Svensk Fastighetsförmedling Ale

Svensk Fastighetsförmedling Ale

Våra mäklare i Ale hittar köpare i hela landet

Alla våra mäklare är uppväxta eller bosatta i vår härliga kommun och besitter djupgående kunskap om varje område för att kunna presentera bostäderna på absolut bästa sätt. Mäklarna är också certifierade för försäljning av nyproduktion och vi kan även hjälpa dig med på förmedling av skogsfastigheter och lantbruk.

Genom noga studier av flyttströmmarna vet vi var vi hittar rätt köpare till just din bostad. Till hjälp har vi en av Sveriges mest besökta hemsidor för bostäder och ett av branschens största kundregister. För att kunna presentera de mest tilltalande annonserna samarbetar vi med de bästa stylisterna och fotograferna. Med hjälp av vårt unika verktyg för digitala och sociala annonskampanjer kan vi exponera din bostad i de populäraste kanalerna, allt för att kunna nå det bästa möjliga slutresultatet för dig som kund.

Tillsammans skapar vi ett hållbart boendeliv genom att sammanföra drömmar och förhoppningar för det många människorna. Vårt kundlöfte ”alltid rätt känsla” summerar vår viktigaste uppgift som vi dagligen ska leva upp till – att oavsett kunduppdrag eller sammanhang på jobbet, förmedla rätt känsla.

Oavsett om du vill sälja din bostad eller önskar en värdering är du varmt välkommen att kontakta oss mäklare i Ale.

Läs vad 1171 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ale 2

• köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    2022-09-27 Verifierad kund
    Cecilia är en professionell, alltid tillgänglig och effektiv. Du gör köpprocessen mycket enklare för oss tack vare den goda kommunikationen. Vi är mycket tacksamma.
    Thank you so much, I hope and believe that you will enjoy your new home. Cecilia Olofsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    2022-09-25 Verifierad kund
    Snabb återkoppling och supertrevligt bemötande! Kände stort förtroende för Andréa under processen att köpa hus. Rekommenderar varmt!
    Tusen tack för dina fina ord Emelie, dom värmer verkligen ska du veta. Jag är jätteglad att det blev just ni som köpte huset. Andréa Gustafsson
    2022-09-25 Verifierad kund
    Snabb återkoppling och super trevligt bemötande! Kände stort förtroende för Andréa, inga frågor var för dumma att ställa, engagerad, kunnig och alltid glad. Andréa ingav ett lugn som var härligt när man är nervös inför ett husköp. Rekommenderas varmt!
    Jag är så glad över att det blev ni som fick köpa huset, ni kommer att trivas så bra! Tack för att ni varit så mysiga och trevliga att ha att göra med. Önskar er all lycka framöver. Andréa Gustafsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    2022-09-24 Verifierad kund
    Andrea hade hela tiden full koll och anpassade försäljningsprocessen till det bästa möjliga under gällande omständigheter. Hon informerade löpande om läget och hade en taktisk plan från början, som hon höll sig till.
    Jag är mycket nöjd med hur hon genomförde försäljningen.
    Jag är väldigt tacksam för att jag fick förtroendet att sälja huset Anders och det har bara varit enkelt att ha med dig att göra. Det underlättar verkligen mitt jobb. Andréa Gustafsson
    2022-09-23 Verifierad kund
    Trevligt och förtroendeingivande bemötande.
    Hon levde upp till mina förväntningar och gjorde ett utmärkt jobb.
    Hon skötte allt exemplariskt, har inget att anmärka.
    Tack för förtroendet och gott samarbete Kenneth. Det lägger en bra grund till att jag kan göra ett bra jobb. Andréa Gustafsson
    • Alvhem
    2022-09-21 Verifierad kund
    Mycket trevligt mäklare och professionellt bemötande.
    Stort tack för att du tog dig tiden att lämna en rekommendation Yannis. Jag har uppskattat vår raka och tydliga kommunikation. Andréa Gustafsson
    2022-09-20 Verifierad kund
    Andréa är en fantastisk mäklare som visar engagemang och kunnighet inför sitt jobb. Alltid glad med ett trevligt bemötande samt 100% tillgänglighet. Vi kände ett stort förtroende och trygghet inför/under vårt husköp! Vi är väldigt nöjda! Rekommenderas varmt!
    Jag blir så otroligt glad över dina fina ord Emelie! Dom speglar så bra hur jag önskar att uppfattas i min yrkesroll. Personligt men proffesionellt med glimten i ögat. Andréa Gustafsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Rackborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    2022-09-19 Verifierad kund
    Henrik är fantastisk, en positiv person, duktig att sälja bostaden snabbt och enkelt, mycket god service ingenting var omöjligt.
    Jag ger honom den bästa rekommendationen.
    Tack för de fina orden Stefan. Återigen vill jag tacka för förtroendet och vad kul att ni är nöjda!
    Det är bara att återkomma om ni längtar tillbaka till Ale någon dag ;)!
    Henrik Rackborg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    2022-09-19 Verifierad kund
    Trevlig, förklarande och ej ”så säljande”
    Trevligt bemötande!
    Julia är en kunnig och erfaren mäklare som vet vad hon pratar om.

Väldigt hjälpsam genom processen och lätt att få tag på.
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    2022-09-17 Verifierad kund
    Daniel är väldigt trevlig, tillmötesgående och hjälpsam med allt man behöver hjälp och stöd i vid ett bostadsköp!
    Tack Robin för den fina rekommendationen och stort lycka till i nya huset. Daniel Eriksson
    2022-09-15 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och professionell. Enkel kontakt och vi blev av med lägenheten snabbt efter att ha anlitat Henrik.

Känner enorm lättnad då tidigare mäklaren inte fick den såld på flera månader.

Rekommenderas starkt. 5/5
    Tackar för att jag fick förtroendet att hjälpa er Erik! Stort tack för det samt för att du tog dig tiden att lämna några rader här, det uppskattas otroligt mycket ska du veta! Henrik Rackborg
    2022-09-15 Verifierad kund
    Ett underbart bemötande , proffsigt och förstående.
    Jag är riktigt nöjd att få ha henne som mäklare.
    Snabbt, smidigt och hjälpande.
    Ja, den dagen jag glömmer av hur det kändes inför att köpa vårt egna första hus 2010 - då ska jag nog sluta som mäklare tror jag. Så viktigt att man som köpare känner sig trygg och omhändertagen inför sitt livs största affär! Tusen tack för dina fina, fina ord Kim- dom värmer verkligen! Andréa Gustafsson
    2022-09-15 Verifierad kund
    Jätte bra bemötande, hade inte direkt några förväntningar då de är mitt första köp med det känns otroligt bra !
    Så roligt att ha fått vara en del av ert första husköp Linus! Tack för dom fina orden, det uppskattar jag verkligen ska du veta. Andréa Gustafsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    2022-09-14 Verifierad kund
    Mycket trevlig. Kan starkt rekommendera Cecilia.
    Stort tack för att jag fick hjälpa Er, lycka till med din nya bostad. Cecilia Olofsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    2022-09-11 Verifierad kund
    Alltid proffsig och tillmötesgående
    2022-09-08 Verifierad kund
    Väldigt nöjd med Julias arbete, proffsigt, snabbt och blev en bra försäljning.
    2022-09-08 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande, alltid återkoppling när man behövde nå henne på telefon. Bra information angående vårt bostadsköp.
  • Björn F
    2022-09-08 Verifierad kund
    Mycket nöjd! Trevligt och professionellt bemötande. Kunnig, väl påläst och resultatinriktad.
    2022-09-07 Verifierad kund
    Så glad att vi hade just Cecilia som mäklare! Så lyhörd, kompetent, trygg, förtroendeingivande.
    Tack för fina ord, det har varit en ära att få hjälpa er, jag önskar er stort lycka till framöver. Cecilia Olofsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    2022-09-03 Verifierad kund
    Grymt effektiv, engagerad & duktig. En riktig stjärna !
    Tack för förtroendet 🙏🏽Har varit en ära att få lov att förmedla er vackra bostad vidare. Angela Eriksson
  • köpte sitt hus med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    2022-09-03 Verifierad kund
    Helt grymt bra bemötande. Vårat första husköp, så mycket vi inte visste och undrade över. Angela tog sej all tid i världen för att hjlpa och lotsa oss i hamn.
    Väldigt tacksamma att vi fick henne😁👍
    Tack 🙏🏽 Så otroligt roligt att ni blev ägare till denna pärla, ni kommer garanterat stortrivas! Angela Eriksson
    2022-09-02 Verifierad kund
    Andrea får 10 av 10 möjliga poäng !
    Gör allt för sina kunder
    Alltid tillgänglig
    Proffesionell och kan sin sak
    Jag blir såå glad över dina fina ord Helen. Tack för gott samarbete och öppen, god kommunikation. Andréa Gustafsson
    2022-09-01 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda hur vi tillslut fick till en affär i dessa tider även om vi inte fick det vi tänkt oss.
    Positivt med Andrea är att vi alltid fått tag på henne när vi haft funderingar kvällar, helger även på sin semester la hon ner tid på oss.
    Så skönt att vi fick till ett bra avslut tillslut, även om det är lite avvaktande tider just nu. Nu kan ni se fram emot härliga år i er nya pärla. Tack för att du skrev några rader här, det betyder mycket för mig. Andréa Gustafsson
    2022-09-01 Verifierad kund
    Mycket duktig , trevlig tjej och göra med, vi fick bra kontakt.
    Tack
    Tack själv för god kommunikation och trevlig bemötande Reza. Andréa Gustafsson
    2022-08-25 Verifierad kund
    Andréa är glad, engagerad och professionell. Hon får en att känna sig trygg med sin husförsäljning.
    Blir så glad över att du tog dig tiden att lämna en rekommendation Niclas. Tack för fina ord, de rimmar bra med hur jag önskas uppfattas i min yrkesroll! Ska bli spännande att följa ert husbygge framöver. Andréa Gustafsson
    2022-08-25 Verifierad kund
    Vi har fått förtroende för Andrea och en mäklare som inger trygghet och har realistiska svar. Serviceinriktad och professionell.
    Tusen tack för dina fina ord Amira. Ni kommer trivas så bra uppe på höjden! Nu ska vi se till att lösa en riktigt bra försäljning av ert nuvarande hus, stort tack för förtroendet där! Andréa Gustafsson
    2022-08-25 Verifierad kund
    Angela is very helpful and good communicator in all levels
    Thank you 🙏🏽 Warm welcome to Surte! Angela Eriksson
    2022-08-25 Verifierad kund
    Jätteduktig mäklare som gjorde allt för att vi skulle få sålt, både till rätt pris och rätt person!
    Jag är så tacksam och glad att jag fick förtroendet att förmedla er pärla vidare till en ny familj. Jag håller med dig, jag tror verkligen att vi hittat rätt köpare! Ska bli så spännande att få följa er resa mot nya huset. Andréa Gustafsson
    2022-08-23 Verifierad kund
    Angela är mycket kunnig, lyhörd och aktiv i sin yrkesroll. Proffsigt bemötande och väl tillgänglig under hela processen.
    Ger henne mitt bästa betyg 🏆
    Tack 🙏🏽 Har varit superroligt att få hjälpa er. Längtar du tillbaka till Ale så är det bara att slå en signal 😊 Angela Eriksson
    2022-08-22 Verifierad kund
    Väldigt empatisk och engagerad mäklare. Dessutom väldigt noggrann och tillgänglig.
    Toppen och rekommenderas varmt :)
    Tack för förtroendet att få förmedla er pärla vidare till nästa ägare 🙏🏽 Angela Eriksson
    2022-08-17 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande och en klar plan för försäljningen av lägenheten. Vi kände på förhand en viss oro över de stigande räntorna, men allt gick som på räls. Stort cred!
    2022-08-15 Verifierad kund
    Toppenbra! Vi fick bra hjälp och Julia var ett tryggt stöd när vi köpte vår första bostad 🌟
  • sålde sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    2022-08-11 Verifierad kund
    En väldigt trevlig och engagerad mäklare som vet vad han pratar om. Bra på att hålla oss säljare uppdaterade och hur försäljningen går och bra på att förklara om det är något vi inte förstår. Rekommenderar starkt!
    Tack Nathalie för rekommendationen, kul att ni är nöjda! Daniel Eriksson
    2022-08-08 Verifierad kund
    Julia har varit helt fenomenal och otroligt effektiv genom hela processen.
    Rekommenderar Julia till alla!
    2022-08-03 Verifierad kund
    Fantastisk! Så tillmötesgående, snabb på att svara, pedagogisk! Nu har vi hittat vårt framtidshem!
    Tack 🙏🏽 Kommer garanterat bli hur bra som helst, med er två som ägare! Angela Eriksson
    2022-07-21 Verifierad kund
    Köpte en lägenhet genom Julia och hon var påläst på objektet och lätt att nå. Proffsig!
    2022-07-18 Verifierad kund
    Julia är toppen. Svarar alltid när man har frågor och försöker alltid lösa situationen på bästa sätt. Rekommenderas till 100%
  • köpte sin bostad med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    2022-07-11 Verifierad kund
    Angela var väldigt trevlig och proffsig i sitt bemötande.
    Det kändes tryggt när hon guidade oss igenom köpet av gården.
    Så självklart använder vi Angela när vi ska sälja våran bostad.
    Stor tack 🙏🏽 Så otroligt roligt med rätt köpare på rätt objekt. Ni kommer garanterat stortrivas på gården! Angela Eriksson
  • sålde sin bostad med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    2022-07-11 Verifierad kund
    Snabb och enkel försäljning av vår fastighet. 5/5
    Tack 🙏🏽 En ära att få hjälpa er igen. Angela Eriksson
    2022-07-10 Verifierad kund
    En fantastisk mäklare som ger ett gott förtroende
    Tack Elisabeth för rekommendationen. Daniel Eriksson
    2022-07-10 Verifierad kund
    Angela är proffsig, noggrann och kunnig. Tänker på alla detaljer och väldigt lätt att ha att göra med. Vi har haft ovärderlig hjälp av henne i samband med försäljningen av vår gård. Rekommenderas varmt!
    Tack Anna 🙏🏽 för förtroendet, har varit jätteroligt att få hjälpa er att förmedla er gård vidare. Angela Eriksson
    2022-07-09 Verifierad kund
    Trevlig och smidig att ha kontakt med. Det var mäklaren som tipsade oss om bostaden vilken vi blev väldigt tacksamma för. Det enda banken tyckte var märkligt var att vi inte hade fått någon ordentlig objektbeskrivning av huset. Men det fixade hon när vi bad om det. Vi är väldigt nöjda.
    Så roligt att vi lyckades hitta ett hus till er som aldrig hann ut på den öppna marknaden Jasmin. Därav att det inte fanns någon objektsbeskivning då det aldrig publicerades på hemsidan, men som du skriver så var det ju inga problem att fixa i efterhand :) Ni kommer att trivas såå bra och få många härliga minnen skapade där. Ha en härlig sommar! Andréa Gustafsson
    2022-07-09 Verifierad kund
    Väldigt hjälpsam och allt gick smidigt och bra
    Stort tack för fina ord Oskar. Väldigt roligt att det blev just ni som köpte huset. Ha en härlig sommar! Andréa Gustafsson
    2022-07-08 Verifierad kund
    Bra bemötande under hela tiden, hon var noga med att kontakta oss efter varje visning! Hon gav aldrig upp hoppet trots förändrat läge! Tack för hjälpen!
    Tack Anna 🙏🏽 Har varit väldigt roligt att hjälpa er att förmedla er gård vidare. Angela Eriksson
    • Hålanda
    2022-07-07 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig! Klart godkjänd., kan rekommenderas!
    Tusen tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av din lilla pärla med sjöutsikt Dag. Jag önskar dig allt gott framöver. Andréa Gustafsson
  • sålde en tomt med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    2022-07-07 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett utmärkt sätt. Tydlig och enkel hantering, man känner sig välinformerad när mötet är slut.
    Stort tack igen för förtroendet att få hjälpa er med skrivuppdrag på era tomter 🙏🏽 Angela Eriksson
    2022-07-05 Verifierad kund
    Daniel är en fantastisk mäklare !!Lugn , vänlig ,seriös , jag har känt mig trygg med Daniel !
    Han har levt upp till hur man vill att en mäklare skall vara . Han har mitt fulla förtroende!!
    Jag kommer varmt rekommendera Daniel till mina vänner och bekanta !
    Tack Marie för de fina orden och för att du lämnar en rekommendation. Förstår att det var svårt för er att sälja ett sådant fint ställe men jag är övertygad om de nya ägarna kommer ta hand om fastigheten på bästa sätt. Daniel Eriksson
    2022-07-04 Verifierad kund
    Daniel skötte allt från början till slut på ett utmärkt sätt.
    Man kände sig trygg och fick löpande info under försäljningen.

MVH / Dennis Abrahamsson
    Tack för återkopplingen Dennis, glad för att jag fick hjälpa er med försäljningen. Ha en fin sommar! Daniel Eriksson
    2022-06-30 Verifierad kund
    Trevlig och bra på alla sätt, och hon fick sålt min lägenhet väldigt smidigt och smärtfritt. Fort gick det ochså !
    Jätte tacksam och nöjd med Julia som min mäklare.