Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

• BadgeNineYears

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Kungälv! Letar du boende här i trakterna runt Kungälv och vackra Bohuslän? Då ska du kontakta oss så hjälper vi till. Vi på Svensk Fastighetsförmedling vet hur prisläget ser ut, var alla köpare och säljare finns och vad de letar efter. Vår kedja finns i hela landet. Vi har stor...

471 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

Patrik M
Köpte sitt hus med hjälp av Jasmine Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Romelanda

Mycket trevlig och lättsam att ha och göra med

Göran K
Sålde sitt hus med hjälp av Jasmine Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Romelanda

Jasmine är oerhört proffsig och uppfyllde alla mina förväntningar på en mäklare. Skall jag sälja någon mer gång kommer jag garanterat vända mig till Jasmine igen. Proffsig, saklig, anträffbar jag kan fortsätta länge att skriva positiva saker...

Ann-Mari Gunilla L
Sålde sitt hus med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Ytterby

Jag tycker Peter Eriksson är en mycket trevlig, kunnig och duktig mäklare. Mvh Ann-Mari

Svar från Peter Eriksson

Tack Ann-Mari för den fina rekommendationen och att du tog dig tid att skriva🙏

Raoul T
Kungälv

Snabbt fort o lätt. Mycket proffsig snabb med feedback. Nåbar hela dygnet nästan. Rekommenderas stort. Vi är jättenöjda.

Svar från Jasmine Andersson

Tusen tack för dina fina ord Rolle, alltid kul att kunna hjälpa er med en såhär snabb och bra affär för alla parter!

Carina E
Kungälv

Kunnig, bra på att förklara, ger pålitligt och stabilt intryck i ett läge när man verkligen behöver ha någon att hålla i handen.

Svar från Jasmine Andersson

Tusen tack Carina för förtroendet, så roligt att vi verkligen lyckades hitta rätt köpare och att det gick så snabbt. Stort lycka till!

Linnéa B
Köpte sitt hus med hjälp av Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Romelanda

Vi fick ett fantastiskt proffsigt, tillmötesgående och hjälpsamt bemötande av Marie! Hon fick oss att känna oss trygga under hela köpeprocessen och hade genomgående toppenbra kommunikation mellan köpare och säljare. Vi är otroligt nöjda!

Svar från Marie Engström

Tusen tack för de fina orden Linnea! Det värmer att läsa. Jag hoppas att ni ska trivas gott i huset och önskar er ett stort lycka till med försäljningen av lägenheten! Vi hörs snart igen! /Marie

Niclas P
Sålde sitt hus med hjälp av Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Romelanda

Marie är en fantastisk mäklare som är engagerad och lyhörd för säljarens situation och önskemål. Detta tillsammans med en fantastisk fotograf och de verktyg som Svenskfastighetsförmedling har i deras verktygslåda ger säljaren en trygg resa och möjligheten till att göra ett flertal val så som styling, varudeklarerat mm. för att ge de bästa förutsättningarna för en lyckad försäljning

Svar från Marie Engström

Tusen tack för de fina orden Niclas, det värmer att läsa. Glad att jag fick hjälpa er med försäljningen. Tack också för att du tog dig tiden att svara här. Vi hörs snart igen! /Marie

Birgitta W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Centralt

Trevligt bemötande. Har återkopplat snabbt när vi sökt honom. I stort sett ett mycket positivt intryck.

Svar från Peter Eriksson

Tack Birgitta för att du tog dig tid att skriva 🙏 och att ni är nöjda.

Lenny R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
Nol

Johan, väldigt kunnig, snäll och hjälpsam. Skönt att en mäklare som jobbar åt en annan klient ändå kan vara så neutral och hjälpsam. Tycker Johan är en utmärkt mäklare. Kommer förmodligen anlita Johan när det blir dags att sälja i framtiden.

Petra K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
Nol

Kunnig, tillgänglig, alltid glad, trevlig och positiv.

Mattias A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Olseröd

Väldigt kunnig och professionell i sitt arbete!!

Svar från Marie Engström

Tack för att du tog dig tiden att svara! Och för fina ord! /Marie

Mickaela A
Olseröd

Marie är en otroligt proffesionell mäklare, hjälper alltid till och löser stor eller små frågor, alltid tillgänglig , fick oss att känna väldigt trygga och säkra! hon såg alltid till att vi fixk det bästa möjliga i våran situation och jag skulle välja Marie varje gång! Otroligt nöjd och tacksam för våran mäklare!

