Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Ale Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Ale

Svensk Fastighetsförmedling Ale

Ale Torg 16, 449 31 Nödinge — Visa karta

Funderar du på att flytta i eller till Ale? Vi har koll på bostadsmarknaden och människorna här i kommunen och vet både var köparna finns och vad du ska tänka på inför visning. Dessutom har vi ett starkt kontaktnät och vet vilka objekt som snart kommer ut till försäljning och vilka områden som är trevligast för barnfamiljer, hur du smidigast tar dig till jobbet och hur bussarna går.

Vi har koll på hela kedjan och hjälper dig med kunskap, erfarenhet och engagemang att nå en lyckad bostadsaffär! Kontakta oss, eller kom förbi vårt kontor, för en fri värdering eller tips och råd kring din boendesituation. Välkommen!

Läs vad 196 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ale

• Ek Fastighetsutveckling Ab
    Ek Fastighetsutveckling Ab skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Duktig säljare, grymt bra för båda parterna Läs mer
  • Ronnie S
    Ronnie S skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpt radhus. Angela är alltid nåbar. Ville verkligen hitta ett hus till mig. Inte så stel och trist som många andra mäklare. Gör allt för en försäljning. Läs mer
  • Josefin J
    Josefin J skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt min bostadsrätt
    Kommunicerar bra informerar, tar hand om
    Alltid glad och positiv Läs mer
  • Gun Margret H
    Gun Margret H skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har sålt vår villa med hjälp av Angela Eriksson som vi upplevde var en alldeles utmärkt mäklare.
    Vänlig , trevlig, kunnig och otroligt engagerad.
    Vi är mycke mycke nöjda. Läs mer
    2018-09-18 Angela E svarar Gun Margret H
    Tack 🙏🏽 Har varit otroligt roligt att hitta en ny ägare till er villa. Hoppas ni kommer trivas lika bra i er nya lägenhet!
  • Sture Reidar B
    Sture Reidar B skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Har sålt en fastighet
    Bra bemötande av mäklaren.
    Mäklaren uppfyllde förväntningrna.
    Bra upplevelse men hade önskat att fastiheten skulle förmedlas både på Hemnet och sosiala media. Läs mer
    2018-09-16 Angela E svarar Sture Reidar B
    Har varit supertrevligt att få förmedla er pärla! Förstår tyvärr inte vad du menar med att ni hade önskat hemnet och sociala medier. Såklart använde vi oss av alla sätt för att nå så många som möjligt.

Hemnet:
    6496 besök på Hemnet
    5 har sparat visningstiden
    819 har tittat på alla bilder
    38 har sparat objektet
    2 bevakar slutpriset

Facebook: 1772 som tittat på Facebook och 124 som klickat vidare till annonsen.

Instagram: 479 räckvidd

Smart/ sociala medier:
    Genomsnittlig läsning på annonsen 1min 32 sekunder.
    Räckvidd 15 112 stycken som tittat på annonsen
    5259 som klickat vidare till annonsen

Plus vår egen hemsida👌🏽
  • Anna L
    Anna L skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Kunnig, hjälpsam, bra bemötande, återkopplar.
    Gör hela processen enklare. Läs mer
  • Prosha M
    Prosha M skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi köpte en bostadsrätt som såldes av Pernilla. Vi blev mycket väl bemötta på visningen och under hela köpprocessen. Hon hjälpte oss gärna med att besvara på de frågor och funderingar vi hade både under och efter visningen, vilket var betryggande. Vid kontraktskrivningen gick hon långsamt igenom alla papprena så att vi var väl införstådda. Vi är väldigt nöjda med vår upplevelse! :) Läs mer
  • Magdalena W
    Magdalena W skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi sålde varan villa
    Var väldig trevlig bemött,
    Mäklaren hade mycket tålamod och det blev många visningar.
    Han levde upp till våra förväntningar.
    Vi är nöjda med resultatet. Läs mer
    2018-09-04 Daniel E svarar Magdalena W
    Tack Magdalena för att ni tar er tiden att lämna en rekommendation och för att jag har fått hjälpa er med försäljningen. Det blev några visningar men vi nådde ett bra slutresultat ändå. Lycka till med nya bostaden!
  • Lars B
    Lars B skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Trevlig och proffsigt bemötande.
    Kan rekommendera Läs mer
  • Erik E
    Erik E skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Villa såld på trög marknad, till hyfsat slutpris. Bra bemötande och infriade förväntningar! Läs mer
    2018-09-12 Angela E svarar Erik E
    Tack för förtroendet, hoppas mor och far kommer trivas i sin nya lägenhet!
  • Katrine J
    Katrine J skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Niclas är en mycket kompetent och trygg mäklare som på ett utomordentligt sätt lotsat oss genom både köp och försäljning av bostad. Det märks att han jobbar hårt för att uppnå ett bra resultat, och vi kan inte vara annat än nöjda med hans arbete gällande vår försäljning. Alltid tillgänglig för frågor och med ett vänligt bemötande. Höll oss uppdaterade genom hela processen. Skulle det bli aktuellt med ytterligare bostadsförsäljning för oss hade vi definitivt anlitat honom igen. Läs mer
  • Emilia K
    Emilia K skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vårt radhus såldes på bästa sätt för alla parter.
    Snabbt och lätt med känsla bakom och stor förståelse och omtanke av mäklaren.
    Våra förväntningar och önskemål efterlevdes och vi är så nöjda. Läs mer
    2018-08-26 Angela E svarar Emilia K
    Tack, det var jätteroligt att få hjälpa er att hitta ert nya hem och få sälja ert vackra radhus. Hoppas ni kommer trivas lika bra i ert nya hus :-)
  • Pertti Juhani Maliniemis
    Pertti Juhani Maliniemis skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Kunnig, engagerad och trevlig. Rekommenderas. Läs mer
  • Leila Ö
    Leila Ö skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Niclas skötte försäljningen av min gård och en avstyckad tomt.
    Niclas är saklig och besitter en stor kunskap om marknaden inom sitt område. Jag kände direkt förtroende för honom. Under hela försäljningsprocessen levde han 100% upp till det.
    Niclas engagerade en duktig fotograf och lät fotografen jobba självständigt med mycket bra resultat.
    Under försäljningsprocessen höll Niclas på ett föredömligt sätt mig underrättad om hur det hela fortskred.
    Niclas bistod även med information efter att försäljningen var avslutat.
    Niclas är en jätteduktig fastighetsförmedlare och skulle jag någon gång köpa en fastighet där han verkar skulle jag inte tveka att anlitat honom. Läs mer
  • Gun Margret H
    Gun Margret H skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpte bostadsrätt. Blev visad lägh. på ett trevligt o kunnigt vis.
    Mycket nöjda. Läs mer
  • Cecilia Ann-Charlotte H
    Cecilia Ann-Charlotte H skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålde min bostadsrätt med hjälp av en fantastisk mäklare. Snabb, engagerad, trevlig och höll oss uppdaterad under hela vägen från start till mål. Kunde inte önska något mer från henne! Läs mer
    2018-07-27 Pernilla A svarar Cecilia Ann-Charlotte H
    Jag tackar ödmjukast för de fina orden Cecilia! Hoppas ni har en underbar semester i det fina vädret :)
    Varma hälsningar Pernilla Andersson
  • Martin G
    Martin G skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Lätt att kommunicera med och visar engagemang för både säljare och köpare. Går igenom processen och avtalen lugnt och metodiskt. Läs mer
    2018-07-27 Pernilla A svarar Martin G
    Tackar så hemskt mycket för en fin rekommendation!
    Trots kaffespill ;) Hoppas du har en riktigt skön semester i det fina vädret!
    Varma hälsningar Pernilla Andersson
  • Ted Zbigniew B
    Ted Zbigniew B skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mycket yrkeskunnig, flexibel och noggrann. Läs mer
    2018-07-09 Daniel E svarar Ted Zbigniew B
    Tack Ted för rekommendationen! Trevligt att träffa er igen och kul att ni trivs så bra i Alafors!
  • Alexandra G
    Alexandra G skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag och min sambo är jättenöjda med vår mäklare Beatrice Hindgren! Vi har samarbetat med henne vid 2 tillfällen och är ortroligt nöjda!
    Vi kan starkt rekommendera henne och vi kommer absolut kontakta henne igen för framtida affärer. Läs mer
  • Kristoffer G
    Kristoffer G skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mycket bra bemötande från mäklaren so alltid var kontaktbar och hjälpte till vid en komplex affär Läs mer
  • Ann-Charlotte G
    Ann-Charlotte G skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Efter 1 års bostadssökande med x antal mäklare av mycket varierande kvalitet, valde vi fantastiska Beatrice på svensk fast Ale för att sälja vår 1a i nol.
    Beatrice har ett fantastiskt bemötande och en energi som visar att ingen arbetsuppgift är för stor.
    Om vi i framtiden skall köpa eller sälja bostad igen blir Beatrice det självklara valet för oss. Läs mer
  • Simon E
    Simon E skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag har köpt en liten bostadsrätt på 18 kvm i Nol utanför Göteborg. Under processen blev vi mycket bra bemötta av Beatrice som alltid hade bra svar på våra frågor. Hon var lätt att kontakta och fick köpsprocessen att flyta på snabbt utan problem.

Kort saft så var vi väldigt nöjda med vår köpupplevelse. Läs mer
  • Kenth K
    Kenth K skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi var väldigt oroliga innan försäljningen men blev lugna när vi träffat mäklaren. Jättenöjda !!!!! Läs mer
  • Marie F
    Marie F skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag har sålt en villa i Skepplanda. Jag fick en bra service av Niclas och priset han uppskattade att vi kunde få stämde bra överens med vad slutsumman blev. Läs mer
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Tycker allt gott väldigt smidigt och tillmötesgående. Väldigt nöjd Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har sålt ett radhus i ale kommun. Och jag gick på känslan när jag valde ut den mäklare vi skulle ha. Mäklaren var väldigt trevlig och öppen från start och svarade på alla frågor man hade och hon kändes trygg och säljande utan att vara påtryckande på något vis.

Mäklaren har verkligen hjälpt till och ställt upp när vi har haft frågor eller funderingar man har aldrig tvivlat på att höra av sig. Läs mer
    2018-08-26 Angela E svarar Maria H
    Tack Maria, det var verkligen fina ord. För mig är det oerhört viktigt att ni som kund känner er både trygg och nöjd, att få en sådan här fin rekommendation är verkligen något som fyller mig med mer härlig energi. Tack snälla och lycka till i Nora
  • Ylva G
    Ylva G skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Det var en smidig affär.
    Och mäklaren var mycket tillgänglig. Läs mer
  • Susanna A
    Susanna A skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    har sålt min bostad med hjälp av beatrice. Jag kan starkt rekkommendera henne som mäklare! väldigt duktig proffisionell och snäll tjej. Jag ger 10 av 10 poäng! jätte duktig tjej! Läs mer
  • Peter M
    Peter M skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vid försäljningen av mitt/vårt radhus fungerade allt väldigt bra och jag är mycket nöjd med kommunikation och den hjälp, de råd jag fått av Daniel.
    Daniel och Svenskfastighetsförmedling är förtroendeingivande, trevliga och hjälpsamma. Jag vill gärna rekommendera honom Läs mer
    2018-06-05 Daniel E svarar Peter M
    Tack för återkopplingen! Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen och jag är jätteglad att ni är nöjda med mitt arbete. Hoppas också ni trivs och har det bra i nya bostaden.
  • Jörgen Axel H
    Jörgen Axel H skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köp av Bärnstensvägen 2
    Vi är mycket nöjda med Angela som genom hela processen bemött oss på ett professionellt och trevligt sätt. Läs mer
    2018-06-03 Angela E svarar Jörgen Axel H
    Tack! Ni två kändes helt rätt för denna charmiga fastighet, tror ni kommer stortrivas. Ha en fortsatt skön sommar så ses vi snart vid tillträdet!
  • Inza T
    Inza T skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpt en tvårummare före visning. Väldigt smidig affär där det gick tre dagar från första kontakten med mäklare till kontraktsskrivning. Beskrivning av objekt och verklighet stämde till 100% och mäklaren var väldigt flexibel och lätt att ha att göra med. En kanonaffär! Läs mer
  • Tina E
    Tina E skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt fritidshus. Bemötandet av mäklaren var positivt och genuint trevligt. Tålamod intresse och positiv attityd.

Inga större förväntningar på mäklaren, inför aktiviteter fick jag information om vad som skulle ske, när och hur, försäljningen gick blixtsnabbt och mäklaren genomförde det, proffsigt.

I det som gick lite galet (miss från andra banken) fick jag i akut situation ett vänligt och tålmodigt bemötande av mäklaren med uppföljning. Det ordnade sig till det bästa. Läs mer
  • Maryam M
    Maryam M skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Allt gick super bra och smidig för oss med hjälp av den trvliga och duktiga Beatrice :) Läs mer
  • Kent-Ole N
    Kent-Ole N skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Villa byggd 1936 såld. Fastigheten delvis renoverad, ny altan och kök.
    Snabb, alltid tillgänglig och jag gillar när folk tittar en i ögonen, vilket inger förtroende. Oavsett frågan ögonkontakt finns kvar.
    Över förväntan avseende priset. Mäklaren fick "sparka igång" budgivarna med ett mycket lyckat resultat.
    Angela var kvick och arbetade på en mycket hög nivå. Hennes bemötande mot barnen i dödsboet var perfekt. Detta trots att några av dem uppträdde infantilt . Läs mer
    2018-06-03 Angela E svarar Kent-Ole N
    Tack 🙏🏽 Har varit jättetrevligt att få hjälpa er att sälja ert mysiga hem.
  • Catrin W
    Catrin W skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Villa
    Bra bemött av mäklaren.
    Hon var väldigt kunnig av området.
    Trevlig! Läs mer
    2018-06-03 Angela E svarar Catrin W
    Tack och lycka till i letandet efter nästa bostad!
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Har köpt hus förut tyckte det gick både bättre och snabbare denna gången inget stress man fick tid på sig att fundera och fråga och att han hade svar på allt en toppenmäklare Läs mer
  • Mikael D
    Mikael D skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpte en 2:a i Surte. Glad positiv. Förklarade på ett bra sätt för min son som köpte sin första lägenhet. Det fanns två liknande lägenheter i området. Med två olika Mäklar byråer. Både jag och Andreas fick klart böst intryck av Beatrice och det var det som helt klart vägde över. Läs mer
  • Caroline L
    Caroline L skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålde en fastighet åt min farfar.
    Upplever att alla på Svensk fastighetsförmedling är måna om kunden då jag fick hjälp av dem på kontoret ifall Daniel inte var på plats.
    Daniel levde upp till alla mina förväntningar då jag har sålt via Svensk fastighetsförmedling tidigare Läs mer
    2018-05-30 Daniel E svarar Caroline L
    Tack Caroline för återkopplingen. Vi alla på kontoret är jätteglada att vi får hjälpa dig med dina försäljningar och att du tycker vi gör ett bra jobb. Välkommen åter!
  • Björn Tomas Kurt E
    Björn Tomas Kurt E skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har köpt en villa med hjälp av svensk fastighetsförmedling och vi har fått väldigt bra hjälp och mycket trevligt bemötande hela vägen fram. Läs mer
    2018-06-03 Angela E svarar Björn Tomas Kurt E
    Så roligt att vi tillslut hittade vad ni sökte. Hoppas ni kommer stortrivas 🏡
  • Ruth J
    Ruth J skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt en bostadsrätt. Blev bra bemött och de gjorde ett bra jobb. Läs mer
  • Emma H
    Emma H skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi sålde vår villa och stöd och hjälp från uppstart till kontraktsskrivning. Tryggt och säkert hela vägen! Läs mer
    2018-06-03 Angela E svarar Emma H
    Supertrevligt att få slå ett nytt rekord i området 😉 , och hoppas ni kommer trivas lika mycket i ert nya!
  • Joakim A
    Joakim A skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har sålt en villa. Trots att marknaden plötsligt stendog i november 17 har vi hela tiden fått positiva vibbar från mäklaren som sagt att det kommer lösa sig. Vi har blivit väldigt bra bemötta hela tiden och känt ett stort förtroende. Vi hade höga förväntningar och trots förutsättningarna så lyckades dom uppfyllas. Vi är supernöjda och kan bara lämna dom största rekommendationer. Läs mer
    2018-05-24 Angela E svarar Joakim A
    Tack för att ni inte gav upp hoppet. Kändes självklart att vi till slut skulle hitta rätt köpare till ert vackra hem! Ha en fortsatt trevlig sommar :-)
  • Linnéa T
    Linnéa T skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag sålde min lägenhet, blivit otroligt bra bemött utav min mäklare. Hon gör ett grymt jobb!
    Alla förväntningar jag hade har gått i lås. Läs mer
  • Kristian M
    Kristian M skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Kompetent, snabb och lyhörd!
    Omger sig med de bästa! Läs mer
  • Andreas K
    Andreas K skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mäklare.

Ja blev proffsigt bemött, fick en fin beskrivning av tjänsten och kände mig mycket nöjd efter första mötet.

Mina förväntningar va att mäklaren skulle ha koll och de hade hon verkligen. Ja fick svar på alla mina frågor och allt gick väldigt smidigt!

Ja är mycket nöjd över försäljningen av min lägenhet, ja har haft god kontakt med min mäklare under hela processen. Ja kommer rekommendera Svensk Fastighetsförmedling till vänner som skall sälja i framtiden. Läs mer
  • Dardan H
    Dardan H skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålde mitt hus med hjälp av Nicklas, allt gick smidigt och huset såldes snabbt.

Trevligt bemötande samt snabb med återkoppling när man behövde kontakta honom samt få svar. Läs mer
  • Laila Gerd Viktoria G
    Laila Gerd Viktoria G skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Villa. Bra proffsigt bemötande från mäklaren! Läs mer
    2018-05-24 Angela E svarar Laila Gerd Viktoria G
    Så roligt att vi äntligen hittade huset med stort H. Grattis och välkommen till Ale :-)
  • Felicia W
    Felicia W skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålde för att vi köpt större som vi flyttar till i september.

Blev bemött av en väldigt glad och professionell mäklare som inte bara vet marknaden otroligt bra utan även sina kunder.

Mina förväntningar av Beatrice kan ha varit orealistiskt höga redan från start men hon lyckades ändå överträffa dom med bravur!

Extremt nöjda inte bara med priset vi fick utan hur hela affären skedde. Hade varit minst lika nöjd med vår mäklare om vi fått utgångspriset, men vi fick faktiskt vad vi trodde inte va möjligt i dagsläget vilket gör oss ännu mer impade.

Hurra för Beatrice Hindgren!

/ Felicia och Alexander Läs mer
  • Samuel Ingemar L
    Samuel Ingemar L skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mycker bra! Trevligt, sakligt och smidigt. Läs mer
    2018-05-09 Pernilla A svarar Samuel Ingemar L
    Tack Samuel för en bra rekommendation, det värmer! Hoppas du kommer trivas gott i nya bostaden :)
    Vänliga hälsningar Pernilla Andersson
  • Glenn A