Alla kategorier Mäklare Stockholms län Järfälla SkandiaMäklarna SkandiaMäklarna Järfälla

SkandiaMäklarna Järfälla

Allmogevägen 11, 177 57 Järfälla — Visa karta

4.8 i betyg av av 340 omdömen
Välkommen till SkandiaMäklarna i Järfälla!

Vi kan hela Järfälla-området, från Stäket i norr till Skälby och Barkarby i söder. Vi vet var skolorna finns, hur du enklast tar dig till jobbet och vilka idrottsföreningar som är mest aktiva i just ditt närområde.

Vår styrka som fastighetsmäklare ligger mycket i vårt engagemang, personliga service och vår långa erfarenhet av bostadsmarknaden här i Järfälla.

Många söker bostad i Järfälla just nu och vi håller ögon och öron öppna för att ha full koll när nästa objekt kommer ut. Vi tar gärna ett förutsättningslöst möte och gör en värdering av din bostad, om du funderar på att sälja nu, om några månader eller om ett par år.

Läs vad 340 kunder tycker om SkandiaMäklarna Järfälla

• Ulla-Maj N

2019-04-15

Ulla-Maj N skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Jag har sålt min bostadsrätt på 58m2. Gülsen har varit trevlig och kunnig på alla sätt och jag känner mig nöjd. Läs mer
  • Annette P

2019-04-11

Annette P skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Vi har köpt en lägenhet i ett seniorboende .Victor har bemött oss på ett mycket trevligt och korrekt sätt och han hjälpte oss att få köpet snabb och smidig avklarat. Som mäklare tycker jag att han levererat allt man kan begära.
    Tack! Läs mer
    2019-04-11 Victor S svarar Annette P
    Kul att ni är nöjda, jag tror och hoppas att ni kommer trivas utmärkt i nya boendet. Tack för omdömet!
    Annette P, Victor S gillar detta
  • 2019-03-25

Ingrid Ä skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Proffesionellt. Inkkännande för kundens situation. Förtroendeingivande. Läs mer
    2019-03-27 Victor S svarar Ingrid Ä
    Tack för förtroende och för omdömet, Ingrid!
  • 2019-03-22

Peter S skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Sålt bostadsrättslägenhet i Barkarbystaden.
    Bra bemött och snabbt avslut. Läs mer
  • 2019-03-20

Shilan S skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    En oerhört duktig mäklare. Väldigt trevligt kändes som har känt henne länge. En mäklare ska vara så dör att då det förtroendet. Läs mer
  • Mahir H

2019-03-18

Mahir H skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Vi anlitade Gülsen Tekbas i samband med försäljningen av vår bostadsrätt (3:a på drygt 75 kvadratmeter) i Jakobsberg. Vi är mycket nöjda med Gülsens mäklarinsats. Vid vårt första möte var det tydligt att Gülsen kunde dels området, dels föreningen vi bodde i. Hon var också tydlig med vad ett realistiskt försäljningspris kunde hamna på och vilken försäljningsstrategi vi borde använda, vilket kändes tryggt på en osäker bostadsmarknad. Själva försäljningsprocessen gick sen enligt plan och vi upplevde ett positivt engagemang från Gülsens sida under hela processen. Vi upplevde också att Gülsen hade en bra relation till köparsidan och att hon var tydlig i sin kommunikation även där. Vi skulle gärna anlita Gülsen Tekbas igen! Läs mer
  • 2019-03-18

Robert E skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Köpte ett hus genom Victor, han gav ett seriöst intryck och var lyhörd och besvarade våra frågor på ett tydligt och effektivt sätt genom nära kontakt med säljaren. Mycket bra! Läs mer
    2019-03-25 Victor S svarar Robert E
    Tack för det, Robert! Jag hoppas ni kommer trivas galant i ert nya hus. Hör av er vid frågor eller funderingar i framtiden!
  • 2019-03-16

Ana Maria S skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Sålde ett hus. Johan var proffesssionel, hjälpsam, kunnig och visade stor tålamod.
    Underbar bemötande. Han visade förmåga att förstå min situation och att hjälpa mig att nå målen att både sälja och köpa bostad samma kväll. Läs mer
  • 2019-03-16

Ana Maria S skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Köpte en lägenhet. Gülsen var proffesssionel, hjälpsam, kunnig och visade stor tålamod.
    Underbar bemötande. Hon visade förmåga att förstå min situation och att hjälpa mig att nå målen att både sälja och köpa bostad samma kväll. Läs mer
  • 2019-03-15

