Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Ale Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Ale

Svensk Fastighetsförmedling Ale

Ale Torg 16, 449 31 Nödinge — Visa karta

Funderar du på att flytta i eller till Ale? Vi har koll på bostadsmarknaden och människorna här i kommunen och vet både var köparna finns och vad du ska tänka på inför visning. Dessutom har vi ett starkt kontaktnät och vet vilka objekt som snart kommer ut till försäljning och vilka områden som är trevligast för barnfamiljer, hur du smidigast tar dig till jobbet och hur bussarna går.

Vi har koll på hela kedjan och hjälper dig med kunskap, erfarenhet och engagemang att nå en lyckad bostadsaffär! Kontakta oss, eller kom förbi vårt kontor, för en fri värdering eller tips och råd kring din boendesituation. Välkommen!

Läs vad 296 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ale

Linda G skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Pernilla har varit en toppenmäklare vid köp av min nya bostad👌🌼Engagerad, hjälpsam och trevlig. Läs mer

Victor F skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Positiv, glad och engagerad mäklare.
    Rekommenderas varmt! Läs mer

Mattias K skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålde våran bostadsrätt och Pernilla skötte allt toppen bra! Kan varmt rekommendera henne. Läs mer

Ken J skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Försäljning av lägenhet.
    Grymt bemötande, proffsigt!
    Kommer mer än gärna återkomma vid framtida bostadsaffärer! Läs mer
  • 2019-07-10

Aurélia G skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Beatrice was very professional and competent. Thanks to her help, our apartment was sold at the price we wanted, in a record time. So thanks Beatrice ! Läs mer
  • 2019-07-09

Andreas T skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpte en prisvärd 3:a på 70 kvadrat. Blev trevligt bemöt av en mycket engagerad mäklare som lyssnade och tog sig tid till kunden. Kan starkt rekommendera min mäklare till andra kunder. Läs mer
  • Ulla-Britt W

2019-07-09

Ulla-Britt W skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mina syskon och jag har sålt den bostadsrätt som tillhörde vår mor när hon ännu var i livet; 3 r.o.k.

Vår mäklare, Beatrice Hindgren, bemötte oss väl och jag är väldigt nöjd över hur smidigt och professionellt hon har skött försäljningen.

Då jag tidigare aldrig sålt en bostad, var det skönt att få allting tydligt förklarat för mig. Beatrice har mer än väl levt upp till mina förväntningar och jag kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • 2019-07-07

Anette S skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Daniel var ett bra stöd i försäljningen av mitt hus. Tog snabbt en del extravisningar och gav mycket feedback om hur det gick. Rekommenderas! Läs mer
    2019-07-07 Daniel E svarar Anette S
    Tack Anette för rekommendationen!

Jag gjorde mitt yttersta, så det känns bra att höra att du är nöjd. Hoppas du får det bra i din nya bostad och ha en skön sommar!
  • Jacob A

2019-07-07

Jacob A skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålde vår bostad med Beatrice. Allt gick smidigt, snabbt och bra. Fick regelbunden uppdatering även om ingenting hade hänt vilket vi uppskattade. Läs mer
  • 2019-07-03

TAMINE A skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vår upplevelse av Pernilla är att hon är en proffsig, lyhörd och hjälpsam mäklare av högsta klass. Hon är även supertrevlig.
    Vi skulle varmt rekommendera henne till alla vi känner. Läs mer
  • 2019-07-02

Brf Nol n skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Som alltid ett proffsigt agerande! Denna gången något så ovanligt som en förening som säljer en lägenhet. Läs mer
  • 2019-07-01

Andrea D skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Kanon bra service vid köp av vår första bostad. Svarar på alla frågor och finns alltid bara ett samtal bort. Personlig och alltid tillmötesgående.
    Tycker absolut mäklaren levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-06-29

Lars Erik S skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har precis köpt ett hus, och Angela har varit tålmodig och hjälpsam alla steg på vägen. Även med en säljare som varit svår att nå så var hon ihärdig. Kan verkligen rekommendera. Läs mer
    2019-07-12 Angela E svarar Lars Erik S
    Så otroligt roligt att ni äntligen fick er villa, som ni har letat. Hoppas verkligen att ni kommer trivas🌼
  • 2019-06-28

Hamza B skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mycket proffsigt bemötande av Daniel och dem övriga medarbetarna. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-06-30 Daniel E svarar Hamza B
    Tack Hamza för rekommendationen, kul att höra att du är nöjd. Grattis till köpet och stort lycka till framöver.

Ha en skön sommar!
  • 2019-06-27

Adam S skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi köpte en bostadsrätt och blev proffsigt och trevligt bemötta av Beatrice. Fem tummar upp! Läs mer
  • 2019-06-26

Tahsin H skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag köpte en vila. Jag blev bemötte på ett trevligt sätt av mäklaren. Väldigt glad och nöjd med mäklaren. Läs mer
    2019-06-26 Daniel E svarar Tahsin H
    Tack för rekommendationen, hoppas ni får många fina år i ert nya hus!
    Tahsin H, Daniel E gillar detta
  • Anna-Lena N

2019-06-24

Anna-Lena N skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpt fritidshus och fick både trevligt och uppmärksamt bemötande av Niclas Hylander.

Dessutom fått ledning för att komma framåt!

Kommer verkligen rekommendera både mäklarfirma och mäklare vidare.
    Försåg mig med en helhetssyn som gav trygghet i alla kontakter om bygglov, lån mm.

Jag är över all förväntan mycket nöjd med denne seriösa mäklare! Läs mer
  • Pontus C

2019-06-24

Pontus C skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Ett på alla vis trevligt och seriöst bemötande.
    👍 Läs mer
  • 2019-06-20

Linda H skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Proffsigt, personligt och smidigt! Läs mer
  • Margareta W

2019-06-12

Margareta W skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    sålt villa kattleberg ale kommun
    Mycket förtroende-ingivande
    5 Star
    MVH
    Jan Welander Läs mer
    2019-06-12 Daniel E svarar Margareta W
    Tack Jan för rekommendationen! Mitt arbete blir så roligt när jag får förmånen att jobba med människor som ni. Ha en fantastisk sommar!
  • Angela G

2019-06-10

Angela G skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Angela hjälpte oss med husförsäljningen och vann vårt förtroende från första stund. Hon var otroligt engagerad och visade stor kunnighet, vilket var en trygghet för oss som skulle sälja. Hon har ett fantastiskt team som hon samarbetar med och som lyfter kvalitén på hennes tjänster. Vi var väldigt imponerade av samarbetet hon har skapat med stylist och fotograf, vilket gjorde att allt flöt på väldigt smidigt och försäljningen var snabb och stressfri för oss som kunder. Ska man sälja hus i Ale kommun, så är Angela Eriksson och hennes team det bästa man kan anlita! Läs mer
    2019-07-12 Angela E svarar Angela G
    Tack🙏🏽vilka otroligt fina ord.
    Har varit en ära att få hjälpa er och få förmedla er pärla.
  • 2019-06-04

Robin T skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mäklaren är fantastisk! Lyckades hitta köpare, som kunde matcha det bud vi ville ha för lägenheten, innan visning. Läs mer
  • 2019-06-04

Eilert R skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Glad, trevlig och kunnig mäklare som gjorde att köpet blev mycket smidigt. Läs mer
  • Dorte R

2019-06-04

Dorte R skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpte en lägenhet som Beatrice förmedlade.
    Vi är otroligt nöjda med bemötandet, så proffsig och att hon är så sprudlande glad är en bonus.
    Beatrice är en pärla! Läs mer
  • 2019-06-02

Fredrik V skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag sålde min lägenhet med hjälp av Beatrice och är mer än nöjd med henne som mäklare. Hårt jobbande med glad och positiv attityd trots att läget inte var det bästa. Kommer att rekommendera henne till mina vänner och bekanta som är inne på att sälja. Läs mer
  • 2019-05-31

Bezan P skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Lugn och sansad person. Alltid tillängligt för sin kund. Läs mer
    2019-06-02 Daniel E svarar Bezan P
    Tack Bezan för att du väljer att lämna en rekommendation, det betyder mycket. Ha det gott och lycka till med er nya bostad!
  • 2019-05-29

Harda H skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag och min man har köpt en lägenhet. Vi har nyligen fått barn och behövde en större lägenhet. Beatrice har varit väldigt hjälpsam med att hitta något som passade oss. Det har vart väldigt lätt att kommunicera med henne. Då vi nu bor i en hyresrätt som är nyproduktion så var våra förväntningar höga även på bostaden vi skulle köpa. Beatrice hjälpte oss att hitta en lägenhet som passade perfekt för oss för det priset vi hade råd med. Läs mer
  • 2019-05-29

Malin B skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Supernöjd! Vi sålde och Angela var hela lätt att nå och väldigt proffsig genom hela processen! Väldigt glada att vi hade turen att få hjälp av henne med vår försäljning. Läs mer
    2019-06-09 Angela E svarar Malin B
    Har varit så otroligt roligt att få hjälpa er med den sista pusselbiten innan er stora flytt. Längtar ni tillbaka så får ni höra av er, så skall vi hitta en ny lantlig pärla till er!
  • 2019-05-28

Nexhat M skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Niclas har jag både köpt och sålt hus genom. Niclas är en kompetent mäklare men i våra affärer blev det ständigt struligt pga olika missförstånd som lätta hade kunnat undvikas om Niclas hade varit mer fokuserad. Kanske för mätt?
    Jag upplevde att Niclas inte tog hänsyn till vem som var uppdragsgivare utan nyttjade öppningar där han såg dem (köpare eller säljare) istället för att gå uppdragsgivarens ärenden.
    Av mig har har han fått en chans för mycket men aldrig mer. Läs mer
  • 2019-05-27

Stefan J skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har sålt en bostadsrätt i radhus form. Försäljningen gick väldigt lätt och smidigt för oss.
    Mäklaren har under hela processen varit väldigt hjälpsam och svarat snabbt på alla frågor och funderingar, vi fick det priset vi ville ha dock utan att bli överraskade. Läs mer
  • 2019-05-18

Carl J skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mäklaren har varit aktiv och engagerad samt generellt representerat sitt skrå på bästa sätt möjligt. Läs mer
  • 2019-05-11

Carolina M skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Kunnig, informativ och tillmötesgående Läs mer
  • 2019-04-29

Amanda G skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag förväntade mig en snabb och smidig försäljning och det va precis vad jag fick. Supernöjd! Läs mer
    2019-05-01 Angela E svarar Amanda G
    Tack för förtroendet, det är bara att höra av er om ni längtar tillbaka till Ale ?
  • 2019-04-28

Jenny S skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Supernöjd! Allt gick smidigt och bra! Läs mer
  • Irma O

2019-04-28

Irma O skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har sålt ett dödsbo.
    Fantastiskt bemötande och bra service.
    Beatrice har vårt fulla förtroende. Läs mer
  • Lennart O

2019-04-28

Lennart O skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt en bostadsrätt. På ett kunnigt och positivt sätt. Hade inga, utan blev positivt överraskad utav Beatrice kunnande och råd inför försäljningen. Mycket bra info under resans gång. Läs mer
  • 2019-04-28

Anders W skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålde en villa
    Bra mäklare som var lyhörd för mina önskemål. Affären gick fort och smidigt.
    Mäklaren har bra kännedom om orten och prisutvecklingen i området.
    Mäklaren hade en realistisk strategi vad det gäller utgångspris för att få upp intresset införförsäljningen. Läs mer
  • 2019-04-16

Peter J skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt vårt radhus. Angela är mycket proffsig o kunnig i allt hon gör. Mycket nöjda med Angela och Svensk fastighetsförmedling Ale. Väldigt nöjda😁👌 Läs mer
    2019-05-01 Angela E svarar Peter J
    Känns super kul att vi äntligen hittade vad ni sökte och löste en snabb och smidig försäljning av ert! Roligt att vi på Svensk Fastighetsförmedling var delaktiga i båda bitarna ??
  • 2019-04-16

Marie J skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Har både köpt och sålt med Angela, å måste säga att hon är toppen! Hennes engagemang är verkligen något utöver det vanliga! Har känt mig otroligt trygg ,å hennes hjälpande hand i letandet efter en ny bostad har varit ovärderlig! Hon är helt klart den bästa mäklaren i hela Ale, så om man vill känna sig trygg och stöttad i sitt köpande eller säljande, välj Angela! Läs mer
    2019-05-01 Angela E svarar Marie J
    Tack Marie ❤️
    Det var den finaste rekommendation jag någonsin fått. Känns otroligt roligt att vi äntligen hittade den perfekta bostaden för er. Syns snart vid tillträdet ?
  • 2019-04-15

Malin E skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Beatrice sålde min bostadsrätt i Nol.
    Hon har varit drivande och haft ett proffsigt bemötande genom hela processen och jag är mycket nöjd med resultatet. Läs mer
  • 2019-04-09

Peter J skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpt villa, proffsigt bemötande av Niclas.
    Kan varmt rekommendera Niclas 👌

Mvh//Peter, mycket nöjd kund👍 Läs mer
  • Aida T

2019-04-09

Aida T skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpt villa. Mäklaren som sålde var lyhörd och hjälpte oss med alla våra frågor. Läs mer
    2019-04-09 Daniel E svarar Aida T
    Tack Aida för återkopplingen. Önskar er all lycka framöver och hoppas ni får många fina år i er nya bostad.
  • 2019-04-08

Ann S skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Fick hjälp av Angela Eriksson att sälja en bostadsrätt i Surte. En smidig affär från början till slut.
    Angela hanterade hela försäljningen inklusive styling av lägenheten på ett superproffsig sätt.
    Hon är kompetent, ödmjuk, professionell och trevlig.
    Jag rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2019-04-08 Angela E svarar Ann S
    Tusen tack för din fina rekommendation Ann! Det var verkligen ett rent nöje att få hjälpa till!
  • 2019-04-05

Ann-Marie N skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vårt intryck av Daniel kan vi sammanfatta i följande omdöme.

- förtroende ingivande
    -lätt att nå
    -alltid uppdaterad på vårt ärende
    -lätt att prata med,lugn och en god lyssnare
    Vi kan varmt rekommendera Daniel Läs mer
    2019-04-05 Daniel E svarar Ann-Marie N
    Hej Ann-Marie!
    Tusen tack för återkopplingen och för att jag fick förmånen att hjälpa er med försäljningen.
  • Mia F

2019-04-01

Mia F skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Angela är en seriös, tillgänglig och professionell mäklare som har hjälpt oss att sälja vårt hus.

Genom sitt driv, sin lyhördhet och flexibilitet har hon gång på gång överträffat våra förväntningar.

Vi rekommenderar Angela varmt!!! Läs mer
    2019-04-08 Angela E svarar Mia F
    Tusen tack för er fina rekommendation snälla Mia & Fredrik! Så roligt att få vara med på er resa och vill gärna se hur ert nya hus kommer växa fram.
  • 2019-04-01

Krister H skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi, Britt o Krister Hagorg, valde Angela för att hon var tydlig och förtroendeingivande vid den första träffen.
    Vi har haft ett mycket bra samarbete med Angela som med sin proffsiga energi och tillmötesgående sätt hjälpt oss att sälja vår villa på Trädgårdsvägen 7b i SURTE. Läs mer
    2019-04-08 Angela E svarar Krister H
    Tack Britt och Krister, ni underbara! Varit ett sant nöje. Hoppas ni kommer trivas lika bra i ert nya som ni gjort i huset.
  • 2019-04-01

Danijela M skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Hjälpte min mor att sälja sin villa.
    Daniel har under hela processen gett ett väldigt förstående och professionellt intryck och har även utfört sitt uppdrag på ett sådant sätt. Han har skapat ett stort förtroende hos oss som säljare tack vare att han är lugn, trevlig, professionell och inte på något sätt forcerad. Rekommenderar honom starkt till andra uppdrag. Läs mer
    2019-04-02 Daniel E svarar Danijela M
    Tack Danijela för återkopplingen, det har varit ett sant nöje att få träffa er och hjälpa er med affären.
  • 2019-03-30

Trimor H skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Beatrice har varit duktig och driven genomgående. Bra återkoppling varje gång det varit nödvändig information. Läs mer
  • 2019-03-28

Ilkkan Y skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag sålde min bostadsrätt i Bohus och jag försökte sälja den genom Bjurfors först men de blev ett fiasko. Jag har aldrig någonsin blivit så bra bemött och så professionellt behandlad av någon mäklare, samtidigt som de kändes väldigt personligt. Hon va lyhörd och snabb med lösningar och idéer. Jag skulle rekommendera henne som mäklare till alla som vill sälja sin bostad men även som köpare så kan man känna sig trygg i hennes händer. Kortfattat om de hela är Grymt!!!! Läs mer
  • Stéphanie T

2019-03-26

Stéphanie T skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Pernilla tog sig an ett nästintill omöjligt uppdrag i Älvängen och levererade över all förväntan. Tidigt i processen tog hon sig tiden att gå igenom allt, hon anpassade sina arbetstider efter våra behov och levererade allt det vi hade kommit överens om, och lite till. Professionell, trevlig och väldigt engagerad i sitt jobb och relationen till sina kunder. Rekommenderar henne stark! Läs mer
    Pernilla A gillar detta

Ale Torg 16, 449 31 Nödinge