Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Kungälv!

Letar du boende här i trakterna runt Kungälv och vackra Bohuslän? Då ska du kontakta oss så hjälper vi till. Vi på Svensk Fastighetsförmedling vet hur prisläget ser ut, var alla köpare och säljare finns och vad de letar efter.

Vår kedja finns i hela landet. Vi har stor erfarenhet och vet precis när läget är det rätta för en bostadsaffär. Vare sig du vill köpa, sälja eller få goda råd kan du höra av dig till oss, vi hjälper dig till drömboendet inom kort!

Läs vad 333 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv 2

• köpte sitt hus med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    • Ödsmålsmosse
    2022-09-28 Verifierad kund
    Trevligt bemötande.
    Snabb att svara på frågor.
    Ingav förtroende.
    Tack Yvonne för att du tog dig tid att skriva🙏 Peter Eriksson
  • sålde sin bostad med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    2022-09-24 Verifierad kund
    Alltid på min sida. Informerar bra.
    Tack David för att du tog dig tid att skriva🙏 Peter Eriksson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    • Solbräcke
    2022-09-14 Verifierad kund
    Johan har bemött mig på ett professionellt sätt, var tydlig, korrekt och lyhörd gällande prissättning.
    Han tog hänsyn till mina önskemål, var sakkunnig- och yrkesskicklig. Han var alltid anträffbar och svarade snabbt.
    Tack Orsolya för din rekommendation och för förtroendet. Vi ses igen om några veckor!
    Ha det fint!
    Johan Eriksson
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    • Ytterby
    2022-08-12 Verifierad kund
    Supertrevlig och proffsig. Svarar snabb och är tillgänglig. Vi kände oss väldigt trygga med att köpa fastigheten som Johan förmedlade!
    Tack så mycket för din rekommendation Evelina. Ett underbart hus ni har köpt som jag är säker på att ni kommer trivas i under många år framöver.

Ha det fint!

Johan Eriksson
  • köpte sitt hus med hjälp av Jane Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    • Ytterby
    2022-07-17 Verifierad kund
    Hjälpsam, trevlig och professionell mäklare!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jane Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    2022-06-17 Verifierad kund
    Jane har varit väldigt trevlig och hjälpsam och snabb att återkoppla när jag haft frågor. Hennes bemötande har gjort hela processen att köpa bostad lättsam, lugn och rolig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jane Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    2022-06-15 Verifierad kund
    Mycket duktig mäklare.
    Trevlig och hjälpsam genom hela processen!
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    2022-05-27 Verifierad kund
    Så otroligt nöjd att vi valde Johan för att sälja vårat hus. En väldigt trevlig samt ärlig mäklare och dessutom mycket engagerad & svarar alltid när man undrar något.
    Ska du köpa eller sälja ditt hus så hade jg valt Johan alla dagar i veckan 👌
    Tack så mycket Mikaela för dina fina ord, det värmer! Det har varit superkul att få lära känna er och hjälpa er med husaffären.

Ha det bäst, vi ses snart igen!

Johan Eriksson
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    2022-05-09 Verifierad kund
    Trevlig.
    Stämde med förväntningarna
    Tack Magnus för att du tog dig tid att skriva, känns bra att du är nöjd. Peter Eriksson
    2022-05-06 Verifierad kund
    Mycket duktig fick snabbt svar på alla frågor
    Tack för att du tog dig tid att skriva Maud🙏 Peter Eriksson
    2022-05-06 Verifierad kund
    Peter återkopplade snabbt med svar på våra frågor och köpet av bostaden gick smidigt och lätt.
    Tack Rebecka🙏 Känns bra att ni är nöjda Peter Eriksson
    2022-05-03 Verifierad kund
    Seriöst och professionellt bemötande som vi uppskattade.
    Tack för din rekommendation, Sinikka! Det har verkligen varit superkul att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus.
    Vi hörs och ses snart igen! :)

2022-04-29 Verifierad kund
    Jätte trevlig och mycket väl bemötande!
    Tack Drilon för din rekommendation och för förtroendet. Stort lycka till med det nya huset. Det kommer bli hur bra som helst! :)

