Mäklare i Järfälla

9 rekommenderade mäklare i Järfälla

Vi förstår att du letar efter en duktig mäklare i Järfälla. Vet vet att det finns många att välja mellan i djungeln av mäklare och tänkte därför vägleda dig lite i jakten på en mäklare som kan hjälpa dig till en enklare bostadsaffär. Här på Reco.se guidar vi dig till de bäst rekommenderade och mest aktuella mäklarna i Järfälla just nu. Vi hoppas att du får hjälp av den här sidan, välkommen!

På Reco.se strävar vi efter att uppnå en gemenskap där vi hjälps åt att hitta till de bästa mäklarna i ditt område just nu. Genom att ta del av vad andra människor i din närhet skriver om de mäklare de varit i kontakt med hoppas vi att du kan få nytta av det. Du kan dessutom själv gå in och skriva egna rekommendationer om de mäklare du träffat nyligen. Genom att hitta en riktigt bra fastighetsmäklare kan du få hjälp med hela processen, från värdering av bostaden hela vägen till avtalsskrivningen. Här på Reco.se listar vi de mäklare som finns i Järfälla. Vi hoppas att du hittar en mäklare som kan hjälpa dig till en trygg och enkel bostadsaffär, en mäklare som de senare kan tänka dig att rekommendera till andra personer i din omgivning. Lycka till, önskar oss på Reco.se!

Fastighetsbyrån Järfälla

1,036 recos
    Allmogevägen 5, Järfälla
    Köpa eller sälja bostad i Järfälla? Vi på Fastighetsbyrån är engagerade och målmedvetna och tar dina förutsättningar och behov i beaktning för att kunna erbjuda dig en tjänst som passar just dig och d...
    Håkan B
    Håkan B: Proffsigt och trevligt bemötande under hela säljprocessen, mycket kunnig. Vi kan varmt rekommendera Andreas.

Svenska Mäklarhuset Järfälla

Riddarplatsen 5, Järfälla
    Välkommen till Svenska Mäklarhuset i Järfälla! Vi har koll på marknaden här i Järfälla och Jakobsberg och bryr oss om dig som kund på riktigt.
    Jonna B
    Jonna B: Vänligt. Kunskaper om området. Kunnig om prisläget. Vet vad han pratar om.

Skandiamäklarna Järfälla

Allmogevägen 11, Järfälla
    Hos oss på SkandiaMäklarna är det kunderna som avgör hur duktiga vi är! Efter avslutad bostadsaffär ger säljare och köpare betyg på vår mäklartjänst. Så hos oss handlar det inte om att sälja mest, det...
    Batol S
    Batol S: Jag tycker att Gulsen är en duktig och kunnig mäklare. Hon har verkligen jätte trevlig sätt att bemöta kunderna Hon kun...

HusmanHagberg Viksjö

Viksjöplan 11, Järfälla
    Välkommen till HusmanHagberg och områdena Viksjö, Järfälla, Barkaby och Skälby. Vi hjälper dig med bostadsaffären!
    Micael B
    Micael B: Bäst på alla sätt! Ett självklart förstahandsval ifall jag i framtiden kommer att sälja igen.

HusmanHagberg Järfälla

Vasaplatsen 15, Järfälla
    Välkommen till HusmanHagberg och området Järfälla, Jakobsberg och Kallhäll. Vi hittar din drömbostad!
    Micael B

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla, Kista & Upplands-Bro

Gripengatan 2 Stora Torget, Järfälla
    Välkommen till fastighetsförmedling, bank och försäkringsbolag i ett - välkommen till Länsförsäkringar Fastighetsförmedling! Vi hjälper dig genom hela bostadsaffären, från lånelöfte till försäkrad bos...
    Marianne J
    Marianne J: Robin har varit nära till hands när jag haft frågor. Ett stort + är att han skött kontakten mellan mig och köpare på ett...

Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Gjutarplan 27, Järfälla
    Vi har koll på läget och hjälper dig gärna till en lyckad bostadsaffär!
    Sofie J
    Sofie J: Underbar service! Ska rekommendera alla jag känner att använda sig av Sandra och Mathias. Proffsighet och lyhördhet i sa...

Järfälla Fastighetsbyrå AB

1 reco
    Vasaplatsen 15, Järfälla
    Klas K
    Klas K: Bra mäklare, iaf de som jag har haft att göra med där. Mkt bra lokalkännedom, rimliga arvoden.

Mäklarhuset Järfälla Jakobsberg

1 reco
    Sturevägen 5, Järfälla
    Eva L
    Eva L: Jag tycker mäklaren var trevlig och erfaren.
Sida:   1

Mäklare i Järfälla

Läs mer ›
Bostadsmarknaden är glödhet och ingen av oss vill missa möjligheten att göra en bra affär. Vi frågade fyra topprekommenderade mäklare om deras bästa tips.