Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

Gymnasiegatan 4, 442 34 Kungälv — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Kungälv!

Letar du boende här i trakterna runt Kungälv och vackra Bohuslän? Då ska du kontakta oss så hjälper vi till. Vi på Svensk Fastighetsförmedling vet hur prisläget ser ut, var alla köpare och säljare finns och vad de letar efter.

Vår kedja finns i hela landet. Vi har stor erfarenhet och vet precis när läget är det rätta för en bostadsaffär. Vare sig du vill köpa, sälja eller få goda råd kan du höra av dig till oss, vi hjälper dig till drömboendet inom kort!
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 238 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

• 2020-04-03

Daniel E skrev om Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Är mycket imponerad va Peter. Han visste att jag sökte hus ute u Tjuvkil/Kungälv och ringt och presenterat hus för mig, han har ringt och kollat hur det gått med min egna husförsäljning mm. Han har visat en väldigt proffsigt sätt och varit en fantastisk mäklare Läs mer
    2020-04-03 Peter E svarar Daniel E
    Tack för den fina rekommendationen! Det är alltid kul att få sådana fina ord.
  • 2020-04-02

Maria A skrev om Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Har köpt ett hus i Kungälv som Johan sålde. Allt har gått otroligt snabbt och smidigt. Mäklaren var driven och engagerad och dom frågor vi hade fick vi svar på direkt. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-03-29

Andreas Å skrev om Ann-Sofie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Ann Sofie har varit toppen ,
    Hon sålde bostaden direkt

Hon är mycket bra o kunnig i sin sak

Andreas o madelene Kungälv Läs mer
    2020-03-30 Ann-Sofie J svarar Andreas Å
    Tusen tack Andreas och Madelene för er fina rekommendation och för ert förtroende!
  • 2020-03-27

Emelie D skrev om Ann-Sofie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Hon har varit helt fenomenal i processen som gick så snabbt! Ett toppenstöd i vårt första köp av bostad, skulle rekommendera henne till alla! Världens goaste Göteborgare! Läs mer
    2020-03-27 Ann-Sofie J svarar Emelie D
    Tusen tack fina Emelie och Kim, all lycka till er!!
    Ann-Sofie J gillar detta
  • 2020-03-26

Anders P skrev om Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Tycker att Johan har skött vårt köp exemplariskt, tydligt informativt samt med ett bra driv. Läs mer
    2020-03-26 Johan E svarar Anders P
    Tack Anders för den fina rekommendationen!
  • 2020-03-23

Johan S skrev om Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Sålt bostadsrätt
    Alltid glad o trevlig finns inget o klaga på direkt. Jag är nöjd Läs mer
    2020-03-26 Johan E svarar Johan S
    Tack Johan för din rekommendation och för förtroendet. Ett stort lycka till med din nya bostad i Göteborg!
  • 2020-03-21

Jessica P skrev om Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Vi har köpt en etta i Kungälv. Johan har skött detta exemplariskt. Han har varit väldigt tillmötesgående och hjälpsam. Johan överträffade våra förväntningar. Vi ger Johan 10 av 10 möjliga. Läs mer
    2020-03-25 Johan E svarar Jessica P
    Tusen tack Jessica! Det har varit superkul att få hjälpa er med köpet av lägenheten. Lycka till med allt!
  • 2020-03-04

Martin L skrev om Ann-Sofie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Ann-Sofie har med sitt engagemang och driv hjälpt oss i försäljningen av vårt hus på ett föredömligt sätt. Läs mer
    Ann-Sofie J gillar detta
  • 2020-03-02

Sandra S skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Bra på att hitta rätt objekt till rätt familj. Trevlig, ödmjuk, inte för påstridig som jag tidigare upplevt att mäklare kan vara. Läs mer
    2020-03-02 Marie E svarar Sandra S
    Tack så mycket Sandra för det fina omdömet! Vi ses och hörs!
  • 2020-03-02

Anneli K skrev om Ann-Sofie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    En trevlig och hjälpsam mäklare.
    Kunde svara på alla de frågor som dyker upp vid köp. Läs mer
    2020-03-02 Ann-Sofie J svarar Anneli K
    Hej Anneli, tusen tack för din rekommendation.
  • 2020-02-19

Jasminka R skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Niclas är proffsig, engagerad och lyhörd. Han har koll på allt och har gett absolut bästa servicen genom hela processen när vi sålde vårt radhus. Vi är supernöjda och rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • 2020-02-18

Niklas D skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag och min sambo köpte ett radhus där Niclas var mäklare och det var en trevlig upplevelse. Det var alltid ett trevligt bemötande och svar på våra frågor var aldrig några problem att få.

Vi hade egentligen inte så mycket förväntningar då detta var vårt första bostadsköp men allt fungerade smidigt och var tydligt kommunicerat. Läs mer
  • Samir R

2020-02-17

Samir R skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Lyssnande, proffs i planering. Tydlig och lätt att kommunicera. Ger förtroende och man lämna försäljning och vet att både köpare och säljare blir glada och nöjda. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-02-05

Jessica C skrev om Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Vi har köpt ett parhus o sålt ett radhus via Peter. Vi tycker Peter har ett trevligt bemötande, är enkel att ha och göra med, konkret o bra helt enkelt! Inte överdriver som en del andra mäklare gör. Stadig, med fötterna på jorden. Läs mer
    2020-02-05 Peter E svarar Jessica C
    Tack Jessica för det fina omdömet, er nya bostad blir bland de finaste i Kungälv👍
  • 2020-01-31

Kristian K skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt 2 plans villa
    träffade 3 mäklare från olika företag men valde Niclas
    Förväntningarna på slutpriset var högre,men då besiktningen visade lite olika brister så blev slutpriset lägre men tycker Niclas skötte det bra. Läs mer
  • Kristina S

2020-01-17

Kristina S skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Har sålt mitt hus i Kode, norr om Kungälv.
    Tog kontakt med Marie då jag skulle sälja efter att ha mött henne i samband med visningar när jag köpte denna fastighet.
    Fick ett otroligt gott intryck av Marie var gång vi möttes och tänkte ibland att ”ska jag sälja är det henne jag kommer att ringa”. Och så blev det.
    Och nu, efter ett mycket tillfredsställande samarbete och oerhört väl utförd försäljning är jag glad och tacksam över mitt val.
    Marie har ett vinnande sätt, man tycker instinktivt om henne. Hon är förtroendeingivande och med sitt mjuka men kompetenta och övertygande sätt går hon i mål och gör en fantastiskt bra affär!! Läs mer
    2020-01-17 Marie E svarar Kristina S
    Tusen tack för dessa ord Kristina! Det värmer verkligen att få höra! Jag är tacksam och glad att jag fick hjälpa dig med försäljningen av ditt fina hus. Vi hörs snart igen! /Marie
  • 2020-01-15

Niklas B skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Trevligt och bra bemötande, tillgänglig och engagerad Läs mer
    2020-01-15 Marie E svarar Niklas B
    Tusen tack Niklas! Hoppas ni ska trivas i huset!
  • Christina B

2020-01-11

Christina B skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Marie har varit mycket tillmötesgående och proffsig.!En varm och pålitlig person . Jag rekommenderar henne till mina vänner/ Christina Boquist Läs mer
    2020-01-11 Marie E svarar Christina B
    Tack snälla Christina! Det värmer! Vi hörs snart igen!
    /Marie
  • 2019-12-21

Michael S skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Marie hjälpte oss att sälja vårt hus. Affären gick otroligt snabbt och smidigt. Marie var väldigt kunnig och proffsig! Läs mer
    2019-12-21 Marie E svarar Michael S
    Tack snälla Michael för det! Vi beställer nya pennor till tillträdet bara! ;) /Marie
  • 2019-11-28

Sointu P skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt en bostadsrätt. Bemötande mycket bra. Läs mer
  • 2019-11-23

Karl-johan C skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har köpt en tomt centralt i Nödinge, Ale för uppförande av villa med helentreprenad. Niclas har varit tillgänglig under hela processen och vi har fått snabb återkoppling både via mail och telefon innan vi tog beslut om att gå vidare med affären. Vid kontraktsskrivningen gicks allt igenom grundligt och vi fick all den tid vi behövde för att känna oss nöjda. Jag kan varmt rekommendera Niclas som mäklare. Läs mer
  • 2019-11-18

Jan O skrev om Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Köpt en tomt med litet fritidshus
    Bra bemötande, trevlig och tillmötesgående
    Några detaljfrågor vi hade fick vi svar på, men efter kontroll, de kanske borde funnits med som info från början.

Sammanfattningsvis mycket nöjda! Läs mer
    2019-11-18 Johan E svarar Jan O
    Tack så mycket Jan för dina ord. Det värmer o höra att ni är nöjda. Stort lycka till med nya bygget!
    // Johan
  • 2019-11-16

Eva L skrev om Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Köpt tomt. Trevlig och tillmötesgående mäklare Läs mer
    2019-11-18 Johan E svarar Eva L
    Tack så mycket Eva. Vi hörs snart igen!
    // Johan

Peter W skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Vi sålde vår villa. Marie var alltid positiv och engagerad. Det var en stor trygghet att ha med henne genom processen. Läs mer
    2019-11-07 Marie E svarar Peter W
    Tusen tack Peter! Det värmer att höra. Vi hörs snart igen!
  • 2019-11-07

Kristoffer T skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Positiv och hjälpsam. Lugn och ordningssam. Läs mer
    2019-11-07 Marie E svarar Kristoffer T
    Tusen tack Kristoffer, hoppas ni ska trivas i huset i många år! Vi hörs!

Linda W skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Fick väldigt bra hjälp av Marie med att sälja vårt hus utanför Kungälv. Marie har varit väldigt hjälpsam, engagerad och omtänksam. Hon varit mån om att återkoppla under hela processen och varit väldigt stöttande. Läs mer
    2019-11-07 Marie E svarar Linda W
    Tack Linda för de orden, det värmer! Vi hörs snart igen!
  • 2019-11-03

Christina B skrev om Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Mitt intryck så här långt är att han är en professionell säljare. Informativ och vänlig med ett bra bemötande. Vår affär är inte helt klar än. Läs mer
    2019-11-03 Peter E svarar Christina B
    Tack Christina! Jag uppskattar dina fina ord. Alltid kul med positiv feedback! Jag ska göra allt för att även ditt förtroende för mig kvarstår. Mvh Peter
  • 2019-11-02

Ami skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Håller alla parter informerade. Trevlig och noga med att alla förstår vad som gäller. Läs mer
  • 2019-10-24

Susanne Z skrev om Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Hjälpt min son att köpa 1 an på Floragatan 2. ;)
    Jättebra och trevligt bemötande. Proffsigt uppläsande av kontraktet och man kunde fråga om allt. Läs mer
    2019-10-25 Johan E svarar Susanne Z
    Tack så mycket Susanne! Verkligen en superfin lägenhet ni har fått tag på.
  • Jimmy I

2019-10-20

Jimmy I skrev om Ann-Sofie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Fick hjälp med att sälja en bostadsrätt, proffsigt och trevligt bemötande redan från start.

+Tillgänglig
    +Kunnig
    +Bra säljare Läs mer
    2019-10-21 Ann-Sofie J svarar Jimmy I
    Tusen tack Jimmy, värmer gott att höra! Stort lycka till med din nya bostad och må så gott. Med de vänligaste hälsningar Ann-Sofie
  • 2019-10-12

Gun Berit Marie D skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Marie Engström anlitades för att sälja min villa där jag bott i över 50 år. Från första kontakten till dess att affären blev klar har Marie visat sin proffessionalitet. Hon är kunnig, tillmötesgående, tjänstvillig och har en mjuk och fin personlighet. Har alltid varit lätt att få tag och kunnat svara på alla frågor. Hon är en mäklare som jag skulle kunna rekommendera till alla mina vänner. Läs mer
    2019-10-14 Marie E svarar Gun Berit Marie D
    Vilka fina ord Berit! Tusen, tusen tack för det! Det värmer! Hoppas vi ses på stan, annars får du komma förbi på en kaffe vid tillfälle. Allt gott! /Marie
  • 2019-10-10

Johan T skrev om Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Han va sjuk under processen så kan inte säga så mycket. Men Oscar Edström va med under hels tiden och skötte det mycket bra. Läs mer
    2019-10-10 Peter E svarar Johan T
    Hej Johan, framöver behöver jag aldrig operera bort gallblåsan igen😉 Kanon att Oscar löste det strålande ändå. Hoppas ni trivs bra i det nya.
  • 2019-10-09

Yoe H skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Alltid trevlig och med bra bemötande samt mycket tålamod! Tack! Läs mer
    2019-10-09 Marie E svarar Yoe H
    Tack snälla du! Vi hörs snart igen, allt gott! /Marie

Reidar N skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Mycket kunnig informerade oss under försäljningen gång tillmötesgående Läs mer
    2019-10-08 Marie E svarar Reidar N
    Åh, tusen tack Reidar och Anna-Karin! Tack för att jag fick hjälpa er sälja huset och hoppas att ni trivs gott i lägenheten! Hoppas allt är bra med er! /Marie

Marie S skrev om Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Bra bemötande och tar kontakt vid förändringar.Säljer hus och köpt lägenhet. Läs mer
    2019-10-08 Peter E svarar Marie S
    Tack Marie! Blir fint i nya lägenheten.
  • 2019-10-08

Christoffer J skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Väldigt duktig mäklare som ser potentialen i objekten och är mån om både säljer och köpare, att alla ska vara nöjda. Läs mer
    2019-10-10 Marie E svarar Christoffer J
    Tusen tack för omdömet Christoffer, det värmer! Hoppas att allt är bra med er! /Marie
  • 2019-10-03

Michaela S skrev om Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Sålt en bostadsrätt och är nöjda med vårt val av mäklare. Enkelt att få kontakt oavsett tid, snabb återkoppling, engagerad och proffsigt bemötande. Läs mer
    2019-10-04 Johan E svarar Michaela S
    Tack ännu en gång för förtroendet. Har varit kul att få samarbeta med er. Stort lycka till med nya huset!

Andreas P skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Kunnig, förtroendeingivande och trevligt bemötande! Läs mer

Andreas A skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Professionell, hjälpsam och trevlig. Läs mer

Aksel S skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt villa. Niclas var kunnig och professionell genom hela processen. Läs mer
  • Jaana N

2019-10-01

Jaana N skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vid försäljning av vårt hus gick allting snabbt och lätt.
    Valet av mäklare grundade sig på att få ut högre pris och det gick väldigt bra.
    Vi är mycket nöjde med både bemötandet av mäklare och resultatet. Läs mer

Daniella C skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Skicklig, påläst mäklare som har god tillgänglighet och möter behoven både hos mig som säljare men även köpare. Lyssnar till mig som säljare samtidigt som han delar med sig av sin expertis och kunskap på området. Löser uppgifter snabbt och skapar möjligheter för sina säljare. Som köpare känner jag mig trygg och väl informerad av mäklaren och han är tydlig i alla bitar av ett husköp. Upplever att han erbjuder god service och det där lilla extra som man ofta talar om. Läs mer

Gustav O skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mäklarens bemötande var kanon. Vi var köpare och han behandlade både köpare och säljare kanon från vad vi kan utläsa från våra möten med både mäklare och säljare. Läs mer

Armin K skrev om Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Köpare.
    Alltid trevlig och lätt att ha en dialog med.
    Alltid tillgänglig.
    En väldigt bra upplevelse! Läs mer
    2019-10-01 Johan E svarar Armin K
    Tack för din rekommendation Armin. Stort lycka till med ert nya boende!
  • 2019-09-30

Camilla E skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Ett trevligt och korrekt bemötande med snabb återkoppling. Kan varmt rekommendera mäklare Niclas 😊👍 Läs mer
  • 2019-09-29

Daniel A skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi sålde 70 kvadrat fristående villa med bra läge för rätta köparen. Niklas lyckades hitta den. Så nu lever vi lyckliga i alla våra dagar ! Läs mer
  • 2019-09-27

Jonathan L skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Lyhörd, raka rör. Ett stort engagemang, skapade ett intresse. 5+ Läs mer
  • 2019-09-20

Anders A skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    En mycket trevlig och kunnig mäklare som hela tiden återkopplar och förklarar under hela försäljnings precessen. Läs mer
  • 2019-09-19

Inger Ann-Sofie A skrev om Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Sålt bostad utkanten av Kungälv.
    Svårsålt hus, men inga ”tomma” visningar. Mäklaren verkade ha goda kundkontakter. Kontaktbar i princip dygnet runt. Läs mer
    2019-09-19 Peter E svarar Inger Ann-Sofie A
    Tack Ann-Sofie! Det var kul att hjälpa er från ett läge till ett annat.
  • 2019-09-14

Annika I skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har köpt en bostad och vi har fått ett gott bemötande, känt oss lyssnade på och stöttade under processen samt känt oss trygga. En trevlig och humoristisk mäklare som har mött oss där vi är som köpare. Läs mer

Gymnasiegatan 4, 442 34 Kungälv