Alla kategorier Mäklare Stockholms län Järfälla SkandiaMäklarna Skandiamäklarna Järfälla

Skandiamäklarna Järfälla

Allmogevägen 11, 177 57 Järfälla — Visa karta

Välkommen till SkandiaMäklarna i Järfälla!

Vi kan hela Järfälla-området, från Stäket i norr till Skälby och Barkarby i söder. Vi vet var skolorna finns, hur du enklast tar dig till jobbet och vilka idrottsföreningar som är mest aktiva i just ditt närområde.

Vår styrka som fastighetsmäklare ligger mycket i vårt engagemang, personliga service och vår långa erfarenhet av bostadsmarknaden här i Järfälla.

Många söker bostad i Järfälla just nu och vi håller ögon och öron öppna för att ha full koll när nästa objekt kommer ut. Vi tar gärna ett förutsättningslöst möte och gör en värdering av din bostad, om du funderar på att sälja nu, om några månader eller om ett par år.

Läs vad 306 kunder tycker om Skandiamäklarna Järfälla

• Ulf Bertil A
    Ulf Bertil A skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Johan Magnusson gör ett proffsigt jobb och kan hantera plötsligt uppkomna situationer på ett förträffligt sätt.

Rak, ärlig och förtroendeingivande som visar resultat. Läs mer
  • Magnus M
    Magnus M skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Trevlig, tjänstvillig och seriös mäklare. Läs mer
  • Hans Petrus R
    Hans Petrus R skrev om Kalle Nilsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Mycket trevlig och engagerad mäklare som snabbt sålde mitt radhus. Läs mer
  • Josefine L
    Josefine L skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Vi har köpt en villa. Johan var superbra med återkoppling och tydlig i sin kommunikation med oss som köpare, det uppskattades. Läs mer
    2018-09-14 Johan M svarar Josefine L
    Tack för det Josefine. Är övertygad om att ni kommer trivas i ert nya hus. Hör av er om det är något!
  • Joakim M
    Joakim M skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Jag sålde en trea med hjälp av Gülsen Tekbas Kibar och hon har under hela processen varit professionell och levererat över förväntan i form av service, beslutsamhet och trygghet.

Jag kan varmt rekommendera henne till andra då jag tror att hon har helt rätt egenskaper för sitt yrke och levererar det som behövs.

Gülsen Tekbas Kibar är en mäklare av rätt kaliber och jag skulle aldrig tveka en sekund att anlita henne igen.