Svar från Marie Engström

Tack för att du tog dig tiden att svara och för så fina ord, det värmer! Vi hörs snart igen!

Helen R
Kärna

Stort engagemang och trovärdighet!

Svar från Peter Eriksson

Tack Helen för att du tog dig tid att skriva och för den fina rekommendationen🙏

Mats L
Diseröd

En trevlig och bra mäklare som löste allt så att det blev en bra affär mellan säljare och köpare.

Svar från Peter Eriksson

Tack Mats för att du tog dig tid att skriva🙏 känns bra att ni är nöjda

Elin G
Köpte sitt hus med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Diseröd

Duktig och trevlig mäklare👌🏻

Svar från Peter Eriksson

Tack Elin för att du tog dig tid att skriva och att ni är nöjda med mig som mäklare 🙏

Kaisa Helena J
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
Surte

Mäklare Johan Eriksson besökte mig på det äldreboende där jag nu bor och förklarade på ett begripligt sätt hur försäljningen av mitt hus kommer att gå till. Jag hade inte några särskilda förväntningar på husförsäljningen, jag hoppades bara att det inte skulle bli krångligt. Mäklaren Johan var entusiastisk och positiv, samt lätt att nå, både vid första kontakten med kontoret och under tiden försäljningen pågick.

Anders S
Sålde sin stuga med hjälp av Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Kode

Marie var väldigt engagerad och visade stort intresse och engagemang i våran affär. Rekommenderas starkt

Svar från Marie Engström

Tusen tack Anders för fina ord, och för att du tog dig tiden att svara. Vi hörs snart igen! /Marie

Lisa S
Kode

Delaktig i samtliga delar av försäljningen så som fotografering, besiktning m.m. Vi har stort förtroende för henne och vi rekommenderar Marie om ni vill ha en mäklare som är flexibel och tillmötesgående. Kunnig och engagerad.

Svar från Marie Engström

Tack för att du tog dig tiden att svara och för fina ord Lisa, det värmer! Vi hörs snart igen! /Marie

Olivia H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jasmine Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Kungälv

Vi mötte Jasmine när hon höll i en husvisning och blev bemötta med en fantastisk energi och ett glatt leende. Dagen Jasmine kom hem till oss hade vi inga riktiga förväntningar utan ett hopp om att sälja vår lägenhet inom en framtid och utan förlust. Försäljningen av vår lägenhet gick snabbare än vad vi någonsin kunnat tro, Jasmine fick sålt den på endast en vecka och till vår glädje med vinst! Jasmine trodde på marknaden och på vår lägenhet när andra inte gjorde de. Vi är supernöjda med vårt val av mäklare och rekommenderar alla att sälja via Jasmine på Svensk Fastighetsförmedling Kungälv!

Svar från Jasmine Andersson

Åh men tusen tack Olivia för de jättefina orden, blir verkligen jätteglad över dina ord ska du veta! Så glad att få förtroendet att få hjälpa er och mitt arbete tar inte slut här, nu ska vi hitta ert drömhus också ;)

Rasmus O
Kungälv

Möttes på en visningen av hus. Levde upp till våra förväntningar driven, ambitiös. Försäljningen av våran lägenhet gick otroligt snabbt och smidigt precis så man vill ha det.

Svar från Jasmine Andersson

Tusen tack Rasmus för de fina orden, de värmde verkligen! Så glad att kunna få hjälpa er med ert nästa kapitel i livet.

Ajdin I
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jasmine Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Kungälv

Mycket skicklig mäklare som gör sitt yttersta för både säljare och köpare. Kan rekommenderas!

Svar från Jasmine Andersson

Tusen tack Ajdin för de fina orden, så kul att få ha hjälpt dig hitta ditt hem och jag vet att du kommer trivas superbra!

Anton B
Romelanda

Raka besked, vänlig, tillmötesgående, professionell! Allt man vill ha i en mäklare!

Svar från Jasmine Andersson

Tusen tack för de fina orden Anton, det sammanfattar bra hur jag vill upplevas som mäklare!- Tack för att jag fick lov att hjälpa er att hitta ert nya hem här i Diseröd

Ylva S
Romelanda

Vi har blivit väldigt bra bemötta av Jasmine, som varit både tillmötesgående och tillgänglig för våra frågor.

