Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

Havsutsikt, balkong, stor trädgård, sjötomt? Valen är många här i sydvästra delen av Göteborg och det är bara ni som sätter gränsen för vad som är möjligt. Vi på Svensk Fastighetsförmedling hjälper er gärna hitta ert nya drömhem!

Ska du sälja eller byta bostad här i området? Vi har koll på hela processen från värdering, till vad du ska tänka på inför visning och hur du hittar rätt köpare. Genom att vi ingår i en stor mäklarkedja kan vi erbjuda ett brett sortiment av tjänster och vi kan anpassa vårt erbjudande efter din bostad, din situation och dina önskemål.

Kom gärna förbi vår BoButik och ställ dina frågor direkt till oss! Då kan vi ge dig personlig service och ta reda på hur vi kan hjälpa dig få ut det mesta av din bostadsaffär!

Läs vad 395 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst 2

• sålde sitt hus med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2021-12-23 Verifierad kund
    Lisa är en underbar mäklare som gör sitt yttersta för dina önskemål. Professionellt och personligt bemötande med en glimt i ögat. Lätt att få tag på och hon svarar snabbt på frågor. Vi är en återkommande kund som är mycket nöjd.
    Tack snälla för er fina återkoppling! Det är så roligt att få jobba med er och härligt att jag får hjälpa er genom hela processen på riktigt den här gången ;-)
    Ta hand om er så hörs och ses vi snart igen!
    Gott Slut & gott Nytt!
    Varmaste hälsningar Lisa
    Lisa Stafsing
  • köpte sitt hus med hjälp av Malin Zetterberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2021-12-15 Verifierad kund
    Kan bara tacka Malin för trevlig bemötande och hjälp. Rekommenderar varmt.
    Tack snälla för fina ord! Är säker på att ni kommer trivas i ert nya boende! Malin Zetterberg
    2021-12-13 Verifierad kund
    Trevlig, rationell, snabb och effektiv; dvs professionell!
    Tack Kent för din återkoppling, det betyder mycket!
    Nu får du ta lite jullov och vila upp dig så hörs/ses vi framöver när det närmar sig tillträde.

Lisa Stafsing
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2021-12-10 Verifierad kund
    Min erfarenhet av Fredrik är väldigt positivt, både med bemötandet och våra förväntningar.
    Vår totala bild efter att vi nu har skrivit på avtalet är väldigt
    positiv, både utifrån sin kunskap och erfarenheter.
    2021-12-08 Verifierad kund
    Trevligt, tryggt och öppet bemötande och dialog hela vägen. Försäljningen gick över förväntan!
    Tack Karin för er återkoppling! Så roligt att få hjälpa er vidare!

Nu får ni andas lite så ser vi fram emot fortsättningen på er spännande resa...

Lisa Stafsing
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2021-12-05 Verifierad kund
    Bra samarbete, utmärkt bemötande, i allt till full belåtenhet.
    Tack Hans för er återkoppling, det betyder mkt!
    Vi hörs och ses!

Lisa Stafsing
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2021-12-05 Verifierad kund
    Hej!
    Jag har redan svarat på den här enkäten!
    Har enbart positivt att säga om Lisa!!!
    Tack snälla Bo, så blir det när man gör många affärer ;-))

Må gott och ta hand om dig!

2021-12-03 Verifierad kund
    Lisa kändes ärlig och väldigt engagerad, hon hade koll på läget men var samtidigt ärlig när hon inte kunde svara på frågor. Om så var fallet så tog hon istället reda på det och återkom.

Lisa verkade göra sitt bästa för att både säljare och jag som köpare skulle bli nöjd, jag skulle absolut rekommendera henne i framtiden.
    Tack snälla Charlotte för din återkoppling!
    Jag är övertygad om att du kommer trivas jättebra i din nya bostad!
    Vi hörs och syns framöver. Må gott!
    Vänliga hälsningar Lisa
    2021-11-30 Verifierad kund
    En glad positiv, strukturerad erfaren mäklare som man känner förtroende för.
    Tack snälla Ann för er återkoppling! Inte svårt att vara glad i ert sällskap!
    Ta hand om er så hörs/ses vi framöver.

Lisa Stafsing
  • sålde sitt hus med hjälp av Jakob Franzon en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2021-11-24 Verifierad kund
    Jakob har genom sitt agerande övertygat oss att vi valde rätt mäklare. Jakobs lugna och proffsiga sätt att hantera hela processen imponerar. Vi har båda lång och stor erfarenhet från arbetslivet att bedöma människor. Vi kommer rekommendera Jakob till alla som av någon anledning behöver komma i kontakt med en mäklare. Elisabeth och Anders Åberg
    2021-11-24 Verifierad kund
    Valet av mäklare inför min försäljning var enkel. Lisa både tipsade mig om lägenheten när jag skulle köpa för drygt 2 år sedan och sålde den till mig. Därför tog jag kontakt med Lisa igen.
    Hon är en behaglig person med stor kompetens och jag kan varmt rekommendera henne till andra.
    Tack fina du för värmande ord! Så roligt att få hjälpa dig vidare igen. Spännande att följa fortsättningen..!
    Må gott så hörs vi snart igen!
    2021-11-23 Verifierad kund
    Lisa hjälpte oss med vår försäljning av vår lägenhet.

Redan från början var hon engagerad och tydlig med vad som skulle göras och hur det skulle bli gjort. Vi hade fullt förtroende för henne genom hela processen och vi kunde inte vara gladare över hur allt löste sig. Hon var alltid väldigt tydlig med vad vi kunde förvänta oss, inget överdrivet och inget omöjligt vilket gjorde att man som säljare verkligen blev betryggad. Varje gång vi hade en fråga svarade hon snabbt och tydligt på den vilket gjorde att vi visste vad som skulle komma.

En superbra mäklare med både säljaren och köparens bästa med sig hela tiden!!
    Tack snälla Therese för era fina ord, det gör mig jätteglad!
    Vi är ett bra team - Det har varit jätteroligt att få jobba med er och jag hoppas att ni skall få det bra på er nya, spännande resa!
    Vi hörs och ses framöver!

2021-11-23 Verifierad kund
    Jag upplever Lisa som driven, trevlig och ytterst professionell.
    Hon har många järn i elden samtidigt, vilket hon verkar vara fullt kapabel att hantera!
    Hittills har samarbetet med Lisa varit mycket positivt, och allt
    tyder på att fortsättningen följer samma linje!
    Jag kan rekommendera Lisa till eventuella bostadsköpare/säljare!
    Mvh,
    Bo Hanson, Särö den 23 november 2021.
    Tack Bo för din fina återkoppling! Visst är det spännande när det är full fart!
    Ja, det har gått i ett, men idag tar vi lite ledigt ;-)
    Ses snart igen!

Lisa Stafsing
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Franzon en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2021-11-23 Verifierad kund
    Proffsig och tydlig!👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻
  • sålde sitt hus med hjälp av Malin Zetterberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2021-11-20 Verifierad kund
    Trevlig o proffsig, varmt rekommenderad
    Stort tack Johnny! Lycka till i ert nya boende! Malin Zetterberg
  • sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2021-11-19 Verifierad kund
    Fredrik levde mer än väl upp till våra förväntningar. En mycket trevlig och professionell mäklare!
  • Martin V
    2021-11-18 Verifierad kund
    Vi upplevde Fredrik som väldigt Personlig, Tydlig & kunnig. Vi kände verkligen ett lugn inför vårt livs största köp
    2021-11-18 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, informativ, effektiv, kunnig på vårt bostadsområde, kunnig på vår bostadstyp, hade flera intresserade kunder som kom på förhandsvisning. Snabb process vilket vi gillade. Proffsigt! Varmaste rekommendationer.
    2021-10-30 Verifierad kund
    Lisa Stafsing är en väldigt professionell Mäklare med ett vänligt bemötande. Hon är snabb, förtroendeingivande med utmärkt bra kunskap om om yrket. Hjälpsam med att besvara frågor och bra handledare.

Att rekommendera Lisa Stafsing som Fastighetsmäklare är för mig självklart.
    Ursula, tack för din fina återkoppling! Det är så roligt att få hjälpa dig när jag alltid får så härlig återkoppling från dig. Tack!!! Lisa Stafsing
    2021-10-28 Verifierad kund
    Lyhörd kunnig levde upp till alla förväntningar denna gången också
    Tack Michael, er återkoppling betyder mycket! Och att ni kommer tillbaka, såklart..!
    Må gott så hörs/ses vi!
    2021-10-20 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Ordnade en bostad jag länge velat ha.
    Uppfyllde mina önskemål.
    2021-10-19 Verifierad kund
    Mycket proffessionell och mycket trevlig 👍
    Tack så mycket Claes! Så glad att jag fick hjälpa er med försäljningen Malin Zetterberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2021-10-18 Verifierad kund
    Oerhört gott bemötande, med ett stort mått av professionalitet, initiativtagande och förmåga att vara båda parter behjälplig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2021-10-18 Verifierad kund
    Bra och snabb återkoppling, mycket kundorienterad
  • Jonas S
    2021-10-12 Verifierad kund
    Lätt att ha att göra med och är snabb med återkoppling. Använt Jakob två gånger och det blir aldrig fel med honom, blir bara bättre och bättre. En mycket god person som är grym på sitt jobb!
  • köpte sitt hus med hjälp av Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2021-10-11 Verifierad kund
    bra på alla sätt, även bra påläst om området och vad som händer runtomkring.
  • sålde sitt hus med hjälp av Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2021-10-09 Verifierad kund
    Jsg fick omedelbar god kontakt med P.O. Han hjäpte mig mycket eftersom jag sålde 2 objekt.
    Ingen kan göra det bättre !

Eva Esping
  • köpte sin bostad med hjälp av Jakob Franzon en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2021-10-08 Verifierad kund
    trevlig, kunnig och snabb. Köparen har ju inte så mycket kontakt som säljaren
    2021-10-07 Verifierad kund
    Kände mig väl bemött av Malin, hon var tillgänglig för frågor o funderingar och svarade snabbt vid påringning eller sms. Ordnade för att underlätta för oss i några olika situationer. Jag är mycket nöjd!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Zetterberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2021-10-03 Verifierad kund
    Korrekt och snabb samt ett trevligt bemötande.
    Yvonne och Hans Bäckberg
    2021-10-03 Verifierad kund
    Lisa är väldigt bra mäklare. Engagerad och mycket hjälpsam. Rekommenderar henne för andra kommande kunder.
    Tack snälla Carina för er återkoppling, det värmer!

Lisa Stafsing
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Zetterberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2021-10-01 Verifierad kund
    Trygg och erfaren mäklare med stor kunskap om område såväl som boendeform. Snabb återkoppling och bästa service! Malin fick oss att känna oss väldigt trygga med vårt köp och jag vill ge henne mina varmaste rekommendationer!
    2021-10-01 Verifierad kund
    Vi fick ett väldigt gott bemötande från dag ett, med tydlig information och god service under hela köpeprocessen.

Vi upplevde också att Malin var väldigt transparent kring både objektets förutsättningar och kring villkoren för köpet, vilket även det gjorde det enklare för oss som köpare.

