Läs vad 690 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ale 2

• 2021-01-20
    Jättebra mäklare! väldigt trevligt bemötande👍👍
    Linus T
    • 52.0 m²
    • Nol
    köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
  • 2021-01-20
    Angela är handlingskraftig och driven i processen från första stund och noga med att det ska bli bra för både säljare & köpare.

Självklart val av Angela som Mäklare
    då hennes lokalkännedom om både Surte & Ale
    samt koll på Marknaden gjort många köpare och säljare väldigt nöjda.

Angela har hela tiden varit tillgänglig samt återkopplat
    omgående. Alltid professionell och närvarande.

Vi rekommenderar Angela till såväl köpare som säljare tack vare Angelas breda kompetens, fingertoppskänsla & energi!
    Fred K
    • Surte
    sålde sitt hus med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
  • 2021-01-20
    Köpte hus av Niclas. Från anmälan till visning till köp var det inga konstigheter eller krångligheter. Rak och ärlig kommunikation från början. Lättillgänglig för frågor och påläst om objektet.
    Frida K
    • 180.0 m²
    • Lödöse
    köpte sitt hus med hjälp av Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
  • 2021-01-19
    Sålt min lägenhet.
    Väldigt hjälpsam och svarar alltid snabbt👍
    Bästa mäklarn👍
    Oscar G
    • 52.0 m²
    • Nol
    sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
  • 2021-01-08
    Angela är duktig, hjälpsam och trevlig.
    Hela husaffären har gått smidigt och jag är jättenöjd.
    Madeleine B
    • 55.0 m²
    • Skepplanda
    köpte sitt hus med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
  • 2021-01-08
    Niklas har varit mycket trevlig, hjälpsam och alltid tillgänglig när man behövt svar på frågor eller andra saker som rört försäljningen av huset.
    Av mig får han högsta betyg och bästa rekommendationer.
    Madeleine B
    • 112.0 m²
    • Skepplanda
    sålde sitt hus med hjälp av Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
  • 2021-01-05
    Köpt villa i Älvängen
    Julia hade mycket bra bemötande, tog sig tid och lyssnade på vad just vi sökte för bostad. Var alltid tillgänglig och snabb i återkoppling. Mycket proffsig och vänlig i kontakten och hjälpte till att hitta vårat drömboende.
    Tobias B
  • 2021-01-02
    Daniel har förmedlat en tomt vi köpt. Han var informativ och professionell i sin genomgång och lämnade inga frågetecken genom processen. Daniel visa även på hög tillgänglighet och har en förtroendeskapande/relationsbyggande approach. Vid eventuella framtida affärer eller frågor/tips så kommer vi definitivt ta kontakt med Daniel. Rekommenderas varmt!
    Tarik H
    • Bohus
    köpte en tomt med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Tack för den fina återkopplingen! Lycka till med byggnationen, det blir spännande att följa och att se det färdiga resultatet. Kommer gärna och gör en värdering när huset står klart, ha det gott!
    Daniel Eriksson

Daniel Eriksson

• 2021-01-02
    Andrea förmedlade en tomt till oss i slutet av 2020. Bemötandet från Andrea har genom hela processen varit mycket god och håller en hög professionell nivå. Ett varmt och trevligt bemötande kombineras med hög tillgänglighet, snabb kommunikation och bra service.

Vi skulle varmt rekommendera Andrea till andra köpare.
    Fredrik W
    • Älvängen
    köpte en tomt med hjälp av Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Tusen tack för att du tog dig tiden att lämna några rader här Fredrik. Dina ord rimmar bra med hur jag önskas uppfattas som mäklare. Det ska bli riktigt kul att få följa ert projekt under året som kommer. Tack för gott samarbete 2020, jag är bara ett samtal bort även 2021. God fortsättning.

• 2021-01-01
    Jag och min sambo har köpt en lägenhet i Älvängen där Julia gav ett varmt och trevligt bemötande. Vi förväntade oss tillgänglighet och trovärdighet i samband med vårt lägenhetsköp, vilket Julia i allra högsta grad bistod med. Vi är mycket nöjda med vår köpupplevelse och tacksamma för Julias varma och professionella bemötande.
    Clara S
  • 2020-12-31
    Julia är en fantastisk mäklare som hjälpte oss att hitta ett hus på den gatan som vi önskade. Hon var mycket hjälpsam och fanns alltid tillgänglig för frågor och funderingar och hon sökte verkligen med ljus och lykta för att hjälpa oss.
    Malin Josefine P
  • 2020-12-30
    Fick hjälp med mitt letande och lägenhets köp utav Julia. Så snäll och trevlig, Rekommenderar !
    Emelie J
    • 59.5 m²
  • 2020-12-30
    I samband med försäljning av min bostadsrätt valde jag att anlita Julia då jag fick en härlig magkänsla av henne vid vårt första möte. Hon har lett mig genom försäljningen steg för steg och hållit mig informerad kontinuerligt under resans gång. Julia har tagit sig tid för mig som kund, ställt upp med kort varsel, alltid med ett leende på läpparna och det uppskattar jag verkligen! Rekommenderar varmt Julia som mäklare.
    Paulina Z
    • 59.5 m²
  • 2020-12-30
    Proffsigt utfört från början till slut med tät och trygg kontakt från Julia.
    Ett fantastiskt samarbete med kollegan Andrea avgjorde affären.
    Sara A
  • 2020-12-29
    Trevligt och professionellt bemötande. Kan varmt rekommendera Julia som mäklare.
    Edwin P
    • 54.0 m²
  • 2020-12-29
    Träffade Julia när vi skulle köpa en lägenhet hon var mäklare för, det slutade med att hon fick göra alla våra papper för jag var så nöjd med henne. Så otroligt professionell, grym på sitt jobb, jordnära och realistisk kvinna. Så trevlig och mysig med!
    Julia är ständigt tillgänglig när man behöver henne, tillmötesgående. Hon ställde upp, skickade papper och svarade på frågor som inte ens hade med hennes jobb att göra, allt för att underlätta för oss. Stort tack igen!
    Isabela M
    Isabela M
    • 84.5 m²
    Sålt en 3:a i älvängen.
    Julia har hjälpt mig vid flera tillfällen och hon kommer alltid vara min ”go to” mäklare! Julia är utöver det vanliga, trevligare tjej får man leta efter. Hon gör allt och lite till! Kommer sakna att ha kontakt med henne lite titt som tätt, som vi haft under denna försäljningen!
    Pernilla K
  • 2020-12-28
    Jag har både köpt och sålt lägenhet via Julia. Jag upplevde att Julia dels var väldigt kunnig, men även otroligt tillgänglig och flexibel. Julia överträffade mina förväntningar och både försäljningen och köpet gick mycket smidigt.
    Adnan M
    • 84.5 m²
  • 2020-12-28
    Julia var toppenbra som kommunicerade, tillgängligheten samt att hon såg till vårt bästa att vi blev nöjda med vår bostad för vårt nya liv som familj med en liten i magen. Rekommenderas starkt!
    Johan P
    Lägenhetsköp i Bohus.
    Stor kompetens med trevligt bemötande och stor flexibilitet för oss som köpare. Julia är en grym mäklare!
    Marie R
    Marie R
    • 54.0 m²
  • 2020-12-28
    Från första kontakt har Julia varit riktigt bra på att återkoppla! Alltid med snabba och tydliga svar. Jag har ingen tidigare erfarenhet av att köpa lägenhet, men med Julia som mäklare kändes det tryggt hela vägen.
    Annie F
  • 2020-12-25
    Julia känns trygg och proffsig.
    Annika M
    • 55.0 m²
  • 2020-12-24
    Julia förmedlade det förvärv av bostadsrätt jag gjorde i Surtes Green Village.
    Hennes bemötande och kompetens var utomordentligt, vilket i kombination med hennes engagemang och kundorienterade förhållningssätt gav den bästa tänkbara bostadsförmedlingen jag kan tänka mig.

Hon svarar alltid effektivt och informativt. Hon söker snabbt fram svar hon eventuellt saknar. Hon ger ett ypperligt stöd för mig som köpare i att finna en bostad som matchar mina önskemål.

Detta var min femte fastighetsaffär inom åtta år. Svensk fastighetsförmedlings produkter och tjänster är absolut klassledande och Julias insats håller minst samma nivå.
    Fredrik B
    • 105.0 m²
  • 2020-12-23
    Otroligt kunnig med bästa bemötande.
    Thomas Ö
    Thomas Ö
  • 2020-12-22
    Jag har sålt en villa i Surte. Under hela tiden har jag blivit bemött på ett fantastiskt trevligt sätt av mäklaren Angela Eriksson och övriga på kontoret.
    Jag trodde det skulle bli mycket jobb men allt har gått fort och smidigt. Och man har strävat efter att det skulle bli bra för både köpare och säljare vilket jag uppskattat.
    En mycket bra upplevelse. Så jag kan varmt rekommendera Angela på Svensk Fastighetsförmedling i Ale.
    Bengt-lennart W
    • 144.0 m²
  • 2020-12-22
    Julia är trevlig, kunnig och engagerad. Enkel att göra med. Vi är mycket nöjda med hanteringen av försäljningen samt det pris vi fick!
    • 105.0 m²
  • 2020-12-22
    Angela är kompetent, proffsig, rak och tillmötesgående! En trygghet vid en stor affär!
    • 144.0 m²
    • Surte
    Tack🙏🏽 Ni kommer stortrivas i huset 👏🏽 Kommer gärna och hälsar på er när ni renoverat klart 🤍

• 2020-12-21
    Köpte en tomt och köpet gick smidigt. Proffsigt rakt igenom och rak kommunikation ifrån Andrea om hur det går och vad som gäller. Kände oss trygga genom hela köpet.
    Hanna L
    • Ale
    Det har varit ett rent nöje att ha med er att göra Hanna! Ska bli så spännande att få följa er resa under året som kommer! Ta hand om er så hörs vi snart igen.

• 2020-12-21
    Säljare till 4 tomtar
    Väldig bra bemötande, tillgänglig, bra effektivitet. En 5 : skärningspunkten mäklare.
    Mycket nöjd överlag med Andreas insattser
    skrev om Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Tusen tack för gott samarbete under tiden Thomas! Så tacksam för förtroendet.

• 2020-12-19
    Kunnigt och professionellt bemötande!
    Carl B
    • Ale
    Tack för att du tog dig tiden att lämna en rekommendation Carl. Det ska bli så roligt att få följa er resa under året som kommer. God Jul och Gott Nytt År!

• 2020-12-17
    Vi hade bestämt oss för att sälja vårt hus och köpa en lägenhet. Av många mäklare vi mötte under alla dessa visningar av lägenheter var det Julia som stack ut över mängden. Hon var proffsig, positiv och lyhörd. Nu när hon hjälpt oss att sälja vårt hus är vi än mer imponerade över alla hennes styrkor som mäklare. Vår sammanfattning av Julia är att alla borde få ha en mäklare som henne.
    Robert B
    • Älvängen
    sålde sitt hus med hjälp av Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
  • 2020-12-17
    Vi har sålt vårt hus i Älvängen. Vi hade mött Julia när vi tittat på olika lägenheter och uppfattas henne då som proffsig, engagerade och positiv och ville därför att hon skulle sälja vårt hus. Det ångrade vi inte. Hon är positiv, tillmötesgående och otroligt engagerad. Vi har varit så nöjda och glada att hon hela tiden hållit oss underrättad i allt som hände runt vår affär. Hon är en mäklare som vi rekommenderar.
    Maria B
  • 2020-12-17
    Det kändes som att mäklaren ville att både säljare och köpare skulle bli nöjda.
    Caroline Ö
    • 97.0 m²
    • Bohus
    Tack 🙏🏽. Tror ni kommer stortrivas i er nya pärla!

• 2020-12-17
    Bra mäklare som är lätt att få tag på och väldigt hjälpsam och snäll.
    Ida G
    • Älvängen
    köpte sitt hus med hjälp av Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
  • 2020-12-16
    Hej
    Vi var jätte glada hela familjen att fick detta möjlighet att köpa en tomt i Ale kommun.
    Pernilla var snäll och underbar när hon beskrivit all informationen för oss samt fint bemötande .
    Shatha A
    • Nol
    köpte en tomt med hjälp av Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
  • 2020-12-15
    Fantastisk mäklaren som hjälpte oss med försäljningen av vår bostadsrätt. Julia är otroligt professionell, glädjefyllt i sitt bemötande och tillgänglig för frågor och funderingar på kvällstid och helg. Så rekommenderar henne som bästa mäklaren. Julia tusen tack igen! Vi kommer garanterat att komma till dig igen vid nästa försäljning
    Hamid S
  • 2020-12-13
    Trevlig lyhörd mäklare ! Kände ingen stress och allt togs hand om väldigt proffsigt
    Antonia H
    Antonia H
  • 2020-12-13
    Julia är Sveriges bästa mäklaren. Är så tacksam för all hjälp och stöd vi fick under tiden vi sålde vår bostad. ❤️
    Mariam A
  • 2020-12-12
    Har både köpt och sålt via Niklas. Kompetent duktig och inte minst väldigt intresserad av bostäder.
    Lägger stor energi på sina uppdrag som både ör bra för säljare och köpare.
    Stefan M
    Stefan M
    • 184.0 m²
  • 2020-12-11
    Vi har precis köpt en mindre gård och med Niclas blir man bemött med värme och kunnighet och han har en bra känsla när han inte ska vara för på. Väldigt kunnig.
    Ja han levde upp till våra förväntningar.

Bra och smidig affär och sin helhet väldig bra. Kan varmt rekommendera Niclas.
    Tony F
    • 180.0 m²
    • Lödöse
  • 2020-12-08
    Har sålt min bostadsrätt i Bohus. Har från första mötet känt mig trygg med Beatrice och blivit bemött på ett lugnt och respektfullt sätt. Aldrig känt mig stressad. Beatrice har varit lätt att få tag på, alltid tillmötesgående och jag har känt att hon gjort sitt allra bästa för att jag skall bli nöjd. Hon är en mycket kompetent och duktig mäklare.
    Else B
    • Bohus
    sålde sin lägenhet med hjälp av Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
  • 2020-12-07
    Vi har fått hjälp med kontraktsskrivning i samband försäljning av vårt hus.
    Mäklaren har hjälpt oss på allra bästa sätt och varit informativ och hjälpsam.
    All heder till mäklaren.
    Bengt K
    • 155.0 m²
    • Älvängen
    Tack 🙏🏽. Otroligt trevligt att få hjälpa er, önskar er all lycka till i framtiden och hoppas att jag får höra var det bär av så småningom 😀

• 2020-12-03
    Kunde inte varit mer nöjd med hans arbetssätt och goda erfarenhet. Vi valde helt rätt person för vårat uppdrag och han förkänar 10 stjärnor inte 5
    Salma F
  • 2020-12-02
    Fjärde affären vi gör med Beatrice och vi är alltid lika nöjda! Hon har lokalkännedom och erfarenhet av området vilket bidrar till en smidig och snabb bostadsaffär. Vi rekommenderar henne starkt!
    Nina D
    • 77.7 m²
  • 2020-12-01
    Bra bemötande och hjälpsam hela vägen från visning av huset till kontraktskrivning.
    Daniel S
  • 2020-12-01
    Köpt villa. Mycket tillmötesgående och hjälpsam person som är våran kontakt.
    Maria S
  • 2020-11-28
    Jag sålde min lägenhet med Beatrice och skulle välja henne igen alla dagar i veckan. En otroligt driven, positiv och ärlig person med ett varmt och personligt bemötande. Det var aldrig några konstigheter att bara lyfta luren och bolla tankarna. Vi fick sålt på förhand till ett bra pris och jag har knappt behövt lyfta ett finger. Kan varmt rekommendera henne!
    Annika K
    • 57.0 m²
  • 2020-11-27
    Vi är väldigt nöjda med Andréa! Hon svarar snabbt, enkel att få tag i och gör alltid det där lilla extra! Rekommenderas!
    Nina D
    • 100.0 m²
    • Bohus
    köpte sitt hus med hjälp av Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Ååh vad glad jag blir av dina fina ord Nina! Det har verkligen varit kul att få vara en del av ert husletande. Ni kommer trivas superbra!

• 2020-11-27
    Vi köpte nyligen ett hus med Andrea som mäklare. Har bara positivt att säga. Lätt att få tag i och behjälplig på alla sätt. Rekommenderas varmt!
    Jonathan M
    • 100.0 m²
    • Bohus
    Stort tack för dom fina orden Jonathan! Det värmer verkligen ett mäklarhjärta ska du veta och rimmar verkligen med hur jag önskas uppfattas. Ni är som gjorda för det här huset och jag vet att ni kommer trivas fantastiskt bra.

• 2020-11-26
    Jag har sålt en tomt.

Det har varit ett trevligt och proffsigt bemötande från Andréas sida .

Ett lite "krångligt" ärende som sköttes alldeles utmärkt!

sammantaget så blev det bra och mer än godkänt jobb från Svensk Fastighetsförmedling.
    Ingemar G
    • Skepplanda
    sålde en tomt med hjälp av Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Tack för att du tog dig tiden att lämna en rekommendation Ingemar. Efter lite "krångel" är det nu skönt att vi fick till ett kontrakt. Vi hörs snart igen.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte