Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Ale Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Ale

Svensk Fastighetsförmedling Ale

Ale Torg 16, 449 31 Nödinge — Visa karta

Funderar du på att flytta i eller till Ale? Vi har koll på bostadsmarknaden och människorna här i kommunen och vet både var köparna finns och vad du ska tänka på inför visning. Dessutom har vi ett starkt kontaktnät och vet vilka objekt som snart kommer ut till försäljning och vilka områden som är trevligast för barnfamiljer, hur du smidigast tar dig till jobbet och hur bussarna går.

Vi har koll på hela kedjan och hjälper dig med kunskap, erfarenhet och engagemang att nå en lyckad bostadsaffär! Kontakta oss, eller kom förbi vårt kontor, för en fri värdering eller tips och råd kring din boendesituation. Välkommen!

Läs vad 114 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ale

• Helen J
    Helen J skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    El perfecto.

Beatrice är jätte trevlig och informerar saker väl.

Vi hade en mycket kort tid med henne på grund av att vår affär blev klart fort. Så jag kan inte skriva något långt om vårt samarbete även om jag hade sett fram emot det. Läs mer
  • Abdelkawi A
    Abdelkawi A skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Han var framgångsrik i erbjudande till försäljning och även vid utarbetande av handlingarز
    Tack Nicklas! Läs mer
  • Johannes V
    Johannes V skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi var på flera visningar med Niclas Hylander innan vi köpte hus och min uppfattning är att han var en "säljare". Han sa lite det man ville höra och försökte prata bort fel man frågade om. Han försökte också förhandla bort en besiktning vi ville ha på några mindre fel. Det som var mest uppseendeväckande var dock vid överlåtelsen från säljaren till oss.. Då dök han inte upp utan hans kollega fick istället rycka in på ett föredömligt sätt. Han hörde inte av sig angående detta heller. Vi är dock nöjda med huset och känner oss inte lurade på något sätt. Läs mer
  • Clara R
    Clara R skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Trevligt bemötande och han känslan av ärlighet infann sig. Mycket viktigt är trovärdighet och att man är ärlig i allt. Det känner jag fanns där. Jag rekommenderar Niklas som mäklare. Läs mer
  • Caroline J
    Caroline J skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi var på en visning där vi tyckte att Niclas inte tog oss på allvar som eventuella köpare. Han ville först inte boka oss till visning men senare kom vi att bli budgivare, la oss dock.
    Andra visningen med Niclas var också det huset vi köpte. Vid budgivningen var han trevlig, intresserad och bra. Även vid kontraktskrivning. Men för att betyget ska vara högre skulle han behövt vara lika tillmötesgående från start. Läs mer
  • Isabel F
    Isabel F skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Kunnig och hjälpsam. Framför allt ärlig och rak. Snabbt återkoppling Läs mer
  • Marianne Ö
    Marianne Ö skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Han fick ett extremsvårt fall (=vårt fall) men han tacklade varje nytt problem med kunskap och säkerhet, och rekommenderad alltid de lösningar som blev bäst.Han var en klippa! Läs mer
  • Johan F
    Johan F skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mycket bra bemötande och bra kommunikation. Duktig på att hitta intresserade köpare. Läs mer
  • Markus S
    Markus S skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Fantastiskt bra! Utan tvekan den mäklaren jag kontaktar nästa gång jag skall sälja. Läs mer
  • Leif Valter E
    Leif Valter E skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Niclas har på ett föredömligt sätt hanterat försäljningen av vår fastighet i Älvängen genom ett strategiskt och professionellt agerande från första till sista kontakt.
    Ett mycket balanserat intryck vad gäller dialogen med både köpare och säljare där han ingående förklarat för bägge parter hur försäljningsprocessen ser ut och vad som kommer att hända.
    Från vår sida kan vi bara lämna våra bästa vitsord. Läs mer
  • Dennis A
    Dennis A skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Skicklig förhandlare och seriös mäklare! Läs mer
  • Björn N
    Björn N skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Niclas gjorde ett grymt bra jobb när vi köpte vårt hus! Genomgående lätt att få tag på, påläst på objektet och hjälpsam vid alla våra frågor. Toppklass!

/Björn och Karro Läs mer
  • Emilia O
    Emilia O skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mycket skicklig mäklare! Levde verkligen upp till förväntningarna! Läs mer
  • Ingegerd H
    Ingegerd H skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Han var vänlig,arbetade på i positiv anda,kändes bra , även när det var lite motgångar , så tappade han ej ”taget” å inte jag heller,så det var väldigt bra.Han var alltid glad, lätt att komunisera med. Läs mer
  • Ulf Ronny E
    Ulf Ronny E skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mäklaren är noga med att skapa en personlig relation och är noggrann med erforderliga rutiner och dokument Läs mer
  • Nina S
    Nina S skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Bra och engagerat bemötande. Tydlig kommunikation och ett trovärdigt intryck. Lätt att ha att göra med. Lite hastig i avslutningen. Läs mer
  • Maan A
    Maan A skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Han var hjälpsam och levde upp till förväntan. Läs mer
  • Katja Anneli S
    Katja Anneli S skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi tycker Niclas gör ett mycket bra arbete . Vi är supernöjda med honom . Läs mer
  • Sefedin H
    Sefedin H skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Uppfattar honom som professionell, pålitlig och kunnig! Läs mer
  • Lirika C
    Lirika C skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    en av dom mest professionella och driftiga o serviceinriktade mäklarna jag mött mvh Lirika Ceku Läs mer
  • Martin Å
    Martin Å skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vänlig, proffesionell o affärsmannamässih Läs mer
    2017-12-20 Daniel E svarar Martin Å
    Hej Martin!
    Tack för återkopplingen, det var ett rent nöje att jobba med er. Välkomna åter om ni kommer på flyttankar igen framöver.
  • Annika O
    Annika O skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Proffsigt bemötande. Intresserad. Kunning. Hade stor kännedom om området. Det blev en snabb och smidig affär. Läs mer
  • Margit S
    Margit S skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Tillmötesgående,ställde upp för önskad visning i efterhand.
    Trevligt bemötande. Läs mer
  • Hannah R
    Hannah R skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Snabba affärer är Niklas melodi. Trevlig, tillmötesgående och svarade alltid på frågor och undringar- även efter köp. Läs mer
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Bra intryck, vi upplevde en god service av Niclas Läs mer
  • Hanna B
    Hanna B skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Det har fungerat fantastiskt bra med Beatrice från start till slut. Från första mötet där vi hade bokat en värdering inför försäljning fick vi uppfattningen att Beatrice var ett tryggt och bra val då hon har stor erfarenhet av försäljning inom vår förening och hade svar på alla de frågor vi hade. Processen löpte sedan på smidigt och Beatrice var alltid snabb med att svara på de frågor som kom upp under vägen. Vid försäljningen, som skedde efter förhandsvisning, upplevde vi också att vi fick bra stöd och råd och vi kände oss trygga i våra beslut hela vägen. Affären gick väldigt snabbt och smidigt, helt enligt våra förhoppningar och önskemål. Kan starkt rekommendera Beatrice! Läs mer
    2017-12-06 Beatrice H svarar Hanna B
    Tusen tack för era fina ord! Det har verkligen varit en ära att få hjälpa er med försäljningen och önskar er all lycka i nästa hus (även fast det inte är i ale ;) ).
  • Emma H
    Emma H skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Ett genuint intresse, engagemang, proffsigt bemötande och bra information/återkoppling. Läs mer
    2017-12-06 Beatrice H svarar Emma H
    Tack för förtroende och för era fina ord, helt bombsäker på att ni kommer stortrivas i nya huset!
  • Oliver D
    Oliver D skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Fruktansvärt trevlig köpupplevelse rakt igenom, från start till slut så flöt allt på perfekt Läs mer
    2017-12-06 Beatrice H svarar Oliver D
    Tack för den fina rekommendationen och vet att du kommer trivas gott i nya lägenheten!
  • Eva E
    Eva E skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Bra kommunikation, trevlig och tillmötesgående Läs mer
  • Håkan A
    Håkan A skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Ärlig, rakt på sak, kunnig och mån om sina kunder. Hekt enkelt den bäste vi har haft. Som "gammal" bankman har jag träffat många mäklare och Niclas är en av de bästa jag träffat på. Läs mer
  • Mona Merit K
    Mona Merit K skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Lätt att samarbeta med och återkopplat så snart det har varit möjligt.
    Har också kommit med förslag mm. Kanske lite väl optimistisk när det gäller utgångspriset, vilket kan medföra att säljaren blir besviken. Nu är vi ändock nöjda med slutresultatet. Läs mer
  • Lise-lott E
    Lise-lott E skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mycket kunnig , Trevligt sätt, Vet vad han gör, lätt att resonera med.Rekomendras varmt. Läs mer
  • Cassandra H
    Cassandra H skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Kan varmt rekommendera Daniel Eriksson vid köp av hus.
    Han var proffsig, hjälpsam, hade god kontakt med säljarna och oss, och svarade på frågorna man hade snabbt! Läs mer
    2017-11-27 Daniel E svarar Cassandra H
    Hej Cassandra!
    Tack för att du tagit dig tiden att rekommendera mig, önskar er all lycka framöver och att ni kommer stortrivas i er nya bostad.
  • Claes G
    Claes G skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi hade Daniel Eriksson som sålde vårt hus och vi e så supernöjda!! Han gör att man känner sig trygg från första stund. De e ordning o reda o vi fick hela tiden information vad som händer o sker. Kan starkt rekommenderas!!

Claes o Anette Läs mer
    2017-11-27 Daniel E svarar Claes G
    Hej!
    Tack Clas för rekommendationen, det har varit superkul att jobba med er.
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag har fått ett väldigt bra bemötande av Nicklas. Han är proffesionell och duktig och levde mer än väl upp till min förväntan. Läs mer
  • Johan A
    Johan A skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Niclas är otroligt proffsig och han hade svara på alla våra frågor och var väldigt hjälpsam Läs mer
  • Caisa H
    Caisa H skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Han var väl bra. Som en mäklare typ Läs mer
  • Kim E
    Kim E skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mycket gott och proffsigt bemötande! Bra tillgänglighet Läs mer
  • Melanie J
    Melanie J skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Niclas var proffsig, kunnig och trevlig. Det kändes tryggt att han honom som mäklare. Läs mer
  • Susanna G
    Susanna G skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mycket bra, över förväntan!
    Höll mig informerad på ett proffesionellt sätt, slarvade aldrig med att återkomma med information, även efter slutförd försäljning.
    En säljare långt ut i fingerspetsarna, får akta mig när jag nästa gång står som spekulant på ett hus han säljer. ;o)

Borde egentligen ha honom som konsult. (förutom besiktningsman) vid köp av nytt hus, men det verkar som att han får väldigt många försäljningsuppdrag i Ale. Läs mer
  • Sebastian B
    Sebastian B skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Trevlig och kunnig mäklare, vi rekommenderar honom. Läs mer
  • Emilia G
    Emilia G skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    En mäklare på hugget som vill sälja och kan sälja utan att vara för på eller ge känslan av opålitlighet. Förtroendeingivande och väldigt bra mäklare som var mån om oss som kunder och gick det lilla extra vilket för oss betydde väldigt mycket. Var lite strul med köparna, men mäklaren lyckades hantera situationen bra.
    Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Jessica O
    Jessica O skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    En trovärdig och engagerad mäklare. Vi har varit nöjda. Med vänlig hälsning, Jessica Läs mer
  • Ronny E
    Ronny E skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Inger förtroende och har en bra relation till kunder Läs mer
  • David S
    David S skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag är mycket nöjd med Niclas Hylander. Jag är både nöjd med honom rent samarbetsmässigt och för att han föreslog det utgångspris han gjorde. Hade jag valt en av hans konkurrenter hade jag antagligen inte fått såpass mycket som jag fick för bostaden. Läs mer
  • Eva Margareta A
    Eva Margareta A skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Lätt att få tag på god komunikation snabba korrekta svar proffsigt bemötande kan väl rekommenderas Läs mer
    2017-11-17 Angela E svarar Eva Margareta A
    Fantastiskt kul att höra! Det har varit en ära att få hjälpa er med försäljningen! Hoppas att ni kommer att trivas riktigt bra i ert nya hus 😀
  • Mats C
    Mats C skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Kontakten med Angela Eriksson har varit rakt igenom robust. Inget lämnas åt slumpen. Ordning och reda på ett trevligt och rakt sätt. Angela kan jag verkligen rekommendera! Läs mer
    2017-11-11 Angela E svarar Mats C
    Tack snälla Mats och Ida för era fina ord! Nu hoppas vi att månaderna går fort så att ni snart får tillträde till ert nya hem 😀
  • Kerstin E
    Kerstin E skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Trevligt och proffsigt bemötande! Ingav förtroende! Läs mer
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Konkret, engagerad, hjälpsam. Läs mer
  • Kent E
    Kent E skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    En kanonbra mäklare det kändes tryck med en
    Kunnig mäklare Läs mer
    2017-11-07 Daniel E svarar Kent E
    Hej Kent!
    Tack för återkopplingen och kul att ni är nöjda. Jag är glad att jag fick hjälpa er med försäljningen.

Ale Torg 16, 449 31 Nödinge