Alla kategorier Mäklare Stockholms län Järfälla Svenska Mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Järfälla

Svenska Mäklarhuset Järfälla

Riddarplatsen 5, 177 24 Järfälla — Visa karta

Välkommen till Svenska Mäklarhuset i Järfälla!

Vi är din mäklare här i Järfälla och Jakobsberg. Förutom marknaden kan vi både områden, föreningar och utbudet av skolor, restauranger och allt som finns här i kommunen. Vi jobbar alltid hårt med fokus på att du som kund ska bli så nöjd som möjligt med din affär.

När du anlitar oss får du verkligen mäklare som alltid levererar hög kvalitet och ligger i framkant. Kom in till oss på kontoret så berättar vi mer och ger dig en kostnadsfri värdering. Vi bryr oss om dig på riktigt!

Läs vad 428 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Järfälla

• 2019-01-18

Christoffer Carl-Olof S skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Bra återkoppling och fick hjälp med allt som vi behövde. Kan varm rekommendera honom till andra. Läs mer

Christer N skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Vi har sålt vår bostadsrätt och det har gått över förväntan.
    Mäklaren Kent Nordh har gjort allt till vår belåtenhet och mer därtill.
    Tillmötes och trevlig på alla sätt och vis.
    Vill ge honom ett mycket högt betyg .
    Hälsningar
    Christer & Kerstin Läs mer

Nicklas G skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Sålt bostadsrätt Järfälla

Kent ör mycket proffsig och seriös

Kent har bra kännedom och är verklighetsförankrad.
    vi har använt Kent vid flera tillfällen vid köp o försäljning tidigare och är toppen nöjda.
    Avgiften är oxå mycket skälig och jag har fått valuta för pengarna samt ett mycket bra bemötande genom hela försäljningen. Läs mer

Simon F skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Köpte en bostadsrätt i Järfälla. Kent var jordnära, rak och enkel att ha att göra med. Uppskattar verkligen hans känsla att förklara läget och inte försköna saker och ting. Läs mer

Stefanos P skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Jätte hjälpsam och alltid tillgänglig! Höll bra kontakt och var tydlig och lugn i förhandlingarna, vilket är viktigt för att man har redan mycket stress på sig. Han verkar förstå det och är erfaren. Dessutom, gav den känslan att han inte var lurig som jag personligen lägger stor vikt till. Läs mer

Martins J skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Were selling an appartment. Having met several brokers over years in past, went directly to Kent due to the impression made by him previously, hence already at start expectations were high as we sort of knew what we are getting into.
    And he kept delivering - from the very start one could feel a personal attitude, didn't hesitate to share opinion on design details, throwing tips for potential improvements we could add and what to avoid even before the contract was signed. One could sense the enormous experience right away and always complimented with showing a deep interest into our as customers opinion.
    What is a huge moment for us as customers buying/selling a real-estate maybe just a few times in a life is not to feel like being treated nice just for a fee we shall pay and working with Kent didn't feel like that not even for a second.
    We are very gratefull for this collaboration!!! Läs mer

Biljana T skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Vi har köpt ett hus med hjälp av Kent och är väldigt nöjda med hans insats. Kent är trygg i sin roll som mäklare och guidade två förstagångshusköpare på ett exemplariskt sätt! Vi kan varmt rekommendera Kent!

/Biljana och Markus Läs mer

Pia Ö skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Kent sålde vår villa i Kallhäll. Vi blev bemötta på ett proffsigt sätt, tyckte att Kent tog sig tid och delade med sig av sin kunskap. Vi är mycket nöjda med allting kring försäljningen! Läs mer

Ulf N skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Ett bra bemötande. Bra dialog från första mötet.
    Vi fick tyvärr inte vad vi hoppats på för vår lägenhet. Detta berodde inte på Malin utan på den svaga marknad för bostäder vi just nu upplever Läs mer

Karol T skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Har haft Malin som mäklare vi både köp och försäljning och kan inte säga något annat än att hon är en jättebra mäklare. Lyhörd som gör sitt bästa för att känna sig nöjd med både köp och försäljning. Läs mer

Carina N skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Malin har varit lyhörd och proffsig på alla sätt. Jag är mycket nöjd med henne som mäklare och med hennes personlighet. Läs mer
  • 2018-10-12

Patrick T skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Supernöjd med allt vid köpet av vår bostadsrätt! Läs mer
  • 2018-10-10

Karolina P skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Nu sålt 2 bostäder med hjälp av Malin. Fantastiskt lätt att ha att göra med, snabba svar, ärlig o rak och mycket kunnig. Det här varit enkelt att ha en dialog med henne, hon lyssnar och kommer med förslag. Har bara gott att säga om Malin Läs mer
  • 2018-10-03

Annie B skrev om Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Jag kände mig personligt utvald till just min lägenhet som jag köpte via Stéphanie. Jag hade lite kris att hitta en lägenhet som jag skulle kunna acceptera och att det var bråttom. Jag fick ett sms om lägenheten och jag föll pladask. Jag skulle bara ha den. Det var som att komma hem.
    Jag hade inga förväntningar jag ville bara inte ha bottenskrapet och när jag fick det där sms:et efter att ha sett många lägenheter så blev jag så glad.
    Allt gick väldigt fort och det är jag så glad över. Jag sålde nämligen ett hus där de nya ägarna skulle flytta in tidigt. Läs mer
  • 2018-09-24

Violet Maria B skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Vi har sålt vår villa med hjälp av Malin.
    Malin är en klippa, hon hjälpte oss med det mesta. Läs mer
  • 2018-09-20

Tomas N skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Kan bara varmt rekommendera Kent till att försälja Din bostad. Han överträffade alla min höga förväntningar på en bra mäklare! Han har lång erfarenhet, god lyssnare, vänlig och professionell. Märks att han varit med och mäklat bostäder både under hög- och lågkonjunktur.
    Han är mån om att beskriva även de mjuka faktorerna i boendet och känslan det är att bo och leva i det aktuella området. Högsta betyg utan tvekan! Läs mer
  • 2018-09-20

Ugur B skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Mycket bra mäklare. Rak på sak. Mycket hjälpsam, nogrann som tänker både på köparens och säljarens bästa. Gav mycket förtroende. Läs mer

Per Olof C skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Proffsig och trevlig. Smidig och snabb affär.
    Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Tina C

2018-09-19

Tina C skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Trevlig och mycket bra mäklare, pålitlig, trygg, hjälpsam, kan ibland vara lite svår att få tag i, men då täcker de upp med mäklare nummer två. Så jag är mycket nöjd och kommer definitivt använda samma mäklare framöver vid behov. Läs mer

Lennart W skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Proffsigt bemötande rakt igenom! Att Kent dessutom fick bostaden såld till ett mycket bra pris under hand i dagens marknad var imponerande. Läs mer

Claudia Sora N skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Sålt villa i Barkarby. Kent är mycket kunnig, noggrann, tydlig och trevlig. Läs mer

Oscar E skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Sålt och köpt.
    Seriös, ärlig och jordnära Läs mer

Lina V skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Mycket proffsig, tydlig i sin kommunikation, noggrann och duktig på återkoppling. Läs mer

Fredrik L skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Köpte hus. Hjälpsam vid frågor och gör vad han säger. Avslöjade ganska mycket om andra budgivares situation (tak från banken osv), vilket jag tyckte var bra som köpare, men säljaren kanske inte skulle ha gillat det. Läs mer

Johan Strand E skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Jag har köpt en bostadsrätt för 1 725 000 kr.

Mäklaren var serviceminded och gav ett seriöst intryck.

Mäklaren överträffade mina förväntningar.

Nedan följer lite nonsens så att jag kan stänga denna enkät. Tydligen måste svaret vara på minst 30 tecken. Jag utgår från att mäklaren själv vet att han vid denna försäljning hade en nöjd kund.

Men då det kommer ett antal mail om att jag ska besvara frågor angående mäklaren så gör jag detta, förhoppningsvis så slipper jag dessa enkäter nästa gång.

Som sagt, jag har ingenting att klandra mäklaren för. Bra jobbat! Läs mer
  • 2018-08-30

Muhammad Adnan T skrev om Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    She was helpful and answered all of my questions. The process went well without any issues. I am satisfied by the professionalism shown by her and the team. Läs mer
  • 2018-08-28

Evald A skrev om Mindy von Berlepsch en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    hon är en bra och driven mäklare som vi kan rekommendera för nya köpare av en bostad i Järfälla.
    vi köpte en bostad på Axvägen och vi blev proffsmottagna av Mindy och hon gjorde ett gott intryck eftersom hon visste allt om lägenheten och dess skick oberoende vad vi frågade om. Läs mer

Johan G skrev om Mindy von Berlepsch en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Efter ett antal möten med olika mäklare i området så valde vi Mindy som vi fick bästa personkontakten med. Mindy kan verkligen rekommenderas. Hon är proffsig, kunnig och väldigt trevlig. Hon hjälpte oss med alla delar av försäljningen av vår bostadsrätt. Hon var personligen med på fotograferingen och bägge visningarna. En tät kontakt vid budgivning och snabb avslutning för skrivning av kontrakt m.m. Om vi behöver sälja någon mer gång så kan vi absolut tänka oss att kontakta Mindy igen. Läs mer
  • 2018-08-27

José Luis Ordiales C skrev om Mindy von Berlepsch en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Mindy was extremely helpful, responsive and professional the whole time.
    She made sure to present and explain all available options to me and provided guidance based on her experience and the market conditions.

I would recommend her to anyone looking for a professional and friendly broker. Läs mer

Erika T skrev om Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Köpt lägenhet genom Stephanie. Vi tyckte hon var mycket tydlig med allt. Ringde tillbaka och meddelade vad som hände. Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2018-08-13

Jan L skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    När vi köpte vårt nya hus av Malin fick vi: Trevligt bemötande och en snabb och smidig affär. Känns väldigt bra! Läs mer
  • 2018-07-09

Viktoria K skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Sålt en lägenhet. Bra bemötande och positiv med mycket energi. Varit kanonbra! Läs mer
  • 2018-07-06

Niklas B skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Mycket kompetent mäklare med koll på marknaden. Vi sålde en lägenhet i Barkarbystaden vilket just nu (juni 2018) inte är speciellt lätt, men Malin lyckades sälja den till ett pris över förväntan. Malin hade svar på de frågor vi hade och tålamod när försäljningsprocessen tog tid men många visningar. Vi är väldigt nöjda och skulle absolut anlita henne igen i framtiden. Läs mer
  • 2018-07-05

Anders T skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    gick väldigt smidigt.
    Blev väldigt nöjd med priset och inflyttningsdatumet. Läs mer
  • 2018-06-30

Azhar Saleem M skrev om Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    jag har köpt leganhett Tegvägen 20 i Viksjo. Mäklare hjälpte mig att köpa det här. hon är en professionell och trevlig mäklare. Jag är väldigt nöjd med sitt jobb. Jag önskar henne good luck i framtiden Läs mer
  • 2018-06-28

Anne Karin G skrev om Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Jag var redan i kontakt med Stéphanie för snart två år sedan då det var tänkt att vi skulle flytta men så blev det inte.
    När vi nu skulle sälja vårat hus var det självklart att jag skulle ta kontakt med henne igen. Redan vid första mötet kände jag ett förtroende och engagemang. Jag kommer att rekommendera Stéphanie till andra som går i säljtankar. Läs mer
  • 2018-06-19

Angelica Å skrev om Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Sålde min etta. Snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2018-06-07

Nina Angelica H skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Malin är fantastiskt duktig på det hon gör och varm och trevlig.

Trots ett väldigt tufft läge att sälja hus just nu så kämpade hon på och lyckades till slut :) Läs mer
  • Labib A

2018-06-07

Labib A skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Hej Malin Westermark är en mycket kompetent mäklare. Man har haft en hel del kontakter med olika mäklare men Malin slår ut allt. Hon är trevlig, hjälpsam och tänker på kundens bästa. Hon är verkligen cream de la cream när det gäller att jobba som mäklare. Hennes information gällande huset var mycket tydlig. Helt enkelt en tia av tia som mäklare. Mvh Lycklig husägare😄 Läs mer
  • 2018-06-07

Mitzie L skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Malin har hjälp mig sälja min bostadsrätt. Hon är en pigg och glad mäklare som jag varmt kan rekommendera till andra!
    Hon har ett professionellt bemötande och jag kände mig i trygga händer. Läs mer
  • Ismail P

2018-05-24

Ismail P skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    En väldigt tillgänglig och trevlig mäklare med engagemang! Läs mer
  • Tobias L

2018-05-14

Tobias L skrev om Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Försäljning utav en 68kvm bostadsrätt utan bekymmer eller farthinder. Snabbt och oerhört smidig försäljning. Mycket nöjd. / Tobias Läs mer
  • 2018-04-27

Linnea P skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Köpte och sedan sålde min bostadsrätt med hjälp av Malin.
    Malin är en klippa, ligger i framkant med kontakter och information och är en klippa att ha vid sin sida.
    Jag kan varmt rekommendera att använda henne! Läs mer
  • Sven N

2018-04-23

Sven N skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Har sålt mitt radhus på mandelgränd 13
    Blev bemött på ett mycket proffsigt sätt.
    Hade stora förväntningar och det fick jag hade många frågor
    fick alltid svar på dem.
    Så Malin Westermark är verkligen att rekommendera.
    mvh
    Sven Näreaho Läs mer
  • 2018-04-23

Åsa L skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Sålt en lägenhet i Bolinder strand.
    Bra och professionellt bemötande under hela säljprocessen Läs mer
  • 2018-04-21

Mats D skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Vid försäljning av vår bostad har Malin agerat mycket snabbt, professionellt, hjälpsamt, vänligt och korrekt!
    Vi har uppnått vårt försäljningsmål och vill verkligen rekommendera Malin till andra! Läs mer
  • 2018-04-20

Sjs Consulting skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Malin Westermark uppfyllde förväntningarna,
    Malin gjorde mycket bra insats vid vår försäljning, proffsig, trevlig bemötande och ständigt kontaktbar.

Kommer definitivt anlita igen vid försäljning .

Med vänlig hälsning,
    Kerem Läs mer
  • Maria R

2018-04-20

Maria R skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Malin har ett personligt bemötande och det är tydligt att hon vill väl och bryr sig om de hon möter. Glad, trevlig och engagerad! Läs mer
  • 2018-04-20

Peter L skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Malin har gjort en mkt bra insats vid vår försäljning, proffsig, trevlig och ständigt kontaktbar. Läs mer
  • 2018-04-18

Daniella K skrev om Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Var väldigt tillmötesgående och höll mig uppdaterad hela tiden under budgivningen. När budgivningen närmade sitt slut hjälpte hon mig att slutföra det och planerade smidigt in kontraktsskrivningen direkt. Tack! Läs mer

Riddarplatsen 5, 177 24 Järfälla