Joakim Läs mer
  • Eva H
    Eva H skrev om Kalle Nilsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Kalle är en engagerad och noggrann mäklare! Han bemöter en vänligt och kunnigt. Jag är mycket nöjd över hans uppdrag att sälja min lägenhet!
    Eva Läs mer
  • Sebastian A
    Sebastian A skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Kanon. Lyhörd, driven och kunnig. A++ Läs mer
    2018-09-12 Johan M svarar Sebastian A
    Tack för det Sebastian, ett sant nöje att sammarbeta med er! Hör av er om ni behöver någon hjälp framöver.
  • Helena O
    Helena O skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Kanonbra jobbat! Försäljningen gick väldigt smidigt med dig Johan Läs mer
    2018-09-12 Johan M svarar Helena O
    Tack så mycket för det fina samarbetet Helena. Hör av er om ni behöver någon hjälp!
  • Anneli K
    Anneli K skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Hej.
    Jag köpte en bostadsrätt i Järfälla och fick en fantastiskt bra hjälp och stöd hela vägen. Positiv, glad, serviceinriktad och har genom hela processen återkopplat vad som händer. Det har varit tryggt.
    Jag anser att han varit en av de allra bästa mäklare som jag haft kontakt med under mitt år i bostadsrättssökande.
    Hälsningar Anneli. Läs mer
    2018-09-10 Johan M svarar Anneli K
    Tack så väldigt mycket för det Anneli. Hoppas du kommer stortrivas i din nya lägenhet!
  • Peter T
    Peter T skrev om Kalle Nilsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Sålt en 3-rummare med hjälp av en riktigt trevlig och duktig mäklare, allt gick smidigt och fort, skulle absolut rekommendera min mäklare för nära och kära i köp/sälj tankar! Läs mer
  • Jessica J
    Jessica J skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Gülsen är en toppenmäklare! Alltid fått bra service av henne. Har sålt två lägenheter med henne och vi har alltid fått ett bra pris när vi sålt.
    Kommer alltid välja henne som mäklare. Läs mer
  • Bengt A
    Bengt A skrev om Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Köpt bostad, trevligt och korrekt bemötande Läs mer
    2018-08-28 Victor S svarar Bengt A
    Tack för omdömet Bengt. Hoppas vi kan sammarbeta även i framtiden!
  • Anna K
    Anna K skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Hon är kunnig och påläst, strukturerad och engagerad. Läs mer
  • Simon Z
    Simon Z skrev om Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Viktor sålde min lägenhet ett rum och kök och gjorde ett bra jobb och var trevlig, proffisionell och lätt att ha och göra med. Jag fick lägennheten såld till de pris jag ville ha på bara ett par dagar. Super nöjd Läs mer
    2018-08-20 Victor S svarar Simon Z
    Tack Simon, det var ett nöje att hjälpa dig med affären!
  • Thomas R
    Thomas R skrev om Kalle Nilsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Trevlig, sakkunnig och förtroendeingivande ledning vid varje steg i säljprocessen av min 2:a. Man kan känna sig trygg med Kalle, som jobbar snabbt, rutinerat och är lätt att kommunicera med. Läs mer
  • Inger E
    Inger E skrev om Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Vi har sålt vår villa via Skandiamäklarna och har då haft
    kontakt med Victor Samuelsson. Redan vid vårt första möte kändes det mycket förtroendeingivande och tryggt att lämna över
    till Victor. Vi har under försäljningens gång pratat regelbundet med Victor ang. visning av bostaden och andra frågor som uppkommit. Victor har alltid återkommit när han sagt att han ska ringa, vilket vi har uppskattat mycket. En dialog mellan mäklaren och säljaren är otroligt viktig och det har Victor tagit fasta på.
    Vi önskar Victor Lycka till i sitt fortsatta arbete.
    Inger o Roland Eriksson Läs mer
    2018-08-20 Victor S svarar Inger E
    Tack för det fina omdömet, Inger och Roland!
  • Ban M
    Ban M skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Jag hat köpet en lägenhet på Attackvägen 8
    fin bemötande
    Mina förväntningar var en ärligt mäklare och tydligt med allt införmstion och allt dem hittade jag hos (Johan )mäkkaren .
    Mäklaren var trävligt ,tydligt, lugnt människa ,tillhänglugt alltid när man söcker honom ,mm . Läs mer
  • John R
    John R skrev om Kalle Nilsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Han var professionell och hjälpsam, vilket uppskattades när jag vacklade i min affär. Köpte en tvåa via Kalle. Läs mer
  • Nadja G
    Nadja G skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Tydlig, trevlig, jag upplevde det som att han var på min sida genom hela processen. Läs mer
  • Lisbeth C
    Lisbeth C skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Köpt bostadsrätt. Mycket proffsig Kunnig, tog sig tid, bra på att informera och kommunicera. Mycket trevlig bemötande. Levde upp till alla förväntningar på hur en bra mäklare ska vara! Läs mer
  • Kiana Z
    Kiana Z skrev om Kalle Nilsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Kalle is genuin, kind and smart. He knows what he is doing and put lots of energy on his job achievments. We bought an apartment with his help and before meeting him it was so much stressful for us to start the process however, there was no stress at all contacting and working with him at all.
    We hope that he gets to the higher degrees at his job position very soon.
    Thank you all.
    Kiana Läs mer
  • Karin A
    Karin A skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Sålt ett radhus i Jakobsberg.
    Blev mycket bra bemött av Johan Magnusson. Han informerade snabbt och kontinuerligt om vad som hände under hela säljprocessen. Johan levde upp till förväntningarna med råge.
    Jag är mer än nöjd med hans insats. Läs mer
  • Imad K
    Imad K skrev om Ann-Sofie Hjoberg en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Sålde genom Ann-Sofie, väldigt nöjd. Hon är kompetent, tillgänglig, tydlig och trevlig. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Fang T
    Fang T skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Jag har köpt Aspnäsvägen 8 och det är första gång jag köpa lägenhet och vet inte hur ska man göra, men Johan hjälpande mig jätte mycket! Han är jätte snäll och alltid säga till mig hur ska jag göra och allt är tydligt och fint!! Stor tack för honom! Läs mer
  • Sawang Å
    Sawang Å skrev om Kalle Nilsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Vi valde Kalle för stt han var flexibel och gav oss det vi frågande efter. Kalle var den fjärde som kontaktade oss. Vi är mycket nöjda med Kalle och de ofta återkommande återkopplingarna i försäljningen av vår etta. Kalle är mycket trevlig och rekommederas av oss.Sawang och Kjelle. Läs mer
    2018-06-18 Kalle N svarar Sawang Å
    Tack för fina orden! Det var ett nöje att samarbeta med er :)
  • Khuzam I
    Khuzam I skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Vi köpte en bostad via mäklaren johan.
    Johan Magnusson är en mycket duktig och profisiobell mäklare . Bästa tänkbara säljare som ser till både köparens & säljarens bästa .lugn saklig lyhörd en mäklare att lita på . Läs mer
    Johan M gillar detta
  • Sven-Eric N
    Sven-Eric N skrev om Kalle Nilsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Jag har sålt en tre - rummare.
    En trevlig och på - hugget mäklare.
    Få så bra betalt som möjligt, han lyckades nästan nå mitt mål.
    Det gick snabbt sett ur min förväntning. Läs mer
  • Iqra S
    Iqra S skrev om Kalle Nilsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Har köpt lägenhet.
    Blev jättebra bemött trevligt mäklaren.
    Att han ska vara trevligt och det var han.

