Alla kategorier Mäklare Stockholms län Järfälla SkandiaMäklarna Skandiamäklarna Järfälla

Skandiamäklarna Järfälla

Allmogevägen 11, 177 57 Järfälla — Visa karta

Välkommen till SkandiaMäklarna i Järfälla!

Vi kan hela Järfälla-området, från Stäket i norr till Skälby och Barkarby i söder. Vi vet var skolorna finns, hur du enklast tar dig till jobbet och vilka idrottsföreningar som är mest aktiva i just ditt närområde.

Vår styrka som fastighetsmäklare ligger mycket i vårt engagemang, personliga service och vår långa erfarenhet av bostadsmarknaden här i Järfälla.

Många söker bostad i Järfälla just nu och vi håller ögon och öron öppna för att ha full koll när nästa objekt kommer ut. Vi tar gärna ett förutsättningslöst möte och gör en värdering av din bostad, om du funderar på att sälja nu, om några månader eller om ett par år.

Läs vad 312 kunder tycker om Skandiamäklarna Järfälla

• 2019-01-18

Christopher N skrev om Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Gjorde ett bra jobb i en tuff tid som säljare!
    Hade fått en femma om jag sluppit skura efter en av visningarna;) Läs mer
  • 2019-01-16

Katarina A skrev om Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Tydlig, kunnig, trevlig. Vi använde honom för försäljning av vår bostad. Alltid tillgänglig. Snabb i återkoppling. Läs mer
  • 2019-01-16

David T skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Snabb och bra återkoppling! Bra dualog med både säljare och köpare. Läs mer
  • 2019-01-15

Michelle N skrev om Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Vi har köpt en bostadsrätt och Viktor har alltid varit trevlig och tillmötesgående under processen. Framförallt väldigt flexibel och lösningsorienterad, vilket uppskattas. Läs mer
  • Hanna B

2019-01-14

Hanna B skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Väldigt proffesionellt och vänligt bemötande.
    Gülsen är väldigt förtroendeingivande och närvarande i sin kontakt.
    Tipptopp! Läs mer
  • Robin E

2019-01-13

Robin E skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Sålt min bostad genom Johan
    Väldigt trevlig och väldigt bra framåt anda glad hjälpsam och alltid kontakt bar

Hade låga förväntningar då de mäklare innan ej varit bra men tack vara Johan känner man nu ett förtroende.

En positiv inställning, ej framfusig och noggrann
    Punktlig och huvudet på skaft hur och vad försäljaren har för önskemål och att kunna dra tilldrog kunder till ett försälnings objekt

Där andra sa att man skulle ha tur om man ens fick tillbaka pengarna fick Johan många intressenter och man fick sålt med vinst

En klar rekommendation är Johan på skandiamäklarna i Järfälla
    Om man vill ha ett proffsigt bemötande med ett bra slutmål Läs mer
    2019-01-14 Johan M svarar Robin E
    Tack så mycket för det Robin! Har varit ett sant nöje att samarbeta med dig också!
  • 2019-01-07

Nima Z skrev om Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Aktiv och närvarande. Lyckades få lägenheten såld trots tuff marknad. Läs mer
    2019-01-15 Victor S svarar Nima Z
    Tack Nima för förtroende och omdömet!
  • 2018-12-22

Andreas L skrev om Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Vi köpte en villa i bålsta där victor var ansvarig mäklare.
    Påläst,kunnig och serviceminded.
    Om vi skulle få för mig att sälja så ringer vi honom först. Läs mer
    2019-01-04 Victor S svarar Andreas L
    Tack Andreas! Hoppas att ni ska trivas bra i nya bostaden.
  • Per T

2018-12-21

Per T skrev om Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Köpte en fastighet i Jakobsberg. Victor som är en "ny mäklare" kändes mycket mer proffsig än de äldre vargarna som ibland dyker upp på bostadsmarknaden. Tycker de som anlitar Victor för köp/sälj av bostad är i väldigt trygga händer. Smart/påläst och framförallt trevlig kille som även ska ha beröm för snabba återkopplingar. För att sätta ett ord på hela upplevelsen skulle jag använda "Smidigt"
    Tack Victor. Läs mer
    2019-01-04 Victor S svarar Per T
    Tack för ett fint omdöme! Kul att jag kunde hjälpa er. Hoppas ni ska trivas bra i er nya bostad!
  • 2018-12-11

Carolina P skrev om Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Jag har köpt en lägenhet där Victor Samuelsson var mäklare. Victor gjorde ett toppenjobb och jag är mycket nöjd! Min uppfatting av honom är att han var väldigt engagerad, pålitlig och tillmötesgående. Under hela processen var han hela tiden tillgänglig, hjälpsam och vänlig. Jag skulle varmt rekommendera Victor för andra som vill köpa eller sälja sin bostad. Läs mer
    2018-12-11 Victor S svarar Carolina P
    Tack Carolina för omdömet och tack för en bra affär! Hoppas våra vägar korsas även i framtiden.
  • Petter N

2018-12-10

Petter N skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Vi var väldigt nogranna vid valet av mäklare och efter att vi träffat flera olika mäklare kände vi båda att Gülsen var den vi fick överlägset bäst förtroende för. Hon är glad och trevlig och en bra säljare utan att vara för "säljig" jämfört med andra vi träffade.

Trots att vi, under perioden vi sålde vår lägenheten, hade lite privata hinder med sjukhusvistelser osv. som försvårade processen för Gülsen så var hon alltid på ett bra humör och kom med förslag på hur vi kunde göra processen så smidig som möjlig när vi själva kände för att ge upp.
    Utöver att hon sålde vår lägenhet på ett smidigt sätt till rätt pris så hjälpte hon oss även som ett bollplank när vi köpte vårt hus vilket var ovärderligt.

Jag kan med gott samvete rekommendera Gülsen till alla som vill ha en mäklare som kan göra båda säljare och köpare riktigt nöjda! ( Vi har rekommenderat henne till en familjemedlem där kontraktskrivningen skedde 2 veckor efter vår rekommendation) Läs mer
  • Gustav V

2018-11-14

Gustav V skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Köpte ett parhus genom Johan magnusson, han var väldigt trevlig och personlig, inte så säljig av sig vilket vi uppskattade jätte mycket! Läs mer
  • 2018-11-13

Pedram P skrev om Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Victor med sin erfarenhet, expertis och kunskap har fått vårt hus sålt och vi är så glada över att han fick uppdraget. Tack victor för allt. Mvh Pedram Läs mer
    2018-12-10 Victor S svarar Pedram P
    Tack så mycket Pedram! Hoppas ni ska trivas i det nya boendet.
  • 2018-11-08

Erik W skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Helt ok. Allt flöt på och gick riktigt enkelt. Läs mer
  • 2018-11-08

Leif A skrev om Skandiamäklarna Järfälla
    Sålt en Lägenhet.
    Han var proffsig han klart bäst.
    Ja det gjorde han.
    Skandiamäklarna i Järfälla dom bäst. Läs mer
  • 2018-11-06

Lena P skrev om Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Till en början lät allting bra därför valde vi just Vicktor. Tyvärr har de inte skötts som vi önskade o vi var väldigt specifika i våra krav. Vi kommer inte att rekommendera varken Viktor eller Skandia mäklare till någon. Besvikelsen är stor Läs mer
  • 2018-11-05

Karina K skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Dålig på att förklara läste bara vad som skrivits i kontraktet, hade velat ha mer beskrivning vad som ingår vid köp och vad som förväntas att jag ska göra. Om jag i framtiden ska köpa eller sälja väljer jag en bättre mäklare Läs mer
  • 2018-10-29

Sara B skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Jag sålde en 1a i Järfälla och hittade Johan via andra objekt han hade för försäljning i mitt område. Han har varit ett stort stöd för en snabb affär och har varit ett stort stöd för att bolla pris och strategi. Läs mer
  • 2018-10-28

Henric H skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Jag har köpt bostad. Jag och min sambo har blivit mycket väl bemötta och känt oss väl mottagna från första början. Läs mer
  • 2018-10-25

Jens F skrev om Skandiamäklarna Järfälla
    Köpt en lägenhet på 54.5 kvm.

Blev proffesionelt bemöt av mäklaren och är väldigt nöjd.

Tycker allting har gått smidigt. Bra med information.

Super nöjd. Läs mer
  • 2018-10-09

Anna Marie Gabrielle E skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Vi har både köpt av och sålt av Gülsen, vi har haft förtroende för henne! Läs mer
  • 2018-10-07

Raoul E skrev om Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Köpt lägenhet i Bolinderstrand bra, enkelt och utan några problem! Läs mer
    2018-11-08 Victor S svarar Raoul E
    Tack för det fina omdömet Raoul!
  • 2018-10-07

Anna-lena H skrev om Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Jag valde Victor som mäklare efter att ha mött honom på en visning av annan lägenhet i området. Jag uppskattade att han var rättfram och genuin i sitt sätt att vara. Anlitade honom för min försäljning av en 2:a på Bolinder Strand. Blev ett bra samarbete. Han är kunnig, engagerad och tillmötesgående. Lghten är såld och jag är väldigt nöjd med hela processen. Läs mer
    2018-10-07 Victor S svarar Anna-lena H
    Tack för dom fina orden, det har varit roligt att hjälpa dig och kul att du blev så nöjd!
  • 2018-10-05

Ingvar A skrev om Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Vi har sålt en bostadsrätt. Snabb, hjälpsam och tillmötesgående.
    Vi hade höga förväntningar vilka Victor levde upp till.
    Vi är mycket nöjda med Victor och Skandiamäklarna.
    Ett stor tack från Carina o Ingvar Läs mer
    2018-10-05 Victor S svarar Ingvar A
    Det har varit roligt att hjälpa er nå förväntningarna! Tack för bra samarbete och ett fint omdöme.
  • Maria F

2018-10-05

Maria F skrev om Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Victor Samuelsson.
    Bra från början till slut. Bollat strategier för att skapa möjligheter till budgivning. Återkoppling och uppdatering i den takt vi önskade.
    Försäljningspris enligt våra förväntningar. Läs mer
    2018-10-05 Victor S svarar Maria F
    Tack för omdömet och förtroendet, det har varit roligt att jobba med er!
  • 2018-10-05

Christian N skrev om Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Viktor visade mig en etta i Kallhäll som jag efter att ha sett den och pratat med Viktor budade på medans jag var där.

Viktor var väldigt professionell och villig att gå det extra steget för att göra mig som köpare nöjd med dom tankar jag hade runt mitt köp

Han var även väldigt bra att upplysa om sådant som jag som skulle köpa eget för första gången inte hade bra koll på.

Sammanfattnings vis så var min upplevelse av det hela så bra den kunde varit. 2 tummar upp, 5/5 solar och 100% nöjd kund Läs mer
    2018-10-05 Victor S svarar Christian N
    Tack så mycket Christian, kul att kunna hjälpa till. Har du frågor som du undrar över framöver så tveka ej på att slå en signal!
  • 2018-10-04

Emanuel P skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Sålt 2 lägenheter via Gulsen. Trevligt och proffsigt bemötande och hon gör alltid sitt bästa för just din bostadsaffär. Läs mer
  • Amanda A

2018-10-04

Amanda A skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Vi sålde en lägenhet. Vi hade den bästa upplevelsen från vår mäklare. Vi har använt samma mäklare flera gånger och är alltid lika nöjda. Tack Gülsen! Läs mer
  • 2018-10-03

Pedram P skrev om Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Vi har köpt vår nya hus med hjälp av Victor. Proffsig och sakkunnig och väldigt tålmodig mäklare. Läs mer
    2018-10-05 Victor S svarar Pedram P
    Tack för omdömet Pedram! Ska bli kul att få hjälpa er framöver!
  • 2018-10-02

Eva Camilla L skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Sålde ett radhus med Gülsen som mäklare. Fick ett positivt intryck av henne från början. Vi hade kontakt flera ganger innan 1:a visningen och även efter. När vi väl fått en intressent, var hon snabb och effektiv att få svar från köparen och att boka tid för kontraktskrivning. Planen var att sälja innan september slut och det lyckades hon med. Hade önskat att hon var tydligare med informationen om när kostnader för besikting och annonsering skulle betalas. Trodde detta skulle dras i samband med att vi fick pengar för huset. Det kanske stod i alla papper som hon delade ut men som tyvärr missades av mig. Gülsen är en snabb och effektiv mäklare.och jag skulle rekomendera henne till andra som vill sälja. Läs mer
  • 2018-09-30

Demirel C skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Mycket bra jag kan rekommendera till mina vänner hon är utmärkt Läs mer
  • 2018-09-29

Hans Anders L skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Vi sålde ett hus.och fick Gűlsen som mäklare.Hon snabb vet vad hon gör och super trevlig.hjälpsam på alla sätt hon kan Läs mer
  • 2018-09-28

Sara C skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Proffsig och super trevlig! När jag träffade Gülsen på en visning visste jag direkt att hon var den som skulle säja vår lägenhet! Läs mer
  • 2018-09-21

Ulf Bertil A skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Johan Magnusson gör ett proffsigt jobb och kan hantera plötsligt uppkomna situationer på ett förträffligt sätt.

Rak, ärlig och förtroendeingivande som visar resultat. Läs mer
  • 2018-09-21

Magnus M skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Trevlig, tjänstvillig och seriös mäklare. Läs mer
  • 2018-09-18

Hans Petrus R skrev om Skandiamäklarna Järfälla
    Mycket trevlig och engagerad mäklare som snabbt sålde mitt radhus. Läs mer
  • 2018-09-14

Josefine L skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Vi har köpt en villa. Johan var superbra med återkoppling och tydlig i sin kommunikation med oss som köpare, det uppskattades. Läs mer
    2018-09-14 Johan M svarar Josefine L
    Tack för det Josefine. Är övertygad om att ni kommer trivas i ert nya hus. Hör av er om det är något!
  • 2018-09-13

Joakim M skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Jag sålde en trea med hjälp av Gülsen Tekbas Kibar och hon har under hela processen varit professionell och levererat över förväntan i form av service, beslutsamhet och trygghet.

