Malin Zetterberg
Registrerad mäklare sedan 2017-07-27
Aktiv på Reco.se sedan 2019-08-25
2019-07 - 2020-06

Läs vad 11 Läs vad Malin Zetterberg

• Ulrika R sålde sitt hus med hjälp av Malin Zetterberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-06-15

Kullavik
    Sålt villa!
    Mycket bra engagemang från Malin oavsett tid på dygnet eller helg. Läs mer
    2020-06-30 Malin Z svarar Ulrika R
    Tack så mycket Ulrika! Har varit roligt att få hjälpa er! :)
    Malin Z, Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Sara D köpte sitt hus med hjälp av Malin Zetterberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-06-12

Billdal
    Köpt ett hus av Malin. Hon är trovärdig, lugn och genuin. Mycket bra mäklare. Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling, Malin Z gillar detta
  • Magnus K köpte sitt hus med hjälp av Malin Zetterberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-03-29

Billdal
    Köpte hus i Billdal med Malin som mäklare. Hon var professionell, trevlig och oerhört flexibel. Och hjälpte även oss som köpare i denna snåriga process! Läs mer
    Malin Z, Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Jenny K köpte sitt hus med hjälp av Malin Zetterberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-03-29

Billdal
    Malin var fantastisk i flexibilitet och bemötande och väldigt proffsig när vi köpte vårt drömhus i Billdal. Läs mer
    2020-05-26 Malin Z svarar Jenny K
    Tack snälla. Där kommer ni att trivas! :)
    Malin Z gillar detta
  • Emilia I köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Zetterberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-03-05

3:a
    Billdal
    Köpt Bostadsrätt med Malin som mäklare. Upplevde henne vänlig och tillmötesgående. Hon stannade kvar extra på visningen för att vänta in oss då vi blev sena. Under kontraktsskrivandet var hon pedagogisk och hjälpsam. Kunde inte ha fått ett bättre bemötande! Läs mer
    2020-03-29 Malin Z svarar Emilia I
    Tack Emilia! Är glad att jag kunde hjälpa er hitta er nästa bostad här på västra sidan av landet :)
    Malin Z, Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Vlatko I köpte sitt hus med hjälp av Malin Zetterberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-02-29

Kullavik
    Professionell
    Lätt att nå
    Lyhörd Läs mer
    2020-03-05 Malin Z svarar Vlatko I
    Tack Vlatko!
    Ska bli spännande att följa er "husresa" :)
    Malin Z, Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Kristoffer L köpte en tomt med hjälp av Malin Zetterberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-02-17

Göteborg
    Kändes bra, ifall vi kommer sälja vårt hus och behöver anlita mäklare så kommer Malin vara vårt förstaval
    Med vänlig hälsning Kristoffer Läs mer
    2020-02-18 Malin Z svarar Kristoffer L
    Tack Kristoffer! Blir spännande att följa ert nya husprojekt!
    Malin Z, Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Peter d sålde sitt hus med hjälp av Malin Zetterberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2019-11-14

Malin sålde vårt hus. Trevlig och kunnig! Läs mer
  • Jonas H sålde sitt hus med hjälp av Malin Zetterberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2019-11-12

Hovenäset
    Sålde mitt landställe i Hovenäset.

Bästa mäklaren ever. Så trevlig lugn och angenäm... Läs mer
  • Ingrid W sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Zetterberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2019-10-30

4:a
    Särö
    Från första stund kändes kontakten med mäklaren, Malin Zetterberg, ärlig och trygg.
    Hon förstod att sätta rätt utgångspris och gjorde ett mycket bra val av fotograf. Mycket fina bilder och rättvisande text inför försäljningen.
    Många spekulanter och inom ett par veckors tid 4-5 visningar och till slut ett lagom antal budgivare gjorde att mitt fina hus på Dammlyckevägen 2 c i Särö blev sålt till rätt pris.
    Det känns också mycket tillfredställande att köparna blev det äldre par som redan, genom en son m. familj, har anknytning till Särö.
    Jag har gjort många hus/lägenhets-försäljningar i mitt liv och detta var antagligen den sista.
    Kunniga och trevliga mäklare "växer inte på träd".
    TACK Malin. Läs mer
    2019-11-04 Malin Z svarar Ingrid W
    Tack Ingrid, blir jätteglad för dina fina ord!
    Det har varit så roligt att hjälpa dig hitta rätt köpare till ditt fina hus.
    Önskar dig all lycka till i ditt nästa boende!
    /Malin

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst