Alla kategorier Mäklare Stockholms län Järfälla Svenska mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Järfälla
Rekommenderat företag 2016 - Svenska Mäklarhuset Järfälla
Rekommenderat företag 2015 - Svenska Mäklarhuset Järfälla

Svenska Mäklarhuset Järfälla

Riddarplatsen 5, 177 24 Järfälla — Visa karta

Att byta bostad handlar om drömmar, visioner och verklighet. Våra mäklare finns tillgängliga för dig vid rätt tillfällen i livet och ger dig möjligheterna som hjälper dig genom din bostadsaffär. Med fokus på professionalitet, kunskap och god lokalkännedom tar våra mäklare dig genom hela processen, oavsett om du ska köpa eller sälja bostad.

Vi på Svenska Mäklarhuset kan stolt säga att vi är bäst på visningar, något som vi menar genererar en tryggare och mer genomtänkt bostadsaffär för både köpare och säljare.

Med en rejäl visning får du bättre betalt!

Läs vad 269 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Järfälla

• Dragan G
    Dragan G skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Kent Nordh är kunnig och proffsig mäklare ,jag ger honom högsta betyg på alla sätt och vis kan
    honom varmt rekommendera .
  • Malin L
    Malin L skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Malin Westermark är proffsig, noggran, tillmötesgående, trevlig, glad, lätt att prata med.
    Mycket nöjd med min mäklare, skulle varmt rekommendera henne till andra!
  • Mirelle N
    Mirelle N skrev om Yolanda Fransson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    En lättsam, jordnära tjej som verkligen fanns till hands genom försäljningens lopp.
  • Birgitta K
    Birgitta K skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Kent Nordh är en mycket kompetent och kunnig fastighetsmäklare. Han är noggrann, seriös och har lång erfarenhet. Han är mycket mån om sina kunder och det känns väldigt tryggt att anlita Kent.
    Jag kan varmt rekommendera Kent Nordh.
  • David K
    David K skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Vi har varit mycket nöjda med Kent Nordh och skulle varmt rekommendera honom.
  • Stefan T
    Stefan T skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Högsta betyg. Hon gjorde ett mycket bra jobb.
  • Carin H
    Carin H skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Malin har ett mycket professionellt och trevligt agerande. Hon har många egna idéer men är även lyhörd för mina synpunkter som kund samt ställer upp och fixar okonventionella lösningar på ett fantastiskt bra sätt.
  • Raoul E
    Raoul E skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Kent genomförde en mycket effektiv affär med stort engagemang !
  • Tove L
    Tove L skrev om Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Trevlig, tillmötesgående och ärlig! Hon gav intryck av att vara en pålitlig person och det stämde till 100 procent.
    2016-12-19 Stephanie B svarar Tove L
    Hej Tove
    Vilka fina kommentarer. Vi ses i januari på tillträdesdagen. God jul och Gott nytt år
  • Miranda P
    Miranda P skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Professional, efficient, friendly!
  • Annika N
    Annika N skrev om Yolanda Fransson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Trevligt bemötande, lite ihopblandning av namn och adress på kontrakt men det löste vår kontaktperson snabbt.
    Tydligt och ordentlig genomgång
  • Linnea Elisabet K
    Linnea Elisabet K skrev om Yolanda Fransson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Har fungerat okej. Men nöjd med hjälpen i sin helhet
  • Jonas R
    Jonas R skrev om Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Jätte duktig å trevlig. En smidig affär helt enkelt.
    2016-12-19 Stephanie B svarar Jonas R
    Tack Jonas
    Vilket fint betyg, härligt att höra att du har tyckt att det gått smidigt!
    MVH Stéphanie
  • Robin E
    Robin E skrev om Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Vi är otroligt nöjda med Stéphanie som mäklare. Otroligt trevlig och glad när man träffades och man kände sig välkommen när man klev in på visning. Hon skötte allting jättebra och allt gick fort o smidigt. Gav bra information på visningen och var inte för på, utan lät oss gå runt och titta i lugn och ro vilket var väldig skönt.
    2016-12-19 Stephanie B svarar Robin E
    Hej
    Tack för din fina rekommendation. Vad roligt att du har upplevt att allt har gått bra och smidigt. Hoppas att ni kommer trivas i er nya bostad. MVH Stéphanie
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Väldigt duktig, kunnig, trevlig! Lätt att få tag i och lätt att prata med.
    2016-12-19 Stephanie B svarar Jonas B
    Hej Jonas
    Tack för din reco :)
    Att vara tillgänglig är en viktig del i mitt yrke, då ni enkelt ska kunna ställa frågor och få information när det behövs. Hoppas att ni kommit i ordning och trivs i ert nya och egna hem. MVH Stéphanie
  • Johan H
    Johan H skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Bra bemötande både vid köp och försäljning.
  • Raoul O
    Raoul O skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Malin har skött uppdraget alldeles perfekt, mycket tacksam för all hjälp vi fått.
