Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Ale Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Ale

Svensk Fastighetsförmedling Ale

Ale Torg 16, 449 31 Nödinge — Visa karta

Funderar du på att flytta i eller till Ale? Vi har koll på bostadsmarknaden och människorna här i kommunen och vet både var köparna finns och vad du ska tänka på inför visning. Dessutom har vi ett starkt kontaktnät och vet vilka objekt som snart kommer ut till försäljning och vilka områden som är trevligast för barnfamiljer, hur du smidigast tar dig till jobbet och hur bussarna går.

Vi har koll på hela kedjan och hjälper dig med kunskap, erfarenhet och engagemang att nå en lyckad bostadsaffär! Kontakta oss, eller kom förbi vårt kontor, för en fri värdering eller tips och råd kring din boendesituation. Välkommen!

Läs vad 80 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ale

• Stefan L
    Stefan L skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag har fått ett väldigt bra bemötande av Nicklas. Han är proffesionell och duktig och levde mer än väl upp till min förväntan.
  • Johan A
    Johan A skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Niclas är otroligt proffsig och han hade svara på alla våra frågor och var väldigt hjälpsam
  • Caisa H
    Caisa H skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Han var väl bra. Som en mäklare typ
  • Kim E
    Kim E skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mycket gott och proffsigt bemötande! Bra tillgänglighet
  • Melanie J
    Melanie J skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Niclas var proffsig, kunnig och trevlig. Det kändes tryggt att han honom som mäklare.
  • Susanna G
    Susanna G skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mycket bra, över förväntan!
    Höll mig informerad på ett proffesionellt sätt, slarvade aldrig med att återkomma med information, även efter slutförd försäljning.
    En säljare långt ut i fingerspetsarna, får akta mig när jag nästa gång står som spekulant på ett hus han säljer. ;o)

Borde egentligen ha honom som konsult. (förutom besiktningsman) vid köp av nytt hus, men det verkar som att han får väldigt många försäljningsuppdrag i Ale.
  • Sebastian B
    Sebastian B skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Trevlig och kunnig mäklare, vi rekommenderar honom.
  • Emilia G
    Emilia G skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    En mäklare på hugget som vill sälja och kan sälja utan att vara för på eller ge känslan av opålitlighet. Förtroendeingivande och väldigt bra mäklare som var mån om oss som kunder och gick det lilla extra vilket för oss betydde väldigt mycket. Var lite strul med köparna, men mäklaren lyckades hantera situationen bra.
    Rekommenderar varmt!
  • Jessica O
    Jessica O skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    En trovärdig och engagerad mäklare. Vi har varit nöjda. Med vänlig hälsning, Jessica
  • Ronny E
    Ronny E skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Inger förtroende och har en bra relation till kunder
  • David S
    David S skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag är mycket nöjd med Niclas Hylander. Jag är både nöjd med honom rent samarbetsmässigt och för att han föreslog det utgångspris han gjorde. Hade jag valt en av hans konkurrenter hade jag antagligen inte fått såpass mycket som jag fick för bostaden.
  • Eva Margareta A
    Eva Margareta A skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Lätt att få tag på god komunikation snabba korrekta svar proffsigt bemötande kan väl rekommenderas
    2017-11-17 Angela E svarar Eva Margareta A
    Fantastiskt kul att höra! Det har varit en ära att få hjälpa er med försäljningen! Hoppas att ni kommer att trivas riktigt bra i ert nya hus 😀
  • Mats C
    Mats C skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Kontakten med Angela Eriksson har varit rakt igenom robust. Inget lämnas åt slumpen. Ordning och reda på ett trevligt och rakt sätt. Angela kan jag verkligen rekommendera!
    2017-11-11 Angela E svarar Mats C
    Tack snälla Mats och Ida för era fina ord! Nu hoppas vi att månaderna går fort så att ni snart får tillträde till ert nya hem 😀
  • Kerstin E
    Kerstin E skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Trevligt och proffsigt bemötande! Ingav förtroende!
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Konkret, engagerad, hjälpsam.
  • Kent E
    Kent E skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    En kanonbra mäklare det kändes tryck med en
    Kunnig mäklare
    2017-11-07 Daniel E svarar Kent E
    Hej Kent!
    Tack för återkopplingen och kul att ni är nöjda. Jag är glad att jag fick hjälpa er med försäljningen.
  • Alexander S
    Alexander S skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Go och glad tjej. Hon gjorde sitt jobb, sålde lägenheten på förhand och vi fick vad vi ville ha för lägenheten. Supernöjd.
  • Linda Anna Maria G
    Linda Anna Maria G skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Bra, men typisk mäklare. Intresserad tills affären klar. Därefter inte så tjänstvillig
    Urusel fotograf. Vi fick komplettera med egna foton
  • Annika W
    Annika W skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mycket bra mäklaren! Järnkoll på marknaden i Ale och väldigt trevlig! Vi är supernöjda
  • Per J
    Per J skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi upplevde mäklaren Niclas Hylander som disträ, slarvig och forcerad. Budgivningens slutskede var ett mycket förvirrat förlopp, där han brast i information vilket gav upphov till stor stress för oss.

Han gav fel information till säljarna och andra budgivare om oss. Han gav dessutom fel fakta om avstånd till kommunal service vid visningen.

Han var genomgående svår att nå och vi fick påminna om att få dokumentation och i olika steg jaga information.

Men vi vill understryka att vi är väldigt nöjda med Svensk fastighetsförmedling, då vi samtidigt sålde vår lägenhet i en annan del av regionen. Vi har också varit på visningar tidigare i Ale och varit nöjda med Niclas Hylanders kollegor. Kanske drabbades vi bara av Hylanders formsvacka?

Vänligen Per och Linda
  • Kari k
    Kari k skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Angela var saklig, tillmötesgående och oerhört trevlig vid våra kontakter
    2017-11-03 Angela E svarar Kari k
    Kul att du är nöjd med mitt jobb. Det har varit jätteroligt att hjälpa till med försäljningen av er lägenhet!
  • Lennart F
    Lennart F skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Bra. Trevlig. Kunnig. Proffsig .
  • Zara B
    Zara B skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Har precis köpt en lägenhet av Beatrice. Allt har gått väldigt smidigt. Beatrice är väldigt öppen, flexibel, trevlig och förtroendeingivande. Det märks att hon brinner för sitt yrke och att hon ser till att alla parter i en bostadsaffär är nöjda. Kan verkligen rekommendera henne och ska jag sälja en dag så kommer jag inte tveka på att anlita henna. / Zara
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Duktig och pålitlig, kan ale kommun som sina egna tio fingrar.
  • Siman J
    Siman J skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Angela agerar väldigt professionellt och förstår både säljarens och kundens behov.
    2017-11-03 Angela E svarar Siman J
    Tusen tack för omdömet, så roligt att vi hittade ett hus som passar dig och barnen!
  • Sophie L
    Sophie L skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Skicklig mäklare. Trevlig. Snabb med svar på frågor och funderingar. Mycket nöjd!
  • Madelaine F
    Madelaine F skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Trevlig bemötande. Svarar på alla frågor man har. Lätt att nå.
  • Lars O
    Lars O skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Man får alltid ett trevligt bemötande av Daniel. Han är lugn och ger alltid ett gott intryck
    2017-10-31 Daniel E svarar Lars O
    Hej Lars!
    Tack för rekommendationen och lycka till med ert nya boende.
  • Gunnar S
    Gunnar S skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Väldigt proffsig och mycket trevligt och bra bemötande. Lyssnade in våra önskemål och fixade till extra bra med allt. Prisrekord på försäljningen i området :-)
  • Christer G
    Christer G skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Bra, trevligt bemötande, hjälpsam, gav bra svar på våra frågor, och var en anledning till att Vi kunde köpa vårt drömhus..klart nöjda med allt.
  • Christer J
    Christer J skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Öppen, utåtriktad, social, lätt att kommunicera med
  • Valon C
    Valon C skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Kunnig, ärlig, ger allt för att göra kunden nöjd. Rekommenderas!
  • Isabel V
    Isabel V skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi var med på besiktningen av vårt hus efter att vi vunnit budgivningen. Besiktningsmannen gav "rött flagg" för problem med skorstenen och vi ville då ta dit en fackman nästa dag för att få en bedömning och offert. Hylander var emot detta, sa att det var krångligt och att han skulle överväga att gå vidare med någon annan potentiell köpare som lagt budet under oss. Det var en mycket pressande och olustig situation för oss, inte minst för att det var vår rätt samt skyldighet att kolla upp detta. När vi några månader senare, på tillträdesdagen, skulle skriva på köpeskontraktet dök Hylander ej upp. Vi och hussäljarna fick sitta ute på parkeringen och vänta tills en annan medarbetare kom och låste upp kontoret och fick ordna med våra papper. Slutligen kan nämnas att vi för ca 2 år sedan var intressserade av ett annat hus där budgivningen inte kom igång. Vi ville då lägga ett bud som understeg utropspriset, men Hylander vägrade ta emot vårt bud.
  • Leif L
    Leif L skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi fick bra service och hade en mycket bra dialog med Niclas både under och efter försäljningen av vår tomt. Ett stort plus var att det var inga svårigheter att få kontakt med Niclas via telefon.
  • Christine T
    Christine T skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Bra! Trevlig, kunnig tillmötesgående och lätt att ha å göra med.
  • Ann-sofie G
    Ann-sofie G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Bra! Vi fick bra service och bemötande och är nöjda
  • Jane L
    Jane L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Kanon, väl genomfört arbete. Vi är nöjda.
  • Iris B
    Iris B skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Angela är perfekt. Vi kände oss trygg och vi har fått en bra pris för huset. Vi kan absolut rekommendera att anlita henne.
    2017-10-28 Angela E svarar Iris B
    Tack för ert fina omdöme. Det har varit ett nöje att lära känna er och få hjälpa er med försäljningen av ert fina radhus. Önskar er all lycka till med ert nya boende.
  • Anette K
    Anette K skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mycket bra bemötande. Saklig och kunnig! Tillgänglig och snabba svar vid frågor.
    Har mäklare tystnadsplikt...?
    2017-10-28 Angela E svarar Anette K
    Tack för ditt fina omdöme. Önskar dig all lycka till med ditt nya boende.

Angående tystnadsplikts frågan så absolut.
  • Åke J
    Åke J skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Proffsig och realistig, höll överenskommna tider.
    2017-10-28 Angela E svarar Åke J
    Har varit en ära att få hjälpa er!
  • Engelbert A
    Engelbert A skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi var mycket nöjda. Daniel kändes väldigt professionell. Vi upplevde honom som ärlig och duktig på sitt jobb.
    2017-10-29 Daniel E svarar Engelbert A
    Hej Engelbert!
    Tack för att ni tagit er tid att lämna en rekommendation och jättekul att ni uppskattar mitt arbete. Hoppas ni trivs i er nya bostad!
  • Bo S
    Bo S skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Väldigt professionellt . Tydlig med hur affären går till.
    2017-10-29 Daniel E svarar Bo S
    Hej Bo!
    Tack för rekommendationen, vi ses och hörs igen hoppas jag!
  • Gina P
    Gina P skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Kändes som en bra och stabil mäklare. Med positiv energi samt mycket trevlig :)
    2017-10-28 Angela E svarar Gina P
    Tack för det fina orden och hoppas verkligen ni kommer trivas i er nya bostad!
  • Kent L
    Kent L skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Daniel är en lugn och avlyssnande ej påträngande person
    med god kännedom om sin marknad som jag verkligen
    vill rekommendera !
    2017-10-29 Daniel E svarar Kent L
    Hej Kent!
    Tack för de fina orden, det var ett nöje att jobba med er.
  • Sarah A
    Sarah A skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Bra och väldigt drivande! Nöjda med allt.
    2017-10-28 Angela E svarar Sarah A
    Tack 🙏🏼 för förtroendet och för dom fina orden
  • Mats G
    Mats G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Bra hjälp och trevligt bemötande
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Trevligt, hjälpsamt och professionellt
  • Rolf Örjan Stefan B
    Rolf Örjan Stefan B skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mycket trevlig och proffsig i hela vår säljprocess. Jag har bara lovord!
    2017-10-26 Angela E svarar Rolf Örjan Stefan B
    Tack för förtroendet och för dom fina orden. Jag hoppas att du kommer trivas gott i den nya bostaden!
  • Peter S
    Peter S skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Trevlig , hjälpsam , tydlig . Lätt att komma i kontakt med .
    2017-10-25 Angela E svarar Peter S
    Jätteroligt att få äran att hjälpa er och för dom fina orden.
  • Daniel D
    Daniel D skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Trevlig och kunnig och gav oss den informationen som behövdes
    2017-10-25 Angela E svarar Daniel D
    Super roligt att få sälja till er och hoppas verkligen att ni kommer trivas i huset!

Ale Torg 16, 449 31 Nödinge