Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

Gymnasiegatan 4, 442 34 Kungälv — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Kungälv!

Letar du boende här i trakterna runt Kungälv och vackra Bohuslän? Då ska du kontakta oss så hjälper vi till. Vi på Svensk Fastighetsförmedling vet hur prisläget ser ut, var alla köpare och säljare finns och vad de letar efter.

Vår kedja finns i hela landet. Vi har stor erfarenhet och vet precis när läget är det rätta för en bostadsaffär. Vare sig du vill köpa, sälja eller få goda råd kan du höra av dig till oss, vi hjälper dig till drömboendet inom kort!

Läs vad 331 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

• 2020-11-27

Annie F skrev om Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Sålt min bostadsrätt med Johans hjälp.
    Mkt bra bemötande och Johan gjorde allt för att få till en affär som vi var nöjda med.
    💯 💯 Läs mer
    2020-11-30 Johan E svarar Annie F
    Tusen tack Annie för din fina rekommendation. Det glädjer mig att höra.
    Vi ses snart igen! :)
  • 2020-11-26

Erik A skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Marie hjälpte oss att sälja vår villa i Ytterby.

Vi har bara positiva saker att säga om Marie. Under hela vår försäljning har hon varit tillgänglig, informativ och stöttande.

Hon överträffade våra förväntningar på alla plan.

Om du vill ha en mäklare som är 100% professionell och samtidigt lyhörd för både säljare och köpare, välj Marie! Läs mer
    2020-11-26 Marie E svarar Erik A
    Tusen tack för fina ord Erik, det värmer att höra! Hoppas allt är bra med er, vi hörs! /Marie
  • 2020-11-24

Niklas J skrev om Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Från början till slut en ärlig och transparent dialog med snabb återkoppling. Läs mer
    2020-11-24 Peter E svarar Niklas J
    Tack Niklas för den fina rekommendationen, Kul att ni är nöjda! Ni köper verkligen ett drömhus!
  • 2020-11-23

Oscar L skrev om Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Sålt hus. Gick smidigt och resultat över förväntan.
    Ända negativa var fotografen. Men i övrigt 100% Läs mer
    2020-11-23 Peter E svarar Oscar L
    Tack Oscar! Kul att ni är nöjda, även fast fotografen lämnade lite att önska.
  • 2020-11-16

MAX V skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Höll mig uppdaterad hela tiden, mycket nöjd! Läs mer
    2020-11-16 Marie E svarar MAX V
    Tack så jättemycket Max! Kul att höra. Vi hörs snart igen! /Marie
  • 2020-11-12

Per-åke L skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Sålt en lägenhet.
    Hon har haft ett stort engagemang och mycet tillgänglig. Läs mer
    2020-11-12 Marie E svarar Per-åke L
    Tack Per-Åke! Roligt att höra! Allt gott så hörs vi snart igen! /Marie
  • 2020-11-06

Per-erik M skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Marie genomförde försäljningen av min lägenhet i Kungälv. Mycket bra och proffsigt bemötande.
    Uppfylde de förväntningar jag hade och jag rekommenderar Marie och Sv Fastighetsförmedling. Läs mer
    2020-11-06 Marie E svarar Per-erik M
    Tack så jättemycket för de orden Per-Erik! Vi hörs och ses, trevlig helg! /Marie
  • 2020-11-04

CAROLA H skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Fantastiskt trevlig och kunnig mäklare. Köpte ett hus och har bara blivit väl bemött, trots alla mina frågor och funderingar. Läs mer
    2020-11-04 Marie E svarar CAROLA H
    Tusen tack för fina ord Carola! Det värmer verkligen att höra! Vi hörs snart igen! /Marie

Heikki M skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har såld vårat hus med utmärkt resultat tack vare Niklas Hylander jätte bra mäklare. Läs mer

Sirpa M skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har sålt våran villa, fått bra, lugn, proffsig bemötande. Försäljningen gick över förväntan, vi är så nöjda med Niclas. Läs mer

