Johan Eriksson

Johan Eriksson

Johan Eriksson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ale

Johan Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Johan Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 89 omdömen med ett betyg på 4.8. Johan Eriksson har haft 15 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

89 omdömen om Johan Eriksson

Sedan starten hos Reco 2019
Mikael K
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
Skepplanda

Fungerade problem fritt, och han hade bra kunskap. Jätte tackasamma

Ellen B
Skepplanda

Processen med försäljningen med Johan har upplevts väldigt trygg. Han upplevs ha god kunskap och är mycket lyhörd.

Jessica H
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
Skepplanda

Trevlig mäklare. Bra kontakt. Snabba svar. Förvånansvärt snabb affär.

Jakob S
Nödinge

Härlig, ärlig, håller vad han lovar. Nöjd från start till slut. Rekommenderar Johan starkt !

Arvid R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
Surte

Johan har varit fantastisk än så länge, jag kan inte räkna hur många dumma frågor jag har ställt till honom, i person, i sms och i telefonsamtal, och varje gång har han svarat med kort varsel och bra attityd. För att sätta det i perspektiv, jag är en person som hellre ställer 10 frågor för mycket än 1 fråga för lite, och ifall han efter fråga nummer 85 hade sagt till mig ''Nu får du lägga av med dem dumma frågorna, jag har inte tid för detta'' så hade jag varit fullt förstående, fast han har svarat på varenda en med glad positiv inställning. Rekommenderas starkt!

Svar från Johan Eriksson

Tack så mycket för din rekommendation, Arvid! Det värmer i hjärtat. Verkligen en superfin bostad du har fått tag på. Vi ses om några veckor igen! // Johan

Milad Y
Surte

Han var trevlig och kunnig! Kändes bra

Tack, Milad och Grattis återigen till ditt nya boende! // Johan

Berit S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
Surte

Han kämpade på i ett läge när det inte är så enkelt att sälja. Höll mig uppdaterad hela tiden! Alltid positiv!

Svar från Johan Eriksson

Tack så mycket Berit för din rekommendation. Vi ses om några veckor igen! :) // Johan

Patrik F
Skepplanda

Förtroendeingivande och seriös och ambitiös

Svar från Johan Eriksson

Tack så mycket för din rekommendation Patrik! Lycka till med allt framöver :) // Johan

Annette L
Nödinge

Positiv, pedagogisk, tydlig och professionell

Svar från Johan Eriksson

Tack så mycket Annette för dina fina ord. Verkligen en jättefin lägenhet du har fått köpa. Är säker på att du kommer att stortrivas där under många år framöver! // Johan

Balazs H
Bohus

Från den första möte var han väldigt personligt och hjälpsam. Eftersom det var mitt första köp var jag lite nervös men han förklarade allt tydligt och förståeligt, och han svarade alla mina frågor even om jag skrivde på kvällen. Jag är jätte nöjda med honom och väldigt tacksam.

Svar från Johan Eriksson

Tack ska du ha Balazs. Hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet! Vi hörs, // Johan