Svensk Fastighetsförmedling Ale

Ale Torg 16, 449 31 Nödinge — Visa karta

Funderar du på att flytta i eller till Ale? Vi har koll på bostadsmarknaden och människorna här i kommunen och vet både var köparna finns och vad du ska tänka på inför visning. Dessutom har vi ett starkt kontaktnät och vet vilka objekt som snart kommer ut till försäljning och vilka områden som är trevligast för barnfamiljer, hur du smidigast tar dig till jobbet och hur bussarna går.

Vi har koll på hela kedjan och hjälper dig med kunskap, erfarenhet och engagemang att nå en lyckad bostadsaffär! Kontakta oss, eller kom förbi vårt kontor, för en fri värdering eller tips och råd kring din boendesituation. Välkommen!

Läs vad 592 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ale

• 2020-09-22

Leif Thomas A skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt en villa i Bohus
    Beatrice har uppfyllt alla förväntningar på ett mycket proffsigt sätt och med glädje och jag kan varmt rekommendera henne till husförsäljningar

Mycket nöjd med husförsäljningen Läs mer
  • 2020-09-16

Johan L skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpte mitt hus av Angela och hon var fantastisk att ha och göra med!!
    Mycket nöjd!! Läs mer
  • 2020-09-15

Nathalie C skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt radhus. Trevlig, lättillgänglig och professionell mäklare! Läs mer
    2020-09-15 Daniel E svarar Nathalie C
    Tusen tack Nathalie för din rekommendation!
  • 2020-09-15

Pascale M skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    We bought an apartment with Beatrice. From the very beginning she has been very sympathetic, friendly and efficient. Everything is going smoothly until now and we are very pleased. Läs mer
  • 2020-09-13

Elin M skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Fantastisk mäklare som hjälpt oss med försäljningen av vår lägenhet. Otroligt professionell, glädjefylld i sitt bemötande och tillgäng för frågor och funderingar stora delar av dygnet. En hängiven arbetsmyra som levererar resultat! Läs mer
  • 2020-09-11

Göran S skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har köpt en lägenhet i Bohus av Beatrice Hindgren.
    Vi har blivit bemötta på ett mycket vänligt och positivt sätt. Beatrice har visat stort engagemang, är lyhörd och vill att det skall bli bra för både säljare och köpare. Hon är också mycket lätt att kommunicera med.
    Vi kan ge de allra bästa rekommendationer till de som önskar anlita en mycket bra mäklare. Läs mer

Cecilia R skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag har sålt två lägenheter.
    Jag har varit mycket nöjd med Julia; trevligt bemötande, ordning och reda, snabbt agerande, hjälpsam och bra på alla sätt och vis.
    Om jag ska ge någon feedback på förbättringspotential så gällde det budgivningen på lägenhet 1. Jga tyckte det var lite konstigt att den allmänna budgivningen ställdes in, men jag antar att Julia hade kontroll på intresserade och deras eventuella bud, så att priset på lägenhet 1 ändå blev så högt som möjligt. Läs mer

Mia-maria W skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Angela är en engagerad och proffsig mäklare med mycket energi. Vi är väldigt nöjda med henne, försäljningen blev riktigt lyckad. Läs mer
    2020-09-12 Angela E svarar Mia-maria W
    Tack 🙏🏽
    Har varit otroligt roligt att få hjälpa er att förmedla er vackra pärla. Önskar er all lycka att hitta en ny 🌺

Oskar A skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Proffsigt rakt igenom. Bra kommunikation och uppdaterade oss genom hela processen. Läs mer
    2020-09-12 Angela E svarar Oskar A
    Tack 🙏🏽
    Otroligt roligt att jobba med er och önskar er all lycka i letandet efter en ny bostad med historia 🌺
  • 2020-09-09

Glenn H skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Bra bemött Av Beatrice Mycket trevlig Läs mer

Göran S skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har sålt vårt enplanshus i Nol byggt 2001.
    Niclas Hylander är verkligen en klippa!
    Han inger trygghet, har mycket hög kompetens, han är tillgänglig och mycket bra på att kommunicera. Han är också mån om att det skall bli bra för både säljare och köpare.
    Niclas har verkligen levt upp på de förväntningar vi har haft på en mäklare.
    Vi kan lämna de allra bästa rekommendationer till de som önskar ta Niclas tjänster i anspråk. Läs mer

Roy J skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Allt har varit utmärkt Daniel har skött allt över förväntan. Läs mer
    2020-09-08 Daniel E svarar Roy J
    Hej Roy,
    Tack för återkopplingen samt att jag fick hjälpa dig med försäljningen.
    Lycka till med allt framöver!
  • 2020-09-07

Karl Fredrik N skrev om Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag har sålt en villa
    Bemötandet från mäklaren har varit mycket bra!
    Jag tyckte att mäklaren mer än väl levde upp till mina förväntningar.
    En väldigt positiv upplevelse totalt Läs mer
    2020-09-07 Andréa G svarar Karl Fredrik N
    Vad glad jag blir över dina ord Fredrik, tack själv för gott samarbete. Det rimmar bra med hur jag önskas uppfatta, och det känns väldigt roligt att jag kunde leva upp till de förväntningar du hade.
  • 2020-09-07

Jonathan H skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Bra, grym, trevlig, rekommenderas
    Jag är nöjd Läs mer
    2020-09-14 Pernilla A svarar Jonathan H
    Tackar för det fina betyget Jonathan!! Alltid lika skönt att höra att ni kunder är nöjda!
    Varma hälsningar Pernilla
    Pernilla A gillar detta
  • Samuel M

2020-09-06

Samuel M skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi kan verkligen rekommendera Pernilla. Väldigt trevlig, effektiv, duktig och kommunikativ. Vi valde helt klart rätt mäklare! Läs mer

Chadi A skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag kunde inte ha blivit nöjdare med allt kring hur köpet av lägenhet gick till, och det är just tack vare Julia Högberg! Så otroligt duktig och professionell. Skulle rekommendera henne och Svensk Fastighetsförmedling i Ale torg till alla som vill byta bostad. Läs mer
    2020-09-07 Julia H svarar Chadi A
    Så glad jag blir Chadi för dessa ord och för att allt gick så smidigt med lägenhetsköpet. Så stooort tack för denna fina rekommendation!! Ha det så bra så hörs vi snart igen! :)
  • Rawan A

2020-09-04

Rawan A skrev om Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Ärlig och trevlig mäklare. Vi köpte villa i Nödinge och har varit så nöjda för Andreas smidighet. Affären gick snabbare och smidigare än vad vi trodde👌 Läs mer
    2020-09-07 Andréa G svarar Rawan A
    Hej Rawan. Hjärtligt tack själva, för en bra kommunikation och smidig affär. Så roligt att jag fick hjälpa er att hitta huset, ni kommer att trivas såå bra!
  • 2020-09-04

Leif Thomas A skrev om Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpt en villa I Nödinge och allt har från första dag fungerat på ett utmärkt och proffsigt sätt.
    Andrea får 11 av max 10. maken till mer driven och trevlig person har jag sällan mött:) Läs mer
    2020-09-07 Andréa G svarar Leif Thomas A
    Tusen tack för både fina ord och för den raka, öppna dialog vi haft kring husköpet. Uppskattas från min sida, det vet du!
  • 2020-09-04

Josefine K skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpte en bostadsrätt och tycker att det gick kanon, har inget att klaga på :) Läs mer
    2020-09-14 Pernilla A svarar Josefine K
    Tack Josefine för det fina betyget! Ni kommer stortrivas i bostaden när ni får gjort om den lite till eran egen :) Vi ses och hörs!
    Varma hälsningar Pernilla
    Pernilla A gillar detta
  • Martina A

2020-09-03

Martina A skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Trevlig, tillmötesgående och tillgänglig! Läs mer
  • 2020-09-03

Elias N skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Hon har varit utmärkt i alla frågor och enkel att prata samt ställa frågor till. Tack Läs mer
  • 2020-09-02

Pär Viking D skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har sålt en tomt, som var en del av vår trädgård.

Daniel var intresserad av försäljningen och tog till sig våra synpunkter på tidplanen och utformningen av annonsen på Hemnet och på mäklarens hemsida.

Vi förväntade oss en snabb och proffsigt genomförd försäljning med ev budgivning. Daniel infriade våra förväntningar mer än väl.

Vi har uppskattat snabbheten i försäljningen, Daniels tillgänglighet hela tiden och hans lyhördhet och råd i försäljningens slutskede. Daniel är trevlig att umgås med och vi träffar honom gärna igen. Läs mer
    2020-09-03 Daniel E svarar Pär Viking D
    Tack för att ni väljer att lämna en rekommendation, det har varit ett nöje att samarbeta med er.
  • 2020-09-02

Rebecka S skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt en bostadsrätt. Blivit mycket bra bemötta av Beatrice. Vi tyckte hon levde upp till våra förväntningar Läs mer
  • 2020-09-01

Anneli J skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt villa. Trevligt bemötande. Kände ett bra samarbete och att mäklaren lyssnade på mig som säljare samt var stöttande i processen. Kan varmt rekommendera Niclas. Läs mer
  • 2020-08-28

Pontus T skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Proffsig, skicklig och supertrevlig. Sålde vår lägenhet på 2 veckor. Läs mer
    2020-09-07 Julia H svarar Pontus T
    Tack för förtroendet att jag fick hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet! Önskar er all lycka till med allt kul ni har att vänta er! :)
  • 2020-08-27

Emil G skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpte ett radhus i Nol. Niclas var snabb och ordnade visning snabbt. Läs mer
  • 2020-08-26

Pardis A skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Snabb på att svara och ge besked, effektiv & proffsigt bemötande. Jättenöjd! Läs mer
    2020-09-07 Julia H svarar Pardis A
    Tack så mycket Pardis! Är glad över att det löste sig så smidigt även för er! Ta hand om er så ses vi snart igen! :)
  • 2020-08-25

Anna C skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi sålde vårat radhus och Niclas va super duper bra att ha att göra med. Man kunde alltid få tag på honom om man hade några frågor. Läs mer

Tobias J skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Beatrice hjälpte oss med försäljning av vår bostad. Upplevde Beatrice som kunnig, hjälpsam, trevlig och förtroendeingivande. Vi kan starkt rekommendera att anlita henne! Läs mer

Niklas K skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpte en bostatsrätt i surte green village av Julia Högberg.
    Som var super enkel att fråga och prata med hade hon inte svaret så tog hon fort reda på svaret. Så kan inte ge Julia något annat än toppbetyg tackar och bockar. Läs mer
    2020-09-07 Julia H svarar Niklas K
    Det kommer att bli toppen för dig i Surte och grymma Green Village, det är jag säker på! Tack så mycket Niklas för rekommendationen, det värmer!

Joanna N skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Har med hjälp av Julia köpt lägenhet. Hon har funnits där för oss under hela processen och varit grym på att återkoppla. Professionell, kunnig, tillgänglig och trevlig. Julia gör det som förväntas av en mäklare men gör även det lilla extra för sina kunder. Läs mer
    2020-09-07 Julia H svarar Joanna N
    Tack så mycket Joanna för att du tog dig tiden att skriva dessa fina ord! Detta kommer att bli toppen, så glad för att ni fick er drömlägenhet! :)

Lena G skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag köpte en lägenhet för jag var tvungen att flytta från mitt hus eftersom min man gick bort i cancer för några månader sen. Jag fick ett väldigt fint bemötande av Julia och hon gjorde att allt skulle gå så smidigt som möjligt för mig i denna svåra situation. Jag är mycket nöjd med hela processen. Läs mer
    2020-09-07 Julia H svarar Lena G
    Det värmer att det löste sig så smidigt för dig trots omständigheterna Lena! Jag är övertygad om att du kommer att stortrivas i denna finna lägenhet och med närhet till din väninna. Vi syns snart igen, ta hand om dig!
  • 2020-08-22

Mario Ricardo B skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Hjälpte oss sälja vårt hus i Maden-Älvängen. Väldigt Proffsig och erfaren person
    Vi har varit nöjda hela vägen och kan rekommenderar Läs mer
    2020-08-22 Angela E svarar Mario Ricardo B
    Tack 🙏🏽
    Har varit jättetrevligt att få hjälpa er att förmedla er trevliga pärla och skönt att veta att ni blir kvar i Ale 😀
  • 2020-08-21

Hessam T skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Niclas har skött affären på ett professionellt sätt! Läs mer
  • 2020-08-21

Sandra Å skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag och min kille köpte en lägenhet. Tyckte Beatrice var charmig och lätt att prata med. Detta var våran första gång vi köpte en bostadsrätt och var glada att det gick så smidigt. Mäklaren hjälpte till men att ordna upp saker vilket var väldigt uppskattat :) väldigt nöjda! Läs mer
  • 2020-08-20

Anna L skrev om Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Andrea är ett proffs ut i fingerspetsarna. Kunnig och trevlig samt skapar goda relationer till oss som säljare. Vi har känt oss mycket trygga i Andreas händer under hela resan. Läs mer
    2020-08-20 Andréa G svarar Anna L
    Men vad glad jag blir av dina fina ord Anna! Tusen tack! Tack för ett gott samarbete, vi ses snart igen.
  • 2020-08-16

Rohey N skrev om Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mycket trevligt bemötande. Proffsig och kunnig.
    Hjälpsam. Mycket nöjd Läs mer
    2020-08-16 Andréa G svarar Rohey N
    Tacksam för att du tog dig tid att lämna en rekommendation Rohey! Dina valda ord rimmar bra med hur jag önskas uppfattas, så känns bra att ni fick den uppfattningen.
    Det har varit ett nöje att få hjälpa er att hitta ert nya hus, varmt välkomna till Älvängen.
  • Sanna S

2020-08-13

Sanna S skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Fantastisk mäklare. Rekommenderar Angela om du vill ha en smidig och problemfri försäljning. Alltid tillgänglig och gör sitt yttersta för att tillmötesgå säljarens frågor och funderingar! Läs mer
    2020-08-13 Angela E svarar Sanna S
    Tack🙏🏽
    Har varit otroligt roligt att få hjälpa dig att förmedla din pärla. Önskar att ni så småningom hittar en likvärdig i Stockholm ❤️
  • 2020-08-11

Jaana S skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har köpt Skolgatan 7a i Bohus, Ale.
    Vi uppfattar Beatrice som en glad och trevlig person som är lätt att prata med. Lätt att få
    förtroende för henne

En kunnig mäklare som ger snabb feedback.
    Det hon inte visste tog hon snabbt reda på. Läs mer
  • 2020-08-11

Christine O skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålde min lägenhet jätte snabbt när det fans 3 andra lägenheter i samma bostads om råde ! Är helt underbar att jobba med :) Läs mer
  • 2020-08-08

Erica H skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag har precis köpt en lägenhet med min sambo. Vi möte mäklaren när vi kom in i lägenheten på visning och redan där mötes vi av en härlig hälsning och leende. När vi hade frågor under visningen och efter fick vi alltid bra svar och bra känsla. En riktigt härlig och bra mäklare. När vi skrev på så gick allt superenkelt och allt va tydligt och bra. Vi hade frågor och fick svar på allt vi ville veta så vi kändes oss bekväma och säkra. Läs mer
  • 2020-08-08

Jonathan L skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpte en lägenhet, har letat länge och hoppat av budgivningar p.g.a dåliga mäklare. Beatrice är den enda bra mäklaren vi träffat. Hon hade svar på nästan alla frågor och var otroligt trevlig! Kommer vilja använda henne när det är dags för oss att flytta nästa gång 😊 Läs mer
  • 2020-08-04

Ana Paula B skrev om Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Med stor entusiasm, kompetens och servicekänsla sålde Andrea vår bostad. Hon är lätt att få tag på och finns alltid tillhands.
    Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare! / Ana Paula Blomqvist Läs mer
    2020-08-04 Andréa G svarar Ana Paula B
    Stort tack för dina fina ord Ana Paula! Du ska veta att dom verkligen värmer ett mäklarhjärta. Det är viktigt för mig att vara lyhörd och att man som säljare känner att man blir hörd och sedd. Vi hörs snart igen.
  • 2020-07-31

Gösta Roland J skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt en villa i Nol
    Vilket gick både snabbt och smidigt
    Angela har haft ett jättebra bemötande med oss dom kunder Läs mer
    2020-08-09 Angela E svarar Gösta Roland J
    Tack🙏🏽
    Hoppas de kommer trivas lika bra i deras nya. Ha en fortsatt skön sommar så ses vi snart på tillträdet.
  • 2020-07-29

Susanne S skrev om Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt huset efter mamma.andrea var en utmärkt mäklare såg till att allt gick smidigt och lätt svarad alltid på frågor med en gång fixade allt man bad var även tillgänglig på sin semester o kvällar. Andrea är en toppen tjej vi rekommenderar henne verkligen tack för all hjälp MVH Susanne Sandberg Läs mer
    2020-07-31 Andréa G svarar Susanne S
    Tusen tack för din fina rekommendation Susanne! Mycket tacksam för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Nu ska vi se till att hitta ett hus till er också, så vi kan sätta igång med er försäljning också. Vi hörs snart igen.
  • 2020-07-29

Fredd John R skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt villa. Blev mycket väl bemött av Pernilla.
    Mina förväntningar var vad jag väntade mig och
    mäklaren levde upp till dom.
    Min upplevelse var mycket bra Läs mer
  • 2020-07-21

Sibtain R skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Beatrice is one of the best estate agents we have ever come across. We listed our apartment in Nödinge with her. She guided us through whole process during our first meeting and suggested realistic valuation of our property -no games or false promises.

We started to receive viewing requests soon after the property pictures were taken. About a week after listing, we received and accepted an offer above asking before the actual showing.

Beatrice is dedicated, professional, and straightforward, and there was excellent communication throughout the process. We highly recommend Beatrice! Läs mer
  • 2020-07-21

Helen L skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Trygg, informativ, tydlig och positiv. Läs mer
  • 2020-07-20

Ludvig Ö skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålde min lägenhet i Bohus med god hjälp av Julia Högberg. Kunnig mäklare som hjälpte mig med alla frågor och funderingar under hela försäljningsprocessen.
    Jag kan varmt rekommendera Julia och kommer absolut ta hjälp av henne vid framtida försäljningar! Läs mer
    2020-07-29 Julia H svarar Ludvig Ö
    Glad jag blir för att du är nöjd Ludvig! Det har varit ett rent nöje att få samarbeta med dig. Tack så mycket för fina ord! Synd att du lämnar Bohus, men du kommer nog snart tillbaka igen... ;)
  • 2020-07-20

Malin H skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpte ett parhus i Älvängen. Pernilla är lätt att få tag på vilken kommunikationsväg man än väljer. Hon återkopplar snabbt och enligt utlovat. Bra objektsbeskrivning som levde upp till våra förväntningar efter visning. Pernilla är enkel, uppriktig och jättetrevlig! Vi kan starkt rekommendera att köpa bostad via Pernilla! Läs mer

Ale Torg 16, 449 31 Nödinge