Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Kungälv!

Letar du boende här i trakterna runt Kungälv och vackra Bohuslän? Då ska du kontakta oss så hjälper vi till. Vi på Svensk Fastighetsförmedling vet hur prisläget ser ut, var alla köpare och säljare finns och vad de letar efter.

Vår kedja finns i hela landet. Vi har stor erfarenhet och vet precis när läget är det rätta för en bostadsaffär. Vare sig du vill köpa, sälja eller få goda råd kan du höra av dig till oss, vi hjälper dig till drömboendet inom kort!

Läs vad 399 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv 2

• sålde sitt hus med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    2021-06-10
    professionellt och personligt. Peter levde upp till våra förväntningar om en strukturerad försäljning som skulle kännas trygg och personlig.
    Tack Liselotte, och kul att ni är nöjda:) Peter Eriksson
    2021-06-09
    Peter har varit otroligt proffsig hela vägen och är trygg och lugn som person. Han har gjorde hela processen enkel för oss. Han uppfylde våra förväntningar till fullo. Ett säker o stabil kille.
    Tack Marcus för det fina omdömet och att ni är nöjda🙏 Peter Eriksson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    2021-06-06
    Köpt nyproduktion.
    Peter var alltid trevlig och tillgängligt när det var dags att signera, men helt värdelöst före detta.
    Knappt svarade på frågor, jag var tvunget att jaga honom, gav inte alls information, som jag lyckades få från byggherren direkt, och han fixade inte minor fel i avtalet. (Det är ett hus, inte ett par skor jag köper!)
    Om jag hade inte varit så intresserad i boendet, ska jag aldrig köpa det "från" Peter.
    Tack för att du svarat men tråkigt att du har den upplevelsen, i denna försäljning hade vi ca 150 intresseanmälningar så återkoppling till alla spekulanter kan tidvis blivit bristfällig. Ber om ursäkt för det. Ha en fin dag. Peter Eriksson
  • köpte en tomt med hjälp av Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    • Lycke
    2021-06-04
    Vi köpte en tomt genom Marie på svensk fastighetsförmedling.
    Vi upplevde bemötandet som bra och fann det positivt att man hade sonderat olika frågeställning med kommunen som kan finnas vid dessa affärer.
    Tack för ditt omdöme Ioannis! Vi hörs snart igen! /Marie Marie Engström
    • Aröd
    2021-06-01
    Vi har sålt en tomt/sommarstuga med stora renoveringsbehov.
    Vi har blivit mycket vänligt bemötta och Peter är lätt att både få och ha kontakt med.
    Tack Kate, och kul att ni är nöjda🙏 Peter Eriksson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    2021-05-24
    Johan är en duktig och engagerad mäklare som är inlyssnande och har humor men samidigt professionell och ärlig med bostaden som visades.
    Tack så mycket för din rekommendation, Carolina. Mycket fin lägenhet ni har fått lägga vantarna på! Stort lycka till med allt. Vi hörs inom kort! // Johan Johan Eriksson
  • köpte en tomt med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    • Instön
    2021-05-21
    Grymt stabil och lugn, återkopplar och upplevs mycket trevlig och hjälpsam
    Tack Carmen🙏 Vad glad jag blir för den fina rekommendationen. Peter Eriksson
  • köpte sitt hus med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    2021-05-21
    Förtroendeingivande, flexibel och suverän service vid köp av villa! Rekommenderas varmt.
    Tack Gustaf, verkligen fina ord. Tack 🙏 Peter Eriksson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    2021-05-20
    Marie kan sin sak. Med lugn och lyhördhet hjälpte hon mig att sälja min lägenhet. Det gick smidigt och snabbt utan att kännas forcerat. Marie tog sig tid, höll mig informerad och hade hela tiden koll på läget.
    Tusen tack för de orden Charlotte! Det värmer att höra! Vi hörs snart igen, ha en fin helg! /Marie Marie Engström
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    2021-05-18
    Jag köpte bostad via Marie. Hon gav ett väldigt förtroendeingivande intryck.
    Tack snälla för din rekommendation Amro! Hoppas allt är bra med dig, vi hörs snart igen! /Marie Marie Engström
    2021-05-15
    Peter sålde vårt hus. Snabb och smidig affär.
    Tack Julia för den fina rekommendationen🙏 Peter Eriksson
  • sålde sitt hus med hjälp av Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    2021-05-12
    Marie är en mäklare med hög kompetens parat med trevligt bemötande som hanterade vår fastighetaffär på bästa sätt med bra dialog kontinuerligt under processen.
    Kan varmt rekommendera Marie.
    Tack så jättemycket för fina ord Mario! Det gör mig glad att höra! Vi hörs snart igen, ha en fin helg! /Marie Marie Engström
    2021-05-12
    Peter har med ett professionellt och trevligt bemötande hjälpt oss att köpa vår drömbostad. Peter har varit mycket hjälpsam och engagerad vilket resulterat i en smidig affär.
    Tack för den fina rekommendationen och kul att ni är nöjda😀 Peter Eriksson
    • Kareby
    2021-05-12
    Snabb återkoppling. Trevliga möten vid köp av bostad
    Tack så jättemycket för ditt omdöme Ulla! Vi ses och hörs snart igen! /Marie Marie Engström
    2021-05-12
    Kunnig och väldigt tillmötesgående vid försäljningen av vår villa.
    Tack så jättemycket för ditt omdöme Siv! Vi ses och hörs snart igen, allt gott! /Marie Marie Engström
    • Ödsmålsmosse
    2021-04-30
    Lung, metodisk, tydlig och trygg. Vi kände aldrig stress eller press inför försäljning. Vi har varit i kontakt med en rad olika mäklare av olika anledningar och Peter har varit den vi känt oss tryggast med.
    Tack Jenifer för den fina rekommendationen. Den gjorde min helg😀 Peter Eriksson
    2021-04-13
    Väldigt bra bemötande när vi köpte via Peter.
    Kul att ni är nöjda, och tack för att ni tog er tiden att skriva en rekommendation. Peter Eriksson
    2021-04-13
    Snabba svar, håller sitt ord! 🙏🏻
    Tack Sara för den fina rekommendationen:) Peter Eriksson
    • Centralt Ytterby
    2021-04-12
    Vi är väldigt nöjda och vi hade bra kommunikation med Peter. Kan varmt rekommendera Peter. /Jenny
    Tack för den fina rekommdationen😀 Peter Eriksson
    2021-03-31
    Köpt bostadsrätt
    Trevligt och sakligt bemötande
    Hon uppfyllde alla förväntningar
    Vi är väldigt nöjda
    Tusen tack Hans för de orden! Hoppas att ni ska trivas gott i lägenheten och välkomna tillbaks till Kungälv! Vi hörs och ses snart igen! /Marie Marie Engström
    • Kärna
    2021-03-26
    Köpt bostad. Bra bemötande, snabb på att svara, lugn och sansad som tar sig tid att svara på frågor. Rekommenderas.
    Tack Erik för den fina rekommendationen! Peter Eriksson
    2021-03-26
    Mycket nöjd, Marie Engström skötte allt på bästa sätt.
    Tusen tack Sven! Det värmer att höra! Vi ses och hörs snart igen, lycka till imorgon! /Marie Marie Engström
  • Maud H
    2021-03-26
    Marie tog hand om vår försäljning av huset med bravur. Hennes glada, positiva, professionella och engagerande sätt mot både oss säljare och vad vi förstår även köparna gav en mycket trygg känsla. Vi är supernöjda.
    Tusen, tusen tack Maud! Det värmer verkligen att höra! Ha en fin helg och lycka till imorgon, så hörs vi snart igen! /Marie Marie Engström
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    2021-03-16
    Johan har varit helt fantastisk att ha att göra med för försäljningen av min fastighet. Han var väldigt tydlig med varje steg som togs, var duktig på att höra av sig och väldigt trevlig. Min situation är lite annorlunda än normalt också eftersom jag bor i utlandet och inte kunde vara på plats på grund av Covid-19. Johan förklarade hur man skulle gå tillväga med fullmakt och ordnade med allt. Tät mailkontakt och över telefon.

Detta är första gången jag säljer en fastighet, så jag visste inte vad jag skulle förvänta mig. Jag hade varit nöjd med att få tillbaka de pengar jag hade lagt ut, men han kontaktade mig med en värdering som var högre än jag förväntade mig och i slutändan var det ungefär där det hamnade också så jag är väldigt nöjd. Den professionalism som Johan visade under hela försäljningen så skulle jag inte tveka att kontakta honom igen om jag skulle behöva sälja (eller köpa) en fastighet!
    Tusen tusen tack Daniel för din fina rekommendation. Har varit en ära att få hjälpa dig med försäljningen av din fastighet. Vi hörs om ett par veckor igen! :) Allt gott! // Johan Johan Eriksson
  • Therese A
    • Hålta
    2021-03-14
    Vi är supernöjda med Marie och försäljningen av vårt fritidshus😀
    Marie var väldigt lätt att ha att göra med, hon var tydlig och enkel i sin kommunikation. Hon var väldigt engagerad i att hitta rätt köpare, och till priset vi ville. Vi kan varmt rekommendera Marie!
    Tack så jättemycket Therese! Verkligen kul att höra att ni är nöjda! :) Hoppas allt är bra med er, vi hörs snart igen! /Marie Marie Engström
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    2021-03-13
    Inget att anmärka på. Professionell, vänlig och tillmötesgående.
    Tack så mycket för din rekommendation, Marko! Vi ses snart igen :) Allt gott! // Johan Johan Eriksson
    • Surte
    2021-03-12
    Vi har köpt bostadsrätt, Johan som var mäklaren bemötte oss mycket bättre än förväntat.
    Vi fick ta all den tid vi behövde för att kolla lägenheten. Vi fick alla svar som vi behövde och vi kände oss väldigt trygga med hans svar. Han presterade högre än förväntat utan att överdriva eller få oss att känna oss osäkra. I framtiden kommer vi att vilja ha honom som mäklare utan tvekan.
    Tusen tack för dessa fina ord, Kovan! Verkligen en jätte fin lägenhet ni har köpt och jag är säker på att ni kommer att trivas i många år framöver. Allt gott! // Johan Johan Eriksson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    • Surte
    2021-03-11
    Förtroende givande, kunnig, tålamod för att säkra den affären som vi (kunden) ville ha, fokus på att vi skulle vara nöjda, super bra kännedom om området, helhets bild, gav ärlig feedback på vad han tyckte skulle funka/ förbättra möjligheterna för affärer men samtidigt tog hänsyn till vad vi ville och bollade lösningar utifrån våra önskemål.
    Ordningsam, nogran, punktligt och alltid nåbar.

