Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

Kungsporten 6E, 427 50 Billdal — Visa karta

Havsutsikt, balkong, stor trädgård, sjötomt? Valen är många här i sydvästra delen av Göteborg och det är bara ni som sätter gränsen för vad som är möjligt. Vi på Svensk Fastighetsförmedling hjälper er gärna hitta ert nya drömhem!

Ska du sälja eller byta bostad här i området? Vi har koll på hela processen från värdering, till vad du ska tänka på inför visning och hur du hittar rätt köpare. Genom att vi ingår i en stor mäklarkedja kan vi erbjuda ett brett sortiment av tjänster och vi kan anpassa vårt erbjudande efter din bostad, din situation och dina önskemål.

Kom gärna förbi vår BoButik och ställ dina frågor direkt till oss! Då kan vi ge dig personlig service och ta reda på hur vi kan hjälpa dig få ut det mesta av din bostadsaffär!

Läs vad 139 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

• 2019-09-20

Sofia K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Sålt en bostadsrätt i ett +55 boende i Kullavik. Snabb och smidig affär. Väldigt bra samarbete med mäklaren som var trevlig och proffsig. Totalt är vi nöjda med allt och kan varmt rekommendera både mäklare och mäklarfirma. Läs mer
    2019-09-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sofia K
    Tack snälla ni för era fina rekommendationer! Det har varit jättetrevligt att arbeta tillsammans med er och hjälpa till med er försäljning!
    Bästa hälsningar Fredrik
  • 2019-09-17

Lina R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Lisa har hjälpt mig ett flertal gånger och nu senaste sålde hon min bostad i Särö och jag är supernöjd med hennes insats!
    Kontinuerliga statusuppdateringar, tillgänglig och stort kontaktnät. Jag kan verkligen rekommendera Svensk Fast och Lisa Stafsing för era kommande bostadsaffärer! Läs mer
    2019-09-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lina R
    Tack snälla Lina för dina fina rekommendationer! Det är alltid lika roligt att jobba med dig. Får se när det blir dags igen?! ;-)))
  • 2019-09-16

Linda W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Vi har köpt ett kedjehus i Billdal, på Arons väg 26.
    Affären genomfördes snabbt och vi blev vänligt bemötta av Jacob Franzon. Huset hade varit till salu ett tag. Vi fick en extra visning på torsdagen, på fredagen var det budgivning mot en tidigare intressent (som lagt ettt bud under utropspris) och på lördagen skrev vi kontrakt.
    Mycket snabbare går ju inte ett husköp att ordna. Läs mer
    2019-09-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Linda W
    Hej på er,

så roligt att ni känner er nöjda! Är övertygad om att ni kommer trivas gott i ert nya boende i vårt härliga område!

Mvh Jakob
  • 2019-09-13

Anders W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Bostadsrätt i Särö.
    Ett positivt och varmt välkomnande samt en samlad tydlig information om fastigheten/bostaden.
    Våra förväntningar infriades med råge.
    Vi lämnade fastigheten med en positiv magkänsla som senare slutade med ett kontrakt.
    Nu ser vi fram emot vårt nya boende och skall "bara" sälja vårt befintliga.... Läs mer
    2019-09-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders W
    Så härligt att jag kunde förmedla "må bra känslan" av att få vara i Särö! Jag är övertygad om att ni kommer trivas kanon! Lycka till med er försäljning så hörs/ses vi framöver!
    Varma hälsningar Lisa
  • 2019-09-05

Olle R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Köpt bostadsrätt och blivit proffsigt bemött. Återkommer gärna. Läs mer
    2019-09-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Olle R
    Tack för din återkoppling Olle!
    Hoppas du kommer trivas bra med din nya bostad!

Vänligen, Jakob
  • 2019-09-04

Inga-Lill J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Vi fick kontakt med Lisa Stafsing inför en framtida försäljning av vår bostadsrätt i Särö utan att ha något köpobjekt på gång. Under de 2 timmar diskussionen varade kände vi ett stort förtroende för henne, uppskattade hennes vänlighet och glada framtoning samt förmåga att sätta sig in i våra behov gällande kommande bostad. Vi fick även god hjälp med information om bostadsvisningar, vilket ledde till ett lägenhetsköp.
    Upplägget av försäljningen gick mycket smidigt och sköttes på ett professionellt sätt. Bostadsrätten såldes inom en kort tid.
    Vi kan å det varmaste rekommendera Lisa som mäklare. Läs mer
    2019-09-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Inga-Lill J
    Tusen tack för era vänliga ord!
    Det har varit fantastiskt roligt att jobba med er från dag 1! Tur att vi inte är riktigt klara ännu ;-)
  • Niklas R

2019-09-03

Niklas R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Vi har köpt ett lite annorlunda hus och står inför tillträde inom kort.

Jakob var lätt att få kontakt med och hjälpte oss som köpare genom processen.

Tack!

//Niklas Läs mer
    2019-09-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Niklas R
    Tack för återkoppling Niklas!
    "Annorlunda hus" är spännande! Vi ser fram emot att följa er kommande resa!
    Mvh Jakob
  • 2019-09-01

Anders H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Personligt bemötande. Engagerad och noggrann.
    Mycket nöjda. Läs mer
    2019-09-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders H
    Hej och tack för återkoppling!

Jag är övertygad om att ni kommer trivas gott framöver!

Bästa hälsningar Lisa
  • 2019-08-25

Johannes R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Jag har sålt en nygbyggd villa från Trivselhus, denna försäljning genomförde Malin mycket framgångsrikt.

Man märker att hon är en otroligt
    rutinerad och kunnig fastighetsmäklare. Läs mer
    2019-09-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johannes R
    Tack Johannes för dina fina rekommendationer!
    Bästa hälsningar Malin
  • 2019-08-23

John Gunnar O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Duktig och drivande. Bra bemötande och kunskap om området. Hon levde upp till de förväntningar vi hade. Ibland blev det lite stressigt men hon sydde ihop det bra på slutet. Läs mer
    2019-08-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar John Gunnar O
    Tack för era goda ord. Ja, det blev lite stressigt på slutspurten men sådan tur att vi tillsammans fick ihop det på bästa sätt. Här fick vi verkligen känna på att "ingenting är klart förrän det är skrivet"!
    Nu får ni andas ut och njuta av hösten och ladda inför kommande flytt!
    Soliga hälsningar Lisa
  • 2019-08-17

Birgitta Maria G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Köpt bostadsrättslägenhet och sålt en villa.
    På ett fint och proffsigt sätt.
    Levde upp till de förväntningar vi hade, saklig och förklarande.
    En bra och trygg upplevelse vid både köp och försäljning- Kan rekommendera denna fastighetsmäklare. Läs mer
    2019-09-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Birgitta Maria G
    Tack snälla ni för värmande ord! Det har varit jätteroligt att arbeta med er och vi hoppas att ni kommer trivas bra i er nya lägenhet! Vi ses!
    Vänligen, Lisa & Sven-Eric
  • 2019-07-06

Ingegerd G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Sålt villa och fick utmärkt hjälp, snabb affär och bättre resultat än vad vi vågade hoppas på.
    Använder samma mäklare för ytterligare ett uppdrag vilket borde vara det bästa betyg man kan ge, Läs mer
    2019-09-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ingegerd G
    Tack!
    Det har varit jättetrevligt att jobba med er och roligt när det blir en så lyckad affär för både säljare och köpare!

• 2019-06-28

Jarl Hemming O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Blev rekommenderad Svensk Fastighetsförmedling, Lisa Stafsing av bekanta. Ett gott och tryggt val. Vi har sålt vårt hus och köpt en brf, genom Lisa.
    Snabb handläggning och ett proffsigt bemötande.
    Försäljning och köp har genomförts på ett sätt som bara en engagerad och kunnig mäklare kan.
    Vi rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling med Lisa och medhjälpare.
    Jarl och Marianne. Läs mer
    2019-06-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jarl Hemming O
    Tack snälla ni för era värmande ord, det har varit ett nöje att hjälpa er på vägen!
    Nu önskar jag er en fortsatt skön sommar!
    Soliga hälsningar, Lisa

Charlotta H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Vi har sålt vårt hus i Kullavik med hjälp av Birgitta Bergkvist. Vi har sedan start fått ett väldig proffsigt bemötande. Hon har varit väldigt tydlig i sin kommunikation och varit tillgänglig på alla sätt. Vi har känt oss väldig trygga och tacksamma för att hon skött denna process för oss, som gick väldig snabbt och smidigt!

Vi skulle rekommendera Birgitta och er som företag alla dagar i veckan! Tack!

Med vänlig hälsning, Filip & Charlotta Läs mer
    2019-06-24 Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst svarar Charlotta H
    Tusen tack för ett fint och varmt omdöme. Underbart att få hitta ny familj till ett så trevligt, snyggt och välskött hus. Önskar er alla lycka till med ert nya. Vi ses säkert i Kullavik framöver. Önskar er en trevlig sommar. Hälsningar Birgitta & Fredrik

Agneta P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Lisa kan jag varmt rekommendera! Hon var proffsig,engagerad,lätt att få tag på och jag fick mkt bra information om försäljningen av min villa.. Läs mer
    2019-06-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Agneta P
    Tack snälla Agneta för dina varma ord! Det har varit jätteroligt att få hjälpa dig med försäljningen.
    Ha nu en skön sommar så hörs vi framöver!
    Soliga hälsningar Lisa

Philip P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Vi tycker att Per-Olof gjorde ett utmärkt jobb i samband med försäljningen av vår villa. Han var lyhörd för våra behov och önskemål. Kommunicerade med oss på ett bra och tydligt sätt och var behjälplig kring frågor i stort som smått.
    Vi vill ge honom våra varmaste rekommendationer! Läs mer
    2019-09-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Philip P
    Tackar!

Philip P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Jag tycker att Lisa agerade på ett professionellt sätt med en stor grad av intresse för mina behov samt ett smidigt och aktivt agerande i syfte att finna svar på mina eventuella frågor.
    Jag ger henne mina varmaste rekommendationer. Läs mer
    2019-06-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Philip P
    Tack Philip för dina varma ord! Hoppas nu att du kommer trivas bra med det nya.
    Ha en fin sommar så hörs vi framöver!
    Soliga hälsningar, Lisa
  • 2019-05-22

Berit Marita C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Försäljningen var av en äldre villa. Förväntningarna inför försäljningen var tydlig dialog och löpande återkoppling samt vägledning när man stöter på utmaningar. Eftersom huset var äldre uppstod en del frågor för köparna som var viktiga att bemöta på ett bra sätt. i ett utsatt läge är dialog av största vikt, och vi resonerade tillsammans fram en plan för nästa steg för att få till en bra försäljning. Jag upplever att vi hittade en bra lösning tillsammans och resultatet blev bra! Läs mer
    2019-06-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Berit Marita C
    Tack Berit för din återkoppling. Så många tankar och känslor vi upplever längs vägen men jag är väldigt tacksam att jag fått hjälpa dig vidare. Är helt övertygad om att det kommer bli riktigt bra och att du kommer att stortrivas i din nya bostad! Tack igen för förtroendet!
  • Mats B

2019-05-21

Mats B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Sålt villa i Kullavik.
    Positivt och vänligt bemötande.
    Snabb och smidig försäljning. Läs mer
    2019-09-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mats B
    Tack Mats,

vad roligt att ni blev så nöjda.

Alltid trevligt att hjälpa er!

Bästa hälsningar Jakob
  • 2019-05-21

Roman M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Me and my wife we just bought a nice property in Kullavik. Real estate agent Lisa Stafsing was the key to success. She was very professional, keeping everybody informed and making the whole process transparent.
    Thank you Lisa. Läs mer
    2019-06-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Roman M
    Thank you so much!
    I am glad we could make it together!
    Welcome to Kullavik, once again!
  • 2019-05-20

Lena F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Köpt villa Kullavik
    Mycket bra, lugn o stabil mäklare.
    Vi hoppades ju att få objektet och budgivningen sköttes professionellt
    Nervpirrande,
    Blev ett bra slut för oss!! Läs mer
    2019-09-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lena F
    Tack Lena,

är övertygad om att ni kommer trivas fantastiskt i ert härliga hus!

Vänligen, Jakob
  • 2019-05-19

Lisa S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Jag har köpt en lägenhet där Lisa var mäklare. Hon var rakt igenom professionell, tydlig och snabb med återkoppling. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-05-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lisa S
    Tack Lisa! Skall bli roligt att lotsa er vidare i vårt härliga område. Är övertygad om att ni kommer trivas utmärkt! Mvh Lisa
  • 2019-05-19

Charlotte F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Lisa är en mäklare med stort engagemang som gör allt för sina kunder och lägger ner all tid och kraft som behövs. Hon är den enskilt bästa mäklaren vi känner till och vi är väldigt nöjda med henne och kommer fortsätta anlita henne i framtiden. Läs mer
    2019-05-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Charlotte F
    Nu är det jag som gråter Charlotte! ;-))) Tack för era värmande ord. Jag ser fram emot att få jobba med er även fortsättningsvis! Nu får ni ta lite sommarlov så hörs och ses vi. Soliga hälsningar!
  • 2019-05-16

Anders M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Har köpt en villa ur konkursbo med vissa komplikationer bakom. Mycket grundligt och förtroendeingivande arbeta av mäklaren vilket gör att vi känner oss trygga med affären.
    En väldigt positiv erfarenhet! Läs mer
    2019-05-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders M
    Så roligt att höra Anders! Birgitta är superduktig och jag ser fram emot att få hjälpa er vidare på samma sätt! //Lisa
  • 2019-04-23

Mårten S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Vi sålde vår villa och fick proffsig hjälp av Lisa, en snabb och problemfri försäljning helt enkelt. Läs mer
    2019-04-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mårten S
    Tack Mårten för vänliga ord! Det har varit ett nöje att jobba med er genom åren och roligt att i nu "äntligen" hittat det ni drömt om. Lycka till med det nya så ses vi kanske när det blir dags för oss att åka på långtur! ;-))) //Lisa
  • 2019-04-16

Johan P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Köpt villa via Svensk Fastighetsförmedling. Det har gått smidigt och vi är nöjda med affären. Läs mer
    2019-09-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johan P
    Härligt att höra!

Bästa hälsningar!
  • 2019-04-04

Philip S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Jag har köpt en fastighet där Lisa vad mäklare. Hon var väldigt proffsig och gav alltid snabb återkoppling vid mina frågor. Samtidigt som hon var ett bra bollbland när man behövde bolla lite frågor utan att bara vara "säljig". Jag kan starkt rekommendera Lisa! Läs mer
    2019-04-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Philip S
    Tack för era vänliga ord! Så roligt att ni nu kommer få ett härligt hus i ett underbart område. Välkomna till Kullavik!
    Varmaste hälsningar från Lisa
  • Marie-Luise L

2019-03-20

Marie-Luise L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Lisa var en mycket förtroendegivande och angenäm bekantskap, som skötte vårt uppdrag på ett seriöst och hjälpsamt sätt.
    Tack! Läs mer
    2019-03-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marie-Luise L
    Tack snälla ni! Så roligt att allt löste sig för er och att ni nu får ett bekvämt och trivsamt boende att njuta av framöver! Kram Lisa & S-E
  • 2019-03-14

Inger J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    * Enplans villa med källare i Särö.

* Bemötande; positivt, kunnig, trevlig, glad, ingav förtroende, alltid lätt att få kontakt med

* Förväntningarna var att sälja vårt hus snabbt och få vägledning av mäklaren. Mäklaren levde upp till våra förväntningar till 100 %

* Vi är mycket nöjda med den snabba försäljningen, en stor eloge till mäklaren Läs mer
    2019-09-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Inger J
    Tack för fina rekommendationer!

Det har varit jätteroligt att få hjälpa er!

• 2019-03-10

Annika L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Trevligt bemötande, kunnig och alltid lätt att få tag på. Läs mer
    2019-04-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Annika L
    Tack Annika,
    Ha nu en fin påskhelg så hörs/ses vi framöver!
    Må gott!
    Varmaste hälsningar från Lisa
  • 2019-03-10

Inez H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Jag har sålt en bostadsrätt och är mycket nöjd med bemötandet och resultat Läs mer
  • 2019-03-04

Robert K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Proffsigt utan att vara kyligt Vi kramades gött som en göteborgare säger Må väl och arbeta lugnt Hälsar ROBERT med ASTRID i det nya paradiset! Läs mer
  • 2019-02-23

Bernard V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Sålt en tomt.
    Väldigt bra kundbemötande av mäklaren som ansvarade för hela processen.
    Kontinuerlig kunduppföljning och uppdatering.
    Förväntningarna var att det skulle gå smidigt, enkelt och respektfullt. Detta är jag säker på att mäklaren höll till.
    Rekommenderar svensk fastighetsförmedling för de områden de har sina huvud kundgrupper i. Läs mer
  • 2019-02-21

Thórarinn S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Vi tog kontakt med kontoret i Kungsporten när vi önskade sälja vårt hus i Kullavik. Vi blev mött av en trevlig och entusiastisk mäklare, Lisa Stafsing. Inte bara värkar hon vara mycket duktig, men det som man som kund önskar sig är att få förtroende för sin mäklare. Det tror jag både säljare och köpare kan tycka om Lisa. Hun fik huset sålt på kort tid med hårt arbete. Vi är förnöjda med hennes insats och jag tror att det är köparen också.

Vi tackar Lisa för hjälpen. Läs mer
    2019-02-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Thórarinn S
    Tack snälla ni för era värmande ord! Det är ett fantastiskt hem ni har och jag är övertygad om att köparna kommer att förvalta det väl. Det har varit jättetrevligt att arbeta med er igen, även om det gick väldigt snabbt!
    Må gott så hörs vi framöver när det närmar sig flytten "hem"! //Lisa
  • 2019-02-15

Kerstin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Jag har fått hjälp med kontraktsskrivning av min bostad

det har fungerat mycket bra även om jag tycker priset är för högt

hittills känns det som ett bra utfört arbete Läs mer
  • 2019-02-09

Småhusproduktion I Väst Ab skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Sålde en villa. Engagerad och duktig mäklare. Läs mer
  • 2019-02-02

Johan R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Snabb kommunikation
    Tydlig information
    Kundorienterad Läs mer
  • 2019-01-27

Lars S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Tomt Särö östra, Strandvägen 20.
    Mäklaren väl förberedd för sin uppgift och där kunden kan känna sig säker på att allt blir gjort enligt det regelverk som finns. Mäklaren har uppfylld de önskemål/förväntningar fram tills nu. Kan utan vidare tänka mig att anlita samma firma vid ev. Köp eller försäljningen i framtid. Läs mer
    2019-01-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars S
    Tack Lars för återkoppling! Det skall bli spännande att få följa er resa med byggnationen framöver! Må gott så hörs/ses vi framöver! Mvh Lisa
  • 2019-01-25

Siv I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Sålt en tomt.
    Jag fick rekommendation av en väninna om Lisa, och hon levererade.
    Hon återkopplar väldigt bra, är öppen,glad och proffesionell.
    Jag kommer att rekommendera henne och anlita igen när det blir aktuellt . Läs mer
    2019-01-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Siv I
    Tack snälla för dina vänliga ord Siv! Ser fram emot nästa gång jag kan hjälpa er på något sätt! Mvh Lisa
  • 2018-12-27

John M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Sålt BR i Billdal. Proffsigt och väl utfört arbete av mäklare, jan rekommenderas! Läs mer
    2018-12-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar John M
    Tack John för din återkoppling! Roligt att ni är så nöjda. Gott slut och gott nytt! Mvh Lisa
  • 2018-12-26

Björn T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Bostadsrätt, De var lätt att få svar och svarade direkt. Alltid glad och positiv. Läs mer
    2018-12-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Björn T
    Tack Björn för återkoppling! Skönt att det löste sig och att vi alla hann hem för att fira jul ;-))) Gott slut och gott nytt med förhoppning om att ni kommer trivas bra i vårt område! Mvh Lisa
  • 2018-12-13

Magnus E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Lisa är en mäklare utöver det vanliga. Mycket kompetent, proffesionell och kunnig. Vet hur man tar prospekts och får dem att må bra och känna sig trygga i affären. Lisa är en glad, sprallig och positiv person Kan varmt rekommendera Lisa som mäklare. Lisa levererar. Läs mer
    2019-01-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Magnus E
    Tack Magnus för dina värmande ord! Hoppas nu att du kommer trivas bra i ditt nya hus! Mvh Lisa
  • 2018-11-28

Tommy E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Vände oss till Lisa Sjöberg på Svensk Fastighetsförmedling för att sälja min fars villa i Särö. Lisa har varit mkt. engagerad, proffsig och trevlig i sitt uppdrag som nu gett resulterat. Läs mer
    2018-11-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tommy E
    Tack Tommy för fina ord! Det har varit jättetrevligt att arbeta med dig! Varma hälsningar Lisa
  • 2018-11-26

Britt-Marie D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    B- rätt,Raka besked,snabbt jobbat,inga tvekande svar.
    Förväntningar,enl ovan. Så skall det alltid vara.
    Återkommer alltid på tel svarare. Läs mer
  • 2018-11-16

Thomas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Kan verkligen tipsa om Lisa, på Svensk Fast, i Billdal. En superengagerad mäklare som verkligen brinner för att göra en så bra affär som möjlig, för alla parter. Hittar möjligheter och är grymt kreativ.

Hon sålde min lägenhet innan visning!!

Kan verkligen rekommendera, enligt min mening, en av de bästa mäklarna på marknaden !! Läs mer
    2018-11-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Thomas A
    Tack snälla Thomas för dina fina ord! Det har varit ett nöje att arbeta med dig/er och jag hoppas att ni skall trivas i ert nya boende! Om inte vet ni var jag finns ;-)
  • Harald L

2018-11-11

Harald L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Jag har köpt lägenheten av mäklaren Läs mer
  • 2018-11-08

Mattias L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Vi har sålt kedjehus och köpt hus med hjälp av Birgitta och Jakob. Vi är oerhört nöjda med processen som genomförts med hög kvalitet i alla steg och med lyhördhet för både köpare och säljare. Vi upplevde också att de drev processen på ett sätt som maximerade försäljningspriset på det objekt vi sålde. Läs mer
  • 2018-10-24

Louise Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Bra utfört arbete, vi är nöjda med resultatet. Läs mer
  • 2018-10-18

Ingrid W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Jag har köpt en bostadsrätt (parhus) av fastighetsmäklare Lisa Sjöberg o är väldigt positiv.
    Lisa är engagerad, kunnig o seriös vilket har varit viktigt för mig
    då jag står som ensam köpare som nybliven änka. Läs mer
    2018-10-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ingrid W
    Tack snälla Ingrid för dina fina ord! Så roligt att kunna hjälpa dig till detta fantastiska boende! Är övertygad om att du kommer trivas jättebra. //Lisa
  • 2018-10-18

Annika J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Hjälpsam, kompetent, samarbetsvillig
    Har köpt en bostadsrätt. Läs mer

Kungsporten 6E, 427 50 Billdal