Lars Olof E skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Villa byggd 1974/75. I ett miljömässigt område med stora fria ytor för samvaro för familjen.
    Valde
    Skandiamäklarna till uppdraget att skaffa fram helst en familj så vi får en föryngra inom området, där det varit få som flyttat från.
    Mäklaren har på ett profitionelt sätt skött uppdraget.
    Önskade att arbetet att ordna försäljningen skulle ske så smidigt som möjligt. Mäklaren har med inlevelse och harmoni verkställt uppgiften.
    Utvald köpare har vadskats fram på ett perfekt sätt med en framtid i områdets utveckling.
    Lars Olov Engman Läs mer
    2019-03-25 Victor S svarar Lars Olof E
    Härligt att du är nöjd, Engman! Det har vart kul att få hjälpa dig i affären. Tack för förtroendet!
  • Stefan T

2019-03-14

Stefan T skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Victor hjälpte mig både sälja min etta och köpa en ny lägenhet på ungefär 2 veckor! Allt har gått väldigt smidigt och fort.
    När det är dags att flytta igen kommer jag höra av mig till Victor, utan tvekan! Läs mer
    2019-03-25 Victor S svarar Stefan T
    Tack så mycket Stefan. Värmande ord! Jag hoppas att ni ska trivas utmärkt i ert nya boende!
  • Stefan T

2019-03-13

Stefan T skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Victor hjälpte mig både sälja min etta och köpa en ny lägenhet på ca 2 veckor! Allt har gått väldigt smidigt och fort, Victor har inte bara varit en utomordentligt bra mäklare utan även varit väldigt trevlig och bra att ha att göra med vilket underlättar i en situation av stress och osäkerhet det lätt blir i en tid av så här stor förändring.
    2019-03-14 Victor S svarar Stefan T
  • 2019-03-06

Anna J skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Under försäljningen av vår bostadsrätt upplevde jag att Victor gick lätt att få tag på och alltid återkopplade snabbt.
    Positiv och lösningsinriktad. Läs mer
    2019-03-07 Victor S svarar Anna J
    Tack Anna för förtroende och omdöme!
  • Björn B

2019-03-06

Björn B skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Jag har sålt en 4 rumslägenhet i Kallhäll. Marknaden var mättad men efter ca 6 visningar fick jag den såld för begärt pris.

Mäklaren var korrekt och gjorde det han skulle (fast han fick ta över uppdraget från en annan mäklare som slutade) Läs mer
    2019-03-07 Victor S svarar Björn B
    Tack för ett bra samarbete Björn! Lycka till i letandet nu.
  • Lena F

2019-02-28

Lena F skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Johan har hjälpt mig att sälja min lägenhet och jag har inget annat än beröm att ösa över honom. Han har hela tiden hållit mig välinformerad om vad som hänt och när budgivningen väl var över och det visade sig att köparen låg hemma sjuk satte Johan sig i bilen och åkte hem till köparen med kontrakten för att få allt klart. Det kallar jag service! Läs mer
  • Alexander H

2019-02-28

Alexander H skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Vi har köpt en bostadsrätt på 74kvm i Jakobsberg.

Mäklaren har bemött oss på ett väldigt trevligt och professionellt
    sätt. Vi är mycket nöjda med hur mäklaren hanterat denna lägenhet och svarat på våra frågor.

Sammanfattningsvis har upplevelsen varit mycket bra! Läs mer
  • 2019-02-24

Åsa R skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Köpte en villa. Jättebra, proffesionellt bemötande, trevlig! Läs mer
    2019-02-28 Victor S svarar Åsa R
    Tack så mycket Åsa. Jag hoppas ni ska trivas utmärkt i ert nya hus!
  • 2019-02-16

David F skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Sålde vår bostadsrätt, blev väldigt väl bemött.
    Var lite stressad över att sälja då det var första gången men med hans lugn ändrades hela min uppfattning om det.
    Tack ! Läs mer
    2019-02-19 Victor S svarar David F
    Tack själv David. Lycka till med framtida boende och tack för förtroendet!
  • 2019-02-13

Therese Inger Helena H skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Johan Magnusson hjälpte oss med försäljning av vårt radhus. Han har ett proffesionellt bemötande och kompetent.
    Han lyssnade in våra önskemål och hjälpte oss med de utifrån den rådande marknad. Johan var även noga med kommunikation och återkopplade snabbt efter exempelvis visningar eller frågor från intressenter. Vi kan absolut rekommendera honom till andra! Läs mer
  • Shashi R

2019-02-11

Shashi R skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Jag har sålt en femma på 106 kvm i Barkarby. Victor är en ambitiös mäklare som är mycket lyhörd med ett positiv bemötande. De förväntningar jag hade kring försäljningen kunde jag få igenom med ett gott planering och samarbete med Victor som mäklare. Läs mer
    2019-02-13 Victor S svarar Shashi R
    Tack Shashi för omdömet och för ett bra samarbete. Hoppas att ni ska trivas i nya lägenheten!
  • 2019-02-01

Salman Y skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    I was great and very smooth to work with Johan throughout the whole process of selling my apartment and in the end he has done a really good job. Läs mer
  • 2019-01-31

Kristina L skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Det kändes direkt att vi var i trygga händer när vi gav Johan uppdraget att sälja villan i Bålsta. Tydlig, professionell och gav hela tiden snabb återkoppling när vi hade funderingar. Trevlig och rak, lätt att samarbeta med. Mycket positiv upplevelse för oss. Läs mer
    2019-02-01 Johan M svarar Kristina L
    Tack så mycket för dom fina orden Tina och tack för ett superbra samarbete!
  • 2019-01-29

Dennis O skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Vi köpte Villa av Gulsen. bra bemötande och mycket trevlig. Har hållit de tider vi haft för möten, nyckelöverlämning m.m. samt varit lätt att få tag på och kommunicera med.

Det vi var mindre nöjda med var bland annat att de prospekts hon delade ut var i pappersform och inte "hårda kopior" så att säga.

När jag jämförde priser på marknaden med henne för att räkna ut ett marknadspris för vårat köp så jämförde jag med en villa på samma gata varpå Gulsen förklarade det att det var ett radhus. vilket det inte var enl. bilder på hitta.se och beskrivning på hemnet.

Men sammanfattningsvis både ris och ros. helt ok. :) Läs mer
  • 2019-01-23

Karl Nicklas M skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Johan har sålt vårt hus. Från första mötet har han agerat otroligt proffesionellt. Han är tydlig, ordningssam och ser verkligen till att man vet vad som händer under hela processen.

Johan är mycket kompetent, trevlig och engagerad och jag kan varmt rekommendera honom om du vill anlita en mäklare. Läs mer
    2019-01-23 Johan M svarar Karl Nicklas M
    Tack så hemskt mycket Nicklas! Ett sant nöje att samarbeta med er!
  • 2019-01-23

Erick R skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Efter ha sålt ett annat boende för ca 2 år sedan, som drog ut väldigt mycket på tiden, hade vi i princip preferensen klar för mäklaren vi tänkte ge i uppdrag att sälja vårt nuvarande boende med, en bostadsrätt om 4 rok.

Den sista arbetsdagen innan julhelgerna ringer jag runt till ett par mäklare för att se vem som känns mest passande. Får redan vid telefonsamtalet känslan att Victor känns ambitiös och duktig.

Trots jul och röda dagar, kommer Victor till oss under annandag jul och vi sätter igång direkt. Någon dag efter detta möte kommer fotograf och tar bilder. 2 dagar efter detta ligger annonsen ute med visningar inbokade.

Förutom att han är driven som få, har det även visat sig att Victor haft en fantastisk fingertoppskänsla när det gäller försäljningstaktik samt marknadsföringen av objektet. Han har även varit tillgänglig i princip dygnet runt, vilket är ett stort plus.

Jag är rätt säker på att Victor har en fantastisk framtid i mäklaryrket och kan inte rekommendera honom nog. Finns absolut inget negativt att anmärka på, bara positivt rakt igenom. Läs mer
    2019-01-23 Victor S svarar Erick R
    Fantastiskt fina ord, stort tack! Jag önskar er stor lycka till med letandet av nytt hem, och får återigen tacka för förtroendet. Hoppas våra vägar korsas i även i framtiden!
  • 2019-01-21

Sunny H skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Trevlig, driven och engagerad mäklare. God resultat trotts tuffare förutsättningar Läs mer
  • Sebastian W

2019-01-21

Sebastian W skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Sålde våran lägenhet. Bra kille!
    Kunnig och trevlig👍 Läs mer
  • Sofia N

2019-01-19

Sofia N skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Vi har nyligen sålt vår bostadsrätt. Vi ville ha hjälp snabbt, då vi ska flytta till Dalarna om 2 månader. Vi fick snabbt hjälp från första början och lägenheten kom ut fort på marknaden. Vi fick goda råd kring fotograferingen och bra info om hur marknaden ser ut nu.
    Vi blev uppdaterade hela tiden om vad som hände och vi kunde alltid få kontakt med mäklaren när vi behövde det. Vi är nöjda med bemötande och hela resan från start till försäljningen. Läs mer
    2019-01-23 Johan M svarar Sofia N
    Tack så mycket för det fina omdömet Sofia. Alltid trevligt att samarbeta med trevliga människor som er. Stort lycka till med flytten och allt!
  • 2019-01-18

Christopher N skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Gjorde ett bra jobb i en tuff tid som säljare!
    Hade fått en femma om jag sluppit skura efter en av visningarna;) Läs mer
    2019-01-21 Victor S svarar Christopher N
    Tack Christopher!
    Haha ja, får leva med den 4an ;)
    Tack för förtroendet med försäljningen!
  • 2019-01-16

Katarina A skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Tydlig, kunnig, trevlig. Vi använde honom för försäljning av vår bostad. Alltid tillgänglig. Snabb i återkoppling. Läs mer
    2019-01-21 Victor S svarar Katarina A
    Tack Katarina för förtroendet och omdömet!
  • 2019-01-16

David T skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Snabb och bra återkoppling! Bra dualog med både säljare och köpare. Läs mer
  • 2019-01-15

Michelle N skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Vi har köpt en bostadsrätt och Viktor har alltid varit trevlig och tillmötesgående under processen. Framförallt väldigt flexibel och lösningsorienterad, vilket uppskattas. Läs mer
    2019-01-21 Victor S svarar Michelle N
    Tack för omdömet Michelle, hoppas ni ska trivas bra!
  • Hanna B

2019-01-14

Hanna B skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Väldigt proffesionellt och vänligt bemötande.
    Gülsen är väldigt förtroendeingivande och närvarande i sin kontakt.
    Tipptopp! Läs mer
  • Robin E

2019-01-13

Robin E skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Sålt min bostad genom Johan
    Väldigt trevlig och väldigt bra framåt anda glad hjälpsam och alltid kontakt bar

Hade låga förväntningar då de mäklare innan ej varit bra men tack vara Johan känner man nu ett förtroende.

En positiv inställning, ej framfusig och noggrann
    Punktlig och huvudet på skaft hur och vad försäljaren har för önskemål och att kunna dra tilldrog kunder till ett försälnings objekt

Där andra sa att man skulle ha tur om man ens fick tillbaka pengarna fick Johan många intressenter och man fick sålt med vinst

En klar rekommendation är Johan på skandiamäklarna i Järfälla
    Om man vill ha ett proffsigt bemötande med ett bra slutmål Läs mer
    2019-01-14 Johan M svarar Robin E
    Tack så mycket för det Robin! Har varit ett sant nöje att samarbeta med dig också!
  • 2019-01-07

Nima Z skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Aktiv och närvarande. Lyckades få lägenheten såld trots tuff marknad. Läs mer
    2019-01-15 Victor S svarar Nima Z
    Tack Nima för förtroende och omdömet!
  • 2018-12-22

Andreas L skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Vi köpte en villa i bålsta där victor var ansvarig mäklare.
    Påläst,kunnig och serviceminded.
    Om vi skulle få för mig att sälja så ringer vi honom först. Läs mer
    2019-01-04 Victor S svarar Andreas L
    Tack Andreas! Hoppas att ni ska trivas bra i nya bostaden.
  • Per T

2018-12-21

Per T skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Köpte en fastighet i Jakobsberg. Victor som är en "ny mäklare" kändes mycket mer proffsig än de äldre vargarna som ibland dyker upp på bostadsmarknaden. Tycker de som anlitar Victor för köp/sälj av bostad är i väldigt trygga händer. Smart/påläst och framförallt trevlig kille som även ska ha beröm för snabba återkopplingar. För att sätta ett ord på hela upplevelsen skulle jag använda "Smidigt"
    Tack Victor. Läs mer
    2019-01-04 Victor S svarar Per T
    Tack för ett fint omdöme! Kul att jag kunde hjälpa er. Hoppas ni ska trivas bra i er nya bostad!
  • 2018-12-11