Adrian F skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi köpte en villa och hade ingen tidigare erfarenhet av fastighetsköp. Nicklas var till stor hjälp med det praktiska, och fick oss att känna oss lugna inför köpet. Han lyckades bl.a. hitta en vattenanalys som säljarna hade tappat bort, vilket var ganska avgörande för vårt beslut. Han hade koll på fastigheten och vi fick relevanta svar på våra frågor. Han var också mycket trevlig och tillmötesgående, och kunnig i sitt fack. Läs mer
  • Helene Hp P

2020-10-30

Helene Hp P skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt bostad och jag är väldigt nöjd med tillväga gångsättet, lyssnade på våra önskemål. Läs mer
  • 2020-10-28

Petra P skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Niclas sålde vårat hus och har varit proffsig rakt igenom allt
    Det har tagit lite tid för oss att komma till den delen där vi kan sälja och Niclas har varit tålmodig och inte försökt skynda på processen och det uppskattar jag väldigt mycket
    Det vi förväntade oss av Niclas har han med råge uppfyllt 😋👍 Läs mer
  • 2020-10-26

Per R skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Har sålt en 1,5-planshus från 1937. Vi hade 3 st olika mäklare på plats i ett tidigt skede. Niklas var den som vi kände störst förtroende för. I säljprocessen flöt det på bra. Niklas hörde alltid av sig när vi sökte han. Kunde bolla frågor och kom fram till bra lösningar. Ett plus för oss var att det gick så smidigt och fort med affären och att huset såldes, till det pris vi ville ha (t.o.m mer), redan på förhandsvisningen. Upplevelsen av Niklas var mycket positiv! Läs mer
  • 2020-10-26

Eva B skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt villa.
    Proffsig och kunnigt bemötande.
    Informativ och fick svar på frågor man hade. Läs mer
  • 2020-10-25

Pechwar A skrev om Ann-Sofie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Hej! Jag köpte av en lägenhet som Ann-Sofie annonserade. Jag upplevde Ann-Sofie som proffesionell och en ärlig person.
    Jag blev uppdaterad och fick svar på dem frågor jag behövde. Affären gick smidigt och lugnt till Läs mer
  • Marie K

2020-10-25

Marie K skrev om Ann-Sofie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Kunnig och lugn mäklare som rodde affären i hamn.
    Tillgänglig för alla frågor. Läs mer
  • 2020-10-21

Linus B skrev om Ann-Sofie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Köpt ett nytt lantligt fint hus.
    Vi har träffat mäklaren under flera visningar, hon känner igen oss, är alltid vänlig och hade en genuin vilja att hjälpa oss hitta vårat hus. Vi blev kontaktade flera gånger när hon hade en bostad på gång och var alltid lätt att få tag på.
    En mäklare jag och min sambo skulle rekommendera varmt! Läs mer
    2020-10-22 Ann-Sofie J svarar Linus B
    Tusen tack bästa ni! Känner mig stolt och det är det här som gör mitt jobb allra roligast. <3
  • 2020-10-19

Thomas B skrev om Ann-Sofie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Fantastisk duktig. Lugn och trygg och hjälpte oss med allt snabbt och enkelt vid försäljning av vårat hus. En mäklare jag rekommenderar i alla lägen. Läs mer
    2020-10-19 Ann-Sofie J svarar Thomas B
    Tusen tack!!!!! Sträcker på mig lite extra. Tack också för att jag fick förmedla ert fina hus <3
  • Anneli H

2020-10-19

Anneli H skrev om Ann-Sofie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Ann-Sofie Johansson på Svensk Fastighetsförmedling har hjälpt oss att sälja vår villa i Hålta.
    Hon har personligen varit med på alla möten från start till mål. Vi har känt oss trygga och positiva hela vägen, ett otroligt proffsigt bemötande.
    Vi rekommenderar henne till alla som väljer att sälja sin bostad.
    Vi hade inte kunnat hitta en bättre mäklare! Läs mer
    2020-10-19 Ann-Sofie J svarar Anneli H
    Tusen tack bästa du!!!! <3 En ära att få uppdraget att förmedla ert fina hus.
  • Prasad M

2020-10-13

Prasad M skrev om Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Me and my wife bought an apartment through Johan and ever since I contacted him, he was very friendly, open and declarative. His energy and support made the deal fast and increased confident and trust of ours towards the deal. If I sell the apartment, he will be my first choice and happy to get to know him. Läs mer
    2020-10-14 Johan E svarar Prasad M
    Hej!

Thank you so much Prasad! It has been fun to get to know you. You know who to call if you need help.

See you!

Prasad M, Johan E gillar detta
  • 2020-10-13

Sandra M skrev om Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Jag har sålt en bostadsrättradhus på Ulvedalsgatan 149 med Johan. Jag bemöttes på ett proffsigt sätt, han är väldigt glad och en jättetrevlig person. Jag har haft bra dialoger och han har lyssnat under hela processen. Han återkopplar snabbt, även kvällstid och helger.
    Min försäljning har varit väldigt långdragen och komplicerad men Johan såg till att lösa detta på ett proffesionellt sätt och jag blev väldigt glad och nöjd med slutresultatet.
    Han har varit väldigt engagerad i vår försäljning och är enkel att ha att göra med.
    Man kan känna sig trygg med en försäljningen med Johan, jag rekommenderar honom starkt. Läs mer
    2020-10-14 Johan E svarar Sandra M
    Hej!

Tack så mycket för din fina rekommendation Sandra. Det har varit superkul att få lära känna dig och hjälpa till med försäljningen av din fina bostad. Tack återigen för förtroendet!

Sandra M, Johan E gillar detta
  • Nirandi A

2020-10-13

Nirandi A skrev om Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    We bought our dream home yesterday. Its in Kungälv. It was a fast buying. So, as soon as we saw the add on Hemnet we contacted Johan. And he was very helpful from the beginning. He was very enthusiastic and very good and what he does. He were very impressed about the house and the way Johan supported us with the house.

Thanks & regards,
    Nirandi Amarasinghe Läs mer
    2020-10-14 Johan E svarar Nirandi A
    Hej!

Thank you so much for your recommendation, Nirandi. It has been a pleasure to help you with this affair.

• 2020-10-08

HENRIK K skrev om Ann-Sofie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Jag kunde inte ha fått ett bättre bemötande, Ann-Sofie är mycket duktig och kunnig i hela sin framtoning som mäklare och person!
    Ann-Sofie är snabb på att återkoppla och har dessutom en positiv och smittande energi som man blir glad av...Jag är verkligen glad över att Ann-Sofie hittade en lycklig och trevlig familj som fick köpa mitt fina hus med närhet till centrum och Västerhavet.
    Henrik Läs mer
    2020-10-08 Ann-Sofie J svarar HENRIK K
    Stort tack Henrik, värmer så gott att höra och tack för att jag fick äran att förmedla ditt fina hus <3
  • Lotta W

2020-10-08

Lotta W skrev om Ann-Sofie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Hon har på ett proffsigt och känslomässigt sätt hjälp mig att sälja mitt hus.
    Jag har känt mig trygg och lugn genom hela affären och uppskattar hennes sätt att se alla fina detaljer som är i huset och förmedlat det vidare.
    Bästa mäklaren helt enkelt. Läs mer
    2020-10-08 Ann-Sofie J svarar Lotta W
    Så fina ord, och jag är glad jag fått äran att förmedla ert fina hus <3
  • 2020-10-08

Joel C skrev om Ann-Sofie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Köpt en villa utanför Kungälv. Vi har varit på säkert över 30 visningar under 2 års tid, men aldrig känt oss så trygga med en mäklare tidigare. Vi är jätte nöjda. Läs mer
    2020-10-08 Ann-Sofie J svarar Joel C
    Tusen tack!!! Era ord värmer och betyder otroligt mycket <3

Ulrika F skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mäklaren har gett uppmärksamhet under lång tid vid träffar och i telefon. Läs mer
  • 2020-10-05

Ulrika T skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Sålt en bostadsrätt i Ytterby. Proffsigt bemötande. Marie har återkopplat allteftersom budgivningen var igång. Läs mer
    2020-10-05 Marie E svarar Ulrika T
    Tack Ulrika! Va roligt att höra att ni är nöjda, vi hörs och ses snart igen! /Marie
  • 2020-10-02

Kajsa B skrev om Ann-Sofie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Köpet nyligen en bostadsrätt.

