Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

Havsutsikt, balkong, stor trädgård, sjötomt? Valen är många här i sydvästra delen av Göteborg och det är bara ni som sätter gränsen för vad som är möjligt. Vi på Svensk Fastighetsförmedling hjälper er gärna hitta ert nya drömhem!

Ska du sälja eller byta bostad här i området? Vi har koll på hela processen från värdering, till vad du ska tänka på inför visning och hur du hittar rätt köpare. Genom att vi ingår i en stor mäklarkedja kan vi erbjuda ett brett sortiment av tjänster och vi kan anpassa vårt erbjudande efter din bostad, din situation och dina önskemål.

Kom gärna förbi vår BoButik och ställ dina frågor direkt till oss! Då kan vi ge dig personlig service och ta reda på hur vi kan hjälpa dig få ut det mesta av din bostadsaffär!

Läs vad 333 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst 2

• sålde en tomt med hjälp av Malin Zetterberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2021-06-10
    Rekommenderar Malin till alla som vill ha en ordningsam och flexibel mäklare. Snabb och alltid nåbar, bra återkoppling.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Franzon en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2021-06-10
    Jättenöjd! Proffsigt bemötande , snabb och bra återkoppling , förtroendeingivande.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2021-06-02
    Jag har köpt en bostadsrätt i Särö. Mäklaren var väldigt trevlig, professionell och kändes trygg för mig som köpare. Väldigt tillgänglig, vilket jag uppskattade.
  • sålde sitt hus med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2021-05-31
    Har sålt en lägenhet i en villa med samägarförhållande.
    Lisas bemötande är väldigt vänligt och positivt på alla sätt.
    Lisa har varit snabb och noggrann och väldigt hjälpsam och jag anser att Lisa är en utomordentligt duktig fastighetsmäklare.
    Ursula, tusen tack för din fina återkoppling! Det värmer! Varma hälsningar Lisa Lisa Stafsing
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2021-05-29
    Vi har köpt ett litet parhus, 55+.
    Lisa har varit engagerad och ställt upp.
    Trevligt bemötande!
    Tack för fin återkoppling! Nu ser jag fram emot att följa er resa och se vad ni gör med detta redan trevliga boende! Bästa hälsningar Lisa Lisa Stafsing
    2021-05-22
    Jakob är 10/10, rekommenderar honom alla!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2021-05-20
    Jag har sålt en bostadsrätt i Kullavik. Jag hade 3 olika mäklare som kandidater som jag träffade. DIrekt efter så kände jag att Lisa var rätt person. Hon är positiv, engagerad och har ett mycket bra kontaktnät i mitt område. Hon är dessutom en väldigt trevlig person som är enkel att umgås med och tycka om. Jag är supernöjd.
    Tack snälla Svante för din jättefina återkoppling! Jag är så glad och tacksam över att jag fick möjlighet att jobba med dig! Ta hand om dig så hörs vi framöver. Bästa hälsningar Lisa Lisa Stafsing
    2021-05-06
    Sålt lgh vilket gick fort. Jakob och jag hade kontakt hela tiden och han höll mig hela tiden uppdaterad.
    Mycket kompetent.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jakob Franzon en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2021-05-04
    Vi sålde ett renoveringsobjekt i Hovås, vi fick betalt vad vi hade förväntas oss. Allt gick enligt plan
    2021-05-04
    En underbar och professionell mäklare att ha att göra med och som du känner dig trygg med från början till slut! Rekommenderas varmt!
    Tack snälla Fatima för dina värmande ord! Så skönt att du äntligen får landa och att jag har fått följa dig på din resa! Bästa hälsningar Lisa Lisa Stafsing
    2021-05-04
    Jättebra, proffsig, och alert sammanfattar allat
    Tack snälla för fin återkoppling! Jag är helt säker på att ni kommer trivas jättebra i er nya bostad! Bästa hälsningar Lisa Lisa Stafsing
  • sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2021-04-09
    Fredrik sålde vårat hus upplevelsen var Korrekt, trevlig och proffsig med härlig personlighet
  • köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2021-04-09
    Vi har köpt hus på Östra Ekekullsvägen 4 i Kullavik
    Bemötandet från Fredrik Hjelm har varit utmärkt
    Husvisning, budgivning och efterföljande samarbete har fungerat bra och utan några problem.
    I sin helhet så är vi mycket nöjda med Fredriks arbete.
  • sålde sitt hus med hjälp av Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2021-04-08
    Vi anlitade Per-Olof Bengtsson för att sälja ett hus. Han gav ett lugnt och stabilt intryck. Var mycket noggrann och saklig vid första mötet samt vid genom hela säljprocessen inkl kontraktsskrivandet. Vi rekommenderar honom varmt.
    2021-04-02
    Trevlig, proffsig och förtroendeingivande! Sålde vår lägenhet för rekordsumma i området!
    2021-03-26
    En klockren mäklare som lyssnade och hjälpte till och var lyhörd och duktig.
  • köpte en tomt med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2021-03-23
    Proffsigt och trevligt bemötande!
    Tack för er feedback, det gör mig glad! Nu ser jag fram emot att följa er kommande resa..! Bästa hälsningar Lisa Lisa Stafsing
  • sålde sitt hus med hjälp av Malin Zetterberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2021-03-23
    Proffsig mäklare, som hela tiden uppdaterar säljaren på status
    2021-03-19
    Köpt fristående hus i Gbg.

Fredrik är professionell, snabb på att återkoppla och inget ett förtroende samtidigt som han är lätt att prata med. Kan varmt rekommenderas.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2021-03-17
    Jag är mycket nöjd med min bostadsaffär och med Fredrik Hjelm som mäklare. Fick stort förtroende för honom redan vid första mötet, vilket fick mig att känna mig trygg i försäljningen av min bostadsrätt. Han arbetar professionellt, stämmer av och känner av, håller kontakten och informerar. Är så glad att jag valde Svensk Fastighetsförmedling och fick Fredrik Hjelm som min mäklare
    Anna Bohman
    2021-03-16
    Malin är professionell i sitt bemötande och engagerad i att affären skall kännas bra för både köpare och säljare.
    2021-03-15
    Mycket bra och kompetent mäklare som ger det lilla extra för kunden kände vi.
    Vi är mycket nöjda med försäljningern som Malin genomförde
    2021-03-15
    Fredrik agerar professionellt, respektfullt och har i alla avseenden levt upp till mina högt ställda förväntningar på hur en mäklare ska agera.
    Hej Anders Kul att ni uppskattat mitt arbete. Välkomna till Billdal! Fredrik Hjelm
    2021-03-05
    Köpte en tomt. Trevlig och proffsigt bemötande av Lisa Stafsing
    Tack snälla för fin återkoppling. Nu ser jag fram emot att följa er resa till drömboendet! Bästa hälsningar Lisa Lisa Stafsing
  • sålde en tomt med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2021-02-27
    Mycket kund och service-inriktad, seriös och noggrann. Har sålt tomt denna gång men även haft kontakt ang andra fastigheter tidigare. Kan rekommenderas!
    Tack Jonas för er fina återkoppling! Det är verkligen roligt att få förtroendet att hjälpa er. Ser fram emot ett fortsatt gott samarbete! Lisa Stafsing
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Zetterberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2021-02-25
    Malin har agerat professionellt, handlingskraftigt och resultatinriktat. Samtidigt med en personlig och inkluderande framtoning.
  • köpte en tomt med hjälp av Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2021-02-25
    Trevlig och lugn rekommenderas.
    2021-02-25
    Sålt markplanslägenhet. Vi är nöjda med Malins trevliga och genuina bemötande. Hon har varit snabb på återkoppling och tillgänglig.
    Vi rekommenderar varmt Malin till andra
    2021-02-15
    Fredrik hjälpte oss att få till en snabb affär på vad som riskerade att bli en utdragen historia. Båda parter dessutom nöjda vilket gör oss som köpare särskilt nöjda.
    2021-02-13
    Malin är professionell och jätte trevlig. Vi är väldigt nöjda med det arbete Malin gjort i samband med försäljning av vårt hus.
    Tack så mycket Johanna! Så roligt att få hjälpa er! Malin Zetterberg
  • Hanna Y
    2021-02-09
    Vi har just sålt ett hus med PeOs hjälp. Vi fick redan första gången vi träffade honom stort förtroende för hans kunskap och framtoning.
    Vi är mycket nöjda med hans hantering av vår försäljning och kan varmt rekommendera honom.
  • köpte sitt hus med hjälp av Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2021-02-06
    Per-Olof var alltid väldigt trevlig och professionell. Han såg snabbt att vi var seriösa köpare och det upplevdes som att han tog oss på väldigt stort allvar, mycket positivt!
    2021-02-03
    Kunnig, engagerad, lugn och trovärdig.
    2021-01-31
    Vi kan inget annat än att varmt rekommendera Malin. Efter att ha köpt hus med kort tillträde behövde vi snabbt sälja vårat radhus och endast 20 dagar efter första kontakt var radhuset sålt. Vi kände oss trygga med Malin och upplevde henne som erfaren, handlingskraftig och mycket kunnig.
    Tack så mycket Mats! Så kul att få hjälpa er sälja ert fina hus! Önskar er all lycka till i nästa! Malin Zetterberg
  • köpte sitt hus med hjälp av Malin Zetterberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2021-01-31
    Vi har köpt ett radhus i lindås. Mäklaren var professionell, tillmötesgående och personlig. Hon levde absolut upp till de förväntningar vi hade.

Mycket stark rekommendation från oss att ta kontakt med Malin Zetterberg från Svensk fastighetsförmedling om/när försäljning eller köp av bostad önskas!
  • Johan Å
    2021-01-27
    Sålt en bostadsrätt i Hovås.

Mycket trevligt bemötande.

Hade på rekommendation fått tips och dom infriades med råge.

Allt gick som på räls på en vecka.
    Tack Johan, Lycka till på ert nya äventyr! Fredrik Fredrik Hjelm
    2021-01-21
    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Zetterberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2021-01-21
    Vi har köpt en bostadsrätt. Det gick väldigt fort, så vi har inte träffats mer än 2 ggr. Men vårt omdöme är att Malin är lugn och sansad..
    Tack Britt! Jag är säker på att ni kommer trivas i den fina lägenheten. Malin Zetterberg
    2021-01-19
    Köpte lägenhet av Fredrik. Upplevde dålig kommunikation under budgivning. Bättring under färdigställandet av avtal.
    Tack för din feed-back Kristoffer. Mycket värdefull! Lycka till i ert nya boende Fredrik Fredrik Hjelm
    2021-01-19
    Sålt vår bostadsrätt i Nya Hovås.

Mycket bra bemötande under hela försäljningsprocessen.
    Snabb och bra återkoppling. Höll oss uppdaterade fortlöpande.

Våra förväntningar infriades till fullo med en snabb och smidig
    försäljning.

Kan varmt rekommendera Fredrik till den som vill sälja eller köpa
    bostad.
    2021-01-10
    Sålde vår bostadsrätt i Billdal!
    Malin är lyhörd, trygg, pålitlig och gjorde oss nöjd med vår affär.
    Tack Linn! Kul att få hjälpa er med försäljning av er fina lägenhet! Malin Zetterberg
    2021-01-03
    Malin var väldigt trevlig och hjälpsam, hon var starkt bidragande till att vårt husköp känns riktigt bra.
    Tack så mycket Svante! Där kommer ni trivas bra :) Malin Zetterberg
    2020-12-20
    Proffsigt bemötande. Lisa överträffade förväntningarna med råge.
    Tack snälla Anders, så roligt att höra att du är nöjd! Ha nu en riktigt fin julhelg så hörs vi framöver! Vänliga hälsningar Lisa Lisa Stafsing
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Franzon en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2020-12-20
    Bra service och bemötande, har gått de extra stegen och hjälpt utöver det vanliga.
    2020-12-17
    Köp lägenhet i Särö

Lisa är en ytterst kompetent mäklare! Med suverän känsla för människor, trevligt bemötande samt god yrkeskunnighet. Lisa är noggrann och arbetar med driv och engagemang för att både köpare och säljare ska känna sig nöjda. En mäklare som tar ansvar och utför sitt arbete på ett mycket tillfredsställande sätt. Lisa rekommenderas varmt!

Ola och Margareta
    Tack snälla för era fina ord - det värmer! Jag är så glad att just ni fick möjlighet att köpa denna fina bostad och jag är helt övertygad om att ni kommer trivas jättebra framöver! Ni och den här bostaden passar helt enkelt ihop! Ta nu hand om er och God Jul! Bästa hälsningar Lisa Lisa Stafsing
    2020-12-13
    Lägenhet
    Bra upplevelse med smidig process
    2020-12-10
    Jag sålde mitt hus.
    Lisa var kanon. Hon var proffsig, saklig, duktig och trevlig. Hon levde upp till de förväntningar jag hade och hjälpte mig så att affären genomfördes smidigt. Jag rekommenderar Lisa å det varmaste.
    Tack snälla Olle för dina fina rekommendationer! Det betyder mycket, det vet du. Det känns lite konstigt att du skall flytta efter alla år, men jag önskar dig all lycka till med allt "det nya" och hoppas att ni får njuta av många fina och roliga saker framöver! Bästa hälsningar från Lilla Lisa ;-))) Lisa Stafsing
    2020-12-08
    Lisa mäklade vår villa i Kullavik. Lisa är en kompetent och driven mäklare. Det har varit ett nöje att jobba med henne.
    Tack Håkan för era värmande ord! Det betyder så mkt för mig. Det har varit ett nöje att jobba med er med! Ta nu hand om er så hörs och ses vi framöver. Varmaste hälsningar Lisa Lisa Stafsing
    2020-12-07
    Jag,,BirgittaHansson har just fått sålt mitt hus på Hagenvägen39 i Billdal
    Valde Per-Olof Bengtsson som mäklare efter ett tidigare möte med honom för värdering av huset inför Arvskifte.
    Fick då stort för förtroende för honom ,som visade sig stå fast .
    Jag har blivit mycket väl bemött av Per-Olof och mina förväntningar helt infriats.Per-Olof är vänlig ,inkännande och jag har fått hjälp och svar på mina frågor och funderingar ,som kund.

Per-Olof är i mitt tycke mycket kunnig i allt som rör en husförsäljning och skulle mer än gärna välja honom igen om det skulle bli aktuellt.
    Kan starkt rekommendera Per-Olof Bengtsson

Vänligen Birgitta Hansson
    2020-12-07
    Köp av radhus. Effektivt och hjälpsamt bemötande och snabbt genomförande av affären.