Andréa Gustafsson

Andréa Gustafsson

Andréa Gustafsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ale

Andréa Gustafsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-12. Andréa Gustafsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-03 och har fått 320 omdömen med ett betyg på 5.0. Andréa Gustafsson har haft 61 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

320 omdömen om Andréa Gustafsson

Sedan starten hos Reco 2020
Maycoll V
Köpte sitt hus med hjälp av Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
Nödinge

Professionell, trevlig, hjälpsam, lätt att prata med och alltid tillgänglig. Har varit väldigt hjälpsam i hela processen och aldrig varit påtvingade eller krävande som andra mäklare kan vara. Rekommenderas varmt.

Svar från Andréa Gustafsson

Blir helt varm av dina fina ord Maycoll! Tusen tack för att du tog dig tiden att lämna en rekommendation, det betyder jättemycket för mig att man som köpare känner sig trygg och lyssnad på. Grattis till ett toppenhus!

Beatrice D
Sålde sitt hus med hjälp av Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
Nödinge

Supernöjda med försäljningen! Snabba svar, bra information kring allt och väldigt trevlig!

Svar från Andréa Gustafsson

Tusen tack för som fina orden och för förtroendet Beatrice! Ska bli spännande att följa er husresa framöver.

Andreea N
Nödinge

Väldigt trevlig och kunnig mäklare. Andréa varit otroligt proffsig hela tiden, svarat på våra frågor och gjort hela köpupplevelsen till en fantastisk rolig och trevlig process. Tack för allt Andréa!

Svar från Andréa Gustafsson

Men så glad jag blir av dina fina ord, tusen tack för det. Önskar er all lycka till med huset, ni kommer trivas superbra! ☺️

Ida M
Nödinge

Andréa är trygg och professionell, vi kände att det var en otroligt smidig försäljning!

Svar från Andréa Gustafsson

Tusen tack Ida och stort lycka till med allt ni har framför er. Så spännande! 😀

Osias P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
Älvängen

Andréa was excellent, beyond expectation. She went the extra mile to make it work. she was able to manage my expectations and the seller, with a lot of care, and making sure we met a consensus on the final price. She understood that i was serious about the buying, and made sure a viewing was scheduled in a good time frame. What some other agents for properties in the same complex failed to do. She also was very professional and gave me the confidence to decide on the property. She is genuine on what she does, a really good state agent.

Svar från Andréa Gustafsson

A lot of thanks for all your kind words! That really means a lot to me. So glad that we could make such an easy affair for both of you. Welcome to Älvängen!

Kenneth G
Surte

Andréa gjorde ett bra jobb och hade en rakt igenom proffsig inställning och attityd. Rekommenderas!

Svar från Andréa Gustafsson

Stort tack Kenneth, tack också för förtroendet och för gott samarbete under försäljningen - det underlättar verkligen mitt jobb. Så roligt att vi kunde hitta rätt köpare på så kort tid också, så att ni nu kan flytta till drömhuset. Önskar er allt gott framöver! :)

Evelina K
Surte

Hjälpsam, förstående och helt fantastisk i denna process⭐️

Svar från Andréa Gustafsson

Ååh, men stort tack för dom fina orden Evelina! 🙏🏽 Skönt att det slutade väl trots några stressiga dagar för er.

Peter N
Älvängen

Andréa var hjälpsam, kunnig och trevlig att ha med att göra. Jag kände mig väl omhändertagen i hus affären och fick snabba svar på frågor och funderingar. Allt gick snabbt och smidigt och jag känner mig nöjd och trygg i hela upplevelsen.

Svar från Andréa Gustafsson

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva några rader här Peter och tack själv för god kommunikation och samarbete. Kommer bli såå bra för dig, varmt välkommen till Älvängen!

Isobelle W
Skepplanda

Tredje gången gillt med Andréa i vad jag trodde skulle bli den svåraste affären av alla men hon löste det över förväntan. Vill man ha en mäklare som skapar en känsla av trygghet och samtidigt levererar på topp är Andréa det självklara valet.

Svar från Andréa Gustafsson

Så tacksam för att jag åter igen fick förtroendet att hjälpa er. Rätt köpare, som kände sig lika trygg som ni gjort, gjorde att vi lyckades få sålt så snabbt. Önskar dig all lycka framöver!

Lena E
Älvängen

Vi är väldigt nöjda med Andréa som mäklare vid försäljningen av vårt hus. Andréa är kommunikativ, proaktiv och mycket proffsig. Vi har känt oss trygga i hela processen och vi är glada att vi valde henne som vår mäklare. Stort tack Andréa!

Svar från Andréa Gustafsson

Tusen tack för dina fina ord Lena, och för förtroendet. Så roligt att vi hittade rätt köpare, som verkligen kommer att trivas precis så bra som ni har gjort.