Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Ale Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Ale

Svensk Fastighetsförmedling Ale

Ale Torg 16, 449 31 Nödinge — Visa karta

Funderar du på att flytta i eller till Ale? Vi har koll på bostadsmarknaden och människorna här i kommunen och vet både var köparna finns och vad du ska tänka på inför visning. Dessutom har vi ett starkt kontaktnät och vet vilka objekt som snart kommer ut till försäljning och vilka områden som är trevligast för barnfamiljer, hur du smidigast tar dig till jobbet och hur bussarna går.

Vi har koll på hela kedjan och hjälper dig med kunskap, erfarenhet och engagemang att nå en lyckad bostadsaffär! Kontakta oss, eller kom förbi vårt kontor, för en fri värdering eller tips och råd kring din boendesituation. Välkommen!

Läs vad 226 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ale

• 2019-01-22

Helena Yasmin B skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mycket nöjd med mäklaren. Mycket tillmötesgående, hjälpsam, trevlig och effektiv. Huset blev sålt snabbt efter visningen. Läs mer
  • 2019-01-21

Alexander Z skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpte 2:a bostadsrätt, mycket bra bemött av mäklaren.

Hade inte alla svar på våra frågor på visningen, men återkom när hon tagit reda på dom.

Överlag väldigt engagerad och "opartisk" vilket vi ser som positivt och signalerar proffsighet. Läs mer
  • 2019-01-07

Jennifer T skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Bra och snabba svar! Mycket trevlig och kunnig mäklare. Läs mer
  • 2018-12-22

Jörgen R skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sammanfattningen är snyggt proffsigt och säker försäljning av vår bostadsrätt Läs mer
  • 2018-12-17

Eva Olofsdotter Ö skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt villa.
    Utmärkt bemötande.
    Det gick som på räls.
    Utan henne hade vi aldrig orkat. Hon tog sig an oss som om vi var det viktigaste hon hade att göra.
    En eloge till henne! Läs mer
  • 2018-12-16

Fredric Ö skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag upplevde Angela som en professionell fastighetsmäklare och det var lätt att nå henne om jag hade några frågor.
    I detta fall var jag köpare av en fastighet. Kan rekommendera Angela om man har behov av en fastighetsmäklare. Läs mer
  • 2018-12-16

Dalia k skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    allt bra o vi haft jätte bra bemötande. Läs mer
  • 2018-12-03

Hamed V skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Väldigt trevligt bemötande samt kunnig i sitt yrke! Och framför allt lugn å proffsig !
    Vill man köpa eller sälja så rekommenderar ja Daniel Läs mer
    2018-12-04 Daniel E svarar Hamed V
    Tack Hamed för rekommendationen. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad.
  • Emil N

2018-11-30

Emil N skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag sålde min lägenhet via svenskfastighetsförmedling och med Beatrice som mäklare. Beatrice bemötte mig trevligt från början till slut, hon är en väldigt rolig samt öppen person som får än att känna sig trygg. Hon gav mig all den information jag behövde och gav mig svar på de frågor jag ställde. Hon gav mig mycket av sin tid både på arbetet och efter då jag sökte henne efter kontorstid vilket jag verkligen uppskattade.
    Jag rekommenderar henne starkt! / väldigt nöjd kund. Läs mer
  • 2018-11-30

Ulla Britt G skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Bra bemötande och ett gott stöd. Läs mer
    2018-12-02 Daniel E svarar Ulla Britt G
    Tack för återkopplingen, det glädjer mig att du är nöjd. Hoppas du får det bra i nya bostaden.
  • 2018-11-27

Matti V skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt lägenhet. Gick snabbt o lätt. Väldigt smidig kommunikation. Nöjd. Läs mer
  • 2018-11-27

Cornelia U skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jätte hjälpsam med att få en bra magkänsla även om man är inte van med svenska procedurers av husköp. Mäklaren organiserade tolkare och en egen teknisk besiktning med försäkringens besiktningsmannen. Hjälpsam med att anpassa kontrakt med besikningsklausul. Läs mer
  • 2018-11-25

Torsten U skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Niclas did a very good lead through the process, starting with the house visit, the bidding and the contract signing. Even if the process is quite different from Germany we felt very satisfied at the end by having the feeling to have bought the right house for us. Läs mer
  • 2018-11-24

Anette H skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har sålt bostad i Nol. Vi blev mycket väl bemötta av mäklaren.
    Förväntningarna var ungefär som vi hade trott. Mäklaren informerade på ett utmärkt sätt och förklarade hur allt skulle gå till.
    Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda :) Läs mer
  • 2018-11-21

Malin G skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Bra bemött. Snabba svar och en väldigt tillgänglig mäklare. Vi sålde vår villa på ett snabbt och smidigt sätt precis som vi ville. Läs mer
  • 2018-11-20

Oskar A skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Snabb och smidig affär.
    Bäldigt flexibel mäklare. Läs mer
  • Eila H

2018-11-20

Eila H skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag har sålt mitt hus i Kollanda. Mäklaren var kunnig, proffsig och hade ett mycket trevligt bemötande. Försäljningen motsvarade mina förväntningar. Läs mer
  • 2018-11-19

Annika H skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag har sålt min bostadsrätt och fick ett jätte fint bemötade ocn stort engagemang, precis så vill jag som kund bli bemött.
    Proffsigt och lättsamt en mäklare som gav ett mycket bra intryck och som förstod bådas situation köpare och säljare. Toppen!!! Läs mer
    2018-12-03 Pernilla A svarar Annika H
    Åh tackar ödmjukast för denna fina text! Så kul att du är nöjd! Snabb och smidig försäljning som jag tror ni båda är glada för.
  • Patrik G

2018-11-16

Patrik G skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har köpt en äldre fastighet med stort renoveringsbehov men också med stora möjligheter. Samtidigt har vi sålt vårt hus i ett barnvänligt 70 tals område som vi bott i under lite mer än 8 år.

Från första kontakt med mäklaren Niclas Hyllander har vi bemöts med raka och tydliga besked och en hög grad av professionalism.

Vi är mycket nöjda med Niclas Hyllander och Svensk fastighetsförmedling på alla plan, både som köpare och som säljare. Läs mer
  • 2018-11-09

Lars K skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Min familj har precise köp en fastighet genom Svensk Fastighetsförmedling Ale (Angela) och vi har blivit bemötta på ett proffesionellt och kundmedvetet sätt. Vi är mycket nöjda med ert (ditt) sätt att sköta hela afären. Tack med vänliga hälsningar. Fam Karlsson Läs mer
    2018-12-15 Angela E svarar Lars K
    Tack, det gjorde vi bra tillsammans 😃 Önskar er lycka till med er försäljning och tror absolut att ni kommer stortrivas i er nya villa!
  • 2018-11-02

Kerstin K skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag har köpt ett fritidshus och har haft en mycket bra kontakt med min mäklare. Läs mer
    2018-12-15 Angela E svarar Kerstin K
    Tack Kerstin 😀Hoppas du kommer stortrivas i din otroligt mysiga bostad!
  • 2018-11-02

Dan D skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Har både köpt och sålt bostad genom Beatrice och har känt mig trygg med hans insats som både köpare och säljare. Har stor lokal kännedom, lätt att få kontakt med folk samt inger trygghet. Kan verkligen rekommendera mäklaren. Läs mer
  • bertil a

2018-10-31

bertil a skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Niclas Hylander har hjälpt oss köpa hus i Nödinge. Han är mycket kunnig och tillmötesgående, svarar snabbt på frågor och funderingar. Han visar verkligen intresse för oss som kunder och hetsar inte fram snabba oövertänkta beslut. En kunnig och seriös mäklare som ställer upp. Rekommenderas. Läs mer
  • Cim N

2018-10-26

Cim N skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag och min sambo har precis skrivit kontrakt på en bostadsrätt som fantastiska Pernilla Andersson förmedlade. Hon är en otroligt kompetent mäklare med koll på läget och har ett fantastiskt kundbemötande gentemot både säljare och köpare. Hon inger en otroligt trygghet med sin kompetens. Jag skulle rekommendera henne alla dagar i veckan och den dagen det är dags för att leta nytt boende kommer hon vara den vi först kommer att kontakta :) Läs mer
    2018-11-05 Pernilla A svarar Cim N
    Stort tack för denna ofattbart fina rekommendationen som jag fått av er!
    Jag jobbar stenhårt för att göra eran upplevelse som köpare så smidig och härlig som det bara går! Gratulerar till en jättefin bostad och jag är övertygad om att ni kommer stortrivas.
    Vi hörs och ses! :)
  • Evy D

2018-10-25

Evy D skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålde ett enplanshus i Ale Kommun. Bemötandet var lugnt och sansat, fick raka svar på de frågor vi hade. Kändes som om köpare och säljare var lika
    viiktiga i affären. Läs mer
    2018-10-25 Daniel E svarar Evy D
    Stort tack för rekommendationen. Det glädjer mig att ni är nöjda och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen.
  • 2018-10-24

Mia E skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi hag kunnat slappna. av och överlåtit allt till mäklaren Läs mer
  • 2018-10-17

Lina Victoria E skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Beatrice, jätte duktigt med ett behagligt sätt och bemötande. Läs mer
  • 2018-10-17

Anneli B skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi anlitade Daniel efter att vi först försökt sälja huset själva. Tack o lov för det beslutet 🙏🏼 Allt blev så mycket bättre Daniel är realistisk professionell och smidig. Dessutom lugn och trevlig! Vi rekommenderar Daniel varmt! Läs mer
    2018-10-17 Daniel E svarar Anneli B
    Hej Anneli!
    Tack för rekommendationen, uppskattar det verkligen och tack för att jag har fått hjälpa er med försäljningen. Ha det gott och lycka till med nya bostaden!
    Anneli B, Daniel E gillar detta
  • Linda S

2018-10-14

Linda S skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt bostad. Vi hade höga förväntningar och mäklaren levde upp till dem. Kan starkt rekommenderas till andra! Läs mer
    2018-10-19 Angela E svarar Linda S
    Har varit superroligt att få hjälpa er, i både letandet efter den nya bostaden och med er försäljning.
  • 2018-09-27

Kajsa F skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Daniel har sålt flera bostäder för oss och vi är mycket nöjda. Daniel är väldigt hjälpsam och trevlig. Försäljningarna har alltid varit lyckade och Vi känner stort förtroende för Daniel och Svensk Fastighetsförmedling Ale. Läs mer
    2018-09-27 Daniel E svarar Kajsa F
    Hej Kajsa,
    Tack för rekommendationen. Det har varit ett nöje att få hjälpa er vid varje försäljning och blir det aktuellt igen så är ni varmt välkomna att kontakta mig. Lycka till med nya bostaden!
  • 2018-09-22

Ek Fastighetsutveckling Ab skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Duktig säljare, grymt bra för båda parterna Läs mer
  • 2018-09-22

Ronnie S skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpt radhus. Angela är alltid nåbar. Ville verkligen hitta ett hus till mig. Inte så stel och trist som många andra mäklare. Gör allt för en försäljning. Läs mer
    2018-10-19 Angela E svarar Ronnie S
    Klart vi skulle hitta ett nytt boende till er ;-) Lycka till med renoveringarna, så kommer jag gärna förbi och tittar när allt är klart!
  • 2018-09-19

Josefin J skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt min bostadsrätt
    Kommunicerar bra informerar, tar hand om
    Alltid glad och positiv Läs mer
  • 2018-09-16

Gun Margret H skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har sålt vår villa med hjälp av Angela Eriksson som vi upplevde var en alldeles utmärkt mäklare.
    Vänlig , trevlig, kunnig och otroligt engagerad.
    Vi är mycke mycke nöjda. Läs mer
    2018-09-18 Angela E svarar Gun Margret H
    Tack 🙏🏽 Har varit otroligt roligt att hitta en ny ägare till er villa. Hoppas ni kommer trivas lika bra i er nya lägenhet!
  • 2018-09-15

Sture Reidar B skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Har sålt en fastighet
    Bra bemötande av mäklaren.
    Mäklaren uppfyllde förväntningrna.
    Bra upplevelse men hade önskat att fastiheten skulle förmedlas både på Hemnet och sosiala media. Läs mer
    2018-09-16 Angela E svarar Sture Reidar B
    Har varit supertrevligt att få förmedla er pärla! Förstår tyvärr inte vad du menar med att ni hade önskat hemnet och sociala medier. Såklart använde vi oss av alla sätt för att nå så många som möjligt.

Hemnet:
    6496 besök på Hemnet
    5 har sparat visningstiden
    819 har tittat på alla bilder
    38 har sparat objektet
    2 bevakar slutpriset

Facebook: 1772 som tittat på Facebook och 124 som klickat vidare till annonsen.

Instagram: 479 räckvidd

Smart/ sociala medier:
    Genomsnittlig läsning på annonsen 1min 32 sekunder.
    Räckvidd 15 112 stycken som tittat på annonsen
    5259 som klickat vidare till annonsen

Plus vår egen hemsida👌🏽
  • 2018-09-12

Anna L skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Kunnig, hjälpsam, bra bemötande, återkopplar.
    Gör hela processen enklare. Läs mer
  • 2018-09-05

Prosha M skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi köpte en bostadsrätt som såldes av Pernilla. Vi blev mycket väl bemötta på visningen och under hela köpprocessen. Hon hjälpte oss gärna med att besvara på de frågor och funderingar vi hade både under och efter visningen, vilket var betryggande. Vid kontraktskrivningen gick hon långsamt igenom alla papprena så att vi var väl införstådda. Vi är väldigt nöjda med vår upplevelse! :) Läs mer
    2018-11-05 Pernilla A svarar Prosha M
    Tackar ödmjukast för en fin rekommendation från er!! :)
    Jag blir så glad när ni är nöjda med upplevelsen och snart är det dags för den roligaste biten - inflyttning!
    Vi hörs och ses!
  • 2018-09-03

Magdalena W skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi sålde varan villa
    Var väldig trevlig bemött,
    Mäklaren hade mycket tålamod och det blev många visningar.
    Han levde upp till våra förväntningar.
    Vi är nöjda med resultatet. Läs mer
    2018-09-04 Daniel E svarar Magdalena W
    Tack Magdalena för att ni tar er tiden att lämna en rekommendation och för att jag har fått hjälpa er med försäljningen. Det blev några visningar men vi nådde ett bra slutresultat ändå. Lycka till med nya bostaden!
  • 2018-09-03

Lars B skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Trevlig och proffsigt bemötande.
    Kan rekommendera Läs mer
  • 2018-08-31

Erik E skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Villa såld på trög marknad, till hyfsat slutpris. Bra bemötande och infriade förväntningar! Läs mer
    2018-09-12 Angela E svarar Erik E
    Tack för förtroendet, hoppas mor och far kommer trivas i sin nya lägenhet!
  • 2018-08-30

Katrine J skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Niclas är en mycket kompetent och trygg mäklare som på ett utomordentligt sätt lotsat oss genom både köp och försäljning av bostad. Det märks att han jobbar hårt för att uppnå ett bra resultat, och vi kan inte vara annat än nöjda med hans arbete gällande vår försäljning. Alltid tillgänglig för frågor och med ett vänligt bemötande. Höll oss uppdaterade genom hela processen. Skulle det bli aktuellt med ytterligare bostadsförsäljning för oss hade vi definitivt anlitat honom igen. Läs mer
  • 2018-08-26

Emilia K skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vårt radhus såldes på bästa sätt för alla parter.
    Snabbt och lätt med känsla bakom och stor förståelse och omtanke av mäklaren.
    Våra förväntningar och önskemål efterlevdes och vi är så nöjda. Läs mer
    2018-08-26 Angela E svarar Emilia K
    Tack, det var jätteroligt att få hjälpa er att hitta ert nya hem och få sälja ert vackra radhus. Hoppas ni kommer trivas lika bra i ert nya hus :-)
  • 2018-08-03

Pertti Juhani Maliniemis skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Kunnig, engagerad och trevlig. Rekommenderas. Läs mer
  • 2018-07-21

Leila Ö skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Niclas skötte försäljningen av min gård och en avstyckad tomt.
    Niclas är saklig och besitter en stor kunskap om marknaden inom sitt område. Jag kände direkt förtroende för honom. Under hela försäljningsprocessen levde han 100% upp till det.
    Niclas engagerade en duktig fotograf och lät fotografen jobba självständigt med mycket bra resultat.
    Under försäljningsprocessen höll Niclas på ett föredömligt sätt mig underrättad om hur det hela fortskred.
    Niclas bistod även med information efter att försäljningen var avslutat.
    Niclas är en jätteduktig fastighetsförmedlare och skulle jag någon gång köpa en fastighet där han verkar skulle jag inte tveka att anlitat honom. Läs mer
  • 2018-07-10

Gun Margret H skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpte bostadsrätt. Blev visad lägh. på ett trevligt o kunnigt vis.
    Mycket nöjda. Läs mer
  • 2018-07-09

Cecilia Ann-Charlotte H skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålde min bostadsrätt med hjälp av en fantastisk mäklare. Snabb, engagerad, trevlig och höll oss uppdaterad under hela vägen från start till mål. Kunde inte önska något mer från henne! Läs mer
    2018-07-27 Pernilla A svarar Cecilia Ann-Charlotte H
    Jag tackar ödmjukast för de fina orden Cecilia! Hoppas ni har en underbar semester i det fina vädret :)
  • 2018-07-09

Martin G skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Lätt att kommunicera med och visar engagemang för både säljare och köpare. Går igenom processen och avtalen lugnt och metodiskt. Läs mer
    2018-07-27 Pernilla A svarar Martin G
    Tackar så hemskt mycket för en fin rekommendation!
    Trots kaffespill ;) Hoppas du har en riktigt skön semester i det fina vädret!
  • 2018-07-06

Ted Zbigniew B skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mycket yrkeskunnig, flexibel och noggrann. Läs mer
    2018-07-09 Daniel E svarar Ted Zbigniew B
    Tack Ted för rekommendationen! Trevligt att träffa er igen och kul att ni trivs så bra i Alafors!
  • 2018-07-05

Alexandra G skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag och min sambo är jättenöjda med vår mäklare Beatrice Hindgren! Vi har samarbetat med henne vid 2 tillfällen och är ortroligt nöjda!
    Vi kan starkt rekommendera henne och vi kommer absolut kontakta henne igen för framtida affärer. Läs mer
  • 2018-07-03

Kristoffer G skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mycket bra bemötande från mäklaren so alltid var kontaktbar och hjälpte till vid en komplex affär Läs mer

Ale Torg 16, 449 31 Nödinge