Alla kategorier Mäklare Stockholms län Järfälla Svenska Mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Järfälla

Svenska Mäklarhuset Järfälla

Riddarplatsen 5, 177 24 Järfälla — Visa karta

Välkommen till Svenska Mäklarhuset i Järfälla!

Vi är din mäklare här i Järfälla och Jakobsberg. Förutom marknaden kan vi både områden, föreningar och utbudet av skolor, restauranger och allt som finns här i kommunen. Vi jobbar alltid hårt med fokus på att du som kund ska bli så nöjd som möjligt med din affär.

När du anlitar oss får du verkligen mäklare som alltid levererar hög kvalitet och ligger i framkant. Kom in till oss på kontoret så berättar vi mer och ger dig en kostnadsfri värdering. Vi bryr oss om dig på riktigt!

Läs vad 417 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Järfälla

• Patrick T skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Supernöjd med allt vid köpet av vår bostadsrätt! Läs mer
  • Karolina P skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Nu sålt 2 bostäder med hjälp av Malin. Fantastiskt lätt att ha att göra med, snabba svar, ärlig o rak och mycket kunnig. Det här varit enkelt att ha en dialog med henne, hon lyssnar och kommer med förslag. Har bara gott att säga om Malin Läs mer
  • Annie B skrev om Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Jag kände mig personligt utvald till just min lägenhet som jag köpte via Stéphanie. Jag hade lite kris att hitta en lägenhet som jag skulle kunna acceptera och att det var bråttom. Jag fick ett sms om lägenheten och jag föll pladask. Jag skulle bara ha den. Det var som att komma hem.
    Jag hade inga förväntningar jag ville bara inte ha bottenskrapet och när jag fick det där sms:et efter att ha sett många lägenheter så blev jag så glad.
    Allt gick väldigt fort och det är jag så glad över. Jag sålde nämligen ett hus där de nya ägarna skulle flytta in tidigt. Läs mer
  • Violet Maria B skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Vi har sålt vår villa med hjälp av Malin.
    Malin är en klippa, hon hjälpte oss med det mesta. Läs mer
  • Tomas N skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Kan bara varmt rekommendera Kent till att försälja Din bostad. Han överträffade alla min höga förväntningar på en bra mäklare! Han har lång erfarenhet, god lyssnare, vänlig och professionell. Märks att han varit med och mäklat bostäder både under hög- och lågkonjunktur.
    Han är mån om att beskriva även de mjuka faktorerna i boendet och känslan det är att bo och leva i det aktuella området. Högsta betyg utan tvekan! Läs mer
  • Ugur B skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Mycket bra mäklare. Rak på sak. Mycket hjälpsam, nogrann som tänker både på köparens och säljarens bästa. Gav mycket förtroende. Läs mer
  • Per Olof C skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Proffsig och trevlig. Smidig och snabb affär.
    Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Tina C
    Tina C skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Trevlig och mycket bra mäklare, pålitlig, trygg, hjälpsam, kan ibland vara lite svår att få tag i, men då täcker de upp med mäklare nummer två. Så jag är mycket nöjd och kommer definitivt använda samma mäklare framöver vid behov. Läs mer
  • Lennart W skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Proffsigt bemötande rakt igenom! Att Kent dessutom fick bostaden såld till ett mycket bra pris under hand i dagens marknad var imponerande. Läs mer
  • Claudia Sora N skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Sålt villa i Barkarby. Kent är mycket kunnig, noggrann, tydlig och trevlig. Läs mer
  • Oscar E skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Sålt och köpt.
    Seriös, ärlig och jordnära Läs mer
  • Lina V skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Mycket proffsig, tydlig i sin kommunikation, noggrann och duktig på återkoppling. Läs mer
  • Fredrik L skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Köpte hus. Hjälpsam vid frågor och gör vad han säger. Avslöjade ganska mycket om andra budgivares situation (tak från banken osv), vilket jag tyckte var bra som köpare, men säljaren kanske inte skulle ha gillat det. Läs mer
  • Johan Strand E skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Jag har köpt en bostadsrätt för 1 725 000 kr.

Mäklaren var serviceminded och gav ett seriöst intryck.

Mäklaren överträffade mina förväntningar.

Nedan följer lite nonsens så att jag kan stänga denna enkät. Tydligen måste svaret vara på minst 30 tecken. Jag utgår från att mäklaren själv vet att han vid denna försäljning hade en nöjd kund.

Men då det kommer ett antal mail om att jag ska besvara frågor angående mäklaren så gör jag detta, förhoppningsvis så slipper jag dessa enkäter nästa gång.

Som sagt, jag har ingenting att klandra mäklaren för. Bra jobbat! Läs mer
  • Muhammad Adnan T skrev om Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    She was helpful and answered all of my questions. The process went well without any issues. I am satisfied by the professionalism shown by her and the team. Läs mer
  • Evald A skrev om Mindy von Berlepsch en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    hon är en bra och driven mäklare som vi kan rekommendera för nya köpare av en bostad i Järfälla.
    vi köpte en bostad på Axvägen och vi blev proffsmottagna av Mindy och hon gjorde ett gott intryck eftersom hon visste allt om lägenheten och dess skick oberoende vad vi frågade om. Läs mer
  • Johan G skrev om Mindy von Berlepsch en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Efter ett antal möten med olika mäklare i området så valde vi Mindy som vi fick bästa personkontakten med. Mindy kan verkligen rekommenderas. Hon är proffsig, kunnig och väldigt trevlig. Hon hjälpte oss med alla delar av försäljningen av vår bostadsrätt. Hon var personligen med på fotograferingen och bägge visningarna. En tät kontakt vid budgivning och snabb avslutning för skrivning av kontrakt m.m. Om vi behöver sälja någon mer gång så kan vi absolut tänka oss att kontakta Mindy igen. Läs mer
  • José Luis Ordiales C skrev om Mindy von Berlepsch en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Mindy was extremely helpful, responsive and professional the whole time.
    She made sure to present and explain all available options to me and provided guidance based on her experience and the market conditions.

I would recommend her to anyone looking for a professional and friendly broker. Läs mer
  • Erika T skrev om Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Köpt lägenhet genom Stephanie. Vi tyckte hon var mycket tydlig med allt. Ringde tillbaka och meddelade vad som hände. Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Jan L skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    När vi köpte vårt nya hus av Malin fick vi: Trevligt bemötande och en snabb och smidig affär. Känns väldigt bra! Läs mer
  • Viktoria K skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Sålt en lägenhet. Bra bemötande och positiv med mycket energi. Varit kanonbra! Läs mer
  • Niklas B skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Mycket kompetent mäklare med koll på marknaden. Vi sålde en lägenhet i Barkarbystaden vilket just nu (juni 2018) inte är speciellt lätt, men Malin lyckades sälja den till ett pris över förväntan. Malin hade svar på de frågor vi hade och tålamod när försäljningsprocessen tog tid men många visningar. Vi är väldigt nöjda och skulle absolut anlita henne igen i framtiden. Läs mer
  • Anders T skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    gick väldigt smidigt.
    Blev väldigt nöjd med priset och inflyttningsdatumet. Läs mer
  • Azhar Saleem M skrev om Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    jag har köpt leganhett Tegvägen 20 i Viksjo. Mäklare hjälpte mig att köpa det här. hon är en professionell och trevlig mäklare. Jag är väldigt nöjd med sitt jobb. Jag önskar henne good luck i framtiden Läs mer
  • Anne Karin G skrev om Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Jag var redan i kontakt med Stéphanie för snart två år sedan då det var tänkt att vi skulle flytta men så blev det inte.
    När vi nu skulle sälja vårat hus var det självklart att jag skulle ta kontakt med henne igen. Redan vid första mötet kände jag ett förtroende och engagemang. Jag kommer att rekommendera Stéphanie till andra som går i säljtankar. Läs mer
  • Angelica Å skrev om Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Sålde min etta. Snabbt och smidigt. Läs mer
  • Nina Angelica H skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Malin är fantastiskt duktig på det hon gör och varm och trevlig.

Trots ett väldigt tufft läge att sälja hus just nu så kämpade hon på och lyckades till slut :) Läs mer
  • Labib A
    Labib A skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Hej Malin Westermark är en mycket kompetent mäklare. Man har haft en hel del kontakter med olika mäklare men Malin slår ut allt. Hon är trevlig, hjälpsam och tänker på kundens bästa. Hon är verkligen cream de la cream när det gäller att jobba som mäklare. Hennes information gällande huset var mycket tydlig. Helt enkelt en tia av tia som mäklare. Mvh Lycklig husägare😄 Läs mer
  • Mitzie L skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Malin har hjälp mig sälja min bostadsrätt. Hon är en pigg och glad mäklare som jag varmt kan rekommendera till andra!
    Hon har ett professionellt bemötande och jag kände mig i trygga händer. Läs mer
  • Ismail P
    Ismail P skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    En väldigt tillgänglig och trevlig mäklare med engagemang! Läs mer
  • Tobias L
    Tobias L skrev om Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Försäljning utav en 68kvm bostadsrätt utan bekymmer eller farthinder. Snabbt och oerhört smidig försäljning. Mycket nöjd. / Tobias Läs mer
  • Linnea P skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Köpte och sedan sålde min bostadsrätt med hjälp av Malin.
    Malin är en klippa, ligger i framkant med kontakter och information och är en klippa att ha vid sin sida.
    Jag kan varmt rekommendera att använda henne! Läs mer
  • Sven N
    Sven N skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Har sålt mitt radhus på mandelgränd 13
    Blev bemött på ett mycket proffsigt sätt.
    Hade stora förväntningar och det fick jag hade många frågor
    fick alltid svar på dem.
    Så Malin Westermark är verkligen att rekommendera.
    mvh
    Sven Näreaho Läs mer
  • Åsa L skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Sålt en lägenhet i Bolinder strand.
    Bra och professionellt bemötande under hela säljprocessen Läs mer
  • Mats D skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Vid försäljning av vår bostad har Malin agerat mycket snabbt, professionellt, hjälpsamt, vänligt och korrekt!
    Vi har uppnått vårt försäljningsmål och vill verkligen rekommendera Malin till andra! Läs mer
  • Sjs Consulting skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Malin Westermark uppfyllde förväntningarna,
    Malin gjorde mycket bra insats vid vår försäljning, proffsig, trevlig bemötande och ständigt kontaktbar.

Kommer definitivt anlita igen vid försäljning .

Med vänlig hälsning,
    Kerem Läs mer
  • Maria R
    Maria R skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Malin har ett personligt bemötande och det är tydligt att hon vill väl och bryr sig om de hon möter. Glad, trevlig och engagerad! Läs mer
  • Peter L skrev om Malin Westermark en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Malin har gjort en mkt bra insats vid vår försäljning, proffsig, trevlig och ständigt kontaktbar. Läs mer
  • Daniella K skrev om Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Var väldigt tillmötesgående och höll mig uppdaterad hela tiden under budgivningen. När budgivningen närmade sitt slut hjälpte hon mig att slutföra det och planerade smidigt in kontraktsskrivningen direkt. Tack! Läs mer
  • Mikaela Z skrev om Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Stephanie var väldigt trevlig och gav mig bra råd och stöttning genom min första försäljning. Läs mer
  • Lina M
    Lina M skrev om Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Vi är supernöjda med Stéphanie. Hon har under hela försäljningsprocessen varit det bästa bollplanket. Hon har tålamod och ger både tips och råd utifrån en realistisk bild av försäljningsläget. Vi kan varmt rekommenders Stéphanie! Läs mer
  • Magnus M skrev om Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Trygg och professionell. Vi är jättenöjda! Läs mer
  • Lennart Ö skrev om Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Mycket bra bemötande och har full förståelse av människors önskan/önskningar gällande sin försäljning av sitt boende. Läs mer
  • Gina S skrev om Stéphanie Berndtsson en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Jag måste tacka Stéphanie för hennes arbetsinsats på försäljningen av lägenheten. Hon är effektiv, professionell och håller god kommunikation med alla parter. Rekommenderar Stéphanie till alla kommande säljare. Läs mer
  • Jeanette E skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Sålt parhus, bemötandet var erfanehet, positivism, uträknat och ’det här grejar vi’

Han bemötte oss professionellt, gav svar på det vi undrade och såg till att affären gick i lås. Supernöjd! Läs mer
  • Elin K skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Seriös och lyhörd gentemot oss som köpare. Upplevdes kunnig och vänlig. Läs mer
  • Åse B skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Kent Nordh är trevlig, kunnig och erfaren.
    Mycket bra bemötande och återkopplar. Vi har använt oss av honom i tre lägenhetsförsäljningar och nu köpte vi vårt hus av honom. Mycket nöjda och kan med varm hand rekomendera honom till andra. :-) Läs mer
  • Robin B skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Kent är mycket tillmötesgående samt lugn, saklig och professionell. Man stannar gärna kvar och pratar med honom vid visning,istället för att fly som med vissa andra hetsiga mäklare.
    Rekomenderar Varmt Kent för mäklaruppdrag. Läs mer
  • John E skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Vi har köpt ett parhus som Kent förmedlade. Väldigt trevlig och tillmötesgående. Han var väldigt noggran och mån om oss som kunder. Läs mer
  • Sophie E skrev om Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Kent hade ett gott bemötande och var trevlig, tillgänglig per telefon och kunde området bra. Jag kan tänka mig att sälja med Kent i framtiden då han gjorde gott intryck på oss som köpare. Läs mer

Riddarplatsen 5, 177 24 Järfälla