Alla kategorier Fastighetsmäklare Mäklare Halland Kungsbacka

Mäklare i Kungsbacka

7 rekommenderade mäklare i Kungsbacka

Fastighetsbyrån Kungsbacka

Vallgatan 4, Kungsbacka
    Funderar du på att flytta i eller till Kungsbacka? Vi på Fastighetsbyrån har koll på området i och nära Kungsbacka. Kontakta oss för ett samtal om dina bostadsplaner!
    Eva B
    Eva B: Vi fick bra information, utnyttjade alla tilläggstjänsterna. Nöjda med vår fastighetsaffär!

HusmanHagberg Kungsbacka

Energigatan 12, Kungsbacka
    Välkommen till HusmanHagberg och oss på kontoret i Kungsbacka! Vi hjälper dig med med en trygg och säker bostadsaffär.
    Monica D
    Monica D: Proffsigt bemötande, var iof mest Mikael Lind som hade direktkontakten med honom.

Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Gymnasiegatan 16, Kungsbacka
    Välkommen till Svensk fastighetsförmedling och oss på kontoret i Kungsbacka! Vi erbjuder en modern mäklartjänst och hjälper dig hitta drömboendet här i Halland.
    Jonathan E
    Jonathan E: Vi tycker att vårat bemötande med mäklaren var jätte bra. Hon lyssnade på alla våra önskemål och tog till sig dom. Höll ...

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

Kungsporten 6E, Billdal
    Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling!
    Björn H
    Björn H: Vi är väldigt nöjda och tycker att PO är riktigt duktig på att skapa förtroende. Tack, Sarah o Björn

MOHV Kungsbacka

Gymnasiegatan 34, Kungsbacka
    Vi på MOHV Kungsbacka vill våra kunders bästa och arbetar i hela Kungsbacka med omnejd! Kontakta oss mäklare så berättar vi mer.
    Filip W
    Filip W: Cecilia är 10 poäng! Underbart bemötande, proffsigt och personligt. Nästa gång jag köper eller säljer finns det ingen a...

Mäklarhuset Kungsbacka

1 reco
    Storgatan 15, Kungsbacka
    Mats H
    Mats H: Bemötande var mycket bra när vi skulle sälja vårt hus. Malin Tjernberg var mycket proffsig i sitt bemötande och i sitt s...

Tg Mäklartjänst AB

Box 148, Kungsbacka
    Mikael A
    Mikael A: Bra. Allt gick smidigt och vi fick köpa innan budgivning eftersom vi tittat i området innan.
Sida:   1