Svenska Mäklarhuset Johanneshov

Svenska Mäklarhuset Johanneshov

Välkommen till Svenska Mäklarhuset Johanneshov!

När du anlitar oss får du mäklare som verkligen brinner för nöjda kunder. Vi älskar vårt jobb och jobbar alltid stenhårt för att du ska hitta rätt bland alla bostadsrätter och villor här i trevliga Johanneshov.

Vi har massor av erfarenhet av mäklarbranschen. Oss kan du fråga om vad som helst under hela bostadsaffären. Dessutom har vi en stor kundkrets och känner till både köpare och säljare i området. Kom förbi på kontoret och berätta om dina planer så bjuder vi på en fri värdering.

Läs vad 325 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Johanneshov 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    • Björkhagen/Hammarbyhöjden
    2022-01-11 Verifierad kund
    Sanna har varit oerhört mån om oss som kunder, lyhörd för vad som var viktigt för oss, energisk och kunnig. En mäklare att räkna med och lita på. Vi kunde inte ha önskat oss någon bättre!
    Varmt tack!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Gawell en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    • Blåsut
    2022-01-07 Verifierad kund
    Gabriel gjorde ett toppenjobb! Han är varm och supertrevlig. Så fort vi sa att vi kunde tänka oss sälja lägenheten (låg som kommande) så hittade han en köpare som köpte lägenheten och allt gick väldigt smidigt och snabbt. Vi är så nöjda med Gabriel och rekommenderar honom varmt.
    Tack Nancy och Robin. Jag tror och hoppas ni kommer att trivas med ert "nya" boende och liv :-) Gabriel Gawell
    2022-01-04 Verifierad kund
    Sanna har ett otroligt proffsigt, tillgängligt och varmt bemötande! Vi fick ett pris över förväntan och hela processen har varit smidig och lätt. Vi rekommenderar Sanna varmt.
    2021-12-21 Verifierad kund
    Sanna var lyhörd, inkännande och strategisk i sitt sätt. Allt var enkelt men bra. Finns ingen anledning att inte anlita Sanna.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Pranjic en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    • Kärrtorp
    2021-12-17 Verifierad kund
    Sandra var trevlig och bemötande från första kontakten. Hon var tydlig och väldigt påläst och kunnig om objektet, området och allt runt om kring.

Sandra upplevdes genuin i sin önskan att göra sitt bästa för att båda parterna i affären skulle bli nöjda.

Hon var tillgänglig, engagerad och snabb på att ta fram svar på alla möjliga frågor jag hade vi visning och runt köpet i allmänhet.

Vid påskrivningen var Sandra trygg, lugn och strukturerad. Det ledde till att mötet gick smidigt och med god stämning.

Redan oerhört duktig i sitt jobb och det kan bara bli bättre. En blivande stjärnmäklare!
    Wow! Stort och varmt tack för ett fint omdöme, och ett ännu större grattis till lägenheten! Sandra Pranjic
    • Hammarbyhöjden/Björkhagen
    2021-12-10 Verifierad kund
    Sandra är alltid positiv, hjälpsam samt har ett bra bemötande. Gjorde köpprocessen transparent och enkel med raka och tydliga besked.
    Stort tack Niklas för fina ord! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig hitta rätt! Du kommer älska Hammarbyhöjden, det är jag säker på! Sandra Pranjic
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Pranjic en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    • Hammarbyhöjden/Björkhagen
    2021-12-09 Verifierad kund
    Sandra är väldigt trevlig och tillmötesgående. Jag upplevde att hon var tillgänglig och la ner mycket tid på försäljningen. Hon levde absolut upp till mina förväntningar! Henne kan jag rekommendera!
    Tack snälla för fina ord! Stort lycka till med letandet av den nya bostaden! Sandra Pranjic
    • Björkhagen/Hammarbyhöjden
    2021-12-05 Verifierad kund
    Sandra har varit otrolig! Processen var snabb och kort men kände verkligen från visning till kontrakt att Sandra var välkomnade, kunnig och framförallt trevlig! Kommunikationen mellan mig och henne under processen var jättebra då hon uppdaterade mig hela tiden som fick mig att känna mig både trygg och avslappnad! En riktig toppenmäklare!
    Wow Lovisa! Jag är så glad över att få ha hjälpt dig hitta ditt nya hem, det har varit ett stort nöje. Jag är övertygad om att du kommer trivas.

