Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Ale Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Ale

Svensk Fastighetsförmedling Ale

Ale Torg 12, 449 31 Nödinge — Visa karta

Funderar du på att flytta i eller till Ale? Vi har koll på bostadsmarknaden och människorna här i kommunen och vet både var köparna finns och vad du ska tänka på inför visning. Dessutom har vi ett starkt kontaktnät och vet vilka objekt som snart kommer ut till försäljning och vilka områden som är trevligast för barnfamiljer, hur du smidigast tar dig till jobbet och hur bussarna går.

Vi har koll på hela kedjan och hjälper dig med kunskap, erfarenhet och engagemang att nå en lyckad bostadsaffär! Kontakta oss, eller kom förbi vårt kontor, för en fri värdering eller tips och råd kring din boendesituation. Välkommen!

Läs vad 17 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ale

• Anders T
    Anders T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mäklaren känns lugn och trygg i sitt yrkes utövande, även en bra koll på vad som är relevant eller inte vid försäljning.

Mäklaren gjorde ett bra och enkelt avslut som jag antar passade köpare och säljare
  • Carl-johan K
    Carl-johan K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Angela levererade över förväntan. Hon är mycket trevlig, professionell, lyhörd, kunnig och engagerad. Försäljningen var en helt igenom positiv upplevelse.
  • Dan B
    Dan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag och min fru vill varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Ale med Daniel Eriksson vid rodret som på ett proffesionellt och robust sätt tog sig an vår husförsäljning.
    Allt gick fantastiskt smidigt från start till mål.
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Pålitlig o kunnig mäklare . Rekomenderas även för det trevliga bemötande till både köpare o säljare .snabb hantering o snabba ändringar är ett jätte pluss , som mäklaren hanterade utan problem .
    Rekomenderas med många +++++++++++++++
  • Björn K
    Björn K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Trevligt bemötande, kunning om den lokala fastighetsmarknaden, satte ett bra marknadspris, svar på alla våra frågor, tillgänglighet helt suverän
  • Ann-Christin L
    Ann-Christin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ale
    jag var nöjd med Nicklas Hylander
  • Göran F
    Göran F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Fantastiskt bra mäklare med stor lokalkännedom. Dessutom trevlig och kunnig, jag rekommenderar
    verkligen henne, helt nöjd, betyg 5 av 5.
  • David W
    David W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag är otroligt nöjd med Svensk Fastighetsförmedling Ale och framför allt med min fantastiska mäklare Beatrice Hindgren. Hon har gjort ett bra jobb från början till slut. Beatrice är lugn, smidig och lätt att kommunicera med. Hon håller en kontinuerlig kontakt och informerar vad som händer och inger ett genuint förtroende, tålamod och intresse. Beatrice är en mycket noggrann och professionell mäklare som jag kan rekommendera starkt.
  • Christer S
    Christer S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Beatrice har gjort ett fantastiskt jobb, och överträffat våra förväntningar.
    Vi är hundraprocentigt nöjda med hennes insats i alla delar!
  • Leif L
    Leif L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Beatrice har ett suveränt sätt. Hennes bemötande är professionellt och hon har överträffat våra förväntningar, som redan är höga, med rejäl marginal!
  • Camilla W
    Camilla W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Niclas Hylander är en mycket engagerad och duktig fastighetsmäklare.
  • Kaj M
    Kaj M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mycket proffsig presentation .
    Bra förklarat hur allt går till när man skall göra affär .
    Väldigt bra att man får rekommendationer på tex styling etc.
    Allt funkade klockrent , ifrån första kontakten till avlsutad affär .
  • Jonas Ö
    Jonas Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag tycker att Niklas var fantastiskt bra, han var tydlig, bra på att förklara saker när vi undrade. Han var lätt att få tag på vid behov. Jag kan lätt rekommendera Niklas för andra som planerar att sälja sina hus eller lägenheter.
  • Johan T
    Johan T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Med ett proffsigt upplägg och bra genomförd försäljning som kändes väldigt bra hela vägen.
    Kan jag varmt rekommendera Beatrice.
  • Sandra O
    Sandra O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Bra, rak, tydlig och ärlig mäklare med gott driv!
  • Dödsboet efter Susanne O
    Dödsboet efter Susanne O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jättenöjd! Förtroendeingivande och bra på återkoppling.
  • Johanna W
    Johanna W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Marie var väldigt proffsig och trevlig i sitt bemötande samt väldigt mån om att vi hela tiden skulle känna oss nöjda. Vi är väldigt nöjda!

Ale Torg 12, 449 31 Nödinge