega som hade problem med en säljare som vi tänkte köpa av.

Hon hjälpte oss ordna en snabb visning bara någon dag efter första kontakt.
    Och skrev på för lägenheten bara någon dag efter det.

Kicki är mycket professionell och tydlig.
    Hade väldigt bra koll på förening och bostad. Läs mer
    2020-03-16 Kicki N svarar Patrik D
    Hej och ett jätte tack för det vänliga omdömet!!! Det blev ju kanon - eller hur Med vänlig hälsning, Kicki
  • Martin H köpte sin lägenhet med hjälp av Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-03-13

2:a
    Lunden
    Smidigt, enkelt och professionellt! Läs mer
    2020-03-13 Kicki N svarar Martin H
    Tack Martin! Får säga det samma om Dig! Mvh Kicki
  • Jörgen S sålde sin lägenhet med hjälp av Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-03-09

Björkekärr
    Sålt en 3:a på Smörslottsgatan i Björkekärr. Trevligt bemötande av en mycket kunnig mäklare. Har tidigare anlitat henne och rekommenderar henne gärna till andra. Hon levde helt upp till mina förväntningar. Läs mer
    2020-03-09 Kicki N svarar Jörgen S
    Hej hej och tack för detta! Kul att Du är nöjd!
    Mvh Kicki
  • Anette L köpte sin lägenhet med hjälp av Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-02-25

2:a
    Lunden
    Positivt bemött genom hela processen. Läs mer
    2020-02-26 Kicki N svarar Anette L
    Tack Anette! Du är ju rätt positiv själv! Nu hoppas vi på snabbt tillträde för Simon också.
  • Lida T sålde sitt hus med hjälp av Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-02-12

Fräntorp
    J var mycke nöjd . Med henne . Läs mer
    2020-02-12 Kicki N svarar Lida T
    Hej. Tack snälla Du! Man blir alltid lika glad när säljare/köpare är nöjda med försäljningen. Med vänlig hälsning, Kicki
  • Patricia N sålde sin lägenhet med hjälp av Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-02-12

5:a
    Örgryte
    Vi har både köpt och sålt vår lägenhet av Kicki Norrby Svanberg som skötte det hela exemplariskt. Ett mycket trevligt och proffsigt bemötande med råd genomsyrade av kompetens och erfarenhet genom hela processen, vilket var precis det vi önskade. Mycket god tillgänglighet och snabb i kontakt och i stegen mot försäljningen. Läs mer
    2020-02-12 Kicki N svarar Patricia N
    Tack snälla Du!!! Vilket fantastiskt betyg! Nu gäller det att hjälpa Er att hitta något nytt, lika bra! Har börjat leta.... Mvh Kicki
  • Erik E köpte sin lägenhet med hjälp av Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-02-10

5:a
    Hej
    Jättebra! Snabbt, proffsigt och trevligt hela vägen.

Vi är jätteglada. Och tacksamma. Läs mer
    2020-02-10 Kicki N svarar Erik E
    Tack Erik och Karina! Ni kommer att passa som handen i handsken i den föreningen! Välkomna till området! Mvh Kicki
  • Mohammad Z sålde sitt hus med hjälp av Kicki Norrby Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

2020-02-10

Fräntorp
    J bemöt väldigt väl .hon sålde 2hus för mig o j köpte 2 hus genom er. Läs mer
    2020-02-11 Kicki N svarar Mohammad Z
    Tack Mohammad! Du är ju verkligen en trogen kund! Jag hoppas att jag får göra affärer med Dig igen!
    Mvh Kicki

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum