Alla kategorier Fastighetsmäklare Mäklare Halland Kungsbacka

Mäklare i Kungsbacka

6 rekommenderade mäklare i Kungsbacka

Fastighetsbyrån Kungsbacka

Vallgatan 4, Kungsbacka
    Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad ditt nuvarande boende är värt och få rådgivning kring de olika delarna i bostadsaffären. Våra mäklare gör gärna en kostna...
    Daniel S
    Daniel S: Väldigt trevlig och proffesionell när vi köpte vårt hus. Rekommenderas starkt.

Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Gymnasiegatan 16, Kungsbacka
    Annika
    Annika: Maria var till jättestor hjälp när vi skulle sälja vår lägenhet. Superproffsig, trevlig och stort engagemang.

MOHV Kungsbacka

Storgatan 15, Kungsbacka
    MOHV står för framåtanda, kreativitet och nytänkande - något som genomsyrar hela vårt företag. Vi vågar vara nytänkande för våra kunders bästa.
    Karin J
    Karin J: Malin är kunnig, hjälpsam och förstår kundens behov. En toppen mäklare ut i fingerspetsarna.

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

Kungsporten 6E, Billdal
    Jim J
    Jim J: Fantastisk service och mycket proffesionellt. Känner området mycket bra. Vet vad köper och säljare vill.

Mäklarhuset Kungsbacka

1 reco
    Storgatan 15, Kungsbacka
    Mats H
    Mats H: Bemötande var mycket bra när vi skulle sälja vårt hus. Malin Tjernberg var mycket proffsig i sitt bemötande och i sitt s...

Tg Mäklartjänst AB

Box 148, Kungsbacka
    Mikael A
    Mikael A: Bra. Allt gick smidigt och vi fick köpa innan budgivning eftersom vi tittat i området innan.
Sida:   1