Sammanfattningsvis hjälpte hon tilll i att förmedla huset på ett sätt som vi uppfattade som professionellt och engagerat, vilket uppskattades oerhört.
    2021-10-01 Verifierad kund
    Superproffsig och kunnig. Vi är mycket nöjda med hela processen.
    2021-10-01 Verifierad kund
    Ett mycket bra bemötande och ett fantastiskt engagemang.
    Kan varmt rekommendera Lisa.
    Tusen tack Marie, det uppskattas! Tur att man har bra kontakter som hjälper till på vägen..!
    2021-09-28 Verifierad kund
    Snabb, lugn, flexibel och proffsig.
    2021-09-27 Verifierad kund
    En lugn, lyhörd och fötroendegivande person. Kändes mycket engagerad och fick verkligen känslan av att han skulle göra sitt yttersta och lite till. Per-Olof överträffade mina förväntningar men han hade en känsla och var väldigt ärlig i den. Den känslan gick jag på men som sagt, han överträffade den.

En engagerad person med stor intigritet, flexibiltet och strukturerad. KAn varmt rekommendera honom.
    2021-09-27 Verifierad kund
    Allt fungerade perfekt, kan absolut rekommendera!
  • köpte en tomt med hjälp av Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2021-09-22 Verifierad kund
    Per-Olof är en fantastisk mäklare för köpare och säljare
    2021-09-19 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, kunnig och noggrann runt processen
    2021-09-18 Verifierad kund
    Jakob är mycket trevlig, kunnig och engagerad!
    Han gör så att båda parter känner sig trygga genom affären! Rekommenderar honom varmt!
    2021-09-17 Verifierad kund
    Lisa är tillgänglig, informativ och har stor socialkompetens samtidigt som hon är proffsig!
    Toppenmäklare!
    Tack snälla för fin återkoppling, det betyder mycket för mig! Helt övertygad om att du kommer trivas jättebra i detta fina område!

2021-09-16 Verifierad kund
    Har både köpt och sålt med Fredrik och har bara positiva erfarenheter. Kunnig, engagerad och intresserad. Alltid tillgänglig och trygg i sin roll för både säljare och köpare. Rekommenderas varmt!
    2021-09-13 Verifierad kund
    Vi har både köpt och nu sålt med Lisa, och kan inte tänka mig en bättre mäklare. Alltid tillgänglig med snabba svar och man känner sig trygg hela vägen. Hon gör verkligen det lilla extra, och mer än man förväntar sig. Exempelvis lämnade covid-test utanför trappen när vi kände oss dåliga, samt hjälpte till med kontakter för fönsterputs och mycket mer. Om vi kan jobba med Lisa igen i framtiden så gör vi gärna det!
    Tusen tack för er fina återkoppling, det värmer verkligen!
    Jag hoppas att ni kan stanna i vårt område så att vi får chans att göra fler affärer även i framtiden. Fast jag hoppas att ni skall landa och hitta ert drömboende nu så att ni slipper flytta på ett tag..! ;-)))
    Ni vet var jag finns, bara att höra av er när ni behöver bolla!

2021-09-04 Verifierad kund
    Hög servicenivå!! Återkopplar omgående.
    Jag är supernöjd!!
    2021-09-01 Verifierad kund
    Otroligt proffsigt & personligt bemötande och hantering av affären från anmälan till visning till signering av kontrakt. Tydlig och snabb kommunikation och återkoppling i de frågor som funnits. Från en köpares perspektiv kan jag enbart ge mina varmaste rekommendationer för Lisa!
    Tack snälla för din fina återkoppling! Jag garanterar att ni kommer trivas kanon i detta härliga område! Vi lär synas framöver :-) Lisa Stafsing
  • köpte sitt hus med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2021-08-20 Verifierad kund
    Proffesionellt samt trevligt bemötande
    Tack Fredrik för er återkoppling!
    Jag ser fram emot att följa er resa i ert nya hus.
    Må gott så hörs/ses vi framöver!
    2021-08-19 Verifierad kund
    Ett väldigt bra bemötande, Malin var engagerad och vi kände att vi kunde lita på henne.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Franzon en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2021-08-09 Verifierad kund
    Proffsig, förtroendeingivande och trevlig.
    2021-07-26 Verifierad kund
    Trevligt professionellt bemötande. Tillgänglig. Återkopplar snabbt. En stark rekommendation.