Svenska Mäklarhuset Johanneshov

Finn Malmgrens väg 9, 121 38 Johanneshov — Visa karta

Välkommen till Svenska Mäklarhuset Johanneshov!

När du anlitar oss får du mäklare som verkligen brinner för nöjda kunder. Vi älskar vårt jobb och jobbar alltid stenhårt för att du ska hitta rätt bland alla bostadsrätter och villor här i trevliga Johanneshov.

Vi har massor av erfarenhet av mäklarbranschen. Oss kan du fråga om vad som helst under hela bostadsaffären. Dessutom har vi en stor kundkrets och känner till både köpare och säljare i området. Kom förbi på kontoret och berätta om dina planer så bjuder vi på en fri värdering.

Läs vad 169 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Johanneshov

• 2020-08-11

Vinita L skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Köpte lägenhet via Sanna. Mycket tillmötesgående, informativ och snabb på att svara genom hela processen. Hon visar på ett tydligt sätt att hon månar om både köpare och säljare.

Kommer absolut att kontakta henne om jag vill sälja i framtiden och även rekommendera henne vidare! Läs mer
  • 2020-08-10

Laura B skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Jättesnällt och hjälpsam, vi köpte en lägenhet och hon levde upp alla förväntningar. Läs mer
  • 2020-08-09

Andrea P skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    We just bought an apartment in Skärmarbrink with Sanna as our mäklare. The communication with her was really easy and she answered quickly at all our questions regarding the needs and expectations of the sellers, possible renovations, the economy of the BRF, etc.
    She also organized for us a second visit of the apartment, and of the BRF common rooms, which was really nice.

From the perspective of a foreigner, not fluent in Swedish, she made all the process from the vining to the contract signature really smooth and easy to understand. I would definitely rely on Sanna as a mäklare! Läs mer
  • 2020-07-27

David J skrev om Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Toppenbra service, finns inget att klaga på. Informativ och guidande genom hela köp-processen. Läs mer
  • 2020-07-22

Johan K skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Har både köpt och sålt lägenhet via Sanna som ger ett utmärkt och professionellt stöd vid båda situationerna. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2020-07-18

Kerstin B skrev om Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Liten trea Hammsrbyhöjden 54 m2 med fönster åt
    flera håll
    A Mokos trodde vi kunde få drygt 3milj för lägenheten, vilket
    överraskade mig.
    A. Mokos var alltid redo att svara på ev frågor. På ett vänligt och förekommanxe sätt.
    Samarbetet m A. Mokos överträffade mina förväntningarbåde vad gäller försäljningspris och bemötande Läs mer
  • 2020-07-12

Mats R skrev om Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Jag har köpt en lgh. Alexandra var trevlig och ordnade allt snabbt och smidigt, trevligt bemötande överlag.
    Hon levde upp till alla mina förväntningar!

Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Elena P

2020-07-06

Elena P skrev om Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Alexandra, som har varit professionell, snabb, öppen och flexibel genom processen. Läs mer
  • 2020-07-01

Thor W skrev om Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Kunde ha varit tydligare med att banken behövde godkänna objektet och varnat för att det kunde ta några dagar. Läs mer
  • 2020-06-26

Ida M skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Jag har både köpt & sålt bostad med Sanna Pickelner.
    Enligt mig Stockholms bästa mäklare då hon både är lyhört, trevlig på alla sätt, enkel att ha och göra med samt gör sina förväntningar uppfyllda. Läs mer
  • Ellinor B

2020-06-25

Ellinor B skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Sanna hjälpte mig sälja min 2:a i Hammarbyhöjden. Har varit sjukt nöjd med henne från början till slut! Sanna utstrålar lugn och trygghet, har full koll på sitt jobb, alla steg i försäljningsprocessen. Har inte tvivlat en sekund på hennes driv och kompetenser. Hon säljer mest i Hammarbyhöjden och träffar mycket folk, är tillmötesgående, pedagogisk, tydlig och otroligt snabb på att svara på frågor och ta kontakt under processens gång. Har känt mig 100 % trygg och kan rekommendera Sanna till alla i området (Hammarbyhöjden/Björkhagen/Skärmarbrink/Blåsut) som ska sälja!
    Tack Sanna! Läs mer
  • 2020-06-23

EMMELI P skrev om Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Redan vid första mötet kände vi att Alexandra kommer att lyckas sälja vår lägenhet. Vilket hon också gjorde, och trots det aktuella läget med Corona pandemi. När vi anlitade Alexandra hade vi under ett halvår haft en annan mäklare,
    som misslyckades trots att hennes pris låg en halvmiljon under Alexandras.

Alexandra är professionell och lyhörd. Hon såg och förstod vad jag och min familj behövde. Hennes presentation av lägenheten var proffsig och inbjudande.
    Jag kan starkt rekommendera Alexandra – ett proffs som ger allt för att få till en lyckad affär enligt kundens önskemål. Läs mer
  • 2020-06-18

Emil S skrev om Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Vi hade under nästan en månads tid svårt att få sålt vår lägenhet via en annan mäklare till de pris vi önskade. Sedan bytte vi till Alexandra Mokos och fick sålt lägenheten innan visning, bara några få dagar efter att vi lagt ut den, dessutom till ett högre pris än begärt tidigare.

Alexandra är en duktig förhandlare som lyssnar på sin säljare. Dessutom hade hon stenkoll på prisläget på marknaden, närområdet samt känsla för timing.

Vi är så glada att vi valde Alexandra! Läs mer
  • 2020-06-16

Frida W skrev om Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Alexandra var mycket hjälpsam! Läs mer
  • 2020-06-16

Victor G skrev om Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Väldigt nöjd med Alexandra som mäklare. Lyhörd och enkel att få tag på, rekommenderas! Läs mer
  • 2020-06-15

Christian M skrev om Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Genom ett engagerat / energiskt arbete lyckades Alexandra, i Coronatider, få lägenheten (53 m2 trea Johanneshov) såld till ett acceptabelt pris. Läs mer
  • 2020-06-14

Mikael M skrev om Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Tillmötsgående och ordnade fram information som jag efterfrågade snabbt. Läs mer
  • 2020-06-12

Caroline W skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Så nöjd med Sanna. Proffsig och trevlig! Läs mer
  • 2020-06-11

Olof L skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Vi köpte en lägenhet av Sanna i Blåsut. Hon svarade på alla frågor vi hade, var snabb på att svara och kändes väldigt professionell. Det goda intrycket gjorde även att vi valde henne till vår försäljning. Läs mer
  • 2020-06-10

Nadia K skrev om Jennifer Ekberg en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Jag sålde min 1,5 a i Hammarbyhöjden.
    Blev först uppringd av Jennifer där hon presenterade sig och undrade om jag var intresserad av värdering/försäljning. Och det var jag faktiskt !
    Fantastiskt bemötande, snabba svar, även in sent på kvällen.
    Kan verkligen rekommendera Jennifer ! Läs mer
    2020-06-16 Jennifer E svarar Nadia K
    Tack snälla Nadia! Lycka till i nya lägenheten nu.
    Jennifer E gillar detta
  • 2020-06-07

Marcello G skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    We sold a 120 sqm flat in a down market after 4 years, and my wife and I were ready to take the hit. Thanks to Sanna strategy, attitude and professionalism, we sold it at a profit. I’m very happy with the result, well done! Läs mer
  • 2020-06-05

Chatrin G skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Vi kontaktade Sanna då vi funderade på att sälja vår lägenhet, hon pratade igenom nuvarande läget (Covid-19) på ett väldigt bra sätt med realistiska förväntningar. Hon lyckades däremot sälja våra lägenhet högt över de förväntningarna vilket var en extra bonus.
    Vi kan varmt rekommendera Sanna, hon är professionell, genom trevlig och hittar rätt köpare till er lägenhet eller hus oavsett hur läget ser ut. Läs mer
  • 2020-05-25

Kristina B skrev om Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Köpte en lägenhet (3a) i Hammarbyhöjden av Alexandra. Vi uppskattade väldigt mycket att hon var väldigt rak och öppen i sin kommunikation med oss. Vi är också glada att det blev en sådan snabb affär! Läs mer
  • 2020-05-21

Lisa L skrev om Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Sålt bostad. Allt jättebra! Tryggt och tydligt och snabb affär. Läs mer
  • 2020-05-10

Nanna H skrev om Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Alexandra Mokos är trevlig, hjälpsam och alltid nåbar. Genom henne köpte jag min första bostad, en lägenhet med två rum och kök i Hammarbyhöjden. Tyvärr var det en långdragen och något besvärlig budgivning, där jag som högsta budgivare ibland kände mig förbisedd eftersom säljarens förväntningar inte matchade budgivningens utveckling. Med Alexandras hjälp fick vi dock till en affär som båda parter kände sig nöjda med. Läs mer
  • 2020-05-07

Ulla B skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Snabb försäljning av min lägenhet, precis det jag ville och ännu bättre ett avtal om efterlämnade saker.
    Mer än jag förväntade mig i dessa coronatider.
    Har bara positivt att säga om Sanna. Läs mer
  • 2020-04-29

Emma F skrev om Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Försäljning av bostadsrätt. Alexandra är proffsig, kunnig och flexibel. Läs mer
  • 2020-04-26

Jan V skrev om Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Det gick smidigt och enkelt. Alexandra svarade på alla mina fragorna. Läs mer
    2020-04-26 Alexandra M svarar Jan V
    Tack Jan! Det var trevligt att höra.
  • 2020-04-24

Jonas L skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Sålde min 2:a i Hammarbyhöjden med hjälp av Sanna. Fick ett gott bemötande och hade bra diskussioner kring affären, kan varmt rekommendera Sanna. Läs mer
  • 2020-04-21