Professionellt och vänligt bemötande. Läs mer
    2020-10-05 Ann-Sofie J svarar Kajsa B
    Tusen tack Kajsa för ditt omdöme, värmer gott!

Lucas G skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Niclas hjälpte min syster och mig med försäljningen av vår pappas fastighet i dödsbo.
    Proffsig och kunnig. Trevligt bemötande också. Läs mer

Margareta M skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt villa. Bemöttes väl och med stort intresse. Förväntade mig att mäklaren har god kunskap om marknaden, ett stort kundunderlag och vet vilka trådar som ska dras i. Detta levde Niclas upp till.
    Jag kan tycka att det gick lite i snabbaste laget, jag hann liksom inte riktigt med. Jag förstår nu efteråt att Niclas redan från början hade klart för sig vilka intressenter som skulle bli köpare (som god mäklare hade han god kännedom om deras önskemål och behov!). Jag kostade på mig t ex roomstyling, som egentligen inte behövdes (Förhandsvisning kunde gjorts först och om resultat uteblev gått vidare med ytterligare annonsering). Sammanfattningsvis har det varit en spännande och bra upplevelse. Niclas ska ha all heder av sitt arbete! Läs mer

Kim B skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpte hajs gård 105.
    Niclas är en mäklare som alltid är redo för jobb, satte oss som kund i focus och Återkopplade snabbt,även kvällstid. Han är påläst ärlig och trevlig. Om jag säljer väljer jag Niclas Hylander! Läs mer
  • 2020-09-30

Carl B skrev om Ann-Sofie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Ann-Sofie hjälpte oss, på ett strålande sätt, att sälja en bostadsrätt i Kungälv.

Ann-Sofie var proffsig, tydlig och tillgänglig genom hela processen. Vi är otroligt nöjda med hennes arbete och rekommenderar med glädje Ann-Sofie till andra säljare. Läs mer
    2020-10-01 Ann-Sofie J svarar Carl B
    Tusen tack fina ni, värmer så gott att höra och stort tack för ert förtroende <3
  • 2020-09-27

Lars J skrev om Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Mäklaren gav ett påläst och seriöst intryck. Han var väl insatt i detaljplanen och samhälligheten som rörde fritidshuset. Objektsbeskrivningen kunde vara bättre på hemsidan. Läs mer
    2020-09-28 Peter E svarar Lars J
    Tack för feedback Lars, mycket uppskattat.
  • 2020-09-24

Mona L skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Sålt lägenhet.
    Marie har infromerat och haft dialog samt lyssnat under hela processen. Vi har haft full insyn vad som händer och det har varit enkelt att sammanställa.
    Marie har uppfyllt våra förväntningar, vi är jättenöjda med val av mäklare, kan varm rekommendera henne.
    Vi kommer absolut anlita Marie igen om det blir aktuellt. Läs mer
    2020-09-24 Marie E svarar Mona L
    Tusen tack för de orden Mona! Det värmer att höra. Vi hörs snart igen! /Marie
  • 2020-09-21

Jamile M skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Jag var köpare, hon var trevligt, lättsam och sakkunnig och tydligt. Läs mer
    2020-09-21 Marie E svarar Jamile M
    Tack snälla Mina för de orden! Vi ses och hörs snart igen! Mvh Marie
  • 2020-09-10

Morgan S skrev om Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Kunnig, svarar snabbt och korrekt på samtliga frågor och funderingar kring vårt köp, tack Peter Läs mer
    2020-09-10 Peter E svarar Morgan S
    Tack Morgan för det fina omdömet, Ska bli kul att följa byggnationen.
  • 2020-09-09

Anna D skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Har sålt vår villa i lycke som Marie har en 6månders tid kämpat med visningar för oss. Hon är en kunnig och trevlig mäklare med en god känsla för service och gott bemötande mot både oss och våra kunder. Hon gjorde ett superjobb för oss och vek sig inte för jobbiga intressenter. Om jag någon gång ska sälja igen väljer jag helt klart Marie. Läs mer
    2020-09-09 Marie E svarar Anna D
    Åh, tusen tack för fina ord Anna! Det värmer verkligen att höra! Vi hörs och ses snart igen! /Marie
  • 2020-09-07

Göran S skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har sålt vårt enplanshus i Nol byggt 2001.
    Niclas Hylander är verkligen en klippa!
    Han inger trygghet, har mycket hög kompetens, han är tillgänglig och mycket bra på att kommunicera. Han är också mån om att det skall bli bra för både säljare och köpare.
    Niclas har verkligen levt upp på de förväntningar vi har haft på en mäklare.
    Vi kan lämna de allra bästa rekommendationer till de som önskar ta Niclas tjänster i anspråk. Läs mer
  • 2020-09-05

Tord E skrev om Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Engagerad, kunde anpassat sig mer till säljarens behov (ålder). Läs mer
    2020-10-14 Johan E svarar Tord E
    Hej!

Tack så mycket för din rekommendation Tord. Välkomna till Kungälv!

• 2020-09-05

Anders T skrev om Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Johan är enkel att ha att göra med.
    Han agerar snabbt och professionellt i nära dialog med kund. Läs mer
    2020-10-14 Johan E svarar Anders T
    Tusen tack, Anders! Det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. Vi ses snart igen!

• 2020-09-04

Karl A skrev om Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Köpt fritidshus. Upplevde Johan som oerhört engagerad. Svarade snabbt på de frågor vi hade. Bra presentation av bostaden på visningen. Kan varmt rekommendera Johan till andra som vill köpa/sälja bostad. Läs mer
  • 2020-09-04

Ulf A skrev om Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Köpt villa på Koön,Marstrand. Peter gjorde ett mkt proffsigt intryck både vid visning och sedan vid kontraktskrivande.Mkt förtroendegivande!! Läs mer
    2020-09-04 Peter E svarar Ulf A
    Tack Ulf för den fina rekommendationen och kul att ni är nöjda.
  • 2020-09-03

Martin A skrev om Ann-Sofie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Funkade fantastiskt hela vägen. Läs mer
    2020-09-03 Ann-Sofie J svarar Martin A
    Tusen tack Martin och Maria för ert förtroende, ett sant nöje!
  • 2020-09-02

Tina H skrev om Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Vi har sålt ett radhus. Jag är mycket nöjd med mäklarens bemötande. Han hade förmåga att känna in vilken typ av kunder vi var. Han var följsam, lugn och realistisk. Svarade helt upp till våra förväntningar. Läs mer
    2020-09-02 Peter E svarar Tina H
    Tack Tina för den fina rekommendationen. Kul att ni är nöjda.
  • 2020-09-01

Anneli J skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt villa. Trevligt bemötande. Kände ett bra samarbete och att mäklaren lyssnade på mig som säljare samt var stöttande i processen. Kan varmt rekommendera Niclas. Läs mer
  • 2020-08-29

Tony M skrev om Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Proffsig och korrekt. För både köpare och säljare. Läs mer
    2020-08-30 Peter E svarar Tony M
    Tack Tony! Kul att höra att ni är nöjda.
  • 2020-08-27

Emil G skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpte ett radhus i Nol. Niclas var snabb och ordnade visning snabbt. Läs mer
  • 2020-08-25

Anna C skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi sålde vårat radhus och Niclas va super duper bra att ha att göra med. Man kunde alltid få tag på honom om man hade några frågor. Läs mer
  • 2020-08-24

Ulla W skrev om Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Vi har köpt en bostadsrätt för första gången och fick utmärkt och personligt stöd i att förstå och sätta oss in i de krav som bostadsrättsföreningar ställer. Vi blev professionellt och effektivt bemötta. Läs mer
    2020-08-24 Johan E svarar Ulla W
    Tusen tack Ulla för din rekommendation. Önskar er återigen stort lycka till med lägenheten. Det kommer bli kanon bra!

Johan E gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte