Alla kategorier Mäklare Stockholms län Järfälla Svenska Mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Järfälla

Svenska Mäklarhuset Järfälla

Riddarplatsen 5, 177 24 Järfälla — Visa karta

Välkommen till Svenska Mäklarhuset i Järfälla!

Vi är din mäklare här i Järfälla och Jakobsberg. Förutom marknaden kan vi både områden, föreningar och utbudet av skolor, restauranger och allt som finns här i kommunen. Vi jobbar alltid hårt med fokus på att du som kund ska bli så nöjd som möjligt med din affär.

När du anlitar oss får du verkligen mäklare som alltid levererar hög kvalitet och ligger i framkant. Kom in till oss på kontoret så berättar vi mer och ger dig en kostnadsfri värdering. Vi bryr oss om dig på riktigt!

Läs vad 338 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Järfälla

• 2019-09-16

Cédric M skrev om Philip Sandberg en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Jag har köpt en bostad en 3:a i Järfälla och bemöttes jätte bra av Philip väldigt professionellt i sitt bemötande och fanns alltid till hands nör jag behövde honom och kunde svara på alla mina frågor gällande köpandet av lägenheten. Läs mer
  • 2019-09-12

Fahimeh H skrev om Philip Sandberg en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    I have had a very good experience selling our property with his help, Very professional and helpful. Läs mer
  • 2019-09-11

Fredrik Olof B skrev om Philip Sandberg en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Köpte en 2:a med hjälp av Philip.
    Han hjälpte till och bemötte mig på ett trevligt och bra sätt.
    Allt som allt var det en väldigt smidig och snabb affär och en utmärkt upplevelse. Läs mer
  • 2019-09-10

Driss G skrev om Philip Sandberg en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Philip är mycket tillmötesgående och vi är mycket nöjda med hans tjänst som mäklare. Läs mer
  • Juliana A

2019-09-10

Juliana A skrev om Philip Sandberg en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Grym. Gav inte upp o blev grymt till slut Läs mer
  • 2019-09-10

My Emilia S skrev om Philip Sandberg en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Vi sålde vår lägenhet i Söderdalen, Järfälla med hjälp av Philip Sandberg. Philip skötte förarbetet, försäljningen och efterarbetet alldeles utmärkt. Han arbetade proffesionellt, han var tillgänglig för frågor och vänlig. Vi skulle definitivt rekommendera Philip för en utmärkt genomförd försäljning. Läs mer
  • 2019-08-29

Lars B skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    kent gjorde ett mycket bra jobb ifrån första kontakt fram till avslut ! Läs mer

Dominic G skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    We brought a semi detached house and then sold a three bedroom apartment ! We chose kent Nord to sell our property , as we thought he was honest ,professional, and had alot of experience in selling property in and around Järfälla.
    Both buying the house and the selling of our appartment went very smoothly , we are very happy with our choice of estate agent and would recommend kent Nord to friends and collegues ! Best regards Dominic .. Läs mer

Monica Birgitta L skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Vi är mer än nöjda med Kent. Proffsigt bemötande med mycket ödmjukhet. Tog sig tid med alla våra frågor. Läs mer
  • Sven Olof Sigmund S

2019-08-26

Sven Olof Sigmund S skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Jag blev trevligt och professionellt bemött av mäklaren. Han var förtroendeingivande, saklig och levde upp till alla mina förväntningar på en seriös mäklare.
    Jag kan verkligen rekommendera Kent Nord som din nästa mäklare. Läs mer

Viktor L skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    sålde ett radhus & käpte lägenhet i Viksjö .

mycket kompetent & proffisionel mäklare i Kent .

mycket enkel affär då Kent tog hand om allt.. bra på informera under processen ..
    kan starkt rekomendera Kent Nordh som Mäklare ! Läs mer
  • 2019-08-24

Dennis T skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Sålt en bostadsrätt genom Kent och mycket nöjd med resultat och hantering av vår försäljning. Läs mer
  • 2019-08-24

Helen L skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Jag har sålt en bostadsrättsradhus.
    Har haft en toppen mäklare som verkligen har erfarenhet och lagt ner möda och tid på min försäljning. Skulle rekommendera honom för alla, alla dagar i veckan Läs mer
  • 2019-08-22

Elin E skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Supertrevlig och hjälpsam med allt under köpprocessen av vår lägenhet. Läs mer
  • 2019-06-07

Emanuel Ö skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Vi har köpt lägenhet i Bolinders strand och blev väl bemötta av Kent Nordh från start till slut.
    Det var alltid lätt att få tag på honom gällande frågor, som han alltid tog sin tid att besvara. Rekommenderar Kenth starkt då han är professional samt trevlig. Vi kan inte vara nöjdare. Han får högsta betyg! Läs mer

Eva P skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Kunnig, tydlig och kommunikativ Läs mer

Anders C skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Ett proffsigt bemötande från första kontakt till avslutad affär. Läs mer

Cecilia R skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Köpt en bostadsrätt. Kenth har varit väldigt tillmötesgående och observant. Väldigt noga o tydlig i sin information vilket ät bra när man köper bostad för första gången. Läs mer
  • 2019-02-21

Gudrun A skrev om Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Sålt en villa.
    Utmärkt bemötande bra information. Läs mer
  • 2019-02-16

Isabell L skrev om Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Köpt bostad. Blev jätte bra bemött och man fick ett gott intryck och känner sig trygg med bostads affären . Läs mer
  • 2019-02-14

Mats P skrev om Svenska Mäklarhuset Järfälla
    professionell från första kontakt till påskriven försäljning, uppdaterad ofta vad som var på gång under processen så man slapp sitta och oroa sig under processen.

vi är extremt nöjda med mäklarens arbete och kan varmt rekommendera inför en bostadsförsäljning. Läs mer
  • 2019-02-01

Serguei P skrev om Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Alltid tillgänglig för kontakt, hjälper med alla frågor runt omkring, serviceminded och ärlig. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2019-01-22

Robert Ö skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Sålt fastighet, där Kent motsvarat de han lovat, dvs lagt mycket energi på att sälja vårt hus på ett bra sätt både för oss som säljare, men även varit mån om köpare som vi förstått.

En bra upplevelse som höll vad den lovat Läs mer
  • 2019-01-21

Josefine L skrev om Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Sålt radhus. Utmärkt bemötande och god kommunikation. Läs mer

Tobias M skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Köpte en villa som Kent förmedlade. Var ärlig, trovärdig och lugn. Är väldigt nöjd med förmedlingen. Läs mer

Bernt K skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Kent skötte sitt uppdrag som vi förväntat oss. Läs mer

Birgitta D skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Kent är en proffsig, trevlig och mycket kompetent mäklare. Jag rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • 2019-01-18

Christoffer Carl-Olof S skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Bra återkoppling och fick hjälp med allt som vi behövde. Kan varm rekommendera honom till andra. Läs mer

Christer N skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Vi har sålt vår bostadsrätt och det har gått över förväntan.
    Mäklaren Kent Nordh har gjort allt till vår belåtenhet och mer därtill.
    Tillmötes och trevlig på alla sätt och vis.
    Vill ge honom ett mycket högt betyg .
    Hälsningar
    Christer & Kerstin Läs mer

Nicklas G skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Sålt bostadsrätt Järfälla

Kent ör mycket proffsig och seriös

Kent har bra kännedom och är verklighetsförankrad.
    vi har använt Kent vid flera tillfällen vid köp o försäljning tidigare och är toppen nöjda.
    Avgiften är oxå mycket skälig och jag har fått valuta för pengarna samt ett mycket bra bemötande genom hela försäljningen. Läs mer

Simon F skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Köpte en bostadsrätt i Järfälla. Kent var jordnära, rak och enkel att ha att göra med. Uppskattar verkligen hans känsla att förklara läget och inte försköna saker och ting. Läs mer

Stefanos P skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Jätte hjälpsam och alltid tillgänglig! Höll bra kontakt och var tydlig och lugn i förhandlingarna, vilket är viktigt för att man har redan mycket stress på sig. Han verkar förstå det och är erfaren. Dessutom, gav den känslan att han inte var lurig som jag personligen lägger stor vikt till. Läs mer

Martins J skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Were selling an appartment. Having met several brokers over years in past, went directly to Kent due to the impression made by him previously, hence already at start expectations were high as we sort of knew what we are getting into.
    And he kept delivering - from the very start one could feel a personal attitude, didn't hesitate to share opinion on design details, throwing tips for potential improvements we could add and what to avoid even before the contract was signed. One could sense the enormous experience right away and always complimented with showing a deep interest into our as customers opinion.
    What is a huge moment for us as customers buying/selling a real-estate maybe just a few times in a life is not to feel like being treated nice just for a fee we shall pay and working with Kent didn't feel like that not even for a second.
    We are very gratefull for this collaboration!!! Läs mer

Biljana T skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Vi har köpt ett hus med hjälp av Kent och är väldigt nöjda med hans insats. Kent är trygg i sin roll som mäklare och guidade två förstagångshusköpare på ett exemplariskt sätt! Vi kan varmt rekommendera Kent!

/Biljana och Markus Läs mer

Pia Ö skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Kent sålde vår villa i Kallhäll. Vi blev bemötta på ett proffsigt sätt, tyckte att Kent tog sig tid och delade med sig av sin kunskap. Vi är mycket nöjda med allting kring försäljningen! Läs mer
  • 2018-10-12

Patrick T skrev om Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Supernöjd med allt vid köpet av vår bostadsrätt! Läs mer
  • 2018-09-20

Tomas N skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Kan bara varmt rekommendera Kent till att försälja Din bostad. Han överträffade alla min höga förväntningar på en bra mäklare! Han har lång erfarenhet, god lyssnare, vänlig och professionell. Märks att han varit med och mäklat bostäder både under hög- och lågkonjunktur.
    Han är mån om att beskriva även de mjuka faktorerna i boendet och känslan det är att bo och leva i det aktuella området. Högsta betyg utan tvekan! Läs mer
  • 2018-09-20

Ugur B skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Mycket bra mäklare. Rak på sak. Mycket hjälpsam, nogrann som tänker både på köparens och säljarens bästa. Gav mycket förtroende. Läs mer

Per Olof C skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Proffsig och trevlig. Smidig och snabb affär.
    Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Tina C

2018-09-19

Tina C skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Trevlig och mycket bra mäklare, pålitlig, trygg, hjälpsam, kan ibland vara lite svår att få tag i, men då täcker de upp med mäklare nummer två. Så jag är mycket nöjd och kommer definitivt använda samma mäklare framöver vid behov. Läs mer

Lennart W skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Proffsigt bemötande rakt igenom! Att Kent dessutom fick bostaden såld till ett mycket bra pris under hand i dagens marknad var imponerande. Läs mer

Claudia Sora N skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Sålt villa i Barkarby. Kent är mycket kunnig, noggrann, tydlig och trevlig. Läs mer

Oscar E skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Sålt och köpt.
    Seriös, ärlig och jordnära Läs mer

Lina V skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Mycket proffsig, tydlig i sin kommunikation, noggrann och duktig på återkoppling. Läs mer

Fredrik L skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Köpte hus. Hjälpsam vid frågor och gör vad han säger. Avslöjade ganska mycket om andra budgivares situation (tak från banken osv), vilket jag tyckte var bra som köpare, men säljaren kanske inte skulle ha gillat det. Läs mer

Johan Strand E skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Jag har köpt en bostadsrätt för 1 725 000 kr.

Mäklaren var serviceminded och gav ett seriöst intryck.

Mäklaren överträffade mina förväntningar.

Nedan följer lite nonsens så att jag kan stänga denna enkät. Tydligen måste svaret vara på minst 30 tecken. Jag utgår från att mäklaren själv vet att han vid denna försäljning hade en nöjd kund.

Men då det kommer ett antal mail om att jag ska besvara frågor angående mäklaren så gör jag detta, förhoppningsvis så slipper jag dessa enkäter nästa gång.

Som sagt, jag har ingenting att klandra mäklaren för. Bra jobbat! Läs mer
  • 2018-08-30

Muhammad Adnan T skrev om Svenska Mäklarhuset Järfälla
    She was helpful and answered all of my questions. The process went well without any issues. I am satisfied by the professionalism shown by her and the team. Läs mer
  • 2018-07-09

Viktoria K skrev om Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Sålt en lägenhet. Bra bemötande och positiv med mycket energi. Varit kanonbra! Läs mer
  • 2018-07-05

Anders T skrev om Svenska Mäklarhuset Järfälla
    gick väldigt smidigt.
    Blev väldigt nöjd med priset och inflyttningsdatumet. Läs mer
  • 2018-06-30

Azhar Saleem M skrev om Svenska Mäklarhuset Järfälla
    jag har köpt leganhett Tegvägen 20 i Viksjo. Mäklare hjälpte mig att köpa det här. hon är en professionell och trevlig mäklare. Jag är väldigt nöjd med sitt jobb. Jag önskar henne good luck i framtiden Läs mer

Riddarplatsen 5, 177 24 Järfälla