Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

Kungsporten 6E, 427 50 Billdal — Visa karta

Havsutsikt, balkong, stor trädgård, sjötomt? Valen är många här i sydvästra delen av Göteborg och det är bara ni som sätter gränsen för vad som är möjligt. Vi på Svensk Fastighetsförmedling hjälper er gärna hitta ert nya drömhem!

Ska du sälja eller byta bostad här i området? Vi har koll på hela processen från värdering, till vad du ska tänka på inför visning och hur du hittar rätt köpare. Genom att vi ingår i en stor mäklarkedja kan vi erbjuda ett brett sortiment av tjänster och vi kan anpassa vårt erbjudande efter din bostad, din situation och dina önskemål.

Kom gärna förbi vår BoButik och ställ dina frågor direkt till oss! Då kan vi ge dig personlig service och ta reda på hur vi kan hjälpa dig få ut det mesta av din bostadsaffär!

Läs vad 280 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

• 2020-11-19

Susann W skrev om Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Vi har köpt vår första bostad.
    Vi har fått ett tryggt och fint bemötande. Vi har upplevt Per-Olof som en ärlig och rättfram person. Vi har fått allt förklarat på ett tydligt sätt och hjälp genom processen. Läs mer
  • 2020-11-17

Marie-louise B skrev om Jakob Franzon en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Trevligt bemötande, lugnt och positiv . Förklarar tydligt och enkelt. Väldigt bra intryck . Läs mer
  • 2020-11-17

Clara E skrev om Jakob Franzon en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Jakob hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt och vi är väldigt nöjda med processen. Jakob är engagerad, professionell och väldigt kunnig. Det är lätt att kommunicera med Jakob och han är mån om både säljare och köpare. Hade inte kunnat önska en bättre mäklare! Läs mer
  • 2020-11-16

Ali H skrev om Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Han är en bra mäklare och bra person. Läs mer
  • 2020-11-14

Behzad R skrev om Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Otroligt bra bemötande och hjälpsam genom hela processen. Vi fick snabbt svar på alla frågor vi hade och kunde inte varit mer nöjda. Läs mer
  • 2020-11-13

Iman S skrev om Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Jag är supernöjd och mäklaren skötte allting på ett smidigt och bra sätt Läs mer
    Fredrik H gillar detta
  • 2020-11-12

Christina V skrev om Jakob Franzon en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Jag harsålt en enplans villa på Särön om 174 m2.
    Jag blrv bemött på ett fantastiskt sätt positivt och kunnigt.
    Alla mina förväntningar har vida överträffats.
    Jacob är en mycket kunnig och inte minst trevlig mäklare som alltid ställer upp och gör allt för att underlätta försäljningen. Läs mer
    Jakob F gillar detta
  • 2020-11-11

Kent Y skrev om Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Toppen Sålde vårt Äldreboende. Läs mer
    Fredrik H gillar detta
  • 2020-11-09

Robin P skrev om Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Vi köpte en Villa från Lisa. Bemötandet från Lisa var alltid lugnt, vänligt och professionellt - precis så som man vill att en bostadsaffär skall vara.
    Vi förväntade oss en klarhet i hur affären skulle gå till, ett lotsande genom processen samt en säker hantering av hela affären. Lisa levde verkligen upp till detta. Vi skulle varm rekommendera henne som mäklare! Läs mer
    2020-11-09 Lisa S svarar Robin P
    Tack snälla för fin återkoppling! Det känns jätteroligt att ni skall få flytta till detta underbara hem och göra det till ert - jag ser verkligen fram emot att få följa er resa!

Ta hand om er så ses vi framöver.
  • 2020-11-09

Sofia W skrev om Jakob Franzon en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Vi har köpt en fastighet för två veckor sedan med Jakob som mäklare - allt fungerade bra och vi gillade dialogen genom hela processen.
    Därför har vi också valt Jakob som mäklare för att sälja vår nuvarande fastighet som ligger i samma område, så här långt en väldigt bra process. Jakob är snabb på att återkoppla med svar och har skött processen i det tempo som vi har önskat. Nu ser vi fram emot visningar till helgen.
    Jakob är lyhörd, förtroendeingivande och har ett fantastiskt behagligt sätt - driven men inte för på - en perfekt balans. Läs mer
    Jakob F, Lisa S gillar detta
  • 2020-11-06

Christel B skrev om Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    En jätte bra mäklare. Mycket proffsig. Man kände sig trygg. Läs mer
    2020-11-11 Fredrik H svarar Christel B
    Hej Christel,

Tack för fint samarbete och välkomna till Kullavik!
  • 2020-11-06

Hans T skrev om Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Mycket nöjd med hur Peo skötte försäljningen av vårt hus. Proffsigt rakt igenom. Bra kommunikation före, under och efter. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2020-10-31

Eddy S skrev om Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Köpt en fastighet.
    Mycket professionellt och vänligt bemötande av mäklaren.
    Alla förväntningar uppfylldes med råge.
    Väldigt saklig samt informativ.
    Rekommenderas. Läs mer
    2020-11-02 Lisa S svarar Eddy S
    Tack snälla för återkoppling, det uppskattas! Nu skall det bli spännande att få följa er fortsatta resa mot drömbostaden!

Må gott och ta hand om er!

Vänligen, Lisa
  • 2020-10-29

Lisa L skrev om Jakob Franzon en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Vi har precis såld vårt hus och Jakob är vår mäklare. Tycker han är trevlig, och tydlig med budskapet. Läs mer
  • Lars-Åke F

2020-10-27

Lars-Åke F skrev om Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Jag har köpt en lägenhet i Särö centrum och är nöjd med mäklarens bemötande och hur allt löste sig till slut.

mvh

Lars-Åke Frejd Läs mer
    2020-10-27 Lisa S svarar Lars-Åke F
    Tack för din återkoppling!
    Nu hoppas jag att du skall kunna möblera bra och trivas gott i din nya bostad framöver.

Må gott så hörs/ses vi framöver!

• 2020-10-25

Britt A skrev om Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Vi har sålt en bostadsrätt. Vi är mycket nöjda med Lisa, alltid tagit sig tid, är engagerad och tydlig, är också mycket positiv och glad. Vi kan verkligen rekommendera henne.
    Britt o Claes Läs mer
    2020-10-26 Lisa S svarar Britt A
    Tack snälla ni för er fina återkoppling! Det är lätt att vara positiv och glad när man har att göra med så fina säljare som er. Vi håller kontakt!
  • 2020-10-13

Erika B skrev om Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Vi köpte en lägenhet som förmedlades av Fredrik. Vi fick mycket gott bemötande från visning till kontraktskrivning och var mycket nöjda. Fredrik hjälper till med det lilla extra som gör att man känner sig trygg med sitt köp. Läs mer
    2020-10-13 Fredrik H svarar Erika B
    Hej Erika,

Kul att ni är nöjda med min service, lycka till i ert nya boende.

• 2020-10-05

Niclas S skrev om Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Kunnig om bostaden och området. Genomförde visning och affär på ett trevligt sätt. Läs mer
    2020-10-12 Lisa S svarar Niclas S
    Tack snälla för återkoppling! Nu hoppas vi att det kommer bli bra för er och att ni snart får njuta av det underbara området!
  • 2020-09-29

Catarina N skrev om Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Vi har sålt en bostadsrätt och Lisa har genom hela processen varit väldigt professionell.
    Hon har alltid haft ett trevligt bemötande och hennes återkoppling har varit 100%, både via mail och telefon.
    Lisa har en öppen och rak dialog vilket vi har uppskattat. Läs mer
    2020-09-30 Lisa S svarar Catarina N
    Tusen tack för återkoppling, det värmer!
    Det har varit jättetrevligt att jobba med er - och vilket jobb ni gjorde för att förbereda! Snyggt! Är ni intresserade av nytt jobb inom den branschen, kom tillbaka ;-)))
  • 2020-09-16

Anne-marie P skrev om Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Jag har köpt en tomt för att bygga privatbostad.
    Lisa Stafsing hade personligen hand om visning och bakomliggande information, budgivning och upprättande av köpekontrakt.
    I alla dessa moment har Lisa varit mycket kunnig, effektiv och trevlig. Hon har återkommit punktligt och i alla delar uppträtt mycket professionellt
    Anne-Marie Pouteaux Läs mer
    2020-09-16 Lisa S svarar Anne-marie P
    Tack snälla Anne-Marie för din fina återkoppling, det gör mig jätteglad! Jag hoppas att vi får fortsätta vårt goda samarbete framöver.
    Vi hörs/ses!
  • 2020-09-15

William L skrev om Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Jag och min sambo köpte en lägenhet genom Lisa. Hon var tydlig och hjälpsam under processen, både innan och efter köpet. Hon var alltid tillgänglig och gav snabb och bra återkoppling på alla våra frågor vilket kändes tryggt och bra för oss som var förstagångsköpare. Läs mer
    2020-09-16 Lisa S svarar William L
    Tack William för er återkoppling, så roligt att jag kunde lotsa er genom denna process så att ni nu får komma "hemåt".
    Vi hörs och ses!
    Ta hand om er!
    Vänligen, Lisa
  • 2020-09-09

Staffan S skrev om Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Lisa har varit mäklare för försäljningen av vårt parhus i Kullavik.

Lisa har visat stort engagemang och mycket energi för att lyckas i affären. Vi upplever Lisa har stort kontaktnät lokalt vilket är viktigt anser vi.

Vi upplevde att Lisa var noga med att kontinuerligt uppdatera oss, vilket vi kände var viktigt för att kunna följa utvecklingen.

Sammanfattningsvis är vi nöjda och kommer rekommendera Lisa och Svensk Fastighetsförmedling till andra i området. Läs mer
    2020-09-09 Lisa S svarar Staffan S
    Tack snälla Staffan för era varma rekommendationer! Det betyder mycket för mig. Det har varit jättetrevligt att arbeta med er och nu får ni ta lite paus från mig och fokusera på det nya som väntar! Skall bli spännande att följa det också. Ta hand om er så hörs/ses vi framöver!
  • 2020-09-08

Martin N skrev om Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Vi köpte ett parhus av Lisa hösten 2020. Mycket proffsigt bemötande och hanterande genom hela processen. Höga rekommendationer! Läs mer
    2020-09-08 Lisa S svarar Martin N
    Tack Martin för era vänliga ord. Jag är övertygad om att ni kommer göra detta till ett fantastiskt hem och att ni kommer trivas jättebra i Kullavik!
  • 2020-09-08

Martin O skrev om Malin Zetterberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Vi köpte en fastighet förmedlad av Malin. Även om processen var utdragen så såg Malin till att jag hade all aktuell information under processen. Malin hade under hela processen ett varmt och korrekt bemötande. Hon såg alltid till att vi fick svar på våra frågor.
    Jag kan varmt rekommendera Malin Läs mer
  • 2020-08-19

Martin K skrev om Malin Zetterberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Vi har köpt bostad på fastighet Malevik 1:44. Vi upplevde bra och professionellt bemötande, tillsmöteskommande med extra visning, uppföljning med besiktningsman, hjälp med värdering av vår nuvarande bistad mm och är mycket nöjda med den hjälp vi fått. Läs mer
  • 2020-08-17

Lars-martin Eric N skrev om Malin Zetterberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Sålde min mors villa i Malevik. Efter en genomgång på internet av alla mäklare som är aktiva i området bestämde jag mig för att ringa Malin. Bara några timmar senare satt vi på hennes kontor, och då hade hon redan hunnit ta fram en uppskattning av husets marknadsvärde etc. med enbart min mors telefonnummer som ledtråd. Det var verkligen mer än förväntat proaktivt. Vi bestämde med en gång om hur försäljningen skulle gå till.
    Malin tog utan problem hand om allt vi hade kommit överens om, och trots sommarlov gick hela uppdragit som på räls. Annonsen på Hemnet gjorde hon jätteproffsig, och bara några dagar efter det blev de två visningar med sammanlagt över 50 intressenter som resulterade i 8 budgivare, och ett toppenpris för fastigheten.
    Det är lätt att sammanfatta Malins prestation: Jag gratulerar; hon får det högsta tänkbara betyg av mig. Bra jobbat! Läs mer
  • 2020-08-11

Josefin C skrev om Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Fredrik har varit en alldeles utmärkt mäklare inför köpet av vårt första hus. Han är professionell, kunnig och mycket hjälpsam.

Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2020-08-09

Eva K skrev om Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Vi har sålt ett hus i Billdal med hjälp av Fredrik.
    Fredrik är en sådan mäklare som vi själva skulle vilja möta på en visning, trevlig, inkännande, korrekt och kunnig.
    Vi har haft tät kontakt under säljprocessen och fått bra återkoppling, han har varit tillgänglig både på helger och under sin semester.
    Vi är mycket nöjda.😊 Läs mer
    2020-08-10 Fredrik H svarar Eva K
    Hej Eva,

Tack för gott samarbete. Kul att få ansvara över försäljningen av ert fina hus. Lycka till med ert nya projekt!
  • 2020-07-31

Hillevi K skrev om Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Vi köpte en bostadsrätt och Lisa var vår mäklare. Hon gav oss all tänkbar hjälp och var mycket positiv och kunnig. Köpet gick väldigt snabbt och smidigt trots att det var mitt i semestertider.
    Vi kan varmt rekommendera Lisa som mäklare! Läs mer
    2020-08-03 Lisa S svarar Hillevi K
    Tack snälla för er fina återkoppling! Så roligt att allt löste sig och perfekt med tanke på att vi ändå var hemma en stormig dag eller två mitt i båtsemestern. ;-))) Jag är övertygad om att ni kommer trivas gott i er nya bostad - Varmt välkomna tillbaka!
    Soliga hälsningar, Lisa
  • 2020-07-29

Eric H skrev om Jakob Franzon en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Köpte bostad.
    Väldigt snabb återkopplig och bra service.
    Reko mäklare. Läs mer
  • 2020-07-29

Emil H skrev om Jakob Franzon en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Sålt en bostadsrätt i Skintebo, Etagelägenhet 83kvm.
    Snabb och smidig affär där lägenheten såldes på förhand. Läs mer
  • 2020-07-27

Anders O skrev om Jakob Franzon en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Förtroendeingivande, gav bra svar på frågor och var tillgänglig under hela processen. Mycket nöjd köpare. Läs mer
  • 2020-07-24

Åsa S skrev om Jakob Franzon en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Jakob har varit vår mäklare både vid köp och försäljning av vårt radhus. Han är mycket trevlig och tillmötesgående och visar stor flexibilitet och lyhördhet. Han är rak och ärlig och inger förtroende. Vi kan bara ge honom de bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2020-07-21

Malin T skrev om Malin Zetterberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Sålt radhus. Bemötandet var trevligt men hon glömde en massa olika saker. Bad oss fixa saker i sista minuten. Kontrollerade ej handlingar i tid så de blev merjobb för oss. Även när vi kom för att skriva och vid övertagande så var ej alla handlingar korrekta.

Kändes som hon jobbade för köparen och ej säljaren. Dålig valuta för pengarna. Läs mer
  • 2020-07-17

Fredrik L skrev om Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Sålde Villa i Kullavik söder om Göteborg.

- Mycket bra bemötande och service vid ev frågor.
    - Vi tycker absolut att Lisa levde upp till våra förväntningar
    - Totalt sett mycket nöjda och vi gör gärna fler affärer med hjälp av Lisa. Läs mer
    2020-07-18 Lisa S svarar Fredrik L
    Tack snälla Fredrik!
    Nu hoppas jag att ni skall trivas bra i ert nya hem, men jag hjälper er självklart jättegärna igen om ni ångrar er..! Det har varit jätteroligt att få arbeta tillsammans med er, även om det gick väldigt fort.

Njut av sommaren så hörs och ses vi framöver!
  • 2020-07-16

Emma E skrev om Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Fick mycket got intryck av Lisa. Hon var lugn och tydlig och gick väl igenom alla delar av tomtköpet. Uppfattade henne även som pålitlig och ärlig, inget ful spel. Läs mer
    2020-07-18 Lisa S svarar Emma E
    Tack för era fina ord! Så roligt att det löste sig och vi kunde få till affären. Nu ser jag fram emot vad som komma skall och att ni kan få bygga ert drömhus framöver.
    Trevlig sommar!
  • 2020-07-06

Glenn S skrev om Jakob Franzon en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Köpt av Jakob, han var kunnig och flexibel i fråga om tider när han kunde visa objekt. Mkt nöjd. Läs mer
  • 2020-06-28

Gertrud B skrev om Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    PO Bengtsson genomförde försäljningen av bostadsrätten på ett utmärkt sätt! Han är informativ, professionell, flexibel och trevlig!
    Rekommenderas!! Läs mer
  • 2020-06-28

Dennis L skrev om Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Lisa skötte försäljningen av min mors bostadsrätt. En mycket professionell mäklare med engagemang för att göra en optimal affär. Jag fick utmärkt stöd och återkoppling genom hela processen. Trevlig, hjälpsam och lätt att kommunicera med.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-07-18 Lisa S svarar Dennis L
    Tack snälla Dennis för dina värmande ord!
    Det har varit jätteroligt att arbeta med dig och att jag är tacksam för att jag fick hjälpa till att sälja din mammas fina lägenhet!

Ha nu en skön sommar så ses vi på bryggan framöver.

• 2020-06-22

Kristin E skrev om Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Nya Särö penthouse H-1401
    Blev bemött med professionalitet på högt nivå,
    med en behaglig hantering av försäljningen. Trevlig och bra på att lyssna in mina önskemål .
    Kan varmt rekommendera Fredrik för andra som vill köpa och sälja sin bostad Läs mer
  • 2020-06-20

Björn O skrev om Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Sålt +55 boende parhus brf.
    Proffsigt och kunnigt bemötande, Lisa känner väl till området och kunderna. Läs mer
    2020-07-18 Lisa S svarar Björn O
    Tack Björn för din fina rekommendation!
    Ha en skön sommar så hörs vi framöver!

• 2020-06-19

Olof O skrev om Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Lisa har hjälpt oss att sälja vår mammas bostadsrätt/parhus, en fin tvåa med två underbara uteplatser och trädgård. Under hela processen har Lisa varit professionell, kunnig, lugn och trevlig. Läs mer
    2020-06-19 Lisa S svarar Olof O
    Tack snälla för er fina återkoppling, det har varit jätteroligt att få hjälpa er!

Ha nu en riktigt fin midsommar så hörs/ses vi framöver!

Soliga hälsningar, Lisa
  • 2020-06-18

David I skrev om Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    En utmärkt mäklare som tar sin roll på största allvar. Kommer garanterat att använda oss utav honom för framtida bostads affärer, rekommenderas starkt. Läs mer
    2020-06-21 Per-Olof B svarar David I
    Tack David för de fina orden, de värmer! Roligt att ni hittade er lägenhet som jag vet att ni kommer att trivas jättebra i. Lycka till!
  • 2020-06-15

Ulrika R skrev om Malin Zetterberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Sålt villa!
    Mycket bra engagemang från Malin oavsett tid på dygnet eller helg. Läs mer
    2020-06-30 Malin Z svarar Ulrika R
    Tack så mycket Ulrika! Har varit roligt att få hjälpa er! :)
    Malin Z, Lisa S gillar detta
  • 2020-06-13

Maria A skrev om Jakob Franzon en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Snäll mäklare som ställde upp för en privat visning samt var lättillgänglig på telefon även kvällstid. Kunde varit mer driven under budgivning då det var väldigt långdraget (Nästan 3 veckor) Läs mer
  • 2020-06-12

Sara D skrev om Malin Zetterberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Köpt ett hus av Malin. Hon är trovärdig, lugn och genuin. Mycket bra mäklare. Läs mer
    Lisa S, Malin Z gillar detta
  • 2020-06-06

Göran S skrev om Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Köpt Brf, skall sälja villa.
    Fsg gått enl önskemål, diskret.
    Önskar sälja på samma sätt. Vi får se.
    Det administrativa gått smidigt.
    Helt nöjda so far. Läs mer
  • Ingemar H

2020-06-06

Ingemar H skrev om Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Har just sålt vår bostadsrätt i Särö. Fredrik är sympatisk, skicklig förhandlare, har bra lokalkännedom och kan komma till avslut. Läs mer
  • 2020-06-06

Bengt N skrev om Jakob Franzon en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Köpt lägenhet,
    Trevligt bemötande
    Ja, tydlig och informativ Läs mer
  • 2020-06-04

Cecilia P skrev om Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Proffsig, hjälpsam även efter att köpet är gjort. Läs mer
    2020-06-06 Lisa S svarar Cecilia P
    Tack Cecilia för din återkoppling! Jag gör mitt bästa, tack :-) Nu hoppas vi att detta blir bra för er!
    Vi hörs och ses!
    Må gott!
    Lisa S gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte