Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Skarpnäck Hammarbyhöjden Svenska Mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Johanneshov

Svenska Mäklarhuset Johanneshov

Finn Malmgrens väg 9, 121 38 Johanneshov — Visa karta

Välkommen till Svenska Mäklarhuset Johanneshov!

När du anlitar oss får du mäklare som verkligen brinner för nöjda kunder. Vi älskar vårt jobb och jobbar alltid stenhårt för att du ska hitta rätt bland alla bostadsrätter och villor här i trevliga Johanneshov.

Vi har massor av erfarenhet av mäklarbranschen. Oss kan du fråga om vad som helst under hela bostadsaffären. Dessutom har vi en stor kundkrets och känner till både köpare och säljare i området. Kom förbi på kontoret och berätta om dina planer så bjuder vi på en fri värdering.

Läs vad 58 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Johanneshov

• 2019-08-21

Caytana B skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Köpare av Täppgränd 9 i Enskede! Då vi från början kikade på en 4a i samma område som gick över priset av vad vi önskade att erbjuda kunde Sanna tipsa om en annan 3a (potentiell 4a) som inte lagts ut offentligt ännu som matchade vår budget och önskan om skick. Snabba puckar. Bra information under kontraktsskrivning och bra uppföljning per mejl och SMS. Läs mer
  • 2019-08-13

Natalie M skrev om Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Köpte med Alexandra som mäklare, hon har varit trevlig och glad Läs mer
    2019-08-13 Alexandra M svarar Natalie M
    Tack Natalie, det var kul att höra.
  • 2019-08-01

Anna W skrev om Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Alexandra är verkligen proffsig och dedikerad i sitt jobb. Hon har fingertoppskänsla för när det är optimalt att lägga ut objekt på hemmet och är verkligen stabil genom hela affären. Hennes värdering av lägenheten stämde också perfekt. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2019-08-01 Alexandra M svarar Anna W
    Tack Anna, väldigt trevligt att höra och vilket bra samarbete!
  • Tove R

2019-08-01

Tove R skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Sanna har varit en utmärkt skicklig mäklare och processen har gått snabbt, smidigt och med rak och tydlig kommunikation. Sanna har varit väldigt flexibel med spekulanter och gett ett kompetent och trovärdigt intryck. Jag ör supernöjd med allt från bemötande till pris och anlitar gärna Sanna och Svenska Mäklarhuset igen. Läs mer
    2019-08-07 Sanna P svarar Tove R
    Tack Tove för ett gott samarbete. Allt gott.
  • Mona H

2019-07-31

Mona H skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Vi har sålt en lägenhet i Hammarbyhöjden. Mycket kompetent mäklare, som vi haft stort förtroende för. Verkar ligga ett steg före hela tiden. En mäklare som vi kommer att rekommendera till andra.
    Noggrann , trevlig, driftig Läs mer
    2019-08-07 Sanna P svarar Mona H
    Tack snälla ni för förtroendet. Allt gott.
  • Anna B

2019-07-31

Anna B skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Vi har köpt en lägenhet med hjälp av Sanna och innan vi kom dit var vi på flera visningar och hade kontakt med henne på olika sätt för olika objekt. Sanna var bra på att hela tiden hålla oss uppdaterade samt varit rak och tydlig under hela resan. Det känns verkligen som att hon värnar om både säljare och köpare. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2019-08-07 Sanna P svarar Anna B
    Nöjet är på min sida, glad att jag fick möjligheten att hjälpa er att hitta er blivande bostad :)
  • Alex N

2019-07-30

Alex N skrev om Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Väldigt trevlig, saklig och verkar väldigt kunnig. Läs mer
  • 2019-07-30

Maria K skrev om Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Sålde min 1,5:a
    Försäljningen överträffade mina förväntningar.
    Alexandra var glad, positiv, engagerad och väldigt duktig.
    Kontaktar gärna Alexandra nästa gång det är dags att sälja eller köpa. Läs mer
    2019-07-30 Alexandra M svarar Maria K
    Tack Maria, väldigt givande att höra!
  • 2019-07-30

Sofie O skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Jag anlitade Sanna vid försäljningen av min minitvåa i Hammarbyhöjden och är väldigt nöjd med hela processen. Hon har ovärderlig kunskap om marknaden och jag fick många bra råd.