Svar från Jasmine Andersson

Stort tack för dom fina orden och varmt välkomna till Diseröd, ni kommer trivas superbra! :)

Michael F
Bohus

Johan vart helt klart toppen, fick ett bra första intryck. Skulle rekommendera Johan, artig och trevlig. Snabb på att svara, hjälpsam och öppen för att anpassa sina tider.

Per L
Köpte sin bostad med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

Serviceminded och lösningsorienterad!

Mia L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Kungälv

Marie är mycket trevlig och tillmötesgående. Hon har också ett mjukt sätt vilket jag uppskattar mycket. Vi fick titta på lägenheten i lugn och ro utan stress. Det kändes så bra. Det vi frågor vi hade som hon inte kunde svara på just då återkom hon med väldigt snabbt och det var ju också jättebra. Vi är mycket nöjda med allt finns inget att klaga på.

Svar från Marie Engström

Vilka fina ord Mia, det värmer verkligen att läsa! Tack för att du tog dig tiden att svara, jag hoppas att ni ska trivas i lägenheten i lika många år som ni trivts i ert hus! Vi hörs snart igen. /Marie

Anna-Karin B
Kungälv

Vänlig professionell och kunde sitt jobb

Svar från Marie Engström

Tack snälla Anna-Karin för fina ord, och för att jag fick hjälpa er vid försäljningen! /Marie

Roger G
Kungälv

Lyhörd, snabb återkoppling, proffsig, Väldigt bra bemötande

Svar från Marie Engström

Tack snälla Roger för fina ord, och för att jag fick hjälpa er vid försäljningen! /Marie

Jenny H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Ytterby

Rekommenderar Peter som mäklare - han är trevlig, lugn, ärlig och kunnig. Lätt att få tag på. Allt funkade smidigt och som förväntat. Kan varmt rekommendera Peter.

Svar från Peter Eriksson

Tack Jenny för att du tog dig tid att skriva 🙏 känns bra att ni är nöjda

Roger D
Ytterby

Marie är målinriktad och lägger ner mycket tid på att genomföra det hon har blivit ombedd att göra. Hon ger tydlig info om läget. Kort sagt är hon den bästa mäklaren jag träffat. Kan hon inte svara på en fråga så tar hon reda på det. Hälsar Roger

Svar från Marie Engström

Tusen, tusen tack för de fina orden Roger! Tack för att jag fick hjälpa dig och för att du tog dig tiden att skriva! /Marie

Sofie B
Kärna

Helt fantastisk mäklare som hjälper till med allt och känns personlig och väldigt vänlig. Rekommenderar verklig henne 👍

Svar från Marie Engström

Tack så jättemycket Sofie, det värmer att höra! Är glad att jag fick hjälpa till. Vi hörs snart igen! /Marie

Malin F
Kareby

Otroligt trevligt bemötande, flexibel för kontakt och extra visningar av objekt. Att vi till slut köpte objektet är till stor del Maries bemötande och engagemang. Rekommenderar varmt Marie vid köp eller försäljning.

Svar från Marie Engström

Tusen tack Malin, för din rekommendation och för att du tog dig tiden att svara. Det värmer! Vi hörs snart igen! /Marie

Jan O
Nol

Tydlig . Återkopplar och väldigt bra utfört jobb.

Svar från Johan Eriksson

Tack så mycket för din rekommendation Janne! Vi ses snart igen. Allt gott! // Johan

Hans G
Grinden

Med sitt lugn och kompetens gjorde Johan min husförsäljning till en snabb och smidig affär. Rekommenderas varmt!

Svar från Johan Eriksson

Tack så mycket Hans för din rekommendation! Vi ses om några veckor igen.

Anna Lovisa Britt G
Kungälv

Glad och lätt att prata med samt flexibel och tillmötesgående vad gällde köpet av bostaden. Hade inga förväntningar och känner mig nöjd med hjälpen.

Svar från Jasmine Andersson

Tusen tack och stort lycka till med allt framöver! :)

Nils Peter F
Kungälv

Tillmötesgående, stort tålamod och hjälpsam.

Svar från Jasmine Andersson

Tack så mycket Nils, det värmde! Önskar er all lycka till med era husdrömmar.

Ida S
Nol

Världens trevligaste och omtänksamma person! Hjälpte mig med att skaffa min allra första bostad!

Svar från Johan Eriksson

Tack för din fina rekommendation Ida. Verkligen en superfin lägenhet du har fått tag på. Vi ses om ett par veckor igen. // Johan

Emelie D
Kungälv

Johan är otroligt professionell i sitt arbete och inger en trygghet i allt vad en försäljning av ens hem kan innebära. Han har varit tydlig och rak i vad det innebär att sälja på en svajig marknad och stöttat igenom hela processen. Vi är väldigt tacksamma för Johans arbete och kommer absolut att både rekommendera samt vända oss till honom vid kommande försäljningar.

Svar från Johan Eriksson

Det värmer i hjärtat att läsa Emelie, tusen tack! Det har varit roligt att få hjälpa er med försäljningen av ert fina boende. Vi ses snart igen. // Johan

Nipunie W
Kungälv

We are truly satisfied with the services provided by Johan during our home buying process. From the beginning, Johan stood out as an outstanding professional. He clearly explained each step of the process, making sure we understood and were comfortable with it. He was always available to answer our questions or address any doubts we had, making us feel both secure and well-informed throughout our journey from viewing to closing the purchase. We highly recommend Johan to anyone looking for a knowledgeable and reliable real estate agent who truly cares about his clients.

Svar från Johan Eriksson

Thank you very much for your recommendation. You will enjoy your new home for many years to come! :) See you in a few weeks! // Johan

Christopher Jan Magnus S
Nol

Jag uppfattar Johan som kunnig, trevlig, ärlig och effektiv.

Svar från Johan Eriksson

Tack så mycket Christopher för din rekommendation! Det har varit kul att få hjälpa er. Allt gott!

Amanda B
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
Nol

Tillmötesgående, trevlig och snabb på att återkoppla. Vi är väldigt nöjda med Johan och kan varmt rekommendera honom.

Svar från Johan Eriksson

Tack för din rekommendation och dina fina ord Amanda. Superfint hus ni har fått tag på :) // Johan

Susanne T
Kärna

Rekommenderar verkligen Peter som mäklare, otroligt trevlig och hjälpsam. Full pott!

Svar från Peter Eriksson

Tack Susanne för den fina recon och att du tog dig tid att skriva 🙏

Martina L
Kungälv

Har bara gott att säga om Jasmine! Alltid på tå, tillgänglig och proaktiv som mäklare vilket är guld värt och långt ifrån självklart i denna bransch. Tacksam för Jasmine och en snabb affär!

Svar från Jasmine Andersson

Men så glad jag blir av dina fina ord, tusen tack för det Martina!

Mikael K
Skepplanda

Fungerade problem fritt, och han hade bra kunskap. Jätte tackasamma

Svar från Johan Eriksson

Härligt att höra Mikael, tack för din rekommendation!

Ellen B
Skepplanda

Processen med försäljningen med Johan har upplevts väldigt trygg. Han upplevs ha god kunskap och är mycket lyhörd.

Svar från Johan Eriksson

Tack så mycket Ellen. Det har varit roligt att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus! :) // Johan

Jessica H
Skepplanda

Trevlig mäklare. Bra kontakt. Snabba svar. Förvånansvärt snabb affär.

Svar från Johan Eriksson

Tack så mycket för din rekommendation Jessica. Vi ses om några veckor igen!

Jenny L
Centralt

Marie är en väldigt kunnig och engagerad mäklare. Hon har levt upp till alla våra förväntningar och mer därtill. Hon höll oss välinformerade under hela processen och fanns alltid där som ett stöd när vi behövde.

Svar från Marie Engström

Tack snälla för dessa ord, väldigt roligt att höra. Är glad att jag fick hjälpa er och längtar tills vi ska bli grannar! /Marie

Jakob S
Nödinge

Härlig, ärlig, håller vad han lovar. Nöjd från start till slut. Rekommenderar Johan starkt !

Almir M
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Bohus

Malou ser till säljarens behov och har den fina kombinationen mellan att vara otroligt proffsig men samtidigt få en att känna att det är en människa bakom mäklaren. Vi har bara positivt att säga och att hon lyckades sälja snabbt och för priset vi ville ha är ju inget att klaga för! 5 av 5 stjärnor

Svar från Malou Braf

Tack för dina ord Almir det värmer att höra. Önskar er stort lycka till framöver :)

Örjan J
Ytterby

Kanon bra mäklaren, lugn o trygg och proffsig ...

Tack snälla för fina ord! Det värmer! /Marie