Cecilia Olofsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ale

Cecilia Olofsson har varit registrerad mäklare sedan 2022-01. Cecilia Olofsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-01 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 4.6. Cecilia Olofsson har haft 5 försäljningar sen 2022-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-01 - 2022-04

Läs vad 8 Läs vad Cecilia Olofsson

• köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    2022-05-17 Verifierad kund
    Mycket trevlig och trovärdig mäklare som fullföljde sitt uppdrag väldigt väl. Vi köpte vårt drömhus via Cecilia och är mycket nöjd med hanteringen av budgivning samt transparensen mellan oss som köpare och mäklare.
    Tusen tack för fina ord Sandra. Jag är helt övertygad om att ni kommer att trivas i ert nya drömhus🌷 Cecilia Olofsson
    2022-04-25 Verifierad kund
    Personligt men professionellt bemötande. Som förstagångsköpare kändes det tryggt att ha dig som mäklare då det kändes som om du verkligen brydde dig om oss.
    Tack, nu var det äntligen Er tur! Jag hoppas och tror att ni kommer att få det jättebra i Nol. Cecilia Olofsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    2022-04-24 Verifierad kund
    Cecilia var noggrann med att återkoppla hela tiden under resans gång om vad som hände. Om hur vi skulle gå till väga. Lätt att få tag i.
    Cecilia levde verkligen upp till mina förväntningar.
    Försäljningen gick väldigt smidig.
    Tack för förtroendet, det har varit en ära att få hjälpa dig att få förmedla din hemtrevliga bostad. Cecilia Olofsson
    2022-04-23 Verifierad kund
    Väldigt professionellt och trevligt bemötande.
    Snabb på att svara och kunde svara bra och tydligt på våra frågor.
    Trygg och snäll mäklare som gav oss en bra och personlig känsla.
    Tack för fina ord, jag är helt säker på att ni kommer att trivas i er nya bostad. Cecilia Olofsson
    2022-04-07 Verifierad kund
    En mycket kompetent mäklare!
    Hon har med sitt trevliga sätt och fantastiska kunnande hjälpt mig med
    försäljning. Jag kände mig trygg med
    henne från allra första stund. Kan varmt
    rekommenderas!!
    Tusen tack för varma ord, det har varit en ära för mig att få hjälpa dig med försäljningen av ditt hus. Cecilia Olofsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    • Surte
    2022-04-01 Verifierad kund
    Jättebra bemötande och gav goda råd. Allt gick smidigt och superbra hjälp med olika saker då jag inte kunde närvara.
    Tusen tack för fina ord och för att jag fick hjälpa dig med din försäljning. Jag hoppas att du kommer att trivas bra i din nya hemstad. Cecilia Olofsson
    2022-03-29 Verifierad kund
    Första mötet bra men när kontakten väl började med bud höjdes inte buden och upplevde att mäklaren var nöjd med budet men det är oss som säljer som ska vara nöjd.

Mäklaren behöver vara mer drivande, tydligt att mäklaren saknar erfarenhet.

När det väl blev en köpare stod vi som säljare för hela visningen för mäklaren inte var tillgänglig. I såna fall när säljarna behöver göra en handling för att driva försäljningen framåt bör det kompenseras i arvordet.. eller visa någon annan form av uppskattning från mäklarfirmans sida (rn champagneflaska alla kunder fått räcker inte, kan åtminstone slå in det i cellofan med snöre för att göra det annorlunda för sånt som bara ges ut pr automatik) för skulle inte vi som säljare kunnat ställa upp med en visning för köparen skulle inte mäklaren inte heller ha fått mer i arvorde.
    Var tydligare på att bygga relationer för att kontakta mäklarfirman vid framtida sålda objekt eller som rekommendation till andra.
    Tack för att ni tog er tid att lämna er feedback, jag tar så klart åt mig och skall tänka på det i mitt fortsatta arbete.
    Jag önskar er stort lycka till med ert nya boende.
    2022-03-22 Verifierad kund
    Bästa Secilia. Lätt att prata med och tillgängligt när man behövde. Mycket trevligt bemötande från första början tills allt var avklarat
    Tusen tack 🌷 Varmt välkomna till Ale, här kommer ni absolut att trivas! Cecilia Olofsson