Alla kategorier Mäklare Halland Kungsbacka Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

Kungsporten 6E, 427 50 Billdal — Visa karta

Havsutsikt, balkong, stor trädgård, sjötomt? Valen är många här i sydvästra delen av Göteborg och det är bara ni som sätter gränsen för vad som är möjligt. Vi på Svensk Fastighetsförmedling hjälper er gärna hitta ert nya drömhem!

Ska du sälja eller byta bostad här i området? Vi har koll på hela processen från värdering, till vad du ska tänka på inför visning och hur du hittar rätt köpare. Genom att vi ingår i en stor mäklarkedja kan vi erbjuda ett brett sortiment av tjänster och vi kan anpassa vårt erbjudande efter din bostad, din situation och dina önskemål.

Kom gärna förbi vår BoButik och ställ dina frågor direkt till oss! Då kan vi ge dig personlig service och ta reda på hur vi kan hjälpa dig få ut det mesta av din bostadsaffär!

Läs vad 76 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

• Per J
    Per J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Sålt en fastighet i Hovås. Mycket trevlig mäklare som tog till sig kunskap om huset som förmedlades till kund.
    Lätt och trevligt sätt mot både köpare och säljare. Läs mer
  • Kjell J
    Kjell J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Brf hus såldes inom en vecka. Utmärkt arbete med mäklare och kontakt med dem. Köpt/sålt många hus i livet. Kan varmt rekommendera Lisa Läs mer
    2018-05-31 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kjell J
    Tack Kjell! Vi önskar er lycka till med ert nya boende och ett trevligt kalas! ;-) //Lisa & Sven-Eric
  • Robert N
    Robert N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Köpte nyligen en fastighet utav Birgitta och är väldigt nöjd med såväl bemötande, respons och professionalism. En väldigt trevlig affär för båda oss som köpare men även vilket jag antar även för säljarna.
    Rekommenderas Läs mer
  • Sven-olof H
    Sven-olof H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    vi har sålt vårt hus genom Svensk fasighetsförmedling och anlitat Lisa Söberg.Har blivit bemötta på ett alldeles utmärkt sätt.Affären har skötts utmärkt och vi kan med glädje rekommen-
    dera Lisa till att eventuellt sköta dina framtida fasighetsaffärer. Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling, Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Ove H
    Ove H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Lisa gjorde ett jättebra jobb. Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling, Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Per L
    Per L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Sålt: Mammas hus på Emmas väg 4 Särö. Mäklare PeO Bengtsson Svensk Fastighetsförmedling Kungsporten Billdal. Bemötande: Lugnt sakligt och informativt. Läs mer
  • Samuel E
    Samuel E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Ett bra bemötande med försäljningen i fokus! Läs mer
  • Jan R
    Jan R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Sålt bostadsrätt på Särö. Bemött med respekt och med kunden i centrum. Positivt, lättsamt, professionellt och ambitiöst och med sprudlande energi. Förväntningarna överträffades.

Mycket nöjd och rekommenderar gärna Svensk Fast och speciellt Kullavikskontoret Läs mer
  • Hans B
    Hans B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Lisa Sjöberg och Sven-Eric Lundgren har på ett engagerat och ansvarsfullt sätt genomfört försäljningen av min villa.
    Jag ger gärna dem gärna mina allra bästa rekommendationer. Läs mer
  • Jörgen A
    Jörgen A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Professionellt, smidigt, trevligt bemötande. Läs mer
  • Niclas L
    Niclas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Har sålt min bostadsrätt, där jag tycker att Lisa's plan över försäljningen av bostadsrätten varit mycket bra!
    Lisa har gjort ett grymt jobb tillsammans med sin erfarenhet vad som behövs göras runt omkring såsom foto, styling, information om bostadsrätten mm!
    Jag är supernöjd med det arbete som Lisa har gjort för mig! Läs mer
  • Vigdis T
    Vigdis T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Jag sålde en bra vila i ett bra område.
    Mäklaren var positiv och alert.
    Jag hade väl hoppats få ut lite mera pengar, men tyckte också det var bra att det gick så snabbt och enkelt. Läs mer
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Köpte en villa av Lisa. Hon svarade snabbt på alla frågor vi hade. Kan verkligen rekommendera henne för en smidig affär. Läs mer
  • Johan B
    Johan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Proffsig. Bra bransch- och marknadskoll. Läs mer
  • Carl-Wilhelm P
    Carl-Wilhelm P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Mycket trevligt bemötande, stort engagemang och bra service. Komplett. Läs mer
  • Dan K
    Dan K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Utmärkt ! Vill gärna rekommendera henne vidare ! Läs mer
  • Lena L
    Lena L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Vi är jättenöjda med Lisa som mäklare! Kunnigt och med trevligt bemötande lotsade hon oss tryggt igenom denna, för oss, stora affär. Vi ger Lisa våra allra varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Gustav F
    Gustav F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Bra bemötande från visning till kontraktskrivning. Kom i kontakt med Lisa vid vårt husköp. Tydlig och välstrukturerad så jag kände mig väldigt trygg genom hela processen. Läs mer
  • Victoria H
    Victoria H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Kan verkligen rekommendera Lisa Sjöberg! Läs mer
  • Henrik Helmer M
    Henrik Helmer M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Mäklaren har varit extremt serviceinriktad och har kunnat svara på alla våra frågor. Processen har gått smidigt och snabbt. Vi tycker att mäklaren har gjort ett mycket bra jobb. Läs mer
  • Sölve W
    Sölve W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Vi fick ett positivt och förtroendeingivande bemötande, när vi tog kontakt med P.O. Bengtsson. Vi har fått en utmärkt handledning genom hela försäljningsprocessen.Vi har uppnått det resultat som vi hoppades. Vi har uppskattat hans kunnighet och sociala begåvning. Hans lyhördhet inför våra behov har varit mycket välgörande.
    Vårt slutomdöme om denne mäklare kan inte bli annat än högsta möjliga betyg. Läs mer
  • Björn H
    Björn H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Vi är väldigt nöjda och tycker att PO är riktigt duktig på att skapa förtroende. Tack,
    Sarah o Björn Läs mer
  • Gustaf V
    Gustaf V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Vi är synnerligen nöjda med hur Birgitta Bergkvist hjälpte oss vid försäljningen av vår fastighet och skall med glädje rekommendera henne , när tillfälle bjuds. Läs mer
  • Pelle M
    Pelle M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Peo levererade drivkraft och trygghet genom hela affären.
    Både säljare och köpare känner sig nöjda. Dessutom var han påhittig när det gällde att lösa utmaningar som uppkom i affärens slutskede. Läs mer
  • Hengo H
    Hengo H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Hej Lisa

Du är verkligen proffs. Man kan inte önska sig bättre bemötande. Som köpare är det bra att känna att man är viktig. Kunskap om objektet som vi nu har köpt betyder också mycket, plus att få hjälp med olika praktiska detaljer som dyker upp. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Charlotte M
    Charlotte M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Hej, Jag är jättenöjd med insatsen från min mäklare.Hon förklarade processen bra, genomförde hela försäljningen på ett ypperligt sätt och höll bra kommunikation hela vägen. Läs mer
  • Philippe O
    Philippe O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Ett trevligt bemötande och förberedda mäklare. Läs mer
  • Elisabet E
    Elisabet E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Mäklarens bemötande var professionellt, engagerat, och förtroendeingivande.
    Mäklaren har levt upp till mina högt ställda förväntningar till 100%.
    Som kund har min upplevelse genomgående varit mycket bra! Jag har känt mig trygg genom hela säljprocessen och har fått snabba svar på mina frågor och funderingar. Läs mer
  • Margreth J
    Margreth J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Det var alldeles utmärkt bra. Bra bemötande och hjälpsamma
    med det mesta. Läs mer
  • Gustaf v
    Gustaf v skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Det var ett bra bemötande och trots 70 personer vid visningen fick vi tid och möjlighet att skaffa oss en uppfattning av objektet Läs mer
  • Karin W
    Karin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Mycket trevlig, kompetent o professionell mäklare. Allt gick snabbt o smidigt då det var lite bråttom eftersom jag redan köpt en ny bostad. Jag är mycket nöjd o jag har jämnt fullt förtroende genom hela försäljningen. Jag är mycket tacksam. Läs mer
  • Eha E
    Eha E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Proffsigt och kunnigt bemötande. Läs mer
  • Eva Birgitta H
    Eva Birgitta H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Vi fick ett trevligt bemötande av vår mäklare. Allt fungerade perfekt! Läs mer
  • Arezo T
    Arezo T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Professionell bemötande som ger en trygghet vid köp. Läs mer
  • Thomas P
    Thomas P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    .................................................................... Läs mer
  • Paula P
    Paula P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    I egenskap av köpare tycker vi att vi blivit väl bemötta, vi har blivit tagna på allvar, Läs mer
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Mycket bra bemötande. Kunde inte varit bättre. Läs mer
  • Gun Britt B
    Gun Britt B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Kaisa D
    Kaisa D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    PeO har på ett sympatiskt sätt hjälpt oss att sälja ett dödsbo med respekt och med en strävan efter att hitta rätt köpare. Hela processen kändes väldigt smidig och oproblematisk! Läs mer
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Förväntade mig en bättre upplevelse och framförallt att min mäklare skulle genomföra hela vårt hussälj och inte plötsligt lämna över till någon annan. Läs mer
  • Agneta H
    Agneta H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Birgitta är ett superproffs! Man känner sig trygg genom hela säljprocessen. Hon kommunicerar rakt, tydligt och trevligt. Och utstrålar kompetens. Läs mer
  • Thomas T
    Thomas T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Följsamt, snabbt och distinkt. Föredömlig återkoppling. Läs mer
  • Catrin O
    Catrin O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Birgitta Bergqvist levererade över förväntan. Vi är mycket nöjda med henne. Hon ser både till säjare och köparens bästa. Skulle valt henne igen. Läs mer
  • Eva B
    Eva B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Det första mötet var väldigt positivt. Då pratade mäklarna om att de hade en god kundbas och skulle kunna börja marknadsföringen direkt. innan den offentliga säljprocessen startade. Om detta hände vet jag inte.
    Förberedelser, styling, fotografering och visning sköttes utmärkt.
    Tyvärr blev slutet av budgivningen en katastrof då jag blev rekommenderad en köpare som drog sig ur när kontrakt skulle skrivas. Jag hade redan i första mötet med mäklarna klart deklarerat att jag inte nödvändigtvis tänkte sälja till högstbjudande utan att seriositet var viktigast. Trots detta blev jag rekommenderad en köpare som inte visade sig vara seriös. Tyvärr tog inte mäklarna ansvar för detta utan påpekade att det var jag som säljare som blev besviken för att priset blev lägre då köpare nummer två förhandlade sig till ett lägre pris än tidigare lagt. Jag förstår mycket väl att man även som mäklare kan göra missbedömningar men att inte kunna stå för det är ett otroligt dåligt beteende gentemot kund.
    Jag kan INTE och kommer INTE rekommendera Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst! Läs mer
  • Ulla T
    Ulla T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Jag fick ett mycket kunnigt möte med min mäklare. Lisa hjälper mig med alla mina frågor och reder ut alla oklarheter. Jag känner mig trygg med Lisa Sjögren. Läs mer
  • Jarl W
    Jarl W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Har haft 12 fastigheter tidigare. De flesta affärer har skett med mäklare involverade. Kvalitén på dessa mäklare har varierat stort.
    Peo Bengtsson, som nu förmedlade vårt senaste husköp har varit mycket komplett - svårt att peka på några minus. Däremot lätt att rabbla upp plus. Ett av de största plusen som vi kände var hans ärlighet. Man fick snabbt ett gott förtroende för honom, som höll sig genom hela processen. Vi är helt enkelt helnöjda med honom, och om vi nån gång skall sälja (hoppas inte), kommer vi i första hand kontakta Peo, för att kolla om han fortfarande är i gång. Läs mer
  • Christian S
    Christian S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Professionellt bemötande och levde upp till min förväntansbild. Läs mer
  • Charlotta R
    Charlotta R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Proffsig, kunnig, påläst....proffesionell helt enkelt Läs mer
  • Ann H
    Ann H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Jag fick snabb respons på mitt behov av mäklare och vi kom överens om att ses på en tid som passade. Mäklarna gav ett påläst och professionellt intryck vid mötet. Kontakterna från första besök till försäljning var bra och professionella. Det var lätt att komma i kontakt med mäklaren. Läs mer
  • Olga H
    Olga H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst