Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Ale Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Ale

Svensk Fastighetsförmedling Ale

Ale Torg 16, 449 31 Nödinge — Visa karta

Funderar du på att flytta i eller till Ale? Vi har koll på bostadsmarknaden och människorna här i kommunen och vet både var köparna finns och vad du ska tänka på inför visning. Dessutom har vi ett starkt kontaktnät och vet vilka objekt som snart kommer ut till försäljning och vilka områden som är trevligast för barnfamiljer, hur du smidigast tar dig till jobbet och hur bussarna går.

Vi har koll på hela kedjan och hjälper dig med kunskap, erfarenhet och engagemang att nå en lyckad bostadsaffär! Kontakta oss, eller kom förbi vårt kontor, för en fri värdering eller tips och råd kring din boendesituation. Välkommen!

Läs vad 259 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ale

• 2019-04-16

Peter J skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt vårt radhus. Angela är mycket proffsig o kunnig i allt hon gör. Mycket nöjda med Angela och Svensk fastighetsförmedling Ale. Väldigt nöjda😁👌 Läs mer
  • 2019-04-16

Marie J skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Har både köpt och sålt med Angela, å måste säga att hon är toppen! Hennes engagemang är verkligen något utöver det vanliga! Har känt mig otroligt trygg ,å hennes hjälpande hand i letandet efter en ny bostad har varit ovärderlig! Hon är helt klart den bästa mäklaren i hela Ale, så om man vill känna sig trygg och stöttad i sitt köpande eller säljande, välj Angela! Läs mer
  • 2019-04-15

Malin E skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Beatrice sålde min bostadsrätt i Nol.
    Hon har varit drivande och haft ett proffsigt bemötande genom hela processen och jag är mycket nöjd med resultatet. Läs mer
  • 2019-04-09

Peter J skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpt villa, proffsigt bemötande av Niclas.
    Kan varmt rekommendera Niclas 👌

Mvh//Peter, mycket nöjd kund👍 Läs mer
  • Aida T

2019-04-09

Aida T skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpt villa. Mäklaren som sålde var lyhörd och hjälpte oss med alla våra frågor. Läs mer
    2019-04-09 Daniel E svarar Aida T
    Tack Aida för återkopplingen. Önskar er all lycka framöver och hoppas ni får många fina år i er nya bostad.
  • 2019-04-08

Ann S skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Fick hjälp av Angela Eriksson att sälja en bostadsrätt i Surte. En smidig affär från början till slut.
    Angela hanterade hela försäljningen inklusive styling av lägenheten på ett superproffsig sätt.
    Hon är kompetent, ödmjuk, professionell och trevlig.
    Jag rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2019-04-08 Angela E svarar Ann S
    Tusen tack för din fina rekommendation Ann! Det var verkligen ett rent nöje att få hjälpa till!
  • 2019-04-05

Ann-Marie N skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vårt intryck av Daniel kan vi sammanfatta i följande omdöme.

- förtroende ingivande
    -lätt att nå
    -alltid uppdaterad på vårt ärende
    -lätt att prata med,lugn och en god lyssnare
    Vi kan varmt rekommendera Daniel Läs mer
    2019-04-05 Daniel E svarar Ann-Marie N
    Hej Ann-Marie!
    Tusen tack för återkopplingen och för att jag fick förmånen att hjälpa er med försäljningen.
  • Mia F

2019-04-01

Mia F skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Angela är en seriös, tillgänglig och professionell mäklare som har hjälpt oss att sälja vårt hus.

Genom sitt driv, sin lyhördhet och flexibilitet har hon gång på gång överträffat våra förväntningar.

Vi rekommenderar Angela varmt!!! Läs mer
    2019-04-08 Angela E svarar Mia F
    Tusen tack för er fina rekommendation snälla Mia & Fredrik! Så roligt att få vara med på er resa och vill gärna se hur ert nya hus kommer växa fram.
  • 2019-04-01

Krister H skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi, Britt o Krister Hagorg, valde Angela för att hon var tydlig och förtroendeingivande vid den första träffen.
    Vi har haft ett mycket bra samarbete med Angela som med sin proffsiga energi och tillmötesgående sätt hjälpt oss att sälja vår villa på Trädgårdsvägen 7b i SURTE. Läs mer
    2019-04-08 Angela E svarar Krister H
    Tack Britt och Krister, ni underbara! Varit ett sant nöje. Hoppas ni kommer trivas lika bra i ert nya som ni gjort i huset.
  • 2019-04-01

Danijela M skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Hjälpte min mor att sälja sin villa.
    Daniel har under hela processen gett ett väldigt förstående och professionellt intryck och har även utfört sitt uppdrag på ett sådant sätt. Han har skapat ett stort förtroende hos oss som säljare tack vare att han är lugn, trevlig, professionell och inte på något sätt forcerad. Rekommenderar honom starkt till andra uppdrag. Läs mer
    2019-04-02 Daniel E svarar Danijela M
    Tack Danijela för återkopplingen, det har varit ett sant nöje att få träffa er och hjälpa er med affären.
  • 2019-03-30

Trimor H skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Beatrice har varit duktig och driven genomgående. Bra återkoppling varje gång det varit nödvändig information. Läs mer
  • 2019-03-28

Ilkkan Y skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag sålde min bostadsrätt i Bohus och jag försökte sälja den genom Bjurfors först men de blev ett fiasko. Jag har aldrig någonsin blivit så bra bemött och så professionellt behandlad av någon mäklare, samtidigt som de kändes väldigt personligt. Hon va lyhörd och snabb med lösningar och idéer. Jag skulle rekommendera henne som mäklare till alla som vill sälja sin bostad men även som köpare så kan man känna sig trygg i hennes händer. Kortfattat om de hela är Grymt!!!! Läs mer
  • Stéphanie T

2019-03-26

Stéphanie T skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Pernilla tog sig an ett nästintill omöjligt uppdrag i Älvängen och levererade över all förväntan. Tidigt i processen tog hon sig tiden att gå igenom allt, hon anpassade sina arbetstider efter våra behov och levererade allt det vi hade kommit överens om, och lite till. Professionell, trevlig och väldigt engagerad i sitt jobb och relationen till sina kunder. Rekommenderar henne stark! Läs mer
  • 2019-03-26

Julia T skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sveriges bästa mäklare!
    Hon sålde vårt hus i Älvängen och jag kan verkligen rekommendera henne varmt. Läs mer
  • Claes G

2019-03-23

Claes G skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har haft hjälp av Pernilla för att sälja vår fars bostad i Bohus utanför Göteborg. Eftersom vi inte anlitat någon fastighetsmäklare tidigare visste vi inte vad vi kunde förvänta oss. Vi bor själva i Stockholm och vi förväntade oss en del problem på grund av avståndet, men det visade sig att det gick hur smidigt som helst. Vi kände stort förtroende för Pernilla redan från början och hon tog hand om allt på ett ypperligt sätt under hela processen tills försäljningen var i hamn. Pernilla är dessutom en mycket trevlig och sympatisk människa som det var mycket lätt att samarbeta med om allt som rörde försäljningen i både smått som stort. Ska du välja en mäklare för försäljning av din bostadsrätt är valet enkelt - välj Pernilla så kommer allt att gå mycket smidigt.

Claes och Kristina Läs mer
    2019-03-26 Pernilla A svarar Claes G
    Stort tack för förtroendet jag fick att hjälpa er med försäljningen av er pappas bostad och kan inte nog tacka för denna fina rekommendationen! Jag är glad om ni är glada :)
    Hoppas vi ses igen!
    Hälsningar Pernilla Andersson
  • 2019-03-21

John N skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag är supenöjd med Beatrice på Svensk Fast.
    Trots segare marknad körde hon på och fick folk till visningarna tills jag fick det bud jag var nöjd med. Läs mer

Mats J skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Har köpt en lägenhet. Blev vid varje tillfälle behandlad på ett professionellt men ändå varmt sätt av mäklaren, som levde upp till alla förväntningar jag hade på henne Läs mer

