Alla kategorier Mäklare Halland Kungsbacka Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

Kungsporten 6E, 427 50 Billdal — Visa karta

Havsutsikt, balkong, stor trädgård, sjötomt? Valen är många här i sydvästra delen av Göteborg och det är bara ni som sätter gränsen för vad som är möjligt. Vi på Svensk Fastighetsförmedling hjälper er gärna hitta ert nya drömhem!

Ska du sälja eller byta bostad här i området? Vi har koll på hela processen från värdering, till vad du ska tänka på inför visning och hur du hittar rätt köpare. Genom att vi ingår i en stor mäklarkedja kan vi erbjuda ett brett sortiment av tjänster och vi kan anpassa vårt erbjudande efter din bostad, din situation och dina önskemål.

Kom gärna förbi vår BoButik och ställ dina frågor direkt till oss! Då kan vi ge dig personlig service och ta reda på hur vi kan hjälpa dig få ut det mesta av din bostadsaffär!

Läs vad 95 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

• Thomas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Kan verkligen tipsa om Lisa, på Svensk Fast, i Billdal. En superengagerad mäklare som verkligen brinner för att göra en så bra affär som möjlig, för alla parter. Hittar möjligheter och är grymt kreativ.

Hon sålde min lägenhet innan visning!!

Kan verkligen rekommendera, enligt min mening, en av de bästa mäklarna på marknaden !! Läs mer
    2018-11-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Thomas A
    Tack snälla Thomas för dina fina ord! Det har varit ett nöje att arbeta med dig/er och jag hoppas att ni skall trivas i ert nya boende! Om inte vet ni var jag finns ;-)
  • Harald L
    Harald L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Jag har köpt lägenheten av mäklaren Läs mer
  • Mattias L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Vi har sålt kedjehus och köpt hus med hjälp av Birgitta och Jakob. Vi är oerhört nöjda med processen som genomförts med hög kvalitet i alla steg och med lyhördhet för både köpare och säljare. Vi upplevde också att de drev processen på ett sätt som maximerade försäljningspriset på det objekt vi sålde. Läs mer
  • Louise Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Bra utfört arbete, vi är nöjda med resultatet. Läs mer
  • Ingrid W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Jag har köpt en bostadsrätt (parhus) av fastighetsmäklare Lisa Sjöberg o är väldigt positiv.
    Lisa är engagerad, kunnig o seriös vilket har varit viktigt för mig
    då jag står som ensam köpare som nybliven änka. Läs mer
    2018-10-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ingrid W
    Tack snälla Ingrid för dina fina ord! Så roligt att kunna hjälpa dig till detta fantastiska boende! Är övertygad om att du kommer trivas jättebra. //Lisa
  • Annika J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Hjälpsam, kompetent, samarbetsvillig
    Har köpt en bostadsrätt. Läs mer
  • Michael T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Lisa är en mycket kompetent mäklare lyhörd tydlig proffisionel alltid ordning på allt det är ett rent nöje att samarbeta med Lisa och hennes assistent

Jag kan varmt rekommendera Lisa

Med vänlig hälsning, Michael Thelander Läs mer
    2018-10-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Michael T
    Tack Michael för fina ord. Det är ett sant nöje att göra affärer med dig! Hoppas på fler samarbeten framöver :-) //Lisa & S-E
  • Lena Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Grym är han denna mäklare tillsammans med sina kollegor på Svensk Fast Gbg sydväst! Rekommenderas varmt av en som sålt två bostäder här :) Läs mer
    2018-10-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lena Z
    Lena, vi hoppas få göra ännu fler affärer med dig i framtiden - alltid lika trevligt att jobba med dig!
  • Barbro M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Jakob är trevlig vänlig och skötte min fastighetsaffär på ett ypperligt sätt! Kan varmt rekommendera honom för uppdrag i Hovås m omnejd. Läs mer
  • Jenny J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Sålt tomt. Bra och regelbunden återkoppling. Påläst mäklare. Förtroendeingivande. Läs mer
  • Lotta B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Så nöjd med Birgitta Bergkvist som mäklare när jag sålt mitt radhus. Proffsigt bemötande rakt igenom . Kan varmt rekommendera ! Läs mer
  • Victoria E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Kompetent och engagerad. Påläst om objektet, snabb återkoppling och hög tillgänglighet. Stort plus. Läs mer
  • Ali M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Jakob Franzon är en väldig professionell och tålmodig mäklare! Hans sätt att bemöta människor i sitt yrke är i toppklass! Rekommenderar Jakob varmt. Läs mer
  • Mikaela M
    Mikaela M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Köpte en bostadsrätt av Jakob. Kanonbra bemötande och otroligt professionell. Jag är väldigt nöjd och kommer definitivt använda mig av honom när jag ska sälja framöver. Läs mer
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Jakob sålde vår lgh. Väldigt duktig och mycket bra kommunikation mellan säljare och mäklare! Jakob levde upp till alla förväntningar (bra kommunikation, bra respons och höll oss uppdaterade) och mycket mer!

Skulle rekommendera Jakob till alla som funderar på att sälja!

5 stjärnor (av 5 möjliga)! Läs mer
  • Marta S
    Marta S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Jakob har med ett stort engagemang och proffsighet hjälp oss att sälja vår lägenhet i Nya Hovås. Vi kan varmt rekommendera honom för kommande affärer. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Erik N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Sålde vår bostadsrätt. Mycket nöjda Läs mer
  • Suzanne U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Jag har köpt ett renoverings objekt på ett fantastiskt läge.
    Blev mycket bra bemött och mäklaren klargjorde vad som var säljarens åtagande på ett bra sätt. Läs mer
    2018-08-24 Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst svarar Suzanne U
    Fantastiskt härligt att få sälja detta underbara ställe till dig. Skall bli så roligt att få följa renoveringsprocessen. Stort lycka till!
    Ha det bra/ Birgitta
  • Fredrik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Proffsigt och vänligt togs vi omhand. Svårt blev enkelt. Kan varmt rekommenderas.
    Sålt radhus Läs mer
  • Per J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Sålt en fastighet i Hovås. Mycket trevlig mäklare som tog till sig kunskap om huset som förmedlades till kund.
    Lätt och trevligt sätt mot både köpare och säljare. Läs mer
  • Kjell J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Brf hus såldes inom en vecka. Utmärkt arbete med mäklare och kontakt med dem. Köpt/sålt många hus i livet. Kan varmt rekommendera Lisa Läs mer
    2018-05-31 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kjell J
    Tack Kjell! Vi önskar er lycka till med ert nya boende och ett trevligt kalas! ;-) //Lisa & Sven-Eric
  • Robert N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Köpte nyligen en fastighet utav Birgitta och är väldigt nöjd med såväl bemötande, respons och professionalism. En väldigt trevlig affär för båda oss som köpare men även vilket jag antar även för säljarna.
    Rekommenderas Läs mer
  • Sven-olof H
    Sven-olof H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    vi har sålt vårt hus genom Svensk fasighetsförmedling och anlitat Lisa Söberg.Har blivit bemötta på ett alldeles utmärkt sätt.Affären har skötts utmärkt och vi kan med glädje rekommen-
    dera Lisa till att eventuellt sköta dina framtida fasighetsaffärer. Läs mer
  • Ove H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Lisa gjorde ett jättebra jobb. Läs mer
  • Per L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Sålt: Mammas hus på Emmas väg 4 Särö. Mäklare PeO Bengtsson Svensk Fastighetsförmedling Kungsporten Billdal. Bemötande: Lugnt sakligt och informativt. Läs mer
  • Samuel E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Ett bra bemötande med försäljningen i fokus! Läs mer
  • Jan R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Sålt bostadsrätt på Särö. Bemött med respekt och med kunden i centrum. Positivt, lättsamt, professionellt och ambitiöst och med sprudlande energi. Förväntningarna överträffades.

Mycket nöjd och rekommenderar gärna Svensk Fast och speciellt Kullavikskontoret Läs mer
  • Hans B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Lisa Sjöberg och Sven-Eric Lundgren har på ett engagerat och ansvarsfullt sätt genomfört försäljningen av min villa.
    Jag ger gärna dem gärna mina allra bästa rekommendationer. Läs mer
  • Jörgen A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Professionellt, smidigt, trevligt bemötande. Läs mer
  • Niclas L
    Niclas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Har sålt min bostadsrätt, där jag tycker att Lisa's plan över försäljningen av bostadsrätten varit mycket bra!
    Lisa har gjort ett grymt jobb tillsammans med sin erfarenhet vad som behövs göras runt omkring såsom foto, styling, information om bostadsrätten mm!
    Jag är supernöjd med det arbete som Lisa har gjort för mig! Läs mer
  • Vigdis T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Jag sålde en bra vila i ett bra område.
    Mäklaren var positiv och alert.
    Jag hade väl hoppats få ut lite mera pengar, men tyckte också det var bra att det gick så snabbt och enkelt. Läs mer
  • Joakim S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Köpte en villa av Lisa. Hon svarade snabbt på alla frågor vi hade. Kan verkligen rekommendera henne för en smidig affär. Läs mer
  • Johan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Proffsig. Bra bransch- och marknadskoll. Läs mer
  • Carl-Wilhelm P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Mycket trevligt bemötande, stort engagemang och bra service. Komplett. Läs mer
  • Dan K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Utmärkt ! Vill gärna rekommendera henne vidare ! Läs mer
  • Lena L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Vi är jättenöjda med Lisa som mäklare! Kunnigt och med trevligt bemötande lotsade hon oss tryggt igenom denna, för oss, stora affär. Vi ger Lisa våra allra varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Gustav F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Bra bemötande från visning till kontraktskrivning. Kom i kontakt med Lisa vid vårt husköp. Tydlig och välstrukturerad så jag kände mig väldigt trygg genom hela processen. Läs mer
  • Victoria H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Kan verkligen rekommendera Lisa Sjöberg! Läs mer
  • Henrik Helmer M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Mäklaren har varit extremt serviceinriktad och har kunnat svara på alla våra frågor. Processen har gått smidigt och snabbt. Vi tycker att mäklaren har gjort ett mycket bra jobb. Läs mer
  • Sölve W
    Sölve W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Vi fick ett positivt och förtroendeingivande bemötande, när vi tog kontakt med P.O. Bengtsson. Vi har fått en utmärkt handledning genom hela försäljningsprocessen.Vi har uppnått det resultat som vi hoppades. Vi har uppskattat hans kunnighet och sociala begåvning. Hans lyhördhet inför våra behov har varit mycket välgörande.
    Vårt slutomdöme om denne mäklare kan inte bli annat än högsta möjliga betyg. Läs mer
  • Björn H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Vi är väldigt nöjda och tycker att PO är riktigt duktig på att skapa förtroende. Tack,
    Sarah o Björn Läs mer
  • Gustaf V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Vi är synnerligen nöjda med hur Birgitta Bergkvist hjälpte oss vid försäljningen av vår fastighet och skall med glädje rekommendera henne , när tillfälle bjuds. Läs mer
  • Pelle M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Peo levererade drivkraft och trygghet genom hela affären.
    Både säljare och köpare känner sig nöjda. Dessutom var han påhittig när det gällde att lösa utmaningar som uppkom i affärens slutskede. Läs mer
  • Hengo H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Hej Lisa

Du är verkligen proffs. Man kan inte önska sig bättre bemötande. Som köpare är det bra att känna att man är viktig. Kunskap om objektet som vi nu har köpt betyder också mycket, plus att få hjälp med olika praktiska detaljer som dyker upp. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Charlotte M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Hej, Jag är jättenöjd med insatsen från min mäklare.Hon förklarade processen bra, genomförde hela försäljningen på ett ypperligt sätt och höll bra kommunikation hela vägen. Läs mer
  • Philippe O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Ett trevligt bemötande och förberedda mäklare. Läs mer
  • Elisabet E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Mäklarens bemötande var professionellt, engagerat, och förtroendeingivande.
    Mäklaren har levt upp till mina högt ställda förväntningar till 100%.
    Som kund har min upplevelse genomgående varit mycket bra! Jag har känt mig trygg genom hela säljprocessen och har fått snabba svar på mina frågor och funderingar. Läs mer
  • Margreth J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Det var alldeles utmärkt bra. Bra bemötande och hjälpsamma
    med det mesta. Läs mer
  • Gustaf v skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Det var ett bra bemötande och trots 70 personer vid visningen fick vi tid och möjlighet att skaffa oss en uppfattning av objektet Läs mer
  • Karin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Mycket trevlig, kompetent o professionell mäklare. Allt gick snabbt o smidigt då det var lite bråttom eftersom jag redan köpt en ny bostad. Jag är mycket nöjd o jag har jämnt fullt förtroende genom hela försäljningen. Jag är mycket tacksam. Läs mer

Kungsporten 6E, 427 50 Billdal