Alla kategorier Mäklare Stockholms län Järfälla SkandiaMäklarna Skandiamäklarna Järfälla

Skandiamäklarna Järfälla

Allmogevägen 11, 177 57 Järfälla — Visa karta

Välkommen till SkandiaMäklarna i Järfälla!

Vi kan hela Järfälla-området, från Stäket i norr till Skälby och Barkarby i söder. Vi vet var skolorna finns, hur du enklast tar dig till jobbet och vilka idrottsföreningar som är mest aktiva i just ditt närområde.

Vår styrka som fastighetsmäklare ligger mycket i vårt engagemang, personliga service och vår långa erfarenhet av bostadsmarknaden här i Järfälla.

Många söker bostad i Järfälla just nu och vi håller ögon och öron öppna för att ha full koll när nästa objekt kommer ut. Vi tar gärna ett förutsättningslöst möte och gör en värdering av din bostad, om du funderar på att sälja nu, om några månader eller om ett par år.

Läs vad 330 kunder tycker om Skandiamäklarna Järfälla

• Gustav V
    Gustav V skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Köpte ett parhus genom Johan magnusson, han var väldigt trevlig och personlig, inte så säljig av sig vilket vi uppskattade jätte mycket! Läs mer
  • Pedram P skrev om Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Victor med sin erfarenhet, expertis och kunskap har fått vårt hus sålt och vi är så glada över att han fick uppdraget. Tack victor för allt. Mvh Pedram Läs mer
  • Erik W skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Helt ok. Allt flöt på och gick riktigt enkelt. Läs mer
  • Leif A skrev om Kalle Nilsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Sålt en Lägenhet.
    Han var proffsig han klart bäst.
    Ja det gjorde han.
    Skandiamäklarna i Järfälla dom bäst. Läs mer
  • Lena P skrev om Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Till en början lät allting bra därför valde vi just Vicktor. Tyvärr har de inte skötts som vi önskade o vi var väldigt specifika i våra krav. Vi kommer inte att rekommendera varken Viktor eller Skandia mäklare till någon. Besvikelsen är stor Läs mer
  • Karina K skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Dålig på att förklara läste bara vad som skrivits i kontraktet, hade velat ha mer beskrivning vad som ingår vid köp och vad som förväntas att jag ska göra. Om jag i framtiden ska köpa eller sälja väljer jag en bättre mäklare Läs mer
  • Sara B skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Jag sålde en 1a i Järfälla och hittade Johan via andra objekt han hade för försäljning i mitt område. Han har varit ett stort stöd för en snabb affär och har varit ett stort stöd för att bolla pris och strategi. Läs mer
  • Henric H skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Jag har köpt bostad. Jag och min sambo har blivit mycket väl bemötta och känt oss väl mottagna från första början. Läs mer
  • Johan L skrev om Skandiamäklarna Järfälla
    Riktigt tröttsamt med mäklare som sätter låga lockpriser! Varit på era mäklares visningar och de värsta är Gulsan och Viktor, som jag också sett är ny mäklare? Borde man inte vara noga med priser då så att spekulanter inte blir missnöjda? Botten! Läs mer
  • Jens F skrev om Kalle Nilsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Köpt en lägenhet på 54.5 kvm.

Blev proffesionelt bemöt av mäklaren och är väldigt nöjd.

Tycker allting har gått smidigt. Bra med information.

Super nöjd. Läs mer
    Kalle N gillar detta
  • Anna Marie Gabrielle E skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Vi har både köpt av och sålt av Gülsen, vi har haft förtroende för henne! Läs mer
  • Raoul E skrev om Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Köpt lägenhet i Bolinderstrand bra, enkelt och utan några problem! Läs mer
    2018-11-08 Victor S svarar Raoul E
    Tack för det fina omdömet Raoul!
  • Anna-lena H skrev om Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Jag valde Victor som mäklare efter att ha mött honom på en visning av annan lägenhet i området. Jag uppskattade att han var rättfram och genuin i sitt sätt att vara. Anlitade honom för min försäljning av en 2:a på Bolinder Strand. Blev ett bra samarbete. Han är kunnig, engagerad och tillmötesgående. Lghten är såld och jag är väldigt nöjd med hela processen. Läs mer
    2018-10-07 Victor S svarar Anna-lena H
    Tack för dom fina orden, det har varit roligt att hjälpa dig och kul att du blev så nöjd!
  • Ingvar A skrev om Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Vi har sålt en bostadsrätt. Snabb, hjälpsam och tillmötesgående.
    Vi hade höga förväntningar vilka Victor levde upp till.
    Vi är mycket nöjda med Victor och Skandiamäklarna.
    Ett stor tack från Carina o Ingvar Läs mer
    2018-10-05 Victor S svarar Ingvar A
    Det har varit roligt att hjälpa er nå förväntningarna! Tack för bra samarbete och ett fint omdöme.
  • Maria F
    Maria F skrev om Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Victor Samuelsson.
    Bra från början till slut. Bollat strategier för att skapa möjligheter till budgivning. Återkoppling och uppdatering i den takt vi önskade.
    Försäljningspris enligt våra förväntningar. Läs mer
    2018-10-05 Victor S svarar Maria F
    Tack för omdömet och förtroendet, det har varit roligt att jobba med er!
  • Christian N skrev om Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Viktor visade mig en etta i Kallhäll som jag efter att ha sett den och pratat med Viktor budade på medans jag var där.

Viktor var väldigt professionell och villig att gå det extra steget för att göra mig som köpare nöjd med dom tankar jag hade runt mitt köp

Han var även väldigt bra att upplysa om sådant som jag som skulle köpa eget för första gången inte hade bra koll på.

Sammanfattnings vis så var min upplevelse av det hela så bra den kunde varit. 2 tummar upp, 5/5 solar och 100% nöjd kund Läs mer
    2018-10-05 Victor S svarar Christian N
    Tack så mycket Christian, kul att kunna hjälpa till. Har du frågor som du undrar över framöver så tveka ej på att slå en signal!
  • Emanuel P skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Sålt 2 lägenheter via Gulsen. Trevligt och proffsigt bemötande och hon gör alltid sitt bästa för just din bostadsaffär. Läs mer
  • Amanda A
    Amanda A skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Vi sålde en lägenhet. Vi hade den bästa upplevelsen från vår mäklare. Vi har använt samma mäklare flera gånger och är alltid lika nöjda. Tack Gülsen! Läs mer
  • Pedram P skrev om Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Vi har köpt vår nya hus med hjälp av Victor. Proffsig och sakkunnig och väldigt tålmodig mäklare. Läs mer
    2018-10-05 Victor S svarar Pedram P
    Tack för omdömet Pedram! Ska bli kul att få hjälpa er framöver!
  • Per L skrev om Kalle Nilsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Kalle bemöte oss på ett professionellt och personligt sätt som vi uppskattade när vi skulle sälja vår lägenhet.
    För oss blev det en lätt och smidig affär. Läs mer
  • Eva Camilla L skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Sålde ett radhus med Gülsen som mäklare. Fick ett positivt intryck av henne från början. Vi hade kontakt flera ganger innan 1:a visningen och även efter. När vi väl fått en intressent, var hon snabb och effektiv att få svar från köparen och att boka tid för kontraktskrivning. Planen var att sälja innan september slut och det lyckades hon med. Hade önskat att hon var tydligare med informationen om när kostnader för besikting och annonsering skulle betalas. Trodde detta skulle dras i samband med att vi fick pengar för huset. Det kanske stod i alla papper som hon delade ut men som tyvärr missades av mig. Gülsen är en snabb och effektiv mäklare.och jag skulle rekomendera henne till andra som vill sälja. Läs mer
  • Demirel C skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Mycket bra jag kan rekommendera till mina vänner hon är utmärkt Läs mer
  • Hans Anders L skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Vi sålde ett hus.och fick Gűlsen som mäklare.Hon snabb vet vad hon gör och super trevlig.hjälpsam på alla sätt hon kan Läs mer
  • Sara C skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Proffsig och super trevlig! När jag träffade Gülsen på en visning visste jag direkt att hon var den som skulle säja vår lägenhet! Läs mer
  • Ulf Bertil A skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Johan Magnusson gör ett proffsigt jobb och kan hantera plötsligt uppkomna situationer på ett förträffligt sätt.

Rak, ärlig och förtroendeingivande som visar resultat. Läs mer
  • Magnus M skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Trevlig, tjänstvillig och seriös mäklare. Läs mer
  • Hans Petrus R skrev om Kalle Nilsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Mycket trevlig och engagerad mäklare som snabbt sålde mitt radhus. Läs mer
  • Josefine L skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Vi har köpt en villa. Johan var superbra med återkoppling och tydlig i sin kommunikation med oss som köpare, det uppskattades. Läs mer
    2018-09-14 Johan M svarar Josefine L
    Tack för det Josefine. Är övertygad om att ni kommer trivas i ert nya hus. Hör av er om det är något!
  • Joakim M skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Jag sålde en trea med hjälp av Gülsen Tekbas Kibar och hon har under hela processen varit professionell och levererat över förväntan i form av service, beslutsamhet och trygghet.

Jag kan varmt rekommendera henne till andra då jag tror att hon har helt rätt egenskaper för sitt yrke och levererar det som behövs.

Gülsen Tekbas Kibar är en mäklare av rätt kaliber och jag skulle aldrig tveka en sekund att anlita henne igen.

Joakim Läs mer
  • Eva H
    Eva H skrev om Kalle Nilsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Kalle är en engagerad och noggrann mäklare! Han bemöter en vänligt och kunnigt. Jag är mycket nöjd över hans uppdrag att sälja min lägenhet!
    Eva Läs mer
  • Sebastian A skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Kanon. Lyhörd, driven och kunnig. A++ Läs mer
    2018-09-12 Johan M svarar Sebastian A
    Tack för det Sebastian, ett sant nöje att sammarbeta med er! Hör av er om ni behöver någon hjälp framöver.
  • Helena O skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Kanonbra jobbat! Försäljningen gick väldigt smidigt med dig Johan Läs mer
    2018-09-12 Johan M svarar Helena O
    Tack så mycket för det fina samarbetet Helena. Hör av er om ni behöver någon hjälp!
  • Anneli K skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Hej.
    Jag köpte en bostadsrätt i Järfälla och fick en fantastiskt bra hjälp och stöd hela vägen. Positiv, glad, serviceinriktad och har genom hela processen återkopplat vad som händer. Det har varit tryggt.
    Jag anser att han varit en av de allra bästa mäklare som jag haft kontakt med under mitt år i bostadsrättssökande.
    Hälsningar Anneli. Läs mer
    2018-09-10 Johan M svarar Anneli K
    Tack så väldigt mycket för det Anneli. Hoppas du kommer stortrivas i din nya lägenhet!
  • Peter T
    Peter T skrev om Kalle Nilsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Sålt en 3-rummare med hjälp av en riktigt trevlig och duktig mäklare, allt gick smidigt och fort, skulle absolut rekommendera min mäklare för nära och kära i köp/sälj tankar! Läs mer
  • Jessica J skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Gülsen är en toppenmäklare! Alltid fått bra service av henne. Har sålt två lägenheter med henne och vi har alltid fått ett bra pris när vi sålt.
    Kommer alltid välja henne som mäklare. Läs mer
  • Bengt A skrev om Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Köpt bostad, trevligt och korrekt bemötande Läs mer
    2018-08-28 Victor S svarar Bengt A
    Tack för omdömet Bengt. Hoppas vi kan sammarbeta även i framtiden!
  • Anna K skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Hon är kunnig och påläst, strukturerad och engagerad. Läs mer
  • Simon Z skrev om Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Viktor sålde min lägenhet ett rum och kök och gjorde ett bra jobb och var trevlig, proffisionell och lätt att ha och göra med. Jag fick lägennheten såld till de pris jag ville ha på bara ett par dagar. Super nöjd Läs mer
    2018-08-20 Victor S svarar Simon Z
    Tack Simon, det var ett nöje att hjälpa dig med affären!
  • Thomas R skrev om Kalle Nilsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Trevlig, sakkunnig och förtroendeingivande ledning vid varje steg i säljprocessen av min 2:a. Man kan känna sig trygg med Kalle, som jobbar snabbt, rutinerat och är lätt att kommunicera med. Läs mer
  • Inger E skrev om Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Vi har sålt vår villa via Skandiamäklarna och har då haft
    kontakt med Victor Samuelsson. Redan vid vårt första möte kändes det mycket förtroendeingivande och tryggt att lämna över
    till Victor. Vi har under försäljningens gång pratat regelbundet med Victor ang. visning av bostaden och andra frågor som uppkommit. Victor har alltid återkommit när han sagt att han ska ringa, vilket vi har uppskattat mycket. En dialog mellan mäklaren och säljaren är otroligt viktig och det har Victor tagit fasta på.
    Vi önskar Victor Lycka till i sitt fortsatta arbete.
    Inger o Roland Eriksson Läs mer
    2018-08-20 Victor S svarar Inger E
    Tack för det fina omdömet, Inger och Roland!
  • Ban M
    Ban M skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Jag hat köpet en lägenhet på Attackvägen 8
    fin bemötande
    Mina förväntningar var en ärligt mäklare och tydligt med allt införmstion och allt dem hittade jag hos (Johan )mäkkaren .
    Mäklaren var trävligt ,tydligt, lugnt människa ,tillhänglugt alltid när man söcker honom ,mm . Läs mer
  • John R skrev om Kalle Nilsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Han var professionell och hjälpsam, vilket uppskattades när jag vacklade i min affär. Köpte en tvåa via Kalle. Läs mer
  • Nadja G skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Tydlig, trevlig, jag upplevde det som att han var på min sida genom hela processen. Läs mer
  • Lisbeth C skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Köpt bostadsrätt. Mycket proffsig Kunnig, tog sig tid, bra på att informera och kommunicera. Mycket trevlig bemötande. Levde upp till alla förväntningar på hur en bra mäklare ska vara! Läs mer
  • Kiana Z
    Kiana Z skrev om Kalle Nilsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Kalle is genuin, kind and smart. He knows what he is doing and put lots of energy on his job achievments. We bought an apartment with his help and before meeting him it was so much stressful for us to start the process however, there was no stress at all contacting and working with him at all.
    We hope that he gets to the higher degrees at his job position very soon.
    Thank you all.
    Kiana Läs mer
  • Karin A skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Sålt ett radhus i Jakobsberg.
    Blev mycket bra bemött av Johan Magnusson. Han informerade snabbt och kontinuerligt om vad som hände under hela säljprocessen. Johan levde upp till förväntningarna med råge.
    Jag är mer än nöjd med hans insats. Läs mer
  • Imad K skrev om Ann-Sofie Hjoberg en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Sålde genom Ann-Sofie, väldigt nöjd. Hon är kompetent, tillgänglig, tydlig och trevlig. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Fang T skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Jag har köpt Aspnäsvägen 8 och det är första gång jag köpa lägenhet och vet inte hur ska man göra, men Johan hjälpande mig jätte mycket! Han är jätte snäll och alltid säga till mig hur ska jag göra och allt är tydligt och fint!! Stor tack för honom! Läs mer
  • Sawang Å skrev om Kalle Nilsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Vi valde Kalle för stt han var flexibel och gav oss det vi frågande efter. Kalle var den fjärde som kontaktade oss. Vi är mycket nöjda med Kalle och de ofta återkommande återkopplingarna i försäljningen av vår etta. Kalle är mycket trevlig och rekommederas av oss.Sawang och Kjelle. Läs mer
    2018-06-18 Kalle N svarar Sawang Å
    Tack för fina orden! Det var ett nöje att samarbeta med er :)
  • Khuzam I skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Vi köpte en bostad via mäklaren johan.
    Johan Magnusson är en mycket duktig och profisiobell mäklare . Bästa tänkbara säljare som ser till både köparens & säljarens bästa .lugn saklig lyhörd en mäklare att lita på . Läs mer
    Johan M gillar detta

Allmogevägen 11, 177 57 Järfälla