Svenska Mäklarhuset Johanneshov

Svenska Mäklarhuset Johanneshov

Välkommen till Svenska Mäklarhuset Johanneshov!

När du anlitar oss får du mäklare som verkligen brinner för nöjda kunder. Vi älskar vårt jobb och jobbar alltid stenhårt för att du ska hitta rätt bland alla bostadsrätter och villor här i trevliga Johanneshov.

Vi har massor av erfarenhet av mäklarbranschen. Oss kan du fråga om vad som helst under hela bostadsaffären. Dessutom har vi en stor kundkrets och känner till både köpare och säljare i området. Kom förbi på kontoret och berätta om dina planer så bjuder vi på en fri värdering.

425 omdömen om Svenska Mäklarhuset Johanneshov

Sedan starten hos Reco 2019
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    2023-01-23 Verifierad kund
    Sanna är en toppen person och utmärkt mäklare. Vi kan starkt rekommendera henne och om möjlighet finns så kommer vi anlita henne nästa gång också :)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    2023-01-21 Verifierad kund
    Väldigt tillmötesgående och gjorde köpet av lägenhetsköpet väldigt smidigt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Gawell en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    2022-12-21 Verifierad kund
    Mycket proffsigt bemötande och rak kommunikation genom hela försäljningen, vi är väldigt nöjda med Gabriels arbete genom hela processen,
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Gawell en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    2022-12-19 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett bra sätt.Bostadsaffären blev till vår belåtenhet.

Allt var förberett inför kontraktskrivningen.

Gabriel är en trwvlig mäklare.
    • Björkhagen
    2022-12-19 Verifierad kund
    Gabriel gav ett genuiun, tryggt och proffsigt intryck. Han skötte kontakten och affären på ett smidigt sätt och såg til att både säljarna och vi köpare blev nöjda. Rekommenderar!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Pranjic en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    2022-12-15 Verifierad kund
    Jag fick en väldigt bra känsla när jag först mötte mäklaren. Hon höll en bra kontakt genom hela försäljningen och jag blev verkligen nöjd. Jag skulle definitivt anlita henne igen.
    Kul att höra! Jag finns självklart här vid eventuella frågor eller funderingar och önskar dig ett stort lycka till med allt. Allt gott:) Sandra Pranjic
    2022-12-11 Verifierad kund
    Sanna är väldigt kunnig och trevlig, enkel att få kontakt med, svarar alltid på frågor (även dem där hon i sin tur behöver kontakta någon) och ger tydlig information. Med hennes hjälp fann jag slutligen en passande bostad och jag känner mig trygg att genomföra affären med henne som mäklare. Högsta betyg från min sida, kan varmt rekommendera!
    • Hammarby Sjöstad
    2022-12-09 Verifierad kund
    Supersmidigt att göra affär med hjälp av Sanna, väldigt trevlig och kommunikativ.
    2022-12-09 Verifierad kund
    Proffsigt och trevligt bemötande. Klart och tydligt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Pranjic en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    2022-11-23 Verifierad kund
    Tydlig i kommunikation, snabb på att återkoppla, mycket trevligt intryck. Rekommenderas!
    Stort tack Malin, så kul att få hjälpa till med detta och stort stort grattis till dig! Sandra Pranjic
    2022-11-23 Verifierad kund
    Är supernöjd med Sandras insats och kan varmt rekommendera henne! Inte bara får ni en toppenmäklare som är lyhörd, strategisk och förtroendeingivande, utan dessutom en härlig person som förgyller kontakten! Varje steg på vägen till försäljning togs gemensamt och var noga avvägt för att få bästa möjliga resultat och trygghet trots en svajig marknad. Dessutom kom hennes goda lokalkännedom till god användning även för mig när jag utvärderade mitt nästa köp. Tack Sandra!
    Det är såna som dig som gör mitt jobb extra roligt. Stort tack för förtroendet och för den här tiden. Nu är det dags för nya äventyr!! :D Sandra Pranjic
    2022-11-22 Verifierad kund
    Mycket proffsig mäklare som är trygg och tog oss igenom säljprocessen på bästa sätt!
    2022-11-22 Verifierad kund
    Allt jag har att säga är att Sandra var kanon!
    Detsamma till dig! Stort grattis och välkommen till Höjden, du kommer stormtrivas :) Sandra Pranjic
    2022-11-20 Verifierad kund
    Proffsigt och snabbt från intag till kontraktsskrivning. Kommer att rekommendera henne till andra
    2022-11-19 Verifierad kund
    Motsvarade verkligen förväntningarna.
    Tydlig och korrekt.
    Kunnig.
    Pålitlig.
    • Skärmarbrink / Hammarbyhöjden
    2022-11-13 Verifierad kund
    Väldigt duktig och trevlig. Otroligt bra lokalkännedom. Vi är supernöjda!
    Stort tack för fina ord, nya äventyr väntar och jag önskar er stort lycka till. Ni har varit fantastiska genom hela processen! Sandra Pranjic
    • Skärmarbrink / Hammarbyhöjden
    2022-11-13 Verifierad kund
    Sandras bemötande och engagemang när jag köpte min lägenhet var helt outstanding! Hon var påläst, trevlig och gjorde sitt yttersta för att lägenhetsköpet skulle gå igenom.
    Så fint omdöme och kan vara säga detsamma, 5/5 stjärnor till dig och för ett fint samarbete :D Sandra Pranjic
    2022-11-01 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och Sandra levererade över förväntan. Kan verkligen rekommendera henne!
    Kul att höra, tack för förtroendet. Vidare till nya äventyr :) Sandra Pranjic
    2022-10-30 Verifierad kund
    Braa och positivt bemötande! Smidiga kontakter och tydlig information.
    Tack för ett fint omdöme! Välkommen tillbaka :D Sandra Pranjic
    • Hammarbyhöjden/Skärmarbrink
    2022-10-28 Verifierad kund
    Sandra är toppen! Pålitlig och tydlig i sin kommunikation.
    Kul att höra Maria, det kommer bli toppen det här. Tack för ett härligt samarbete :) Sandra Pranjic
    2022-10-25 Verifierad kund
    Sandra gjorde en mycket bra insats under hela säljprocessen. Trots det något skakiga läget på bostadsmarknaden gav hon bra råd under resans gång. Hon gav ett kompetent och lugnt intryck. Hon infriade alla förväntningar.
    Tack snälla för ett fint omdöme och för att jag fick hjälpa dig med förmedlingen av din bostad :) Sandra Pranjic
    2022-10-25 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande. Kunde svara på de frågor jag hade.
    Kul att höra, hoppas att du kommer stormtrivas :) Sandra Pranjic
    2022-10-20 Verifierad kund
    Sanna är otroligt professionell, kommunikativ och driven. Hon var snabb på att återkoppla till oss under hela processen samtidigt som hon också hade bra dialog med alla intressenter. Vi var väldigt nöjda med att ha Sanna som vår mäklare och kan verkligen rekommendera henne!
    2022-10-20 Verifierad kund
    Proffsig, tillgänglig och tydlig. Rekommenderar Sanna varmt.
    2022-09-27 Verifierad kund
    Gabriel är en duktig, pålitlig, trevlig och professionell mäklare med många års erfarenhet i branschen. Detta märktes genom hans kunskap, lokalkännedom och arbetssätt. Som säljare kände vi oss helt trygga i Gabriels händer och han skötte försäljningsprocessen så smidigt med toppen service, stort engagemang och utomordentlig kommunikation. Vi rekommenderar varmt att anlita Gabriel som mäklare!
    2022-09-22 Verifierad kund
    Sandra var oerhört proffsig, trevlig och tillmötesgående genom hela köpet.
    Tack snälla Anna, och tack för ett fint samarbete, ses på tillträdet :) Sandra Pranjic
    2022-09-21 Verifierad kund
    Sanna överträffade alla mina förväntningar. Otroligt professionell, effektiv, förstående och flexibel inför mina behov som säljare. Tydlig och tät kommunikation. Det blev en jättesmidig försäljning och flytt tack vare Sanna och de partners som hon arbetar med och rekommenderade (fotograf, homestylare, städfirma) Rekommenderar starkt!
    2022-09-19 Verifierad kund
    Jag blev väldigt bra bemött och Sandra är väldigt trevlig!
    Hade inga förväntningar när jag klev in i lägenheten men blev glatt överraskad.
    Sandra skötte vår affär smidigt och var väldigt behjälplig genom hela processen!
    Kul att höra, äntligen har ni hittat rätt, kommer bli superbra det här:) Sandra Pranjic
    2022-09-19 Verifierad kund
    Sandra var både trevlig, tydlig och lyhörd under vår kontakt. Hon tog sig gott om tid för oss och var mycket tillgänglig och serviceinriktad.
    Tack snälla Jonas, nu hoppas jag att ni hittar ett drömboende :) Sandra Pranjic
    2022-09-05 Verifierad kund
    Gabriel var smidig och lyhörd. Han gjorde sitt yttersta för att knyta ihop affären. Rekommenderas!
    2022-08-31 Verifierad kund
    Otroligt nöjd med Sanna! Hon är så proffsig och trevlig att man inte vill annat än att köpa och sälja lägenheter med hjälp av henne.
    Jag kan verkligen rekommendera Sanna!
    2022-08-25 Verifierad kund
    Erfarna mäklare som vi litar fullt ut på. Tack för ännu en grym affär!
    2022-08-22 Verifierad kund
    Andra gången vi väller att anlita Sanna, och vi är lika nöjda som sist. Sanna är pålitlig, tydlig alltid lika trevlig att ha att göra med.
    2022-08-15 Verifierad kund
    Superbra kommunikation, tillgänglig, lyhörd, snabb, och eftertänksam person. Rekommenderas varmt!
    Tack snälla för ett fint omdöme, det har varit superkul att få hjälpa dig/er med detta :) Sandra Pranjic
    2022-07-27 Verifierad kund
    Super trevlig men en extrem förmåga att på ett pedagogiskt och bra sätt hjälpa till i processen. Alltid tillgänglig för att svara på frågor eller liknande, 5/5.
    Stort tack för ett fint omdöme. Ni kommer älska området!:) Sandra Pranjic
    2022-07-22 Verifierad kund
    Engagerad, kommunikativ och levererar över förväntan. Rekommenderar Sandra och svenska mäklarhuset i hammarbyhöjden starkt.
    Tack snälla för fina ord, det har varit en fröjd att få hjälpa er med detta. Önskar er ett stort lycka till och vill ni tillbaka till området så vet ni vart vi finns. Allt gott och trevlig sommar :) Sandra Pranjic
  • Douglas S
    2022-07-22 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och jätte bra service.
    Tack så jättemycket. Det var bara roligt att få hjälpa er hitta ett hem, ni kommer älska området, det är jag säker på :) Sandra Pranjic
    2022-07-20 Verifierad kund
    Vi köpte utav Sandra Pranjic och är verkligen super nöjda.
    Trevligt och snabbt bemötande under hela processen.
    Vi kände oss så väl bemötta redan från första samtalet. Aldrig känt oss så trygga i en affär. Sandra gör verkligen det där lilla extra. Allt från visning till olika tips om närområdet. Det hon inte är säker på kollar hon direkt upp och återkommer inom kort.
    Ska vi sälja i framtiden så är Sandra ett säkert förstaval för oss.
    Åh vad glad jag blir. Stort tack och jag hoppas verkligen att ni kommer trivas. Ha en fin semester nu! :) Sandra Pranjic
    • Hammarbyhöjden/Skärmarbrink
    2022-07-11 Verifierad kund
    Superprofessionell, ärligt och omtänksam.
    2022-07-01 Verifierad kund
    Sandra was extremely helpful, open, transparent, and reliable through the whole process, always available to answer our questions. Bra jobbat!
    Thank you Joan, that makes me so happy to hear, im glad you guys found a home that you liked and that you were happy with the process. See you guys soon and take care,
    Best Sandra :)
    Sandra Pranjic
    2022-06-28 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande, professionellt och flexibelt. Mycket nöjda!
    2022-06-20 Verifierad kund
    Återigen fick Sanna uppdraget att sälja en lägenhet åt mig. Det har varit en lång och utdragen process pga marknaden är som den är men Sanna har varit otrolig hela vägen. Hon är oerhört professionell, trevlig, lyhörd och tillgänglig. Rekommenderas varmt!
    2022-06-13 Verifierad kund
    Sanna var lyhörd och engagerad i vår försäljningsprocess. Vi upplevde Sanna som kompetent, trygg och tillgänglig. Vi är nöjda med försäljningen och rekommenderar Sanna varmt!
    2022-06-13 Verifierad kund
    Jag tycker Sanna har gjort ett strålande jobb från visning till kontraktskrivning. Hon är tydlig med information, förskönar inget på något sätt, förklarar om det finns några skavanker med lägenheten eller om det finns något man bör tänka på. Snabb och schysst att ha att göra med! Rekommenderas varmt.
    2022-06-11 Verifierad kund
    Sanna är otroligt trevlig och har varit en mycket trygg mäklare som navigerat affären proffesionellt hela vägen!
    2022-06-08 Verifierad kund
    Snabb och trevlig! Nackdel dock att det Var svårt att komma till avslut med köpare.
    Hej, tyvärr så kom vi ut med lägenheten mitt i dippen med räntehöjningar och oroligheter som ledde till många avvaktande och osäkra spekulanter, vilket i sin tur ledde till att det drog ut på tiden. Hoppas ni iallafall är nöjda med all den tid jag lagt ner för att hitta rätt köpare och för att komma till avslut. Allt gott. Sanna Pickelner
    2022-05-29 Verifierad kund
    Bra och hjälpsam! Tror alla inblandade blev nöjda!
    • Björkhagen/Hammarbyhöjden
    2022-05-21 Verifierad kund
    Sanna skapade trygghet genom hela affären, både för oss som säljare och för köparen
    2022-05-20 Verifierad kund
    Mycket engagerad och kunnig mäklare. Dessutom väldigt trevlig!
    2022-05-19 Verifierad kund
    Toppen bemötande!
    Tack Timur, stort grattis igen, nu har ni äntligen hittat rätt :) Sandra Pranjic