Det är en del av saker du får om ni anlitar Johan som mäklare. Ett beslut ni kommer inte ångra!
    Vilka fina ord! Tusen tack för detta Lotta och för förtroendet. Vi ses snart igen! :) Allt gott! // Johan Johan Eriksson
    2021-03-10
    Kompetent, trevlig och dessutom snygg
    Haha, det var ett betyg som heter duga! Tack Christian! Vi hörs snart igen, allt gott! /Marie Marie Engström
  • köpte sitt hus med hjälp av Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    2021-03-08
    Har köpt ett parhus. Trevligt och bra bemötande. Skulle kunna bli bättre på att hantera och följa upp frågor men nivån var helt ok.
    Tack Peter för bra input och för ditt omdöme! Vi hörs snart igen! /Marie Marie Engström
    2021-03-08
    Johan hjälpte mig att hitta min första lägenhet. Trevlig, förstående och mycket hjälpsam. Kanonbra!
    Tack så mycket för din rekommendation, Calle. Grattis till första lägenheten. Kommer att bli grymt bra! Ha det fint så ses vi snart igen! // Johan Johan Eriksson
    2021-03-02
    mycket trevligt bemötande, väldigt informativ, saklig o tydlig!
    Tack snälla Jun! Det värmer att höra! Vi hörs och ses snart igen! /Marie Marie Engström
    2021-03-01
    Känner mig som köpare sedd och hörd av Marie, hon förmedlar kontakten mellan säljare och köpare på ett bra sätt och finns i hög grad tillgänglig för att svara på frågor.
    Tack Sara, va roligt att höra! Glad att ni känner så! Önskar er lycka till med huset så ses och hörs vi snart igen! Allt gott! /Marie Marie Engström
    2021-02-28
    Väldigt nöjd med Johan, hjälpte mig inte bara med min försäljning utan också att gå vidare mot köpet av min nästa lägenhet.
    Härligt att höra Tobias! Tack för förtroendet och för din rekommendation. Vi ses snart igen! // Johan Johan Eriksson
    2021-02-25
    Trevligt bemötande och hjälpsam!
    Tack så mycket för din rekommendation Lukas! // Johan Johan Eriksson
    2021-02-23
    Johan är en engagerad och professionell mäklare. Jag är mycket nöjd med bemötandet och försäljningen gick snabbt och smidigt.
    Tack för förtroendet och dom fina orden, Lotta! // Johan Johan Eriksson
  • sålde sin stuga med hjälp av Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    2021-02-20
    Marie sålde vårt superfina och mysiga torp, betydligt snabbare än vad vi alla hade hoppats på, vilket var kanon!

