Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Ale Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Ale

Svensk Fastighetsförmedling Ale

Ale Torg 16, 449 31 Nödinge — Visa karta

Funderar du på att flytta i eller till Ale? Vi har koll på bostadsmarknaden och människorna här i kommunen och vet både var köparna finns och vad du ska tänka på inför visning. Dessutom har vi ett starkt kontaktnät och vet vilka objekt som snart kommer ut till försäljning och vilka områden som är trevligast för barnfamiljer, hur du smidigast tar dig till jobbet och hur bussarna går.

Vi har koll på hela kedjan och hjälper dig med kunskap, erfarenhet och engagemang att nå en lyckad bostadsaffär! Kontakta oss, eller kom förbi vårt kontor, för en fri värdering eller tips och råd kring din boendesituation. Välkommen!

Läs vad 182 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ale

• Gun Margret H
    Gun Margret H skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpte bostadsrätt. Blev visad lägh. på ett trevligt o kunnigt vis.
    Mycket nöjda. Läs mer
  • Cecilia Ann-Charlotte H
    Cecilia Ann-Charlotte H skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålde min bostadsrätt med hjälp av en fantastisk mäklare. Snabb, engagerad, trevlig och höll oss uppdaterad under hela vägen från start till mål. Kunde inte önska något mer från henne! Läs mer
  • Martin G
    Martin G skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Lätt att kommunicera med och visar engagemang för både säljare och köpare. Går igenom processen och avtalen lugnt och metodiskt. Läs mer
  • Ted Zbigniew B
    Ted Zbigniew B skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mycket yrkeskunnig, flexibel och noggrann. Läs mer
    2018-07-09 Daniel E svarar Ted Zbigniew B
    Tack Ted för rekommendationen! Trevligt att träffa er igen och kul att ni trivs så bra i Alafors!
  • Alexandra G
    Alexandra G skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag och min sambo är jättenöjda med vår mäklare Beatrice Hindgren! Vi har samarbetat med henne vid 2 tillfällen och är ortroligt nöjda!
    Vi kan starkt rekommendera henne och vi kommer absolut kontakta henne igen för framtida affärer. Läs mer
  • Kristoffer G
    Kristoffer G skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mycket bra bemötande från mäklaren so alltid var kontaktbar och hjälpte till vid en komplex affär Läs mer
  • Ann-Charlotte G
    Ann-Charlotte G skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Efter 1 års bostadssökande med x antal mäklare av mycket varierande kvalitet, valde vi fantastiska Beatrice på svensk fast Ale för att sälja vår 1a i nol.
    Beatrice har ett fantastiskt bemötande och en energi som visar att ingen arbetsuppgift är för stor.
    Om vi i framtiden skall köpa eller sälja bostad igen blir Beatrice det självklara valet för oss. Läs mer
  • Simon E
    Simon E skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag har köpt en liten bostadsrätt på 18 kvm i Nol utanför Göteborg. Under processen blev vi mycket bra bemötta av Beatrice som alltid hade bra svar på våra frågor. Hon var lätt att kontakta och fick köpsprocessen att flyta på snabbt utan problem.

Kort saft så var vi väldigt nöjda med vår köpupplevelse. Läs mer
  • Kenth K
    Kenth K skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi var väldigt oroliga innan försäljningen men blev lugna när vi träffat mäklaren. Jättenöjda !!!!! Läs mer
  • Marie F
    Marie F skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag har sålt en villa i Skepplanda. Jag fick en bra service av Niclas och priset han uppskattade att vi kunde få stämde bra överens med vad slutsumman blev. Läs mer
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Tycker allt gott väldigt smidigt och tillmötesgående. Väldigt nöjd Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har sålt ett radhus i ale kommun. Och jag gick på känslan när jag valde ut den mäklare vi skulle ha. Mäklaren var väldigt trevlig och öppen från start och svarade på alla frågor man hade och hon kändes trygg och säljande utan att vara påtryckande på något vis.

