Andréa Gustafsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ale

Andréa Gustafsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-12. Andréa Gustafsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-03 och har fått 108 omdömen med ett betyg på 5.0. Andréa Gustafsson har haft 42 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 108 Läs vad Andréa Gustafsson

• köpte sitt hus med hjälp av Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    2021-09-22
    Uppskattar att Andréa varit otroligt engagerad, ärlig och hjälpsam i vårt husköp. Hon har tagit sig tid till alla våra frågor och funderingar och bemött oss på ett professionellt och vänligt sätt.
    Det har varit ett rent nöje att få vara en del av ert letande efter drömhuset och är så glad över att det blev just ni som får flytta in och fira jul framför brasan med familjen.
    Ni vet vart jag finns om det behövs framöver.
    Andréa Gustafsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    2021-09-20
    Vi är 💯 % nöjda med Andrea! Hon har verkligen varit tillmötesgående & professionell i samband med försäljningen. I hennes händer är man trygg! Andrea är öppen och ärlig vilket vi uppskattat mycket. En mäklare som man kan lita på i både med & motvind! 1000 TACK för ditt engagemang Andrea!
    Ååh så glad jag blir av dina fina ord Helena. Det är precis så jag önskar uppfattas i min yrkesroll, det är otroligt viktigt för mig att man som säljare känner sig trygg och hörd.
    Tusen tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er.
    2021-09-20
    Jag är supernöjd med Andreas bemötande, hennes proffsighet och uppföljning/arbete.

Detta trotts att vi inte fick så mycket betalt som vi hoppades på vid försäljningen.

Så kan mer än mycket rekommendera Andrea
    Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva några rader Christian och tack för förtroendet. Även om vi inte nådde riktigt dit ni helst önskade gällande slutpris så blev både köpare och tillträdesdag väldigt bra för er i tidsplan, så det var skönt :) Njut av resan så hörs vi snart igen. Andréa Gustafsson
    2021-09-11
    Vi har nu fått köpa vårt drömhus, med hjälp av stjärnmäklaren Andréa!

Som mäklare är Andréa lyhörd och väldigt engagerad, hon är äkta och extremt kunnig!
    Vi är så tacksamma för all hjälp vi har fått och vet att vi när som helts kan vända oss till henne innan tillträddes dagen!

Vi rekommenderar henne STARKT!
    Ååh, ni har verkligen fått köpa ett magiskt hus! Är helt säker på att ni kommer trivas superbra, tänk er nästa sommar på den härliga terrassen! Så glad att just ni blir de första att flytta in, jag ska se till att ni får goda grannar på gatan :) Andréa Gustafsson
    2021-09-06
    Det var ett nöje att jobba med Andrea i försäljningsprocessen. Oerhört duktig mäklare, proffsig på alla sätt, problemlösare. Trevlig person, tillgänglig dygnet runt med rätta svar och info på nolltid. Jag kände mig trygg och säker hela vägen från början tills affären var klar. Bara att rekommendera.
    Det har varit ett nöje att få hjälpa dig Zoran! Tack för gott samarbete och för att jag fick förtroendet. De fina ord du skriver matchar väldigt bra med hur jag önskar uppfattas som mäklare. Andréa Gustafsson
    2021-09-01
    Helt oerfarna av husförsäljning var vi i trygga händer hos Andréa. Hon lotsade oss igenom hela processen på ett inkluderande och transparant sätt som vi uppskattade mycket. Det var otroligt skönt att få handfasta råd och tips från henne och vid minsta fråga fanns hon där med hög tillgänglighet. Vi kan verkligen rekommendera henne som mäklare.
    Ååh vad roligt det har varit att få vara en del av er resa mot nytt boende Maria! Tusen tack för gott samarbete och kommunikation under försäljningen - det betyder mycket för mig. Dina ord värmer verkligen och rimmar bra med hur jag vill uppfattas i mitt yrke. Andréa Gustafsson
    • Alafors
    2021-08-30
    Bra bemötande, glad och positiv!
    Vad glad jag blir över att du tog dig tiden att lämna en rekommendation Michaela. Ska bli spännande att följa er husbyggarresa framöver. Andréa Gustafsson
    • Älvängen
    2021-08-25
    Nöjda med bemötandet och återkopplingen. Lätt att bolla ideér med och gick alltid att få tag i.
    Stort tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation Albin. Nu hoppas jag att ni får njuta som bara den i ert nya, fina hus - ni kommer trivas superbra. Andréa Gustafsson
    2021-08-19
    Hon är 100% engagerad, saklig och utstrålar kompetens, positivitet och energi.
    Jag hjälpte mina föräldrar och det var en tung process för oss alla men Andrea var med oss hela vägen.
    Hon är en stjärna
    Ååh vad glad jag blir av dina fina ord Golaleh! Tusen tack för gott samarbete och kommunikation under resans gång och att slutresultatet blev så bra är ju verkligen roligt. Ta hand om dig och dina föräldrar :) Andréa Gustafsson
  • Ida K
    2021-08-19
    Med sitt glada bemötande fick vi äran att ha Andrea som mäklare när vi köpte vårt kommande drömprojekt. Tillgänglig för frågor och på ett personligt sätt så tillmötesgav hon oss med de svar vi önskade genom hela processen! Tack så hjärtligt Andrea 🌼
    Men så roligt det har varit att vara en del av er resa Ida och tusen tack för att du tog dig tiden att lämna en rekommendation! Ser verkligen fram emot att få komma förbi framöver när ni har grejat! :D Andréa Gustafsson