Stort tack för fina ord, jag uppskattar det verkligen!
    Sandra Pranjic
    2021-12-04 Verifierad kund
    Sanna är kompetent, flexibel och vi kände oss trygga hela vägen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    2021-12-03 Verifierad kund
    Trevlig, tillgänglig och informerande
    2021-12-02 Verifierad kund
    Jag tyckte att Sandra var kunnig, hårt arbetande och genuint intresserad av att sälja till ett så högt pris som möjligt. Hon har dessutom god kunskap om området (Johnneshov). Hon levde upp till mina förväntningar och jag skulle rekommendera att sälja via henne.
    Jättetack för fina ord. Det var riktigt kul att få hjälpa dig med detta, stort lycka till med letandet nu! Sandra Pranjic
    2021-11-27 Verifierad kund
    Gabriel är trevlig och bemöter en med respekt. Han är lyhörd pushar inte. När jag backade första vändan var han tålmodig.
    Jag hade inga speciella förväntningar men Gabriel överträffade dem:)
    Han är ambitiös och har ett stort kundregister. Min lgh blev såld innan visning.
    2021-11-24 Verifierad kund
    Kan rekommendera Sandra. Väldigt nöjd med både slutpris och försäljningsprocessen.
    Vad glad jag blir Runa, stort tack för att jag fick hjälpa dig! Sandra Pranjic
    2021-11-23 Verifierad kund
    Sanna var rakt igenom professionell i allt från första mötet hela vägen genom processen till kontraktsskrivning. Kan varmt rekommendera Sanna!
    • Björkhagen
    2021-11-22 Verifierad kund
    Vi blev mycket väl bemötta av Sanna. Hon var trevlig, öppen, tydlig och proffsig.

Vi hade stora förväntningar på henne då vi visste att hon lyckats bra med sina försäljningar i vårt område.

Våra förväntningar infriades med råge! Sanna jobbade hårt för vår försäljning och vi är så nöjda! Vi upplevde att hon hela tiden fanns därför oss på ett både proffsigt och personligt plan.
    2021-11-22 Verifierad kund
    Sanna är en mycket duktig mäklare. Hon är kompetent, tydlig, tålmodig och snabb i sin återkoppling. Sanna är en god förhandlare och har god lokalkännedom och koll på området hon säljer i.

Sanna är lyhörd och noggrann samt lyssnade in våra önskemål och feedback gällande allt ifrån fotografering, annonsering och visningar till den slutliga försäljningen. Vi är nöjda med slutpriset!
    2021-11-22 Verifierad kund
    Vi hade varit på många visningar med Sanna som mäklare och kände alltid att hon gav ett väldigt trevligt, påläst och professionellt intryck. Det var givet att kontakta henne när det var dags för försäljning. Under hela vår process var hon lugn, trygg och peppande. Vi är otroligt nöjda med valet av mäklare. Kan verkligen rekommenderas!
    2021-11-22 Verifierad kund
    Sanna har en varm och sprudlande energi som gjorde valet av mäklare lätt! Som förväntat sköttes allting mycket professionellt men med en god portion servicekänsla och förståelse för den utmanande process det är att sälja sin lägenhet. Jag hade turen att även köpa lägenhet via Sanna vilket jag är väldigt tacksam för. Rekommenderar starkt!
    2021-11-22 Verifierad kund
    hon var så hjälpsam med alla våra frågor och processen gick smidigt.
    2021-11-20 Verifierad kund
    Vi har haft en jättebra upplevelse av Sanna som vår mäklare. Hon är professionell, trevlig, lättillgänglig och resultatet av försäljningen gick över vår förväntan. Tack Sanna!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Gawell en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    • Blåsut
    2021-11-12 Verifierad kund
    Mycket trevlig bemötande, vi är väldig nöjda. Gabriel var lyhörd och förstående inför våra frågor och var väldig bra på att återkoppla och svara på våra funderingar. Köpprocessen kändes tryggt med Gabriel!
    2021-11-09 Verifierad kund
    Efter att ha träffat fyra andra mäklare landade mitt val till slut på Sanna på grund av hennes kunskapsbredd, detaljseende och fingertoppskänsla. Jag uppskattade att Sanna var rak i sin kommunikation och trygg i sin yrkesroll, vilket övertygade mig som säljare om att hon även skulle ha förmågan att inge förtroende hos potentiella köpare. Dessutom var hon tålmodig med petiga önskemål och har en perfekt balans av ödmjukhet och självsäkerhet. Detta gjorde att hon aldrig tillät några förväntningar att sväva för högt eller förhoppningar att sjunka för lågt - extremt professionellt. Kombinationen av det hela är vad som får Sanna att sticka ut i mängden. Mina varmaste rekommendationer till Sanna
    2021-11-08 Verifierad kund
    Väldigt bra och proffsigt bemötande där Sanna levde upp till allt hon sa och förde en bra kommunikation genom hela processen!
  • Emily D
    2021-10-31 Verifierad kund
    Gabriel är otroligt empatisk, påläst och kunnig. Det kändes tryggt att göra bostadsaffär med honom. Jag rekommenderar honom varmt till alla som tänkt köpa eller sälja din bostad.
    2021-10-28 Verifierad kund
    Alltid roligt och få ett professionellt bemötande och grym service. Gillar hur han och jag tillsammans kunde bolla ideer och funderingar.

Tack för en bra tjänst och bemötande!
    2021-10-26 Verifierad kund
    En pålitlig, tydlig och förtroendeingivande mäklare som är lätt att föra dialog med.
    Jag fick all information jag behövde igenom hela beslutsprocessen fram till att jag blev en nöjd köpare.
    2021-10-24 Verifierad kund
    Sanna är en jättebra mäklare och har varit fantastisk att jobba med i samband med försäljningen av vår lägenhet. Från början till slut har hon varit tillgänglig och strategisk och har alltid ett jättebra bemötande. Kan rekommendera att anlita Sanna för en trygg försäljning med högt slutpris!
    2021-10-23 Verifierad kund
    Proffsigt och trevligt.
    Väldigt bra och gedigen genomgång vid kontraktskrivning.
    Det kändes tryggt och smidigt.
    Snabb återkoppling under hela affären.
    2021-10-21 Verifierad kund
    Sanna var professionell och stabil och gjorde vår säljupplevelse till ett rent nöje!
    2021-10-13 Verifierad kund
    Sanna Pickelner har varit mycket professionell i försäljningens alla skeden. Hon överträffade våra förväntningar både vad gäller mäklartjänsten och slutpriset.
    2021-09-28 Verifierad kund
    Hon hade hög förståelse för mig som köpare och var supertrevlig!
    2021-09-27 Verifierad kund
    Bästa mäklaren någonsin <3 behöver skriva mer än 30 tecken
    • Globen / Skärmarbrink
    2021-09-18 Verifierad kund
    Professionella, metodisk och kunnig.
    2021-09-15 Verifierad kund
    Blev bemött på ett proffsigt sätt ,genom att påvisa vilka förväntningar jag kunde ha samt ett bra kundbemötande med hjärtat på rätt ställe!
    Fantastisk på att leverera resultat !
    2021-09-11 Verifierad kund
    Fantastiskt hela vägen! Sanna är ett riktigt proffs!
    2021-09-09 Verifierad kund
    Vår erfarenhet av Sanna är väldigt positiv. Hon är väldigt professionell, lugn och inger trygghet genom hela processen. Kan varmt rekommendera Sanna!
    • Gullmarsplan
    2021-09-09 Verifierad kund
    Är väldigt nöjd med allt från första möte till att lägenheten blev såld. Väldigt bra löpande återkoppling under hela processen.
    2021-09-09 Verifierad kund
    Jättebra bemötande, bra kommunikation och mycket förtroendeingivande!
    2021-08-27 Verifierad kund
    Sanna har varit toppen, hon har tålmodigt svarat på alla våra frågor (oavsett tid på dygnet) genom hela köpet och vi är jättenöjda!
    2021-08-27 Verifierad kund
    Sanna var väldigt professionell och tillmötesgående. Hon skapade ett stort intresse för bostaden och sålde den till ett pris jag var väldigt nöjd med
  • skrev om Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    2021-08-25 Spontant omdöme
    ......................................................................................................................
    2021-08-20 Verifierad kund
    Bra bemötande, goda råd, bra erfarenheter av försäljning i området, skapade rimliga förväntningar på försäljningen och berättade tydligt om process mm. Goda tips och väl hanterad visning.
    Professionellt intryck inte minst vid kontraktsskrivning
    2021-08-16 Verifierad kund
    Mycket trevlig mäklare som uppfyllde alla förväntningar.
    • Skärmarbrink / Hammarbyhöjden
    2021-08-16 Verifierad kund
    Sanna har haft bra koll på bostad och alla funderingar. Snabb kontakt och väldigt trevligt bemötande. Bara positivt!
    2021-08-16 Verifierad kund
    Jag har det största förtroende för denna mäklare. Proffsig tillgänglig mycket trevlig . Gör det lilla extra och kommer med bra förslag. Har koll på läget på marknaden. Skulle verkligen rekommendera henne till andra. Vänligen Marie Kårelid
    2021-07-27 Verifierad kund
    Bra bemött och bra kommunikation!! Kunnig och hjälpsam. Allt var mycket bra och vi är super nöjda!!
    2021-07-14 Verifierad kund
    Har både köpt och sålt via Sanna och hon är verkligen en suverän mäklare. Hon har ett mycket vänligt bemötande samt är kunnig och professionell. Jag har känt mig trygg i processen både när jag köpt och sålt via henne. Kan varmt rekommendera henne som mäklare.
    2021-07-12 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, snabb och bra information och mycket behjälplig!
    2021-07-03 Verifierad kund
    Trevlig, mänsklig, lätt att nå, vånlig, bra!
    • Skärmarbrink
    2021-07-02 Verifierad kund
    Rekommenderar starkt. Imponerad av Sanna från början till slut under säljprocessen.