Sanna är professionell, kunnig och engagerad men samtidigt ödmjuk och lugn. En supermäklare helt enkelt! Läs mer
    2019-08-07 Sanna P svarar Sofie O
    Stort tack för fina ord Sofie och vilket bra resultat :) Allt gott.
  • 2019-07-29

Eva H skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Mycket lätt att samarbeta med. Kan sitt jobb. Fint bemötande och lösningsfokuserad. Läs mer
    2019-08-07 Sanna P svarar Eva H
    Tack Eva, glad att jag fick möjligheten att hjälpa till. Allt gott.
  • 2019-07-29

Mette H skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Sanna fick mig att känna mig trygg genom hela försäljningprocessen.
    I en svår försäljningstid var hon strategisk och hade en plan för att få lägenheten såld till önskat pris.
    Bästa mäklarn jag haft. Professionell och väldigt trevlig! Läs mer
    2019-08-07 Sanna P svarar Mette H
    Stort tack för förtroendet Mette och vilket bra samarbete :) Allt gott.
  • 2019-07-23

Jenny Maria J skrev om Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Jag köpte en lägenhet. Jättesmidig affär med snabb återkoppling i alla frågor.
    Intresserad, engagerad och trevlig.
    Jag kan varmt rekommendera Alexandra Mokos och svenska mäklarhuset. Läs mer
    2019-07-23 Alexandra M svarar Jenny Maria J
    Tack Jenny, väldigt trevligt att höra!
  • SEBASTIAN G

2019-07-13

SEBASTIAN G skrev om Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Alexandra Mokos är helt underbar, och hon gjorde allt med kärlek och lite till. Alexandra är helt enkelt bäst, för jag har träffat många andra mäklare under en lång säljprocess, som inte har varit i närheten av vad hon har kunnat prestera. Det jag värdesätter mest är att hon är ärlig, kompetent och en kvinna med mycket stort driv. Läs mer
    2019-07-26 Alexandra M svarar SEBASTIAN G
    Tack Sebastian för dom fina orden!
  • 2019-07-06

Simon H skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Vi anlitade Sanna efter att ha gjort en grundlig undersökning av vilka mäklare som presterat bäst i Johanneshov och för att göra en lång historia kort, vi gjorde rätt val.
    Redan från början gjorde hon ett säkert och professionellt intryck. Sanna har en hög ambitionsnivå, är alltid tillgänglig och förstår att det är mycket känslor kopplade till bostadsaffärer. Detta gjorde att det kändes väldigt tryggt att lita på hennes förslag, som när vi t.ex. funderade kring tidpunkt för att gå ut på den öppna marknaden.
    Till slut såldes vår lägenhet för mer än vad vi förväntat oss och vi är övertygade att det berodde mycket på Sannas kompetens. Det finns säkert mer man kan säga för att övertyga andra om att välja henne, men det bästa betyget är väl egentligen att vi kommer att anställa henne igen nästa gång vi säljer en bostad. Läs mer
    2019-07-09 Sanna P svarar Simon H
    Stort tack för förtroendet och för tilliten gällande er försäljning av lägenheten. Med rätt tajming och strategi kommer man långt :)
    Allt gott så ses vi på tillträdet.
  • ANGELICA J

2019-07-01

ANGELICA J skrev om Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Vi tog hjälp av Alexandra när vi sålde vårt radhus och är väldigt nöjda. Hon fick oss att känna oss trygga genom hela försäljningen. Skulle rekommendera henne alla dagar i veckan. Läs mer
    2019-07-01 Alexandra M svarar ANGELICA J
    Tack! Vad trevligt att höra Angelica.
  • 2019-07-01

Ida I skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Trevlig person och helt ok service. Läs mer
    2019-07-09 Sanna P svarar Ida I
    Tack Ida och jag tror du kommer trivas kanon i området. Allt gott.
  • 2019-06-17

Lars B skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Vi har köpt en 2:a i Johanneshov, på Finn Malmgrens väg och jag kan starkt rekommendera Sanna Pickelner som mäklare då hon har ett mycket trevligt och otvunget sätt med mycket kunskap i mäklarbranschen. Hon är mycket engagerad och tar vara på både säljare och köpares intresse med perfekt avvägning. Hon påverkar inte och det går att resonera med henne om många olika saker som rör boende i allmänhet. Läs mer
    2019-06-18 Sanna P svarar Lars B
    Vilka fina ord Lars, det är alltid min ambition att det ska upplevas på det sättet du beskriver det. Tror ni och framförallt er son kommer trivas kanon i området och lägenheten. Allt gott så ses vi på tillträdet.
  • 2019-06-12

Jerry L skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Rekommenderar henne starkt. Bra kommunikation och allt gick smidigt. Läs mer
    2019-08-07 Sanna P svarar Jerry L
    Stort tack för förtroendet. Allt gott.
  • 2019-06-11

Levent D skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Mycket bra!
    Svarar ärligt och lyssnar på säljaren. Läs mer
    2019-06-18 Sanna P svarar Levent D
    Tack för fint omdöme Levent och roligt att det blev ett sådant bra resultat också :) Allt gott.
  • 2019-06-08

Sanna R skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Sanna sålde vår lägenhet. Mycket lugn kunnig och proffisionell.
    Rekommender Sanna varmt! Läs mer
    2019-06-11 Sanna P svarar Sanna R
    Stort tack Sanna för förtroendet. Nöjet var på min sida. Allt gott.
  • 2019-05-27

G Alexander E skrev om Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Alexandra sålde min lägenhet o skötte hela försäljningen proffesionellt och jag är super nöjd med allting! Läs mer
    2019-05-28 Alexandra M svarar G Alexander E
    Tack Alexander, väldigt roligt att höra!
  • 2019-05-26

Emma S skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Sanna var mycket engagerad när hon hjälpte till att sälja vår bostad i Hammarbyhöjden. Hon såg till att vi blev nöjda och agerade mycket proffsigt genom hela processen. Läs mer
    2019-05-28 Sanna P svarar Emma S
    Stort tack Emma för den fina rekommendationen. All lycka till och tack för förtroendet =)
  • 2019-05-23

Anna P skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Kompetent, lättillgänglig och positiv, kan rekommendera! Läs mer
    2019-05-28 Sanna P svarar Anna P
    Tack för ett bra samarbete Anna och tack för förtroendet. Allt gott :)
  • 2019-05-18

Karin S skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Proffsig, ödmjuk och snabb i all kommunikation- allt flöt på bra Läs mer
    2019-05-28 Sanna P svarar Karin S
    Tack Karin för fina ord och all lycka till :)
  • 2019-05-18

Jurij S skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Det är sällan man kan träffa en mäklare och på första inblicken säga "den här mäklaren kändes pålitlig, den här mäklaren kommer kämpa för mitt eget bästa"

Inte i Sannas fall. Hon är faktiskt en pålitlig, otroligt mötesgående och flexibel mäklare!

Jag som köpare är otrolig nöjd med hennes agerande och insats.
    Med största sannolikheten så kommer jag anlita Sanna för att sälja vår egen bostad.

Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-05-28 Sanna P svarar Jurij S
    Stort tack för dina fina ord Jurij, det är alltid min ambition att uppfattas på det sättet du beskriver. Jag älskar mitt yrke. Stort tack för förtroendet att även få hjälpa er sälja er nuvarande bostad. :) Allt gott.
  • 2019-05-15

Sandra D skrev om Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Jag sålde min bostadsrätt med Alexandras hjälp. En mycket trevlig tjej med engagemang och med tydlighet vid första mötet. Berättade mer eller mindre allt av mitt intresse så jag hade inte så många frågor kvar i slutet. Under försäljningen var hon engagerad och tog sig tid och höll mig uppdaterad. Är nöjd med resultatet och Alexandras mäkleri och engagemang, ett bra samarbete som gör jag skulle anlita henne igen. Läs mer
    2019-05-15 Alexandra M svarar Sandra D
    Stort tack Sandra! Det var ett väldigt bra samarbete!
  • 2019-05-15

Sofia A skrev om Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Tyckte att jag fick jättebra service med snabba svar så fort jag hörde av mih. Läs mer
    2019-05-15 Alexandra M svarar Sofia A
    Tack Sofia, det var trevligt att höra!
  • 2019-05-13

Maksim L skrev om Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Väldigt trevlig, professionell och trovärdig. Bara ett nöje att jobba med! Läs mer
    2019-05-13 Alexandra M svarar Maksim L
    Vad kul att höra Maksim, tack själva!
  • 2019-05-13

Kimberly L skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Rak tydlig kommunikation. Enkelt & smidigt. Läs mer
    2019-05-28 Sanna P svarar Kimberly L
    Stort tack för förtroendet Kimberly. Lycka till :)
  • 2019-05-11

Zana M skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Toppenmäklare - vänlig, informativ och superduktig! Läs mer
    2019-05-28 Sanna P svarar Zana M
    Tack Zana och jag tror verkligen du kommer trivas kanon i din nya fina lägenhet :) samt i området som sådant. Allt gott.
  • 2019-05-04

Sulle N skrev om Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Ärlig och rak.
    Jag skulle anlita henne alla gånger som mäklare Läs mer
    2019-05-04 Alexandra M svarar Sulle N
    Tack, det var väldigt trevligt att höra!
  • Elena S

2019-05-02

Elena S skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Sanna är verkligen proffsig och tillmötesgående. Rekommenderar starkt henne som fastighetsmäklare! Läs mer
    2019-05-28 Sanna P svarar Elena S
    Stort tack Elena för din fina rekommendation. All lycka till :)
  • 2019-05-01

Dan S skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Sålde bostadsrätt. Mäklaren var suverän från start till avslut och vi blev väldigt nöjda även med resultatet. Hon skötte allt och väldigt professionellt. Läs mer
    2019-05-28 Sanna P svarar Dan S
    Tack Dan, det var ett nöje att få samarbeta med er och glad att vi nådde våra uppsatta mål :)
  • 2019-05-01

Marina N skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    En kompetent, ambitiös och mycket trevlig mäklare. Läs mer
    2019-05-28 Sanna P svarar Marina N
    Tack Marina och stort tack för förtroendet :) Allt gott.
  • Reidun F

2019-04-30

Reidun F skrev om Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Engagerad mäklare som ser till att alla parter blir nöjda! Läs mer
  • 2019-04-15

Andreas J skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Superbra och proffsig mäklare. Kan varmt rekommendera och finns stor chans att vi kommer anlita Sanna vid framtida försäljning. Läs mer
    2019-05-28 Sanna P svarar Andreas J
    Hej Andreas, vad roligt att höra att ni är nöjda och grattis till ert nya boende. Det kommer bli kanon det där tror jag. Allt gott.
  • 2019-04-10

Bengt F skrev om Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Trevlig o glad , hjälpsam med allt.
    Allt har gått väldigt bra.
    Vi rekommenderar gärna henne.
    / Benke Läs mer
  • Robin B

2019-04-10

Robin B skrev om Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Sålde en två rummare i Gamla Enskede, Alexandra bemötte våra önskemål inför försäljningen väl. En tuff marknad kräver en tuff mäklare.

Vi är supernöjda efter försäljningen av vår bostad. Läs mer

Jennie N skrev om Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Köpt en tvåa i Enskede! Supertrevlig, hjälpsam och mycket kompetent mäklare.
    Ja hon levde upp till alla förväntningar och mycket mer. Fantastisk! Läs mer
    2019-04-08 Alexandra M svarar Jennie N
    Tack Jennie! Vad kul att höra?

Katarina v skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Sanna har ett väldigt trevligt och informativt bemötande. Hon känns genuin och jag fick förtroende för henne. Läs mer
    2019-04-09 Sanna P svarar Katarina v
    Stort tack för fint omdöme Katarina, så glad att jag fick möjligheten att hjälpa er dotter att hitta en trevlig lägenhet här i sthlm. Allt gott.
  • Marwa A

2019-04-08

Marwa A skrev om Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Köpt bostad.
    Otroligt bra och professionell bemötande som lett till att jag köpt bostaden.
    Rekommenderar starkt Alexandra Mokos. Läs mer
    2019-04-08 Alexandra M svarar Marwa A
    Tack Marwa! Det var trevligt att höra.

Jesper S skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Sålde en 42.5 kvm lägenhet i blåsut, fick vad jag ville ha och är helnöjd.

Sanna är väl mottagande, förstående och lyssnar på vad kunden vill ha. Hon är inte alls påtryckande eller för pushande.

Hon har en stor kundkrets och fiskar upp kunder från alla håll och kanter, det märks att hon kan området.

Försäljningen gick väldigt fort och smidigt och alla parter blev nöjda.

Jag hade stora förväntningar på sanna men visste att hon skulle leverera.

5/5

Med vänlig hälsning,
    Jesper söderling Läs mer
    2019-04-09 Sanna P svarar Jesper S
    Tack för fina ord Jesper. Känns roligt att vi nådde de målen vi satt upp och att du känner dig nöjd med mitt arbete. Ha det fint så ses vi snart igen :)

Alma v skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Jag köpte en bostadsrätt men hjälp av Sanna och är så nöjd man kan bli. Eftersom att det var första gången för mig som jag gjorde ett sånt här stort köp så var jag lite nervös och oerfaren. Men med Sanna så kände allt väldigt tryggt, lugnt och bra. Hon var väldigt pedagogisk och förklarade allting på ett utmärkt sätt. Jag är superglad att ha Sanna som mäklare och rekommenderar hemne starkt! Läs mer
    2019-04-09 Sanna P svarar Alma v
    Så glad att jag fick hjälpa dig känna en trygghet i denna stora affär och framförallt glad över att jag fick möjligheten att vara delaktig i din första lägenhetsaffär :) varmt välkommen till området.
  • 2019-04-07

Mats S skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Proffsig, ihärdig, rak och enkel. Läs mer
    2019-04-09 Sanna P svarar Mats S
    Tack Mats, varit en fröjd att samarbeta med dig. Allt gott.
  • Nicolai B

2019-04-05

Nicolai B skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Mycket nöjd med resultatet av min försäljning. Sanna var lyhörd och bemötande, hon gjorde att försäljningsprocessen kändes enkel och effektiv. Jag fick ett gott helthetsintryck och kände att hon gjorde allt för att sälja bostaden till ett så bra pris som möjligt. Läs mer
    2019-04-09 Sanna P svarar Nicolai B
    Stort tack Nicolai för fina ord. Glad att det syns att jag alltid gör mitt bästa för att det ska bli så bra som möjligt. Så glad också att du lyckades få till både försäljning och köp av ny bostad på samma dag. :)
  • 2019-04-02

Victor J skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Sanna är en mycket duktig mäklare som gör sitt bästa både för köpare och säljare. Är supernöjd med hennes insats runt försäljningen. Läs mer
    2019-04-09 Sanna P svarar Victor J
    Tack Victor. Känner mig hedrad som fick förtroendet att hjälpa er i denna stora affär. Allt gott.
  • 2019-03-31

Beatrice G skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Ger tydlig och direkt information.Detta uppskattas mycket! Har blivit bra bemött, finns inget att klaga på. Läs mer
    2019-04-09 Sanna P svarar Beatrice G
    Tack Beatrice för fina ord och varmt välkommen till området :) tror verkligen ni kommer trivas kanon.
  • 2019-03-28

Milos G skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Köpt lägenhet om 3 rok i Bagarmossen, mäklaren var väldigt kommunikativ och smidig i hanteringen av detta. Läs mer
    2019-04-09 Sanna P svarar Milos G
    Tack Milos, uppskattar båda era fina rekommendationer. Varmt välkommen till området :)
  • 2019-03-28

Zarah F skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Sanna hjälpte oss sälja vår bostadsrätt och skötte allt strålande!

Tydlig kommunikation och bra återkoppling, det kändes väldigt tryggt hela vägen! Läs mer
    2019-04-09 Sanna P svarar Zarah F
    Tack Zarah, det är alltid min ambition att man ska känna sig trygg vid min sida igenom processen så är glad att det är precis så ni kände. Stort tack och all lycka till.
  • 2019-03-17

Samuel N skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    Var min första försäljning, jag kände mig trygg med Sanna som mäklare genom hela processen. Rak och tydlig kommunikation, gillade att bli uppdaterad så fort en uppdatering skett. Målinriktad och proffesionell mäklare. Läs mer

Finn Malmgrens väg 9, 121 38 Johanneshov