Alla kategorier Mäklare Halland Kungsbacka Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

Kungsporten 6E, 427 50 Billdal — Visa karta

Havsutsikt, balkong, stor trädgård, sjötomt? Valen är många här i sydvästra delen av Göteborg och det är bara ni som sätter gränsen för vad som är möjligt. Vi på Svensk Fastighetsförmedling hjälper er gärna hitta ert nya drömhem!

Ska du sälja eller byta bostad här i området? Vi har koll på hela processen från värdering, till vad du ska tänka på inför visning och hur du hittar rätt köpare. Genom att vi ingår i en stor mäklarkedja kan vi erbjuda ett brett sortiment av tjänster och vi kan anpassa vårt erbjudande efter din bostad, din situation och dina önskemål.

Kom gärna förbi vår BoButik och ställ dina frågor direkt till oss! Då kan vi ge dig personlig service och ta reda på hur vi kan hjälpa dig få ut det mesta av din bostadsaffär!

Läs vad 21 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

• Catrine A
    Catrine A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Vi fick en positiv upplevelse av att sälja vår fastighet med hjälp av fastighetsmäklaren Birgitta Bergkvist. En mäklare som är kompetent, påläst och duktig på det hon gör. Vi ger henne våra varmaste rekommendationer. Catrine & Mattias Läs mer
  • Linda F
    Linda F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Jag är nöjd med engagemang, bemötande och hörsamhet gentemot mina önskemål. Mäklaren och jag var överens om förväntningarna runt försäljningen. Sköttes snabbt o korrekt. Läs mer
    2018-01-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Linda F
    Tack Linda,
    Jag hoppas att du kommer trivas bra med ditt nya boende. Vi hörs/ses! Må gott!
  • Marie B
    Marie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Vi valde mäklare med omsorg och därför valde vi Birgitta Bergkvist.
    Hon är mycket duktig, noggrann, trevlig och har god kännedom om vårt område Billdal.
    Vidare har hon arbetat i området länge och har ett gott renommé långt utanför vårt lokalsamhälle.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Anna-Karin W
    Anna-Karin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Mycket proffisionel hjälp, både vid köp och försäljning av mäklaren Birgita Bergqvist Läs mer
  • Lars W
    Lars W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Jag är väldigt nöjd, denna husaffär har gått smidigt och snabbt,, och jag har fått all den uppbackning jag har behövt.
    Så jag vill verkligen rekommendera Per Olof och Jakob om ni går i säljtankar
    Lasse Läs mer
  • Siv S
    Siv S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Vi är mycket nöjda med Birgitta Bergkvist som mäklare. Mycket bra och professionellt bemötande. Hon har varit mycket drivande vid både köp öch försäljning och varit närvarande vid fotograferingoch besiktning samt hjälpt till med olika kontakter.

Dock tycker vi att denna fråga kommer för tidigt eftersom vi har många återstående kontakter kvar innan uppdraget är slutfört.
    Mvh Siv Slottner. Läs mer
  • Lissie R
    Lissie R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Engagerad kunnig strukturerad tillförlitlig.
    Trevlig och professionell i sitt bemötande. Något för optimistisk i vissa lägen. Läs mer
  • Sara O
    Sara O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Väldigt bra bemötande från Jacob! Jag är helt nöjd med kontakt, information och allt övrigt som ingår vid försäljning! Kan varmt rekommendera denna mäklare! Läs mer
  • Michael T
    Michael T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Oerhört kunniga trevliga man får mycket stort förtroende för Lisa och Sven-Eric
    Rekommenderas varmt Läs mer
    2017-10-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Michael T
    Tack Michael för dina fina ord! Vi hoppas kunna göra fler affärer med dig i framtiden! //Lisa & S-E
  • Teiffel L
    Teiffel L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Har träffat Jakob 2-3 gånger innan det blev aktuellt med försäljning och fått förtroende för honom. Jag är helt nöjd med hur han hanterade försäljningen av mitt hus. Jakob har även ställt upp och svara på generella frågor inte direkt kopplat till försäljningen vilket jag tycker ger ett seriöst intryck. Läs mer
    2017-08-30 Jakob F svarar Teiffel L
    Tack så mycket för fin feedback. Lycka till med nya huset!
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Försäljningen fungerade smidigt och vi fick all information vi behövde. Läs mer
    2017-08-30 Jakob F svarar Johanna E
    Tack så mycket Johanna! Hoppas ni kommit i ordning i nya huset nu.
  • Anders H
    Anders H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Mycket bra bemötande . Bra organisation. Läs mer
    2017-08-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders H
    Tack Anders för positiv feedback! Hälsa hem och lycka till med det nya!
  • Leif E
    Leif E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Bra. Vi har blivit väl omhändertagna, vi har inget att klaga på. Läs mer
    2017-08-30 Jakob F svarar Leif E
    Tack så mycket för det fina betyget Leif. Hoppas ni trivs bra i nya lägenheten.
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Duktig mäklare som visade intresse och kunskap inför vår försäljning.
    Var enkel att nå och kunde alltid hjälpa till ifall det uppkom några frågor.
    Rekommenderar alltid Jakob då andra ska sälja! Läs mer
    2017-08-30 Jakob F svarar Emelie B
    Tack så mycket Emelie! Era rekommendationer har redan burit frukt:)
  • Olof B
    Olof B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    VI ÄR MYCKET NÖJDA MED SVEN-ERICS ARBETE. Läs mer
    2017-01-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Olof B
    Tack Olof, roligt att höra! Det var jättetrevligt att arbeta med er, även om det gick lite snabbare än vi tänkt från början. Nu har ni en riktigt nöjd köpare också som kommer att förvalta ert hus väl. Må gott! //Sven-Eric & Lisa
  • Pia I
    Pia I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Mycket professionellt, kunnig, påläst, trevlig och bra återkoppling. Rak kommunikation genom hela affären gör det lätt att ta beslut och samarbete kring budgivning/ pris etc. Läs mer
  • Erika K
    Erika K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Fantastisk Mäklare. Trygghet och raka svar genom hela försäljningen. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2017-01-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Erika K
    Tack för positiv feedback Erika! Lycka till med ditt nya boende! //S-E & Lisa
    Svensk Fastighetsförmedling, Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Jim J
    Jim J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Fantastisk service och mycket proffesionellt. Känner området mycket bra. Vet vad köper och säljare vill. Läs mer
    2016-10-01 Sven-Eric L svarar Jim J
    Tack för förtroendet & lycka till i ert nya boende! Mvh Sven-Eric & Lisa
    Svensk Fastighetsförmedling, Sven-Eric L gillar detta
  • Robin G
    Robin G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Affären gick smidigt och lätt. Inget krångel och bra på att lyssna...
    Det va ett bra flyt från början till slut! Läs mer
    2016-10-19 Sven-Eric L svarar Robin G
    Tack för trevlig feedback, lycka till med nya boendet! //Jakob och kollegorna i SF Gbg Sydväst
  • Tommy H
    Tommy H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Vi är mycket nöjda högsta betyg! Läs mer
    2017-01-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tommy H
    Tack Tommy för fint omdöme! Mvh Jakob, Lisa & resten av gänget i Billdalsbutiken
  • Jan R
    Jan R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Ett professionellt hanterande av hela affären! Läs mer
    2016-10-01 Sven-Eric L svarar Jan R
    Tack för förtroendet! Mvh Sven-Eric & Lisa