Malin Zetterberg

Malin Zetterberg

Malin Zetterberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

Malin Zetterberg har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Malin Zetterberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 68 omdömen med ett betyg på 4.8. Malin Zetterberg har haft 23 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 78% av sina kunder efter omdömen.

68 omdömen om Malin Zetterberg

Sedan starten hos Reco 2019
Christel Ö
Sålde sitt hus med hjälp av Malin Zetterberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
Billdal

Från första stund möttes vi av en genuint intresserad och ambitiös mäklare. Våra förväntningar var nog en mäklare som kunde lyssna in oss och våra önskningar och samtidigt komma med förslag hur vi skulle gå vidare i processen. Malin är lättsam, smidig och oerhört kompetent och erfaren. Kommer absolut att rekommendera henne till andra potentiella säljare o köpare. Christel Österman

Sara E
Särö

Malin har sålt min mammas hus och har visat stort engagemang och har varit tydlig och tillgänglig under hela processen. Vi är mycket nöjda med Malin som mäklare och kan varmt rekommendera henne.

Lindy L
Kullavik

Vi är mycket nöjda med Malins insatts, vi hade först stämt möte med hennes kollega men när hen blev sjuk så ställde Malin snabbt upp och det kändes tryggt med engång. Hon satte sig snabbt in i vårt objekt och förstod precis vad vi ville och var lyhörd. Lätt att ha att göra med och tydlig i kommunikation. Jag kan varmt rekommendera henne!

Tommy C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Zetterberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
Kullavik

Hon var väldigt trevlig och hennes bemötande på visningen var bra. Hon svarade bra och kunnigt på min frågor om fastigheten och gav även en hel del information av kringliggande intresse som var bra att veta.

Mikael S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Zetterberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
Billdal

Rak, tydlig, professionell och trevlig.

Isa L
Särö

Effektiv och trevlig att ha att göra med.

Thomas L
Billdal

Fick ett jättefint bemötande av Malin. Hon utstrålade en härlig positiv energi. Detta var vår första visning någonsin, Och vi gjorde affär dagen efter. Så hon levde upp till våra förväntningar. Vi är jättenöjda med helheten, och kan rekommendera er till vänner och bekanta.

Petra L
Billdal

En fantastisk, trevlig och duktig mäklare som skötte affären väldigt noggrant. Vi är jätte nöjda med både hennes arbetsinsats och bemötande.

Lisbeth K
Billdal

väldigt bra bemött av Malin från börja till slut. Hade väldigt höga förväntningar av henne men hon körde hela racet klockrent. Hon hörde av sig hela tiden med sms och mail under resans gång. Vi är mycket nöjd med Malins arbete under försäljningen. 5 plus. Lisbeth och Bengt.

Jenny O
Billdal

Malin är tillgänglig, kunnig trygg att arbeta med i försäljningsprocessen