Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Ale Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Ale

Svensk Fastighetsförmedling Ale

Ale Torg 16, 449 31 Nödinge — Visa karta

Funderar du på att flytta i eller till Ale? Vi har koll på bostadsmarknaden och människorna här i kommunen och vet både var köparna finns och vad du ska tänka på inför visning. Dessutom har vi ett starkt kontaktnät och vet vilka objekt som snart kommer ut till försäljning och vilka områden som är trevligast för barnfamiljer, hur du smidigast tar dig till jobbet och hur bussarna går.

Vi har koll på hela kedjan och hjälper dig med kunskap, erfarenhet och engagemang att nå en lyckad bostadsaffär! Kontakta oss, eller kom förbi vårt kontor, för en fri värdering eller tips och råd kring din boendesituation. Välkommen!

Läs vad 207 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ale

• Lars K skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Min familj har precise köp en fastighet genom Svensk Fastighetsförmedling Ale (Angela) och vi har blivit bemötta på ett proffesionellt och kundmedvetet sätt. Vi är mycket nöjda med ert (ditt) sätt att sköta hela afären. Tack med vänliga hälsningar. Fam Karlsson Läs mer
  • Kerstin K skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag har köpt ett fritidshus och har haft en mycket bra kontakt med min mäklare. Läs mer
  • Dan D skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Har både köpt och sålt bostad genom Beatrice och har känt mig trygg med hans insats som både köpare och säljare. Har stor lokal kännedom, lätt att få kontakt med folk samt inger trygghet. Kan verkligen rekommendera mäklaren. Läs mer
  • bertil a
    bertil a skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Niclas Hylander har hjälpt oss köpa hus i Nödinge. Han är mycket kunnig och tillmötesgående, svarar snabbt på frågor och funderingar. Han visar verkligen intresse för oss som kunder och hetsar inte fram snabba oövertänkta beslut. En kunnig och seriös mäklare som ställer upp. Rekommenderas. Läs mer
  • Cim N
    Cim N skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag och min sambo har precis skrivit kontrakt på en bostadsrätt som fantastiska Pernilla Andersson förmedlade. Hon är en otroligt kompetent mäklare med koll på läget och har ett fantastiskt kundbemötande gentemot både säljare och köpare. Hon inger en otroligt trygghet med sin kompetens. Jag skulle rekommendera henne alla dagar i veckan och den dagen det är dags för att leta nytt boende kommer hon vara den vi först kommer att kontakta :) Läs mer
    2018-11-05 Pernilla A svarar Cim N
    Stort tack för denna ofattbart fina rekommendationen som jag fått av er!
    Jag jobbar stenhårt för att göra eran upplevelse som köpare så smidig och härlig som det bara går! Gratulerar till en jättefin bostad och jag är övertygad om att ni kommer stortrivas.
    Vi hörs och ses! :)
  • Evy D
    Evy D skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålde ett enplanshus i Ale Kommun. Bemötandet var lugnt och sansat, fick raka svar på de frågor vi hade. Kändes som om köpare och säljare var lika
    viiktiga i affären. Läs mer
    2018-10-25 Daniel E svarar Evy D
    Stort tack för rekommendationen. Det glädjer mig att ni är nöjda och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen.
  • Mia E skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi hag kunnat slappna. av och överlåtit allt till mäklaren Läs mer
  • Lina Victoria E skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Beatrice, jätte duktigt med ett behagligt sätt och bemötande. Läs mer
  • Anneli B skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi anlitade Daniel efter att vi först försökt sälja huset själva. Tack o lov för det beslutet 🙏🏼 Allt blev så mycket bättre Daniel är realistisk professionell och smidig. Dessutom lugn och trevlig! Vi rekommenderar Daniel varmt! Läs mer
    2018-10-17 Daniel E svarar Anneli B
    Hej Anneli!
    Tack för rekommendationen, uppskattar det verkligen och tack för att jag har fått hjälpa er med försäljningen. Ha det gott och lycka till med nya bostaden!
    Anneli B, Daniel E gillar detta
  • Linda S
    Linda S skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt bostad. Vi hade höga förväntningar och mäklaren levde upp till dem. Kan starkt rekommenderas till andra! Läs mer
    2018-10-19 Angela E svarar Linda S
    Har varit superroligt att få hjälpa er, i både letandet efter den nya bostaden och med er försäljning.
  • Kajsa F skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Daniel har sålt flera bostäder för oss och vi är mycket nöjda. Daniel är väldigt hjälpsam och trevlig. Försäljningarna har alltid varit lyckade och Vi känner stort förtroende för Daniel och Svensk Fastighetsförmedling Ale. Läs mer
    2018-09-27 Daniel E svarar Kajsa F
    Hej Kajsa,
    Tack för rekommendationen. Det har varit ett nöje att få hjälpa er vid varje försäljning och blir det aktuellt igen så är ni varmt välkomna att kontakta mig. Lycka till med nya bostaden!
    Daniel E gillar detta
  • Ek Fastighetsutveckling Ab skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Duktig säljare, grymt bra för båda parterna Läs mer
  • Ronnie S skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpt radhus. Angela är alltid nåbar. Ville verkligen hitta ett hus till mig. Inte så stel och trist som många andra mäklare. Gör allt för en försäljning. Läs mer
    2018-10-19 Angela E svarar Ronnie S
    Klart vi skulle hitta ett nytt boende till er ;-) Lycka till med renoveringarna, så kommer jag gärna förbi och tittar när allt är klart!
  • Josefin J skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt min bostadsrätt
    Kommunicerar bra informerar, tar hand om
    Alltid glad och positiv Läs mer
  • Gun Margret H skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har sålt vår villa med hjälp av Angela Eriksson som vi upplevde var en alldeles utmärkt mäklare.
    Vänlig , trevlig, kunnig och otroligt engagerad.
    Vi är mycke mycke nöjda. Läs mer
    2018-09-18 Angela E svarar Gun Margret H
    Tack 🙏🏽 Har varit otroligt roligt att hitta en ny ägare till er villa. Hoppas ni kommer trivas lika bra i er nya lägenhet!
  • Sture Reidar B skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Har sålt en fastighet
    Bra bemötande av mäklaren.
    Mäklaren uppfyllde förväntningrna.
    Bra upplevelse men hade önskat att fastiheten skulle förmedlas både på Hemnet och sosiala media. Läs mer
    2018-09-16 Angela E svarar Sture Reidar B
    Har varit supertrevligt att få förmedla er pärla! Förstår tyvärr inte vad du menar med att ni hade önskat hemnet och sociala medier. Såklart använde vi oss av alla sätt för att nå så många som möjligt.

Hemnet:
    6496 besök på Hemnet
    5 har sparat visningstiden
    819 har tittat på alla bilder
    38 har sparat objektet
    2 bevakar slutpriset

Facebook: 1772 som tittat på Facebook och 124 som klickat vidare till annonsen.

Instagram: 479 räckvidd

Smart/ sociala medier:
    Genomsnittlig läsning på annonsen 1min 32 sekunder.
    Räckvidd 15 112 stycken som tittat på annonsen
    5259 som klickat vidare till annonsen

Plus vår egen hemsida👌🏽
  • Anna L skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Kunnig, hjälpsam, bra bemötande, återkopplar.
    Gör hela processen enklare. Läs mer
    Niclas H gillar detta
  • Prosha M skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi köpte en bostadsrätt som såldes av Pernilla. Vi blev mycket väl bemötta på visningen och under hela köpprocessen. Hon hjälpte oss gärna med att besvara på de frågor och funderingar vi hade både under och efter visningen, vilket var betryggande. Vid kontraktskrivningen gick hon långsamt igenom alla papprena så att vi var väl införstådda. Vi är väldigt nöjda med vår upplevelse! :) Läs mer
    2018-11-05 Pernilla A svarar Prosha M
    Tackar ödmjukast för en fin rekommendation från er!! :)
    Jag blir så glad när ni är nöjda med upplevelsen och snart är det dags för den roligaste biten - inflyttning!
    Vi hörs och ses!
    Pernilla A gillar detta
  • Magdalena W skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi sålde varan villa
    Var väldig trevlig bemött,
    Mäklaren hade mycket tålamod och det blev många visningar.
    Han levde upp till våra förväntningar.
    Vi är nöjda med resultatet. Läs mer
    2018-09-04 Daniel E svarar Magdalena W
    Tack Magdalena för att ni tar er tiden att lämna en rekommendation och för att jag har fått hjälpa er med försäljningen. Det blev några visningar men vi nådde ett bra slutresultat ändå. Lycka till med nya bostaden!
  • Lars B skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Trevlig och proffsigt bemötande.
    Kan rekommendera Läs mer
  • Erik E skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Villa såld på trög marknad, till hyfsat slutpris. Bra bemötande och infriade förväntningar! Läs mer
    2018-09-12 Angela E svarar Erik E
    Tack för förtroendet, hoppas mor och far kommer trivas i sin nya lägenhet!
  • Katrine J skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Niclas är en mycket kompetent och trygg mäklare som på ett utomordentligt sätt lotsat oss genom både köp och försäljning av bostad. Det märks att han jobbar hårt för att uppnå ett bra resultat, och vi kan inte vara annat än nöjda med hans arbete gällande vår försäljning. Alltid tillgänglig för frågor och med ett vänligt bemötande. Höll oss uppdaterade genom hela processen. Skulle det bli aktuellt med ytterligare bostadsförsäljning för oss hade vi definitivt anlitat honom igen. Läs mer
  • Emilia K skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vårt radhus såldes på bästa sätt för alla parter.
    Snabbt och lätt med känsla bakom och stor förståelse och omtanke av mäklaren.
    Våra förväntningar och önskemål efterlevdes och vi är så nöjda. Läs mer
    2018-08-26 Angela E svarar Emilia K
    Tack, det var jätteroligt att få hjälpa er att hitta ert nya hem och få sälja ert vackra radhus. Hoppas ni kommer trivas lika bra i ert nya hus :-)
  • Pertti Juhani Maliniemis skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Kunnig, engagerad och trevlig. Rekommenderas. Läs mer
  • Leila Ö skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Niclas skötte försäljningen av min gård och en avstyckad tomt.
    Niclas är saklig och besitter en stor kunskap om marknaden inom sitt område. Jag kände direkt förtroende för honom. Under hela försäljningsprocessen levde han 100% upp till det.
    Niclas engagerade en duktig fotograf och lät fotografen jobba självständigt med mycket bra resultat.
    Under försäljningsprocessen höll Niclas på ett föredömligt sätt mig underrättad om hur det hela fortskred.
    Niclas bistod även med information efter att försäljningen var avslutat.
    Niclas är en jätteduktig fastighetsförmedlare och skulle jag någon gång köpa en fastighet där han verkar skulle jag inte tveka att anlitat honom. Läs mer
    Niclas H gillar detta
  • Gun Margret H skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpte bostadsrätt. Blev visad lägh. på ett trevligt o kunnigt vis.
    Mycket nöjda. Läs mer
  • Cecilia Ann-Charlotte H skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålde min bostadsrätt med hjälp av en fantastisk mäklare. Snabb, engagerad, trevlig och höll oss uppdaterad under hela vägen från start till mål. Kunde inte önska något mer från henne! Läs mer
    2018-07-27 Pernilla A svarar Cecilia Ann-Charlotte H
    Jag tackar ödmjukast för de fina orden Cecilia! Hoppas ni har en underbar semester i det fina vädret :)
    Pernilla A gillar detta
  • Martin G skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Lätt att kommunicera med och visar engagemang för både säljare och köpare. Går igenom processen och avtalen lugnt och metodiskt. Läs mer
    2018-07-27 Pernilla A svarar Martin G
    Tackar så hemskt mycket för en fin rekommendation!
    Trots kaffespill ;) Hoppas du har en riktigt skön semester i det fina vädret!
    Pernilla A gillar detta
  • Ted Zbigniew B skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mycket yrkeskunnig, flexibel och noggrann. Läs mer
    2018-07-09 Daniel E svarar Ted Zbigniew B
    Tack Ted för rekommendationen! Trevligt att träffa er igen och kul att ni trivs så bra i Alafors!
    Daniel E gillar detta
  • Alexandra G skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag och min sambo är jättenöjda med vår mäklare Beatrice Hindgren! Vi har samarbetat med henne vid 2 tillfällen och är ortroligt nöjda!
    Vi kan starkt rekommendera henne och vi kommer absolut kontakta henne igen för framtida affärer. Läs mer
  • Kristoffer G skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mycket bra bemötande från mäklaren so alltid var kontaktbar och hjälpte till vid en komplex affär Läs mer
  • Ann-Charlotte G skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Efter 1 års bostadssökande med x antal mäklare av mycket varierande kvalitet, valde vi fantastiska Beatrice på svensk fast Ale för att sälja vår 1a i nol.
    Beatrice har ett fantastiskt bemötande och en energi som visar att ingen arbetsuppgift är för stor.
    Om vi i framtiden skall köpa eller sälja bostad igen blir Beatrice det självklara valet för oss. Läs mer
  • Simon E skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag har köpt en liten bostadsrätt på 18 kvm i Nol utanför Göteborg. Under processen blev vi mycket bra bemötta av Beatrice som alltid hade bra svar på våra frågor. Hon var lätt att kontakta och fick köpsprocessen att flyta på snabbt utan problem.

Kort saft så var vi väldigt nöjda med vår köpupplevelse. Läs mer
  • Kenth K skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi var väldigt oroliga innan försäljningen men blev lugna när vi träffat mäklaren. Jättenöjda !!!!! Läs mer
  • Marie F skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag har sålt en villa i Skepplanda. Jag fick en bra service av Niclas och priset han uppskattade att vi kunde få stämde bra överens med vad slutsumman blev. Läs mer
    Niclas H gillar detta
  • Andreas J skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Tycker allt gott väldigt smidigt och tillmötesgående. Väldigt nöjd Läs mer
  • Maria H skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har sålt ett radhus i ale kommun. Och jag gick på känslan när jag valde ut den mäklare vi skulle ha. Mäklaren var väldigt trevlig och öppen från start och svarade på alla frågor man hade och hon kändes trygg och säljande utan att vara påtryckande på något vis.

Mäklaren har verkligen hjälpt till och ställt upp när vi har haft frågor eller funderingar man har aldrig tvivlat på att höra av sig. Läs mer
    2018-08-26 Angela E svarar Maria H
    Tack Maria, det var verkligen fina ord. För mig är det oerhört viktigt att ni som kund känner er både trygg och nöjd, att få en sådan här fin rekommendation är verkligen något som fyller mig med mer härlig energi. Tack snälla och lycka till i Nora
  • Ylva G skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Det var en smidig affär.
    Och mäklaren var mycket tillgänglig. Läs mer
  • Susanna A
    Susanna A skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    har sålt min bostad med hjälp av beatrice. Jag kan starkt rekkommendera henne som mäklare! väldigt duktig proffisionell och snäll tjej. Jag ger 10 av 10 poäng! jätte duktig tjej! Läs mer
  • Peter M
    Peter M skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vid försäljningen av mitt/vårt radhus fungerade allt väldigt bra och jag är mycket nöjd med kommunikation och den hjälp, de råd jag fått av Daniel.
    Daniel och Svenskfastighetsförmedling är förtroendeingivande, trevliga och hjälpsamma. Jag vill gärna rekommendera honom Läs mer
    2018-06-05 Daniel E svarar Peter M
    Tack för återkopplingen! Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen och jag är jätteglad att ni är nöjda med mitt arbete. Hoppas också ni trivs och har det bra i nya bostaden.
    Daniel E gillar detta
  • Jörgen Axel H skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köp av Bärnstensvägen 2
    Vi är mycket nöjda med Angela som genom hela processen bemött oss på ett professionellt och trevligt sätt. Läs mer
    2018-06-03 Angela E svarar Jörgen Axel H
    Tack! Ni två kändes helt rätt för denna charmiga fastighet, tror ni kommer stortrivas. Ha en fortsatt skön sommar så ses vi snart vid tillträdet!
  • Inza T
    Inza T skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpt en tvårummare före visning. Väldigt smidig affär där det gick tre dagar från första kontakten med mäklare till kontraktsskrivning. Beskrivning av objekt och verklighet stämde till 100% och mäklaren var väldigt flexibel och lätt att ha att göra med. En kanonaffär! Läs mer
  • Tina E skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt fritidshus. Bemötandet av mäklaren var positivt och genuint trevligt. Tålamod intresse och positiv attityd.

Inga större förväntningar på mäklaren, inför aktiviteter fick jag information om vad som skulle ske, när och hur, försäljningen gick blixtsnabbt och mäklaren genomförde det, proffsigt.

I det som gick lite galet (miss från andra banken) fick jag i akut situation ett vänligt och tålmodigt bemötande av mäklaren med uppföljning. Det ordnade sig till det bästa. Läs mer
  • Maryam M skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Allt gick super bra och smidig för oss med hjälp av den trvliga och duktiga Beatrice :) Läs mer
  • Kent-Ole N
    Kent-Ole N skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Villa byggd 1936 såld. Fastigheten delvis renoverad, ny altan och kök.
    Snabb, alltid tillgänglig och jag gillar när folk tittar en i ögonen, vilket inger förtroende. Oavsett frågan ögonkontakt finns kvar.
    Över förväntan avseende priset. Mäklaren fick "sparka igång" budgivarna med ett mycket lyckat resultat.
    Angela var kvick och arbetade på en mycket hög nivå. Hennes bemötande mot barnen i dödsboet var perfekt. Detta trots att några av dem uppträdde infantilt . Läs mer
    2018-06-03 Angela E svarar Kent-Ole N
    Tack 🙏🏽 Har varit jättetrevligt att få hjälpa er att sälja ert mysiga hem.
  • Catrin W
    Catrin W skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Villa
    Bra bemött av mäklaren.
    Hon var väldigt kunnig av området.
    Trevlig! Läs mer
    2018-06-03 Angela E svarar Catrin W
    Tack och lycka till i letandet efter nästa bostad!
  • Susanne B skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Har köpt hus förut tyckte det gick både bättre och snabbare denna gången inget stress man fick tid på sig att fundera och fråga och att han hade svar på allt en toppenmäklare Läs mer
  • Mikael D skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpte en 2:a i Surte. Glad positiv. Förklarade på ett bra sätt för min son som köpte sin första lägenhet. Det fanns två liknande lägenheter i området. Med två olika Mäklar byråer. Både jag och Andreas fick klart böst intryck av Beatrice och det var det som helt klart vägde över. Läs mer
  • Caroline L skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålde en fastighet åt min farfar.
    Upplever att alla på Svensk fastighetsförmedling är måna om kunden då jag fick hjälp av dem på kontoret ifall Daniel inte var på plats.
    Daniel levde upp till alla mina förväntningar då jag har sålt via Svensk fastighetsförmedling tidigare Läs mer
    2018-05-30 Daniel E svarar Caroline L
    Tack Caroline för återkopplingen. Vi alla på kontoret är jätteglada att vi får hjälpa dig med dina försäljningar och att du tycker vi gör ett bra jobb. Välkommen åter!
  • Björn Tomas Kurt E
    Björn Tomas Kurt E skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har köpt en villa med hjälp av svensk fastighetsförmedling och vi har fått väldigt bra hjälp och mycket trevligt bemötande hela vägen fram. Läs mer
    2018-06-03 Angela E svarar Björn Tomas Kurt E
    Så roligt att vi tillslut hittade vad ni sökte. Hoppas ni kommer stortrivas 🏡

Ale Torg 16, 449 31 Nödinge