Vi tror det hade varit svårt att hitta en mäklare med ett större driv och engagemang än Marie. Hennes återkoppling är svårslagen! Hon svarar supersnabbt på sms och ringer man till henne så är hon så gott som alltid tillgänglig eller så ringer hon tillbaka överraskande snabbt. Hon är väldigt informativ och inger ett lugn till oss som säljare. Hon har till och med varit tillgänglig och funnits där för oss under hennes semester kring frågor som hon egentligen hade kunde be en kollega svara på vilket gör henne främst till en fantastisk person men givetvis också till en mycket duktig mäklare enligt oss! Tack Marie!
    Blir helt rörd av orden Calle! Tusen tack för att jag fick hjälpa er! Vi hörs och ses snart igen! /Marie Marie Engström
  • köpte sin stuga med hjälp av Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    2021-02-16
    Fritidshus
    Mycket vänlig och hjälpsam
    Inga förväntningar
    God, trevlig och engagerad äklare.
    Tack så jättemycket Leo! Vi ses om några veckor igen! /Marie Marie Engström
    2021-02-16
    Kunnig och professionell! Fick oss att känna oss trygga genom hela processen. Anna
    Tack för dom fina orden Anna. En mycket fin lägenhet ni har fått tag på som ni kommer att trivas i under många år framöver. Vi ses igen om några veckor! // Johan Johan Eriksson
    2021-02-15
    Mycket enkel och bra att arbeta med. Tydlig, pragmatisk och serviceinriktad. Snabb med återkoppling.
    Tack för din rekommendation Marcus och stort Grattis till nya bostaden! Allt gott! // Johan Johan Eriksson
    2021-02-15
    Johan är enkel, tydlig och rak. Man känner sig delaktig men i trygga händer. Stort tack Johan!
    Skulle rekommendera honom till alla jag känner.
    Tack för förtroendet och dom fina orden, Linda. Vi ses igen till påsk! :) // Johan Johan Eriksson
    2021-02-13
    Jag har köpt en bostadsrätt genom Marie.
    Hon har varit proffsig med ett trevligt bemötande.
    Bra visning av lägenheten.
    Lugn och säker att diskutera med vid bud och köp
    Jag är verkligen nöjd.
    Tusen tack Birgitta! Jättekul att höra att du är nöjd, tack för fina ord! Ha en fin helg så hörs vi snart igen! /Marie Marie Engström
    • Tveten
    2021-02-11
    Köpt lägenhet. Mycket trevlig bemötande, tydlighet, haft bara positiv upplevelse av det hela. Mycket nöjd!
    Tack så mycket för din rekommendation Sepideh! Vi ses och hörs snart igen. Allt gott! // Johan Johan Eriksson
    • Tveten
    2021-02-09
    Trevligt bemötande och väldigt professionellt!
    Tack Danesh för din rekommendation! Vi ses snart igen :) // Johan Johan Eriksson
  • Ulf L
    2021-02-02
    Nu vet vi verkligen att mäklaren har betydelse - Johan är inlyssnande, förtroendegivande och aktiv i sitt mäklaruppdrag. Vi ger honom våra allra bästa rekommendationer.
    Tusen tack, Ulf! Det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. Vi ses snart igen! // Johan Johan Eriksson
    • Komarken
    2021-02-01
    Jag sålde min bostadsrätt med Johans hjälp. Johan gjorde ett jättebra jobb med annonsen och lägenheten blev såld väldigt fort.
    Jag blev mycket trevligt och proffesionellt bemött, och Johan hade stor kunskap om området min bostadsrätt låg i. Han svarar alltid fort på mina frågor stora som små, vilket uppskattas stort.
    Jag är mycket nöjd och kommer varmt rekommendera Johan till de som behöver anlita en kunnig mäklare.
    Tack så jätte mycket Ingela för de fina orden. Det har varit oerhört kul att få hjälpa dig med försäljningen av lägenheten! Vi ses snart igen! // Johan Johan Eriksson
    2021-01-30
    Marie är professionell men även personlig.Återkopplar direkt och hör av sig när man söker henne.Hon är inte framfusig som vissa fastighetsmäklare kan vara
    Hon lyssnar och har ett fint bemötande. Är mycket noggrann vid kontakt och när hon går igenom kontrakt.Känns genuint pålitlig.
    Kan varmt rekommendera henne.
    Tusen tack för fina ord Marianne! Det värmer att läsa! Tack för att jag fick hjälpa dig att sälja lägenheten. Vi hörs och ses snart igen! /Marie Marie Engström
    2021-01-29
    Jag och min sambo köpte ett kedjehus genom Johan. Johan var väldigt trevlig i kontakten, bra och snabb i kommunikationen och kunnig om objektet och området! Bland de mäklare vi träffat under vår husjakt har Johan varit den vi fått högst förtroende för. Vi är jättenöjda med hela processen!
    Tusen tack för dom fina orden, Anja. Det värmer! Ett mycket fint hus ni har fått tag på. Vi ses snart igen! // Johan Johan Eriksson
    • Åsebyberg
    2021-01-29
    Vi sålde en Sommarstuga och Peter Bemötte oss väl. Vi var väldigt nöjda med affären och skulle rekommendera Peter För andra.
    Tack Runa för den fina rekommendationen. VI hörs och syns! Peter Eriksson
    • Ödsmålsmosse
    2021-01-25
    Köpt bostad via Peter Eriksson. Mycket professionell, smidig och tydlig. Snabb på att svara och tillgänglig.
    Tack Edvin för det fina omdömet, det värmer. Peter Eriksson