Cecilia Olofsson

Cecilia Olofsson

Cecilia Olofsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ale

Cecilia Olofsson har varit registrerad mäklare sedan 2022-01. Cecilia Olofsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-01 och har fått 51 omdömen med ett betyg på 4.9. Cecilia Olofsson har haft 19 försäljningar sen 2023-03 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-03 - 2024-02

51 omdömen om Cecilia Olofsson

Sedan starten hos Reco 2022
Emelie S
Köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
Surte

Cecilia var trevlig, hjälpsam och mycket kompetent. Vi kände oss trygga med att köpa vårat första hus med hjälp av henne!

Svar från Cecilia Olofsson

Tack för fina ord, jag hoppas och tror att ni kommer att trivas jättebra i ert nya hus.

Simon V
Surte

Mycket hjälpsam och trevlig, en bra upplevelse rakt igenom :)

Hardy A
Sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
Surte

Otroligt varmt och vänligt bemötande. Överträffade alla våra förväntningar. Cecilia fick oss att inse värdet av vårt hus och affären var över på 1 vecka från visning till avslut.

Svar från Cecilia Olofsson

Tack för fina ord, det har varit en ära att få hjälpa er. Nu kan ni med glädje se fram emot ert nya hus!

Andreas C
Skepplanda

Vår bedömning som köpare är: Snabbt och professionellt! Tack för hjälpen, Cecilia!

Svar från Cecilia Olofsson

Tack för fina ord, jag kan riktigt se framför mig hur bra ni kommer att trivas i ert nya hus!

Annette L
Surte

Lugn, tydlig, inkännande, tålmodig, professionell

Svar från Cecilia Olofsson

Tusen tack för fina ord, det har verkligen varit en ära att få hjälpa dig med din försäljning. Stort lycka till i din nya lägenhet!

Nidar S
Surte

Väldigt lungt, erfaren och duktigt mäklare. Hon är jättetrevlig , hjälpsam och det är lätt att prata med henne om allt kring hus köp och får svar på våra frågor. Helt enkelt man känner sig lungt och trygg i hennes närvaro ⭐⭐⭐⭐⭐

Svar från Cecilia Olofsson

Tack för varma ord. Det har varit roligt att få följa ert bostadsletande och jag är så glad att vi äntligen hittade rätt hus till er! Stort lycka till!

Christian J
Surte

Kunnig, trevlig och jordnära.

Svar från Cecilia Olofsson

Tusen tack för fina ord, det har varit en ära att få hjälpa er.

Anna P
Surte

Proffsig och transperent. Rekommenderar!

Svar från Cecilia Olofsson

Tusen tack Anna, jag tror och hoppas att ni kommer att få det jättebra i er nya bostad i Surte.

Lena S
Älvängen

Ett proffsigt bemötande. Har känt Cecilia sedan hon var liten, vilket gjorde att vi valde henne. Vi ville ha en mäklare som man kan lita på och det har vi gjort på Cecilia. Cecilia är rak, lyssnar på hur vi ville ha försäljningen och kom med goda råd. Kände att vi var delaktiga, genom att Cecilia ringde eller skickade sms om vad som hände. När vi skrev kontraktet var hon tydlig, lugn och väl insatt, vilket gav förtroende. Vi eventuellt fler husförsäljningar skulle jag anlita Cecilia igen.

Svar från Cecilia Olofsson

Tusen tack Lena, det har varit en ära att få hjälpa er att förmedla vidare ert fina hus till nya ägare.

Marie K
Surte

Ett fantastiskt mjukt och mysigt bemötande får man alltid av Cecilia. Hon är tillgänglig hela tiden och gör sitt yttersta för att få allt att klaffa så bra som det är möjligt. Härligt med goda kunskaper som gör att man blir trygg igenom hela affären. //Marie och Christian

Svar från Cecilia Olofsson

Tusen tack för fina ord. Nu kan ni lägga all kraft på att drömma och planera ert nya hus!