Läs vad 50 Läs vad Andréa Gustafsson

• 2021-01-23
    Köpt hus via Andrea och rekommenderar henne starkt. Bra kommunikation, trevlig, förstående och professionell. 10 av 10 dalahästar
    Angelica S
    • 118.0 m²
    • Nol
    köpte sitt hus med hjälp av Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Tusen tack för fina ord Angelica! Ni får 10/10 västkustkräftor tillbaka av mig!

• 2021-01-02
    Andrea förmedlade en tomt till oss i slutet av 2020. Bemötandet från Andrea har genom hela processen varit mycket god och håller en hög professionell nivå. Ett varmt och trevligt bemötande kombineras med hög tillgänglighet, snabb kommunikation och bra service.

Vi skulle varmt rekommendera Andrea till andra köpare.
    Fredrik W
    • Älvängen
    köpte en tomt med hjälp av Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Tusen tack för att du tog dig tiden att lämna några rader här Fredrik. Dina ord rimmar bra med hur jag önskas uppfattas som mäklare. Det ska bli riktigt kul att få följa ert projekt under året som kommer. Tack för gott samarbete 2020, jag är bara ett samtal bort även 2021. God fortsättning.

• 2020-12-21
    Köpte en tomt och köpet gick smidigt. Proffsigt rakt igenom och rak kommunikation ifrån Andrea om hur det går och vad som gäller. Kände oss trygga genom hela köpet.
    Hanna L
    • Ale
    Det har varit ett rent nöje att ha med er att göra Hanna! Ska bli så spännande att få följa er resa under året som kommer! Ta hand om er så hörs vi snart igen.

• 2020-12-21
    Säljare till 4 tomtar
    Väldig bra bemötande, tillgänglig, bra effektivitet. En 5 : skärningspunkten mäklare.
    Mycket nöjd överlag med Andreas insattser
    skrev om Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Tusen tack för gott samarbete under tiden Thomas! Så tacksam för förtroendet.

• 2020-12-19
    Kunnigt och professionellt bemötande!
    Carl B
    • Ale
    Tack för att du tog dig tiden att lämna en rekommendation Carl. Det ska bli så roligt att få följa er resa under året som kommer. God Jul och Gott Nytt År!

• 2020-11-27
    Vi är väldigt nöjda med Andréa! Hon svarar snabbt, enkel att få tag i och gör alltid det där lilla extra! Rekommenderas!
    Nina D
    • Bohus
    Ååh vad glad jag blir av dina fina ord Nina! Det har verkligen varit kul att få vara en del av ert husletande. Ni kommer trivas superbra!

• 2020-11-27
    Vi köpte nyligen ett hus med Andrea som mäklare. Har bara positivt att säga. Lätt att få tag i och behjälplig på alla sätt. Rekommenderas varmt!
    Jonathan M
    • Bohus
    Stort tack för dom fina orden Jonathan! Det värmer verkligen ett mäklarhjärta ska du veta och rimmar verkligen med hur jag önskas uppfattas. Ni är som gjorda för det här huset och jag vet att ni kommer trivas fantastiskt bra.

• 2020-11-26
    Jag har sålt en tomt.

Det har varit ett trevligt och proffsigt bemötande från Andréas sida .

Ett lite "krångligt" ärende som sköttes alldeles utmärkt!

sammantaget så blev det bra och mer än godkänt jobb från Svensk Fastighetsförmedling.
    Ingemar G
    • Skepplanda
    sålde en tomt med hjälp av Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Tack för att du tog dig tiden att lämna en rekommendation Ingemar. Efter lite "krångel" är det nu skönt att vi fick till ett kontrakt. Vi hörs snart igen.

• 2020-11-25
    Vi är så tacksamma att har Ande'a som mäklare för våra husförsäljning. Utan henne har inte det gått så snabbt och smidigt.
    Det är väldigt bra bemötande, Andre'a är väldigt professionella, hon engagera och hjälpsam. Allt var enkelt och tydligt. Vi rekommenderar starkt Andre'a.
    Boi Quynh L
    • Bohus
    sålde sitt hus med hjälp av Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Och jag är så tacksam för att jag fick förtroendet att förmedla er pärla vidare till nya lyckliga ägare! Har varit ett nöje att ha med er att göra, önskar er allt gott!

• 2020-11-25
    Hej.
    Hon är person som är öppen, positiv, aktiv och hjälpsam. Jag är helt nöjd med henne som sagt.
    Xuan L
    • Bohus
    Tusen tack för rekommendationen och för gott samarbete under hela tiden. Extra kul att vi hittade köpare som älskar huset lika mycket som ni gjort. Vi hörs snart igen.