Carolina P skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Jag har köpt en lägenhet där Victor Samuelsson var mäklare. Victor gjorde ett toppenjobb och jag är mycket nöjd! Min uppfatting av honom är att han var väldigt engagerad, pålitlig och tillmötesgående. Under hela processen var han hela tiden tillgänglig, hjälpsam och vänlig. Jag skulle varmt rekommendera Victor för andra som vill köpa eller sälja sin bostad. Läs mer
    2018-12-11 Victor S svarar Carolina P
    Tack Carolina för omdömet och tack för en bra affär! Hoppas våra vägar korsas även i framtiden.
  • Petter N

2018-12-10

Petter N skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Vi var väldigt nogranna vid valet av mäklare och efter att vi träffat flera olika mäklare kände vi båda att Gülsen var den vi fick överlägset bäst förtroende för. Hon är glad och trevlig och en bra säljare utan att vara för "säljig" jämfört med andra vi träffade.

Trots att vi, under perioden vi sålde vår lägenheten, hade lite privata hinder med sjukhusvistelser osv. som försvårade processen för Gülsen så var hon alltid på ett bra humör och kom med förslag på hur vi kunde göra processen så smidig som möjlig när vi själva kände för att ge upp.
    Utöver att hon sålde vår lägenhet på ett smidigt sätt till rätt pris så hjälpte hon oss även som ett bollplank när vi köpte vårt hus vilket var ovärderligt.

Jag kan med gott samvete rekommendera Gülsen till alla som vill ha en mäklare som kan göra båda säljare och köpare riktigt nöjda! ( Vi har rekommenderat henne till en familjemedlem där kontraktskrivningen skedde 2 veckor efter vår rekommendation) Läs mer
  • Gustav V

2018-11-14

Gustav V skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Köpte ett parhus genom Johan magnusson, han var väldigt trevlig och personlig, inte så säljig av sig vilket vi uppskattade jätte mycket! Läs mer
  • 2018-11-13

Pedram P skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Victor med sin erfarenhet, expertis och kunskap har fått vårt hus sålt och vi är så glada över att han fick uppdraget. Tack victor för allt. Mvh Pedram Läs mer
    2018-12-10 Victor S svarar Pedram P
    Tack så mycket Pedram! Hoppas ni ska trivas i det nya boendet.
  • 2018-11-08

Erik W skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Helt ok. Allt flöt på och gick riktigt enkelt. Läs mer
  • 2018-11-08

Leif A skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Sålt en Lägenhet.
    Han var proffsig han klart bäst.
    Ja det gjorde han.
    Skandiamäklarna i Järfälla dom bäst. Läs mer
  • 2018-11-06

Lena P skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Till en början lät allting bra därför valde vi just Vicktor. Tyvärr har de inte skötts som vi önskade o vi var väldigt specifika i våra krav. Vi kommer inte att rekommendera varken Viktor eller Skandia mäklare till någon. Besvikelsen är stor Läs mer
  • 2018-11-05

Karina K skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Dålig på att förklara läste bara vad som skrivits i kontraktet, hade velat ha mer beskrivning vad som ingår vid köp och vad som förväntas att jag ska göra. Om jag i framtiden ska köpa eller sälja väljer jag en bättre mäklare Läs mer
  • 2018-10-29

Sara B skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Jag sålde en 1a i Järfälla och hittade Johan via andra objekt han hade för försäljning i mitt område. Han har varit ett stort stöd för en snabb affär och har varit ett stort stöd för att bolla pris och strategi. Läs mer
  • 2018-10-28

Henric H skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Jag har köpt bostad. Jag och min sambo har blivit mycket väl bemötta och känt oss väl mottagna från första början. Läs mer
  • 2018-10-25

Jens F skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Köpt en lägenhet på 54.5 kvm.

Blev proffesionelt bemöt av mäklaren och är väldigt nöjd.

Tycker allting har gått smidigt. Bra med information.

Super nöjd. Läs mer
    Kalle N gillar detta
  • 2018-10-09

Anna Marie Gabrielle E skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Vi har både köpt av och sålt av Gülsen, vi har haft förtroende för henne! Läs mer
  • 2018-10-07

Raoul E skrev om SkandiaMäklarna Järfälla
    Köpt lägenhet i Bolinderstrand bra, enkelt och utan några problem! Läs mer
    2018-11-08 Victor S svarar Raoul E
    Tack för det fina omdömet Raoul!

Bästa mäklarna i Järfälla:

Björn N Björn N tycker: