Svensk Fastighetsförmedling Ale

Ale Torg 16, 449 31 Nödinge — Visa karta

Funderar du på att flytta i eller till Ale? Vi har koll på bostadsmarknaden och människorna här i kommunen och vet både var köparna finns och vad du ska tänka på inför visning. Dessutom har vi ett starkt kontaktnät och vet vilka objekt som snart kommer ut till försäljning och vilka områden som är trevligast för barnfamiljer, hur du smidigast tar dig till jobbet och hur bussarna går.

Vi har koll på hela kedjan och hjälper dig med kunskap, erfarenhet och engagemang att nå en lyckad bostadsaffär! Kontakta oss, eller kom förbi vårt kontor, för en fri värdering eller tips och råd kring din boendesituation. Välkommen!

Läs vad 511 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ale

Marie S skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Bea hjälpte mig att sälja min lägenhet. Med sitt fantastiska bemötande och sin proffsighet uppfyllde hon mina förväntningar med råge. Bättre mäklare får man leta efter. Läs mer

Mohammad H skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Since my Swedish is not that good yet, I really appreciated when Niclas spoke English. He had good information about the apartment and was fast about communication. Läs mer

Hans J skrev om Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har inte haft så mycket kontakt med Andréa. Vi har mest pratat med hennes kollega Daniel Eriksson. Betyget är ämnat för honom. Läs mer
    2020-05-29 Andréa G svarar Hans J
    Hej Hans. Tusen tack för att du tog dig tiden att lämna en rekommendation. Vad roligt att du upplevde att kontakten med min kollega Daniel fungerade så bra. Vi hade ju lite delad vårdnad i affären, så skönt att du fick känslan av att du var väl omhändertagen och i trygga händer. Är övertygad om att ni kommer att trivas superbra på gården.
    Ta hand om er.

Erica S skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    En mäklare i toppklass! Stor kunskap och engagemang från start till mål. Rekommenderas starkt! Läs mer

Evert E skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Professionellt agerande från början till slutet av processen. Läs mer
  • 2020-05-27

Houssam F skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mycket trevlig och arbetsmoral Läs mer
    2020-05-27 Daniel E svarar Houssam F
    Tack Houssam för de väl valda orden. Ni har köpt en jättefin tomt och det kommer bli toppenbra för er, lycka till med husbyggnationen.
  • 2020-05-27

Eva B skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Niclas sålde vårt sommarhus. Han är alltid proffsig och snabba svar, med lite is i magen fick han klar en bra affär vilket vi alla är tacksamma för.
    Vi blev rekommenderade att använda Niclas och han motsvarande våra förväntningar. Läs mer
  • 2020-05-25

Mats I skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Kunnig och bra tillgänglighet både för säljare och köpare Läs mer
  • 2020-05-22

Milan D skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Beatrice is the best :) she was more tjan helpfull in buying the flan and selling the same ... Läs mer
  • Fredrik N

2020-05-21

Fredrik N skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi som köpare är mycket nöjda med Julias arbete i affären. Hon har varit mycket snabb på att återkoppla, öppen och begriplig genom hela affären.

Rekommenderar varmt Julia till samtliga som letar efter en seriös, kunnig och serviceinriktad mäklare. Läs mer
    2020-05-28 Julia H svarar Fredrik N
    Glad jag blir att ni känner er nöjda och att ni har fått det stödet ni har behövt! Tack så mycket för den fina rekommendationen. Varmt välkomna till Älvängen, är helt övertygad om att ni kommer att trivas! :)
  • 2020-05-20

Anna G skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag har precis sålt min bostad och genom hela processen har jag fått ett fantastiskt stöd av Julia Högberg som är både lyhörd för alla parters situation och behov och professionell och vänlig i sitt bemötande. Hon har överträffat alla mina förväntningar och har förutom hjälpt mig att sälja min bostad, även hjälpt mig att hitta en ny som passar mina behov just nu. Tack vare Julia har jag både köpt och sålt bostad inom loppet av två veckor. Riktigt bra mäklare som jag hoppas fler får chans att möta i tider i livet då stora avgörande beslut ska fattas.
    Stort tack Julia! Läs mer
    2020-05-28 Julia H svarar Anna G
    Det har varit ett rent nöje att få hjälpa dig Anna med försäljningen! Jag är så glad för er skull, tror det kommer bli toppen för dig och killarna! Och jag är väldigt glad att du stannar kvar i området! Tusen tack för dina fina ord! <3
  • 2020-05-17

Hélena A skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Julia hjälpte mig att sälja min bostadsrättsvilla på ett proffsigt och positivt sätt och samtidigt lyhörd för mina önskningar. Det kunde inte varit bättre och jag kan varmt rekommendera Julia som en mycket engagerad mäklare. Även kollegor, stylist och fotograf bidrog med proffsig hjälp.
    Tack Julia för ett strålande jobb, det blev ju så bra. Hälsn. Hélena Läs mer
    2020-05-28 Julia H svarar Hélena A
    Nöjet är på min sida! Tack så mycket själv Hélena och jag är så glad att det ordnade sig så smidigt för dig, och Nova såklart! Hoppas du kommer att trivas bra i nya lägenheten, trots att du lämnar fina Älvängen! ;) Kram till er
  • 2020-05-16

Amanda A skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Väldigt mån om att vi skulle hitta rätt. Tipsade oss om sånt som låg ute eller var på väg. Svarade snabbt och tydligt på frågor och funderingar oavsett tidspunkt. Jättetrevlig och proffesionell! Läs mer
    2020-05-28 Julia H svarar Amanda A
    Tack så mycket Amanda! Jag tror och hoppas att ni kommer att stormtrivas i Älvängen. Välkommen till vår fina kommun! :)
  • 2020-05-04

Jonathan T skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpt lägenhet i Bohus, Bra bemötande av mäklaren och visar ett upplevt intresse av att vilja hjälpa både säljare och köpare och medla en affär på ett smidigt sätt med båda i fokus. Läs mer
  • 2020-05-04

Nathali V skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jättenöjd med bemötandet då vi köpte vår lägenhet ☀️ Läs mer
  • 2020-05-03

Linn W skrev om Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Andréa har varit väldigt tillmötesgående och positiv genom hela affären. Hon har svarat på alla frågor, på alla möjliga tider på dygnet, och gjort vad hon kan för att vi som köpare ska känna oss så trygga som möjligt. Kan varmt rekommendera Andréa! Läs mer
    2020-05-04 Andréa G svarar Linn W
    Ååh, vad glad jag blir över dina fina ord Linn. Stort tack för att du tog dig tiden att lämna en rekommendation, det betyder mycket för mig att ni som köpare känt er trygga genom hela processen. Ser så mycket fram emot att få komma förbi när ni grejat lite!
    Andréa G gillar detta
  • 2020-04-30

Johan E skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Niclas har hjälpt mig att sälja min lägenhet med ett fantastiskt resultat. Klara och tydliga direktiv genom hela försäljningsprocessen vilket innebär att man ständigt känner sig välinformerad. Rekommenderar Niclas till alla som ska sälja sin bostad.

Tack för ett mycket bra samarbete! Läs mer
  • 2020-04-30

Mohsen K skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag sålde min lägenhet, Beatrice är helt fantastisk duktig, vilket uppfyllde alla min förväntningar.
    Hon är väldig engagerad och tillmötesgående och duktig. Läs mer
  • Kim A

2020-04-28

Kim A skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpte en 1a i Surte på 30 kvadratmeter
    Mäklaren var jätte trevlig!
    Helt ärligt hade jag inga förväntningar

Sammanfattning- samarbetsvillig mäklare och bra service inget att anmärka på! Läs mer
    2020-04-29 Beatrice H svarar Kim A
    Så glad för din skull och är helt övertygad om att du kommer stortrivas i nya fina lägenhet!
    Tack för dina fina ord och åter igen stort grattis :)
  • 2020-04-27

Annika S skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Väldigt engagerad mäklare.
    Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-04-27

Tobias J skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpte både vårat första och nu vårat andra hus av Niclas, Gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2020-04-26

Markus F skrev om Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har genom Andrea köpt vårt första hus, Videgränd 3.
    Vi har blivit bemötta på ett fantastiskt sätt och våra förväntningar har överträffats. Andrea har gett oss vad som känns som extra bra service och tiden som det innebär, vilket man inte alltid förväntar sig. Hon har gett ett proffsigt intryck och visat sig mycket kunnig samtidigt som hon är förstående och tillmötesgående.
    Tack för all hjälp och hoppas många andra har turen att få Andrea som mäklare.

Markus Läs mer
    2020-04-27 Andréa G svarar Markus F
    Det har varit så kul att ha fått vara en del av ert första husköp. Huset passar er som handen i handsken, och jag vet att ni kommer att trivas fantastiskt bra. För mig är det viktigt att man som köpare känner sig trygg och hörd genom hela processen, så är väldigt glad att ni upplevde det så. Ta hand om er så hörs vi snart igen.
  • 2020-04-25

Olivia P skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Beatrice har varit toppen från början till slut! Ett professionellt bemötande mot alla parter. Snabb och effektiv, bra och frekvent kommunikation. Mötte alla mina förväntningar! Läs mer
    2020-04-29 Beatrice H svarar Olivia P
    Stort tack för dina fina ord och jag är så glad att jag fick äran att hjälpa till med försäljningen :)
  • 2020-04-24

Daniel L skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Fastighet såld innan visning, mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-04-24

Jörgen W skrev om Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt ett äldre hus med natur tomt.
    Ett väldigt bra bemötande.
    En snabb försäljning och de blev de. Läs mer
    2020-04-24 Andréa G svarar Jörgen W
    Det har verkligen varit fantastiskt att få äran att förmedla Ales vackraste, centralt belägna, fastighet vidare till nya lyckliga ägare. Tack för ett mycket gott samarbete, som gav oss både otroligt stort intresse samt ett riktigt bra slutpris.
  • Mikael W

2020-04-23

Mikael W skrev om Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har sålt en fastighet Andréa är kunnig, saklig och väldigt målinriktad hon brinner med en passion jag sällan skådat kor å gott ett proffs på det hon gör. REKOMMENDERAS!!! Varmt. Läs mer
    2020-04-23 Andréa G svarar Mikael W
    Tusen, tusen tack för dina fina ord Mikael! Dom värmer verkligen ska du veta. Det har varit en ära att få förmedla ert familjehem vidare till nya lyckliga ägare. Ta hand om dig så hörs vi snart igen.
  • 2020-04-22

Therese L skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt villa.
    Smidig hantering och tydlig info. Allt gick snabbt och enkelt.
    Ev något som kan förbättras så var det kanske mer information under pågående budgivning. Annars superbra! Läs mer
  • 2020-04-19

Lars Å skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har sålt en bostadsrättslägenhet. Mäklaren har varit väldigt tillmötesgående och förstående inför våra önskemål och hela tiden informerat oss hur säljprocessen avancerat. Försäljningen gick fort och utan komplikationer. Mäklaren levde med råge upp till våra förväntningar och har trots helger och obekväm arbetstid alltid varit nåbar.
    Vi har förut använt samma mäklarfirma, Svensk Fast i Nödinge men då med en annan mäklare. Men bägge gångerna har vi upplevt ett proffsigt och korrekt bemötande. Även denna gång har det varit mycket trevligt och med humorn i mungipan, att lära känna denna mäklare, Beatrice Hindgren. Rekommenderas helhjärtat av oss!
    Pia och Lasse Åhman Läs mer
    2020-04-29 Beatrice H svarar Lars Å
    Tusen tack för era rar ord och jag är så glad att allt gick enkelt och smidigt med försäljningen! Ni har varit för goa att jobba med så jag hoppas helhjärtat att ni fortfarande kommer förbi kontoret när ni har vägarna förbi! :)
  • 2020-04-17