Jag kan varmt rekommendera henne till andra då jag tror att hon har helt rätt egenskaper för sitt yrke och levererar det som behövs.

Gülsen Tekbas Kibar är en mäklare av rätt kaliber och jag skulle aldrig tveka en sekund att anlita henne igen.

Joakim Läs mer
  • 2018-09-12

Sebastian A skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Kanon. Lyhörd, driven och kunnig. A++ Läs mer
    2018-09-12 Johan M svarar Sebastian A
    Tack för det Sebastian, ett sant nöje att sammarbeta med er! Hör av er om ni behöver någon hjälp framöver.
  • 2018-09-11

Helena O skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Kanonbra jobbat! Försäljningen gick väldigt smidigt med dig Johan Läs mer
    2018-09-12 Johan M svarar Helena O
    Tack så mycket för det fina samarbetet Helena. Hör av er om ni behöver någon hjälp!
  • 2018-09-10

Anneli K skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Hej.
    Jag köpte en bostadsrätt i Järfälla och fick en fantastiskt bra hjälp och stöd hela vägen. Positiv, glad, serviceinriktad och har genom hela processen återkopplat vad som händer. Det har varit tryggt.
    Jag anser att han varit en av de allra bästa mäklare som jag haft kontakt med under mitt år i bostadsrättssökande.
    Hälsningar Anneli. Läs mer
    2018-09-10 Johan M svarar Anneli K
    Tack så väldigt mycket för det Anneli. Hoppas du kommer stortrivas i din nya lägenhet!
  • Peter T

2018-09-08

Peter T skrev om Skandiamäklarna Järfälla
    Sålt en 3-rummare med hjälp av en riktigt trevlig och duktig mäklare, allt gick smidigt och fort, skulle absolut rekommendera min mäklare för nära och kära i köp/sälj tankar! Läs mer
  • 2018-08-30

Jessica J skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Gülsen är en toppenmäklare! Alltid fått bra service av henne. Har sålt två lägenheter med henne och vi har alltid fått ett bra pris när vi sålt.
    Kommer alltid välja henne som mäklare. Läs mer
  • 2018-08-28

Bengt A skrev om Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Köpt bostad, trevligt och korrekt bemötande Läs mer
    2018-08-28 Victor S svarar Bengt A
    Tack för omdömet Bengt. Hoppas vi kan sammarbeta även i framtiden!
  • 2018-08-25

Anna K skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Hon är kunnig och påläst, strukturerad och engagerad. Läs mer
  • 2018-08-20

Simon Z skrev om Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Viktor sålde min lägenhet ett rum och kök och gjorde ett bra jobb och var trevlig, proffisionell och lätt att ha och göra med. Jag fick lägennheten såld till de pris jag ville ha på bara ett par dagar. Super nöjd Läs mer
    2018-08-20 Victor S svarar Simon Z
    Tack Simon, det var ett nöje att hjälpa dig med affären!
  • 2018-08-18

Inger E skrev om Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Vi har sålt vår villa via Skandiamäklarna och har då haft
    kontakt med Victor Samuelsson. Redan vid vårt första möte kändes det mycket förtroendeingivande och tryggt att lämna över
    till Victor. Vi har under försäljningens gång pratat regelbundet med Victor ang. visning av bostaden och andra frågor som uppkommit. Victor har alltid återkommit när han sagt att han ska ringa, vilket vi har uppskattat mycket. En dialog mellan mäklaren och säljaren är otroligt viktig och det har Victor tagit fasta på.
    Vi önskar Victor Lycka till i sitt fortsatta arbete.
    Inger o Roland Eriksson Läs mer
    2018-08-20 Victor S svarar Inger E
    Tack för det fina omdömet, Inger och Roland!
  • Ban M

2018-08-16

Ban M skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Jag hat köpet en lägenhet på Attackvägen 8
    fin bemötande
    Mina förväntningar var en ärligt mäklare och tydligt med allt införmstion och allt dem hittade jag hos (Johan )mäkkaren .
    Mäklaren var trävligt ,tydligt, lugnt människa ,tillhänglugt alltid när man söcker honom ,mm . Läs mer
  • 2018-08-14

Nadja G skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Tydlig, trevlig, jag upplevde det som att han var på min sida genom hela processen. Läs mer
  • 2018-08-10

Lisbeth C skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Köpt bostadsrätt. Mycket proffsig Kunnig, tog sig tid, bra på att informera och kommunicera. Mycket trevlig bemötande. Levde upp till alla förväntningar på hur en bra mäklare ska vara! Läs mer

Allmogevägen 11, 177 57 Järfälla