Andréa Gustafsson
Registrerad mäklare sedan 2019-12-20
Aktiv på Reco.se sedan 2020-03-06
2019-08 - 2020-07

Läs vad 29 Läs vad Andréa Gustafsson

• Ana Paula B sålde sitt hus med hjälp av Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-08-04

Nödinge
    Med stor entusiasm, kompetens och servicekänsla sålde Andrea vår bostad. Hon är lätt att få tag på och finns alltid tillhands.
    Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare! / Ana Paula Blomqvist Läs mer
    2020-08-04 Andréa G svarar Ana Paula B
    Stort tack för dina fina ord Ana Paula! Du ska veta att dom verkligen värmer ett mäklarhjärta. Det är viktigt för mig att vara lyhörd och att man som säljare känner att man blir hörd och sedd. Vi hörs snart igen.
  • Susanne S sålde sitt hus med hjälp av Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-07-29

Skepplanda
    Sålt huset efter mamma.andrea var en utmärkt mäklare såg till att allt gick smidigt och lätt svarad alltid på frågor med en gång fixade allt man bad var även tillgänglig på sin semester o kvällar. Andrea är en toppen tjej vi rekommenderar henne verkligen tack för all hjälp MVH Susanne Sandberg Läs mer
    2020-07-31 Andréa G svarar Susanne S
    Tusen tack för din fina rekommendation Susanne! Mycket tacksam för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Nu ska vi se till att hitta ett hus till er också, så vi kan sätta igång med er försäljning också. Vi hörs snart igen.
  • Ulrika A köpte sitt hus med hjälp av Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-07-19

Skepplanda
    Andrea är vaken, påläst, mycket trevlig och tillmötesgående utan att vara påträngande. Klockren mäklare 😊 Läs mer
    2020-07-19 Andréa G svarar Ulrika A
    Det har varit ett nöje att få ha med dig att göra Ulrika. Tusen tack för att du tog dig tid att lämna en rekommendation, det betyder mycket för mig. Vi hörs snart igen!
  • Tobias J sålde sitt hus med hjälp av Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-07-03

Älvängen
    Andrea hjälpte oss med försäljningen av vårat hus, Och vi är jättenöjda.
    En pålitlig, trevlig och grymt effektiv mäklare som om vi någonsin skall göra bostadsaffär igen garanterat kommer att kontakta. Läs mer
    2020-07-03 Andréa G svarar Tobias J
    Det har varit en ära att få ha med er att göra Tobias! Ni är fantastiska. Tack för gott samarbete, som också resulterade i riktigt bra betalt.
  • Charlotta F sålde sitt hus med hjälp av Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-06-30

Älvängen
    Andréa har lotsat oss genom husförsäljning i Älvängen. Vi fick från första mötet en fin kontakt, och ett förtroende för Andréa som mäklare. Genom hela processen har hon varit lätt att nå, tydlig, entusiasmerande och väldigt trevlig. Tillsammans med den goda lokalkännedom hon har om vår kommun och ort kändes det väldigt tryggt att hon skulle hitta rätt köpare till vårt hus.
    Sammanfattningsvis kände vi os väl omhändertagna och kommer absolut rekommendera Andréa vidare! Läs mer
    2020-06-30 Andréa G svarar Charlotta F
    Tack för alla dom fina orden Charlotta! Så glad att jag fick vara en del av er resa mot ön. Ser fram emot att komma förbi på en kopp kaffe nästa sommar :)
  • Linda S köpte sitt hus med hjälp av Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-06-26

Nödinge
    Köpare av hus. Alltid ett leende och bra bemötande! Snabb återkoppling och svarar på alla frågor. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-06-29 Andréa G svarar Linda S
    Det har varit ett nöje att ha med er att göra Linda! Huset passar er som handen i handsken, helt övertygad om att ni kommer att trivas fantastiskt bra. Ha en riktigt härlig sommar!
  • Fredrik B sålde sitt hus med hjälp av Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

2020-06-24

Nödinge
    Andrea var vår fastighetsmäklare vid försäljningen av vår bostad. Hon var alltid anträffbar, svarar snabbt, mycket kunnig och supertrevlig.
    Från första stund gav hon ett bra intryck som bara blev bättre under vägens gång.

Jag skulle lätt anlita Andrea för fler uppdrag 👍

/Fredrik Läs mer
    2020-06-26 Andréa G svarar Fredrik B
    Jag blir verkligen superglad över dina fina ord Fredrik! Dom rimmar bra med hur jag önskas uppfattas, så är glad att ni fick den känslan direkt.
    Tack för att ni är så härliga, ni vet att jag finns här om det är någonting framöver.
  • Anna L köpte sitt hus med hjälp av Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

Älvängen
    En engagerad mäklare som är kunnig och professionell i sitt bemötande. Som köpare av Skogsgläntan 11 känner vi oss i trygga händer vilket gör det till en självklarhet att låta Andrea sälja vårt hus. Läs mer
    2020-06-15 Andréa G svarar Anna L
    Tusen tack för att du tog dig tiden att lämna en rekommendation Anna. För mig är det jätteviktigt att man som köpare känner att man är väl omhändertagen under hela köpeprocessen. Att jag nu får äran att förmedla ert nuvarande hus är såklart jättekul, lovar att spekulanterna kommer att känna sig lika trygga som ni har gjort. Det här kommer vi göra bättre än bra!
  • Svante L köpte sitt hus med hjälp av Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

Kanon service från start till mål ! Läs mer
    2020-06-15 Andréa G svarar Svante L
    Gracias Svante! Ni kommer trivas såå bra!
  • Darja G sålde sitt hus med hjälp av Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale

Älvängen
    Andréa hjälpte oss att sälja vår villa i Älvängen och vi är mer än nöjda och kan verkligen rekommendera henne som mäklare! Hon visade stor entusiasm för vårt hus direkt från start och hon var engagerad och positiv genom hela processen trots att den hade sina utmaningar. Hon var också alltid tillgänglig och höll oss hela tiden uppdaterade så att vi kände oss trygga. Andréa är dessutom en riktigt kompetent och härlig person som är lätt att ha att göra med! Läs mer
    2020-06-15 Andréa G svarar Darja G
    Men vad glad jag blir av dina fina ord Darja! Blir alldeles varm i hjärtat, så tacksam för att jag fick vara en del av er försäljning.
    För mig är det superviktigt att ni känner att jag är engagerad och att jag är lösningsorienterad oavsett vad som dyker upp. Roligt att den känslan nådde er :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Ale

Beatrice Hindgren