Svensk Fastighetsförmedling Ale

Ale Torg 16, 449 31 Nödinge — Visa karta

Funderar du på att flytta i eller till Ale? Vi har koll på bostadsmarknaden och människorna här i kommunen och vet både var köparna finns och vad du ska tänka på inför visning. Dessutom har vi ett starkt kontaktnät och vet vilka objekt som snart kommer ut till försäljning och vilka områden som är trevligast för barnfamiljer, hur du smidigast tar dig till jobbet och hur bussarna går.

Vi har koll på hela kedjan och hjälper dig med kunskap, erfarenhet och engagemang att nå en lyckad bostadsaffär! Kontakta oss, eller kom förbi vårt kontor, för en fri värdering eller tips och råd kring din boendesituation. Välkommen!

Läs vad 391 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ale

• 2019-11-20

Ville-Erik K skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpte en bostadsrätt, blev kontaktad av Julia när de fick uppdraget och jag och säljaren kom överens innan den gick ut på visning. Hela processen var snabb och smidig vilket jag uppskattade. Läs mer
  • 2019-11-15

Lill Bodil H skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Pernilla Andersson har hjälp mig sälja min bostadsrätt i Älvängen.
    Jag blev bemött på ett professionellt och trevligt sätt Hon var lyhörd och tillmötesgående .Noga med att tid och rum skulle passa mig.. Fick en helt annan bild på mäklare efter kontakten med henne. Läs mer
  • 2019-11-15

Gustav R skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Angela är alert och proffsig och ärlig med vad hon ser att marknaden kan ligga i prisnivå. Läs mer
  • 2019-11-09

Patrik B skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt en lägenhet i bohus
    Riktigt bra bemött. Gick att diskutera med bra och komma överens vad som var bra och inte.
    Super nöjd 👍
    Väldigt ärlig! Läs mer
  • 2019-11-09

Jimmie G skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpt en lägenhet av Beatrice som är; öppen, hjälpsam och trevlig! Mycket nöjd med den kontakten! Läs mer
  • 2019-11-02

Ami skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Håller alla parter informerade. Trevlig och noga med att alla förstår vad som gäller. Läs mer
  • 2019-11-01

Sofia p skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Super trevlig tjej som det märks att hon gillar sitt jobb. Har varit väldigt bra från början till slut. Har man några frågor är hon alltid tillgänglig på sms. Lyckades få spekulanter till lägenheten i en svår tid när andra läge heter i området inte fick det. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-11-14 Julia H svarar Sofia p
    Tack igen för att jag fick äran att hjälpa er och för fina ord! Hoppas ni kommer att trivas i ert nya och roligt att ni inte lämnar vår fina kommun! ;)
  • 2019-10-31

Veton T skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Beatrice på svensk fastighetsförmedling sålde vår lägenhet snabbt och utan krångel. Vi kunde inte varit nöjdare med henne. Vi kände oss trygga med hennes kompetens under hela processen. Rekomenderas starkt! Läs mer
  • 2019-10-31

Johanna S skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpt en 2a i Bohus

Juli var snabb på att svara och jag fick även kika på lägenheten innan den utsatta visningen vilket var bra för mig då jag snabbt ville få tag på en ny bostad. Läs mer
    2019-11-14 Julia H svarar Johanna S
    Roligt att du hittat hit och att jag fick lov att hjälpa till! Välkommen till Ale Johanna! :)

Patrik V skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Försäljningen av bostadsrätt.
    Mycket bra bemötande av Beatrice, bra på att hålla kontakten/uppdateringar. Trevlig. Väldigt glad att vi hade henne som mäklare.
    Bara positiva upplevelser kring affären. Läs mer

Diana N skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpte bostadsrätt. Positivt och trevligt bemötande av mäklaren. Lätt att prata med, inga konstigheter alls. Svarade på alla frågor jag hade. Läs mer

Nicklas A skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Beatrice är en mycket bra mäklare som alltid har ett gott humör trots att förutsättningarna kan vara svåra. I vårt samarbete upplevde jag henne som proffsig, vänlig, arbetsam och driftig. Jag har under hela resan kännt en trygghet i vårt samarbete.

Stort tack till en mycket duktig mäklare! Läs mer
  • Estefania K

2019-10-24

Estefania K skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi hade den bästa mäklare någonsin. Hon var underbart, proffsigt och verkligen visste vad det behövs för att kunna sälja vår lägenhet. Jag är tacksam för att kunna få en sådan bemötande och ett otroligt bra och proffsigt jobb. Läs mer
    2019-10-25 Julia H svarar Estefania K
    Blir sååå glad över era fina ord! Tusen tack än en gång att jag fick lov att hjälpa er att förmedla er fina lägenhet! All lycka till till världens gulligaste familj i framtiden! Även fast att ni lämnar vår fina kommun! ;)
    Kram Julia
  • 2019-10-22

Andreas O skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag har köpt en trerumslägenhet. Jag blev mycket väl bemött av mäklaren och hon varit tillgänglig samt har hållt mig uppdaterad under hela processens gång. Jag förväntade mig ett gott bemötande och kunnig/informativ mäklare och jag tyckte mäklaren levde upp till detta.

I helhet var det en mycket bra upplevelse och jag är mycket nöjd med mitt köp och stödet jag fått. Läs mer
    2019-10-25 Julia H svarar Andreas O
    Vad roligt att höra att ni är nöjda med stödet ni fått från mig! Välkomna till Ale! :D

Ewa W skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Bostadsrätt. Blev väldigt väl bemött av mäklaren som också var väldigt tydlig med vilka lagar och regler som gäller både för mig som säljare och även för köparen. Läs mer

Emma M skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Har köpt en bostadsrätt och alltid gick smidigt, bra kommunikation och vänligt och snabbt bemötande. Läs mer

Lena R skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi kände oss trygga hela vägen. Pernilla fanns alltid tillgänglig när vi hade frågor och hade alltid ett proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2019-10-19

Curt G skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt en andel i en släktfastighet.
    Mäklaren visade prov på stort kunnande och ordnade så att affären kunde slutföras snabbt och enkelt.
    Mycket nöjd med mäklarens arbete. Läs mer
    2019-10-22 Angela E svarar Curt G
    Tack Curt för det trevliga omdömet! Ha en fortsatt trevlig höst🍂
  • 2019-10-17

Jenny A skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt min lägenhet, Angela har varit top noch på alla plan. Läs mer
    2019-10-17 Angela E svarar Jenny A
    Tack🙏🏽
    Längtar du tillbaka till Ale så får du återkomma, så skall vi hitta någon ny pärla till dig!
  • Kim V

2019-10-16

Kim V skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålde villa. Mäklaren uppfyllde våra förväntningar och ingav ett professionellt intryck från vårt första möte. Affären gick snabbt och smidigt och såldes på förhand.. Vi kan varmt rekommendera både Niklas och Angela.
    Mvh Kim och Andreas Läs mer
    2019-10-17 Angela E svarar Kim V
    Vi båda tackar såklart för rekommendationen 🙏🏽
  • 2019-10-15

Malin H skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Beatrice är absolut den bästa mäklaren när det kommer till bemötande och drivkraft. Skulle rekommendera henne alla dagar i veckan året om Läs mer
  • 2019-10-08

Rebecka T skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Bra och proffsigt bemötande och lätt att arbeta med. Vi fick sålt vår lägenhet snabbt och smidigt då Beatrice parade ihop oss med lämplig köpare redan innan utsatt visningsdag Läs mer
  • Margareta W

2019-10-04

Margareta W skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    köpt lägenhet
    Fantastiskt bemätende Läs mer
    2019-10-12 Angela E svarar Margareta W
    Hoppas du trivs, det var otroligt trevligt att få förmedla denna underbara lägenhet till just dig😃
  • 2019-10-04

Alexandra C skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Anlitade Beatrice när jag skulle sälja min bostadsrätt, vilket jag aldrig ångrat.
    Alltid samma fina bemötande och är mån om att man ska känns sig delaktig i hela försäljningen.
    Skulle anlita Beatrice igen vid en framtida försäljning och kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • 2019-10-04

Betim B skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Trevlig och hjälpsam. Tillgänglig Läs mer
  • 2019-10-03

Linnea Magdalena J skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Underbar och hjälper till med allt Läs mer

Andreas P skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Kunnig, förtroendeingivande och trevligt bemötande! Läs mer

Andreas A skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Professionell, hjälpsam och trevlig. Läs mer
  • Mats J

2019-10-03

Mats J skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    I samband med försäljningen av mitt radhus kom jag i kontakt med mäklaren Angela Eriksson. Första mötet och hela vägen fram till avslutad affär genomsyrades av professionalism. Vid varje möte infann sig en känsla av att Angela, bakom den lättsamma tonen, hade örnkoll på allt. Det var aldrig svårt att få tag i henne, oavsett tid/dag i veckan.

Angela mötte upp alla förväntningar jag hade och överträffade dem med råge. Jag har både sålt och köpt ett flertal objekt tidigare och aldrig träffat en mäklare av samma kaliber som Angela Eriksson.

/Mats Johannesson Läs mer
    2019-10-12 Angela E svarar Mats J
    Finner inga ord 🙏🏽TACK✨. Har varit en ära att få hjälpa er!

Per C skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Han gjorde ett okej jobb, varken mer eller mindre. Läs mer
    2019-10-03 Daniel E svarar Per C
    Tack Per för återkopplingen, hoppas ni trivs bra i ert nya hus.
    Daniel E gillar detta
  • Anna F

2019-10-03

Anna F skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    2 rums lägenhet i bohus.

Flexibel med när man skulle träffas.

De gick snabbt och smidigt att få ut lägenheten på marknaden från första kontakt och pga införskaffande av annan lägenhet ville jag få sålt fort.

Ett fantastiskt bemötande och hjälpsam. Läs mer
    2019-10-03 Julia H svarar Anna F
    Tusen tack Anna ännu en gång för förtroendet jag fick och att jag fick hjälpa till med försäljningen av din bostad. Hoppas att det blir fantastiskt i Örebro, det är jag säker på! Varma Hälsningar, Julia
  • 2019-10-02

Shkodran M skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Hon är bäst. Kärlek från familjen från backavägen 30. Läs mer
    2019-10-04 Pernilla A svarar Shkodran M
    Tack vad fina ord från er, det värmer! :) :)
    Jag hoppas ni stortrivs i eran nya bostad!
    Kärlek till er med!
    Mvh Pernilla Andersson
  • Reimond B

2019-10-02

Reimond B skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Ny bostadsrätt
    Bra bemötande, några fler filbäck
    Kunnig
    Som hel het bra😀 Läs mer
    2019-10-12 Angela E svarar Reimond B
    Tack😀
    Det var supertrevligt att få hjälpa dig med er vackra bostad!

Niklas M skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Bra bemötande.
    Var kunnig, svarade på alla frågor.
    Hjälpsam Läs mer

Nikolina J skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Har varit i kontakt med flera mäklare under tiden jag letat lägenhet men när jag träffade Julia fick jag förtroende och hopp med en gång. Flexibel, supertrevlig, okomplicerad, tydlig och positiv, precis som man vill att det skall kännas. Kändes verkligen bra hela vägen och nu har jag köpt min lägenhet med hennes hjälp. Tusen tack för trevligt bemötande och snabb, enkel affär! Läs mer
    2019-10-03 Julia H svarar Nikolina J
    Tack så mycket Nikolina för att du ägnade tid åt att ge mig en recension. Bli oerhört glad av dina fina ord och tack detsamma, du är en toppentjej! Helt övertygad om att du kommer att trivas i lägenheten, välkommen till Bohus!
    Varma Hälsningar, Julia

Lars L skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi sålde vår avlidne Pappas lägenhet och vår mäklare tog hand om allting på bästa sätt .
    Mäklaren har varit fantastisk mot oss syskon och jobbat på med försäljningen hela tiden tills lägenheten blev såld.
    Vi är väldigt nöjda med att lägenheten såldes till bra pris även om intresset för den var lite svalt. Läs mer

Ellinor Y skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    väldigt tillmötesgående tog snabbt kontakt och svarade efter man ställt frågor. allt gick snabbt smidigt och inget att anmärka kommer absolut välja henne om vi säljer eller skall köpa igen Läs mer

Aksel S skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt villa. Niclas var kunnig och professionell genom hela processen. Läs mer
  • Jaana N

2019-10-01

Jaana N skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vid försäljning av vårt hus gick allting snabbt och lätt.
    Valet av mäklare grundade sig på att få ut högre pris och det gick väldigt bra.
    Vi är mycket nöjde med både bemötandet av mäklare och resultatet. Läs mer

Omar A skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpte en 2a hon var duktig på att prata Läs mer

Daniella C skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Skicklig, påläst mäklare som har god tillgänglighet och möter behoven både hos mig som säljare men även köpare. Lyssnar till mig som säljare samtidigt som han delar med sig av sin expertis och kunskap på området. Löser uppgifter snabbt och skapar möjligheter för sina säljare. Som köpare känner jag mig trygg och väl informerad av mäklaren och han är tydlig i alla bitar av ett husköp. Upplever att han erbjuder god service och det där lilla extra som man ofta talar om. Läs mer

Gustav O skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mäklarens bemötande var kanon. Vi var köpare och han behandlade både köpare och säljare kanon från vad vi kan utläsa från våra möten med både mäklare och säljare. Läs mer
  • 2019-09-30

Minna V skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har både köpt och sålt via Svensk Fastighetsförmedling i Ale så valet för oss var väldigt enkelt.

Vår försäljning sköttes av Angela Eriksson som varit väldigt professionell , lyhörd och kunnig i sitt område. Vi som säljare har kännt en tryggkänsla genom hela säljprocessen. Uppdraget sköttes enligt oss med Bravur.

Skulle vi rekommendera Angela? - Vårt svar är Absolut till 100% då hon levererar professionalism, trygghet i sitt sätt att vara. Läs mer
    2019-10-02 Angela E svarar Minna V
    🙏🏽
    En ära att få hjälpa er att förmedla er pärla! Hoppas ni kommer trivas lika bra i er nya bostad🙃
  • 2019-09-30

Camilla E skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Ett trevligt och korrekt bemötande med snabb återkoppling. Kan varmt rekommendera mäklare Niclas 😊👍 Läs mer

Dario G skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Extremt professionell och ett trevligt bemötande. Bra återkoppling och försöker verkligen att ordna det så bra som möjligt för spekulanterna. Läs mer
    2019-10-02 Angela E svarar Dario G
    TACK❤️🙏🏽
    Så roligt att vi äntligen hittade en ny bostad till er. Ses på tillträdet😀
  • 2019-09-29

Hampus Nils Gottfrid E skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpte villa, mäklaren var smidig att ha att göra med, förklarade alla steg på ett bra sätt, såg till att alla hängde med i svängarna. Läs mer
    2019-10-02 Angela E svarar Hampus Nils Gottfrid E
    Tack🙏🏽 Hoppas ni kommer stortrivas i er nya pärla!

Daniel A skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi sålde 70 kvadrat fristående villa med bra läge för rätta köparen. Niklas lyckades hitta den. Så nu lever vi lyckliga i alla våra dagar ! Läs mer

Frida A skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Angela har varit till god hjälp i våran husförsäljning. Alltid tillgänglig, väl förberedd och på hugget! Rekommenderas varmt Läs mer
    2019-10-02 Angela E svarar Frida A
    Tack för omdömet, har varit supertrevligt att få hjälpa er :-)

Fredrik L skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Proffsig, serviceinriktad, kompetent Läs mer

Pia L skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt bostadsrätt. Vår mäklare har ett trevligt och mycket proffsigt bemötande, lämnade svar på alla frågor, lämnade all information vi kunde behöva. Återkopplade regelbundet så vi visste hur vår försäljning löpte på. Så vi kände oss trygga och var med i varje steg. Läs mer
    2019-09-30 Julia H svarar Pia L
    Hej Pia! Tack för att ni tog er tid att skriva så fina ord! Glad för er skull att ni slipper pendla så mycket nu framöver och kan ha det lugnt och skönt på gården! Hälsa Rolf så syns vi snart igen och tveka inte att höra av er om det är något!

Ale Torg 16, 449 31 Nödinge