Svensk Fastighetsförmedling Ale

Svensk Fastighetsförmedling Ale

Funderar du på att flytta i eller till Ale? Vi har koll på bostadsmarknaden och människorna här i kommunen och vet både var köparna finns och vad du ska tänka på inför visning. Dessutom har vi ett starkt kontaktnät och vet vilka objekt som snart kommer ut till försäljning och vilka områden som är trevligast för barnfamiljer, hur du smidigast tar dig till jobbet och hur bussarna går.

Vi har koll på hela kedjan och hjälper dig med kunskap, erfarenhet och engagemang att nå en lyckad bostadsaffär! Kontakta oss, eller kom förbi vårt kontor, för en fri värdering eller tips och råd kring din boendesituation. Välkommen!

Läs vad 908 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ale 2

• sålde sitt hus med hjälp av Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    2021-09-20
    Jag är supernöjd med Andreas bemötande, hennes proffsighet och uppföljning/arbete.

Detta trotts att vi inte fick så mycket betalt som vi hoppades på vid försäljningen.

Så kan mer än mycket rekommendera Andrea
    Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva några rader Christian och tack för förtroendet. Även om vi inte nådde riktigt dit ni helst önskade gällande slutpris så blev både köpare och tillträdesdag väldigt bra för er i tidsplan, så det var skönt :) Njut av resan så hörs vi snart igen. Andréa Gustafsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    2021-09-18
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Proffsig i sitt yrke. Rekommenderas varmt.
  • Martina A
    2021-09-16
    Otroligt bra bemötande från Julia! Jag har träffat henne på andra visningar av lägenheter och hon har alltid varit välkomnande, oavsett vid visat intresse av lägenheten eller ej.

Det är viktigt att få svar på sina frågor man har en inom rimlig tid. Av Julia får man väldigt utförliga samt tydliga svar, också väldigt snabba svar, hon finns alltid tillgänglig!

Julia är även väl påläst om sitt område och väldigt kunnig. Man känner sig trygg i den kunskap hon förmedlar.
    Hon håller alltid vad hon säger och det man avtalat.

Jag vill starkt rekommendera Julia om man vill ha en mäklare med ett professionellt samt ett otroligt trevligt bemötande!
  • sålde sitt hus med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    2021-09-14
    Vi tycker att hon har skött hela försäljningsuppdraget från början tills nu på ett professionellt sätt. Vi har lite kvar att göra innan affären är avslutad. Birgitta o Stig
    2021-09-14
    Julia är en otroligt lyhörd, kompetent och engagerad mäklare. Redan vid första mötet insåg jag att Julia sticker ut från andra förmedlare i marknaden. Hon har varit tillgänglig oavsett klockslag, med ett leende på läpparna och berikat min vardag med en fantastisk utstrålning och energi. Att sälja bostad kan vara väldigt stressigt och påfrestande men Julia har fått mig att känna mig så himla lugn och trygg med den fakta hon presenterat och den erfarenhet hon haft. Sagt och gjort sålde hon min bostad på förhand till rekordpris. Den glädje hon finner i att göra sina kunder nöjda är något utöver det vanliga. Jag är så glad över att jag fick hjälp av Julia och rekommenderar henne starkt.
  • sålde sin bostad med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    2021-09-12
    Vi blev bemötta på ett proffsigt sätt där mäklaren hanterade alla våra frågor bra. De förväntningar om en person som kunde hjälpa oss med försäljningen infriades helt.
    Vi litade på hans råd och följde dem. Totalt sett är vi väldigt nöjda med försäljningen och på det sätten genomfördes.
    Hälsningar // LG Börjesson
    Tack för återkopplingen och rekommendationen. Jag är glad och tacksam över att jag fick hjälpa er med försäljningen. Daniel Eriksson
  • köpte sitt hus med hjälp av Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    2021-09-11
    Vi har nu fått köpa vårt drömhus, med hjälp av stjärnmäklaren Andréa!

Som mäklare är Andréa lyhörd och väldigt engagerad, hon är äkta och extremt kunnig!
    Vi är så tacksamma för all hjälp vi har fått och vet att vi när som helts kan vända oss till henne innan tillträddes dagen!

Vi rekommenderar henne STARKT!
    Ååh, ni har verkligen fått köpa ett magiskt hus! Är helt säker på att ni kommer trivas superbra, tänk er nästa sommar på den härliga terrassen! Så glad att just ni blir de första att flytta in, jag ska se till att ni får goda grannar på gatan :) Andréa Gustafsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    2021-09-11
    Mycket uppmärksam. Hon hade rätt och presenterade oss den perfekta egenskapen för vår familj.
    2021-09-11
    Vi är väldigt nöjda med att valde Julia till att sälja vårt hus. Alltid snabb återkoppling vid frågor. Höll vad hon lovade och otroligt driven. Bra kundkrets i området gjorde att vi lyckades sälja snabbt och till bra pris.
  • köpte sin bostad med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    2021-09-10
    Kompetent, sansad och mycket trevlig.
    Tack Magnus för rekommendationen det betyder jättemycket. Stort lycka till med allt framöver! Daniel Eriksson
    2021-09-10
    Julia was super kind and professional, detailed everything about the Property and was really prepared in terms of knowing about the area and the property's amenities. Was easier to take the decision trusting that Julia was giving full details and explanations.
    2021-09-07
    En smidig affär och mäklarna på Svensk fastighetsförmedling Ale, är proffsiga och är välbekanta med områden
    2021-09-07
    Kunnig säljare med bra kunskaper om området. Mycket positiv som människa ...
    2021-09-06
    Det var ett nöje att jobba med Andrea i försäljningsprocessen. Oerhört duktig mäklare, proffsig på alla sätt, problemlösare. Trevlig person, tillgänglig dygnet runt med rätta svar och info på nolltid. Jag kände mig trygg och säker hela vägen från början tills affären var klar. Bara att rekommendera.
    Det har varit ett nöje att få hjälpa dig Zoran! Tack för gott samarbete och för att jag fick förtroendet. De fina ord du skriver matchar väldigt bra med hur jag önskar uppfattas som mäklare. Andréa Gustafsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    2021-09-01
    Bra bemötande, snabbt resultat👍👍👍
    Tack för rekommendationen och för att jag fått förtroendet att hjälpa till med försäljningen! 👍 Daniel Eriksson
    2021-09-01
    Helt oerfarna av husförsäljning var vi i trygga händer hos Andréa. Hon lotsade oss igenom hela processen på ett inkluderande och transparant sätt som vi uppskattade mycket. Det var otroligt skönt att få handfasta råd och tips från henne och vid minsta fråga fanns hon där med hög tillgänglighet. Vi kan verkligen rekommendera henne som mäklare.
    Ååh vad roligt det har varit att få vara en del av er resa mot nytt boende Maria! Tusen tack för gott samarbete och kommunikation under försäljningen - det betyder mycket för mig. Dina ord värmer verkligen och rimmar bra med hur jag vill uppfattas i mitt yrke. Andréa Gustafsson
    2021-08-31
    Ett stort tack till Julia för att du engagerade dej i vad vi ville ha trots att Du hade semester, vi är så nöjda.
    • Alafors
    2021-08-30
    Bra bemötande, glad och positiv!
    Vad glad jag blir över att du tog dig tiden att lämna en rekommendation Michaela. Ska bli spännande att följa er husbyggarresa framöver. Andréa Gustafsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    2021-08-27
    Daniel gav oss svar på alla våra frågor. Han besitter ett lugn och är en oerhört varm och vänlig person. Köpet av vår nya bostad blev en mycket bra upplevelse! Vi är mycket tacksamma!
    Iréne& Lasse
    Stort tack för de fina orden. Hoppas ni kommer få det bra i er nya bostad och lycka till med försäljningen av er nuvarande bostad. Daniel Eriksson
    2021-08-25
    Kan inte annat än att ge fullt betyg. Fantastiskt bemötande och bra drivkraft. Lättillgänglig vid behov och otroligt smärtfri försäljning.

6 av fem toast, kanonbra 👍
    2021-08-25
    Hade letat boende ett tag på egen hand innan jag träffade på Julia. Julia var den enda mäklaren som tog sig tiden till att lära känna mig och hon undersökte samt var lyhörd för mina önskemål. Julia är mycket lätt att samarbeta med då hon är kunnig, professionell och lösningsorienterad. Rekommenderar henne varmt!

Sanela, köpare
    2021-08-25
    Julia har verkligen engagerat sig och hittade rätt köpare innan visning, vilket jag personligen tyckte vad bra. Jättenöjd med Julia!
    2021-08-25
    Nöjda med bemötandet och återkopplingen. Lätt att bolla ideér med och gick alltid att få tag i.
    Stort tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation Albin. Nu hoppas jag att ni får njuta som bara den i ert nya, fina hus - ni kommer trivas superbra. Andréa Gustafsson
    2021-08-24
    Julia is really smart and efficient to deliver the needs of both seller and buyer. She was very helpful for us in finding an apartment that meets our interest and helping us hit our first housing contract in Sweden. Very happy with her assistance in all the processes throughout, with much translation and getting us familiar with Swedish bostadsmarknad. Thanks Julia for the safe and smooth process!
    2021-08-22
    Jätte bra och trevlig mäklare, bästa servicen. Det kändes tryggt att ha Julia som hjälpte mig att sälja min bostad .
    2021-08-22
    Väldigt bra bemötande. Hela processen med försäljningen gick mycket snabbare än vi trodde. Kommunicerade och höll oss uppdaterade, även på kväll/helg. Vi är helnöjda!
    2021-08-22
    I'm happy that I sold my apartment in a short time, and thank Julia for a great job!
    2021-08-20
    Väldigt trevlig mäklare som svarar snabbt och är väldigt hjälpsam! Var väldigt trevlig och kändes väldigt säker att ha vid köpet av min första lägenhet
    Tack så mycket Emil för din fina rekommendation! Är väldigt glad att du har hittat din lägenhet, är övertygad om att det kommer bli hur bra som helst! Syns snart igen! 🤩 Julia Högberg
    2021-08-19
    Hon är 100% engagerad, saklig och utstrålar kompetens, positivitet och energi.
    Jag hjälpte mina föräldrar och det var en tung process för oss alla men Andrea var med oss hela vägen.
    Hon är en stjärna
    Ååh vad glad jag blir av dina fina ord Golaleh! Tusen tack för gott samarbete och kommunikation under resans gång och att slutresultatet blev så bra är ju verkligen roligt. Ta hand om dig och dina föräldrar :) Andréa Gustafsson
  • Ida K
    2021-08-19
    Med sitt glada bemötande fick vi äran att ha Andrea som mäklare när vi köpte vårt kommande drömprojekt. Tillgänglig för frågor och på ett personligt sätt så tillmötesgav hon oss med de svar vi önskade genom hela processen! Tack så hjärtligt Andrea 🌼
    Men så roligt det har varit att vara en del av er resa Ida och tusen tack för att du tog dig tiden att lämna en rekommendation! Ser verkligen fram emot att få komma förbi framöver när ni har grejat! :D Andréa Gustafsson
  • Ida K
    2021-08-19
    Efter tidigare kontakt med Svensk fastighetsförmedling kändes det helt rätt att kontakta dem igen. Julia, med sin positivitet och effektivitet, delgav oss den service som vi behövde som säljare. Service utifrån just vårat behov. Att handhava, för oss en av de största affärerna vi gjort i livet så tog hon på sig detta på sina axlar genom hela processen. Tack så hjärtligt 🌼
    Tusen tack fina ni! Tack själva för att jag fick lov att vara en del av er livs största affär! Detta gjorde vi bra tillsammans 😍 Jag önskar er all lycka till med ert nya fina hus! Kramar Julia Julia Högberg
    2021-08-16
    Mycket nöjd med både Julia ock köpet,gick smidigt,hon gjorde extra insatts för mig.
    2021-08-14
    Julia förstod exakt vad vi ville och hon levererade! Rekommenderar starkt!
    2021-08-10
    Väldigt trevlig och proffsig. Gjorde ett väldigt bra jobb
    2021-08-09
    Trevligt bemötande, tydlighet, man får en känsla av att bli sedd.
    • Alafors
    2021-08-09
    Har bara jättebra att säga om Andrea. Proffsig men ändå personlig.
    Stort tack för att du tog dig tiden att skriva några rader Christian! Det betyder mycket för mig. Nu ska vi se till att försäljningen av ert hus blir riktigt bra. Andréa Gustafsson
    2021-08-07
    fick ett mycket bra förtroende redan vid första mötet med Angela.
    fått oerhört mycket hjälp vid försäjnngen av vårat hus, och även köp av vårat nästa boende. Angela är guld värd när man aldrig sålt något innan och inte vet hur allt går till. svårt att hitta någon som skulle gjort detta bättre om det kan vara möjligt att göra det
    🙏🏽 Verkligen ett jättetack. Har varit en ära att hjälpa er att hitta en ny bostad samt få förmedla vidare er pärla. Angela Eriksson
    • Kronogården
    2021-08-06
    Julia gav en korrekt bild av läget och levererade på det.
    2021-08-05
    Tryggt att sälja med en sådan proffsig mäklare som Julia!
    Engagerad på ett jättebra sätt som gör att man känner sig lugn och kan lita på att hon sköter att perfekt.
    Dessutom sålde hon min lägenhet utan att ens behöva ha en visning!
    Tack så jättemycket 🙏🏻
    2021-08-03
    Julia har varit helt fantastiskt, vi hade riktigt bra dialog när vi sålde vår lägenhet. Vi litade på hennes omdöme helt och är super nöjda med försäljningen. Julia är proffsig, tillmötesgående och trevlig person. Rekomenderar henne starkt 🥰
    2021-08-01
    Trevligt bemötande, snabbt och smidigt köp precis som vi ville ha det! Två tummar av två möjliga.
  • köpte sitt hus med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    • Alvhem
    2021-07-31
    Vi känner oss så lyckligt lottade att vi fick Angela som mäklare.
    Hon hittade vårat drömhus och vi har under hela processen inte känt något annat än trygghet och ärlighet.
    Våra tidigare upplevelser av mäklarkontakt har varit både ris och ros. Av Angela blir man från första stund väl bemött med respekt för ens tycken och tankar.
    Vi kände 100% engagemang från Angela

MVH
    Ellinor & Mirson
    🙏🏽Tack, alltid så roligt att hitta rätt köpare till rätt bostad. Är helt övertygad om att ni kommer ta hand om er nya bostad på bästa sätt 🌸 Angela Eriksson
    2021-07-30
    Trevlig kompetent inga problem.
    Tack Tommy för rekommendationen. Daniel Eriksson
    2021-07-30
    Vi blev bemötta med öppna armar och hon var väldigt påläst om fastigheten och kunde svara på alla frågor vi ställde, vilket vi tyckte var väldigt bra. Vi hade bra förväntningar för att hon har haft bra betyg sen innan och hon levde upp till över förväntningarna, en riktigt bra mäklare jag skulle rekommendera till vem som helst! Svarar snabbt om det är något och kontakten mellan mäklare och köpare anser jag som värdefull! En grym mäklare!
    2021-07-30
    Julia var helt fantastisk när vi skulle finna vår allra första bostad. Hon var tillmötesgående och kunde svara på alla våra frågor som vi hade kring bostad och dess omgivning .

Julia Högberg rekommenderas starkt!
    2021-07-29
    Jula var fantastisk från första stund med att lyssna på mina önskemål, komma med bra feedback och ha tålamod över att processen kan ta längre tid. Även Beatrice var till stor hjälp för att jag till slut hittade rätt.
    2021-07-29
    I sin yrkesroll är Julia professionell och kompetent. Som person är hon en plikttrogen glädjespridare.
    2021-07-29
    Väldigt duktig och proffsig!

Tycker att hon gjort sitt bästa och presterat därefter.

Väldigt smidigt.
    2021-07-28
    Hon var proffsig, bemötande och hon gav oss en bra tips och kunskap om området.
    Jag rekommenderar henne 100%
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    2021-07-23
    Angela hjälpte oss hela vägen, med alla våra frågor och funderingar. Vi har ingen kritik att ge och fick ett bra pris för vår bostad!
    🙏🏽Tack för äran att jag fick hjälpa er att förmedla er vackra pärla. Längtar ni tillbaka till Ale, så är det bara att återkomma 🌸 Angela Eriksson