Svensk Fastighetsförmedling Ale

Ale Torg 16, 449 31 Nödinge — Visa karta

Funderar du på att flytta i eller till Ale? Vi har koll på bostadsmarknaden och människorna här i kommunen och vet både var köparna finns och vad du ska tänka på inför visning. Dessutom har vi ett starkt kontaktnät och vet vilka objekt som snart kommer ut till försäljning och vilka områden som är trevligast för barnfamiljer, hur du smidigast tar dig till jobbet och hur bussarna går.

Vi har koll på hela kedjan och hjälper dig med kunskap, erfarenhet och engagemang att nå en lyckad bostadsaffär! Kontakta oss, eller kom förbi vårt kontor, för en fri värdering eller tips och råd kring din boendesituation. Välkommen!

Läs vad 422 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ale

• 2020-01-19

Jimmy B skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Julia mäklade vår bostadsrätt. Toppklass rakt igenom. Fantastisk kommunikation och proffsig hantering från start till mål. Bäst helt enkelt. Läs mer
  • Linda B

2020-01-17

Linda B skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Julia kontaktade oss i samband med att vi hade köpt vårt nya hus och skulle sälja vår lägenhet.
    Hon är extremt lyhörd och väldigt tydlig med vad hon erbjuder.
    Under hela vår säljperiod har hon varit otroligt alert på sms och telefon och informerat oss löpande hela tiden. Gett oss tips och idéer.
    Jag var lite osäker på vad jag hade för förväntningar men Julia löste allt för oss!
    Jag kan starkt rekommendera henne och kommer också göra det då det behövs.

Julia är en fantastisk mäklare! 5 tummar upp!
    Och tack för hjälpen! Läs mer
  • 2020-01-16

Anna K skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Bästa mäklare man kan ha , varmt rekommenderar henne Läs mer
  • 2020-01-15

Danijel H skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Bästa mäklaren i ale, kanon, lugn trevlig och finns alltid där vid funderingar och frågor. Läs mer
  • 2020-01-12

Jörn J skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt lägenhet
    Att hon skulle sälja lägenheten på ett bra sätt då den var i dåligt skikt.

Pernilla har skött detta uppdrag på bästa sätt det finns inget att klaga på. Läs mer
  • 2020-01-06

Ola H skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Hon var trevlig och tillmötesgående. Läs mer
  • 2020-01-03

Caroline S skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålde våran 2:a i bohus.
    Underbart positiv och informativ. Förklarade ur hennes erfarenheter och hjälpte oss genom varje steg. Helt rätt val av mäklare för oss. Läs mer
  • 2020-01-03

Kerstin J skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Beatrice är en mycket positiv och engagerad mäklare. Hon har med stort intresse och kämparglädje imponerat mig. Jag är glad att det var just Beatrice som hjälper mig i min bostadsaffär. Läs mer
  • 2020-01-02

Ulf S skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mycket bra bemötande, snabb och hjälpsam och professionell. Läs mer
    2020-01-15 Julia H svarar Ulf S
    Tack så mycket Ulf för fina ord, det värmer! Välkommen till Bohus! :D
  • 2020-01-01

Hampus Nicklas Emanuel R skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Väldigt behjälplig, trevlig och går alltid att få tag på. Läs mer
    2020-01-01 Angela E svarar Hampus Nicklas Emanuel R
    Tack 🙏🏽
    Välkommen till Ale och hoppas du kommer stortrivas!
  • 2019-12-29

Jan O skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Tydlig och bra genomgång.
    gjorde en annan affär med Svensk Fast , och som köpare fick man inte förtroende som man vill känna när man köper , viktigt att man är engagerad åt båda hållen och ställer krav både på köpare och säljare om hur det ser ut. Läs mer
  • 2019-12-19

Fredrik T skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Angela är en mycket proffesionellt mäklare. Har sålt en 2:a och blev nöjd med resultatet! Kan varmt rekommendera Angela. Läs mer
    2019-12-19 Angela E svarar Fredrik T
    Skam den som ger sig😂🙏🏽Ha en underbar jul och ett gott nytt år
  • 2019-12-19

Annika C skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Har sålt en bostadsrätt och skall köpa en ny.
    Julia har gjort ett fanatiskt och gott arbete med allt vad som innebär för mig som säljare.
    Julia har ett underbart bemötande, , förhållningssätt och en sprudlande positivitet.
    Bättre mäklare kan man inte få !! Läs mer
    2020-01-15 Julia H svarar Annika C
    Det har varit en ren fröjd Annika att få hjälpa dig med din försäljning! Nu ska vi bara hitta en ny pärla till dig med! ;) Tusen tack för fint samarbete! <3
  • 2019-12-17

Aseel A skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Beatrice är jättetrevlig.Lätt att komma i kontakt med.Hon är kunnig,effektiv och engagerad.kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2019-12-15

Ida L skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Bea hjälpte mig när jag för ett år sedan skulle köpa samma lägenhet som jag nu sålde, och hon gjorde det gladeligen.

Hon har varit handlingskraftig och gjort min försäljningsresa mycket enklare då hon var snabb med att boka in möten, komma med förslag på tider, ringde mig så fort det var något.

Tack vare att hon var positiv trots trög marknad, så fick hon sålt den till ett högre pris än förväntat.

Under budgivning samt visning var jag utomlands och hon skötte ALLT.

Mycket tacksam för att bea hjälpt mig med min lägenhetsförsäljning 😊 Läs mer
  • 2019-12-14

Kjell L skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    tomtköp
    bra bemötande,tydlig information
    trevlig och lugn Läs mer
    2019-12-15 Daniel E svarar Kjell L
    Tack Kjell för att du lämnar ett omdöme, en återkoppling om att du är nöjd med köpet är viktigt för mig. Jag hoppas och tror att ni kommer få det jättebra i ert nybyggda hus.
    Daniel E gillar detta
  • 2019-12-07

Silvad H skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    En fantastisk mäklare värt att rekommenderas.👍 Läs mer
    2019-12-19 Angela E svarar Silvad H
    Tack 🙏🏽 och välkommen till Ale
  • Joachim G

2019-12-06

Joachim G skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Efter ett tips bad vi Angela att hjälpa oss med försäljningen av vårt hus. Angela har på ett mycket trevligt och professionellt sätt hanterat försäljningen helt enligt våra önskemål. Vi kan utan förbehåll rekommendera Angela Eriksson på Svensk Fastighetsförmedling Ale. Läs mer
    2019-12-19 Angela E svarar Joachim G
    🙏🏽Har varit otroligt trevligt att få följa er från tanke till lösning till ert nästa boende! Ha en fortsatt underbar jul så ses vi till tillträdet.
  • Teija K

2019-12-01

Teija K skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi sålde huset och Angela hjälpte oss. Mycket respektfull och lyhörd. Positiv och peppande. En mäklare som gör sitt jobb på bästa tänkbara sätt. Kändes väldigt tryggt och bekvämt.
    Tack! Läs mer
    2019-12-04 Angela E svarar Teija K
    🙏🏽
    Vilket hem och vilka säljare, ni får allihopa ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Har varit en ära att få hjälpa er!
  • 2019-12-01

Ville-Erik K skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Angela sålde vårt hus med stort engagemang. Vi fick väldigt snabbt förtroende för Angela och kände oss vara hos rätt mäklare. Ingen tvekan om vem jag anlitar nästa gång. Läs mer
    2019-12-04 Angela E svarar Ville-Erik K
    Har varit otroligt trevligt att få hjälpa er att förmedla er vackra pärla 🙏🏽Hoppas du kommer trivas lika bra i din nya bostad!
  • 2019-11-30

Anna H skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mycket bra att hon alltid tog sig tid att svara på sms och samtal. Läs mer
    2019-12-01 Angela E svarar Anna H
    🙏🏽
    Ha en fortsatt underbar jul så syns vi på tillträdet😀
  • Felicia T

2019-11-29

Felicia T skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Angela Eriksson har gjort ett toppenjobb! Vi är väldigt nöjda med henne, hon är proffsig kunnig och hjälpsam. Läs mer
    2019-11-29 Angela E svarar Felicia T
    Tack🙏🏽
    Otroligt roligt och en ära att få hjälpa er!
  • 2019-11-29

Per B skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Lugn och strukturerat varit drivande i försäljning av ett egnahem. Enkelt, informativt och ett gott bemötande genomgående.
    Kändes som en bra resa. Läs mer
    2019-11-29 Daniel E svarar Per B
    Tack Per för rekommendationen och för att jag fick hjälpa er med försäljningen, så roligt att höra att ni är nöjda med resan.
    Daniel E gillar detta
  • 2019-11-28

Sointu P skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt en bostadsrätt. Bemötande mycket bra. Läs mer
  • 2019-11-28

Xuemei J skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag har nyss köpt en villa och har träffat en riktigt trevlig mäklare skulle rekommendera denna mäklare till varje person som vill söka efter ett nytt hem. Tydliga instruktioner. Mycket bra jobbat Angela! Läs mer
    2019-11-29 Angela E svarar Xuemei J
    Tack🙏🏽
    Hoppas ni stortrivas i er nya fastighet och välkommen till Surte😀
  • Rasmus A

2019-11-27

Rasmus A skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Super trevlig! Det fick fort och det va inga problem :)
    Super bra att hon kunde fixa 2 visningar på samma dag även om det egentligen inte var en visning

Finns inte så mycket att 10/10 Läs mer
    2019-12-11 Julia H svarar Rasmus A
    Så glad jag blir av dina fina ord Rasmus! Nöjet var på min sida. Varmt välkommen till Nol och vår fina kommun! :D
    Rasmus A, Julia H gillar detta
  • 2019-11-26

Marina T skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    En trevlig och proffsig mäklare som jag varmt rekommenderar! Läs mer
    2019-11-29 Angela E svarar Marina T
    🙏🏽 Du är bäst!
    Hoppas du kommer trivas lika bra i din nya bostad😀
  • 2019-11-26

Anton L skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt en 2a lägenhet.
    Blev bemött på ett väldigt bra sätt
    Mäklaren levde upp till allt
    När de väl blev intresse så gick de väldigt fort och smidigt ! Läs mer
    2019-12-11 Julia H svarar Anton L
    Tack så mycket Anton för dina fina ord och för att vi fick hjälpa till med försäljningen! Lycka till med ert nya hus och allt annat skoj ni har framför er! :)
  • 2019-11-24

Rasmus S skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpt en lägenhet. Jättetrevlig mäklare, snabb och enkla att ta kontakt med och alltid hjälpsam. Tyckte allt gick jättesmiditt Läs mer
    2019-11-25 Julia H svarar Rasmus S
    Tusen tack för fina ord Rasmus och för att du tog dig tiden att gå in och skriva ett par ord. Vaaaarmt välkommen till vår fina kommun! :D
  • 2019-11-23

Karl-johan C skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har köpt en tomt centralt i Nödinge, Ale för uppförande av villa med helentreprenad. Niclas har varit tillgänglig under hela processen och vi har fått snabb återkoppling både via mail och telefon innan vi tog beslut om att gå vidare med affären. Vid kontraktsskrivningen gicks allt igenom grundligt och vi fick all den tid vi behövde för att känna oss nöjda. Jag kan varmt rekommendera Niclas som mäklare. Läs mer
  • 2019-11-22

Rebecka S skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Trevlig i kontakten hela tiden. Kan det man frågar om. Läs mer
  • 2019-11-20

Ville-Erik K skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpte en bostadsrätt, blev kontaktad av Julia när de fick uppdraget och jag och säljaren kom överens innan den gick ut på visning. Hela processen var snabb och smidig vilket jag uppskattade. Läs mer
    2019-11-25 Julia H svarar Ville-Erik K
    Glad jag blir att det gick snabbt och smidigt för dig, äntligen har du nu din fina lägenhet på Furuhöjd. Är helt säker på att du kommer att trivas i den! :D
  • 2019-11-15

Lill Bodil H skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Pernilla Andersson har hjälp mig sälja min bostadsrätt i Älvängen.
    Jag blev bemött på ett professionellt och trevligt sätt Hon var lyhörd och tillmötesgående .Noga med att tid och rum skulle passa mig.. Fick en helt annan bild på mäklare efter kontakten med henne. Läs mer
  • 2019-11-15

Gustav R skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Angela är alert och proffsig och ärlig med vad hon ser att marknaden kan ligga i prisnivå. Läs mer
    2019-11-29 Angela E svarar Gustav R
    Tack för äran, du får återkomma om du längtar tillbaka till Ale🙃
  • 2019-11-09

Patrik B skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt en lägenhet i bohus
    Riktigt bra bemött. Gick att diskutera med bra och komma överens vad som var bra och inte.
    Super nöjd 👍
    Väldigt ärlig! Läs mer
  • 2019-11-09

Jimmie G skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpt en lägenhet av Beatrice som är; öppen, hjälpsam och trevlig! Mycket nöjd med den kontakten! Läs mer
  • 2019-11-02

Ami skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Håller alla parter informerade. Trevlig och noga med att alla förstår vad som gäller. Läs mer
  • 2019-11-01

Sofia p skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Super trevlig tjej som det märks att hon gillar sitt jobb. Har varit väldigt bra från början till slut. Har man några frågor är hon alltid tillgänglig på sms. Lyckades få spekulanter till lägenheten i en svår tid när andra läge heter i området inte fick det. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-11-14 Julia H svarar Sofia p
    Tack igen för att jag fick äran att hjälpa er och för fina ord! Hoppas ni kommer att trivas i ert nya och roligt att ni inte lämnar vår fina kommun! ;)
  • 2019-10-31

Veton T skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Beatrice på svensk fastighetsförmedling sålde vår lägenhet snabbt och utan krångel. Vi kunde inte varit nöjdare med henne. Vi kände oss trygga med hennes kompetens under hela processen. Rekomenderas starkt! Läs mer
  • 2019-10-31

Johanna S skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpt en 2a i Bohus

Juli var snabb på att svara och jag fick även kika på lägenheten innan den utsatta visningen vilket var bra för mig då jag snabbt ville få tag på en ny bostad. Läs mer
    2019-11-14 Julia H svarar Johanna S
    Roligt att du hittat hit och att jag fick lov att hjälpa till! Välkommen till Ale Johanna! :)

Patrik V skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Försäljningen av bostadsrätt.
    Mycket bra bemötande av Beatrice, bra på att hålla kontakten/uppdateringar. Trevlig. Väldigt glad att vi hade henne som mäklare.
    Bara positiva upplevelser kring affären. Läs mer

Diana N skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpte bostadsrätt. Positivt och trevligt bemötande av mäklaren. Lätt att prata med, inga konstigheter alls. Svarade på alla frågor jag hade. Läs mer

Nicklas A skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Beatrice är en mycket bra mäklare som alltid har ett gott humör trots att förutsättningarna kan vara svåra. I vårt samarbete upplevde jag henne som proffsig, vänlig, arbetsam och driftig. Jag har under hela resan kännt en trygghet i vårt samarbete.

Stort tack till en mycket duktig mäklare! Läs mer
  • Estefania K

2019-10-24

Estefania K skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi hade den bästa mäklare någonsin. Hon var underbart, proffsigt och verkligen visste vad det behövs för att kunna sälja vår lägenhet. Jag är tacksam för att kunna få en sådan bemötande och ett otroligt bra och proffsigt jobb. Läs mer
    2019-10-25 Julia H svarar Estefania K
    Blir sååå glad över era fina ord! Tusen tack än en gång att jag fick lov att hjälpa er att förmedla er fina lägenhet! All lycka till till världens gulligaste familj i framtiden! Även fast att ni lämnar vår fina kommun! ;)
    Kram Julia
  • 2019-10-22

Andreas O skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag har köpt en trerumslägenhet. Jag blev mycket väl bemött av mäklaren och hon varit tillgänglig samt har hållt mig uppdaterad under hela processens gång. Jag förväntade mig ett gott bemötande och kunnig/informativ mäklare och jag tyckte mäklaren levde upp till detta.

I helhet var det en mycket bra upplevelse och jag är mycket nöjd med mitt köp och stödet jag fått. Läs mer
    2019-10-25 Julia H svarar Andreas O
    Vad roligt att höra att ni är nöjda med stödet ni fått från mig! Välkomna till Ale! :D

Ewa W skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Bostadsrätt. Blev väldigt väl bemött av mäklaren som också var väldigt tydlig med vilka lagar och regler som gäller både för mig som säljare och även för köparen. Läs mer

Emma M skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Har köpt en bostadsrätt och alltid gick smidigt, bra kommunikation och vänligt och snabbt bemötande. Läs mer

Lena R skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi kände oss trygga hela vägen. Pernilla fanns alltid tillgänglig när vi hade frågor och hade alltid ett proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2019-10-19

Curt G skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt en andel i en släktfastighet.
    Mäklaren visade prov på stort kunnande och ordnade så att affären kunde slutföras snabbt och enkelt.
    Mycket nöjd med mäklarens arbete. Läs mer
    2019-10-22 Angela E svarar Curt G
    Tack Curt för det trevliga omdömet! Ha en fortsatt trevlig höst🍂
  • 2019-10-17

Jenny A skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt min lägenhet, Angela har varit top noch på alla plan. Läs mer
    2019-10-17 Angela E svarar Jenny A
    Tack🙏🏽
    Längtar du tillbaka till Ale så får du återkomma, så skall vi hitta någon ny pärla till dig!

Ale Torg 16, 449 31 Nödinge