• Östra Porten
    2022-04-28 Verifierad kund
    Varm lyhörd och proffsig mäklare. Jane är oerhört engagerad och hon överträffade våra förväntningar. Hon ingjuter en trygghet med hennes kompetens och är lätt att få tag på.
    • Östra Porten
    2022-04-28 Verifierad kund
    Vi blev proffsigt bemött samt att hon överträffade våra förväntningar. Väldigt lyhörd och behaglig mäklare kan starkt rekommendera henne.
    • Åsebyberg
    2022-04-26 Verifierad kund
    Rutinerad mäklare som tar god hand om hela försäljningsprocessen.
    Tack Johanna för den fina recon🙏 Peter Eriksson
    • Ingetorp
    2022-04-23 Verifierad kund
    Jane överträffade våra förväntningar. Hon var lättillgänglig och snabb på besvara alla våra frågor och skötte försäljningen på ett proffsigt sätt.
    2022-04-21 Verifierad kund
    Bra mäklare, huset såldes men inte riktigt till det jag förväntade mig. Men det var inte mäklarens fel utan mer yttre omständigheter som krig och kommande räntehöjningar. Jag är nöjd!
    Tack Jhonny för att du tog dig tid att skriva 🙏 känns bra att du är nöjd trots att priset inte blev som förväntat. Peter Eriksson
    2022-04-20 Verifierad kund
    Mycket trevligt och yrkesskickligt bemötande. Bra kommunikation under hela försäljningen. Rekommenderar starkt Johan och Svensk Fastighetsförmedling.
    Tack så mycket Börje för dessa fina ord. Det värmer gott! Det har varit superkul att få lära känna er och hjälpa er med försäljningen. Stort lycka till i ert nya fina boende.

Vi hörs och ses snart igen!

• Ingetorp
    2022-04-14 Verifierad kund
    Vi blev jättetrevligt bemötta från start till slut!
    2022-04-14 Verifierad kund
    Jag har bara gott att säga om Peter! Jag blev rekommenderad att kontakta honom av en kollega till honom på annan ort. Just detta ärende är komplicerat med många inblandade. Detta har Peter skött ned bravur. Peter är kunnig, påläst, brusar aldrig upp och är kolossalt professionell - och dessutom - väldigt trevlig!
    Tack Birgitta för det fina omdömet och för att du tog dig tid att skriva🙏 Peter Eriksson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    • Komarken
    2022-04-06 Verifierad kund
    Mycket proffsigt och bra bemötande.
    Tack Hanna att du tog dig tid att skriva 🙏 och kul att du är nöjd Peter Eriksson
    2022-04-02 Verifierad kund
    Gillar din närvaro och tillgänglighet
  • sålde sitt hus med hjälp av Jane Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    2022-04-01 Verifierad kund
    Jane har hjälpt oss igenom inte bara försäljning utan även varit ett stöd i vår jakt på ny bostad. Hon har överträffat alla förväntningar vi hade på en mäklare och kommer rekommendera henne och Svensk Fastighetsförmedling för vänner och bekanta.
    2022-03-31 Verifierad kund
    Med stor social förmåga, yrkeskunnig och tillgänglig är Jane en fantastisk mäklare!
    Rekommenderar henne varmt🌟🌟🌟🌟🌟
    • Kungälv
    2022-03-31 Verifierad kund
    Proffesionellt och trevligt bemötande. Bra kontakt och förmedling mellan oss säljare och köpare.
    Tack Therese att du tog dig tid att svara. Glad att ni är nöjda🙏 Peter Eriksson
    2022-03-16 Verifierad kund
    Jane är en person som arbetar med snabba puckar och håller ett högt tempo.
    2022-03-16 Verifierad kund
    Jane har varit helt fantastisk och vi är så nöjda! Hon har gjort allt med husköp så enkelt för oss och funnits där för att svara på frågor och underlättat för oss. Vi har tidigare varit i kontakt med flera mäklare men ingen kunde leverera på samma nivå som Jane, så vi är verkligen jättenöjda!
    • Aröd
    2022-03-14 Verifierad kund
    Mycket bra och snabb service från Peter Eriksson. Lyhörd, korrekt och noggrann.
    Tack Christer för att du tog dig tid att skriva. Tack för den fina Reco🙏 Peter Eriksson
    • Aröd
    2022-03-14 Verifierad kund
    Korrekt, hjälpsam och trevlig. Neutral hållning till köpare och säljare på ett professionellt sätt.
    Tack Anna för att du tog dig tid att svara, glad att ni är nöjda🤩 Peter Eriksson
    2022-03-13 Verifierad kund
    Trevligt och varmt bemötande.
    Snabb återkoppling
    Engagerad
    Tack så mycket för din rekommendation Linda. Det har verkligen varit superkul att få hjälpa dig med försäljningen av din bostad.

Vi hörs snart igen! :)

• Ödsmålsmosse
    2022-03-12 Verifierad kund
    Bra och seriöst första intryck som höll i sig under hela processen.
    Ärlig och professionell samt fanns tillgänglig hela tiden.
    Tack Kajsa för att du tog dig tid att ge mig en Reco🙏 känns bra att ni är nöjda👌🤩 Peter Eriksson
    2022-03-11 Verifierad kund
    Helt ok.........................................................
    2022-03-09 Verifierad kund
    Bemötande av mäklaren var trevligt. Hade inga förväntningar men hade naturligtvis för hoppningar. Hela resan har gott otroligt bra. Vi har kommit bra överens haft bra kommunikation hela vägen. Kanon jobbat
    Tack så mycket, Inkeri. Det gläder mig att höra!

Vi hörs snart igen :)

2022-02-26 Verifierad kund
    Professionellt, behjälpligt och trevligt bemötande genom hela processen.

Efter lite missförstånd om det initiala utgångspriset utretts så gick hela försäljningen en bra väg med ett bra avslut.

Rekommenderar starkt Svensk Fastighetsförmedling.
    Härligt att höra John. Tack för din rekommendation och ett stort lycka till i ditt nya boende.

Vi hörs och ses snart igen! :)

Johan Eriksson
  • sålde sin bostad med hjälp av Jane Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    2022-02-25 Verifierad kund
    Ett bra bemötande från början, bra återkoppling med svar på olika funderingar vi haft.
    Vi har känt att Jane funnits där för oss hela tiden och kan absolut rekommendera henne till andra.
  • köpte sin bostad med hjälp av Jane Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    2022-02-25 Verifierad kund
    Trevligt & proffsigt bemötande!
    2022-02-24 Verifierad kund
    Underbar mäklare som verkligen tog hand om oss. Var med hela vägen och förklarade allting så att vi kunde känna oss trygga. Kan rekommenderas till alla som vill sälja eller köpa bostad!
    Tack för den fina rekommendation Malin. Ett fantastiskt hus som jag är övertygad om att ni kommer att trivas i under många år framöver.

Vi hörs snart igen! :)

Johan Eriksson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    2022-02-22 Verifierad kund
    Johan var väldigt trevlig och välkomnande när vi var på visningen.
    Allting gick väldigt snabbt och smidigt så han inte riktigt tänka. Vi la bud på förmiddagen och på eftermiddagen var budet accepterat.
    Tack Hampus för din rekommendation. Härligt att ni är nöjda. Återigen ett stort Grattis till er nya fina bostad!

Vi hörs och syns snart igen :)

2022-02-22 Verifierad kund
    5 stjärnor till Johan. Han har stöttat mej i både försäljningen och i letandet av ny bostad. Alltid tillgänglig och alltid svar på mina frågor och funderingarna. Rekommenderas absolut!
    Tusen tack för dina fina ord, Åsa. Det har varit superkul att få hjälpa dig med din försäljning. Stort lycka till i din nya bostad!

Vi hörs snart igen :)

2022-02-11 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig mäklare som stöttade i stort och smått genom hela försäljningen. Rekommenderas!
    2022-02-10 Verifierad kund
    Jane bemötte oss jätte bra och återkopplade snabbt . Alltid lätt att få tag på . Henne kommer jag att rekommendera till andra
  • skrev om Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    2022-02-09 Spontant omdöme
    Vi var inte nöjda med utfallet, vi försökte sälja vår bostadsrätt med Johan i 3 månader utan resultat. Anlitade ny mäklare och fick ett mycket snabbare resultat.
    Hej Stefan,

Ja, ibland blir det tyvärr inte riktigt som planerat. Skönt att ni nu har fått sålt och kan fokusera på ert nya boende. Stort lycka till!

2022-02-08 Verifierad kund
    Trevlig. Snabba och tydliga svar på alla frågor. Allting gick supersmidigt hela vägen från visning till köp!
    Tack Emma för att du tog dig tid att skriva, och kul att ni är nöjda:) Peter Eriksson
    2022-02-05 Verifierad kund
    Kan varmt rekommendera Jane, lyhörd och rak i sin kommunikation. Uppskattar det lilla extra i form av återkoppling och tillgänglighet. Ska vi göra fler hus affärer kommer Jane bli kontaktad först.
    2022-02-05 Verifierad kund
    Jag kände mig genast trygg i vår husaffär efter att träffat Jane. Hon inger ett lugn och är professionell på ett personligt sätt. Hon överträffade alla våra förväntningar med råge. Rekommenderar henne till alla! ⭐️
    2022-01-26 Verifierad kund
    Jane var jättetrevlig och hjälpsam under hela processen, snabb på att svara på alla möjliga frågor. 5/5 !
    Hej Joakim! Så roligt att få hjälpa dig med köpet utav din första bostad. Tusen tack för den fina rekommendationen och stort lycka till! //Jane Jane Isaksson
    2022-01-25 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och driven mäklare. Jag är väldigt nöjd med hennes arbete som också utmynnade i en lyckad bostadsaffär.
    Tack för den fina rekommendationen Pontus, så roligt att få hjälpa dig! Hoppas du kommer trivas uppe i norr och lycka till med allt! /Jane Jane Isaksson
    • Hålta
    2021-12-30 Verifierad kund
    Mycket trevlig mäklare och professionell.
    10/10 !
    Hej på er!
    Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus, har ni några frågor så är ni alltid välkomna att höra av er. Tack för den fina rekommendationen, mycket uppskattat! //Jane
    Jane Isaksson
    2021-12-05 Verifierad kund
    Fungerat utmärkt på alla plan.
    Tack för din fina rekommendation Martin! Har varit superroligt att hjälpa dig med försäljningen.
    Lycka till med det nya så hörs och ses vi snart igen! /Jane
    Jane Isaksson