Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Ale Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Ale

Svensk Fastighetsförmedling Ale

Ale Torg 16, 449 31 Nödinge — Visa karta

Funderar du på att flytta i eller till Ale? Vi har koll på bostadsmarknaden och människorna här i kommunen och vet både var köparna finns och vad du ska tänka på inför visning. Dessutom har vi ett starkt kontaktnät och vet vilka objekt som snart kommer ut till försäljning och vilka områden som är trevligast för barnfamiljer, hur du smidigast tar dig till jobbet och hur bussarna går.

Vi har koll på hela kedjan och hjälper dig med kunskap, erfarenhet och engagemang att nå en lyckad bostadsaffär! Kontakta oss, eller kom förbi vårt kontor, för en fri värdering eller tips och råd kring din boendesituation. Välkommen!

Läs vad 328 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ale

• 2019-09-15

Jesper C skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålde min lägenhet.

Den var svår såld för den hade en udda plan lösning. Men bea gav aldrig upp och var postiitv hela tiden och jag kände stort förtroende för henne.

Förväntningarna var stora, hade två Pers som rekomdeade henne, och jag förstår varför dom gjorde det..

Sammanfattning. 5+ Läs mer
  • 2019-09-15

Christer L skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har sålt mitt föräldrahem i Surte. Angela har hela tiden varit professionell, effektiv och mycket serviceinriktad. På grund av att vi bor 16 mil bort har vi inte alltid kunnat vara på plats, men Angela har ställt upp och hjälpt oss på alla sätt. Hon har också lagt mycket energi på att lära känna huset för att kunna svara upp mot spekulanternas frågor och funderingar. Toppenbra!
    Christer L Läs mer
    2019-09-15 Angela E svarar Christer L
    Har varit otroligt roligt att få förmedla ert vackra hem, och att få informera visningsgäster och spekulanter om bostadens historia 😀
  • 2019-09-14

Annika I skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har köpt en bostad och vi har fått ett gott bemötande, känt oss lyssnade på och stöttade under processen samt känt oss trygga. En trevlig och humoristisk mäklare som har mött oss där vi är som köpare. Läs mer
  • 2019-09-13

Jessica A skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag sålde mitt hus utan mäklare, men behövde hjälp med att upprätta kontrakt och kontaktade Angela på Svens fast i Ale.
    Hon har ett trevligt bemötande, arbetade snabbt och var i stort sätt alltid tillgänglig. Vi är mycket nöjda med val av mäklare. Läs mer
    2019-09-15 Angela E svarar Jessica A
    Tack🙏🏽
    Kul att få hjälpa er med kontrakt och tillträdes handlingar för er trevliga bostad!
  • 2019-09-11

Eva B skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har sålt vår bostadsrätt.

Beatrice har varit suverän att
    Arbeta med. En klippa. Vi är så
    Nöjda! Från första mötet till tillträdesdatum ger hon en trygghet, ett lugn och en glädje.

Vi kunde inte fått en bättre mäklare! Läs mer
  • Karin L

2019-09-06

Karin L skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Försäljning av dödsbo i form av lägenhet.
    Mäklaren har gjort ett proffsigt och tryggt bemötande.
    Har valt fastighetsförmedling pga mäklaren, då vi tidigare haft kontakt. Så vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-09-05

Kajsa B skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi köpte en villa.
    Bemötandet av mäklaren var toppen, han var tillmötesgående och informativ utan att vara för påtryckande.
    Han följde upp på frågor som han inte hade svar på på en gång och tog sig tid för alla frågor. Läs mer
  • 2019-09-05

Sara S skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålde ett hus på 70 kvm, trodde aldrig att vi skulle få mer än 3.000.000, slutade på 3.810.000 Läs mer
  • 2019-09-03

Sandra B skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har nyligen både köpt och sålt lägenhet med Beatrice och är mycket nöjda med båda affärerna och det stöd vi fått under processen. Kan varmt rekommendera Beatrice! Läs mer
  • 2019-09-01

Tommy L skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Som säljare fick vi en proffsig ärlig och smidig försäljning av huset med Daniels hjälp. Vi kände oss väl omhändertagna där Daniel hade respekt och förståelse för våra behov vid försäljningen. Daniel får våra bästa rekommendationer vid husförsäljning. Läs mer
    2019-09-01 Daniel E svarar Tommy L
    Tack Tommy för rekommendationen och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Tycker vi haft ett bra samarbete och det har varit toppen att få lära känna er.