Det var fantastiskt mäklaren. Läs mer
    2018-05-30 Kalle N svarar Iqra S
    Tack för dem fina orden :) hoppas ni kommer trivas bra!
  • Elsa E
    Elsa E skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Grymt, trevlig och kunnig. Rekommenderas varm. Läs mer
    2018-06-01 Johan M svarar Elsa E
    Tack för det! Väldigt trevlig sammarbete!
    Johan M gillar detta
  • Shadi K
    Shadi K skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Duktigt och kunnigt på sitt jobb👌🏻 Läs mer
  • Anna H
    Anna H skrev om Kalle Nilsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Kalle är kunnig, hjälpsam och lyhörd. Vi är väldigt nöjda med den hjälp vi fick av Kalle vid försäljningen av vårt hus. Läs mer
  • Hafal M
    Hafal M skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Gulsen Takbas är utan tvekan en fantastiskt mäklare, hon lyckas vara professionell och , vänlig och jordnära, fastän jag va köpare så kände jag mig i goda händer, jag blev in pushad till ett beslut utan Gulsen gav mig mycket ärlig och konkret information som låg egentligen till grunden till att skriva på och avsluta. Jag upplevde henne som väldigt genuin och snarare som en rådigare eller konsult istället för dryg säljare.

Rekommenderar Gulsen Takbas väldigt starkt . Läs mer
  • Christina L
    Christina L skrev om Kalle Nilsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Sålt en bostadsrätt
    Bemötande var vänligt o korrekt även förväntningarna mycket bra.
    Kalle Nilsson skulle jag vända mig igen om behövs fanns. Läs mer
  • Sandra A
    Sandra A skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Jag fick hjälp av Gülsen att köpa min allra första lägenhet! Hon var positiv och engagerade verkligen sig! Hon var snabb på allt hon gjorde och hörde av sig så fort hon hade ny information! Det är alltid lite pirrigt att försöka hitta sin första lägenhet, men med hennes hjälp kände jag mig trygg! Läs mer
  • Fatmeh J
    Fatmeh J skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Jag har köpt ett friköpt parhus
    Jag fick ett mycket bra bemötande en av de bästa bemötande av alla mäklare jag träffat. Hon är vacker och trevlig , och mycket tydlig i all information som hon ger! Hon svar väldigt snabbt på all mejl/sms/ samtal.
    Alla kunder som har kontant med henne ska vara lyckligt lottade! Proffs i sitt yrke! Hon gjorde en familj som nästan gett upp hoppet att hitta sitt hem att allas drömmar kan slå in.
    En mycket glad och nöjd till 1000% ! Läs mer
  • Karam A
    Karam A skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Gulsen var grym från början till slutet rekomenderas Läs mer
  • Oscar W
    Oscar W skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Köpte en villa, jag upplevde mäklaren som driven saker gick snabbt och smidigt iaf allt ifrån mäklarens sida.

Snabb på att återkoppla och hörde av sig och delgav läget helatiden ifall det var nån som skulle höra av sig

Jag är nöjd, har inget negativt att anmärka på Läs mer
    2018-06-01 Johan M svarar Oscar W
    Tack för det Oscar, hoppas du kommer trivas i ditt nya hus!
  • Mésud S
    Mésud S skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    -köpt radhus
    - vi blev mycket väl bemött av mäklaren
    - vi hade bra förväntningar och det blev så.
    -Ba Läs mer
  • Victor M
    Victor M skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Gülsen Tekbas Kibar sålde vår bostad och vi är riktigt nöjda med hennes resultat och hårda arbete. Kan starkt rekomendera henne för att hon nådde våra uppsatta mål! Läs mer
  • Karl Erik Gottfrid L
    Karl Erik Gottfrid L skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Gunnel Löwén har avgivit ett gemensamt omdöme från oss två. Läs mer
  • Caroline S
    Caroline S skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Kärnmakargränd 7, Järfälla.

Bemötande: Professionell, energigivande och glad.

Hade förväntningar om god återkoppling, snabb affär och ett trevligt bemötande. Fullpott.

Var super intresserad av lägenheten och fick verkligen en god inställning av Gülsen som meddelade att vi hade en god chans att få den och att den nog inte skulle gå högre än vad vår gräns var vid en eventuell budgivning, vilket stämde. Läs mer
  • Saifallah A
    Saifallah A skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Alltid glad, tillgänglig och hjälper till med vad man än undrar! Läs mer
  • Gunnel Maria L
    Gunnel Maria L skrev om Johan Magnusson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Vi blev tilldelade vår mäklare då den vi valde slutade sin anställning. Han var ny både som mäklare och i Stockholm och vi behövde göra vår försäljning av huset just när konjunkturen var som allra sämst. Så trots att Johan gjorde allt så bra som man kan önska kom inga bud (och knappt några på visningarna heller, för den delen!) Johan föreslog att vi skulle vänta en tid. Och Johan förtröttades inte och efter att ha väntat ett par månader blev det en lyckad visning med fyra budgivare och ett avslut med kontraktsskrivning. Så all ”kred” till Johan! Han medverkade till att ett trist utgångsläge slutade i tämligen god belåtenhet! You go, Johan! Läs mer
    2018-04-27 Johan M svarar Gunnel Maria L
    Tack så mycket för det Gunnel och Kalle. Jag är väldigt glad att ni är nöjda med mig och jag har tyckt att det varit väldigt roligt att samarbeta med er. Vi ses säkert snart igen!
  • Justin H
    Justin H skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Hon är Bra och kunnig
    Hon är snabb och serviceorienterad Läs mer
  • Sandra E
    Sandra E skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Gülsen är helt fantastiskt och man märker att hon brinner för sitt jobb!
    Gülsen kommer jag ringa när det blir min tur att sälja. Läs mer
  • Lilli L
    Lilli L skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Sålt en fyra och köpt en tvåa.

Vänligt bemött, koll på bostadsmarknaden, ärlig.

Tittade inte på lägenheten innan visning, vilket kändes lite konstigt.

Nöjd. Läs mer
  • Abdulsamad O
    Abdulsamad O skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Gulshan är duktig och flexibel . Kan sitt Jobb
    Varmt rekomenderar henne Läs mer
  • Rangeen R
    Rangeen R skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Jättetrevlig mäklare, noggrann, punktlig, snabb, älskar sitt jobb, önskar all lyck i livet och jobbet. Läs mer
  • Joakim P
    Joakim P skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Positiv och glad, men framförallt tydlig. Läs mer
  • Alexander Paul S
    Alexander Paul S skrev om Gülsen Tekbas Kibar en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Intresserad, ödmjuk, engagerad, driven, kompetent samt mål & lösningsorienterad. Läs mer

Allmogevägen 11, 177 57 Järfälla