Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

Kungsporten 6E, 427 50 Billdal — Visa karta

Havsutsikt, balkong, stor trädgård, sjötomt? Valen är många här i sydvästra delen av Göteborg och det är bara ni som sätter gränsen för vad som är möjligt. Vi på Svensk Fastighetsförmedling hjälper er gärna hitta ert nya drömhem!

Ska du sälja eller byta bostad här i området? Vi har koll på hela processen från värdering, till vad du ska tänka på inför visning och hur du hittar rätt köpare. Genom att vi ingår i en stor mäklarkedja kan vi erbjuda ett brett sortiment av tjänster och vi kan anpassa vårt erbjudande efter din bostad, din situation och dina önskemål.

Kom gärna förbi vår BoButik och ställ dina frågor direkt till oss! Då kan vi ge dig personlig service och ta reda på hur vi kan hjälpa dig få ut det mesta av din bostadsaffär!

Läs vad 192 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

• 2019-11-25

Hans O skrev om Jakob Franzon en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Sålt ett hus i Billdal.
    Blev bemött på ett positivt och bra sätt.
    Att försäljningen skulle gå fort. Det tog tid men när rätt köpare kom gick det fort.
    På det hela taget är vi nöjda. Läs mer
  • 2019-11-19

Mattias W skrev om Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Trevligt bemötande, professionell service Läs mer
  • 2019-11-18

Isak M skrev om Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Fredrik Hjelm är en duktig och tillmötesgående mäklare. Läs mer
    2019-11-18 Fredrik H svarar Isak M
    Hej Isak,

Tack för ditt omdöme, lycka till i ert nya boende.

• 2019-11-18

Martin J skrev om Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Vi köpte en lägenhet utav Lisa, och fick ett väldigt trevligt och seriöst intryck utav henne. Alltid snabba svar och återkoppling på frågor både via mail och telefon, vilket uppskattas som köpare. Vi kommer definitivt återkomma till henne den dagen vi skall sälja! Läs mer
    2019-11-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Martin J
    Tack snälla för återkoppling och fina ord!
    Jag är övertygad om att ni kommer trivas bra framöver och hoppas att det dröjer innan jag får sälja för er ;-)

Må gott så hörs/ses vi!
  • 2019-11-16

Eva T skrev om Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Jag köpte ett parhus i juli 2019. P-O var mycket trevlig och serviceinriktad, hjälpte mig med en snabb affär. Jag kände mig trygg genom hela köpet. Läs mer
  • 2019-11-15

Katarina E skrev om Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Sålt villa och köpt lägenhet. Ett mycket trevligt och glatt bemötande alltid. Lisa har funnits där hela tiden med alla frågor vi haft och svarat snabbt, det Lisa ej vetat har hon tagit reda på och svarat.Lisa är en bra och kunnig mäklare vi kan rekommendera henne. Är jättenöjda och ett stort TACK Läs mer
    2019-11-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Katarina E
    Tack snälla för era fina rekommendationer!
    Det har varit en liten resa men vi har fixat det tillsammans. Nu har ni det nya att se fram emot!

Vänliga hälsningar Lisa
  • 2019-11-15

Ingrid W skrev om Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Lisa är :

engagerad
    kunnig
    lätt att nå, ringer alltid tillbaka så fort hon kan.
    Som kund känner man att hon verkligen ”bryr sig”
    Byte från villa till bostadsrätt. Läs mer
    2019-11-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ingrid W
    Ingrid, det är så härligt att alltid få positiv återkoppling från dig! Det är verkligen roligt att veta att du trivs så bra med det "nya", att det blev så rätt för dig som jag hoppades på!

Vi hörs & ses!

Varma hälsningar, Lisa
  • Kerstin S

2019-11-14

Kerstin S skrev om Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Jag har köpt en bostadsrätt och även fått hjälp med en såld bostad .
    Jag har blivit bemött " som man säger med utmärkt beröm godkänd "

Jag har haft en fin kontakt med Lisa och övrig personal, samt ett mycket snyggt överlämnande av den nya lägenheten i dag.

Jag kan varmt rekommendera Sv. Fastighetsförmedling i sydväst Läs mer
    2019-11-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kerstin S
    Tack Kerstin, det känns så roligt att du redan trivs gott med den nya lägenheten!

Bästa hälsningar, Lisa och kollegorna på SF Billdal
  • 2019-11-14

Björn L skrev om Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Trevlig och ärlig. Hjälpte både köpare och säljare bra med särskilda omständigheter. Läs mer
  • 2019-11-14

Ulla B skrev om Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Försäljning av villa. Den kontaktade kvinnliga mäklaren ersattes när säljprocessen hade startat av Fredrik Hjelm utan att hon hade meddelat det. Upplevde att Fredrik är ny i rollen som mäklare och det förhållandet skapade en viss osäkerhet för mig som säljare.
    Det blev då semstertid och huset annonserades som kommande objekt med följden att det visades för ett dussintal intressenter. Det såldes på så sätt att en intresserad köpare fick köpa det utan konkurrens av annan/ andra köpare.. Allt i samråd mellan mig och Fredrik Hjelm, som hade den sommarlediga, äldre kollegan som rådgivare. Hela situationen var för mig inte bra, men jag sålde till den enda köparen och ville inte gå vidare med annonsering och styling.
    Fredrik var alltid tillgänglig, lätt att kommunicera med och förstod min osäkra situation, då den ursprungliga tänkta mäklaren gick på ledighet. Upplevde att han stod i en svår situation.Mitt betyg hade varit högre om jag känt större tillit och säkerhet i hela kontakten med fastighetsförmedlingen, men tiden gick och det här blev resultatet. Det drabbar Fredrik, som jag tycker är en bra person och jag tror att han kommer att bli en bra mäklare. Läs mer
    2019-11-14 Fredrik H svarar Ulla B
    Hej Ulla
    Tack för din återkoppling. Beklagar att du känt detta men min ambition har varit att stötta dig dig genom hela affären och jobbat mot att få en trygg affär med bra slutmål.
    Önskar dig lycka till och hoppas du ska trivas i ditt nya boende
  • 2019-11-14

Alexandra P skrev om Jakob Franzon en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Mycket engagerad man och återkopplar hela tiden mycket positivt. Läs mer
  • 2019-11-14

Magnus L skrev om Jakob Franzon en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Mäklaren har ett bra bemötande och avspänt/trevligt sätt att bemöta sina kunder. Vi var mkt nöjda med honom tills vi stötte på problem i säljprocessen där spekulanterna tyvärr drog ut på tiden och draggade med sina bud.
    Det var självklart inte mäklarens fel men vi önskade att han hade varit mera aktiv mot både oss och spekulanterna med en tydlig plan om vad som sker så vi hade kommit till avslut snabbare.
    Vi fick istället en känsla av att ingenting händer och att han inte gjorde så mkt åt det hela. VI har pratat med honom om detta och det blev sedan bättre och till slut fick vi till affären på ett bra sätt. Läs mer
  • 2019-11-14

Inez H skrev om Jakob Franzon en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Jag har sålt en bostadsrätt och är mycket nöjd med bemötandet från mäklaren Läs mer
  • 2019-11-14

Per D skrev om Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Köpte en bostadsrätt för ett år sedan, kom från hyresrätt. Blev mycket väl bemötta i våra okunniga frågor och farhågor och Lisa hjälpte till att utveckla en redan från början bra dialog mellan oss och säljaren till en ännu bättre. Vi hade också bra stöttning till papperen var påskrivna och efter det. Jag skulle beskriva Lisa som kunnig, professionell och lyhörd och kan definitivt rekommendera henne till andra köpare! Läs mer
    2019-11-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Per D
    Tack Per för dina värmande ord! Så roligt att ni hamnade rätt och att jag fick möjlighet att hjälpa er på vägen!

Vi syns!

• 2019-11-14

Hamid R skrev om Jakob Franzon en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Köpte tomt och Jakobs bemötande var bra och trevlig och han uppfyllde alla mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-11-14

Ulrike D skrev om Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Köpt lägenhet. Proffsig och hjälpsam. Läs mer
    2019-11-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ulrike D
    Tack för din återkoppling Ulrike!
    Hoppas att ni kommit till ro i er nya lägenhet.
    Vi ses säkert framöver!
  • 2019-11-14

Peter A skrev om Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Bra och seriös mäklare! Bra bemötande och engagerad. Läs mer
  • 2019-11-14

Christina M skrev om Jakob Franzon en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Köpt bostad av Jakob, blev professionellt och vänligt bemött under hela processen, även när situationen tog en lite oväntad vändning i sista stund. Väl hanterat! Läs mer
  • 2019-11-14

Catrina B skrev om Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Effektiv och proffsig. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-11-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Catrina B
    Tack snälla för er återkoppling!
    Nu hoppas jag att ni kommer trivas bra i ert nya hus. Vi kanske ses i skogen med hundarna?!

Må gott!

//Lisa
  • 2019-11-14

Stina L skrev om Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Försäljning av villa. Mycket bra bemötande och hantering av försäljningen från start till avslut. Förtroendeingivande och korrekt i hantering av mig som säljare samt av intressenter och till slut köparen. Läs mer
  • 2019-11-14

Peter d skrev om Malin Zetterberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Malin sålde vårt hus. Trevlig och kunnig! Läs mer
  • Felix H

2019-11-14

Felix H skrev om Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Vi köpte en villa i Hovås som Fredrik förmedlade.
    Fredrik är lugn, tillgänglig och tillmötesgående. Det var många pusselbitar som skulle falla på plats, och han visade stort tålamod och förståelse för situationen vi hamnade i.
    Vi ger honom våra bästa rekommendationer! Läs mer
    2019-11-14 Fredrik H svarar Felix H
    Hej Felix,
    Tack för ert fina omdöme, lycka till med ert nya boende

• 2019-11-12

Sofia A skrev om Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Väldigt bra och professionellt bemötande. Läs mer
  • 2019-11-12

Karin W skrev om Jakob Franzon en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Vi sålde vår lägenhet samt köpte vårt hus via Jakob. Han är en trevlig, förtroendeingivande och lösningsorienterad mäklare med ett stort driv. Vi har byggt en relation som jag ser som långsiktig! Läs mer
  • 2019-11-12

Ulf T skrev om Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Sålde min villa!
    Fick tyvärr sänka priset flera gånger.
    Mäklaren gjorde ett gott och proffsigt intryck. Läs mer
  • 2019-11-12

Alexander A skrev om Jakob Franzon en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Bra skött och en väldigt smidig försäljning! Läs mer
  • 2019-11-12

Ann-Ida K skrev om Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Väldigt proffsigt bemötande. Sålde min fastighet till min dotter och hon var behjälplig med vad vi borde ha koll på och diverse fällor man kunde råka i. Vänlig och trevlig Läs mer
    2019-11-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ann-Ida K
    Tack för dina vänliga ord! Som jag sa till din dotter - vilken spännande resa ni har framför er! Och vad roligt att få träffa er igen!
  • 2019-11-12

Ulf G skrev om Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Vi har sålt både hus och tomt i kullavik för att flytta till Varberg . Vi har blivit väldigt fint bemött av mäklaren som har varit till stor hjälp för oss rakt igenom båda försäljningarna med tipps och goda råd . Vi har bara rosor att dela ut. Läs mer
  • Jessica D

2019-11-12

Jessica D skrev om Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Jag och min man köpte en bostadsrätt i Kullavik. Lisa Stafsing har varit oerhört serviceminded, trevlig och professionell under hela processen. Vi förväntade oss en smidig och väl genomförd affär och det fick vi med hjälp av Lisa.
    Att genomföra ett sådant stort och viktigt beslut som att köpa en bostad är ingen lätt process och Lisa underlättade väldigt för oss med sin lugn och professionella bemötande. Det blev en väldigt fin start på nästa steget i vår boenderesa i Kullavik. Jag kan varmt rekommendera Lisa Stafsing på Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-11-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jessica D
    Tack Jessica!
    Så roligt att få hjälpa er och nu är det min tur att få din hjälp i och med din nya roll ;-))) Härligt att vi kan ha en fin relation fortsättningsvis också.
  • 2019-11-12

Linn E skrev om Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Vi köpte vårat hus från Lisa, och hon har varit underbar i hela processen. En mäklare man kan lita på från alla håll. Läs mer
    2019-11-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Linn E
    Tack snälla!
    Så roligt att det blev så rätt för er! Är övertygad att ni kommer trivas kanon!
    Jag ser fram emot inflyttningsfesten ;-))) (När solen skiner på altanen igen!)

• 2019-11-12

Linda F skrev om Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Köpt bostadsrätt. Nöjd med bemötandet. Har anlitat Svensk Fastighetsförmedling tidigare och kan tänka mig göra det igen. Läs mer
  • 2019-11-12

Thomas B skrev om Jakob Franzon en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Vi köpte ett enplanshus och visningen och därpå kommande budgivningen sköttes på ett mycket effektiv och korrekt sätt.
    Vi fick all nödvändig info inför köpet av Jakob utan att behöva fråga. Vi upplevde Jakob som mycket seriös och effektiv och därtill lätt att nå via telefon och mejl Läs mer
  • 2019-11-12

Mikael R skrev om Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Jag köpte ett hus genom Lisa, Källbackeplan 1 i Kullavik.
    Lisa hade en noggrann och tydlig genomgång av objektet när vi var på visning.
    Lisa medverkade synnerligen genom att mäkla ihop min och säljarens prisförväntningar

Sammanfattning:
    Noggrann och proffsig! Läs mer
    2019-11-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mikael R
    Tack snälla för era rekommendationer!
    Det var en extra trevlig vardagsrumspresentation minns jag när ni var en så bra publik i soffan!
    Jag hoppas att ni kommer trivas bra och jag ser med spänning fram emot slutresultatet!

Vänligen, Lisa
  • Angela J

2019-11-12

Angela J skrev om Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Väldigt trevlig, hjälpsam mäklare som jag verkligen kan rekommendera. Läs mer
    2019-11-12 Fredrik H svarar Angela J
    Hej Angela
    Tack för ditt omdöme. Lycka till i ert nya boende
  • 2019-11-12

Petter F skrev om Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    En fantastisk mäklare, kunnig ,duktig.
    Sålt vår villa
    Att tekomenderas Läs mer
  • 2019-11-12

Catharina W skrev om Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Kontinuerlig kontakt ism parhus-försäljning. Förstod min situation och gjorde allt för att det inte skulle dra ut på tiden. Mycket vänligt bemött.
    Sammanfattningsvis mycket nöjd med allt! Läs mer
    2019-11-12 Per-Olof B svarar Catharina W
    Hej Catharina och tack för det fina omdömet du gett mig. Det gick ju väldigt smidigt och bra och vårat samarbete fungerade perfekt. Det är roligt när man lyckas lösa en riktigt bra affär för både dig och din köpare. Hon kunde inte hittat ett finare hus!
    Varmaste hälsningar till dig Catharina!
    /Peo
  • Birgitta Maria G

2019-11-12

Birgitta Maria G skrev om Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Köpt bostadsrätt och sålt villa.
    Bra bemötande och vad vi förväntat oss. Läs mer
    2019-11-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Birgitta Maria G
    Tack snälla Birgitta!
    Det kommer bli så bra för er i nya lägenheten, det blir så fint! Ett nytt kapitel för er, så spännande!

• Cecilia L

2019-11-12

Cecilia L skrev om Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Köpte ett fint nytt hus i Kullavik av Lisa.
    Lisa är fantastiskt duktig, påläst, engagerad och vet vad man vill ha innan man själv vet om det 😊
    Vi rekommenderar Lisa varmt!
    Fam.Lorenz i Kullavik Läs mer
    2019-11-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Cecilia L
    Tack söta ni! Så roligt att få hjälpa er och vem vet, kanske har jag hittat det ni behöver ännu en gång ;-)))
    Varma hälsningar Lisa
  • 2019-11-12

Tommy E skrev om Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Lisa hjälpe oss att sälja vårt dödsbos fastighet.
    Utmärkt och kunnigt bemötande.
    Initialt kanske en övertro på möjligt pris men inget att säga om då prisfallet var brett under perioden.
    Hennes engagemang gav resultat på en annars trög marknad, och sammantaget finns absolut inget övrigt att önska.
    Skulle gärna använda Lisa igen. Läs mer
    2019-11-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tommy E
    Tack snälla Tommy för dina fina rekommendationer! Vi jobbade bra tillsammans och till slut gav kämpandet resultat!

Må gott!

• 2019-11-12

Johanna S skrev om Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    hade varit bättre om Lisa vågat ta vissa diskussioner mellan köparen och säljare. när allt inte står rätt till är det önskvärt att få en erfaren mäklares tips och råd. Läs mer
    2019-11-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johanna S
    Hej Johanna,

Tack för ditt reco. Att mina kunder känner att de är i goda, trygga händer och där jag ger all min mångåriga erfarenhet och kunskap kring bostadsaffären är självklart för mig. Jag uppfattade det verkligen inte som att ni ville ha vidare hjälp då vi talades vid i samband med tillträdet. Jag slår dig en signal så vi får reda ut det här på bästa sätt.

Vänligen,
    Lisa Stafsing
  • 2019-11-12

Karl L skrev om Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Mycket bra och proffsigt intryck! Förstod oss väl och lotsade oss genom köpet. Läs mer
    2019-11-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karl L
    Tack snälla för återkoppling!
    Det är min ambition att jag skall kunna hjälpa såväl säljare som er som köpare genom affären på bästa sätt.

• 2019-11-12

Jonas H skrev om Malin Zetterberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Sålde mitt landställe i Hovenäset.

Bästa mäklaren ever. Så trevlig lugn och angenäm... Läs mer
  • 2019-11-12

Karl L skrev om Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Informativ och noggrann! Mycket nöjda genom hela processen. Läs mer
    2019-11-12 Fredrik H svarar Karl L
    Hej Karl.
    Tack för ert fina omdöme. Det va härligt att få hjälpa till med försäljningen. Av ert hus?
  • 2019-11-12

Max W skrev om Jakob Franzon en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Gick från bostadsrätt till villa. Jakob sålde vår bostadsrätt och förmedlade vår villa. Jakob förmedlar ett stort lugn och inger en trygghet som man som köpare och säljare behöver. Han har även en god känsla för kundens behov och påvisar en hög kompetens och fingertoppskänsla! Jakob har under hela processen mött våra förväntningar! Läs mer
  • 2019-11-07

Lena B skrev om Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Det är min mor som sålt en bostadsrätt , hon är 89 år , så vi barn har bara hjälpt till.

Kände mäklaren sedan tidigare försäljningar , så allt gick bra och hon skötte det perfekt. Läs mer
    2019-11-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lena B
    Tack snälla för återkoppling!
    Så roligt att det blev bra och att vi hittade så trevliga köpare.
    Nu blir det ett nytt kapitel med nya lägenheten, det kommer bli toppen!

Vi ses framöver!

• 2019-11-07

Johanna V skrev om Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Köpt hus av Lisa som skötte sig på ett utmärkt proffsigt sätt.
    Nu ska hon sälja vårt och hittills har vi blivit väldigt bra bemötta. Läs mer
    2019-11-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johanna V
    Så roligt att vi kunde få till ert köp på ett så bra sätt, nu ser vi fram emot kommande försäljning!
    Härligt att få jobba vidare med er!
  • 2019-10-30

Ingrid W skrev om Malin Zetterberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Från första stund kändes kontakten med mäklaren, Malin Zetterberg, ärlig och trygg.
    Hon förstod att sätta rätt utgångspris och gjorde ett mycket bra val av fotograf. Mycket fina bilder och rättvisande text inför försäljningen.
    Många spekulanter och inom ett par veckors tid 4-5 visningar och till slut ett lagom antal budgivare gjorde att mitt fina hus på Dammlyckevägen 2 c i Särö blev sålt till rätt pris.
    Det känns också mycket tillfredställande att köparna blev det äldre par som redan, genom en son m. familj, har anknytning till Särö.
    Jag har gjort många hus/lägenhets-försäljningar i mitt liv och detta var antagligen den sista.
    Kunniga och trevliga mäklare "växer inte på träd".
    TACK Malin. Läs mer
    2019-11-04 Malin Z svarar Ingrid W
    Tack Ingrid, blir jätteglad för dina fina ord!
    Det har varit så roligt att hjälpa dig hitta rätt köpare till ditt fina hus.
    Önskar dig all lycka till i ditt nästa boende!
    /Malin
  • 2019-10-28

Ida S skrev om Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Utmärkt service, vänligt bemötande och mycket proffsig! Läs mer
    2019-10-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ida S
    Tack Ida, så roligt att träffa er igen och vilken spännande resa ni har framför er!
    All lycka!
    Vänligen, Lisa
    Svensk Fastighetsförmedling, Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst gillar detta
  • 2019-10-26

Ulf G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Sålt en tomt det gick snabbt och enkelt har bara positiva saker att säga om hela affären Läs mer
    2019-11-05 Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst svarar Ulf G
    Tack Ulf och Ingegerd, så trevligt att få hjälpa er ännu en gång!
    Lycka till med allt och hoppas att ni får en bra höst!
    Hälsningar Peo
  • 2019-10-24

Heléne O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Vårt föräldrahem. Jättebra! Mycket kunnig, proffsig, omtänksam och inkännande! Läs mer

Kungsporten 6E, 427 50 Billdal