Tg Mäklartjänst AB

Tg Mäklartjänst AB

3.8

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen. Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla...

6 omdömen om Tg Mäklartjänst AB

Mikael A
Skrev om Tg Mäklartjänst AB

Bra. Allt gick smidigt och vi fick köpa innan budgivning eftersom vi tittat i området innan.

Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
4.8/5 i betyg av 997 omdömen 4.8 av 997 omdömen

Suveränt bemötande och service från Simon. Han hjälpte mig under hela processen, en trygg upplevelse som förstaköpare.

Kerstin H
Skrev om Tg Mäklartjänst AB

En mycket trevlig mäklare som gjorde allt för att få sålt mitt hus snabbt och han lyckades. Är tacksam.

Jan-owe H

Proffsogt och ttrevligt bemötande

HusmanHagberg Härryda/Landvetter
4.7/5 i betyg av 72 omdömen 4.7 av 72 omdömen

Vi sålde vår lägenhet genom Lenita på Husman Hagberg. Vi blev väldigt nöjda både av utfallet samt genom bemötandet under processen. Vi hade

Anders P
Skrev om Tg Mäklartjänst AB

Kul om man slapp bli ombedd att rösta på ett företag. Och nej jag kan inte rekommendera er. Ta bort mig från era reklam sms utskick.

Paul S
Skrev om Tg Mäklartjänst AB

Vi köpte ett hus i Åsa, 2013. Vår mäklare bjöd på ett professionellt och trevligt bemötande med övertygande erfarenhet och kunskap om den lokala marknaden. Allt som handlade om affären, sköttes smidigt och kompetent. Helhetsupplevelsen var väl så bra man kan förvänta sig i samband med en - för kunden - stor affär.

Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
4.7/5 i betyg av 2211 omdömen 4.7 av 2211 omdömen

Lisa är en väldigt trevlig mäklare, gav väldigt bra information om objektet och området. Ställde upp och svarade på frågor hela tiden och de

Charlie T Charlie T
Robert L
Skrev om Tg Mäklartjänst AB

Bra ordnat både för köpare och säljare.