Jimmy S skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag fick förmånen att samarbeta med Beatrice Hindgren när jag letade bostadsrätt. Under processen uppvisade hon ett mycket professionellt agerade med stor passion för service, jag kände mig trygg och säker under hela köpet.
    Hon har helt klart överträffat mina förväntningar på hur en mäklare ska agera under ett köp av en bostad.
    Om du ska köpa fastighet i Ale kommun välj Beatrice Hindgren, för bästa service och hjälp med att köpa din nästa bostad. Läs mer

Emelie N skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Trevligt bemötande och alltid superglad. Samt kunnig på en lokal nivå vilket man saknar på de flesta stora företag idag. Yeah! :) Läs mer
  • 2019-03-18

Knut Göran A skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vårt objekt har varit en sutterängvilla utanför tätbebyggt område. Vi har haft ett antal visningar och huset har inte varit lättsålt. Niclas har varit en bra kontakt, kommit med alternativ och framför allt gjort oss trygga med att vi säljer ett bra hus och att fastigheten kommer att bli såld när rätt köpare kommer! Niclas finns alltid till hands, är korrekt och trevlig. Tack Niclas för att du gjort ett bra jobb, fastigheten blev såld och som det ser ut nu så är alla nöjda!
    Gun-Britt o Göran Läs mer
  • 2019-03-14

YLVA L skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Kan varmt rekommendera Niclas Hylander som mäklare. Har är proffsig, ärlig och kan verkligen branchen. Är alltid tillgänglig och lyssnar av vad jag som kund tycker och vill. Kunde inte fått bättre hjälp med vår försäljning. Tack! Läs mer
  • 2019-03-07

Luciana G skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt bostadsrätt
    Fint bemötande
    Lyhörd mäklare och engagerad
    Mkt nöjd! Läs mer
  • 2019-03-07

Paul R skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har sålt en bostadsrätt i surte
    Vi har den grymmaste mäklaren som finns.
    Vi är supernöjda med våran mäklare Läs mer
  • 2019-02-26

Camilla G skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Kan bara hålla med alla om att Angela är engagerad, strukturerad, glad och positiv, vi har ännu inte sålt någon med henne men däremot köpte vi nu ett hus där hon var mäklaren och med snabb service och behjälplig så vill vi varmt rekommendera henne, vi har även grannar som använt henne för försäljning där hon var väldigt engagerad också i att vara behjälplig i deras nästa boende. Läs mer
    2019-03-03 Angela E svarar Camilla G
    Tack, så roligt att höra och betyder mycket för mig!
  • 2019-02-20

Lina K skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Fick hjälp av Niclas Hylander att sälja vårt radhus. Professionellt bemötande och var alltid tillgänglig för frågor. Gjorde helt klart försäljningen smidig och till en bra upplevelse totalt sett. Läs mer
  • 2019-02-19

Karolina L skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi är enormt nöjda med mäklare Beatrice som hjälpte oss med lägenhetsköpet, en pärla till mäklare⭐️ Läs mer
  • 2019-02-19

Karolina L skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi är så grymt nöjda med vår fantastiska mäklare Angela Eriksson, vilken pärla⭐️ Läs mer
    2019-02-26 Angela E svarar Karolina L
    Ni har varit helt grymma säljare, jätteroligt att få hjälpa er!
    Camilla G gillar detta
  • 2019-02-18

Malin och Kent K skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Angela är en mycket trevlig och duktig mäklare som vi varmt kan rekommendera. Hon är väldigt engagerad, rak och tydlig. Mycket hjälpsam och snabb. Läs mer
    2019-02-26 Angela E svarar Malin och Kent K
    Har varit superroligt att få våra med på er resa till ert nya boende, hoppas att ni kommer trivas lika bra där som här :-)
  • 2019-02-14

Ghazal A skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Beatrice Hindgren is super nice and friendly broker, she worked hard to make a nice deal for me and I am very satisfied with all her help and support! Läs mer
  • 2019-02-07

Camilla P skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Trevlig och kompetent mäklare, med ett bra driv framåt. Sakkunnig och strukturerad.
    Har köpt ett radhus.
    Helhetsintrycket var verkligen bra. Läs mer
    2019-02-18 Angela E svarar Camilla P
    Tack Camilla, hoppas verkligen ni kommer trivas i Ale :-)
  • 2019-02-01

Cecilia H skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag rekommenderar varmt Pernilla Andersson från Svensk fast. i Ale. Hon var otroligt engagerad, vänlig och hjälpsam under hela försäljningsproccessen av min lägenhet, från första telefonsamtal till deklarationshjälp. Pernilla överträffade alla mina förväntingar, och jag skulle inte tveka på att anlita henne igen. Läs mer
    2019-03-07 Pernilla A svarar Cecilia H
    Stort tack för den fina rekommendationen Cecilia!! Har varit väldigt kul att samarbeta med dig under försäljningsprocessen och jag önskar er all lycka till med nya bostaden! Börjar du sakna Ale så är det bara att ringa ;)
    Varma hälsningar Pernilla Andersson
  • Lina S

2019-01-30

Lina S skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi sålde våran lägenhet.
    Hade haft möte med flertal mäklare men kände direkt att det kändes bra med Pernilla.

Vi ville framförallt ha en mäklare som förmedlar rätt budskap när en potentiell köpare kom på visning. Någon som välkomnar och tar emot vid dörren. Svara på frågor och finns där, men inte för påflugen eller för ointresserad.

Gentemot oss som säljare så va det viktigt för oss med en bra kommunikation. Inte för mycket och inte för lite. Vi har heller aldrig sålt en bostad innan så behövde då också en stabil mäklare som vi kunde räkna med oavsett vilka frågor som kommer upp.

Pernilla visade sig vara allt och mer därtill. Är jätte nöjd med att vi gick på magkänslan!
    Hon ställde upp i alla lägen. Allt ifrån våran kommunikation med mäklaren som vi köpt nästa bostad från. Till styling tips. budgivningen, när papper skulle skrivas, samt när nycklar skulle överlämnas.

Jag kan inte starkt nog rekommendera Svensk fastighetsförmedling och Pernilla för en säker och trygg försäljning av en bostad. Läs mer
    2019-02-04 Pernilla A svarar Lina S
    Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag läser vad du skrivit!
    Tack Lina för den otroligt fina rekommendationen!
    Nöjda kunder är mitt mål och jag blir så glad när jag får reda på att jag lyckas, stort tack för förtroendet och hoppas ni trivs i nya huset :)
    Varma hälsningar Pernilla Andersson
  • 2019-01-24

Kieu D skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag och min kille köpte precis en lägenhet i Surte. Tog två dagar från att vi gick på visning och avslutade affären. Väldigt trevlig och proffesionell mäklare som vi rekommenderar varmt! Läs mer
    2019-01-28 Pernilla A svarar Kieu D
    Tusen tack för den fina rekommendationen!!
    Ni är lättsamma kunder som underlättar mitt jobb :)
    Vi ses snart igen.
    Mycket varma hälsningar Pernilla Andersson
  • 2019-01-22

Helena Yasmin B skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mycket nöjd med mäklaren. Mycket tillmötesgående, hjälpsam, trevlig och effektiv. Huset blev sålt snabbt efter visningen. Läs mer
    2019-01-27 Angela E svarar Helena Yasmin B
    Kul att du är nöjd med mitt jobb. Det har varit jätteroligt att hjälpa till med försäljningen av er mors mysiga villa
  • 2019-01-21

Alexander Z skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpte 2:a bostadsrätt, mycket bra bemött av mäklaren.

Hade inte alla svar på våra frågor på visningen, men återkom när hon tagit reda på dom.

Överlag väldigt engagerad och "opartisk" vilket vi ser som positivt och signalerar proffsighet. Läs mer
  • 2019-01-07

Jennifer T skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Bra och snabba svar! Mycket trevlig och kunnig mäklare. Läs mer
    2019-01-27 Angela E svarar Jennifer T
    Så roligt att jag fick sälja denna mysiga villa till ER, är övertygad om att ni kommer trivas :-)
  • 2018-12-22

Jörgen R skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sammanfattningen är snyggt proffsigt och säker försäljning av vår bostadsrätt Läs mer
  • 2018-12-17

Eva Olofsdotter Ö skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt villa.
    Utmärkt bemötande.
    Det gick som på räls.
    Utan henne hade vi aldrig orkat. Hon tog sig an oss som om vi var det viktigaste hon hade att göra.
    En eloge till henne! Läs mer
    2019-01-27 Angela E svarar Eva Olofsdotter Ö
    Tack för den otroligt fina rekommendationen, har varit otroligt roligt att få hjälpa er. Hoppas ni kommer trivas lika bra i er lägenhet!
  • 2018-12-16

Fredric Ö skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag upplevde Angela som en professionell fastighetsmäklare och det var lätt att nå henne om jag hade några frågor.
    I detta fall var jag köpare av en fastighet. Kan rekommendera Angela om man har behov av en fastighetsmäklare. Läs mer
    2019-01-27 Angela E svarar Fredric Ö
    Tack, och välkommen tillbaka till Ale
  • 2018-12-16

Dalia k skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    allt bra o vi haft jätte bra bemötande. Läs mer
    2019-01-27 Angela E svarar Dalia k
    Tack så jättemycket för rekommendationen och hoppas verkligen ni kommer trivas i er nya bostad.
  • 2018-12-03

Hamed V skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Väldigt trevligt bemötande samt kunnig i sitt yrke! Och framför allt lugn å proffsig !
    Vill man köpa eller sälja så rekommenderar ja Daniel Läs mer
    2018-12-04 Daniel E svarar Hamed V
    Tack Hamed för rekommendationen. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad.
  • Emil N

2018-11-30

Emil N skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag sålde min lägenhet via svenskfastighetsförmedling och med Beatrice som mäklare. Beatrice bemötte mig trevligt från början till slut, hon är en väldigt rolig samt öppen person som får än att känna sig trygg. Hon gav mig all den information jag behövde och gav mig svar på de frågor jag ställde. Hon gav mig mycket av sin tid både på arbetet och efter då jag sökte henne efter kontorstid vilket jag verkligen uppskattade.
    Jag rekommenderar henne starkt! / väldigt nöjd kund. Läs mer
    Beatrice H gillar detta
  • 2018-11-30

Ulla Britt G skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Bra bemötande och ett gott stöd. Läs mer
    2018-12-02 Daniel E svarar Ulla Britt G
    Tack för återkopplingen, det glädjer mig att du är nöjd. Hoppas du får det bra i nya bostaden.
  • 2018-11-27

Matti V skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt lägenhet. Gick snabbt o lätt. Väldigt smidig kommunikation. Nöjd. Läs mer
    Beatrice H gillar detta
  • 2018-11-27

Cornelia U skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jätte hjälpsam med att få en bra magkänsla även om man är inte van med svenska procedurers av husköp. Mäklaren organiserade tolkare och en egen teknisk besiktning med försäkringens besiktningsmannen. Hjälpsam med att anpassa kontrakt med besikningsklausul. Läs mer
  • 2018-11-25

Torsten U skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Niclas did a very good lead through the process, starting with the house visit, the bidding and the contract signing. Even if the process is quite different from Germany we felt very satisfied at the end by having the feeling to have bought the right house for us. Läs mer
  • 2018-11-24

Anette H skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har sålt bostad i Nol. Vi blev mycket väl bemötta av mäklaren.
    Förväntningarna var ungefär som vi hade trott. Mäklaren informerade på ett utmärkt sätt och förklarade hur allt skulle gå till.
    Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda :) Läs mer
  • 2018-11-21

Malin G skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Bra bemött. Snabba svar och en väldigt tillgänglig mäklare. Vi sålde vår villa på ett snabbt och smidigt sätt precis som vi ville. Läs mer
  • 2018-11-20

Oskar A skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Snabb och smidig affär.
    Bäldigt flexibel mäklare. Läs mer
  • Eila H

2018-11-20

Eila H skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag har sålt mitt hus i Kollanda. Mäklaren var kunnig, proffsig och hade ett mycket trevligt bemötande. Försäljningen motsvarade mina förväntningar. Läs mer

Ale Torg 16, 449 31 Nödinge