Svenska Mäklarhuset Uppsala

Svenska Mäklarhuset Uppsala

Välkommen till Svenska Mäklarhuset i Uppsala!

Vi mäklare här på kontoret kan allt om Uppsala. Vi har full koll på områden, marknadspriser och alla typer av boenden som finns här omkring. Dessutom vet vi såklart var alla kommunikationer, skolor och mataffärer är.

Vi jobbar i hela kommunen och ser alltid till att vi ligger i framkant när det gäller bostadsaffärer. Kontakta oss så bjuder vi på en kostnadsfri värdering och ser till att du får all den rådgivning som behövs i ditt bostadsletande och blir riktigt nöjd.

Läs vad 918 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Uppsala 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Salomonsson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    2021-12-06
    Trevlig och driven mäklare
    Väldigt nöjd
  • Ulrika W
    2021-12-03
    Mina uppfyllde våra förväntningar på henne som mäklare till fullo, då vi köpte våran nästa lägenhet genom henne. Mycket trevlig och väldigt duktig på att informera & återkoppla:-)
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mina Rostvik en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    2021-12-03
    Mycket bra och positivt bemötande, påläst både vad det gäller fastigheten och området runt omkring.
    Jag har bara gott säga och kommer varmt att rekommendera
    bekanta att använda henne framöver.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Madelene Norberg en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    • Fålhagen
    2021-12-02
    Madelene var helt fantastisk under hela säljprocessen! Lätt att på tag på, professionell och förtroendeingivande. Rekommenderar henne starkt!
    2021-12-01
    Fantastiskt professionellt bemötande och engagerad och insatt i uppdraget. Duktig på att kommunicera med alla parter!
  • köpte sitt hus med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    2021-11-28
    Hon är väldigt trevlig, professionell, vänlig. Väldigt lugn, ger väl information, återkoppling.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    • Centrum Uppsala
    2021-11-28
    Trevligt bemötande av en entusiastisk och engagerad mäklare.
    Våra förväntningar uppfylldes och överträffades.
    Maria var under hela processen tillgänglig och informativ.
    Tycker Anita och Ulf
    • Bellman
    2021-11-24
    Bra bemötande !! Lite besvikna att vi måste sälja fel årstid pga sjukdom, fick 85.000 mindre. Mina har varit bra på alla sätt!!!👍
    2021-11-22
    Bemötandet kan inte bli bättre. Maria utstrålar glädje, kunnighet och entusiasm.
    Jag hade vissa förväntningar om priset och jag fick det jag önskade.
    Det är tredje försäljningen hon utför för min räkning. Det säger väl egentligen allt.
    Mvh Ibe Modéen
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    2021-11-22
    Inlyssnande, fokuserad, kommunikativ. Och väldigt trevlig och förstående! Hjälpte mig som köpare att hitta ekonomiska lösningar för mitt köp. Fin uppföljning. Bra allt!
    • Centrum Uppsala
    2021-11-20
    Maria bemötte oss trevligt och professionellt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Nilsson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    • Ulleråker
    2021-11-19
    Magnus är en otroligt proffsig mäklare. Bra bemötande, engagerad och alltid tillgänglig. Vi är supernöjda med samarbetet!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    • Luthagen - Stabby
    2021-11-15
    Vi träffade på Tomas i samband med vårat första husköp. Tomas gav direkt ett mycket bra intryck med hans trevliga bemötande, lugnt och mycket höga kunskap. Det blev sedan naturligt att han tog hand om försäljningen av våran lägenhet. Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera Tomas och Svenska Mäklarhuset i Uppsala.
  • sålde sitt hus med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    • Storvreta
    2021-11-14
    Maria Persson är en toppenbra mäklare. Trevlig, noggrann och bra på att kommunicera så att man känner sig trygg genom hela försäljningsprocessen.
    Hon såg till att allt flöt på smidigt.
    • Gränby
    2021-11-14
    Toppen trevlig, bra bemötande. Svarar snabbt på frågor och var allt vi förväntade oss :)
    2021-11-13
    Proffsig men avslappnad. Känns engagerad, trygg, har koll, letar fram mer info om det behövs.
    • Storvreta
    2021-11-12
    Jag har inte varit lika involverad som Sofia har varit, men jag har upplevt Maria som professionell.
    Trots en försäljning med en ”pappa ” som uppenbarligen vilje ändra på överenskommelsen i sista stund.
    Jag vet inte vad som ingår i uppdraget men jag skulle eventuellt behöva stöd och råd angående skatt efter försäljning.
    Jag kommer antagligen kontakta Maria inför köp av fastighet under 2022.
    Patric
    • Ultuna
    2021-11-12
    Trevlig, lyssnade på oss som ville sälja och våra önskemål. Alltid tillgänglig.

Helt klart toppenmäklare!!
    • Luthagen - Stabby
    2021-11-07
    Mycket nöjd. Tomas gav ett förtroendegivande intryck, kommunicerade på ett tydligt sätt och levererade med råge.
    • Eriksberg
    2021-11-01
    Mycket professionell, driven, snabb, ordningsam, lösningsfokuserad, supertrevlig med båda fötterna på jorden. Mycket mån om både säljare och köpare/potentiella kunder. Har utmärkt kontaktnät med fotograf, städfirma och heminredare. Kan verkligen rekommendera Maria.
    • Norra Luthagen
    2021-10-31
    Väldigt bra och proffsigt bemötande och hanterade genom hela processen för våran försäljning av lägenhet. God känsla för marknaden, på tårna och snabb att stämma av. Kan verkligen rekommendera Tomas!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mina Rostvik en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    • Kungsgärdet
    2021-10-31
    Mina var enkel att ha att göra med och flexibel, supertrevlig mäklare!
    • Luthagen / Stabby
    2021-10-30
    Maria är intresserad och engagerad i försäljningen. Är kunnig och förstående i det som är ens livs största affär!
    2021-10-29
    Superbra mäklare!
    Väldigt trevlig och jag som kund blev bemött otroligt bra.
    • Kungsgärdet
    2021-10-28
    Mina har skött uppdraget utmärkt.
    2021-10-25
    Mina ger ett otroligt bra och professionellt intryck och genomförde hela försäljningen på ett exemplariskt sätt! Kan starkt rekommendera henne!
    2021-10-17
    Sammanfattningsvis bara bra kontakt hela vägen.
    2021-10-16
    Professionell och trygg process genom hela försäljningen
    • Kapellgärdet
    2021-10-15
    Hon var glad och trevlig, bra bemötande kunnig
    • Fålhagen
    2021-10-14
    Engagerad, driven och hjärtlig!
    2021-10-14
    Maria fortsätta överträffa våra förväntningar och krav!
    Hennes gedigna intresse, stora engagemang och professionalitet gör att jag som säljare känt mig trygg genom hela processen!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Madelene Norberg en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    • Kapellgärdet
    2021-10-13
    Madelene Norberg har både hjärta och hjärna :) Hon är en kompetent, tillmötesgående och "närvarande" mäklare, mån om att ge tydlig information, steg för steg. Jag som köpare har därmed känt mig väl omhändertagen, vägledd och trygg. Upplever att jag haft "fast mark under fötterna" genom hela processen av att köpa ny bostad och är mycket tacksam för det!
    2021-10-13
    Snabba svar, personlig och genuin kontakt. Väldigt nöjd med hela processen!
    2021-10-12
    Maria är en mycket seriös och trovärdig mäklare. Rekommenderas!
    2021-10-08
    Maria var otroligt bra att jobba med. Stor koll på marknaden och förväntningar, vilket gör att hon var ett väldigt bra stöd vid försäljningen. Bra koll på intresserade spekulanter och duktig på människor vilket gör affären smidig.
    Överträffade våra redan höga förväntningar.
    Otroligt bra upplevelse och vi kan rekommendera Maria till alla.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tomas Östlund en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
    2021-10-07
    Väldigt bemötande och hjälpsam.
    2021-10-07
    Trevligt bemötande. Välinformerade.
    2021-10-06
    Tomas är seriös och ger ett trevligt och professionellt bemötande. Hans råd och taktik har gett god avkastning på båda de försäljningar han har hållit i åt oss.
    2021-10-02
    Mina var tillmötesgående, trevlig, förtroende- ingivande och personlig.
    2021-10-01
    Superbra bemötande, hjälpsam, tillmötesgående, trevlig!
    2021-10-01
    Mina var positiv och saklig, lätt att få kontakt med och förmedlade goda kontakter som vi hade nytta av.
    • Luthagen / Stabby
    2021-09-29
    Mina har skött uppdraget mycket professionellt. Rekommenderas!
    2021-09-26
    Supertrevlig och proffsig. Tog oss tryggt igenom hela köpprocessen.
    2021-09-23
    Fantastiskt bemötande och super lösningsorienterad.
    Helnöjd med Maria!
    2021-09-23
    Proffsig rakt igenom hela säljprocessen!
    • Gränby
    2021-09-19
    Madelene Norberg är bäst . Jag har varit i kontakt med andra olika mäklaren men jag var aldrig bra bemöt lika som med henne. Hon svarar alltid på mina frågor även sent på kvällarna och helgerna. Man får känslan att hon älskar sitt jobb.Jag rekommenderar henne 🙂
    • Kungsängen
    2021-09-17
    Trevligt och proffsigt bemötande, tog sig tid för oss och stressade inte processen. Känns väldigt tryggt med mitt köp. När jag sedan ska sälja kommer jag nog anlita henne som mäklare.
    2021-09-17
    Mina är oerhört trevlig, hjälpsam och professionell. Kommunikationen har varit bra och tydlig. Något jag värdesätter är att hennes stora engagemang känns helt genuint. Hon har verkligen underlättat processen. Jag är mycket nöjd med att Mina förmedlade min bostad och vill varmt rekommendera henne till alla som ska sälja.
    • Rosendal
    2021-09-16
    Jag har blivit bra bemött av mäklaren och hittills i affären har hon gjort det man önska sig av en mäklare med avseende på tillgänglighet, personligt engagemang, punktlighet och noggrannhet.
    Om jag själv skulle sälja bostad skulle jag gärna kontakta Madelene Norberg igen.
    • Rosendal
    2021-09-16
    Mina ger ett mycket bra och professionellt intryck.Med stort engagemang och fast hand överträffade hon våra höga förväntningar