Andréa Gustafsson
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2020
2019-04 - 2020-03

Läs vad 10 Läs vad Andréa Gustafsson

• Tommy W köpte sitt hus med hjälp av Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-03-20

Skepplanda
    Köpte en fastighet i Skepplanda.
    Fick väldigt bra bemötande och allt kändes seriöst och bra information och bemötande vid visningen.
    Levde upp till mina förväntningar, bra dialog och information under budgivningen.

Vi är helnöjda med Andrea och hela processen.
    Kan varmt rekommendera henne till de som behöver mäklare.
    Och har sparat hennes nummer för framtiden. Läs mer
    2020-03-20 Andréa G svarar Tommy W
    Tusen tack för dina fina ord Tommy! Det har verkligen varit ett nöje att få ha med er att göra. Huset passar er som handen i handsken och jag är så glad att det blev ni som blev de slutliga köparna, vet att ni kommer att älska stället lika mycket som säljarna har gjort. Ta hand om er så hörs vi framöver.
  • Isobelle W
    Isobelle W köpte sitt hus med hjälp av Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-03-20

Skepplanda
    Andréa sålde en villa till oss och hon har varit fantastik från första stund. Hon var väl påläst vid visningen och när vi hade funderingar efteråt var hon snabb med att svara. Hon gav ett proffsigt och vänligt intryck och vi kan inget annat än att varmt rekommendera henne! Läs mer
    2020-03-20 Andréa G svarar Isobelle W
    Det har varit såå roligt att få vara en del av ert letande Isobelle! Ni är fantastiska människor och jag är övertygad om att ni kommer att få en helt magisk framtid på Gällsås.
  • Christer W sålde sitt hus med hjälp av Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-03-19

Skepplanda
    Hon är saklig, påläst och mycket effektiv Läs mer
    2020-03-19 Andréa G svarar Christer W
    Det har varit ett nöje att få ha med er att göra Christer! Önskar er all lycka till med husbyggandet, så ser jag fram emot att få se ert färdiga resultat sen.
  • Hanna J sålde sitt hus med hjälp av Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-03-15

ÄLVÄNGEN
    jag har sålt mitt hus och anlitade Andrea som mäklare. Jag kan varmt rekommendera Andrea som mäklare, hon är Proffsig, lyhörd och jag har känt mig mycket trygg genom hela processen. Läs mer
    2020-03-18 Andréa G svarar Hanna J
    Det har varit en ära att få hjälpa dig Hanna! Tusen tack för förtroendet, vi hörs snart igen.
  • Desirée N köpte sitt hus med hjälp av Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

ÄLVÄNGEN
    Andrea hjälpte oss att tillslut hitta ett hus som passar oss perfekt.
    Vi har haft fullt förtroende för Andrea som mäklare och hon har varit lyhörd för våra önskemål. Vi har haft en rak och tydlig kommunikation.
    Skulle rekommendera henne alla dagar i veckan. Läs mer
    2020-03-14 Andréa G svarar Desirée N
    Tusen tack Desirée, känns så roligt att ha fått hjälpa er att hitta ett hem tillsammans. Ni kommer att trivas fantastiskt bra, det är jag helt övertygad om ✨
  • Sören J sålde sitt hus med hjälp av Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

Hej,
    Andrea har hanterat försäljningen av vårt hus i Älvängen som min dotter och jag äger gemensamt 50/50.
    All kontakt har skett mellan min dotter och Andrea, vilket så här långt har skötts på ett engagerat och proffsigt vis.
    Affären är dock inte slutligt fullföljd då köparen timmarna innan slutlig signering lade in en klausul om ångerköp ifall denne inte fick sålt sin egen fastighet först. Snopet, taktiskt och lite fult.
    Sören Johansson Läs mer
    2020-03-18 Andréa G svarar Sören J
    Hej Sören.
    Stort tack för att du tog dig tid att lämna en rekommendation, det uppskattas verkligen då transparens och öppenhet är något jag verkligen värnar om.
    Jag förstår hur du känner. Vissa saker kan man inte alltid förutse, jag vill alltid verka för att både säljare och köpare upplever sin affär som trygg och säker. Nu håller vi tummarna för att allt går som vi planerat, vi håller kontakten framöver.
    Med vänliga hälsningar Andréa
  • Mattias E köpte sitt hus med hjälp av Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

ÄLVÄNGEN
    Vi fick ett fantastiskt bra intryck av Andréa när vi började leta efter hus att flytta ihop till. Hon hittade ett perfekt hus till oss men framförallt var det hennes förmåga att se till att hela affären kändes trygg som gjorde intryck på mig. Man kände sig alltid prioriterad och välkommen med frågor och funderingar och hon visade stor omtanke i alla led.
    Jag kan starkt rekommendera Andréa och när vi tar nästa steg i livet ska vi göra allt för att få anlita henne igen! Läs mer
    2020-03-14 Andréa G svarar Mattias E
    Stort, stort tack för dom fina orden Mattias! Det har varit jätteroligt att få hjälpa er i ett letande 🙏🏽 En trygg affär för båda parter är viktig för mig, känns skönt att veta att ni känner att jag levde upp till det.
  • Sabina S
    Sabina S köpte sitt hus med hjälp av Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-03-09

Nödinge
    Efter långt letande och väntande hittade vi vårat drömhus genom Andréa. Redan från första telefonsamtalet så kändes André rätt. Hon var professionell, tillmötesgående och driven. Med snabba svar på alla våra frågor så vi har känt oss trygga genom hela köpet. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-03-09 Andréa G svarar Sabina S
    Stort tack för fina ord Sabina! Det är ett riktigt drömhus ni har köpt, är övertygad om att ni kommer att trivas jättebra.
    Det har varit jättekul att få hjälpa er, ta hand om er så hörs vi när det är dags för Göteborg sen.
  • Jonas N sålde sitt hus med hjälp av Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-03-06

Nödinge
    Andréa hjälpte oss att sälja vår villa på bästa tänkbara sätt. Varm, professionell och tillmötesgående. Av de bostadsaffärer jag har gjort var detta den enda gången mäklaren inte lämnade något att önska - kan starkt rekommendera henne! Läs mer
    2020-03-06 Andréa G svarar Jonas N
    Det var en ära att få hjälpa er med försäljningen Jonas! Tusen tack för dina fina ord, dom värmer verkligen ska du veta!
    Stort lycka till med nya lägenheten, den kommer att bli toppen.
  • Annika E sålde sitt hus med hjälp av Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-03-06

Nödinge
    Vi sålde vår vill och Andrea kändes helt rätt från första gången vi sågs. Positiv och driven, med känsla för vad som är viktigt. Hon var också lyhörd och uppmuntrande längs vägen. Andrea är någon som du verkligen vill ha vid sin sida när du ska sälja eller köpa hus. Läs mer
    2020-03-06 Andréa G svarar Annika E
    Tusen tack för dom fina orden Annika! Jag är så glad och tacksam för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Ni har varit fantastiska att jobba tillsammans med. Stort lycka till med er nya lägenhet!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Ale

Beatrice Hindgren