Mäklaren har verkligen hjälpt till och ställt upp när vi har haft frågor eller funderingar man har aldrig tvivlat på att höra av sig. Läs mer
  • Ylva G
    Ylva G skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Det var en smidig affär.
    Och mäklaren var mycket tillgänglig. Läs mer
  • Susanna A
    Susanna A skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    har sålt min bostad med hjälp av beatrice. Jag kan starkt rekkommendera henne som mäklare! väldigt duktig proffisionell och snäll tjej. Jag ger 10 av 10 poäng! jätte duktig tjej! Läs mer
  • Peter M
    Peter M skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vid försäljningen av mitt/vårt radhus fungerade allt väldigt bra och jag är mycket nöjd med kommunikation och den hjälp, de råd jag fått av Daniel.
    Daniel och Svenskfastighetsförmedling är förtroendeingivande, trevliga och hjälpsamma. Jag vill gärna rekommendera honom Läs mer
    2018-06-05 Daniel E svarar Peter M
    Tack för återkopplingen! Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen och jag är jätteglad att ni är nöjda med mitt arbete. Hoppas också ni trivs och har det bra i nya bostaden.
  • Jörgen Axel H
    Jörgen Axel H skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köp av Bärnstensvägen 2
    Vi är mycket nöjda med Angela som genom hela processen bemött oss på ett professionellt och trevligt sätt. Läs mer
    2018-06-03 Angela E svarar Jörgen Axel H
    Tack! Ni två kändes helt rätt för denna charmiga fastighet, tror ni kommer stortrivas. Ha en fortsatt skön sommar så ses vi snart vid tillträdet!
  • Inza T
    Inza T skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpt en tvårummare före visning. Väldigt smidig affär där det gick tre dagar från första kontakten med mäklare till kontraktsskrivning. Beskrivning av objekt och verklighet stämde till 100% och mäklaren var väldigt flexibel och lätt att ha att göra med. En kanonaffär! Läs mer
  • Tina E
    Tina E skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt fritidshus. Bemötandet av mäklaren var positivt och genuint trevligt. Tålamod intresse och positiv attityd.

Inga större förväntningar på mäklaren, inför aktiviteter fick jag information om vad som skulle ske, när och hur, försäljningen gick blixtsnabbt och mäklaren genomförde det, proffsigt.

I det som gick lite galet (miss från andra banken) fick jag i akut situation ett vänligt och tålmodigt bemötande av mäklaren med uppföljning. Det ordnade sig till det bästa. Läs mer
  • Maryam M
    Maryam M skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Allt gick super bra och smidig för oss med hjälp av den trvliga och duktiga Beatrice :) Läs mer
  • Kent-Ole N
    Kent-Ole N skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Villa byggd 1936 såld. Fastigheten delvis renoverad, ny altan och kök.
    Snabb, alltid tillgänglig och jag gillar när folk tittar en i ögonen, vilket inger förtroende. Oavsett frågan ögonkontakt finns kvar.
    Över förväntan avseende priset. Mäklaren fick "sparka igång" budgivarna med ett mycket lyckat resultat.
    Angela var kvick och arbetade på en mycket hög nivå. Hennes bemötande mot barnen i dödsboet var perfekt. Detta trots att några av dem uppträdde infantilt . Läs mer
    2018-06-03 Angela E svarar Kent-Ole N
    Tack 🙏🏽 Har varit jättetrevligt att få hjälpa er att sälja ert mysiga hem.
  • Catrin W
    Catrin W skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Villa
    Bra bemött av mäklaren.
    Hon var väldigt kunnig av området.
    Trevlig! Läs mer
    2018-06-03 Angela E svarar Catrin W
    Tack och lycka till i letandet efter nästa bostad!
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Har köpt hus förut tyckte det gick både bättre och snabbare denna gången inget stress man fick tid på sig att fundera och fråga och att han hade svar på allt en toppenmäklare Läs mer
  • Mikael D
    Mikael D skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpte en 2:a i Surte. Glad positiv. Förklarade på ett bra sätt för min son som köpte sin första lägenhet. Det fanns två liknande lägenheter i området. Med två olika Mäklar byråer. Både jag och Andreas fick klart böst intryck av Beatrice och det var det som helt klart vägde över. Läs mer
  • Caroline L
    Caroline L skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålde en fastighet åt min farfar.
    Upplever att alla på Svensk fastighetsförmedling är måna om kunden då jag fick hjälp av dem på kontoret ifall Daniel inte var på plats.
    Daniel levde upp till alla mina förväntningar då jag har sålt via Svensk fastighetsförmedling tidigare Läs mer
    2018-05-30 Daniel E svarar Caroline L
    Tack Caroline för återkopplingen. Vi alla på kontoret är jätteglada att vi får hjälpa dig med dina försäljningar och att du tycker vi gör ett bra jobb. Välkommen åter!
  • Björn Tomas Kurt E
    Björn Tomas Kurt E skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har köpt en villa med hjälp av svensk fastighetsförmedling och vi har fått väldigt bra hjälp och mycket trevligt bemötande hela vägen fram. Läs mer
    2018-06-03 Angela E svarar Björn Tomas Kurt E
    Så roligt att vi tillslut hittade vad ni sökte. Hoppas ni kommer stortrivas 🏡
  • Ruth J
    Ruth J skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt en bostadsrätt. Blev bra bemött och de gjorde ett bra jobb. Läs mer
  • Emma H
    Emma H skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi sålde vår villa och stöd och hjälp från uppstart till kontraktsskrivning. Tryggt och säkert hela vägen! Läs mer
    2018-06-03 Angela E svarar Emma H
    Supertrevligt att få slå ett nytt rekord i området 😉 , och hoppas ni kommer trivas lika mycket i ert nya!
  • Joakim A
    Joakim A skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har sålt en villa. Trots att marknaden plötsligt stendog i november 17 har vi hela tiden fått positiva vibbar från mäklaren som sagt att det kommer lösa sig. Vi har blivit väldigt bra bemötta hela tiden och känt ett stort förtroende. Vi hade höga förväntningar och trots förutsättningarna så lyckades dom uppfyllas. Vi är supernöjda och kan bara lämna dom största rekommendationer. Läs mer
    2018-05-24 Angela E svarar Joakim A
    Tack för att ni inte gav upp hoppet. Kändes självklart att vi till slut skulle hitta rätt köpare till ert vackra hem! Ha en fortsatt trevlig sommar :-)
  • Linnéa T
    Linnéa T skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag sålde min lägenhet, blivit otroligt bra bemött utav min mäklare. Hon gör ett grymt jobb!
    Alla förväntningar jag hade har gått i lås. Läs mer
  • Kristian M
    Kristian M skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Kompetent, snabb och lyhörd!
    Omger sig med de bästa! Läs mer
  • Andreas K
    Andreas K skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mäklare.