Jouni L skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Julia sålde vår bostadsrätt, allt kändes helt rätt från början till slut och hon gjorde ett strålande arbete. En stor eloge till Julia och hennes kollegor! Läs mer
  • 2020-04-13

Joakim K skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Angela är mycket trevlig mäklare! super engagerad och kunnig på sin sak, kändes lyhörd och väldigt bemötande på frågor vi hade! Läs mer
    2020-04-13 Angela E svarar Joakim K
    🙏🏽Tack, alltid lika roligt att få vara det självklara valet när ni skall sälja 😃
  • 2020-04-10

Jennie L skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Att köpa hus innebär hög stress och det hade betytt mycket för oss med en tydligare kommunikation för att undvika olyckliga missförstånd. Läs mer
    2020-04-10 Daniel E svarar Jennie L
    Tack Jennie för din återkoppling.

Jag tycker vi haft en tät och bra kommunikation från början till slut, men visst har jag förstått att ni känt er stressade med att både sälja och köpa i denna något annorlunda marknad som vi befinner oss i. Angående tydligare kommunikation så vet jag vad du syftar på och vi pratade ganska mycket kring det. Vi har olika syn på det hela och jag anser att jag inte kunde vara mer tydlig med vilka villkor som gällde från säljarens sida.

Hoppas trots allt att ni kommer trivas i er nya bostad.
  • 2020-04-08

Anders J skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Försäljning villa i Älvängen. Daniel är en sympatisk kille med god lokalkännedom. Gjorde ett gediget jobb för oss. Läs mer
    2020-04-08 Daniel E svarar Anders J
    Tack Anders för rekommendationen och lycka till med allt framöver!

Allt gott!

Simon L skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålde min bostadsrätt. Julia gav ett seriöst intryck redan ifrån första början och levde verkligen upp till det genom hela processen, alltid med ett hjärtligt och trevligt bemötande.
    Kan varmt rekommendera Julia som mäklare! Läs mer
    2020-04-01 Julia H svarar Simon L
    Det var en ära att få hjälpa dig med försäljningen Simon! Tusen tack för dina fina ord, dom värmer verkligen ska du veta!
    Stort lycka till med nya lägenheten, den kommer att bli toppen! Så hoppas jag att du hittar tillbaka till Ale en vacker dag! ;-)
  • Sara D

2020-03-31

Sara D skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Finns det någon bra Märklare?

Svaret är att det finns en mycket bättre Märklare och hon heter Julia Högborg! En professionell, sakkunnig och en härlig Märklare som gör ett galant jobb.

Första träffet med Julia var på min första vissning där Julia presenterade lägenheten på det visset som ingen annan kan/ kunde komma i närheten av.
    Jag blev förälskad i min blivande lägenhet och det var/är tack vare Julia Högborg.

Med hjälp av Julia säljer jag nu min nyvarande lägenhet.
    Jag vet att hon kommer ta i och göra sitt allra bästa och lite till för sina kunder och inte minst för mig.

Can you find a better broker-dealer then Julia Högborg?
    -No

You go girl💪💝🌻 Läs mer
    2020-04-01 Julia H svarar Sara D
    Du är verkligen en riktig toppen-tjej Sara! Tusen tack för dom fina orden, här blev man helt tårögd. Nöjet har helt varit på min sida att få hjälpa dig att hitta din nya pärla samt att få hjälpa dig med försäljningen av din nuvarande lgh. Kramar <3

Thomas N skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Toppen-mäklare som jag varmt kan rekommendera! Läs mer
    2020-04-01 Julia H svarar Thomas N
    Tusen tack för fina ord och fint samarbete så hörs vi framöver! :)

Catharina N skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Julia sålde vår bostadsrätt snabbt och på ett mycket professionellt sätt. Trevligt bemötande och lätt att få kontakt med. Kan varmt rekommendera Julia.
    Hälsningar Cattis och Thomas Läs mer
    2020-04-01 Julia H svarar Catharina N
    Tusen tack för dom fina orden Cattis! Jag är så glad och tacksam för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Ni har varit fantastiska att jobba tillsammans med. Stort lycka till med ert nya boende!
  • 2020-03-23

Anton L skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Trevligt bemötande när vi kom till lägenheten på göteborgsvägen i surte.
    Bra information, hade svar på alla våra frågor.
    Trevlig och mysig mäklare, kommer verkligen rekommendera henne till andra. Läs mer
    2020-03-24 Beatrice H svarar Anton L
    Tusen tack för era rara ord! Så glad att det blev just den lägenheten och är helt stensäker på att "ungdomarna" kommer älska att bo där :D
  • 2020-03-21

Adnan M skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jätte trevligt och kunnig och jätte bra i sitt job. Läs mer
    2020-03-31 Julia H svarar Adnan M
    Tack själva och välkomna till Ale! Hoppas och tror att ni kommer att stor-trivas i fina Surte! :D
  • 2020-03-21

Marcello M skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi köpte ett litet hus på landet,där Angela var vår mäklare.
    En mycket trevlig och kunnig mäklare som tog sig tid att lyssna, hjälpa och ge råd.
    Kan varmt rekommendera Angela Eriksson,samt Svensk fastighetsförmedling. Läs mer
    2020-04-01 Angela E svarar Marcello M
    Tack🙏🏽 för den trevliga rekommendationen.
    Är helt säker på att ni kommer stortrivas på landet 🐓

Zoran T skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    4 :a 105.0 m² Surte

Julia är en pedagogisk mäklare med hög lokal kännedom i Ale kommun.
    Hon har en hög servicenivå och är ett superproffs som ger en trygg känsla när man gör sitt livs största investering (köp som sälj inom fastighet).

Trevlig och snäll som alltid håller en uppdaterad under processen så man inte blir "bortglömd".

Jag rekommenderar Julia 1000% :)

Tack Julia för ditt samarbete och resultat !

MVH Zoran Läs mer
    2020-03-31 Julia H svarar Zoran T
    Tack själva för samarbetet och fin-fina ord Zoran! har varit superkul att få hjälpa er med försäljningen av er pärla! :)
    Först när ni är nöjda kan jag känna mig helt nöjd!
    Ta hand om er så hörs vi snart igen!
    Hälsningar Julia

Emma L skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi fick förtroende för Daniel direkt vid första kontakten!
    Han sålde vårat hus och vi är mycket nöjda med hur han skötte det.
    Han är mycket proffsig och vi kan varmt rekommendera honom till andra! Läs mer
    2020-03-20 Daniel E svarar Emma L
    Tusen tack Emma för rekommendationen, det betyder jättemycket för mig att ni är nöjda!

Tommy W skrev om Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpte en fastighet i Skepplanda.
    Fick väldigt bra bemötande och allt kändes seriöst och bra information och bemötande vid visningen.
    Levde upp till mina förväntningar, bra dialog och information under budgivningen.

Vi är helnöjda med Andrea och hela processen.
    Kan varmt rekommendera henne till de som behöver mäklare.
    Och har sparat hennes nummer för framtiden. Läs mer
    2020-03-20 Andréa G svarar Tommy W
    Tusen tack för dina fina ord Tommy! Det har verkligen varit ett nöje att få ha med er att göra. Huset passar er som handen i handsken och jag är så glad att det blev ni som blev de slutliga köparna, vet att ni kommer att älska stället lika mycket som säljarna har gjort. Ta hand om er så hörs vi framöver.
  • Isobelle W

2020-03-20

Isobelle W skrev om Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Andréa sålde en villa till oss och hon har varit fantastik från första stund. Hon var väl påläst vid visningen och när vi hade funderingar efteråt var hon snabb med att svara. Hon gav ett proffsigt och vänligt intryck och vi kan inget annat än att varmt rekommendera henne! Läs mer
    2020-03-20 Andréa G svarar Isobelle W
    Det har varit såå roligt att få vara en del av ert letande Isobelle! Ni är fantastiska människor och jag är övertygad om att ni kommer att få en helt magisk framtid på Gällsås.

Ann C skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi fick hjälp av Julia att sälja vår lägenhet. Det blev en lyckad försäljning och är mycket nöjda . Julia är duktig , professionell och en glad tjej. Läs mer
    2020-03-31 Julia H svarar Ann C
    Tack själva för det fina förtroendet jag har fått av er och väldigt roligt att ni blev nöjda! :) Hälsningar Julia
  • 2020-03-19

Christer W skrev om Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Hon är saklig, påläst och mycket effektiv Läs mer
    2020-03-19 Andréa G svarar Christer W
    Det har varit ett nöje att få ha med er att göra Christer! Önskar er all lycka till med husbyggandet, så ser jag fram emot att få se ert färdiga resultat sen.
  • 2020-03-19

Sahar J skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag har sålt ett hus. Jag blev bemött på bästa tänkbara sättet, stor förståelse kring min situation. Min förväntning var att få huset sålt på ett bra pris och det fick jag. Beatrice Hindgren är en underbar, professionell och kunnig mäklare. Ska rekomendera henne för de som vill ha hjälp med ett hus. Läs mer
    2020-03-19 Beatrice H svarar Sahar J
    Du är för rar! Tusen tack för dina fina ord och jag är så glad att fick till en riktigt lyckad försäljning :)
    Stort lycka till framöver så hörs vi av snart igen :)
  • 2020-03-18

Aron Å skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Bra mäklare. Glad och trevlig. Som köpare uppnådde hon det jag kunde förvänta mig. Hon var även en av spekulanterna till att sälja min lägenhet där hon var en klar tvåa på min lista. Det jag kände när jag skulle sälja var att hon var en aning opersonlig vilket fick mig att gå åt ett annat håll i slutändan. I övrigt skulle jag rekommendera! Läs mer
    2020-03-19 Beatrice H svarar Aron Å
    Stort tack för att du tog dig tid att lämna en rekommendation och så kul att ni blev de lyckliga köparna! Helt övertygad om att ni kommer stortrivas :)
    Varmt välkomna tillbaka till Ale!
  • 2020-03-16

Sandra B skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Angela Eriksson har varit väldigt engagerad och driven genom hela processen av min bostadsförsäljning, hon är professionell och kunnig. Jag kan varmt rekommendera Angela som mäklare, hon är energisk och positiv. Jag kände mig trygg genom hela processen. Dessutom svarar hon direkt på sms, mail eller telefon oavsett om det är torsdag el söndag morgon el kväll. Snabb återkoppling. Läs mer
    2020-03-19 Angela E svarar Sandra B
    Tusen tack för dessa fina ord Sandra 🙏🏽
    Alla affärer blir inte alltid som man tänkt sig, men det viktiga är att hitta en lösning som känns bra.
  • 2020-03-15

Hanna J skrev om Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    jag har sålt mitt hus och anlitade Andrea som mäklare. Jag kan varmt rekommendera Andrea som mäklare, hon är Proffsig, lyhörd och jag har känt mig mycket trygg genom hela processen. Läs mer
    2020-03-18 Andréa G svarar Hanna J
    Det har varit en ära att få hjälpa dig Hanna! Tusen tack för förtroendet, vi hörs snart igen.
  • 2020-03-14

Desirée N skrev om Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Andrea hjälpte oss att tillslut hitta ett hus som passar oss perfekt.
    Vi har haft fullt förtroende för Andrea som mäklare och hon har varit lyhörd för våra önskemål. Vi har haft en rak och tydlig kommunikation.
    Skulle rekommendera henne alla dagar i veckan. Läs mer
    2020-03-14 Andréa G svarar Desirée N
    Tusen tack Desirée, känns så roligt att ha fått hjälpa er att hitta ett hem tillsammans. Ni kommer att trivas fantastiskt bra, det är jag helt övertygad om ✨

Ale Torg 16, 449 31 Nödinge