Eva S skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Jag har köpt en bostadsrätt och har fått ett mycket bra bemötande.
    Sanna har varit mycket tydlig och alltid svarat på alla frågor högt som lågt.
    Hon ingav ett lugn och jag fick ett stort förtroende för henne Läs mer
  • 2020-04-21

Malin L skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Sanna är oerhört duktig, engagerad och trevlig. Hon visar på ett tydligt sätt att hon månar om både köpare och säljare. Jag anlitade Sanna som säljare och i dessa tider var det en extra utmaning att få den såld. Sanna var positiv, tydlig, flexibel, tänkte nytt med online-visning, tipsade om raketen på Hemnet osv. Hon visade verkligen att hon brydde sig och ville lösa affären. Jag rekommenderar verkligen Sanna till alla som behöver sälja sin bostad. Läs mer
  • 2020-04-17

Pontus H skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Köpt en 2:a via Sanna. Snabbt, tryggt och enkelt från första kontakten, till visning och försäljning. Tack! Läs mer
  • 2020-04-17

Tanja J skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Sanna hjälpte mig med försäljning av min 2:a i Hammarbyhöjden.

Sanna har ett varmt bemötande, känns trygg, proffsig och är alltid tillgänglig! Jag kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
  • 2020-04-08

Linnéa G skrev om Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Vi är jättenöjda med vårt köp och Alexandra som mäklare. Hon har varit lätt att få tag på och kunde svara på alla våra frågor. Tydlig, transparent och påläst om objektet! Läs mer
  • Sikri S

2020-04-05

Sikri S skrev om Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Jag köpte en tvåa och var speciellt nöjd med att mäklaren hade tålamod med en omfattande besiktning och många frågor. Väldig trevlig och lätt person att prata med. Läs mer
  • 2020-03-30

Elin H skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Köpt bostad i Hammarbyhöjden. Sanna var väldigt professionell, ärlig och hjälpsam. Hon fick mig att känna mig trygg i mitt köp och att allt skett så genomskinligt och riktigt det kan göra. Läs mer
  • 2020-03-29

Louise U skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Glad, trevlig, personlig men fortfarande professionell. Läs mer
  • SAMUEL E

2020-03-28

SAMUEL E skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Sanna sålde min 2:a i Hammarbyhöjden och jag kunde inte fått en bättre mäklare! Gjorde en del research innan för att hitta rätt och jag blev inte besviken! Hon är proffsig, noggrann, kunnig och fixade såklart ett riktigt bra slutpris på lägenheten! Läs mer
  • 2020-03-27

Mikaela B skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Sanna var väldig bra och jag kan rekommendera henne! Läs mer
  • 2020-03-23

Malin H skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Sanna hjälpte oss att sälja våran lägenhet. Vi är väldigt nöjda med Sanna, hon har ett proffsigt bemötande och är rak och tydlig. Sanna var bra på att hela tiden underrätta oss med information. Alla rekommendationer från oss! Läs mer
  • 2020-03-21

Cecilia W skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    det var bra info. Trevligt bemötande och man förstod allt.
    Vi är nöjda Läs mer
  • 2020-03-18

Adam W skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Sanna hjälpte mig med försäljning av min 2 rum lägenhet i Hammarbyhöjden. Hon agerade på ett professionellt och positivt sätt under hela processen, och hade en väldigt bra och realistiskt syn på marknaden och vad jag hade för möjliga slutpris. Jag var väldigt nöjd med vår samarbeta, och skulle rekommendera henne för dem som tänka sälja i samma området. Läs mer
  • 2020-03-17

Marcus J skrev om Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    En vänlig mäklare som vill väl upplevelse som köpare.

Hon värkar ha varmt hjärta som har kunden i fokus Läs mer
  • 2020-03-16

Camilla Ö skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Jättebra och personlig service! Läs mer
  • 2020-03-09

Fredrik A skrev om Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Alexandra är en pålitlig, okonstlad mäklare som hjälpte oss hitta rätt lägenhet. Proffsig och enkel affär rakt igenom, som man vill ha det. Läs mer
  • 2020-03-03

Jeanette D skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Sålde min bostad med Sanna. Hon är en lyhörd och engagerad mäklare. Kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
  • 2020-02-27

Marina L skrev om Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Köpte objekt genom Alexandra. Professionellt bemötande genom hela processen. Återkopplade snabbt och var transparent och kunnig. Väldigt nöjd med bemötandet. Läs mer
  • 2020-02-26

Julia S skrev om Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Alexandra var väldigt snabb, flexibel och engagerad i samband med köpet av vår bostad. Hon var väldigt mån om att processen skulle gå så smidigt som möjligt för både köpare och säljare och gav verkligen det "lilla extra". Vi rekommenderar Alexandra varmt! Läs mer
  • 2020-02-25

Simon N skrev om Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Kunnig, saklig, varmt bemötande. Läs mer
  • 2020-02-25

Göran U skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Rakt igenom professionell.
    Anlitar likaså högprofessionel stylistrådgivare och fotograf. Läs mer
Sanna Pickelner
Alexandra Mokos