    kan varmt rekommendera Malin som din mäklare !
  • Mirjam W
    Mirjam W skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Kent är nog den bästa mäklare man kan ha att göra med.
    Han är:
    Kunnig och kan området
    Lugn och förtroendeingivande vilket ger stor trygghet
    Seriös och ser alltid till att jag som kund har förstått det vi gått igenom
    Ordnar med kontakter med kommun, Lantmäteriet osv.
    Finns alltid tillgänglig vid frågor, verkar aldrig stressad och hör alltid av sig om något dyker upp. Närvarar vid besiktning och Lantmäteriförättning bl a vilket känns mycket bra för mig som kund.
  • Sima P
    Sima P skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    I have bought an apartment in Järfälla for which Malin Westermark was the broker. I found her a professional broker who you would prefer to deal with. Beside being a good broker, she is a nice and helpful person. She has helped me to understand all the documents, the procedure and answered all my questions. She also provides reminders about what to do next by post/email, which I find quit useful.
    I am happy to recommend her.
  • Linnéa L
    Linnéa L skrev om Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    en tjej som är trevlig och framåt
    2016-12-19 Stephanie B svarar Linnéa L
    Hej Linnea
    Wow, vilket betyg, lycka till med nya bostaden :)
    Med vänlig hälsning Stéphanie
  • Fadi Y
    Fadi Y skrev om Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Väldigt bra och smidigt mäklare
    2016-12-19 Stephanie B svarar Fadi Y
    Tack Fadi för din reco, vad härligt att höra. Vi ses i januari vid tillträdet av er nya bostad. MVH Stéphanie
  • Ingela E
    Ingela E skrev om Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    En fantastisk mäklare!! Engagerad. Gav oss bra information om allting innan visningen.
    Snabb återkoppling och info efter visningen, om hur budgivningen fortlöpte.
    Med hennes lugna och förtroendeingivande sätt att vara på, så förstår vi att eventuella köpare känner sig trygga.
    2016-12-19 Stephanie B svarar Ingela E
    Hej Ingela och Sören
    Vilka ord, vad glad jag blir av er fina rekommendation. Hoppas att ni får en härlig jul och gott nytt. Vi ses i februari. MVH Stéphanie
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Vi rekommenderar å det varmaste mäklare Kent Nordh!
    Vi har både köpt och sålt med honom och vi har varit jättenöjda vid båda tillfällen! Kent är den bästa mäklare som vi anlitat under åren och framförallt är det för den trygghet som man känner både som säljare och köpare. Han är alltid glad, tillmötesgående och lyhörd. Dessutom kände vi att han var både inläst på objektet han sålde till oss men också engagemanget vid en försäljning. Från start till mål har vi verkligen uppskattat det lugn och positivitet som Kent haft!
    Vi önskar honom all lycka till nu när vi lämnat Järfälla och Stockholm!
  • Bertil N
    Bertil N skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Kent är en mäklare som kan se med andra ögon. Ett foto måste vara perfekt i hans ögon. Annorlunda men ändå äkta
  • Lars B
    Lars B skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Det har fungerat snabbt och bra samt enkelt Är nöjd
  • Anne-charlotte E
    Anne-charlotte E skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Malin Westermark är den trevligaste mäklare jag har träffat!Allt fungerade så smidigt! Högsta betyg!
  • Marianne A
    Marianne A skrev om Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Mycket trevlig professionell och hjälpsam
    2016-12-19 Stephanie B svarar Marianne A
    Tack Marianne för din reco. Vad roligt att du har upplevt mig som hjälpsam och professionell. Lycka till med ditt nya boende i Bromma. MVH Stéphanie
  • Kurt R
    Kurt R skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    En kunnig och påläst mäklare som kan sina objekt.
  • Sara S
    Sara S skrev om Yolanda Fransson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Super nöjd verkligen och mycket bra kontakt med mäklare.
  • Ingrid R
    Ingrid R skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    En toppen mäklare, kunnig, trevlig, positiv.
  • Hedeel R
    Hedeel R skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Kent har varit Tålmodig, trevlig, engagerad, hjälpsam. Han har kommit med förslag och tips för oss som köpare.
    Bästa mäklare :)
  • Jimmy B
    Jimmy B skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Jag upplevde Kent som mycket kunnig och trygg. Under hela förloppet hade/ har jag stort förtroende för honom. Har faktiskt inget negativt att skriva
  • Nawar A
    Nawar A skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Köpt bostadsrättslägenhet på distans utan att fysisk träffas. Mycket trevlig och proffsig hantering. Full poäng. Kan inte bli nätter. Vi är väldigt nöjda.
  • Sean M
    Sean M skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Professionellt och smidigt, inga konstigheter när vi träffades på kontraktskrivningen och sen på tillträdesdagen.

Fick med en pärm med mycket nyttiga information angående övertagandet av lägenheten och tydliga instruktioner i ett brev senare vad man ska tänka på innan man tillträder. Som bostadsköpare rekommenderar jag varmt Malin och Svenska Mäklarhuset Järfälla.
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Mycket bra mäklare. Seriös och proffsig. Allt gick smidigt.
  • Louise R
    Louise R skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Oehört trevlig mäklare som trots omständiga kunder alltid har ett muntert bemötande! Borde få pris för årets mäklare! Kunnig och seriös med sitt arbete!
    I sin helhet med bostadsaffären kan jag inte ge annat än toppbetyg! Hon har varit med från start till slut, man kan verkligen bolla frågor eller funderingar med henne, även om dessa blir något repetativa :)
  • Anna-lena Å
    Anna-lena Å skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Trevlig mäklare, noggrann, tillmötesgående och uppföljande.
  • Per W
    Per W skrev om Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Mäklaren upplevs som kunnig och trevlig. Bra på alla sätt alltså.
    2016-12-19 Stephanie B svarar Per W
    Hej Per
    Tack för din Reco. Vad glad jag blir av din fina kommentar. MVH Stéphanie
  • Victoria K
    Victoria K skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Malin och är supernöjda. Bra komunikation och information längs hela processen. Öppen och korrekt mäklare!
  • Cornelia A
    Cornelia A skrev om Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Nice and good contact, all discussions were in English. Very helpful, no complications
    2016-12-19 Stephanie B svarar Cornelia A
    Hi Cornelia
    Thanks for your reco. I hope that you enjoy your new home. Let me know if you have any questions in the future. BR Stéphanie
  • Harri K
    Harri K skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Vi har fått bästa möjliga service under hela säljprocessen, allt har fungerat fantastiskt bra. Vi har fått tips och råd inför försäljningen och har känt oss trygga under hela resans gång.
    Kan varmt rekommendera Kent!
  • Isak K
    Isak K skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Mycket duktig mäklare. Rekommenderas varmt!
  • Liudmila L
    Liudmila L skrev om Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Känns nöjd med allt. Jag skulle vilja rekommendera Stephenie Berndtsson till alla som vill köpa eller sälja bostad.
    2016-12-19 Stephanie B svarar Liudmila L
    Tack Liudmilla för din fina Reco. Hoppas ni är nöjda med er nya bostad och att ni trivs. Välkommen in på en fika om du har vägarna förbi kontoret. MVH Stéphanie
  • Nathalie L
    Nathalie L skrev om Yolanda Fransson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Yolanda Fransson har varit mycket lätt att få tag i via telefon och mail. Väldigt trevlig och engagerad
  • Gösta W
    Gösta W skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Mycket bra ! Jag är nöjd på alla sätt och vis. Han gjorde ett bra jobb skulle anlita honom igen.
  • Anders Ö
    Anders Ö skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Kent är en riktigt proffsig mäklare!
  • Jan N
    Jan N skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Malin är mycket kunnig och professionell i sitt utövande. Malin inger ett tryggt förtroende.
    //Janne
  • Ulan Z
    Ulan Z skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Kent Nordh är jätte trevlig mäklare!! Duktig att förklara alla detaljer. Jag var heeeelt nöjd med hans servis och hade absolut ingen problem! I framtid, kommer söka hans servis igen, om kommer sälja min lägenhet..stort tack Svenska Mäklarhuset Järfälla och Kent Nordh!!! Mvh nöjd kund
  • Steen B
    Steen B skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Jag tycker att Malin lyssnar bra, inte bara på säljaren, utan även på mig som köpare. Alt har gått smidigt, finns där bekymmer, så löser hon det.

/Steen
  • Rodi G
    Rodi G skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Den absolut bästa mäklaren, mycket trevlig och hjälpasm.

Riddarplatsen 5, 177 24 Järfälla