Malin Zetterberg

Malin Zetterberg

4.7 i betyg av 15 omdömen

Malin Zetterberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

och har varit registrerad mäklare sedan 2017. Malin Zetterberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 15 omdömen sedan 2019-08-25. Malin Zetterberg har haft 22 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 15 Läs vad Malin Zetterberg

• Vi köpte en fastighet förmedlad av Malin. Även om processen var utdragen så såg Malin till att jag hade all aktuell information under processen. Malin hade under hela processen ett varmt och korrekt bemötande. Hon såg alltid till att vi fick svar på våra frågor. Jag kan varmt rekommendera Malin
    Martin O köpte sitt hus med hjälp av Malin Zetterberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2020-09-08
    • 110.0 m²
    • Särö
    2020-09-08
  • Vi har köpt bostad på fastighet Malevik 1:44. Vi upplevde bra och professionellt bemötande, tillsmöteskommande med extra visning, uppföljning med besiktningsman, hjälp med värdering av vår nuvarande bistad mm och är mycket nöjda med den hjälp vi fått.
    Martin K köpte sitt hus med hjälp av Malin Zetterberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2020-08-19
    • 161.0 m²
    2020-08-19
  • Sålde min mors villa i Malevik. Efter en genomgång på internet av alla mäklare som är aktiva i området bestämde jag mig för att ringa Malin. Bara några timmar senare satt vi på hennes kontor, och då hade hon redan hunnit ta fram en uppskattning av husets marknadsvärde etc. med enbart min mors telefonnummer som ledtråd. Det var verkligen mer än förväntat proaktivt. Vi bestämde med en gång om hur försäljningen skulle gå till. Malin tog utan problem hand om allt vi hade kommit överens om, och trots sommarlov gick hela uppdragit som på räls. Annonsen på Hemnet gjorde hon jätteproffsig, och bara några dagar efter det blev de två visningar med sammanlagt över 50 intressenter som resulterade i 8 budgivare, och ett toppenpris för fastigheten. Det är lätt att sammanfatta Malins prestation: Jag gratulerar; hon får det högsta tänkbara betyg av mig. Bra jobbat!
    Lars-martin Eric N sålde sitt hus med hjälp av Malin Zetterberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2020-08-17
    • 161.0 m²
    2020-08-17
  • Sålt radhus. Bemötandet var trevligt men hon glömde en massa olika saker. Bad oss fixa saker i sista minuten. Kontrollerade ej handlingar i tid så de blev merjobb för oss. Även när vi kom för att skriva och vid övertagande så var ej alla handlingar korrekta. Kändes som hon jobbade för köparen och ej säljaren. Dålig valuta för pengarna.
    Malin T sålde sitt hus med hjälp av Malin Zetterberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2020-07-21
    • 125.0 m²
    2020-07-21
  • Sålt villa! Mycket bra engagemang från Malin oavsett tid på dygnet eller helg.
    Ulrika R sålde sitt hus med hjälp av Malin Zetterberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2020-06-15
    • 153.0 m²
    2020-06-15
    Tack så mycket Ulrika! Har varit roligt att få hjälpa er! :)

Visa svar
  • Köpt ett hus av Malin. Hon är trovärdig, lugn och genuin. Mycket bra mäklare.
    Sara D köpte sitt hus med hjälp av Malin Zetterberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2020-06-12
    • 125.0 m²
    2020-06-12
  • Köpte hus i Billdal med Malin som mäklare. Hon var professionell, trevlig och oerhört flexibel. Och hjälpte även oss som köpare i denna snåriga process!
    Magnus K köpte sitt hus med hjälp av Malin Zetterberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    • 169.0 m²
    2020-03-29
  • Malin var fantastisk i flexibilitet och bemötande och väldigt proffsig när vi köpte vårt drömhus i Billdal.
    Jenny K köpte sitt hus med hjälp av Malin Zetterberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    • 169.0 m²
    2020-03-29
    Tack snälla. Där kommer ni att trivas! :)

Visa svar
  • Köpt Bostadsrätt med Malin som mäklare. Upplevde henne vänlig och tillmötesgående. Hon stannade kvar extra på visningen för att vänta in oss då vi blev sena. Under kontraktsskrivandet var hon pedagogisk och hjälpsam. Kunde inte ha fått ett bättre bemötande!
    Emilia I köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Zetterberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2020-03-05
    • 3:a
    • 85.0 m²
    2020-03-05
    Tack Emilia! Är glad att jag kunde hjälpa er hitta er nästa bostad här på västra sidan av landet :)

• Professionell Lätt att nå Lyhörd
    Vlatko I köpte sitt hus med hjälp av Malin Zetterberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2020-02-29
    • 115.0 m²
    2020-02-29
    Tack Vlatko! Ska bli spännande att följa er "husresa" :)