Andréa Gustafsson

Andréa Gustafsson

Andréa Gustafsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ale

Andréa Gustafsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-12. Andréa Gustafsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-03 och har fått 184 omdömen med ett betyg på 5.0. Andréa Gustafsson har haft 47 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 184 Läs vad Andréa Gustafsson

• köpte sitt hus med hjälp av Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    2022-09-25 Verifierad kund
    Snabb återkoppling och supertrevligt bemötande! Kände stort förtroende för Andréa under processen att köpa hus. Rekommenderar varmt!
    Tusen tack för dina fina ord Emelie, dom värmer verkligen ska du veta. Jag är jätteglad att det blev just ni som köpte huset. Andréa Gustafsson
    2022-09-25 Verifierad kund
    Snabb återkoppling och super trevligt bemötande! Kände stort förtroende för Andréa, inga frågor var för dumma att ställa, engagerad, kunnig och alltid glad. Andréa ingav ett lugn som var härligt när man är nervös inför ett husköp. Rekommenderas varmt!
    Jag är så glad över att det blev ni som fick köpa huset, ni kommer att trivas så bra! Tack för att ni varit så mysiga och trevliga att ha att göra med. Önskar er all lycka framöver. Andréa Gustafsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    2022-09-24 Verifierad kund
    Andrea hade hela tiden full koll och anpassade försäljningsprocessen till det bästa möjliga under gällande omständigheter. Hon informerade löpande om läget och hade en taktisk plan från början, som hon höll sig till.
    Jag är mycket nöjd med hur hon genomförde försäljningen.
    Jag är väldigt tacksam för att jag fick förtroendet att sälja huset Anders och det har bara varit enkelt att ha med dig att göra. Det underlättar verkligen mitt jobb. Andréa Gustafsson
    • Alafors
    2022-09-23 Verifierad kund
    Trevligt och förtroendeingivande bemötande.
    Hon levde upp till mina förväntningar och gjorde ett utmärkt jobb.
    Hon skötte allt exemplariskt, har inget att anmärka.
    Tack för förtroendet och gott samarbete Kenneth. Det lägger en bra grund till att jag kan göra ett bra jobb. Andréa Gustafsson
    • Alvhem
    2022-09-21 Verifierad kund
    Mycket trevligt mäklare och professionellt bemötande.
    Stort tack för att du tog dig tiden att lämna en rekommendation Yannis. Jag har uppskattat vår raka och tydliga kommunikation. Andréa Gustafsson
    2022-09-20 Verifierad kund
    Andréa är en fantastisk mäklare som visar engagemang och kunnighet inför sitt jobb. Alltid glad med ett trevligt bemötande samt 100% tillgänglighet. Vi kände ett stort förtroende och trygghet inför/under vårt husköp! Vi är väldigt nöjda! Rekommenderas varmt!
    Jag blir så otroligt glad över dina fina ord Emelie! Dom speglar så bra hur jag önskar att uppfattas i min yrkesroll. Personligt men proffesionellt med glimten i ögat. Andréa Gustafsson
    • Nol
    2022-09-15 Verifierad kund
    Ett underbart bemötande , proffsigt och förstående.
    Jag är riktigt nöjd att få ha henne som mäklare.
    Snabbt, smidigt och hjälpande.
    Ja, den dagen jag glömmer av hur det kändes inför att köpa vårt egna första hus 2010 - då ska jag nog sluta som mäklare tror jag. Så viktigt att man som köpare känner sig trygg och omhändertagen inför sitt livs största affär! Tusen tack för dina fina, fina ord Kim- dom värmer verkligen! Andréa Gustafsson
    • Nol
    2022-09-15 Verifierad kund
    Jätte bra bemötande, hade inte direkt några förväntningar då de är mitt första köp med det känns otroligt bra !
    Så roligt att ha fått vara en del av ert första husköp Linus! Tack för dom fina orden, det uppskattar jag verkligen ska du veta. Andréa Gustafsson
    • Skepplanda
    2022-09-02 Verifierad kund
    Andrea får 10 av 10 möjliga poäng !
    Gör allt för sina kunder
    Alltid tillgänglig
    Proffesionell och kan sin sak
    Jag blir såå glad över dina fina ord Helen. Tack för gott samarbete och öppen, god kommunikation. Andréa Gustafsson
    • Skepplanda
    2022-09-01 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda hur vi tillslut fick till en affär i dessa tider även om vi inte fick det vi tänkt oss.
    Positivt med Andrea är att vi alltid fått tag på henne när vi haft funderingar kvällar, helger även på sin semester la hon ner tid på oss.
    Så skönt att vi fick till ett bra avslut tillslut, även om det är lite avvaktande tider just nu. Nu kan ni se fram emot härliga år i er nya pärla. Tack för att du skrev några rader här, det betyder mycket för mig. Andréa Gustafsson