Alla kategorier Mäklare Halland Kungsbacka Tg Mäklartjänst AB

Tg Mäklartjänst AB

Box 148, 434 21 Kungsbacka — Visa karta

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.

Läs vad 6 kunder tycker om Tg Mäklartjänst AB

• Mikael A
    Mikael A skrev om Tg Mäklartjänst AB
    Bra. Allt gick smidigt och vi fick köpa innan budgivning eftersom vi tittat i området innan.
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Tg Mäklartjänst AB
    En mycket trevlig mäklare som gjorde allt för att få sålt mitt hus snabbt och han lyckades. Är tacksam.
  • Jan-owe H
    Jan-owe H skrev om Tg Mäklartjänst AB
    Proffsogt och ttrevligt bemötande
  • Anders P
    Anders P skrev om Tg Mäklartjänst AB
    Kul om man slapp bli ombedd att rösta på ett företag. Och nej jag kan inte rekommendera er. Ta bort mig från era reklam sms utskick.
  • Paul S
    Paul S skrev om Tg Mäklartjänst AB
    Vi köpte ett hus i Åsa, 2013. Vår mäklare bjöd på ett professionellt och trevligt bemötande med övertygande erfarenhet och kunskap om den lokala marknaden. Allt som handlade om affären, sköttes smidigt och kompetent.
    Helhetsupplevelsen var väl så bra man kan förvänta sig i samband med en - för kunden - stor affär.
  • Robert L
    Robert L skrev om Tg Mäklartjänst AB
    Bra ordnat både för köpare och säljare.

Box 148, 434 21 Kungsbacka