Ja blev proffsigt bemött, fick en fin beskrivning av tjänsten och kände mig mycket nöjd efter första mötet.

Mina förväntningar va att mäklaren skulle ha koll och de hade hon verkligen. Ja fick svar på alla mina frågor och allt gick väldigt smidigt!

Ja är mycket nöjd över försäljningen av min lägenhet, ja har haft god kontakt med min mäklare under hela processen. Ja kommer rekommendera Svensk Fastighetsförmedling till vänner som skall sälja i framtiden. Läs mer
  • Dardan H
    Dardan H skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålde mitt hus med hjälp av Nicklas, allt gick smidigt och huset såldes snabbt.

Trevligt bemötande samt snabb med återkoppling när man behövde kontakta honom samt få svar. Läs mer
  • Laila Gerd Viktoria G
    Laila Gerd Viktoria G skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Villa. Bra proffsigt bemötande från mäklaren! Läs mer
    2018-05-24 Angela E svarar Laila Gerd Viktoria G
    Så roligt att vi äntligen hittade huset med stort H. Grattis och välkommen till Ale :-)
  • Felicia W
    Felicia W skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålde för att vi köpt större som vi flyttar till i september.

Blev bemött av en väldigt glad och professionell mäklare som inte bara vet marknaden otroligt bra utan även sina kunder.

Mina förväntningar av Beatrice kan ha varit orealistiskt höga redan från start men hon lyckades ändå överträffa dom med bravur!

Extremt nöjda inte bara med priset vi fick utan hur hela affären skedde. Hade varit minst lika nöjd med vår mäklare om vi fått utgångspriset, men vi fick faktiskt vad vi trodde inte va möjligt i dagsläget vilket gör oss ännu mer impade.

Hurra för Beatrice Hindgren!

/ Felicia och Alexander Läs mer
  • Samuel Ingemar L
    Samuel Ingemar L skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mycker bra! Trevligt, sakligt och smidigt. Läs mer
    2018-05-09 Pernilla A svarar Samuel Ingemar L
    Tack Samuel för en bra rekommendation, det värmer! Hoppas du kommer trivas gott i nya bostaden :)
    Vänliga hälsningar Pernilla Andersson
    Pernilla A gillar detta
  • Glenn A
    Glenn A skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Beatris grym tjej bara positivt 👍👍 Läs mer
  • Peter L
    Peter L skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt radhus.
    Mäklarens bemötande: trevlig, lugn, tydlig förtroendeingivande. Läs mer
    2018-05-01 Daniel E svarar Peter L
    Hej Peter!
    Tack för återkopplingen och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad och blir längtan efter Ale för stor så är ni välkomna tillbaka.
  • Martin B
    Martin B skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Världsklass!! 17 poäng utav 5 möjliga! Läs mer
  • Stefan M
    Stefan M skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag/vi är väldigt tacksamma för att få haft med Daniel att göra när vi sålt våra fastigheter. Lugn , trevlig, och trygg. Detta har skapat mycket behagliga affärer med honom. Kan varmast rekommendera honom till försäljning eller köp av er bostad. Läs mer
    2018-04-16 Daniel E svarar Stefan M
    Hej Stefan,
    Tack för rekommendationen och för att jag har fått hjälpa er med era fastighetsförsäljningar. Hoppas vi ses igen!
  • Andreas M
    Andreas M skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Angela sålda vår bostadsrättsparhus jätteproffsigt.
    Hon agerade med självförtroende vid första möte och vid visning och kontraktskrivning.
    Hennes egenintresse vid fotografering gjorde att vi nästan fick en inkluderad styling, vilket uppskattades av oss.
    Budgivning och kontraktskrivning gick också smidigt.