Anne T skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålde min lägenhet i Bohus, det gick över förväntan bra. Mycket nöjd med min mäklare Julia, man kände genast att det kommer att gå bra. Hon kan ta hand om sina kunder på bästa sätt. Läs mer
    2019-09-02 Julia H svarar Anne T
    Vad glad jag blir! Det har varit ett rent nöje att samarbeta med dig med Anne! Varma hälsningar

Madeleine S skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpt en lägenhet, en 3a.
    Mäklare hade ett mysigt bemötande, lättsam, otroligt anpassningsbar och härlig positiv energi.
    Eftersom jag och min fästman köpte lägenhet hade vi mer förväntningar av själva boendet än av Mäklaren. Men redan från början så har vi haft en superbra upplevelse. Läs mer
    2019-09-02 Julia H svarar Madeleine S
    Tack Madeleine för dessa fina ord! All lycka till med nya boendet och det andra! ;) Varma hälsningar

Tobias N skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Julia hjälpte oss att köpa en bostadsrätt.
    Hon hade stor kunskap om objektet och hjälpte oss få svar på alla frågor vi hade och trots att det var en förhandsvisning kunde hon visa alla utrymmen.

Julia hade även en härlig personlighet, vilket gjorde att köpet och hela processen kändes mycket enkelt Läs mer
    2019-08-30 Julia H svarar Tobias N
    Tusen tack för fina ord Tobias! Även tack till er för ett mycket smidigt och trevligt samarbete! :)
  • 2019-08-29

Jasmina K skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi sålde vår bostadsrätt. Började med värdering tidigt på året, och sålde efter sommaren. Trots att vi blev tveksamma efter ett tag, av personliga skäl, och la försäljningen på is var Beatrice mycket proffsig och talade om för oss att hon inte skulle ta ut någon avgift innan det blir affär. Hennes kundservice är i absolut världsklass och hon gör allt för att det ska kännas bra för säljaren! Läs mer
  • 2019-08-28

Andrea F skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpt hus i Älvängen genom Angela Eriksson. Som köpare kände vi oss trygga eftersom Angela ingav genuint förtroende och engagemang. Snabb på att svara på våra frågor, både på visning, budgivning och efter själva köpet. Angela bidrog till att vi hade en bra magkänsla hela vägen. Du är bäst, Angela! Nu har vi vårt drömhus :D Läs mer
    2019-08-29 Angela E svarar Andrea F
    Håller helt med er, vilket drömhus! Hoppas verkligen att ni kommer stortrivas.Tack för en otroligt fin reco, känner mig tacksam över att ha de bästa kunderna 🌼
  • Anna A

2019-08-27

Anna A skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Trevlig hjälpsam och proffsig! Läs mer
    2019-08-29 Angela E svarar Anna A
    Vad du är rar, lycka till i din nya lägenhet😀
    Anna A gillar detta
  • Anna A

2019-08-27

Anna A skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Proffsig, trevlig och hjälpsam! Läs mer
  • 2019-08-27

Annika M skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålt ett bostadsrättparhus, super nöjd med mäklaren. Hon har hållit kontakten och uppdaterat mig hela tiden, mycket hjälpsam och trevlig💕 Läs mer
    2019-08-27 Julia H svarar Annika M
    Det värmer Annika att höra så fina ord! Tack själv för ett smidigt och trevligt samarbete! 🌸❤️
  • 2019-08-26

Morgan K skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Proffsigt bemötande och god kontroll på både säljarens som köparens intressen och frågeställningar. Läs mer
    2019-08-27 Julia H svarar Morgan K
    Vad roligt att höra Morgan! Hoppas ni kommer trivas utmärkt i huset! :)
    Hälsningar, Julia
  • 2019-08-24

Jennie M skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har sålt vår pappas hus och Niklas har gjort ett fantastiskt jobb både med visningarna och under försäljningen. Hjälpsam, engagerad och mån om att det ska bli bra för alla. Läs mer
  • 2019-08-23

Kristin A skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Genom en driven, engagerad och passionerad mäklare med gedigen kunskap så såldes mitt hus för rätt pris och rätt förutsättningar. Jag blev guidad och stöttat under hela processen, Angela förmedlade en trygghetskänsla och ett personligt engagemang som ingav ett stort förtroende.

Med ett öga för detaljer och helheltsperspektiv så navigerade Angela försäljningen till ett mycket bra avslut.

Jag rekommenderar varmt Angela som mäklare då hennes gedigna erfarenhet, försäljningsteknik och varma personlighet kommer resultera i framgångsrika avslut.

Kristin Ang Läs mer
    2019-08-27 Angela E svarar Kristin A
    Oj oj vilken energi boost, otroligt många smickrande ord ❤️. Tack själv, har varit otroligt kul att få förmedla ert vackra hem.
  • Camilla E

2019-08-22

Camilla E skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Från ett tråkigt besked om en tomt vi väntat på länge bestämde vi oss för att söka vidare efter ett boende där våra drömmar kunde infrias. Våra grannar, som sålde tidigare i år, tipsade oss om Angela som de varmt rekommenderade oss att ta kontakt med.

Angela kom hem till oss i början av året och har hjälpt oss på vår resa till där vi är i dag med sin stora kunskap, entusiasm, hjälpsamhet och hjärtlighet. Med hjälp av henne och kollega på Svensk Fastighetsförmedling fann vi vårt nya boende som verkligen hade det vi sökte. Efter påskrivet köpekontrakt körde vi igång försäljningen av vårt radhus som löpte på fint fram till i går.

Vi är mycket tacksamma att vi valde dig Angela som mäklare!! Jag/vi kommer varmt rekommendera dig till eventuellt andra som går i säljtankar. Skulle du få för många förfrågningar så kanske du, i all välmening från min sida, någon gång måste säga nej och ge vidare ärendet till dina säkerligen duktiga kollegor. :-)

Kramar Camilla & Thomas Läs mer
    2019-08-27 Angela E svarar Camilla E
    Tack Camilla och Thomas 🙏🏽, har varit otroligt roligt att hjälpa er i ert sökande och försäljningen av er mysiga pärla. Vi kommer säkert ses på torget framöver iallafall😀
  • 2019-08-18

Anja B skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vänligt bemötande, kompetent, noggrannt och tydligt tillvägagångssätt. Läs mer
  • 2019-08-15

Julia K skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag och min sambo sålde precis vår bostadsrätt med hjälp av Beatrice. Vi har känt oss 100% trygga med val utav mäklare och skulle rekommendera henne till alla jag känner.

Hon har stenkoll på området och är det något hon är osäker på tar hon genast reda på svaret.

Hon är väldigt noga med att tala om vad, hur och när saker och ting gäller och ska ske, vilka risker som finns och har också delat med sig av alla sina bra erfarenheter som mäklare. Det är just detta som gjort att vi känt ett stort förtroende under hela resan.

Ett stort plus i kanten är hennes positiva energi och alltid glada humör. Många mäklare som vi stött på har varit rätt så stela och opersonliga, men Beatrice är bra på att anpassa sig och veta när man kan vara skämtsam och när det är en mer seriös situation.

Ett stort tack för all din hjälp och än en gång, riktigt grymt jobbat! Vi kunde inte hittat en bättre mäklare. Du får MVG! :D Läs mer
  • 2019-08-15

MARI S skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Kan rekommendera fastighetsmäklare Beatrice.
    Hon följde mig genom försäljningsprocessen och visade både service och kunskap. Läs mer
  • 2019-08-11

Natalie V skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har köpt lägenhet. Vi var nöjda med vår mäklare för att hon var alltid trevlig och alltid nåbar. Läs mer
  • 2019-08-11

William Tobias O skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpte ett hus. Bra bemötande, fick förklaringar på allt som behövdes, processen var tydlig och fick snabbt svar på frågor som uppkom. Läs mer
    2019-08-14 Angela E svarar William Tobias O
    Välkommen till Ale, och grattis till ert supermysiga hus 😀hoppas att ni skall trivas!
  • 2019-08-09

Ann R skrev om Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag fick besök av Julia för att få en värdering av min lägenhet. Har aldrig träffat på en bättre mäklare. Hon var trots sin unga ålder mycket professionell i sitt yrke samt har en personlighet som saknar motstycke. Lovade henne att om jag i framtiden kommer att sälja min bostad är det hon som ska få detta uppdrag. Skulle verkligen uppskatta om att ryktet om henne som mäklare verkligen sprids för hennes framtid är verkligen lysande
    Ann Rostam Läs mer
    2019-08-09 Julia H svarar Ann R
    Tusen tack Ann för dessa underbart fina ord! Det värmer mitt hjärta!
    Varma hälsningar, Julia

Anna G skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har haft kontakt med Angela vid flera olika visningar och budgivningar och hon har alltid gett ett väldigt bra och proffesionellt bemötande. Hon har kunnat bostaden väl och kunnat svara på frågor eller genast eftersökt och återkopplat kring de svar hon inte har på plats. Nu har vi köpt ett radhus genom henne och känner oss supernöjda. Riktigt proffsig och bra! Läs mer
    2019-08-08 Angela E svarar Anna G
    Tack🙏🏽
    Kommer sakna er på visningarna 😩Hoppas verkligen ni kommer trivas i både Ale och ert vackra radhus!

Daniel S skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har både köpte och sålt med Beatrice, och var båda gångerna supernöjda. Hon är trevlig, alert, och mycket kunnig! Vi hade båda gångerna mycket frågor som hon alltid kunde besvara, och vi blev vid försäljning löpande uppdaterade så att vi alltid visste exakt hur allt låg till - fantastisk kommunikation utan frågetecken. Läs mer

Emilia P skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpt en 3a 74,5kvm i Surte. Vi åkte långt då vi ska flytta från Stockholm till Göteborg och bad om extravisning då vi missar ordinarie visning. Det ordnades och allt sköttes på ett utomordentligt sätt, både bemötande och pappersarbete. Läs mer
  • 2019-07-28

Fredrik J skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Angela hjälpte oss att sälja vår villa. Vi upplevde att samarbetet fungerade väldigt bra. Angela är väldigt serviceminded, kunnig och professionell.

Vi kände oss trygga och säkra med henne som mäklare och rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2019-08-07 Angela E svarar Fredrik J
    Tack för detta otroligt snälla omdömet. 🙏🏽Har varit en ära att få sälja er pärla och få jobba med er!

Linda G skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Pernilla har varit en toppenmäklare vid köp av min nya bostad👌🌼Engagerad, hjälpsam och trevlig. Läs mer

Victor F skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Positiv, glad och engagerad mäklare.
    Rekommenderas varmt! Läs mer

Mattias K skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålde våran bostadsrätt och Pernilla skötte allt toppen bra! Kan varmt rekommendera henne. Läs mer

Ken J skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Försäljning av lägenhet.
    Grymt bemötande, proffsigt!
    Kommer mer än gärna återkomma vid framtida bostadsaffärer! Läs mer
  • 2019-07-10

Aurélia G skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Beatrice was very professional and competent. Thanks to her help, our apartment was sold at the price we wanted, in a record time. So thanks Beatrice ! Läs mer
  • 2019-07-09

Andreas T skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpte en prisvärd 3:a på 70 kvadrat. Blev trevligt bemöt av en mycket engagerad mäklare som lyssnade och tog sig tid till kunden. Kan starkt rekommendera min mäklare till andra kunder. Läs mer
  • Ulla-Britt W

2019-07-09

Ulla-Britt W skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mina syskon och jag har sålt den bostadsrätt som tillhörde vår mor när hon ännu var i livet; 3 r.o.k.

Vår mäklare, Beatrice Hindgren, bemötte oss väl och jag är väldigt nöjd över hur smidigt och professionellt hon har skött försäljningen.

Då jag tidigare aldrig sålt en bostad, var det skönt att få allting tydligt förklarat för mig. Beatrice har mer än väl levt upp till mina förväntningar och jag kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • 2019-07-07

Anette S skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Daniel var ett bra stöd i försäljningen av mitt hus. Tog snabbt en del extravisningar och gav mycket feedback om hur det gick. Rekommenderas! Läs mer
    2019-07-07 Daniel E svarar Anette S
    Tack Anette för rekommendationen!

Jag gjorde mitt yttersta, så det känns bra att höra att du är nöjd. Hoppas du får det bra i din nya bostad och ha en skön sommar!
  • Jacob A

2019-07-07

Jacob A skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Sålde vår bostad med Beatrice. Allt gick smidigt, snabbt och bra. Fick regelbunden uppdatering även om ingenting hade hänt vilket vi uppskattade. Läs mer
  • 2019-07-03

TAMINE A skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vår upplevelse av Pernilla är att hon är en proffsig, lyhörd och hjälpsam mäklare av högsta klass. Hon är även supertrevlig.
    Vi skulle varmt rekommendera henne till alla vi känner. Läs mer
  • 2019-07-02

Brf Nol n skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Som alltid ett proffsigt agerande! Denna gången något så ovanligt som en förening som säljer en lägenhet. Läs mer
  • 2019-07-01

Andrea D skrev om Pernilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Kanon bra service vid köp av vår första bostad. Svarar på alla frågor och finns alltid bara ett samtal bort. Personlig och alltid tillmötesgående.
    Tycker absolut mäklaren levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-06-29

Lars Erik S skrev om Angela Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi har precis köpt ett hus, och Angela har varit tålmodig och hjälpsam alla steg på vägen. Även med en säljare som varit svår att nå så var hon ihärdig. Kan verkligen rekommendera. Läs mer
    2019-07-12 Angela E svarar Lars Erik S
    Så otroligt roligt att ni äntligen fick er villa, som ni har letat. Hoppas verkligen att ni kommer trivas🌼
  • 2019-06-28

Hamza B skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Mycket proffsigt bemötande av Daniel och dem övriga medarbetarna. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-06-30 Daniel E svarar Hamza B
    Tack Hamza för rekommendationen, kul att höra att du är nöjd. Grattis till köpet och stort lycka till framöver.

Ha en skön sommar!
  • 2019-06-27

Adam S skrev om Beatrice Hindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Vi köpte en bostadsrätt och blev proffsigt och trevligt bemötta av Beatrice. Fem tummar upp! Läs mer
  • 2019-06-26

Tahsin H skrev om Daniel Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Jag köpte en vila. Jag blev bemötte på ett trevligt sätt av mäklaren. Väldigt glad och nöjd med mäklaren. Läs mer
    2019-06-26 Daniel E svarar Tahsin H
    Tack för rekommendationen, hoppas ni får många fina år i ert nya hus!
    Tahsin H, Daniel E gillar detta
  • Anna-Lena N

2019-06-24

Anna-Lena N skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Köpt fritidshus och fick både trevligt och uppmärksamt bemötande av Niclas Hylander.

Dessutom fått ledning för att komma framåt!

Kommer verkligen rekommendera både mäklarfirma och mäklare vidare.
    Försåg mig med en helhetssyn som gav trygghet i alla kontakter om bygglov, lån mm.

Jag är över all förväntan mycket nöjd med denne seriösa mäklare! Läs mer
  • Pontus C

2019-06-24

Pontus C skrev om Niclas Hylander en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
    Ett på alla vis trevligt och seriöst bemötande.
    👍 Läs mer

Ale Torg 16, 449 31 Nödinge