Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

Havsutsikt, balkong, stor trädgård, sjötomt? Valen är många här i sydvästra delen av Göteborg och det är bara ni som sätter gränsen för vad som är möjligt. Vi på Svensk Fastighetsförmedling hjälper er gärna hitta ert nya drömhem!

Ska du sälja eller byta bostad här i området? Vi har koll på hela processen från värdering, till vad du ska tänka på inför visning och hur du hittar rätt köpare. Genom att vi ingår i en stor mäklarkedja kan vi erbjuda ett brett sortiment av tjänster och vi kan anpassa vårt erbjudande efter din bostad, din situation och dina önskemål.

Kom gärna förbi vår BoButik och ställ dina frågor direkt till oss! Då kan vi ge dig personlig service och ta reda på hur vi kan hjälpa dig få ut det mesta av din bostadsaffär!

496 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

Sedan starten hos Reco 2016
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Zetterberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2023-01-28 Verifierad kund
    Malin är tillgänglig, kunnig trygg att arbeta med i försäljningsprocessen
  • sålde sitt hus med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2023-01-28 Verifierad kund
    Suverän insats av Lisa gett oss löpande information o tips som hjälpt oss mycket Lisa definierar utrycker service minded
    Tack snälla Sten, så roligt att få jobba med er och kunna hjälpa er!
    Vi ses framöver!
    Lisa Stafsing
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Zetterberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2023-01-27 Verifierad kund
    Malin var väldigt proffesionell och tydlig genom hela processen från visning till signering av kontrakt.
  • Karolina E
    2023-01-13 Verifierad kund
    Hon verkade Erfaren, kunnig, tålmodig…
  • sålde sitt hus med hjälp av Malin Zetterberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2023-01-13 Verifierad kund
    Malin är mycket professionell och strukturerad.
    Vår försäljning gick väldigt snabbt och smidigt mycket tack vare Malins som alltid var snabbt tillgänglig och kunde handleda oss
    2023-01-13 Verifierad kund
    Malin har varit superproffsig och supportande genom hela försäljningsprocessen. En mycket trygg och bra kontakt. Vi har kunnat bolla alla typer av frågor och funderingar med Malin. Hon är positiv, glad och trevlig som person och inte minst väldigt professionell. Vi rekommenderar henne varmt !
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2023-01-11 Verifierad kund
    Lisa är kunnig och trevlig. Hon har varit lyhörd för mina synpunkter och visat stor lojalitet. Det har varit ett nöje att samarbeta med Lisa
    Tusen tack för din fina återkoppling Anne-Marie! Jag kan bara säga det samma - härligt att få jobba med dig igen!

Lisa Stafsing
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Franzon en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2022-12-28 Verifierad kund
    Jakob är en trevlig kille som levererade det vi ville trots en tuffare marknad. Vi hade kanske högre förväntningar men då marknaden hann svänga så mycket från det att vi tog vårt beslut att lägga ut till försäljning, tills det faktiskt var dags, så är vi i efterhand väldigt nöjda med försäljningen.
    2022-12-12 Verifierad kund
    Väldig positiv och drivande person. Snabb att återkoppla och redovisa hur försäljningen går.
    Mycket nöjd med henne!
    2022-11-30 Verifierad kund
    Engagerad och seriös………………………………
    Martin
    Tack Martin för er återkoppling, det betyder mkt för mig!
    Vi hörs framåt!
    Lisa Stafsing
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Franzon en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2022-11-29 Verifierad kund
    Positiv, flexibel och engagerad.
  • köpte sitt hus med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2022-11-18 Verifierad kund
    Mycket bra mäklare som höll sig till fakta och med ett trevligt bemötande!
    Tack för fin återkoppling, det betyder mkt!
    Lisa Stafsing
  • köpte sitt hus med hjälp av Jakob Franzon en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2022-10-24 Verifierad kund
    Nöjd med köpet från början till slut.
    Trevligt bemötande och snabb återkoppling.
    2022-10-20 Verifierad kund
    Malin är en toppenmäklare som har skött försäljningen av vårt hus på bästa sätt. Malin är en kunnig mäklare och lyhörd för våra önskemål. Kan starkt rekommendera Malin.
    2022-10-20 Verifierad kund
    Engagerad och lyhörd. Flexibel och vänlig. Kändes väldigt bra genom hela försäljningsprocessen.
    Tack för fina ord och att jag fick förtroendet att hjälpa er!
    Ser verkligen fram emot att följa er nästa bostadsresa!
    Malin Zetterberg
    2022-10-04 Verifierad kund
    Malin har varit tydlig och givit adekvata råd. Har känts trygg och pålitlig.
    Tack Anders! Lycka till i era nya boenden! Malin Zetterberg
  • sålde sitt hus med hjälp av Jakob Franzon en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2022-10-01 Verifierad kund
    Mycket trevlig o hjälpsam.
    Hade större förväntningar på
    Priset.
    Men på grund av krig o ränte höjningar
    blev det inte så.
    Rekommenderar honom gärna
    till bekanta.
    Kent
  • köpte sitt hus med hjälp av Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2022-09-28 Verifierad kund
    Tydlig, kunnig o förtroendeingivande.
  • sålde sitt hus med hjälp av Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2022-09-26 Verifierad kund
    Per-Olof har arbetat på ett proffsigt sätt genom hela processen. Vi känner ett starkt förtroende för honom. Han har hela tiden hållit oss uppdaterade om affären.
    Vi är mycket nöjda med hur han har arbetat med försäljningen av huset.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2022-09-25 Verifierad kund
    Jag fick ett proffessionelt och trevligt bemötande.
    Jag är nöjd!
  • sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2022-09-09 Verifierad kund
    Supertrevlig som hela tiden ser till allas bästa.
  • köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2022-09-08 Verifierad kund
    Otroligt trevlig och hjälpsam i processen att köpa hus!
  • köpte sitt hus med hjälp av Malin Zetterberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2022-09-08 Verifierad kund
    Professionell, punktlig och trevlig.
    2022-09-07 Verifierad kund
    Bra och trevlig kontakt. Vi var hela tiden välinformerade. Bilderna kunde varit något mer heltäckande.
    Det stora misslyckandet var förståelse för marknaden och det pris vi fick ut.
    2022-09-04 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och angagerad.
    Fredrik har varit lätt att kommunisera med och alltid anträffbar. Vi kan varmt rekommendera honom.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2022-09-02 Verifierad kund
    Jättebra bemötande och tryggt
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2022-08-29 Verifierad kund
    Fredrik ordnade en snabb o säker försäljning av min bostadsrätt
    2022-08-25 Verifierad kund
    Vi kände oss väldigt trygga med Lisas kännedom om området och upplevde henne som mycket engagerad vid försäljningen av lägenheten.
    Tusen tack Julia för er återkoppling, så glad jag blir! Det har varit roligt att jobba ihop med er från dag 1, fast det gick snabbare på slutet än vi räknat med. Vi håller kontakt så ses vi när det blir dags för tillträde.
    Ta hand om er!
    Soliga hälsningar Lisa
    Lisa Stafsing
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2022-08-24 Verifierad kund
    Lisa var trevlig, kunnig i att hjälpa oss att få svar på våra frågor, samt lätt att ha att göra med med snabba svar
    Tack snälla, det betyder mkt för mig att få höra att ni känner er nöjda!
    Nu önskar jag er lycka till med er egen försäljning så hörs vi när det närmar sig tillträde.
    Må gott!
    Vänliga hälsningar Lisa
    2022-08-16 Verifierad kund
    Lisa är en mycket välkommande person och vi har varit mycket nöjda med hennes arbete.
    Hon har ett trevligt och framåt sätt och har varit väldigt profsig
    i sitt framförande och försäljande av lägenheten.
    Bara positivt så här långt.
    Tack snälla ni för detta! Så roligt att höra och så skönt att vi kunde hitta en bra lösning mellan er som köpare och säljaren.
    Nu hoppas vi att resten går snabbt så att ni snart kan tillträda er nya fina lägenhet!
    Må gott!
    //Lisa
    2022-08-16 Verifierad kund
    Vi har haft med Lisa att göra i tidigare försäljningar men då som köpare, men denna gången var vi säljare. Vi får alltid ett mycket trevligt bemötande & hon lever upp till ens förväntningar. Därav ville vi själva använda oss utav Lisa när vi skulle sälja våran bostadsrätt i Kullavik. Vi känner en stor trygghet, bred kunskap & brett kundunderlag som Lisa besitter.
    Vi är super nöjda med Lisa & kan starkt rekommendera henne till andra kunder!
    Tusen tack för er fina återkoppling, det betyder så mycket för mig!
    Det känns verkligen roligt att kunna hjälpa er igen.
    Nu vet ni vad ni skall göra framöver ;-) Lycka till med flytt och det nya så ses vi!
    2022-08-12 Verifierad kund
    lisa felhanterade min försäljning fullständigt, vilket har resulterat i en stämning.
    2022-07-14 Verifierad kund
    Vi är nöjda med vår försäljning genom Jakob och svensk fastighetsförmedling!
    2022-07-12 Verifierad kund
    Lisa är så proffsig!
    Hon värnar lika mycket om säljare och köpare!
    Hon är tydlig i sin yrkesroll och samtidigt familjär.
    Hon levde upp till våra förväntningar.
    Vi är mycket nöjda!
    Tack söta! Det är så roligt att få hjälpa er och er fina återkoppling betyder så mycket för mig.
    Ta hand om er och njut av sommaren så hörs vi och ses framöver!
    Soliga hälsningar Lisa
    2022-06-25 Verifierad kund
    Fredrik har varit mycket trevlig och engagerad och lätt att kommunisera med och alltid anträffbar. Vi drabbades av att marknaden "dök" och försäljningen tog tid. Trots att vi fick sänka priset rejält är vi mycket nöjda med Fredrik Vi kan varmt rekommendera honom.
    2022-06-21 Verifierad kund
    Mycket trevlig och tillmötesgående
    Kändes som genuint intresserad .
    Har använt Svensk fast tidigare flera gånger så hade höga förväntningar och de uppfylldes mycket bra!
    Mycket nöjd!
    2022-06-15 Verifierad kund
    Malin är en bra, proffsig och trevlig mäklare som jag absolut rekommenderar eller kan anlita igen!
    2022-06-15 Verifierad kund
    Påläst, kunnig, bra på återkoppla.
    Hittade vår bostad genom kontakt via en annan annons Jakob hade.
    2022-06-11 Verifierad kund
    Enkel och snabb! Det kändes tryggt.
    • Kungsbacka
    2022-06-09 Verifierad kund
    Hon ingav ett stort förtroende.

Hon var över förväntan vad gäller att direkt få en fin kontakt och lätt att prata med.

Det blev väldigt positivt! Och hon ger ett mycket seriöst intryck.
    Vid försäljning av våra nuvarande tyckte vi bägge att vi gärna kommer tillbaka till Lisa
    Tusen tack söta du, vad glad jag blir av er fina återkoppling!
    Vi hörs och ses framöver.
    • Kungsbacka
    2022-06-09 Verifierad kund
    Välinformerad, kunnig och trevlig.
    2022-06-08 Verifierad kund
    Tillmötesgående och personlig. Duktig mäklare :)
    2022-06-08 Verifierad kund
    Nice and professional, knows the area well and has a good view on the value of the apartment in mind.
    2022-06-06 Verifierad kund
    Fredrik gav oss ett mycket proffsigt, vänligt och förtroendeingivande bemötande i Särö.
    Vi är mycket nöjda och kommer att varmt rekommendera honom till övriga.
    Stort tack!
    2022-06-02 Verifierad kund
    Fick kontraktet i förväg och allt har gått smidigt hittills!
    2022-06-02 Verifierad kund
    Fredrik har på ett imponerande sätt levererat över våra förväntningar från första kontakten och igenom hela processen. Med ett genuint engagemang i sin kunds intresse och i sitt uppdrag, har Fredrik varit ett tryggt och professionellt bollplank för både oss som säljare och för köpare. Han har verkligen tillfört ”det lilla extra”. Rekommenderar starkt att jobba tillsammans med Fredrik i bostadsaffärer. //Elias, Särö
    Tack Elias!
    Glädjer mig att ni uppskattat mitt arbete. Lycka till i Stockholm och Särö finns kvar om ni längtar tillbaka!
    Fredrik
    Fredrik Hjelm
    2022-06-01 Verifierad kund
    Trevligt och korrekt bemötande från början till slut. Vi är noga med att en mäklare är grundlig och ärlig samt är en fungerande länk mellan köpare och säljare. Vår upplevelse att Fredrik levde upp till sin roll. Kan varmt rekommendera Fredrik till andra köpare.
    Tack Linda!
    Grattis till ett fantastiskt hus!
    Fredrik Hjelm
    2022-05-31 Verifierad kund
    behaglig, trevlig, tillgänglig
  • sålde sin bostad med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2022-05-31 Verifierad kund
    Toppen jättebra jobbat vi är mycket nöjda
    Stort tack Fredrik :-)
    Vi hörs/ses!
    Mvh Lisa
    2022-05-24 Verifierad kund
    Bra social förmåga. Svarar snabbt, ser till att värna om båda parter på ett bra sätt.