Vi rekommenderar henna till alla i ale kommun för sina husförsäljningar Läs mer
    2018-05-24 Angela E svarar Andreas M
    Har varit jätteroligt att få följa er resa till ert nya drömhus och hitta rätt köpare till ert mysiga parhus. Hoppas ni kommer trivas lika bra i ert nya boende och område.
  • Andreas V
    Andreas V skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Proffsig och trevlig.
    Inget att anmärka på! Läs mer
  • Eva  B
    Eva B skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vid försäljningen av vårt hus fungerade allt utan problem tack vare en bra kommunikation med Daniel, som är kunnig, förtroendeingivande, trevlig och hjälpsam. Vi kan varmt rekommendera honom.
    Eva och Stig Benjaminson Läs mer
    2018-04-05 Daniel E svarar Eva B
    Hej Eva!
    Tack för rekommendationen, det betyder mycket. Kul att träffa er igen och att ni har fått det så bra i er nya bostad.
  • Frida K
    Frida K skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi är supernöjda, Beatrice är grym!
    Vår lägenhet låg ute till kommande försäljning och när det var dags att sälja hade vi en köpare på 6 dagar!!!
    Vi fick det vi ville ha samt en snabb och enkel försäljning, allt tack vare Beatrice. Läs mer
  • Emil B
    Emil B skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Utmärkt bemötande och snabb återkoppling. Läs mer
  • Jan L
    Jan L skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi köpte en fastighet där Daniel Eriksson var mäklare. Vi har bara positiva rekommendationer till köpet.
    Duktig, kunnig och bra mäklare på att kommunicera och informera om förhållanden i budgivning och vid köpet. Läs mer
    2018-04-03 Daniel E svarar Jan L
    Hej Jan!
    Tack för återkopplingen och rekommendationen, ni kommer få det toppenbra i er nya bostad.
  • Stefan F
    Stefan F skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag har bara gott att säga om Daniel han var trevlig och service inriktad jag kände mej trygg i denna affär med Daniel Läs mer
    2018-03-29 Daniel E svarar Stefan F
    Hej Stefan!
    Tusen tack för rekommendationen och för att jag har fått hjälpa till med försäljningen.
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi sålde vårat radhus via Angela på svensk fast. Mycket smidigt och proffsigt på alla sätt.

Bra kommunikation och tillgänglighet.
    Det kunde inte varit snabbare och smidigare.

Supernöjda säljare! Läs mer
    2018-03-30 Angela E svarar Mikael A
    Tack 🙏🏽.Det var superroligt att hjälpa er med den smidigaste och bästa lösningen.
  • Dzavid M
    Dzavid M skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Pernilla är mycket trevlig, kompetent och lätt att nå inte bara som yrkeskvinna utan även som människa. Vi tvekar inte att välja henne igen som mäklare när det är dags att byta boende. Läs mer
    2018-04-23 Pernilla A svarar Dzavid M
    Hej på er! Det glädjer mig att ni är nöjda, tusen tack för en fin rekommendation!! Med vänliga hälsningar Pernilla Andersson
    Pernilla A gillar detta
  • Henrik R
    Henrik R skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Toppen! Mycket proffsig och hjälpsam med allt. Läs mer
    2018-03-26 Angela E svarar Henrik R
    Tack så mycket för rekommendationen, det var jätteroligt att få äran att hjälpa er med försäljningen. Även om det gick lite fort😉 Önskar er all lycka till i ert nya hus!
  • Leif L
    Leif L skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Är mycket nöjd med hur affären hanterades. Alltid enkel att få en kontakt och vi har haft mycket bra dialoger under försäljningen. Våra frågor har besvarats professionellt. Tack för ett bra samarbete. Läs mer

Ale Torg 16, 449 31 Nödinge